Op 24-08 begaf mijn oude beeldbuis Philips TV het.
sávonds een beetje rond gekeken op internet en besloten om de Samsung UE40B7000 te kopen.
Op 25-08-2009 naar It;s gegaan en deze Samsung gekocht met name door het mooi gelijnde en dunne toestel.
Na twee maandagochttend toestellen had ik mijn buik ervan vol en heb ik besloten om niet meer
dit merk te kopen.
Bij it's zeiden ze dat de Philips 40PFL9704 uit kwam en of dat niets voor mij was.
Leek mij wel wat en in de it's winkel even wat prijsvergelijk sites bezocht en het toestel voor een nette prijs
gekocht met als aanbetaling de aanschafprijs van de samsung. Dit was op 19 Sept 2009
Tevens werd mij gemeld dat dit toestel tegen half oktober leverbaar zou zijn en ik op 12-10-2009 gebeld
zou worden, Dat bellen is tot nu toe het enige wat it's nog niet heeft waargemaakt.
Maar door de info op deze site was ik reeds geïnformeerd dat er vertraging in de leveringen zit en ben ik
dus ook niet zelf gaan bellen. Ik ga morgen of overmorgen maar eens langs voor nadere informatie.
Via deze site heb ik wel gebruik kunnen maken van de Blu-ray actie. Ik heb inmiddels alle beschikbare
documenten (dus zonder barcode, want die zit op de doos van de TV) opgestuurd aan Philips.
Helaas heb ik nog geen enkel bericht van ontvangst oid van Philips ontvangen.
Zal hieromtrent zo nog maar eens een mailtje sturen aan philips consumer products.
Door de vertraagde zending heb ik ook wel een voordeel t.a.v. een beetje meer kennis vergaren.
Bijvoorbeeld de kijkhoek 1/3-2/3. Dit had ik wel, echter zoals mijn schilderijen, dus bij staand.
Ja ik ga dus niet staande TV kijken haha dus dat heb ik aangepast.
Ook t.a.v. C1 kaart heb ik nadere info kunnen inwinnen.
dus als uitstel geen afstel wordt : Heeft de vertraagde levering van de 40PFL9704 zeker ook zijn goede kanten. Dit mede door deze site en nu ivm levering en aanverwante begrippen dit TOPIC.
in ieder geval bedankt en ik hoor graag als er wat is!!!!
[Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 319706 op 13-10-2009 21:58. Reden: datum bestelling toevoegen]