Ik heb gisteren mijn gloedje nieuwe HD2 opgehaaldVerwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:43:
Iemand al lucky geweest bij een kpn winkel?
Succes ermee!
Ik heb gisteren mijn gloedje nieuwe HD2 opgehaaldVerwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 17:43:
Iemand al lucky geweest bij een kpn winkel?
Hoef je geen excuus voor aan te bieden hoor, is wel handige info. Ik zat nog steeds met 3 maanden in mijn hoofd. Maar per 1 juli 2009 is het voor mij ook 1 maand geworden, handig om te weten. Dat 3 maand van tevoren verlengen hadden ze juist om die termijn gedaan, maar nu blijven ze daar dus bij en maken er soms 4 maanden van.Chris89 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:31:
[...]
Opzeg termijn is door de OPTA aangepast naar 1 maand van te voren. Dus is moeite om nog eens naar te googlen! Succces.
Bron:http://www.opta.nl/nl/download/publicatie/?id=2910
offtopic:
Excuus dat ik zo inbreek in het topic maar kon het niet laten.
Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb het toestel gisteren gekocht icm Vodafone. De Vodafone store kon het toestel niet leveren. Vervolgens naar T for Telecom gegaan die mij zowiezo een beter aanbod deed dan de Vodafone store. Misschien is dat wat?kbloem schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 07:00:
Weet iemand hoe het nu zit met de levertijden van Vodafone?
Je weet hoe dat gaat he, eerst abb. afsluiten en daarna vertellen ze pas of het toestel leverbaar ismrc16 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:37:
[...]
Ik heb het toestel gisteren gekocht icm Vodafone. De Vodafone store kon het toestel niet leveren. Vervolgens naar T for Telecom gegaan die mij zowiezo een beter aanbod deed dan de Vodafone store. Misschien is dat wat?
Ik hoorde gister dat ze nu niet op voorraad zijn, waarschijnlijk pas eind volgende weekkbloem schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 07:00:
Weet iemand hoe het nu zit met de levertijden van Vodafone?
PSN: ExtremeGreen
Daar lijkt het wel op. Iedere keer krijg je weer wat anders van ze te horen.Arifje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:33:
Ja en toen ik maandag belde naar vodafone om te vragen hoe het nou zit met m`n HD2 en of die op voorraad is zeiden ze ja hij is op voorraad en nu krijg jij te horen dat ze niet op voorraad zijn.
proberen zo ons aan een lijntje te houden.
hoe dan ook mocht het zijn dat ik voor maandag m`n tel niet heb dan annuleer ik m`n verlenging.
want 2 maanden wachten voor een telefoon is wel heel erg veel.
Weet dat niet zo zeer zeker maar ik heb m`n totale product nog niet gehad ?TheDarkForce schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:37:
[...]
Daar lijkt het wel op. Iedere keer krijg je weer wat anders van ze te horen.
Kan je de verlenging dan nu dan nog annuleren?
Verwijderd
Dit is toch niet normaal?Arifje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:33:
Ja en toen ik maandag belde naar vodafone om te vragen hoe het nou zit met m`n HD2 en of die op voorraad is zeiden ze ja hij is op voorraad en nu krijg jij te horen dat ze niet op voorraad zijn.
proberen zo ons aan een lijntje te houden.
hoe dan ook mocht het zijn dat ik voor maandag m`n tel niet heb dan annuleer ik m`n verlenging.
want 2 maanden wachten voor een telefoon is wel heel erg veel.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 10:05 ]
Zeker een mooie aanbieding! Helaas geldt ie niet meerRoydriguez schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:07:
[...]
Zaterdag 9 januari een HD2 besteld via de kpn website en woensdag de 13de had ik hem in huis.
Flexibel Online 325 1 jaar + Surf&Mail Totaal 1 jaar, voor het toestel heb ik € 89,95 bijbetaald.
Ik ben zeer tevreden dus.
Droogkloot.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Maar heb je je toestel nu binnen van vodafone? Dus echt via vodafone of heb je een vodafone abb afgesloten bij een andere winkel?Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:03:
[...]
Dit is toch niet normaal?
Ik wist niet dat het zo ging bij de providers.
Mijnu is gister opgestuurd dus zal wel los lopen nu, maar nog steeds vindt ik online bestellen van nieuwe telefoons waardeloos, want op voorraad betekent niet altijd op voorraad.
En dat vindt ik een hele vieze manier van werken want veel mensen gaan er vanuit dat het dan leverbaar is.
Ze mogen wel wat eerlijker worden, beter dat ze het niet weten dan dat ze zeggen dat het leverbaar is wat niet zo is.
EDIT: heb net lopen denken, het goeie woord is, ze mogen wel wat transparanter worden, dit helpt heel wat in vertrouwen lijkt me.
Droogkloot.
Kga vandaag ff vodafone bellen en navragen.kbloem schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:09:
[...]
Maar heb je je toestel nu binnen van vodafone? Dus echt via vodafone of heb je een vodafone abb afgesloten bij een andere winkel?
Er moet hier toch ook wel een vodafone medewerker op dit forum zitten die wat inside info kan geven over de hd2?
Voor de mensen die het interessant vinden: Ik heb zojuist een bevestiging gehad van Hi via de SMS dat mijn order verzonden is. Als het goed is hebben ze dan toch een voorraadje._AvA_ schreef op zondag 07 februari 2010 @ 19:16:
Ik lees in dit topic dat er een lading HD2's naar Hi komt op 28-01.
Aangezien mijn telefoon na die tijd besteld is, maar wel de status 'niet op voorraad' heeft meegekregen, vraag ik mij af of er iemand is die informatie heeft over de volgende lading die naar Hi verstuurd word.
Droogkloot.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
smartphoneshop.nl? Superservice!Rakkerzero schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:49:
Ik wil mijn vodafone abbonement graag gaan verlengen met deze HTC HD2 als toestel. Nu heb ik mijn huidige telefoonabbo bij The Phone House afgesloten en ik vind dat opzich wel een fijne winkel. Maar ik zie op hun site geen HTC HD2 staan. Leveren hun die niet ofzo?
Ik hoop erop dat ik deze week al een HTC HD2 ergens kan bemachtigen, want dan kan ie nog mooi mee als ik eind deze week op vakantie ga. Ik ben dus op zoek naar een (web)winkel waar ik mijn vodafone abbo kan verlengen met een HD2. Nu zie ik alleen door de grote hoeveelheid telefoon-(web)winkels de bomen in het bos niet meer.
Heeft iemand een suggestie waar ik de telefoon het beste kan gaan halen (regio Breda)/bestellen? Daar zou ik opzich wel mee geholpen zijn. Uiteraard zoek ik zelf ook gewoon verder.
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
[ Voor 25% gewijzigd door remsy op 09-02-2010 14:56 ]
Heb vandaag ook maar geannuleerd, duurt allemaal te lang daar.remsy schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:37:
Net weer gebeld met de klantenservice en ze spreken elkaar allemaal tegen daarzo, het bovenstaande verhaal wordt weer tegengesproken sterker nog hij komt niet meer binnenNiet meer leverbaar.... ik snap niks meer van Vodafone... Heb alles maar geannuleerd...
Ik wordt daar gewoon niet goed van!! Het vervelende is dat mijn abonnement nog 9 maanden loopt en dat omdat ik al zo lang klant ben nu al kan verlengen. (alleen niet in de winkel alleen maar via klantenservice) en mijn huidige telefoon helemaal gaar is.... Ik heb toch maar de annulering ongedaan laten maken in de hoop dat jouw verhaal klopt. (diep in mijn hart weet ik dat hij toch niet geleverd gaat wordenkbloem schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:25:
Klantenservice vertelde mij vandaag, net als vorige week dat de verwachtte levertijd nog één a twee weken is....
[ Voor 35% gewijzigd door remsy op 09-02-2010 16:32 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Arifje op 10-02-2010 07:30 ]
[ Voor 22% gewijzigd door BertusB404 op 10-02-2010 10:37 ]
3630Wp ZW 39° / 3950Wp NO 39° / 990Wp ZO 5° | Vaillant VWL75/5
Ja, dat had ik dus ookBertusB404 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:20:
Inmiddels staat er op de T-Mobile site geen waarschuwing meer bij.
Nu kan ik vanaf vandaag mijn abbo verlengen, en met Relax 25 en Internetbundel (standaard) moet de tel 69,95 kosten. Volgens mij is ie dus wat in prijs gezakt op de site van T-Mobile zelf.
Maar eens even een belletje doen over de levertijd....
Edit:
Als je niet ingelogd bent staat de waarschuwing er dus nog wel bij, maar als je ingelogd bent, en abbo vernieuwen doet, staat er weer geen waarschuwing bij. Lekker handig....
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Maar ze laten de waan dat het andersom is, voor nieuwe abbonee's is de levertijd 6 weken, en voor verlengers staat er geen levertijd bijJanPedaal schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:58:
[...]
Ja, dat had ik dus ookWaarschijnlijk zelfde gein als bij andere providers, voor nieuwe abonnees wel beschikbaar en voor bestaande niet
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
TheDarkForce schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:13:
Heb vandaag ook maar geannuleerd, duurt allemaal te lang daar.
Hoe makkelijk ging dat annuleren bij VF? Ik zit inmiddels ook al 2 weken te wachten op mijn HD2 inclusief verlenging bij VF, maar wil er van af. Maar ik kom niet door de wachtrij heen. Verder heb ik al een welkomstbrief ontvangen (terwijl ik al jaren klant ben) wat mogelijk een probleem gaat worden bij het annuleren.Arifje schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:22:
Heb net m`n vodafone verlenging geannuleerd, en eerlijk gezegd ben ik er blij mee.
De wachtrij duurt idd lang. Ik had een brief met bevesteging van levering gekregen terwijl ik niks had gehad. En ze hebben 2x een vermissingstraject gestart om te kijken waar de HD2 was. Bleek dus gewoon dat hij bij hun lag. Ik kon wel gewoon annuleren, omdat het allemaal lang duurde en dat ze een slechte service leveren. Het duurt 48uur voor dat de annulering verwerkt is, dus ik wacht tot vrijdag even af of het allemaal goed gaat. En zal het dan nog navragen of het idd goed verwerkt is.atjong schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:21:
Hoe makkelijk ging dat annuleren bij VF? Ik zit inmiddels ook al 2 weken te wachten op mijn HD2 inclusief verlenging bij VF, maar wil er van af. Maar ik kom niet door de wachtrij heen. Verder heb ik al een welkomstbrief ontvangen (terwijl ik al jaren klant ben) wat mogelijk een probleem gaat worden bij het annuleren.
[ Voor 25% gewijzigd door remsy op 10-02-2010 18:40 ]
Mazzelpikremsy schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:34:
Zojuist heb ik een verzend bevestiging gehad van VF. Telefoon is inmiddels bij TNT, gelukkig heb ik de annulering geannuleerd..
Als het daadwerkelijk klopt dat hij bij TNT ligt is dat klagen toch niet voor niks geweest.
[ Voor 25% gewijzigd door Kenny_026 op 10-02-2010 18:58 ]
Niet specefiek naar gevraagd nee, maar neem aan dat ze FiFo toepassen...cryonic90 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 17:45:
En die 5 weken is hopelijk als je nu besteld en niet vanaf nu? Of heb je daar niet specifiek naar gevraagd? Ik hoop namelijk nog steeds dat ik mn HD2 begin maart mag ontvangen
Inderdaad veel klagen, heb sinds bestelling elke dag gebeld en ook een keer mezelf voorgedaan als nieuwe klant om een nieuw abonnement te bestellen met HTC HD2 en daarna zeggen dat ik al een tijdje wacht op de telefoon.kbloem schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 18:56:
[...]
Mazzelpik
Hoe heb je dat precies gedaan? Via loyalties? Gewoon roepen dat het belachelijk is dat hij voor nieuwe abbonees wel beschikbaar is maar voor bestaande niet?
Ik heb namelijk net als jij vroegtijdig verlengt omdat mijn telefoon stuk is.
[ Voor 46% gewijzigd door remsy op 10-02-2010 19:14 ]
Nou voor mij is het ook de laatste keer.... En hoe bevalt de HD2??Arifje schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:02:
Nou ik heb vandaag m`n HD2 in bezit, bij vodafone geannuleerd telefonisch moest 48 uur wachten maar dit is meestal binnen 24 uur al gebeurt.
Ben bij telefoonkopen langs geweest en heb een overstap gemaakt van vodafone -> tmobile, ik mocht ook gewoon bij vodafone blijven hoor dan had ik ook m`n hd2 maar aangezien ik 2 abbo`s heb bij vodafone wil ik kijken welke verschilt vodafone of t-mobile...:D
maar bestel nooit meer telefonisch......
Dat ze durven te beweren dat ie einf februari wel leverbaar is... Volgens mij hebben ze geen inzicht in wanneer de toestellen binnenkomen.[b][message=33449707,noline]De mail had nooit verzonden mogen worden want het toestel is pas eind februari leverbaar.
Jep binnen 48 uur moet het geregeld zijn... en eind februari moeten ze binnen komen heb ik van meerdere werknemers van VF gehoord maar een zekerheid is het niet, deze ervaring heb ik helaas al met VF. Ik wacht gewoon nog 2 maanden en ga dan gewoon naar een winkel waar ik direct het toestel mee krijg.atjong schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:34:
[...]
Dat ze durven te beweren dat ie einf februari wel leverbaar is... Volgens mij hebben ze geen inzicht in wanneer de toestellen binnenkomen.
Nu zit jij dus ook aan de 48 uur wachttijd. Van de webshop waar ik mijn HD2 had besteld (na mijn verlenging bij VF te annuleren) kreeg ik ook weer te horen dat ik niet kon bestellen omdat mijn abbo al verlengd was... Effe opgebeld en de situatie doorgegeven. Ze gaan het nu morgenmiddag opnieuw proberen. (En ik had al hoop om om hem voor het weekend nog binnen te krijgen...)
Je bedoelt Relax 30 van T-MobileBertusB404 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:15:
Ik heb vanmiddag mijn HD2 gehaald bij telefoonkopen.nl, alleen dan bij de winkel hier in de stad.
Icm Relax 30 van telfort was hij gratis, bij de T-Mobile winkel stond hij "gepland" voor week 10, maar daar betaal je voor relax 30 ook echt 30 e p/m, ipv 23,95.
Heb er al wat mee zitten spelen, en is echt een wereld van verschil met mn Touch Cruise!
Ja, inderdaad.Arifje schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 22:45:
[...]
Je bedoelt Relax 30 van T-Mobile
want die heb ik namelijk ook genomen...
Wishfull Thinking?BertusB404 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 15:22:
[...]
Ja, inderdaad.
Vraag me af hoe ik die fout heb gemaakt, heb namelijk al een beste tijd T-Mobile, en heb nooit Telfort gehad.
remsy schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 08:20:
Nou het was te mooi om waar te zijn, heb voor de zekerheid maar gebeld met klantenservice over de levering, De mail had nooit verzonden mogen worden want het toestel is pas eind februari leverbaar. Daarom toch maar mijn verlenginging geannuleerd.
Kl*te vodafone.
Dat laatste is sowieso het geval. Mijn aanbod bij hun was 128 euro, dus ik heb nu 37 euro meer betaald maar ik heb hem dan wel meteen. Ik heb geen webwinkel kunnen vinden die goedkoper is.kbloem schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 09:24:
Toch betalen jullie veel geld hoor. Of Vodafone is toch aardig voor mij. Ik betaal 168 icm 1 jaar Vodafone pakket van 45 euro...
In combinatie met 2 jaar?atjong schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:18:
[...]
Dat laatste is sowieso het geval. Mijn aanbod bij hun was 128 euro, dus ik heb nu 37 euro meer betaald maar ik heb hem dan wel meteen. Ik heb geen webwinkel kunnen vinden die goedkoper is.
Denk het niet, want bij T-mobile is 'ie er al vanaf 70 bij twee jaar (verlengen, dat wel).
Eeej, ik ook! Wilde het je net vertellenmaximus1 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:06:
Ik heb net een sms-je gekregen dat ze contact met me opnemen volgende week over het bezorgen van de HD2
Dit is 1 a 2 weken eerder dan eerder verteld![]()
Hopen dat ze in het begin van de week contact opnemen, ik heb dan namelijk vakantie
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Kenny_026 op 16-02-2010 12:11 ]
Helaas was ik er al achter gekomen dat het een kansloos bedrijf is... Hopelijk zijn ze volgende week op voorraad, dan ga ik dan wel mijn abonnement weer verlengen...kbloem schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:02:
Vodafone vertelt mij zojuist doodleuk dat de HTC HD2 niet meer geleverd word omdat deze softwareproblemen heeft. Welke software problemen? Wat een kansloos bedrijf is het toch ook....
edit:
Toch weer even gebeld en nu met Loyalties... De HTC HD2 is volgende week weer op voorraad. Op de vraag waarom de eerste lijn dan met zo'n antwoord komt was hun antwoord dat de eerste lijn nu uitbesteed is aan derde partijen. Deze zetten veel nieuwe mensen op de lijn die zomaar een antwoord geven om maar van je af te zijn.
Toch klote allemaal... Ik ben dan nog zo dat ik het wel begrijp maar ik bel voortaan maar standaard naar loyalties omdat daar de vaste vodafone medewerkers zitten...
[ Voor 24% gewijzigd door Ex Nunc op 16-02-2010 18:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als het om een nieuw abonnement gaat zou ik T-Mobile bellen om te annuleren en online bestellen via de PDAshop (Relax 35 + Inet standaard) voor 0 euro. Uit voorraad leverbaar en levering binnen 24 uur.ibodar schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:38:
5 februari 2010 een abbo incl. HTC HD2 online besteld bij T-Mobile.
Ook ik heb begin vorige week een brief gekregen dat het nog 10 werkdagen zal gaan duren. Eind vorige week een SMS dat u binnenkort wordt gebeld voor het maken van een leverafspraak tussen 22 feb tot 26 feb 2010. Vandaag een SMS niet eerder dan 20 maart.... Voorspeld niet veel goeds ben ik bang.
Maar intussen dus wel al betalen voor een nieuwe abbo!
Verwijderd
Weet niet of het werkt, maar dit is de link.maximus1 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:18:
DickNekker, bedankt voor dit bericht.
Maar waar staat dat verlenging 44 euro kost?
Dat zie ik niet op de website staan namelijk.
En zo te zien hebben zij hem gewoon op voorraad, dan annuleer ik morgen mijn verlenging via t-mobile en sluit ik een verlenging af bij de PDA shop, dan kan ik hem donderdag ophalen in Rotterdam
[ Voor 17% gewijzigd door NL-RaVeR op 17-02-2010 15:58 ]
Bedankt voor de link! Je hebt gelijk tis net zo duur. In mijn geval gaat het om een abbo verlenging. Geweldig!Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 06:38:
[...]
Weet niet of het werkt, maar dit is de link.
PDAShop HD2
Na selectie van HD2 kiezen voor de optie Kies zelf een abonnement. T-Mobile selecteren en vervolgens het tabblad Verlengingen. Eerst Relax 35 toevoegen en vervolgens Web & Walk Plus toevoegen. Dan kost de HD2 maar 44 euro.
[ Voor 7% gewijzigd door ibodar op 17-02-2010 14:20 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
Kun je 3 of 4 maanden van tevoren verlengen via PDAShop bij T-Mobile? In geval van drie kan ik net zo goed wachten tot die sukkelaars hun zaakjes weer op orde hebben...maximus1 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:17:
Waarom overstappen Joene?
Ga gewoon naar PDAshop en verleng daar je abo met t-mobile
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq