Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318685

borderlands zal ook al je tijd opslokken als je hem hebt :P
en in die 6dagen kom je denk ik wel ver genoeg om dragon age nou nog net even te late liggen omdat je bijna lvl x bent:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik ben ook in het bezit van de PS3 versie, PSN ID is Jheroun.

Ik heb gisteren een uurtje gespeeld ofzo, errug cool. Ik hoorde overigens wel dat er een of andere PS3 online bug is waardoor dat niet echt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 18:06

ijskonijn

Now MOVE!

breagor schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:53:
vraagje: ik heb zowel een xbox360 en PS3 en (natuurlijk) een PC. Welke versie kan ik het beste halen??

even wat argumenten/specifiekre vragen:
- PC: lijkt mij het beste qua controls, maar komt later uit toch?? tevens volgens mij geen splitscreen, kunnen jullie dit bevestingen?
- PS3/Xbox zijn bij mij aangesloten op beamer dus lekker groot beeld, echter maak me wat zorgen over de controls...kunne jullie wellicht aangeven of dit een beetje lekker werkt op de consoles?
- PS3/Xbox: Hoor over de PS3 versie wat negatievere verhalen...

dus neig nu naar de Xbox versie vanwege:
A) beamer
B) is eerder uit
C) splitscreen optie
D) PS3 wat bug verhalen over gehoord
Twijfel punt: controls, gaarne hoor ik dus of dit met console controls lekker speelt, zo niet wacht ik namelijk op de PC versie
Als je nu al twijfelt over de controls en je hebt nog nooit een FPS op de Xbox 360 gespeeld (lees: je bent muis+tobo gewend) dan zou ik effe wachten op de PC versie. Heb zelf in het begin ook redelijk veel moeite gehad met FPS op een console, ben er nu wel aan gewend en weet niet beter maar het is echt flink wennen en veel oefenen in het begin. Ik ben er gewoon voor gegaan, maar als je het niet zeker weet zou ik het zekere voor het onzekere nemen.

Ik ben aan het twijfelen trouwens, de filmpjes en reviews zien er erg goed uit, als ik het goed begrepen heb is het een beetje fallout 3 maar dan met meer nadruk op het shooter gedeelte dan op het rpg gedeelte?

[ Voor 11% gewijzigd door ijskonijn op 22-10-2009 13:31 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 11:40

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ja, klopt IJskonijn, het is echt vooral gericht op de actie, tweaken van je poppetje met wapens etc. Je doet wel quests etc, maar het is niet zoals met Fallout dat je praat met iemand en dan 4 keuzes hebt hoe je moet reageren op iemand. Ik ben aangenaam verrast door deze game kan ik wel zeggen:).

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

-Mach!- schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:35:
Ja, klopt IJskonijn, het is echt vooral gericht op de actie, tweaken van je poppetje met wapens etc. Je doet wel quests etc, maar het is niet zoals met Fallout dat je praat met iemand en dan 4 keuzes hebt hoe je moet reageren op iemand. Ik ben aangenaam verrast door deze game kan ik wel zeggen:).
Klinkt erg goed, fallout een van de beste games die ik ooit gespeeld heb terwijl ik normaal niet zo'n RPG-fan ben. Meer nadruk op het shooter gedeelte klinkt erg goed, de dialogen in Fallout 3 waren mij soms ook iets te uitgebreid (ik deed niet altijd alle dialoogopties nagaan in Fallout 3). Denk dat ik 'm straks toch maar even ga halen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322195

Zijn er nog mensen die een 4pack willen kopen op Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:04
Jheroun schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:55:
Ik ben ook in het bezit van de PS3 versie, PSN ID is Jheroun.
Added!
Anoniem: 322195 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:52:
Zijn er nog mensen die een 4pack willen kopen op Steam?
Volgens mij zijn er eerder in dit topic nog een aantal mensen te vinden die exact hetzelfde al vroegen, wellicht ff hun een DM sturen!
ijskonijn schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:50:
[...]
Klinkt erg goed, fallout een van de beste games die ik ooit gespeeld heb terwijl ik normaal niet zo'n RPG-fan ben. Meer nadruk op het shooter gedeelte klinkt erg goed, de dialogen in Fallout 3 waren mij soms ook iets te uitgebreid (ik deed niet altijd alle dialoogopties nagaan in Fallout 3). Denk dat ik 'm straks toch maar even ga halen 8)
Fallout 3 is wel een iets ander kaliber game inderdaad, roleplaying met een vleugje shooter. Dit is shooter met een vleugje roleplaying :D Wat ik gewoon chill vind aan deze game is het Diablo aspect qua verbeteren van je skills, het kunnen kiezen van vaardigheden, etc.

[ Voor 42% gewijzigd door Spooksel op 22-10-2009 14:10 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Weet een van jullie eigenlijk of je zeg maar splitscreen speelt en dan toch 2 gasten via het internet kan laten joinen om mee te spelen? Ik heb een beetje zitten zoeken, kreeg niet gelijk duidelijkheid daarover, op zich wel lache lijkt mij zo;).

Vanavond komt diezelfde maat maar weer langs om verder te spelen met dit spel lol;). Ik moet zeggen dat dit spel kwa coop wel erg dicht in de buurt komt kwa funfactor met Left for Dead, en dat is een hele prestatie!

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de funfactor is al groot vooral door de grote broer van wall-e en wat je eige char doet als je even stiltstaat
ik zou vooral even in het begin menu stil blijven staan en te kijken wat hij allemaal doet

maar de coop is idd leuk maar ik weet dat niet maar zou t ook graag willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 15:11

ye-roon

knaak

Ok mensen, ik heb een vraagje.

De helft van het internet zegt dat je met system link split screen coop kan doen. Dus 2 keer een xbox, 4 mensen, splitscreen op elk scherm. Maar de andere helft zegt dat het niet kan.

