Totaal geen ongeregeldheden meer gezien of gehoord na de update:Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:08:
[...]
Ik heb hier geen antwoord op gehad, maar ik zou het toch graag willen weten.
Panasonic G10 NeoPDP Update 1.213
Verwijderd
Totaal geen ongeregeldheden meer gezien of gehoord na de update:Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:08:
[...]
Ik heb nooit problemen gehad. Niet voor en ook niet na de firmware-update. Het is gewoon een supergoede TV met een prachtig beeld.Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:08:
[...]
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:37:
[...]
Totaal geen ongeregeldheden meer gezien of gehoord na de update:
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga nu echt bijna zeker voor deze TVsalgera schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:21:
[...]
Ik heb nooit problemen gehad. Niet voor en ook niet na de firmware-update. Het is gewoon een supergoede TV met een prachtig beeld.
Ik herken de hier gemelde klachten dan ook niet. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn ogen liggen.
[ Voor 25% gewijzigd door Maduth op 23-10-2009 15:35 ]
Verwijderd
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Dat was snelDarkSide schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:06:
Dat komt omdat hij helemaal niet overweg kan met AVi, MPGs of andere video bestanden.
Het moet een correcte AVCHD indeling zijn. Dan werkt het.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Lijkt me een goede deal, dus ben ik net zelf even langs de It's gelopen en heb er 1 besteld. Komende dindsdag ben ik dus hopelijk de trotse eigenaar van een 42V10Maduth schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:06:
http://www.itsonline.nl/T...-TX-P42V10/17/014415/#Top
Aanbieding van PANASONIC TX-P42V10 Plasma Televisie E. 1184
De 42V10 heeft geen CI+ slot, dus de ziggo card zal voor zover ik weet niet werken.EDIT: Weet iemand of mijn ziggo card met deze kan combineren?
Kan het niet vinden op de site en kieskeurig
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
Meerdere Pana's in de aanbieding bij IT's: de P50G10 voor EUR 1200.Maduth schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:06:
Aanbieding van PANASONIC TX-P42V10 Plasma Televisie E. 1184
[ Voor 50% gewijzigd door Maduth op 23-10-2009 17:57 ]
Twijfel dus nu over de 50"? De ene is de G10 serie met een 50" scherm, de ander is de V10 serie met een 42" scherm. De V10 is wat beter, heeft wat meer functies en is gewoon meer high end dan de G10 versie, al ligt het qua beeldkwaliteit dicht bij elkaar.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
[ Voor 62% gewijzigd door Maduth op 23-10-2009 18:50 ]
Het gaat om de G10 TV.Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:37:
[...]
Totaal geen ongeregeldheden meer gezien of gehoord na de update:
Ik ben vanmiddag met een printout van de aanbieding naar de it's gelopen, en daar kreeg ik zonder problemen de 42V10 voor de geadverteerde 1184 ex verwijderingsbijdrage ex bezorgen.The Crow NL schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:02:
Misschien een beetje offtopic maar ik had net de IT's gebeld naar aanleiding van de P50G10 voor EUR 1200 en de verkoper zei dat de prijzen op de website anders zijn dan de prijzen in de winkel. De levering is verder hetzelfde maar mocht er wat stuk zijn dan moet je dat ook via de website regelen. In de winkel was ie EUR 1500 dus dat is een beetje groot verschil. Ik koop meestal de 'dure' apparaten in een winkel en heb verder geen ervaring met service en garantie via een website.
Heeft iemand hier ervaring mee en moet je dat dan via de website regelen of krijg je rechtstreeks te maken met in dit geval Panasonic zelf?
Waarom is het beeld niet naar je zin? Dat verbaast me nogal, dus ik heb het idee dat er iets niet goed staat.Hyperdunk_15 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:11:
Hallo allemaal,
ik heb alle forums een beetje door gezocht maar ik kom er niet uit. Op mijn 37px80, heb ik sinds kort een playstation 3 aangesloten. Nu is het beeld niet geheel naar mijn zin. Is er iemand die weet welke instellingen ik ongeveer moet hebben, of een site met instellingen?
Ook lees ik op google dat mijn TV een game mode zou moeten hebben. Ik kan deze echter niet vinden, ook niet in de handleiding. Weet iemand hier wat meer van?
Bedankt alvast!
[ Voor 12% gewijzigd door Ferry34 op 24-10-2009 12:31 ]
Dat is mooi, kan ik hem gewoon via de website bestellen.DrNizeGuy schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:12:
It's is een authorized Panasonic dealer (volgens deze lijst) dus je hebt recht op de thuis service van Panasonic/E-care.
Ga straks nog langs de IT's dus zal ff printje meenemen en kijken of ik hem in de winkel kan kopen en anders wordt het via de website.Illusion schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 02:10:
[...]
Ik ben vanmiddag met een printout van de aanbieding naar de it's gelopen, en daar kreeg ik zonder problemen de 42V10 voor de geadverteerde 1184 ex verwijderingsbijdrage ex bezorgen.
Instellingen van kleuren e.d. kun je bereiken via Menu - Beeld (sinds gisteren ook trotse eigenaar van de S10).Bever! schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:09:
Iemand een idee hoe je in het geavanceerde beeldinstellingen menu komt bij een txp42s10?
wil graag gamma ed. aanpassen.
[ Voor 6% gewijzigd door TheFruitNerd op 25-10-2009 15:42 ]
- B.L.A.A.T. -
Die review klopte niet en daar is destijds ook al over geschreven: bij het UK model van de G10 kun je inderdaad niet de gamma instellen, bij het NL model echter juist wel. Hoe dat bij de S10 zit weet ik niet, aangezien dat een goedkoper model is zou het best kunnen dat het daar überhaupt niet in te stellen is.TheFruitNerd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:49:
[...]
Instellingen van kleuren e.d. kun je bereiken via Menu - Beeld (sinds gisteren ook trotse eigenaar van de S10).
Maar volgens mij kun je gamma niet instellen (zie ook hier, 2e alinea).
Bij deze review van onze eigen tweakers crew gaat het weliswaar over de 42G10, de menustructuur zal echter zo goed als hetzelfde zijn.
heb het niet gevonden, erg jammer dat ze zoiets weghalen bij de series onder de G10jasjenl schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 15:20:
[...]
Die review klopte niet en daar is destijds ook al over geschreven: bij het UK model van de G10 kun je inderdaad niet de gamma instellen, bij het NL model echter juist wel. Hoe dat bij de S10 zit weet ik niet, aangezien dat een goedkoper model is zou het best kunnen dat het daar überhaupt niet in te stellen is.
Ja daarr kwam ik ook achter. Wat je moet doen is het geluid van de tv muten!TheFruitNerd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:49:
[...]
Heb ik zelf nog even een vraag over de koptelefoon; op een of andere manier wordt het geluid van de tv niet uitgeschakeld als ik er een mini jack in prik. Dus een koptelefoon op m'n hoofd zetten zodat de omgeving het geluid niet hoort, werkt niet. Iemand hier een idee over?
[ Voor 37% gewijzigd door Ferry34 op 26-10-2009 11:21 ]
Verwijderd
nee, helaas.heb zelf een htpc met ati gpu. En daar kwam het ook af en toe voor. Maar na de update geen enkele keer last meer van gehad.pinolief schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 22:05:
[...]
Dat is toch wel apart moet ik zeggen, de HTPC had een Nvidia videochip.
Ik heb de TV op meerdere HTPC's getest en daar kwam het flikkeren ook voor.
Het waren echter ook PC's met een Nvidia chip!!
De Nvidia chips waar het om ging: 9400 (onboard op mobo) 250GTS en een oudere 6600.
Zoals te zien verschillende versies van Nvidia chips.
Ik weet het niet zeker maar voorzichtig kan ik concluderen dat Nvidia chips de oorzaak zouden kunnen zijn?
De laatste letter refereert aan het land waar het toestel voor is gemaakt. Er staat volgens mij altijd een letter achter.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:09:
Hallo,
Ik heb net een 50v10E gekocht.
Voor 1620€ incl van Bobshop.nl
Mijn vraag: Wat is het verschil tussen de V10E en de V10 (zonder E)?
Ik vind het inderdaad een erg goede hdtv. Zeker als je weet dat ik er €700 voor heb betaald (inmiddels zijn ze nòg goedkoper). Mn 50 inch was meer dan 3 keer zo duur en dat terwijl SD op de PX80 een stuk beter uitziet dan SD op mn 50 inch. Dat verschil is echt groot.Yi-Long schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:55:
Hey Ferry, je bent trouwens altijd heel positief over de X80. De opvolger, de X10, weet je of die ook BETER is dan de X80 (ik neem eigenlijk aan van wel), of hebben ze er steekjes laten vallen m.b.t. de PX80!?
[ Voor 94% gewijzigd door Ferry34 op 27-10-2009 00:49 ]
E is van Europe. Extra aanduiding dus om aan te geven voor welk land het model is bestemdVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:09:
Hallo,
Ik heb net een 50v10E gekocht.
Voor 1620€ incl van Bobshop.nl
Mijn vraag: Wat is het verschil tussen de V10E en de V10 (zonder E)?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Thanks Ferry. Dan gaat het waarschijnlijk toch de X10 worden, en dan wellicht over 1-2 jaar dat ik voor een FullHD plasma ga... (wellicht de opvolger dan van de G10, of van de Samsung B650)Ferry34 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:41:
Je Pana is nog niet ingespeeld zeker? Ik had dat in het begin ook, maar later is dat helemaal verdwenen.
Bij grote witte vlakken was het beeld onrustig, sneeuwig. Later was het beeld perfect.
[...]
De laatste letter refereert aan het land waar het toestel voor is gemaakt. Er staat volgens mij altijd een letter achter.
E is waarschijnlijk Europa. Ik heb zelf een EA (waarschijnlijk Oostenrijk. Ik neem aan de A australie is en dat ze die E voor Europa hebben bedacht) en een F (Frankrijk).
Er kunnen wel kleine verschillen inzitten zoals een andere dvb tuner. In het ene land een dvb-t (digitenne) en t andere land dvb-c (kabel).
Ook wil er wel s een optische audio uitgang wel of niet op zitten.
[...]
Ik vind het inderdaad een erg goede hdtv. Zeker als je weet dat ik er €700 voor heb betaald (inmiddels zijn ze nòg goedkoper). Mn 50 inch was meer dan 3 keer zo duur en dat terwijl SD op de PX80 een stuk beter uitziet dan SD op mn 50 inch. Dat verschil is echt groot.
HD is op beide toestellen top. (als ik t financieel rond krijg, ruil ik mn 50 inch in!)
Ik heb de X10 nog nooit in levende lijve gezien of getest, dus ik kan je er niets over zeggen.
http://www.whathifi.com/Review/Samsung-PS50B650/Excellent performance with DVD
If the Samsung quietly raises its hand for attention with Blu-ray, it jumps up and down screaming for you to take notice when you play a DVD.
Here you get sharpness and detail combining with superb image stability and cleanliness to produce the best standard-def picture we've seen for a while.
[ Voor 9% gewijzigd door Unique op 27-10-2009 01:39 ]
Dat zou mooi zijn, vergeleken met mijn pz85 is het SD beeld van een samsung series 7 LED tv echt super slecht. Dus blijkbaar heeft samsung dit onder handen genomen voor de nieuwere modellen..Yi-Long schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:22:
[...]
De Samsung B650 krijgt trouwens wel erg lovende kritieken voor hoe SD-materiaal eruit ziet, dus er is nog steeds lichte twijfel bij me...
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Unique op 27-10-2009 01:36 ]
Iets met appels en perenUnique schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:35:
[...]
Dat zou mooi zijn, vergeleken met mijn pz85 is het SD beeld van een samsung series 7 LED tv echt super slecht. Dus blijkbaar heeft samsung dit onder handen genomen voor de nieuwere modellen..
\o/
Verwijderd
Mijn P42X10Y had ook deze klachten en was voor mij de reden om hem na 5 weken te vervangen voor een 'demo' Pioneer PDP-428XD met bijna 4600 uur op de teller. Van hier boven genoemde heb je op de Pioneer gelukkig geen last. Na dagen (eigenlijk weken) bezig geweest te zijn om de Panasonic X10 optimaal aftestellen was ik het zat. Inderdaad is de Cinema stand de beste optie maar de ergelijke grijswaas/onscherpte die je dan krijgt is niet of nauwelijks weg te krijgen. Jammer dat zo'n topmerk er mee gestopt is.Unique schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:30:
.........
2) Er zit geen goede "contrast" optie op de TV. Eco en dynamic zijn waardeloos.
Normaal is enigsinds ok, echter bij licht beeld verwijderd hij veelste veel zwart details.
Cinema geeft het natuurgetrouwst het contrast weer, echter voegt deze setting ook een soort "blur" filter toe.
Bij near-zwart waardes zorgt dit bijna altijd voor een extreme rood steek die je niet eruit gecalibreerd krijgt. (deze setting geeft de near zwart waardes dan ook totaal anders weer als de andere settings).
Calibreer je de near zwart waardes fatsoenlijk met cinema, kloppen de mid en high waardes niet meer etc. Al met al erg frustrerend en ongeloofelijk dat ze zoiets op de markt brengen.
......
3000Wp op 't dak
Verwijderd
Ik volg dit topic al een tijdje aangezien ik zelf ook op zoek ben was naar een plasma.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:32:
Iemand nog in geslaagd om alsnog die tv bij de IT's te kopen??
Verwijderd
Lucky you. Ik had nog even een its filiaal gebeld, maar het goedkoopste wat ze ervan wilden maken was 1400nogwat. Baal er stevig vanVerwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:32:
[...]
Ik volg dit topic al een tijdje aangezien ik zelf ook op zoek ben was naar een plasma.
Heb dan ook dankbaar gebruik gemaakt van de tip van Maduth en gekeken of er ook andere modellen in de aanbieding waren. En heb dan uiteindelijk ook een P50G10 aangeschaft.Zal zaterdag bezorgd worden, hoef ik ook geen (mid)dag vrij te nemen.
Verwijderd
EUR 1382 bij Bobshop (incl. verzendkosten en verwijderingsbijdrage)Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:54:
[...]
Lucky you. Ik had nog even een its filiaal gebeld, maar het goedkoopste wat ze ervan wilden maken was 1400nogwat. Baal er stevig van
Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!
Als je ergens S10 ofwel blablaS10blabla ziet staan dan gaat het over de S10 serie.Centropy schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:09:
[..]
TX-P42S10E, hoe word die bij jullie afgekort want ik zag hem niet langskomen hier?
Waarom heb je de PZ niet isf laten calibreren? Dan heb je een perfekte zwart- en kleurenweergave, contrast etc etc.Unique schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:30:
Wilde eigenlijk even checken of de phosfor trails nog steeds aanwezig waren in de 2009 series, maargoed ik kwam het "color bleeding" probleem tegen zoals dlocks met plaatjes beschrijft.
Dit probleem zit ook in de 2008 series, ik heb zelf een 42pz85 met hetzelfde irritante probleem.
De oorzaak ligt mijnsinziens niet aan de plasma techniek, maar aan de baggere image processors van panasonic. Ik heb al letterlijk dagen zitten klooien met de calibratie van mijn pz85 en elke keer loop ik tegen de lamp betreffende de image processor:
1) Het "color bleeding' probleem treed bij mij alleen op als ik >24 hz beelden weergeef, waarschijnlijk schakelt de image processor dan naar een lagere kwaliteitsmodus ofzo.
Dit kun je makkelijk testen met een pc en test plaatjes. Zet hem op 24p en je hebt geen bleeding, zet hem op 50 of 60hz en je hebt bleeding. Zet hem op 24p met IFC aan en je hebt bleeding (gezien het scherm dan weer op >50hz loopt). Naast dit probleem bij huidskleuren etc, zie jet het ook bij grijswaardes, zoals wolken, die dan opeens een kleur erbij krijgen.
Daarnaast flikkeren kleuren in brightness bij bepaalde beelden, weet nietmeer of dit hetzelfde probleem betrof. (heb het eens getest, maar weer vergeten)
2) Er zit geen goede "contrast" optie op de TV. Eco en dynamic zijn waardeloos.
Normaal is enigsinds ok, echter bij licht beeld verwijderd hij veelste veel zwart details.
Cinema geeft het natuurgetrouwst het contrast weer, echter voegt deze setting ook een soort "blur" filter toe.
Bij near-zwart waardes zorgt dit bijna altijd voor een extreme rood steek die je niet eruit gecalibreerd krijgt. (deze setting geeft de near zwart waardes dan ook totaal anders weer als de andere settings).
Calibreer je de near zwart waardes fatsoenlijk met cinema, kloppen de mid en high waardes niet meer etc. Al met al erg frustrerend en ongeloofelijk dat ze zoiets op de markt brengen. Typisch resultaat van slechte/blinde engineers...
Ik geloof dat de "auto" setting nog het beste is, echter kun je deze alleen tijdens het service menu selecteren, daarom heb ik er ook niet verder intensief naar gekeken.
Liefste zou ik dus de normale setting hebben (die geen roodsteek geeft), met het natuurlijke dynamisch bereik van de cinema setting. Ach ja![]()
3) De IFC implementatie zuigt van de 2008 series, veel distortion. Een samsung lcd doet dit veel beter, maargoed die is ook nieuwer. Ben benieuwd hoe de 2009 series dit nu doen...
4) De maximum power consumption limiet is erg conservatief. Een dikkere voeding en geen limiet zou wenselijk zijn, maargoed dan kost het apparaat ook weer meer, en gezien de idiote regelgevingen betreffende energie verbruik denk ik niet dat panasonic daar veel aan kan veranderen. Iemand een idee hoe dit met 2009 modellen zit? Nog erger (verwacht ik)?
Samengevat verbaasd het me dat ogenschijnlijk al deze "bugs" nog steeds aanwezig zijn in de nieuwe 2009 modelen.![]()
En hoe zit het met phosfor trails? Nog steeds zo erg?
Verwijderd
Mooi is datSikkek schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:57:
Zo, gisteren kwam de bezorgdienst van it's mijn P42V10E afleveren. Ik vond de chaufeur al een beetje lomp met de doos omgaan, maar goed, de tv zit over het algemeen wel goed verpakt. Toen ik de doos open maakte (bezorger was al weer weg) kwam het piepschuim er al in stukken uit, ik vreesde het ergste. En inderdaad: het paneel was kompleet kapot, in 20 delen gebroken. Waarschijnlijk is de doos omgevallen o.i.d.
Afijn, zaterdag komen ze 'm omruilen...
Bij It's Online, voor een schamele 1184 euro, blijkbaar bezuinigen ze op de bezorgdienst om die prijs te kunnen doen ;-)Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:12:
Mooi is datWaar had je hem gekocht, een internet winkel of een stenen winkel?
Geen goede aflever service!
Verwijderd
Wellicht ook gestuiterd bijIllusion schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:25:
Ik heb sinds gisteren ook een 42V10 (aanbieding van it's).
Tot nu toe bevalt hij prima. De ingebouwde DLNA mediaplayer speelt alle divx/xvid afleveringen van series die ik nog had staan m.b.v. twonkeymedia. Als ik een x264 .mkv ofzo wil kijken, dan laat ik die live transcoderen door ps3-mediaserver. Werkt traag maar als de film eenmaal gestart is werkt ook dat prima. Zijn er nog meer mensen die de ingebouwde DLNA client gebruiken? Tips?
Het enige vreemde is dat ik het gevoel heb dat het panel niet in het midden van de behuizing zit. Aan de linkerkant heb ik nog een zwarte streep tussen het zwart van het voorglas en het beeld. Aan de rechterkant heb ik die niet.Ook aan de onderkant is de streep groter dan boven. Het zit niet in het signaal wat ik erheen stuur. Als ik de AspectRatio op de TV verander, dan staan de grijze side-panels namelijk ook niet symmetrisch t.o.v. de voorste glasplaat.
Zijn er meer mensen die dit hebben? Is het te verhelpen?
Mwah, de bezorgers (petje 1 en petje 2) waren er wel erg ruig mee vond ik. Werd schuin op een steekwagentje (wel op de smalle kant dus glasplaat vertikaal) over de gallerij gerost, flinke deuken in de doos en een scheur waar de plaat van de steekwagen zat. Ook lieten ze hem gewoon buiten op de stoep staan, i.p.v. aan te bieden hem naar binnen te sjouwen. Minpuntjes!
Nu willen we ook meteen weten WELKE andere HDTV, FerryFerry34 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:09:
Door de economische crisis was ik genoodzaakt om mn prachtige isf gecalibreerde Panasonic TH50PV70 in te ruilen voor een andere hdtv
stroomverbruik?Ferry34 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:09:
Door de economische crisis was ik genoodzaakt om mn prachtige isf gecalibreerde Panasonic TH50PV70 in te ruilen voor een andere hdtv
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
[ Voor 9% gewijzigd door Falcon2107 op 29-10-2009 22:12 ]
LOL het lijkt wel alsof ze nu een V10's-gooien-over-de-bar-wedstrijd hebben bij It's en andere zaken dit net hebben gehadFalcon2107 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:52:
Ben ik vanavond lekker aan het kijken op mijn 42V10 en wat denk je springt het beeld uit en blijft het rode lampje knipperen. Uit gezet/aan gezet en het rode lampje blijft maar knipperen en de TV doet helemaal niks meer!!! HELUP!
Dat wordt E-care bellen denk ik......
De Pioneer KRP600M 60 inch full hd plasmaYi-Long schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:57:
[...]
Nu willen we ook meteen weten WELKE andere HDTV, Ferry
Wel rampverhalen over de bezorging trouwens. Dat is toch wel schrikwekkend... wanneer men zo lomp met je aankopen omgaat. Waarom hebben dat soort mensen eigenlijk werk!?
Ik verwacht dat de Kerncentrale Borsele alleen voor mij overuren moet gaan maken
[ Voor 22% gewijzigd door Ferry34 op 30-10-2009 01:28 ]
Ferry34 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:09:
* Eriksk verafschuwt zulke mensenFerry34 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 01:27:
[...]De Pioneer KRP600M 60 inch full hd plasma
[...]
Ik verwacht dat de Kerncentrale Borsele alleen voor mij overuren moet gaan maken
[ Voor 4% gewijzigd door Eriksk op 30-10-2009 08:13 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Ferry34 op 30-10-2009 12:21 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:29:
* Eriksk verafschuwt zulke mensen
en nu opflikkeren uit het panasonic topic...
iets met jaloezie te maken
[/quote]
Ik hoop maar dat Eriksk een grapje maakt...............
want op dit soort reacties zit volgens mij niemand te wachten
[ Voor 18% gewijzigd door Tommy The Cat op 30-10-2009 12:53 ]
Bij Smits inderdaad en ik laat m zeker calibreren.Eriksk schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:39:
[...]
![]()
Dat leek me wel behoorlijk duidelijk... toch?
@Ferry; Gave tv is dat inderdaad, heb de 50" gezien. Vind het vreemd dat die goedkoper is dan de grote versies van de V10, terwijl de Pioneer nog steeds (iets) beter is.
Gekocht bij Smits? Laat je em nog calibreren?
ga je geen spijt van hebbenbaasandre schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:13:
Vanmiddag krijg ik de 42V10 geleverd. Hopelijk krijg ik geen spijt..... denk het niet
Stap van de 40 pfl9704 ( 4 dgn in huis gehad)over naar de panasonic. Reden hiervoor is dat het voetbal kijken op de led tv mij tegenviel.
Pff.. uiteindelijk een goede tv kiezen die aansluit bij je wensen kan lastig zijn !!
Maar denk dat ik met de panasonic mijn tv wel gevonden heb (film en voetbal ), dit in combinatie met de blue ray speler van pana (dmp-bd 60), denk dat ik het weekend wel doorkom
Een plasma is erg goed in het weergeven van snelle bewegende beelden, dus dat zit wel goed.baasandre schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:13:
Vanmiddag krijg ik de 42V10 geleverd. Hopelijk krijg ik geen spijt..... denk het niet
Stap van de 40 pfl9704 ( 4 dgn in huis gehad)over naar de panasonic. Reden hiervoor is dat het voetbal kijken op de led tv mij tegenviel.
Pff.. uiteindelijk een goede tv kiezen die aansluit bij je wensen kan lastig zijn !!
Maar denk dat ik met de panasonic mijn tv wel gevonden heb (film en voetbal ), dit in combinatie met de blue ray speler van pana (dmp-bd 60), denk dat ik het weekend wel doorkom
Nee denk het ook niet, heb hem net binnen gekregen, en zojuist even op eurosport gekeken naar stukje voetbal[b]
ga je geen spijt van hebben
* baasandre BCC gebeld, E-care neemt vandaag of maandag contact op
Verwijderd
Altijd komen de plasma's er bij reviews veel beter uit dan de lcd's. Waarom zie je dit dan niet in de winkel terug?Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:14:
Ik was vandaag bij de BCC om de TV's die ik op het oog had te bekijken. Mijn voorkeur gaat wel uit naar de p42G10, maar die Samsung 40B652 en Sony Bravia 40W5500 waren ook erg mooi. Maarja de Samsung stond op een goede bron aangesloten. De Panasonic stond ook wel op een HD bron, maar toch minder goed.
Ik heb er naar zitten kijken, maar ik vond de kleuren en contrasten van de Panasonic toch wel veel beter. De verkoper zei tegen mij dat de panasonic plasma juist minder goed is bij snelle bewegingen dan LCD (terwijl hij ook hoort dat plasma het beter zou moeten doen) en hij zei dat de G10 een beetje knippert (dat zag ik ook toen ik er met mijn neus bovenop zat. Maarja is dat de bron? Ik zag ook bij hoge contrasten, bij de lijnen tussen heel licht en heel donker een paarsen of groene gloed. Dat hadden meerdere TV's. Dat kan zelfs aan de cameralens liggen volgens mij. Hij wist ook niets af van input lag bij LCD tv's. Ach ja. Je moet ook niet alles geloven wat ze zeggen. Hij zegt dat een HDTV veel mooier beeld krijgt met een goede dure HDMI kabel en een speciaal stekkerblok. Dat laatste is wel zo bij audioapparatuur. Bij HDTV's weet ik het niet. De HDMI kabel is onzin.
[ Voor 3% gewijzigd door Ferry34 op 31-10-2009 17:08 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 19:20 ]
Je hebt eerst een nieuwe besteld en daarna ga je je afvragen of je deze wel wilt/nodig hebt?Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:19:
ik heb zojuist de P42S10E (1080p) besteld bij digitalstreet.nl en daar kan ik hem maandag ophalen. ik heb nu een TH-42PX80 staan (720p).
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door The Crow NL op 31-10-2009 23:17 ]
Dat had je inderdaad beter van tevoren kunnen gaan testen. Het zal mij benieuwen eerlijk gezegd, vooral omdat je nog geen blu-ray kijkt.Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:19:
even een vraagje aan jullie allen,
ik heb zojuist de P42S10E (1080p) besteld bij digitalstreet.nl en daar kan ik hem maandag ophalen. ik heb nu een TH-42PX80 staan (720p). ik vroeg me af of dat ik dan vooruit zal gaan. ik game op de xbox360, kijk digitale tv via upc (scart) en ik zal binnen niet al te lange tijd een media(speler/streamer) of een ion systeem kopen om HD-films te gaan kijken.
ik heb me vader zover gekregen om mijn px80 te kopen zodat ik zelf nog maar 250 euro bij hoef te betalen.
kortom, denken jullie dat het met mijn gebruikssituatie die 250 euro extra waard is?
Verwijderd
Kan/wil iemand even een scan of schreendump plaatsen van die it's aanbieding(en).Illusion schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 02:10:
[...]
Ik ben vanmiddag met een printout van de aanbieding naar de it's gelopen, en daar kreeg ik zonder problemen de 42V10 voor de geadverteerde 1184 ex verwijderingsbijdrage ex bezorgen.
Ferry34 in "[Plasma] Panasonic 2009 - C, X, S, G, V ..."lapino schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:24:
Heeft iemand een idee hoe ik mijn P50V10 kan instellen zodat die bij het aanzetten automatisch op HDMI1 start? Graag stap voor stap uitleg.
Verwijderd
Hoeveel keer knippert de LED?Falcon2107 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:52:
Ben ik vanavond lekker aan het kijken op mijn 42V10 en wat denk je springt het beeld uit en blijft het rode lampje knipperen. Uit gezet/aan gezet en het rode lampje blijft maar knipperen en de TV doet helemaal niks meer!!! HELUP!
Dat wordt E-care bellen denk ik......
Verwijderd
Is dit niet gewoon het probleem dat de tv de zenders niet onthoudt bij gebruik van de dvb-t cam module?Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:59:
Heb sinds een paar dagen een pana 50V10, bij het aanzetten komt gelijk een boodschap dat er zijn kanalen te vinden via DVB-T en dat ik op OK moest drukken dan gaat hij zoeken.
Druk ik op AV dan komt hij terug naar het laatste gekeken zender, bovenste is wel voor mijn vrouw vervelend want ik ben niet altijd thuis, continu uitleggen heb ik er ook geen zin in haha
Weet iemand waarom hij niet gelijk naar het laatste zender gaat, hoef geen boodschap te zien over iets dat ik niet gebruikt, toch.
mvg Steve
\o/
[ Voor 13% gewijzigd door oXygeN op 02-11-2009 14:20 ]
\o/
Verwijderd
Verwijderd
Wat zou dat per maand/jaar extra kosten ten opzichte van de oude TV?Krivas schreef op maandag 02 november 2009 @ 15:32:
Je rekensommetje klopt helemaal.... en dat lijkt mij toch ook wat veel. Nogmaals, dat is toch wat ik geconstateerd heb.
100 KWH kost iets van 25 euro dus reken maar uitVerwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:33:
[...]
Wat zou dat per maand/jaar extra kosten ten opzichte van de oude TV?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq