Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Ab,

Heb niets meer gebeld. Was toevallig wel in een VF winkel om een BT headsetje aan te schaffen. Dus ik vraag heel nuchter "Goh, hebben jullie die HTC HD2 al op voorraad?" Waarop die man mij ook vertelde dat ze daar ook geen voorraad hebben voor dit toestel..

Wachten dus.

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Net weer de klantenservice aan de lijn gehad, daar krijg ik weer de mededeling dat de nieuwe lading toestellen pas eind deze maand geleverd wordt!

Vervolgens geef ik aan prima, dan wil ik bij deze mijn contractverlenging ongedaan maken en dan bestel ik hem wel ergens anders... nou meneer dan stel ik voor dat u de telefoon aan de deur weigert dan wordt de bestelling automatisch ongedaan gemaakt. Waarop ik dus aangeef dat het dat dus niet gaat worden omdat ik geen zin heb om nog langer te wachten, wordt meneer aan de telefoon bij de hand en vind het niet normaal dat ik me kwaat loop te maken... En wilde ook verder niks meer voor me doen :(

Vervolgens de verkoop afdeling van vf maar proberen te bellen.. maar daar krijg je na een kwartier nog te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn :(

iemand enig idee hoe ik deze verlenging ongedaan gemaakt ga krijgen, ik ben na dit gesprek echt helemaal klaar met vf! dan maar 2 maanden dubbel betalen maar ik ga naar kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Doopy-X- schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:08:
Gisteren abbo besteld bij GSMWEB
Vandaag op de post gedaan
Hopelijk morgen in huis
_/-\o_
Ja, GSMWEB hebben ze tenminste WEL op voorraad en ze zijn goedkoop! Mijne ook bijn GSMWEB gehaald. GSMWEB rulez, ik snap niet waarom jullie nog bij Vodafone checken. Maar waarschijnlijk gaat het om een verlenging ofzo :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 16-09 14:09
Ik had eerst mijn verlenging ook bij T-Mobile lopen, maar geannuleerd en bij GSMweb besteld, toen had ik hem veel sneller in huis ;) Dus ook verlenging kan prima bij GSMweb hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Ik had verlenging ondernemersbundel, daarvoor moest ik wel bij vodafone zijn :(

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 19-03-2010 18:15 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Einnd deze maand is volgende week, dat weekje kan er nog wel bij toch?

Pfffffffffffffffffff stelletje onbekwamen daar bij VF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Ik had gisteren nog gebeld, ze zijn nog aan het onderzoeken waar mijn telefoon is!! Kon 1 week duren maar mischien wel 2!! :'( :'( Ik bel ze Dinsdag denk ik maar weer.!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Snap er niks van, jullie wachten allemaal ... terwijl ik in een winkel werk waar ik altijd een HD2 op voorraad heb. Brightpoint heeft ze dus ook gewoon. Slecht inkoopbeleid zeg van die webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Skann schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:37:
Snap er niks van, jullie wachten allemaal ... terwijl ik in een winkel werk waar ik altijd een HD2 op voorraad heb. Brightpoint heeft ze dus ook gewoon. Slecht inkoopbeleid zeg van die webshops.
Denk dat het grootste deel van de nog niet geleverde vanuit VF zelf komt.
* SinergyX zit op 4 van de 10 werkdagen.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 20-03-2010 16:40 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Laatst online: 25-07 13:12
SinergyX schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:39:
[...]

Denk dat het grootste deel van de nog niet geleverde vanuit VF zelf komt.
* SinergyX zit op 4 van de 10 werkdagen.
Ah, de Vodafone branded HD2's denk ik dan. Ja, die heb ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen begint de laatste volledige week van Maart, ik ben benieuwd of we deze week eens wat horen van VF. Zijn er nog mensen die gaan bellen morgen? Ik heb tentamens dus ik moet me even ergens anders op concentreren.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Jahoor!! ;)

Kreeg om 11:00 een telefoontje van TNT-Express.!!

Ze willen morgen mijn toestel leveren. >:) :9 :9 :P

HeHe!! na 3 maanden en 4 dagen!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tanzer schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:55:
Jahoor!! ;)

Hehe eindelijk! ;) Veel plezier ermee! Nog iemand met VF gebeld vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jahoor!! ;)

Juich niet te vroeg he ;) Hij moet nog geleverd worden, er kan veel gebeuren in de tussentijd ;)

Had nog een mailtje gestuurd naar VF, maar nog geen reactie.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 22-03-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag met VF gebeld. Ze hebben er vandaag 476 binnen gekregen!!!! Ik zou er weer bij zitten. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:05:
Vandaag met VF gebeld. Ze hebben er vandaag 476 binnen gekregen!!!! Ik zou er weer bij zitten. Ben benieuwd.
Dan ga ik ervanuit dat ik daar ook bij zit, omdat ik volgens VF bij de laatste leveringen er net buiten viel. Maar ik juich pas op het moment dat ik 't toestel daadwerkelijk in mijn handen heb, die praatjes van VF ken ik inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
vanpeltje schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:36:
[...]

Ja, GSMWEB hebben ze tenminste WEL op voorraad en ze zijn goedkoop! Mijne ook bijn GSMWEB gehaald. GSMWEB rulez, ik snap niet waarom jullie nog bij Vodafone checken. Maar waarschijnlijk gaat het om een verlenging ofzo :)
Inderdaad :) Had hem binnen 2 dagen in huis zonder centje pijn!

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:42:
[...]

Dan ga ik ervanuit dat ik daar ook bij zit, omdat ik volgens VF bij de laatste leveringen er net buiten viel. Maar ik juich pas op het moment dat ik 't toestel daadwerkelijk in mijn handen heb, die praatjes van VF ken ik inmiddels.
tja tis te hopen dat het echt zo is. Viel ook al 2 x net naast de boot. Eerst zien dan geloven bij VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist in de mail!

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Uw product(en) verzenden wij via TGP .
U kunt de zending volgen via deze link .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:50:
Zojuist in de mail!

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Indentieke mailtje hier ook :D Heb ik dus stiekem toch geluk en op een gunstig tijdstip verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooizo, gefeliciteerd. Nu maar hopen dat dat busje geen ongeluk krijgt of een lekke band o.i.d. haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Dan zou jij Base1991 er toch ook tussen moeten zitten.!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
1 ding al wat niet goed is, T&T link klopt niet. Daar wordt achter zipcode mijn klantnummer geplaatst, logisch dat dat niet goed gaat (maximale invoer is dacht ik 8 tekens). Maarja, we wachten rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loather
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:50:
Zojuist in de mail!

Geachte klant,

Gefeliciteerd! Alleen iets zegt me dat uitlevering volstrekt in willekeurige volgorde plaats vindt. Ik ben nu al 7 weken verder, en mijn orderstatus op de Vodafone website is nog steeds 'niet op voorraad'.

Ik geloof dat als die telefoon eindelijk uitgeleverd wordt, je er inmiddels geld op toe moet krijgen, in plaats van bijbetalen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:02:
1 ding al wat niet goed is, T&T link klopt niet. Daar wordt achter zipcode mijn klantnummer geplaatst, logisch dat dat niet goed gaat (maximale invoer is dacht ik 8 tekens). Maarja, we wachten rustig af.
Dit hadden anderen ook bij de vorige levering, de bestelling was niet te volgen maar kwam wel gewoon aan. Ik heb nog geen mail gekregen, morgen maar eens bellen met VF.

Heb er echt schoon genoeg van inmiddels!

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Loather schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:13:
[...]

Gefeliciteerd! Alleen iets zegt me dat uitlevering volstrekt in willekeurige volgorde plaats vindt. Ik ben nu al 7 weken verder, en mijn orderstatus op de Vodafone website is nog steeds 'niet op voorraad'.

Ik geloof dat als die telefoon eindelijk uitgeleverd wordt, je er inmiddels geld op toe moet krijgen, in plaats van bijbetalen. :'(
Dat is wel zeker, ik heb namelijk afgelopen dinsdag besteld, nu al op de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog een klant van VF die wacht op zijn HTC HD2.
heb pas 18-03-2010 mijn abbo doorverlengt, maar als ik dit eens doorlees denk ik dat ik lang kan gaan wachten op me telefoon.
Ik kreeg gelijk een mailtje van VF met onderstaande regel:
"De levering van uw bestelling is helaas vertraagd omdat het toestel door onvoorziene omstandigheden tijdelijk niet leverbaar is. We stellen u zo snel mogelijk op de hoogte van de verwachte leverdatum. Onze excuses voor dit ongemak. "
iemand vandaag al iets ontvangen?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik moet hele week werken en die T&T werkt niet, dus wordt kwestie van wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof mijn eigen ogen niet, heb 'm net ontvangen! Wow!

Hopelijk anderen ook vandaag! Ik ga er lekker mee kloten!

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Base1991

Wat is de status van de orderpagina van VF bij jou, staat deze nogsteeds op 'niet op voorraad' ?
Succes met het spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNolan
  • Laatst online: 23-08 23:51
Godver op de vodafonepagina kan ik niks zien. Niet bekend. Bij tnt kan ik niks zien. Geen bestelling.
Maar net wel een mail gehad dat mijn contract verlenging vandaag is ingegeaan. Nu nog die HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:56:
@Base1991

Wat is de status van de orderpagina van VF bij jou, staat deze nogsteeds op 'niet op voorraad' ?
Succes met het spelen ;)
Die werkte niet, dus ik kon 'm nergens volgen. Don't worry, je ziet het komt toch wel goed met een beetje geduld ;)

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nougoed, ik heb hem net binnen. Wel een leuke verassing was dat ik een Track & Trace van TNT kreeg maar hij met GLS bezorgd werd.

Eind conclusie:

VF is een top provider wanneer het op bereikbaarheid, tarieven en diensten gaat. Wanneer er iets administratiefs gewijzigd moet worden een drama.

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En mijne is nu ook binnen, precies een week na de bestelling vorige week vrijdag. Ik had dus puur mazzel (of zullen ze zakelijke abbo's voortrekken?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNolan
Nog niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNolan
Hoera daar is hij dan!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jahoor!! ;)

Zijn ze al geweest bij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog niets.. geen teken van leven van Vodafone..
morgen zelf maar even bellen met de vraag wanneer ze willen gaan leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
SinergyX schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:49:
En mijne is nu ook binnen, precies een week na de bestelling vorige week vrijdag. Ik had dus puur mazzel (of zullen ze zakelijke abbo's voortrekken?).
nou.. een collega heeft ook 3-4 weken moeten wachten en ik wacht inmiddels ook al 2,5 week. Misschien dat het bij mij langer duurt omdat er ook een nieuw simmetje meegestuurd moet worden (en een nummer portering)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Moet niet gekker worden bij vf, kom vanmorgen op mijn werk.... en 1x raden wat er op mijn buro lag!!! Yup de hd2 waarvan ik bij vf had aangegeven dat ik hem niet meer wilde!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zit een briefje bij als het goed is, bellen en ze komen hem weer ophalen (vorig jaar kreeg ik ook 2 HTC Pro's geleverd, 1 op m'n werk en 1 thuis :P)
Prulleman schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:27:
nou.. een collega heeft ook 3-4 weken moeten wachten en ik wacht inmiddels ook al 2,5 week. Misschien dat het bij mij langer duurt omdat er ook een nieuw simmetje meegestuurd moet worden (en een nummer portering)
Dat zou mischien nog vertraging kunnen opleveren, voor mij was het enkel verlenging.

Blijft wel raar dat T&T dus nooit werkt en ook online kon ik mijn hele order niet nakijken (ondanks dat ik hem nu al heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 21-09 21:35
Vorige week zondag besteld bij Studentenmobiel. Vorige week dinsdag contract verstuurd. Met nummerbehoud. Vandaag binnengekomen :)
Best netjes! Nou nog 5 dagen wachten totdat m'n abonnement ingaat en ondertussen even niet sms'en en bellen want m'n prepaid tegoed is al 4 dagen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er echt blij mee, want 'n toestel en wat 'n mogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HD2 wordt niet upgradeable naar WP7S, terwijl over een paar maanden de Windows 7 Phones met eveneens fantastische specs (eis van Microsoft: dus high-res, 1Ghz proc enz) in de winkels liggen. Nu een 2 jarig abbo voor een WM6.5 telefoon nemen is toch totaal gestoord? Waarom zou ik m;n centjes niet een paar maanden op m'n bank laten staan, en kiezen voor een W7PS telefoon? Met dadelijk W7PS is de HD2 bovendien onverkoopbaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat er altijd wel iets beters te krijgen is... als men gelukkig is met de hd2... waarom dan in hemelsnaam wachten?
dan kan je nog een paar jaar wachten todat er weer nieuwe technieken zijn, zo zit die markt nou eenmaal in elkaar.
via xda zal er overigens vast wel een aangepaste rom komen, daar twijfel ik niet aan.. dus voor de mensen die w7 willen draaien zal dat vast en zeker gaan komen in de toekomst.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
via xda zal er overigens vast wel een aangepaste rom komen, daar twijfel ik niet aan.. dus voor de mensen die w7 willen draaien zal dat vast en zeker gaan komen in de toekomst.
Ik denk ook dat er wel een zelfgemaakte versie van Win 7 mobile zal komen voor HD2!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 21-09 21:35
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:19:
De HD2 wordt niet upgradeable naar WP7S, terwijl over een paar maanden de Windows 7 Phones met eveneens fantastische specs (eis van Microsoft: dus high-res, 1Ghz proc enz) in de winkels liggen. Nu een 2 jarig abbo voor een WM6.5 telefoon nemen is toch totaal gestoord? Waarom zou ik m;n centjes niet een paar maanden op m'n bank laten staan, en kiezen voor een W7PS telefoon? Met dadelijk W7PS is de HD2 bovendien onverkoopbaar.
Dan ben ik gestoord geweest door een telefoon met 6.5 te kopen paar weken terug en hij kwam afgelopen week binnen (hint: HD2) ;)

Nee even serieus: zo kun je blijven wachten! Dat heeft echt geen zin meer. Bovendien: nu heb ik geen Phone 7 en weet ik ook niet wat ik mis. Tot nu toe doet hij het gewoon prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al meer duidelijk over eventuele levering van de HD2?
Ik zou hem namelijk graag bestellen, maar ik durf niet goed ivm. leveringstijden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht vanaf 18-03, en tot op heden nog niets ontvangen van Vodafone. daar ik een contractsverlenging heb gedaan.
Je kan ook naar een T for Telecom o.i.d. wellicht dat ze die daar op voorraad hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 18:19:
Is er al meer duidelijk over eventuele levering van de HD2?
Ik zou hem namelijk graag bestellen, maar ik durf niet goed ivm. leveringstijden. :'(
Volgens mij geen duidelijk antwoord op te geven. Coolkast wacht vanaf 18de al, ik bestel hem iets erna en heb hem al weer een week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmpf... Net maar weer eens gebeld of ze al een positieve voorraad hebben.
Het antwoord: Medio april komt er weer meer binnen. Verder konden ze er weinig van zeggen..

In april beginnen toch ook altijd de nieuwe aanbiedingen te lopen?

Ik blijf in ieder geval hoop houden. ( en geduld.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week maandag besteld bij T-mobile, komt vanmiddag binnen. :) Ik weet niet hoe het nu met de voorraad staat maar vorige week was het nog "volop op voorraad".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
Ik kreeg ook niet de mogelijk om mijn verlenging online in te zien, dus heb gebeld wat er aan de hand was.
Mijn verlengnummer begon met 558, toen ik dat noemde vertelde de helpdesk mij gelijk dat dit een verlenging was, en dat ik de verlengservice moest bellen.

Dat nummer gebeld, waar ze mij een ander order nummer gaf dat begon met 176,
met dit nummer kon ik wel inloggen en de status bekijken.

Misschien een tip voor de mensen die niks kunnen tracken, even bellen en vragen naar het daadwerkelijke ordernummer.

*Edit*

Het wordt nog iets gekker, na de vraag (via chat) wat ongeveer de levertijd wordt kreeg ik het volgende antwoord:

"Als we te horen krijgen dat de teostellen helemaal niet meer komen word u vanzelf gebeld voor een alternatief."

Ik vroeg daarop wat de mogelijkheid is als ik geen alternatief wil, ik kreeg het volgende te horen:

"Ik weet ook niet zeker of toestellen wel of niet komen, mogen ze niet meer leverbaar zijn dan heeft u verder geen keus omdat de verlenging niet meer geannuleerd kan worden."

Dit lijkt mij al alsof ze zichzelf aan het indekken zijn, en al weten dat de toestellen niet meer geleverd gaan worden :(

[ Voor 39% gewijzigd door NeoPhire op 01-04-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
misschien handig om de provider erbij te zetten... (hoewel ik het vermoeden heb dat het over vodafone gaat helaas)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoPhire
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
Ja dit gaat inderdaad over Vodafone.
Ik heb vanmiddag 5x gebeld (werd van het kastje naar de muur gestuurd),
maar uiteindelijk mijn bestelling en verlenging ongedaan kunnen maken.
Onder deze voorwaarden wil ik geen bestelling open houden staan.

Ik ga deze telefoon wel bestellen via GSMweb, zelfde Tel + SMS + Web 200 pakket en ook het toestel gratis,
over hen hoor ik positievere verhalen, we zullen het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loather
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-12-2023
Vandaag na acht weken sinds bestelling wachten gisteren gebeld met Vodafone. Nummer was in gesprek. Vanmorgen kwam ik er wel door. Ik kreeg een vriendelijk maar niet echt behulpzaam meisje aan de lijn, die me vertelde dat ´de HD2 nog niet aangemerkt stond in het systeem om een alternatief toestel aan te bieden´, dus dat er misschien nog toestellen aan zouden komen. Toen ik vroeg wanneer dat dan zou zijn, kon ze echter geen antwoord geven.
Op mijn vraag dat de toestellen nog steeds online te bestellen zijn, echter inmiddels 70 euro goedkoper, kreeg ik te horen dat ik de bestelling dan maar moest annuleren en een nieuwe bestelling zou moeten plaatsen.
Dat was voor mij de druppel om niet langer te wachten. Een bedrijf dat zo met nieuwe klanten om gaat, kan wat mij betreft de boom in. Heb dus de order geannuleerd (en zou daar nog een bevestiging van krijgen, maar dat is uiteraard ook nog niet geregeld).
Vervolgens verder gaan kijken, en nu blijkt dat T-Mobile het toestel ook heeft, en ook nog eens tegen een goedkoper tarief. Heb hem daar nu besteld, en krijg binnen 2 uur de uitnodiging om een bezorgafspraak te maken (vanaf dinsdag).
Kortom vandaag besteld, dinsdag bezorgd...

Ik vraag me alleen nog af waarom het toestel nog bij Vodafone te bestellen is. Oplichters zijn het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben toch gewoon een leveringsplicht? ik moet ook abonnement betalen.. als ik dat niet doe staan ze ook op de stoep. we hebben gewoon recht op iets dat in het contract staat, en als dat niet kan, moeten ze met alternatieven komen (die er niet zijn, alleen de HD3 die gaat komen) of een goede tegemoetkoming.
vandaag begonnen bij een nieuwe werkgever, dus even geen tijd om met vodafone te discusseren helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb met de vodafone winkel in Rijswijk zojuist gesproken, hun krijgen vanaf volgende week weer een nieuwe lading binnen zei ze.

ik moet via de klantenservice de verlenging cancellen, en via de winkel opnieuw verlengen. er schijnen geen extra kosten aan te zitten, dus ga dat denk ik maar doen.
de mevrouw zou mij bellen als er voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:55:
Heb met de vodafone winkel in Rijswijk zojuist gesproken, hun krijgen vanaf volgende week weer een nieuwe lading binnen zei ze.

ik moet via de klantenservice de verlenging cancellen, en via de winkel opnieuw verlengen. er schijnen geen extra kosten aan te zitten, dus ga dat denk ik maar doen.
de mevrouw zou mij bellen als er voorraad is.
Klopt jah, in de winkels komt ie weer binnen begin volgende week. Echter zullen de winkels ook een reserveringslijstje hebben waar een aantal klanten op staan, dus kleine kans dat je er eentje bemachtigt.

De Online shop zou ze pas eind april weer binnen krijgen, zo heb ik vernomen...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Heeft er misschien nog iemand met een nieuw zakelijk Vodafone abbo een HD2 ontvangen? Die van mij is ongeveer een maand geleden besteld, nummerportering zou vandaag moeten plaatsvinden, waarna het toestel verstuurd wordt (volgens vodafone). Nieuwe sim heb ik al binnen.

Ik geloof er echter helemaal niets van dat ik het toestel deze maand nog krijg....

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zojuist een mailtje ontvangen dat mijn bestelling is verwerkt, en is overgedragen aan TNT.

blijkbaar helpt klagen, aangezien ik gister een mailtje had gestuurd dat ik nu toch wel graag mijn telefoon wil hebben.
en om het nog feestelijker te maken; ik werd 10min geleden gebeld door de vodafone winkel in Rijswijk dat ze vandaag een zending binnen hadden gekregen, en ik die morgen zou kunnen ophalen.
dusse mensen, je weet waar je moet zijn morgen avond (koopavond in winkelcentrum de Boogaard, waar VFwinkel zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daarnet ging de deurbel... TNT :) :D ... heb mijn HD2 alweer helemaal ingesteld, nu nog ff de oude data van mijn touch diamond overzetten, en kan de oude de kast in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:19:
Wat is het verschil tussen een WM6.5 en WP7S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.s. dinsdag (13 april) ontvang ik dan eindelijk mijn HTC HD 2 van Vodafone !!! *O* *O* *O* *O* *O*

Op maandag 8 maart heb ik het toestel telefonisch besteld bij Vodafone. De afgelopen weken heb ik meerdere keren geïnformeerd bij Vodafone wanneer ik mijn toestel kan verwachten. Iedere keer kreeg ik als antwoord:

"De levering van uw bestelling is vertraagd. Het toestel dat u heeft gekozen is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer de nieuwe levering plaatsvindt. Zodra we de verwachte leverdatum weten, stellen we u zo snel mogelijk op de hoogte. Onze excuses voor dit ongemak."

}) }) }) })

Op vrijdag 2 april heb ik uiteindelijk een email gestuurd naar Vodafone met de mededeling dat wanneer ik het toestel medio april nog niet ontvangen heb, ik de bestelling zal annuleren en het toestel bij een andere provider zal bestellen .

Gisteren kreeg ik dan eindelijk het langverwachte telefoontje van het koeriersbedrijf dat ze de HTC HD 2 willen komen leveren. JOEPIE !!!!! *O*

Mogelijk dat mijn laatste mailtje toch enigzins geholpen heeft om de levering van het toestel te versnellen. Misschien een tip voor andere mensen die ook al lang aan het wachten zijn. d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:43
Momenteel heb ik een Tmobile Flex 25 abonnement met web 'n walk standaard. Omdat ik aardig wat beltegoed opgebouwd heb en de voorwaarden van flex (echt alles uit je bundel zonder bijkomende kosten) wil ik mijn Flex verlengen. Omdat dit enkel via Tmobile zelf kan vraag ik mij af of de HD2 die zij uitleveren branded is. Wie heeft hierop het antwoord. Zit niet te wachten op een branded toestel omdat deze vaak niet kunnen worden geupgrade met de leverancier rom's.

En wordt er nu een 16GB micro-sd kaart meegeleverd? Lees daar ook wisselende berichten over.

[ Voor 9% gewijzigd door bluecupra op 17-04-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balloon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:21
Net uitgevogeld: je kunt je Flex-abo ook verlengen (met HD2) via GSMweb.
Klik bovenin (rechts) op verlengen, en je komt op het juiste scherm.
Aanbieding is aantrekkelijker dan verlengen via T-Mobile, want je krijgt een jaar korting op W&W.
Op het abo zelf krijg je geen korting, waarschijnlijk omdat T-mobile geen Flex-abo's meer wil verkopen.
Het toestel is iets goedkoper dan verlengen via T-mobile zelf.

Ik ga dit zelf ook doen: ben nogal gehecht aan mijn Flex-abo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob2908
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-12-2024
na lang twijfelen tussen de HD2, Desire, Bold 9700 en E72 vorige week toch de knoop doorgehakt en de HD2 besteld bij T-mobile... relax 25 1 jaar, Web'n Walk Plus vast en nog €160,- bijbetalen... kreeg ik gisteren een smsje dat de telefoon op z'n vroegst pas 3 mei geleverd kan worden -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
kreeg ik gisteren een smsje dat de telefoon op z'n vroegst pas 3 mei geleverd kan worden -O-
Dat heb ik dus ook, helaas is het toestel ook niet voorradig bij de Tmobile shops in Den Haag (waldorpstraat / centrum DH en Rijswijk..)

en ook via Tmobile krijg je 7 euro korting op W&W (het eerste jaar indien het een tweejarige vernieuwing van Flex betreft)

[ Voor 25% gewijzigd door bluecupra op 21-04-2010 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Laatst online: 21-09 11:15

SgtStrider

Fractal Switchover!

bluecupra schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 16:16:
vraag ik mij af of de HD2 die zij uitleveren branded is.

En wordt er nu een 16GB micro-sd kaart meegeleverd? Lees daar ook wisselende berichten over.
Geen branded toestel. Toestel is ook te duur daarvoor (T-Mobile is het duurste van alle providers icm HD2). Er zit een 2GB microSD kaart bij.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
SgtStrider schreef op woensdag 21 april 2010 @ 08:11:
[...]

Geen branded toestel. Toestel is ook te duur daarvoor (T-Mobile is het duurste van alle providers icm HD2). Er zit een 2GB microSD kaart bij.
Top, bedankt voor je reactie. Hoop dat het toestel eerder geleverd wordt dan de eerder door T-Mobile gecommuniceerde 3 mei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Prulleman schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:22:
Heeft er misschien nog iemand met een nieuw zakelijk Vodafone abbo een HD2 ontvangen? Die van mij is ongeveer een maand geleden besteld, nummerportering zou vandaag moeten plaatsvinden, waarna het toestel verstuurd wordt (volgens vodafone). Nieuwe sim heb ik al binnen.

Ik geloof er echter helemaal niets van dat ik het toestel deze maand nog krijg....
Even een update, ik heb het toestel vorige week dinsdag ontvangen en donderdag is de nummer portering gedaan, viel dus uiteindelijk mee.
Ik heb een toestel gekregen met VF 1.72 rom en een 8Gb sd kaartje. Een collega heeft op de zelfde dag een 1.66 stock toestel met 2gb sd gekregen via een vodafone business partner/dealer.
Blijkbaar leveren die dus niet branded toestellen.

Ik ben een happy camper :) branding stelt helemaal niks voor, boot logo en wat favorites. beide makkelijk te verwijderen. Rom ligt nu zelfs 1 versie voor op de gewone modellen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
21 April abonnement verlengd toen werd gelijk aan aangegeven dat het ongeveer 10 dagen duurde voordat Vodafone ze op voorraad heeft en dan nog een week leveringstijd!.

Ben benieuwd.

Vandaag contact gehad, er waren 1500 toestellen binnen gekomen.
Volgende week wordt ie geleverd!

[ Voor 158% gewijzigd door dunn0w op 29-04-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob2908
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-12-2024
vandaag een smsje binnen dat t-mobile week 18 (volgende week dus) gaat leveren en ik vanaf 4 mei een mailtje mag verwachten voor afspraak voor levering *O* ben benieuwd *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze telefoon dinsdag besteld via de webshop van T-mobile.
Stond geen levertijd bij. Had alles betaald, kijk ik weer in webshop staat er een levertijd van 6 weken bij :S

Dus woensdag even gebeld met de klantenservice, en vragen hoe dat nou zit.
Bleek fout in hun systeem te zijn dat het niet vermeld werd in de webshop.
Maar er zat inderdaad een levertijd van 6 weken op. Dus daarna geopperd of daar nog wat aan gedaan kon worden. Dat kon helaas niet, dus hun maar verteld dat ik dit weekend in de locale winkels ga kijken of ze daar een beter aanbieding hadden. En hun maandag dan zou bellen om de order de annuleren.

Kreeg ik gisteren smsje dat de telefoon idd week 18 geleverd word. en vanaf 4 mei een email kan verwachten.

*O*
klagen helpt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:36

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 12:38:

[..]

Kreeg ik gisteren smsje dat de telefoon idd week 18 geleverd word. en vanaf 4 mei een email kan verwachten.

*O*
klagen helpt wel :P
Je hebt 'm nog niet hoor. Pas juichen als je 'm daadwerkelijk in handen hebt. Je zult de eerste niet zijn die een loze toezegging heeft gekregen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Ik begin steeds meer te twijfelen tussen een HD2 en een Desire. Vrees toch dat het die laatste wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
Gisteren nog maar is een keer opgebeld naar Vodafone, en wat krijg ik te horen dat ze nog niet aangevuld zijn.
Dat ik hem uiterlijk pas eind volgende week binnen krijg.

Als ik hem dan nog niet binnen heb ga ik voor een ander toestel, dit duurt me te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Afgelopen 26 April heb ik een telefonische verlenging gedaan van mijn 2 abbonementen,
Het betreft hier een bestelling van 1 HTC HD2 en een Nokia 6700 Pink Slide voor mijn vrouw.
Ik: Zijn deze toestellen op voorraad?
VF: Ja, in het systeem staat ze op voorraad
Ik: Mooi, dan verleng ik ze met deze toestellen
VF: Regelen we
Ik: Wanneer kan ik ze verwachten?
VF: Nou meneer, volgende week, i.v.m. de feestdag het toestel geleverd worden bij u
Ik: Oke, mooi

Bel ik vrijdag, de dag na koninggedag op.
Ik: Was er al iets meer bekend betreft de toestellen
VF: Even kijken meneer, oh, de HD2 komt volgende week weer binnen en de Pink Slide pas 17 MEI.
Ik: Uh, dat is mij niet verteld blabla
VF: Ja sorry meneer kunnen wij ook niets aan doen

Vandaag gebeld en er zouden vandaag HD2's binnen zijn gekomen en zal dan eind v/d week geleverd moeten worden.
Die Pink Slide is aangepast naar een N97, maar dat zal ook wel een eeuw duren voor die omgezet is.

VF moet eens gewoon die administratie in orde maken en niet zo kloten met levertijden etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Heb ook vandaag bericht gekregen van Tmobile, de HD2 zal op 7 mei geleverd worden. Ben erg benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkiej
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:36
Vorkie schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:27:
Afgelopen 26 April heb ik een telefonische verlenging gedaan van mijn 2 abbonementen,
Het betreft hier een bestelling van 1 HTC HD2 en een Nokia 6700 Pink Slide voor mijn vrouw.
Ik: Zijn deze toestellen op voorraad?
VF: Ja, in het systeem staat ze op voorraad
Ik: Mooi, dan verleng ik ze met deze toestellen
VF: Regelen we
Ik: Wanneer kan ik ze verwachten?
VF: Nou meneer, volgende week, i.v.m. de feestdag het toestel geleverd worden bij u
Ik: Oke, mooi

Bel ik vrijdag, de dag na koninggedag op.
Ik: Was er al iets meer bekend betreft de toestellen
VF: Even kijken meneer, oh, de HD2 komt volgende week weer binnen en de Pink Slide pas 17 MEI.
Ik: Uh, dat is mij niet verteld blabla
VF: Ja sorry meneer kunnen wij ook niets aan doen

VF moet eens gewoon die administratie in orde maken en niet zo kloten met levertijden etc...
Dit verhaal had ik dus ook met mijn bestelling van de Desire, eerst zeggen dat ze de telefoons op voorraad hebben. Dan later zelf moeten terugbellen en dan te horen krijgen dat ze er niet meer zijn en je maar moet wachten op de volgende lading waarna je WEER te horen krijgt dat die van jouw er niet tussen zit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
Zojuist nog even contact op genomen met Vodafone ik kon het niet laten om nog een keer te bellen >:)
Krijg ik vrolijk te horen dat het toestel pas 18 mei binnenkomt komt bij hun dat ik hem 23 mei thuis krijg. :(

Ik denk dat ik voor een ander toestel ga.. want betaal nu wel voor me abbonement maar heb er nog niet mee gebeld. Of gewoon heel de order annuleer en naar andere provider ga.

23 april had ik de bestelling gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ha0w3n
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:15
Ik lees hier dat veel mensen al weken en soms maanden op hun HD2 wachten. Ik was zelf ook een beetje bang dat het bij mij ook zo lang zou gaan duren, maar ik heb hem gelukkig heel snel gekregen. Nu dat ik een tijdje niet meer op de forums heb gekeken, leek het mij misschien wel zo handig om een tip te geven en andere mensen ook zo snel mogelijk van de HD2 te kunnen laten genieten.
Ik heb mijn HD2 via studentmobiel.nl besteld met contractverlenging. Zit bij T-Mobile. Had mijn HD2 na precies een week binnen na mijn aanvraag, nog eerder als ik het contract eerder had opgestuurd en niet 4 dagen had gewacht.
Ik hoefde niets van een student bewijs ofzo in te leveren, dus volgens mij kan iedereen hier wel bestellen.

Ik heb het T-Mobile 25 abo met HD2 gehaald, kost dan ook voor 2 jaar ongeveer 633 euro. Mooie aanbieding vind ik als ik het met de aanbiedingen van maart vergelijk. (ik had hem in april besteld)
Ze hebben ook VF aanbiedingen met de HD2, dus misschien wel het proberen waard als je via VF zelf nog een maand moet wachten.

Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door Ha0w3n op 08-05-2010 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Zelf heb ik de HD 2 gisteren binnen gekregen. Omdat ik zelf een Flex abonnement had en graag wil behouden heb ik direct bij T-Mobile verlengd. Uiteindelijk heeft het 3 weken geduurd voor ik het toestel in ontvangst heb kunnen nemen. Hiervoor heb ik een HTC TD2 gehad, de HD2 is toch wel een stap (of meerdere) stappen beter. De snelheid en reactiesnelheid is echt top, ben het toestel nog aan het inrichten maar ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik heb de HD2 vorige week maandag besteld bij Vodafone en ze zeiden dat er nu 258 toestellen gevraagd worden..... (Maar 0 op vooraad) ..... Dus; op 18 Mei komen er 1000(!) toestellen binnen. Dus maar duimen dat hij rond de 20ste op de stoep ligt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
speedo11 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:17:
Ik heb de HD2 vorige week maandag besteld bij Vodafone en ze zeiden dat er nu 258 toestellen gevraagd worden..... (Maar 0 op vooraad) ..... Dus; op 18 Mei komen er 1000(!) toestellen binnen. Dus maar duimen dat hij rond de 20ste op de stoep ligt :9~
Dat hebben wij ook 3 keer gehoord hierzo.

Dan was het 700 stuks en nu alweer 1000. Ik geloof ze iig niet meer

Ik heb de order geannuleerd bij VF

Belcompany op internet, volgende dag in huis...

[ Voor 6% gewijzigd door Vorkie op 14-05-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
Ik ga straks nog maar een keer bellen naar VF en mocht het weer uitgesteld worden naar volgende week of iets dergelijks dan annuleer ik ook mijn order.

20 april besteld.
2 weken geleden kreeg ik te horen dat het 18 mei zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlooi schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 13:37:
Ik begin steeds meer te twijfelen tussen een HD2 en een Desire. Vrees toch dat het die laatste wordt.
HD2 = toch winmo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funkiej schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:11:
[...]

Dit verhaal had ik dus ook met mijn bestelling van de Desire, eerst zeggen dat ze de telefoons op voorraad hebben. Dan later zelf moeten terugbellen en dan te horen krijgen dat ze er niet meer zijn en je maar moet wachten op de volgende lading waarna je WEER te horen krijgt dat die van jouw er niet tussen zit!!!
Zou 't helpen als we met brandende fakkels en hooivorken richting het hoofdkantoor trekken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo11
dunn0w schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:31:
Ik ga straks nog maar een keer bellen naar VF en mocht het weer uitgesteld worden naar volgende week of iets dergelijks dan annuleer ik ook mijn order.

20 april besteld.
2 weken geleden kreeg ik te horen dat het 18 mei zou worden.
En wat voor antwoord heb je gekregen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo11
Ja, de HD2 is Windows Mobile 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
speedo11 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:23:
[...]

En wat voor antwoord heb je gekregen :?
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt naar de status van uw bestelling.

Vanwege de grote populariteit van de HTC HD2 is de vraag op dit moment hoger dan het aanbod. Het is daarom helaas niet mogelijk om een exacte datum aan te geven waarop uw toestel wordt geleverd.

Ik breng u op de hoogte van de status zodra er zich een wijziging voordoet.

Namens Vodafone bied ik u mijn excuses aan voor het ongemak.

Heb dit antwoord gekregen in een mail.. ik ga zometeen even bellen dat ik per direct onder me contract uit wil duurt me te lang. :S

Toestraks nog gebeld naar Vodafone, 2 juni komen er idd weer toestellen binnen duurt me gewoon veel te lang. Heb ook meteen me contract laten beeindigen met terugwerkende kracht.
Dat zouden ze nu gaan regelen.. ben benieuwd of dat allemaal goed gaat.

[ Voor 14% gewijzigd door dunn0w op 18-05-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo11
Ik heb vandaag nog even gebeld en ik kreeg te horen dat er 2 (!) Juni (!) er weer 1000 (!) binnen komen :(

En er werd mij beloofd dat ik in de eerste week van Juni mijn toestel binnen krijg :9~

Dus maar duimen, en als ik mijn toestel binnen heb moet ik naar vodafone bellen en kan ik een tegemoedkoming krijgen, omdat ik langer als 10 dagen heb moeten wachten 8)7

Dat mag een beste korting zijn, want ik wacht nu al bijna anderhalf (!) maand

PS.: de teller bij Vodafone staat nu op - 483

[ Voor 5% gewijzigd door speedo11 op 18-05-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:36

Wildfire

Joy to the world!

Rob2908 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 18:28:
vandaag een smsje binnen dat t-mobile week 18 (volgende week dus) gaat leveren en ik vanaf 4 mei een mailtje mag verwachten voor afspraak voor levering *O* ben benieuwd *D
We zitten ondertussen in week 20. Zoals ik eerder al schreef, juich niet voordat je 'm daadwerkelijk hebt dus de vraag is nu -- heb je 'm of niet?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
speedo11 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:00:
Ik heb vandaag nog even gebeld en ik kreeg te horen dat er 2 (!) Juni (!) er weer 1000 (!) binnen komen :(

En er werd mij beloofd dat ik in de eerste week van Juni mijn toestel binnen krijg :9~

Dus maar duimen, en als ik mijn toestel binnen heb moet ik naar vodafone bellen en kan ik een tegemoedkoming krijgen, omdat ik langer als 10 dagen heb moeten wachten 8)7

Dat mag een beste korting zijn, want ik wacht nu al bijna anderhalf (!) maand

PS.: de teller bij Vodafone staat nu op - 483
Ik ben zo blij dat ik het geannuleerd hebt bij VF,
Zowel mijn toestel als die van mijn vrouw waren binnen 24U binnen na bestellen op internet.
Voordeel: Geen VF rom...en snel binnen.

Ga je echt nog zo lang wachten? Bij annulering is het in 48 uur verwerkt en kan je ergens anders je abbo verlengen / afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo11
Ik ben zo blij dat ik het geannuleerd hebt bij VF,
Zowel mijn toestel als die van mijn vrouw waren binnen 24U binnen na bestellen op internet.
Voordeel: Geen VF rom...en snel binnen.

Ga je echt nog zo lang wachten? Bij annulering is het in 48 uur verwerkt en kan je ergens anders je abbo verlengen / afsluiten.
Maar ik heb mijn nieuwe, Bel + Sms + Web 100, abbo al.

Kan ik dan alsnog mijn abbo annuleren ??

Waar heb jij je HD2 besteld dan? Ik ga het dan denk ik via GSM-Track doen. Daar heb ik mijn vorige mobiel ook besteld, ben ik zeer tevreden over.

En wat bedoel je met Vodafone-ROM ??

(nog bedankt voor advies Dunn0w en ThaNetRunner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
speedo11 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:55:
[...]

Waar heb jij je HD2 besteld dan? Ik ga het dan denk ik via GSM-Track doen. Daar heb ik mijn vorige mobiel ook besteld, ben ik zeer tevreden over.

En wat bedoel je met Vodafone-ROM ??

(nog bedankt voor advies Dunn0w en ThaNetRunner)
Ik durf je dit niet met zekerheid te zeggen, maar je hebt de bestelling gedaan bij VF met toestel en contract.
Hun leveren nu alleen het contract en het toestel is niet binnen 30 dagen geleverd, maar elke keer uitgesteld.
Mede daardoor zal het mogelijk moeten zijn de overeenkomst te ontbinden in het kader van het niet nakomen van complete levering.
Binnen welke termijn moet mijn bestelling geleverd worden?
Bestelt u iets op afstand, dan moet de leverancier uw bestelling uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren. Bestelt u per post, dan gaat deze periode in de dag nadat u uw bestelling heeft gepost.
Bron: http://www.consumenteninf...page/nl/themas/E-Commerce

Maar ik ga er dan weer van uit dat VF het gaat blokkeren dat je ergens anders weer een contract afsluit.

Wat ik wel vind in dit geval is dat VF jouw tegemoet moet komen in deze vanwege het lange wachten en eigenlijk het niet compleet gebruiken van jouw mobiele abbo.

[ Voor 13% gewijzigd door Vorkie op 19-05-2010 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo11
Ik durf je dit niet met zekerheid te zeggen, maar je hebt de bestelling gedaan bij VF met toestel en contract.
Hun leveren nu alleen het contract en het toestel is niet binnen 30 dagen geleverd, maar elke keer uitgesteld.
Mede daardoor zal het mogelijk moeten zijn de overeenkomst te ontbinden in het kader van het niet nakomen van complete levering.

[...]

Bron: http://www.consumenteninf...page/nl/themas/E-Commerce

Maar ik ga er dan weer van uit dat VF het gaat blokkeren dat je ergens anders weer een contract afsluit.

Wat ik wel vind in dit geval is dat VF jouw tegemoet moet komen in deze vanwege het lange wachten en eigenlijk het niet compleet gebruiken van jouw mobiele abbo.
Ja, ik wacht nog tot 2 Juni want ze hebben mij beloofd dat ik in de eerste week van Juni mijn toestel heb. Ze zeiden ook dat wanneer ik mijn toestel heb, ik naar de klantenservice moest bellen voor een tegemoedkoming.

Als ik mijn toestel na 2 Juni nog niet heb ga ik hem ergens anders bestellen, maar waar heb jij je toestel dan gekocht ??

Maar hopen dat hij 2 Juni binnen komt, want scheelt een hoop gedoe als ze mijn abbo niet willen blokkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
speedo11 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 22:55:
[...]

Vodafone rom
Ik ben was van scherp naar een bel + sms gegaan en dan met toestel.
Had gisteren gebeld en gezegd dat ze de bestelling moesten annuleren, vanmorgen had ik een sms dat de bestelling geannuleerd is. En dat mijn contract van scherp met terugwerkende kracht 17 mei stop gezet is.l
Dus het kan wel ja :)

Wat betreft een Vodafone rom:
Je krijgt dan met opstarten het Vodafone logo te zien.. en er staan wat programma's op van Vodafone..
(correct me if im wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedo11
Ik doorwbeerk de stilte maar even op dit forum;

Ohw, dus van de Vodafone-ROM heb je niet zoveel last.

Ik heb donderdag mijn toestel binnen gekregen, dat is dus een week te vroeg !! De teller van Vodafone staat nu als het goed is op + (!) 400 toestellen. Dus als iemand een HD2 gaat kopen bij Vodafone is hij op voorraad !! ( Dus snelle levertijd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vullisbak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 10:01
Zelf wacht ik al ruim een maand op de levering van een HTC HD2, telefonisch besteld via de klantenservice icm een verlenging van mijn abo.

Na 3 weken wachten en bellen met een uit noodzaak opgesnorde antieke Nokia 6610(!) contact opgenomen met de klantenservice en kreeg te horen dat het toestel, vanwege populariteit, slecht leverbaar is.

Worden er nu daadwerkelijk bij iedereen toestellen geleverd, of slechts bij enkelen?

Het valt me overigens op dat op het Vodafone forum een topic hierover (http://forum.vodafone.nl/...evering-Htc-Hd2-t188.html) ontoegankelijk is gemaakt,

[ Voor 4% gewijzigd door Vullisbak op 04-06-2010 12:29 . Reden: Verkeerde link. ]

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste