Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rix999
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09-2022
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:43:
Iemand al lucky geweest bij een kpn winkel?
Ik heb gisteren mijn gloedje nieuwe HD2 opgehaald :*) 23 december besteld. Het helpt om langs te gaan, ze krijgen (in ieder geval in Almere) iedere dinsdag en vrijdag nieuwe toestellen, dan is de kans het grootst dat er nog één ligt waar ze dan wel van af willen.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Chris89 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:31:
[...]

Opzeg termijn is door de OPTA aangepast naar 1 maand van te voren. Dus is moeite om nog eens naar te googlen! Succces.

Bron:http://www.opta.nl/nl/download/publicatie/?id=2910

offtopic:
Excuus dat ik zo inbreek in het topic maar kon het niet laten.
Hoef je geen excuus voor aan te bieden hoor, is wel handige info. Ik zat nog steeds met 3 maanden in mijn hoofd. Maar per 1 juli 2009 is het voor mij ook 1 maand geworden, handig om te weten. Dat 3 maand van tevoren verlengen hadden ze juist om die termijn gedaan, maar nu blijven ze daar dus bij en maken er soms 4 maanden van.

Wat betreft de levertijden bij T-mobile, dat is echt balen. Je mag dan 4 maanden van tevoren verlengen, maar wel een levertijd van 6 weken. Bij GSMweb kan je pas 3 maanden van tevoren verlengen en die hebben het gelijk leverbaar. Dat is netto dus eerder geleverd. Mijn telefoon is zo brak dat ik wel snel een ander nodig heb. Echt een lastige keuze zo.

Ik hoop dat het in februari allemaal beter geregeld is, want dan is het zo ver.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, vanmorgen telefoon opgehaald.

11 januari besteld, afgelopen dinsdag nog even wezen zeiken dat ik het allemaal een beetje te lang vond duren en gisteren meteen een belletje gehad dat hij binnen was.

besteld bij een kpn winkel.

p.s.

wat een vet ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 08:53
Misschien relevant om te lezen: honey in "[HI] Overtreding Fair Use Policy"

Gaat over de FUP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Het blijft lekker stil hier. ik ga er vanuit dat iedereen zijn HD2 al heeft ontvangen in de tussentijd? Of zit iedereen bij de deur te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, toestel nog niet ontvangen. Volgens T-Mobile nog een aantal weekjes wachten. HTC heeft blijkbaar problemen om aan de vraag te kunnen voldoen.

Ik wacht nog eventjes... Ben ik er zekerder van dat ik een toestel krijg met de laatste software versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 11:36
Hoi

Ik heb ook mijn contract verlengt bij T-mobile via internet stond dat het binnen 2 werkdagen verwerkt zou worden en dat ik mijn telefoon kon verwachten. kon via link kijken hoe mijn bestelling verliep die bleef erg lang op moet nog verwerkt worden staan

dus ik gebeld met klantenservice werd me daar verteld dan de levering 6 weken gaat duren. ik zei hallo is het niet handig omdat er dan bij te vermelden? ja staat sinds 23 jan op de site ik had op 21 jan verlengt. dus kon ik het niet weten.

mijn contract eindigt op 5 maart dus ze kunnen deze telefoon helemaal niet leveren voor het begin van mijn nieuwe contract echt belachelijk zit er zwaar over te denken om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deacon_tigra
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03-2020
ik had die van mij binnen 4 werkdagen binnen, via hi.nl 8)

Het had 3 dagen kunnen zijn,maar de bezorger kwam onaangekondigd langs :(
terwijl ik aan het werk was, terwijl bij de vorige verlenging er van te voren gebeld werd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik had hem telefonische besteld bij hi, Doodleuk vertellen ze me dat dat ding op voorraad is, ik bel vandaag dat ik waarschijnlijk lekker kan wachten nu en dat ie niet op voorraad is, dat is toch geen zaken doen??

Eerst met de n900 die kompleet geannuleerd is en nu dit, ik wordt een beetje moe van dit gedoe.
Vindt hi.nl waardeloos kwa dit, ze kunnen beter eerlijk zijn of die informatie niet verstrekken als ze het niet zeker weten.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
toch maar besloten om te wachten op T-mobile heb al wat accesoires besteld voor me hd2 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Weet iemand hoe het nu zit met de levertijden van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 20:56
kbloem schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 07:00:
Ik heb het toestel gisteren gekocht icm Vodafone. De Vodafone store kon het toestel niet leveren. Vervolgens naar T for Telecom gegaan die mij zowiezo een beter aanbod deed dan de Vodafone store. Misschien is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
mrc16 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:37:
[...]

Ik heb het toestel gisteren gekocht icm Vodafone. De Vodafone store kon het toestel niet leveren. Vervolgens naar T for Telecom gegaan die mij zowiezo een beter aanbod deed dan de Vodafone store. Misschien is dat wat?
Je weet hoe dat gaat he, eerst abb. afsluiten en daarna vertellen ze pas of het toestel leverbaar is :'(

Maar ik had telefonisch een hele goede deal dus mag niet klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkForce
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 11:34
kbloem schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 07:00:
Ik hoorde gister dat ze nu niet op voorraad zijn, waarschijnlijk pas eind volgende week :S
Wacht al sinds 4 januari, ze hebben we al een vermissings traject gestart om te kijken waar het toestel is. Had namenlijk op 15 januari al een verzend bevesteging gekregen van ze, alleen de HD2 niet :(

PSN: ExtremeGreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arifje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 11:48
Ja en toen ik maandag belde naar vodafone om te vragen hoe het nou zit met m`n HD2 en of die op voorraad is zeiden ze ja hij is op voorraad en nu krijg jij te horen dat ze niet op voorraad zijn.

proberen zo ons aan een lijntje te houden.
hoe dan ook mocht het zijn dat ik voor maandag m`n tel niet heb dan annuleer ik m`n verlenging.
want 2 maanden wachten voor een telefoon is wel heel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkForce
Arifje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:33:
Ja en toen ik maandag belde naar vodafone om te vragen hoe het nou zit met m`n HD2 en of die op voorraad is zeiden ze ja hij is op voorraad en nu krijg jij te horen dat ze niet op voorraad zijn.

hoe dan ook mocht het zijn dat ik voor maandag m`n tel niet heb dan annuleer ik m`n verlenging.
Daar lijkt het wel op. Iedere keer krijg je weer wat anders van ze te horen.
Kan je de verlenging dan nu dan nog annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arifje
TheDarkForce schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:37:
[...]

Daar lijkt het wel op. Iedere keer krijg je weer wat anders van ze te horen.
Kan je de verlenging dan nu dan nog annuleren?
Weet dat niet zo zeer zeker maar ik heb m`n totale product nog niet gehad ?
dus contract breuk en heb al meerdere malen gebeld en telkens hoor ik iets anders, ik denk dat ik maar vanaf nu elke keer dat ik vodafone bel, de gesprekken opneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arifje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:33:

Dit is toch niet normaal?
Ik wist niet dat het zo ging bij de providers.
Mijnu is gister opgestuurd dus zal wel los lopen nu, maar nog steeds vindt ik online bestellen van nieuwe telefoons waardeloos, want op voorraad betekent niet altijd op voorraad.
En dat vindt ik een hele vieze manier van werken want veel mensen gaan er vanuit dat het dan leverbaar is.

Ze mogen wel wat eerlijker worden, beter dat ze het niet weten dan dat ze zeggen dat het leverbaar is wat niet zo is.

EDIT: heb net lopen denken, het goeie woord is, ze mogen wel wat transparanter worden, dit helpt heel wat in vertrouwen lijkt me.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Roydriguez schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:07:
[...]

Zaterdag 9 januari een HD2 besteld via de kpn website en woensdag de 13de had ik hem in huis.

Flexibel Online 325 1 jaar + Surf&Mail Totaal 1 jaar, voor het toestel heb ik € 89,95 bijbetaald.

Ik ben zeer tevreden dus _/-\o_ .
Zeker een mooie aanbieding! Helaas geldt ie niet meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 23:47

_AvA_

en dat ben zo.

Ik ging er van uit dat ik mijn nu lopende Hi abonnement op ging zeggen, waarna ik dan een abonnement zou kiezen bij vodafone van 22,50 voor 2 jaar met bijbetaling van zo'n 200 euro voor een toestel.

Ik kon mij alleen niet meer herinneren of het nou de derde of de zesde van de maand was dat ik al kon gaan kijken voor een nieuw abo. Dus ik slinger vrolijk mijn.hi.nl aan om te kijken of ik die info kon vinden.
Zie ik beneden in beeld iets staan in de richting van :'U kunt nu uw abonnement verlengen, kies hier uw toestel'
Voor de gein klik ik er op, ik klik op HTC en waarempel, de telefoon die ik wil staat er een keertje bij!
Voor 38,95 per maand zie ik een aanbieding:
Afbeeldingslocatie: http://i974.photobucket.com/albums/ae227/waarbennewemeebezig/HTC%20HD2/HD21.png
Maar dat is mij te duur. Ik wil niet meer dan 35 euro per maand gaan betalen inclusief internet.
Toch even er op geklikt en toen zag ik de knop: Kies ander abonnement.
Toen kreeg ik dit scherm:
Afbeeldingslocatie: http://i974.photobucket.com/albums/ae227/waarbennewemeebezig/HTC%20HD2/HD22.png
Maar ik zweer dat er gisteren zeker tot en met Hi Online 25 achter Prijs toestel €0,- stond.
Dus ik dacht even na, als ik naar vodafone ga, krijg ik wel sneller internet. Maar bij Hi scheelt het 200 euro. En ik verdien niet zo veel dus ik meteen op de bestelknop geragt.

Wat blijkt: Ik verleng mijn abonnement voor 2 jaar, krijg daar het toestel gratis bij EN het eerste jaar internet voor €1,-
Nou daar doe ik het wel voor hoor :D
Krijg ik de factuur binnen via de mail, staat er dat ik ook nog eens een 8GB microSD er bij krijg.

Het enige jammere is dat ik vandaag in plaats van een telefoon, een bericht krijg via de mail waarin word verteld dat het toestel niet op voorraad is, dat is dan wel weer een beetje jammer.

Ik zag net ergens staan "Hi Superdeals eerste donderdag tot zondag van de maand." dat zal verklaren dat ik zo'n mazzeltje heb.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 22:47

Smarron

The bend

Is de telefoon nou al een beetje normaal verkrijgbaar in de KPN-winkels? Mijn nichtje heeft deze eind december al besteld en tot nu toe is er nog niks binnengekomen. Ja 1, maar die was per ongeluk verkocht aan een andere klant. |:(

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:03:
[...]

Dit is toch niet normaal?
Ik wist niet dat het zo ging bij de providers.
Mijnu is gister opgestuurd dus zal wel los lopen nu, maar nog steeds vindt ik online bestellen van nieuwe telefoons waardeloos, want op voorraad betekent niet altijd op voorraad.
En dat vindt ik een hele vieze manier van werken want veel mensen gaan er vanuit dat het dan leverbaar is.

Ze mogen wel wat eerlijker worden, beter dat ze het niet weten dan dat ze zeggen dat het leverbaar is wat niet zo is.

EDIT: heb net lopen denken, het goeie woord is, ze mogen wel wat transparanter worden, dit helpt heel wat in vertrouwen lijkt me.
Maar heb je je toestel nu binnen van vodafone? Dus echt via vodafone of heb je een vodafone abb afgesloten bij een andere winkel?

Er moet hier toch ook wel een vodafone medewerker op dit forum zitten die wat inside info kan geven over de hd2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

Ik lees in dit topic dat er een lading HD2's naar Hi komt op 28-01.
Aangezien mijn telefoon na die tijd besteld is, maar wel de status 'niet op voorraad' heeft meegekregen, vraag ik mij af of er iemand is die informatie heeft over de volgende lading die naar Hi verstuurd word.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arifje
kbloem schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:09:
[...]

Maar heb je je toestel nu binnen van vodafone? Dus echt via vodafone of heb je een vodafone abb afgesloten bij een andere winkel?

Er moet hier toch ook wel een vodafone medewerker op dit forum zitten die wat inside info kan geven over de hd2?
Kga vandaag ff vodafone bellen en navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_

_AvA_

en dat ben zo.

_AvA_ schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:16:
Ik lees in dit topic dat er een lading HD2's naar Hi komt op 28-01.
Aangezien mijn telefoon na die tijd besteld is, maar wel de status 'niet op voorraad' heeft meegekregen, vraag ik mij af of er iemand is die informatie heeft over de volgende lading die naar Hi verstuurd word.
Voor de mensen die het interessant vinden: Ik heb zojuist een bevestiging gehad van Hi via de SMS dat mijn order verzonden is. Als het goed is hebben ze dan toch een voorraadje.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:44

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik wil mijn vodafone abbonement graag gaan verlengen met deze HTC HD2 als toestel. Nu heb ik mijn huidige telefoonabbo bij The Phone House afgesloten en ik vind dat opzich wel een fijne winkel. Maar ik zie op hun site geen HTC HD2 staan. Leveren hun die niet ofzo? :S

Ik hoop erop dat ik deze week al een HTC HD2 ergens kan bemachtigen, want dan kan ie nog mooi mee als ik eind deze week op vakantie ga. Ik ben dus op zoek naar een (web)winkel waar ik mijn vodafone abbo kan verlengen met een HD2. Nu zie ik alleen door de grote hoeveelheid telefoon-(web)winkels de bomen in het bos niet meer.

Heeft iemand een suggestie waar ik de telefoon het beste kan gaan halen (regio Breda)/bestellen? Daar zou ik opzich wel mee geholpen zijn. Uiteraard zoek ik zelf ook gewoon verder.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
http://www.phonehouse.nl/telefoon/htc/hd2/

Ze verkopen hem wel maar staat niet in de lijst omdat deze tijdelijk niet leverbaar is (niet op voorraad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arifje
Nou heb vandaag vodafone gebeld...

kan heel lang wachten op m`n telefoon volgens medewerker van vodafone staan ze op -419 toestellen, is het erg onduidelijk wanneer de telefoon zullen komen.
en vervolgens zei die van dat ik het vrijdag weer moest proberen.

dus helaas weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-09 23:19
Rakkerzero schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:49:
Ik wil mijn vodafone abbonement graag gaan verlengen met deze HTC HD2 als toestel. Nu heb ik mijn huidige telefoonabbo bij The Phone House afgesloten en ik vind dat opzich wel een fijne winkel. Maar ik zie op hun site geen HTC HD2 staan. Leveren hun die niet ofzo? :S

Ik hoop erop dat ik deze week al een HTC HD2 ergens kan bemachtigen, want dan kan ie nog mooi mee als ik eind deze week op vakantie ga. Ik ben dus op zoek naar een (web)winkel waar ik mijn vodafone abbo kan verlengen met een HD2. Nu zie ik alleen door de grote hoeveelheid telefoon-(web)winkels de bomen in het bos niet meer.

Heeft iemand een suggestie waar ik de telefoon het beste kan gaan halen (regio Breda)/bestellen? Daar zou ik opzich wel mee geholpen zijn. Uiteraard zoek ik zelf ook gewoon verder.
smartphoneshop.nl? Superservice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Heb net de T-mobile helpdesk gesproken, de levertijd is op dit moment (nog steeds) ca. 6 weken na bestelling... -O-
Toen ik vorige week bestelde werd dat helaas niet vermeld, maar inmiddels staat de waarschuwing weer op de T-mobilesite. Heb ook nog gevraagd wanneer de eerstvolgende lading HD2's arriveert, maar die info wilden of konden ze me niet geven :/

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
  • Laatst online: 23-01-2021
Ik heb 4 februari mijn abonnement verlengt bij vodafone met een HTC HD2. Hij zou niet op voorraad zijn en dat zou een paar dagen duren. Ik heb daarna elke dag terug gebeld en 5 februari is gezegt dat deze op voorraad zou zijn en ik hem maandag binnen zou hebben. Niet dus.... ik weer gebeld en hij blijkt dus weer niet op voorraad te zijn.

Ik heb daarna via de klantenservice gebeld met de vraag of het toestel op voorraad zou zijn want ik wilde een nieuw abonnement afsluiten met deze HTC HD2 (dat staat immers niet op de site of ze voorradig zijn) Wat schetst mijn verbazing.. Voor nieuwe abonnementen zijn ze er wel maar voor mensen die verlengen en dus al langer wachten zijn ze er niet!! Ze zeggen daarvoor verschillende distibutie centra te hebben.. #@&* toch maar weer even bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Net weer gebeld met de klantenservice en ze spreken elkaar allemaal tegen daarzo, het bovenstaande verhaal wordt weer tegengesproken sterker nog hij komt niet meer binnen :'( Niet meer leverbaar.... ik snap niks meer van Vodafone... Heb alles maar geannuleerd...

[ Voor 25% gewijzigd door remsy op 09-02-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Vodafone heeft een hele slechte eerste lijn. Ze hangen vaak op als het te moeilijk word, ze zijn brutaal, ze zuigen dingen uit hun duim om maar van je af te komen en ga zo maar door.

De pest is dat ze zo goedkoop zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkForce
remsy schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:37:
Net weer gebeld met de klantenservice en ze spreken elkaar allemaal tegen daarzo, het bovenstaande verhaal wordt weer tegengesproken sterker nog hij komt niet meer binnen :'( Niet meer leverbaar.... ik snap niks meer van Vodafone... Heb alles maar geannuleerd...
Heb vandaag ook maar geannuleerd, duurt allemaal te lang daar.
En maar geen duidelijkheid kunnen geven, en 10 verschillende verhalen horen.
Ben blij dat ik nu geannuleerd heb, kunnen we tenminste weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Klantenservice vertelde mij vandaag, net als vorige week dat de verwachtte levertijd nog één a twee weken is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
kbloem schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:25:
Klantenservice vertelde mij vandaag, net als vorige week dat de verwachtte levertijd nog één a twee weken is....
Ik wordt daar gewoon niet goed van!! Het vervelende is dat mijn abonnement nog 9 maanden loopt en dat omdat ik al zo lang klant ben nu al kan verlengen. (alleen niet in de winkel alleen maar via klantenservice) en mijn huidige telefoon helemaal gaar is.... Ik heb toch maar de annulering ongedaan laten maken in de hoop dat jouw verhaal klopt. (diep in mijn hart weet ik dat hij toch niet geleverd gaat worden :'( )

[ Voor 35% gewijzigd door remsy op 09-02-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arifje
Heb net m`n vodafone verlenging geannuleerd, en eerlijk gezegd ben ik er blij mee. had ze nog gebeld en konden mij geen status geven en daarop kreeg ik de keuze om af tewachten of andere telefoon te kiezen.

GSMweb & smartphoneshop gebeld en die hebben het op voorraad.

[ Voor 3% gewijzigd door Arifje op 10-02-2010 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 22:02
Inmiddels staat er op de T-Mobile site geen waarschuwing meer bij.

Nu kan ik vanaf vandaag mijn abbo verlengen, en met Relax 25 en Internetbundel (standaard) moet de tel 69,95 kosten. Volgens mij is ie dus wat in prijs gezakt op de site van T-Mobile zelf.

Maar eens even een belletje doen over de levertijd....

Edit:
Als je niet ingelogd bent staat de waarschuwing er dus nog wel bij, maar als je ingelogd bent, en abbo vernieuwen doet, staat er weer geen waarschuwing bij. Lekker handig....

[ Voor 22% gewijzigd door BertusB404 op 10-02-2010 10:37 ]

3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Maandagavond om half 7 telefonisch een bestelling geplaatst bij Hi KS. Abo is een Hi 25 + Eindeloos Online 2 jaar voor 22.45 EUR p/m in het eerste jaar (19.95 + 2.50 EUR) en 29.90 EUR p/m in mijn tweede jaar.

De HD2 zit hier dan gratis bij. Zojuist zie ik dat de zending wel een 3S nummer heeft gekregen echter is deze nog niet aangemeld. Meestal is dit het teken dan de zending gereed gemaakt wordt voor transport en vanavond in het T&T systeem terug te vinden is met alle updates.

't zal mij benieuwen!

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

BertusB404 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:20:
Inmiddels staat er op de T-Mobile site geen waarschuwing meer bij.

Nu kan ik vanaf vandaag mijn abbo verlengen, en met Relax 25 en Internetbundel (standaard) moet de tel 69,95 kosten. Volgens mij is ie dus wat in prijs gezakt op de site van T-Mobile zelf.

Maar eens even een belletje doen over de levertijd....

Edit:
Als je niet ingelogd bent staat de waarschuwing er dus nog wel bij, maar als je ingelogd bent, en abbo vernieuwen doet, staat er weer geen waarschuwing bij. Lekker handig....
Ja, dat had ik dus ook :/ Waarschijnlijk zelfde gein als bij andere providers, voor nieuwe abonnees wel beschikbaar en voor bestaande niet |:(

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
JanPedaal schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:58:
[...]

Ja, dat had ik dus ook :/ Waarschijnlijk zelfde gein als bij andere providers, voor nieuwe abonnees wel beschikbaar en voor bestaande niet |:(
Maar ze laten de waan dat het andersom is, voor nieuwe abbonee's is de levertijd 6 weken, en voor verlengers staat er geen levertijd bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Vreemde praktijken bij die providers, dus.

Ik had 'm vorige maand bij een verlenging van een KPN abo binnen 2 werkdagen in huis terwijl er hier toen ook al allerlei verhalen de ronde deden dat 'ie niet leverbaar was en pas 2 weken later (28-01) weer op voorraad zou komen. Die levertijd werd toen óók door de KPN servicedesk opgegeven nadat ik gebeld had waarom ik geen bevestigingsmail gekregen had ...

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

TheDarkForce schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:13:
Heb vandaag ook maar geannuleerd, duurt allemaal te lang daar.
Arifje schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:22:
Heb net m`n vodafone verlenging geannuleerd, en eerlijk gezegd ben ik er blij mee.
Hoe makkelijk ging dat annuleren bij VF? Ik zit inmiddels ook al 2 weken te wachten op mijn HD2 inclusief verlenging bij VF, maar wil er van af. Maar ik kom niet door de wachtrij heen. Verder heb ik al een welkomstbrief ontvangen (terwijl ik al jaren klant ben) wat mogelijk een probleem gaat worden bij het annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Dan kan ik je de hand schudden want ook ik heb de bevestiging al gehad. Toch een zuur gevoel terwijl je nu gewoon nog niet weet of je je telefoon dit kwartaal nog kunt ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkForce
atjong schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:21:
Hoe makkelijk ging dat annuleren bij VF? Ik zit inmiddels ook al 2 weken te wachten op mijn HD2 inclusief verlenging bij VF, maar wil er van af. Maar ik kom niet door de wachtrij heen. Verder heb ik al een welkomstbrief ontvangen (terwijl ik al jaren klant ben) wat mogelijk een probleem gaat worden bij het annuleren.
De wachtrij duurt idd lang. Ik had een brief met bevesteging van levering gekregen terwijl ik niks had gehad. En ze hebben 2x een vermissingstraject gestart om te kijken waar de HD2 was. Bleek dus gewoon dat hij bij hun lag. Ik kon wel gewoon annuleren, omdat het allemaal lang duurde en dat ze een slechte service leveren. Het duurt 48uur voor dat de annulering verwerkt is, dus ik wacht tot vrijdag even af of het allemaal goed gaat. En zal het dan nog navragen of het idd goed verwerkt is.

Je kan altijd naar de KS bellen om te vragen of je kan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Ik heb er toch doorheen kunnen komen bij VF en annuleren was geen probleem. Wel moet je 48 uur wachten voor je opnieuw kunt bestellen :/. Ik neem aan dat dit ook geldt voor bestellingen via een externe winkel (wat ik natuurlijk meteen daarna gedaan heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
Zojuist gebeld met T-Mobile.
De levertijd bedraagt nu nog 5 weken, maar de medewerker vertelde mij dat ze misschien bij de T-Mobile shops (dus niet op het net of per telefoon) wel op voorraad zijn, maar kon dat niet bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
En die 5 weken is hopelijk als je nu besteld en niet vanaf nu? Of heb je daar niet specifiek naar gevraagd? Ik hoop namelijk nog steeds dat ik mn HD2 begin maart mag ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Zojuist heb ik een verzend bevestiging gehad van VF :*) . Telefoon is inmiddels bij TNT, gelukkig heb ik de annulering geannuleerd.. :) Als het daadwerkelijk klopt dat hij bij TNT ligt is dat klagen toch niet voor niks geweest. 8)

[ Voor 25% gewijzigd door remsy op 10-02-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
remsy schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:34:
Zojuist heb ik een verzend bevestiging gehad van VF :*) . Telefoon is inmiddels bij TNT, gelukkig heb ik de annulering geannuleerd.. :) Als het daadwerkelijk klopt dat hij bij TNT ligt is dat klagen toch niet voor niks geweest. 8)
Mazzelpik :)

Hoe heb je dat precies gedaan? Via loyalties? Gewoon roepen dat het belachelijk is dat hij voor nieuwe abbonees wel beschikbaar is maar voor bestaande niet?

Ik heb namelijk net als jij vroegtijdig verlengt omdat mijn telefoon stuk is.

[ Voor 25% gewijzigd door Kenny_026 op 10-02-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
cryonic90 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:45:
En die 5 weken is hopelijk als je nu besteld en niet vanaf nu? Of heb je daar niet specifiek naar gevraagd? Ik hoop namelijk nog steeds dat ik mn HD2 begin maart mag ontvangen :)
Niet specefiek naar gevraagd nee, maar neem aan dat ze FiFo toepassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
kbloem schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:56:
[...]

Mazzelpik :)

Hoe heb je dat precies gedaan? Via loyalties? Gewoon roepen dat het belachelijk is dat hij voor nieuwe abbonees wel beschikbaar is maar voor bestaande niet?

Ik heb namelijk net als jij vroegtijdig verlengt omdat mijn telefoon stuk is.
Inderdaad veel klagen, heb sinds bestelling elke dag gebeld en ook een keer mezelf voorgedaan als nieuwe klant om een nieuw abonnement te bestellen met HTC HD2 en daarna zeggen dat ik al een tijdje wacht op de telefoon.

Maar ik moet het maar afwachten ik zal er niet raar van staan kijken als het een "fout in het systeem" is van VF.

[ Voor 46% gewijzigd door remsy op 10-02-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arifje
Nou ik heb vandaag m`n HD2 in bezit, bij vodafone geannuleerd telefonisch moest 48 uur wachten maar dit is meestal binnen 24 uur al gebeurt.
Ben bij telefoonkopen langs geweest en heb een overstap gemaakt van vodafone -> tmobile, ik mocht ook gewoon bij vodafone blijven hoor dan had ik ook m`n hd2 maar aangezien ik 2 abbo`s heb bij vodafone wil ik kijken welke verschilt vodafone of t-mobile...:D

maar bestel nooit meer telefonisch......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
Arifje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:02:
Nou ik heb vandaag m`n HD2 in bezit, bij vodafone geannuleerd telefonisch moest 48 uur wachten maar dit is meestal binnen 24 uur al gebeurt.
Ben bij telefoonkopen langs geweest en heb een overstap gemaakt van vodafone -> tmobile, ik mocht ook gewoon bij vodafone blijven hoor dan had ik ook m`n hd2 maar aangezien ik 2 abbo`s heb bij vodafone wil ik kijken welke verschilt vodafone of t-mobile...:D

maar bestel nooit meer telefonisch......
Nou voor mij is het ook de laatste keer.... En hoe bevalt de HD2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arifje
VETTTTTTTTTTTTTTT gewoon te VETTTTTTTT als je het in je handen hebt raak je gelijk verliefd erop :P

kan er niet van afblijven probeer alles te verkennen.

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Vet van hoe smerig je scherm er uit ziet na tijdje gebruiken zeker... :/
Hoe vaak maken jullie hem schoon?

• remsy
Nou het was te mooi om waar te zijn, heb voor de zekerheid maar gebeld met klantenservice over de levering, De mail had nooit verzonden mogen worden want het toestel is pas eind februari leverbaar. Daarom toch maar mijn verlenginging geannuleerd.

Kl*te vodafone.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Gisteren heb ik weer een gesprek gehad met iemand van loyalties. Die heeft mij een creditering gegeven van 2 maanden internetkosten omdat ik daar met mijn leentoestel geen gebruik van kan maken. Toch heel netjes dat hij dat gedaan heeft.

Ik heb daarnaast wel een klacht doorgestuurd naar SSV dat nieuwe gebruikers voorrang hebben met toestellen op bestaande gebruikers die met een probleem zitten. Ik begrijp best dat vodafone aparte voorraden hanteerd maar overboeken met wat voor een softwarepakket dan ook, SAP, Exact enz... is binnen een bedrijf altijd mogelijk. Daarnaast snap ik ook dat ze nu in een overgangsfase zitten mbt een magazijn wat naar duitsland is verhuisd enz. maar voor een 6 jaar lang, trouwe klant mogen ze best een stapje extra zetten.

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

[b][message=33449707,noline]De mail had nooit verzonden mogen worden want het toestel is pas eind februari leverbaar.
Dat ze durven te beweren dat ie einf februari wel leverbaar is... Volgens mij hebben ze geen inzicht in wanneer de toestellen binnenkomen.

Nu zit jij dus ook aan de 48 uur wachttijd. Van de webshop waar ik mijn HD2 had besteld (na mijn verlenging bij VF te annuleren) kreeg ik ook weer te horen dat ik niet kon bestellen omdat mijn abbo al verlengd was... Effe opgebeld en de situatie doorgegeven. Ze gaan het nu morgenmiddag opnieuw proberen. (En ik had al hoop om om hem voor het weekend nog binnen te krijgen...)

• remsy
atjong schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:34:
[...]

Dat ze durven te beweren dat ie einf februari wel leverbaar is... Volgens mij hebben ze geen inzicht in wanneer de toestellen binnenkomen.

Nu zit jij dus ook aan de 48 uur wachttijd. Van de webshop waar ik mijn HD2 had besteld (na mijn verlenging bij VF te annuleren) kreeg ik ook weer te horen dat ik niet kon bestellen omdat mijn abbo al verlengd was... Effe opgebeld en de situatie doorgegeven. Ze gaan het nu morgenmiddag opnieuw proberen. (En ik had al hoop om om hem voor het weekend nog binnen te krijgen...)
Jep binnen 48 uur moet het geregeld zijn... en eind februari moeten ze binnen komen heb ik van meerdere werknemers van VF gehoord maar een zekerheid is het niet, deze ervaring heb ik helaas al met VF. Ik wacht gewoon nog 2 maanden en ga dan gewoon naar een winkel waar ik direct het toestel mee krijg.

• Arifje
Eerlijk ik zou niet meer telefonisch willen bestellen bij vodafone of online, zogenaamd ligt het aan HTC maar datis niet zo.

woensdag heb ik m`n telefonisch bestelling bij vodafone geannuleerd, donderdag heb ik m`n hd2 gehaald bij Telefoonkopen.nl en hier hadden ze net nog verse levering gehad.

overal was die trouwens leverbaar in de winkels. behalve bij vodafone!

en dat ze zeggen ja eind feb... daar geloof ik toch helemaal niks van ze houden je gewoon aan een lijntje...ben dan wel een klant van ongv. 4/5 jaar en ze behandelen nieuwe klanten als koning dan als mensen die al bij vodafone zitten....slechte service!!!

en et is niet alleen vodafone hoor....zal wel bij hi en andere ook zo zijn...

• BertusB404
Ik heb vanmiddag mijn HD2 gehaald bij telefoonkopen.nl, alleen dan bij de winkel hier in de stad.
Icm Relax 30 van telfort was hij gratis, bij de T-Mobile winkel stond hij "gepland" voor week 10, maar daar betaal je voor relax 30 ook echt 30 e p/m, ipv 23,95.

Heb er al wat mee zitten spelen, en is echt een wereld van verschil met mn Touch Cruise!

• Arifje
BertusB404 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:15:
Ik heb vanmiddag mijn HD2 gehaald bij telefoonkopen.nl, alleen dan bij de winkel hier in de stad.
Icm Relax 30 van telfort was hij gratis, bij de T-Mobile winkel stond hij "gepland" voor week 10, maar daar betaal je voor relax 30 ook echt 30 e p/m, ipv 23,95.

Heb er al wat mee zitten spelen, en is echt een wereld van verschil met mn Touch Cruise!
Je bedoelt Relax 30 van T-Mobile :P
want die heb ik namelijk ook genomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusB404
Arifje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:45:
[...]

Je bedoelt Relax 30 van T-Mobile :P
want die heb ik namelijk ook genomen...
Ja, inderdaad.
Vraag me af hoe ik die fout heb gemaakt, heb namelijk al een beste tijd T-Mobile, en heb nooit Telfort gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
begint allebei met een T he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-09 23:19
BertusB404 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 15:22:
[...]

Ja, inderdaad.
Vraag me af hoe ik die fout heb gemaakt, heb namelijk al een beste tijd T-Mobile, en heb nooit Telfort gehad.
Wishfull Thinking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Nou, ik heb hem ook eindelijk hoor. 47 uur na de annulering van mijn verlenging bij VF kreeg de telefoonwinkel eindelijk groen licht van VF na 3 pogingen. Ik kon hem ook meteen halen en heb er 165 euro voor betaald bij Phoneplaza (verlenging 150 BelSmsWeb 2 jaar). Simlockvrij en unbranded. Zo hoort het te gaan! Ga je schamen VF.

Mooi apparaat! Wel complex. Kben nu wel een paar weken zoet. Gek genoeg mis ik de hardware qwerty toetsen van mijn TyTN2 niet. Uiteraard is dit bericht op de HD2 ingetikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Toch betalen jullie veel geld hoor. Of Vodafone is toch aardig voor mij. Ik betaal 168 icm 1 jaar Vodafone pakket van 45 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DF1eCH
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 21:35
Ik bewaar een micro vezel doekje erbij, na elke aanraking heb he van die vieze vlekken op je scherm ! :(
remsy schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 08:20:
Nou het was te mooi om waar te zijn, heb voor de zekerheid maar gebeld met klantenservice over de levering, De mail had nooit verzonden mogen worden want het toestel is pas eind februari leverbaar. Daarom toch maar mijn verlenginging geannuleerd.

Kl*te vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

kbloem schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 09:24:
Toch betalen jullie veel geld hoor. Of Vodafone is toch aardig voor mij. Ik betaal 168 icm 1 jaar Vodafone pakket van 45 euro...
Dat laatste is sowieso het geval. Mijn aanbod bij hun was 128 euro, dus ik heb nu 37 euro meer betaald maar ik heb hem dan wel meteen. Ik heb geen webwinkel kunnen vinden die goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
atjong schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:18:
[...]

Dat laatste is sowieso het geval. Mijn aanbod bij hun was 128 euro, dus ik heb nu 37 euro meer betaald maar ik heb hem dan wel meteen. Ik heb geen webwinkel kunnen vinden die goedkoper is.
In combinatie met 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Denk het niet, want bij T-mobile is 'ie er al vanaf 70 bij twee jaar (verlengen, dat wel).
Heb zaterdag een brief gehad van T-mobile dat mijn toestel binnen 10 (werk)dagen bezorgd wordt, terwijl eerder telefonisch werd gemeld dat dit tot half maart ging duren (5 tot 6 weken na 5 feb). Is dit dan een standaardbrief waarin ze de bezorgtermijn niet hebben aangepast, of is de levering van de HD2's toch sneller dan ze verwacht hadden? Ik ga maar van het meest pessimistische scenario uit om teleurstellingen te voorkomen, maar zou toch leuk zijn als ik hem een paar weken eerder binnen heb dan in eerste instantie aangekondigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Ik wacht nu al vanaf 14 januari op mijn HD2 van T-mobile.
Tot op heden alleen een sms-je gehad dat ik op zijn vroegst gebeld zou worden op 1 Maart.

Niet zo'n brief binnengekregen als dat jij hebt. Hmm is weer lekker vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Ik heb net een sms-je gekregen dat ze contact met me opnemen volgende week over het bezorgen van de HD2

Dit is 1 a 2 weken eerder dan eerder verteld :D

Hopen dat ze in het begin van de week contact opnemen, ik heb dan namelijk vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

maximus1 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:06:
Ik heb net een sms-je gekregen dat ze contact met me opnemen volgende week over het bezorgen van de HD2

Dit is 1 a 2 weken eerder dan eerder verteld :D

Hopen dat ze in het begin van de week contact opnemen, ik heb dan namelijk vakantie :)
Eeej, ik ook! Wilde het je net vertellen :P Alleen de brief mis je nog, misschien krijg je die vandaag dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Hier nog 1 die datzelfde smsje heeft gekregen, dus ook 1,5 week eerder dan het vorige smsje mij vertelde.
Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
he hoi
ik heb ook smsje gekregen dat in de week van 22 feb contact op genomen word om een aflever afspraak te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb een sms ontvangen van T-Mobile over een afleverafspraak in de week van 22 feb.

Blijkbaar hebben ze de toestellen binnengekregen of weten ze zeker dat ze ze zullen krijgen op een bepaalde datum.

Ik wacht die ene week nog wel ff... Gelukkig korter dan voorzien, het wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Vodafone vertelt mij zojuist doodleuk dat de HTC HD2 niet meer geleverd word omdat deze softwareproblemen heeft. Welke software problemen? Wat een kansloos bedrijf is het toch ook....

edit:

Toch weer even gebeld en nu met Loyalties... De HTC HD2 is volgende week weer op voorraad. Op de vraag waarom de eerste lijn dan met zo'n antwoord komt was hun antwoord dat de eerste lijn nu uitbesteed is aan derde partijen. Deze zetten veel nieuwe mensen op de lijn die zomaar een antwoord geven om maar van je af te zijn.

Toch klote allemaal... Ik ben dan nog zo dat ik het wel begrijp maar ik bel voortaan maar standaard naar loyalties omdat daar de vaste vodafone medewerkers zitten...

[ Voor 74% gewijzigd door Kenny_026 op 16-02-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
kbloem schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:02:
Vodafone vertelt mij zojuist doodleuk dat de HTC HD2 niet meer geleverd word omdat deze softwareproblemen heeft. Welke software problemen? Wat een kansloos bedrijf is het toch ook....

edit:

Toch weer even gebeld en nu met Loyalties... De HTC HD2 is volgende week weer op voorraad. Op de vraag waarom de eerste lijn dan met zo'n antwoord komt was hun antwoord dat de eerste lijn nu uitbesteed is aan derde partijen. Deze zetten veel nieuwe mensen op de lijn die zomaar een antwoord geven om maar van je af te zijn.

Toch klote allemaal... Ik ben dan nog zo dat ik het wel begrijp maar ik bel voortaan maar standaard naar loyalties omdat daar de vaste vodafone medewerkers zitten...
Helaas was ik er al achter gekomen dat het een kansloos bedrijf is... Hopelijk zijn ze volgende week op voorraad, dan ga ik dan wel mijn abonnement weer verlengen... :*)

En hoe kom ik in contact met die loyalties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Twee keer optie twee als je naar 1200 belt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Zie ik het nu goed en heeft T-Mobile de HD2 van hun website gehaald? Dat zou echt de doodsteek zijn voor hun, wat mij betreft. 99% kans dat ik dan overstap, waar ze eerst toch 20% kans hadden dat ik bleef.

Update: Als je als bestaande klant wil verlengen, dan verschijnt de HD2 wel. Ook zonder het '6 weken levertijd' berichtje trouwens.

[ Voor 24% gewijzigd door Ex Nunc op 16-02-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Blijheid was van korte duur....
Net een sms gekregen dat leverancier de HD2 niet voor 20 maart kan leveren....
Gaat lekker bij T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

:(
Krijg net een SMS van T-mobile dat ze niet voor 20 maart kunnen leveren ?!? Hoe vaak kan je 180 graden omdraaien in je communicatie.. 8)7 dit is wel knap waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, rare boel daar bij T-Mobile. Op 15 febr. een SMS dat er contact wordt opgenomen in de week van 22 t/m 26 febr voor de levering van de HTC HD2. Dus een joepie gevoel, maar helaas van korte duur. Vandaag (16 febr.) een SMS dat de HD2 niet voor 20 maart geleverd kan worden. Dat wordt bellen met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier bij mij ook zo... Zwaar in jubelstemming gisteren en vandaag wederom deksel op de neus! Ik begin er zwaar de balen van te krijgen. T-Mobile leert er niet van. Gisteren aankondigen dat het toestel uitgeleverd wordt en dat ze een afleverafspraak willen maken en vandaag dat het toestel niet voor 20 maart geleverd wordt. Laat ze dan gewoon hun kop houden totdat het toestel inderdaad geleverd kan worden.

Misschien een stomme vraag, hoe kan dit nu? Iemand die het weet mag het me uitleggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
GVD, srry voor het taalgebruik maar idd.

Same here, helemaal blij gister. Vandaag een gebroken neus opgelopen.
20 maart en reken dan maar op later.

Is het niet mogelijk om dit te cancelen? want dat ga ik zeker doen
23 maart loopt mijn abbo af. Dan kan ik net zo goed naar een andere provider waar ik hem gratis krijg.

Ongelofelijk, morgen maar is met de klantenservice bellen hoe of wat.
Want dan kan ik voor het weekend brief de deur uit doen over het opzeggen, dat heeft namelijk ook een maand de tijd nodig.

Waar zijn ze toch mee bezig zeg...
En hij is van de website gehaald... pffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Advies voor mensen die bij T-Mobile besteld hebben en tot 20 maart (of later) moeten wachten. Vandaag twee keer gebeld met de klantenservice van T-Mobile. De eerste keer om te vragen naar de werkelijke status en uiteindelijk annulering van verlenging via T-Mobile. Een nieuw abo bij PDAshop voor Flex 35 + Inet Standaard in combinatie met HD2 kost 0 euro. Verlenging kost echter 44 euro. Dus de stoute schoenen aangetrokken en nogmaals met de klantenservice gebelt. Hele verhaal weer een keer uitgelegd en gevraagd om 44 euro creditering vanwege het niet kunnen leveren en de idiote lange levertijd. Guess What, is akkoord. Dus nog brutaler, ik had nog een abo willen verlengen maar dat duurde ook te lang, dus eind januari bij T-Mobile gecanceled en via de PDAshop verlengd. Kosten 44 euro. Bij T-Mobile gezegd dat ik dat dan ook graag gecrediteerd zou zien. En ja hoor, ook akkoord. Ik moet per email twee kopie facturen sturen aan T-Mobile om 2 x 44 euro terug te krijgen. Van mijn kant applaus voor T-Mobile voor deze oplossing.
Vraag blijft alleen waarom iedere telco leverancier de HD2 kan leveren en T-Mobile niet. Zou T-Mobile iets weten over de HD2 wat wij nog niet weten? Kan mij niet voorstellen dat HTC niet kan leveren. Ben heel benieuwd wat nu de werkelijke reden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibodar
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-05 20:33
5 februari 2010 een abbo incl. HTC HD2 online besteld bij T-Mobile.

Ook ik heb begin vorige week een brief gekregen dat het nog 10 werkdagen zal gaan duren. Eind vorige week een SMS dat u binnenkort wordt gebeld voor het maken van een leverafspraak tussen 22 feb tot 26 feb 2010. Vandaag een SMS niet eerder dan 20 maart.... Voorspeld niet veel goeds ben ik bang.

Maar intussen dus wel al betalen voor een nieuwe abbo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ibodar schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:38:
5 februari 2010 een abbo incl. HTC HD2 online besteld bij T-Mobile.

Ook ik heb begin vorige week een brief gekregen dat het nog 10 werkdagen zal gaan duren. Eind vorige week een SMS dat u binnenkort wordt gebeld voor het maken van een leverafspraak tussen 22 feb tot 26 feb 2010. Vandaag een SMS niet eerder dan 20 maart.... Voorspeld niet veel goeds ben ik bang.

Maar intussen dus wel al betalen voor een nieuwe abbo!
Als het om een nieuw abonnement gaat zou ik T-Mobile bellen om te annuleren en online bestellen via de PDAshop (Relax 35 + Inet standaard) voor 0 euro. Uit voorraad leverbaar en levering binnen 24 uur.

PS Ik heb geen aandelen of belangen bij PDAshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
DickNekker, bedankt voor dit bericht.

Maar waar staat dat verlenging 44 euro kost?
Dat zie ik niet op de website staan namelijk.

En zo te zien hebben zij hem gewoon op voorraad, dan annuleer ik morgen mijn verlenging via t-mobile en sluit ik een verlenging af bij de PDA shop, dan kan ik hem donderdag ophalen in Rotterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
hallo,
ik heb 21 jan mijn abon. verlengt en kreeg gisteren een smsje dat ik dus in de week van 22 feb. gecontact zou worden. krijg ik vandaag ook het smsje dat het pas na 20 maart kom mijn nieuwe abonenment gaat op 5 maart in kan ik niet eens beschikken over mijn nieuwe telefoon. iemand die weet of ik hier wat mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maximus1 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:18:
DickNekker, bedankt voor dit bericht.

Maar waar staat dat verlenging 44 euro kost?
Dat zie ik niet op de website staan namelijk.

En zo te zien hebben zij hem gewoon op voorraad, dan annuleer ik morgen mijn verlenging via t-mobile en sluit ik een verlenging af bij de PDA shop, dan kan ik hem donderdag ophalen in Rotterdam :)
Weet niet of het werkt, maar dit is de link.
PDAShop HD2
Na selectie van HD2 kiezen voor de optie Kies zelf een abonnement. T-Mobile selecteren en vervolgens het tabblad Verlengingen. Eerst Relax 35 toevoegen en vervolgens Web & Walk Plus toevoegen. Dan kost de HD2 maar 44 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:38
Heb gisteravond even met Hi gebeld om mijn abbo te verlengen. Kreeg het aanbod van 19,95 p/m + 2,50 voor eindeloos online en een gratis HD2, meteen maar gedaan en ze komen hem vrijdag afleveren :)

Correctie: SMS gehad, ze komen hem morgen al afleveren... Gaat lekker snel :)

[ Voor 17% gewijzigd door NL-RaVeR op 17-02-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibodar
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 06:38:
[...]

Weet niet of het werkt, maar dit is de link.
PDAShop HD2
Na selectie van HD2 kiezen voor de optie Kies zelf een abonnement. T-Mobile selecteren en vervolgens het tabblad Verlengingen. Eerst Relax 35 toevoegen en vervolgens Web & Walk Plus toevoegen. Dan kost de HD2 maar 44 euro.
Bedankt voor de link! Je hebt gelijk tis net zo duur. In mijn geval gaat het om een abbo verlenging. Geweldig!
Zijn het nou zo'n van die prutsers bij T-Mobile? Hoe kan dat een externe partij het wel kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibodar
Zojuist contact gehad met T-Mobile klantenservice. Mijn bestaande abbo was al overgezet naar mijn nieuwe verlenging. Situatie aan klantenservice uitgelegd (onacceptabele levertijd) en verlenging incl. toestel telefonisch geannuleerd. Verrassend annuleringsformulieren bij klantenservice stonden al klaar, ik ben dus zeker niet de eerste. Er bestaat misschien een kans dat ik niet terug kan keren naar mijn vorige abbo. Laten we hopen dat het goed gaat... Wel van klantenservice vernomen dat dat geen probleem zou moeten zijn. Fingers crossed, eerst zien dan geloven.

Binnen twee werkdagen zou ik een bevestiging moeten ontvangen. Moet nu helaas minimaal 24 uur geduld opbrengen voordat ik een nieuwe verlenging incl. de HD2 kan afsluiten, maar nu bij PDAShop.

DickNekker ik ben je zeer erkentelijk voor je eerdere reacties. Zonder jouw reactie had ik deze stap niet ondernomen.

[ Voor 7% gewijzigd door ibodar op 17-02-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Vandaag gebeld en vroeg over de levertijd voor de HD2 van mijn verlenging.
Zoals ik eerder in het sms-je had gekregen is dat nog steeds op zijn vroegst 20 maart.

Nu kreeg ik wel de keus om mijn verlenging te annuleren.
Dit heb ik ook per direct gedaan.

PDAshop bezocht en gelijk een verlenging besteld, ik was nog iets goedkoper uit :)
Naar de PDAshop om hem op te halen, is de annulering nog niet rond.

Jammert, morgen zou ik PDAshop weer even moeten bellen om te vragen of mijn verlenging bij t-mobile al gecanceled is in het systeem.

Zo ja, dan sturen ze me direct mijn HD2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 22:23
Zojuist gebeld met de KS van T-Mobile. dit omdat ik ook kan verlengen en nog twijfel over wat ik doe.
de aardige mevrouw gaf mij een levertijd van 2 weken. helaas kon ze me dit niet garanderen omdat het altijd een indicatie is. helaas ben ik hier dus een beetje huiverig voor, dat het toestel dalijk pas over een maand op de deurmat komt..

misschien toch maar overstappen naar vodafone :).

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Waarom overstappen Joene?

Ga gewoon naar PDAshop en verleng daar je abo met t-mobile ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maximus1 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:17:
Waarom overstappen Joene?

Ga gewoon naar PDAshop en verleng daar je abo met t-mobile ;)
Kun je 3 of 4 maanden van tevoren verlengen via PDAShop bij T-Mobile? In geval van drie kan ik net zo goed wachten tot die sukkelaars hun zaakjes weer op orde hebben...
Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste