yess net een berichtje van gsmwijzer gehad dat mn pakketje verzonden is ben benieuwd of ie morgen binnen is!
Verwijderd
OMG WTF BBQ ..
Vanmiddag 14:11:32 van 4222:
Beste Hi klant. We hebben je bestelling ontvangen. Op de Hi site kan je de status van je bestelling opvragen.
Groeten van Hi.
Aangezien Mijn Hi er momenteel uitligt dacht ik het even telefonisch te gaan regelen.
Mevrouwtje van Hi had alles correct in haar systeem staan dus wat mij nog reste was even een belletje naar de Online Pakket Dienst.
Zojuist gebeld met de Online Pakket Dienst krijg ik te horen dat er nog helemaal niks beschikbaar is voor mij en dat ze me bellen voor een afleverafspraak.
Word ik nu gewoon weer aan het lijntje gehouden?
Krijg toch wel zin om er één over de balie te trekken bij Hi ...
Vanmiddag 14:11:32 van 4222:
Beste Hi klant. We hebben je bestelling ontvangen. Op de Hi site kan je de status van je bestelling opvragen.
Groeten van Hi.
Aangezien Mijn Hi er momenteel uitligt dacht ik het even telefonisch te gaan regelen.
Mevrouwtje van Hi had alles correct in haar systeem staan dus wat mij nog reste was even een belletje naar de Online Pakket Dienst.
Zojuist gebeld met de Online Pakket Dienst krijg ik te horen dat er nog helemaal niks beschikbaar is voor mij en dat ze me bellen voor een afleverafspraak.
Word ik nu gewoon weer aan het lijntje gehouden?
Krijg toch wel zin om er één over de balie te trekken bij Hi ...
Verwijderd
ik heb ook het beroemde smsje en statusverandering gekregen....
zal morgen eindelijk D-day worden?????
Ik ben bang van niet, er is gewoon gekozen voor een andere tekst volgens mij.Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 17:36:
ik heb ook het beroemde smsje en statusverandering gekregen....
Ik hou me voorlopig maar vast aan 6 januari, alhoewel die toezegging ook geen enkele betekenis heeft helaas bij HI.
Verwijderd
YES YES YES...!!!!
HIJ WORDT MORGEN BEZORGD!!!
T IS ECHT D-DAY!!
De pakketservice heeft me gebeld!
T IS ECHT D-DAY!!
Hoelaat ben je dan gebeld?Verwijderd schreef op maandag 28 december 2009 @ 19:21:
YES YES YES...!!!!
T IS ECHT D-DAY!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
om ongeveer half 7 vanavond. Vanmiddag eerst een smsje gehad en volgens de site was mijn status van de order veranderd naar "bestelling is ontvangen en in behandeling ...." zoals hierboven ook al vermeld.
hoeveel zouden ze er gehad hebben? waar blijven de andere reacties? ik ben vast niet de enige!! vooral omdat er meerdere mensen zijn die smsje en statusverandering hebben gehad.....
hoeveel zouden ze er gehad hebben? waar blijven de andere reacties? ik ben vast niet de enige!! vooral omdat er meerdere mensen zijn die smsje en statusverandering hebben gehad.....
Mijn status is ook veranderd en kreeg ook smsje vandaag, maar verder niks gehoord, misschien dat ze morgen ineens voor me deur staan, wie weet, en anders rest mij niks anders dan nog meer geduld te hebben helaas.
Verwijderd
ik heb op 4 december besteld.... ik hoop dat je ook snel wat hoort! dat kan toch ook bijna niet anders als je status wel verandert!!! succes (en voor mezelf ook... want je weet maar nooit met hi!)
Ik kan net als de mensen hierboven ook mee praten,heb rond 18:00 een sms gekregen dat mijn bestelling is ontvangen.....Dus ja dan ga ik er vanuit dat ik het morgen of overmorgen binnen krijg zo niet dan worden we door Hi weer aan het lijntje gehouden.Ik wacht nu al meer dan 3 weken op die telefoon en ik vind dat Hi persoonlijk wel een compensatie mogen geven aan alle gedupeerden die een extreem lange levertijd hierdoor hebben gekregen.
Maar goed nu is het dus WEER wachten op de levering eigenlijk en ze mogen wel wat meer info vrijgeven dan zulke wazige en achterhaalde smsjes.Maar mochten er nou echt hier mensen zijn die nog langer wachten en tevens een slechte ervaring hebben met de telefoon in combinatie met Hi als provider ga dan a.u.b hier naar het consumentenbond forum want er is inmiddels al een topic gestart met de slechte service en lange levertijd bij Hi in combinatie met deze telefoon.
Maar goed nu is het dus WEER wachten op de levering eigenlijk en ze mogen wel wat meer info vrijgeven dan zulke wazige en achterhaalde smsjes.Maar mochten er nou echt hier mensen zijn die nog langer wachten en tevens een slechte ervaring hebben met de telefoon in combinatie met Hi als provider ga dan a.u.b hier naar het consumentenbond forum want er is inmiddels al een topic gestart met de slechte service en lange levertijd bij Hi in combinatie met deze telefoon.
Ohh als jij op 4-12 heb besteld en jij krijgt hem morgen, dan mag ik hem ook wel morgen krijgen, want ik heb hem op 28-11 besteld, of loopt dat ook nog eens fout bij HI?
Woon jij in een kleine plaats of polder ofzo dat jij gebeld bent, omdat ze speciaal bij jou daarvoor moeten langskomen?
2 jaar geleden bij mijn nieuwe toestel werd ik ook niet gebeld, en heb ook niet de indruk dat iedereen gebeld wordt altijd voor ze bezorgen.
Woon jij in een kleine plaats of polder ofzo dat jij gebeld bent, omdat ze speciaal bij jou daarvoor moeten langskomen?
2 jaar geleden bij mijn nieuwe toestel werd ik ook niet gebeld, en heb ook niet de indruk dat iedereen gebeld wordt altijd voor ze bezorgen.
Verwijderd
Ik heb 'm op 3 dec. besteld , maar ook nog geen bericht gehad. Ik heb sowieso nog nooit van Hi een sms, telefoontje of mail gehad over de status van mijn bestelling.
Vandaag heb ik maar weer gebeld met de Hi-KS (wat toch echt staat voor 'Hi-klantenservice' en niet voor 'kloteservice' wie had dat verwacht?) en die
konden mij helemaal niets maar dan ook helemaal niets nuttigs vertellen.....
Tevens ben ik net zo benieuwd als markmart33 of de mensen die hem later besteld hebben 'm dan ook eerder krijgen..... want dan ga ik FoocWa een handje helpen.....
Vandaag heb ik maar weer gebeld met de Hi-KS (wat toch echt staat voor 'Hi-klantenservice' en niet voor 'kloteservice' wie had dat verwacht?) en die

Tevens ben ik net zo benieuwd als markmart33 of de mensen die hem later besteld hebben 'm dan ook eerder krijgen..... want dan ga ik FoocWa een handje helpen.....

Verwijderd
haha! nee, k woon echt in de Randstad!
ik ben nu wel echt benieuwd van de stropdas gaat komen of niet!
wel wat wazig is, mevrouw Van leveringsservice zou nog een sms van mail sturen met Precieze tijd van levering (nu Tussen 16-21 uur) maar die heb ik dus nog niet gehad ......
t wordt hier bijzonder spannend naar 16 uur vanmiddag!
ik ben nu wel echt benieuwd van de stropdas gaat komen of niet!
wel wat wazig is, mevrouw Van leveringsservice zou nog een sms van mail sturen met Precieze tijd van levering (nu Tussen 16-21 uur) maar die heb ik dus nog niet gehad ......
t wordt hier bijzonder spannend naar 16 uur vanmiddag!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 08:31 ]
Ik keek zojuist en zag dat mijn status is veranderd in Order wordt gepickt in magazijn, dus zal ik hem dan toch nog ontvangen voor de jaarwisseling, er begint beweging in te komen.
Ook heb heb gister het smsje gehad en vandaag idd zelfde op de site.markmart33 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 08:58:
Ik keek zojuist en zag dat mijn status is veranderd in Order wordt gepickt in magazijn, dus zal ik hem dan toch nog ontvangen voor de jaarwisseling, er begint beweging in te komen.
Status:
Laatste update: 29/12/2009
Order wordt gepickt in magazijn.
Hoop dat ik m morgen binnen heb, maar vraag me ook af of er nog gebeld wordt voor een afspraak (zoals op de site stond toen ik bestelde).
Vraag me ook af of ik het 8gb kaartje wat op de order staat ookdaadwerkelijke geleverd krijg.
[ Voor 7% gewijzigd door Monda op 29-12-2009 11:02 ]
PSN: Mondaatje
Had gister ook het smsje ontvangen en keek net op de website van Hi voor verdere verandering van de status maar bij mij is er nog niets veranderd en er staat nog steeds de oude bestellings datum weergeven van 3 weken terug.....Zouden sommige dan alsnog aan het lijntje worden gehouden door Hi?
Vreemd joh. Welke datum heb jij besteld? Ik 4 december...QubicX schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:28:
Had gister ook het smsje ontvangen en keek net op de website van Hi voor verdere verandering van de status maar bij mij is er nog niets veranderd en er staat nog steeds de oude bestellings datum weergeven van 3 weken terug.....Zouden sommige dan alsnog aan het lijntje worden gehouden door Hi?
Verwijderd
Ik heb het zelfde! Datum is blijven staan op 8 dec ( bestel datum )QubicX schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:28:
Alleen er is komen staan dat hij is ontvangen en in behandeling is.
Verwijderd
Zojuist weer een kwartier met de klantenservice aan de lijn gehangen.
Ik heb op 9 December mijn verlenging doorgegeven. Dat meldde ik ook netjes en ik vertelde dat ik het smsje van 4222 heb gehad gisteren om 14:10.
Waarin het volgende staat:
Beste Hi Klant.
We hebben je bestelling ontvangen. Op de Hi site kan je de status van je bestelling opvragen.
Groeten van Hi.
Ik stinkend blij ik als een gek naar me computer rennen om te kijken of de status op de Hi website mij meer kon vertellen wanneer hij aan zou komen.
Staat er echt gewoon bestelling is ontvangen momenteel in behandeling.
Maar nog steeds laatste update 9/12/2009.
Ik belde de Hi klanten service dus en ik kreeg zo te horen een vrouw met een leuk karakter aan de lijn.
En die vertelde mij nadat ik mijn ordernummer en postcode had doorgegeven dat mijn toestel niet op voorraad was en dat zij echt letterlijk de bestelling hebben ontvangen.
En vervolgens melde zij me dat ik hem UITERLIJK volgende week max. zou krijgen en anders moest ik dus ff terugbellen en wilden ze naar een oplossing kijken omdat ik dan dus dik 4.5 week ofzo heb moeten wachten.
Wilde het gewoon ff laten weten aan jullie voor degene die het zelfde probleem hebben.
Ik heb op 9 December mijn verlenging doorgegeven. Dat meldde ik ook netjes en ik vertelde dat ik het smsje van 4222 heb gehad gisteren om 14:10.
Waarin het volgende staat:
Beste Hi Klant.
We hebben je bestelling ontvangen. Op de Hi site kan je de status van je bestelling opvragen.
Groeten van Hi.
Ik stinkend blij ik als een gek naar me computer rennen om te kijken of de status op de Hi website mij meer kon vertellen wanneer hij aan zou komen.
Staat er echt gewoon bestelling is ontvangen momenteel in behandeling.
Maar nog steeds laatste update 9/12/2009.
Ik belde de Hi klanten service dus en ik kreeg zo te horen een vrouw met een leuk karakter aan de lijn.
En die vertelde mij nadat ik mijn ordernummer en postcode had doorgegeven dat mijn toestel niet op voorraad was en dat zij echt letterlijk de bestelling hebben ontvangen.
En vervolgens melde zij me dat ik hem UITERLIJK volgende week max. zou krijgen en anders moest ik dus ff terugbellen en wilden ze naar een oplossing kijken omdat ik dan dus dik 4.5 week ofzo heb moeten wachten.
Wilde het gewoon ff laten weten aan jullie voor degene die het zelfde probleem hebben.
Nou ik ga hem echt binnen krijgen denk ik, he he, de status geeft nu aan, Order verzonden.
Ik ben voor de rest niet gebeld of heb geen sms ontvangen, dus zal hem morgen in de loop van de dag wel ontvangen denk ik.
Ik ben voor de rest niet gebeld of heb geen sms ontvangen, dus zal hem morgen in de loop van de dag wel ontvangen denk ik.
Verwijderd
bij mij ook verandering 
word gepickt in het magazijn!!
hopelijk niet om erachter te komen dattie niet in dat bewuste magazijn ligt
Verwijderd
HahahaVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:41:
bij mij ook verandering
mijn order staat niet op internet!!!???
en als ik bel mogen ze niks zeggen omdat het niet op mijn naam staat mar op die van ieemand anders die in het noorden woont en dus niet aan de telefoon kan komen.
nouja.
erik
en als ik bel mogen ze niks zeggen omdat het niet op mijn naam staat mar op die van ieemand anders die in het noorden woont en dus niet aan de telefoon kan komen.
nouja.
erik
Verwijderd
NEEE, dit wil je niet geloven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben ik gisteren gebeld dat tie vanmiddag tussen 16-21 uur bezorgd zou worden.... hebben ze vanochtend afgebeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wegens technische redenen kunnen ze vandaag niet bezorgen, duizend keer sorry maar het gaat echt niet lukken...... is tie dan wel op voorraad bij jullie???? ja, dat wel maar we kunnen m vandaag niet bezorgen maar.... u wordt vanmiddag gebeld om een nieuwe afspraak te maken........
kan wel janken!! hier word je toch harstikke simpel van????
ik kan nu alleen maar verzinnen dat de bezorgdienst het niet aankan. ook zij zullen veel vakantiegangers hebben en als die htc's nu ineens bezorgd moeten worden (in grote aantallen hopelijk...) zullen ze het wel niet aankunnen..... (?????????????)
dus, ik sluit me wederom aan in het rijtje van afwachtenden... de hoop vervliegd waar je bij staat!!
wat een des-illusie!!!
ben ik gisteren gebeld dat tie vanmiddag tussen 16-21 uur bezorgd zou worden.... hebben ze vanochtend afgebeld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wegens technische redenen kunnen ze vandaag niet bezorgen, duizend keer sorry maar het gaat echt niet lukken...... is tie dan wel op voorraad bij jullie???? ja, dat wel maar we kunnen m vandaag niet bezorgen maar.... u wordt vanmiddag gebeld om een nieuwe afspraak te maken........
kan wel janken!! hier word je toch harstikke simpel van????
ik kan nu alleen maar verzinnen dat de bezorgdienst het niet aankan. ook zij zullen veel vakantiegangers hebben en als die htc's nu ineens bezorgd moeten worden (in grote aantallen hopelijk...) zullen ze het wel niet aankunnen..... (?????????????)
dus, ik sluit me wederom aan in het rijtje van afwachtenden... de hoop vervliegd waar je bij staat!!
wat een des-illusie!!!

En morgen kan het niet vanwege de verwachte gladheidVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:12:
NEEE, dit wil je niet geloven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat een des-illusie!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik hou daar wel rekening mee, je weet nooit

Verwijderd
en nu krijg ik weer een mailtje dat ze vanmiddag wel komen leveren.....................
ik word echt gek!! nee, ik ben het al..... !!
je gaat bijna denken dat ik ze zie vliegen hierzo...
het wordt dus echt een verrassing of ze wel of niet komen!!!
zou henny huisman erachter zitten met de al oude "supriseshow"????
tis dat mijn partner hier op de bank zit, anders zou ik hem verdenken van een hele flauwe grap.... (voor hem zou het een hele leuke grap zijn, want hij vindt het nu ook allemaal erg komisch!)
intussen krijg ik weer een mailtje binnen.... de tijd is scherper gezet!! ze komen tussen half 6 en half 8 vanavond!!!! natuurlijk...
leuke lui daar... mailtjes sturen, smsjes sturen maar telefoons sturen....... HO MAAR!!!
ik word echt gek!! nee, ik ben het al..... !!
je gaat bijna denken dat ik ze zie vliegen hierzo...
het wordt dus echt een verrassing of ze wel of niet komen!!!
zou henny huisman erachter zitten met de al oude "supriseshow"????
tis dat mijn partner hier op de bank zit, anders zou ik hem verdenken van een hele flauwe grap.... (voor hem zou het een hele leuke grap zijn, want hij vindt het nu ook allemaal erg komisch!)
intussen krijg ik weer een mailtje binnen.... de tijd is scherper gezet!! ze komen tussen half 6 en half 8 vanavond!!!! natuurlijk...
leuke lui daar... mailtjes sturen, smsjes sturen maar telefoons sturen....... HO MAAR!!!
Kreeg net een smsje dat morgen mijn bestelling afgeleverd wordt door TNT post, nu maar hopen dat het niet te hard gaat sneeuwen

Verwijderd
29/12/2009 13:40:30
Beste Hi klant, je bestelling word morgen uitgeleverd door TNT Post. Groeten van Hi.
Is het dan eindelijk zover?
Beste Hi klant, je bestelling word morgen uitgeleverd door TNT Post. Groeten van Hi.
Is het dan eindelijk zover?
Verwijderd
Snap 't nu echt niet meer. Ik heb net nog meerdere keren gebeld met de Hi-Ks, daar vertelde ze buiten de gebruikelijke onzin en verschillende verhalen dat de HD2 pas 6 januari komt en dat de mensen die zeggen dat ze hem vandaag krijgen onzin vertellen.
Nou geloof ik jullie eerder dan die gehaaide Hi....
Nou is mijn vraag hebben jullie 'm echt bij Hi besteld of via zo'n tussen bedrijf (zoals mobiel.nl etc.)?
En is de koerier waardoor jullie gebeld zijn van TNT of een ander koeriersbedrijf?
Nou geloof ik jullie eerder dan die gehaaide Hi....
Nou is mijn vraag hebben jullie 'm echt bij Hi besteld of via zo'n tussen bedrijf (zoals mobiel.nl etc.)?
En is de koerier waardoor jullie gebeld zijn van TNT of een ander koeriersbedrijf?
Verwijderd
Oh tijdens het typen is mijn vraag beantwoord..... Ga nu weer bellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een vermaak hier, zo op het einde van het jaar. Gelukkig heb ik geen Hi.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
die van mij komt voorlopig NIET als ik de Hi-Kutservice moet geloven... Bij Hi sta ik nog in behandeling, nog ff en dan moet ik echt behandeld worden!

geven ze nu wel toe dat de anderen hem krijgen??
erik
erik
Verwijderd
Klinkt miss dom .. maar waar the fuck kan ik mijn order opsnorren op die ongelovelijke onoverzichtelijke Hi-tyfus site? Hier voor evt. meer mensen die moeite hebben te navigeren op die bagger site: https://www.hi.nl/web/show/id=283135
En waarom is het nu opeens TNT schiet mij te binnen terwijl ik gisteren met de Online Pakket Dienst moest bellen?
Want TNT kan je volgens mij niet eens 1ct pinnen. Wat vereist is ter controle van je rekening.
Edit; gevonden .. maar heb nooit geen order nr. ontvangen schiet me te binnen .. als dat godver maar goed gaat daar ..
En waarom is het nu opeens TNT schiet mij te binnen terwijl ik gisteren met de Online Pakket Dienst moest bellen?
Want TNT kan je volgens mij niet eens 1ct pinnen. Wat vereist is ter controle van je rekening.
Edit; gevonden .. maar heb nooit geen order nr. ontvangen schiet me te binnen .. als dat godver maar goed gaat daar ..
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 16:34 ]
Verwijderd
Heb je geen mail gekregen nadat je je mobiel heb besteld?Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:29:
Klinkt miss dom .. maar waar the fuck kan ik mijn order opsnorren op die ongelovelijke onoverzichtelijke Hi-tyfus site? Hier voor evt. meer mensen die moeite hebben te navigeren op die bagger site: https://www.hi.nl/web/show/id=283135
Ik heb hem gisteren bij de verlenging van mijn abonnement besteld.
Gisteravond (19.30 uur) kreeg ik een sms dat hij vandaag geleverd zou worden via TNT Post.
Op ongeveer hetzelfde moment kreeg ik ook een mail dat het bestelde artikel niet op voorraad is en dat het dus langer duurt.
Op de Hi site staat hij echter op 'order verzonden'.
Heb vandaag niets ontvangen en de klantenservice wist zojuist ook niet of hij nou wel of niet verzonden is...
Gisteravond (19.30 uur) kreeg ik een sms dat hij vandaag geleverd zou worden via TNT Post.
Op ongeveer hetzelfde moment kreeg ik ook een mail dat het bestelde artikel niet op voorraad is en dat het dus langer duurt.
Heb vandaag niets ontvangen en de klantenservice wist zojuist ook niet of hij nou wel of niet verzonden is...
Wat een vreemde shit allemaal... Ik ook het smsje ontvangen, dat mijn toestel morgen door TNT wordt bezorgd. Ben zeeeeeer benieuwd, maar kan het eigenlijk niet geloven, na al dat gezeik. Bij Bestelstatus, staat dat ik mn bestelling bij TNT kan volgen, maar heb geen barcode?
Barcode zie meestal pas laat in de avonduren.Monda schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:26:
Wat een vreemde shit allemaal... Ik ook het smsje ontvangen, dat mijn toestel morgen door TNT wordt bezorgd. Ben zeeeeeer benieuwd, maar kan het eigenlijk niet geloven, na al dat gezeik. Bij Bestelstatus, staat dat ik mn bestelling bij TNT kan volgen, maar heb geen barcode?
Wat een vreemde gebeuren bij Hi allemaal.Bij mij is de status op de website inmiddels nog steeds niet veranderd en ik begin er steeds minder vertrouwen in Hi te krijgen.Als je het mij vraagt mogen ze heel de marketing afdeling daar bij Hi ontslaan en van de grond af aan opnieuw beginnen.
Eerst beginnen ze je weken lang aan het lijntje te houden met een leugen van de status omtrent de telefoon en tevens poeieren ze je af bij Hi Klantenservice met onzin verhalen om maar zo snel mogelijk van je af te zijn.Nou inmiddels zijn we weer weken verder en krijgen we een lullig smsje van Hi om ons maar de kop te snoeien in de hoop dat hun denken dat wij Hi ineens de hemel in gaan prijzen.....Forget it Hi!!!.
Nou ik denk dat er medewerkers van Hi wel deze topic volgen en misschien dat ze daarom wel de befaamde smsje naar iedereen hebben gestuurd die deze telefoon hebben besteld en nog steeds wachten puur om ons maar aan het lijntje te houden.Maar goed ik geef ze tot morgen om ze de telefoon af te leveren bij mij en zo niet stuur ik een klachtenbrief naar Hi samen met een contract annulering en stap ik over naar een ander provider die zich wel aan de afspraken houdt.
Eerst beginnen ze je weken lang aan het lijntje te houden met een leugen van de status omtrent de telefoon en tevens poeieren ze je af bij Hi Klantenservice met onzin verhalen om maar zo snel mogelijk van je af te zijn.Nou inmiddels zijn we weer weken verder en krijgen we een lullig smsje van Hi om ons maar de kop te snoeien in de hoop dat hun denken dat wij Hi ineens de hemel in gaan prijzen.....Forget it Hi!!!.
Nou ik denk dat er medewerkers van Hi wel deze topic volgen en misschien dat ze daarom wel de befaamde smsje naar iedereen hebben gestuurd die deze telefoon hebben besteld en nog steeds wachten puur om ons maar aan het lijntje te houden.Maar goed ik geef ze tot morgen om ze de telefoon af te leveren bij mij en zo niet stuur ik een klachtenbrief naar Hi samen met een contract annulering en stap ik over naar een ander provider die zich wel aan de afspraken houdt.
Erg begrijpelijk en logisch. Ik ben ook bang dat we morgen weer een smsje ontvangen met het bericht dat de levering vertraging heeft opgelopen...QubicX schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:53:
Wat een vreemde gebeuren bij Hi allemaal.Bij mij is de status op de website inmiddels nog steeds niet veranderd en ik begin er steeds minder vertrouwen in Hi te krijgen.Als je het mij vraagt mogen ze heel de marketing afdeling daar bij Hi ontslaan en van de grond af aan opnieuw beginnen.
Verwijderd
het wordt echt een soap..... en wij zijn de hoofdrolspelers!!!!
stand van zaken; volgens mail zou er tussen half 6 en 8 bezorgd worden, ondanks dat dit vanochtend telefonisch is afgebeld..... vervolgens zou ik vandaag terug gebeld worden voor een nieuwe afspraak. Niet gebeurt (natuurlijk niet!) en.... tot op heden (nu 20 uur) is er niets geleverd..... snik!
gebeld met Hi: lang ik de wacht gehangen want men ging het uitzoeken. Conclusie: berichtgeving klopt niet want we hebben ze echt niet op voorraad. Nouuuu..... dat klopt natuurlijk niet! heb ik ze ook op gewezen; hoe kan het nou dat de pakketservice mij belt, en met mij vele anderen??? daar had de klantenserv geen antwoord op.... volgens hem klopte het niet want er waren geen toestellen geleverd!! het enige wat kon volgens klantenserv was dat ze nog niet in het systeem van hi zijn verwerkt. en dat de pakketdienst dus voorloopt op de gegevens van hi.... klinkt logischer dan zeggen dat ze er niet zijn...!!!
Maar zo gemakkelijk laat ik me ook niet met een kluitje in het riet sturen dus uiteindelijk heb ik het nr van de pakketservice gekregen.
Daar zeggen ze: de toestellen zijn wel degelijk bij ons, anders hadden wij geen opdracht! en ja, we hebben vanochtend echt een storing gehad waardoor de pinapparaten niet werkten en wij dus geen bezorgingen konden doen. de bezorger kan vanavond nog langs komen (ik geloof der geen snars van...). Verder kunnen ze nog niets afspreken want ze moeten dan wachten tot de levering weer terug is bij hun.... snappie het nog?? ik wel..... maar of ik het ook geloof allemaal??
morgenochtend ga ik weer bellen met de pakketservice, want die knakker komt vanavond echt niet meer!!
en ik reken niet meer op 2009! dat wordt echt 2010!!
wat een belachelijk gedoe allemaal...!!!!!
o ja: voor iedereen die er behoefte aan heeft... het nummer van de pakketdienst is: 0900-7386873
wel zo gemakkelijk die nummers!
stand van zaken; volgens mail zou er tussen half 6 en 8 bezorgd worden, ondanks dat dit vanochtend telefonisch is afgebeld..... vervolgens zou ik vandaag terug gebeld worden voor een nieuwe afspraak. Niet gebeurt (natuurlijk niet!) en.... tot op heden (nu 20 uur) is er niets geleverd..... snik!
gebeld met Hi: lang ik de wacht gehangen want men ging het uitzoeken. Conclusie: berichtgeving klopt niet want we hebben ze echt niet op voorraad. Nouuuu..... dat klopt natuurlijk niet! heb ik ze ook op gewezen; hoe kan het nou dat de pakketservice mij belt, en met mij vele anderen??? daar had de klantenserv geen antwoord op.... volgens hem klopte het niet want er waren geen toestellen geleverd!! het enige wat kon volgens klantenserv was dat ze nog niet in het systeem van hi zijn verwerkt. en dat de pakketdienst dus voorloopt op de gegevens van hi.... klinkt logischer dan zeggen dat ze er niet zijn...!!!
Maar zo gemakkelijk laat ik me ook niet met een kluitje in het riet sturen dus uiteindelijk heb ik het nr van de pakketservice gekregen.
Daar zeggen ze: de toestellen zijn wel degelijk bij ons, anders hadden wij geen opdracht! en ja, we hebben vanochtend echt een storing gehad waardoor de pinapparaten niet werkten en wij dus geen bezorgingen konden doen. de bezorger kan vanavond nog langs komen (ik geloof der geen snars van...). Verder kunnen ze nog niets afspreken want ze moeten dan wachten tot de levering weer terug is bij hun.... snappie het nog?? ik wel..... maar of ik het ook geloof allemaal??
morgenochtend ga ik weer bellen met de pakketservice, want die knakker komt vanavond echt niet meer!!
en ik reken niet meer op 2009! dat wordt echt 2010!!
wat een belachelijk gedoe allemaal...!!!!!
o ja: voor iedereen die er behoefte aan heeft... het nummer van de pakketdienst is: 0900-7386873
wel zo gemakkelijk die nummers!
ik heb wel het allerleukste ...........................
de HD2 met een verlenging besteld , paar dagen daarna geannuleerd , nu kreeg ik gister een sms : bedankt voor uw bestelling toen dacht ik nog het zal wel
krijg ik net weer een mail order verzonden , en ik wil hem niet eens meer haha
de HD2 met een verlenging besteld , paar dagen daarna geannuleerd , nu kreeg ik gister een sms : bedankt voor uw bestelling toen dacht ik nog het zal wel
krijg ik net weer een mail order verzonden , en ik wil hem niet eens meer haha
Lona even voor de duidelijkheid want volgens mij lopen er nu dingen door elkaar:
Is er bij jou ook sprake van een verlening van het HI abbo?
Ik zie ook dat jij bezorgt krijgt door een andere pakketdienst dan dat ik hem krijg want ik krijg hem bezorgt door TNT dat verbaast mij ook een beetje maar goed dat kan evt. te maken hebben met een nieuw abbo of verlenging.
Dus ik weet niet of jou situatie te vergelijken is met die van andere, vooralsnog ga ik er van uit dat ik hem morgen krijg, of het moet bij TNT fout gaan of er moet bergen sneeuw liggen.
Ik zie ook dat jij bezorgt krijgt door een andere pakketdienst dan dat ik hem krijg want ik krijg hem bezorgt door TNT dat verbaast mij ook een beetje maar goed dat kan evt. te maken hebben met een nieuw abbo of verlenging.
Dus ik weet niet of jou situatie te vergelijken is met die van andere, vooralsnog ga ik er van uit dat ik hem morgen krijg, of het moet bij TNT fout gaan of er moet bergen sneeuw liggen.
zover ik je vertellen kan word een verlenging met TNT verstuurd (al je gegevens zijn al bekend bij Hi) en een nieuw abonnement met een koerier (die dan een foto van een legitimatie moet maken en je moet 0,01 cent pinnen met de bankpas waarvan de rekening bij de bestelling opgegeven is)markmart33 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:30:
Lona even voor de duidelijkheid want volgens mij lopen er nu dingen door elkaar:
Verwijderd
Ik heb mijn abbo op 5 dec verlengd en ik heb nog helemaal geen status van verzonden
en btw een vraagje moet je nog een e-mail bevestigen? Want er staat dat mijn bestelling ontvangen is maar die status staat er nu al sinds 3 uur gisteren en ik had de klantenservice gebeld en die zeiden dat het toestel WAARSCHEINLIJK morgen wordt geleverd. Dat wordt dus vast 2010
Verwijderd
Volgens mij moeten jullie dit al weten , maar voor de zekerheid.
Je kan je zending van TNT volgen 'Track en Trace' genaamd. Dit is van TNT zelf dus staat los van informatie wat ze van Hi krijgen. Heb zo de zending van mijn SD-kaart gevolgd en het werkt prima.
hier moet je alleen je ordernr. en postcode invullen en dan krijg je je zending te zien met barcode (die moet je overigens via de mail (orderbevestiging)hebben gehad begint met 3S.........) . Volgens deze site ligt mijn pakket in Amsterdam-Bornhout voor intern transport, wat ze bij Hi mij niet konden vertellen.
Hier de link: https://services.nl.cevalogistics.com/portal/uob/public
hoop jullie geholpen te hebben...
Je kan je zending van TNT volgen 'Track en Trace' genaamd. Dit is van TNT zelf dus staat los van informatie wat ze van Hi krijgen. Heb zo de zending van mijn SD-kaart gevolgd en het werkt prima.
hier moet je alleen je ordernr. en postcode invullen en dan krijg je je zending te zien met barcode (die moet je overigens via de mail (orderbevestiging)hebben gehad begint met 3S.........) . Volgens deze site ligt mijn pakket in Amsterdam-Bornhout voor intern transport, wat ze bij Hi mij niet konden vertellen.
Verwijderd
bij mij staat er:"Bij de combinatie van door u ingevoerde ordernummer en postcode kunnen wij geen pakket vinden. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw. "Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:21:
Werkt dit alleen voor KPN klanten?
Verwijderd
@ boeingpilot:
jij zou eens heel erg kwaad met hi KS moeten gaan bellen.. ik heb de mijne op 10 december verlengd en mijn status staat inmiddels op pakket verzonden
jij zou eens heel erg kwaad met hi KS moeten gaan bellen.. ik heb de mijne op 10 december verlengd en mijn status staat inmiddels op pakket verzonden
Verwijderd
Dat durf ik niet te zeggen.... Maar aan de site te zien wel, anders moet je het via de TNT-site proberen.
Maar je hebt toch wel bij Hi verlengd?
Maar je hebt toch wel bij Hi verlengd?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 21:49 ]
Bedankt maar helaas krijg ik: Bij de combinatie van door u ingevoerde ordernummer en postcode kunnen wij geen pakket vinden. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw.Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:21:
Heb wel gewoon bij status verzonden...
Verwijderd
Ik ga morgenochtend gelijk naar de KS bellen en k blijf aan de lijn totdat het geregeld is en ik hem morgen binnnen hebVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 21:39:
@ boeingpilot:
Ik net een reactie gehad op mijn klacht aan HI (via dat formulier hier eerder gepost).Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:13:
[...]
Ik ga morgenochtend gelijk naar de KS bellen en k blijf aan de lijn totdat het geregeld is en ik hem morgen binnnen heb
Is verstuurd: 12/29/2009 06:04 NM
Tevens heb ik naar aanleiding van je e-mail de gegevens nagekeken. Hieruit blijkt dat de HTC HD2 momenteel niet op voorraad is. Ik begrijp dat dit vervelend is. Wanneer Hi dit mobiele toestel opnieuw op voorraad ontvangt zal je daar tevens spoedig bericht over ontvangen. Ik wil je adviseren de levering van je mobiele toestel af te wachten.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Dit terwijl mijn status op de site op verzonden staat en ik tevens een sms ontvangen heb. Ik begrijp echt niet dat HI zichzelf enorm aan het tegenspreken is...
Hi is toch van KPN? Hi is ook een van de 'big-boys'. Het verbaasd en schokt mij een beetje om al deze reacties te lezen van Hi klanten. Zelf ben ik ook nog in afwachting (Niet bij Hi), ik kan mijne eind volgende week ontvangen.
Als ik jullie was zou ik het niet hierbij laten hoor, Hi kan jullie op zijn minst iets ter compensatie geven (Bluetooth Headset of dergelijke).
Als ik jullie was zou ik het niet hierbij laten hoor, Hi kan jullie op zijn minst iets ter compensatie geven (Bluetooth Headset of dergelijke).
[ Voor 24% gewijzigd door HollovVpo1nt op 29-12-2009 22:55 ]
even weer een update van mij (ik had de HD2 geannuleerd maar word blijkbaar toch geleverd met verlening :-s)
ik heb de Hi KS gebeld en die konden gewoon helemaal niks zeggen , nee meneer als u geannuleerd heeft dan word er niets verstuurd naar u en we kunnen ook niets versturen want de HD2 is niet op voorraad
toen ik vroeg waarom ik een mail en sms kreeg dat mijn (2weken geleden geannuleerde) bestelling verstuurd was kreeg ik het antwoord : dat is waarschijnlijk een foutje , ok dat zal wel bedankt
ga ik dus net bij tnt track & trace kijken staat er dit :
Zending opgehaald en in sorteerproces 29-12-2009 Utrecht , sorteren pakketten
op de Hi site staat dit :
Orderinfo:
Ordernummer: ********
HTC HD2
Hi Online 15 2 jaar
Eindeloos online
8GB microSDHC
Status:
Order verzonden
Nou ik weet het ook niet meer , ben benieuwd of ik morgen de HD2 geleverd krijg , misschien vind ik hem toch wel ok en hou ik hem (anders hou marktplaats in de gaten ;-)
ik heb de Hi KS gebeld en die konden gewoon helemaal niks zeggen , nee meneer als u geannuleerd heeft dan word er niets verstuurd naar u en we kunnen ook niets versturen want de HD2 is niet op voorraad
toen ik vroeg waarom ik een mail en sms kreeg dat mijn (2weken geleden geannuleerde) bestelling verstuurd was kreeg ik het antwoord : dat is waarschijnlijk een foutje , ok dat zal wel bedankt
Orderinfo:
HTC HD2
Hi Online 15 2 jaar
Eindeloos online
8GB microSDHC
Status:
Order verzonden
Nou ik weet het ook niet meer , ben benieuwd of ik morgen de HD2 geleverd krijg , misschien vind ik hem toch wel ok en hou ik hem (anders hou marktplaats in de gaten ;-)
Daarom heb ik ook hier een topic gestart bij de consumentenbond vanwege dit enorme fiasco van Hi.Ik heb inmiddels in de loop van de avond ook Hi-Ks aan de lijn gehad en gevraagd om uitleg maar iedere keer kunnen ze geen duidelijke antwoord geven en staan ze zelf vaak met een mond vol tanden als je een antwoord verwacht op een simpele vraag als b.v. waarom het nou zo lang duurt.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:54:
Hi is toch van KPN? Hi is ook een van de 'big-boys'. Het verbaasd en schokt mij een beetje om al deze reacties te lezen van Hi klanten. Zelf ben ik ook nog in afwachting (Niet bij Hi), ik kan mijne eind volgende week ontvangen.
Nou mensen ik raad echt iedereen aan om zich aan te melden bij de consumentenbond en tevens je klacht te brengen op mijn topic over dit probleem op de forum van de consumentenbond want dit slaat echt totaal nergens op hoe Hi ons behandelt als klant.Zeker met hun onzinnige onzin via de KS en de wazige smsjes van hun.Ik zou het bijna niet willen zeggen maar dit fiasco van Hi is onderhand frontpage nieuws waardig hier op Tweakers.
Maar goed volk post je klacht op deze topic en wie weet krijgen we wel iets als compensatie vanwege de lange levertijd en de enorme slechte service van Hi.Want zoals HollovVpo1nt hierboven al aangaf moeten we het niet hierbij laten...
Zie bij Track & Trace het volgende:DaFreakR schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:53:
Ik heb hem gisteren bij de verlenging van mijn abonnement besteld.
Statusinformatie Datum Locatie
Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-12-2009 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
Zou ik hem dan toch echt netjes binnen 2 dagen in huis hebben via Hi?!
Verwijderd
Had eigenlijk geen zin om weer mijn verhaal te doen... Maar ik heb toch een kleine reactie geplaatst op je topic.QubicX schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:21:
[...]
Daarom heb ik ook hier een topic gestart bij de consumentenbond vanwege dit enorme fiasco van Hi.Ik heb inmiddels in de loop van de avond ook Hi-Ks aan de lijn gehad en gevraagd om uitleg maar iedere keer kunnen ze geen duidelijke antwoord geven en staan ze zelf vaak met een mond vol tanden als je een antwoord verwacht op een simpele vraag als b.v. waarom het nou zo lang duurt.
Nou mensen ik raad echt iedereen aan om zich aan te melden bij de consumentenbond en tevens je klacht te brengen op mijn topic over dit probleem op de forum van de consumentenbond want dit slaat echt totaal nergens op hoe Hi ons behandelt als klant.Zeker met hun onzinnige onzin via de KS en de wazige smsjes van hun.Ik zou het bijna niet willen zeggen maar dit fiasco van Hi is onderhand frontpage nieuws waardig hier op Tweakers.
Maar goed volk post je klacht op deze topic en wie weet krijgen we wel iets als compensatie vanwege de lange levertijd en de enorme slechte service van Hi.Want zoals HollovVpo1nt hierboven al aangaf moeten we het niet hierbij laten...
Andere gedupeerde ook gewoon doen want de consumentenbond is erg invloed rijk. Misschien kunnen we met z'n alle toch als compensatie idd een headset of TomTom (voor op de HD2) etc afdwingen.
Laterz
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 00:28 ]
Nou bij mij komt ie nu toch ook wel erg dichtbij... Het zou wat zijn als tie vandaag binnenkomt, terwijl de KS volhoudt dat ie niet op voorraad is...cardwizard schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:18:
even weer een update van mij (ik had de HD2 geannuleerd maar word blijkbaar toch geleverd met verlening :-s)
Orderinfo:
HTC HD2
Hi Online 15 2 jaar
Eindeloos online
8GB microSDHC
Status:
Order verzonden
Zending zit in afleverroute 30-12-2009 Gouda , pakkettendistributie
Voorgemeld en gescand op rit 30-12-2009 Gouda , pakkettendistributie
EDIT: Chauffeur is onderweg 30-12-2009 Gouda , pakkettendistributie... Komt steeds dichterbij
[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 30-12-2009 08:43 ]
voor mij ookKomt steeds dichterbij

eindelijk
na wat gebel kreeg te horen dat er een backlog was van 280 toestellen en dat die backlog voor 6 januari opgelost zou zijn.
[ Voor 59% gewijzigd door xantrex op 30-12-2009 08:52 ]
Verwijderd
TNT Post
Zending gesorteerd in sorteercentrum 30-12-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 30-12-2009 Ridderkerk , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 30-12-2009 Ridderkerk , pakkettendistributie
Als ik dit moet geloven dan heb ik hem vanmorgen / begin middag binnen!
Zending gesorteerd in sorteercentrum 30-12-2009 Dordrecht , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 30-12-2009 Ridderkerk , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 30-12-2009 Ridderkerk , pakkettendistributie
Als ik dit moet geloven dan heb ik hem vanmorgen / begin middag binnen!
Hmm, bij mij zit ie nog steeds in het sorteerproces:
Zending gesorteerd in sorteercentrum 29-12-2009 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 30-12-2009 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
2x?!
Zending gesorteerd in sorteercentrum 30-12-2009 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
2x?!
Verwijderd
net met HI KS gebeld, ja u KWAM wel in aanmerking voor het toestel en nee we hebben hem NIET OP VOORAAD
nou gaat die klantenservice griet even vragen aan een team-leider die dit op gaat lossen, ik ben benieuwd of ik terug gebeld word....
Verwijderd
Zending gesorteerd in sorteercentrum 30-12-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 30-12-2009 Amersfoort , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 30-12-2009 Amersfoort , pakkettendistributie
Come to papa!!!
Zending gesorteerd in sorteercentrum 30-12-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Voorgemeld en gescand op rit 30-12-2009 Doetinchem , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 30-12-2009 Doetinchem , pakkettendistributie
nou begin ik het nog leuk te vinden ook :-)
Voorgemeld en gescand op rit 30-12-2009 Doetinchem , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 30-12-2009 Doetinchem , pakkettendistributie
nou begin ik het nog leuk te vinden ook :-)
Verwijderd
Wat ik raar vind is dat jullie dan wel een verzendingsbewijs hebben met barcode om te volgen?.
Ik kreeg een sms dat mijn toestel word geleverd paar uur nadat ik met de klantenservice had gebeld.
Vraag me af of ik hem ontvang en anders bel ik ze morgen en ga ik helemaal los op ze.
Ik kreeg een sms dat mijn toestel word geleverd paar uur nadat ik met de klantenservice had gebeld.
Vraag me af of ik hem ontvang en anders bel ik ze morgen en ga ik helemaal los op ze.
Verwijderd
Bij je order status op HI.nl kan je op TNT post klikken! en dan zie je waar je pakket is.Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:30:
Wat ik raar vind is dat jullie dan wel een verzendingsbewijs hebben met barcode om te volgen?.
Verwijderd
Ja dan vraagt hij naar een barcode nummer maar ik heb alleen een ordernummer gehad en misschien dat ik hem bij tnt wel kan volgen want Hi blijft toch bij een status terwijl ik wel smsjes krijg.Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:34:
[...]
Bij je order status op HI.nl kan je op TNT post klikken! en dan zie je waar je pakket is.
Waar hebben jullie je barcode nummer dna ontvangen?
De mijne is net bezorgd. Ik heb nog niet kunnen kijken, want ik ben op mijn werk... Ik had hem rond sinterklaas besteld.
De barcode is te vinden bij je HI order status, er is een directe link aangemaakt!Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:39:
[...]
Ja dan vraagt hij naar een barcode nummer maar ik heb alleen een ordernummer gehad en misschien dat ik hem bij tnt wel kan volgen want Hi blijft toch bij een status terwijl ik wel smsjes krijg.
Of heb jij soms een nieuw abbo, want dan gaat het niet via TNT.
Verwijderd
Bij mij staat erVerwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:39:
[...]
Ja dan vraagt hij naar een barcode nummer maar ik heb alleen een ordernummer gehad en misschien dat ik hem bij tnt wel kan volgen want Hi blijft toch bij een status terwijl ik wel smsjes krijg.
Order Status:
Order verzonden!
dan kan ik op tnt klikken en dan heeft die gelijk je Bar Code. Nooit een bericht van BarCode gehad
Voor TNT pakket informatie
klik hier
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 11:06 ]
Precies inderdaad als we nu echt met z'n allen zoveel mogeljk klachten plaatsen op deze topic dan kan de consumentenbond iets voor ons doen.Ook al heb je misschien al je telefoon binnen maar vanwege het feit dat je uberhuapt extreem lang moest wachten en omdat er mensen zijn die nog steeds in afwachting zijn ondank de onzin van Hi-Ks en hun slordige smsjes zou je gewoon je verhaal moeten doen want ik vind dat we wel recht hebben op compensatie om hun slordige fout vanuit Hi.Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:26:
[...]
Had eigenlijk geen zin om weer mijn verhaal te doen... Maar ik heb toch een kleine reactie geplaatst op je topic.
Andere gedupeerde ook gewoon doen want de consumentenbond is erg invloed rijk. Misschien kunnen we met z'n alle toch als compensatie idd een headset of TomTom (voor op de HD2) etc afdwingen.
Laterz
Kom op volk meld je hier aan bij de consumentenbond en post je klacht hier op deze topic,hoe meer hoe beter want dan kan de consumentenbond actie voor ons ondernemen.
Verwijderd
Eindelijk!
10 minuten geleden afgeleverd en staat nu aan in mijn handjes.
OMG .. wat een scherp beeld .. en alles gaat zóóóóó vloeiend =)
Ik heb hem ook ontvangen zojuist, maar ik zag dat er geen 8gb geheugen kaartje bij zat, terwijl de actie is volgens mij dat je deze er gratis bij geleverd krijgt.
Wie heeft hem nog meer niet ontvangen dat geheugenkaartje en wie weet hoe het zit?
Wie heeft hem nog meer niet ontvangen dat geheugenkaartje en wie weet hoe het zit?
Mooi,
Ook ik heb hem binnen, 2 dagen na bestelling
Ook ik heb hem binnen, 2 dagen na bestelling
Verwijderd
ik heb m nu net een uurtje 
inclusief 8gb sdkaartje
krijgen we m nou ineens allemaal tegelijk
inclusief 8gb sdkaartje
krijgen we m nou ineens allemaal tegelijk
Verwijderd
Netjes!Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 11:34:
Eindelijk!
Veel plezier ermee!
Verwijderd
Ook hier zat er een 8GB geheugen kaart bij.
Markmart33, controlleer anders even je order op de Hi website. Daar staat precies wat er in je pakketje hoort te zitten. Bij mij stond er iig duidelijk een 8GB geheugenkaartje bij vermeld.
Markmart33, controlleer anders even je order op de Hi website. Daar staat precies wat er in je pakketje hoort te zitten. Bij mij stond er iig duidelijk een 8GB geheugenkaartje bij vermeld.
Op de order stond het er niet bij maar goed leek mij meer dan logisch dat hij er wel bij zou zitten aangezien het duidelijk op de website vermeld stond.Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:11:
Ook hier zat er een 8GB geheugen kaart bij.
Ik zal zo maar even bellen en indien nodig een beetje stennis gaan schoppen, het is wel het minste wat ze er bij hadden kunnen doen aangezien ik ook een maand heb moeten wachten op het toestel.
Verwijderd
Bij mij staat er.markmart33 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:36:
[...]
Op de order stond het er niet bij maar goed leek mij meer dan logisch dat hij er wel bij zou zitten aangezien het duidelijk op de website vermeld stond.
Ik zal zo maar even bellen en indien nodig een beetje stennis gaan schoppen, het is wel het minste wat ze er bij hadden kunnen doen aangezien ik ook een maand heb moeten wachten op het toestel.
HTC HD2
Hi Online 20 2 jaar
Eindeloos online
8GB microSDHC
Dus ze leveren ook maar een 8GB
Heb jij via het web afgesloten of telefonisch?Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:44:
[...]
Bij mij staat er.
HTC HD2
Hi Online 20 2 jaar
Eindeloos online
8GB microSDHC
Dus ze leveren ook maar een 8GB
Ik heb net gebeld met HI ks en volgens hun geld deze actie alleen voor verlengen via het web.
Ik sprak al mijn twijfel uit of dit wel klopte maar ja zijn woord tegen het mijne.
Verwijderd
Via webmarkmart33 schreef op woensdag 30 december 2009 @ 12:54:
[...]
Heb jij via het web afgesloten of telefonisch?
Ik heb net gebeld met HI ks en volgens hun geld deze actie alleen voor verlengen via het web.
Ik sprak al mijn twijfel uit of dit wel klopte maar ja zijn woord tegen het mijne.
Ook binnen gekregen rond half 11 inclusief 8GB kaartje. Ben m nu aan het opladen. Zag op internet dat ie de eerste keer ongeveer 5 a 6 uur moet opladen ivm verdere kwaliteit van de batterij?
Verwijderd
Hallo,
Ook ik heb een aantal weken geleden mijn bestaande abbo via telefoon verlengd. Echter, mij werd eerst enkele keren werd medegedeeld dat ik de HD2 niet kon krijgen omdat ie niet op de website stond. Uiteindelijk bestelling toch gelukt, mét een 8 gd kaartje. Echter, na twee weken nog niets gehoord. Via Hi kreeg ik "geen pakket gevonden" te zien.
Toch nog maar eens gebeld met Hi. Ik moest maar geduld hebben. Kluitje, riet, welbekende verhaal. Paar dagen later nog een keer gebeld. Toen doorverbonden met afdeling "opzeggingen". Oude bestelling werd geannuleerd en er werd een nieuwe bestelling aangemaakt, zodat ik boven op de stapel zou komen te liggen. Dat was eergisteren.
Gisteren volgde een mail dat het toestel niet op voorraad was en dat het nog even kon duren. Vandaag opnieuw gebeld. En wat bleek? Een track- and -trace nummer! "chauffeur is onderweg"! Kortom, ik ga het ding vandaag ontvangen!
Misschien een goede tip voor mensen die al lang wachten: Afdeling opzeggingen bellen, annuleren en opnieuw bestellen!
Ook ik heb een aantal weken geleden mijn bestaande abbo via telefoon verlengd. Echter, mij werd eerst enkele keren werd medegedeeld dat ik de HD2 niet kon krijgen omdat ie niet op de website stond. Uiteindelijk bestelling toch gelukt, mét een 8 gd kaartje. Echter, na twee weken nog niets gehoord. Via Hi kreeg ik "geen pakket gevonden" te zien.
Toch nog maar eens gebeld met Hi. Ik moest maar geduld hebben. Kluitje, riet, welbekende verhaal. Paar dagen later nog een keer gebeld. Toen doorverbonden met afdeling "opzeggingen". Oude bestelling werd geannuleerd en er werd een nieuwe bestelling aangemaakt, zodat ik boven op de stapel zou komen te liggen. Dat was eergisteren.
Gisteren volgde een mail dat het toestel niet op voorraad was en dat het nog even kon duren. Vandaag opnieuw gebeld. En wat bleek? Een track- and -trace nummer! "chauffeur is onderweg"! Kortom, ik ga het ding vandaag ontvangen!
Misschien een goede tip voor mensen die al lang wachten: Afdeling opzeggingen bellen, annuleren en opnieuw bestellen!
Verwijderd
WTF!!! Ik heb mijn verlenging op 26nov aangevraagd en alles wat ik zie op de "klote" hi site is dat mijn bestelling werd ontvangen en is in behandeling. Ik heb gisteren gebeld om te vragen wat de werkelijke status van mijn bestelling was aangezien sominge mensen (die veel later hun bestelling hebben gevraagd) hun bestelling al door de coreur opgepickt werd en ze konden me niets zeggen, ze wisten van niets. Ik krijg zoals altijd de vaage aantwoord dat ze weer op 6 januari weer leverwaar zijn. Tot mijn verbazing zi ik dat een aantal mensen hun toestel binnen hebben gekregen.
Jenzmen : je zei dat je jouw bestelling had opgezegd en vervolgens het opnieuw gedan en tot jou verbazing is de toestel onderweg. Ik ben bang dat als ik dat doe ( na meer dan 1 maand wachten) dan kan ik me vergeten dat die op 6 jan binnen krijg. Ik weet niet wat ik moet doen. Help please!!!!
Groeten
Edit: Nu zie ik dat je Jenzmen de toestel al hebt. Veel plezier ermee.
Jenzmen : je zei dat je jouw bestelling had opgezegd en vervolgens het opnieuw gedan en tot jou verbazing is de toestel onderweg. Ik ben bang dat als ik dat doe ( na meer dan 1 maand wachten) dan kan ik me vergeten dat die op 6 jan binnen krijg. Ik weet niet wat ik moet doen. Help please!!!!

Groeten
Edit: Nu zie ik dat je Jenzmen de toestel al hebt. Veel plezier ermee.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 14:28 ]
14:38 - Mijn bestelling van 2 december is vandaag veranderd in "Order wordt gepickt in magazijn." Misschien met een beetje geluk heb ik hem morgen en anders dus waarschijnlijk net voor 6 januari.
15:37 - Status "Order verzonden".
[ Voor 10% gewijzigd door Lukin op 30-12-2009 15:38 ]
Verwijderd
Vieze schijnheilige hufters van Hi....
Nu staat er op de shop bij de HD2 : voor 17:00 besteld = morgen in huis.
Klik en lach mee: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-HD2/THTOUHD2bl.html
Ik heb hem nog steeds niet, maar bij TNT staat er chauffeur is onderweg....... W88 = KUT
Ik heb hem nog steeds niet, maar bij TNT staat er chauffeur is onderweg....... W88 = KUT
Verwijderd
zucht....Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:10:
Vieze schijnheilige hufters van Hi....
Ik moest toch wel een klein beetje lachen ja

Verwijderd
TNT komt tot 21:30 bezorgen.....
Dus geen posts meer van mij verwachten want deze jongen zit voor de deur met een thermoskan koffie en een trommeltje bruin grofvolkoren broodjes met kaas.
Laterz en succes en voor de mensen die 'm al hebben veel plezier.
Dus geen posts meer van mij verwachten want deze jongen zit voor de deur met een thermoskan koffie en een trommeltje bruin grofvolkoren broodjes met kaas.
Verwijderd
suc6Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:36:
TNT komt tot 21:30 bezorgen.....
ik heb hem binnen.
heel de middag bij men tante gezeten waar hij bezorgd zou worden.
heerlijk.
heel de middag bij men tante gezeten waar hij bezorgd zou worden.
heerlijk.
Verwijderd
Ik heb hem vanochtend toen ik mijn laatste reactie binnen gehad.
Ging ff naar de wc en toen ging de deurbel xD.
Dus ik rennen stond daar de man van TNT die mij mijn hd2 heeft overhandigd.
Wat ik er allemaal heb bijgehad:
Hd2
2 en 8 gig micro SD
Oortjes
Stekker met usb kabel
Leren beschermhoes (niet eens om gevraagd maarja xD)
Oordopjes beschermers.
En me eindeloos online als toevoeging bij mijn hi 25 is gisteravond al geactiveerd dus kon alles meteen qua internet instellen geniet er echt de hele dag al van
Jongens hoop dat jullie hem ook zo snel mogelijk binnen kregen.
Internet is trouwens SNEL Ohw daar word je niet geod van ik knipper en het is er xD
DAMN!!!!
Ging ff naar de wc en toen ging de deurbel xD.
Dus ik rennen stond daar de man van TNT die mij mijn hd2 heeft overhandigd.
Wat ik er allemaal heb bijgehad:
Hd2
2 en 8 gig micro SD
Oortjes
Stekker met usb kabel
Leren beschermhoes (niet eens om gevraagd maarja xD)
Oordopjes beschermers.
En me eindeloos online als toevoeging bij mijn hi 25 is gisteravond al geactiveerd dus kon alles meteen qua internet instellen geniet er echt de hele dag al van
Jongens hoop dat jullie hem ook zo snel mogelijk binnen kregen.
Internet is trouwens SNEL Ohw daar word je niet geod van ik knipper en het is er xD
DAMN!!!!
Verwijderd
na gesproken te hebben met de teamleider van alle klantenservice dozenLukin schreef op woensdag 30 december 2009 @ 14:38:
14:38 - Mijn bestelling van 2 december is vandaag veranderd in "Order wordt gepickt in magazijn." Misschien met een beetje geluk heb ik hem morgen en anders dus waarschijnlijk net voor 6 januari.
staat mijn order nu sinds vanmiddag op "order word gepickt uit het magazijn" ik heb zo het gevoel dat ik em morgen nog niet binnen heb zoals belooft...
@huskyy waar was dat kaartje dan.
en ligt het aan mijn of is die van hi met 1.48
en ligt het aan mijn of is die van hi met 1.48
Verwijderd
nou, mijne is wel binnen (overigens idd geen verlenging maar nieuw abb) maar niet hier in huis!!!
als alles goed gaat krijg ik m zaterdagochtend want morgen komt mij niet uit....
succes en veel plezier voor iedereen die hem heeft!!!
als alles goed gaat krijg ik m zaterdagochtend want morgen komt mij niet uit....
succes en veel plezier voor iedereen die hem heeft!!!