Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2021
Heeft iemand enig idee hoe het zit met de voorraad van de Hi winkels? Ik heb m namelijk 4 december bij de Hi winkel in Tilburg besteld en heb nog niets te horen gekregen. Ze zouden bellen als ie binnen was. Toen werd mij wel verteld dat de winkel altijd levering krijgt op dinsdag en donderdag.

Ik wacht af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen die moeite hebben hun telefoon in het bijgeleverde hoesje te krijgen?
Hij gaat er lastig in .. en eruit halen duurt 5 minuten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 22:47

Smarron

The bend

Nu moeten jullie voor de gein naar Hi bellen en nogmaals vragen hoelang de levertijd bedraagt. Ik zou echt lachen als ze wederom gaan zeggen: Helaas, we hebben deze niet op voorraad. Zou ze nog belachelijker maken dan dat ze nu al zijn. :X

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Laatst online: 02-02-2021
Ik heb inmiddels mijn HTC HD2 besteld i.c.m. een Telfort 300 abonnement via gsmweb.nl
Op de site van Telfort staat aangegeven dat de verwachte leverdatum 2 januari is.
Ik heb gisteren al een bevestiging gekregen dat ze mijn contract hebben ontvangen, alleen heb ik de e-mail niet ontvangen waarin ze zouden aangeven dat mijn contract is geactiveerd en dat hij wordt verzonden etc.
Betekent dit dat ik moet wachten tot 2 januari of .. ?
Zijn er anderen tussen ons die ook via gsmweb.nl een Telfort abbonement met dit toestel hebben besteld?
Zo ja, kunnen jullie mij inlichten over jullie bestelstatus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 08:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nafi schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:51:
Ik heb inmiddels mijn HTC HD2 besteld i.c.m. een Telfort 300 abonnement via gsmweb.nl
Op de site van Telfort staat aangegeven dat de verwachte leverdatum 2 januari is.
Ik heb gisteren al een bevestiging gekregen dat ze mijn contract hebben ontvangen, alleen heb ik de e-mail niet ontvangen waarin ze zouden aangeven dat mijn contract is geactiveerd en dat hij wordt verzonden etc.
Betekent dit dat ik moet wachten tot 2 januari of .. ?
Zijn er anderen tussen ons die ook via gsmweb.nl een Telfort abbonement met dit toestel hebben besteld?
Zo ja, kunnen jullie mij inlichten over jullie bestelstatus?
Ik heb ook een Telfort 300 abonnement genomen i.c.m. een HD2, net als jij. Ik heb een paar keer gebeld naar GSMWEB over wanneer het toestel geleverd zou worden. Eergisteren zei een medewerken tegen mij dat op het 'werkvloer' word gezegd dat ze eind volgende week binnen komen. Ze hebben wel al mijn simkaart opgestuurd zodat ik kan bellen (eigen verzoek).
Maar ik dacht dat GSMWEB de HD2's inkoopt, niet Telfort? Als ik de leverdatum van Telfort aan hou dan heb ik hem waarschijnlijk maandag of dinsdag binnen.
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:12:
Nog meer mensen die moeite hebben hun telefoon in het bijgeleverde hoesje te krijgen?
Hij gaat er lastig in .. en eruit halen duurt 5 minuten ..
Naarmate de tijd vorderd zal hij er steeds makkelijker in gaan las ik in de HD2 topic, maar ja iedereen heeft er in het begin moeite mee.
Kijk eens op netimes.com , zeer nette hoesje. Ik ga zelf the jelly hoesjes bestellen :P

[ Voor 16% gewijzigd door HollovVpo1nt op 30-12-2009 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 16:10:
Vieze schijnheilige hufters van Hi....

Nu staat er op de shop bij de HD2 : voor 17:00 besteld = morgen in huis.

Klik en lach mee: http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-HD2/THTOUHD2bl.html

Ik heb hem nog steeds niet, maar bij TNT staat er chauffeur is onderweg....... W88 = KUT
Ik vind dit eerlijk gezegd echt niet om te lachen, dit is triest. Mensen die hun abbo blijkbaar voor 17:00 bestellen krijgen heb binnen 24 uur terwijl er al mensen sinds november aan het wachten zijn en nog niet weten wanneer zij hem krijgen. Jullie tolerantie is blijkbaar erg hoog. Hier kunnen ze toch niet mee weg komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
HollovVpo1nt schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:05:

Ik heb ook een Telfort 300 abonnement genomen i.c.m. een HD2, net als jij. Ik heb een paar keer gebeld naar GSMWEB over wanneer het toestel geleverd zou worden. Eergisteren zei een medewerken tegen mij dat op het 'werkvloer' word gezegd dat ze eind volgende week binnen komen. Ze hebben wel al mijn simkaart opgestuurd zodat ik kan bellen (eigen verzoek).
Maar ik dacht dat GSMWEB de HD2's inkoopt, niet Telfort? Als ik de leverdatum van Telfort aan hou dan heb ik hem waarschijnlijk maandag of dinsdag binnen.
Dankjewel voor je reactie.
Dan zal dit waarschijnlijk ook wel voor mij gelden, desnoods bel ik morgen even naar de KS.
En wat betreft het inkopen, ik weet het niet zeker maar nu je het zegt denk ik inderdaad ook dat gsmweb ze inkoopt i.p.v. telfort.
Hou ons op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HollovVpo1nt schreef op woensdag 30 december 2009 @ 21:13:
[...]

Ik vind dit eerlijk gezegd echt niet om te lachen, dit is triest. Mensen die hun abbo blijkbaar voor 17:00 bestellen krijgen heb binnen 24 uur terwijl er al mensen sinds november aan het wachten zijn en nog niet weten wanneer zij hem krijgen. Jullie tolerantie is blijkbaar erg hoog. Hier kunnen ze toch niet mee weg komen?
ik vind et ook niet om te lachen 5 dec. is mij morgen belooft maar nog steeds niet verstuurd. Zijn er verder nog mensen die aan het wachten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QubicX
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-05-2021
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 22:20:
[...]

ik vind et ook niet om te lachen 5 dec. is mij morgen belooft maar nog steeds niet verstuurd. Zijn er verder nog mensen die aan het wachten zijn?
Yup net als jij wacht ik ook nog steeds op mijn telefoon die ik meer dan 3 weken geleden al had besteld bij Hi.Maar er was vandaag wel een lichtpuntje,ik kreeg een sms van 4222 waarin stond dat mijn bestelling morgen word uitgeleverd door TNT.En tevens was mijn status ook al veranderd op de website van Hi waarin stond dat mijn order is verzonden.Maar ik vraag me dan nog steeds af ofdat ik het dan wel morgen krijg.Ik vrees het ergste maar als iemand mij hier meer over kan vertellen graag :)

Maar ik zal het nog een keer zeggen,als je wilt klagen over Hi en over hun belachelijke service en leveringstijden omtrent deze telefoon ga dan hier naartoe en meld je ook aan op de website van de consumentenbond want we hoeven dit niet te pikken als consument.Een paar mensen hebben dit al gedaan maar er moeten er echt meer zijn willen ze dit serieus nemen dus kom op volk!!!

• xantrex
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06-2023
Ik heb 'm *O* sinds gisteren. Na een maand wachten bij Hi

wat een ding :9

[ Voor 68% gewijzigd door xantrex op 31-12-2009 10:24 ]

• h4y0
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 22:51
Ik hou ook al even dit topic in de gaten en nadat ik zag dat meerdere hem via Hi binnen hadden gekregen kreeg ik hoop. Ik had afgelope maandag het standaard smsje gekregen dat de bestelling in ontvangst is genomen en dat ik op de Hi site de status van mijn bestelling kon bekijken. 29dec werd ik gebeld door de leverancier om een afspraak om te maken, hij had het over of donderdag of zaterdag nouja donderdag natuurlijk. Er was mij in dat gesprek gezegt dat hij tussen 9 en 4 zou komen en dat er de avond van te voren nog een mail werd verstuurd met een wat preciezere tijd. Ik zat gistere avond laat nog te kijken of de status update veranderde maar nee dus ik begon al te twijfelen. Maarja toch maar 9uur de wekker gezet en afwachten maar. Word ik net om 10:52 gebeld dat Hi een nieuwe afspraak wil maken omdat er iets mis was gegaan door een storing... Dus ik zei ja doe dan maar zo snel mogelijk en dat is 4jan pas, wel balen want ik kon toen ook uit zaterdag kiezen. Ik wacht het nog even af. =(

edit: Ook schiet me net te binnen dat hier ook werd gepost dat ze hem nu weer aanbieden met "voor 5uur besteld is morgen in huis". Dom van me dat ik dat niet heb gevraagt aan die gast die net belde. Natuurlijk belde hij met een onbekend nummer dus kan ik ook niet even terug bellen. Ik vraag me af of het zin heeft om het nummer van de klantenservice op te zoeken en het te vragen.

[ Voor 16% gewijzigd door h4y0 op 31-12-2009 11:17 ]

Verwijderd

Wat een bedrijf..... Gisteren dus de HD2 ontvangen. Prima toestelletje, wel even wennen met tekstinvoer, maar ok. Ben er blij mee.

Maar nu even de zoveelste kleine irritatie, die voor mij de druppel is.

Zoals ik eerder al zei: het beloofde 8 gb minisd kaartje werd NIET bijgeleverd. Hierover vandaag gebeld met de KS. Aangezien ik mijn eerste order (op advies van KS) had geannuleerd en een nieuwe order had laten aanmaken (zodat ik eerder aan de beurt zou zijn), kon de KS er niets aan doen dat mijn sd-kaartje niet meegeleverd was. Dan had ik 'de eerste order maar niet moeten annuleren'. Ze konden het sd-kaartje niet alsnog achteraf opsturen, want hij stond niet op de nieuwe order... Hoe moeilijk kan het zijn, mensen?

Oplossing kwam er uiteindelijk (na wat aandringen) wel: ik moet zelf maar een minisd-kaartje kopen en deze declareren bij HI. Nahjah... De zoveelste kleine irritatie in korte tijd. Ik ben er klaar mee.

Om eerlijk te zijn; ik heb de afgelopen jaren nooit problemen gehad met deze provider. Maar de interne organisatie loopt blijkbaar voor geen meter en de KS is wat mij betreft kortaf, onbegripvol en absoluut NIET klantgericht! IK ben de klant. WIJ zijn de klant. WIJ betalen. Iedere maand. Daarvoor mogen we service verwachten. En als HI fouten maakt en wij geirriteerd zijn, dan hoef IK niet de irritatie bij de KS terug te horen. ZIJ maken fouten. ZIJ dienen het op te lossen. En als je daar als KS-medewerkster geirriteerd van raakt, zoek dan een andere baan, of beter: wijs je supervisor eens op verbetermogelijkheden!! Ik hoop dat KPN zich eens achter de oren krabt en nadenkt over de dienstverlening die zij met de HI-KS wegzetten...

Pvvieuww... Ik ben mn irritatie kwijt. Misschien leest iemand van KPN/HI dit (en alle voorgaande posts) en dóet er eindelijk iets aan....

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zoals ik eerder al zei: het beloofde 8 gb minisd kaartje werd NIET bijgeleverd. Hierover vandaag gebeld met de KS. Aangezien ik mijn eerste order (op advies van KS) had geannuleerd en een nieuwe order had laten aanmaken (zodat ik eerder aan de beurt zou zijn), kon de KS er niets aan doen dat mijn sd-kaartje niet meegeleverd was. Dan had ik 'de eerste order maar niet moeten annuleren'. Ze konden het sd-kaartje niet alsnog achteraf opsturen, want hij stond niet op de nieuwe order... Hoe moeilijk kan het zijn, mensen?
Dan had je de eerste order niet moeten annuleren? Het van hun verdomde ADVIES :S
Pvvieuww... Ik ben mn irritatie kwijt. Misschien leest iemand van KPN/HI dit (en alle voorgaande posts) en dóet er eindelijk iets aan....
Denk je nou serious dat Hi iets gaat doen? Hi is een bedrijf die net als alle andere op geld uit. Als ik klanten zoals jullie had (no offence) zou ik ook geen reet doen. Na al die irritaties zoals jij ze noemt ga je nog niet uit op actie. Ik ben niet eens een klant van Hi, maar ikzelf ben ook erg geirriteerd over de instelling van Hi.

[ Voor 4% gewijzigd door HollovVpo1nt op 31-12-2009 13:51 ]

Verwijderd

Ach ja.. die KS-mensen zijn ook maar uitzendkrachten die hun belscriptjes hebben en met hun handen gebonden zitten... Alleen de basis van fatsoenlijke dienstverlening is "zeggen wat je doet en doen wat je zegt". Zég dan gewoon dat je het toestel niet op voorraad hebt. Zég dan gewoon dat je een fout gemaakt hebt met het versturen van de order. Dan heb je al een boel irritatie uit de lucht én denken klanten eerder met je mee..

Natuurlijk doet KPN/Hi hier niets mee. Dat weet ik ook. Maar als ze alleen maar een kléin beetje ongemakkelijk gevoel krijgen na het lezen van dit topic, dan ben ik al tevreden.....

Verwijderd

Ha h4yO!!

bekend verhaal! bij mij is dinsdag ook de afpraak afgezegd wegens een "technische"storing.... volgens hun kwam het doordat het pinapparaat niet werkte... oke, kan gebeuren...
maar toen ik later weer een paar keer moest bellen wist niemand wat af van die zg storing!! mmmm, vreemd! ik heb uiteindelijk 4 verschillende mensen aan de lijn gehad omdat niemand een nw afspraak kon maken omdat het ding nog "vrij gegeven" moest worden. Uiteindelijk kreeg ik een welwillende dame aan de lijn die e.e.a. geregeld heeft voor me. Daarna werd ik weer door 3 dames gebeld om een afspraak te maken die ik al gemaakt had!!! ik werd er echt gek van... vooral toen de laatste dame zei dat ik het echt niet zaterdag ging worden maar as maandag!! terwijl hij afgelopende dinsdag al bezorgd had moeten worden!!!
nou, ik dacht het dus niet... na een hele preek van mij is het toch as zaterdag geworden. voor de zekerheid heb ik vanochtend nog even gebeld om te kijken of het nou goed staat en ja... ik sta er voor zaterdag op.

nu krijg ik net weer 4 (!!) emails achter elkaar met bezorgtijden voor zaterdag..heel vaag!!.

mijn advies: let op dat het echt goed gaat! en die technische storingen?? daar geloof ik echt niet meer in!! als ze daar weer mee aankomen kunnen ze echt mijn rug op! dat ga ik niet pikken, mijn geduld is nu echt op! (heb ik ze gisteren ook wel laten merken aan de telefoon (wel netjes gebleven, overigens!!))

wat is het toch in dit land! de geweldigste systemen worden bedacht; per internet bestellen en de volgende dag thuis hebben maar het lijkt wel of ze er nog niet klaar voor zijn! dat de techniek voor ze uitloopt en dat ze het niet kunnen behappen! en zeker niet als het even wat anders gaat dan zou moeten!
zie ook de mooie klantenservices; echte info kunnen ze niet geven! alleen maar standaard berichten! Jongens; dit werkt niet!!!! 8)7

gek word ik ervan... mooie maar loze beloftes! :?

Verwijderd

xantrex schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:23:
Ik heb 'm *O* sinds gisteren. Na een maand wachten bij Hi

wat een ding :9
en nou moet het verdomme niet gekker worden :( gister 3X door HI bevestigd dat mijn toestel vandaag kwam en vannochtend heb ik door te bellen mijn track&trace code gekregen die niet werkte, ik bel weer naar HI zeggen ze dat het toestel helemaal niet verstuurd is en dat het gewoon in het magazijn ligt. :( en ik krijg em dus pas VOLGENDE week. terwijl mensen die hem gister besteld hebben het toestel al binnen hebben :( :(

Verwijderd

en nou moet het verdomme niet gekker worden :( gister 3X door HI bevestigd dat mijn toestel vandaag kwam en vannochtend heb ik door te bellen mijn track&trace code gekregen die niet werkte, ik bel weer naar HI zeggen ze dat het toestel helemaal niet verstuurd is en dat het gewoon in het magazijn ligt. :( en ik krijg em dus pas VOLGENDE week. Ik wacht al sinds 5 dec. terwijl mensen die hem gister besteld hebben het toestel al binnen hebben :( :(

• h4y0
Hey Lona,

Welke nummers had jij gebeld? Ik had er 2 geprobeerd die ik vond via de Hi site maar dat waren alleen maar vervelende bel menus en kreeg maar niemand aan de lijn. Na 0,50cent eraan te verspillen maar opgehangen.
Heb je ook een PM gestuurd.

@boeingpilot,
Yep ze hebben daar duidelijk de boel niet op orde. Ben jij nog van plan er verder achteraan te gaan? Die gast zei dat 4jan (maandag) het snelst was dat ik hem kon krijgen. Ik vraag me af of we hem nog eerder kunnen krijgen want ik heb opzich het op maandag druk genoeg.. Word zelfs waarschijnlijk eerder naar huis ervoor maarja ik wil niet nog langer hoeven wachten.

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 13:30

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Heb mijn HD2 ook binnen, zondag besteld bij algebeld.nl en gisteren binnen, toch best vlug.
Ik ben happy :)

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

• Nafi
Ik heb net een e-mail gehad van GSMWEB waarin staat vermeld dat mijn aanvraag verwerkt en verstuurd is (Telfort abonnement).
Ik had m'n contract de 28ste opgestuurd.
Ik heb ook een barcode gekregen waarmee ik dus de zending kan traceren maar ik kan hem nog niet gebruiken, waarschijnlijk omdat hij nog niet verzonden is. Bij verzenddatum staat namelijk vandaag om 18:05.
Ik zal jullie op de hoogte houden :)

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nafi schreef op donderdag 31 december 2009 @ 16:55:
Ik heb net een e-mail gehad van GSMWEB waarin staat vermeld dat mijn aanvraag verwerkt en verstuurd is (Telfort abonnement).
Ik had m'n contract de 28ste opgestuurd.
Ik heb ook een barcode gekregen waarmee ik dus de zending kan traceren maar ik kan hem nog niet gebruiken, waarschijnlijk omdat hij nog niet verzonden is. Bij verzenddatum staat namelijk vandaag om 18:05.
Ik zal jullie op de hoogte houden :)
Serieus? Is dat de telefoon of alleen de simkaart? Ik heb hem eerder dan jouw besteld en ik krijg hem later... lol.
Maarja dan weet ik tenminste dat ze weer op voorraad zijn, zal zelf dan ook een mailtje krijgen snel :P
Thnx voor de update.

• Nafi
HollovVpo1nt schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:00:
[...]

Serieus? Is dat de telefoon of alleen de simkaart? Ik heb hem eerder dan jouw besteld en ik krijg hem later... lol.
Maarja dan weet ik tenminste dat ze weer op voorraad zijn, zal zelf dan ook een mailtje krijgen snel :P
Thnx voor de update.
Ja, telefoon + simkaart + 8gb microSD.
Aangezien we dezelfde abonnement hebben zal jij waarschijnlijk straks ook die e-mail krijgen :)
Ik zal na 18:05 even kijken of ik die barcode kan invullen en dan kijken waar de zending is.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nafi schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:04:
[...]

Ja, telefoon + simkaart + 8gb microSD.
Aangezien we dezelfde abonnement hebben zal jij waarschijnlijk straks ook die e-mail krijgen :)
Ik zal na 18:05 even kijken of ik die barcode kan invullen en dan kijken waar de zending is.
Krijg jij een 8GB Micro SD? Op de site staat toch echt 2 GB :|

• Nafi
HollovVpo1nt schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:16:
[...]

Krijg jij een 8GB Micro SD? Op de site staat toch echt 2 GB :|
Je kreeg een aantal aanbiedingen van gsmweb per mail, waaronder die 8GB microSD voor 22,50.
Ze sturen hem op samen met je mobiel waardoor je geen aparte verzendkosten hoeft te betalen, je betaalt het aan de postbode samen met de standaard verzendkosten van je gsm en simkaart.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nafi schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:23:
[...]

Je kreeg een aantal aanbiedingen van gsmweb per mail, waaronder die 8GB microSD voor 22,50.
Ze sturen hem op samen met je mobiel waardoor je geen aparte verzendkosten hoeft te betalen, je betaalt het aan de postbode samen met de standaard verzendkosten van je gsm en simkaart.
Oh ja die kreeg ik ook, autohouder etc. ook. Maar ik heb al een 8GB thuis liggen :P Ik zal morgen een bellen om te kijken hoe het zit met mijn bestelling. Heb tot nu toe nog geen mail gehad.

Verwijderd

ha h4yo,

het telefoonnummer van de pakketdienst is: 0900-7386873

maar let op; dit is alleen voor de bezorgdienst van nieuwe abbo's via HI dus niet voor verlenging want die worden via tnt gestuurd.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allemaal een gelukkig HTC HD2 2010!!

dat we 'm allemaal maar snel mogen krijgen....

en voor HI? een nieuw jaar met nieuwe kansen.... maak het beste ervan!
leer, pas je processen aan, en ga ervoor! je ziet het duidelijk terug hier op dit forum; niet kunnen leveren is jammer maar wees er eerlijk over! dan weten de klanten wat ze aan je hebben en kopen ze echt nog wel bij hi!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03 14:08
Hi krijgt van mij geen nieuw jaar met nieuwe kansen.

Al reeds op 3 december heb ik mijn bestaande abonnement bij Hi verlengd. Vrijwel direct kreeg ik een mailtje met daarin de bevestiging van mijn order. Helaas kreeg ik ook vrijwel direct een smsje dat het toestel niet op voorraad was en dat er een afspraak met mij zou worden gemaakt wanneer het toestel op voorraad zou komen.

Na het drama met de levering en de reactie van hi daarop die uitvoerig te lezen is in dit topic, had ik goede hoop dat mijn toestel nog voor het nieuwe jaar binnen zou zijn. Natuurlijk was ik ook wel bereid te wachten op 6 januari, maar hoe eerder hoe beter natuurlijk. Leuk dat ze al die tijd aan het lijntje hebben kunnen houden met "12 december komt uw toestel weer in voorraad", "21 december, dat gaat het worden", "oh nee, toch maar 6 januari".

Na de positieve berichten te hebben gelezen van de laatste dagen van 2009, heb ik mijn bestelstatus maar eens opgezocht op de website van Hi. Daar deze al vanaf 3 december op "toestel niet op voorraad" stond, had ik daar niet al te veel van verwacht.

Tot mijn grote ongenoegen, trof ik daar het volgende bericht aan:
"Laatste update: 30/12/2009

Bestelling is door ons geannuleerd, vanwege onvolledige en of onjuiste gegevens."

Ik nog even naar de shop van hi om dat verrekte *excuses voor mijn taalgebruik* nummer van de klantenservice op te zoeken. Weet ook deze pagina mij nog even te vertellen dat mijn abonnement god betere is verlengd tot 29 augustus 2011 en dat ik dus geen nieuw toestel kan uitzoeken.

Dus

1) Hi heeft mij geen mail / sms gestuurd en geen belletje gegeven met de nieuwe status van de bestelling.
2) Mijn bestelling is geannuleerd.
3) Toch is mijn abonnement verlengd met 1,5 jaar
4) Na meer dan 5 keer te hebben gebeld de afgelopen maand met de helpdesk (of liever: kletspraatlijn), is het enige wat ze kunnen doen mijn bestelling annuleren.

De maat is vol. Ik hoop dat niemand zo'n rotte ervaring heeft met Hi, want dit is ongehoord.

Edit: Wat er dan onvolledig of onjuist is, daar ben ik heel benieuwd naar. Ik ben al klant bij Hi, heb sindsdien geen naamswijziging gehad, ook heb ik nog hetzelfde telefoonnummer (die ze maar al te goed hebben gebruikt tijdens het spam je klanten met smsjes schandaal).

[ Voor 6% gewijzigd door eelkevdbos op 01-01-2010 13:45 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4y0
Beste wensen nog allemaal eh!
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 19:29:
ha h4yo,

het telefoonnummer van de pakketdienst is: 0900-7386873

maar let op; dit is alleen voor de bezorgdienst van nieuwe abbo's via HI dus niet voor verlenging want die worden via tnt gestuurd.

succes!
Hey Lona,

Het gaat bij mij ook over de bezorgdienst voor een nieuw abonnement dus precies het nummer dat ik nodig heb! Bedankt voor het nummer ik zal het morgen nog wel even proberen want ze zijn nu natuurlijk dicht. Hoorde van een vriend van me die ook een andere HTC een tijd terug via Hi had en dat hij hem gewoon ging ophalen bij de winkel. Dus misschien kan ik morgen nog even langs Amsterdam naar de Hi shop als ze hem daar ook hebben liggen. Zoniet word het maandag vrij nemen denk ik want ik wil niet de kans lopen dat die gozer aan de deur staat als ik er niet ben. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké... Maar ik ben niet gebeld door de leverancier ik kreeg alleen het smsje je bestelling word morgen afgeleverd.

En ik heb er veel meer bij gekregen dan ik dacht en op mijn fractuur staat nog steeds 0 Euro.
Misschein toch een A-Klant =).

Voor iedereen die er nog op wacht. Hoe lange rje wacht hoe leuker hij is xD.
Maar mijn status stond qua order nog steeds op 09/12/2009 op niet op voorraad en kreeg hem 10 min. daarna.

En ik heb nu dus ook een 2 gig en een 8 gig kaartje gekregen dacht dat iemand daarop naar vroeg paar posts terug.

2 gig zat heel netjes in de doos van de hd2 zelf. 8 Gig zat in een apparte verpakking in de doos van TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 08:59

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik heb een vraagje over een idee wat ik heb voor het nemen van een abbo.
KPN heeft als "service" dat je kosteloos je bundel omhoog en omlaag mag doen. Dit mag 3mnd na de start van je abbo en mag daarna maandelijks veranderd worden.

