Anoniem: 316087

Topicstarter
Aangezien we in de andere post geen leveringstermijnen en prijzen meer mogen geven strqt ik deze topic op.

Eergisteren contact gehad met mijn EP leverancier en de eerst batch van de 52PFL9704 zou rond 22oktober beschikbaar zijn. Ik hoop het want ik ben de eerst in de rij in die winkel en het is al een keer of 6 verandert. 8)7

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:13

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

De reden dat in het andere topic liever geen levertermijnen besproken worden heeft enkele redenen:

Als eerste omdat je dan een stortvloed aan posts krijgt van data waarop tv's wellicht binnen kunnen komen. Met daarop wellicht posts in de trand van "#$%^&* mijn tv is toch nog niet binnen". Oftewel een opsomtopic van alleen vermoedelijke data en geklaag als levertijden niet nagekomen worden.

Bovenstaande verpest namelijk de sfeer in een topic voor mensen die al wel een Philips tv binnen hebben en daar vragen over hebben. Of natuurlijk gewoon vragen wat een nog uit te komen tv voor eventuele meerwaarde heeft. En juist daarom zijn dat soort verzameltopics in het leven geroepen: om elkaar te voorzien van informatie en elkaar te helpen. Het zou dus jammer zijn dat nuttige/on-topic posts onder worden gesneeuwd door andere soorten als oneliners met data/levertijden.

Ik laat dit topic nog open, maar daar worden wel wat eisen aan gesteld:
  • Ten eerste is de TopicStart nogal wat mager om als echt topic door het leven te gaan. Dus pas het even aan naar een wat mooiere TS en niet alleen een quote dat je tv dus niet op tijd binnen komt.
  • En blijkt dit een opsomtopic te worden van data en geklaag over niet nagekomen data dan zal een slotje alsnog volgen.
Met alle respect snap ik de frustratie en dat je je ei ergens kwijt moet, maar er zijn betere manieren. Maar goed, ik geef jullie dus een kans :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-11-2022
Jiggero schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:33:
[...]

Ik heb zelf de 46PFL9704 en zit ongeveer op 3,5m afstand. .....
Hoe zijn je ervaringen met de 9704 ??

Voldoet hij aan al je wensen ?
Is het beeld als je bijvoorbeeld tv kijkt ook goed ( analoog/ digitaal).
Zou je dit kunnen laten weten ? Wil namelijk zometeen zelf de 40pfl9704 halen.

• Remco123
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-12-2021
Ga ook in de rij staan zou ik zeggen het duurt wel ff voordat je hem kan ophalen :)

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:08
Ik begrijp niet waarom er hier zo moeilijk over dit topic wordt gedaan? Bij de Apple topics is er ook een topic over levertijden van Apple producten waar heel wat messages in staan.

Maar ik doe lekker mee, ik heb een 52pfl9704 besteld en mijn leverancier heeft hem weer verplaatst naar volgende week maar geeft gelijk toe dat dit al de zoveelste keer is dat hij wordt verplaatst...

• Luke the Duke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-03 09:25
ewf2003 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:39:
ik heb een 52pfl9704 besteld en mijn leverancier heeft hem weer verplaatst naar volgende week maar geeft gelijk toe dat dit al de zoveelste keer is dat hij wordt verplaatst...
Ook ik zit nog steeds te wachten op de op 16 september bestelde 52pfl9704...

Luke

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:13

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

ewf2003 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:39:
Ik begrijp niet waarom er hier zo moeilijk over dit topic wordt gedaan? Bij de Apple topics is er ook een topic over levertijden van Apple producten waar heel wat messages in staan.
Als je dat topic er bij pakt is het toch wel duidelijk dat daar iets meer aandacht aan is besteed dan aan de huidige TS. Plus dat het praten/posten over levertijden op zich geen probleem is, maar het moet wel een topic worden wat een toegevoegde waarde heeft. Dus als ik straks 50 posts zie met alleen dingen als "mijn 40PFL9704 komt 31-12-2010" dan is het hopelijk toch duidelijk dat zulke dingen niets toevoegen. Ook weer naar dat Apple topic kijkende zie je dat daar meer diepgang in de posts zit.

Maar dat is ook de reden dat ik (en mede collega's LCD) het even aankijken hoe het verder verloopt en dan besluiten we wat we met dergelijke topics doen. Dus neem een voorbeeld aan dat Apple topic, want anders weet je waar je aan toe bent...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-03 13:59

Blord

Hello Kitty !

Ik denk dat de 9700 serie van Philips het slachtoffer is van hun eigen succes. Door de EISA Award te winnen kreeg dit model een enorme naamsbekendheid. Niet alleen tweakers maar ook andere mensen waren opeens geinteresseerd in de 9700 serie. Philips heeft een vaste produktie en kon de extra vraag niet meer aan. Alle leverdatums worden dan naar achteren geschoven. Het is een gewild item geworden ondanks de hoge prijspeil van deze topserie.

• Luke the Duke
Ik heb heel snel even gekeken in het genoemde Apple levertijden forum, en behalve dat er duidelijk heel veel energie is gestoken in de opening zie ik GEEN wezenlijk verschil tussen de andere posts. Wel valt het op dat daar geen opgestoken vinger van een moderator valt waar te nemen... Is dat alleen om de magere opening van dit topic?

Het doel is denk ik hier overigens alleen maar dat gebruikers / belangstellenden elkaar op de hoogte houden van de ervaringen met prijzen en levertijden omdat juist in zo'n introductie fase (zoals nu met de 9700 serie) de individuele ervaringen met de verschillende winkels / ketens / webshops heel erg kunnen verschillen door allerlei (schijn) oorzaken.

Dus ik verwacht zelf dan ook dat zo'n topic als deze dan ook met een paar weken gesloten en in de annalen bijgeschreven kan worden.

Luke

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 07:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Bekijk de laatste 5 pagina's eens en kom tot de conclusie dat wel degelijk verschil tussen de "ik ook"-posts die in het Philips-topic werden gepost en de informatievere posts in het Apple-topic.

We (FeaR1986 en ik) zijn niet tegen dit topic. Ondanks dat de topicstart ietwat summier is willen we mensen een nieuwe kans geven mits deze kans ook goed wordt benut. Dat geldt niet alleen voor de topicstart maar het algehele plaatje. In feite zijn jullie als users van GoT verantwoordelijk voor dit topic.

Daarom komen we met een compromis: we geven jullie een week de tijd om herstel te laten. Herstel houdt in dat de topicstart wordt uitgebreid en dat de "ik ook"-posts achterwege blijven. Je mag posten wanneer dat je hem ook hebt besteld maar maak er een informatieve post van.

Volgende week zaterdag nemen we een besluit of dit topic open mag blijven of een slotje krijgt.

• baasandre
DaMarcus schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:51:
Volgende week zaterdag nemen we een besluit of dit topic open mag blijven of een slotje krijgt....
Jippie week om te misdragen..... :9 lol
Nu weer even serieus.............. 8)

Ik snap de ts wel, het is gewoon het wachten op de eerste series. Veelal besproken en zou er al zijn.... dus nog niet....
Begin je toch te denken.. waar blijft dat kreng.
Teveel vraag naar een product..... lever je hem gewoon uit, alleen maar beter voor je product, blijft de resale prijs hoog genoeg.
Hopelijk heeft de vertraging geen donder te maken met ontdekte bugs/ problemen.

Een tweede ding wat mee kon spelen was de leverantie van de streepjescode voor 11 oktober om in aanmerking te komen.
Ik heb de garantie van de EP- dealer dat ik in aanmerking kom voor de blue ray speler...

Maar goed... back on topic: als het goed is deze week wordt de 40pfl9704 geleverd bij mijn ep zaak.... :P

• Luke the Duke
*zucht*

[Voor 98% gewijzigd door FeaR op 20-12-2009 18:55]

• katerke
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-03 06:49
Ik moet Blord gelijk geven, we kunnen niet verwachten dat de prijs snel zakt, als Philips niet kan voldoen aan de vraag.

De winkel dichtst bij me in de buurt zie www.vandenborre.be heeft de 46pfl9704H staan, maar ze hanteren de maximum prijs ( dus : 2800 euro rond ).
De 40pfl9704H is de vraagprijs 2200 euro. Afdingen zal er daar niet inzitten.

De 46-inch versie vinden wij (vrouwke inbegrepen) persoonlijk veels te duur, dus zal ik het moeten houden bij de 40-inch versie. Of in de komende 2 maanden zou de prijs drastisch moeten dalen, als wij thuis alsnog de 46-inch zouden nemen. Uiterlijk eind november zullen we thuis de beslissing nemen. Ik hoop dat ons huidig toestel nog eventjes ons niet in de steek laat.

Mijn eerste indruk van het toestel. Zoals de reacties in Het Philips 2009-2010 topic al aangeven, kan ik toch op het eerste zicht al zeggen, gewoonweg prachtig beeld. O+

Ik hoop van harte dat het topic ietsje langer open blijft dan een week, zodat ik van de medetweakertjes eventueel een redelijke vraagprijs hoor. Alvast bedankt heren.

---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:25
Wat een onzin om te gaan discussiëren of dit topic dicht moet, als het je niet bevalt dan klik je er toch gewoon niet op! Ik ga toch bv ook niet zeiken dat er speciaal subforum is voor Apple.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 07:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Luke the Duke schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 00:08:
Kan iemand mijn account even opheffen? Dit forum is geen plek voor mij. Ik kan echt heel slecht tegen uitspraken als "Eisen gesteld", "pas het even aan", "slotje volgt", "niet tegen dit topic", "kans geven", "compromis", "week de tijd", "herstel" "je mag posten" "of dit topic open mag blijven" en meer van dat soort dictatoriaal geleuter. En het is ronduit jammer dat zelfs de moderators niet begrijpen waar dit topic echt over gaat.
De ervaring leert dat je dan enkel posts worden geplaatst met de tekst "Ik heb hem ook besteld". Iets wat ik niet GoT-waardig vind, vandaar het verzoek om informatievere posts te plaatsen zodat het topic ook nog een doel heeft.

Wanneer ik de post van katerke zie, zeg ik: als jullie zo door blijven posten, dan hoeft er ook geen slotje op.

Anoniem: 321012

Zojuist bericht gehad van Philips. Nu zeggen ze dat de eerste leveringen van de 40PFL9704 op 20 oktober zullen zijn. Voor wat het waard is...

Anoniem: 285895

Ik zie via de philips website dat Expert de 40pfl9704 inmiddels op voorraad heeft. Is dit model dan eindelijk uitgeleverd vandaag? :)

Topicstarter
vanadaag contact gehad met mijn leverancier, hij krijgt verlopig geen datum door van Philips voor de 52"

Anoniem: 321852

Heb vandaag met mijn leverancier gebeld (in Belgie), en ik zou de televisie (52PFL9704) waarschijnlijk donderdag geleverd krijgen (ik heb hem deze zaterdag besteld). Blijkbaar is het wel zo dat preferred suppliers voorrang zouden krijgen op internetshops e.d. (weet niet wat hiervan waar is). Het kan ook zo zijn dat die TV in Belgie gewoon nog niet zo goed verkocht is. Ik hou jullie op de hoogte, maar verheug me dus al op een weekendje film kijken. :)

• baasandre
Anoniem: 321852 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:22:
Blijkbaar is het wel zo dat preferred suppliers voorrang zouden krijgen op internetshops e.d. (weet niet wat hiervan waar is).
Is hier in Nederland ook van toepassing, tenminste dat heb ik van Expert winkelier gehoord ( Ned.).
Zie niet in waarom hij dat voor zijn lol zou roepen, dus dat verhaal geloof ik wel.
Blijft gewoon afwachten dus, elke dag bellen heeft ook weinig zin....

Anoniem: 319706

Op 24-08 begaf mijn oude beeldbuis Philips TV het.
sávonds een beetje rond gekeken op internet en besloten om de Samsung UE40B7000 te kopen.
Op 25-08-2009 naar It;s gegaan en deze Samsung gekocht met name door het mooi gelijnde en dunne toestel.
Na twee maandagochttend toestellen had ik mijn buik ervan vol en heb ik besloten om niet meer
dit merk te kopen.
Bij it's zeiden ze dat de Philips 40PFL9704 uit kwam en of dat niets voor mij was.
Leek mij wel wat en in de it's winkel even wat prijsvergelijk sites bezocht en het toestel voor een nette prijs
gekocht met als aanbetaling de aanschafprijs van de samsung. Dit was op 19 Sept 2009
Tevens werd mij gemeld dat dit toestel tegen half oktober leverbaar zou zijn en ik op 12-10-2009 gebeld
zou worden, Dat bellen is tot nu toe het enige wat it's nog niet heeft waargemaakt.
Maar door de info op deze site was ik reeds geïnformeerd dat er vertraging in de leveringen zit en ben ik
dus ook niet zelf gaan bellen. Ik ga morgen of overmorgen maar eens langs voor nadere informatie.

Via deze site heb ik wel gebruik kunnen maken van de Blu-ray actie. Ik heb inmiddels alle beschikbare
documenten (dus zonder barcode, want die zit op de doos van de TV) opgestuurd aan Philips.
Helaas heb ik nog geen enkel bericht van ontvangst oid van Philips ontvangen.
Zal hieromtrent zo nog maar eens een mailtje sturen aan philips consumer products.

Door de vertraagde zending heb ik ook wel een voordeel t.a.v. een beetje meer kennis vergaren.
Bijvoorbeeld de kijkhoek 1/3-2/3. Dit had ik wel, echter zoals mijn schilderijen, dus bij staand.
Ja ik ga dus niet staande TV kijken haha dus dat heb ik aangepast.

Ook t.a.v. C1 kaart heb ik nadere info kunnen inwinnen.

dus als uitstel geen afstel wordt : Heeft de vertraagde levering van de 40PFL9704 zeker ook zijn goede kanten. Dit mede door deze site en nu ivm levering en aanverwante begrippen dit TOPIC.

in ieder geval bedankt en ik hoor graag als er wat is!!!!

[Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 319706 op 13-10-2009 21:58. Reden: datum bestelling toevoegen]

• baasandre
Beeldbuis tv :-) lol
Ik ben ook langs de It's geweest en gevraagd voor de info, dit was in Zwolle.
Ze wouden mij geen offerte meegeven, ivm vrees uitgespeeld te worden met concurrenten ( mediarommel en Schher en foppen, hierbij zeg ik mediamarkt rommel... ze weten bijvb dat de pansonic v10 bij it's 88 euro goedkoper staat... maar houden de prijs hoger voor de argeloze koper).

Richtprijs wouden ze wel meegeven, maar geen bon, sorry maar heb ik er geen ene mieter aan, aanmeleden reeds gedaan, heb ik wel een offerte nodig............... want we hebben afgesproken dat ik de blue ray weer inlever... dus de It's viel af...

Andere levertijd dan 20 -10 heb ik nog niet vernomen... dus ik wacht maar af
Ondertussen zoek ik de revieuws van de 46"maar op

baasandre schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:28:
Beeldbuis tv :-) lol
I
Richtprijs wouden ze wel meegeven, maar geen bon, sorry maar heb ik er geen ene mieter aan, aanmeleden reeds gedaan, heb ik wel een offerte nodig............... want we hebben afgesproken dat ik de blue ray weer inlever... dus de It's viel af...

Andere levertijd dan 20 -10 heb ik nog niet vernomen... dus ik wacht maar af
Ondertussen zoek ik de revieuws van de 46"maar op
Voor het aanmelden voor de Blu-ray actie moet m.i. wel een aankoop c.q. reserveringsbon mee sturen en heb je niets aan een offerte. Ik hoop voor je dat ik het mis heb maar denk dat het niet zo werkt.
Blijft een feit dat ik nog geen bevestiging van Philips heb ontvangen
kan iemand mij hieromtrent informeren?

t.a.v. beeldbuis TV...ja de TV gaf een goed beeld en ik ben nu eenmaal een leek op technisch gebied alsmede dat ik opgevoed ben met als iets werkt dat je dat niet weg doet.
heb boven wel een LCD TV (philips) staan maar als ik daar ga kijken val ik in slaap haha

Ook jij hebt het voordeel dat je nu nog tijd kan nemen voor het nakijken van reviews en wie weet wat je er allemaal van opsteekt voordat je de 46PFL9704 in huis hebt.

• baasandre
Anoniem: 319706 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:59:
[...]

Voor het aanmelden voor de Blu-ray actie moet m.i. wel een aankoop c.q. reserveringsbon mee sturen en heb je niets aan een offerte. Ik hoop voor je dat ik het mis heb maar denk dat het niet zo werkt.
Blijft een feit dat ik nog geen bevestiging van Philips heb ontvangen
kan iemand mij hieromtrent informeren?

t.a.v. beeldbuis TV...ja de TV gaf een goed beeld en ik ben nu eenmaal een leek op technisch gebied alsmede dat ik opgevoed ben met als iets werkt dat je dat niet weg doet.
heb boven wel een LCD TV (philips) staan maar als ik daar ga kijken val ik in slaap haha

Ook jij hebt het voordeel dat je nu nog tijd kan nemen voor het nakijken van reviews en wie weet wat je er allemaal van opsteekt voordat je de 46PFL9704 in huis hebt.
Lol ..........is de 40pfl9704 waar ik op zoek naar ben
Uiteraard heb ik mezelf aangemeld en heb een uniek nummer van philips gekregen...
alleen de inlevering van de orginele streepjescode laat op zich wachten... beide zijn officiele philips dealer, beide gaven aan dat ik geen zorgen hoefde te maken, ach ja verkoopprijs staat op hun offerte, zonder uitzondering te vermelden... dus hun probleem

[Voor 0% gewijzigd door baasandre op 13-10-2009 23:38. Reden: typo type fout]

Via deze site heb ik wel gebruik kunnen maken van de Blu-ray actie. Ik heb inmiddels alle beschikbare
documenten (dus zonder barcode, want die zit op de doos van de TV) opgestuurd aan Philips.
Ik heb wel bericht gehad van Philips. Een brief via de email waarin staat dat ik mee doe met de bluray actie en dat ik binnen 7 dagen na ontvangst van mijn tv de streepjescode moet opsturen met deze brief.

Topicstarter
Anoniem: 321852 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:22:
Heb vandaag met mijn leverancier gebeld (in Belgie), en ik zou de televisie (52PFL9704) waarschijnlijk donderdag geleverd krijgen (ik heb hem deze zaterdag besteld). Blijkbaar is het wel zo dat preferred suppliers voorrang zouden krijgen op internetshops e.d. (weet niet wat hiervan waar is). Het kan ook zo zijn dat die TV in Belgie gewoon nog niet zo goed verkocht is. Ik hou jullie op de hoogte, maar verheug me dus al op een weekendje film kijken. :)
ik heb hier toch weining vertrouwen in. We zullen moeten afwachten zekers

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-12-2022
Ben vandaag bij de It's lang geweest. Volgens het systeem van It's wordt de 40pfl9704 pas 14 november geleverd. De beste verkoopmedewerker verteld mij dat hij mijn reservering op vrijdag 16 oktober verwacht.

Topicstarter
vandaag zijn er al 52" uitgeleverd: http://www.hifi-forum.de/viewthread-152-5345-52.html

Ik weet niet hoe het hier zit in België?

Anoniem: 322261

Anoniem: 319706 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:56:
Zal hieromtrent zo nog maar eens een mailtje sturen aan philips consumer products.
Ik heb Philips gebeld om aan te geven dat ik de originele barcode van de verpakking niet heb. Wat ze hebben gedaan is een referentienummer gemaakt van dat telefoongesprek. Tevens heb ik me via de welbekende brief van Philips (die met een barcode) ook nog eens aangemeld. Ook mijn winkelier geeft aan dat ze bij Philips coulant hiermee omgaan....ze moeten wel.

Levertijd aan mij bevestigd is week 42, da's volgens mij deze week (40PFL9704). Mijn SONY beeldbuis TV uit 1991 staat nu voor te verwamen om zo direct fatsoenlijk beeld te kunnen geven...

Topicstarter
zonet gechat met philips over de 52pfl9704

Bezoeker: ik ben op zoek naar de 52pfl9704 wanneer is deze beschikbaar op de belgische markt

Bezoeker: ik heb gelezen op duitse forum dat deze daar al beschikbaar is van gisteren

Berry: ik zou dit op moeten zoeken, ik ben zoo bij u terug

Bezoeker: ok

Berry: nog een moment aub, ik moet hierover bellen...

Bezoeker: ok geen probleem

Berry: dank u voor het wachten het is niet echt te zeggen wanneer deze in belgie uitkomt, men spreekt over nov maar dit is niet hard te maken, omdat er wat problemen zijn met belgische levering

• Luke the Duke
De geruchten zijn dat er morgen 16 oktober enige 52 inch schermen worden uitgeleverd...

[Voor 7% gewijzigd door Luke the Duke op 15-10-2009 22:32]

Topicstarter
vandaag contact gehad met mijn handelaar, de mijne staat op 22 oktober

@djyamix
Anoniem: 316087 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:49:
Aangezien we in de andere post geen leveringstermijnen en prijzen meer mogen geven strqt ik deze topic op.

Eergisteren contact gehad met mijn EP leverancier en de eerst batch van de 52PFL9704 zou rond 22oktober beschikbaar zijn. Ik hoop het want ik ben de eerst in de rij in die winkel en het is al een keer of 6 verandert. 8)7
Nu er toch al zoveel aankopen zijn gedaan van deze 9704 serie zowel in 40-46 en 52 inch is het misschien goed en voor iedereen makkelijk om de goedkoopste 3 prijzen exclusief Philips kortingsactie in het bovenstaande topic per type tv te vermelden. Een ieder kan dan in 1 oogopslag de prijzen en eventueel levertijden zien en zijn/haar voordeel mee doen.

Mijn Voorzet :

40-PFL-9704 aankoop It's 19 sept 2009 Prijs 1.999,00 blue-ray actie ja (mits haha???) Levering:?????

zo kan iedreen dit aangeven en uiteindelijk komt er een top 3 per type 4--46-52 uit en is het ook voor
nieuwe kopers een referentiekader.

Ik hoop dat dit wat voor je lijkt om het topic aan te passen !

Ik zit nog steeds op levering te wachten van mijn 40-PFL-9704 haha

[Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 319706 op 16-10-2009 11:09. Reden: slip of finger type nummer]

Anoniem: 58194

Afgelopen weekend bij de Saturn in Bocholt (Duitsland) geweest, hier hadden ze de 9704 ook nog niet, terwijl dat wel een richtig grote winkel is. Ik dacht, misschien kan ik op die manier wel ffen snel een 9704 bemachtigen :-). Ik vond overigens dat deze winkel over het algemeen een beetje achterliep (ze hadden bv ook nog geen Marantz SR6004 receiver er staan maar de 'oude' SR6003 tegen een belachelijke prijs). Geen idee of dat typisch voor de rest van Duitsland is maar oke.

Naar aanleiding van dit bezoek heb ik voorlopig de aanschaf van de 46PFL9704 even uitgesteld. Ik ben eerst maar over gegaan op de koop van een degelijke audio set en dan zie ik over een paar weken/maanden wel weer. Anyway ik vind de adviesprijs toch veel te hoog, zodra die zakt naar 2000/2200 eurie dan gaan we praten.

• baasandre
Als ik het zo lees, is er nog nergens duidelijkheid of zekerheid.
Ik hoor nu ook al een possje... dan en dan..., en dat kwam via de philips vertegenwoordiger.
Ondertussen weer een week verder, blijf wel afwachten....

Het blijft uiteraard vervelend dat gewoon niet een vaste datum bekend is, of dat dit duidelijk gecommuniceerd wordt naar de detailhandel.
Enige wat ze wel weten, ja we staan op de pre release lijst ( oftewel de eerste toestellen) maar wanneer....onbekend.

Topicstarter
52-PFL-9704 aankoop EP Gent begin september bestelt Prijs 2700 geen blue-ray actie

• deltananie
It's 40pfl9704 aankoop It's 22 sept 2009 voor 1879 met blue-ray actie verwachte levertijd volgens ITs vandaag 8)7

[Voor 6% gewijzigd door deltananie op 16-10-2009 12:20]

• baasandre
de 40 pfl9704 bij EP voor 1650,-- (2000 - 200 -150)
Met blue ray actie (lever ik in), tevens inruil oude lcd tv, levertijd .... ? (elke week is er hoop, sta op pre release lijst, winkel dus..)
Besteld 20 september

Tussenstand prijzen 40-46-52-PFL-9704H12

40PFL9704H12 .................................. Philips
.................. Date......Waar.....Prijs........actie.......Inruil......Levertijd.....note
Deltananie....22/9.......It's......1.879,00..... ja..........nee...........?
Baasandre....20/9.......EP......2.000,00.....ja..........ja(150).......?...........Blu-ray retour -200
Beer 1950....19/9........It's......1.999,00.....ja..........nee............?

46PFL9704H12
nog geen meldingen

52PFL9704H12
DJAyamix .................EP.....2.700,00......nee........nee..........?

Tot op heden nog geen berichten dat iemand de bestelde TV heeft ontvangen

[Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 319706 op 16-10-2009 15:24. Reden: geprobeerd te centreren om leesbaar te houden]

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 15:38
vandaag met philips weer een ge-chat:

Welkom bij Philips Chat, u chat met Ingrid. Hoe kan ik u helpen?
Bezoeker: goedemorgen ingrid
Bezoeker: ik heb een vraag over de levering van de 40pfl9704
Bezoeker: hebbben jullie al zicht wanneer deze nu uitgeleverd gaat worden?
Bezoeker: blijft toch veel onduidelijkheid over
Ingrid: Hij is momenteel al op d emart. Hij is momenteel beperkt beschikbaar. Er is veel vraag naar deze televisie waardoor de levering lang kan duren. Excuses
Bezoeker: weet je dat zeker? er word namelijk zoveel gezegd en zie nergens op maar één forum staan dat iemand hem daadwerkelijk heeft kunnen bemachtigen
Bezoeker: zou wel mooi zijn (eindelijk)
Ingrid: Toch is het zo. Hij is op 5-10-2009 op de markt gekomen. Maar nog wel beperkt dus. Ik heb het gisteren nog nagevraagd bij onze commerciële afdeling en zij bevestigen dat hij er is in beperkte mate tot nu toe
Bezoeker: ok, dan ga ik direct even mijn locale expert dealer bellen om te kijken wat deze over de levering zegt.
Ingrid: Het kan zijn dat uw locale dealer nog geen televisies heeft ontvangen. De mensen die het langste wachten ontvangen hem het eerste. Wij kunnen niet nagaan wie en waar dat is.
Ingrid: Heeft u verder nog vragen?
Bezoeker: hm, wacht denk ik al een maand of 2,5 dan zal ik wel als één van de eerste zijn dus. maar heb verder geen vragen, bedankt voor je service!
Ingrid: Graag gedaan. Fijne dag verder en een prettig weekend
Bezoeker: same to you!
Ingrid: Dank u

grappige is dat ze tegen mij zeggen dat er al een aantal op de markt zijn, best apart. Ik heb mijn 40 inch in bestelling staan voor 1900 euro met blu-ray actie die al volledig (op barcode na) heb verstuurd naar philips in overleg met philips. Heb mijn tv besteld bij een expert dealer.

• deltananie
deltananie schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:19:
It's 40pfl9704 aankoop It's 22 sept 2009 voor 1879 met blue-ray actie verwachte levertijd volgens ITs vandaag 8)7
Net Its gebeld, zei kunnen nu geen datum geven wanneer ik mijn 40pfl9704 kan verwachten

• Luke the Duke
En inderdaad, vandaag is mijn 52PFL9704 bezorgd. WOW!

Dus, excusez le mot, ben voorlopig even druk ;-)

Eerst maar eens die streepjes code er af peuteren en nasturen....

[Voor 28% gewijzigd door een moderator op 23-10-2009 19:11]

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-03 21:27
Luke the Duke schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:41:

Luke
Bij welke leverancier heb je hem besteld?

• baasandre

Luke
En als je tijd hebt.... een revieuw of ervaring zet ze maar in het andere topic, ben benieuwd !!

• deboss65
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-03 17:42
Eindelijk is het zover:

De 40pfl9704 staat ! (hangt nog niet)
Kreeg vanochtend telefoon van Ben van Dijk uit Uden:

Bij elkaar heeft dit hele proces minimaal een maand geduurd:
Bestellen ... wachten .... navragen ... aanbetalen... wachten.... navragen en uiteindelijk berusten in mijn lot.
tot vanmorgen.

Maar goed, ik ga nu rommelen met dat ding en zien hoe lang het nog duurt voordat ik de Blue Ray speler binnenkrijg. 8)

Uiteindelijk bij de dealer alles goed afgelopen: correcte afhandeling en de scherpe prijs.
Ik ben alleen heel benieuwd hoe snel Philips aan de vraag kan voldoen.
(En dat ze ervan leren: worst voorhouden en niet kunnen leveren)

[Voor 10% gewijzigd door deboss65 op 16-10-2009 23:14. Reden: Newbie, wilde niet onbedoeld reclame maken.]

• baasandre
deboss65 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:32:
Eindelijk is het zover:

Bestellen ... wachten .... navragen ... aanbetalen... wachten.... navragen en uiteindelijk berusten in mijn lot.
tot vanmorgen.

Maar goed, ik ga nu rommelen met dat ding en zien hoe lang het nog duurt voordat ik de Blue Ray speler binnenkrijg. 8)

Ben van Dijk : dank voor de correcte afhandeling en de scherpe prijs.
Ik ben heel benieuwd hoe snel Philips aan de vraag kan voldoen.
ook bedankt voor dit bericht... want nu stap ik morgen naar mijn dealer toe..... zou hem al hebben gehad...
word kennelijk aan het lijntje gehouden ondanks een toezegging, dus mogen ze mij wat uitleggen...
Ben natuurlijk niet zo blij...... dus voor mij heeft je bericht wel degelijk meerwaarde ( ondanks de waarschuwing die je ziet voor je post.... misschien off topic.. maar wel relevant voor mij... )

[Voor 0% gewijzigd door baasandre op 16-10-2009 22:37. Reden: isschien= misschien...]

• Luke the Duke
Ik heb hem bij mijn lokale Euronics winkel besteld. Schijnt heel veel Philips te doen. Kon een goeie deal met inruil maken. De vorige was een 42PF7621D, HD-Ready.

Zie verder andere topic

Luke

[Voor 64% gewijzigd door Luke the Duke op 16-10-2009 22:52]

Ik heb met mijn dealer in Belgie ook contact gehad, en blijkbaar worden de eerste 52PFL9704 exemplaren pas tegen het einde van oktober verwacht. Dus ik ben in blije verwachting.

Topicstarter
@Luke the Duke

Valt de grootte zo tegen van de tv?
Kan je er eens wat fotos online van zetten?
Wat zijn uw eerste bevindingen?

Dit is een levertijden, geen ervaringentopic. Het ervaringentopic vind je hier :)

[Voor 38% gewijzigd door DaMarcus op 17-10-2009 01:39]

baasandre schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:54:
de 40 pfl9704 bij EP voor 1650,-- (2000 - 200 -150)
Met blue ray actie (lever ik in), tevens inruil oude lcd tv, levertijd .... ? (elke week is er hoop, sta op pre release lijst, winkel dus..)
Besteld 20 september
Hqallo baasandre,

Was je financieel gesproken niet beter uit geweest om 15% korting te nemen van Philips ipv de Blu-ray actie te gebruiken en deze voor 200 terug te geven. 15% van 2000 is 300 !!
stond niet heel goed vermeld bij de Philipsactie maar was m.i. wel mogelijk geweest
Nou ja, het is nu zo en zo te laat om dat te corrigeren. maar toch......

heeeeee, de eerste types zijn uitgeleverd!!!!! GEFELICITEERD GELUKKIGEN !
pfff nu gaat het wachten toch wel lang duren haha
Ik houd in ieder geval de alle topics zowel prijs-levering als technisch over de 9704H12 in de gaten
ben heel nieuwsgierig naar de eerste reacties

• bulsing
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Luke
Je zit de boel toch niet te stangen he... ;)

hmmmm, nou begint hier toch wel de *$%&# uit te breken.
Ik heb al vanaf december 2009 de afspraak met Philips handelsbelangen om mijn 9903 om te ruilen voor een 52PFL9704 zodra deze beschikbaar komt.

Kreeg ik van de week een brief van Philips Customer Care of ik binnen twee weken even contact op wilde nemen met ze anders zou de case na 2 weken gesloten worden 8)7

Toevallig had ik op die morgen gebeld over of het nog lang ging duren. Geen woord over die brief (waar ik nog niets van af wist). De beste man kon na een telefoontje te hebben gepleegd alleen melden dat de officiele release op 6 okt 2009 was, maar dat die is doorgeschoven naar eind okt. begin nov.
De afdeling handelsbelangen had hem verzekerd dat ik een toestel geleverd zou krijgen zodra deze beschikbaar waren.

Nu breekt dus mijn klomp dat er wel degelijk een of meerdere 52PFL9704 al in omloop zijn...
Maandag maar weer even bellen denk ik.

Begint nu verveldende vormen aannemen die levertijden en naar nu blijkt loze belofte's.

Ik ben nu al 3 jaar aan het stuntellen met top modellen en er is geen enkel jaar geweest waarin ze een gestelde datum daadwerkelijk geleverd hebben. Zo moeilijk kan het toch niet zijn ???

• Luke the Duke
Ja, ik heb hem echt staan. En ik begin er al aan te wennen!

En, vele eersten zullen de laatsten zijn....

• kees356
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-03 22:02
Effe langs de saturn''us geweest en kon de 40PFL9704H voor 2000.- volgende week zaterdag ophalen,
indien gewenst... bijna alle voorbestelde waren weg nog eentje!
Maar wil hem eerst zien voodat ik'm in schiet :)

goed om te zien dat iedereen zo bezig is met dit model, zie je niet zoveel meer!
- philips: sence and scarce!

Topicstarter
nog iemand iets gehoord van de levertermijnen voor de 52" hier in belgie?

Ik heb contact gehad met de dealer afgelopen donderdag, en blijkbaar worden de eerste exemplaren voor Belgie uitgeleverd op einde van oktober. Dus ik ben in blije verwachting, en hoop z.s.m. de TV in ontvangst te mogen nemen.

Net contact met mijn it's winkelier gehad.
verwachting is dat mijn 40PFL9704H12 pas omstreeks 14 november wordt uitgeleverd.

zijn er al 40PFL9704H12 uitgeleverd of zijn dat buitenlandse toestellen zonder H12 code?

• baasandre
Volgens mij niet, ik lees niet anders dan dat elke keer een week wordt genoemd.
Dus hoopvol onderweg naar die week, ben je in die bewuste week aangekomen, helaas
het wordt hem niet deze week, maar ik heb goede hoop dat hij over twee weken uitgeleverd zal worden.

Gebeld naar 4 winkels, en gevraagd:
Hallo heeft u de nieuwe philips led tv al in huis, en dan bedoel ik de 40 "
nee meneer nog niet
wanneer verwacht u deze in huis te hebben
1) goede hoop volgende week meneer
2) ik gok volgende week, maar kan geen zekerheid geven
3) Volgens mij is het een beetje een puinhoop bij Philips en zijn ze verrast door de hoeveelheid wat uitgeleverd kan worden. Dus om geen boze winkeliers aan de vertegenwoordigers te hangen (ene zaak wel en een andere zaak niet, zelfde contractsoort) houden ze de uitlevering op, of ze moeten nog wat ontdekt hebben wat niet goed functioneert, maar lijkt me sterk, de 46 die we wel hebben hangen , functioneert goed
4) Hopelijk begin november meneer

Het blijft dus gewoon afwachten, hoop alleen dat het wachten uiteindelijk beloont wordt met een mooie tv.
Heb reeds de 46" bekeken, maar deze is te groot voor mij.

Topicstarter
Zonet contact gehad met mijn leverancier, mijn 52" is onderweg. Morgen of overmorgen heeft mijn leverancier hem. Chance dat ik de eerste ben die hem daar besteld heeft wamt hij krijgt maar 1 binnen van de 5

• deboss65
Anoniem: 319706 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 15:06:
Net contact met mijn it's winkelier gehad.
verwachting is dat mijn 40PFL9704H12 pas omstreeks 14 november wordt uitgeleverd.

zijn er al 40PFL9704H12 uitgeleverd of zijn dat buitenlandse toestellen zonder H12 code?
Het aan mij uitgeleverde toestel is een echte "nederlander"
Dus de 40PFL9704H/12 (assembled in Hungary)

Productie week 40 met ook de allerlaatste firmware.
Verser kan bijna niet.

Het apparaat werkt stabiel en oogt uitgerijpt dus ik vermoed dat als Philips de productie goed in de hand heeft (lees het logistiek goed in de vingers heeft), de uitleveringen zo langzamerhand gaan beginnen.

Ik moet zeggen het is het wachten waard geweest.

deboss65 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 21:25:
[...]

Het aan mij uitgeleverde toestel is een echte "nederlander"
Dus de 40PFL9704H/12 (assembled in Hungary)

Productie week 40 met ook de allerlaatste firmware.
Verser kan bijna niet.

Het apparaat werkt stabiel en oogt uitgerijpt dus ik vermoed dat als Philips de productie goed in de hand heeft (lees het logistiek goed in de vingers heeft), de uitleveringen zo langzamerhand gaan beginnen.

Ik moet zeggen het is het wachten waard geweest.
Een beetje (erg veel) jaloers dat JIJ de 40pfl9704 wel in je bezit hebt maar ik nog moet wachten tot half november ( volgens it's) pfff worden lange weken!

Maar in ieder geval GEFELICITEERD met je nieuwe aanwinst en dat je er maar heel veel kijkplezier aan beleven mag !
ik hoop dat je nog eens de tijd neemt op te posten
groetjes

• williz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-12-2020
Heeft iemand al een winkel kunnen ontdekken die de 52 inch 9704 ter display heeft staan?
Ik wacht nog twee weken af met bestellen..

• DeKrijt
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-12-2022

DeKrijt

NERD and proud of it

deboss65 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:32:
Eindelijk is het zover:

tot vanmorgen.

Uiteindelijk bij de dealer alles goed afgelopen: correcte afhandeling en de scherpe prijs.
Ik ben alleen heel benieuwd hoe snel Philips aan de vraag kan voldoen.
(En dat ze ervan leren: worst voorhouden en niet kunnen leveren)
En wat wordt verstaan onder scherpe prijs als ik vragen mag? Tevens Incl Blu-ray actie?

[Voor 7% gewijzigd door DeKrijt op 20-10-2009 13:46]

pong, nes, gameboy, megadrive, playstation 2, psp, pc, ipad, android phone

• deboss65
DeKrijt schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:45:
[...]

En wat wordt verstaan onder scherpe prijs als ik vragen mag? Tevens Incl Blu-ray actie?
Ik heb hem voor € 1850 inclusief de Blue-Ray actie kunnen krijgen.
Maar ik vermoed dat men na enkele maanden nog lager kan scoren.
Ten slotte was ik er snel bij en dan betaal je ondanks de korting nog steeds de hoofdprijs.

Zowel Philips als Steenweg heeft bevestigd dat de 40PFL9704 eind deze week of anders begin volgende week wordt geleverd...

Er wordt graag extra garantie bij tv's verkocht. Oa voor dode pixels.
Ik heb dit niet gedaan, ik ga er van uit dat als er een dode pixel op een tv in deze prijsklasse zit dat dit wel onder de normale fabrieksgarantie valt. Of is dit niet zo?

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 321012 op 21-10-2009 08:46]

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-03 09:20
Anoniem: 321012 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 08:43:
Zowel Philips als Steenweg heeft bevestigd dat de 40PFL9704 eind deze week of anders begin volgende week wordt geleverd...

Er wordt graag extra garantie bij tv's verkocht. Oa voor dode pixels.
Ik heb dit niet gedaan, ik ga er van uit dat als er een dode pixel op een tv in deze prijsklasse zit dat dit wel onder de normale fabrieksgarantie valt. Of is dit niet zo?
Nee, bij steenweg kun je dat vergeten. En philips geeft pas garantie als er meerdere pixels 'dood' zijn. Het is verschillend per winkel. Media Markt Utrecht hanteert voor dode pixels een omruilgarantie van 24 uur. Mijn lokale dealer hanteert dit ook. Mocht dat voorkomen dan gaat het toestel gewoon terug naar Philips.

Anoniem: 317643

Steenweg heeft mij verteld dat ze bij slechts één dode pixel al garantie geven, ongeacht of er extra garantie is afgesloten. Ze zijn hiermee onderscheidend ten opzichte van Expert, die 'slechts' het geld terug principe heeft als je niet tevreden bent over het gekochte product, dus geen omruilgarantie.

Ik vraag me overigens af hoe vaak een dode pixel tegenwoordig nog voor komt...

• baasandre
Ik heb nu ook de bevestiging gekregen (Ep) dat de toestellen deze week worden uitgeleverd. Zelf ook maar eens gebeld met philips en die hebben bevestigd dat pas deze week is begonnen met de uitlevering.
Dus hoe het kan dat deboos65 al een 40pfl9704 heeft, is mij een raadsel.

Maakt verder niet uit, zolang je maar plezier van je tv hebt. Hopelijk heb ik de tv ook voor het weekend binnen.
Zal ik uiteraard verslag van doen.

De dode pixel is inderdaad een goede vraag om te stellen, zoals het gehele garantieverhaal.

• deltananie
Hebben jullie vandaag ook een mail gehad van Philips dat de streepjescode voor de Blue-ray actie binnen 7 dagen opgestuurd moet worden?

Ik wacht nog steeds op mijn 40pfl9704.

Anoniem: 296468

deltananie schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:00:
Hebben jullie vandaag ook een mail gehad van Philips dat de streepjescode voor de Blue-ray actie binnen 7 dagen opgestuurd moet worden?

Ik zit in dezelfde situatie, had philips gemaild, reactie:

--------------------------
Aangezien u de televisie nog niet heeft ontvangen, dient u de kopie van de aanbetaling en een brief met al uw gegevens te verzenden naar:

Philips Kortingsweken
De Schakel 17
5651 GH Eindhoven

In de brief vermeld u tevens waarom u nog geen bevestiging van registratie, streepjescodelabel en kopie van de aankoopnota heeft meegezonden.

Op het moment dat u de televisie ontvangt dient u alsnog een registratie te doen. Hiervoor verwijzen wij u naar www.philips.nl/acties. U kiest voor Philips Kortingsweken. Houdt uw aankoopbewijs, het serienummer van de tv en eventueel uw bank/girorekeningnummer bij de hand. Klik op: registreer hier uw product voor de Blu-ray speler. Vul alle gevraagde velden in.
----------------------------

Ik wacht nog een paar dagen, als ik hem dan nog niet heb stuur ik het aanbetaling bewijs op.

• bulsing
  • Niet online
Ik heb net 'weer' even gebeld met Philips Handelsbelangen (of customer care volgens het bandje) waar mijn 52pfl9704 omruiling blijft.

Maar de vriendelijke dame kwam met de melding dat de 52pfl9704 geblokkeerd staan... (geen idee wat het inhoud)...

Op mijn opmerking dat er al 52" modellen in omloop zijn kon ze geen passend antwoord geven en zou ze later deze dag terug bellen met de leverdatum....(huh huh...)

(en het is nu een dag later en raad eens...)

[Voor 6% gewijzigd door bulsing op 22-10-2009 08:00]

• baasandre
deltananie schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:00:

Hmm (nog) niet gehad, maar ga hetzelfde doen wat ricopacino in zijn reply heeft gezet.
Komende maandag tv nog niet binnen, briefje naar philips.

Topicstarter
vandaag mijn 52" toegekomen, speelt nu.......... is een pareltje

• Luke the Duke
pascalbulsing schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:45:
Op mijn opmerking dat er al 52" in omloop zijn kon ze geen passen antwoord geven en zou ze later deze dag terug bellen met de leverdatum....(huh huh...)
Omloop? Die van mij gaat geen kant meer op hoor! Ghehehehe

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:08
Gisteren ook mijn 52PFL9704 binnen gekregen. Wat een beeld zeg, geweldig.

• baasandre
Wat een verrassing voor mij...tv zou deze week geleverd worden, tenminste dat was het bericht eerder deze week
Weer eens gebeld, nee nog niet binnen, morgen misschien ? Moeten we even voor bellen... nee dus.
Wanneer wel leverbaar dan ?
Verwachting is pas rond 11 november meneer.
Zou ik 2 1/2 maand verder zijn. Ik denk dat ik eens ga kijken naar de tx p42-10.
Baal een beetje (veel)

• wrcveen
baasandre schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:32:
Wat een verrassing voor mij...tv zou deze week geleverd worden, tenminste dat was het bericht eerder deze week
Weer eens gebeld, nee nog niet binnen, morgen misschien ? Moeten we even voor bellen... nee dus.
Wanneer wel leverbaar dan ?
Verwachting is pas rond 11 november meneer.
Zou ik 2 1/2 maand verder zijn. Ik denk dat ik eens ga kijken naar de tx p42-10.
Baal een beetje (veel)
Welke leverancier? Ik heb er een maandag besteld bij Expert en die kregen van hun leverancier morgen of anders a.s.. woensdag door.

Anoniem: 293258

Hallo 9704 liefhebbers
Gisteren de 40" 9704 opgehaald bij BCC(had hem al weken in bestelling staan) en aangesloten en analoog beeld gekeken en is goed te noemen maar vanavond even digitaal van de buurman gekeken (Cam kaart) HD en ziet er verschrikkelijk mooi uit zeg en dan met ambilight is het helemaal top. Hangt op aan de muur en het is echt een plaatje. :) Veel plezier ermee iedereen die hem heeft gekocht of in bestelling heeft staan(duurt niet lang meer hoor ;) )

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:53

Klippy

Still Game

Ik zie hier weinig meer over 46" uitvoering.
Hoe staat het inmiddels met de levertijd hiervan?

Wil dit weekend gaan shoppen en ik verwacht hem niet meteen op voorraad, maar ben wel benieuwd waar ik aan toe ben.
Hoef hem ook niet meteen te hebben, maar ik ben benieuwd of het de moeite is om meerdere winkels langs te gaan, als hij slecht leverbaar is zal dat geen nut hebbben (als ik bij winkel 1 een goede deal krijg), maar als hij redelijk leverbaar is zal er verschil in zitten. Zo weet je van de 52 inch inmiddels wel dat hij toch nergens op voorraad is.

Is dat voor de 46 inmiddels anders?
Of heeft niemand hem recentelijk nog gekocht/willen kopen?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• wrcveen
Klippy schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:28:

Wil dit weekend gaan shoppen en ik verwacht hem niet meteen op voorraad, maar ben wel benieuwd waar ik aan toe ben.
Hoef hem ook niet meteen te hebben, maar ik ben benieuwd of het de moeite is om meerdere winkels langs te gaan, als hij slecht leverbaar is zal dat geen nut hebbben (als ik bij winkel 1 een goede deal krijg), maar als hij redelijk leverbaar is zal er verschil in zitten. Zo weet je van de 52 inch inmiddels wel dat hij toch nergens op voorraad is.

Vorige week woensdag lagen er 4 op voorraad bij Saturn "The Wall" Utrecht. Bel ze eens...

Anoniem: 317954

Klippy schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:28:

Op 21 september deze besteld bij Steenweg in Utrecht (46PFL9704), loop er 2 keer in de week langs tijdens mijn lunchpauze , 3 weken geleden stonden er 11 in bestelling en dat was gister nog zo ,ze hebben er nog geen een binnengekregen, lijkt wel of philips niet wil uitleveren, er is volgens mij geen een winkel die ze op voorraad heeft.
Begin het eingelijk zat te worden en moeten wij Philips niet gaan bestoken met telefoontjes ? (gratis nummer),
Begin er a.s. maandag er in iedere geval mee

• Klippy

Klippy

Still Game

wrcveen schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:35:
[...]

Vorige week woensdag lagen er 4 op voorraad bij Saturn "The Wall" Utrecht. Bel ze eens...
Om helemaal van Maastricht naar Utrecht te rijden voor en TV is ook wat extreem :P

Maar ik hoor al genoeg, schiet nog niet echt op dus.
Zal morgen wel laten weten wat het gaat worden.

• baasandre
[quote]Klippy schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:34:
[...]

Om helemaal van Maastricht naar Utrecht te rijden voor en TV is ook wat extreem :P

Nee hoor... wordt pas extreem als je terug rijdt :P
Inmiddels zie ik af van de philips, duurt me te lang
knip

[Voor 9% gewijzigd door baasandre op 28-10-2009 12:38]

baasandre schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:03:
[quote]Klippy schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:34:
[...]

Nee hoor... wordt pas extreem als je terug rijdt :P
Inmiddels zie ik af van de philips, duurt me te lang
Ben overgestapt na lang vergelijken in de winkel naar een samsung 7000
Samsung 7000 heb ik twee maandagochtendtoestellen van gehad en na tweede debacle ( moest een nieuwe beeldscherm in oid) heb ik dat geweigerd. Geluid was zo en zo heel slecht.
Ik ben juist van de samsung 7000 overgestapt naar 40PFL9704. En als ik hier alles zo op een
rijtje zet is het een goede keus geweest. PFFF maar dat wachten wachten wachten he
je geduld wordt zeker op de proef gesteld. Maar ik denk dat het slechter voor je uitpakt om te
adhoc te reageren. Denk dat het het wachten zeker waard is. (hoop ik)
Mijn 40PFL9704 op 19 september besteld en verwachting is op 14 november uit te leveren via It's.
Jaja .....er zijn van die dagen die heel lang duren en dan de klok vanavond ook nog een uur achteruit _/-\o_

• munck100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 18:04
Ik was het wachten ook meer dan zat, heb een samsung 40inch 8000 serie besteld voor een mooie prijs. Met aftrek van de eco premie kom ik uit op €1395.-- :P
Ik vind dat philips kwa levering van de 9704 reeks een behoorlijke steek laat vallen.

• Klippy

Klippy

Still Game

In Maastricht kwam ik bij de It's niet verder, hebben hem niet eens staan en wisten er weinig van.
Bij de Mediamarkt stonden er nu 4 in bestelling. Wordt maandag gebeld voor een indicatie van levertijd, één verkoper dacht 2 weken, een ander wist helemaal niks. Dus ze gingen Philips eens bellen.
Andere winkel niet geweest, wilde nog naar de Expert, maar ik stond 45 minuten vast in de file en ze waren om 17:00 dicht.

Ben dus eigenlijk nog niks verder. Ga maandag denk ik maar terug naar de MM om hem te bestellen als er nog wat van de prijs af kan. Hij hangt daar voor de adviesprijs van 2699 wat een beetje belachelijk is imo.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:25
Zelf heb ik gekozen voor de Sony 40Z5500 voor 1250 euro omdat de 40PFL9704 te lang op zich laat wachten en de prijs bovendien een stuk hoger ligt. Daarnaast ziet de Sony er een stuk strakker uit dan de PFL met de dikke bezel.

Anoniem: 323870

beste vrienden,

Omdat ik ook al een paar weken wacht op deze tv,en er al veel over gelezen heb.
ben ik tot de volgende conclusie gekomen,wat betreft de levering van deze tv,ik heb gelezen op een topic dat er iemand deze tv geleverd had gekregen van een firma uit het zuiden van het land.
Deze heb ik wederom gebeld met de vraag of dit zo was?.en inderdaad klopte dit,waarop ik mijn dealer heb gebeld waarom hij daar niet op voorraad was.
Ik kreeg vervolgens een antwoord dat de niet genoemde firma een contract had met Philips en er geen andere firma,s over deze Tv,s zouden kunnen beschikken,maar niets was minder waar,mijn bevindingen klopten precies.
Ik werd op een later tijdstip terug gebeld door persoon in kwestie,en vertelde mij dat ik helemaal gelijk had ,en hij contact had gehad met de vertegenwoordiger van Philips.
Zijn antwoord was dat het klopte dat de eerste Tv,s waren uitgeleverd dus wat ik hier mee zeggen wil,de leveringen zijn gestart alleen als je verwacht dat een groot winkelketen voorrang krijgt blijkt niet te kloppen !!!

Dus voor de meesten hij komt er aan binnen nu en een week zouden de eerste mensen die op een weachtlijst staan deze moeten ontvangen.

Ps dit heb ik uit betrouwbare bron,

Gr harry.

• JosTM
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:30
Door problemen bij een Japanse Sharp LCD-panel fabriek (Corning) kunnen de leveringsproblemen van de 9704 serie nog wel eens een maandje kunnen duren, zie volgend berichtje:
http://www.channelpartner..._beamer/280824/index.html

De 9704 maakt gebruik van Sharp panels.

• bulsing
  • Niet online
Dit komt wel grotendeels overeen met wat ik afgelopen week met Philips Customercare/Handelsbelangen heb lopen soebatten. De daadwerkelijke reden kreeg ik niet te horen, maar dat er geen leveringen meer plaats vinden en dat het nog wel even kan gaan duren was me wel duidelijk.

Zit ook nog steeds te wachten op een omruiling. De 52PFL9704 zou al vanaf het uitkomen hier omgeruild worden, maar door die kortingsweken hebben ze alle beschikbare toestellen daaraan uitgeleverd en hebben ze de omruilers (en waarschijnlijk vele andere) naar achteren geschoven. Het zou nog wel 1,5 tot 2 weken kunnen duren voordat er weer nieuwe leveringen zouden zijn.

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-06-2021
Ik weet dat dit topic bedoeld is voor de 9704 reeks van Philips, maar aangezien er in het Algemene Philipstopic niet over levertijden gesproken mag worden, doe ik het maar hier.

Ik heb vorige week zaterdag de 42PFL8404 besteld bij de BCC, maar daar weten ze dus niet wanneer deze binnenkomt, de TV is zeer slecht leverbaar en verder hadden ze geen datum.

Nu zie ik op internet bij een webshop 14 november staan, moet ik daar ook rekening mee houden of zal een groter keten als BCC de TV wellicht eerder binnenkrijgen?

Heeft iemand de afgelopen week nog iets nieuws gehoord over de 42PFL8404? want ik heb al een paar keer gebeld maar ze weten niks, ik heb liever een datum waar ik me op kan richten :P

Voor degene die de 40pfl9704 bij ITs hebben besteld (of andere winkel in dezelfde keten) : leverdatum is van 14 november naar 2 november gegaan, goed nieuws dus. Liep net bij de expert naar binnen en heb de 40pfl9704 in doos zien staan (2199 euro en was al verkocht).

• appeltje eitje
  • Laatst online: 21-03 15:38
Anoniem: 296468 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:58:
Voor degene die de 40pfl9704 bij ITs hebben besteld (of andere winkel in dezelfde keten) : leverdatum is van 14 november naar 2 november gegaan, goed nieuws dus. Liep net bij de expert naar binnen en heb de 40pfl9704 in doos zien staan (2199 euro en was al verkocht).
welke vestiging?

IJmuiden, In Haarlem hangt ie

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 296468 op 28-10-2009 13:04]

• kawouter80
  • Laatst online: 23:32
Gisteren kreeg ik een telefoontje van Ben van Dijk dat mijn 40PFL9704 binnen was. Ik heb hem dezelfde middag opgehaald. Ze hebben er in één keer een stuk of 20 binnengekregen.

• pegasuspiet
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03 15:15
weet iemand hoe groot de doos van de 46pl9704 nu echt is.
Deze zou B x H x D): 1040 x 1231 x 338 mm (volgens internet)

Dit vind ik vreemd want dan is deze verpakking groter dan die van de 47pfl9703

Ik stel deze vraag omdat de 47pfl9704 net in mijn auto paste en de doos van de 46pfl9704 zou 10 cm breder zijn en dan past ie niet (te breedd voor mijn auto) en moet ik iets anders verzinnen

Kan de TV nl ophalen. De PW in Eindhoven heeft vandaag een lading binnen gekregen

• heldenm
  • Laatst online: 26-03-2021
Ik denk dat ik heel veel mazzel heb gehad of good getimed, want ik heb afgelopen weekend
een prijsopvraag gedaan voor de 40 pfl 9704 en ik heb hem vandaag al in huis.
Voor de zeer nette prijs van 1645 euro (afhaalprijs, zonder enige Philips-actie).
Waar: bij Electroworld Tummers in Roermond
Doe er je voordeel mee!!!!!!

• Coachman1978
  • Laatst online: 01-02 22:42
Gister ook gebeld door Ben v Dijk dat mijn 40PFL9704 binnen is.
Vandaag gebeld dat ze hem morgenmiddag komen brengen.
Ben zeer benieuwd.

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
heldenm schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:41:
Ik denk dat ik heel veel mazzel heb gehad of good getimed, want ik heb afgelopen weekend
een prijsopvraag gedaan voor de 40 pfl 9704 en ik heb hem vandaag al in huis.
Voor de zeer nette prijs van 1645 euro (afhaalprijs, zonder enige Philips-actie).
Waar: bij Electroworld Tummers in Roermond
Doe er je voordeel mee!!!!!!
Holy cow! Dat is geen nette prijs meer, maar een waanzinnige prijs! _/-\o_
Volgens mij heb ik hem nog nooit zo goedkoop gezien.

Jammer dat ik een kleine auto heb (ik woon in de Flevopolder), anders had ik eens bij ze geinformeerd naar de 52".

• deltananie
Anoniem: 296468 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:58:
Vandaag een telefoontje gehad van It's mijn led 40 inch is binnen.

• patathome
  • Laatst online: 29-11-2022
In duiven liep ik binnen bij Electroworld en vroeg of ze de 40pfl9704 binnen hadden.
Vanwege de beperkte leveringen ging ik ervan uit dat dit niet het geval was.

Tot mijn verbazing waren ze er net één aan het uitpakken om op te hangen!!
Hij moest 1999,- euro kosten maar hij gaf wel aan dat Philips meestal in November van start gaat met de ambilight kortingsweken.... ik wacht nog eventjes!
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Posts als "ik heb hem ook besteld en de TV wordt op *insert datum* afgeleverd" willen we niet terug zien. Wees informatiever dan alleen te posten dat je hem hebt besteld en wanneer je hem binnenkrijgt.

Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden volgt er een waarschuwing en vergroot je de kans dat dit topic wordt gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee