Ze zei dat de voorraad nu op -9 staat. Zitten wij met zn tweeen daar echt bij? Kan toch bijna niet?
Vanmiddag weer bellen?
Vanmiddag weer bellen?
Hebben ze gewoon tegen je gezegd dat mensen die later hebben besteld eerst krijgen? Dat kan toch gewoon niet!?kbloem schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:50:
Ik heb net gebeld met orderstatus en inderdaad, mensen die het toestel als laatste besteld hebben zijn als eerste aan de beurt. Ik heb begin februari besteld en daardoor ben ik dus zo'n beetje als laatste aan de beurt. Ik moet nu in elk geval op de levering van 15 maart wachten.
Ik heb er gewoon geen woorden meer voor. SSV reageerd al een maand niet op mijn klacht. Wat moet je nu nog meer?
Weet je wat pas belachelijk is? Mensen die je zeggen nadat ze het verhaal gehoord hebben, "Dan wacht je toch nog even? " of "Je hebt toch nog een telefoon?"jappas schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:56:
[...]
Hebben ze gewoon tegen je gezegd dat mensen die later hebben besteld eerst krijgen? Dat kan toch gewoon niet!?
Echt belachelijk dit..
Inderdaad! Ik/we heb(ben) niet voor niks een nieuwe telefoon besteld?!kbloem schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:11:
[...]
Weet je wat pas belachelijk is? Mensen die je zeggen nadat ze het verhaal gehoord hebben, "Dan wacht je toch nog even? " of "Je hebt toch nog een telefoon?"
Zal ik die Rooie er effe bijhalen? BATS vol op de neus!!
(new kids voor diegene die denken dat ik stom loop te lullen)
Die rooie uit gestel? Verrekte mongol bij VF!!kbloem schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:11:
[...]
Weet je wat pas belachelijk is? Mensen die je zeggen nadat ze het verhaal gehoord hebben, "Dan wacht je toch nog even? " of "Je hebt toch nog een telefoon?"
Zal ik die Rooie er effe bijhalen? BATS vol op de neus!!
(new kids voor diegene die denken dat ik stom loop te lullen)
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door bart088 op 11-03-2010 11:36 ]
Rond januari, is begin, midden of eind?bart088 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:32:
net weer ff gebeld naar vodafone loyalties. en zeiden dat het toestel bij de koerier was dus dat ik heb vandaag binnen moet hebben.![]()
goed nieuws dus voor de mensen die hem in of rond januari hebben besteld.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Kenny_026 op 11-03-2010 12:35 ]
[ Voor 3% gewijzigd door jappas op 11-03-2010 12:46 ]
[ Voor 10% gewijzigd door jappas op 11-03-2010 13:15 ]
Verwijderd
Ga je ze een klachtenbrief schrijven dan of wat dan ook? Omdat je benieuwd bent wat ze er tegenover zetten, ik neem in ieder geval aan dat ze dat niet uit zich zelf doen.tarzander schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:21:
Ik heb mijn telefoon besteld op 22-01 bij VodafoneKS, gisteren dus een email gehad dat ie verzonden was en met trackntrace-nr, maar die werkt nog niet..ben dus benieuwd wat ut wordt
Overigens kunnen ze de S bij KS van VF wel weghalen, in de bijna 7 weken dat het nu geduurd heeft, hebben ze mij niet een keer op de hoogte gehouden van de bestelling (t/m gister dus). Terwijl hun toch duidelijk op de site aangeven dat als er vertraging of wat dan ook zijn, dit direct gemeld wordt bij de klant. Alle contact is steeds weer vanuit mijn initiatief gekomen, ik ben dan ook benieuwd wat VF hier tegenover zet, want ze zijn natuurlijk zwaar in gebreke gebleven.
Verwijderd
Dat is ook bijzonder een trackntrace nummer die nu nog steeds niet werkt!! Ik lees dat je die gisteren al binnen had dat mailtje. Moet dan nu wel werken. Ligt dat dan nog aan VF of is nu nu TNT waar het ligt..tarzander schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:21:
Ik heb mijn telefoon besteld op 22-01 bij VodafoneKS, gisteren dus een email gehad dat ie verzonden was en met trackntrace-nr, maar die werkt nog niet..ben dus benieuwd wat ut wordt
Overigens kunnen ze de S bij KS van VF wel weghalen, in de bijna 7 weken dat het nu geduurd heeft, hebben ze mij niet een keer op de hoogte gehouden van de bestelling (t/m gister dus). Terwijl hun toch duidelijk op de site aangeven dat als er vertraging of wat dan ook zijn, dit direct gemeld wordt bij de klant. Alle contact is steeds weer vanuit mijn initiatief gekomen, ik ben dan ook benieuwd wat VF hier tegenover zet, want ze zijn natuurlijk zwaar in gebreke gebleven.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 13:45 ]
Verwijderd
heb je je postcode ingevoerd in het tweede veld van de trackntrace?tarzander schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:21:
Verwijderd
Ik heb om 12:50 een mailtje van VF gehad dat mijn telefoon verzonden is/wordt. Op 17 februari had ik hem besteld.kbloem schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:39:
Hoe laat hebben jullie allemaal die mail gehad dan? Ik heb nog niets...
En na het verhaal van die laatste droeftoeter ben ik bang dat ik echt nog twee weken moet wachten...
Je gaat bijna denken dat ze het expres doen bij VF omdat wij heel vaak gebeld hebben naar de KS.kbloem schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:19:
Toch is het belachelijk hoor. Remsy en ik zijn geloof ik de langst wachtenden hier en we zijn als laatste aan de beurt. Echt bezopen hoor...
Verwijderd
Ik vindt het ook echt belachelijk. Mensen die lang wachten moeten eerder geholpen worden, dat kunnen ze toch wel zijn in hun systeem!!!remsy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:22:
[...]
Je gaat bijna denken dat ze het expres doen bij VF omdat wij heel vaak gebeld hebben naar de KS.
Dit was echt stom toevallig, ik was bezig met het schrijven van een klacht. Wat denk je? Staat er zojuist een bus van GLS voor de deur. Dus ik heb nu eindelijk na 7 weken mij HD2 binnen, leuke verrassing ipv de 2GB MicroSD zit er een 8GB versie bijjappas schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:23:
[...]
Ga je ze een klachtenbrief schrijven dan of wat dan ook? Omdat je benieuwd bent wat ze er tegenover zetten, ik neem in ieder geval aan dat ze dat niet uit zich zelf doen.
Gefeliciteerd, veel plezier ermee!tarzander schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:05:
[...]
Dit was echt stom toevallig, ik was bezig met het schrijven van een klacht. Wat denk je? Staat er zojuist een bus van GLS voor de deur. Dus ik heb nu eindelijk na 7 weken mij HD2 binnen, leuke verrassing ipv de 2GB MicroSD zit er een 8GB versie bij
Echter die klachtenbrief gaat nog wel door, want ze zijn, zoals ik zei, in gebreke gebleven. Ik hoop voor jullie allen dat de HD2 snel geleverd gaat worden. Ik ga nu eens uitpakken en lkkr prutsen
[ Voor 0% gewijzigd door NickvanderGraaf op 11-03-2010 15:24 . Reden: teipfout ]
Nou het is anders. Vorig jaar zat ik met een defecte samsung F700. Ik heb toen 9 maanden van tevoren moeten verlengen. Toen heb ik een Xperia genomen en zat ik dus 2 jaar en 9 maanden vast aan Vodafone.NickvanderGraaf schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:21:
@kloem Je zit niet aan je contract vast. Want hun leveren geen toestel en volgens mij staat dat ook in je contract. Het enige waar je nog wel aan vast zit is dat half jaar. Die nieuwe 2 jaar kan je ontbinden.
Je zou via gsmweb je contract kunnen verlengen maar dat kan pas 3 maanden voor het einde van je oude contract. En je moet het nieuw afgesloten contract ongedaan maken via de klanten service. Daar gaan dan 48 uur overheen.
Ik denk dat wachten nu net zo snel is.
Het is inderdaad heel raar dat mensen die hem later besteld hebben hem eerder binnen hebben als jou. Het systeem bij vodafone werkt helemaal niet goed. Voor mij is het ook de laatste keer dat ik hem telefonisch besteld.
Nu maar hopen dat alle telefoons snel geleverd worden.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Lag het niet aan, ook met postcode deed TnT het niet..Maar ik ben nu helemaal in me noppies hahaNickvanderGraaf schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:09:
Track & Trace werkte dus niet goed omdat jou klantnummer stond ingevuld en niet je postcode?
Veel plezier met je telefoon en nu hopen dat wij hem ook snel binnen krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door tarzander op 11-03-2010 16:03 ]
Ligt er mischien aan dat ik van T-mobile Kom en nog niet bij Vodafone zat!Bij mij was ie dr ook onaangekondigd, echter geen id hoeven laten zien en ook niets hoeven betalen.
Nadat ik begin van de middag had gebelt, en mij werd verteld dat hij nog niet wist wanneer hij geleverd werd...JanBra schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:28:
Ik heb net ook weer gebelt, en mij werd deze keer verteld dat er vandaag weer een levering word verwacht. Maar of daar een toestel voor mij bij zat wist hij me niet te vertellen...
Ik denk dat gtst ons verhaal wel wil op kopen voor een aantal afleveringen
Gefeliciteerd! Tsja, communiceren enzo.. Ik belde ook "Nee telefoon niet op voorraad", uurtje later een mailtje dat m'n telefoon verstuurd is.JanBra schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:07:
[...]
Nadat ik begin van de middag had gebelt, en mij werd verteld dat hij nog niet wist wanneer hij geleverd werd...
Heb ik hem vanmiddag binnen gekregen!![]()
Gelukkig communiceren ze heel goed bij vodafone!
[ Voor 8% gewijzigd door jappas op 11-03-2010 17:21 ]
Congrats!Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:30:
Track en trace doet het niet....
Maar hij is BINNEN!!!!
[ Voor 5% gewijzigd door remsy op 11-03-2010 19:41 ]
Verwijderd
Ik heb ook nog geen enkel bericht vernomen van vodafone. Er is ook nog steeds niks afgeschreven van de bijbetaling die ik voor het toestel moest doen.remsy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:40:
[...]
Congrats!Hier nog steeds niks, geen mail en ook geen telefoon.. ronduit belachelijk
@kbloem Jij ook nog niks??
[ Voor 20% gewijzigd door jappas op 12-03-2010 08:46 ]
Nope, ik zal wel tot volgende week of de week erna moeten wachten....remsy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:40:
[...]
Congrats!Hier nog steeds niks, geen mail en ook geen telefoon.. ronduit belachelijk
@kbloem Jij ook nog niks??
Toch maar weer even gebeld met orderstatus. Hij kon nog niet zien of mijn toestel verzonden was. Wel dat hij inderdaad 9 maart naar mij verstuurd zou wordenremsy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:04:
@kbloem ik heb net gebeld met status order en het is zo dat de verlengingen van VF geen mail krijgen over verzending en dat het toestel gewoon wordt aangeboden. Mijn toestel is gisteren verzonden en zal dan waarschijnlijk of zaterdag en anders maandag binnen zijn. Ik neem aan dat dan ook voor jouw geldt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Veel plezier ermee Wouttie!Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:44:
Hij is hier nu net binnengekomen. Ik heb nog even gekeken naar Track en trace maar dat werkt gewoon niet. Ze zullen bij Vodafone wel een fout hebben gemaakt denk ik. Ik hoop en mag toch aannemen dat de mensen die er nu nog op wachten vandaag of morgen hem ook binnen krijgen. Ik blijf het volgen en ook ik dien een klacht in wegens slechte informatie.
Heb je die bevestigingsmail gehad, en zo ja, wanneer??Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:44:
Hij is hier nu net binnengekomen. Ik heb nog even gekeken naar Track en trace maar dat werkt gewoon niet. Ze zullen bij Vodafone wel een fout hebben gemaakt denk ik. Ik hoop en mag toch aannemen dat de mensen die er nu nog op wachten vandaag of morgen hem ook binnen krijgen. Ik blijf het volgen en ook ik dien een klacht in wegens slechte informatie.
Weer een stukje goede hoop voor mij.. Ik kreeg de mail gisteren namelijk ook.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:06:
De bevestigingsmail kreeg ik gisteren om 12:48
Ik ben wel benieuwd naar je klachtenbrief en ik wil je wel een PM sturen, maar je hebt dat uitstaan..kbloem schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:42:
Ik heb net een klachtenbrief gestuurd. Diegene die hem willen lezen moeten maar effe een PM sturen...
Meen je dat nou?remsy schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:31:
Mensen heb goede hoop, hij is zojuist binnen gekomen...
[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 12-03-2010 12:48 ]
Verwijderd
Niemand anders thuis? Ik heb 'm ook niet zelf aangenomen, geen probleem.crazylegs schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:29:
JAAAAHAAAA Hoor!!!! Ik hoor van iedereen die gisteren de mail heeft gehad dat het toestel vandaag is binnen gekomen.. En waar zit ik? JUIST!! Op me werk. Zullen ze hem direct de dag erna (dus morgen) Weer aanbieden??
Verwijderd
Verwijderd
Dat heb ik dus ook, ik wacht ook nog steedstanzer schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:45:
Ik ben nog wachtende, maar heb dus alleen via mijn telefoontje van gisteren te horen gekregen dat de koerier hem gisteren heeft opgehaald. Ik heb dus geen mail of sms van vodafone gehad!!
Nou ik hoop wel dat die vandaag nog komt.!!
Niet dat het weer zo'n verhaal uit de duim was van vodafone!!
Verwijderd
Ze bezorgen tussen 9.00 en 21.30 uurVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:37:
Weet iemand toevallig tot hoelaat er geleverd kan worden door die koeriers?
Verwijderd
Nou ligt eraan wie de koerier is, GLS bezorgt geloof ik niet op zaterdag!! En ik moet morgenmiddag helaas werken, dus ook niet thuis!!Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:16:
Tja ik denk ook nietmeer dat ik 'm krijg vandaag, alhoewel zeg nooit nooit als er tot half 10 geleverd kan worden. Anders morgen?
[ Voor 6% gewijzigd door Loather op 12-03-2010 19:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hier tussen 9.50 en 12.50Verwijderd schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:57:
Maandag tussen 12 en 15 komt amp hem namens T-mobile bezorgen, ik ben benieuwd
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
[ Voor 18% gewijzigd door tarzander op 14-03-2010 16:30 ]
Verwijderd
Same here!!Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:47:
Hopelijk kan ik morgen eindelijk mijn HD 2 in ontvangst nemen, gelukkig heb ik vrij dus ben ik thuis. Maar ik heb nog steeds geen enkel bericht van vf ontvangen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq