Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats15
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-04-2024
Even als toelichting ,dit was inderdaad een bericht van de leverancier en niet van Philips .

Ik ben zo correct behandeld door de leverancier dat ik zijn naam niet wilde noemen in dit negatieve bericht Ik kreeg inderdaad de indruk dat de leverancier het ook zat was . Hij vertelde mij ook dat ze nog 57 orders uit hadden staan die zij ook niet konden leveren .

Het is wel een interessant gegeven dat Philips zo succevol is met deze TV dat ze niet kunnen leveren Commercieel gezien wel vreemd .

Groet ,

Mats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342998

mats15 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:31:
Ik kreeg inderdaad de indruk dat de leverancier het ook zat was . Hij vertelde mij ook dat ze nog 57 orders uit hadden staan die zij ook niet konden leveren .

Het is wel een interessant gegeven dat Philips zo succevol is met deze TV dat ze niet kunnen leveren Commercieel gezien wel vreemd .
Hiermee kan Philips zich wel eens gigantisch in haar eigen voet schieten. Leveranciers die het zat zijn en mogelijk tientallen klanten moeten teleurstellen zullen zich in de toekomst wellicht beraden op het aan hun klanten adviseren van tv's van Philips. Waar Philips nu kennelijk succesvol is, kan dat zich hierdoor tegen hen keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-05 16:35
De It's waar wij de tv in bestelling hebben behandeld ons ook correct, niets op aan te merken. De schuld ligt volgens mij zeker niet bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geldt ook voor Scheer en Foppen. Zij balen hier net zo van, worden ook door Philips met een kluitje in het riet gestuurd. Zij hebben zich in de tussentijd zeer klantvriendelijk opgesteld, en mij een leen-tv ter beschikking gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2020
Dat geldt ook voor EP, nadat na twee maanden een defecte 52" geleverd was, hebben ze mij ook een leentoestel gegeven. Zijn nu inmiddels weer twee maanden verder, Philips levert maar niks uit.
(Los van het feit dat ik niet zit te wachten op een bestelling, maar zit te wachten op vervanging van een defect geleverd product!)

Veel winkeliers maken zo een slechte indruk bij de klant, terwijl het probleem bij Philips ligt.. Dat vind ik wel kwalijk. De pret van een dure aankoop is er zo voor veel mensen ook een beetje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kreeg van mijn leverancier te horen dat Philips hen heeft bericht dat MOGELIJK eind maart een nieuwe zending 9704's wordt uitgeleverd... Ben benieuwd. Het woord "mogelijk" (en het ontbreken van een jaartal achter de maand) maakt me vooralsnog wat sceptisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Anoniem: 342998 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 07:21:
Het woord "mogelijk" (en het ontbreken van een jaartal achter de maand) maakt me vooralsnog wat sceptisch...
:D
Toch wel goed nieuws. Hopelijk komt de onze binnen een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpiebakker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-07-2019
Ik heb hem maar afbesteld, zat 2 maanden te wachten en er is geen zicht op levering. Geloof er niet meer in. Ik ga voor de opvolger daar kan ik ook nog wel 3 maanden op wachten. Volgens leverancier zal die de zelfde prijsstelling hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-05 22:46
Net op de reclame, dat RTL(prijsvragen) 9704tjes weg geeft in samenwerking met Philips. En hier iedereen maar wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

Klippy

Still Game

mrc16 schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:05:
Net op de reclame, dat RTL(prijsvragen) 9704tjes weg geeft in samenwerking met Philips. En hier iedereen maar wachten 8)7
Zag ik ook laatst.
Mijn eerste idee was dat dit de geretourneerde toestellen zijn :+
Als je het gratis krijgt klaagt toch niemand, dus Philips is van z'n defecte toestellen af en krijg nog wat reclame ervoor terug ook :7

Maar dat is misschien flauw om te zeggen...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

My-life schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:16:
Mijn ouders hebben gister te horen gekregen dat de tv in week 9 geleverd wordt. Ik ben benieuwt.
My-life, is er al wat te melden? Week 9 is bijna voorbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Anoniem: 342998 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:17:
[...]

Ik begrijp niet dat jullie het geduld kunnen opbrengen om te wachten op een toestel dat zo vaak kapot gaat, en binnenkort gepaseerd word door andere merken met dezelfde techniek. Denk bijvoorbeeld aan de HX900 van Sony. Goedkoper en nu al uitgeroepen in de US als 1 van de beste Full-led toestellen van 2010. Philips zal binnenkort waarschijnlijk ook wel met een nieuwe lijn komen. Ik wil zeker niet beslissen voor jullie. Als je nu al 6-10 weken wacht, kunnen die 4 weken er ook nog wel bij. Dan kun je in iedergeval de 9704 vergelijken met de techniek van 2010.

[ Voor 19% gewijzigd door WidgetTWW op 05-03-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343186

Hoi,

Ik zou ook maar eens kijken naar de problemen die er zijn met de 9704 serie en dan nog maar eens goed nadenken of je zo'n slecht toestel in huis wil halen.
Het betreft problemen met kijkhoek en ghosting waar philps tot nu toe niks aan wil doen,zelf ook al een tijdje mee bezig.

Volgende tv wordt zeker geen philips meer had een sony,dus denk volgende ook weer.

Doe er je voordeel mee.

Groet,

paul
mrc16 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:27:
[...]

Ik begrijp niet dat jullie het geduld kunnen opbrengen om te wachten op een toestel dat zo vaak kapot gaat, en binnenkort gepaseerd word door andere merken met dezelfde techniek. Denk bijvoorbeeld aan de HX900 van Sony. Goedkoper en nu al uitgeroepen in de US als 1 van de beste Full-led toestellen van 2010. Philips zal binnenkort waarschijnlijk ook wel met een nieuwe lijn komen. Ik wil zeker niet beslissen voor jullie. Als je nu al 6-10 weken wacht, kunnen die 4 weken er ook nog wel bij. Dan kun je in iedergeval de 9704 vergelijken met de techniek van 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-03 18:49
Wel apart dat de 52 inch versie bij Scheer&Foppen gewoon "op voorraad" staat, zij het voor een belachelijke 3499,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
henrid schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:44:
Wel apart dat de 52 inch versie bij Scheer&Foppen gewoon "op voorraad" staat, zij het voor een belachelijke 3499,-
Juist slim van ze, met het idee in het achterhoofd dat niemand m op voorraad heeft. Hier profiteren de winkeliers(die m wel kunnen leveren) ook van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Anoniem: 342998 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:17:
[...]

Gisteren een telefoontje gekregen dat de tv binnen is. Vandaag ophalen en vanavond proberen :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

Klippy

Still Game

My-life schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:14:
[...]
Gisteren een telefoontje gekregen dat de tv binnen is. Vandaag ophalen en vanavond proberen :*) .
Dan ben ik heel erg benieuwd.

Zou je morgen al wat ervaringen kunnen neerzetten? Ook qua serienummer/panel?
Kijkhoek ben ik zelf niet zo heel bang voor, zit er altijd recht voor, zelfs met 1 a 2 man bezoek.

Want ik kreeg net ook zo'n telefoontje (waarop ik vanaf november wacht).
Maar die van mij komt vrijdagmiddag (46 inch), eerder kan ik geen vrij krijgen.

Dus dat moet van dezelfde batch zijn...
Ben benieuwd.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Anders ik wel. Of het vanavond veel word weet ik niet. Hoe leuk het ook is, ik heb net een lang en zwaar (ski-) weekend achter de rug ;) .
Ook zullen mijn ouders wel 'gewoon' tv willen kijken zonder dat ik langsloop om de kijkhoek te controleren, programmaatjes probeer om ghosting te ontdekken enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Ik ben wel benieuwd naar productiedatum en typenr. van het scherm.
(Ben altijd bang dat straks alle schermen die retour gingen voor reparatie nu als laatste levering weer doorgevoerd worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Wij hebben de 46PFL9704 eindelijk op de kast staat. Hij was 2 januari besteld en kwam eergisteren bij de IT's winkel binnen. We hadden 100 euro vooruit betaald en moesten in totaal 2200 voor de tv neerleggen.

Ik zal wat ervaringen in het andere topic zetten:
[LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie 2009-2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthurke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-02-2017
Ik ben naar IT's in Maastricht geweest voor de 40PFL9704. Ik vroeg hem naar een leveringsdatum. De verkoper vertelde mij dat er totaal geen TV's van de 9704-serie meer geleverd worden: hij vertelde mij dat Philips binnenkort een nieuwe serie zal lanceren.

Wanneer 'die nieuwe serie' uitkwam kon hij me niet vertellen / wist hij niet; hij gokte op 2010 Q3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05 21:13
Zelf bij Steenweg in december besteld. Iemand al 9704 van hun geleverd gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Zojuist nog 2 maal nieuw in doos de 46PFL9704 binnen gekregen @ MM Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kreeg vanmiddag van mijn leverancier te horen dat "mijn" op 9 januari bestelde 40" 9704 op 7 april a.s. in de winkel zou zijn. Ik hou nog een slag om de arm, maar zou het dan toch eindelijk zover zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336409

De 9704's beginnen dus toch nog langzaam binnen te druppelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Philips heeft ook tegen Steenweg aangegeven dat zij in april de 9704 weer geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342998 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 16:29:
kreeg vanmiddag van mijn leverancier te horen dat "mijn" op 9 januari bestelde 40" 9704 op 7 april a.s. in de winkel zou zijn. Ik hou nog een slag om de arm, maar zou het dan toch eindelijk zover zijn...?
....en ja hoor, kreeg vanmiddag van Scheer en Foppen te horen dat levering is uigesteld tot "naar verwachting" week 15... :( ;(

Hoezo verbaast mij dit eigenlijk niet...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336409

Gister even gebeld naar de winkel waar ik mijn 46" 9704 besteld heb, en ze geven aan elke maand in de 1e/2e week een levering te krijgen. Hopen dus dat mijn tv komende week binnenkomt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Ligt het echt helemaal stil bij Philips? Wordt er momenteel helemaal niks uitgeleverd?
Het blijft zo stil, geen enkele indicatie hoe of wanneer men kan leveren. :(
Wacht al sinds Oktober op een werkend toestel (52")..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kreeg gisteren te horen dat mijn 40/9704 komende vrijdag voor mij klaar staat in de winkel. Ben pas echt blij als ik de doos zie en kan meenemen, maar het komt nu toch wel dichtbij... Als ik de tv echt heb voor het weekend heeft tussen bestelling en aflevering bijna 3½ maand gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Anoniem: 342998 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 07:14:
Ik kreeg gisteren te horen dat mijn 40/9704 komende vrijdag voor mij klaar staat in de winkel. Ben pas echt blij als ik de doos zie en kan meenemen, maar het komt nu toch wel dichtbij... Als ik de tv echt heb voor het weekend heeft tussen bestelling en aflevering bijna 3½ maand gezeten.
Mag ik vragen bij welk winkelketen? Ik heb gehoord dat er hier en daar nog een aantal binnen gaan komen voor een deel van de backorders, maar daarna komt er niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote[/message]:[/b]
Mag ik vragen bij welk winkelketen? Ik heb gehoord dat er hier en daar nog een aantal binnen gaan komen voor een deel van de backorders, maar daarna komt er niets meer.
[/quote]

Ik heb 'm via Scheer & Foppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346150

De 40PFL9704 is weer voorradig bij Media Markt Utrecht sinds vandaag, 46" was ook nog voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355676

Na gisteren avond een mailtje naar de afdeling klanten van Philips België te hebben toegestuurd, hebben zij mij vandaag (!) opgebeld om te zeggen dat de 52pfl9704 nog tot eind mei geproduceerd wordt.
Daarna wordt men vriendelijk verzocht zich naar een nieuw model te keren, wat zij ondertussen met mij, met enige aandrang deden.
Dus niet iederen zal zijn bestelling krijgen = loterij; en ik vrees dat ik meer kans heb om met de Lotto te winnen dan mijn 9704 (besteld sinds 10/12/2009) in mijn living te zien pronken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patathome
Ze hebben mij afgelopen donderdag gebeld met de mededeling dat mijn bestelling (40pfl9704), gereed staat.
Waarschijnlijk ga ik deze vandaag ophalen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355676 schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 04:28:
Na gisteren avond een mailtje naar de afdeling klanten van Philips België te hebben toegestuurd, hebben zij mij vandaag (!) opgebeld om te zeggen dat de 52pfl9704 nog tot eind mei geproduceerd wordt.
Daarna wordt men vriendelijk verzocht zich naar een nieuw model te keren, wat zij ondertussen met mij, met enige aandrang deden.
Dus niet iederen zal zijn bestelling krijgen = loterij; en ik vrees dat ik meer kans heb om met de Lotto te winnen dan mijn 9704 (besteld sinds 10/12/2009) in mijn living te zien pronken !
En vandaag verteld mijn leverancier mij dat het, volgens zijn contacten bij Philips, helemaal niet meer geproduceerd wordt !
Wie moet ik nu geloven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Anoniem: 355676 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 01:54:
[...]

En vandaag verteld mijn leverancier mij dat het, volgens zijn contacten bij Philips, helemaal niet meer geproduceerd wordt !
Wie moet ik nu geloven ?
Van wat ik begrepen heb komt er bij sommige ketens nog een klein aantal binnen voor backorders.
Mijn leverancier zou volgens contact bij Philips voor het eind van de maand mijn bestelling nog binnen moeten krijgen, maar ik blijf er nog even huiverig en sceptisch over. Moet het nog zien gebeuren. :)

Maar wat ik iig gehoord heb door rondvragen bij diverse winkels worden leveranciers geadviseerd dit toestel niet meer te verkopen en door te gaan met de nieuwe serie. Voor een deel van de backorders wordt deze nog geproduceerd en vanaf mei zouden ze er helemaal mee stoppen.

Voor zover heb ik het meegekregen, maar ik weet af en toe ook niet meer wat wel en niet te geloven, dus pin me der niet op vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-05 16:20

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

Mij gaat het te lang duren (nu +/- 7 weken) en heb hem geannuleerd. Kan nu net zo goed wachten op de 9705, dus doe dat wel.

https://slimhuys.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
RobinJB schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 10:30:
Mij gaat het te lang duren (nu +/- 7 weken) en heb hem geannuleerd. Kan nu niet zo goed wachten op de 9705, dus doe dat wel.
Niet zo goed? of net zo goed? :)

Tja, ik heb er ook aan zitten denken, maar denk dan:
A. Er is geen officiele opvolger voor de 52" 9704
B. Zover ik weet zitten dezelfde panelen/onderdelen in de nieuwe serie dus wie zegt dat de 9705 lijn niet ook met dezelfde leveringstijden gaat kampen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinJB
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-05 16:20

RobinJB

Projectleider & Brandweerman

Je hebt gelijk, ik heb er net van gemaakt ;)
Wij wilden toch de 46" die past namelijk precies in de kast.
Voordeel van de 9705 vind ik dat hij meteen 3d ready is, dus klaar voor de toekomst al trekt het me niet.

https://slimhuys.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342998 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 07:14:
Hij is er! Vrijdag 16 april, dus inderdaad in week 15, heb ik de tv in ontvangst mogen nemen. De eerste week kijken heeft een overwegend uiterst positieve indruk achtergelaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
De 52inch is nu officieel niet meer leverbaar. Helemaal op bij Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
mrc16 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 00:08:
De 52inch is nu officieel niet meer leverbaar. Helemaal op bij Philips.
Vanwaar deze info? Philips heeft namelijk mijn leverancier toegezegd dat deze voor het eind van de maand nog bij ze geleverd zou worden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

williz schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:44:
[...]

Vanwaar deze info? Philips heeft namelijk mijn leverancier toegezegd dat deze voor het eind van de maand nog bij ze geleverd zou worden. :/
Zelfde voor mij :

Mijn "oude" leverancier zei mij dat het niet meer leverbaar was.
Een andere winkel zegt mij dat ze tegen einde mei nog een paar toestellen zullen binnenkrijgen, een 100% nieuw belgisch toestel ook nog (wist niet eens dat ze ook in België werden gemaakt).
Ik ga het daar ook bestellen en nog verder wachten tot juni dan.
Indien het toch niet geleverd wordt richt ik mij dan pas tot de nieuwe reeks.

Ik ben benieuwd hoe het zal aflopen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
williz schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 13:44:
[...]

Komt rechtstreeks bij Philips vandaan. Hij is bij Philips Nederland gewoon niet meer leverbaar. De andere maten nog wel. Misschien dat je leverancier de laatste heeft of dat ie uit een ander land komt. Alles is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357694

52 inch staat nog wel als te bestellen, maar zal niet meer komen, philips geeft aan dat ze naar verwachting alleen nog de backorders gaan uitleveren.

40pfl9704 zijn heel aantal uitgeleverd gelukkig, 46 inch blijft moeilijk, verwachting nieuwe leveringen half mei, daarna weer onbekend of ze nog komen, 40 / 46 9705 modellen in augustus, komt geen 52 inch van voorlopig.

9705 van de week voor het eerst gezien, was model dat op de show in spanje ook stond, handgemaakt. 3 D was goed, design weer top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinoes
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-04-2020
op 8 januari 46pfl9704 ontvangen met sn VN2A-0952 xxxxxx
helaas zat er een foutje in het scherm ,een zichtbaar zwart draadje ,een verontreiniging dus
op 27 maart kwam de leverancier een vervangend toestel brengen
met sn VN1 -0939 xxxxxx
dit heb ik geweigerd omdat het een oud model was
hij biedt nu 6 mei een toestel aan met sn VN2A-1014 xxxxxx
ik dacht dat er in 2010 allen maar toestellen gemaakt worden met sn VN4A-xxxx xxxxx
ik ben nu de draad kwijt en ben wantrouwig geworden
ik wil een nieuw toestel en geen opgeknapte
heeft iemand advies voor mij
ik moet voor zaterdag beslissen
of ik het aangeboden toestel accepteer

rinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perentaart
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05-2024
Ik heb deze week een VN2D ontvangen, 46". Geen touw aan vast te knopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Ik wacht nog steeds op een levering.. 52" zou uiterlijk voor einde maand geleverd worden, zo zeiden ze bij Philips. Dat was dus vorige week.. :/
Mocht deze uiteindelijk komen ga ik toch ook even de productiedatum bekijken met de codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346048

rinoes schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:22:
op 8 januari 46pfl9704 ontvangen met sn VN2A-0952 xxxxxx
helaas zat er een foutje in het scherm ,een zichtbaar zwart draadje ,een verontreiniging dus
op 27 maart kwam de leverancier een vervangend toestel brengen
met sn VN1 -0939 xxxxxx
dit heb ik geweigerd omdat het een oud model was
hij biedt nu 6 mei een toestel aan met sn VN2A-1014 xxxxxx
ik dacht dat er in 2010 allen maar toestellen gemaakt worden met sn VN4A-xxxx xxxxx
ik ben nu de draad kwijt en ben wantrouwig geworden
ik wil een nieuw toestel en geen opgeknapte
heeft iemand advies voor mij
ik moet voor zaterdag beslissen
of ik het aangeboden toestel accepteer

rinus
Ik heb begrepen dat er met name bij de 46 en 52 inch toestellen nogal veel reparatie TV's opnieuw worden opgeknapt en alsnog op de markt worden gedumpt. Ik heb eens van een Philips montueur vernomen dat de meeste problemen zich uitgerekend bij de VN1 en VN2 toestellen voordoet, deze worden doorgaans teruggehaald en voorzien van een nieuw panel en later alsnog afgeleverd. Ik heb een van de laatste batch uit 40 inch 9000 serie met productiecode VN4B 1001 (week 1 - 2010) Die probleemloos werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinoes
als philips de teruggehaalde VN1 en VN2 toestellen nadat het paneel is vervangen
deze van een nieuw serienummers voorziet , dan heb je toch nergens meer zekerheid over

perentaart
wat zijn jouw eerste 4 cijfers die na VN2D komen
dat moet het jaar en het weeknr zijn

rinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinoes
ik heb zaterdag 8 mei, na 4 maanden wachten, eindelijk mijn vervangend toestel ontvangen
46pfl9704 met serienr VN2D 1014 XXXXXX
Dus geproduceerd in week 14 van 2010
nou ik mag zeggen dat de kijkhoek aanzienelijk was verbeterd ten opzichte van
het eerder ontvangen toestel
er zijn dus wel verbeteringen aangebracht
het scherm in beide toestellen is een sharp D3LA43K 46" dus dezelfde

rinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt erop dat alleen de laatste 40"-modellen van een VN4-scherm zijn voorzien. Bij de grotere schermen zien we nog steeds de VN2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williz
Afgelopen vrijdag is mijn 52pfl9704 dan alsnog afgeleverd en tot nu toe lijkt alles in orde :) Ik zal binnenkort eens kijken welk type scherm erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De mijne (52PFL9704) heb ik sedert zaterdag eindelijk gekregen na meer dan 6 maanden wachten.
Het is gewoon uitmuntend van kwaliteit !

Op de koop toe heb ik er nog één in bestelling in een andere winkel bij Antwerpen, zou binnenkort moeten binnenkomen.
Indien iemand geintereseert is om mijn bestelling over te nemen, laat het mij hier weten dan kan ik daar mijn voorschot terugbetaald krijgen.

Nu nog het beest fijntunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Anoniem: 355676 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 23:31:
De mijne (52PFL9704) heb ik sedert zaterdag eindelijk gekregen na meer dan 6 maanden wachten.
Het is gewoon uitmuntend van kwaliteit !

Op de koop toe heb ik er nog één in bestelling in een andere winkel bij Antwerpen, zou binnenkort moeten binnenkomen.
Indien iemand geintereseert is om mijn bestelling over te nemen, laat het mij hier weten dan kan ik daar mijn voorschot terugbetaald krijgen.

Nu nog het beest fijntunen.
Wat moet ie kosten en wanneer wordt deze geleverd door Philips aan die winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boontjes schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:53:
[...]
Wat moet ie kosten en wanneer wordt deze geleverd door Philips aan die winkel?
Afgesproken prijs was 2.499 € aan de winkel (komt daarbij nog in aanmerking voor de cashback actie van -150 € van Philips).
Levertermijn : "in de loop van Juni", precieser konden ze niet zijn.

Eventuele levering werd mij voorgesteld aan 30+5 €.

Interesse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364064

begin februari 2x 52PFL9704 besteld.

deze zijn afgelopen maandag geleverd.

nog niet echt tijd gehad om te testen e.d.

wel kun je duidelijk zien dat als je was schuiner naar het beeld kijkt de kleuren snel minder worden.
alle instellingen staat nog op standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kreeg deze middag te horen dat mijn toestel (52pfl9704) aangekomen is, maar zoals ik al eerder zei, had ik hem verleden week ergens anders al gevonden.

Iemand amateur ? Want nu moet het wel snel gaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
Anoniem: 355676 schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 00:19:
Ik kreeg deze middag te horen dat mijn toestel (52pfl9704) aangekomen is, maar zoals ik al eerder zei, had ik hem verleden week ergens anders al gevonden.

Iemand amateur ? Want nu moet het wel snel gaan !
Ik neem aan dat dit inmiddels niet meer relevant is, maar mocht dit wel zo zijn dan hoor ik het graag. Mocht het niet meer relevant zijn zou ik nog graag van je willen weten bij welke winkel dan kan ik ze misschien zelf benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boontjes schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:12:
[...]
Ik neem aan dat dit inmiddels niet meer relevant is, maar mocht dit wel zo zijn dan hoor ik het graag. Mocht het niet meer relevant zijn zou ik nog graag van je willen weten bij welke winkel dan kan ik ze misschien zelf benaderen.
Ik informeer even bij de winkel en hou je op de hoogte ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
Anoniem: 355676 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:31:
[...]

Ik informeer even bij de winkel en hou je op de hoogte ...
Is goed...bedankt alvast....mail me dan a.u.b. even op mboonman@xs4all.nl

[ Voor 10% gewijzigd door Boontjes op 14-07-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368850

SPAM

Lijkt me opzich wel hele nette prijs. Is die teminste al getest of die goed werkt en geen defecte pixels heeft >:)

[ Voor 43% gewijzigd door FeaR op 23-08-2010 16:12 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Posts als "ik heb hem ook besteld en de TV wordt op *insert datum* afgeleverd" willen we niet terug zien. Wees informatiever dan alleen te posten dat je hem hebt besteld en wanneer je hem binnenkrijgt.

Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden volgt er een waarschuwing en vergroot je de kans dat dit topic wordt gesloten.