Welke helft moet ik geloven? we hebben hier namelijk 2 keer een xbox in huis, maar 3 mensen in datzelfde huis en geen van ons heeft een gold abo.

much appreciated.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323303

Heb em gekocht. En ik vind het egt een fking goed spel. Heb nu wat goeie wapens maar ik ben nog wel opzoek naar wat betere. Online zit het ook goed in elkaar, ik heb met 3 andere gespeeld, en het maakt de missies een stuk leuker. Helaas is het soms wel irritant als andere je loot oppakken.

mijn playstation naam= OwnerMen

Voeg me maar toe, wel ff met mailtje erbij dat je me van deze site kent :P
Dan kunne we ff lekker knallen.

Later. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:56
kon toch niet wachten, en heb de xbox versie gekocht, controls zijn OK! (moest wel de sensitivity flink omlaag gooien anders raakte ik geen drol) ...
Vanochtend gekocht en aan een stuk zitten spelen, dis een leuke game moet ik zeggen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Net voor het eerst met een 4man party gespeeld... echt DIKKE fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

breagor schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:48:
kon toch niet wachten, en heb de xbox versie gekocht, controls zijn OK! (moest wel de sensitivity flink omlaag gooien anders raakte ik geen drol) ...
Vanochtend gekocht en aan een stuk zitten spelen, dis een leuke game moet ik zeggen!!
De sensitivity staat standaard redelijk hoog inderdaad, heb 'm ook omlaag moeten schroeven.
Gekocht en geen spijt, erg vet!

Nog niet veel tijd om m te spelen, PSV is erop dus...
Even 2 snelle vraagjes:
1. Ik merkte dat je bij die dokter je guns kunt verkopen bij dat apparaat. Je gun komt daar in het BuyBack gedeelte. Blijft deze daar altijd in staan?
2. Wanneer wordt je game gesaved? Na elke voltooide missie?

[ Voor 5% gewijzigd door ijskonijn op 22-10-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Games saven in principe vrijwel continu. Als je doodgaat kom je met alles wat je had, minus wat cash, gewoon weer terug... En als je stopt wordt alle progress ook opgeslagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-04 12:16
Even gespeeld op de xbox, ga deze zeker halen voor de PC als hij er eenmaal is..

echter wel een vraagje, waar kan ik me storage chest / Warehouse vinden? heb nu wel aantal leuke wapens die ik wil bewaren maar niet alles continu wil meenemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Bestaat dat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Ik ben die ook nog niet tegengekomen moet ik zeggen:P

GIsteren dus samen verder gespeeld en we zijn nu lvl 20. Als je dit lvl bereikt hebt ga je uit het "beginners" gebied en kom je in een andere zone waar je mag gaan ploeteren.
Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben met de soldier klas, maar ik vroeg mij af of je eigenlijk je talent points kan resetten om ze opnieuw in te delen, weet iemand of dit mogelijk is?

Ik heb trouwens een epic shotgun geloot van een boss uit een instance, met 0.0 accuracy maar ONTZETTENDE VETTE statts waardoor ik mobs van 1 meter final 1-shot lolol, als ik vuur met die shotgun light mijn hele tv op van de impact haha.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
-Mach!- schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:23:
Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben met de soldier klas, maar ik vroeg mij af of je eigenlijk je talent points kan resetten om ze opnieuw in te delen, weet iemand of dit mogelijk is?
Uiteindelijk is dit wel mogelijk... kost wel mucho $$$ dan volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
bij een new-ui station kan je je points laten resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Subslider schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 23:44:
echter wel een vraagje, waar kan ik me storage chest / Warehouse vinden? heb nu wel aantal leuke wapens die ik wil bewaren maar niet alles continu wil meenemen...
Het is mij opgevallen dat als je bij zo'n automaat je wapens hebt verkocht, dat ze dan in het "BuyBack" gedeelte terechtkomen. Je kunt ze dan terugkopen voor dezelfde prijs als je ze verkocht hebt, dus een soort van storage eigenlijk. Maar het is de vraag hoelang ze in dat BuyBack gedeelte blijven staan natuurlijk...

edit:
Niet lang dus, een post op het forum van GameFAQs:
So I go to the buyback option of the machine I sold it in (& every surrounding machine) and they were all empty!!!
:+

[ Voor 14% gewijzigd door ijskonijn op 23-10-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb het ook gemerkt dat me guns ineens weg waren(niet dat ik het erg vond want t ware bagger guns vergeleken met die ik nu heb)
maar het zal wel jammer zijn dat je geen storage hebt op je backpack na(die zo vol zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Het vinden en repareren van broken Claptraps geeft backpack SDU's. Dus oren gespitst houden op 'I'm leaking, I'm leaking!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Laatst online: 23-12-2024
Komt er een (pc) demo van dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322195

Ik ga zodra mijn paypal een beetje normaal doet de PC versie kopen via Steam. Misschien dat we even een avond kunnen organiseren om te gaan spelen (zodra het spel uit is)

http://steamcommunity.com/id/mountain_orc
mattderi schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:22:
Komt er een (pc) demo van dit spel?
Volgens de internet komt er geen demo helaas.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 322195 op 23-10-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:13
Ik heb hem al in de pre-order staan en heb er echt zin in om te gaan spelen als die uit is op de PC.

En zeker als ik zo zit te lezen krijg ik er alleen maar meer zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:58

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

wanneer komt die pc versie nu uit dan? dacht dat die ook gewoon de 23'ste uit zou komen.

edit, al gevonden week uitgesteld tot de 30'ste

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 23-10-2009 19:44 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-03 13:09

dommerick

is domm

Ik heb gisteren dit spel ook alvast gekocht op steam. Heb hem via een engelse vriend als gift toegestuurd gekregen. In engeland is hij maar 27 pond wat neerkomt op 30,50euro. Zelfs voordeliger als een 4 pack.

Ben nog aan het twijfelen welk character ik ga pakken. Vermoed dat het de dame met stealth word. Maar ook de sniper guy is wel erg funny.

Hoe zit het trouwens met coop? Moet je perse de 4 verschillende characters hebben of kan je ook met 4x mordecai rondlopen?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Zat te twijfelen tussen UC2 en deze game. Heb uiteindelijk maar besloten om ze allebei te halen :+
Had al een tijdje geen PS3 games meer gekocht, dus vooruit :)

Co-op lijkt me helemaal goed. Dus als iemand samen wil spelen. Mijn PSN-id: The_Bash

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vanmiddag even opgehaald dit spel. En moet zeggen ben echt heel erg verrast, heb hem voor de 360. Het ziet er leuk uit, het speelt echt lekker weg en er zit best wel wat humor in. Ik speel trouwens onder de nick Korumera dus als mensen me willen toevoegen be my guest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dommerick schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:27:
IHoe zit het trouwens met coop? Moet je perse de 4 verschillende characters hebben of kan je ook met 4x mordecai rondlopen?
ja je kan met 4 mordecai rolands of ander rondlopen(hoewel 1x medic roland derbij erg handig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Na een avondje stevig doorknallen ben ik inmiddels bij level 25 aanbeland met nu 30/50 achievements op de teller :D Gaat aardig rap zo :D

Heb ik totaal al denk ik zo'n 250.000$ weten te verzamelen, maar daarvan ook al ruim 200k weer uitgegeven aan allerlei shit. Al met al is 1.000.000$ nog niet zo lastig, op een gegeven moment kom je op een punt waarop je vrijwel niets meer hoeft te kopen en dus alles op kunt sparen tot je het gehaald hebt. Door verschillende class mods, abilities en schilden regenereer je automatisch al je HP/Ammo, als dat gebeurt hoef je NIETS meer te kopen :D

Ik vind het nog steeds een TE VETTE game na zo'n 15 uur gespeeld te hebben :D (10u Soldier, 5u Siren).

Edit: :D is echt een toffe smiley :P
Edit2: Onder de TS heb ik een Q&A sectie toegevoegd met de daarin de issues die ik hier tot noch toe het meest voorbij heb zien komen! Als er nog meer bij kunnen, graag even per DM melden!

[ Voor 13% gewijzigd door Spooksel op 24-10-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:13
ikk heb hem nu ook in huis.
kon toch niet wachten op gamehubs en een vriend wou die order wel over neemen dus toch maar even voor de normaale prijs gehaald.
ga hem nu even proebeeren.

als er iemand zin heeft om vanaaf met een beginner te speelen voeg me maar toe: sk1nny666 (360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-04 20:16

harlekein

Creator Owner

Ik heb donderdag offline coop gedaan bij een maat van me. Toen mijn character op een USB gezet en toen ik hier weer ging spelen met mijn broer, offline coop, en met nieuwe characters kon ik geen trophies krijgen. Puur door aanwezigheid van een character van een ander profile :(

Dus opnieuw begonnen met Brick. Die gast lijkt heftig overpowered in vergelijking tot Lilith. Hoewel dat op latere levels misschien bij trekt. Toch vind ik Lilith wat cooler met alle effecten in haar skill tree.

Vandaag wil ik opnieuw beginnen met lvl 1 Lilith dus. Iemand anders die het spel nog maar net heeft of zin heeft om een tweede character te levellen? Stuur mij een berichtje op PSN: harlekein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Zojuist met MachoMan44 zitten spelen. Was best goed te doen, behalve dat de headset vaak weg leek te vallen bij laadschermen. Reconnect lost dat probleem weer op, maar een beetje vaag is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Ja inderdaad, dat was een beetje jammer, maar voor de rest was het erg tof;). Zometeen na het eten weer verder speulen met Borderlands (PS3). Harlek en ik zijn even opnieuw begonnen, we zijn nu lvl 6, wil er straks iemand meedoen die rond dat lvl zit?
Laat het maar even weten, ik check het forum even voordat we verder gaan met ons spel.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 15:11

ye-roon

knaak

random weapons are fun :D

ik vind een revolver, 101 dmg per shot. niet echt veel voor lvl 25 zou je denken. MAAR, het is 101x7. dus 707 dmg per shot. Niet echt accuraat, maar goed, welkom nieuwe shotgun. Maar ik ben hunter class heb heb die talent dat je 40% kans hebt op 2 shots met je handgun ipv 2. Dus ik dacht, is ff op de grond schieten en kijken of het er dan acht zijn. eerste keer waren het er 7, 2de keer waren het er 14. Damn wat hou ik van dit wapen, en hello new shotgun met 1414 dmg per shot buyeah! :D

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Hoort dit niet thuis in de RPG sectie? net zoals diablo niet in de adventure/actie/fighting sectie thuishoort?

- leveling systeem
- skill systeem
- 4 verschillende classes
- Loot hunting
- mob respawns
- questing
- grote open wereld (Sandbox achtig)
- Je character evolueert, je begint als een nobody en naarmate je steeds hoger level wordt en betere gear bemachtigd wordt je sterker

Het feit dat het first person en met wapens is in plaats van met zwaarden/bogen weet ik het, maakt het nog niet tot een shooter.

De TS zegt "een shooter met RPG elementen"
Wat dacht je van een RPG met shooter features? Het énige dat het tot een shooter maakt zijn de wapens die tot je beschikking zijn. er zitten zoveel meer RPG elementen in..

Er zit zelfs magic in.

Hoe kan ik requesten dat hij naar de RPG sectie verplaatst wordt?

[ Voor 35% gewijzigd door kaluro2 op 24-10-2009 18:23 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Je zou een topic report kunnen aanmaken, maar imho is dit toch meer een shooter dan een roleplaying game hoor. Tenminste, ik ben meer bezig met schieten dan iets anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Spooksel schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:21:
Je zou een topic report kunnen aanmaken, maar imho is dit toch meer een shooter dan een roleplaying game hoor. Tenminste, ik ben meer bezig met schieten dan iets anders :D
Als het met zwaarden was dan zou het (opeens) wel een RPG zijn? :P

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Tenzijn je een kanon hebt waarmee je de zwaarden kan schieten uiteraard :D De makers van Borderlands omschrijven het spel als een 'Role Playing Shooter', ik heb besloten het topic in dit forum te maken omdat het toch voornamelijk het knallen met allerlei schiettuig is wat zwaar overheersend is in de game!

Anyway, het lijkt me nuttiger om het in dit topic inhoudelijk over Borderlands en spelerservaringen te hebben. Discussies over waar het topic nou precies moet is niet echt relevant hier! Daar kun je een topic voor aanmaken in 'Schop een modje'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klont_44
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-02 14:24
Naar mijn mening is dit gewoon een shooter hoor. Met RPG elementen weliswaar ;)

Ik heb het spel nu 2 dagen, en moet zeggen dat het echt een meesterlijk spel is! Het zit er goed in mekaar allemaal.
Wel even iets doms van mijn kant :9 :
Als je van die robots repareert krijg je van die inventory slots. Dus op een gegeven moment had ik al 3 van die dingen en ik denk "heah wat raar die dingen lijken alleen maar ruimte in te nemen in plaats van me geven!" Blijkt dus dat je eerst op die dingen moet drukken voor ze geactiveerd worden!! (3 per stuk). Ben op deze manier erg veel loot misgelopen haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Op de meeste andere fora waar ik kom, staat Borderlands bij de RPG's en niet bij de shooters. Dus...

Wat ik er persoonlijk van vind, laat ik in het midden, want ik heb nog niet gespeeld (PC versie van Steam wel al gepreload), maar aangezien ik mezelf heb kunnen overtuigen om hem te kopen, denk ik ook dat het een RPG is ipv een shooter. De reden waarom ik dit denk is simpel: ik denk dat shooterfanaten eerder teleurgesteld zijn in Borderlands door het feit dat hun schietkunsten teveel afhangen van welk wapen je in je handen hebt. Daartegenover staat dat RPG-liefhebbers net door die reden wel aangenaam verrast zijn door het spel.

Beste vergelijking die ik zie, is met Hellgate: London. Is Hellgate: London een shooter? Nee, want er zaten ook melee-klasses in. Borderlands heeft geen melee-klasses, maar is het daarom een shooter? Ik vind van niet.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
In de PU komt ie er niet al te best vanaf, en inderdaad: pas beter in de RPG sectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 15:50
Vanmiddag na veel wikken en wegen ook maar gehaald voor de xbox360. Ik ken verder niemand met dit spel dus als je me toe wilt voegen om het ooit eens samen te doen moet je de gamerstag uit mijn signature pakken.

Overigens vind ik het erg leuk tot nu toe. :) Lekker met wapens spelen en kijken welke de betere stats heeft. Het enige wat ik even niet snap is dat ik een scattergun had en bij firepower stond er een witte 7 achter die versprong naar een gle 11 en weer terug naar een wittte 7 enz. Waarom heeft die gun soms +11 en dan weer +7 achter zijn firepower staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klont_44
Geel is het aantal kogels wat er in 1x uit komt, wit de damage per kogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
zo ik heb het nu ook een tijd SP gespeeld en ik moet zechen dat die echt heel tof is.
ben nu ondertussen een level 16 hunter.

morgen met een vriend splitscreen proebeeren ben ik ook heel benieuwd naar.

en ik heb iedereen die in het lijsje staad voor de 360 ook even toegevoegd als er eens iemand samen wil speelen.

net even met kaasje123 geproebeert te speelen maar jammer dat zijn verbinding steeds weg viel.

[ Voor 13% gewijzigd door sk1nny666 op 24-10-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
-

[ Voor 100% gewijzigd door bram1984 op 25-10-2009 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
sk1nny666 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:16:
zo ik heb het nu ook een tijd SP gespeeld en ik moet zechen dat die echt heel tof is.
ben nu ondertussen een level 16 hunter.

morgen met een vriend splitscreen proebeeren ben ik ook heel benieuwd naar.

en ik heb iedereen die in het lijsje staad voor de 360 ook even toegevoegd als er eens iemand samen wil speelen.

net even met kaasje123 geproebeert te speelen maar jammer dat zijn verbinding steeds weg viel.
Gast, let ff op je spelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
sk1nny666 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:16:

Ja sorry nogmaals daarvoor. Geen idee wat de exacte oorzaak is maar ik vermoed de router die ik tijdelijk in gebruik heb. Ik moet echter zeggen dat de stukjes die we wel samen konden doen erg leuk waren. :) Blij dat ik het spel toch maar gekocht heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
bram1984 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 21:31:
In de PU komt ie er niet al te best vanaf, en inderdaad: pas beter in de RPG sectie.
Dat viel mij ook al op, echter op metacritics krijgt hij gemiddeld toch best een goed cijfer. Ik vind hem tot nu toe dan ook zeker meer waard dan de 7.5 in de pu. Meestal zit ik met die gasten aardig op 1 lijn qua becijfering en ben ik het eigenlijk altijd wel eens met ze, maar in dit geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 23:58

MaDLiVe

.-Observer-.

Een erg leuke coop game! Alleen de controls van de vehicles zijn niet echt je van het. Vanavond tot lvl 10 gespeelt. Mijn gamertag staat helaas niet goed in de TS. Ik zoek nog naar gamer buddies. Mijn tag is Amstah :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314722

Ik ben echt een drama in shooters, heb het nooit echt leuk gevonden (shooters dan). Maar al mijn vrienden dringen er altijd op aan dat ik het gewoon weer moet proberen? Is dit voor iemand die (bijna) geen ervaring met shooters heeft goed te spelen of niet? Ik heb wel vele rpgs en mmorpgs gespeeld dus dat gedeelte zal ik wel snappen.

Met vriendelijke groet,

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
MaDLiVe schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 01:27:
Mijn gamertag staat helaas niet goed in de TS. Ik zoek nog naar gamer buddies. Mijn tag is Amstah :)
Fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Gut, iemand die het niet leuk vind dat Borderlands in het rijtje topics voorkomt.

Deze problemen voorzag ik al lang toen Tweakers besloot de spielerij op genre te splitsen. Het is namelijk het probleem wat iedereen tegenkomt die zaken proberen te categoriseren. In de muziek wordt het opgelost door idioot veel vreemde namen te bedenken.

Zeker wanneer je ziet dat RPG elementen steeds vaker in games terugkomen. Maken de perks in CoD het een RPG? Gaan we rijtjes maken hoeveel eigenschappen van klassieke genres een game heeft en aandachtig bekijken naar welke kant de weegschaal uitslaat?

Ik ben blij dat anderen zich hier zorgen om maken, dan hoef ik het niet te doen.

Laten we de discussie inhoudelijk houden:

Vandaag een flink aantal uur in het spel gestopt met Lilith. Die is nu level 18. Wel wat issues gevonden:

1. Bij laadschermen valt het geluid vaak weg, waarna het even nodig heeft om op volle helderheid terug te komen.
2. Het geluid valt af en toe weg op de PS3 wanneer een optische kabel wordt gebruikt. (Vooral merkbaar in Lost Cave)
3. Friends list wordt niet ge-update nadat de game gestart is. Erg jammer.
4. Lilith doet 0 damage bij een melee aanval tijdens phase shift.

Schijnbaar worden alle issues al bekeken door Gearbox, maar ik vind het wel slordig hoor. Tegenwoordig is iedere gamer een beta-tester.

Neemt niet weg dat ik het een heel vette game vind! Tussen deze en Fallout 3 GOTY heb ik voorlopig meer dan genoeg timesinks.

[ Voor 4% gewijzigd door harlekein op 25-10-2009 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
bram1984 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 00:45:
[...]

Gast, let ff op je spelling.
sorry ben dyslect dus mijn exuses daar voor.

en kaasje123 proebeeren het de volgende keer gewoon nog een keer. (heb je trouwens upnp wel aan staan in je router zou he probleem kunnen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Nou, inmiddels lekker kunnen spelen. Ben nu een lvl 18 hunter en vanmorgen met Macho 2 uurtjes zitten spelen. De MP is leuker dan SP imho, helaas gaat de voice chat nog niet helemaal optimaal. Geluid klinkt vaak alsof de ander onder water zit.

Het spel zelf valt me eerlijk gezegd een klein beetje tegen. Dit is niet als flame bedoeld, ik had er gewoon meer van verwacht. Ik vind het verhaal (voor een roleplayer) wat mager en de graphics en effecten vind ik niet zo mooi. Misschien teveel verwend door Uncharted.

Wat wel erg leuk is is de sfeer en de enorme variëteit aan wapens. Op het moment dat je een wapenkist in je ooghoek ziet, ren je dwars door alles en iedereen heen om die kist te openen. Ook de stores met 'item of the day' zijn leuk gedaan.

Ik ga in ieder geval nog even verder met deze game, maar bij voorkeur in MP!

offtopic:
En over de discussie shooter of RPG?! Dit spel draait om 3 dingen: Guns, guns en guns!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
sk1nny666 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 05:23:
[...]

sorry ben dyslect dus mijn exuses daar voor.

en kaasje123 proebeeren het de volgende keer gewoon nog een keer. (heb je trouwens upnp wel aan staan in je router zou he probleem kunnen zijn)
Ik had al zo'n vermoeden. ;)

Normaal zeg ik er ook niets van, maar jouw stukje proza is wel heel extreem, maar goed. Niets aan te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
.. Ik zit enorm vast. Ik heb een aantal missies die aangeven dat de moeilijkheid normaal is maar dat zijn allemaal missies waarbij die rakk's als tegenstanders zijn (die grotehond achtige beesten) de ene spuugt gif de ander bijt/slaat met zijn lange tong enz maar die missies lukken gewoonweg niet want die beesten zijn simpelweg niet kapot te krijgen. Daar komt bij dat respawnen geld kost en dit geinte me al 10.000 dollar gekost heeft. Andere missies zijn er niet dus levelen kan ook niet. Hoe de fuck kom je verder? Ik begin er echt van te balen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Kaasje123 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:41:
.. Ik zit enorm vast. Ik heb een aantal missies die aangeven dat de moeilijkheid normaal is maar dat zijn allemaal missies waarbij die rakk's als tegenstanders zijn (die grotehond achtige beesten) de ene spuugt gif de ander bijt/slaat met zijn lange tong enz maar die missies lukken gewoonweg niet want die beesten zijn simpelweg niet kapot te krijgen. Daar komt bij dat respawnen geld kost en dit geinte me al 10.000 dollar gekost heeft. Andere missies zijn er niet dus levelen kan ook niet. Hoe de fuck kom je verder? Ik begin er echt van te balen. :(
Roep vrienden in?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:35

The Zep Man

🏴‍☠️

Ah, die grote Rakk's... schokkend om te zien hoe goed hun corrosive damage aanval is wanneer één van je teammates wordt ondergekotst. :>
Volgens mij zijn er praktisch altijd wel wat missies beschikbaar via zo'n bulletin board. Zo niet: je kan ook een tijdje met die oversized buggy rondrijden en willekeurige tegenstanders afslachten om zo aan je experience points te komen. Tot nu toe was dat voor mij nog niet echt nodig.

[ Voor 77% gewijzigd door The Zep Man op 25-10-2009 14:42 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Mja ben nu wat levels verder. Met een paar onbekende gasten lopen questen. Hopelijk lukt het nu wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
Kaasje123 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:23:
Mja ben nu wat levels verder. Met een paar onbekende gasten lopen questen. Hopelijk lukt het nu wat beter.
internet loopt weer goed?
mischien kan ik wel helpen.

ga zo weer even verder.
maar heb echt zin in vanavond de splitscreen testen daar heb ik hem echt om gekocht.
zal laaten weeten hoe dat is gegaan

ben nu met me hunter bezig maar ben eigenlijk opzoek naar een pistol die scoped is en fire dmg doet. iemand die toevallig nog liggen? (ben lvl 18)

[ Voor 14% gewijzigd door sk1nny666 op 25-10-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-04 08:28
Hoi :D
Ik heb nu ook borderlands en zoek eigenlijk wat mensen om mee te spelen.
Gezamelijk lijkt het me leuker.

Kan mijn gamertag in de OP?
Ik heb hem voor de 360
Mijn gamertag is Gotanius :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Laatst online: 27-04 16:14
Uhm, Rakks zijn die soort Pterodectyl achtige vogels, geen spitter Skaggs.

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
Heb hem momenteel alleen nog maar SP gespeeld, ben nu al in de ~30, bevalt me erg goed. heb tot nu toe nog geen problemen gehad met guns of moeilijkheidsgraad.

ben een Soldier met Repeater gun met vrij veel shock damage, daarnaast nog een class mod met +49% shock damage. Niemand die me stopt, zeker niet vanwege de stun die shock damage doet.

Kijk wel naar uit om het verhaal nog eens te doorlopen op New Game+ (las ergens dat dat kon) waarbij je eigenlijk je char en al je equip behoudt en het hele verhaal opnieuw doorloopt alleen tegen tig keer sterkere mobs, welke dan ook beter loot droppen.

Moet de MP nog eens bekijken, mocht iemand me willen toevoegen: Subslider op 360.

(overigens bestaat er geen warehouse / chest oid waar ik het eerder over had, wel een minpuntje.. heb soms van die unique boss wapens die je toch wel eens zou willen bewaren oid. (Sledge's gun bijv _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Je kan ze toch gewoon in je backpack bewaren? Als je eenmaal alle claptraps gered hebt dan heb je 42 inventory slots en de wapens/items die je in gebruik hebt nemen daar geen ruimte van in!

Ik ben nu level 30 met ook 30 inventory slots en ik moet zeggen... geen enkel probleem nog gehad met het bewaren van equipment. Ben nog geen enkele keer vol geweest met items! Wat ik wel die is iedere keer de loot die ik toch niet wil gebruiken verkopen bij een vending machine, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-05 21:26

KneoK

Not in a million lightyears

Wat een toffe game is dit zeg !! Gisteren gekocht omdat een vriend er helemaal weg van is, leuk voor de coop, maar ik kan maar niet stoppen :D Ben inmiddels level 25, Siren met alle punten in Elemental.

Coop is heel tof, zeker als je rond hetzelfde level bent.

Mijn gamertag mag ook wel in de ts, KneoK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Ben ook vanaf gisteren bezig.. zelfs mijn vriendin vind het spel leuk waardoor ik een stukkie met een nieuwe char opnieuw gespeeld heb.. Ze moet nog wennen aan de controls(nog nooit een shooter gespeeld) maar de moeilijkheidsgraad met zijn 2-en is meteen een stuk lastiger doordat er minder ammo valt en de tegenstanders een stuk lastiger zijn.. Hopelijk zijn de ammo problemen straks minder.. Zij is Siren en ik ben daardoor voor de Soldier gegaan.. ga volledig voor healbot..

Edit: kan ik toegevoegd worden bij xbox360: Ch3wN

[ Voor 5% gewijzigd door bechown op 26-10-2009 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

harlekein schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 02:47:
Gut, iemand die het niet leuk vind dat Borderlands in het rijtje topics voorkomt.

Deze problemen voorzag ik al lang toen Tweakers besloot de spielerij op genre te splitsen. Het is namelijk het probleem wat iedereen tegenkomt die zaken proberen te categoriseren. In de muziek wordt het opgelost door idioot veel vreemde namen te bedenken.

Zeker wanneer je ziet dat RPG elementen steeds vaker in games terugkomen. Maken de perks in CoD het een RPG? Gaan we rijtjes maken hoeveel eigenschappen van klassieke genres een game heeft en aandachtig bekijken naar welke kant de weegschaal uitslaat?

Ik ben blij dat anderen zich hier zorgen om maken, dan hoef ik het niet te doen.

Laten we de discussie inhoudelijk houden:

Vandaag een flink aantal uur in het spel gestopt met Lilith. Die is nu level 18. Wel wat issues gevonden:

1. Bij laadschermen valt het geluid vaak weg, waarna het even nodig heeft om op volle helderheid terug te komen.
2. Het geluid valt af en toe weg op de PS3 wanneer een optische kabel wordt gebruikt. (Vooral merkbaar in Lost Cave)
3. Friends list wordt niet ge-update nadat de game gestart is. Erg jammer.
4. Lilith doet 0 damage bij een melee aanval tijdens phase shift.

Schijnbaar worden alle issues al bekeken door Gearbox, maar ik vind het wel slordig hoor. Tegenwoordig is iedere gamer een beta-tester.

Neemt niet weg dat ik het een heel vette game vind! Tussen deze en Fallout 3 GOTY heb ik voorlopig meer dan genoeg timesinks.
toon volledige bericht
Hier ben ik het ook mee eens, ik vermaak me echt kostelijk met dit spel, het heeft een hoog gehalte van vermaak en plezier, maar die puntjes die je daar opnoemt (behalve 4 daar kan ik niet over oordelen) kloppen wel.
Mijn geluid gaat via mijn HDMI naar m'n versterker, en daar heb ik dus precies hetzelfde probleem, ik maak dus geen gebruik van een optische kabel.

Ik heb zelf nog geen multiplayer game gespeeld waar mijn microfoon en headset aan het kraken waren kwa geluid etc (Operation Flashpoint 2 speel ik ook), dus het moet echt met de game te maken hebben....
Ook vind ik dat de framerate af en toe aardig in kakt op de PS3, dus dat heeft meer met het poorten te maken, want deze game is gepoort naar de PS3 en dat is te merken.

Ik heb met The_Bash en Harlekein gisteravond ook zitten spelen met z'n 3-en, jammer dus van het geluid, maar de fun van het questen/killen met meerdere personen is zeker hoogstaand.

Al met al denk ik eerlijk gezegd dat we hier wel te maken hebben met een cult-hit game, net zoals Deus Ex en System Shock 2. Beide games zaten ook vol met bugs, performance problemen, maar inhoudelijk en kwa replay value waren deze games ook superieur, en tof! En daarom blijf ik deze game zeker nog wel spelen naast Modern Warfare 2!

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Spelerslijst is weer up-to-date!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Laatst online: 04-04 23:17
na een weekendje spelen ben ik bij met mijn hunter bij level 40 beland en bezig met mijn new game+(playthrough 2).
Het is in ieder geval weer lekker uitdagend de vijanden zijn sterker en hebben andere namen(badmutha .... ipv badass) en tot nu toe ben ik veel meer badmutha mobs tegengekomen met een elemental status en deze kunnen zeer doen(vooral badmutha shock skaggs, kut beesten), ik heb zie ook veel meer leuke wapens droppen nu.

Anyway nog 10 levels te gaan en dan maar aan het volgende char beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klont_44
Zo, heb hem gisteren even uitgespeeld.

Wel jammer van die "rare loot" (de gouden wapens), ik heb er nu 3, en die wapens zijn zo ziekelijk goed, dat ze als een mes door de warme boter gaan.
Ook heb ik een berserker met meer dan 1000hp en shield (level 32), dus als ik met mijn 2nd playthrough ga starten ga ik ook al die goeie wapens verkopen, want anders is het echt te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gister alles in badlands gedaan en nu alles in new haven doen
maar ik mag geen auto meer rijden van de gast met wie ik gister co-op deed :P want splutte alles wat voor me kwam. nu weet ik waarom je de auto niet mee mag nemen in sommige stukjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Mooi he :D De besturing van de auto was wel ff wennen moet ik zeggen, tenzij je Halo gewend bent met die buggies. Wat ik wel RETE irritant vind aan die karretjes is dat ze op het minste of geringste steentje wat ze raken echt gelijk muurvast komen te zitten en dat er gewoon haast NIKS is wat je kunt doen om weer los te komen. Ja, rammen met een 2e wagen, maar dan kun je net zo goed daarin blijven rijden :P Hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Dit wordt denk ik mijn support build met 3 punten over om te besteden..
http://www.borderlandsthe.../#01500500055001413255001

Het idee alles voor support en healen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Hmm, ik zou de medic branch dan toch anders opzetten!

Fitness 5/5
Overload 5/5
Grit 5/5
Stat 5/5

De rest overslaan! Verder is Supply Drop in de support tak redelijk nutteloos. Als je wat verder bent in de game krijg je echt meer dan genoeg ammo en koop je waarschijnlijk ook meer ammo aangezien je geld verder toch niet echt gebruikt! Ook de +20% shield recharge zou ik achterwege laten en kiezen voor Barrage!

Maar, thats just me!

Edit:
Ik ga nu voor het volgende:
http://www.borderlandsthe.../#01550000005050505500055
Waarbij ik 'Aid station' later nog in zal ruilen voor 'Overload'!

[ Voor 17% gewijzigd door Spooksel op 26-10-2009 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Spooksel schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:57:
Fitness 5/5
Overload 5/5
Grit 5/5
Stat 5/5
Geen cautorize en wel Grit?

Supply drop ben ik nog niet zeker van.. Maar als er inderdaad weinig gebruik van gemaakt wordt dan drop ik hem ;) .. Bedoeling van mijn build is co-op en alleen maar ondersteunen en dus niet mezelf onderhouden.. solo door de game ga ik als lilith..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Misschien jouw voorkeur, maar ik heb dus GEEN zin op mijn tijd en ammo te gaan verspillen met het schieten op mijn teamgenoten! Ik schiet liever enemies dood waarmee is alsnog mijn team kan healen dan!

Het is wel zo dat des te meer personen er in een game zitten des te harder zijn de mobs. Als je met 4 man bezig bent in een dikke battle met een massa vijanden dan wil je wel dat ALLE kogels daarnaartoe gaan en dat iedereen tegelijk gehealed wordt ipv één persoon per keer... lijkt mij dan :)

Ik weet niet of je al wat dingen opgezet hebt in de Medic tak, maar met lv30 ben ik nu redelijk ver ermee en ik moet zeggen... 5% healing per seconde is echt veel! En dat gebeurt nu alleen nog maar als ik de turret opzet. Iedereen die schade heeft opgelopen gaat er naast staan en voor de turret weer weg is zijn ze allemaal 100%. Als ik datzelfde effect kan bereiken door op enemies te schieten ipv een teamgenoot... hell yeah!

[ Voor 72% gewijzigd door Spooksel op 26-10-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Daarom dat mijn build ook anders in elkaar zit.. ammo regen en healen van anderen is de basis van deze build.. damage dealen ook wel maar meer op de 2de plek.. Net als de Brick Tank build meer damage vangt dan uitdeelt.. Maar het is maar een idee.. ben nog niet ver genoeg om het goed te beoordelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb http://www.borderlandsthe.../#01555000005050505500050
ik ben nu lvl 32 en heb sentry vol en ben bezig voor me shotgun maar wat me wel tegen valt is dat je turrent reduction op 100% staat en je toch moet wachten....waarom is het dan 100% cooldown o.O
maar 5%healing is echt heel handig en stockile ook..want ik zit bijna nooit zonder ammo en zo wel is er altyd wel een ammo crate dichtbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Turret cooldown is de tijd tussen de salvo's die hij vuurt, niet de tijd die je moet wachten voor je hem opnieuw kunt gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Spooksel schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:35:
Turret cooldown is de tijd tussen de salvo's die hij vuurt, niet de tijd die je moet wachten voor je hem opnieuw kunt gebruiken!
Lol dan begrijp ik meer je build suggesties.. Alsnog neem ik cautorize maar zal dan minder turret skills opnemen.. Beetje jammer had wel lekker geweest.. Denk dat ik dit als basis gebruik:

http://www.borderlandsthe.../#01500500000000005055005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spooksel schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:35:
ah dat verklaart een hoop ja:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Minimale CD met refire skill is 30 sec een turret neerzetten.. Dus refire is mogelijk nog een goede optie om turret skills optimaal te benutten..

Elke 2 sec 5 sec CD eraf bij hit.. 30 sec / 2 = 15 * 5 = 75 + 30sec = 105 sec

Iemand hier ervaring met de Revive skill.. werkt ie uberhaubt..

[ Voor 12% gewijzigd door bechown op 26-10-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Als die beesten niet kapot te krijgen zijn zou ik eens uitkijken naar een ander wapen, dat kan soms het verschil maken. En anders beter leren mikken ;) Met een beetje shotgun zijn die krengen (op bosses na) na een paar knallen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatalefout
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 21:51
dit spel zal ik binnenkort ook spelen op de PC :D , heb er zin in!

ga waarschijnlijk siren spelen(hoop dat de bugs weg zijn in de PC versie), met deze build: http://www.borderlandsthe.../#21055550000000005505055

volop stealth :D, lekker phasewalken en melee-en

ps. het lijkt me een hele vette game, maar wat meer customization bij de characters vind ik toch altijd wel leuk, bv. zelf characters maken en meer verschillende skill trees...

[ Voor 23% gewijzigd door fatalefout op 26-10-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:13
Ik zit zelf te denken om richting http://www.borderlandsthe.../#01500505050505005055000 te gaan. Misschien dat ik Grenadier nog inwissel voor 5/5 Stat afhankelijk van hoe vaak ik granaten gebruik.

Voornamelijk gewoon mijn eigen damage boosten maar toch ook wat extras voor Coop erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
Hmm over de turret CD periode staat hier meer..

http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=77428

Het komt erop neer dat deploy wel je CD verlaagd.. Dus wie heeft er hier gelijk??.. denk dat dit een potje zelf testen gaat worden.. volgens de faq is 100% CD verlagen met deploy gelijk aan 50 sec.. klinkt ook niet echt logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Hmm, ik zal er toch eens op moeten letten dan! En timen wellicht, mijn char heeft 5/5 in die cooldown rank nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Jheroun schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:16:
[...]

Als die beesten niet kapot te krijgen zijn zou ik eens uitkijken naar een ander wapen, dat kan soms het verschil maken. En anders beter leren mikken ;) Met een beetje shotgun zijn die krengen (op bosses na) na een paar knallen weg.
Ik ben al wat verder nu en heb nu een shotgun/sniperrifle. Hij wordt elephantgun genoemd en gebruikt sniper kogels maar het ding is zo onnauwkeurig als ik weet niet wat voor de lange afstand en van dicht bij raak je bijna altijd en is zo krachtig als het maar kan (voor mijn huidig level dan teminste). Net een soort van shotgun dus. Ideaal wapen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Lilith heeft skills die bullet velocity verbeteren. Heeft iemand enig idee wat dat doet in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
Precies wat het zegt, kogels sneller maken! Als je over lange afstand op een beest schiet zul je merken dat het even duurt voor je ze ook daadwerkelijk raakt. Dit maakt de 'lag' minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:06
hehe nice spel! maar wel frustrerend. Ik kom niet verder dan die bonehead:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik heb mijne in de US aangekocht (via Steam), kan ik dan vanavond / morgevroeg spelen? Of moet ik wachten tot de 30ste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subslider
Spooksel schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 00:29:
Je kan ze toch gewoon in je backpack bewaren? Als je eenmaal alle claptraps gered hebt dan heb je 42 inventory slots en de wapens/items die je in gebruik hebt nemen daar geen ruimte van in!

Ik ben nu level 30 met ook 30 inventory slots en ik moet zeggen... geen enkel probleem nog gehad met het bewaren van equipment. Ben nog geen enkele keer vol geweest met items! Wat ik wel die is iedere keer de loot die ik toch niet wil gebruiken verkopen bij een vending machine, werkt prima :)
Ik heb altijd wel plekken waar meer loot ligt dan ik bij me kan hebben.. nogal hebberig denk ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

vinpower schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:33:
Dat had ik ook in het begin, je moet even wat andere quests doen, ik heb eerst wat quests van dat Quest bord gedaan en toen wat omhoog ge-"leveled", daarna was hij een stuk minder moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swagger
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-01 23:24
Ik ga dit spel halen voor de PC :p ik denk dat ik met Mordecai speel met deze build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06-2023

ToeingTheLine

Mask of sanity

vinpower schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:33:
Ik had dit probleem ook... Samen met een maat meerdere keren terug gegaan voor ammo, en na ongeveer 300 headshots gegeven te hebben met sniper rifles ging hij neer. Ik denk dat je sommige quests voor later moet bewaren,..

Voor de ongeduldige pc speler:

Je kan drie introfilmpjes skippen door ze te hernoemen. Het gaat om 2k_logo.bik, gearbox_logo.bik en nvidia.bik in de movies folder, te vinden in de willowgame folder. Hoef je 15s minder lang te wachten tijdens het opstarten.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

falling_down schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 22:25:
[...]

Ik had dit probleem ook... Samen met een maat meerdere keren terug gegaan voor ammo, en na ongeveer 300 headshots gegeven te hebben met sniper rifles ging hij neer. Ik denk dat je sommige quests voor later moet bewaren,..

Voor de ongeduldige pc speler:

Je kan drie introfilmpjes skippen door ze te hernoemen. Het gaat om 2k_logo.bik, gearbox_logo.bik en nvidia.bik in de movies folder, te vinden in de willowgame folder. Hoef je 15s minder lang te wachten tijdens het opstarten.
Dus jouw versie werkt al? Netjes. Mijne staat nog steeds op unreleased :'(

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste