Gut, iemand die het niet leuk vind dat Borderlands in het rijtje topics voorkomt.
Deze problemen voorzag ik al lang toen Tweakers besloot de spielerij op genre te splitsen. Het is namelijk het probleem wat iedereen tegenkomt die zaken proberen te categoriseren. In de muziek wordt het opgelost door idioot veel vreemde namen te bedenken.
Zeker wanneer je ziet dat RPG elementen steeds vaker in games terugkomen. Maken de perks in CoD het een RPG? Gaan we rijtjes maken hoeveel eigenschappen van klassieke genres een game heeft en aandachtig bekijken naar welke kant de weegschaal uitslaat?
Ik ben blij dat anderen zich hier zorgen om maken, dan hoef ik het niet te doen.
Laten we de discussie inhoudelijk houden:
Vandaag een flink aantal uur in het spel gestopt met Lilith. Die is nu level 18. Wel wat issues gevonden:
1. Bij laadschermen valt het geluid vaak weg, waarna het even nodig heeft om op volle helderheid terug te komen.
2. Het geluid valt af en toe weg op de PS3 wanneer een optische kabel wordt gebruikt. (Vooral merkbaar in Lost Cave)
3. Friends list wordt niet ge-update nadat de game gestart is. Erg jammer.
4. Lilith doet 0 damage bij een melee aanval tijdens phase shift.
Schijnbaar worden alle issues al bekeken door Gearbox, maar ik vind het wel slordig hoor. Tegenwoordig is iedere gamer een beta-tester.
Neemt niet weg dat ik het een heel vette game vind! Tussen deze en Fallout 3 GOTY heb ik voorlopig meer dan genoeg timesinks.
[
Voor 4% gewijzigd door
harlekein op 25-10-2009 02:48
]