Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Volgens mij kan je gewoon verlengen naar de regels van de providers.

En als dat bij T-mobile 4 maanden is (ik dacht zelf 3) dan moet dat denk ik kunnen.
Je kunt het even checken door te bellen na de pdashop.

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Henkie schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 16:04:
Zojuist gebeld met de KS van T-Mobile. dit omdat ik ook kan verlengen en nog twijfel over wat ik doe.
de aardige mevrouw gaf mij een levertijd van 2 weken. helaas kon ze me dit niet garanderen omdat het altijd een indicatie is. helaas ben ik hier dus een beetje huiverig voor, dat het toestel dalijk pas over een maand op de deurmat komt..

misschien toch maar overstappen naar vodafone :).
Overstappen ga ik sowieso doen. Die snelheden van internet bij T-Mobile zijn slecht, niet meer van deze tijd. Dat terwijl ze met het iPhone abo veel sneller kunnen surfen voor ongeveer het zelfde geld.

Als je de HD2 bij Vodafone bestelt krijg je wel een branded toestel, dus die kan je dan beter via een 3e doen.

@maximus1: Dat kan dus alleen bij T-Mobile 4 maanden van tevoren. Bij anderen mag je pas vanaf 3 maanden voor het einde van je contract. Op hun site staat ook: "Wilt u bij T-Mobile blijven en uw huidige contract verlengen? Dat kan als deze binnen drie maanden afloopt."

Si vis pacem, para bellum

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Branded in die zin dat er altijd een logo van Vodafone op zit. Ik vind het vodafone logo altijd wel mooi weggewerkt en aangepast aan het toestel dus dat is niet zo'n probleem. De software van vodafone die er op zit kun je verwijderen door gewoon een originele stock rom te installeren en dan ben je er vanaf en heb je je garantie nog...

• sdanny
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07-2021
Ik heb precies dezelfde smsjes gehad als hier boven allemaal. ( ik heb de mijne verlengd)

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 22:23
Ex Nunc schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 01:13:
[...]

Als je de HD2 bij Vodafone bestelt krijg je wel een branded toestel, dus die kan je dan beter via een 3e doen.
nog tips voor waar? betrouwbare sites zijn lastig te vinden these days.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
GSM markt arnhem heeft ze gewoon op voorraad liggen....

• Henkie
  • Laatst online: 22-09 22:23
Doelde meer op online winkel met unbranded toestellen. Dit ivm de 24 manden 12,5% korting op de bundel.. Of heeft de gewone winkel dit ook?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Verwijderd

Hoi, ik heb al twee-en-een-halve week geleden via een Vodafone callcenter (dat mij belde) mijn vodafone abonnement verlengd (al liep het pas in mei af), maar de HTC HD2 nog niet ontvangen. De verlenging is al ingegaan zag ik op 'my Vodafone' (en ik heb opeens onbeperkt internet). Weet iemand of het voor mij nog steeds mogelijk is deze verlenging ongedaan te maken, en via een intermediair te verlengen om zo de gsm snel te krijgen?

Alvast bedankt!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:38:
Hoi, ik heb al twee-en-een-halve week geleden via een Vodafone callcenter (dat mij belde) mijn vodafone abonnement verlengd (al liep het pas in mei af), maar de HTC HD2 nog niet ontvangen. De verlenging is al ingegaan zag ik op 'my Vodafone' (en ik heb opeens onbeperkt internet). Weet iemand of het voor mij nog steeds mogelijk is deze verlenging ongedaan te maken, en via een intermediair te verlengen om zo de gsm snel te krijgen?

Alvast bedankt!
Ik heb de naam van de persoon die door Vodafone op HTC leveringen is gezet en die heeft mij gegarandeerd dat ze volgende week binnen komen. Ik zou dus nog even geduld hebben als ik jou was...

• avdwerken
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 13:37
Hey,

ik heb 3 weken geleden mijn abo verlengd met 1 jaar flex-30 en toen 149,95 bijbetaald. Ziet ernaar uit dat niemand voor hetzelfde geld z'n mooi aanbieding heeft dus ik zal moeten wachten. Overigens nog lastig om de order te cancellen en dan de centjes terug te moeten krijgen.

Verder heb ik ook de levering in week 22 tm 26 februari SMS gehad en de dag erna dat er voor 20 maart niets te verwachten valt.

Is het iemand al opgevallen dat de HD-2 ook niet meer op de site van T-mobile terug te vinden is....

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Ja, mij ook opgevallen. Ik heb net mijn order geannuleerd bij T-Mobile. Net nog een aardige medewerker gesproken die het verhaal gewoon kon bevestigen van de late levering, maar kon verder niks vertellen over het hoe en wat verder.
Ga hem nu maar bestellen bij Gsmweb, daar heb ik hem ook gratis en heb ik hem waarschijnlijk sneller binnen.
Btw. uit het bericht dat ze bij T-Mobile gekregen hebben kon de medewerker ook nog halen dat het nog wel eens uitgesteld kan worden, de levering.

Verwijderd

Ik heb vandaag ook eens gebeld naar de klantenservice van t-mobile want bij een webshop kan je ook je abonnement vernieuwen met hetzelfde toestel voor het zelfde geld.

Mijn contract loopt af per 25 februari en wilde dus alleen de verlenging opzeggen om die ergens anders weer door te laten gaan.

Krijg ik helpdesk meneer nr 645 aan de lijn en deze zegt mij dat het 2 weken duurt voordat alles door is en ik kan mijn verlening niet opzeggen!!
Dus ik MOET wel wachten tot 20 maart en ik niet ergens anders verlengen.
Letterlijk waren de woorden dat ik niks anders kon doen dan afwachten en niet moest bellen.

Toen ik daarop vroeg of ik iemand anders kon spreken was dit niet mogelijk. Ik vroeg een collega of zet me maar terug in de wachtrij. Toen zei hij dat dit niet mogelijk was en hing op!!!!!

Wow wat een service! Wat moet ik doen???

Edit: Net bij de webshop proberen te verlengen en daar staat dus al dat mijn contract doorloopt tot 2012 :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 21:04 ]

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

kbloem schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 07:33:
Branded in die zin dat er altijd een logo van Vodafone op zit. Ik vind het vodafone logo altijd wel mooi weggewerkt en aangepast aan het toestel dus dat is niet zo'n probleem. De software van vodafone die er op zit kun je verwijderen door gewoon een originele stock rom te installeren en dan ben je er vanaf en heb je je garantie nog...
Ik heb (helaas) ook een Vodafone branded. Hier zitten geen logo's van Vodafone op, zoals steeds minder vaak het geval is bij de toestellen uit hun winkels.

Wel staan alle internetinstellingen direct goed in het toestel en heb je opstart- en afsluitscherm van Vodafone.
Maar probeer maar eens op de HTC-site een rom-update te krijgen. Lukt je niet met serienummer. Updaten kan alleen met Vodafone updates, maar die duren meestal aardig lang.

In een ander topic is er meer over te lezen.

P.s.: Indien je toch een stock-rom gaat installeren, ben je WEL je garantie kwijt in dit geval. Staat zelfs in een mail die ik van HTC heb gekregen nav een vraag van mij.

[ Voor 8% gewijzigd door freddyathlon op 18-02-2010 22:08 . Reden: P.s. toegevoegd. ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• roelfp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 15:08
Ik had vorige week vrijdag mijn vodafone abonnement verlengd en daarbij een HD2 gekozen. De gast aan de telefoon zei dat ie binnen 7 dagen geleverd zou worden. Vandaag zag ik op My Vodafone dat het nieuwe abonnement reeds is ingegaan, maar ik heb nog geen nieuwe telefoon. Dus maar eens gebeld met 1200. De mevrouw zei dat de telefoon pas op zn vroegst 6 maart geleverd kon worden. Ik vroeg toen of ik de verlenging/bestelling kon annulleren. Ik moest daarvoor worden teruggebeld door de verkoper die dat voor elkaar moest maken. Dat moet nog gebeuren. Maar als dat geregeld is, dan bestel ik m ook gewoon via pdashop oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:03
Als ik zo de reacties hier lees snap ik niet dat het allemaal zo lang duurt. Heb afgelopen dinsdag avond mijn Hi Abonement verlengt via de KS van Hi (tel.nr 1200) met een abo van 19,95 p/m 2jaar incl. gratis HD2. Donderdag werdt mijn HD2 afgeleverd en ben er nu al volop mee in de weer (Super Toestel !!!).

Voor iedereen die hem snel wil hebben zou ik Hi Aanbevelen! ging echt retesnel daar en ook nog is (veel) goedkoper als de meeste webshops... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Henkie schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:05:
Doelde meer op online winkel met unbranded toestellen. Dit ivm de 24 manden 12,5% korting op de bundel.. Of heeft de gewone winkel dit ook?
Voor mij blijft dat GSMWEB. Goed en meestal toch de goedkoopste op de markt.
Dat van die korting is een beetje vaag, maar dat is het volgende. In de winkel (van Vf zelf) krijg je 50% korting op de eerste 6 maanden. Online krijg je 12,5% over de hele looptijd van 24 maanden. In totaal maakt dit niet (veel) uit.
avdwerken schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 19:40:

...

Is het iemand al opgevallen dat de HD-2 ook niet meer op de site van T-mobile terug te vinden is....
Ja, dat constateerde ik een paar dagen geleden al. Alleen via verlenging krijg je de HD2 wel als optie!

[ Voor 14% gewijzigd door Ex Nunc op 19-02-2010 10:23 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Ik heb dus gisteren T-Mobile gebeld om mijn verlenging te annuleren.
Gisteren direct bij GSMweb een verlenging doorgegeven, vandaag een sms van T-Mobile dat de verlenging is geannuleerd. Ik heb dus direct alle documenten naar GSMweb opgestuurd en nu maar afwachten hoe lang ik nog moet wachten.
Ik wacht weer in spanning af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanskuiper24
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 15:33
Dit hoort hier niet. Zie de topicstart voor wat er in dit topic besproken wordt.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 19-02-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
cryonic90 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:27:
Ik heb dus gisteren T-Mobile gebeld om mijn verlenging te annuleren.
Gisteren direct bij GSMweb een verlenging doorgegeven, vandaag een sms van T-Mobile dat de verlenging is geannuleerd. Ik heb dus direct alle documenten naar GSMweb opgestuurd en nu maar afwachten hoe lang ik nog moet wachten.
Ik wacht weer in spanning af ;)
GSM is supersnel! Als je een nieuw abonnement neemt heb je hem de volgende werkdag of anders de dag daarna gelijk het toestel in huis! In mijn geval (nummerportering) moesten ze wachten op goedkeuring van vodafone. Maar ik heb zelf erachter aangebeld (bij vodafone) om meer druk achter te zetten.

Heb woensdag besteld, maandag in huis (vanwege het weekend :s)

[ Voor 5% gewijzigd door vanpeltje op 22-02-2010 09:13 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Hoeveel vodafonewachtende zijn er hier nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn moeder had een telfort abbo en die loopt in mei af, nu mocht ik van haar een nieuwe tel uitzoeken voor mn verjaardag (altijd leuk) en zijn we naar de T for telecom geweest, we hebben daar gekozen voor een vodafone abbo en ik kreeg mn unbranded hd2 meteen mee.. (ik ben in Den Haag op de leyweg geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
  • Laatst online: 23-01-2021
Ik heb mijn abonnement vorige week toch maar weer verlengt bij vodafone met de HTC HD2.... en hopelijk komt hij deze week binnen...

[ Voor 18% gewijzigd door remsy op 22-02-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
remsy schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:45:
Ik heb mijn abonnement vorige week toch maar weer verlengt bij vodafone met de HTC HD2.... en hopelijk komt hij deze week binnen...
Haha, toch maar weer wel ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
kbloem schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:58:
[...]

Haha, toch maar weer wel ja?
Tja.. mijn huidige telefoon is nu helemaal gaar en aangezien mijn abonnement nog 7 maanden loopt vind ik het toch zonde om voor 3 maanden een andere telefoon aan te schaffen. En ik ga ervan uit dat de htc wel binnen die 3 maanden geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
  • Laatst online: 17-06 13:22
kbloem schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:23:
Hoeveel vodafonewachtende zijn er hier nu?
hier nog een vodafonewachtende...
Ik had woensdag 17feb mijn abbo verlengd, gelijk gevraagd wanneer hij binnen zou komen. Het antwoord was dat vrijdag hun bestelling binnen zou komen. En daar zou er een voor mij bij zitten.
Vandaag heb ik gebeld hoe het stond met mijn order... ik kreeg als antwoord dat de bestelling van vrijdag niet binnen was gekomen. Gelijk gevraagd wanneer de HD 2's dan wel binnen zouden komen, maar daar konden ze geen antwoord op geven.
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor hij binnen is, dus maar regelmatig bellen met vodafone.

[ Voor 12% gewijzigd door NickvanderGraaf op 22-02-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Laatst online: 29-05-2024
Als ik het commentaar hier zo lees dan zijn de meesten toch niet erg tevreden over Vodafone,
het is zo dat ik een nieuwe telefoon uit mag zoeken voor mijn abonnement maar nog zit te twijfelen
over de provider. Ik wil graag erg snel internet (youtube etc.) en ik zal erg veel uren op msn aangemeld
willen zijn. (Ik heb nu iets van 25 euro per maand).

Welke provider zouden jullie mij aanraden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
JoeriBA schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:14:
Als ik het commentaar hier zo lees dan zijn de meesten toch niet erg tevreden over Vodafone,
het is zo dat ik een nieuwe telefoon uit mag zoeken voor mijn abonnement maar nog zit te twijfelen
over de provider. Ik wil graag erg snel internet (youtube etc.) en ik zal erg veel uren op msn aangemeld
willen zijn. (Ik heb nu iets van 25 euro per maand).

Welke provider zouden jullie mij aanraden? :)
Over mijn abonnement van Vodafone ben ik wel tevreden het is de klantenservice en de online shop van vodafone zelf waar ik niet over te spreken ben. Ook het abonnement bel + sms + web 275 ben ik ook tevreden. Wat ik je zou aanraden is: Pak dat abonnement maar sluit het af bij een webshop of andere telefoon zaak. Maar absoluut niet via de klantenservice/online shop van VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Grappig.....

Waar me vorige week nog beloofd werd dat de HD2 absoluut deze week binnen zou komen, werd me vandaag medegedeeld dat er nog een onbekende leverdatum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Zostraks een email gekregen van GSMweb. Toestel is verzonden :)
Helaas is er niemand thuis die het pakket kan aannemen de komende 2 dagen, dus zal hem donderdag wel van het postkantoor moeten halen... Maar in ieder geval sneller dan wanneer ik op T-Mobile zou moeten wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho-18
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-05-2014
Ik heb een vraagje. Mijn iPhone abonnement verloopt in september. Ik wil graag een HTC HD2 kopen, maar ik ben best tevreden met het abonnement van i-300. Is er iets vergelijkbaars voor de HTC HD2 voor ongeveer dezelfde prijs (45 p/m).

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
cryonic90 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:36:
Zostraks een email gekregen van GSMweb. Toestel is verzonden :)
Helaas is er niemand thuis die het pakket kan aannemen de komende 2 dagen, dus zal hem donderdag wel van het postkantoor moeten halen... Maar in ieder geval sneller dan wanneer ik op T-Mobile zou moeten wachten :)
Bel dan ff dat je het adres wil wijzigen en laat het op je werk bezorgen. Heb ik ook gedaan.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Heb je daarvoor GSMweb gebeld of TNTpost? Voor GSMweb is het te laat om adres te wijzigen, pakket is al verstuurd en op de site van TNT kan ik er niks over vinden.
Zou mooi zijn als ik dat bij TNT nog kan aangeven natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Zojuist weer contact gehad met VF toestel levering en het is nu ongeveer 3 weken bij hun bekend dat de HTC HD2 begin maart geleverd gaat worden. Er komen er voldoende binnen en worden direct verzonden zodra binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb een vraagje, ik wil graag de HD2 bestellen via GSMweb, zie hier: http://www.gsmweb.nl/forms/vf180.htm Hier staat dus dat hij bij een 2-jarig B+S+W 150 abbo (26 euro per maand) 51 euro kost wat mij een zeer goede deal lijkt.

Als ik echter bij Vodafone zelf kijk kost deze combi 213 euro! Dat scheelt enorm, klopt dit?

Ik ben in de war omdat bij de pagina van GSMweb onderaan iets staat van internetblox waar je dan weer 10 euro voor moet betalen. Als de aanbieding van GSMweb klopt lijkt het me een goede deal.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-09 10:04
Vandaag 2 maal contact gehad met vodafone over de levering van mijn HD2. De medewerker van vanmorgen wist mij te vertellen dat het toestel niet op voorraad is en de levertijd ook onbekend.
De 2e persoon welke ik vanavond sprak wist mij te vertellen dat het toestel een week geleden op voorraad was.. Vorige week mijn abbo verlengd en het toestel besteld bij diezelfde knakker als vanavond en dat verhaal dus meteen tegen gesproken.
Toen werd mij dus doodleuk verteld dat ik wanneer ik het toestel eind volgende week nog niet zou hebben, ik weer contact moest opnemen. Levertijd nog steeds onbekend.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Mobyrick schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:09:
Ik heb een vraagje, ik wil graag de HD2 bestellen via GSMweb, zie hier: http://www.gsmweb.nl/forms/vf180.htm Hier staat dus dat hij bij een 2-jarig B+S+W 150 abbo (26 euro per maand) 51 euro kost wat mij een zeer goede deal lijkt.

Als ik echter bij Vodafone zelf kijk kost deze combi 213 euro! Dat scheelt enorm, klopt dit?

Ik ben in de war omdat bij de pagina van GSMweb onderaan iets staat van internetblox waar je dan weer 10 euro voor moet betalen. Als de aanbieding van GSMweb klopt lijkt het me een goede deal.
Dat klopt, ik ben zelf gegaan voor vodafone bel+sms+web 200 1 jaar (omdat 2 jaar gewoon te lang is)
en ik betaal maar 184 euro bij (incl rembourskosten)

Echt supergoedkoop! en je kan hem overmorgen al binnen hebben :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
cryonic90 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:06:
Heb je daarvoor GSMweb gebeld of TNTpost? Voor GSMweb is het te laat om adres te wijzigen, pakket is al verstuurd en op de site van TNT kan ik er niks over vinden.
Zou mooi zijn als ik dat bij TNT nog kan aangeven natuurlijk :)
Sorry voor mijn late reactie, heb gsmweb (smiddags) gebeld. Ze doen alles op 18u op de post voor de volgende dag. handig :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Heb even zitten zoeken op gsmweb en zie nu dat ik volgens hun site bij hun ook mijn t-mobile Flex kan verlengen met de HD2 en Flex. Klopt dit of zit er ergens een foutje ? En krijg je bij hun wel gewoon gelijk je HD2 ? Zo ja, wat zou dan het nadeel zijn via hun te bestellen in tegenstelling tot t-mobile zelf ?

http://www.gsmweb.nl/forms/tmflverl181.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
vanpeltje schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:29:
[...]

Sorry voor mijn late reactie, heb gsmweb (smiddags) gebeld. Ze doen alles op 18u op de post voor de volgende dag. handig :)
Dat dacht ik al dat je dat gedaan had ;) Maakt verder niet uit. Ik haal hem morgen gewoon bij het postkantoor op, dan duurt het maar iets langer. Wel jammer, maar niks meer aan te doen.

@Hierboven:
Nadeel is er volgens mij niet. Je hebt op je telefoon natuurlijk geen support vanuit T-Mobile, maar voor de rest blijft alles hetzelfde.

[ Voor 14% gewijzigd door cryonic90 op 24-02-2010 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizarre dingen gebeuren...
Eergisteren bij T-Mobile mijn verlenging i.c.m. de HD2 geannuleerd i.v.m. lange levertijden. Diezelfde dag een aanvraag ingediend bij gsmweb.
Zojuist krijg ik een sms-bericht van de koerier van T-Mobile met het verzoek aan te geven wanneer het mij uitkomt dat zij het toestel kunnen komen leveren. Ik kijk op de mogelijke datums en ik zie als eerste leverdatum maandag 1 maart staan. T-Mobile gebeld met de vraag wat te doen i.v.m. de annulatie en de nieuwe verlenging via gsmweb. Werd uiterst keurig en professioneel te woord gestaan. Ik kon de verlenging die geannuleerd was gewoon laten doorgaan door het toestel in ontvangst te nemen of ik moest contact opnemen met de koerier dat ik toestel niet wilde ontvangen. Indien ik zou kiezen voor de laatste situatie, dan zou de annulatie van mijn verlenging pas doorgevoerd worden op het moment dat de koerier T-Mobile hierover zou inlichten. Met andere woorden, nog langer wachten voordat het toestel via gsmweb geleverd zou worden.

Ik ben dus akkoord gegaan met de annulatie van mijn annulering en ik krijg mijn HD2 maandag 1 maart op mijn werk geleverd (kon digitaal een ander afleveradres doorgeven)!

Dus mensen, blijkbaar weet T-Mobile zelf nog niet dat er toestellen uitgeleverd worden aan hun klanten. Die man van de KS was oprecht verbaasd over mijn bericht! Was zelf nog in de veronderstelling van de resterende drie weken tot 20 maart.

Andere mensen ook een sms ontvangen van de koerier van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeshma_Daeva
  • Laatst online: 04-05-2018
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:31:
Bizarre dingen gebeuren...
...
Andere mensen ook een sms ontvangen van de koerier van T-Mobile?
Ik heb ook zo'n SMS-bericht van de koerier van T-Mobile gehad, ik kan de HD2 zelfs al vrijdag ontvangen, ware ik thuis die dag.
Inderdaad raar na de eerdere berichten over levering na 20 maart.

Maar ja, eerst zien dan geloven.

Ik vraag me nu echter wel af wat er in vredesnaam aan de hand is. Ligt het aan HTC of aan de diverse providers (T-Mobile, VF)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
vandaag wederom contact gehad met VF, nog geen leveringsdatum bekend wanneer de HD2's weer bij hun binnenkomen. Wel wist de jongedame aan de telefoon mij te vertellen dat VF momenteel 622 HD2's in de min staat.
De laatste datum dat de HD überhaupt op voorraad is geweest, is eveneens niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelfp
Ik heb maandag een klacht ingediend bij VF. Mijn toestel kon niet geleverd worden, daarom geannuleerd. Mijn nieuwe abonnement was al ingegaan. Maar de annulering kon pas worden uitgevoerd als ik mijn toestel had ontvangen en teruggestuurd of geweigerd. Maar ja, leveringsproblemen. En ik kon ook niet naar een telecomwinkel omdat mijn nieuwe abonnement al was ingegaan.

Vandaag kijk ik voor de grap eens op my vodafone. Is het nieuwe abonnement inmiddels geannuleerd en mijn oude abonnement weer terug. Zonder bericht hierover overigens. Blijkbaar moet je eerst een klacht indienen voordat ze in staat zijn hun fouten te herstellen. Nu maar eens bij pdashop en gsmweb kijken waar ik m ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
hoe en waar heb je de klacht ingediend als ik vragen mag? ik heb VF inmiddels al bestookt met telefoontjes en emails omtrent hetzelfde verhaal, abbo al in gegaan maar toestellevering onbekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht vanaf het T-Mobileforum:
quote: Moderator
Allereerst excuses voor de onduidelijkheid omtrent de levertijd van de HTC HD2. We hebben besloten om het toestel (tijdelijk) niet meer aan te bieden omdat er grote onduidelijk bestond over de verwachte levertijd van het toestel. Het laatste nieuws is dat het toestel weer aangeboden wordt (online nog niet) en dat de verwachte levertijd op dit moment twee weken is.

Ik heb nagevraagd wanneer de toestellen uitgestuurd gaan worden naar de abonnees die hebben vernieuwd. Zodra ik antwoord heb informeer ik jullie verder.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Toch raar dat juist de grote aanbieders, Vodafone en T-Mobile niet in staat zijn het toestel te leveren. Ga je de stad in, loop je de eerste beste telefoonwinkel in die niet van deze partijen zelf zijn, dan kom je erachter dat het toestel prima te leveren is en zelfs op voorraad is.

Je zou haast gaan denken dat het te maken heeft met het niet goed voor elkaar kunnen krijgen van de toestel branding. Dus de ROM zo aanpassen dat het vol zit met Vodafone en T-Mobile crap....

• roelfp
crazylegs schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 20:32:
hoe en waar heb je de klacht ingediend als ik vragen mag? ik heb VF inmiddels al bestookt met telefoontjes en emails omtrent hetzelfde verhaal, abbo al in gegaan maar toestellevering onbekend..
Ik heb een klacht via het mailform op My Vodafone ingediend. Gekozen voor optie service en contact geloof ik. Daarna werd ik gebeld door een telefonische verkoopmedewerkster, die als opdracht had om na te gaan of alles rondom de bestelling en verlenging naar wens was verlopen. Nou, niet dus. En ik heb haar dat ook (uiteraard in nette taal, want zij is ook maar een mens) haarfijn uitgelegd. Zij vond het zelf ook vreemd en heeft nog even nagevraagd of zij wat kon betekenen voor mij. Maar de mensen aan de telefoon schijnen beperkte autorisatie te hebben in de systemen. Ik heb wel iemand aan de telefoon gehad die me een adres heeft gegeven waar ik een schriftelijke klacht naartoe kon sturen. Dat is uiteindelijk niet nodig gebleken.

• masser120
  • Laatst online: 21-09 21:35
Is het trouwens bij alle providers, en dan met name Vodafone, én belminuten én sms'jes, of is het belminuten of sms'jes elke maand?

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:42
Ik heb net met t-mobile gebeld en ze leveren het toestel niet meer. Hier baal ik echt van, dus ik ben van plan een los toestel te kopen. Echter lees ik nu dus weer dat sommige hem wel gewoon kunnen krijgen bij t-mobile? Ben ik verkeerd voorgelicht?

Mijn contract loopt over iets meer dan 3 maanden af. Bij t-mobile is dit geen probleem om nu al te verlengen. Echter bij gsmweb is dit wel een probleem, klopt dit? Aangezien mijn telefoon (n95) Kapot heb laten vallen is dit voor mij wel een probleem :P .

[ Voor 34% gewijzigd door geldermalsen op 25-02-2010 14:00 ]

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:03
Bij KPN Hi is hij gewoon te krijgen. Even bellen en 2 dagen later in huis. Snap echt niet waarom het bij andere providers zo lang duurt...

Verwijderd

HD2 staat ook weer op de website van T-Mo. Levertijd zou ongeveer 2 weken moeten zijn.

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:42
Wtf belde net en ze zei keihard nee. Ik bel nu nog een keer! Nog een keer een nee wel een vriendelijke stem :9 Hij is niet te bestellen via de tel wel via de site? Wat is dit nou weer voor gelul. Ik kan er 1 los kopen maar pas mijn abo aanpassen na 3 maanden.

[ Voor 69% gewijzigd door geldermalsen op 25-02-2010 16:20 ]

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Deze week een aantal keer gebeld met T-Mobile.
  • 24-2-2010 rond 13:00 uur: toestel leverbaar in 2-3 weken en gratis i.c.m. 2 jaar Relax 25 met Web'n Walk Plus Vast. Medewerker had zijn naam gegeven zodat ik het later met hem kon afhandelen.
  • 24-2-2010 rond 15:00 uur: teruggebeld omdat Vodafone een tegenaanbod had gedaan. Eerdere medewerker was naar huis, maar nu was het toestel opeens niet meer leverbaar. Het toestel stond niet op de website dus de collega moest vast en zeker een fout hebben gemaakt.
  • 25-2-2010 rond 11:00 uur: wederom gebeld en gevraagd naar eerste medewerker. Deze gaf toe dat hij een fout had gemaakt, omdat het toestel alleen leverbaar was i.c.m. een verlenging.
  • 25-2-2010 rond 16:00 uur: lees de vorige reacties in dit topic en zie inderdaad dat het toestel weer op de website van T-Mobile staat, dus nogmaals teruggebeld. Nu kan ik het toestel wel krijgen, maar moet met dezelfde combinatie van abbo en internet € 59,95 betalen voor het toestel. De medewerker had voor dit alles geen verklaring en kon ook verder niks van de prijs af doen.
  • 25-2-2010 rond 16:30 uur: bestelling geplaatst op Phoneplaza waar hij € 13,- kost i.c.m. 2 jaar Relax 25 + Web 'n Walk Plus Vast
Wat een zooitje daar bij het callcenter van T-Mobile 8)7

Bij Phoneplaza beweren ze dat hij binnen 1 werkdag leverbaar zou moeten zijn, dus laat nog wel even weten of dit echt zo is.

[ Voor 4% gewijzigd door Pieth op 25-02-2010 16:58 ]

• vanpeltje
masser120 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:49:
Is het trouwens bij alle providers, en dan met name Vodafone, én belminuten én sms'jes, of is het belminuten of sms'jes elke maand?
of

Dus Bel+sms+web 200 is of 200 smsjes, of 200 min bellen.

vanpeltje

• NickvanderGraaf
vanpeltje schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:02:
[...]

of

Dus Bel+sms+web 200 is of 200 smsjes, of 200 min bellen.
Met Vodafone blox kun je gratis Blox Dubbel SMS aanzetten. Dan krijg je bij een Bel+Sms+Web 200 dus 400 smsjes en 200 belminuten.
Dus 2 smsjes is dan 1 belminuut..

[ Voor 5% gewijzigd door NickvanderGraaf op 25-02-2010 17:23 ]

• vanpeltje
NickvanderGraaf schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:22:
[...]

Met Vodafone blox kun je gratis Blox Dubbel SMS aanzetten. Dan krijg je bij een Bel+Sms+Web 200 dus 400 smsjes en 200 belminuten.
Dus 2 smsjes is dan 1 belminuut..
thnx voor de tip! net aangezet. Helemaal vergeten, stond toen in de kleine lettertjes dat je deze zelf moest activeren :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

ik wacht al een maand bijna op mn HD2. Online besteld via Vodafone. Ik heb ze vannochtend gesproken om 8.50 en het toestel is nog niet leverbaar. Mensen moeten wachten tot 9 maart. Dan krijgen ze een lading binnen, dus helaas niet de genoemde datum 1 maart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Ik heb gisteren mijn HD2 eindelijk van het postkantoor mogen halen. Als ik dinsdag thuis was geweest had ik hem dan al gehad.
Maar tot nu toe: Super toestel! Nog even mee spelen en dan maar snel HSPL dr op denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 08:51:
Beste mensen,

ik wacht al een maand bijna op mn HD2. Online besteld via Vodafone. Ik heb ze vannochtend gesproken om 8.50 en het toestel is nog niet leverbaar. Mensen moeten wachten tot 9 maart. Dan krijgen ze een lading binnen, dus helaas niet de genoemde datum 1 maart :(
Elke keer schuiven ze het een week op... Ze weten gewoon nog helemaal niks bij VF en houden ons gewoon aan het lijntje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remsy schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 09:41:
[...]

Elke keer schuiven ze het een week op... Ze weten gewoon nog helemaal niks bij VF en houden ons gewoon aan het lijntje. :(
Inderdaad en daar kunnen we gewoon niets aan doen. De dame aan de lijn zei het nu wel stelliger. De vorige keer hadden ze het over, waarschijnlijk op 1 maart, maar nu konden ze zien dat het 9 maart binnenkwam.
Ik zou zeggen, iedereen bellen en kijken of ze hetzelfde antwoord gaan geven!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik ben weer wat verder, ik heb net met VF gebeld over de HD2. Hij wist me te vertellen dat het toestel simlock vrij is. Ik kom van Telfort en kon nu al de telefoon bestellen terwijl ik nog meer dan 3 maanden te gaan heb. Kan ik mooi mijn Telfort sim in de HD2 stoppen!

Op mijn vraag of het toestel branded was gaf hij een ietwat ontwijkend antwoord, maar misschien begreep hij mij niet goed. Weet iemand dit?

Overigens staat er waarschijnlijk een fout op de website. Vanaf een abbo van ongeveer 35 euro krijg je het toestel gratis, en bij een duurder abbo opeens niet meer?

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

@R Ruiters en Aeshma Daeva
Wanneer hebben jullie je verlenging besteld? Ik op 5 feb. dus ben benieuwd of ik ook binnenkort zo'n SMS kan verwachten :*)

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:43
Ik heb hem zojuist ook besteld :D Zakelijk abonnement relax 25 met WnW+, toestel gratis en snelle levering... Hopen dat T-Mobile nu een beetje opschiet met de omzetting van privé naar zakelijk (wordt waarschijnlijk maandag of dinsdag)... Dan heb ik donderdag een mooi nieuw speeltje in huis ;) Gelukkig maar dat zakelijk 6 maanden van te voren kan, want mijn oude telefoon begint toch wel heel snel leeg te raken...

[ Voor 17% gewijzigd door Paultje3181 op 26-02-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerken
  • Laatst online: 25-02 13:37
Hey,

Kijk ik zojuist op mijn T-mobile order bestelstatus en wat schertst mijn verbazing.....

1Order Ontvangen
2Order Verwerkt
3Order verzonden naar magazijn
4Order op transport
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.

Dus als het allemaal klopt kan ik morgen aan de slag met mijn HD-2.
Jahoo!!!!! :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

avdwerken schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:23:
Hey,

Kijk ik zojuist op mijn T-mobile order bestelstatus en wat schertst mijn verbazing.....

1Order Ontvangen
2Order Verwerkt
3Order verzonden naar magazijn
4Order op transport
Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden.

Dus als het allemaal klopt kan ik morgen aan de slag met mijn HD-2.
Jahoo!!!!! :9 :P
:? Echt rare zaken bij dat T-mobile... hebben ze nog ergens een containertje HD2's teruggevonden ofzo :X
Maar goed, inmiddels heb ik ook de SMS gehad en een afspraak gemaakt voor volgende week! *O*

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Mobyrick schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:07:
Ik ben weer wat verder, ik heb net met VF gebeld over de HD2. Hij wist me te vertellen dat het toestel simlock vrij is. Ik kom van Telfort en kon nu al de telefoon bestellen terwijl ik nog meer dan 3 maanden te gaan heb. Kan ik mooi mijn Telfort sim in de HD2 stoppen!

Op mijn vraag of het toestel branded was gaf hij een ietwat ontwijkend antwoord, maar misschien begreep hij mij niet goed. Weet iemand dit?

Overigens staat er waarschijnlijk een fout op de website. Vanaf een abbo van ongeveer 35 euro krijg je het toestel gratis, en bij een duurder abbo opeens niet meer?
Toestellen direct bij Vodafone zijn altijd branded...

Daarnaast kan het goed zijn dat je toestel toch Vodafone gesimlocked is. Mocht dat het geval zijn bel dan 1200 en loyalties. De standaard helpdesk zal het toestel willen unlocken voor je voor 150 euro. Dat is mijn vrouw namelijk overkomen. Als je naar loyalties belt, 1200 en dan twee keer optie 2, dan kunnen ze gratis de unlock code opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ TJ
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 08:54
Heb de HD2 ook sinds gisteren binnen. Erg mooi toestel. Een grote verbetering na de Diamond 2 die ik hiervoor had...

Via gsm-web binnen enkele dagen binnen. Je wilt toch geen branded......

[ Voor 58% gewijzigd door DJ TJ op 26-02-2010 21:29 . Reden: post in verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Ik heb nu een HI abbo en via Mijn Hi zie ik dat ik vanaf 8 maart 2010 een ander toestel uit kan zoeken.

Hoe zit dat als ik nu bijvoorbeeld via GSMweb naar Vodafone over wil stappen?

[ Voor 98% gewijzigd door Doopy-X- op 26-02-2010 21:43 ]

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 21:15

Prx

Mijn vriendin heeft deze week haar Hi abbo verlengd en heeft voor de HD2 gekozen. Ze had hem met 2 dagen al binnen. Hoewel ik blij voor haar ben, blijf ik het gekke praktijken vinden van Hi, dat ze sommige hier schijnbaar nog niet voorzien hebben van een toestel. Of heb ik het verkeerd en heeft iedereen ondertussen zijn Hi toestel ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
echt niet te begrijpen dat er zulke grote verschillen zijn tussen de de verschillende providers en hun levertijden van dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:17:
echt niet te begrijpen dat er zulke grote verschillen zijn tussen de de verschillende providers en hun levertijden van dit toestel.
Inderdaad!! Nu is het wel zo dat gisteren in de stad was en op 2 Vodafone verkooppunten geven ze beide aan dat de levering nu op 9 maart is. Dat is ook hetgeen wat ze telefonisch zeiden. Zouden ze dan nu wel een keer het juiste zeggen>!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
laten we het hopen wouttie.. dame aan de foon van VF zei mij een sms te sturen wanneer het toestel binnen zou zijn.. afgelopen week konden ze mij nog geen datum geven wanneer het toestel weer binnen kwam bij hun.. ook niet hoeveel ze zouden krijgen.
Daarbij komt dat ze 622 in de min staan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:45:
laten we het hopen wouttie.. dame aan de foon van VF zei mij een sms te sturen wanneer het toestel binnen zou zijn.. afgelopen week konden ze mij nog geen datum geven wanneer het toestel weer binnen kwam bij hun.. ook niet hoeveel ze zouden krijgen.
Daarbij komt dat ze 622 in de min staan :'(
Is dat ook door VF bevestigd. Ik vindt dat nog nogal een mega groot aantal wat dan in de min zou staan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
@wouttie

Persoon van de helpdesk van VF welke ik aan de lijn had afgelopen week gaf dat aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

kbloem schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 20:50:
[...]

Toestellen direct bij Vodafone zijn altijd branded...

Daarnaast kan het goed zijn dat je toestel toch Vodafone gesimlocked is. Mocht dat het geval zijn bel dan 1200 en loyalties. De standaard helpdesk zal het toestel willen unlocken voor je voor 150 euro. Dat is mijn vrouw namelijk overkomen. Als je naar loyalties belt, 1200 en dan twee keer optie 2, dan kunnen ze gratis de unlock code opsturen.
De toestellen (in dit geval HD2) die Vodafone zelf levert, zijn alleen branded, dus wel simlockvrij. Je kunt alleen geen officiele HTC ROM-updates uitvoeren...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt bij gsmweb om een t-mobile verlening met hd2 te doen ? Zal morgen mijn contract krijgen welke ik dan moet invullen en mailen. Hoelang duurt het vanaf dat moment ongeveer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Ik had het contract vrijdag opgestuurd en in principe had ik het toestel de dinsdag daarop kunnen hebben als ik thuis was geweest ;) Dus redelijk snel vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Net Vodafone aan de lijn gehad....

4 maart is het toestel binnen en daarna kan het nog 10 dagen duren voordat hij opgestuurd word.

Wie belt er om dit te bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
kbloem schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:28:

4 maart is het toestel binnen en daarna kan het nog 10 dagen duren voordat hij opgestuurd word.

Net gebeld maar alle systemen liggen eruit op KS en niemand kan mij helpen daarzo.. Ik wordt vanmiddag terug gebeld over de status van de levering. Hopelijk hebben ze nu echt een keer de waarheid verteld en is hij idd 4 maart binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
kbloem schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:28:

Net gebeld en ze konden mij niks vertellen over de exacte leverdatum. Wel zou er deze week een levering binnenkomen maar er was nog geen bevestiging van.
Van middag komt de "toestel expert" en deze zou wel kunnen vertellen wanneer de telefoon binnenkomt. Dus vanmiddag maar ff terug bellen.
Groeten Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Pieth schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 16:56:
...
  • 25-2-2010 rond 16:30 uur: bestelling geplaatst op Phoneplaza waar hij € 13,- kost i.c.m. 2 jaar Relax 25 + Web 'n Walk Plus Vast
Wat een zooitje daar bij het callcenter van T-Mobile 8)7

Bij Phoneplaza beweren ze dat hij binnen 1 werkdag leverbaar zou moeten zijn, dus laat nog wel even weten of dit echt zo is.
Vanmorgen een sms van T-Mobile gekregen dat mijn aanvraag nummerbehoud is goedgekeurd en net een mail van Phoneplaza gekregen:

"De volgende producten zijn verzonden via TNT Post en zullen binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden:
- 1x HTC Touch HD 2 NL
- 1x T-Mobile Relax 25 Particulier 24 maanden"

Bij Phoneplaza komen ze dus hun beweringen om binnen 1 werkdag te leveren na en kan ik waarschijnlijk morgen al mijn nieuwe aanwinst bewonderen.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
NickvanderGraaf schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:23:
[...]

Net gebeld en ze konden mij niks vertellen over de exacte leverdatum. Wel zou er deze week een levering binnenkomen maar er was nog geen bevestiging van.
Van middag komt de "toestel expert" en deze zou wel kunnen vertellen wanneer de telefoon binnenkomt. Dus vanmiddag maar ff terug bellen.
Groeten Nick
Net VF aan de lijn gehad. Mij is verteld dat mijn toestel vandaag is binnen gekomen en dat hij deze week bij mij binnen moet zijn... Afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
remsy schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:46:
[...]

Net VF aan de lijn gehad. Mij is verteld dat mijn toestel vandaag is binnen gekomen en dat hij deze week bij mij binnen moet zijn... Afwachten dus...
Ik ben benieuwd ik heb net ook gebeld en mij werd verteld dat de telefoon 4 maart binnen zou komen...
Dat kon ze vertellen omdat ze een mail had van de "telefoon expert".
Dus ik ben benieuwd of het nu klopt of dat we weer aan het lijntje gehouden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdanny
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07-2021
Ik heb mijn abonnement bij T-mobile op 2-2-10 verlengd en vandaag komen ze hem tussen 14.30 en 17.30 uur brengen. Tussentijds verschillende smsjes van T-mobile gehad dat het uitgesteld werd etc maar vorige week dus een mail gekregen om een afspraak met de koerier te maken. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist mijn HTC HD2 via T-Mobile ontvangen. Waanzinnig mooi toestel en ... volledig unbranded!

Moet me gaan verdiepen in de functies van het toestel maar dat komt wel goed, no doubts about that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal,

Na een zoektocht voor aan abonnement bij de htc hd2 stuitte ik op het volgende:
Bij bestelmaar.nl

HTC HD2
T-mobile relax 25 Inclusief 190 belminuten of 190 SMSjes
24 maanden slechts € 18,95 per maand
+ Web 'n Walk Standaard 2 jaar
1e jaar slechts € 2,95 per maand, daarna € 9,95 p/mnd
+ Eenmalige entreekosten: € 9,95

Wie heeft ervaring met bestelmaar.nl en wat denken jullie, goede deal??

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Zojuist contact gehad met VF, mij is eveneens bevestigd dat het toestel 04-03-2010 binnenkomt. Hierna zou het nog ongeveer 5 werkdagen duren ongeveer voor ie bij mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier stond iets dat niet klopte

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Ik heb mijn hd2 nu bij gsmweb besteld en zal komende dagen ariveren. Alleen vroeg ik me af hoe ik straks de rembours zending kan betalen ? Ik heb gezocht op de tnt website maar kan niks vinden. Is het alleen contact of ook pin/creditcard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
clonedonkey schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:03:
Ik heb mijn hd2 nu bij gsmweb besteld en zal komende dagen ariveren. Alleen vroeg ik me af hoe ik straks de rembours zending kan betalen ? Ik heb gezocht op de tnt website maar kan niks vinden. Is het alleen contact of ook pin/creditcard ?
Ik durf met honderd procent zekerheid te zeggen dat je ook kunt pinnen.
Dat is tegenwoordig geen probleem meer en TNT is zo'n groot bedrijf dat ze deze mogelijkheid zeker zullen aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Dat is mooi ! Ging er eigenlijk ook al een beetje van uit aangezien het voor hun natuurlijk ook veiliger is als ik pin :) Alleen het rare is dat het nergens op de site vermeld staat (of ik kan natuurlijk slecht zoeken dat kan ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Zojuist stond de pakjesdienst voor mijn deur maar kan NIET pinnen ! Komt gelukkig later vandaag nog even terug maar is toch wel een domper !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Met dat soort dingen ben ik ook altijd heel voorzichtig. Ik zou op zo'n moment altijd voor de zekerheid die €8,- in mn portemonnee hebben voor het geval het niet kan.
Nu heb je natuurlijk nog geluk dat hij later nog een keer langs komt, maar scheelt wel weer een paar uurtjes spelen met dit mooie toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-09 16:36
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:44:
Beste allemaal,

Na een zoektocht voor aan abonnement bij de htc hd2 stuitte ik op het volgende:
Bij bestelmaar.nl

HTC HD2
T-mobile relax 25 Inclusief 190 belminuten of 190 SMSjes
24 maanden slechts € 18,95 per maand
+ Web 'n Walk Standaard 2 jaar
1e jaar slechts € 2,95 per maand, daarna € 9,95 p/mnd
+ Eenmalige entreekosten: € 9,95

Wie heeft ervaring met bestelmaar.nl en wat denken jullie, goede deal??

Groetjes
Ja die kwam ik ook tegen. Ze komen er niet zo goedvan af in 2009 hier op tweakers, maar de laatste 2 maand is het wel weer positief.
Ik vertrouw het niet helemaal eerlijk gezegd. Voelt echt zo 'to good to be true' aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Nou heren en dames VF abonnees, jullie ook zo nieuwsgierig of VF het dit keer wel goed heeft dat er morgen een lading HD2's bij hun binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoeperKees schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:31:
[...]

Ja die kwam ik ook tegen. Ze komen er niet zo goedvan af in 2009 hier op tweakers, maar de laatste 2 maand is het wel weer positief.
Ik vertrouw het niet helemaal eerlijk gezegd. Voelt echt zo 'to good to be true' aanbieding.
Ja dat leek mij dus ook, ik heb het toch maar niet gedaan. Stel dat je problemen krijgt met je mobiel.. dan heb ik toch liever een betrouwbaarder adresje. Mijn HTC HD2 gisteren besteld bij gsmwijzer.nl incl. vodafone abonnement.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
maximus1 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 13:05:
[...]

Ik durf met honderd procent zekerheid te zeggen dat je ook kunt pinnen.
Dat is tegenwoordig geen probleem meer en TNT is zo'n groot bedrijf dat ze deze mogelijkheid zeker zullen aanbieden
2 weken geleden mn hd2 besteld bij GSMWEB en je kan NIET pinnen bij TNT.

Je moet GEPAST betalen aan de TNT bezorger, let dus hier goed op.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
crazylegs schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 19:00:
Nou heren en dames VF abonnees, jullie ook zo nieuwsgierig of VF het dit keer wel goed heeft dat er morgen een lading HD2's bij hun binnenkomt?
Ik mag het hopen :/

Wie belt als eerste morgen? Ben ook best benieuwd of we dan weer 16 verschillende releasedatums te horen krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ik ga sowieso weer bellen, kan alleen niet beloven dat ik de eerste ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvanderGraaf
Ik ga morgen bellen. Dat zal pas s'middags worden dus ik zal niet de eerste zijn.
Maar als ik gebeld heb dan laat ik hier weer een berichtje achter...
Pagina: 1 ... 15 ... 19 Laatste