Hi krijgt van mij geen nieuw jaar met nieuwe kansen.
Al reeds op 3 december heb ik mijn bestaande abonnement bij Hi verlengd. Vrijwel direct kreeg ik een mailtje met daarin de bevestiging van mijn order. Helaas kreeg ik ook vrijwel direct een smsje dat het toestel niet op voorraad was en dat er een afspraak met mij zou worden gemaakt wanneer het toestel op voorraad zou komen.
Na het drama met de levering en de reactie van hi daarop die uitvoerig te lezen is in dit topic, had ik goede hoop dat mijn toestel nog voor het nieuwe jaar binnen zou zijn. Natuurlijk was ik ook wel bereid te wachten op 6 januari, maar hoe eerder hoe beter natuurlijk. Leuk dat ze al die tijd aan het lijntje hebben kunnen houden met "12 december komt uw toestel weer in voorraad", "21 december, dat gaat het worden", "oh nee, toch maar 6 januari".
Na de positieve berichten te hebben gelezen van de laatste dagen van 2009, heb ik mijn bestelstatus maar eens opgezocht op de website van Hi. Daar deze al vanaf 3 december op "toestel niet op voorraad" stond, had ik daar niet al te veel van verwacht.
Tot mijn grote ongenoegen, trof ik daar het volgende bericht aan:
"Laatste update: 30/12/2009
Bestelling is door ons geannuleerd, vanwege onvolledige en of onjuiste gegevens."
Ik nog even naar de shop van hi om dat verrekte *excuses voor mijn taalgebruik* nummer van de klantenservice op te zoeken. Weet ook deze pagina mij nog even te vertellen dat mijn abonnement god betere is verlengd tot 29 augustus 2011 en dat ik dus geen nieuw toestel kan uitzoeken.
Dus
1) Hi heeft mij geen mail / sms gestuurd en geen belletje gegeven met de nieuwe status van de bestelling.
2) Mijn bestelling is geannuleerd.
3) Toch is mijn abonnement verlengd met 1,5 jaar
4) Na meer dan 5 keer te hebben gebeld de afgelopen maand met de helpdesk (of liever: kletspraatlijn), is het enige wat ze kunnen doen mijn bestelling annuleren.
De maat is vol. Ik hoop dat niemand zo'n rotte ervaring heeft met Hi, want dit is ongehoord.
Edit: Wat er dan onvolledig of onjuist is, daar ben ik heel benieuwd naar. Ik ben al klant bij Hi, heb sindsdien geen naamswijziging gehad, ook heb ik nog hetzelfde telefoonnummer (die ze maar al te goed hebben gebruikt tijdens het spam je klanten met smsjes schandaal).
[
Voor 6% gewijzigd door
eelkevdbos op 01-01-2010 13:45
. Reden: toevoeging ]