Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ze zei dat de voorraad nu op -9 staat. Zitten wij met zn tweeen daar echt bij? Kan toch bijna niet?

Vanmiddag weer bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 20:49
kbloem schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:50:
Ik heb net gebeld met orderstatus en inderdaad, mensen die het toestel als laatste besteld hebben zijn als eerste aan de beurt. Ik heb begin februari besteld en daardoor ben ik dus zo'n beetje als laatste aan de beurt. Ik moet nu in elk geval op de levering van 15 maart wachten.

Ik heb er gewoon geen woorden meer voor. SSV reageerd al een maand niet op mijn klacht. Wat moet je nu nog meer?
Hebben ze gewoon tegen je gezegd dat mensen die later hebben besteld eerst krijgen? Dat kan toch gewoon niet!?

Echt belachelijk dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
jappas schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:56:
[...]

Hebben ze gewoon tegen je gezegd dat mensen die later hebben besteld eerst krijgen? Dat kan toch gewoon niet!?

Echt belachelijk dit..
Weet je wat pas belachelijk is? Mensen die je zeggen nadat ze het verhaal gehoord hebben, "Dan wacht je toch nog even? " of "Je hebt toch nog een telefoon?"

Zal ik die Rooie er effe bijhalen? BATS vol op de neus!!

(new kids voor diegene die denken dat ik stom loop te lullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
kbloem schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:11:
[...]

Weet je wat pas belachelijk is? Mensen die je zeggen nadat ze het verhaal gehoord hebben, "Dan wacht je toch nog even? " of "Je hebt toch nog een telefoon?"

Inderdaad! Ik/we heb(ben) niet voor niks een nieuwe telefoon besteld?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-01-2021
kbloem schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:11:
[...]

Die rooie uit gestel? Verrekte mongol bij VF!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook nog steeds, nog geen enkel teken vernomen van Vodafone over de levering van het toestel. Ik moest zelfs iets bij betalen om de HD2 te krijgen, maar ook dat bedrag is nog niet afgeschreven (raar, VF is normaal als de kippen bij als ze geld moeten innen!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart088
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-07-2024
net weer ff gebeld naar vodafone loyalties. en zeiden dat het toestel bij de koerier was dus dat ik heb vandaag binnen moet hebben. :9~

goed nieuws dus voor de mensen die hem midden januari hebben besteld.

ik heb die van mij op 14 jan besteld

[ Voor 11% gewijzigd door bart088 op 11-03-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
bart088 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:32:
net weer ff gebeld naar vodafone loyalties. en zeiden dat het toestel bij de koerier was dus dat ik heb vandaag binnen moet hebben. :9~

goed nieuws dus voor de mensen die hem in of rond januari hebben besteld.
Rond januari, is begin, midden of eind?

Verder krijg ik zo m'n twijfels of Vodafone wel zo eerlijk is met mensen die als eerste hebben besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Net ook maar ff naar VF gebeld, wacht nog niet zo lang als sommige andere hier (26-2-2010) maar mij konden alleen maar vertellen dat er vandaag nieuwe toestellen binnen zouden komen maar hij kon verder nog helemaal niks in het systeem zien... hij raadde mij aan het maandag nog maar een keer te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via track en trace geen spoor van me pakketje...

Eerst maar eens afwachten of het echt zo is...

(besteld VF 19-01)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanBra
  • Laatst online: 21-09 18:26
Ik heb net ook weer gebelt, en mij werd deze keer verteld dat er vandaag weer een levering word verwacht. Maar of daar een toestel voor mij bij zat wist hij me niet te vertellen...

Ik denk dat gtst ons verhaal wel wil op kopen voor een aantal afleveringen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roro123
  • Laatst online: 28-03-2023
Mijn telefoongegevens duiken hier op en hij zou dus onderweg moeten zijn. :)
https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer

11-01-2010 bij VF besteld.

Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik heb net weer gesproken met Vodafone. Ik kreeg ene Marco aan de lijn en die vertelde mij dat, schrik niet, er deze week nog helemaal geen, ja je leest het goed, geen toestellen binnen gekomen waren. Ze hebben nu wel een datum maar die kon hij niet vertellen....

Jongens ik stel voor dat we even de naam duidelijk vragen en die hier neergooien. Ik wil een gigantische brief gaan schrijven naar aanleiding van dit verhaal. Alle input is welkom....

[ Voor 7% gewijzigd door Kenny_026 op 11-03-2010 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
Een koude douche voor Vodafone

Op zich kunnen ze er (denk ik) weinig aan doen dat HTC (te) weinig telefoons levert, maar wisselende informatie vanuit Vodafone, rare beloftes, onduidelijkheid etc vind ik ook niet netjes.

[ Voor 3% gewijzigd door jappas op 11-03-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
Nou jongens, ik heb mail van Vodafone dat m'n telefoon verstuurd is. Ik ben benieuwd (zei ze wantrouwend)

Edit; Besteld op 1-2

[ Voor 10% gewijzigd door jappas op 11-03-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, gisteren konden ze nog niets vertellen en ook ik heb nu net een mail binnen. Ik zou het moeten kunnen volgen via een linkje van TGP, echter werkt dit ( nog ) niet.
Ik houd het in ieder geval in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-06 13:22
Ik heb net ook een mail ontvangen van VF dat mijn telefoon verstuurd is...
Met een link naar track & trace. Deze werkt nog niet maar dat duurt altijd even.
Het begint erop te lijken dat ik hem binnekort binnen ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde voor mij, mailtje ontvangen dat de HD2 is verstuurd via TGP.
Op 15-02 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarzander
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb mijn telefoon besteld op 22-01 bij VodafoneKS, gisteren dus een email gehad dat ie verzonden was en met trackntrace-nr, maar die werkt nog niet..ben dus benieuwd wat ut wordt :S

Overigens kunnen ze de S bij KS van VF wel weghalen, in de bijna 7 weken dat het nu geduurd heeft, hebben ze mij niet een keer op de hoogte gehouden van de bestelling (t/m gister dus). Terwijl hun toch duidelijk op de site aangeven dat als er vertraging of wat dan ook zijn, dit direct gemeld wordt bij de klant. Alle contact is steeds weer vanuit mijn initiatief gekomen, ik ben dan ook benieuwd wat VF hier tegenover zet, want ze zijn natuurlijk zwaar in gebreke gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
tarzander schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:21:
Ik heb mijn telefoon besteld op 22-01 bij VodafoneKS, gisteren dus een email gehad dat ie verzonden was en met trackntrace-nr, maar die werkt nog niet..ben dus benieuwd wat ut wordt :S

Overigens kunnen ze de S bij KS van VF wel weghalen, in de bijna 7 weken dat het nu geduurd heeft, hebben ze mij niet een keer op de hoogte gehouden van de bestelling (t/m gister dus). Terwijl hun toch duidelijk op de site aangeven dat als er vertraging of wat dan ook zijn, dit direct gemeld wordt bij de klant. Alle contact is steeds weer vanuit mijn initiatief gekomen, ik ben dan ook benieuwd wat VF hier tegenover zet, want ze zijn natuurlijk zwaar in gebreke gebleven.
Ga je ze een klachtenbrief schrijven dan of wat dan ook? Omdat je benieuwd bent wat ze er tegenover zetten, ik neem in ieder geval aan dat ze dat niet uit zich zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook bijzonder een trackntrace nummer die nu nog steeds niet werkt!! Ik lees dat je die gisteren al binnen had dat mailtje. Moet dan nu wel werken. Ligt dat dan nog aan VF of is nu nu TNT waar het ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Hoe laat hebben jullie allemaal die mail gehad dan? Ik heb nog niets...

En na het verhaal van die laatste droeftoeter ben ik bang dat ik echt nog twee weken moet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besteld 2-2-2010, en ook net een VF mailtje gekregen dat de gsm verzonden is, en de TNT bestellingspagina doet het ook nog niet: 'Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.' Daarnaast staat het afleveradres op een oud adres van mij, dat ik twee maanden geleden heb aangepast! Net gebeld; ze zeggen dat het wel op mijn nieuwe adres wordt afgeleverd, pfieuw. Nu afwachten maar.

@kbloem: Bats vol op de neus, inderdaad. Jammer dat er niet één iemand verantwoordelijk is voor de administratieve en communicatieve chaos bij VF. Ik ben een voorstander van kleinere bedrijven, dan maar wat minder 'schaalvoordelen' ;)

@remsy: wij hebben ongeveer tegelijk besteld, raar dat jij nog geen bericht hebt, terwijl sommigen die later hebben besteld hem wel al krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb net een mail (een uur geleden) gehad van VF dat mijn toestel (besteld op 01/02) is verzonden via TNT ... de track and trace werkt (nog?) niet. Ben benieuwd of ik hem binnenkort eindelijk krijg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je je postcode ingevoerd in het tweede veld van de trackntrace?
de link werkt ook niet bij me, maar het tweede veld wordt gevuuld met het klant nr....
Ik heb ook net een e-mail gekregen, vandaag om 12:49. MIjn bestelling is op 4-2-2010 bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik zag dat bij postcode klantnummer is ingevuld, als ik deze wijzig dan geeft hij nog steeds aan dat er geen zending voor de combinatie gevonden is :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
@kbloem, @dhrJ.Bomba ik heb ook nog geen mail gehad. Wellicht werken ze op postcode met volgorde van leveren. Ik kan niks anders verzinnen waarom ze voor deze volgorde van leveren kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
kbloem schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:39:
Hoe laat hebben jullie allemaal die mail gehad dan? Ik heb nog niets...

En na het verhaal van die laatste droeftoeter ben ik bang dat ik echt nog twee weken moet wachten...
Ik heb om 12:50 een mailtje van VF gehad dat mijn telefoon verzonden is/wordt. Op 17 februari had ik hem besteld.
Track & Trace werkt bij mij ook nog niet maar dat kan kloppen. De barcode is aangemaakt maar hij is nog niet langs een scanner geweest. Dus zodra hij bij een sorteercentrum komt dan kan de status pas weergegeven worden. Dat is misschien vanavond anders morgen.
Ik heb het wel eens met een pakketje gehad dat ik hem eerder in huis had dan dat ik hem kon volgen op track & trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Toch is het belachelijk hoor. Remsy en ik zijn geloof ik de langst wachtenden hier en we zijn als laatste aan de beurt. Echt bezopen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
kbloem schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:19:
Toch is het belachelijk hoor. Remsy en ik zijn geloof ik de langst wachtenden hier en we zijn als laatste aan de beurt. Echt bezopen hoor...
Je gaat bijna denken dat ze het expres doen bij VF omdat wij heel vaak gebeld hebben naar de KS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remsy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:22:
[...]

Je gaat bijna denken dat ze het expres doen bij VF omdat wij heel vaak gebeld hebben naar de KS.
Ik vindt het ook echt belachelijk. Mensen die lang wachten moeten eerder geholpen worden, dat kunnen ze toch wel zijn in hun systeem!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik had wel een smsje gehad vorige week....

zegt dus ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
Pff, Vodafone is gewoon niet te vertrouwen op deze manier.

Ik was eerst heel enthousiast, omdat ik heel goed geholpen werd toen ik een telefoon wilde uitzoeken en abonnement verlengen etc. Maar nu heb ik weinig vertrouwen over, ik heb wel een bevestiging gehad maar wil het alsnog eerst zien en dan pas geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarzander
jappas schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:23:
[...]

Ga je ze een klachtenbrief schrijven dan of wat dan ook? Omdat je benieuwd bent wat ze er tegenover zetten, ik neem in ieder geval aan dat ze dat niet uit zich zelf doen.
Dit was echt stom toevallig, ik was bezig met het schrijven van een klacht. Wat denk je? Staat er zojuist een bus van GLS voor de deur. Dus ik heb nu eindelijk na 7 weken mij HD2 binnen, leuke verrassing ipv de 2GB MicroSD zit er een 8GB versie bij :D

Echter die klachtenbrief gaat nog wel door, want ze zijn, zoals ik zei, in gebreke gebleven. Ik hoop voor jullie allen dat de HD2 snel geleverd gaat worden. Ik ga nu eens uitpakken en lkkr prutsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
Track & Trace werkte dus niet goed omdat jou klantnummer stond ingevuld en niet je postcode?
Veel plezier met je telefoon en nu hopen dat wij hem ook snel binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Nou net weer een kwartier gesproken met ene Suzanne. Ze was heel netjes en aardig en gaf me als één van de weinige het idee dat ze echt naar me luisterde.

Ik heb het hele verhaal uitgelegd dat ik al vanaf eind januari wacht op een toestel. Ik ben een verlenging aangegaan van een jaar omdat ik pech heb gehad met mijn vorige toestel. In totaal zit ik dus twee en een half jaar vast aan Vodafone. Niet erg want ik ben tevreden.... Maar het is heel wrang als je al zes trouwe jaren klant bent, nog eens met 2,5 jaar verlengt, je niet een stukje service kunt verwachten als je in de problemen zit.

Mensen die ruim na mij het toestel bestellen krijgen het toestel toch een stuk eerder. Heel erg vreemd als je het mij vraagt. Suzanne kon hier eigenlijk helemaal niets mee. Heel vervelend maar ik snap ook best dat ze er echt niets aan kan veranderen. Wat ze wel kon zien, wat ik tenminste uit haar verhaal kon opmaken, is dat er toch de komende week nog 1500 toestellen binnen komen. Dat betekend in elk geval dat ik nog maar maximaal twee weken hoef te wachten.

Ik weet nu ook dat Loyalties, of welke afdeling dan ook helemaal niets voor je kan betekenen. SSV lijkt de enige die gemachtigd is om iets te doen maar daar op wachten schiet ook niet op. Het is nu drie weken geleden dat ik ze een brief heb gestuurd en ik heb nog geen reaktie. Ik word er niet meer kwaad om maar ik blijf erbij dat bij een volwassen organisatie gewoon onderling tussen de afdelingen gecommuniceerd moet kunnen worden. In een geval als bij mij moeten ze gewoon kunnen bellen en zeggen dat meneer Bloem even voorrang moet hebben. Jammer dat dat bij Vodafone niet het geval is....

Ik leg me er nu maar bij neer en wacht maar op het mailtje. Ik bel ook niet meer want ben het nu wel zat. Ik kan geen kant op ik zit nog aan een contract vast. Het blijft gewoon spijtig dat juist een zes jaar lang trouwe klant met een probleem de dupe is van slechte leveringen door de inkoop van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
tarzander schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:05:
[...]

Dit was echt stom toevallig, ik was bezig met het schrijven van een klacht. Wat denk je? Staat er zojuist een bus van GLS voor de deur. Dus ik heb nu eindelijk na 7 weken mij HD2 binnen, leuke verrassing ipv de 2GB MicroSD zit er een 8GB versie bij :D

Echter die klachtenbrief gaat nog wel door, want ze zijn, zoals ik zei, in gebreke gebleven. Ik hoop voor jullie allen dat de HD2 snel geleverd gaat worden. Ik ga nu eens uitpakken en lkkr prutsen ;)
Gefeliciteerd, veel plezier ermee! ;) Ik wacht nog even af en heb goede hoop dat ie heel binnenkort komt (omdat ik toch m'n bevestigingsmail heb gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
@kloem Je zit niet aan je contract vast. Want hun leveren geen toestel en volgens mij staat dat ook in je contract. Het enige waar je nog wel aan vast zit is dat half jaar. Die nieuwe 2 jaar kan je ontbinden.
Je zou via gsmweb je contract kunnen verlengen maar dat kan pas 3 maanden voor het einde van je oude contract. En je moet het nieuw afgesloten contract ongedaan maken via de klanten service. Daar gaan dan 48 uur overheen.
Ik denk dat wachten nu net zo snel is.
Het is inderdaad heel raar dat mensen die hem later besteld hebben hem eerder binnen hebben als jou. Het systeem bij vodafone werkt helemaal niet goed. Voor mij is het ook de laatste keer dat ik hem telefonisch besteld.
Nu maar hopen dat alle telefoons snel geleverd worden.

[ Voor 0% gewijzigd door NickvanderGraaf op 11-03-2010 15:24 . Reden: teipfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
NickvanderGraaf schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:21:
@kloem Je zit niet aan je contract vast. Want hun leveren geen toestel en volgens mij staat dat ook in je contract. Het enige waar je nog wel aan vast zit is dat half jaar. Die nieuwe 2 jaar kan je ontbinden.
Je zou via gsmweb je contract kunnen verlengen maar dat kan pas 3 maanden voor het einde van je oude contract. En je moet het nieuw afgesloten contract ongedaan maken via de klanten service. Daar gaan dan 48 uur overheen.
Ik denk dat wachten nu net zo snel is.
Het is inderdaad heel raar dat mensen die hem later besteld hebben hem eerder binnen hebben als jou. Het systeem bij vodafone werkt helemaal niet goed. Voor mij is het ook de laatste keer dat ik hem telefonisch besteld.
Nu maar hopen dat alle telefoons snel geleverd worden.
Nou het is anders. Vorig jaar zat ik met een defecte samsung F700. Ik heb toen 9 maanden van tevoren moeten verlengen. Toen heb ik een Xperia genomen en zat ik dus 2 jaar en 9 maanden vast aan Vodafone.

Nu is mijn Xperia defect. Ook weer geen garantie. Gewoon dikke vette pech. Nu wilde zat ik nog anderhalf jaar vast aan vodafone. Dus met twee jaar verlengen ging niet. Ik heb met een jaar moeten verlengen en bij moeten betalen voor mijn HD2. Dat was maar 168 euro dus ik heb wel hele dikke korting gekregen.

Ik kan ervoor kiezen om te annuleren maar dan loopt mijn contract dus nog anderhalf jaar. Dus ik kan echt geen kant op. Ja, een los toestel kopen. Maar als je eenmaal Windows gewend bent is al het andere klote.
Daar komt bij dat ik al mijn contacten, agenda afspraken in een backup heb staan die alleen op Windows Mobile uit te lezen is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
Dan kan je er inderdaad niet onderuit. Dan zit er niks anders op dan afwachten.
Maar het kan nooit meer lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Voor de mensen die het toestel al wel hebben....

Kijk even op KennyHD2.blogspot.com en volg mijn Blog. Ik ben daar aan het experimenteren met wat games uit het DOS tijdperk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-09 18:45
16-2-2-2010 besteld en vandaag om 12:51 ook een mail gehad dat mijn order verzonden wordt. Link om de zending te volgen werkt bij mij ook nog niet.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Ik heb ook maar weer eens gebeld! En je zult het niet geloven, ze hebben net voor 1 uur terug het pakje de koerier meegegeven.

Hij zei ook dat de koerier de eerste keer onaangekondigt aan de deur staat en dat ik dan mijn legitimatie moet tonen en 1 cent moet pinnen.!!

Nou ik ben benieuwt!! Ik ben morgen helaas pas smiddags thuis, hij zei dat ik een machtigingskaart kan invullen en dat dan mijn vrouw het kan aannemen. En jahoor hij heeft me de machtiging gemailt.

Nou Nou wie weet! Ik stond al vanaf 18 december te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarzander
NickvanderGraaf schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:09:
Track & Trace werkte dus niet goed omdat jou klantnummer stond ingevuld en niet je postcode?
Veel plezier met je telefoon en nu hopen dat wij hem ook snel binnen krijgen.
Lag het niet aan, ook met postcode deed TnT het niet..Maar ik ben nu helemaal in me noppies haha

@ kbloem

Je hebt dan ook wel veel pech gehad met je telefoons :/ Ik heb ook al eens zo'n verhaal gehouden afgelopen tijd, want ben met mijn prepaid tijd erbij al 10 jaar Libertel/Vodafone klant. Echter alleen maar antwoorden aan de telefoon van, sorry, we kunnen niks doen, wilt u geen andere telefoon bestellen, we kunnen niet zeggen wanneer de levering is. Op email werd bij mij overigens helemaal niet gereageerd, alleen een standaardantw., als we kunnen niet binnen 2 dagen antwoorden :S..

Houd iig vol, ik denk dat ie komende week wel komt :D

@tanzer

Bij mij was ie dr ook onaangekondigd, echter geen id hoeven laten zien en ook niets hoeven betalen.

[ Voor 5% gewijzigd door tarzander op 11-03-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik wil zo graag prutsen met die HD2. Ik mag nu gelukkig de hele tijd dingetjes test op het toestel van een collega maar toch is het prettig als je dat met je eigen telefoon kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Bij mij was ie dr ook onaangekondigd, echter geen id hoeven laten zien en ook niets hoeven betalen.
Ligt er mischien aan dat ik van T-mobile Kom en nog niet bij Vodafone zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
Over dat onaangekondigd langs komen enzo, ik belde er over dat ik niet meer daar woon waar ik woonde (omdat ik nu bij m'n ouders zit en woon in een studentenhuis). Toen vroeg die vrouw of er niemand anders thuis was die het aan kon nemen, ik zei "ja maar moet ik dat niet zelf aannemen?". Antwoord: 'Nee, maakt niet uit". Dus ik hoop dat dat goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanBra
  • Laatst online: 21-09 18:26
JanBra schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:28:
Ik heb net ook weer gebelt, en mij werd deze keer verteld dat er vandaag weer een levering word verwacht. Maar of daar een toestel voor mij bij zat wist hij me niet te vertellen...

Ik denk dat gtst ons verhaal wel wil op kopen voor een aantal afleveringen ;)
Nadat ik begin van de middag had gebelt, en mij werd verteld dat hij nog niet wist wanneer hij geleverd werd...
Heb ik hem vanmiddag binnen gekregen! :*)

Gelukkig communiceren ze heel goed bij vodafone! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
JanBra schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:07:
[...]

Nadat ik begin van de middag had gebelt, en mij werd verteld dat hij nog niet wist wanneer hij geleverd werd...
Heb ik hem vanmiddag binnen gekregen! :*)

Gelukkig communiceren ze heel goed bij vodafone! 8)7
Gefeliciteerd! Tsja, communiceren enzo.. Ik belde ook "Nee telefoon niet op voorraad", uurtje later een mailtje dat m'n telefoon verstuurd is.

Edit: Janbra, heb je dat mailtje ook gehad en heeft die track en trace code het gedaan?

[ Voor 8% gewijzigd door jappas op 11-03-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Track en trace doet het niet....

Maar hij is BINNEN!!!!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:30:
Track en trace doet het niet....

Maar hij is BINNEN!!!!

Congrats! 8) Hier nog steeds niks, geen mail en ook geen telefoon.. ronduit belachelijk :'(
@kbloem Jij ook nog niks??

[ Voor 5% gewijzigd door remsy op 11-03-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remsy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:40:
[...]

Congrats! 8) Hier nog steeds niks, geen mail en ook geen telefoon.. ronduit belachelijk :'(
Ik heb ook nog geen enkel bericht vernomen van vodafone. Er is ook nog steeds niks afgeschreven van de bijbetaling die ik voor het toestel moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
Nou, laten we hopen dat de telefoon morgen dan eindelijk komt :). TnT werkt nog steeds niet, al heb ik het idee dat dit bij niemand werkt.

[ Voor 20% gewijzigd door jappas op 12-03-2010 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
remsy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:40:
[...]

Nope, ik zal wel tot volgende week of de week erna moeten wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
Hoeveel tijd zit er, bij de mensen die de telefoon gekregen hebben, tussen het ontvangen van het mailtje en het werkelijk krijgen van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
@kbloem ik heb net gebeld met status order en het is zo dat de verlengingen van VF geen mail krijgen over verzending en dat het toestel gewoon wordt aangeboden. Mijn toestel is gisteren verzonden en zal dan waarschijnlijk of zaterdag en anders maandag binnen zijn. Ik neem aan dat dan ook voor jouw geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
remsy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:04:
@kbloem ik heb net gebeld met status order en het is zo dat de verlengingen van VF geen mail krijgen over verzending en dat het toestel gewoon wordt aangeboden. Mijn toestel is gisteren verzonden en zal dan waarschijnlijk of zaterdag en anders maandag binnen zijn. Ik neem aan dat dan ook voor jouw geldt.
Toch maar weer even gebeld met orderstatus. Hij kon nog niet zien of mijn toestel verzonden was. Wel dat hij inderdaad 9 maart naar mij verstuurd zou worden :? :?

Maar dat verhaal van de mail was hij ook duidelijk over. Een lekker vaag systeem zegt ie. Soms krijgen mensen die nieuw zijn helemaal geen bevestiging en hetzelfde geld voor verlengingen... Moet zeggen dat ik dat de afgelopen 6 jaar ook meegemaakt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat geld dan dus ook voor mij ik heb ook een verlenging. Hij zou dus zomaar vandaag binnen kunnen komen. Er is wel nog steeds niks afgeschreven voor de bijbetaling voor de telefoon. Bij een van jullie wel? Of hebben jullie zonder bijbetaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Jawel, ik heb 168 euro bij moeten betalen. Maar dat word volgens mij bij de eerstvolgende rekening afgeschreven na ontvangst toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh oke, thanks kbloem. Dan is het een kwestie van maar weer afwachten vrees ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is hier nu net binnengekomen. Ik heb nog even gekeken naar Track en trace maar dat werkt gewoon niet. Ze zullen bij Vodafone wel een fout hebben gemaakt denk ik. Ik hoop en mag toch aannemen dat de mensen die er nu nog op wachten vandaag of morgen hem ook binnen krijgen. Ik blijf het volgen en ook ik dien een klacht in wegens slechte informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:44:
Hij is hier nu net binnengekomen. Ik heb nog even gekeken naar Track en trace maar dat werkt gewoon niet. Ze zullen bij Vodafone wel een fout hebben gemaakt denk ik. Ik hoop en mag toch aannemen dat de mensen die er nu nog op wachten vandaag of morgen hem ook binnen krijgen. Ik blijf het volgen en ook ik dien een klacht in wegens slechte informatie.
Veel plezier ermee Wouttie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:44:
Heb je die bevestigingsmail gehad, en zo ja, wanneer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bevestigingsmail kreeg ik gisteren om 12:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:06:
De bevestigingsmail kreeg ik gisteren om 12:48
Weer een stukje goede hoop voor mij.. Ik kreeg de mail gisteren namelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik heb net een klachtenbrief gestuurd. Diegene die hem willen lezen moeten maar effe een PM sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
kbloem schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:42:
Ik heb net een klachtenbrief gestuurd. Diegene die hem willen lezen moeten maar effe een PM sturen...
Ik ben wel benieuwd naar je klachtenbrief en ik wil je wel een PM sturen, maar je hebt dat uitstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Mensen heb goede hoop, hij is zojuist binnen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
remsy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:31:
Mensen heb goede hoop, hij is zojuist binnen gekomen...
Meen je dat nou?

En hoe zet ik in godsnaam dat PM aan? Ik krijg het al niet eens te vinden....

edit: Gevonden 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 12-03-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksmedts
misschien is het handig dat mensen die hier melden dat de telefoon binnen is gekomen ook gelijk ff de besteldatum erbij vermelden!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mn toestel 2 feb besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roro123
  • Laatst online: 28-03-2023
Net binnen !!
11-01-2010 bij VF besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
Hier ook binnen! Jeuj! Besteld op 01-02-2010 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Woooohooooo....

Binnen en dat terwijl hij volgens Vodafone nog niet verzonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chill dat iedereen zijn HD 2 binnen is aan het krijgen, ben er van overtuigd dat die van mij dan ook onderweg is :)

Veel plezier ermee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
JAAAAHAAAA Hoor!!!! Ik hoor van iedereen die gisteren de mail heeft gehad dat het toestel vandaag is binnen gekomen.. En waar zit ik? JUIST!! Op me werk. Zullen ze hem direct de dag erna (dus morgen) Weer aanbieden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
crazylegs schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:29:
JAAAAHAAAA Hoor!!!! Ik hoor van iedereen die gisteren de mail heeft gehad dat het toestel vandaag is binnen gekomen.. En waar zit ik? JUIST!! Op me werk. Zullen ze hem direct de dag erna (dus morgen) Weer aanbieden??
Niemand anders thuis? Ik heb 'm ook niet zelf aangenomen, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Nee niemand anders thuis, woon alleen en zit op me werk momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand wat hoort over compensatie voor het wachten dan hoor ik het graag.. want 2 maanden op je toestel wachten is wel lang toch??

Gister binnen maar hij is wel echt vet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
Ik krijg mijn toestel net binnen.... EINDELIJK.
Ik had hem 17 feb besteld.
Iedereen veel plezier met z'n telefoon!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Ik ben nog wachtende, maar heb dus alleen via mijn telefoontje van gisteren te horen gekregen dat de koerier hem gisteren heeft opgehaald. Ik heb dus geen mail of sms van vodafone gehad!!

Nou ik hoop wel dat die vandaag nog komt.!!
Niet dat het weer zo'n verhaal uit de duim was van vodafone!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tanzer schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:45:
Ik ben nog wachtende, maar heb dus alleen via mijn telefoontje van gisteren te horen gekregen dat de koerier hem gisteren heeft opgehaald. Ik heb dus geen mail of sms van vodafone gehad!!

Nou ik hoop wel dat die vandaag nog komt.!!
Niet dat het weer zo'n verhaal uit de duim was van vodafone!!
Dat heb ik dus ook, ik wacht ook nog steeds :) Maar als ik zo lees dat zoveel mensen hem vandaag binnen krijgen verwacht ik dat die van ons er ook aan komt. Nadeel voor mij is dat ik in Maastricht woon, heeeeeeel ver weg waarschijnlijk voor de koeriers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksmedts
ik ben nu aan het twijfelen of ik nog een uurtje hier op kantoor blijf hangen... heb me werk adres doorgegeven :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig tot hoelaat er geleverd kan worden door die koeriers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:37:
Weet iemand toevallig tot hoelaat er geleverd kan worden door die koeriers?
Ze bezorgen tussen 9.00 en 21.30 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:56:
[...]

Ze bezorgen tussen 9.00 en 21.30 uur
Ooh oke, dan is er nog een goede kans dat ik 'm nog binnen krijg vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Nou ik heb het vertrouwen voor vandaag alweer opgegeven!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik denk ook nietmeer dat ik 'm krijg vandaag, alhoewel zeg nooit nooit als er tot half 10 geleverd kan worden. Anders morgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:16:
Tja ik denk ook nietmeer dat ik 'm krijg vandaag, alhoewel zeg nooit nooit als er tot half 10 geleverd kan worden. Anders morgen? :)
Nou ligt eraan wie de koerier is, GLS bezorgt geloof ik niet op zaterdag!! En ik moet morgenmiddag helaas werken, dus ook niet thuis!! :'(

Weet iemand wie de koerier is, TNT ieder geval niet , die scannen je pas niet en pinnen kun je daar ook niet.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loather
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb mijn HD2 op 3 februari besteld bij Vodafone als nieuwe abonnee, door wat geneuzel is dat pas op 8 februari actief geworden. Heb tot nu toe niets gehoord, behalve dan dat die niet leverbaar is. En bellen.... heb van de week 15 minuten tevergeefs in de wacht gestaan!

[ Voor 6% gewijzigd door Loather op 12-03-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
kwam vandaag thuis na me werk en GLS was dus al langs geweest.. Nu kan ik em maandag ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niks gehoord van m'n HD 2. Ik verwacht niet dat hij vandaag komt, ik denk dat het pas maandag word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maandag tussen 12 en 15 komt amp hem namens T-mobile bezorgen, ik ben benieuwd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gisteren ontvangen. Ik was niet thuis, maar mijn vriend mocht hem gewoon in ontvangst nemen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Laatst online: 13-06 15:18
Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:57:
Maandag tussen 12 en 15 komt amp hem namens T-mobile bezorgen, ik ben benieuwd :*)
Hier tussen 9.50 en 12.50 :D

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarzander
Sinds vanochtend krijg ik geen verbinding meer met VFnetwerk, iemand anders met dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 22:23
hier geen last van.. heb vf maar geen branded telefoon.

al een soft reset geprobeert?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarzander
Ligt niet aan me tel, want ik heb me sim in een andere telefoon gedaan en zelfde probleem :S Bij beide telefoons constant aan het zoeken

Edit: Opgelost, het bleek een kleine storing te zijn bij VF

[ Voor 18% gewijzigd door tarzander op 14-03-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk kan ik morgen eindelijk mijn HD 2 in ontvangst nemen, gelukkig heb ik vrij dus ben ik thuis. Maar ik heb nog steeds geen enkel bericht van vf ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:47:
Hopelijk kan ik morgen eindelijk mijn HD 2 in ontvangst nemen, gelukkig heb ik vrij dus ben ik thuis. Maar ik heb nog steeds geen enkel bericht van vf ontvangen.
Same here!! :'(

Ik hoop ook dat ik hem morgen ook krijg!! Heb ook geen SMS of mail gehad!!
Pagina: 1 ... 17 ... 19 Laatste