Het idee wat ik heb:
2 jaar KPN 325 á 31.50p/m
2 jaar surf en mail totaal
Toestel kost dan 19,95

Na 3mnd verlaag ik me abbo naar een KPN 135 á 18,- p/m

reden: met een KPN 135 kost het toestel 179,95 en met de 325 maar 19,95.
Kost me 40,50 om uiteindelijk 160,- korting op het toestel te krijgen.

De vraag:
Gaat dit werken?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellStorm666 schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:08:
KPN heeft als "service" dat je kosteloos je bundel omhoog en omlaag mag doen. Dit mag 3mnd na de start van je abbo en mag daarna maandelijks veranderd worden.

Het idee wat ik heb:
Toestel kost dan 19,95

De vraag:
Gaat dit werken?
Ik vraag het me af... weet het niet zeker proberen kan altijd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:19:
[...]

Ik vraag het me af... weet het niet zeker proberen kan altijd :9~
Ja, maar als ik het probeer en het kan niet kost het me heel veel.
Dat is een risico wat ik niet kan en wil nemen.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Dit werkte destijds bij Orange wel. Je mocht gewoon zonder reden na een x-aantal maanden je bundel verlagen zonder extra kosten. In het begin dus een dure bundel nemen en gratis toestel en daarna dus downgraden. Het lijkt erop dat KPN exact hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4y0
Net even eerst de bezorgdienst lijn voor nieuwe abonnementen gebeld maar die vertelde me dat ze mij geen info konden geven over de voorraad in Amsterdam en dat zei los stonden van Hi. Oke dat begrijp ik dus ik werd verzocht om hiervoor Hi te bellen. Eerst vond ik het nummer van Hi Amsterdam op de kalverstraat via googlemaps (0800 0507, misschien outdated?)maar deze werkt nieten kon voor de rest geen ander vinden. Dus ging ik via de Hi site naar de klanten service en belde 0612001200 hier konden ze mij ook niet helpen ze konden daar niet kijken of hij op voorraad was. Ook is mij verteld dat hier geen ander nummer voor is en dat die Hi shop in Amsterdam niet telefonisch te bereiken is. Lijkt me sterk maar ik kan zelf geen ander nummer vinden.. iemand een idee?
Ik heb nou niet zo'n zin om een uur onderweg te zijn en er achter te komen dat ze hem toch niet op voorraad hebben daar. Misschien toch maar maandag afwachten en vrij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QubicX
Ok mensen ik heb net een klachtenbrief gestuurd naar Hi zelf via email waarin ik onder andere duidelijk heb gemaakt over hun slechte klantenservice en extreem lange levertijd van de HTC HD2 terwijl er meerdere malen mij persoonlijk anders is belooft.Tevens heb ik er duidelijk in vermeld dat ik hiervoor een compensatie voor wil voor alle ellende en tevens dat ik niet de enigste ben die hier de dupe van is in deze Hi fiasco en dat er een serieuze oplossing voor gevonden moet worden.Zo niet heb ik er ook in vermeld dat ik dan stappen ga ondernemen via de consumentenbond en heb ik gevraagd om een reactie van Hi op deze klacht.

Volgens de website moet ik binnen 24 uur een reactie verwachten,dus ik hou jullie updated....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 10:17

Het idee wat ik heb:
Toestel kost dan 19,95

De vraag:
Gaat dit werken?
Een medewerker van de Primafoon heeft mij hierop gewezen, en zei dat dit kan.
Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar volgens mij moet het dus wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik vind het raar dat Nafi al een bevistiging heeft gekregen voor het verzenden van zijn toestel, ik had het abbonement eerder afgesloten en heb zelf nog niks ontvangen. Ik hoop echt dat ik hem maandag/dinsdag binnen heb.

[ Voor 84% gewijzigd door HollovVpo1nt op 02-01-2010 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 19:19
QubicX schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 12:42:
Ok mensen ik heb net een klachtenbrief gestuurd naar Hi zelf via email waarin ik onder andere duidelijk heb gemaakt over hun slechte klantenservice en extreem lange levertijd van de HTC HD2 terwijl er meerdere malen mij persoonlijk anders is belooft.Tevens heb ik er duidelijk in vermeld dat ik hiervoor een compensatie voor wil voor alle ellende en tevens dat ik niet de enigste ben die hier de dupe van is in deze Hi fiasco en dat er een serieuze oplossing voor gevonden moet worden.Zo niet heb ik er ook in vermeld dat ik dan stappen ga ondernemen via de consumentenbond en heb ik gevraagd om een reactie van Hi op deze klacht.

Volgens de website moet ik binnen 24 uur een reactie verwachten,dus ik hou jullie updated....
heb je misschien voor mij een kopietje van die brief? ik ben namelijk niet zo goed met schrijven van die dingen om iets voor elkaar te krijgen..maar zit wel met het zelfde probleem.
bvd,
Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel is de prijs voor het abbo bij Hi verlengen? Ik zit namelijk te twijfelen of ik nog een paar maanden ga wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 18:01:
Hoeveel is de prijs voor het abbo bij Hi verlengen? Ik zit namelijk te twijfelen of ik nog een paar maanden ga wachten.
http://www.google.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Ik hoop toch dat als ik iets vraag je kunt aannemen dat ik zelf al verder heb gezocht?

Ik heb nog nooit een abbo verlengd omdat ik wisselen tussen providers voordeliger vind. Zodoende weet ik dus ook niet of je een mailtje of dergelijk krijgt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zult het niet geloven ... maar ik heb 'm!

bijna wilde ze vanochtend weer de afspraak verzetten (!) maar dit heb ik echt niet geaccepteerd. ik heb wel 20 minuten aan de lijn gehangen en volgehouden DAT ze maar moesten Zorgen DAT ik vandaag (zoals afgesproken) Mijn toestel kreeg. na heel veel gezeur en mijn uiteindelijke uitspraak:

"Ik weet Heus wel hoe het werkt; jij kan in het systeem zien in welke bus mijn telefoon is. Je kan dus de chauffeur bellen en hem Zeggen dat ik vandaag bezorgd Beslist Moet worden"
dit hebben ze uiteindelijk gedaan en ze wisten me om half 11 te vertellen Dat de chauffeur er om 12.15 zou zijn! Hij was er om 12.00 uur ....... bravo chauffeur!

ze schijnen echt veel problemen gehad te hebben de laatste weken maar ja ... sorry! daar kan ik niets aan doen! Dan moet je geen afspraken maken die je niet na kan komen ....

Ik geniet nu ..... en ben aan het zoeken naar allerlei snufjes en tips!
Hij is echt leuk! ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QubicX
koenus schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 16:29:
[...]

heb je misschien voor mij een kopietje van die brief? ik ben namelijk niet zo goed met schrijven van die dingen om iets voor elkaar te krijgen..maar zit wel met het zelfde probleem.
bvd,
Koen
Sorry makker ik heb geen kopie ervan maar je kan zelf ook gewoon je eigen verhaaltje schrijven en het zo dramatisch mogelijk maken en gewoon eisen wat je wilt.Ten slotte jij bent hier de gedupeerde dus je staat meer in je recht dan je denkt.

Ten tweede ik heb al een topic hier geopend op de website van de Consumentenbond waarin al een aantal mensen hun verhaaltje hebben geplaatst en ik raad je aan om jezelf te registreren en je klacht te plaatsten net als de rest.Het is simpel hoe meer mensen hier achter staan des te beter wordt dit fiasco van Hi opgemerkt bij de Consumentenbond.Want wij als consument hebben gewoon recht op compensatie en Hi kan hier in mijn ogen niet mee weg lopen.Maar zoals ik al zei er moeten zoveel mogelijk mensen die gedupeerd zijn hieraan mee doen en opkomen voor hun recht want anders zal Hi hiermee in de toekomst weer mee weg lopen bij andere mensen die hetzelfde mee zullen maken als ons.

[ Voor 4% gewijzigd door QubicX op 02-01-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 22:51

Het idee wat ik heb:
Toestel kost dan 19,95

De vraag:
Gaat dit werken?
ThePhoneHouse had precies dit geadviseerd aan mijn moeder om te doen. Dit bespaart je inderdaad heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm 30-12-'09 18:30 binnen gehad.....
Ben r erg onder de indruk van het scherm etc. , ben zo onder de indruk dat ik de zeer slechte service van Hi.nl BIJNA ben vergeten.....

Voor de nog w88de, veel succes (zeker bij Hi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QubicX
Nou mensen ik heb na 24 uur inmiddels een reactie verkregen via mijn mail op een klachtenbrief die ik rechtstreeks naar Hi had gestuurd en dit is wat ze zeiden....

Dit is een automatisch verzonden antwoord. Je hebt onlangs een bericht gestuurd naar onze helpdesk. Helaas zijn we er nog niet in geslaagd je van een antwoord(reactie) te voorzien. We doen onze uiterste best om je zo spoedig mogelijk te helpen. Heb je nog andere vragen? Kijk op de klantenservice Hi.nl

Nou dit is dus gewoon weer naaierij van de bovenste plank want als het een automatische verzonden antwoord is zoals ze het duidelijk maken in hun bericht dan had ik het meteen na paar minuten gekregen inplaats van een volle dag.Mijn klacht is duidelijk wel opgemerkt maar het wordt gewoon in de prullenbak gegooid als je het mij vraagt.Ze weten het donders goed bij Hi dat ze een blunder hebben gemaakt met de HTC HD2 maar ze willen niet de verantwoording nemen voor de gedupeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32
pff als ik dit zo lees dan wacht ik ook maar met mijn abonnement te verlengen. Mijn abonnement (t-mobile) loopt op 16 mei af. Bij T-mobile kan je je abonnement 3 maanden van te voren verlengen i.p.v. 4 maanden bij de andere providers. Nu zat ik er aan te denken om per 16 januari over te gaan op, en mij abonnement per 16 mei te laten starten, maar dan kan ik net zo goed een maand wachten.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
Possible schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:11:
pff als ik dit zo lees dan wacht ik ook maar met mijn abonnement te verlengen. Mijn abonnement (t-mobile) loopt op 16 mei af. Bij T-mobile kan je je abonnement 3 maanden van te voren verlengen i.p.v. 4 maanden bij de andere providers. Nu zat ik er aan te denken om per 16 januari over te gaan op, en mij abonnement per 16 mei te laten starten, maar dan kan ik net zo goed een maand wachten.
Dit jaar is een regeling ingegaan die dat aantal maanden bij alle providers terugbrengt naar 1 maand. Zo ook bij T-Mobile ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32
Naar 1 maand? Ik zie namelijk op 2call.nl dat je nog steeds drie maanden van te voren een nieuw toestel uit mag zoeken.

Dit staat ook bij hun FAQ :?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
Possible schreef op zondag 03 januari 2010 @ 19:17:
Naar 1 maand? Ik zie namelijk op 2call.nl dat je nog steeds drie maanden van te voren een nieuw toestel uit mag zoeken.

Dit staat ook bij hun FAQ :?
Even gegoogled:

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:44
Deze link gaat over opzeggingen.
Dat je 3/4 maanden voor het aflopen van je abo mag verlengen is een service en staat los van deze regeling.
Die regeling zorgt er alleen voor dat als je eerste periode er op zit je binnen een maand van je abo af kan.

Schrok zelf al kan vanaf 31 dec m'n abo verlengen bij t-mobile. Zit nu even te wachten tot de hd2 deze week in de t-mobile shop te vinden is

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat die er gelijk in te vinden is? ( de T-Shop )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

heb even een vraag.
Ik wil graag de HD2, en gezien het prijsverschil tussen Hi (waar ik nu zit) en Vodafone ga ik kiezen voor Vodafone. Vodafone is 2,50 duurder dan Hi, maar heeft 25 belmin meer, en 3,6Mbit ipv 0,3Mbit.

Nu las ik dat Vodafone branded toestellen verkoopt als je een abbo bij hun neem, is dit altijd zo?
Als ik mijn vodafone abbo neem via GSMweb.nl krijg ik dan ook een branded of dat niet?
is er een methode om je telefoon te unbranden?
hoe kan ik een vodafone abbo nemen zonder branded te zitten?

Waar kan ik de volgende combo het goedkoopst krijgen. Vodafone 22,50+online
Vodafone zelf heeft 6mnd 50% korting en toestel voor 118.96
GSMweb doet dit ook met 6mnd 50% korting en het toestel voor 140,- (d8 dat GSMweb altijd de goedkoopste zei te zijn)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
HellStorm666 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:51:
heb even een vraag.
Ik wil graag de HD2, en gezien het prijsverschil tussen Hi (waar ik nu zit) en Vodafone ga ik kiezen voor Vodafone. Vodafone is 2,50 duurder dan Hi, maar heeft 25 belmin meer, en 3,6Mbit ipv 0,3Mbit.

Nu las ik dat Vodafone branded toestellen verkoopt als je een abbo bij hun neem, is dit altijd zo?
Als ik mijn vodafone abbo neem via GSMweb.nl krijg ik dan ook een branded of dat niet?

GSMweb doet dit ook met 6mnd 50% korting en het toestel voor 140,- (d8 dat GSMweb altijd de goedkoopste zei te zijn)
Als je klant bij Hi bent, dan kom je uiteindelijk veel goedkoper uit. Volgens mijn berekening is vodafone de eerste 6 maanden wel goedkoper, maar daarna wordt het duurder. Een groffe schatting leverde mij op dat ik met Hi 250 euro goedkoper uit was. Daarbij reken ik de verlenging van Hi 20 + Int (toestel gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4y0
Deze keer was de afleverdienst van Hi mooi op tijd, ik heb hem binnen! =D
Werd ook nog een kwartier van te voren nog gebeld dat hij er binnen 10-15min zou zijn heel netjes dus.
Wat een mooi ding zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Iemand een idee hoe het zit met de voorraad van de Hi winkels? Ik heb hem in Tilburg 3 december besteld maar nog steeds niets gehoord. Zaterdag weer langs geweest maar ze konden mij wederom niets vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
h4y0 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 14:38:
Deze keer was de afleverdienst van Hi mooi op tijd, ik heb hem binnen! =D
Werd ook nog een kwartier van te voren nog gebeld dat hij er binnen 10-15min zou zijn heel netjes dus.
Wat een mooi ding zeg.
Ik ben jaloers. Vandaag weer gebeld met Hi. Vanwege een storing hadden ze de order "per ongeluk" geannuleerd. Eerst kwamen ze met het verhaal dat ik 1,5 week moest wachten zodat alles administratief was doorgevoerd. Nadat ik even mijn beleefdheid had verloren na dat slappe verhaal gingen ze het nazoeken, bleek het hun fout, en gaan ze alsnog de order "deze week" uitleveren.

Ik vind het jammer dat beleefd zijn aan de telefoon af en toe toch niet genoeg is. Omdat mijn order was geannuleerd, vertelde ze me dat ik 'm opnieuw moest aanvragen. Ze probeerden zelfs te zeggen "Ja, dat geheugenkaartje hoorde bij de aanbieding van december, die kan ik hier niet meer bij leveren voor u.".

Neem daar geen genoegen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4y0
@ Jan888
Ik had mijne ook 1week n 5dagen geleden bij Hi in de winkel zelf besteld. Ik heb mijne dus net ontvangen dus het lijkt me dat Hi ze dan weer binnen heeft gehad. Er is geloof ik trouwens geen telefoon nummer om de voorraad te checken iig mij konden ze er niks over vertellen. Succes ermee.

@ eelkevdbos
Die storing komt me heel bekend voor dat hadden ze mij 31dec verteld en toen een nieuwe afspraak gemaakt voor 4jan (vandaag) dit maal kwamen ze wel gewoon netjes op tijd. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
@H4y0

Ik begrijp uit jou reactie dat ze de HD2 thuis hebben gebracht? Bij welke winkel heb jij je HD2 besteld als ik vragen mag? Ik moet mijn HD2 gewoon ophalen bij de winkel hoor... Heb een A4tje meegehad waar het één en ander opstaat m.b.t. mijn bestelling.

Ik denk dat jij je HD2 via Internet hebt besteld in de winkel of iets dergelijks. Maar mijn HD2 heb ik dus echt bij de HI winkel zelf besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
...En ik moet mijn HD2 dus ook gewoon bij de winkel zelf ophalen. De verkoper vertelde mij dat ze op dinsdag en donderdag levering krijgen. Hoop écht dat hij er deze week bij zit want ik vind het nu wel erg lang duren.

[ Voor 92% gewijzigd door Jan888 op 04-01-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4y0
Jan888 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:11:
@H4y0

Ik begrijp uit jou reactie dat ze de HD2 thuis hebben gebracht? Bij welke winkel heb jij je HD2 besteld als ik vragen mag? Ik moet mijn HD2 gewoon ophalen bij de winkel hoor... Heb een A4tje meegehad waar het één en ander opstaat m.b.t. mijn bestelling.

Ik denk dat jij je HD2 via Internet hebt besteld in de winkel of iets dergelijks. Maar mijn HD2 heb ik dus echt bij de HI winkel zelf besteld.
Ja dat klopt ik had gewoon gevraagt in de winkel wat de beste methode was om hem te bestellen. Had eerst zelf overwogen via internet te doen maar dacht ik ga eerst naar de Hi winkel zelf (Amsterdam op de kalverstraat) om te kijken of ik hem niet gelijk mee kan nemen maar ze hadden hem niet. Toen kon ik idd uit 2 dingen kiezen om te bestellen ik zei naja doe maar wat zo sneller is leek inderdaad veel op online bestellen maar dat was het niet zei hij want hij vertelde me dat de belminuten op de seconde afgerekend zouden worden met zo´n abonnement. Ik had nog voor de duidelijkheid gevraagt moet ik nog langs komen hier om iets op te halen, nee je word gemaild/smst/gebeld voor een afleverafspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCroezing
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:28
HellStorm666 schreef op zondag 03 januari 2010 @ 23:51:
heb even een vraag.

Ik zat ook voor een dergelijke keuze toen ik wou verlengen. Bij Vodafone zeiden ze dattie unbranded was. Zelf moeten aandringen om een reset laten uitvoeren, en ja hoor, branded (oftewel Vodafone opstartscherm). En dat terwijl de verkoper (die er zelf 1 had) hiervan "niet wist".
Toen maar bij Phonehouse un-branded en met Vodafone abbo (22,50 + internet) besteld. Ook omdat ik na onderhandelen hier de laagsteprijsgarantie had (en ikem zelf in de handen wil proberen voor het kopen).
Het branded zijn, hangt dus van verkoper / winkel van de HD2 af, niet van de provider. (( De Vodafone winkel verkoopt dus branded HD2's ))
De kosten voor het abbo staan vlgns mij los van de winkel waar jem koopt. Het verschil zit hem in de "bijbetaalprijs".

[ Voor 3% gewijzigd door TCroezing op 04-01-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QubicX
Nou mensen nadat ik bij Hi vanwege all ellende die ik heb gehad vanwege de lange levertijd en slechte klantenservice had ik een klachtenbrief gestuurd naar hun via mail en hebben ze mij toch kunnen beantwoorden.Dit is wat ik ontving vandaag van Hi klantenservice.

Beste ********,

Bedankt voor je e-mail.

De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.

Uit je e-mail begrijp ik dat je een negatieve ervaring hebt met de Telefonische Klantenservice. Ik begrijp dat dit vervelend is. Wij hebben je signaal doorgegeven aan de betreffende afdeling. Mijn excuses voor het ongemak.

Naar aanleiding van je e-mail heb ik de gegevens nagekeken. Hieruit blijkt dat je de HTC HD2 hebt besteld. Helaas zijn er veel leveringsproblemen geweest, waardoor er geen toestellen zijn ontvangen. Inmiddels is het toestel weer leverbaar en heb je het toestel ontvangen.

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie betreft. Ik heb een maand abonnementskosten gecrediteerd. Dit komt overeen met een bedrag van EUR 20,08 (excl. BTW). Deze kosten worden in mindering gebracht op de eerstvolgende telefoonrekening. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Hi

Dus je ziet het nu heb ik toch een maand gratis mijn abbo terug verdient.En mocht jezelf nou denken dat jij ook de dupe hiervan bent geworden stuur dan ook officieel een klachtenbrief naar Hi en misschien kunnen ze jouw ook een compensatie te gemoed geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is leuk!
ik heb een tijdje geleden bijna net zo'n brief gestuurd maar ik kreeg dit als antwoord:

Beste ****,

Bedankt voor je e-mail.

De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak.

Uit je e-mail begrijp ik dat je niet tevreden bent met de service van Hi en dat je onjuiste informatie hebt ontvangen van onze Hi medewerker. Ik begrijp dat dit vervelend is. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je signaal doorgestuurd naar de betreffende afdeling.

Echter is het niet mogelijk je het telefoonnummer van een Hi winkel te verschaffen. Tevens is het niet mogelijk de levering van je order te versnellen. Dit is geheel afhankelijk van de leverancier van je order. Mijn excuses hiervoor.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Marloes Elbertsen
Klantenservice Hi

waar is mijn tegemoetkoming? :P
(ik heb mijn toestel inmiddels binnen.. wel op het consumentenbond forum gereageerd en heel wat mensen van hi een minderwaardigheidscomplex aangepraat)
ik zeg geen nee tegen een maandje beltegoed terug of een BT-headsetje ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vandaag compleet uit het niets het toestel ontvangen. Helemaal geen indicatie dat ik hem vandaag zou krijgen, geen zendingsbevestiging niks! Dat is het plusmunt.. het minpunt is dat ik een dode pixel heb :( Ik stuur hem morgen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
HollovVpo1nt schreef op maandag 04 januari 2010 @ 20:40:
Vandaag compleet uit het niets het toestel ontvangen. Helemaal geen indicatie dat ik hem vandaag zou krijgen, geen zendingsbevestiging niks! Dat is het plusmunt.. het minpunt is dat ik een dode pixel heb :( Ik stuur hem morgen op.
:O weird

Ik heb hem vandaag trouwens ook ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Volgens mij kun je hem niet omruilen om die reden. Dit had een andere gebruiker ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

dat kan wel.... als je binnen 7 dagen doe zowiezo.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Toen ik vorige week mijn hd2 binnen had zat er ook een dooie pixel die alleen op wit achtergrond te zien was, erg vervelend. De dag daarop gelijk teruggestuurd en een paar dagen later gebeld. Ze zeiden dat HTC zelf geen nieuwe telefoon mag leveren voor 1 dode pixel. Ik betaal toch voor een telefoon zonder dode pixels??? maar goed, inmiddels hebben ze een splinternieuwe opgestuurd, hebm morgen binnen. Nu maar hopen dat er geen dooie pixels in zitten. Had 'm trouwens bij de gsmwijzer besteld.

Kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:41:
[...]

Hoi,

Toen ik vorige week mijn hd2 binnen had zat er ook een dooie pixel die alleen op wit achtergrond te zien was, erg vervelend. De dag daarop gelijk teruggestuurd en een paar dagen later gebeld. Ze zeiden dat HTC zelf geen nieuwe telefoon mag leveren voor 1 dode pixel. Ik betaal toch voor een telefoon zonder dode pixels??? maar goed, inmiddels hebben ze een splinternieuwe opgestuurd, hebm morgen binnen. Nu maar hopen dat er geen dooie pixels in zitten. Had 'm trouwens bij de gsmwijzer besteld.

Kan niet wachten :9~
HellStorm666 schreef op maandag 04 januari 2010 @ 21:35:
dat kan wel.... als je binnen 7 dagen doe zowiezo.
Is dus geen garantie via HTC, maar een service vanuit de shop. Moet je dus geluk mee hebben. De winkels hoeven dit dus niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
offtopic:
Laat maar, is idd offtopic.

[ Voor 98% gewijzigd door Cache op 05-01-2010 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Edit: Verkeerde topic, excuus

[ Voor 79% gewijzigd door pven op 05-01-2010 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Ahhhhhh zo frustrerend dat jullie hem allemaal al hebben! Ik hoop echt dat ie vandaag binnenkomt bij de Shop in Tilburg. Hi zegt immers zelf dat het toestel weer op voorraad is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tcroezing
Zoals je in je verhaal al zegt is het wél provider afhankelijk of je een branded of unbranded toestel krijgt. Vodafone verkoop dus HD2's met eigen opstartscherm. Het Vodafone kanaal is hierbij dus de website, telefonisch en de Vodafone winkels.
Bij andere winkels (zo ook webshops) mag je ervan uit gaan dat deze toestellen verkopen die unbranded zijn, tenzij het aangegeven staat. Winkels kopen de toestellen veelal in bij een leverancier (zoals MCC of SearchDog), waar Vodafone ze rechstreeks bij HTC besteld en een kleine aanpassing laat doen in de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kebabkever
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-05-2024
Heeft er iemand nog informatie over de HD2 in combinatie met een T-mobile relax abbonement? Net met de klatenservice gebeld, maar die konden mij niet verder helpen en niemand wist er wat vanaf.

Heeft iemand suggesties voor mij voor een goed abbo voor rond de 40 euro?:)

Live by the drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Nou ik heb vandaag mijn toestel opgestuurd naar GSMWEB. Het werd echt een dure grap om het toestel fatsoenlijk op te sturen naar hun. Ik ben er gewoon boos over. Ze leveren een toestel was defect is en laten mij nog betalen om hem terug te sturen.. ik ben niet gek. Ik heb ze hierover gebeld alleen krijg je dan iemand van de callcenter aan de lijn die niets anders kan dan een script oplezen.. ik heb ze dus gemaild. Dit is wat ik heb gemaild:
Beste heer/mevrouw,

Deze brief typ ik om uit te drukken hoe zeer ontevreden ik ben met jullie manier van omgaan met nieuwe klanten.
Ik heb op 4 januari 2010 (gisteren) mijn toestel ontvangen in combinatie met een telfort 300 abbonnement.
Het betreft een HTC HD2. Meteen bij het opstarten viel mij een scherm defect op. Dat wil zeggen dat het toestel defect is geleverd (Death on Arival?).
Ik werd opgedragen het toestel op te sturen naar jullie repair afdeling. Zo gezegd, zo gedaan. Echter werd ik niet vrolijk van de totale kosten die gebonden waren
aan het opsturen van het toestel naar jullie. In totaal kwam ik uit op 11,90 euro. Ik heb het toestel ontvangen, een defect waargenomen binnen 10 seconden van gebruik, het toestel in totaal niet eens 10 minuten gebruikt en ik moet 11,90 betalen om het toestel weer bij jullie te krijgen? Wat is dit nou voor onzin? Het hele punt van een garantie is dat een product geheel kostenloos word vervangen/gerepareerd. Mijn verzendkosten naar jullie zijn wel degelijk kosten. Het is nogmaals absurd dat ik het moet betalen. Binnen een minuut van gebruik heb ik geconstateerd dat hij terug moet! En dan zijn de kosten nog voor mij ook!

Ik wil het volgende afspreken met jullie. Het bedrag van 11,90 wordt door jullie teruggestort op mijn rekening (Ik heb alle bijbehorende bonnen). Zo niet, dan kunt u weldegelijk verwachten dat ik actie ga ondernemen en dit verhaal te melden bij een gerechtigd bedrijf. Dit is een van mijn verzoeken.

Het tweede is het feit dat mijn toestel bij aankomst een defect heeft getoond waardoor hij zo snel mogelijk terug gestuurd moet worden. De reparatietijden bedragen tussen de 2 en de 6 weken werd mij door jullie klantenservice verteld. Gezien het feit dat het toesel aangeschaft is in combinatie met een abbonnement, kan ik mijn abbonnement voor die aangenomen periode niet gebruiken. Uiteraard wil ik dit ook vergoed hebben. Het toestel is defect bij aankomst.

Ik hoop spoedig een reactie van jullie te ontvangen. Bij voorkeur zou ik een reactie willen ontvangen van iemand met wie ik kan corresponderen hierover, en geen "noreply".

Met vriendelijke groet,

[persoonlijke gegevens]
Ik hoop dat ze er snel op reageren want ik ben hier echt niet blij om..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Die ******* winkel heeft nog steeds niet gebeld! Dinsdag en donderdag levering dus nog minimaal 2 dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
offtopic:
Helaas zijn er dus meer slachtoffers van gsmweb... zelf ook problemen mee gehad en mijn conclusie is: het zijn een stelletje amateurs die nul komma nul verstand van zaken hebben. Klantenservice is onbeschoft en laks.

Hierbij dus een waarschuwing, niet bij gsmweb bestellen ook al zijn ze goedkoop. Hoe de site eruit ziet, zo mooi zijn de aftersales ook...

[ Voor 5% gewijzigd door Cache op 05-01-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Cache schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:48:
offtopic:
Helaas zijn er dus meer slachtoffers van gsmweb... zelf ook problemen mee gehad en mijn conclusie is: het zijn een stelletje amateurs die nul komma nul verstand van zaken hebben. Klantenservice is onbeschoft en laks.

Hierbij dus een waarschuwing, niet bij gsmweb bestellen ook al zijn ze goedkoop. Hoe de site eruit ziet, zo mooi zijn de aftersales ook...
Mja, ik heb persoonlijk een goede ervaring met gsmweb. Contractverlenging aangevraagd. UK-versie niet leverbaar nadat ik gebeld had. Kon hem omzetten in een NL-versie. Dit was rond 17.00u. De volgende dag had ik mijn pakket binnen. Enige minpunt was dat ik zelf moest bellen om erachter te komen dat de UK-versie niet op voorraad was, terwijl dat tijdens de bestelling wel zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Als alles gaat zoals het hoort is GSMWEB ook niet slecht. Sterker nog, ik vond hun service voordat ik het toestel had gewoon normaal. Het toestel heb ik ook onverwacht ontvangen. Alleen hoe ze nu omgaan met mijn situatie vind ik gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:34
Kebabkever schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 14:25:
Heeft er iemand nog informatie over de HD2 in combinatie met een T-mobile relax abbonement? Net met de klatenservice gebeld, maar die konden mij niet verder helpen en niemand wist er wat vanaf.

Heeft iemand suggesties voor mij voor een goed abbo voor rond de 40 euro?:)
Ik heb begrepen dat hij vanaf volgende week in het systeem staat (en dus leverbaar zou moeten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 16:47:
Als alles gaat zoals het hoort is GSMWEB ook niet slecht. Sterker nog, ik vond hun service voordat ik het toestel had gewoon normaal. Het toestel heb ik ook onverwacht ontvangen. Alleen hoe ze nu omgaan met mijn situatie vind ik gewoon slecht.
Precies waarom ik ook aftersales zei. Ze reageren wel snel op email e.d., maar zodra er iets mis is ontkennen ze alles. 8)7 Zoek maar met google naar shopsurveys van gsmweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 18:00:
[...]

Ik heb begrepen dat hij vanaf volgende week in het systeem staat (en dus leverbaar zou moeten zijn).
Dat zou mooi zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:28
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:44:
Nou ik heb vandaag mijn toestel opgestuurd naar GSMWEB. Het werd echt een dure grap om het toestel fatsoenlijk op te sturen naar hun. Ik ben er gewoon boos over. Ze leveren een toestel was defect is en laten mij nog betalen om hem terug te sturen.. ik ben niet gek. Ik heb ze hierover gebeld alleen krijg je dan iemand van de callcenter aan de lijn die niets anders kan dan een script oplezen.. ik heb ze dus gemaild. Dit is wat ik heb gemaild:

[...]

Ik hoop dat ze er snel op reageren want ik ben hier echt niet blij om..
Ik wens je veel succes met de oplossing van je probleem. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met GSMweb ( al een paar jaar achter elkaar met meerdere toestellen per keer ).

Je brief komt op iemand die weet hoe het werkt wel over als een blaffende maar niet bijtende hond! Je ziet er duidelijk aan af dat je niet vaker ( gelukkig !) dit soort brieven schrijft.

1: Door te kopen ga jij akkoord met HUN voorwaarden ( daarin staan ook de regels mbt garantie, kosten van transport enz. ) . Niemand leest ze eerst voordat hij koopt maar misschien toch eens doen.

"Ik wil het volgende afspreken met jullie. Het bedrag van 11,90 wordt door jullie teruggestort op mijn rekening (Ik heb alle bijbehorende bonnen). Zo niet, dan kunt u weldegelijk verwachten dat ik actie ga ondernemen en dit verhaal te melden bij een gerechtigd bedrijf. Dit is een van mijn verzoeken."

Sja, je wilt iets afspreken ( dat doe je met zijn 2en ) en zo niet dan worden ze helemaal bang, je gaat het melden bij een gerechtigd bedrijf?

Tip, kijk wat je rechten zijn ( je hebt recht op een nieuw en NIET gerepareerd product, namelijk DOA ), kijk na wat er in hun voorwaarden staat over kosten verzenden ( staat daar in dat jij daar voor verantwoordelijk bent dan is het veel handiger ze vriendelijk te verzoeken of ze tegemoet willen komen in de door jou gemaakte verzendkosten omdat je nog helemaal geen gebruik hebt kunnen maken van je toestel ).

Je brief had dus beter vriendelijk maar kort en zakelijk kunnen zijn! Kort samengevat meld je in je brief dat je toestel na aankomst direct bleek defect te zijn ( een DOA ) , dat je direct dit telefonisch hebt gemeld, dat je overeenkomstig de afspraak in het telefoongesprek het toestel retourneert zodat zij het gebrek kunnen constateren en je een NIEUW exemplaar kunnen toesturen omdat je erop vertrouwt een nieuw toestel geleverd te krijgen en niet een gerepareerd exemplaar. Verder ( als blijkt uit hun algemene voorwaarden dat je zelf verantwoordelijk bent voor de kosten ) verzoek je vriendelijk om restitutie van de gemaakte kosten en voeg je direct kopie-bonnetje mee en bankrekeningnummer ( jaja, al hebben ze die al, ze het altijd makkelijk maken als ze jou gaan betalen ).

Ik duim voor je voor een goede afloop maar beter had je eerst hier advies ingewonnen en dan geschreven want bij bedrijven hebben ze een hekel aan 'hoog van de toren blazen' in combinatie met 'dreigen' met niet bestaande dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

^ Als ik het zo nalees heb ik het wel verprutst ja. Ik wist ook wel dat wat ik typte helemaal niet kon en ik zou het persoonlijk ook op jouw 'nettere' manier gedaan hebben. Ik ben niet zo'n persoon voor boze brieven, maar meer formele en straight to the point. Alleen een vriend van mij heeft mij verteld om zo boos mogelijk over te komen, want dat heeft hem wel geholpen :P Maarja, achteraf baal ik ervan dat ik op verzenden heb gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Iemand misschien ervaring met het verlengen van een Flex30 abonnement van T-mobile en de HD2 ? Kan over twee weken mijn abonnement weer verlengen en wil graag de HD2. Ik zie op verschillende telecomsite's wel bedragen staan maar vroeg me af wat T-mobile er zelf voor vraagt. Het gaat dan om 1 of 2 jaar verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2022
clonedonkey schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 00:44:
Iemand misschien ervaring met het verlengen van een Flex30 abonnement van T-mobile en de HD2 ? Kan over twee weken mijn abonnement weer verlengen en wil graag de HD2. Ik zie op verschillende telecomsite's wel bedragen staan maar vroeg me af wat T-mobile er zelf voor vraagt. Het gaat dan om 1 of 2 jaar verlengen.
Nou welkom in de sores waarin alle t-mobile gebruikers die een HD2 willen zitten. Tot nu toe is het een soap wat betreft of die wel/niet komt geweest, uiteindelijk heeft t-mobile gezegd dat hij er zou komen. Nu is de volgende soap begonnen omdat niemand maar dan ook niemand die wij als consument kunnen aanspreken bij t-mobile ook maar een idee heeft wanneer hij komt en voor welke prijzen.

Heel veel mensen, waaronder ik zijn uitermate teleurgesteld over de gang van zaken, omdat we tot nu toe alleen kunnen verlengen met t-mobile als we een hoofdprijs betalen (omdat er geen retentiekorting bij zit) bij ander bedrijven. Er is een aantal keer gezegd door de klantenservice dat op 5 jan. het toestel leverbaar zou zijn, maar zoals je ziet is er nog niks bekend. Als je even terug leest zie je dat Zeef (een mod hier op het forum) aangeeft dat vanaf volgende week meer bekend moet zijn. Aangezien ik uitga van de autoriteit van Zeef op dit forum en daar uit volgend dat hij alleen dingen post waarvan hij zeker is, verwacht ik volgende week meer.

Mocht het niet zo zijn dan lijkt het voor mij aannemelijk dat t-mobile aan het rekken is, want zoals de geruchten gaan gaat de exclusiviteitsdeal van de iPhone in april verloren. Omdat een ander gerucht gaat dat t-mobile de HD2 niet wilde verkopen vanwege de angst dat deze teveel concurrentie zou geven aan de iPhone (en daar hebben ze gelijk in de HD2 is grotendeel beter), kun je een en een optellen en kom je uit op het feit dat ze rekken totdat de iPhone niet meer exclusief is.

Concluderend: mij dunkt dat als we niet op korte termijn nieuws krijgen, dat t-mobile aan't rekken is. Daarbuiten is nog maar de vraag wat de kortingen gaan worden. Tel daar boven op dat t-mobile nog altijd slecht bereik heeft en niet meer de goedkoopste is wat betreft internet en de snelheid daarvan en je kunt begrijpen dat ik zeg dat ik op het punt sta om mijn Flex abo (waar ik wel blij van wordt gezien de flexibiliteit) adieu te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:34
Prijzen zijn volgens mijn contact pas volgende week bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Gisterenavond weredom 20 minuten met de klantenservice van Hi aan de telefoon gehangen. Ik wou vragen of ze daar wisten wanneer de HD2 weer op voorraad kwam bij de winkels. Wisten ze uiteraard niet.
Ze werken bij Hi met twee verschillende magazijnen, één voor de Online shop, één voor de winkels. Opzich logisch. Maar aangezien er nu een groot aantal HD2's worden uitgeleverd nam ik aan dat ze bij de winkels op spoedig in voorraad zouden komen. Maar wat blijk nu; ze hebben bij de winkels een hele andere leverancier! Onbegrijpelijk, kan er dus op neerkomen dat het nog veel langer kan gaan duren.

Zit er aan te denken om de HD2 via de telefoon te bestellen. Ik wil alleen geen online abbo waar je per minuut betaald. Maar ik weet niet of je ook telefonisch kan bestellen en dan kan zeggen dat je een normaal abbo wil, waarbij je per seconde betaald na de eerste minuut? Denk dat dit nog sneller is dan op die winkel wachten, mits het natuurlijk kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 21 dec. heb ik mijn abb. verlengd met HD2, bij en via de site van Telfort. Verwachte levertijd was toen de week van 2 jan.
Nu is dat alweer de week van 8 jan.
heb in het topic nog niemand gezien die dit toestel direct bij telfort heeft besteld, iemand ervaringen? toestel al wel ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

bdacier schreef op woensdag 06 januari 2010 @ 01:43:
[...]

Nou welkom in de sores waarin alle t-mobile gebruikers die een HD2 willen zitten. Tot nu toe is het een soap wat betreft of die wel/niet komt geweest, uiteindelijk heeft t-mobile gezegd dat hij er zou komen. Nu is de volgende soap begonnen omdat niemand maar dan ook niemand die wij als consument kunnen aanspreken bij t-mobile ook maar een idee heeft wanneer hij komt en voor welke prijzen.

Heel veel mensen, waaronder ik zijn uitermate teleurgesteld over de gang van zaken, omdat we tot nu toe alleen kunnen verlengen met t-mobile als we een hoofdprijs betalen (omdat er geen retentiekorting bij zit) bij ander bedrijven. Er is een aantal keer gezegd door de klantenservice dat op 5 jan. het toestel leverbaar zou zijn, maar zoals je ziet is er nog niks bekend. Als je even terug leest zie je dat Zeef (een mod hier op het forum) aangeeft dat vanaf volgende week meer bekend moet zijn. Aangezien ik uitga van de autoriteit van Zeef op dit forum en daar uit volgend dat hij alleen dingen post waarvan hij zeker is, verwacht ik volgende week meer.

Mocht het niet zo zijn dan lijkt het voor mij aannemelijk dat t-mobile aan het rekken is, want zoals de geruchten gaan gaat de exclusiviteitsdeal van de iPhone in april verloren. Omdat een ander gerucht gaat dat t-mobile de HD2 niet wilde verkopen vanwege de angst dat deze teveel concurrentie zou geven aan de iPhone (en daar hebben ze gelijk in de HD2 is grotendeel beter), kun je een en een optellen en kom je uit op het feit dat ze rekken totdat de iPhone niet meer exclusief is.

Concluderend: mij dunkt dat als we niet op korte termijn nieuws krijgen, dat t-mobile aan't rekken is. Daarbuiten is nog maar de vraag wat de kortingen gaan worden. Tel daar boven op dat t-mobile nog altijd slecht bereik heeft en niet meer de goedkoopste is wat betreft internet en de snelheid daarvan en je kunt begrijpen dat ik zeg dat ik op het punt sta om mijn Flex abo (waar ik wel blij van wordt gezien de flexibiliteit) adieu te zeggen...
Je kan toch ook naar een belcompany of zo
Ik ga ook mij abbo verlengen dat ga ik ook naar bel company
ik heb flex 45 2 jr 30€ bijbetalen die 30€ krijg ik er wel af
Dus gewoon meerdere winkels afgaan en niet via t-mobile volgens mij hebben ze hun eigen software er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Belcompany heeft idd ook wel leuke prijzen voor de hd2 met t-mobile. Is hij daar al gewoon leverbaar? En wanneer mag je daar verlengen ? Net als bij t-mobile zelf precies 4 maanden van te voren of is het daar anders ?

En hoe kom jij aan 30€ ? Ik kom met jou abonnement specs uit op 123€ ?!

[ Voor 14% gewijzigd door clonedonkey op 06-01-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Zal wel met zn korting te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 323
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09-2023

323

Ik heb er ok nog internet abbo er bij
Dan betaal ik 30€ bij
Je met niet naar de site toegaan je moet gewoon naar de winkel toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bekende van mij had hem in December al bij de Hi shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Die had m dan waarschijnlijk al in November besteld ofzo? Ik word echt gek van dat wachten. En kan gewoon helemaal NIETS doen en niemand kan mij iets meer vertellen. Aangezien de shops een andere leverancier hebben dan Hi online kan het nog wel 3 maanden duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Weet iemand of je bij belcompany net als bij t-mobile 4 maanden van te voren al kan verlengen met een nieuwe telefoon ? En is dit precies 4 maanden (mijn abbo loopt 27-01 precies over 4 maanden af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee alleen 3 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 19:19
en natuurlijk, net met Hi gebeld wanneer ik mijn HD2 zou ontvangen, want deze zou 6jan. geleverd worden.
Nou hij komt morgen binnen en dan duurt het nog 5 werkdagen om de order te verwerken. Dat betekend dat ik mijn HD2 (besteld op 10 december) krijg rond 18 januari...jammer voor hi, maar ze zijn weer een klant kwijt denk ik.
Als ze je nou eens op de hoogte zouden brengen, maar nee..inmiddels al 29837498237x gebeld met Hi, en dan krijg je weer een datum te horen die weer niet klopt. Ik krijg er een beetje genoeg van.
Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste