Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340448

Ik heb de 40pfl9704 besteld bij Frans De Smet in Denderhoutem (België) voor de ronde prijs van 1870€.
Ondertussen wel al 3 weken aan het wachten. Ze krijgen telkens maar een klein aantal binnen en sta momenteel 6de op de lijst...
Nog enkele weken geduld dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05 21:13
Heeft er iemand toevallig een 40pfl9704 besteld bij Steenweg??
Al geleverd gekregen of ook al een poos aan het wachten? Ik ben nieuwsgierig of zij vanuit philips wel aanvoer krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpiebakker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-07-2019
patathome schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:16:
Heeft er iemand toevallig een 40pfl9704 besteld bij Steenweg??
Al geleverd gekregen of ook al een poos aan het wachten? Ik ben nieuwsgierig of zij vanuit philips wel aanvoer krijgen!
3 weken geleden de 46pfl9704 besteld. Worst case eind februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
wimpiebakker schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:17:
[...]

3 weken geleden de 46pfl9704 besteld. Worst case eind februari
weet je ook op de hoeveelste plek je sta qua levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpiebakker
patathome schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:54:
[...]

weet je ook op de hoeveelste plek je sta qua levering?
IK wil eind volgende week een belletje plegen, dan staat ie een maand in bestelling daar. Dan hoop ik meer te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
wimpiebakker schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:54:
[...]

IK wil eind volgende week een belletje plegen, dan staat ie een maand in bestelling daar. Dan hoop ik meer te weten.
Ik ben erg nieuwsgierig wat ze tegen jou gaan zeggen en vooral of je hem eerder krijgt geleverd dan mij.
Ik heb de tv besteld op 20 december en ben nu erg benieuwd of ze bij het leveren de orderdatum hanteren of de prijsafspraak (meer betalen = eerder leveren??).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342998

Ben bang dat Philips het ook niet weet, en dat het dus nog wel een tijd kan duren. Ik heb Philips een vraag gesteld, en kreeg onderstaand nietszeggend antwoord. Als ze zelf niet weten wanneer de tv's worden uitgeleverd, is hun verwijzing naar de winkelier natuurlijk zinloos...

"U heeft ons gevraagd hoe lang de levertijd is van de 40PFL9704H/12.
Helaas hebben wij hier geen zicht op. Wij kennen uw situatie en vinden dit zeer spijtig. Onze excuses daarvoor. Het succes van het TV model dat u heeft gekocht overtreft namelijk ook onze verwachtingen en we doen op dit moment onze uiterste best om de gereserveerde TV zo snel mogelijk beschikbaar te maken. Wij adviseren u om bij de winkelier waar u de TV besteld heeft regelmatig navraag te doen naar de verwachte levertijd.
We hopen u hiermee te hebben geholpen en hopen dat u zo snel mogelijk van u TV kunt gaan genieten."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart44
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-02-2010
De 40pfl9704 op 21 november gekocht bij een EP-zaak.
Na 8 weken wachten Philips gebeld en gemaild:produktieproblemen en veel vraag;zij kunnen niets zeggen.
Hun advies: ga naar EP en vraag het daar.
Antwoord van EP: wij weten niet wanneer er geleverd wordt!
Er staan er 900 in Backorder en vorige week heeft EP er zegge en schrijve 3 stuks mogen ontvangen.
We wachten maar af... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2020
Bart44 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:49:
De 40pfl9704 op 21 november gekocht bij een EP-zaak.
Na 8 weken wachten Philips gebeld en gemaild:produktieproblemen en veel vraag;zij kunnen niets zeggen.
Hun advies: ga naar EP en vraag het daar.
Antwoord van EP: wij weten niet wanneer er geleverd wordt!
Er staan er 900 in Backorder en vorige week heeft EP er zegge en schrijve 3 stuks mogen ontvangen.
We wachten maar af... :(
Tjah, EP heeft niet bepaald voorrang denk ik. Ik heb sinds oktober een bestelling staan voor een 52pfl9704, eind december eindelijk geleverd, bleek defect. :( Terug gestuurd voor vervanging en wacht nu inmiddels weer 4 weken, zonder uitzichtsdatum. Toestel is reeds betaald.
Mocht je nog niet betaald hebben informeer eens bij een Expert of MM, naar het schijnt krijgen die sneller geleverd.

Ik zou zowieso wel eens samengevat willen zien welke leveranciers in de afgelopen periodes een x aantal aangeleverd hebben gehad en hoelang de gemiddelde levertijd was.
Ik kan me voorstellen dat het bepaalde winkelketens (zowieso webshops) niet ten goede komt wanneer Philips daadwerkelijk voorkeuren hanteert en de consument hiervan op de hoogte is.
Dan besteld men toch bij die die kan leveren? Of zit ik er zo naast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RB3SSN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-11-2024
Vorige week vrijdag eens wezen informeren, of ik mijn 46pfl9704 dit jaar nog geleverd zou krijgen. Bij It's stond in het voorraad systeem, dat hij per 1 maart uitgeleverd zou gaan worden. Net even gekeken op de it's website (http://www.itsonline.nl/T...6-PFL-9704H-12/14/010470/), daar staat inderdaad ook leverbaar vanaf: 01-03-2010.

Ik moet dus nog even geduld hebben. ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RB3SSN schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:19:
Net even gekeken op de it's website (http://www.itsonline.nl/T...6-PFL-9704H-12/14/010470/), daar staat inderdaad ook leverbaar vanaf: 01-03-2010.

Ik moet dus nog even geduld hebben. ;) ;)
de vraag is natuurlijk of ze dat baseren op reële informatie, of dat ze het zekere voor het onzekere nemen en daarom deze termijn aanhouden...

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 342998 op 02-02-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:25

Klippy

Still Game

Anoniem: 342998 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:18:
[...]

de vraag is natuurlijk of ze dat baseren op reële informatie, of dat ze het zekere voor het onzekere nemen en daarom deze termijn aanhouden...
Zover ik weet schuift dat gewoon een maand op elke keer :P
Ik kijk al vanaf oktober ook regelmatig op die site en dat is zover ik weet nergens op gebaseerd.

* Klippy gaat deze week ook nog eens naar de MM bellen, want geloof het of niet, ik ben al van half oktober aan het wachten :/
Nu heb ik er ook niet heel hard achteraan gezeten ivm de bekende problemen en ik zat in een verhuizing, feestdagen etc. Ben 2x in de winkel geweest waar de verkopers ook geen idee meer hadden wanneer er eens wat binnen kwam en verder heb ik geduldig gewacht, maar nu de VN4 hoopgevender lijkt moet ik eens harder gaan klagen denk ik :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Klippy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:16:
[...]

maar nu de VN4 hoopgevender lijkt moet ik eens harder gaan klagen denk ik :P
Is het al een feit dat de schermen die nu geproduceerd worden een beter scherm hebben zonder problemen? (VN4?) Want dan ben ik ergens wel een beetje blij dat ik een feb/maart model krijg ipv een nov/dec model. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

williz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:27:
[...]

Is het al een feit dat de schermen die nu geproduceerd worden een beter scherm hebben zonder problemen? (VN4?) Want dan ben ik ergens wel een beetje blij dat ik een feb/maart model krijg ipv een nov/dec model. :/
Eerlijk gezegd weet ik dat ook nog niet, ben aan het wachten of ik ergens wat gebruikerservaringen kan vinden.
Dus als iemand nieuws heeft...

Tot zover kom ik niet zo heel veel verder als:
http://www.avforums.com/forums/11376685-post299.html

Zie ook dit forum:
http://www.avforums.com/f...664-9704-part-3-a-23.html

Ik zie daar meer bekende namen van hier en dit topic wordt ook wel eens aangehaald, dus ik neem aan dat die info zijn weg naar hier ook wel vindt.

Er IS in elk geval een VN4 en ik heb daar *tot nu toe* geen klachten over gelezen.
Maar ook niet veel positieve dingen als in een harde bevestiging dat deze beter zijn.

Ik hoop er vooral op dat Philips ook de problemen niet kan negeren. Als ik lees hoeveel panelen er worden vervangen en monteurs er onderweg zijn voor de 9000 serie verwacht ik toch wel dat ze er mee bezig zijn.
En Philips zegt zelf dat er vanaf eind 2009 verbeteringen zijn, maar of dat alleen VN4 is weet ik ook niet.

Nog maar even wachten op de feiten dus... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
bij foto smits in Arnhem wordt de 9704 nu mondjesmaat geleverd (1 á 2 per dag). ze hebben ook met de "groothandel" gebeld en zij gaven aan dat de 9704 backorders eerst weggewerkt moeten zijn voordat Philips overgaat op het nieuwe model.

we zullen het wel zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

patathome schreef op zondag 07 februari 2010 @ 07:12:
bij foto smits in Arnhem wordt de 9704 nu mondjesmaat geleverd (1 á 2 per dag). ze hebben ook met de "groothandel" gebeld en zij gaven aan dat de 9704 backorders eerst weggewerkt moeten zijn voordat Philips overgaat op het nieuwe model.

we zullen het wel zien....
Wat bedoel je in deze context met "het nieuwe model"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Klippy schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:57:
[...]

Wat bedoel je in deze context met "het nieuwe model"?
in dit draadje wordt gespeculeerd over de opvolger van de 9704 (9705?). Op zich niet zo raar aangezien het laatste en vorige model ook in april zijn gelanceerd (als ik mij niet vergis). Ik kan mij voorstellen dat Philips dit niet op dit moment gaat promoten, anders zullen vele mensen de aanschaf van de 9704 gaan uitstellen. Voor Philips zou dat weer vervelend zijn, zeker nu het er naar uitziet dat de productie een beetje op gang komt.

[ Voor 5% gewijzigd door patathome op 07-02-2010 17:10 . Reden: url toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-05 10:14
Vorige week vrijdag zou bij de It's onze 46PFL9704 geleverd worden. Ik heb gebeld, maar hij was er nog niet. De verkoper erkende uiteraard de leveringsproblemen en vertelde dat de kleinere serie die week wel binnengekomen was en dat, 'als het goed was', de 46" aankomende (dus deze) week binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My-life schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:12:
...en vertelde dat de kleinere serie die week wel binnengekomen was en dat, 'als het goed was', de 46" aankomende (dus deze) week binnen komt.
Hoi My-Life,

Inmiddels meer nieuws? Ben reuze benieuwd. Mijn winkelier (Scheer & Foppen) zit Philips flink achter de broek, maar Philips geeft niet thuis. Naar aanleiding van info van Philips berichtten ze mij:
"Philips kan geen verwachting omtrent de leverdatum uitspreken. Er is geen voorraad en Philips heeft geen idee wanneer er weer voorraad zal binnenkomen.".

Dit lijkt een gebed zonder einde te worden. Ik vind het niet erg dat ik moet wachten, maar geen duidelijkheid over of er nog wel 9704-televisies beschikbaar komen en zo ja, op welke termijn vind ik uitermate klantonvriendelijk van Philips. :( Het zou ze sieren als ze hierover duidelijk zouden communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Nee helaas, ook hier geen nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
___ grrrr ____ verkeerde topic

[ Voor 99% gewijzigd door bulsing op 15-02-2010 19:27 . Reden: ff opletten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Net met Philips gebeld. Er wordt nog steeds verteld dat de tv zo'n succes is dat er levertijden zijn ontstaan. Toen ik vertelde dit niet te geloven omdat de tv's in het geheel niet uitgeleverd worden werd mij verteld dat ze helaas niet verder in het systeem kan kijken. Altijd makkelijk je call center outsourcen... Dit blijkt dus niet het geval.
Ook zei de telefoniste dat er dit jaar nieuwe modellen komen en ze wist niet of de huidige of de nieuwe eerder leverbaar zouden zijn.

Ik vind het toch behoorlijk arrogant van Philips om zo met hun klanten om te gaan. De lol van het aanschaffen van iets moois gaat er zo wel wat vanaf. De specificaties van de 9705 serie begint al vrij te komen:
pascalbulsing in "[LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie..."

Misschien is het voor ons leuker om een andere tv uit te zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door My-life op 16-02-2010 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My-life schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:58:
Ik vind het toch behoorlijk arrogant van Philips om zo met hun klanten om te gaan. De lol van het aanschaffen van iets moois gaat er zo wel wat vanaf.

Misschien is het voor ons leuker om een andere tv uit te zoeken.
Ik ben behoorlijk Philipsminded, maar wie zo met zijn klanten omgaat verdient het eigenlijk niet dat die klanten klant blijven. Jammer om je zo weggejaagd te voelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Aan de ene kant is Philips enorm arrogant qua communicatie, maar aan de andere kant wil je als bedrijf nooit het achterste van je tong laten zijn en al helemaal niet communiceren dat je gewoon een productieprobleem hebt. Het enige wat wij als nieuwsgiere consument en liefhebber kunnen doen is conclusies trekken op verhalen en ervaringen vanuit het veld.

Wat doe je dan als je Philips bent, je gooit het dan op een marketing toer en zeg dat de vraag vele malen hoger is dan de beschikbaarheid en dat je het niet aangewerkt krijg. Dat wij inmiddels beter weten dat Philips er ook dit jaar weer een potje van maakt bij het overgrote deel van de consumenten helemaal niet bekend.

Jaar op jaar blijkt dat ze het logistieke en productie proces veranderen met als gevolg dat er nooit een een keer snel geleverd kan worden. Dat is erg jammer, want zo lopen klanten weg naar een ander merk.
Ik heb inmiddels aardig wat toestellen gekocht en omgeruild gekregen en werkelijk geen 1 toestel was op tijd leverbaar. (oopgemerkt dat dit dan meestal direct na de introductie was/is)

btw @ My-life: De 1e lijns (consumer care) en 2e/3e lijns (handelsbelangen)zijn wel degelijk eigen personeel. Alleen word er niet al te veel (zeg maar geen) informatie naar deze mensen door gespeeld om aan klanten te geven. Deze mensen fungeren als spoc (single point of contact) naar de klant. En jammer genoeg communiceert de technische en commerciele afdeling niet zo heel veel met deze mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoorde dat naar het schijnt de panelen voor flatscreens momenteel zeer duur zijn, en dat fabrikanten (dus niet alleen Philips) daarom momenteel zeer weinig tv's fabriceren. Wanneer de panelen goedkoper worden zouden de fabrieken weer kunnen draaien en worden de tv's opeens uitgeleverd. Weet niet in hoeverre dit een gerucht is of waarheid, maar het zou kunnen verklaren waarom de uitlevering van de 9704 momenteel volledig op zijn gat lijkt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Mijn ouders hebben gister te horen gekregen dat de tv in week 9 geleverd wordt. Ik ben benieuwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My-life schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:16:
Mijn ouders hebben gister te horen gekregen dat de tv in week 9 geleverd wordt. Ik ben benieuwt.
Hoe lang hebben ze moeten wachten, maw: wanneer hebben ze besteld? En is dat een bij een keten geweest of juist een klein bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
2 januari is hij besteld bij de It's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Ik zou er niet op rekenen...
Maar ik zou wel graag op de hoogte worden gehouden.

Ik heb gisteren naar de MM gebeld en die werden ook een beetje simpel ervan zo te horen.
Volgens hen krijgen ze geen info van Philips.

Net nog maar eens gechat met Philips en die blijven volhouden dat alleen de winkel info kan krijgen. Tegen mij kunnen ze alleen excuses aanbieden voor de vertraging.

Dus wij zitten daar weer mooi tussenin en krijgen van niemand nog info...

Is nu precies 4 maanden geleden dat ik besteld heb, ik was toen nr 4 op de lijst en nu nr 2 of 3 :')

Mijn geduld is nu toch echt wel op. Extreem slecht dit van Philips :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik heb de afgelopen dagen een paar keer gemailt met Philips. Van boven naar beneden op tijd geordend:
Beste Philips,

Lange tijd geleden hebben wij een 46PFL9704 besteld. Deze zou enkele weken geleden worden geleverd.
Later heeft de verkoper ons verteld dat jullie problemen met de levering van deze serie hebben en dat hij niet wist wanneer Philips weer tv's uit deze serie uitlevert.
Hierna heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice welke mij vertelde dat door het grote succes van dit type toestel er meer vraag dan verwacht en er daarom een levering achterstand is ontstaan.

Ik heb zelf enige informatie bij Philips dealers en op internet gezocht waar uit blijkt dat deze serie al lange tijd helemaal niet meer uitgeleverd wordt.
Er zijn grote problemen met het beeld.
Jullie hebben toestellen van sommige klanten terug genomen en sommige gerepareerd en jullie zijn dus op de hoogste van de problemen omtrent deze serie zowel technisch als m.b.t. de levering, maar verzwijgen dit tegenover mij.

Volgende week maandag word de 9705 serie onthult. Als onze tv dus nog geleverd word is de opvolger al bekent!

Deze hele gang van zaken vind ik erg arrogant t.o.v. van jullie klanten. Graag wordt ik door jullie volledig geïnformeerd over wat ons te wachten staat.
Als tip geeft ik jullie de volgende link. Het lijkt mij verstandig dat jullie ook daar de informatie verspreiden: [LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie 2009-2010
Reactie Philips:
U heeft ons gevraagd naar meer duidelijkheid over de levering van de 46PFL9704H/12.

Er is absoluut geen sprake van het feit dat deze televisie niet meer geleverd zou worden en dat er grote problemen zijn met het beeld. Deze televisie wordt nog steeds geproduceerd en zijn wij hier er niet van op de hoogte dat er toestellen zijn terug genomen. Dat er leveringproblemen zijn dat klopt, maar dat heeft nog steeds te maken met het succes van de televisie.

Bovenstaande is de informatie die wij hebben. Wij hebben hier contact over gehad met onze commerciële afdeling en ook zij geven aan de de 46PFL9704H/12 nog steeds geleverd gaat worden. Het spijt ons dat deze geruchten op internet staan.
Mijn reactie daarop:
U reactie is helaas toch erg bedroevend. Het is al lang en breed toegegeven door E-care dat de 9704 ernstige problemen kent o.a. m.b.t. de inkijkhoek en de kleurweergave.
Als de productie inderdaad is hervat zoals u zegt heeft deze in elk geval lange tijd stilgelegen, mogelijk na wijzigingen in het productieproces. Dit eerste is ook telefonisch bevestigd door Philips aan mijzelf en aan mijn collega.

Mijn vraag is ook nog niet beantwoord aangezien ik heb gevraagd wat ons te wachten staat. Concreet, wanneer kan Philips deze toestellen uitleveren?
Philips tweede reactie:
U geeft aan dat telefonisch is bevestigd door Philips en E-care dat de 9704 ernstige problemen had.

Wij zijn op deze afdeling niet op de hoogte van deze informatie en kan u hierover ook niet meer duidelijkheid geven. Wij begrijpen dat dit heel vervelend is voor u.

De televisie wordt momenteel nog geproduceerd en komt steeds met maar kleine partijen tegelijk vrij. Wij weten echter niet naar welke winkel of consument de vrijgekomen televisies worden heen gestuurd. Ik kan u dus geen uitsluitsel geven over wanneer de televisie voor u beschikbaar komt. Onze excuses dat ik u niet meer duidelijkheid hierin kan geven. Ik kan uw vraag niet beantwoorden. Sorry.
En weer mijn reactie daarop:
Als u niet van enig structureel probleem van de 9704 serie afweet kunt u mij dan uitleggen waarom geen van de aanbieders/Philips dealers die vermeld zijn op jullie website de 46PFL9704 in hun webshop hebben staan? Het is immers dankzij het grote succes van deze serie dat hij niet meer leverbaar is, zo vertelde u mij eerder.
Als voorbeeld noem ik www.bcc.nl, www.itsonline.nl, www.mediamarkt.nl, www.scheerenfoppen.nl en www.harensesmid.nl.

Ik kan mij voorstellen dat het voor het goed functioneren van uw afdeling van belang is dat u van deze zaken op de hoogte bent.
Graag verzoek ik u daarom om informatie in te winnen bij de commerciële afdeling van Philips/Philips handelsbelangen zodat u mijn vraag daarna wel kunt beantwoorden.
Zelfs Philips zegt dus: "Ik kan uw vraag niet beantwoorden. Sorry.". Waar moeten de dealers het dan zoeken? Bij de fabrikant van de panelen :X ?

EDIT:
Net weer reactie ontvangen van Philips:
De reden dat geen winkel deze televisie in de webshop heeft staan is omdat niemand deze televisie op voorraad heeft. Zoals al eerder aangegeven zijn er door de grote vraag leveringsproblemen. Als deze winkels het apparaat op voorraad hadden, had u zelf ook niet zo lang hoeven te wachten want dan waren er genoeg geweest.

Wij hebben contact gehad met onze Commerciële Afdeling en ook zij geven aan dat er niets bekend is over de problemen van de 9704 en dat deze opnieuw in productie is genomen om een aantal dingen te wijzigen. Wij doen ons best om de gereserveerde TV zo snel mogelijk beschikbaar te stellen.

Ik kan u dus helaas nog steeds niet meer informatie geven. Dit is alle informatie die wij beschikbaar hebben. Ik kan u geen gericht antwoord geven op uw vraag. Wanneer er partijen vrij komen weten wij niet waar deze heen gaan. Als we dat zouden weten konden we u vertellen hoe lang u nog diende te wachten. Deze informatie is echter alleen beschikbaar bij de centra die de producten verdelen. Uw handelaar kan informatie opvragen bij zijn inkoopkanaal.

Wij kunnen u echt niet meer informatie geven. Wij begrijpen dat dit heel vervelend voor u is.
Ik neem aan dat je de productie enkel aanpast als er problemen zijn met het product of wanneer je goedkopere onderdelen kunt gebruiken vanwege doorontwikkeling. Dat laatste lijk mij niet aan de orde.

In elk geval heeft de productie dus stil gelegen. Belachelijk dat Philips deze twee tegenstrijdige oorzaken van het leveringsprobleem in hetzelfde e-mailtje zet.

[ Voor 15% gewijzigd door My-life op 23-02-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ My-life:
Zo, je laat je niet bepaald afschepen, mijn complimenten! Dank voor je uitgebreide post.

Ook ik ben na mailen, chatten en bellen nog geen steek verdergekomen. Als ik positief denk zou het goede nieuws kunnen zijn dat er dus kennelijk weer enige productie op gang is gekomen. Maar... eerst zien en dan geloven. Ben benieuwd naar de uitlevering van de tv van je ouders. Ik heb een week later besteld...

Fijn dat Philips zo'n begrip heeft voor ons ongemak. Ik zag liever eindelijk die 9704.... ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 342998 op 23-02-2010 21:49 ]

• mats15
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-04-2024
Ik heb op 12 December 2009 een Philips TV 46PFL9704H 200Hz Full HD LED gekocht .Tot nu toe niets geleverd. Op vragen het antwoord gekregen dat het tijdstip van levering onbekend was en dat ze ook bij benadering niets konden zeggen .
Vandaag een telefoontje dat de tv niet meer geleverd werd .Het nieuwe model word verwacht in mei /juni .
Ik denk dat ik daar maar op wacht .

Groet ,

Mats

• My-life
Waar hebben jullie hem besteld? Ook alletwee een 46"?

Scheer en Foppen. 40".

Wel merkwaardig overigens dat Philips aan My-life mailt dat het toestel weer gaat worden geproduceerd, en dat Mats15 te horen krijgt dat de tv niet meer zal worden geleverd. Wat een inconsistente informatievoorziening... Ik moet het nog maar afwachten...

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 342998 op 25-02-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Inderdaad ja, dat is erg vreemd. Het kan natuurlijk de beslissing geweest zijn van de winkelelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My-life schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:25:
Het kan natuurlijk de beslissing geweest zijn van de winkelelier.
Zou je denken? Dat Philips haar klanten in de kou laat staan is al erg genoeg, maar zou een winkelier dat ook doen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Als de winkelier niets te horen krijgt van Philips en ze wachten al een paar maanden kan ik het me voorstellen dat ze dit als enige uitweg zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats15
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-04-2024
Even als toelichting ,dit was inderdaad een bericht van de leverancier en niet van Philips .

Ik ben zo correct behandeld door de leverancier dat ik zijn naam niet wilde noemen in dit negatieve bericht Ik kreeg inderdaad de indruk dat de leverancier het ook zat was . Hij vertelde mij ook dat ze nog 57 orders uit hadden staan die zij ook niet konden leveren .

Het is wel een interessant gegeven dat Philips zo succevol is met deze TV dat ze niet kunnen leveren Commercieel gezien wel vreemd .

Groet ,

Mats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mats15 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:31:
Ik kreeg inderdaad de indruk dat de leverancier het ook zat was . Hij vertelde mij ook dat ze nog 57 orders uit hadden staan die zij ook niet konden leveren .

Het is wel een interessant gegeven dat Philips zo succevol is met deze TV dat ze niet kunnen leveren Commercieel gezien wel vreemd .
Hiermee kan Philips zich wel eens gigantisch in haar eigen voet schieten. Leveranciers die het zat zijn en mogelijk tientallen klanten moeten teleurstellen zullen zich in de toekomst wellicht beraden op het aan hun klanten adviseren van tv's van Philips. Waar Philips nu kennelijk succesvol is, kan dat zich hierdoor tegen hen keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
De It's waar wij de tv in bestelling hebben behandeld ons ook correct, niets op aan te merken. De schuld ligt volgens mij zeker niet bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geldt ook voor Scheer en Foppen. Zij balen hier net zo van, worden ook door Philips met een kluitje in het riet gestuurd. Zij hebben zich in de tussentijd zeer klantvriendelijk opgesteld, en mij een leen-tv ter beschikking gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Dat geldt ook voor EP, nadat na twee maanden een defecte 52" geleverd was, hebben ze mij ook een leentoestel gegeven. Zijn nu inmiddels weer twee maanden verder, Philips levert maar niks uit.
(Los van het feit dat ik niet zit te wachten op een bestelling, maar zit te wachten op vervanging van een defect geleverd product!)

Veel winkeliers maken zo een slechte indruk bij de klant, terwijl het probleem bij Philips ligt.. Dat vind ik wel kwalijk. De pret van een dure aankoop is er zo voor veel mensen ook een beetje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kreeg van mijn leverancier te horen dat Philips hen heeft bericht dat MOGELIJK eind maart een nieuwe zending 9704's wordt uitgeleverd... Ben benieuwd. Het woord "mogelijk" (en het ontbreken van een jaartal achter de maand) maakt me vooralsnog wat sceptisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Anoniem: 342998 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 07:21:
Het woord "mogelijk" (en het ontbreken van een jaartal achter de maand) maakt me vooralsnog wat sceptisch...
:D
Toch wel goed nieuws. Hopelijk komt de onze binnen een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpiebakker
Ik heb hem maar afbesteld, zat 2 maanden te wachten en er is geen zicht op levering. Geloof er niet meer in. Ik ga voor de opvolger daar kan ik ook nog wel 3 maanden op wachten. Volgens leverancier zal die de zelfde prijsstelling hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:41
Net op de reclame, dat RTL(prijsvragen) 9704tjes weg geeft in samenwerking met Philips. En hier iedereen maar wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

mrc16 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:05:
Net op de reclame, dat RTL(prijsvragen) 9704tjes weg geeft in samenwerking met Philips. En hier iedereen maar wachten 8)7
Zag ik ook laatst.
Mijn eerste idee was dat dit de geretourneerde toestellen zijn :+
Als je het gratis krijgt klaagt toch niemand, dus Philips is van z'n defecte toestellen af en krijg nog wat reclame ervoor terug ook :7

Maar dat is misschien flauw om te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My-life schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:16:
My-life, is er al wat te melden? Week 9 is bijna voorbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Anoniem: 342998 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:17:
[...]

Ik begrijp niet dat jullie het geduld kunnen opbrengen om te wachten op een toestel dat zo vaak kapot gaat, en binnenkort gepaseerd word door andere merken met dezelfde techniek. Denk bijvoorbeeld aan de HX900 van Sony. Goedkoper en nu al uitgeroepen in de US als 1 van de beste Full-led toestellen van 2010. Philips zal binnenkort waarschijnlijk ook wel met een nieuwe lijn komen. Ik wil zeker niet beslissen voor jullie. Als je nu al 6-10 weken wacht, kunnen die 4 weken er ook nog wel bij. Dan kun je in iedergeval de 9704 vergelijken met de techniek van 2010.

[ Voor 19% gewijzigd door WidgetTWW op 05-03-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343186

Hoi,

Ik zou ook maar eens kijken naar de problemen die er zijn met de 9704 serie en dan nog maar eens goed nadenken of je zo'n slecht toestel in huis wil halen.
Het betreft problemen met kijkhoek en ghosting waar philps tot nu toe niks aan wil doen,zelf ook al een tijdje mee bezig.

Volgende tv wordt zeker geen philips meer had een sony,dus denk volgende ook weer.

Doe er je voordeel mee.

Groet,

paul
mrc16 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:27:
[...]

Ik begrijp niet dat jullie het geduld kunnen opbrengen om te wachten op een toestel dat zo vaak kapot gaat, en binnenkort gepaseerd word door andere merken met dezelfde techniek. Denk bijvoorbeeld aan de HX900 van Sony. Goedkoper en nu al uitgeroepen in de US als 1 van de beste Full-led toestellen van 2010. Philips zal binnenkort waarschijnlijk ook wel met een nieuwe lijn komen. Ik wil zeker niet beslissen voor jullie. Als je nu al 6-10 weken wacht, kunnen die 4 weken er ook nog wel bij. Dan kun je in iedergeval de 9704 vergelijken met de techniek van 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-05 22:43
Wel apart dat de 52 inch versie bij Scheer&Foppen gewoon "op voorraad" staat, zij het voor een belachelijke 3499,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
henrid schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:44:
Wel apart dat de 52 inch versie bij Scheer&Foppen gewoon "op voorraad" staat, zij het voor een belachelijke 3499,-
Juist slim van ze, met het idee in het achterhoofd dat niemand m op voorraad heeft. Hier profiteren de winkeliers(die m wel kunnen leveren) ook van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Anoniem: 342998 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:17:
[...]

Gisteren een telefoontje gekregen dat de tv binnen is. Vandaag ophalen en vanavond proberen :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

My-life schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:14:
[...]
Gisteren een telefoontje gekregen dat de tv binnen is. Vandaag ophalen en vanavond proberen :*) .
Dan ben ik heel erg benieuwd.

Zou je morgen al wat ervaringen kunnen neerzetten? Ook qua serienummer/panel?
Kijkhoek ben ik zelf niet zo heel bang voor, zit er altijd recht voor, zelfs met 1 a 2 man bezoek.

Want ik kreeg net ook zo'n telefoontje (waarop ik vanaf november wacht).
Maar die van mij komt vrijdagmiddag (46 inch), eerder kan ik geen vrij krijgen.

Dus dat moet van dezelfde batch zijn...
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Anders ik wel. Of het vanavond veel word weet ik niet. Hoe leuk het ook is, ik heb net een lang en zwaar (ski-) weekend achter de rug ;) .
Ook zullen mijn ouders wel 'gewoon' tv willen kijken zonder dat ik langsloop om de kijkhoek te controleren, programmaatjes probeer om ghosting te ontdekken enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Ik ben wel benieuwd naar productiedatum en typenr. van het scherm.
(Ben altijd bang dat straks alle schermen die retour gingen voor reparatie nu als laatste levering weer doorgevoerd worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Wij hebben de 46PFL9704 eindelijk op de kast staat. Hij was 2 januari besteld en kwam eergisteren bij de IT's winkel binnen. We hadden 100 euro vooruit betaald en moesten in totaal 2200 voor de tv neerleggen.

Ik zal wat ervaringen in het andere topic zetten:
[LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie 2009-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthurke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-02-2017
Ik ben naar IT's in Maastricht geweest voor de 40PFL9704. Ik vroeg hem naar een leveringsdatum. De verkoper vertelde mij dat er totaal geen TV's van de 9704-serie meer geleverd worden: hij vertelde mij dat Philips binnenkort een nieuwe serie zal lanceren.

Wanneer 'die nieuwe serie' uitkwam kon hij me niet vertellen / wist hij niet; hij gokte op 2010 Q3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Zelf bij Steenweg in december besteld. Iemand al 9704 van hun geleverd gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Zojuist nog 2 maal nieuw in doos de 46PFL9704 binnen gekregen @ MM Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kreeg vanmiddag van mijn leverancier te horen dat "mijn" op 9 januari bestelde 40" 9704 op 7 april a.s. in de winkel zou zijn. Ik hou nog een slag om de arm, maar zou het dan toch eindelijk zover zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336409

De 9704's beginnen dus toch nog langzaam binnen te druppelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Philips heeft ook tegen Steenweg aangegeven dat zij in april de 9704 weer geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342998 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:29:
kreeg vanmiddag van mijn leverancier te horen dat "mijn" op 9 januari bestelde 40" 9704 op 7 april a.s. in de winkel zou zijn. Ik hou nog een slag om de arm, maar zou het dan toch eindelijk zover zijn...?
....en ja hoor, kreeg vanmiddag van Scheer en Foppen te horen dat levering is uigesteld tot "naar verwachting" week 15... :( ;(

Hoezo verbaast mij dit eigenlijk niet...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336409

Gister even gebeld naar de winkel waar ik mijn 46" 9704 besteld heb, en ze geven aan elke maand in de 1e/2e week een levering te krijgen. Hopen dus dat mijn tv komende week binnenkomt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Ligt het echt helemaal stil bij Philips? Wordt er momenteel helemaal niks uitgeleverd?
Het blijft zo stil, geen enkele indicatie hoe of wanneer men kan leveren. :(
Wacht al sinds Oktober op een werkend toestel (52")..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kreeg gisteren te horen dat mijn 40/9704 komende vrijdag voor mij klaar staat in de winkel. Ben pas echt blij als ik de doos zie en kan meenemen, maar het komt nu toch wel dichtbij... Als ik de tv echt heb voor het weekend heeft tussen bestelling en aflevering bijna 3½ maand gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Anoniem: 342998 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 07:14:
Ik kreeg gisteren te horen dat mijn 40/9704 komende vrijdag voor mij klaar staat in de winkel. Ben pas echt blij als ik de doos zie en kan meenemen, maar het komt nu toch wel dichtbij... Als ik de tv echt heb voor het weekend heeft tussen bestelling en aflevering bijna 3½ maand gezeten.
Mag ik vragen bij welk winkelketen? Ik heb gehoord dat er hier en daar nog een aantal binnen gaan komen voor een deel van de backorders, maar daarna komt er niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote[/message]:[/b]
Mag ik vragen bij welk winkelketen? Ik heb gehoord dat er hier en daar nog een aantal binnen gaan komen voor een deel van de backorders, maar daarna komt er niets meer.
[/quote]

Ik heb 'm via Scheer & Foppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346150

De 40PFL9704 is weer voorradig bij Media Markt Utrecht sinds vandaag, 46" was ook nog voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355676

Na gisteren avond een mailtje naar de afdeling klanten van Philips België te hebben toegestuurd, hebben zij mij vandaag (!) opgebeld om te zeggen dat de 52pfl9704 nog tot eind mei geproduceerd wordt.
Daarna wordt men vriendelijk verzocht zich naar een nieuw model te keren, wat zij ondertussen met mij, met enige aandrang deden.
Dus niet iederen zal zijn bestelling krijgen = loterij; en ik vrees dat ik meer kans heb om met de Lotto te winnen dan mijn 9704 (besteld sinds 10/12/2009) in mijn living te zien pronken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Ze hebben mij afgelopen donderdag gebeld met de mededeling dat mijn bestelling (40pfl9704), gereed staat.
Waarschijnlijk ga ik deze vandaag ophalen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355676 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 04:28:
Na gisteren avond een mailtje naar de afdeling klanten van Philips België te hebben toegestuurd, hebben zij mij vandaag (!) opgebeld om te zeggen dat de 52pfl9704 nog tot eind mei geproduceerd wordt.
Daarna wordt men vriendelijk verzocht zich naar een nieuw model te keren, wat zij ondertussen met mij, met enige aandrang deden.
Dus niet iederen zal zijn bestelling krijgen = loterij; en ik vrees dat ik meer kans heb om met de Lotto te winnen dan mijn 9704 (besteld sinds 10/12/2009) in mijn living te zien pronken !
En vandaag verteld mijn leverancier mij dat het, volgens zijn contacten bij Philips, helemaal niet meer geproduceerd wordt !
Wie moet ik nu geloven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Anoniem: 355676 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 01:54:
[...]

En vandaag verteld mijn leverancier mij dat het, volgens zijn contacten bij Philips, helemaal niet meer geproduceerd wordt !
Wie moet ik nu geloven ?
Van wat ik begrepen heb komt er bij sommige ketens nog een klein aantal binnen voor backorders.
Mijn leverancier zou volgens contact bij Philips voor het eind van de maand mijn bestelling nog binnen moeten krijgen, maar ik blijf er nog even huiverig en sceptisch over. Moet het nog zien gebeuren. :)

Maar wat ik iig gehoord heb door rondvragen bij diverse winkels worden leveranciers geadviseerd dit toestel niet meer te verkopen en door te gaan met de nieuwe serie. Voor een deel van de backorders wordt deze nog geproduceerd en vanaf mei zouden ze er helemaal mee stoppen.

Voor zover heb ik het meegekregen, maar ik weet af en toe ook niet meer wat wel en niet te geloven, dus pin me der niet op vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:29

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

Mij gaat het te lang duren (nu +/- 7 weken) en heb hem geannuleerd. Kan nu net zo goed wachten op de 9705, dus doe dat wel.

https://slimhuys.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
RobinJB schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:30:
Mij gaat het te lang duren (nu +/- 7 weken) en heb hem geannuleerd. Kan nu niet zo goed wachten op de 9705, dus doe dat wel.
Niet zo goed? of net zo goed? :)

Tja, ik heb er ook aan zitten denken, maar denk dan:
A. Er is geen officiele opvolger voor de 52" 9704
B. Zover ik weet zitten dezelfde panelen/onderdelen in de nieuwe serie dus wie zegt dat de 9705 lijn niet ook met dezelfde leveringstijden gaat kampen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:29

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

Je hebt gelijk, ik heb er net van gemaakt ;)
Wij wilden toch de 46" die past namelijk precies in de kast.
Voordeel van de 9705 vind ik dat hij meteen 3d ready is, dus klaar voor de toekomst al trekt het me niet.

https://slimhuys.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342998 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 07:14:
Hij is er! Vrijdag 16 april, dus inderdaad in week 15, heb ik de tv in ontvangst mogen nemen. De eerste week kijken heeft een overwegend uiterst positieve indruk achtergelaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
De 52inch is nu officieel niet meer leverbaar. Helemaal op bij Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
mrc16 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:08:
De 52inch is nu officieel niet meer leverbaar. Helemaal op bij Philips.
Vanwaar deze info? Philips heeft namelijk mijn leverancier toegezegd dat deze voor het eind van de maand nog bij ze geleverd zou worden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

williz schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:44:
[...]

Vanwaar deze info? Philips heeft namelijk mijn leverancier toegezegd dat deze voor het eind van de maand nog bij ze geleverd zou worden. :/
Zelfde voor mij :

Mijn "oude" leverancier zei mij dat het niet meer leverbaar was.
Een andere winkel zegt mij dat ze tegen einde mei nog een paar toestellen zullen binnenkrijgen, een 100% nieuw belgisch toestel ook nog (wist niet eens dat ze ook in België werden gemaakt).
Ik ga het daar ook bestellen en nog verder wachten tot juni dan.
Indien het toch niet geleverd wordt richt ik mij dan pas tot de nieuwe reeks.

Ik ben benieuwd hoe het zal aflopen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
williz schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:44:
[...]

Komt rechtstreeks bij Philips vandaan. Hij is bij Philips Nederland gewoon niet meer leverbaar. De andere maten nog wel. Misschien dat je leverancier de laatste heeft of dat ie uit een ander land komt. Alles is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357694

52 inch staat nog wel als te bestellen, maar zal niet meer komen, philips geeft aan dat ze naar verwachting alleen nog de backorders gaan uitleveren.

40pfl9704 zijn heel aantal uitgeleverd gelukkig, 46 inch blijft moeilijk, verwachting nieuwe leveringen half mei, daarna weer onbekend of ze nog komen, 40 / 46 9705 modellen in augustus, komt geen 52 inch van voorlopig.

9705 van de week voor het eerst gezien, was model dat op de show in spanje ook stond, handgemaakt. 3 D was goed, design weer top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinoes
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-04-2020
op 8 januari 46pfl9704 ontvangen met sn VN2A-0952 xxxxxx
helaas zat er een foutje in het scherm ,een zichtbaar zwart draadje ,een verontreiniging dus
op 27 maart kwam de leverancier een vervangend toestel brengen
met sn VN1 -0939 xxxxxx
dit heb ik geweigerd omdat het een oud model was
hij biedt nu 6 mei een toestel aan met sn VN2A-1014 xxxxxx
ik dacht dat er in 2010 allen maar toestellen gemaakt worden met sn VN4A-xxxx xxxxx
ik ben nu de draad kwijt en ben wantrouwig geworden
ik wil een nieuw toestel en geen opgeknapte
heeft iemand advies voor mij
ik moet voor zaterdag beslissen
of ik het aangeboden toestel accepteer

rinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05-2024
Ik heb deze week een VN2D ontvangen, 46". Geen touw aan vast te knopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Ik wacht nog steeds op een levering.. 52" zou uiterlijk voor einde maand geleverd worden, zo zeiden ze bij Philips. Dat was dus vorige week.. :/
Mocht deze uiteindelijk komen ga ik toch ook even de productiedatum bekijken met de codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346048

rinoes schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:22:
op 8 januari 46pfl9704 ontvangen met sn VN2A-0952 xxxxxx
helaas zat er een foutje in het scherm ,een zichtbaar zwart draadje ,een verontreiniging dus
op 27 maart kwam de leverancier een vervangend toestel brengen
met sn VN1 -0939 xxxxxx
dit heb ik geweigerd omdat het een oud model was
hij biedt nu 6 mei een toestel aan met sn VN2A-1014 xxxxxx
ik dacht dat er in 2010 allen maar toestellen gemaakt worden met sn VN4A-xxxx xxxxx
ik ben nu de draad kwijt en ben wantrouwig geworden
ik wil een nieuw toestel en geen opgeknapte
heeft iemand advies voor mij
ik moet voor zaterdag beslissen
of ik het aangeboden toestel accepteer

rinus
Ik heb begrepen dat er met name bij de 46 en 52 inch toestellen nogal veel reparatie TV's opnieuw worden opgeknapt en alsnog op de markt worden gedumpt. Ik heb eens van een Philips montueur vernomen dat de meeste problemen zich uitgerekend bij de VN1 en VN2 toestellen voordoet, deze worden doorgaans teruggehaald en voorzien van een nieuw panel en later alsnog afgeleverd. Ik heb een van de laatste batch uit 40 inch 9000 serie met productiecode VN4B 1001 (week 1 - 2010) Die probleemloos werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinoes
als philips de teruggehaalde VN1 en VN2 toestellen nadat het paneel is vervangen
deze van een nieuw serienummers voorziet , dan heb je toch nergens meer zekerheid over

perentaart
wat zijn jouw eerste 4 cijfers die na VN2D komen
dat moet het jaar en het weeknr zijn

rinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinoes
ik heb zaterdag 8 mei, na 4 maanden wachten, eindelijk mijn vervangend toestel ontvangen
46pfl9704 met serienr VN2D 1014 XXXXXX
Dus geproduceerd in week 14 van 2010
nou ik mag zeggen dat de kijkhoek aanzienelijk was verbeterd ten opzichte van
het eerder ontvangen toestel
er zijn dus wel verbeteringen aangebracht
het scherm in beide toestellen is een sharp D3LA43K 46" dus dezelfde

rinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt erop dat alleen de laatste 40"-modellen van een VN4-scherm zijn voorzien. Bij de grotere schermen zien we nog steeds de VN2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Afgelopen vrijdag is mijn 52pfl9704 dan alsnog afgeleverd en tot nu toe lijkt alles in orde :) Ik zal binnenkort eens kijken welk type scherm erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De mijne (52PFL9704) heb ik sedert zaterdag eindelijk gekregen na meer dan 6 maanden wachten.
Het is gewoon uitmuntend van kwaliteit !

Op de koop toe heb ik er nog één in bestelling in een andere winkel bij Antwerpen, zou binnenkort moeten binnenkomen.
Indien iemand geintereseert is om mijn bestelling over te nemen, laat het mij hier weten dan kan ik daar mijn voorschot terugbetaald krijgen.

Nu nog het beest fijntunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Anoniem: 355676 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:31:
De mijne (52PFL9704) heb ik sedert zaterdag eindelijk gekregen na meer dan 6 maanden wachten.
Het is gewoon uitmuntend van kwaliteit !

Op de koop toe heb ik er nog één in bestelling in een andere winkel bij Antwerpen, zou binnenkort moeten binnenkomen.
Indien iemand geintereseert is om mijn bestelling over te nemen, laat het mij hier weten dan kan ik daar mijn voorschot terugbetaald krijgen.

Nu nog het beest fijntunen.
Wat moet ie kosten en wanneer wordt deze geleverd door Philips aan die winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boontjes schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:53:
[...]
Wat moet ie kosten en wanneer wordt deze geleverd door Philips aan die winkel?
Afgesproken prijs was 2.499 € aan de winkel (komt daarbij nog in aanmerking voor de cashback actie van -150 € van Philips).
Levertermijn : "in de loop van Juni", precieser konden ze niet zijn.

Eventuele levering werd mij voorgesteld aan 30+5 €.

Interesse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364064

begin februari 2x 52PFL9704 besteld.

deze zijn afgelopen maandag geleverd.

nog niet echt tijd gehad om te testen e.d.

wel kun je duidelijk zien dat als je was schuiner naar het beeld kijkt de kleuren snel minder worden.
alle instellingen staat nog op standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kreeg deze middag te horen dat mijn toestel (52pfl9704) aangekomen is, maar zoals ik al eerder zei, had ik hem verleden week ergens anders al gevonden.

Iemand amateur ? Want nu moet het wel snel gaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
Anoniem: 355676 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 00:19:
Ik kreeg deze middag te horen dat mijn toestel (52pfl9704) aangekomen is, maar zoals ik al eerder zei, had ik hem verleden week ergens anders al gevonden.

Iemand amateur ? Want nu moet het wel snel gaan !
Ik neem aan dat dit inmiddels niet meer relevant is, maar mocht dit wel zo zijn dan hoor ik het graag. Mocht het niet meer relevant zijn zou ik nog graag van je willen weten bij welke winkel dan kan ik ze misschien zelf benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boontjes schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:12:
[...]
Ik neem aan dat dit inmiddels niet meer relevant is, maar mocht dit wel zo zijn dan hoor ik het graag. Mocht het niet meer relevant zijn zou ik nog graag van je willen weten bij welke winkel dan kan ik ze misschien zelf benaderen.
Ik informeer even bij de winkel en hou je op de hoogte ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
Anoniem: 355676 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:31:
[...]

Ik informeer even bij de winkel en hou je op de hoogte ...
Is goed...bedankt alvast....mail me dan a.u.b. even op mboonman@xs4all.nl

[ Voor 10% gewijzigd door Boontjes op 14-07-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368850

SPAM

Lijkt me opzich wel hele nette prijs. Is die teminste al getest of die goed werkt en geen defecte pixels heeft >:)

[ Voor 43% gewijzigd door FeaR op 23-08-2010 16:12 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Posts als "ik heb hem ook besteld en de TV wordt op *insert datum* afgeleverd" willen we niet terug zien. Wees informatiever dan alleen te posten dat je hem hebt besteld en wanneer je hem binnenkrijgt.

Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden volgt er een waarschuwing en vergroot je de kans dat dit topic wordt gesloten.