Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 20:55
Gisterochtend (opnieuw!) mijn abbo verlengt en verhoogd (met gratis HTC HD2) en mevrouw vertelde mij, dat hij maandag binnen zou komen.

Nog geen drie kwartier later ontving ik het volgende mailtje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Betreft: vertraging bestelling met ordernummer *******

Hi ***************, 

Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren. 

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is,ontvang je een sms. De koerier zal je bellen om een afleverafspraak te maken.

Groeten van Hi

Direct dus mijn status op Hi.nl opgevraagd:
code:
1
2
3
Laatste update: 16/01/2010

Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)

Terwijl de HTC HD2 wel (direct) via de webshop is te verkrijgen. :? http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-HD2/THTOUHD2bl.html "Voor 17:00 uur besteld = morgen in huis"...

Nu maar hopen dat hij snel weer binnenkomt, want dit wordt niet leuk meer. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 19:40
SparTi schreef op zondag 17 januari 2010 @ 08:47:
Gisterochtend (opnieuw!) mijn abbo verlengt en verhoogd (met gratis HTC HD2) en mevrouw vertelde mij, dat hij maandag binnen zou komen.

Nog geen drie kwartier later ontving ik het volgende mailtje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Betreft: vertraging bestelling met ordernummer *******

Hi ***************, 

Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren. 

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is,ontvang je een sms. De koerier zal je bellen om een afleverafspraak te maken.

Groeten van Hi

Direct dus mijn status op Hi.nl opgevraagd:
code:
1
2
3
Laatste update: 16/01/2010

Geen voorraad (een van de bestelde artikelen is tijdelijk niet leverbaar)

Terwijl de HTC HD2 wel (direct) via de webshop is te verkrijgen. :? http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/HTC-HD2/THTOUHD2bl.html "Voor 17:00 uur besteld = morgen in huis"...

Nu maar hopen dat hij snel weer binnenkomt, want dit wordt niet leuk meer. ;(
Ditzelfde bericht kreeg ik ook, nadat ik hem vrijdag besteld had bij verlenging. Maar zaterdagmiddag had ik hem wel gewoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
crimescene schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:42:
[...]

Ditzelfde bericht kreeg ik ook, nadat ik hem vrijdag besteld had bij verlenging. Maar zaterdagmiddag had ik hem wel gewoon binnen.
Mooi om te lezen dat het bij jou ook zo ging. (Krijg misschien nu toch een beetje valse hoop dat het hier ook nog goed komt ;) )

M.a.w. het kan dus alle kanten op. :/

Heerlijk systeem heeft Hi dan. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
Zaterdagochtend kreeg ik netjes track&trace code bij status overzicht bestelling online, en die gaf aan dat de chauffeur onderweg was. En dat klopte dus gewoon. Dus gewoon een goede en snelle service van Hi, net zoals de afgelopen 10 jaar al dat ik bij Hi zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03 14:08
SparTi schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:56:
[...]

Mooi om te lezen dat het bij jou ook zo ging. (Krijg misschien nu toch een beetje valse hoop dat het hier ook nog goed komt ;) )

M.a.w. het kan dus alle kanten op. :/

Heerlijk systeem heeft Hi dan. :>
Je zou ook zo maar eens 2 maanden kunnen wachten op Hi... Zoals ik nogsteeds wacht, incapabele medewerkers daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
eelkevdbos schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:30:
[...]

Je zou ook zo maar eens 2 maanden kunnen wachten op Hi... Zoals ik nogsteeds wacht, incapabele medewerkers daar...
Daar sta ik inderdaad van te kijken, dat het in jouw geval (en in meerdere gevallen) al 2 maanden duurt.

Je hebt toch wel de KS gebeld om je geld terug te eisen voor deze maanden? Je gaat immers niet betalen voor je abbo, omdat ze je nieuwe telefoon (nog) niet kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met het bestellen van een toestel via een officieele kpn winkel?

ik heb het toestel afgelopen maandag besteld, was vrijdag nog even langs gegaan in de winkel en de mevrouw daar wist mij te vertellen dat het toestel niet meer op de schaarste lijst stond(lijkt mij dat hij dan weer goed leverbaar moet zijn?).

misschien dat er nog iemand is die dit ook heeft gehad en kan vertellen hoelang hij/zij ongeveer heeft moeten wachten. Heb nu nog een oude tytn1 en kan echt niet wachten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09-2023
Hey allemaal, ik volg nu al zo'n twee maanden dit topic omdat ik me zo goed mogelijk probeer in te lezen voor ik mijn T-Mobile abbo verleng 28-01-2010. Echt super, alle tips en ervaringen die jullie delen!! Ik heb net ff met de KS van T-Mobile EXTRA gebeld om te informeren naar de mogelijkheden om je opgespaarde punten te gebruiken om de bijbetaling van een toestel bij een contractverlenging mee te betalen. En dat kan! Weliswaar alleen in de t-mobile shop zelf, niet telefonisch en de beste dame had helaas ook geen flauw idee hoeveel punten hoeveel korting opleveren (en dan werk je bij t-mobile EXTRA!!) maar toch, ik had de suggestie nog niet eerder gehoord dus ik denk, ik drop 'em ff.

Ik ga morgen in de shop informeren hoeveel punten bv die belachelijke bijbetaling van 200,- Euro kost want ik moet en zal die HD2 hebben maar om nou mijn huidige relax 150 abbo'tje zonder internet (18 Euro pm) te gaan verdubbelen met weet ik hoeveel bijbetaling is wel erg gortig!!

Wat vinden jullie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Laatst online: 06-01 12:46
Groot gelijk om even te kijken.
Hoeveel punten heb je?

Want ik ben bang voor je dat je maar 2 a 3 tientjes korting zal krijgen. Die punten zijn niet zoveel waard.

voor 1200 punten (ofso dachtk) krijg je 25 euro korting op je factuur. Als je dit als graadmeter houd dan heb je veel punten nodig om het toestel goedkoop te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bijna goed, voor 650 punten krijg je 10,- Euro korting op je factuur en voor maar liefst 1600(!) punten krijg je 25,- Euro korting. Idd niet veel dus, maar ja als je net als ik gewoon een heeeeeeele tijd niet op die punten gelet hebt kom je zo aan 7500 punten...yep. Ik hoop dat ik door het inwisselen van deze punten gewoon zoveel mogelijk toestelkorting kan afdwingen (na onderhandelingen natuurlijk ;-)) zodat ik geen overbodig duur abbo hoef te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Ooow ok, dat scheelt gelijk al idd. 7500 punten kun je wel wat korting mee krijgen.

Eerst vragen, kan er niet iets vanaf omdat ik zolang al klant ben ofso.

Stel dat het lukt is er al iets vanaf.

Dan beginnen over dat je korting krijgt als je WnW erbij krijgt. ik kreeg 40 euro korting.

Daarna pas over de punten beginnen. Dan is er al veel korting af en dan met die punten erbij ook nog is veel korting.

Als je gelijk begint over die punten zullen ze daarna niet zomaar nog meer korting geven ;)
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx, ik ga idd eerst flink onderhandelen voordat ik lekker droog begin: "mooi dus ik krijg 'em voor 100,- Euro?? haal dat dan maar van m'n puntjes af !!!" Hopen dat het lukt. Een ding bedenk ik me wel, volgens mij had i hier een keer gelezen dat ze vaak telefonisch betere aanbiedingen kunnen en mogen doen dan in de shop...want dan kan ik die punten natuurlijk net zo goed gebruiken voor kortingen op m'n facturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rix999
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09-2022
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 19:26:
Heeft er iemand ervaring met het bestellen van een toestel via een officieele kpn winkel?
23 december besteld in Almere, wekelijks langsgegaan om na te vragen maar nog geen andere reactie dan dat zij het ook erg vervelend vinden. Morgen ga ik weer langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanwitkamp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-09 22:16
(jarig!)
hallo allemaal,
ik ga zeer binnenkort een HD2 aanschaffen bij een abonnement, en dus volg ik dit topic al een tijdje.
ik zit echter te twijfelen tussen Hi (waar ik nu zit) en Vodafone.
Hi is namelijk goedkoop, en geeft relatief veel toestelkorting + extra korting van KS die je erbij kunt lullen, maar ik hoor desdanig veel negatieve berichten over de 'Eindeloos Online' bundel van Hi met zijn lage snelheid en de bijbehorende FUP dat ik twijfel om over te stappen op Vodafone (snel internet voor 10 eu pmd, en ruimere FUP).
toch zie ik hier veel mensen die hem bij Hi hebben besteld, dus zou ik nu diegenen willen vragen hoe het internet bevalt op de HD2 icm Hi of Vodafone wat betreft snelheid en FUP [vooral wat betreft download limiet],
en wat jullie zouden aanraden.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rix999 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:48:
[...]

23 december besteld in Almere, wekelijks langsgegaan om na te vragen maar nog geen andere reactie dan dat zij het ook erg vervelend vinden. Morgen ga ik weer langs.
Shit meen je niet :(

ik was er donderdag en toen is mij wel verteld dat hij van de schaarste lijst af is.

ik houd valse hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even jullie advies nodig in onderstaande zaak:

Op 15 december heb ik bij Vodafone geinformeerd of ik mijn abbo kon verlengen icm met een Nokia E72, offerte opgevraagd en ontvangen. Uiteindelijk toch gekozen voor de HTC HD2 zie onderstaand verhaal...

Heb op 22 december een HTC HD2 besteld met een verlenging van mijn abbo bij Vodafone, volgens hun website hebben ze een levertijd van 1 werkdag. Dus op 24 december nogmaals gebeld waar het toestel bleef..."Ja meneer, na de kerst kunt u het toestel ontvangen", prima inmiddels was het 31 december geworden, nog altijd geen toestel dus nog maar eens bellen..."er is iets fout gegaan bij de eerste bestelling (ws omdat op de orderbevestiging een HTC HD2 en een Nokia E72 stonden...maar hier heb ik toen meteen voor terug gebeld en de ks zou het in orde maken) heb het nu in orde gemaakt dus in de begin volgende week zult u uw toestel ontvangen". Uiteraard nog altijd geen telefoon op vrijdag 8 januari, dus ik nog maar eens bellen "door een verhuizing van ons warehouse worden alle bestellingen begin volgende week geleverd". Na nog vele malen gebeld te hebben, is mijn telefoon uiteindelijk dinsdag 12 januari afgeleverd.

Tot mijn verbazing ontving ik van de koerier 2 pakketjes, ik dacht dat er misschien een HD2 en een Nokia E72 in zouden zitten ivm de fout in het begin van de order. Maar na bestudering van de inhoud van de pakketjes bleek in beide pakketjes een HD2 te zitten (heb maar op 1 pakketje van de koerier hoeven tekenen trouwens). Een HD2 heb ik inmiddels tot mijn tevredenheid in gebruik de andere ligt nog in de kast...

Kortom vraag is eigenlijk wat zouden jullie doen met het toestel wat in de kast ligt...

Verder vroeg ik me af of er meer mensen zijn die slechte ervaringen hebben met de ks van Vodafone...lange wachttijden en antwoorden waar je niets aan hebt?

edit: klachtenbrief naar de klantenservice is inmiddels in de maak, moet ik hierin kenbaar maken dat ik een tweede toestel in de kast heb liggen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Als ik jouw was zou ik het toestel houden.
Laat het nog een maandje of wat ongeopend zodat ze nog de tijd hebben om hierop terug te komen.
Stel dat ze je nou opbellen, je hebt er 2 ontvangen bla bla. Dan heb je hem gewoon nog compleet ongeopend liggen en kun je hem teruggeven.

Maar als ze niks laten horen dat missen ze hem ook niet. Dus verkopen of weggeven ^^

Dat is mijn advies, er zullen mensen zijn die het hier niet mee eens zijn, dat mag :) maar je moet het zelf weten uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Ik kan volgende week mijn abo via t-mobile verlengen. Keus is helemaal op de HD2 gevallen. Mijn vraag is alleen is hij al een beetje leverbaar in de shop ? Of is het zo dat ik volgende week kom ze er geen hebben ? En mijn abo loopt deze zondag over precies 4 maanden af dus mag ik verlengen bij t-mobile. Maar kan ik anders niet nu alvast naar de shop gaan en er eentje reserveren ofzo of doen ze dat allemaal niet ? Mocht niemand een idee hebben rij ik morgen wel effe langs de t-mobile shop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Voor zover ik weet hebben de shops hem niet op voorraad.
Begin volgende maand zal de kans vele malen groter zijn dat ze ze op voorraad hebben.

En volgens mij heeft nog niemand hun HD2 binnen van T-mobile. Volgende week worden ze allemaal verwacht.
Dan is het even afwachten natuurlijk.

Dus ik zou hem gewoon bestellen via de telefoon, 0800 nummer. En dan afwachten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rix999 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:48:
[...]

al wat gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
Vele zullen mij al wel kennen van dit topic. Ik ben een van de veteranen in het ordersysteem van Hi.

Update voor alle Hi bestellingen:

De HD2 is niet meer op voorraad bij Hi.
Nu bestellen, is over 2 weken thuisbezorgd. (optimistische schatting)

Ook te horen gekregen van de laatste klantenservice medewerker dat er opnieuw (lees: keer nummer 5) een fout is gemaakt in het opnieuw inleggen van mijn order. Kortom: gaat er iets mis met je order, blijf bellen.

Tip voor de mensen die al heel lang wachten:
Ik heb een vergoeding van +/- 65 euro gekregen voor het lange wachten op mijn toestel in de tijd dat mijn abonnement al verlengd is.

Ik houd jullie op de hoogte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 08:59

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Ik sta bij GSM web nu in de wachtrij voor de levering van de HD2.
Vandaag (dinsdag) en donderdag komen de bestellingen bij hun binnen.
Misschien heb ik hem morgen dus, en in ieder geval heb ik hem vrijdag :)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:34
Net gebeld met Telfort.
Ik kan per vandaag gaan verlengen.
De HD2 stond daar al weken alszijnde ''verwacht'' en nu niet meer dus eerst een zekerheidje inlassen door te bellen of ze hem daadwerkelijk op voorraad hadden, dit bleek dus wel het geval. :9~

Vervolgens mijn wensen aangegeven om er vervolgens aan het eind v/h gesprek achter te komen dat het internet wel €2,50 maand kost maar na 6 maanden wordt dit een tientje!! :(

Ik vraag ''Waar staat dat?"
hij: ''Als u op bestel drukt''
Ik: ''Ben niet gek, dit is leuke misleiding zo''
hij: ''We hebben dit aangekaart bij de marketing afdeling en dit SCHIJNT zo te mogen''

Wat zijn dat voor praktijken?
Zou dat echt zo mogen?

Je vult je wensen in, er staat werkelijk nergens een waarschuwing o.i.d., om dus als je uiteindelijk besteld hebt erachter te komen dat je op jaarbasis €135!!! (18x€7,50) meer kwijt bent 8)7
En dus vervolgens als het hier niet mee eens bent de hele zooi weer op moet zeggen (7dgn wettelijke)bedenktijd.

Ben je 10 jaar trouwe klant, krijg je een *korting* van €59 (toestel gratis) en wordt je nog genaaid.....
Geldt dit voor alle providers? Dat het inet alleen de 1e 6mnd goedkoper is?

[ Voor 4% gewijzigd door ScooBY_DoO op 19-01-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg bij kpn in de winkel mijn internet het eerste jaar voor 2,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2021
Ik zit bij KPN en mijn Internet is het hele eerste jaar maar €2,50. Dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Vandaag gebeld met de Hi klantenservice, en het vrouwtje aan de andere kant van de lijn wist mij te vertellen dat de HD2 gewoon een levertijd van 2 tot 5 dagen heeft zoals op de site staat vermeld. Dus ik meteen eenetje besteld bij haar, dat zou volgens haar nog sneller gaan dan via hun site.

Krijg netjes een bevestigingsmail van de bestelling, en een uur later nog 1 dat het bewuste toestel toch niet op voorraad is. Zucht....

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:34
Jan888 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:37:
Die aanbieding heb ik inmiddels gelezen ja maar dat is 240minuten en sms in 1 bundel.
Ik heb een 300minuten bundel en een aparte sms-bundel waar ik meer ruimte heb anders had ik inderdaad die Hi-aanbieding genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan888 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:37:
heb jij je toestel toevallig ook besteld in een kpn winkel?

En dus ervaring er mee hoelang dat duurt. Ik wacht nu nog "maar" een week.
Maar vindt dit eigenlijk al te lang, ik zie dat hij echt bij elke webwinkel vollop op voorraad is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
Bal0n schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:38:
Vandaag gebeld met de Hi klantenservice, en het vrouwtje aan de andere kant van de lijn wist mij te vertellen dat de HD2 gewoon een levertijd van 2 tot 5 dagen heeft zoals op de site staat vermeld. Dus ik meteen eenetje besteld bij haar, dat zou volgens haar nog sneller gaan dan via hun site.

Krijg netjes een bevestigingsmail van de bestelling, en een uur later nog 1 dat het bewuste toestel toch niet op voorraad is. Zucht....
Dat bericht kreeg ik dus vrijdagavond ook nadat ik hem besteld had, maar hij is zaterdagmiddag toch netjes afgeleverd. Dus binnen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 21:57
Nou, na een week maar eens gebeld en zo waar, na 3 medewerkers konden ze me vertellen dat de levering gaat plaatsvinden na 27/1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 08:59

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

YEAH!!! HD2 is nu verzonden.. morgen dus binnen:D

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellStorm666 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:58:
YEAH!!! HD2 is nu verzonden.. morgen dus binnen:D
lucky bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rix999
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09-2022
Wat verder gevraagd dan normaal en te horen gekregen dat ik vrijwel bovenop de stapel lig dus dat de kans groot is dat ik vrijdag aan de beurt ben. Áls er tenminste HD2's geleverd worden. Als het vrijdag zover is dan heb ik een maand gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 16:57:
[...]

heb jij je toestel toevallig ook besteld in een kpn winkel?

En dus ervaring er mee hoelang dat duurt. Ik wacht nu nog "maar" een week.
Maar vindt dit eigenlijk al te lang, ik zie dat hij echt bij elke webwinkel vollop op voorraad is.
Ik had hem besteld in een Hi winkel. Heb er ruim een maand op gewacht en aangezien ze mij nog steeds niets konden vertellen ben ik gaan rond bellen. Heb het nummer gevonden van 3 Hi winkels (Amsterdam 2x en Rotterdam). Voor mij totaal niet in de buurt maar ik was er wel toe in staat om daar gewoon heen te rijden als ze hem hadden, tevergeefs.

Toen kreeg ik de tip van één van de Hi medewerkers dat ze ook bij sommige KPN winkels Hi abbo's leveren als er geen Hi winkel in de buurt is. Ik loop momenteel stage in Waalwijk dus zodoende heb ik naar de KPN winkel in Waalwijk gebeld. Konden geen Hi abbo leveren maar een KPN abbo was eigenlijk bijna hetzelfde en die hadden nog 1 HD2 liggen. Meteen dezelfde avond na mn stage opgehaald. Van de Hi winkel trouwens nog steeds niets gehoord (werkelijk schandalig) besteld op 3 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn hiervan zinkt de moed me toch aardig in de schoenen :(

vanmiddag ook maar weer even rond bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:30

migros

Nooit meer een Samsung

Dat verhaal over Hi en KPN wordt steeds langer zeg. Lijkt erop dat elke webshop en winkel het toestel kan leveren behalve Hi en KPN. Is het niet verstandiger om gewoon niet met deze provider in zee te gaan? Abonnementen zijn vanaf januari toch al met 50 procent gestegen bij deze provider. :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 08:53
migros schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:29:
Dat verhaal over Hi en KPN wordt steeds langer zeg. Lijkt erop dat elke webshop en winkel het toestel kan leveren behalve Hi en KPN. Is het niet verstandiger om gewoon niet met deze provider in zee te gaan? Abonnementen zijn vanaf januari toch al met 50 procent gestegen bij deze provider. :+
Ja, maar KPN en Hi hebben wel de beste netwerken. Met T-mobile heb ik vaak geen verbinding meer, maar KPN gaat altijd en overal door.

Vraagje, Internetten kost helemaal geen belminuten toch? Ook geen eerste minuut inbellen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een optie, alleen bij t-mobile en vodafone krijg je een branded toestel en bij kpn/hi niet.

tevens kan ik nu mijn abonnement verlengen en dan hopen dat ik het toestel binnenkort krijg en anders moet ik tot april wachten tot mijn abonnement afloopt.

en waarschijnlijk mag je bij een abonnement met mijn kosten nog wel wat bijlappen ook voor het toestel terwijl ik hem nu gratis krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:18:
Is een optie, alleen bij t-mobile en vodafone krijg je een branded toestel en bij kpn/hi niet.
Van t-mobile is het nog totaal niet zeker of deze branded zijn of niet.
Dat is afwachten totdat de eerste HD2 word afgeleverd.

Ik kreeg te horen dat hij branded was terwijl andere weer horen van niet.
Dus voor zover heeft Vodafone alleen nog maar een Branded version van de HD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Op het forum van T-Mobile is te lezen (gemeld door een moderator) dat het toestel bij T-Mobile unbranded is. Maar zeker weten doen we het pas als de eersten hun toestel binnen hebben natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 11:15

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:18:
Bij t-mobile en vodafone krijg je een branded toestel en bij kpn/hi niet.
Bij T-Mobile krijg je GEEN branded toestel op dit moment.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:30

migros

Nooit meer een Samsung

een enkele webwinkel levert branded toestellen en ze zijn allemaal goedkoper dan KPN en HI. Dus nog steeds snap ik niet waarom er direct bij de provider wordt besteld??

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32
T-mobile heeft idd geen branded toestellen. Ik had ook op XDA een topic gestart hierover. Nu betrof het wel geen NL t-mobile, maar ook de UK versies waren niet t-mobile branded.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
migros schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 17:09:
een enkele webwinkel levert branded toestellen en ze zijn allemaal goedkoper dan KPN en HI. Dus nog steeds snap ik niet waarom er direct bij de provider wordt besteld??
Geen enkele webwinkel kan mij het aanbod doen wat ik als vaste klant heb gekregen van Hi. Dus er is wel degelijk reden om direct bij een provider te bestellen. Tenzij je natuurlijk gewoon een "nieuw" abonnement neemt en niet gaat verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 13:16
Zijn er mensen hier die de telefoon online hebben besteld bij VF en geleverd hebben?
Heb namelijk gebeld en ze zeggen dat hij door een nieuwe koerier verzonden is (TNT).
Ze kunnen daarom in het systeem niet zien waar die uithangt.
Echter zeggen ze ook dat het distributiecentrum vertraging heeft opgelopen door een verhuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 14:58
Zojuist contact gehad met de afdeling particuliere verleningen van KPN.
HD2 is (as we speak) niet leverbaar, men verwacht 28-01 nieuwe levering.
Dan gaan ze uiteraard de lijst met wachtende, reeds bestelde klanten afwerken.

edit:
foute datum

[ Voor 6% gewijzigd door Smirnoff op 21-01-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
Smirnoff schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:03:
Zojuist contact gehad met de afdeling particuliere verleningen van KPN.
HD2 is (as we speak) niet leverbaar, men verwacht 28-02 nieuwe levering.
Dan gaan ze uiteraard de lijst met wachtende, reeds bestelde klanten afwerken.
28-02? :?

Hoop echt voor je, dat je een typo hebt gemaakt en 28-01 bedoelt.

Binnenkort wederom maar is bellen met de KS van Hi waar mijn telefoon blijft. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Net een sms van T-Mobile gekregen: Er wordt een afspraak gemaakt in de week van 1 maart....
Dat wordt dus nog een mooi tijdje wachten helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Idd cryonic90, ik heb precies hetzelfde sms-je gekregen.

Ik vind het een beetje achtelijk van t-mobile omdat ze eerst zeggen dat het hooguit 4 weken zou duren. Zet hem dan nog niet op de website als hij pas 2 maanden later leverbaar is.

bijna 2 maanden wachten voordat je hem hebt is best erg. Ik wacht nog even af en bel binnenkort wel even om verhaal te halen. Misschien valt er wel iets te regelen.

Stel dat hij ergens anders ineens goedkoper word dan stap ik zo over denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vreugde van 11 januari 2009 was helaas onterecht... Ik kreeg namelijk van T-Mobile maar geen bevestiging van de gemaakte afspraken. Ik voelde aan mijn water dat er iets scheelde. Ik zag mijn gratis HD 2 bij een verlenging van mijn flex 25 abo voor 24 maanden in rook opgaan. Uiteindelijk heb ik gebeld met T-Mobile op woensdag 13 jan. met de vraag waarom ik nog geen bevestiging had ontvangen. Om het verhaal kort te houden. Het aanbod, lees gratis HD 2 was niet mogelijk bij dit abo. Had mij niet toegezegd mogen worden. Ik natuurlijk behoorlijk over de z*ik. Ik aangegeven dat ze maar met een oplossing moesten komen. Toestel zou gewoon € 150,-- moeten kosten bij deze verlenging van 24 maanden. Uiteindelijk door een supervisor van T-Mobile teruggebeld. Na een lang en heftig gesprek tot een in mijn ogen redelijke modus gekomen. Moet gewoon de € 150,-- betalen maar krijg via mijn rekeningen € 70,-- korting. Ik heb aangegeven dat ik wel wilde hebben dat ik het toestel gewoon binnen de toegezegde tien werkdagen zou ontvangen, gerekend vanaf maandag 11 januari. Dit kon niet, gewoon 10 dagen na woensdag 13 januari. Ok, nagevraagd of toestel op voorraad was. Toestel was op voorraad aangezien ze een hele grote voorraad hadden ingekocht.

Twee dagen later een sms van T-mobile. U wordt tussen 20 en 27 januari gebeld voor een afleverafspraak. Ik happy... Dus ik sinds gisteren vol verwachting op een telefoontje van T-Mobile aan het wachten. Vanmorgen bleek het dus weer een dode mus te zijn... Sms van T-Mobile... U wordt gebeld tussen 1 en 5 maart voor een afleverafspraak!!!! Onze excuses voor de lange levertijd. Nee, bedankt voor jullie excuses. Ben ik vet mee...

Direct klantenservice gebeld. Hele verhaal gedaan en mijn ongenoegen geuit. Vrouwtje was redelijk ontdaan door mijn felle houding (interesseert mij overigens niet echt, de prutsers van T-Mobile). Zij gaf aan dat het toestel uitverkocht is en dat ik pech heb gehad met hoe de situatie is gelopen. Zij zou een klachtenformulier invullen en ik zou nog iets horen. Ik heb ook gevraagd om teruggebeld te worden door die supervisor van woensdag 13 januari waarmee ik de eerder beschreven modus ben overeengekomen. Ben benieuwd in de oplossing.

Ik ben al jaren klant bij T-Mobile, heb er twee abonnementen en nog niet één slechte ervaring gehad. Nu een opeenstapeling van klachten in twee weken tijd. Dit is echt super balen... Ben nog steeds kwaad over de situatie. De ene toezegging na de ander die niet nagekomen wordt!

Iemand dezelfde ervaring met T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, op 14 januari telefonisch m'n abo bij T-Mobile verlengd incl. een HTC HD2. Een week lang niks gehoord dus vandaag (21 jan.) maar eens gebeld. Krijg ik te horen dat er een levertijd van 4 weken is. Dat had ik liever gehoord bij het plaatsen van de bestelling, maar goed.
Krijg ik vandaag een SMS van T-Mobile dat er in de eerste week van maart contact wordt opgenomen voor aflevering. Dus geen 4 weken levertijd maar 7 weken, da's wel erg gortig. Zou ik de verlenging kunnen annuleren en ergens anders gaan shoppen?

Nico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Tuurlijk kun je annuleren. Ik zeg doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, annuleren bij T-Mobile en wat zou dan het alternatief zijn om een gratis HD2 te krijgen met nummerbehoud bij een andere provider? Suggesties?

Ik denk persoonlijk dat er bij T-Mobile een fout in hun systeem heeft gezeten waardoor er te goedkope abonnementen (Relex 25) verkocht zijn met gratis HD2. En die mensen, waaronder ik, moeten nu gewoon maar even geduld hebben. Of ze hopen dat mensen die tot maart moeten wachten hun verlenging annuleren.

Nico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Ik ben zelf sinds kort van Hi naar KPN overgestapt (is eigenlijk gewoon een verlenging, ook met de bijhorende korting omdat het bij elkaar hoort) en ik ben tot nu toe tevreden over de gang van zaken. Heb hem in een winkel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 14:58
SparTi schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 09:59:
[...]

28-02? :?

Hoop echt voor je, dat je een typo hebt gemaakt en 28-01 bedoelt.

Binnenkort wederom maar is bellen met de KS van Hi waar mijn telefoon blijft. ;(
FOUTE DATUM, my bad... sorry, 28-01!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkForce
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 11:34
Chris89 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 21:17:
Zijn er mensen hier die de telefoon online hebben besteld bij VF en geleverd hebben?
Heb namelijk gebeld en ze zeggen dat hij door een nieuwe koerier verzonden is (TNT).
Ze kunnen daarom in het systeem niet zien waar die uithangt.
Echter zeggen ze ook dat het distributiecentrum vertraging heeft opgelopen door een verhuizing.
Ik heb bij VF telefonisch besteld op 04-01-2010.
Heb afgelopen vrijdag (15-01) een verzendbevesteging gekregen met een track&trace code van TNT. Maar de HD2 is nog steeds niet geleverd. Ze vertelde mij begin van de weekdat bij hun nog in het distributiecentrum lag. En hoor nu vandaag dat de HD2 niet op voorraad is en dat ze vanaf 26-01 weer binnen krijgen. Zei al dat is vreemd eerst een verzendbevestiging en later een brief dat de HD2 al geleverd was, maar heb nog niks. Werd mij verteld dat het vaker zo gaat, dan versturen ze de bevestiging en de brief en dan komen ze er achter dat er geen voorraad is in het distributiecentrum, lekkere communicatie daar :(

PSN: ExtremeGreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
migros schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:29:
Zaterdag 9 januari een HD2 besteld via de kpn website en woensdag de 13de had ik hem in huis.

Flexibel Online 325 1 jaar + Surf&Mail Totaal 1 jaar, voor het toestel heb ik € 89,95 bijbetaald.

Ik ben zeer tevreden dus _/-\o_ .

[ Voor 8% gewijzigd door Roydriguez op 21-01-2010 17:13 ]

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roydriguez schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 17:07:
[...]

Zaterdag 9 januari een HD2 besteld via de kpn website en woensdag de 13de had ik hem in huis.

Flexibel Online 325 1 jaar + Surf&Mail Totaal 1 jaar, voor het toestel heb ik € 89,95 bijbetaald.

Ik ben zeer tevreden dus _/-\o_ .
dat is zeker nice, ik wacht nog steeds, 12e toestel besteld. tot heden niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Vorige week heb ik ook een SMS gehad van t-mobile dat ik tussen 20 en 27 januari gebeld wordt om een afspraak te maken. Echter als ik de verhalen hier zo lees kan ik nog wel veel langer wachten :@ Heb mijn abonnement op 11 januari laten verlengen... Misschien toch maar over op KPN want dit is echt waardeloos.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Aan de telefoon heb ik nog gevraagd en ook op T-Mobile forum gelezen dat de mensen die voor 12 januari besteld hebben inderdaad eind januari, begin februari gebeld/gemaild worden voor een afleverafspraak. Dus ik zou het nog maar even afwachten als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag nog met de telefonische verkoop van kpn en gesproken en de dame in kwestie vertelde dat de volgende levering voor de telefonische verkoop pas de 28e komt, ook zei ze dat de winkels en de telefonische afdeling een andere levering hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Hier een reactie van iemand op het t-mobile forum:

Heb gister contact opgenomen met HTC europe.

Dit is hun reactie:

Marius
(Benelux Support
(Product Info)) Close Pending Geachte Mischa Zervaas, Dank u wel voor uw vraag, Helaas kan ik geen antwoord geven over levertijden van onze Leveranciers of de verkooppunten, dit ligt helemaal aan hun. Met vriendelijke groet, Marius S, HTC 2010/01/21 16:36:16

Inmiddels nog wat contact gehad met HTC. zij gaven mij een telefoonnummer van Brightpoint Nederland. Dit is de distributeur in nederland voor operators en shops.

Zij vertelde mij dat de HD2 volop leverbaar is.

Anne-Marie, waarom worden we door tmobile voorgelogen, aangezien er telefonisch wordt verteld dat HTC ze niet kan leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 16:43
Afgelopen maandag Hi abbo verlengt (1jr 25 euries) en gratis de HD2 gekregen.

Vandaag kreeg ik een smsje dat hij is verzonden... zo hoordtdtdt het dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Inmiddels een SMS van T-mobile gekregen dat ik een afspraak kon maken om de telefoon te laten leveren

A.s maandag mag ik hem eindelijk in ontvangst brengen!

* Possible is toch gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
  • Laatst online: 09-09 09:26
Gisteren ook besteld bij KPN, zojuist besteld waar mij bevesitigings e-mail bleef. Bleek dat hij vandaag weer op voorraad was en waarschijnlijk begin volgende week uitgeleverd gaat worden... Ik wacht gespannen af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik vol dit topic al een tijdje. Ik heb een bestelling geplaatst bij Hi. Nu is het zo dat ik net mijn status bekeek en dat mijn bestelling geannuleerd is wegens onjuiste gegevens. Ik lees bij meerderen dat ze dit probleem hebben. Is mijn abonnement nu echt geannuleerd? Ik heb namelijk wel betaald voor het toestel via Ideal. Ik vraag me af of jullie het toestel ontvangen hebben ondanks dat jullie dit bericht ook kregen. Heb wel een mailtje gekregen dat de verzending vertraagd is, maar niet dat hij geannuleerd is ..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:48:
Hallo,

Ik vol dit topic al een tijdje. Ik heb een bestelling geplaatst bij Hi. Nu is het zo dat ik net mijn status bekeek en dat mijn bestelling geannuleerd is wegens onjuiste gegevens. Ik lees bij meerderen dat ze dit probleem hebben. Is mijn abonnement nu echt geannuleerd? Ik heb namelijk wel betaald voor het toestel via Ideal. Ik vraag me af of jullie het toestel ontvangen hebben ondanks dat jullie dit bericht ook kregen. Heb wel een mailtje gekregen dat de verzending vertraagd is, maar niet dat hij geannuleerd is ..
Waar heb jij dit gecontroleerd? Ik heb de mogelijkheid om mijn bestelling te kunnen controleren nog niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een orderbevestiging gekregen van Hi via de mail. Daarin stond mijn ordernummer, die heb ik ingevoerd op www.hi.nl en daar kan je dan de status bekijken. Maar ik vraag me sterk af wat er mis is gegaan, aangezien ik verleng. Dus wat kan er mis gegaan zijn met de gegevens? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsOo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:25
Ter info:

Geachte heer/mevrouw,

Zojuist hebben wij met u een afspraak gemaakt voor het afleveren van uw nieuwe telefoon, die u besteld heeft bij T-Mobile. Uw bestelling heeft het ordernummer ***********. Wij komen op 05-02-10 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: *************************

Besteld op 12-01-10, 1-jarige verlenging, Relax 25, WnW+ vast, HD2 voor 159,-.

Afleveren kon vanaf 01-02-10, kon helaas zelf niet eerder thuis blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:45:
Ik heb een orderbevestiging gekregen van Hi via de mail. Daarin stond mijn ordernummer, die heb ik ingevoerd op www.hi.nl en daar kan je dan de status bekijken. Maar ik vraag me sterk af wat er mis is gegaan, aangezien ik verleng. Dus wat kan er mis gegaan zijn met de gegevens? :?
@Icetea1
Ik zou zeker even bellen met Hi zodra het maandag is. Wanneer er staat dat hij geannuleerd is, wordt hij waarschijnlijk ook niet doorgegeven aan Reviva (de tussenpersoon tussen Hi en TNT). Vandaag een smsje gekregen dat mijn telefoon morgen bezorgd wordt, terwijl de verwachting begin februari was volgens de klantenservice. Wanneer je er snel bij bent heb je hem dus gewoon nog volgende week is mijn schatting. Succes!

@dude die status wil volgen van z'n order
Klantenservice -> Zelf Regelen -> meer zelf regelen -> bestelling status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
@dude die status wil volgen van z'n order
Klantenservice -> Zelf Regelen -> meer zelf regelen -> bestelling status
Bedankt, ik heb hem bij kpn bestelt bij een verlenging. Helaas is hier wel een formulier maar daar krijg je een undeliver e-mail van terug. Het mail adres wat aan het vragen formulier hangt bestaat niet LOL ... Reeds getwitterd naar kpn, eens kijken of ze ook aan social media doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Eelkevdbos!
Ik heb gister nog gebeld naar de klantenservice. Die vrouw zei dat hij inderdaad geannuleerd is. Ik heb nu een nieuwe bestelling geplaatst, hoop dat deze wel goed gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

Nouja, kennelijk is toch alles goed gegaan. Ik heb dinsdag bij Hi een bestelling geplaatst (Hi 35 Online met een HD2) en vandaag is de TNT aan de deur geweest met het pakketje :D. Jammerlijk sliep ik nog, en moet ik alsnog wachten tot maandag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
Bal0n schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 14:48:
Nouja, kennelijk is toch alles goed gegaan. Ik heb dinsdag bij Hi een bestelling geplaatst (Hi 35 Online met een HD2) en vandaag is de TNT aan de deur geweest met het pakketje :D. Jammerlijk sliep ik nog, en moet ik alsnog wachten tot maandag...
Dat vind ik nog niet heel snel hoor. Bij mij was hij gewoon binnen 24uur in huis. :P Gratis bij een Hi20 abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Nou helaas is mijn bestelling weer geannuleerd. Maar gelukkig begrijp ik het probleem al. Heb vandaag naar de klantenservice gebeld en mijn abonnement kan ik pas vanaf volgende week verlengen. Het is nieuw dat je nu een week van tevoren de aanbiedingen kan bekijken.. Wel vreemd dat ze dat er niet bijzetten maargoed.. Blij dat hij nu zo snel geleverd wordt bij jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrSnuggles

DrSnuggles

Terrapin Station

crimescene schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:29:
[...]

Dat vind ik nog niet heel snel hoor. Bij mij was hij gewoon binnen 24uur in huis. :P Gratis bij een Hi20 abbo.
True, maar na het mailtje dat het toestel niet op voorraad was, kreeg ik er een hard hoofd in dat ik hem nog binnen zou krijgen binnen een week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 11:28
Heeft iemand enig idee of je bij t-mobile een snelle levertijd kan krijgt online/telefonisch of in de winkel ? Ik mag namelijk morgen mijn abbo vernieuwen en wil eigenlijk toch graag bij t-mobile blijven. Maar 6 weken wachten is ook niet echt fijn. Dus daarom vroeg ik me af of ik in de t-mobile winkel misschien een snellere levertijd krijg ofzo ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
1 februari :( Echt snel gaat het allemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Ik sta op het punt een HD2 te bestellen bij KPN. Nu twijfel ik tussen een 1 jarig abonnement (met 250 euro bijbetalen) of een 2 jarig abonnement (tel. gratis).

Bij een verlenging kun je weer een nieuw toestel krijgen (HD3 met Win 7 en full color AMOLED scherm etc).

Behoudens de 250 euro extra korting bij een 2 jarige abbo, zijn er meer voordelen? Kun je bijvoorbeeld een 2 jarig abonnement afkopen na 1 jaar?

Wat zijn jullie overwegingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:01

HollovVpo1nt

I like gadgets

Bij een verlenging kun je weer een nieuw toestel krijgen (HD3 met Win 7 en full color AMOLED scherm etc).
Hoe komt KPN daarbij? De HD3 is nog niet eens aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
HollovVpo1nt schreef op zondag 24 januari 2010 @ 11:05:
[...]
Hoe komt KPN daarbij? De HD3 is nog niet eens aangekondigd.
Nee, maar tegen die tijd misschien wel. Er zijn al wat rumors. Ik probeer een overweging te maken, zie mijn post boven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
honey schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:03:
[...]

Nee, maar tegen die tijd misschien wel. Er zijn al wat rumors. Ik probeer een overweging te maken, zie mijn post boven. :D
Je weet dat als je de HD4 koopt de HD5 in de pijplijn zit. Meestal komt er elk jaar/half jaar een nieuw model. Dus als je daar op gaat wachten dan kan je of lang wachten of voor veel geld een early adopter worden of gewoon bestellen en accepteren dat over een half jaar er weer een nieuw en dikker/vetter/fluffer model is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
zeef schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:24:
[...]

Je weet dat als je de HD4 koopt de HD5 in de pijplijn zit. Meestal komt er elk jaar/half jaar een nieuw model. Dus als je daar op gaat wachten dan kan je of lang wachten of voor veel geld een early adopter worden of gewoon bestellen en accepteren dat over een half jaar er weer een nieuw en dikker/vetter/fluffer model is :+
Nee, dat weet ik ook wel.

Ik vraag me alleen af waarom iemand kiest voor een 1 jarig abonnement en anderen voor een 2 jarig abonnement. Op dit moment neig ik naar een 1 jarige abbo en betaal dan 250 euro bij, maar misschien mis ik wel andere belangrijke overwegingen. Dit wordt mijn eerste abbo, dus ken nog niet alle valkuilen. Bijv, kun je een abonnement afkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook voor 1 jarig gekozen, na 1 jaar verkoop je hem voor 200 euro en kan je dat weer voor je nieuwe toestel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al lucky geweest bij een kpn winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:48:
Hallo,

Ik wens je heel veel succes...mijn abbonement ben ik op 6 december 2009(!) overgestapt van KPN naar Hi, op 17 december hebben ze mijn nummer overgenomen. Op 29 december kwamen ze erachter dat ik onvolledige of onjuiste gegevens zou hebben ingevuld. Na veel gebel hebben ze toegegeven dat zij de fout hebben gemaakt en mijn abbonement tot 2012 hadden verlengt ipv tot 2011. Op 6 januari was er eindelijk een meer capabele mederwerker die er een formule interne klacht van heeft gemaakt(daar moet ik tot 28 januari op wachten!) en dan is het als het goed is verholpen. Maar in de tussentijd nog steeds mijn mobiel niet ontvangen...heb zelfs een keer het dreigement naar mijn hoofd gehad dat ik of de uitslag van de klacht af moest wachten of ik kreeg gewoon geen mobiel...lekkere service...

Ik hoop dat het bij jou wat beter loopt, maar vooral veel bellen!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 16:49:
Ik heb ook voor 1 jarig gekozen, na 1 jaar verkoop je hem voor 200 euro en kan je dat weer voor je nieuwe toestel gebruiken.
Als iemand hem dal wil hebben ;)

Er wordt gespeculeerd dat er een nieuwere versie komt eind dit jaar, met Windows 7 en betere specs, maar dat zou wel snel zijn. Hoeveel tijd zat er tussen de HD en HD2? Morgen ga ik naar de Mediamarkt, hopelijk kan ik daat de beeldkwaliteit zien, dat bepaald of ik 1 jaar of 2 jaar ga kiezen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Tussen 12:40 en 15:40 wordt mijn T-mobile HTC HD2 bezorgd! ik ben benieuwd :9~ *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Possible op 25-01-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:03
Cache schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:48:
offtopic:
Helaas zijn er dus meer slachtoffers van gsmweb... zelf ook problemen mee gehad en mijn conclusie is: het zijn een stelletje amateurs die nul komma nul verstand van zaken hebben. Klantenservice is onbeschoft en laks.

Hierbij dus een waarschuwing, niet bij gsmweb bestellen ook al zijn ze goedkoop. Hoe de site eruit ziet, zo mooi zijn de aftersales ook...
offtopic:
Helemaal mee eens, heb in november besteld en heb nu problemen met ze, HD2 is binnen, maar ze hebben mijn contract start datum naar voren geschoven. Dit ondanks dat ik op alle betreffende formulieren als in de begeleidende email duidelijk neergezet had wat de start datum moet zijn...

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachhimself
Vandaag maar gebeld met KPN waar mijn bevestigings mail bleef... De bestelling was kwijtgeraakt oid. Het hem nu telefonisch besteld en verwacht hem binnen 5 werkdagen (deze week dus :) ) binnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

jra2k schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:29:
[...]

offtopic:
Helemaal mee eens, heb in november besteld en heb nu problemen met ze, HD2 is binnen, maar ze hebben mijn contract start datum naar voren geschoven. Dit ondanks dat ik op alle betreffende formulieren als in de begeleidende email duidelijk neergezet had wat de start datum moet zijn...
Ik denk persoonlijk dat je daarvoor bij je telco moet zijn. GSMweb bepaalt namelijk niet wanneer het contract ingaat oid. Verder geven zij ook alleen maar alle info door aan de telco. Even met hun KS het recht zetten, lijkt mij.
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 15:44:
Nou ik heb vandaag mijn toestel opgestuurd naar GSMWEB. Het werd echt een dure grap om het toestel fatsoenlijk op te sturen naar hun. Ik ben er gewoon boos over. Ze leveren een toestel was defect is en laten mij nog betalen om hem terug te sturen.. ik ben niet gek. Ik heb ze hierover gebeld alleen krijg je dan iemand van de callcenter aan de lijn die niets anders kan dan een script oplezen.. ik heb ze dus gemaild. Dit is wat ik heb gemaild:

[...]

Ik hoop dat ze er snel op reageren want ik ben hier echt niet blij om..
Dat GSMweb een toestel levert wat defect is, daar kunnen zij ook niets aan doen. Zij gaan niet het hele ding testen. Ze doen het niet expres zodat jij een defect toestel krijgt. Daarnaast is een nadeel van het bestellen bij een internetshop gewoon dat je de kosten van verzenden bij een reparatie moet dragen. Kosteloze reparatie krijg je inderdaad, maar de verzendkosten zijn voor jou. Denk maar eens na, dit zo dan oneerlijk zijn tov. bestaande winkels, die deze kosten niet hebben, omdat de toestellen binnengebracht moeten worden. Je hebt de keuze, of bestellen op internet, maar dan de verzendkosten dragen in alle gevallen of naar een winkel gaan als je dat niet aanstaat. Uitzondering is natuurlijk als er grove nalatigheid is van de verzender, dan zou je het kunnen eisen dat ze het wel voor hun rekening nemen.

Ik zelf heb goede ervaringen met GSMweb. Het enige merkwaardige wat ik heb kunnen ontdekken is dat zij maar 1 jaar garantie geven op een HTC toestel, terwijl HTC dat voor 2 jaren doet.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2022
Begrijp ik nu goed dat iedereen bij t-mo tot de eerste week van maart moet wachten voordat ze hun HD2 krijgen? Ik moet zeggen, na het hele verhaal aan het begin van deze maand heb ik voor mezelf eventjes afstand genomen. Ik kon de stresslevels en het gevoel in de zeik te worden gezet door t-mo niet aan. Daarbuiten zou ik een telefoontje krijgen van iemand van relatiebeheer, maar dat is nooit gekomen. Dus voor mij is er nog steeds geen HD2 bij t-mo besteld.

Ik zat nu te denken om er toch maar weer eens aan te beginnen, maar dan lees je hier dat er zo'n absurde levertijd aan vast zit! Dit leid maar tot een conclusie, ik had gelijk toen ik een paar weken terug het volgende stelde:

T-mo wilde wachten met de introductie van de HD2 totdat de iphone niet meer exclusief is. Doordat er veel tumult ontstond over het feit dat het beste HTC toestel niet bij t-mo geleverd werd en mensen dreigend weg te lopen hebben ze een zoethoudertje geintroduceerd. Ze hebben eenmalig een bestelling bij HTC voor de HD2 neergezet zodat de echte "early" adopters en mensen die het toestel heel graag wilden hebben al iets eerder konden kopen. Daarbij hebben ze de prijs kunstmatig hoog gehouden (zie het feit dat sommige webshops zonder klantkorting dezelfde prijs kunnen aanbieden bij verlenging) om extra geld eruit te slaan. Nu dat die eerste lichting eruit is moet iedereen wachten op de (voorheen geplande zie iphone) levering in maart.

Dit is wat dat betreft een geniale zet van t-mo, want op deze manier kunnen ze aangeven dat ze het toestel wel leveren maar dat er een "levertermijn" is waar zij niks aan kunnen doen. Zie een voorgaande post waarin door de distributeur word gemeld dat er voldoende HD2's op voorraad zijn. Dit betekent dat ze alsnog de latere introductie van de HD2 kunnen gebruiken terwijl hun geen blaam treft of dat de verantwoordelijkheid bij hun ligt. Geniaal vanuit t-mo gezien, slecht voor de consument. Als een groot gedeelte van de klanten bij t-mo dit nu eens inzag dan zou t-mo leeglopen.

Rest mij alleen nog: wat een stelletje slinkse/achterbakse (vul zelf maar in) zijn het daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Zo begin ik het ook steeds beter in te zien.
Inderdaad hebben ze een kleine bestelling gedaan voor de klanten die het echte wilde. Ik was 1 dag te laat met verlengen waardoor ik ook tot begin maart moet wachten. Ik heb al opgebeld om te vragen of ik deze verlenging kon annuleren. Kon alleen 7 dagen na het verlengen en ik belde na 8 dagen waardoor dit niet meer kon.

De enige mogelijkheid is om de telefoon aan de deur te weigeren waardoor de verlenging ook te niet word gedaan. Nu denk ik dat ik dit ook gewoon doe. Aangezien mijn huidige abbo afloopt midden maart. Dan stap ik gewoon over naar een andere provider met een HD2 waar ze voor dezelfde prijs (als nieuweling en op dit moment) een HD2 aanbieden. De prijzen die je worden aangeboden bij T-Mobile zijn gewoon absurt voor bestaande abbonees en vooral voor nieuwe abbonees.

Die 2 weken langer wachten kan er ook nog wel bij aangezien ik vanaf nu al 2 weken wachten op de HD2 en nog tot maart heb te gaan.

Misschien komt die upgrade van de HD2 ook wel naar Nederland. Dit is allemaal afwachten en niet hopen maar je weet maar nooit. Zou leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

@bdacier: Volgens mij heeft een webshop zoals GSMweb net zo veel problemen met het leveren van de HD2. Dus mij lijkt niet dat T-Mobile een spelletje speelt. Verder moet je natuurlijk wel rekening houden met wie wat zegt. Een distributeur van de HD2 geeft natuurlijk aan dat er genoeg is, zoals elke leverancier dat zou doen. Te meer als de gene die opbelt niet gelijk 2.000 bestelt.

Zelf baal ik er ook wel van dat T-Mobile ze zo laat pas levert. Je kan bij hun 4 maanden voor het einde al je telefoon bestellen, maar zo heeft dat geen meerwaarde t.o.v. elke andere winkel. Als je het bij T-Mobile bestelt, dan heb je het pas 1,5 maand later.

Wie weet waar de HD2 wel direct leverbaar is?
maximus1 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:00:
...

De enige mogelijkheid is om de telefoon aan de deur te weigeren waardoor de verlenging ook te niet word gedaan. Nu denk ik dat ik dit ook gewoon doe. Aangezien mijn huidige abbo afloopt midden maart. Dan stap ik gewoon over naar een andere provider met een HD2 waar ze voor dezelfde prijs (als nieuweling en op dit moment) een HD2 aanbieden. De prijzen die je worden aangeboden bij T-Mobile zijn gewoon absurt voor bestaande abbonees en vooral voor nieuwe abbonees.

...
Ik ben bang dat het weigeren van de telefoon aan de deur jouw contract niet laat vervallen. Je hebt een handtekening oid gezet en daar zullen ze je aan houden. Het weigeren van de telefoon heeft alleen nadeel voor jou, want dan heb jij je HD2 nog niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Ex Nunc op 27-01-2010 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Afgelopen Donderdag besteld bij een verlenging van een KPN Flexibel abo en vanochtend een mailtje gekregen met een track/trace / ordernummer. Ding is ondertussen ook al opgehaald als order.
Valt me vooralsnog mee omdat ik in een eerdere mail (van afgelopen Vrijdag) een datum van uitlevering op kreeg van op z'n vroegst 28-01.

En is ondertussen ook geleverd..... Geweldig mooi "speeltje" :Y

[ Voor 9% gewijzigd door Will_M op 26-01-2010 14:36 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2022
Ex Nunc schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:05:
@bdacier: Volgens mij heeft een webshhop zoals GSMweb net zo veel problemen met het leveren van de HD2. Dus mij lijkt niet dat T-Mobile een spelletje speelt. Verder moet je natuurlijk wel rekening houden met wie wat zegt. Een distributeur van de HD2 geeft natuurlijk aan dat er genoeg is, zoals elke leverancier dat zou doen. Te meer als de gene die opbelt niet gelijk 2.000 bestelt.
Tuurlijk heb je hier een punt. En er zal ook wel degelijk een probleem zijn met de levertijd, maar een goed werkend bedrijf zorgt dat voor de intro is opgelost (en dan reken ik Hi ook onder een slecht bedrijf, ik kan het weten want ik heb er gewerkt). Feit blijft dat er een zooitje van de introductie is gemaakt bij t-mo en als je al mijn premissen meeneemt riekt het toch ernstig naar een wel doordacht spelletje dat door t-mo word gespeeld. Helaas zullen we het fijne er nooit van te weten komen, maar de situatie waarin deze insinuatie kunnen ontstaan laten bestaan (omdat er gewoon onvolledige of ronduit onjuiste informatie wordt verstrekt door t-mo) lijkt me 1 een bevestiging van mijn argument en 2 een duiding van de incapabele werkethiek van t-mo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Ik ben bang dat het weigeren van de telefoon aan de deur jouw contract niet laat vervallen. Je hebt een handtekening oid gezet en daar zullen ze je aan houden. Het weigeren van de telefoon heeft alleen nadeel voor jou, want dan heb jij je HD2 nog niet.
De KS heeft het zelf gezegd, de telefoon weigeren en je verlenging gaat niet door. Dit houd niet in dat mijn contract beeindigd, maar alleen de verlenging, dus de deal met de HD2. Daarna zeg ik gelijk mijn contract op via een brief of hoe ze het ook willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Mijn T-mobile toestel is vandaag geleverd. het betreft een UNBRANDED versie met de originele HTC rom erop!

Super toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

maximus1 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:38:
[...]

De KS heeft het zelf gezegd, de telefoon weigeren en je verlenging gaat niet door. Dit houd niet in dat mijn contract beeindigd, maar alleen de verlenging, dus de deal met de HD2. Daarna zeg ik gelijk mijn contract op via een brief of hoe ze het ook willen.
Als de KS het zelf zegt, dan lijkt me dat ook zo. Wel een merkwaardige manier,maar goed. Houdt er met het opzeggen van je contract wel rekening mee dat je 3 maanden opzegtermijn hebt. Als die gepasseerd zijn, dan zit je er langer aan vast. Volgens mij mogen ze nu alleen nog maar met een maand stilzwijgend verlengen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 13:16
Ex Nunc schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:10:
[...]

Als de KS het zelf zegt, dan lijkt me dat ook zo. Wel een merkwaardige manier,maar goed. Houdt er met het opzeggen van je contract wel rekening mee dat je 3 maanden opzegtermijn hebt. Als die gepasseerd zijn, dan zit je er langer aan vast. Volgens mij mogen ze nu alleen nog maar met een maand stilzwijgend verlengen, maar toch.
Opzeg termijn is door de OPTA aangepast naar 1 maand van te voren. Dus is moeite om nog eens naar te googlen! Succces.

Bron:http://www.opta.nl/nl/download/publicatie/?id=2910

offtopic:
Excuus dat ik zo inbreek in het topic maar kon het niet laten.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris89 op 26-01-2010 17:34 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste