Het wachten is weer begonnen!
Ja ik wacht ook maar weer, en anders bel ik voor 17:00 maar weer met VF!!
Vanmorgen stond AMP voor de deur... maar de deur was dicht. Ik ben op school, mn vrouw is thuis, die zou hem aannemen. Maar ze kon haar sleutel niet vinden, dus nu is ie weer weg. Je kunt je voorstellen hoe pissed ik ben 
edit: gelukkig kunnen ze morgen gelijk opnieuw bezorgen
edit: gelukkig kunnen ze morgen gelijk opnieuw bezorgen
[ Voor 12% gewijzigd door JaWSnl op 15-03-2010 14:11 ]
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Tanzer al gebeld met VF? Ik heb namelijk helemaal geen zin om die onzin verhaaltjes weer te moeten aanhoren...
Mijn hoop om vandaag de telefoon te ontvangen is alweer vervlogen
Mijn hoop om vandaag de telefoon te ontvangen is alweer vervlogen
Heb net VF weer ff aan de lijn gehad, weer hetzelfde geneuzel... 1000x sorrie voor het ongemak, maar as donderdag krijgen we weer nieuwe toestellen binnen en dan zou u hem binnen 2 weken moeten ontvangen
Verwijderd
Ik heb ook maar weer gebeld, mij is verteld dat er woensdag een nieuwe levering komt. En dat ik hem dan begin volgende week kan verwachten.Ab_dullah schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:27:
Heb net VF weer ff aan de lijn gehad, weer hetzelfde geneuzel... 1000x sorrie voor het ongemak, maar as donderdag krijgen we weer nieuwe toestellen binnen en dan zou u hem binnen 2 weken moeten ontvangen
Pfffffffff

Verwijderd
Dag mede wachtende!
Waarschijnlijk ben ik de gene die het minst lang aan het wachten is. Om toch even mijn ervaringen en informatie te delen met jullie het volgende:
De telefoon heb ik telefonisch besteld bij Vodafone op 2 maart jl. De verkoper vertelde inderdaad dat de telefoon niet op voorraad was op dit moment. De levertijd zou ongeveer 5 werkdagen bedragen. Ik begrijp dat er levertijd is, en heb hier ook totaal geen moeite mee. Levering zou plaats moeten vinden omstreeks 10 maart. Geen bezorger.
Toch maar even bellen en ze vertelde mij dat de voorraad op was, komt over een paar dagen. Wederom geen bezorger. Nou goed, jullie hebben het ook allemaal gehoord via de telefoon.
Ik belde ze vandaag om nogmaals te vragen hoe of wat. Noem me een zeikerd, maar wanneer ik iets bestel en men spreekt wat met mij af dan moeten ze dit nakomen. Dat doe ik ook elke maand met betalen van mijn rekeningen e.d.
Vandaag dus VF gesproken met Mw. Kelly van Lieshout. Kelly vertelde mij dat de voorraad wederom op was, en eventuele nieuwe leverdata niet wist. Waarop ik vroeg, of ze niets kon zien van enige ETA o.i.d. en dit wist ze niet.
Aangezien ik contacten heb binnen Vodafone ga ik het nu via die weg proberen om voor mij (maar ook voor jullie) te kijken of hij niet zo geleverd kan worden. Heeft iemand bijvoorbeeld al geprobeerd om de telefoon via een winkel geleverd te krijgen? Zijn de winkels bijv. Voorraadhoudend?
Meer informatie hier wanneer aanwezig.
Groeten.
Waarschijnlijk ben ik de gene die het minst lang aan het wachten is. Om toch even mijn ervaringen en informatie te delen met jullie het volgende:
De telefoon heb ik telefonisch besteld bij Vodafone op 2 maart jl. De verkoper vertelde inderdaad dat de telefoon niet op voorraad was op dit moment. De levertijd zou ongeveer 5 werkdagen bedragen. Ik begrijp dat er levertijd is, en heb hier ook totaal geen moeite mee. Levering zou plaats moeten vinden omstreeks 10 maart. Geen bezorger.
Toch maar even bellen en ze vertelde mij dat de voorraad op was, komt over een paar dagen. Wederom geen bezorger. Nou goed, jullie hebben het ook allemaal gehoord via de telefoon.
Ik belde ze vandaag om nogmaals te vragen hoe of wat. Noem me een zeikerd, maar wanneer ik iets bestel en men spreekt wat met mij af dan moeten ze dit nakomen. Dat doe ik ook elke maand met betalen van mijn rekeningen e.d.
Vandaag dus VF gesproken met Mw. Kelly van Lieshout. Kelly vertelde mij dat de voorraad wederom op was, en eventuele nieuwe leverdata niet wist. Waarop ik vroeg, of ze niets kon zien van enige ETA o.i.d. en dit wist ze niet.
Aangezien ik contacten heb binnen Vodafone ga ik het nu via die weg proberen om voor mij (maar ook voor jullie) te kijken of hij niet zo geleverd kan worden. Heeft iemand bijvoorbeeld al geprobeerd om de telefoon via een winkel geleverd te krijgen? Zijn de winkels bijv. Voorraadhoudend?
Groeten.
Ik heb ze ook net weer gebeld.!! Bij mij zei hij beetje vaag na eerst mij te horen dat er inderdaad op 11 maart de telefoon is verzonden naar de koerier. ik vroeg hem ook nog eens duidelijkheid welke koerier het zou betreffen. Hij zei dat het met TNT Express is verstuurd.
Ik weet echt niet meer wat iik moet denken van die VF. Je moet ook altijd de goede afd hebben, ik moet altijd 0800-02000975 bellen, alle andere weten niks van bestelling.
Ik weet echt niet meer wat iik moet denken van die VF. Je moet ook altijd de goede afd hebben, ik moet altijd 0800-02000975 bellen, alle andere weten niks van bestelling.
Verwijderd
Goed,
Net mijn contact binnen VF gesproken. Ik weet niet of deze uitleg waar is, maargoed here we go:
Deze persoon werkt in de business tak van VF, en verzorgt voornamelijk de problemen die zakelijke klanten hebben. Ik vertelde hem de situatie, en ook over jullie.. Hij vertelde dat de voorraad voor dit toestel centraal geregeld is vanuit Duitsland en dat de winkels, telefonische verkoop en de online verkoop voor dit toestel allemaal hieruit pakken.
Ik vroeg hem uiteraard of hij meer wist over de aanvulling van de voorraad en hij vertelde, ik durf je echt niet te zeggen wanneer dit weer aangevuld word. Het kan volgende week zijn maar door de grote vraag naar het toestel zou 4 maanden ook kunnen.
Persoonlijk zit ik nu erg in dubio wat te doen, of ik cancel mijn order en ik ga voor een sim-only abonnement en koop het toestel los via een andere manier. Of ik wacht.
Iemand anders nog verder gekomen inmiddels?
Groeten.
Net mijn contact binnen VF gesproken. Ik weet niet of deze uitleg waar is, maargoed here we go:
Deze persoon werkt in de business tak van VF, en verzorgt voornamelijk de problemen die zakelijke klanten hebben. Ik vertelde hem de situatie, en ook over jullie.. Hij vertelde dat de voorraad voor dit toestel centraal geregeld is vanuit Duitsland en dat de winkels, telefonische verkoop en de online verkoop voor dit toestel allemaal hieruit pakken.
Ik vroeg hem uiteraard of hij meer wist over de aanvulling van de voorraad en hij vertelde, ik durf je echt niet te zeggen wanneer dit weer aangevuld word. Het kan volgende week zijn maar door de grote vraag naar het toestel zou 4 maanden ook kunnen.
Persoonlijk zit ik nu erg in dubio wat te doen, of ik cancel mijn order en ik ga voor een sim-only abonnement en koop het toestel los via een andere manier. Of ik wacht.
Groeten.
Verwijderd
Dan ben ik 1 dag langer wachtende dan jij bent. Ook ik heb telefonisch verlengt maar nog steeds geen enkel bericht vernomen over mijn telefoon. Ik hoop dat je iets kunt regelen met je contacten binnen VF, zou zeer prettig zijn.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 15:58:
Dag mede wachtende!
Groeten.
Ik verwacht deze week iig geen toestel meer n.a.v. het telefoontje van vandaag.
Verwijderd
Ook ik moet je teleurstellen, ik vroeg hem ook of hij nog iets kon regelen maar daarop vertelde hij dat dit helaas niet ging.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:38:
[...]
Dan ben ik 1 dag langer wachtende dan jij bent. Ook ik heb telefonisch verlengt maar nog steeds geen enkel bericht vernomen over mijn telefoon. Ik hoop dat je iets kunt regelen met je contacten binnen VF, zou zeer prettig zijn.
Ik verwacht deze week iig geen toestel meer n.a.v. het telefoontje van vandaag.
@kbloem Jij had toch een klachtenbrief verzonden, heb je hier al enige reactie op?
Verwijderd
4 maanden lijkt me overdreven, gewoon blijven bellen met VF en ze onder druk zetten. Als ik het toestel deze maand niet ontvang ga ik cancellen en hem ergens anders bestellen.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:36:
Goed,
Groeten.
Het zijn de wissellende verhalen van VF, je weet echt niet meer wie je moet geloven.!!
Toestel is binnen, is niet binnen.
Is het nu wel of niet verstuurd !! Je wordt er gek van.
Ben nu sinds 18 December bezig!!
Toestel is binnen, is niet binnen.
Is het nu wel of niet verstuurd !! Je wordt er gek van.

Ben nu sinds 18 December bezig!!
[ Voor 10% gewijzigd door tanzer op 15-03-2010 16:52 ]
Verwijderd
@Base1991 Dat lijkt mij ook iets te veel van het goede, hoewel ik betwijfel of het onder druk zetten zin zal hebben wens ik je toch succes. Ik ben andere alternatieven aan het bekijken.
We houden contact!
EDIT: @Tanzer, is toch niet normaal! Heb jij al geen brief de deur uitgestuurd naar ze dan?
We houden contact!
EDIT: @Tanzer, is toch niet normaal! Heb jij al geen brief de deur uitgestuurd naar ze dan?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2010 16:54 ]
Nou ik stond op het punt om te gaan cancelen, maar toen kreeg ik te horen dat het toestel binnen zou komen. Ik had ze nog 10 dagen gegeven, en donderdag zeiden ze dat de koerier het toestel heeft opgehaald.EDIT: @Tanzer, is toch niet normaal! Heb jij al geen brief de deur uitgestuurd naar ze dan?
Ik weet nu niet of dit wel of niet zo is.
Kan je interne bron dit niet nakijken in het systeem.!! Als hij ja zegt dat het verzonden is, dan wacht ik nog, maar als hij nu zegt dat het niet verzonden is dan gooi ik ze eruit.!!
Verwijderd
Ik weet ook niet of het helpt, maar feit is dat wij eigenlijk nog niet echt een rede tot klagen hebben gezien de wachttijd van Tanzer.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:53:
@Base1991 Dat lijkt mij ook iets te veel van het goede, hoewel ik betwijfel of het onder druk zetten zin zal hebben wens ik je toch succes. Ik ben andere alternatieven aan het bekijken.
We houden contact!
Vorige week hebben veel mensen het toestel ontvangen, toen werd gezegd dat er de komende twee weken meer leveringen kwamen en dus meer wachtenden het toestel zouden ontvangen. Dat wacht ik nog af, dus zoals ik al eerder aangaf voor het verstrijken van deze maan cancel ik nog niks.
Succes ermee allemaal!
Verwijderd
Daar heb je zeker een punt en eigenlijk zouden wij (ik) niet mogen zeuren, andere kant van de medaille is dat wanneer men iets beloofd ("Uw telefoon zal verzonden worden binnen 5 werkdagen") en het dan niet nakomt ik een rede heb om te schreeuwen. Of het iets helpt zal uitblijken.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:37:
[...]
Ik weet ook niet of het helpt, maar feit is dat wij eigenlijk nog niet echt een rede tot klagen hebben gezien de wachttijd van Tanzer.
Het is binnen VF een zooitje en dat bevestigde mijn persoon ook. Het is daar zo erg dat hij per 1 mei zal stoppen met zijn werkzaamheden binnen VF.
Stomme is, en ik weet niet of jullie dat ook hebben is dat ik heel erg tevreden ben over VF qua het gebruik. Ik weet waar ik aan toe ben enz enz. Deze goodwill die ze bij mij hebben nu zijn ze aardig aan het verkloten.
Groet!
Op maandag wordt toch bijna nooit pakketdienst gedaan? Of ben ik nu confused?
Tanzer, bij jou is het idd echt niet normaal, gewoon 3 maanden laten wachten. Ik vond mijn 2 maanden al lang, ik ben overigens nog bezig met een brief voor gedeeltelijke terugvraag van kosten, aangezien ik nu 2 maanden van mijn 24 maanden geen gebruik heb kunnen maken van mijn toestel en VF enorm slecht is geweest met de communicatie. Ik ben benieuwd in welk tijdsbestek men daar op reageert. (weer 2 maanden?!)
Tanzer, bij jou is het idd echt niet normaal, gewoon 3 maanden laten wachten. Ik vond mijn 2 maanden al lang, ik ben overigens nog bezig met een brief voor gedeeltelijke terugvraag van kosten, aangezien ik nu 2 maanden van mijn 24 maanden geen gebruik heb kunnen maken van mijn toestel en VF enorm slecht is geweest met de communicatie. Ik ben benieuwd in welk tijdsbestek men daar op reageert. (weer 2 maanden?!)
Verwijderd
tarzander, zoals je misschien las heb ik vandaag die meid aan de lijn gehad die vertelde mij dat ik de kosten die ik nu moet betalen kon laten crediteren. Wellicht is dit een weg die je zou kunnen inslaan, echter vraag ik mij af hoe ze dit willen gaan berekenen dan..
Groet!
Groet!
Verwijderd
Juist, daarom heb ik ook verlengt. Maar als deze ellende van te voren bekend was had ik dat dus nooit gedaan. Ik was in de veronderstelling om mijn abbo te verlengen, kreeg een leuke aanbieding van hun met de HD 2 en dan zou ik daar een week later al mee rondlopen. Niet dus.Verwijderd schreef op maandag 15 maart 2010 @ 21:33:
[...]
Stomme is, en ik weet niet of jullie dat ook hebben is dat ik heel erg tevreden ben over VF qua het gebruik. Ik weet waar ik aan toe ben enz enz. Deze goodwill die ze bij mij hebben nu zijn ze aardig aan het verkloten.
Groet!
Wie weet gebeurd er vandaag een wonder
nou ik heb hem binnen hoor. dit is nn eerste post vanaf nn nieuwe HD2
mooi dingetje!
heb er dus ruim 3 weken over gedaan via t-mobile.
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Hebbe Hebbe!!JaWSnl schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:21:
nou ik heb hem binnen hoor. dit is nn eerste post vanaf nn nieuwe HD2mooi dingetje!
Verwijderd
Gefeliciteerd man! Veel plezier in ieder geval er mee!JaWSnl schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:21:
nou ik heb hem binnen hoor. dit is nn eerste post vanaf nn nieuwe HD2mooi dingetje!
Dat kwam van GSM.nl wellicht worden alle partijen door HTC op het zelfde moment weer bevoorraadVandaag zat dit in mn inbox trouwens:
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw email.
Helaas hebben wij de HTC HD2 niet direct uit voorraad leverbaar. Wij verwachten deze vanaf week 13 weer goed uit te kunnen leveren.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Groet!
Verwijderd
Als ze dus op andere sites ook niet kunnen leveren heeft het geen zin om te cancelen want dan moet je elders ook wachten.. Ik heb nog niks ontvangen of gehoord van Vf.
Iemand al nieuws of nog gebeld vandaag?
Gr
ps: week 13 om welke datum gaat het dan?
Iemand al nieuws of nog gebeld vandaag?
Gr
ps: week 13 om welke datum gaat het dan?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 14:41 ]
Verwijderd
Toch snap ik de leveringsproblemen van dit toestel niet. Bij de release was het misschien iets lastiger, maar wij ondervinden geen problemen bij de leveringskanalen
Ja dat valt mij ook op. De meeste winkels hebben hem gewoon liggen!!Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:44:
Toch snap ik de leveringsproblemen van dit toestel niet. Bij de release was het misschien iets lastiger, maar wij ondervinden geen problemen bij de leveringskanalen
Cancelen gaat je bij vodafone niet eens lukken, dit heb ik gist nml bij de vf klantenservice voorgesteld... daar kreeg ik te horen dat je een order alleen ongedaan kan maken door de telefoon aan de deur te weigeren
dus dan zou ik eerst moeten wachten tot vf kan leveren en dan bij een andere partij bestellen, schiet ik dus niks mee op.
Wat een onzin vertellen ze je.Ab_dullah schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:56:
Cancelen gaat je bij vodafone niet eens lukken, dit heb ik gist nml bij de vf klantenservice voorgesteld... daar kreeg ik te horen dat je een order alleen ongedaan kan maken door de telefoon aan de deur te weigerendus dan zou ik eerst moeten wachten tot vf kan leveren en dan bij een andere partij bestellen, schiet ik dus niks mee op.
Als de telefoon nog niet verstuurd is kun je die order gewoon cancellen.
Jep.! Heb net maar weer gebeld met VF.!
Eerst met Kim, die vertelde dat toestel 11 maart is verzonden naar koerier. Ze zei met Dynafix, heb die net gebeld en die konden niets van mij vinden. Ik dus maar weer VF gebeld, kreeg nu Michael aan de lijn. Die keek ook even naar de order en die zag dan dat ik niet via Dynafix wordt geleverd ( is voor verlengingen van VF klanten), maar via TNT Express en ik moest nog tot vrijdag afwachten en anders dan aan de bel trekken voor herlevering.
Hmmm neverending story!!
Eerst met Kim, die vertelde dat toestel 11 maart is verzonden naar koerier. Ze zei met Dynafix, heb die net gebeld en die konden niets van mij vinden. Ik dus maar weer VF gebeld, kreeg nu Michael aan de lijn. Die keek ook even naar de order en die zag dan dat ik niet via Dynafix wordt geleverd ( is voor verlengingen van VF klanten), maar via TNT Express en ik moest nog tot vrijdag afwachten en anders dan aan de bel trekken voor herlevering.
Hmmm neverending story!!
Verwijderd
waarom bestellen jullie eigenlijk online? Ik heb de mijne gelijk mee kunnen nemen bij T for Telecom (13feb 2010)
Verwijderd
Lekker verhaal weer, het zit jou in ieder geval niet echt mee. Maar je zegt dat mensen die verlengen via Dynafix geleverd krijgen? Dit is toch de verzekerings maatschappij van VF?tanzer schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:29:
Jep.! Heb net maar weer gebeld met VF.!
Hmmm neverending story!!
Verder heb ik persoonlijk vandaag niets gehoord, ik wacht wel af. Weet niet wat anders te doen..
Groet!
Verwijderd
Dan zou mijne dus geleverd worden via Dynafix, ik heb 'm in combinatie met een verlenging van mijn abbonnement. Ik heb nog nooit van Dynafix gehoord...
Pff wat 'n zooitje is het bij VF.
Was die van jou al verzonden.!! Dan zou je ook die Dynafix kunnen bellen 045-5656158 ( je krijgt eerst een computer, die vraagt naar je postcode)Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:33:
Dan zou mijne dus geleverd worden via Dynafix, ik heb 'm in combinatie met een verlenging van mijn abbonnement. Ik heb nog nooit van Dynafix gehoord...
In mijn geval heeft Vf mij benaderd.!!Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:25:
waarom bestellen jullie eigenlijk online? Ik heb de mijne gelijk mee kunnen nemen bij T for Telecom (13feb 2010)
Verwijderd
Nee, volgens VF nog niet...tanzer schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 15:45:
[...]
Was die van jou al verzonden.!! Dan zou je ook die Dynafix kunnen bellen 045-5656158 ( je krijgt eerst een computer, die vraagt naar je postcode)
Verwijderd
Ohh zo, ik ben de winkel ingestapt omdat ik las dat je bij VF een branded toestel kreeg,
abonnement gaat pas in op 25 mei ivm verlenging maar heb het toestel al lekker in gebruik
Verwijderd
Hiier het zelfde liedje met VF. Gister gebeld en deze wist mij te vertellen dat mijn HTC onderweg zou zijn. Vandaag GLS voor de deur. Ik helemaal blij blijkt het een pakketje voor de buren te zijn. Vandaag opnieuw gebeld met VF Micheal of zoiets. Deze wist mij te vertellen dat ze morgen (donderdag) pas weer binnen komen. Tis volgens mij een grote puinhoop daar. Iedereen spreekt elkaar tegen.
Verwijderd
Dat is helemaal naar! Nu maar hopen dat Michael gelijk heeft en dat ze deze week / begin volgende week gaan uitleveren.Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 18:06:
Vandaag GLS voor de deur. Ik helemaal blij blijkt het een pakketje voor de buren te zijn.
Groet!
Bij verlenging via hij slechts 100 euro + 13,95 p/m
Via wie?midego schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:33:
Bij verlenging via hij slechts 100 euro + 13,95 p/m
Moet nog 3 maanden wachten voordat ik kan verlengen. Is het tegen die tijd nog wel de moeite of zal ik wachten op de HD3?
Heb vandaag maar zelf TNT Express gebeld.!! Deze geven aan dat bij hun niets te vinden is. En dat vodafone een GD of GE nummer moet hebben van de zending.
Ik dus maar weer VF gebeld en die zeggen dat ze nooit tracking of GE of GD nummers hebben van orders die ze versturen. Ze gingen nu een procedure van vermissing opstarten.!!
We zouden eigenlijk een een uitdraai moeten maken van dit forum en naar de baas van Vodafone moeten sturen.!!
Ik dus maar weer VF gebeld en die zeggen dat ze nooit tracking of GE of GD nummers hebben van orders die ze versturen. Ze gingen nu een procedure van vermissing opstarten.!!
We zouden eigenlijk een een uitdraai moeten maken van dit forum en naar de baas van Vodafone moeten sturen.!!
Verwijderd
Dat ben ik met je eens Tanzer, hahaha.
Peter Doveren
Directeur Klantenservice
Wie zoekt zijn adres even op?
Gr.
Peter Doveren
Directeur Klantenservice
Wie zoekt zijn adres even op?
Gr.
Vodafone Netherlands
t.a.v. Peter Doveren
Av. Ceramique 300
6221 KX MAASTRICHT
of is dat weer iets te makkelijk gedacht
Ik ga vanmiddag nog maar us proberen te bellen, al verwacht ik er bij voorbaat eigenlijk al niet veel zinnigs te horen...
t.a.v. Peter Doveren
Av. Ceramique 300
6221 KX MAASTRICHT
Ik ga vanmiddag nog maar us proberen te bellen, al verwacht ik er bij voorbaat eigenlijk al niet veel zinnigs te horen...
Verwijderd
Ab_dullah schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:48:
Vodafone Netherlands
t.a.v. Peter Doveren
Av. Ceramique 300
6221 KX MAASTRICHT
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 10:29 ]
mocht je peter vandaag toevallig tegenkomen, wijs hem dan ff op dit topic
Verwijderd
Iemand al een bevestiging van VF dat de toestellen binnen zijn gekomen vandaag?
ps: Dat is het adres van het kantoor van VF hier in Maastricht
Ik kijk er momenteel recht op uit....
ps: Dat is het adres van het kantoor van VF hier in Maastricht
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:38:
Iemand al een bevestiging van VF dat de toestellen binnen zijn gekomen vandaag?
ps: Dat is het adres van het kantoor van VF hier in MaastrichtIk kijk er momenteel recht op uit....
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2010 10:28 ]
Dan zit je verkeerd, ik denk dat je in de kelder moet zijn voor het magazijn.!!Lache, zit je in Ile Fiore?, Servatius of ? ik zit in gebouw zuid, 2e verdieping.
En nu kom ik dit topic tegen, na net verlenging af te hebben gesloten voor de HD2 
An sich geen ramp, mijn abbo is vandaag ingegaan dus scheelt weer voor volgend jaar verlengen en de extra kosten betaal ik pas bij aflevering. Levertijd 5-10 werkdagen.. mits op voorraad

An sich geen ramp, mijn abbo is vandaag ingegaan dus scheelt weer voor volgend jaar verlengen en de extra kosten betaal ik pas bij aflevering. Levertijd 5-10 werkdagen.. mits op voorraad
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gisteren abbo besteld bij GSMWEB
Vandaag op de post gedaan
Hopelijk morgen in huis
Hopelijk morgen in huis
*burp*
En dat mits op voorraad is dan natuurlijk het probleemSinergyX schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:09:
En nu kom ik dit topic tegen, na net verlenging af te hebben gesloten voor de HD2
Heeft er trouwens nog iemand gebeld of er gister een levering is binnengekomen? Ben daar gister niet meer echt aan toegekomen om dat te controleren...
Verwijderd
Hey Ab,
Heb niets meer gebeld. Was toevallig wel in een VF winkel om een BT headsetje aan te schaffen. Dus ik vraag heel nuchter "Goh, hebben jullie die HTC HD2 al op voorraad?" Waarop die man mij ook vertelde dat ze daar ook geen voorraad hebben voor dit toestel..
Wachten dus.
Groet!
Heb niets meer gebeld. Was toevallig wel in een VF winkel om een BT headsetje aan te schaffen. Dus ik vraag heel nuchter "Goh, hebben jullie die HTC HD2 al op voorraad?" Waarop die man mij ook vertelde dat ze daar ook geen voorraad hebben voor dit toestel..
Wachten dus.
Groet!
Net weer de klantenservice aan de lijn gehad, daar krijg ik weer de mededeling dat de nieuwe lading toestellen pas eind deze maand geleverd wordt!
Vervolgens geef ik aan prima, dan wil ik bij deze mijn contractverlenging ongedaan maken en dan bestel ik hem wel ergens anders... nou meneer dan stel ik voor dat u de telefoon aan de deur weigert dan wordt de bestelling automatisch ongedaan gemaakt. Waarop ik dus aangeef dat het dat dus niet gaat worden omdat ik geen zin heb om nog langer te wachten, wordt meneer aan de telefoon bij de hand en vind het niet normaal dat ik me kwaat loop te maken... En wilde ook verder niks meer voor me doen
Vervolgens de verkoop afdeling van vf maar proberen te bellen.. maar daar krijg je na een kwartier nog te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn
iemand enig idee hoe ik deze verlenging ongedaan gemaakt ga krijgen, ik ben na dit gesprek echt helemaal klaar met vf! dan maar 2 maanden dubbel betalen maar ik ga naar kpn.
Vervolgens geef ik aan prima, dan wil ik bij deze mijn contractverlenging ongedaan maken en dan bestel ik hem wel ergens anders... nou meneer dan stel ik voor dat u de telefoon aan de deur weigert dan wordt de bestelling automatisch ongedaan gemaakt. Waarop ik dus aangeef dat het dat dus niet gaat worden omdat ik geen zin heb om nog langer te wachten, wordt meneer aan de telefoon bij de hand en vind het niet normaal dat ik me kwaat loop te maken... En wilde ook verder niks meer voor me doen
Vervolgens de verkoop afdeling van vf maar proberen te bellen.. maar daar krijg je na een kwartier nog te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn
iemand enig idee hoe ik deze verlenging ongedaan gemaakt ga krijgen, ik ben na dit gesprek echt helemaal klaar met vf! dan maar 2 maanden dubbel betalen maar ik ga naar kpn.
Ja, GSMWEB hebben ze tenminste WEL op voorraad en ze zijn goedkoop! Mijne ook bijn GSMWEB gehaald. GSMWEB rulez, ik snap niet waarom jullie nog bij Vodafone checken. Maar waarschijnlijk gaat het om een verlenging ofzoDoopy-X- schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:08:
Gisteren abbo besteld bij GSMWEB
Hopelijk morgen in huis
vanpeltje
Ik had eerst mijn verlenging ook bij T-Mobile lopen, maar geannuleerd en bij GSMweb besteld, toen had ik hem veel sneller in huis
Dus ook verlenging kan prima bij GSMweb hoor
Ik had verlenging ondernemersbundel, daarvoor moest ik wel bij vodafone zijn
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 19-03-2010 18:15 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Einnd deze maand is volgende week, dat weekje kan er nog wel bij toch?
Pfffffffffffffffffff stelletje onbekwamen daar bij VF!
Pfffffffffffffffffff stelletje onbekwamen daar bij VF!
Ik had gisteren nog gebeld, ze zijn nog aan het onderzoeken waar mijn telefoon is!! Kon 1 week duren maar mischien wel 2!!
Ik bel ze Dinsdag denk ik maar weer.!!

Snap er niks van, jullie wachten allemaal ... terwijl ik in een winkel werk waar ik altijd een HD2 op voorraad heb. Brightpoint heeft ze dus ook gewoon. Slecht inkoopbeleid zeg van die webshops.
Denk dat het grootste deel van de nog niet geleverde vanuit VF zelf komt.Skann schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:37:
Snap er niks van, jullie wachten allemaal ... terwijl ik in een winkel werk waar ik altijd een HD2 op voorraad heb. Brightpoint heeft ze dus ook gewoon. Slecht inkoopbeleid zeg van die webshops.
* SinergyX zit op 4 van de 10 werkdagen.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 20-03-2010 16:40 ]
Ah, de Vodafone branded HD2's denk ik dan. Ja, die heb ik ook niet.SinergyX schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:39:
[...]
Denk dat het grootste deel van de nog niet geleverde vanuit VF zelf komt.
* SinergyX zit op 4 van de 10 werkdagen.
Verwijderd
Morgen begint de laatste volledige week van Maart, ik ben benieuwd of we deze week eens wat horen van VF. Zijn er nog mensen die gaan bellen morgen? Ik heb tentamens dus ik moet me even ergens anders op concentreren.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2010 18:16 ]
Jahoor!!
Kreeg om 11:00 een telefoontje van TNT-Express.!!
Ze willen morgen mijn toestel leveren.
HeHe!! na 3 maanden en 4 dagen!!
Ze willen morgen mijn toestel leveren.

Verwijderd
Hehe eindelijk!tanzer schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:55:
Jahoor!!![]()
Ze willen morgen mijn toestel leveren.![]()
![]()
![]()
![]()
Juich niet te vroeg hetanzer schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:55:
Jahoor!!![]()
![]()
![]()
![]()
Had nog een mailtje gestuurd naar VF, maar nog geen reactie.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 22-03-2010 12:46 ]
Verwijderd
Vandaag met VF gebeld. Ze hebben er vandaag 476 binnen gekregen!!!! Ik zou er weer bij zitten. Ben benieuwd.
Verwijderd
Dan ga ik ervanuit dat ik daar ook bij zit, omdat ik volgens VF bij de laatste leveringen er net buiten viel. Maar ik juich pas op het moment dat ik 't toestel daadwerkelijk in mijn handen heb, die praatjes van VF ken ik inmiddels.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:05:
Vandaag met VF gebeld. Ze hebben er vandaag 476 binnen gekregen!!!! Ik zou er weer bij zitten. Ben benieuwd.
Inderdaadvanpeltje schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 16:36:
[...]
Ja, GSMWEB hebben ze tenminste WEL op voorraad en ze zijn goedkoop! Mijne ook bijn GSMWEB gehaald. GSMWEB rulez, ik snap niet waarom jullie nog bij Vodafone checken. Maar waarschijnlijk gaat het om een verlenging ofzo
*burp*
Verwijderd
tja tis te hopen dat het echt zo is. Viel ook al 2 x net naast de boot. Eerst zien dan geloven bij VF.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 13:42:
[...]
Dan ga ik ervanuit dat ik daar ook bij zit, omdat ik volgens VF bij de laatste leveringen er net buiten viel. Maar ik juich pas op het moment dat ik 't toestel daadwerkelijk in mijn handen heb, die praatjes van VF ken ik inmiddels.
Verwijderd
Zojuist in de mail!
Geachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Uw product(en) verzenden wij via TGP .
U kunt de zending volgen via deze link .
Geachte klant,
Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Indentieke mailtje hier ookVerwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:50:
Zojuist in de mail!
Geachte klant,
Verwijderd
Mooizo, gefeliciteerd. Nu maar hopen dat dat busje geen ongeluk krijgt of een lekke band o.i.d. haha..
Dan zou jij Base1991 er toch ook tussen moeten zitten.!!??Dan ga ik ervanuit dat ik daar ook bij zit, omdat ik volgens VF bij de laatste leveringen er net buiten viel. Maar ik juich pas op het moment dat ik 't toestel daadwerkelijk in mijn handen heb, die praatjes van VF ken ik inmiddels.
1 ding al wat niet goed is, T&T link klopt niet. Daar wordt achter zipcode mijn klantnummer geplaatst, logisch dat dat niet goed gaat (maximale invoer is dacht ik 8 tekens). Maarja, we wachten rustig af.
Gefeliciteerd! Alleen iets zegt me dat uitlevering volstrekt in willekeurige volgorde plaats vindt. Ik ben nu al 7 weken verder, en mijn orderstatus op de Vodafone website is nog steeds 'niet op voorraad'.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 15:50:
Zojuist in de mail!
Geachte klant,
Ik geloof dat als die telefoon eindelijk uitgeleverd wordt, je er inmiddels geld op toe moet krijgen, in plaats van bijbetalen.
Verwijderd
Dit hadden anderen ook bij de vorige levering, de bestelling was niet te volgen maar kwam wel gewoon aan. Ik heb nog geen mail gekregen, morgen maar eens bellen met VF.SinergyX schreef op maandag 22 maart 2010 @ 19:02:
1 ding al wat niet goed is, T&T link klopt niet. Daar wordt achter zipcode mijn klantnummer geplaatst, logisch dat dat niet goed gaat (maximale invoer is dacht ik 8 tekens). Maarja, we wachten rustig af.
Heb er echt schoon genoeg van inmiddels!
Gr
Dat is wel zeker, ik heb namelijk afgelopen dinsdag besteld, nu al op de post.Loather schreef op maandag 22 maart 2010 @ 22:13:
[...]
Gefeliciteerd! Alleen iets zegt me dat uitlevering volstrekt in willekeurige volgorde plaats vindt. Ik ben nu al 7 weken verder, en mijn orderstatus op de Vodafone website is nog steeds 'niet op voorraad'.
Ik geloof dat als die telefoon eindelijk uitgeleverd wordt, je er inmiddels geld op toe moet krijgen, in plaats van bijbetalen.
Verwijderd
hier nog een klant van VF die wacht op zijn HTC HD2.
heb pas 18-03-2010 mijn abbo doorverlengt, maar als ik dit eens doorlees denk ik dat ik lang kan gaan wachten op me telefoon.
Ik kreeg gelijk een mailtje van VF met onderstaande regel:
heb pas 18-03-2010 mijn abbo doorverlengt, maar als ik dit eens doorlees denk ik dat ik lang kan gaan wachten op me telefoon.
Ik kreeg gelijk een mailtje van VF met onderstaande regel:
iemand vandaag al iets ontvangen?"De levering van uw bestelling is helaas vertraagd omdat het toestel door onvoorziene omstandigheden tijdelijk niet leverbaar is. We stellen u zo snel mogelijk op de hoogte van de verwachte leverdatum. Onze excuses voor dit ongemak. "
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 10:54 ]
Ik moet hele week werken en die T&T werkt niet, dus wordt kwestie van wachten
Verwijderd
Ik geloof mijn eigen ogen niet, heb 'm net ontvangen! Wow!
Hopelijk anderen ook vandaag! Ik ga er lekker mee kloten!
Cheers
Hopelijk anderen ook vandaag! Ik ga er lekker mee kloten!
Cheers
Verwijderd
@Base1991
Wat is de status van de orderpagina van VF bij jou, staat deze nogsteeds op 'niet op voorraad' ?
Succes met het spelen
Wat is de status van de orderpagina van VF bij jou, staat deze nogsteeds op 'niet op voorraad' ?
Succes met het spelen
Godver op de vodafonepagina kan ik niks zien. Niet bekend. Bij tnt kan ik niks zien. Geen bestelling.
Maar net wel een mail gehad dat mijn contract verlenging vandaag is ingegeaan. Nu nog die HD2.
Maar net wel een mail gehad dat mijn contract verlenging vandaag is ingegeaan. Nu nog die HD2.
Verwijderd
Die werkte niet, dus ik kon 'm nergens volgen. Don't worry, je ziet het komt toch wel goed met een beetje geduldVerwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:56:
@Base1991
Succes met het spelen
Gr
Verwijderd
Nougoed, ik heb hem net binnen. Wel een leuke verassing was dat ik een Track & Trace van TNT kreeg maar hij met GLS bezorgd werd.
Eind conclusie:
VF is een top provider wanneer het op bereikbaarheid, tarieven en diensten gaat. Wanneer er iets administratiefs gewijzigd moet worden een drama.
Groet!
Eind conclusie:
VF is een top provider wanneer het op bereikbaarheid, tarieven en diensten gaat. Wanneer er iets administratiefs gewijzigd moet worden een drama.
Groet!
En mijne is nu ook binnen, precies een week na de bestelling vorige week vrijdag. Ik had dus puur mazzel (of zullen ze zakelijke abbo's voortrekken?).
Verwijderd
Zijn ze al geweest bij je?tanzer schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:55:
Jahoor!!![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
hier nog niets.. geen teken van leven van Vodafone..
morgen zelf maar even bellen met de vraag wanneer ze willen gaan leveren
morgen zelf maar even bellen met de vraag wanneer ze willen gaan leveren
nou.. een collega heeft ook 3-4 weken moeten wachten en ik wacht inmiddels ook al 2,5 week. Misschien dat het bij mij langer duurt omdat er ook een nieuw simmetje meegestuurd moet worden (en een nummer portering)SinergyX schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:49:
En mijne is nu ook binnen, precies een week na de bestelling vorige week vrijdag. Ik had dus puur mazzel (of zullen ze zakelijke abbo's voortrekken?).
Moet niet gekker worden bij vf, kom vanmorgen op mijn werk.... en 1x raden wat er op mijn buro lag!!! Yup de hd2 waarvan ik bij vf had aangegeven dat ik hem niet meer wilde!?
Zit een briefje bij als het goed is, bellen en ze komen hem weer ophalen (vorig jaar kreeg ik ook 2 HTC Pro's geleverd, 1 op m'n werk en 1 thuis
)
Blijft wel raar dat T&T dus nooit werkt en ook online kon ik mijn hele order niet nakijken (ondanks dat ik hem nu al heb).
Dat zou mischien nog vertraging kunnen opleveren, voor mij was het enkel verlenging.Prulleman schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:27:
nou.. een collega heeft ook 3-4 weken moeten wachten en ik wacht inmiddels ook al 2,5 week. Misschien dat het bij mij langer duurt omdat er ook een nieuw simmetje meegestuurd moet worden (en een nummer portering)
Blijft wel raar dat T&T dus nooit werkt en ook online kon ik mijn hele order niet nakijken (ondanks dat ik hem nu al heb).
Vorige week zondag besteld bij Studentenmobiel. Vorige week dinsdag contract verstuurd. Met nummerbehoud. Vandaag binnengekomen 
Best netjes! Nou nog 5 dagen wachten totdat m'n abonnement ingaat en ondertussen even niet sms'en en bellen want m'n prepaid tegoed is al 4 dagen op
Best netjes! Nou nog 5 dagen wachten totdat m'n abonnement ingaat en ondertussen even niet sms'en en bellen want m'n prepaid tegoed is al 4 dagen op
Verwijderd
De HD2 wordt niet upgradeable naar WP7S, terwijl over een paar maanden de Windows 7 Phones met eveneens fantastische specs (eis van Microsoft: dus high-res, 1Ghz proc enz) in de winkels liggen. Nu een 2 jarig abbo voor een WM6.5 telefoon nemen is toch totaal gestoord? Waarom zou ik m;n centjes niet een paar maanden op m'n bank laten staan, en kiezen voor een W7PS telefoon? Met dadelijk W7PS is de HD2 bovendien onverkoopbaar.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2010 21:25 ]
Verwijderd
omdat er altijd wel iets beters te krijgen is... als men gelukkig is met de hd2... waarom dan in hemelsnaam wachten?
dan kan je nog een paar jaar wachten todat er weer nieuwe technieken zijn, zo zit die markt nou eenmaal in elkaar.
via xda zal er overigens vast wel een aangepaste rom komen, daar twijfel ik niet aan.. dus voor de mensen die w7 willen draaien zal dat vast en zeker gaan komen in de toekomst.
dan kan je nog een paar jaar wachten todat er weer nieuwe technieken zijn, zo zit die markt nou eenmaal in elkaar.
via xda zal er overigens vast wel een aangepaste rom komen, daar twijfel ik niet aan.. dus voor de mensen die w7 willen draaien zal dat vast en zeker gaan komen in de toekomst.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2010 10:16 ]
Ik denk ook dat er wel een zelfgemaakte versie van Win 7 mobile zal komen voor HD2!!via xda zal er overigens vast wel een aangepaste rom komen, daar twijfel ik niet aan.. dus voor de mensen die w7 willen draaien zal dat vast en zeker gaan komen in de toekomst.
Dan ben ik gestoord geweest door een telefoon met 6.5 te kopen paar weken terug en hij kwam afgelopen week binnen (hint: HD2)Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:19:
De HD2 wordt niet upgradeable naar WP7S, terwijl over een paar maanden de Windows 7 Phones met eveneens fantastische specs (eis van Microsoft: dus high-res, 1Ghz proc enz) in de winkels liggen. Nu een 2 jarig abbo voor een WM6.5 telefoon nemen is toch totaal gestoord? Waarom zou ik m;n centjes niet een paar maanden op m'n bank laten staan, en kiezen voor een W7PS telefoon? Met dadelijk W7PS is de HD2 bovendien onverkoopbaar.
Nee even serieus: zo kun je blijven wachten! Dat heeft echt geen zin meer. Bovendien: nu heb ik geen Phone 7 en weet ik ook niet wat ik mis. Tot nu toe doet hij het gewoon prima!