Die van mij staat nu ook thuis, kon nog kiezen om de blu ray actie voorbij te laten gaan en hem voor 1725 (+ 8 euro verwijderingskosten) mee te krijgen.. heb dat gedaan.deltananie schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:37:
[...]
Vandaag een telefoontje gehad van It's mijn led 40 inch is binnen.
Verwijderd
Zojuist mijn 40pfl9704 opgehaald bij Steenweg. Er werd mij verteld dat vandaag de laatste dag is dat je de streepjescode kan opsturen voor de bluray actie. Dat ga ik nu dus maar snel doen.
De prijs van de Philips 46PFL9704 is 2240euro bij Foto Video Dierckx in Belgie.
Heeft iemand nog goedkoper gezien ?
Ik zie een richtprijs nochtans van 2699 op de site voor de 46 inch?Blord schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:24:
De prijs van de Philips 46PFL9704 is 2240euro bij Foto Video Dierckx in Belgie.
Die prijs voor de 40 inch van Electroworld (gespot door heldenm) is ook een mooie aanbieding.
2 uurtjes rijden om 500 euro te besparen heb ik er zekers voor over.
Nu ik wacht op de uiteindelijke lancering van de Yuixx. Dan ga ik zowieso de knoop doorhakken. Als dit laatste uitgesteld wordt, zullen wij uiterlijk november de knoop doorhakken thuis.
Hier bij Vandenborre is er niks af te dingen, dus medetweakers, hebben jullie nog mooie aanbiedingen van andere winkels , laat maar komen. bedankt alvast.
een zuinige Belg

---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---
Je moet ze direkt mailen en de laagste prijs geven van de concurrent. Dan gaan ze zeker nog lager.katerke schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:38:
[...]
Ik zie een richtprijs nochtans van 2699 op de site voor de 46 inch?
Die prijs voor de 40 inch van Electroworld (gespot door heldenm) is ook een mooie aanbieding.
Weet iemand hoe het zit met de actie van de gratis blue-ay speler.
je kunt je nl niet meer regristeren op de Philips-actiesite en dit is behalve kopie rekening en streepjes kode een van de voorwaarden.
Heb mijn TV gisteren pas gekregen maar wel in de actie-periode bestelt. Dus ik zou recht moeten hebben op de gratis blue-ray speler alleen ik kan me niet meer aanmelden. Weet iemand hoe Philips hier mee omgaat ???
je kunt je nl niet meer regristeren op de Philips-actiesite en dit is behalve kopie rekening en streepjes kode een van de voorwaarden.
Heb mijn TV gisteren pas gekregen maar wel in de actie-periode bestelt. Dus ik zou recht moeten hebben op de gratis blue-ray speler alleen ik kan me niet meer aanmelden. Weet iemand hoe Philips hier mee omgaat ???
Mij was €2659,- aangeboden voor de 52" versie, tijdens de actieweken.wrcveen schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:32:
Wat hebben jullie betaald voor de 52"?
Heb em echter nog niet besteld omdat ik op vakantie ging, bovendien wil ik em eerst eens zien alvorens te bestellen.
Ik krijg morgen mijn 52PFL9704, zes weken geleden besteld, prijs EUR 2.499,00 bij "Stoneroad" Utrecht
.
Wat betreft Blu Ray actie heb ik een profiel aangemaakt gelijk nadat ik de TV had besteld, zonder serienummer en zonder streepjescode maar met kopie bestelbon/aanbetaling opgestuurd naar Philips. Gisteren heb ik een mail gehad van Philips dat ik na ontvangst van de TV binnen 7 dagen de streepjescode en kopie afleverbon moet opsturen om alsnog de Blu Ray speler te krijgen.
Wat betreft Blu Ray actie heb ik een profiel aangemaakt gelijk nadat ik de TV had besteld, zonder serienummer en zonder streepjescode maar met kopie bestelbon/aanbetaling opgestuurd naar Philips. Gisteren heb ik een mail gehad van Philips dat ik na ontvangst van de TV binnen 7 dagen de streepjescode en kopie afleverbon moet opsturen om alsnog de Blu Ray speler te krijgen.
Verwijderd
Beste Catjez,
Kan je me het web adres van stoneroad in Utrecht geven kan het op internet nergens vinden
BVD
Frans
Kan je me het web adres van stoneroad in Utrecht geven kan het op internet nergens vinden
BVD
Frans
http://www.steenweg.nl al geprobeerd
Verwijderd
Catzjes,
Wat zijn de ervaringen tot nu toe met dit toestel ik zat te twijfelen tussen de Philips of de Z5500 serie van Sony. Al vast bedankt voor je reactie
Wat zijn de ervaringen tot nu toe met dit toestel ik zat te twijfelen tussen de Philips of de Z5500 serie van Sony. Al vast bedankt voor je reactie
Verwijderd
ik zou voor de sony gaan heb nu de philips maar gaat van de week terug naar de winkel en ruil hem voor de sony
er zit aardig wat sweem in het beeld en op de een of andere manier veel ruis dit krijg je allen weg door alle beeldverbeteraars uit te zetten en contrast heel laag
er zit aardig wat sweem in het beeld en op de een of andere manier veel ruis dit krijg je allen weg door alle beeldverbeteraars uit te zetten en contrast heel laag
Verwijderd
Wat voor bron heb je afgespeeld op de TV ? Blu Ray, HDTV, Mediaspeler. Hoe was dit aangesloten ? Ik heb er zelf ook 1 in bestelling, en heb al wel uitgemaakt dat als het nog lang duurt ik voor een Sony ga.Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:22:
ik zou voor de sony gaan heb nu de philips maar gaat van de week terug naar de winkel en ruil hem voor de sony
Mijn ervaringen zijn over het algemeen positief, alleen is het lastig om de kleuren goed in te stellen, omdat Philips geen volledig CMS (kleurmanagement) heeft (whitepoint alleen is helaas te beperkt). Ik heb zelf nooit naar de Sony gekeken. Eihgenlijk hoort dit bericht niet hier, maar hierVerwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:13:
Catzjes,
[LCD TV] Philips de 2009 / 2010 modellen (deel 2)
[ Voor 11% gewijzigd door Catzjes op 11-11-2009 18:41 ]
Er is een actie bij profilec ,
Kan daar de 40pfl9704 kopen voor 2200 euro - Btw korting van 21 % = 1738 euro.
De korting moet ik nemen in een waardebon. Neem er de Vogels EFW 6345 bij.
Dichtste kijkafstand is 2.5 meter. Dus als ik die steun volledig naar voor doe, komt de tv 60 cm vooruit. Dus zit ik nog geen 2 meter van de tv als ik een filmke afspeel.
Het bespaart me ook +- 2.30 uur rit naar Nederland of naar Antwerpen.
edit : actie loopt tot morgen zaterdag 14 november. Niet het goedkoopste aanbod, maar ik kan er mee leven.
Kan daar de 40pfl9704 kopen voor 2200 euro - Btw korting van 21 % = 1738 euro.
De korting moet ik nemen in een waardebon. Neem er de Vogels EFW 6345 bij.
Dichtste kijkafstand is 2.5 meter. Dus als ik die steun volledig naar voor doe, komt de tv 60 cm vooruit. Dus zit ik nog geen 2 meter van de tv als ik een filmke afspeel.
Het bespaart me ook +- 2.30 uur rit naar Nederland of naar Antwerpen.
edit : actie loopt tot morgen zaterdag 14 november. Niet het goedkoopste aanbod, maar ik kan er mee leven.
[ Voor 12% gewijzigd door katerke op 13-11-2009 14:30 ]
---Intel Core i7 2600K, Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3, MSI GTX570 Twin Frozr III ---
Graag zou ik wat horen van anderen over hun ervaringen met Philips zelf. (concreet de Blue-Ray actie.)
Ik heb telefonisch een 40pfl9704 besteld begin september met als afgegeven leverdatum 3e week of eind september. (dus binnen de actieweken periode)
Omdat de levertermijn vanuit Philips maar verder en verder naar achteren geschoven werd. heb ik diverse malen met de Philips klantenservice contact opgenomen om zeker te stellen dat ik de Blue-Ray speler zou krijgen.
(Dat was voor mij de voorwaarde, anders was het toestel gewoon te duur)
Op verzoek van philips een aanbetaling gedaan binnen de actie periode. Dat zou voldoende zijn en alles zou in kannen en kruiken zijn.
16 oktober is uiteindelijk de TV geleverd.
Streepjescode met de factuur opgestuurd en een bewijs van de aanbetaling in de actie periode.
Om een lang verhaal kort te maken: Ik heb die speler nog steeds niet omdat ik in de ogen van die bureaucraten van philips niet aangetoond heb dat ik in de actie periode dat ding besteld heb.
Ze willen een orderbon met datum in de actie periode.
Terwijl ik duidelijk in een bijgevoegd schrijven heb uitgelegd dat ik de TV telefonisch heb besteld en daarom bewijs van de aanbetaling in de actie periode heb bijgevoegd. (met referenties en alles erbij)
Accepteren ze niet !! Ik wordt in het bijzonder door de actieweken afdeling behandeld als een potentiële fraudeur terwijl ik een toestel van 2 mille aanschaf en ruim van te voren contact opgenomen heb om e.e.a gestroomlijnd te laten verlopen.
De jongedames en heren van de klantenservice waren heel welwillend en meewerkend. Maar aangezien zij niet beslissing bevoegd zijn moeten ze dit probleem ook doorspelen naar de betreffende afdeling.
Als ik de uren moet rekenen die ik in de contacten met philips heb gehad is het hele voordeel weg.
Het laatste woord hierover is nog niet gesproken.
Ik heb telefonisch een 40pfl9704 besteld begin september met als afgegeven leverdatum 3e week of eind september. (dus binnen de actieweken periode)
Omdat de levertermijn vanuit Philips maar verder en verder naar achteren geschoven werd. heb ik diverse malen met de Philips klantenservice contact opgenomen om zeker te stellen dat ik de Blue-Ray speler zou krijgen.
(Dat was voor mij de voorwaarde, anders was het toestel gewoon te duur)
Op verzoek van philips een aanbetaling gedaan binnen de actie periode. Dat zou voldoende zijn en alles zou in kannen en kruiken zijn.
16 oktober is uiteindelijk de TV geleverd.
Streepjescode met de factuur opgestuurd en een bewijs van de aanbetaling in de actie periode.
Om een lang verhaal kort te maken: Ik heb die speler nog steeds niet omdat ik in de ogen van die bureaucraten van philips niet aangetoond heb dat ik in de actie periode dat ding besteld heb.
Ze willen een orderbon met datum in de actie periode.
Terwijl ik duidelijk in een bijgevoegd schrijven heb uitgelegd dat ik de TV telefonisch heb besteld en daarom bewijs van de aanbetaling in de actie periode heb bijgevoegd. (met referenties en alles erbij)
Accepteren ze niet !! Ik wordt in het bijzonder door de actieweken afdeling behandeld als een potentiële fraudeur terwijl ik een toestel van 2 mille aanschaf en ruim van te voren contact opgenomen heb om e.e.a gestroomlijnd te laten verlopen.
De jongedames en heren van de klantenservice waren heel welwillend en meewerkend. Maar aangezien zij niet beslissing bevoegd zijn moeten ze dit probleem ook doorspelen naar de betreffende afdeling.
Als ik de uren moet rekenen die ik in de contacten met philips heb gehad is het hele voordeel weg.
Het laatste woord hierover is nog niet gesproken.
[ Voor 0% gewijzigd door deboss65 op 16-11-2009 08:03 . Reden: Too many fingers on the keyboard error ]
Vandaag 1 Philips 52PFL9704H/12 binnen gekregen. MM Utrecht, dus als je m wilt scoren, hij staat klaar om van eigenaar te wisselen
.
Zojuist de Blu Ray speler ( en de gele M&M's
) binnengehad
Zaterdag ook de bluray speler ontvangen en zakjes m&ms.
Al met al een geslaagde actie met 1x 10% korting en 1x een speler.
Al met al een geslaagde actie met 1x 10% korting en 1x een speler.
xbox 360, xbox one gt:coachman1978
Verwijderd
Weet er iemand in feite waarom de levertermijn van de 9704 reeks zo erg is?
met vriendelijke groet.
met vriendelijke groet.
[double post removed]

[ Voor 89% gewijzigd door williz op 10-12-2009 13:12 ]
Geen idee! Ik heb mijn order voor de 52pfl9704 inmiddels ok al 3 weken in bestelling staan.
bellen bijna dagelijks met Philips voor uitlevering, geven steeds aan 'deze week verwacht' maar vervolgens weer uitstel..
Dacht zelf ook dat die leveringsproblemen inmiddels wel opgelost waren
bellen bijna dagelijks met Philips voor uitlevering, geven steeds aan 'deze week verwacht' maar vervolgens weer uitstel..

En toch staan er hier 4 bij MM Utrecht. Het verschilt echt per winkel die ze heeft. Of er uberhaupt aan kan komen.williz schreef op woensdag 09 december 2009 @ 07:34:
Geen idee! Ik heb mijn order voor de 52pfl9704 inmiddels ok al 3 weken in bestelling staan.
Maar dan vraag ik me af of er verschillen zullen zijn tussen de eerste batch en de nieuwe levering..
Winkel waar ik besteld heb geeft aan dat de eerste lichting 60 schermen was voor heel NL en dat hun nu op de tweede lichting van 80 zitten te wachten.
Als daar nu schoonheidsfoutjes uitgehaald zijn namelijk, dan wacht ik liever nog ff..
Winkel waar ik besteld heb geeft aan dat de eerste lichting 60 schermen was voor heel NL en dat hun nu op de tweede lichting van 80 zitten te wachten.
Als daar nu schoonheidsfoutjes uitgehaald zijn namelijk, dan wacht ik liever nog ff..
Degene die hier in Utrecht binnen zijn gekomen, komen uit de nieuwe batch van 28 november. De andere was eind oktober binnen als ik het goed heb.
Hoe zeker weet je dat die van de nieuwe batch van 28 November zijn? (werk je daar toevallig?)
Dan kan ik tenminste gegrond verhaal halen waarom hij hier nog niet uitgeleverd is
Alvast dank voor de feedback!!
Dan kan ik tenminste gegrond verhaal halen waarom hij hier nog niet uitgeleverd is
Yeps.williz schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:37:
Hoe zeker weet je dat die van de nieuwe batch van 28 November zijn? (werk je daar toevallig?)
Volgens de Philips chat-mevrouw van vanmiddag zouden er half-december (exacter wisten ze ook niet) een "flink" aan aantal 46" worden uitgeleverd...
Het zal me benieuwen.
Is inmiddels 6 weken geleden dat ik besteld heb en ik wil hem nu wel hebben, zit nu zonder TV in m'n nieuwe appartement... dus als ik eind volgende week niks heb gehoord weet ik nog niet of ik langer blijf wachten
Het zal me benieuwen.
Is inmiddels 6 weken geleden dat ik besteld heb en ik wil hem nu wel hebben, zit nu zonder TV in m'n nieuwe appartement... dus als ik eind volgende week niks heb gehoord weet ik nog niet of ik langer blijf wachten
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Waaraan kan ik zien dat we een versie hebben uit de nieuwe batch, zodat ik weet dat ik een juist scherm heb. Ik wil namelijk de 40pfl9704 gaan halen bij de MyShop in Eindhoven. (prijs 1799)
Geen idee, je zou het kunnen vragen. Kom je ook uit Eindhoven omdat je m daar gaat halen?Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 13:43:
[...]
Waaraan kan ik zien dat we een versie hebben uit de nieuwe batch, zodat ik weet dat ik een juist scherm heb. Ik wil namelijk de 40pfl9704 gaan halen bij de MyShop in Eindhoven. (prijs 1799)
Verwijderd
yip, en dan hopen dat ze eerlijk zijnmrc16 schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 19:48:
[...]
Geen idee, je zou het kunnen vragen. Kom je ook uit Eindhoven omdat je m daar gaat halen?
Als je even een weekje wacht
. Komt als het goed is weer de winterweken actie aan.
Ik heb een offerte gekregen van 1695,- voor de 40 inch versie als ik daarbij mijn bijna 10 jaar oude 55 cm beeldbuis van Philips inruil. Vind het best een goed aanbod van een leverancier bij mij om de hoek (Roermond)
.
Verwijderd
Welke leverancier is dit?spacer schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 22:31:
Ik heb een offerte gekregen van 1695,- voor de 40 inch versie als ik daarbij mijn bijna 10 jaar oude 55 cm beeldbuis van Philips inruil. Vind het best een goed aanbod van een leverancier bij mij om de hoek (Roermond).
Hieronder een chat met de modellen die wel onder de LA weken vallen.
Welkom bij Philips Chat, u chat met Philips medewerker. Hoe kan ik u helpen?
De chat is doorgegeven aan Philips medewerker
Bezoeker: Hallo, ik vraag mij af of er ook bepaalde modellen LCD schermen met ambilight, buiten de ambilight actie vallen
Philips medewerker: Goedemiddag
Philips medewerker: Waarmee kan ik u helpen ?
Bezoeker: Hallo, ik vraag mij af of er ook bepaalde modellen LCD schermen met ambilight, buiten de ambilight actie vallen
Philips medewerker: En over welke actie gaat dit dan specifiek
Philips medewerker: ?
Bezoeker: Ambilight LA Weken
Bezoeker: http://www.promotion.philips.com/nl/nl/detailpage.php?id=104
Philips medewerker: Wat vooor model heeft u
Bezoeker: nog geen en wil binnenkort een lcd met ambilight halen. Omdat er verder geen model nummers bij staan, ga ik ervan uit dat alle ambilight tv's onder deze actie vallen.
Philips medewerker: Ik ga even kijken voor u welke modelnummer er exact onder vallen.
Bezoeker: ok, dank je
Philips medewerker: U kunt een gedeelte van onze modellen op de website vinden onder de actie registratie. d
Philips medewerker: De andere modellen ben ik nu aan het achterhalen voor u
Philips medewerker: Heeft u 1 moment ?
Bezoeker: ja hoor
Philips medewerker: 32pfl5624
Philips medewerker: 32pfl7674, 7684,7694,7864.
Bezoeker: Dus bovenstaande plus 47PFL9664, 42PFL9664, 37PFL9604, 32PFL9604, 47PFL8404, 42PFL8404, 37PFL8404 en 32PFL8404 en 56pfl9954
Philips medewerker: 37pfl8684, 8694
Philips medewerker: er zijn er nog wat meer moment
Philips medewerker: 42pfl 5624,7674,7864,8654,8684,8694 en de 47 pfl 7864
Philips medewerker: Dit zijn alle modellen die deelnemen aan de actie
Bezoeker: ok, bedankt voor je speurwerk!
Philips medewerker: Graag gedaan heeft u verder nog vragen ?
Bezoeker: nee, prettige dag verder
Philips medewerker: Dan wil ik u vriendelijk verzoeken om deze chat te sluiten. En wens ik u ook een prettige dag verder en fijne feestdagen.
Welkom bij Philips Chat, u chat met Philips medewerker. Hoe kan ik u helpen?
De chat is doorgegeven aan Philips medewerker
Philips medewerker: Goedemiddag
Philips medewerker: Waarmee kan ik u helpen ?
Philips medewerker: En over welke actie gaat dit dan specifiek
Philips medewerker: ?
Bezoeker: Ambilight LA Weken
Bezoeker: http://www.promotion.philips.com/nl/nl/detailpage.php?id=104
Philips medewerker: Wat vooor model heeft u
Bezoeker: nog geen en wil binnenkort een lcd met ambilight halen. Omdat er verder geen model nummers bij staan, ga ik ervan uit dat alle ambilight tv's onder deze actie vallen.
Philips medewerker: Ik ga even kijken voor u welke modelnummer er exact onder vallen.
Bezoeker: ok, dank je
Philips medewerker: U kunt een gedeelte van onze modellen op de website vinden onder de actie registratie. d
Philips medewerker: De andere modellen ben ik nu aan het achterhalen voor u
Philips medewerker: Heeft u 1 moment ?
Bezoeker: ja hoor
Philips medewerker: 32pfl5624
Philips medewerker: 32pfl7674, 7684,7694,7864.
Bezoeker: Dus bovenstaande plus 47PFL9664, 42PFL9664, 37PFL9604, 32PFL9604, 47PFL8404, 42PFL8404, 37PFL8404 en 32PFL8404 en 56pfl9954
Philips medewerker: 37pfl8684, 8694
Philips medewerker: er zijn er nog wat meer moment
Philips medewerker: 42pfl 5624,7674,7864,8654,8684,8694 en de 47 pfl 7864
Philips medewerker: Dit zijn alle modellen die deelnemen aan de actie
Bezoeker: ok, bedankt voor je speurwerk!
Philips medewerker: Graag gedaan heeft u verder nog vragen ?
Bezoeker: nee, prettige dag verder
Philips medewerker: Dan wil ik u vriendelijk verzoeken om deze chat te sluiten. En wens ik u ook een prettige dag verder en fijne feestdagen.
klopt, alleen is die lijst onvolledig. de nummers die de Philips medewerker in de chat aangeeft staan daar niet in!Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:05:
[...]
als je op deze pagina op voorwaarden klikt zie je toch de modellen staan ....
Dus we hoeven geen Ambilight actie op de 9704 serie te verwachten dit jaar?
Electroworld Tummers
Heb hem inmiddels besteld aldaar.
Volgens onze buren van hifi-forum.de hoeven we voorlopig helemaal geen XXPFL9704 toestellen te verwachten. Wat ik zo lees komen er pas Febr./Maart 2010 weer leveringen.My-life schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:57:
Dus we hoeven geen Ambilight actie op de 9704 serie te verwachten dit jaar?
Ben benieuwd wat de reden is voor de trag of uitgestelde leveringen...
Stukje uit deze thread
"Habe eben vom Planeten vor Ort folgende Mail bekommen:
"Sehr geehrter Herr xxx,
derzeit können wir Ihnen kein Angebot unterbreiten.
Die gesamte "9704" Serie ist voraussichtlich erst
wieder Februar/März 2010 lieferbar, enorme Rück-
stände sowie Zulieferprobleme bei Philips sind der Grund.
Ein Angebot zu marktgerechten Preisen können und wollen
wir erst mit eindeutigen Liefertermin erstellen.
Vielen Dank für Ihr Verständniss !
Mit freundlichen Grüßen."
Iemand enig idee of dat voor nederland ook geld? Er zou midden December toch weer een batch geleverd worden?
En weet iemand waarom en welke leveranciers bij Philips voorrang krijgen? Bijv EP tov MediaMarkt?
Heb namelijk het idee dat Philips voorkeuren hanteert.
Sommige winkels wachten al weken op leveringen terwijl bijv de mediamarkt er enkele op voorraad had.
En weet iemand waarom en welke leveranciers bij Philips voorrang krijgen? Bijv EP tov MediaMarkt?
Heb namelijk het idee dat Philips voorkeuren hanteert.
Sommige winkels wachten al weken op leveringen terwijl bijv de mediamarkt er enkele op voorraad had.
Ik weet alleen dat mijn 46pfl9704 afgelopen Zaterdag zou binnen komen bij IT's, wat niet is gebeurd, nieuwe datum is as Maandag geworden, maar heb zo mijn twijfels als ik een en ander lees.
Wanneer hij dit jaar niet komt annuleer ik de bestelling en ga ik voor een ander waarschijnlijk niet Philips model.
Wanneer hij dit jaar niet komt annuleer ik de bestelling en ga ik voor een ander waarschijnlijk niet Philips model.
En wat zij beweerden klopt ook daadwerkelijk, de tv is namelijk al binnen en dat na slechts 3 dagen.spacer schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:38:
[...]
Electroworld Tummers
Heb hem inmiddels besteld aldaar.
Ze hebben dus een goede deal met Philips kunnen sluiten over leveringen
Nog bedankt voor het vermelden van hun naam!
Ben met hun aanbod naar steenweg gegaan en zij gingen onder hun prijs zitten en Tummers ging niet lager dan hun aanbod.
Voor mij is het grootste voordeel dat steenweg een stuk dichterbij is.
Als ik de TV in januari binnenkrijg ben ik tevreden!
Ben met hun aanbod naar steenweg gegaan en zij gingen onder hun prijs zitten en Tummers ging niet lager dan hun aanbod.
Voor mij is het grootste voordeel dat steenweg een stuk dichterbij is.
Als ik de TV in januari binnenkrijg ben ik tevreden!
Morgen komt Philips care kijken bij mijn 40pfl9704h (nov 28 levering stoneroad), heb inkijk probleem. Vind dit echt niet kunnen voor de prijs.
Hoop dat ze dit kunnen oplossen maar denk het niet gezien een heleboel mensen dit ook hebben.
Ben nog steeds onder de indruk van de LCD. Zal updaten indien ik meer weet. tx kg
Hoop dat ze dit kunnen oplossen maar denk het niet gezien een heleboel mensen dit ook hebben.
Ben nog steeds onder de indruk van de LCD. Zal updaten indien ik meer weet. tx kg
Weet niet of het zozeer een goede deal met philips is.spacer schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:48:
[...]
En wat zij beweerden klopt ook daadwerkelijk, de tv is namelijk al binnen en dat na slechts 3 dagen.
Ze hebben dus een goede deal met Philips kunnen sluiten over leveringen.
Ik heb bij verschillende leveranciers eens nagevraagd en sommigen vertellen dat philips een soort van 'preffered dealers' lijst zou hanteren.
Bedrijven die er een website op nahouden of zichtbaar lagere prijzen aanbieden, of gewoon geen hele philips presentatie wand in hun winkel hebben staan, die staan als laatste in de rij.
Heb een expert gesproken, die hebben de 52pfl9704 goed verkocht en bij elke batch toch wat aangeleverd gekregen. Heb iemand bij Mediamarkt aangesproken, die vertelde dat MM al eens een 'rode kaart' van Philips heeft gehad omdat ze te scherp waren met hun prijzen voor ambilight.
Wilden aan hen ook niet meer leveren, maar omdat die zo'n grote afname hebben bleven ze leveren.
Dus het schijnt ondanks dat het model schaars is, philips een voorkeur hanteert aan wie ze levert.
mijne staat in bestelling bij een EP dealer, deze denken nu na 5 weken 1 exenplaar volgende week te kunnen leveren.
Dus ik denk dat het toch wel scheelt waar je je toestel besteld hebt. (nog maar niet te spreken over webwinkels?)
Zijn er winkeliers/medewerkers die hierin nog iets kunnen bevestigen / toevoegen?
Mijn 46pfl9704 is gisteren bezorgd. Heb er een avond naar mogen kijken (UPC Digital HD) en ben zeer onder de indruk!! Ik heb geen last van de problemen hierboven beschreven (strepen, slechte inkijkhoek ed) ben erg blij dat ik deze gekozen heb.RDNZL schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:18:
Ik weet alleen dat mijn 46pfl9704 afgelopen Zaterdag zou binnen komen bij IT's, wat niet is gebeurd, nieuwe datum is as Maandag geworden, maar heb zo mijn twijfels als ik een en ander lees.
Ik heb last van een probleem en dat is dat wanneer ik UPC TV kijk en de TV uit en aan zet, ik de melding krijg dat er geen video signaal is, terwijl HDMI 1 is geselecteerd. of de melding dat het video formaat niet klopt. Er gaat iets mis met de HDCP handshake oid. Beetje pielen met source en UPC box (Cisco)/aan uit helpt.
Dacht ergens een soort gelijk probleem gelezen te hebben, maar kan het niet meer vinden.
Verwijderd
Wanneer heb je hem besteld daar ik al 7 weken zit te wachten?RDNZL schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:09:
[...]
Mijn 46pfl9704 is gisteren bezorgd. Heb er een avond naar mogen kijken (UPC Digital HD) en ben zeer onder de indruk!! Ik heb geen last van de problemen hierboven beschreven (strepen, slechte inkijkhoek ed) ben erg blij dat ik deze gekozen heb.
Ik heb last van een probleem en dat is dat wanneer ik UPC TV kijk en de TV uit en aan zet, ik de melding krijg dat er geen video signaal is, terwijl HDMI 1 is geselecteerd. of de melding dat het video formaat niet klopt. Er gaat iets mis met de HDCP handshake oid. Beetje pielen met source en UPC box (Cisco)/aan uit helpt.
Dacht ergens een soort gelijk probleem gelezen te hebben, maar kan het niet meer vinden.
Uhm goede vraag, heb de bon niet bij de hand, de laatste Zaterdag van November (28e) of de Zaterdag er na, IT's had toen de "geen BTW actie" en dat scheelde ruim 460 euriesVerwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 18:25:
[...]
Wanneer heb je hem besteld daar ik al 7 weken zit te wachten?
De levering is dus een week uitgesteld ivm latere levering van Philips, en uiteindelijk geleverd.
Ik wilde eerst de eerste bezorgdatum verzetten omdat ik niet thuis kon zijn, maar dan sprong de leverdatum gelijk naar 9-1-2010, dus dat heb ik maar niet gedaan, ik vermoed dat er dan weer een batch TV's naar IT's komt.
Ook ik heb de 46pfl9704 op de 28e bij It's besteld, heb inderdaad ook geen BTW betaald, zou in eerste instantie rond 12 december geleverd worden. Heb hem helaas nog niet gekregen. Daarom heb ik zojuist even gebeld met het It's hoofdkantoor in Tilburg, daar krijgen ze de 46pfl9704 volgens hun ordersysteem op 30 januari binnen.
Daarna even gechat met Philips, daar krijg ik als antwoord:
Op dit moment zijn er erg veel toestellen besteld en hebben wij geen toestellen meer op voorraad. Er is sprake van bijproductie. Het is nog niet bekend wanneer we die kunnen uitleveren. Zodoende duurt het wat langer en is niet bekend wanneer ze geleverd gaan worden.
blijkbaar moeten we allemaal nog even geduld hebben. Fijne feestdagen allemaal
Op dit moment zijn er erg veel toestellen besteld en hebben wij geen toestellen meer op voorraad. Er is sprake van bijproductie. Het is nog niet bekend wanneer we die kunnen uitleveren. Zodoende duurt het wat langer en is niet bekend wanneer ze geleverd gaan worden.
blijkbaar moeten we allemaal nog even geduld hebben. Fijne feestdagen allemaal
[ Voor 16% gewijzigd door RB3SSN op 23-12-2009 11:36 ]
Verwijderd
bij die BTW actie stond dat de 9000 serie niet meedeed, hoe hebben jullie dat geregeld?!RB3SSN schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:32:
Ook ik heb de 46pfl9704 op de 28e bij It's besteld, heb inderdaad ook geen BTW betaald, zou in eerste instantie rond 12 december geleverd worden. Heb hem helaas nog niet gekregen. Daarom heb ik zojuist even gebeld met het It's hoofdkantoor in Tilburg, daar krijgen ze de 46pfl9704 volgens hun ordersysteem op 30 januari binnen.
Op dit moment zijn er erg veel toestellen besteld en hebben wij geen toestellen meer op voorraad. Er is sprake van bijproductie. Het is nog niet bekend wanneer we die kunnen uitleveren. Zodoende duurt het wat langer en is niet bekend wanneer ze geleverd gaan worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
blijkbaar moeten we allemaal nog even geduld hebben. Fijne feestdagen allemaal![]()
@ real robbie : Gewoon verteld dat ik de 9704 alleen kocht als de BTW eraf ging, na overleg met de bedrijfsleider mocht dit
Mijn ouders hebben zaterdag de 46PFL9704H besteld bij IT's voor 2275. Lijkt mij een redelijk goede prijs. De levertijd zou vier weken zijn volgens de verkoper.
Erg stil hier, maar we houden moed.
Gisten heb ik bij Plasma-discounter.nl gevraagt waarom hun de 9704 serie niet verkochten. De verkoper tikte het nummer in waarna hun programma de melding gaf dat dit een oud type was. De verkoper vertelde mij daarna volledig overtuigt dat het inderdaad een oud type was waarna ik hem op internet heb laten zien dat hij het fout had.
Toen kwam er een enigsinds verward antwoord dat Plasma-discounter.nl Philips dealer was geworden en daarom deze serie niet meer leverde.
Ik heb even door gevraagt waarna de in mijn oren meer realistischer verhaal uit de doeken werd gedaan, namelijk dat hun een partij van deze tv's had opgekocht en voor dumpprijzen weer had verkocht. Andere winkels hebben hierover beklach gedaan bij Philips waardoor hun deze serie niet meer mogen aanbieden. Verder vertelde hij ook dat Philips deze lijn in de mark hoog positioneert en daarom wil dat deze tv's door 'speciaalzaken' verkocht worden.
Als je via google zoekt vind je dit op hun website:
http://www.plasma-discoun...6-pfl-9704-art-114932.htm
Gisten heb ik bij Plasma-discounter.nl gevraagt waarom hun de 9704 serie niet verkochten. De verkoper tikte het nummer in waarna hun programma de melding gaf dat dit een oud type was. De verkoper vertelde mij daarna volledig overtuigt dat het inderdaad een oud type was waarna ik hem op internet heb laten zien dat hij het fout had.
Toen kwam er een enigsinds verward antwoord dat Plasma-discounter.nl Philips dealer was geworden en daarom deze serie niet meer leverde.
Ik heb even door gevraagt waarna de in mijn oren meer realistischer verhaal uit de doeken werd gedaan, namelijk dat hun een partij van deze tv's had opgekocht en voor dumpprijzen weer had verkocht. Andere winkels hebben hierover beklach gedaan bij Philips waardoor hun deze serie niet meer mogen aanbieden. Verder vertelde hij ook dat Philips deze lijn in de mark hoog positioneert en daarom wil dat deze tv's door 'speciaalzaken' verkocht worden.
Als je via google zoekt vind je dit op hun website:
http://www.plasma-discoun...6-pfl-9704-art-114932.htm
De 9704 serie mogen wij als internetwinkel helaas niet verkopen.
Zit ook nog te wachten op levering van de 40pfl9704 (steenweg).
Hoop hem uiteraard zsm te krijgen maar toch uiterlijk voor het einde van deze maand!
heeft iemand nog wat info over leveringen aan de winkels en evt een advies over de aankoop van extra garantie voor vijf jaar?
Hoop hem uiteraard zsm te krijgen maar toch uiterlijk voor het einde van deze maand!
heeft iemand nog wat info over leveringen aan de winkels en evt een advies over de aankoop van extra garantie voor vijf jaar?
De MediaMarkt in Deventer had er gisteren een aantal op voorraad in de winkel staan (40PFL9704: 1999 Euro).
[ Voor 5% gewijzigd door paraglideaddict op 08-01-2010 10:46 ]
bij mijn winkel konden ze ook moeilijk leveren, toen heb ik ze onder de aandacht gebracht dat winkels als Expert en MM toch redelijk voldoende hebben kunnen leveren. (info van Expert dealer)patathome schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 19:26:
Zit ook nog te wachten op levering van de 40pfl9704 (steenweg).
medewerker van een MM vertelde me hetzelfde als bovenstaand verhaal, hebben kennelijk ook ooit van philips te horen gekregen dat ze niet meer leverden omdat ze stuntte met de prijzen, philips was echter terug gekrabbelt omdat MM zo'n grote afname heeft.
Mijn leverancier heeft gewoon een philips hoek in de winkel en normale adviesprijzen en schrok dan ook van die 'leveringsvoorkeur' van philips.
Ik had zes weken gewacht op mijn 52pfl9704, bij levering viel direct na het philipslogo de backlighting steeds uit. Tv is DOA gemeld en opgehaald voor omruiling.. Wacht nu weer 1,5 week..
Als antwoord op je vraag, ik neem zeker 5 jaar garantie, gezien het scherm bij dag 1 al defect was.
Er scheen ook een extra optie te zijn waar service en ophalen/aflevering er ook bij zat, check dat ook goed.
Denk dat ik de extra garantie er ook maar bij neem vooral ik het voor de helft van de prijs krijg! Telefonisch hebben ze aangegeven dat ze een defect toestel komen halen en brengen. Tijdens reparatie krijg je ook een vervangend toestel.williz schreef op maandag 11 januari 2010 @ 07:26:
[...]
Ik had zes weken gewacht op mijn 52pfl9704, bij levering viel direct na het philipslogo de backlighting steeds uit. Tv is DOA gemeld en opgehaald voor omruiling.. Wacht nu weer 1,5 week..
Als antwoord op je vraag, ik neem zeker 5 jaar garantie, gezien het scherm bij dag 1 al defect was.
Er scheen ook een extra optie te zijn waar service en ophalen/aflevering er ook bij zat, check dat ook goed.
Heb net een mail gekregen dat philips geen toestellen heeft geleverd afgelopen week, vanwege hun jaarlijkse balans. ze zouden deze week weer beginnen met leveren, ik ben benieuwd!
Ik hoop het, hopelijk gaat het met zo'n DOA vervanging sneller dan bij een nieuwe bestelling. (nog eens 6 weken zie ik niet zitten)Heb net een mail gekregen dat philips geen toestellen heeft geleverd afgelopen week, vanwege hun jaarlijkse balans. ze zouden deze week weer beginnen met leveren, ik ben benieuwd!
Op dit topic lees ik erg veel over de leveringstermijnen maar weinig over de beste prijs anno 2010!
Wie heeft de beste prijs kunnen regelen en bij welke dealer is dit geweest?
Ik denk er over na om de 40pfl9704 in combinatie met de HTS8161 aan te schaffen....
Wie heeft de beste prijs kunnen regelen en bij welke dealer is dit geweest?
Ik denk er over na om de 40pfl9704 in combinatie met de HTS8161 aan te schaffen....
Verwijderd
Ik heb de 40pfl9704 besteld bij Frans De Smet in Denderhoutem (België) voor de ronde prijs van 1870€.
Ondertussen wel al 3 weken aan het wachten. Ze krijgen telkens maar een klein aantal binnen en sta momenteel 6de op de lijst...
Nog enkele weken geduld dus
Ondertussen wel al 3 weken aan het wachten. Ze krijgen telkens maar een klein aantal binnen en sta momenteel 6de op de lijst...
Nog enkele weken geduld dus
Heeft er iemand toevallig een 40pfl9704 besteld bij Steenweg??
Al geleverd gekregen of ook al een poos aan het wachten? Ik ben nieuwsgierig of zij vanuit philips wel aanvoer krijgen!
Al geleverd gekregen of ook al een poos aan het wachten? Ik ben nieuwsgierig of zij vanuit philips wel aanvoer krijgen!
3 weken geleden de 46pfl9704 besteld. Worst case eind februaripatathome schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:16:
Heeft er iemand toevallig een 40pfl9704 besteld bij Steenweg??
weet je ook op de hoeveelste plek je sta qua levering?wimpiebakker schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:17:
[...]
3 weken geleden de 46pfl9704 besteld. Worst case eind februari
IK wil eind volgende week een belletje plegen, dan staat ie een maand in bestelling daar. Dan hoop ik meer te weten.patathome schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:54:
[...]
weet je ook op de hoeveelste plek je sta qua levering?
Ik ben erg nieuwsgierig wat ze tegen jou gaan zeggen en vooral of je hem eerder krijgt geleverd dan mij.wimpiebakker schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:54:
[...]
IK wil eind volgende week een belletje plegen, dan staat ie een maand in bestelling daar. Dan hoop ik meer te weten.
Ik heb de tv besteld op 20 december en ben nu erg benieuwd of ze bij het leveren de orderdatum hanteren of de prijsafspraak (meer betalen = eerder leveren??).
Verwijderd
Ben bang dat Philips het ook niet weet, en dat het dus nog wel een tijd kan duren. Ik heb Philips een vraag gesteld, en kreeg onderstaand nietszeggend antwoord. Als ze zelf niet weten wanneer de tv's worden uitgeleverd, is hun verwijzing naar de winkelier natuurlijk zinloos...
"U heeft ons gevraagd hoe lang de levertijd is van de 40PFL9704H/12.
Helaas hebben wij hier geen zicht op. Wij kennen uw situatie en vinden dit zeer spijtig. Onze excuses daarvoor. Het succes van het TV model dat u heeft gekocht overtreft namelijk ook onze verwachtingen en we doen op dit moment onze uiterste best om de gereserveerde TV zo snel mogelijk beschikbaar te maken. Wij adviseren u om bij de winkelier waar u de TV besteld heeft regelmatig navraag te doen naar de verwachte levertijd.
We hopen u hiermee te hebben geholpen en hopen dat u zo snel mogelijk van u TV kunt gaan genieten."
"U heeft ons gevraagd hoe lang de levertijd is van de 40PFL9704H/12.
Helaas hebben wij hier geen zicht op. Wij kennen uw situatie en vinden dit zeer spijtig. Onze excuses daarvoor. Het succes van het TV model dat u heeft gekocht overtreft namelijk ook onze verwachtingen en we doen op dit moment onze uiterste best om de gereserveerde TV zo snel mogelijk beschikbaar te maken. Wij adviseren u om bij de winkelier waar u de TV besteld heeft regelmatig navraag te doen naar de verwachte levertijd.
We hopen u hiermee te hebben geholpen en hopen dat u zo snel mogelijk van u TV kunt gaan genieten."
De 40pfl9704 op 21 november gekocht bij een EP-zaak.
Na 8 weken wachten Philips gebeld en gemaild:produktieproblemen en veel vraag;zij kunnen niets zeggen.
Hun advies: ga naar EP en vraag het daar.
Antwoord van EP: wij weten niet wanneer er geleverd wordt!
Er staan er 900 in Backorder en vorige week heeft EP er zegge en schrijve 3 stuks mogen ontvangen.
We wachten maar af...
Na 8 weken wachten Philips gebeld en gemaild:produktieproblemen en veel vraag;zij kunnen niets zeggen.
Er staan er 900 in Backorder en vorige week heeft EP er zegge en schrijve 3 stuks mogen ontvangen.
We wachten maar af...
Tjah, EP heeft niet bepaald voorrang denk ik. Ik heb sinds oktober een bestelling staan voor een 52pfl9704, eind december eindelijk geleverd, bleek defect.Bart44 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 19:49:
De 40pfl9704 op 21 november gekocht bij een EP-zaak.
We wachten maar af...
Mocht je nog niet betaald hebben informeer eens bij een Expert of MM, naar het schijnt krijgen die sneller geleverd.
Ik zou zowieso wel eens samengevat willen zien welke leveranciers in de afgelopen periodes een x aantal aangeleverd hebben gehad en hoelang de gemiddelde levertijd was.
Ik kan me voorstellen dat het bepaalde winkelketens (zowieso webshops) niet ten goede komt wanneer Philips daadwerkelijk voorkeuren hanteert en de consument hiervan op de hoogte is.
Dan besteld men toch bij die die kan leveren? Of zit ik er zo naast

Vorige week vrijdag eens wezen informeren, of ik mijn 46pfl9704 dit jaar nog geleverd zou krijgen. Bij It's stond in het voorraad systeem, dat hij per 1 maart uitgeleverd zou gaan worden. Net even gekeken op de it's website (http://www.itsonline.nl/T...6-PFL-9704H-12/14/010470/), daar staat inderdaad ook leverbaar vanaf: 01-03-2010.
Ik moet dus nog even geduld hebben.
Ik moet dus nog even geduld hebben.
Verwijderd
de vraag is natuurlijk of ze dat baseren op reële informatie, of dat ze het zekere voor het onzekere nemen en daarom deze termijn aanhouden...RB3SSN schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:19:
Net even gekeken op de it's website (http://www.itsonline.nl/T...6-PFL-9704H-12/14/010470/), daar staat inderdaad ook leverbaar vanaf: 01-03-2010.
Ik moet dus nog even geduld hebben.![]()
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 11:18 ]
Zover ik weet schuift dat gewoon een maand op elke keerVerwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:18:
[...]
de vraag is natuurlijk of ze dat baseren op reële informatie, of dat ze het zekere voor het onzekere nemen en daarom deze termijn aanhouden...
Ik kijk al vanaf oktober ook regelmatig op die site en dat is zover ik weet nergens op gebaseerd.
* Klippy gaat deze week ook nog eens naar de MM bellen, want geloof het of niet, ik ben al van half oktober aan het wachten

Nu heb ik er ook niet heel hard achteraan gezeten ivm de bekende problemen en ik zat in een verhuizing, feestdagen etc. Ben 2x in de winkel geweest waar de verkopers ook geen idee meer hadden wanneer er eens wat binnen kwam en verder heb ik geduldig gewacht, maar nu de VN4 hoopgevender lijkt moet ik eens harder gaan klagen denk ik
Is het al een feit dat de schermen die nu geproduceerd worden een beter scherm hebben zonder problemen? (VN4?) Want dan ben ik ergens wel een beetje blij dat ik een feb/maart model krijg ipv een nov/dec model.Klippy schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:16:
[...]
maar nu de VN4 hoopgevender lijkt moet ik eens harder gaan klagen denk ik

Eerlijk gezegd weet ik dat ook nog niet, ben aan het wachten of ik ergens wat gebruikerservaringen kan vinden.williz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:27:
[...]
Is het al een feit dat de schermen die nu geproduceerd worden een beter scherm hebben zonder problemen? (VN4?) Want dan ben ik ergens wel een beetje blij dat ik een feb/maart model krijg ipv een nov/dec model.
Dus als iemand nieuws heeft...
Tot zover kom ik niet zo heel veel verder als:
http://www.avforums.com/forums/11376685-post299.html
Zie ook dit forum:
http://www.avforums.com/f...664-9704-part-3-a-23.html
Ik zie daar meer bekende namen van hier en dit topic wordt ook wel eens aangehaald, dus ik neem aan dat die info zijn weg naar hier ook wel vindt.
Er IS in elk geval een VN4 en ik heb daar *tot nu toe* geen klachten over gelezen.
Maar ook niet veel positieve dingen als in een harde bevestiging dat deze beter zijn.
Ik hoop er vooral op dat Philips ook de problemen niet kan negeren. Als ik lees hoeveel panelen er worden vervangen en monteurs er onderweg zijn voor de 9000 serie verwacht ik toch wel dat ze er mee bezig zijn.
En Philips zegt zelf dat er vanaf eind 2009 verbeteringen zijn, maar of dat alleen VN4 is weet ik ook niet.
Nog maar even wachten op de feiten dus...

bij foto smits in Arnhem wordt de 9704 nu mondjesmaat geleverd (1 á 2 per dag). ze hebben ook met de "groothandel" gebeld en zij gaven aan dat de 9704 backorders eerst weggewerkt moeten zijn voordat Philips overgaat op het nieuwe model.
we zullen het wel zien....
Wat bedoel je in deze context met "het nieuwe model"?patathome schreef op zondag 07 februari 2010 @ 07:12:
bij foto smits in Arnhem wordt de 9704 nu mondjesmaat geleverd (1 á 2 per dag). ze hebben ook met de "groothandel" gebeld en zij gaven aan dat de 9704 backorders eerst weggewerkt moeten zijn voordat Philips overgaat op het nieuwe model.
in dit draadje wordt gespeculeerd over de opvolger van de 9704 (9705?). Op zich niet zo raar aangezien het laatste en vorige model ook in april zijn gelanceerd (als ik mij niet vergis). Ik kan mij voorstellen dat Philips dit niet op dit moment gaat promoten, anders zullen vele mensen de aanschaf van de 9704 gaan uitstellen. Voor Philips zou dat weer vervelend zijn, zeker nu het er naar uitziet dat de productie een beetje op gang komt.Klippy schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:57:
[...]
Wat bedoel je in deze context met "het nieuwe model"?
[ Voor 5% gewijzigd door patathome op 07-02-2010 17:10 . Reden: url toegevoegd ]
Vorige week vrijdag zou bij de It's onze 46PFL9704 geleverd worden. Ik heb gebeld, maar hij was er nog niet. De verkoper erkende uiteraard de leveringsproblemen en vertelde dat de kleinere serie die week wel binnengekomen was en dat, 'als het goed was', de 46" aankomende (dus deze) week binnen komt.
Verwijderd
Hoi My-Life,My-life schreef op maandag 08 februari 2010 @ 11:12:
...en vertelde dat de kleinere serie die week wel binnengekomen was en dat, 'als het goed was', de 46" aankomende (dus deze) week binnen komt.
Inmiddels meer nieuws? Ben reuze benieuwd. Mijn winkelier (Scheer & Foppen) zit Philips flink achter de broek, maar Philips geeft niet thuis. Naar aanleiding van info van Philips berichtten ze mij:
"Philips kan geen verwachting omtrent de leverdatum uitspreken. Er is geen voorraad en Philips heeft geen idee wanneer er weer voorraad zal binnenkomen.".
Dit lijkt een gebed zonder einde te worden. Ik vind het niet erg dat ik moet wachten, maar geen duidelijkheid over of er nog wel 9704-televisies beschikbaar komen en zo ja, op welke termijn vind ik uitermate klantonvriendelijk van Philips.
___ grrrr ____ verkeerde topic
[ Voor 99% gewijzigd door bulsing op 15-02-2010 19:27 . Reden: ff opletten ]
Net met Philips gebeld. Er wordt nog steeds verteld dat de tv zo'n succes is dat er levertijden zijn ontstaan. Toen ik vertelde dit niet te geloven omdat de tv's in het geheel niet uitgeleverd worden werd mij verteld dat ze helaas niet verder in het systeem kan kijken. Altijd makkelijk je call center outsourcen... Dit blijkt dus niet het geval.
Ook zei de telefoniste dat er dit jaar nieuwe modellen komen en ze wist niet of de huidige of de nieuwe eerder leverbaar zouden zijn.
Ik vind het toch behoorlijk arrogant van Philips om zo met hun klanten om te gaan. De lol van het aanschaffen van iets moois gaat er zo wel wat vanaf. De specificaties van de 9705 serie begint al vrij te komen:
pascalbulsing in "[LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie..."
Misschien is het voor ons leuker om een andere tv uit te zoeken.
Ook zei de telefoniste dat er dit jaar nieuwe modellen komen en ze wist niet of de huidige of de nieuwe eerder leverbaar zouden zijn.
Ik vind het toch behoorlijk arrogant van Philips om zo met hun klanten om te gaan. De lol van het aanschaffen van iets moois gaat er zo wel wat vanaf. De specificaties van de 9705 serie begint al vrij te komen:
pascalbulsing in "[LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie..."
[ Voor 3% gewijzigd door My-life op 16-02-2010 10:55 ]
Verwijderd
Ik ben behoorlijk Philipsminded, maar wie zo met zijn klanten omgaat verdient het eigenlijk niet dat die klanten klant blijven. Jammer om je zo weggejaagd te voelen...My-life schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:58:
Ik vind het toch behoorlijk arrogant van Philips om zo met hun klanten om te gaan. De lol van het aanschaffen van iets moois gaat er zo wel wat vanaf.
Aan de ene kant is Philips enorm arrogant qua communicatie, maar aan de andere kant wil je als bedrijf nooit het achterste van je tong laten zijn en al helemaal niet communiceren dat je gewoon een productieprobleem hebt. Het enige wat wij als nieuwsgiere consument en liefhebber kunnen doen is conclusies trekken op verhalen en ervaringen vanuit het veld.
Wat doe je dan als je Philips bent, je gooit het dan op een marketing toer en zeg dat de vraag vele malen hoger is dan de beschikbaarheid en dat je het niet aangewerkt krijg. Dat wij inmiddels beter weten dat Philips er ook dit jaar weer een potje van maakt bij het overgrote deel van de consumenten helemaal niet bekend.
Jaar op jaar blijkt dat ze het logistieke en productie proces veranderen met als gevolg dat er nooit een een keer snel geleverd kan worden. Dat is erg jammer, want zo lopen klanten weg naar een ander merk.
Ik heb inmiddels aardig wat toestellen gekocht en omgeruild gekregen en werkelijk geen 1 toestel was op tijd leverbaar. (oopgemerkt dat dit dan meestal direct na de introductie was/is)
btw @ My-life: De 1e lijns (consumer care) en 2e/3e lijns (handelsbelangen)zijn wel degelijk eigen personeel. Alleen word er niet al te veel (zeg maar geen) informatie naar deze mensen door gespeeld om aan klanten te geven. Deze mensen fungeren als spoc (single point of contact) naar de klant. En jammer genoeg communiceert de technische en commerciele afdeling niet zo heel veel met deze mensen.
Wat doe je dan als je Philips bent, je gooit het dan op een marketing toer en zeg dat de vraag vele malen hoger is dan de beschikbaarheid en dat je het niet aangewerkt krijg. Dat wij inmiddels beter weten dat Philips er ook dit jaar weer een potje van maakt bij het overgrote deel van de consumenten helemaal niet bekend.
Jaar op jaar blijkt dat ze het logistieke en productie proces veranderen met als gevolg dat er nooit een een keer snel geleverd kan worden. Dat is erg jammer, want zo lopen klanten weg naar een ander merk.
Ik heb inmiddels aardig wat toestellen gekocht en omgeruild gekregen en werkelijk geen 1 toestel was op tijd leverbaar. (oopgemerkt dat dit dan meestal direct na de introductie was/is)
btw @ My-life: De 1e lijns (consumer care) en 2e/3e lijns (handelsbelangen)zijn wel degelijk eigen personeel. Alleen word er niet al te veel (zeg maar geen) informatie naar deze mensen door gespeeld om aan klanten te geven. Deze mensen fungeren als spoc (single point of contact) naar de klant. En jammer genoeg communiceert de technische en commerciele afdeling niet zo heel veel met deze mensen.
Verwijderd
Hoorde dat naar het schijnt de panelen voor flatscreens momenteel zeer duur zijn, en dat fabrikanten (dus niet alleen Philips) daarom momenteel zeer weinig tv's fabriceren. Wanneer de panelen goedkoper worden zouden de fabrieken weer kunnen draaien en worden de tv's opeens uitgeleverd. Weet niet in hoeverre dit een gerucht is of waarheid, maar het zou kunnen verklaren waarom de uitlevering van de 9704 momenteel volledig op zijn gat lijkt te liggen.
Mijn ouders hebben gister te horen gekregen dat de tv in week 9 geleverd wordt. Ik ben benieuwt.
Verwijderd
Hoe lang hebben ze moeten wachten, maw: wanneer hebben ze besteld? En is dat een bij een keten geweest of juist een klein bedrijf?My-life schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:16:
Mijn ouders hebben gister te horen gekregen dat de tv in week 9 geleverd wordt. Ik ben benieuwt.
Ik zou er niet op rekenen...
Maar ik zou wel graag op de hoogte worden gehouden.
Ik heb gisteren naar de MM gebeld en die werden ook een beetje simpel ervan zo te horen.
Volgens hen krijgen ze geen info van Philips.
Net nog maar eens gechat met Philips en die blijven volhouden dat alleen de winkel info kan krijgen. Tegen mij kunnen ze alleen excuses aanbieden voor de vertraging.
Dus wij zitten daar weer mooi tussenin en krijgen van niemand nog info...
Is nu precies 4 maanden geleden dat ik besteld heb, ik was toen nr 4 op de lijst en nu nr 2 of 3
Mijn geduld is nu toch echt wel op. Extreem slecht dit van Philips
Maar ik zou wel graag op de hoogte worden gehouden.
Ik heb gisteren naar de MM gebeld en die werden ook een beetje simpel ervan zo te horen.
Volgens hen krijgen ze geen info van Philips.
Net nog maar eens gechat met Philips en die blijven volhouden dat alleen de winkel info kan krijgen. Tegen mij kunnen ze alleen excuses aanbieden voor de vertraging.
Dus wij zitten daar weer mooi tussenin en krijgen van niemand nog info...
Is nu precies 4 maanden geleden dat ik besteld heb, ik was toen nr 4 op de lijst en nu nr 2 of 3
Mijn geduld is nu toch echt wel op. Extreem slecht dit van Philips
Ik heb de afgelopen dagen een paar keer gemailt met Philips. Van boven naar beneden op tijd geordend:
?
EDIT:
Net weer reactie ontvangen van Philips:
In elk geval heeft de productie dus stil gelegen. Belachelijk dat Philips deze twee tegenstrijdige oorzaken van het leveringsprobleem in hetzelfde e-mailtje zet.
Reactie Philips:Beste Philips,
Lange tijd geleden hebben wij een 46PFL9704 besteld. Deze zou enkele weken geleden worden geleverd.
Later heeft de verkoper ons verteld dat jullie problemen met de levering van deze serie hebben en dat hij niet wist wanneer Philips weer tv's uit deze serie uitlevert.
Hierna heb ik contact opgenomen met jullie klantenservice welke mij vertelde dat door het grote succes van dit type toestel er meer vraag dan verwacht en er daarom een levering achterstand is ontstaan.
Ik heb zelf enige informatie bij Philips dealers en op internet gezocht waar uit blijkt dat deze serie al lange tijd helemaal niet meer uitgeleverd wordt.
Er zijn grote problemen met het beeld.
Jullie hebben toestellen van sommige klanten terug genomen en sommige gerepareerd en jullie zijn dus op de hoogste van de problemen omtrent deze serie zowel technisch als m.b.t. de levering, maar verzwijgen dit tegenover mij.
Volgende week maandag word de 9705 serie onthult. Als onze tv dus nog geleverd word is de opvolger al bekent!
Deze hele gang van zaken vind ik erg arrogant t.o.v. van jullie klanten. Graag wordt ik door jullie volledig geïnformeerd over wat ons te wachten staat.
Als tip geeft ik jullie de volgende link. Het lijkt mij verstandig dat jullie ook daar de informatie verspreiden: [LCD TV] Philips de 9000 & Essence Serie 2009-2010
Mijn reactie daarop:U heeft ons gevraagd naar meer duidelijkheid over de levering van de 46PFL9704H/12.
Er is absoluut geen sprake van het feit dat deze televisie niet meer geleverd zou worden en dat er grote problemen zijn met het beeld. Deze televisie wordt nog steeds geproduceerd en zijn wij hier er niet van op de hoogte dat er toestellen zijn terug genomen. Dat er leveringproblemen zijn dat klopt, maar dat heeft nog steeds te maken met het succes van de televisie.
Bovenstaande is de informatie die wij hebben. Wij hebben hier contact over gehad met onze commerciële afdeling en ook zij geven aan de de 46PFL9704H/12 nog steeds geleverd gaat worden. Het spijt ons dat deze geruchten op internet staan.
Philips tweede reactie:U reactie is helaas toch erg bedroevend. Het is al lang en breed toegegeven door E-care dat de 9704 ernstige problemen kent o.a. m.b.t. de inkijkhoek en de kleurweergave.
Als de productie inderdaad is hervat zoals u zegt heeft deze in elk geval lange tijd stilgelegen, mogelijk na wijzigingen in het productieproces. Dit eerste is ook telefonisch bevestigd door Philips aan mijzelf en aan mijn collega.
Mijn vraag is ook nog niet beantwoord aangezien ik heb gevraagd wat ons te wachten staat. Concreet, wanneer kan Philips deze toestellen uitleveren?
En weer mijn reactie daarop:U geeft aan dat telefonisch is bevestigd door Philips en E-care dat de 9704 ernstige problemen had.
Wij zijn op deze afdeling niet op de hoogte van deze informatie en kan u hierover ook niet meer duidelijkheid geven. Wij begrijpen dat dit heel vervelend is voor u.
De televisie wordt momenteel nog geproduceerd en komt steeds met maar kleine partijen tegelijk vrij. Wij weten echter niet naar welke winkel of consument de vrijgekomen televisies worden heen gestuurd. Ik kan u dus geen uitsluitsel geven over wanneer de televisie voor u beschikbaar komt. Onze excuses dat ik u niet meer duidelijkheid hierin kan geven. Ik kan uw vraag niet beantwoorden. Sorry.
Zelfs Philips zegt dus: "Ik kan uw vraag niet beantwoorden. Sorry.". Waar moeten de dealers het dan zoeken? Bij de fabrikant van de panelenAls u niet van enig structureel probleem van de 9704 serie afweet kunt u mij dan uitleggen waarom geen van de aanbieders/Philips dealers die vermeld zijn op jullie website de 46PFL9704 in hun webshop hebben staan? Het is immers dankzij het grote succes van deze serie dat hij niet meer leverbaar is, zo vertelde u mij eerder.
Als voorbeeld noem ik www.bcc.nl, www.itsonline.nl, www.mediamarkt.nl, www.scheerenfoppen.nl en www.harensesmid.nl.
Ik kan mij voorstellen dat het voor het goed functioneren van uw afdeling van belang is dat u van deze zaken op de hoogte bent.
Graag verzoek ik u daarom om informatie in te winnen bij de commerciële afdeling van Philips/Philips handelsbelangen zodat u mijn vraag daarna wel kunt beantwoorden.

EDIT:
Net weer reactie ontvangen van Philips:
Ik neem aan dat je de productie enkel aanpast als er problemen zijn met het product of wanneer je goedkopere onderdelen kunt gebruiken vanwege doorontwikkeling. Dat laatste lijk mij niet aan de orde.De reden dat geen winkel deze televisie in de webshop heeft staan is omdat niemand deze televisie op voorraad heeft. Zoals al eerder aangegeven zijn er door de grote vraag leveringsproblemen. Als deze winkels het apparaat op voorraad hadden, had u zelf ook niet zo lang hoeven te wachten want dan waren er genoeg geweest.
Wij hebben contact gehad met onze Commerciële Afdeling en ook zij geven aan dat er niets bekend is over de problemen van de 9704 en dat deze opnieuw in productie is genomen om een aantal dingen te wijzigen. Wij doen ons best om de gereserveerde TV zo snel mogelijk beschikbaar te stellen.
Ik kan u dus helaas nog steeds niet meer informatie geven. Dit is alle informatie die wij beschikbaar hebben. Ik kan u geen gericht antwoord geven op uw vraag. Wanneer er partijen vrij komen weten wij niet waar deze heen gaan. Als we dat zouden weten konden we u vertellen hoe lang u nog diende te wachten. Deze informatie is echter alleen beschikbaar bij de centra die de producten verdelen. Uw handelaar kan informatie opvragen bij zijn inkoopkanaal.
Wij kunnen u echt niet meer informatie geven. Wij begrijpen dat dit heel vervelend voor u is.
In elk geval heeft de productie dus stil gelegen. Belachelijk dat Philips deze twee tegenstrijdige oorzaken van het leveringsprobleem in hetzelfde e-mailtje zet.
[ Voor 15% gewijzigd door My-life op 23-02-2010 15:13 ]
Verwijderd
@ My-life:
Zo, je laat je niet bepaald afschepen, mijn complimenten! Dank voor je uitgebreide post.
Ook ik ben na mailen, chatten en bellen nog geen steek verdergekomen. Als ik positief denk zou het goede nieuws kunnen zijn dat er dus kennelijk weer enige productie op gang is gekomen. Maar... eerst zien en dan geloven. Ben benieuwd naar de uitlevering van de tv van je ouders. Ik heb een week later besteld...
Fijn dat Philips zo'n begrip heeft voor ons ongemak. Ik zag liever eindelijk die 9704....
Zo, je laat je niet bepaald afschepen, mijn complimenten! Dank voor je uitgebreide post.
Ook ik ben na mailen, chatten en bellen nog geen steek verdergekomen. Als ik positief denk zou het goede nieuws kunnen zijn dat er dus kennelijk weer enige productie op gang is gekomen. Maar... eerst zien en dan geloven. Ben benieuwd naar de uitlevering van de tv van je ouders. Ik heb een week later besteld...
Fijn dat Philips zo'n begrip heeft voor ons ongemak. Ik zag liever eindelijk die 9704....
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 21:49 ]
Ik heb op 12 December 2009 een Philips TV 46PFL9704H 200Hz Full HD LED gekocht .Tot nu toe niets geleverd. Op vragen het antwoord gekregen dat het tijdstip van levering onbekend was en dat ze ook bij benadering niets konden zeggen .
Vandaag een telefoontje dat de tv niet meer geleverd werd .Het nieuwe model word verwacht in mei /juni .
Ik denk dat ik daar maar op wacht .
Groet ,
Mats
Vandaag een telefoontje dat de tv niet meer geleverd werd .Het nieuwe model word verwacht in mei /juni .
Ik denk dat ik daar maar op wacht .
Groet ,
Mats
Waar hebben jullie hem besteld? Ook alletwee een 46"?
Verwijderd
Scheer en Foppen. 40".
Wel merkwaardig overigens dat Philips aan My-life mailt dat het toestel weer gaat worden geproduceerd, en dat Mats15 te horen krijgt dat de tv niet meer zal worden geleverd. Wat een inconsistente informatievoorziening... Ik moet het nog maar afwachten...
Wel merkwaardig overigens dat Philips aan My-life mailt dat het toestel weer gaat worden geproduceerd, en dat Mats15 te horen krijgt dat de tv niet meer zal worden geleverd. Wat een inconsistente informatievoorziening... Ik moet het nog maar afwachten...
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 23:05 ]
Inderdaad ja, dat is erg vreemd. Het kan natuurlijk de beslissing geweest zijn van de winkelelier.
Verwijderd
Zou je denken? Dat Philips haar klanten in de kou laat staan is al erg genoeg, maar zou een winkelier dat ook doen....?My-life schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:25:
Het kan natuurlijk de beslissing geweest zijn van de winkelelier.
Als de winkelier niets te horen krijgt van Philips en ze wachten al een paar maanden kan ik het me voorstellen dat ze dit als enige uitweg zien.
Let op:
Posts als "ik heb hem ook besteld en de TV wordt op *insert datum* afgeleverd" willen we niet terug zien. Wees informatiever dan alleen te posten dat je hem hebt besteld en wanneer je hem binnenkrijgt.
Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden volgt er een waarschuwing en vergroot je de kans dat dit topic wordt gesloten.
Posts als "ik heb hem ook besteld en de TV wordt op *insert datum* afgeleverd" willen we niet terug zien. Wees informatiever dan alleen te posten dat je hem hebt besteld en wanneer je hem binnenkrijgt.
Voldoe je niet aan bovenstaande voorwaarden volgt er een waarschuwing en vergroot je de kans dat dit topic wordt gesloten.