Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-01-2021
Morgen ga ik ook weer bellen. Laat het uiteraard ook weer weten hoe het afloopt. Maar ik heb er nu wel een goed gevoel bij! 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
SoeperKees schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:31:
[...]

Ja die kwam ik ook tegen. Ze komen er niet zo goedvan af in 2009 hier op tweakers, maar de laatste 2 maand is het wel weer positief.
Ik vertrouw het niet helemaal eerlijk gezegd. Voelt echt zo 'to good to be true' aanbieding.
Ongeveer dezelfde aanbieding heb ik bijna 2 weken geleden bij T-Mobile gekocht. Ik verwacht mijn telefoon binnen enkele dagen, betaal 59 euro bij. Blijvende klant, weet niet of het uitmaakt.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-09 16:36
JaWSnl schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:15:
[...]

Ongeveer dezelfde aanbieding heb ik bijna 2 weken geleden bij T-Mobile gekocht. Ik verwacht mijn telefoon binnen enkele dagen, betaal 59 euro bij. Blijvende klant, weet niet of het uitmaakt.
Ik zelf nog even te kijken naar wat ik precies nodig had qua sms/bel minuten, en dat blijkt bijzonder weinig te zijn.
Toen dacht ik, wat als ik hem los koop en dan een sim only erbij doe?
Bij Ben heb je een van €35 in het jaar, dan krijg je 50 min en of 50sms.
Wat voor mij dan voor 2 jaar op €569.76 komt, dat is dan wel zonder internet bundel maar die kan je per maand aan en uit zetten.
Ben is erg flexibel wat dat betreft...dat staat me wel aan.
Weet verder niet wat jou eisen zijn verder, dacht laat ik het even mededelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Nog iemand naar Vodafone gebeld? Ben uitgerekend vandaag mijn telefoon vergeten. Handig met een vrouw die op knappen staat...

8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
kbloem schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:52:
Nog iemand naar Vodafone gebeld? Ben uitgerekend vandaag mijn telefoon vergeten. Handig met een vrouw die op knappen staat...

8)7 8)7
Wat ze mij hebben verteld is dat de telefoons afgelopen maandag vanuit duitsland zijn verstuurd. Dat zou 5 tot 10 werkdagen duren. Lijkt me dus dat het nu wel klopt en dat ze uiterlijk volgende week bij ons moeten zijn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanBra
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 18:26
Ik heb net gebeld, en mij werd verteld dat hij pas 9-3 bij vodafone binnenkomt... : |:(

[ Voor 1% gewijzigd door JanBra op 04-03-2010 11:57 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen dinsdag mijn abbo verlengt bij Vodafone icm de HTC HD 2, denken jullie dat deze al bij de afgeleverde levering zit die Vodafone ontvangen heeft?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-09 10:04
als ik het zo her en der lees, dan hebben ze nog helemaal niks ontvangen :'(

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 08:53
Zondag online bij KPN een HD2 besteld (icm een abbo), maandag belde ze voor een afspraak en vandaag gekregen (was niet eerder thuis, anders had ik het dinsdag al kunnen hebben. Best wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-06 13:22
JanBra schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 11:56:
Ik heb net gebeld, en mij werd verteld dat hij pas 9-3 bij vodafone binnenkomt... : |:(
Ik heb net VF weer gebeld. En vertelde ze mij dat ze volgens de lijst vandaag binnen gekomen zijn. Morgen kunnen ze pas echt zien of ze al binnen gekomen zijn.
Als ze nu echt binnen gekomen zijn dan zouden ze de toestelen nog in elkaar moeten zetten?! Batterij bij de telefoon zoeken enz. (volgens mij komt het gewoon in een kant en klaar doosje binnen..) En dan worden ze verzonden.
Dus als dat allemaal klopt dan zouden de telefoons zo snel mogelijk verzonden worden via GLS en zijn ze de dag erna binnen (waarschijnlijk begin volgende week).
Het zou mij benieuwen want deze meneer kon mij ook vertellen dat de vorige lading niet binnen was gekomen omdat het slecht weer was en de " <+:) boot" niet kon varen vanuit Duitsland.
Ik bel morgen voor de zekerheid nog even of ze echt binnen zijn gekomen.

[ Voor 0% gewijzigd door NickvanderGraaf op 04-03-2010 15:55 . Reden: typefoutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickvanderGraaf schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:54:
[...]

Ik heb net VF weer gebeld. En vertelde ze mij dat ze volgens de lijst vandaag binnen gekomen zijn. Morgen kunnen ze pas echt zien of ze al binnen gekomen zijn.
Als ze nu echt binnen gekomen zijn dan zouden ze de toestelen nog in elkaar moeten zetten?! Batterij bij de telefoon zoeken enz. (volgens mij komt het gewoon in een kant en klaar doosje binnen..) En dan worden ze verzonden.
Dus als dat allemaal klopt dan zouden de telefoons zo snel mogelijk verzonden worden via GLS en zijn ze de dag erna binnen (waarschijnlijk begin volgende week).
Het zou mij benieuwen want deze meneer kon mij ook vertellen dat de vorige lading niet binnen was gekomen omdat het slecht weer was en de " <+:) boot" niet kon varen vanuit Duitsland.
Dankjewel voor deze info! Dan weten we morgen dus of we de toestellen binnekort kunnen verwachten.

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
NickvanderGraaf schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:54:
[...]

Bedankt voor de info. MAar wat is er nu wezelijk veranderd. Ze zijn er nog steeds niet en ze kunnen nog steeds geen duidelijkheid geven. Dus ik zie mezelf echt nog tot april wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
Zijn er nog meer mensen die vandaag gebeld hebben?
Want het zou zo maar kunnen dat die een ander verhaal krijgen wat misschien wel duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Heb besteld op zaterdag 20-02-2010 bij T-Mobile (contractverlenging). Gelijk de maandag erop even gebeld om te informeren naar de levertijd. Toen werd er gemeld dat dit 2-4 werkdagen zou zijn.
Dus ik bel vandaag maar weer eens op, bleek het nu ineens op 3 weken te staan, die levertijd. Bovendien zei ze nog dat dit al enkele maanden zo is.

Verdorie... kan niet wachten :P

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
JaWSnl schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:36:
Heb besteld op zaterdag 20-02-2010 bij T-Mobile (contractverlenging). Gelijk de maandag erop even gebeld om te informeren naar de levertijd. Toen werd er gemeld dat dit 2-4 werkdagen zou zijn.
Dus ik bel vandaag maar weer eens op, bleek het nu ineens op 3 weken te staan, die levertijd. Bovendien zei ze nog dat dit al enkele maanden zo is.

Verdorie... kan niet wachten :P
Join the club... Bij vodafone is dit al vanaf begin februari.... (voor zover ik weet) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
vandaag ook gebeld, ook mede gedeeld gekregen dat ze morgen een update kunnen geven of er vandaag een lading is binnen gekomen ja of nee.. dus morgen bel ik ff weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarzander
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik ben nieuw hier, maar dit topic trok mijn aandacht. Blijkbaar ben ik dus al de langstwachtende hier, namelijk vanaf 22 Januari 8)7 Vaak gebeld, eeuwig doorsturen, elke keer weer andere data, geen duidelijke reacties op mail..Nouja nog maar ff wachten dan nu ze morgen zeggen :/

[ Voor 33% gewijzigd door tarzander op 04-03-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Laatst online: 14-02-2018
Nou ik ben vrijdag 18 december begonnen met wachten!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Nou ik wacht al sinds 06-10-2009. aankondiging van HD2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Net maar weer gebeld naar VF en nu geven ze inderdaad aan dat de verwachte leverdatum 9 maart is en dat dan 1 dag gerekend wordt om ze te verwerken en dan worden ze verzonden naar de klanten. Kan iemand anders dit nog bevestigd krijgen?

Ze gaan gewoon door waar ze mee bezig waren, ons aan het lijntje houden! :'( :(

[ Voor 9% gewijzigd door remsy op 05-03-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Ik zal straks ook ff gaan bellen.. Ik heb hem nog maar net besteld, dus volg het topic nog niet zo heel lang, maar het lijkt allemaal niet heel positief..
Vanaf wanneer is het redelijk om compensatie te vragen voor de wachttijd? Ik heb namelijk een x bedrag afgesproken wat ik bij ga betalen voor het toestel, maar dat is ondertussen alweer 2,5 week geleden en eer ik het toestel heb vast een week of 3 a 4..

edit: net ff gebeld en de verwachte leverdatum is 09-03-2010

[ Voor 7% gewijzigd door crazylegs op 05-03-2010 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
Ik heb ook weer gebeld en mij werd ook verteld dat hij er weer eens niet bij zat.
Gevraagd wat het probleem was en daar kon hij geen antwoord op geven. Ik vroeg of hij mij door kon verbinden met iemand die wel wist wat het probleem was maar dat wist niemand.
Het zijn branded telefoons die binnen komen en bij andere (web)winkels niet. Dus ik denk dat het probleem is. Dus ik heb gezegt waarom bestel je niet gewoon unbranded telefoons. Maar daar gaf hij geen antwoord op. Hij begon maar een beetje af te haken want hij was me zat denk ik...
Als je je verlenging wilt annuleren kan dat maar dan duurt het 48 uur voor je het opnieuw kan verlengen. Ik kan op 22maart mijn abonnement verlengen bij gsmweb (3maanden voor het einde van je contract). Dat is misschien nog sneller dan nu. Maar ik wacht maar ff af tot 20 maart en als ik hem dan niet heb annuleer ik het gewoon..

[ Voor 0% gewijzigd door NickvanderGraaf op 05-03-2010 09:55 . Reden: verwachte leverdatum 9-maart ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wat ook best schandalig is is dat ik ruim 4 weken geleden een klacht ingediend heb bij SSV en ik tot op vandaag nog geen reaktie heb gehad...

Staat daar niet iets in de wet over? Dat je binnen maximaal 2 weken antwoord hoort te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Net een sms gehad van VF, wij verwachten dat de HTC HD2 eind deze week geleverd zal worden en dan naar u verstuurd kan worden.

Nu hopen dat het klopt natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Ik heb 'm op 19/02 besteld bij een contractverlenging met T-mobile. Jammer genoeg keek ik niet eerst op T.net voor topics als deze, anders had ik dit toestel net zo goed bij de locale telefoonwinkel kunnen halen.

Ach, het zijn maar weekjes. Ik ben niet zo ongeduldig meer als in de eerste week. Ondanks dat mijn beste makker 'voor de lol' ook maar meteen het toestel heeft gehaald bij de winkel, zodat hij het er elke dag in kan wrijven.

}:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
crazylegs schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:23:
Net een sms gehad van VF, wij verwachten dat de HTC HD2 eind deze week geleverd zal worden en dan naar u verstuurd kan worden.

Nu hopen dat het klopt natuurlijk..
Same here. Ben benieuwd. Ik gok dat ik hem 16-17 maart in huis heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen sms gekregen van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:17:
Ik heb nog geen sms gekregen van Vodafone?
Ik ook niet :? Zal morgen maar weer eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ik zou zeggen, bel dinsdag.. das ook de vernieuwde datum dat de toestellen weer binnen moeten zijn.. weten we ook meteen of dat zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:26:
ik zou zeggen, bel dinsdag.. das ook de vernieuwde datum dat de toestellen weer binnen moeten zijn.. weten we ook meteen of dat zo is..
Dinsdag klim ik direct de telefoon in en dan maar hopen voor ons allen dat ze nu niet weer een smoes verzinnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad Wouttie, ik ben het wachten meer dan beu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Laatst online: 14-02-2018
Ik heb ook geen SMS gehad, ik sta bovendien op een simlock vrij toestel te wachten!! Deze week is hun laatste kans!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:11:
[...]

Dinsdag klim ik direct de telefoon in en dan maar hopen voor ons allen dat ze nu niet weer een smoes verzinnen :X
Woensdag pas he!! Dan kunnen ze pas zien of ze daadwerkelijk ingeboekt zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net al gebeld, ze verwachten inderdaad morgen een levering van de HD 2. Nog meer mensen die weer gebeld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 09:21:
Ik heb net al gebeld, ze verwachten inderdaad morgen een levering van de HD 2. Nog meer mensen die weer gebeld hebben?
Ja net 2x (omdat ze daar vaker uit hun nek kletsen), maar ze kunnen nu weer niks zeggen want ze hebben een systeem storing. (voor de zoveelste keer) Ik moet vanmiddag maar terug bellen. Ik wordt zo schijt ziek van VF!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nauw, ik heb net wel gebeld, kon niet langer wachten ;)
De telefoons komen vandaag binnen en dan worden ze klaargemaakt om verstuurd te worden. Ik kreeg te horen dat ik dan eind deze week het toestel kan verwachten. Ik heb nog duidelijk gemaakt hoe het de afgelopen periode is verlopen. Ze vinden het jammer dat het zo gegaan is, maar ze kunnen met zekerheid zeggen dat het eind deze week wordt. Ik heb nog wel goede hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik kreeg te horen dat ze morgen pas binnenkomen. Agja, hoe eerder hoe beter. Ik hoop iig dat we nu eens een toestel ontvagen want ik ben het wachten al meer dan zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:11:
Nauw, ik heb net wel gebeld, kon niet langer wachten ;)
De telefoons komen vandaag binnen en dan worden ze klaargemaakt om verstuurd te worden. Ik kreeg te horen dat ik dan eind deze week het toestel kan verwachten. Ik heb nog duidelijk gemaakt hoe het de afgelopen periode is verlopen. Ze vinden het jammer dat het zo gegaan is, maar ze kunnen met zekerheid zeggen dat het eind deze week wordt. Ik heb nog wel goede hoop!
Ik hoop dat ze nu de waarheid spreken! Ik ga vanmiddag nogmaals bellen en hoop dan hetzelfde antwoord te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
jongens, bestel gewoon bij GSMWEB. Die zijn echt goedkoop & snel hoor! (behalve verlenging dan)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
vanpeltje schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:16:
jongens, bestel gewoon bij GSMWEB. Die zijn echt goedkoop & snel hoor! (behalve verlenging dan)
Kan ik helaas niet want moest verlengen vanwege een defect toestel...

Maar heb net ook even gebeld. Alle verhalen van hij is vandaag binnen gekomen en word vandaag verstuurd lijken weer gelul eerste klas. Het toestel staat nog steeds op te leveren op 9 maart. Dus er is nog niets binnen gekomen en er word vandaag nog niets verstuurd. Woensdag maar weer bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:19
Mooi Topic!

Ik weet nu in ieder geval dat ik NOOIT geen abbo van VF neem! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
OkeOkeOke schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:35:
Mooi Topic!

Dan heb je niet zo goed gelezen. Je zou gewoon geen toestel moeten bestellen via de Vodafone telefonische verkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:41:
[...]

Dan heb je niet zo goed gelezen. Je zou gewoon geen toestel moeten bestellen via de Vodafone telefonische verkoop...
Inderdaad, ik ben voor de rest zeer tevreden over de service van Vodafone. Alleen het wachten op de HD 2 irriteerd me. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. Woensdag hopelijk eens goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 22:23
heb mijn hd2 gewoon bij t4t gehaald... bel sms en web 350 abbo erbij en toestel was gratis. goedkoper zou kunnen maar ik heb de belminuten gewoon nodig . 110 procent tevreden over vf en de snelheid . simlock vrij toestel is ook handig ;)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
nou... net ff gebeld met VF, het toestel staat nog niet ingeboekt in de systemen en de dame aan de telefoon kon mij ook niet garanderen dat ie vandaag wel binnen zou komen, zelf had ze er nog niet veel over gehoord.
Toen ik vroeg naar de status van mijn bestelling, was de eerste opmerking: "och ja ik zie het al, het gaat om een HTC HD2..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik ben bang dat we voor duidelijkheid tot einde van de dag of morgen moeten wachten...

We wachten al zo lang.... dagje kan er nog wel bij toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
een dagje nog wel ja.. maar veel langer? Ik ben benieuwd of ze ook nog iets doen uit coulance voor de klanten die al lang wachten op dit toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
crazylegs schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 08:37:
een dagje nog wel ja.. maar veel langer? Ik ben benieuwd of ze ook nog iets doen uit coulance voor de klanten die al lang wachten op dit toestel..
Ik denk helemaal niets.... Een half jaartje gratis TV zou leuk zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook weer gebeld, mij werd verteld dat ze inderdaad vanmorgen nog niet binnen waren. Maar mij werd ook verteld dat dit in de loop van de middag wel zou kunnen gebeuren, en anders morgen.

Iemand in de gelegenheid om vanmiddag te bellen? Ikzelf namelijk niet.

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ik ga vanmiddag sowieso weer bellen, maar zou wel relaxed zijn als dr meer mensen bellen. Kijken of we weer verschillende verhalen te horen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Waar bellen jullie altijd naartoe eigenlijk? Gewoon 1200 en dan de eerste de beste die je aan de lijn krijgt of gaan jullie echt naar loyalties d.m.v. 2 keer optie 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
Net ook nog ff gebeld maar nog steeds nix bekend. Ze zei dat ik het beste morgen weer terug kan bellen want dan zijn ze ingeboekt.
Ik heb weinig hoop..
kbloem schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:34:
Waar bellen jullie altijd naartoe eigenlijk? Gewoon 1200 en dan de eerste de beste die je aan de lijn krijgt of gaan jullie echt naar loyalties d.m.v. 2 keer optie 2?
Ik bel idd naar 1200 en dan 2 x 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Ik bel ook naar 1200 en dan 2 x 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:37
OkeOkeOke schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:35:
Mooi Topic!

Veel plezier met je Vodafone abo!

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexs
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 07:30
Ik heb net ook gebeld, zit al 1½ maand te wachten op mijn toestel :(

Mij is verteld dat er deze week 500 toestellen binnen komen, volgende week 500 en de week daarna 1000. Volgens mij hebben ze een flinke inschattingsfout gemaakt bij het inkopen van dit toestel.

Alle bestellingen zouden uiterlijk eind volgende week geleverd moeten zijn(althans, dat werd gezegd aan de telefoon)

*edit*
Als je aan het einde van deze week belt weet je bij welke levering je zit!

[ Voor 9% gewijzigd door Dexs op 09-03-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt raar dat iedereen zoveel problemen heeft met op het internet bestelde HD2's.
Ik heb die van mij in een telefoonwinkel gehaald (naam mag je hier volgens mij niet noemen, maar behoord tot 1 van de 3 grootste onafhankelijke bedrijven).
Daar hadden ze er voldoende op voorraad en natuurlijk ook allemaal simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:57:
Echt raar dat iedereen zoveel problemen heeft met op het internet bestelde HD2's.
Ik heb die van mij in een telefoonwinkel gehaald (naam mag je hier volgens mij niet noemen, maar behoord tot 1 van de 3 grootste onafhankelijke bedrijven).
Daar hadden ze er voldoende op voorraad en natuurlijk ook allemaal simlock vrij.
Klopt maar als bestaand abonnee krijg je kortingen die in een winkel bij verlenging niet haalbaar zijn. Daarnaast zitten sommige van ons, door een defect toestel, vast aan de telefonische verkoop van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
kbloem schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:16:
[...]

Klopt maar als bestaand abonnee krijg je kortingen die in een winkel bij verlenging niet haalbaar zijn. Daarnaast zitten sommige van ons, door een defect toestel, vast aan de telefonische verkoop van Vodafone.
Zoals ik bijvoorbeeld.

Zojuist gebeld en er is mij verteld dat er vandaag een eerste lading binnen gekomen is maar dat ze niet kan zien of er een voor mij bij zit maar volgende week moet ik hem zeker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Maar volgens mij wacht je al net zo lang als ik toch? Ik weet dat ze nu een -650 (ongeveer) voorraad hebben. Volgens mij zit jij wel net als ik bij de eerste 500 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
kbloem schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:58:
Maar volgens mij wacht je al net zo lang als ik toch? Ik weet dat ze nu een -650 (ongeveer) voorraad hebben. Volgens mij zit jij wel net als ik bij de eerste 500 toch?
Ik hoop het! En tja, meer kunnen we toch niet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ik heb wederom gebeld en volgens deze persoon was er nog niks bekend over voorraden enz en ook niet wanneer ze binnen zouden komen..
Wie belt er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist ook gebeld, was de 5e keer in de afgelopen vier weken...
Het is een chaos bij Vodafone, 9 maart is steeds gecommuniceerd als aanleverdatum en deze meneer, Robin, wist te vertellen dat er 4 maart al 500 binnen waren die inmiddels bezorgd worden...jawel.
Backorders zouden nu op 691 staan maar geen enkel probleem want...11 maart weer een zending van 500.

Kijk, als je de boel belazerd zorg dan dat iedereen het zelfde zegt....prutsers.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
grappig... die had ik ook aan de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij gaf nog aan dat ik GLS kon bellen aangezien zij de eventuele verzending niet konden tracen...GLS "Wij zijn erg blij met het vertrouwen dat Vodafone in ons stelt op het moment dat ze er zelf niet meer uit komen"..Het is fantastisch maar goed de zon schijnt en ik heb nog twee dagen vrij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook weer gebeld, ze konden nog niks zeggen! Ik moest eind van de week maar weer bellen...
Ze zouden vandaag binnen moeten komen...

:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Net sms gehad van VF:

Geachte klant, de HTC HD2 zal de komende 2 week op voorraad komen.
mvg Vodafone

[ Voor 58% gewijzigd door crazylegs op 09-03-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff ik heb weeeeer geen sms gehad. Terwijl ik toch ook echt tussen die 691 achterstallige leveringen zit. Nog meer mensen een sms gehad?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:19
kbloem schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:41:
[...]

Nou volgens mij heb ik prima gelezen, en krijgen jullie de HD2 als de HD3 al uit is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Gister met T-Mobile gebeld (bestelling van 20-feb) en hij kon niet gelijk zien wat de status was. Dus ik wacht nu op mn terugbelletje... hopelijk weet ik dan meer. Komende vrijdag is de laatste dag van de vorige week voorspelde 3 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:49
JaWSnl schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:56:
Gister met T-Mobile gebeld (bestelling van 20-feb) en hij kon niet gelijk zien wat de status was. Dus ik wacht nu op mn terugbelletje... hopelijk weet ik dan meer. Komende vrijdag is de laatste dag van de vorige week voorspelde 3 weken levertijd.
Op het T-Mobile forum is door een medewerker het volgende gepost:
Anne-Marie vandaag, 9 maart 2010 15:41moderator
Volgens de laatste gegevens worden de HTC HD2 toestellen 11 maart geleverd. Nadat de toestellen zijn geleverd zal AMP jullie benaderen zodat er een afleverafspraak kan worden gemaakt.
Helaas is er lang onduidelijkheid geweest over de levertijd van dit toestel waardoor er mogelijk onjuiste informatie is verstrekt. Uiteraard zullen we er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen en ervoor zorgen dat we jullie beter kunnen informeren over de verwachte levertijden.

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag een mail gestuurd naar GSMw**zer nog geen reactie. Maar wat zie ik nu hij is naar me verzonden: Vet cool gaaf tof man. Nu maar hopen dat deze bezorger niet overvallen wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Kan iemand mij vertellen of het toestel wat geleverd wordt bij een Vodafone-abbo via GSMweb branded is?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Net gebeld met Vodafone. Deze week hebben ze inderdaad 500 toestellen binnen gekregen. Volgende week komen er weer 500.

Omdat ik mijn toestel begin Februari al besteld had zat ik bij de eerste levering. Ze kon echter niets zeggen over wanneer het toestel bij mij geleverd zou worden. Zal wel volgende week zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook net gebeld met Vodafone, ze wisten me te vertellen dat er maandag een levering van 500 stuks is binnengekomen. deze zullen deze week / begin volgende week geleverd worden door GLS.

Begin volgende week komt er nog een levering van 500 en zullen eind volgende week begin de week erop bezorgd worden.

Hopelijk gaat het dit keer wel goed, aangezien er vaak verschillende verhalen verteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart088
  • Laatst online: 19-07-2024
zit nu al bijna 2 maanden te wachten, hang dus bijna elke dag aan de telefoon met VF.
net weer gebeld maar kreeg te horen dat ze nog niet zijn binnen gekomen.

problemen met de leverancier ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
Ik heb ook gebeld en er is een lading binnen gekomen. Als het goed is zit die van mij er ook tussen. Waarschijnlijk worden ze vandaag verstuurd en zouden wel morgen via track and trace kunnen volgen.
Dan hoeven we alleen te bellen voor het nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb vandaag wederom gebeld. Mij vertelde dat ze dinsdag de toestellen binnen hebben gekregen. Vanaf dat moment gaan er 10 werkdagen overheen. De toestellen moeten ingeboekt worden en dan naar diegene die het naar je toe komt brengen. Wel vreemd dat dat zo lang moet duren. Hetgeen wat ze zeiden, dat ik het vrijdag binnen zou krijgen gaat wederom weer niet lukken, wordt nu ergens volgende week. Echt een stelletje zeg daaro!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer met VF aan de tel geweest... Klanten die hem later bestellen krijgen hem eerder, de medewerker vond het ook heel krom!!
Maar kon er niks aan doen en ze hopen hem deze MAAND nog te versturen...
Dit gaat echt nergens over!

Ik heb hem in januari al besteld!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
@Wouttie en Jobbe,

hebben jullie wel 1200 en 2x2 gebeld? De lulverhalen komen van een andere lijn namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Net ook weer gebeld met VF, de toestel-expert wist nog van niks over een eventuele zending, maar na wat doorzeuren van mijn kant ging de medewerker welke ik aan de telefoon had nog een aantal system langs, en vond toen dat er idd 500 zijn binnen gekomen en er op dit moment nog 254 beschikbaar zijn in het systeem.
Een volgende levering van 500 staat idd ook gepland. Morgen na 14:00 kunnen ze weer meer vertellen over de status van de orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:57:
@Wouttie en Jobbe,

hebben jullie wel 1200 en 2x2 gebeld? De lulverhalen komen van een andere lijn namelijk...
Nee ik alleen 1200 en 2 en dan 3 (ordestatus)

Wat krijg ik bij 2 2 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:18:
[...]

Nee ik alleen 1200 en 2 en dan 3 (ordestatus)

Wat krijg ik bij 2 2 dan?
Ja dat dacht ik al. 2 keer optie 2 is loyalties. De overige afdelingen zijn inmiddels uitbesteed naar externe partijen. Op loyalties zitten de mensen die van Vodafone zelf zijn. Dus ik zou zeggen bel daar nog een keer naartoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gedaan... Zij kunnen er niks van zeggen... alleen dat het op het moment een zooitje is!!
En natuurlijk dat ze er alles aan doen om hem zo snel mogelijk opsturen...
Ik denk dat we niks anders kunnen doen dan wachten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Wat ik eerder vandaag heb gepost, heb ik ook bij 1200 2x2 vandaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
Een paar dagen geleden had ik T-Mobile gebeld voor een status-update. Medewerker kon me niet gelijk vertellen hoe en wat, dus vandaag werd ik teruggebeld. Gaven ze aan dat het nog wel kon duren tot eind maart. Verdorie, d8 ik. Maar....

Nu krijg ik ineens een paar minuten geleden een mail en een sms voor een afleverafspraak. Er staat nog wel in de mail erbij dat "I.v.m. grote drukte dient u rekening te houden met een langere levertermijn." maar een data vanaf vrijdag is gewoon selecteerbaar. Dit betekend neem ik aan dat hij voor mij gereserveerd is en echt geleverd gaat worden toch? niet dat ik dit krijg omdat mijn order is door gekomen, ondanks dat hij nog niet leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook gebeld via 1200 en dan 2x2. Blijkbaar geven ze nog steeds wisselende antwoorden. Die vrouw aan de lijn zei vandaag nog, als mn collega's andere dingen zeggen is dat niet mijn verantwoordelijkheid. Dacht bij mijzelf, wat is dit nu voor een antwoord. Ben je als klant ook niet mee geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aer0
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2024

Aer0

Prutsert.

Ik heb inmiddels ook bericht gekregen, op mijn werk zag ik al dat de bestelling weer een stapje is opgeschoven, en tegen het eind van de dag kreeg ik een sms om een bezorgafspraak te maken.

Ik heb het nog voor vrijdag kunnen regelen.

Mijn medeleven gaat uit naar de Vodafoners ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag een sms ontvangen van amp (t-mobile) voor het maken van een afspraak, dus maandag wordt hij geleverd. Eindelijk heb er een maand op moeten wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarzander
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb vanavond een email gekregen met het feit dat mijn HD2 verzonden is. Ik ben benieuwd :D

Edit: Gaat hier om Vodafone

[ Voor 14% gewijzigd door tarzander op 10-03-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
tarzander schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:31:
Ik heb vanavond een email gekregen met het feit dat mijn HD2 verzonden is. Ik ben benieuwd :D

Edit: Gaat hier om Vodafone
Wanneer heb je besteld? Ben nu wel heel benieuwd wat voor tijden we dus rekening mee kunnen houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen enkel bericht van Vodafone, heb twee weken geleden besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willemtom
  • Laatst online: 22-02-2024
Ik heb nu binnen 10 werkdagen een sms en email gekregen zodat ik een afspraak kan maken. Nu maar hopen dat hij er vrijdag dan maar is. maandag 1 maart bestel en 10 maart afspraak.
Heb na het lezen van al deze berichten wel flink druk gezet, maargoed eerlijk is eerlijk als hij neit op voorraad is kunnen zij ook niks.
Oja ik heb het via t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:51:
Ik heb nog steeds geen enkel bericht van Vodafone, heb twee weken geleden besteld...
ik 15-02 wacht al bijna een maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woowww het moet niet gekker worden... telefoon blijkt onderweg te zijn... Bericht via email...
En vanmiddag wisten ze nog van niks

We wachten het maar af...

19-01 besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 02:41:
Woowww het moet niet gekker worden... telefoon blijkt onderweg te zijn... Bericht via email...
En vanmiddag wisten ze nog van niks

We wachten het maar af...

19-01 besteld...
Vodafone?

Ik heb 1 februari besteld....

[ Voor 5% gewijzigd door Kenny_026 op 11-03-2010 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 12:38
Hier ook 1 februari besteld en aantal keer gebeld. Aantal keer dat ze daar een zooitje hadden en aan het reorganiseren waren op het magazijn (nou en?), dat de telefoon uitverkocht was en dat ze niet wisten wanneer er weer een levering zou komen en de laatste keer dat er dinsdag telefoons binnen zouden komen en dat ze dan gaan leveren vanaf besteld.

Nog niks gehoord.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Het is toch ongelooflijk! Mensen die later besteld hebben het toestel eerder krijgen. (niet dat ik het jullie niet gun hoor, maar eerlijk is het niet.) :'( Ik heb 3 februari besteld!

Ik heb net weer gebeld en ze kunnen nog steeds niks zeggen alleen dat er volgende week waarschijnlijk een nieuwe levering komt en dan weer verstuurd zal gaan worden maar data kunnen ze niet noemen. Ze heeft wel in het systeem gezet dat als de toestellen er weer zijn een sms mijn kant op komt, zodat ik niet meer elke dag hoef te bellen. (yeah right!) :(

Edit: het zat me toch niet lekker en heb toch maar naar orderstatus gebeld en daar geven ze aan dat het toestel al onderweg is naar mij en dat ik heb maandag uiterlijk dinsdag kan verwachten. :) raar dat ik het toch niet geloof.... 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door remsy op 11-03-2010 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 12:38
remsy schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:36:
Het is toch ongelooflijk! Mensen die later besteld hebben het toestel eerder krijgen. (niet dat ik het jullie niet gun hoor, maar eerlijk is het niet.) :'( Ik heb 3 februari besteld!

Ik heb net weer gebeld en ze kunnen nog steeds niks zeggen alleen dat er volgende week waarschijnlijk een nieuwe levering komt en dan weer verstuurd zal gaan worden maar data kunnen ze niet noemen. Ze heeft wel in het systeem gezet dat als de toestellen er weer zijn een sms mijn kant op komt, zodat ik niet meer elke dag hoef te bellen. (yeah right!) :(

Edit: het zat me toch niet lekker en heb toch maar naar orderstatus gebeld en daar geven ze aan dat het toestel al onderweg is naar mij en dat ik heb maandag uiterlijk dinsdag kan verwachten. :) raar dat ik het toch niet geloof.... 8)7
Ik ga nu ook de orderstatus bellen, als jij je telefoon krijgt, dan ik ook!

1200 -> 2-3-2
"Telefoon is niet op voorraad, durf niet te zeggen wanneer wel"
"Je kunt een ander toestel uitzoeken?"

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik heb net gebeld met orderstatus en inderdaad, mensen die het toestel als laatste besteld hebben zijn als eerste aan de beurt. Ik heb begin februari besteld en daardoor ben ik dus zo'n beetje als laatste aan de beurt. Ik moet nu in elk geval op de levering van 15 maart wachten.

Ik heb er gewoon geen woorden meer voor. SSV reageerd al een maand niet op mijn klacht. Wat moet je nu nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Meer kun je niet doen... Ze houden ons gewoon aan het lijntje en maken ons telkens blij met een dooie mus. Ik ben pas blij op het moment dat ik het toestel in handen heb eerder geloof ik geen zak van de toezeggen die ze bij VF doen.
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste