Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-10-2021
Ben blij dat je iets weet! Het lijkt wel of ik de enige ben die een HD2 in de winkel heeft besteld, hoor er verder niemand over hier. Ze krijgen op donderdag levering maar hebben nog steeds niet gebeld dus ik verwacht geen telefoontje meer.

Het klote ervan is dat ik wel bij (bijvoorbeeld) T For Telecom een HD2 kan krijgen, maar daar betaal ik €125,00 aan het toestel bij terwijl hij bij de Hi winkel gratis is. En met woorden als "bij de Hi winkel krijg ik m gratis maar ik wil graag klant blijven bij jullie, maar als het hier €125,00 kost ga ik toch maar naar Hi" zeggen ze: Oké! Wat een klantenbinding... Wacht nu al meer dan een maand (3 december besteld) en ik ben er echt klaar mee. Maar €125,00 betalen en morgen een telefoontje krijgen van Hi is ook weer zoiets... Slecht dat ze niets (kunnen) vertellen, de leverancier weet heus wel IETS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Ik heb hem inmiddels. Heb hem gewoon bij een KPN winkel gehaald met een KPN abbonement. Iets duurder per maand maar heb ook meer minuten en het is flexibel. VET toestel!

[ Voor 14% gewijzigd door Jan888 op 08-01-2010 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Heb hem na een mislukte poging bij gsmweb (hele maand november gewacht en uiteindelijk geannuleerd) maar weer besteld. Deze keer pdashop en ben erg tevreden over de gang van zaken bij hen, wat een verademing vergeleken met gsmweb, erg klantvriendelijk. Gisteren besteld, binnen 30 minuten werd ik gebeld om de bestelling na te gaan, vervolgens afspraak gemaakt om vanmiddag tussen 13:00 en 18:00 te laten bezorgen. Heerlijk om te weten dat het ook zo makkelijk kan gaan. Gaat trouwens ook nog om de WWE versie. Nu hopen dat ik vanmiddag vroeg naar huis kan en anders wordt het maandag/dinsdag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:30

migros

Nooit meer een Samsung

Gisterenochtend naar gsmweb gefaxt en dezelfde avond een mailtje ontvangen met de track en trace code. Dus het kan wel.

By the way met een 1 jarige t-mobileflex 25 met 236 euro bijbetaling. Op dit moment de goedkoopste op internet en omstreken (totale prijs: € 544,- incl verzendkosten). Net zo goedkoop als zonder abonnement :) 8)7

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 10:17
Ik heb net bij Hi Online besteld. Vanwege de prijs durf ik het risico wel te lopen. Het 1e jaar betaal ik 21e p/m en het 2e jaar 30e p/m. Dat lijkt me geen slechte deal. Op de website staat vermeld dat de telefoon morgen nog geleverd wordt. Klopt dit, gezien de vele berichten in dit topic over de slechte levering van hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03 14:08
WiertOmta schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 16:01:
Ik heb net bij Hi Online besteld. Vanwege de prijs durf ik het risico wel te lopen. Het 1e jaar betaal ik 21e p/m en het 2e jaar 30e p/m. Dat lijkt me geen slechte deal. Op de website staat vermeld dat de telefoon morgen nog geleverd wordt. Klopt dit, gezien de vele berichten in dit topic over de slechte levering van hi?
Ik kan je nu alvast vertellen, als je om 4 uur besteld hebt: nee, je hebt hem niet morgen in huis.

Heb net gebeld met de klantenservice vanwege mijn eigen order. Ik wacht al op mijn HD2 sinds 3 december en heb online besteld.

1) Ze vertellen je 6x dat je toestel geleverd gaat worden, maar dat gebeurd echt niet.
2) Die domme schapen zijn mijn bestelling "vergeten over te dragen aan de TNT" na meer dan een maand.
3) Na ongeveer 14 keer te hebben gebeld met de klantenservice kan ik ze wel wurgen.

Het gesprek daarnet ging zo:
Ik: Oh, dus jullie zijn mijn bestelling vergeten.. Nou gelukkig bel ik om 4 uur, want aangezien jullie op de site hebben staan "voor 5 uur besteld, volgende dag in huis", ben ik nog op tijd, en kunnen jullie mijn pakketje nog mooi aan ze mee geven.
KS: Nee sorry, ze hebben voor vandaag alles al opgehaald.
Ik: Dus alle klanten die nu op de website bestellen worden ook gewoon voorgelogen.
KS: Nou, uhh, dat zou ik niet zo zeggen.
Ik: Maar daar komt het wel op neer... of niet soms?
KS: We houden aan, dat wanneer iemand besteld voor 5 uur en het toestel is voorraadig, dan heeft de klant hem de volgende dag in huis.
Ik: Maar in mijn geval dus niet? En alle klanten die vandaag na 4 uur bestellen...
* en ja hoor, er wordt gewoon op iets anders over gegaan *
KS: Uw toestel wordt nu komende maandag opgehaald en op z'n vroegst dinsdag bezorgd.
KS: Helaas is er voor u alweer iets fout gegaan en ik kan alleen maar mijn excuses aanbieden. Eventueel kan ik u 1 maand van uw telefoonkosten teruggeven.
Ik: Daar neem ik helaas geen genoegen mee, ik zoek het wel hoger op. Fijn weekend.

Dus mensen, BESTEL NIET BIJ HI :(
Het zijn een stel gluiperds, boeven eerste klas. Inmiddels een klachtenbrief gestuurd, net als anderen in dit topic. Ik wacht met smart op een reactie, want ik heb wel zin in een goed gesprek. Ohja, voor ik het vergeet. iedereen die nu al lang wacht. Stuur zo'n klachtenbrief en je krijgt gegarandeerd 1 maand gratis van je abonnement. Dit geld ook gewoon voor de mensen die hebben besteld bij de winkels lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
Als ik er op die manier nog een paar maanden abbonementsgeld vanaf kan halen wil ik wel even wachten....
Volgens de orderstatus wordt mijn order nu gepickt in het magazijn.

Hij is al naar TNT, met barcode en alles, dus waarschijnlijk morgen bezorgd :D

[ Voor 20% gewijzigd door Taartvarken op 08-01-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:30

migros

Nooit meer een Samsung

:'( Hij is net langsgeweest en ik was niet thuis :'( Dit is niet eerlijk.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 19:19
ik heb inmiddels ook een klachten brief gestuurd via hun website, ben benieuwd naar hun reactie. anders gaat de brief gewoon naar deze adressen:

Hi Klantenreacties
Postbus 30000
2500 GA DEN HAAG

Hi
Postbus 2547
3500 GM UTRECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenus
  • Laatst online: 09-09 19:19
pfff, dit is niet chill meer...weer eens gebeld met hi. De htc zou namelijk gisteren daar binnenkomen en worden verstuurd. (ik stond immers vooraan in de wachtrij).
De mevrouw net aan de telefoon kon mij alleen vertellen dat mijn order op nalevering stond (omdat ik de sd kaart al binnen heb) en dat ze niet wist wanneer er een volgende lading binnen zou komen van htc. Oftewel, ik kan nog langer wachten...en niemand weet hoelang :S

ongelooflijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:48
koenus schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 09:04:
pfff, dit is niet chill meer...weer eens gebeld met hi. De htc zou namelijk gisteren daar binnenkomen en worden verstuurd. (ik stond immers vooraan in de wachtrij).
De mevrouw net aan de telefoon kon mij alleen vertellen dat mijn order op nalevering stond (omdat ik de sd kaart al binnen heb) en dat ze niet wist wanneer er een volgende lading binnen zou komen van htc. Oftewel, ik kan nog langer wachten...en niemand weet hoelang :S

ongelooflijk
Als je geluk heb, krijg je over 2 weken de mijne. ;)

Afgelopen woensdag KS gebeld om mijn abo te verlengen inclusief HD2. Toestel zal vrijdag of zaterdag bezorgd worden. Ik heb aangegeven dat ik de komende weken/maanden aan de andere kant van NL verblijf en daar dus mijn toestel wil ontvangen. Adres,postcode,huisnummer,woonplaats van afleveradres alles netjes doorgegeven en het pakketje is inderdaad vandaag bezorgd (weliswaar niet bij mij, maar in mijn ouderlijk huis in zuid Nederland, terwijl ik nou in het hoge noorden ben). Mijn ouders hebben het toestel (terecht) geweigerd en nu gaat mijn toestel retour naar Hi.

Toenstraks Hi gebeld, van de klantenservice moet ik over 2 weken opnieuw bestellen (wanneer mijn 'oude' toestel eenmaal retour is bij Hi).

Dit is toch gekken werk?! Heb nadrukkelijk vertelt, dat ik hem op een ander adres wil ontvangen (dit was allemaal geen probleem) en nu mag ik (pas ongeveer over 2 weken) opnieuw bestellen, omdat het fout ging bij hun? :? Hier past haast de slogan van de belastingdienst: 'Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker'. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
Ik heb al een barcode, en volgens Hi Orderstatus is de order verzonden. Kan ik er dan van uitgaan dat ik deze binnenkort krijg? Of zijn het echt zulke boeven dat ze mij dat alleen maar wijsmaken...
Hij staat nog niet in Track&Trace, vandaar dat ik nu begin te twijfelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb verdomme mijn htc hd 2 bij Hi verlengd op 5 december en ik heb hem nog steeds niet.. Dit is toch te gek voor woorden, elke keer als ik bel zeggen ze : 'ja hij is verstuurd en komt morgen naar je toe' nou de leverstatus staat nu nog steeds op order wordt gepickt. ik krijg tevens ook geen reactie op mijn klachtenbrief...

Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 08:53
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 20:47:
ik heb verdomme mijn htc hd 2 bij Hi verlengd op 5 december en ik heb hem nog steeds niet.. Dit is toch te gek voor woorden, elke keer als ik bel zeggen ze : 'ja hij is verstuurd en komt morgen naar je toe' nou de leverstatus staat nu nog steeds op order wordt gepickt. ik krijg tevens ook geen reactie op mijn klachtenbrief...

Wat moet ik doen?
Annuleren en ergens anders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turboprop
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 13:03
Heeft iemand ervaring met het naar beneden bijstellen van een KPN flexibel abo?
Betaal je dan het actie-tarief of de volle mep?
Houd je je korting op het internet tarief?

Op de KPN site kan ik nergens de voorwaarden vinden, goed verstopt of niet aanwezig??? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 22:51
WiertOmta schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 17:47:
Ik heb al een barcode, en volgens Hi Orderstatus is de order verzonden. Kan ik er dan van uitgaan dat ik deze binnenkort krijg? Of zijn het echt zulke boeven dat ze mij dat alleen maar wijsmaken...
Hij staat nog niet in Track&Trace, vandaar dat ik nu begin te twijfelen.....
Als je al wel een track en trace code hebt. Kun je er vanuit gaan dat deze verzonden is. Anders zou je ook die code niet hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 08:59

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Zo, vanaf vandaag kan ik verlengen:)
Zit sinds 2006 bij Hi.nl
"Aanbieding" die ze mij kunnen doen:
Hi 20 abbo voor €16,95 p/m
Hi eindeloos online (12mnd €2,50, daarna €9,95)
toestel voor: €259,95

Via GSMweb met een nieuw Hi abbo, alles het zelfde, toestel voor €144,-
Dit is een verschil van €115,95... maar dan wel de verkeerde kant op...
Wil Hi nou zo graag z'n klanten kwijt?

Helaas kan ik dus geen nieuwe abbo nemen omdat ik al bij Hi zit.
Ga dus nu 100% zeker naar Vodafone, wss via GSMweb á €140,- voor een 22,50 abbo met internet.
Anders via de T for Telecom winkel, die konden hem voor €190,- aanbieden met het zelfde abbo

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
HellStorm666 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 18:18:
Zo, vanaf vandaag kan ik verlengen:)
Zit sinds 2006 bij Hi.nl
"Aanbieding" die ze mij kunnen doen:
Hi 20 abbo voor €16,95 p/m
Hi eindeloos online (12mnd €2,50, daarna €9,95)
toestel voor: €259,95

Via GSMweb met een nieuw Hi abbo, alles het zelfde, toestel voor €144,-
Dit is een verschil van €115,95... maar dan wel de verkeerde kant op...
Wil Hi nou zo graag z'n klanten kwijt?

Helaas kan ik dus geen nieuwe abbo nemen omdat ik al bij Hi zit.
Ga dus nu 100% zeker naar Vodafone, wss via GSMweb á €140,- voor een 22,50 abbo met internet.
Anders via de T for Telecom winkel, die konden hem voor €190,- aanbieden met het zelfde abbo
Dat is raar, ik heb ook verlengd met Hi. Ik heb tot nog toe alleen sim-only gehad.
Met Hi 25 en Eindeloos online 2 jaar kreeg ik hem gratis.
En dan was dat 1e jaar eindeloos online 1e p/m.
boratnl schreef op zondag 10 januari 2010 @ 15:47:
[...]

Als je al wel een track en trace code hebt. Kun je er vanuit gaan dat deze verzonden is. Anders zou je ook die code niet hebben gehad.
Niet dat ik het erg vind, maar het is natuurlijk te zot voor woorden dat ik eerder mn telefoon zou krijgen dan de mensen die in december besteld hebben.

[ Voor 75% gewijzigd door Taartvarken op 10-01-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 22:47

Smarron

The bend

Die aanbiedingen zijn voor een groot deel profielgebonden. Mensen die 30 euro per maand verbellen, leveren veel minder op da mensen die op 250 euro per maand bellen. Logisch dat de meest waardevolle klant de mooiste aanbieding krijgt.

Het maakt vrij weinig uit of je al heel lang klant bent, het gaat puur om de hoogte van je rekeningen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Turboprop schreef op zondag 10 januari 2010 @ 11:40:
Heeft iemand ervaring met het naar beneden bijstellen van een KPN flexibel abo?
Betaal je dan het actie-tarief of de volle mep?
Houd je je korting op het internet tarief?

Op de KPN site kan ik nergens de voorwaarden vinden, goed verstopt of niet aanwezig??? :? 8)7
Door de slechte levering van Hi (had 3 december besteld en afgelopen donderdag heb ik m ergens anders gehaald) ben ik ook maar overgestapt. Naar KPN dus. Behoudt je gewoon je kortingscode en je kunt gewoon je Hi abbo 'verlengen' maar dan wordt het dus een KPN abonnement. Heb KPN 190 Flex met Surf&Mail en 1000 smsjes. Na 3 maanden kun je je abonnement verlagen naar bijvoorbeeld KPN 130 wat ik waarschijnlijk ga doen. Maar na die 3 maanden kun je ook in een stap naar het duurste abonnement of naar het goedkoopste en visa versa.

Internet tarief is op dit moment 1e jaar €2,50 daarna €9,95.

[ Voor 3% gewijzigd door Jan888 op 11-01-2010 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 21:28

neevedr

Dat was ik niet!

T-Mobile heeft de HTC HD2 in haar assortiment opgenomen. Hij staat nu in de zakelijk shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
Smarron schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:55:
Die aanbiedingen zijn voor een groot deel profielgebonden. Mensen die 30 euro per maand verbellen, leveren veel minder op da mensen die op 250 euro per maand bellen. Logisch dat de meest waardevolle klant de mooiste aanbieding krijgt.

Het maakt vrij weinig uit of je al heel lang klant bent, het gaat puur om de hoogte van je rekeningen.
Met mijn simonly van 10 euro en een internetbundel van nogeens 10 euro ben ik nou niet bepaald een
waardevolle klant lijkt mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09 08:27
neevedr schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:37:
T-Mobile heeft de HTC HD2 in haar assortiment opgenomen. Hij staat nu in de zakelijk shop.
Hij staat nu ook in de particuliere shop.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik heb er net eentje besteld bij T-mobile.
Ik had op de website mijn bestelling klaar staan om te verzenden toen ik zag dat de 20% korting op het abbo er niet in meegerekend was, dus ik heb maar effe gebeld met de klantenservice.
Die hadden de toestelprijs weer anders (hoger) dan op de website, maar dat wordt bij mij weer gecorrigeerd op de eerste rekening. Abbo prijs hadden ze daar ook iets anders in het systeem staan, maar dat kan ook komen omdat ik een abbo verleng.
Ik krijg nu de HD2 voor €89,95 met een Relax 25, sms verdubbelaar en wnw standaard voor 2 jaar (€24,40 per maand)

Overigens beginnen ze volgens de medewerker die ik aan de lijn had pas volgende week met uitleveren van de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Zo, net even met T for Telecom gebeld.
Die hadden nog 2 HD2's op voorraad in de winkel. 1 daar van is nu voor mij, die is gereserveerd:)
Vanmiddag daar langs om me abbo samen te stellen.
Wordt een Vodafone 22,50 met internetblox. prijs toestel zal rond de 190,- liggen.
Uiteraard ga ik die zo laag als mogelijk proberen te krijgen, en misch iets als een 16GB microSD kaart er bij oid.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn HD2 via klantenservice T-Mobile besteld i.c.m. flex 25 2 jaar verlenging. Toestel wordt binnen tien werkdagen geleverd. Voor het toestel hoefde ik niks bij te betalen!

Ben benieuwd wanneer ik het toestel precies krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
Heeft het nog zin om te onderhandelen bij T-Mobile als je ongeveer 200 jaar klant bent?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

jorisdekloris schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:02:
Heeft het nog zin om te onderhandelen bij T-Mobile als je ongeveer 200 jaar klant bent?
Bel ze anders zelf even om het uit te vinden.... :P
Voor bestaande klanten hebben ze speciaal nummer voor de verlengingen.
0800-8104

Ik heb net ook gebeld en verlengd, en de tarieven die ik kreeg zijn anders dan op de website vermeld... En ik BEN ook al 10 jaar bij die club... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:34
Ook gezwicht voor het aanbod. Dus vanaf binnenkort een HD2 met verlenging bij T-mobile, 1 jaar Relax 35 met w'n w plus voor eenmalig 109 euro. :)

:w X1i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Laatst online: 21:32
ik hang nu in de wacht bij T-mobile.. Eens even kijken wat ze kunnen doen voor een 4 jarige ''vaste'' klant.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
En ja hoor.. Inmiddels verlengd! T-Mobile Relax € 25,00 + Web n Walk € 9.95. voor een bedrag van € 28,90 (onlinekorting). Voor het toestel moet ik nog € 220,00 bijbetalen. Mijn HTC HD 1 heb ik verkocht voor 200,00 dus totaal moet ik ''20 euro'' bijbetalen... Nette deal lijkt mij!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

:@
Net bij T for Telecom langs geweest.
Gezecht, had net gebeld over de HD2 met vodafone 22,50 voor 190,-
zegt ie, ja dat klopt, zal alles even pakken... begind ie met de zooi invullen....
"Ohw, sorry, ik zie nu dat die aanbieding niet meer kan, het wordt dan 240,- bijbetalen"

#@@#!$@@#!@@!#$$
Wat is dat voor een onzin!!

dus, nu begind me zoektocht naar een winkel/webwinkel weer opnieuw
Iemand nog goede websites voor een HD2 met onbeperkt internet en een 22,50 abbo met internet?
GSMweb doet t voor 140,- ex 8,- verzendkosten.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
Oke, vandaag aan de telefoon gehangen met Hi. Alweer zullen we maar zeggen. Deze keer was er enorm veel medelijden met me, omdat ik zal wachtte sinds 3 december. Maar... ze wisten me ook te vertellen, dat er ALWEER iets fout was gegaan bij het doorgeven van de order. In dit nieuwe jaar hebben 3 verschillende medewerkers getracht mijn order te heropenen dmv een gesprek met Reviva, komen ze weer aan met lege handen.

Ik zou willen dat alle consumentprogramma's hun blikken eens op Hi zouden vestigen. Ze even te kakken zouden zetten met dit soort plaatjes: Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_5SpOPBOgIE4/S0tPyfFserI/AAAAAAAABac/KIdN3snF4OQ/hiverlengen.png (hoewel ik hier uiteraard zelf enorm boos om kan worden)

Met alle respect natuurlijk naar de mensen die hem inmiddels sneller via Hi binnen hebben dan ik, maar ik voel me echt behoorlijk *genaaid* door Hi. Waar ze ook een handje van hebben is het vertellen dat hun collega foutieve informatie had gegeven.

De huidige medewerkster wist te antwoorden op mijn vraag "Wanneer krijg ik antwoord op mijn klachten brief?" ==> "Dat gaat 10 werkdagen duren. Maar als ze niets kunnen oplossen, krijg u helemaal geen antwoord."
Nadat ik haar verteld heb dat ik dat behoorlijk onbeschoft vond, aangezien ze niet eens de moeite nemen om mij een mailtje te sturen met het bericht dat ze de klacht hebben ontvangen en er naar gaan kijken.

Kortom, het is dat ik een deal heb die luid: 18,95 p/maand het eerste jaar en 28 euro p/maand het tweede jaar met het toestel gratis. Anders had Hi van mij allang de boom in gekund met hun dubieuze praktijken. Wel gaat de mondelinge reclame van Hi van "Hi is wel prima, goeie deals!" naar "Hi, als mijn abonnement is afgelopen, zal het een verademing zijn om geen klant meer te zijn van ze. Neem dus geen Hi!". Maarja, het forum zo lezend maakt ze dat geen steek uit.

Eind deze week begin volgende week is de volgende fabelachtige datum in het sprookje van Hi waarop ze opnieuw hebben beloofd mijn telefoon te bezorgen.

Zucht* |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
Ik heb net ook met Hi gebeld, zou die jongen het even gaan uitzoeken. Wordt
de verbinding na 5 minuten ineens verbroken. Ik bel terug, zeggen ze:

"We hebben een storing, dus we kunnen je morgen weer verder helpen."

Dat is nog eens een manier om gewoon om 17:30 te kunnen stoppen met werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit momenteel bij Vodafone, maak veel gebruik van Internet, alleen is de snelheid, vooral 's avonds, niet echt om over naar huis te schrijven vaak. Mijn abbo loopt binnenkort af, en omdat ik eens wil kijken bij een andere provider (en stiekem omdat Tmobile ook erg goedkoop is met de HTC HD2 :+ ) vraag ik me af of ik kan switchen naar T mobile, met nummerbehoud, en of ik dan ook gewoon een nieuw abbo + toestel van Tmobile kan nemen op elke willekeurige Site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Zo, nieuwe bestelling gedaan.
Nu via GSMweb.
Vodafone 22,50 (2jr)
Zorgenloos internet blox (2jr)
HTC HD2 NL
140,- + 8,- = 148,-

Iemand nog tips voor een verzekering? doen of niet doen, zo jam welke?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2022
Nou het wordt inderdaad zwaai zwaai t-mobile voor mij! Ik zal ook even uitleggen waarom: Ik verleng altijd 1jarig, nu heb ik al de hele tijd zitten wachten totdat ik de HD2 met klantkorting bij t-mobile zou kunnen bestellen. Dus ik even bellen met KS. Ja ik zou graag 45€ flex met WnW 1 jarig verlengen, wat kun je doen? Komt ie met een antwoord: € 219.95. Ik zeg pardon, ik heb even gekeken en GSMweb had vanochtend de oude prijzen nog staan, bij hun: verlenging flex 45 incl WnW 1 jarig €194,-. Hij: ok meneer ik begrijp het, dag. kwak telefoon erop. Opgehangen door de sales, waar gaat het heen!?!?

Met andere woorden GSMweb kan zonder extra klantkorting (gebaseerd op hoeveel je belt etc en ik heb gemiddeld €80,- p/maand) de telefoon voor €25,95 goedkoper aanbieden. Dit betekend dus dat ik totaal geen klantkorting van t-mobile krijg, nee t-mobile laat je zelfs meer betalen om klant bij hun te blijven. Kan iemand mij even verklaren hoe t-mobile denkt klanten te behouden? ten eerste komen belangrijke telefoons niet in het assortiment, ten tweede betaal je de hoofdprijs, ten derde gooien ze flex eruit (gelukkig kun je er nog mee verlengen, maar daarna?), ten vierde hebben ze slecht bereik en als laatste de goede prijs/kwaliteit van vroeger is helemaal zoek.

Ik ben echt ongelooflijk boos, in nov. in de winkel geweest, wordt mij verteld wacht tot in januari, dan komen erg grote kortingen op de telefoons en abo's, dus ik maar wachten geen HD2 niks. En nu blijkt dat ze alleen maar duurder zijn geworden.

Einde verhaal....

[ Voor 5% gewijzigd door bdacier op 11-01-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
Mischien had je de verkeerde persoon, ik zou nog eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
WiertOmta schreef op maandag 11 januari 2010 @ 19:32:
Mischien had je de verkeerde persoon, ik zou nog eens bellen...
Ik ben ondertussen ook weer aan het bellen, even afwachten maar dit begint er slecht uit te zien. Telfort heeft de HD2 met een nieuw 1jarig contract voor 50€ incl. internet voor €45,- staan. Als t-mo d'r ongeveer 100 van maakt bij flex 35 of 45 ga ik akkoord maar hoger dan soppen ze het maar op, jammer als je al 7jaar klant bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
Hahaha, zelfde gozer weer aan de lijn gehad: meneer ik kan echt niks anders voor u doen.
Ik zeg: zit ik in de hoogste klantgroep?
Ja meneer.
Dus ik: nou ik heb even op het forum bij tweakers gekeken en dan zie ik iemand staan met een 2jr verlenging flex 25 en dan het toestel gratis.
Hij: Dat kan niet, die persoon kan dat niet hebben en moet wel liegen, uw prijs is de laagste.
Ik: Dan verklaar me eens dat iemand met een relax 35 1jr verlenging 109 moet betalen.
Hij: Dat kan niet anders dan dat die persoon ook liegt.

Toen heb ik nog over het telfort abo verteld, maar het enige wat hij als respons had: sorry meneer maar we geven geen laagste prijs garantie (WTF nieuw abo 45€ bijbetalen, of verlengen met de hoogste klantgroep €219,95 is wel een groter verschil dan laagste prijs garantie)

Gesprek maar afgesloten want dat ging nergens heen. Morgen nog in de winkel proberen en anders zijn ze mij kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

WiertOmta schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:32:
Met mijn simonly van 10 euro en een internetbundel van nogeens 10 euro ben ik nou niet bepaald een
waardevolle klant lijkt mij....
Maar de simonly van 10 euro zegt. Niks. Als je altijd boven je bundel belt, is dat je profiel, niet je bundel.

Word jij veel gebeld door anderen? Want dat heeft er ook mee te maken. Andere providers betalen jouw provider weer voor airtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
Hmm, dat is wel apart. Ik dacht dat T-Mobile zijn vaste klanten altijd wel leuke aanbiedingen deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Hmmm.. Ik had verder geen problemen met T-mobile. Ik werd keurig te woord gestaan. 1 jaar verlenging van Relax 25 + internet abonnement voor 28,90 incl BTW per maand. Op de website stond deze aanbieding ook, alleen koste het toestel dan 299,99. Nu kreeg ik een ''extra'' korting. Ik moet voor het toestel € 220,00 gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
Possible schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:14:
Hmmm.. Ik had verder geen problemen met T-mobile. Ik werd keurig te woord gestaan. 1 jaar verlenging van Relax 25 + internet abonnement voor 28,90 incl BTW per maand. Op de website stond deze aanbieding ook, alleen koste het toestel dan 299,99. Nu kreeg ik een ''extra'' korting. Ik moet voor het toestel € 220,00 gaan betalen.
Tja als jij akkoord gaat met 220 bij een 1 jarig, mij best, maar 220 met een flex 45 en de hoogste klantgroep vind ik veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Tja ik had het misschien ook niet gedaan als ik mijn HTC HD niet had verkocht voor € 200,00 :) Ik hoef dus uiteindelijk maar € 20,- zelf bij te lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie84
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 20:06
zeef schreef op maandag 11 januari 2010 @ 14:23:
Ook gezwicht voor het aanbod. Dus vanaf binnenkort een HD2 met verlenging bij T-mobile, 1 jaar Relax 35 met w'n w plus voor eenmalig 109 euro. :)

:w X1i
109 euro is dus voor 2 jaar, geen 1 jaar. Net zelf gecheckt op de t-mobile site ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:34
Mattie84 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 20:30:
[...]

109 euro is dus voor 2 jaar, geen 1 jaar. Net zelf gecheckt op de t-mobile site ...
Nee hoor, voor 1 jaar. Ik heb wel w'n w plus erbij en sms bundel & family. Heb ik nu ook en veel SMSsen en T-Mobile family is een uitkomst voor me.
Producten: HTC HD2 Black

Maandelijkse kosten* : Relax 35 1 jarig abonnement* € 26,95

Eenmalige kosten* : € 109,95

Activatiekosten : € 0,00

[ Voor 11% gewijzigd door zeef op 11-01-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb verlengd voor 1 jaar met Relax 25 + W'nW Vast voor eenmalig 219,95 :) Kom ik na een 1 jaar totaal uit op 565 euro. Ook geen verkeerde deal lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Exact dezelfde als mijn verlenging :)

Trouwens.. Is het ook bekend of T-mobile de telefoons branded gaat leveren? Ze leveren namelijk niet onder hun eigen naam, dus ga er vanuit dat het unbranded versies zullen worden. Ik weet het echter niet zeker...

[ Voor 74% gewijzigd door Possible op 11-01-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
Om even mijn voorgaand relaas kracht bij te zetten: Bij tmo moet ik dus €219,95 bijbetalen bij een verlenging van 1jr met flex 45 en WnW. Bij GSMWeb krijg je de HD2 met een flex 45 1jr incl. WnW voor €152.

Dit is een verschil van €67,95. Ik moet bij tmo dus een stuk meer betalen ondanks klant korting. Kijk veel goedkoper hoeven ze niet te zijn, maar ik had toch minimaal een prijs rond de €100 in gedachte. Anders gezegd, ik heb een tijd bij Hi in de winkel gewerkt, ik weet dus hoe het reilt en zeilt. Een klant in de op een na hoogste klantgroep krijgt bij Hi een retentiekorting die boven de €200 uitkomt. Dit is korting bovenop de korting die je krijgt naarmate je een hoger abo kiest.

Tmo heeft ook zo'n structuur, maar omdat ze het toestel veel te veel laten kosten komt de prijs met toestelkorting veel hoger te liggen en dat terwijl we ook nog eens zo'n lange tijd hebben moeten wachten totdat hij bij tmo zelf verkrijgbaar was.

Ik blijf dus bij mijn voorgaande stelling: tmo moet van hun iPhones af omdat de exclusiviteit in april verloren gaat. Grote concurrent is de HD2 en men wilt niet dat iedereen of natuurlijk maar een gedeelte de HD2 gaat kopen dus vragen ze er een veel te hoge prijs voor. Ze hadden natuurlijk liever gezien dat ze de HD2 niet hoefden te verkopen, maar dan waren ze veel klanten direct verloren. Morgen in de winkel de laatste kans.

Oh en aan iedereen die hier blij is met een verlenging met 220 bijbetalen: veel plezier met de telefoon, want dat mag wel als je er de hoofdprijs voor betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
Het is niet te geloven, maar de chauffeur is onderweg. Ik heb vrijdag besteld, dus ik heb mijn telefoon eerder ontvangen dan sommigen die in december al besteld hebben.... Nu nog hopen dat mijn vader het pakketje aan kan nemen en niet net weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
Grmbl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onvoorstelbaar wat hier gebeurd.... Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik per 11 januari mijn contract bij HI mag verlengen. Dus gisteren mocht ik mijn contract verlengen! Contact gehad met HI klantenservice...

HI 30 + mobiel internet + gratis toestel HTC HD2

Ik vraag speciaal of het toestel op voorraad is!
Hij zegt: Ja, hij is op voorraad, levertijd 1-3 werkdagen. :)

Nog dezelfde dag krijg ik de melding dat de order is verzonden!
Vandaag (12- jan) staat bij track and trace inderdaad dat de chauffeur onderweg is met mijn toestel. :)

Het zal toch niet waar zijn... Ik bestel voor 17.00 uur en de volgende dag wordt er geleverd!
Dit vindt ik erg heel erg voor degenen die al begin december hebben besteld. :/

Het lijkt net of HI zegt: Zo, het toestel is op voorraad... Degenen die nu bestellen krijgen direct het toestel en die andere groep die lang wacht moet maar ff wachten, want ze wachten toch al. Dan hebben we in ieder geval nu tevreden klanten die in januari bestellen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Nou ik heb mijn abonnementsverlening alweer geannuleerd. Ik had gister mijn abonnement bij T-mobile verlengd... Tijdens het gesprek werd mij exipliet verteld dat het om een unbranded versie zou gaan. Nou als ik de verhalen op internet en hier mag geloven, gaat het dus toch om een branded versie. Met t-mobile gebeld: Ja menner het betreft een branded versie. :@ :@.. Ik moet het toestel aan de deur weigeren en dan wordt alles weer recht gezet zoals het was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
Possible schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 13:57:
Nou ik heb mijn abonnementsverlening alweer geannuleerd. Ik had gister mijn abonnement bij T-mobile verlengd... Tijdens het gesprek werd mij exipliet verteld dat het om een unbranded versie zou gaan. Nou als ik de verhalen op internet en hier mag geloven, gaat het dus toch om een branded versie. Met t-mobile gebeld: Ja menner het betreft een branded versie. :@ :@.. Ik moet het toestel aan de deur weigeren en dan wordt alles weer recht gezet zoals het was..
Hahahah, het word dus nog mooier. Een branded versie tegen de hoofdprijs. Zijn ze bij tmo niet goed bij hun hoofd? Maar goed, op XDA is de Hardspl al langsgekomen dus zolang ze niet fysiek gebrand hebben maar alleen de software is er niet zo veel aan de hand voor ons als tweakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Ja, net gebeld ook naar t-mobile.
Flex 30 + mobiel internet + HD2
Dan zou ik een kleine 200 euro bij moeten betalen. Achterlijk.
En dan is ie nog branded ook...

Degene die hem gratis hebben met een soortgelijk abonnement, waar hebben jullie dan naartoe gebeld?
Want het zal niet het 0800 nummer zijn, daar krijg je never nooit niet die telefoon gratis bij zo'n abbonement.

Jammer voor t-mobile maar dan ben ik weg bij ze, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een SMS-je van mijn vrouw gekregen met het bericht dat het pakketje binnen is... 8)
Natuurlijk volgde binnen een minuut het tweede SMS-je dat het pakketje door haar is geopend en het toestel zit er echt in... (Ik vertrouwde HI natuurlijk ook niet echt meer, na al de berichten in deze topic)

Ik ben natuurlijk heel blij hiermee, maar ik vind het toch wel uitermate vervelend voor degene die al zolang wachten. Ik hoop echt dat HI snel met een oplossing voor jullie komen!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2010 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
maximus1 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:44:
Ja, net gebeld ook naar t-mobile.
Flex 30 + mobiel internet + HD2
Dan zou ik een kleine 200 euro bij moeten betalen. Achterlijk.
En dan is ie nog branded ook...

Degene die hem gratis hebben met een soortgelijk abonnement, waar hebben jullie dan naartoe gebeld?
Want het zal niet het 0800 nummer zijn, daar krijg je never nooit niet die telefoon gratis bij zo'n abbonement.

Jammer voor t-mobile maar dan ben ik weg bij ze, helaas.
1jarig of 2 jarig? Dat is namelijk van belang omdat ik wel eens wil refereren aan dit forum, als ik zo'n jandoedel van KS aan de lijn heb. BTW ik heb een kennis van mij in de tmo shop gesproken, hij zei idd dat hij de HD2 veel te hoog geprijsd vond. Ga straks even langs zodat hij kan kijken wat ie aan de prijs kan doen.

Oh en ik heb nog wat anders gevonden. Als je via de online shop naar de prijzen gaat kijken dan zie ik bij mijn contract verlenging dat bij flex 30 en flex 45 het toestel 219,95€ kost, dat is exclusief de korting van volgens mij €60,- als je WnW erbij neemt. Dus die gozer aan de lijn zat gewoon vierkant te liegen toen hij zei: nee sorry, dit is de laagste prijs.

Oh en daarbuiten "die gozer" heet Lex, ik zal de achternaam niet vermelden, maar als je hem aan de lijn hebt kun je beter ophangen. Doet hij namelijk ook.

[ Voor 42% gewijzigd door bdacier op 12-01-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Het was voor 2 jarig abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkevdbos
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 14:44:
Zojuist een SMS-je van mijn vrouw gekregen met het bericht dat het pakketje binnen is... 8)
Natuurlijk volgde binnen een minuut het tweede SMS-je dat het pakketje door haar is geopend en het toestel zit er echt in... (Ik vertrouwde HI natuurlijk ook niet echt meer, na al de berichten in deze topic)

Ik ben natuurlijk heel blij hiermee, maar ik vind het toch wel uitermate vervelend voor degene die al zolang wachten. Ik hoop echt dat HI snel met een oplossing voor jullie komen!
Ja, ongehoord. Laten we niet vergeten dat Hi de levering en bezorging van de toestellen volledig heeft uitbesteed. Het bedrijf achter de complete mislukking: Reviva. Mochten die ooit failliet gaan, dan geef ik een feestje. Sorry voor de rancune, maar ja, frustaties lopen hoog op, daar mijn order status alweer 2 dagen sinds het gesprek met de klantenservice, niet gewijzigd is...

Edit: en deze zich dus nogsteeds in de status "Door ons geannuleerd" bevindt..

[ Voor 4% gewijzigd door eelkevdbos op 12-01-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
Nog mooier: Ik ben net gebeld door een meid van KS die ik eind december aan de lijn had, ze zou me terugbellen als de HD2 er was. Dus ik zeg wat kun je me doen met een flex 30 incl WnW1jr? 169.95€!!!!! Ik zeg sorry maar ik heb gisteren naar 0800-8104 gebeld en daar vertelden ze me dat ik nog 219,95€ bij moest betalen. Zegt ze: meneer ik denk dat mijn collega dan fout heeft gekeken, dat is de kale prijs en er moet nog korting af vanwege de WnW (zie dus mijn eerdere post).

Ik ga het gesprek verder met: ik heb een kennis in de shop dus ik ga ook nog even kijken naar wat hij met de prijs kan doen. Zegt ze: meneer als u die prijs heeft bel me dan even terug dan ga ik kijken of ik nog onder die prijs kan zitten, desnoods vraag ik even aan een meerdere.

Zo kan het dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Hou me op de hoogte please.
Misschien kan je informeren voor mij en andere wat er te maken valt van een verlenging:
flex 30 + WnW + HD2 voor 2 jaar.
Als jij hem ook al kan krijgen voor 1 jaar voor 170, dan klopt er niks van datk ook rond de 170 / 180 uitkom met 2 jarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
maximus1 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 15:42:
Hou me op de hoogte please.
Misschien kan je informeren voor mij en andere wat er te maken valt van een verlenging:
flex 30 + WnW + HD2 voor 2 jaar.
Als jij hem ook al kan krijgen voor 1 jaar voor 170, dan klopt er niks van datk ook rond de 170 / 180 uitkom met 2 jarig.
Dan heb ik een hint voor jou, ga naar de online shop en kijk even wat je prijzen bij een contractverlenging zijn, trek daar nog eens €50 (is dus de WnW korting) van af en dat is je standaardprijs met je klantkorting verrekend. Ga met die prijs naar de winkel. Ik weet namelijk dat ze zo nu en dan een truukje kunnen met aansluiten op relax en dan direct omzetten naar flex want dan heb je zelfs de lagere prijs van de relax contracten. Daarna moet je nog iets mompelen over mijn verbinding is zo slecht en ik weet het nog niet, kun je me niet nog iets van een maand contract teruggeven... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Flex 25 € 149,95 € 25,00
Flex 30 € 149,95 € 30,00

Voor beide betaal je 150 euro voor het toestel.
Zou het niet mogelijk zijn om dan van flex 30 naar 25 te gaan?
En dan moet er dus volgens bdacier nog 50 euro van het toestel af omdat ik er nog WnW bij neem, correct?

Zojah, dan ga ik morgen even na naar een winkel idd. Met dit als voorstel.
100 euro is de max. wat ik eraan wil uitgeven. (dit is dan zeker niet veel duurder dan de Iphone aangezien k daar 30 euro moest betalen voor tel. met abbo van 45 euro de maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
maximus1 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:04:
Flex 25 € 149,95 € 25,00
Flex 30 € 149,95 € 30,00

Voor beide betaal je 150 euro voor het toestel.
Zou het niet mogelijk zijn om dan van flex 30 naar 25 te gaan?
En dan moet er dus volgens bdacier nog 50 euro van het toestel af omdat ik er nog WnW bij neem, correct?

Zojah, dan ga ik morgen even na naar een winkel idd. Met dit als voorstel.
100 euro is de max. wat ik eraan wil uitgeven. (dit is dan zeker niet veel duurder dan de Iphone aangezien k daar 30 euro moest betalen voor tel. met abbo van 45 euro de maand)
Als dat jou prijzen zijn bij een contractverlenging heb je zelfs meer klantkorting dan bij mij, ik neem aan dat je bij contractverlenging hebt gekeken? Dan kun je idd een flex 25 1jr met WnW voor €99,95 krijgen en daarna nog even kijken of er nog wat vanaf kan!

P.S. Ben je niet blij dat je een tweakert bent _/-\o_

*edit ik dacht dat je bovenaan de prijzen voor 1 en 2 jarig had staan ik begrijp nu pas dat je alleen de prijzen voor 2 jarig hebt gegeven. Dat stukje over klantkorting klopt dan niet meer en 1jr moet 2jr worden.

[ Voor 9% gewijzigd door bdacier op 12-01-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
jazkr haha ;)

Maar dit is over een 2jarig abbo he ;)

dit zijn de prijzen voor een 1jarige verlenging:
Flex 25 € 269,95 € 25,00
Flex 30 € 219,95 € 30,00

Maar dan nog een vraag, kun je van een flex 30 naar flex 25 gaan? want in prijs scheelt het niks en ik heb op het moment 120 euro aan beltegoed nog staan (oftewel een te hoog abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
Dan heb je idd dezelfde prijzen als bij mij, 1jr zou voor jou bij een flex 30 dus ook 169,95 zijn. Ik zou dus zeggen ga voor een 1jarig en probeer nog wat af te dingen, dat restant aan beltegoed kun je lekker in de vakantie opbellen met flex. En anders zou ik voor een 2 jarig 25 gaan, maar ik ben meer van de 1 jarige (lekker de nieuwste phones). Ik ga nu vertrekken naar de shop! Wish me luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
good luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
Dan heb ik het volgens mij nog aardig netjes gedaan :)

1-jarig Telfort abonnement (Betaal 27 euro nog wat inclusief onbeperkt internet)

En heb voor mijn HD2 167 euro bijbetaald :P

AMD Ryzen 9 7900 X # Gigabyte B650 Gaming X # MSI Ventus OC RTX2060 # Corsair 32GB 5600 EXPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Is het ook bekend of de toestellen van T-mobile fysiek gebranded zijn? Zo nee, dan maakt het mij niet veel uit... Dan zit ik er toch weer over te denken om het toestel alsnog te bestellen bij hun. Ik HardSPL de telefoon en zet er een andere rom op..

edit:

Hier een plaatje van een mogelijjke? t-mobile exemplaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.feelandroid.com/wp-content/uploads/2009/10/htc-hd2-t-mobile-europe.jpg

Lijkt er dus op dat er geen T-mobile logo's op de voorkant zitten.

[ Voor 32% gewijzigd door Possible op 12-01-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Vind het erg vreemd dat jullie allemaal zolang moeten wachten :|
Heb 8 jann een Telfort 300 abonnement aangevraagd op GSMWEB.
En heb vandaag een mailtje met Track&Trace code ontvangen, dus waarschijnlijk krijg ik hem morge :D

Jullie moeten echt veel betalen man!!
Ik heb een 1 jarige 300 abonnement, en betaal per maand 24.95 + 10 euro erbij voor internet. Dus zeg maar 35 euro per maand.
En de toestel voor 140 euro (148 inc verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taartvarken
Hij is er echt... i.i.g. veel sterkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
bdacier schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 16:25:
Dan heb je idd dezelfde prijzen als bij mij, 1jr zou voor jou bij een flex 30 dus ook 169,95 zijn. Ik zou dus zeggen ga voor een 1jarig en probeer nog wat af te dingen, dat restant aan beltegoed kun je lekker in de vakantie opbellen met flex. En anders zou ik voor een 2 jarig 25 gaan, maar ik ben meer van de 1 jarige (lekker de nieuwste phones). Ik ga nu vertrekken naar de shop! Wish me luck!
Ik ben zeer benieuwd naar hoeveel korting je hebt gekregen. Ik zoe namelijk voo rmijn vriendin een nieuwe foon bij een relax 45 abbo maar vind 219 euro veelste duur!

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
Goed ik ben in de winkel geweest, helaas is het truukje met naar relax en dan flex niet meer mogelijk omdat flex abo's eruit liggen (fijn is dat). Daarbuiten kon ie er niks leuks voor doen, kreeg een prijs van 209,95€ en dat was alles dat ie kon doen... Dus toch maar even terugbellen naar die meid. Ik zat trouwens niet in de hoogste klantgroep maar in klantgroep C, hij vertelde me dat ze online en via KS altijd een klantgroep hoger mogen geven dus voor mij zou dat B zijn.

Dus doe je voordeel met de info tot nog toe:

Check de standaardprijs bij een contractverlenging online trek er €50,- af voor WnW en probeer daar via klantenservice nog wat af te troggelen. In de winkel kunnen ze het niet goedkoper doen. Daarbuiten de shops krijgen het toestel op z'n vroegst woensdag in week 4 als er geen push voor het toestel komt. Misschien dat week 5 wel een korting heeft op het toestel, maar ik weet dat ik morgen terugbel voor het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
jorisdekloris schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:00:
[...]

Ik ben zeer benieuwd naar hoeveel korting je hebt gekregen. Ik zoe namelijk voo rmijn vriendin een nieuwe foon bij een relax 45 abbo maar vind 219 euro veelste duur!
Ligt eraan of het een nieuw of verlenging is. Als het een nieuw is heb je er niks aan om direct bij tmo te bestellen, meestal zijn de onlineshops en/of de belC Tfort en tPH veel goedkoper. Is het een verlenging dan zie mij vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
bdacier schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:09:
[...]

Ligt eraan of het een nieuw of verlenging is. Als het een nieuw is heb je er niks aan om direct bij tmo te bestellen, meestal zijn de onlineshops en/of de belC Tfort en tPH veel goedkoper. Is het een verlenging dan zie mij vorige post.
Het is een verlenging. Mijn vriendin heeft haar BEN sim kaart er nog in zitten dus verwahct wel een klantgroep A :D

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
jorisdekloris schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:14:
[...]

Het is een verlenging. Mijn vriendin heeft haar BEN sim kaart er nog in zitten dus verwahct wel een klantgroep A :D
Ik zou niet te hard van stapel lopen volgens mij begint klantgroep B als je gemiddeld rekeningen van 70€ of hoger hebt of zoiets... vergeten te vragen aan mijn kennis, maar zoiets staat me nog bij van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
bdacier schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 21:39:
[...]

Ik zou niet te hard van stapel lopen volgens mij begint klantgroep B als je gemiddeld rekeningen van 70€ of hoger hebt of zoiets... vergeten te vragen aan mijn kennis, maar zoiets staat me nog bij van vorig jaar.
Volgens mij heeft ze die het afgelopen jaar ook. Ik zal haar zeggen dat ze naar haar groep moet vragen.

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 24-09 08:53
Wie heeft een verzekering en bij wie?

Ik denk zelf aan een abbo bij KPN, voor 8 euro/maand kun je hem ook verzekeren, maar als ik de polis voorwaarden even snel doorlees, dan lijken ze niet snel uit te keren bij diefstal:
Voorwaarden bij KPN:
Van onzorgvuldigheid bij het gebruik van een Mobiele Telefoon wordt in ieder geval, maar
niet beperkt tot de onderstaande gevallen, gesproken indien er sprake is van:
- diefstal van een Mobiele Telefoon, waarbij ofwel geen aanwijsbare sporen van braak zijn,
ofwel de Mobiele Telefoon zich bevond in een niet deugdelijk afgesloten ruimte ofwel de
Mobiele Telefoon zich bevond op een van buitenaf zichtbare plaats;
- het onbeheerd achterlaten van een Mobiele Telefoon ofwel in een niet deugdelijk afgesloten
ruimte ofwel op een van buitenaf zichtbare plaats
.
... met andere woorden, bij vrijwel elke diefstal keren ze niet uit, want een mobiel telefoon steel je uit je tas of jas, dus zonder sporen van braak. :?

Bij Mobile4Sure verzekering (bij GSMweb):
Wanneer uw toestel gestolen is, dan dient deze diefstal altijd aantoonbaar te zijn. Als de diefstal niet aantoonbaar is, zal er geen uitkering plaatsvinden.
Dus je doet het tegen eventuele valschade. Is de HD2 erg kwetsbaar, m.a.w. is een verzekering zinvol?

[ Voor 12% gewijzigd door honey op 13-01-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16

Wildfire

Joy to the world!

WiertOmta schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 11:21:
Het is niet te geloven, maar de chauffeur is onderweg. Ik heb vrijdag besteld, dus ik heb mijn telefoon eerder ontvangen dan sommigen die in december al besteld hebben....
Ik heb de mijne maandagavond besteld bij Typhone, die is gisteren verstuurd en vandaag geleverd (gewoon een losse GSM dus, ik ben nog steeds een prepaid beller namelijk). Leverbaarheid zou dus toch normaal moeten zijn, zou je zeggen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan888
Dus je doet het tegen eventuele valschade. Is de HD2 erg kwetsbaar, m.a.w. is een verzekering zinvol?
Ik heb gisteren een verzekering aangevraagd bij http://gsmverzekeren.nl/ het gaat dan om een 'Silver Service'. Diefstal ben ik niet zo bang voor. Verder ziet de HD2 er wel erg stevig uit maar ik ben bang dat het scherm kapot gaat als ie een keer hard valt. De 'Silver Service' kost maar €3,95 per maand. De 'Gold Service' kost €6,00 per maand en is inclusief diefstal.

Verzekerd zijn de navolgende gebeurtenissen.

Onder de Silver Service
a. beschadiging door vallen, stoten, vocht en overige van buiten komende onheilen met uitzondering van verlies of diefstal danwel andere oorzaken, waarbij het toestel resp. de restanten daarvan niet meer kunnen worden overlegd aan assuradeuren.

Onder het Gold Service Plan
b. de gebeurtenissen verzekerd onder het Silver Service Plan alsmede schade als gevolg van verklaarbaar verlies of diefstal

Dus dat aantoonbare is denk ik bij elke verzekering. Denk dat je dat 'aantoonbaar maken' met een korrel zout moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Heb hem besteld bij t-mobile.
Verlengt van een Flex 30 naar een Flex 25 + WnW plus + HD2 (110 euro) voor 2 jaar.
110 euro was ook het maximale wat ik eraan uit wilde geven.

Hij is branded, dit houd in dat er een t-mobile logo aan de achterkant staat. Dit vind ik niet zo'n probleem.
Ze zeiden dat aan de software niks veranderd of aangepast is en het gewoon de standaard software is.

Nu wachten totdat ik hem binnenkrijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
pfff gelukkig maar! De achterkant vind ik geen probleem... Je kan er volgens mij altijd wel weer nieuwe kapjes voor krijgen volgens mij? Of zit het logo niet op de plaats waar je de accu in moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Possible schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:10:
pfff gelukkig maar! De achterkant vind ik geen probleem... Je kan er volgens mij altijd wel weer nieuwe kapjes voor krijgen volgens mij? Of zit het logo niet op de plaats waar je de accu in moet doen?
Dat kon die me niet vertellen.
Het zou idd mooi zijn als die op het klepje zit, dan kun je een nieuw klepje aanschaffen.
Aangezien de klep 3:4 van de achterkant bevat en er ook nog een camera zit bovenaan denk ik haast wel dat hij op het klepje zit.

Zo niet is het jammer, kben allang blij dat het alleen hun logo is en verder niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Ach zodra ik mijn telefoon binnen heb flash ik heb meteen naar de laurentinus.. Dus bye bye T-mobile Stock rom :D

Ik ga trouwens vanavond even de stad in.. wip ik gelijk langs de t-mobile shop om te kijken waar het logo zit.. Ik hou jullie op de hoogte.. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Possible op 14-01-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Zostraks ook even de KS gebeld om mijn abo te verlengen bij T-Mobile. Krijg het toestel nu gratis bij een 2 jarig Relax 35 met WnW en de online korting op het abo. Goede deal dacht ik zo :) Had al online gekeken en daar moest ik er nog €50 bijbetalen met dezelfde combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Net terug uit de stad.. Helaas ze hadden de telefoon niet in het assortiment. Heb de KS nogmaals gebeld voor de zekerheid.. Daar gaven ze aan dat ie unbranded is omdat de telefoon niet onder de T-mobile vlag wordt verkocht? Dat wil zeggen: MDA vario etc... ipv HTC Diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Vaag dat ze tegen mij dan zeggen dat er een logo op de achterkant zit.

Achjah, we zullen zien als de eerste phones bij de personen worden afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

De wachttijd is wel 4 weken bij T-Mobile. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe branded de HD2 is. Want anders kan ik hem ook goedkoop via een dealer krijgen UK en NL.

@cryonic90: Bij een dealer heb je de zelfde HD2 unbranded voor 10 euro bijbetalen. Dat zou ik dan toch liever gedaan hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Ex Nunc op 14-01-2010 21:06 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Dat klopt, maar niet 4 maanden van tevoren ;) Ik ben wat ongeduldig wat dat betreft..... En dit is net zo makkelijk, en dat ene logootje dat eventueel op de achterkant zit maak ik me niet druk om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

cryonic90 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 21:19:
Dat klopt, maar niet 4 maanden van tevoren ;) Ik ben wat ongeduldig wat dat betreft..... En dit is net zo makkelijk, en dat ene logootje dat eventueel op de achterkant zit maak ik me niet druk om ;)
Met een wachttijd van 4 weken bij T-Mobile en geen bij een dealer ben je netto net zo snel, lijkt mij.

Ik zit zelf ook te denken over de HD2, maar wacht nog even af wat voor dingen T-Mobile er mee uitgespookt heeft. Op de site staat deze wel onder HTC en niet T-Mobile smartphones.

Enige waar ik wel mee zit is dat een I-150 abo veel betere snelheden heeft voor internet (heel erg merkbaar heb ik gezien). Als ik dat kan combineren met deze HD2, dan zou ik heel erg blij zijn.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
Edit: Knip:

Even mijn post verplaatst naar:

Welke mobiele internet verbinding is nou het best?

Om nog even te antwoorden op onderstaande reply:
Ik luisterde in deze 2 dagen 4 uur een 42kbit stream, 30min youtube, 15 websites. Dus het verbruik zal in deze dagen ook rond de 250mb zijn gestegen.

[ Voor 87% gewijzigd door Shifty-PK op 15-01-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Is idd heel vervelend, maar dit topic gaat stiekem niet over de FUP van Hi.

Maar wat je zegt over het verbruik per maand is wel erg weinig. Helemaal met een halve PC als de HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16

Wildfire

Joy to the world!

Smarron schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:59:
Is idd heel vervelend, maar dit topic gaat stiekem niet over de FUP van Hi.

Maar wat je zegt over het verbruik per maand is wel erg weinig. Helemaal met een halve PC als de HD2.
Hangt er natuurlijk nog veel vanaf wat je ermee doet. Ik heb ook een HD2, prepaid weliswaar :P

Daarnaast wel een Vodafone Zorgeloos Internet Blox van €9,50 per maand. Maar ook daar een FUP:
Fair Use Policy: Bij Zorgeloos Internet geldt een Fair Use Policy, dat wil zeggen dat het datagebruik niet 10 x zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
Aangezien je niet weet wat het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers is, heb je geen enkel houvast om te bepalen wanneer je moet gaan opletten. Nou doe ik niet al teveel op internet, heel af en toe even een site opzoeken en verder komen de gegevens voor het weer ook via internet. Ik ben benieuwd hoeveel download me dat eigenlijk zal opleveren.

Maar goed, gezien mijn belgedrag is er volgens mij nergens een abonnement wat mij past dus ik het laat het voorlopig maar lekker op prepaid. Anders zit ik straks vast aan een abonnement met een x aantal belminuten waar ik niet eens bij in de buurt kom :P

[ Voor 10% gewijzigd door Wildfire op 15-01-2010 15:12 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die denkt aan een verzekering maar nog twijfelt; dit is het resultaat van het trilalarm als het toestel zonder de lederen hoes op een tafel ligt.. Toestel is een stuk door het trilalarm verschoven en uiteindelijk ongeveer een halve meter omlaag gevallen..

Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl/download/31122009050%282%29.jpg

Toestel is verzekerd via Hi bij aanschaf, binnenkort maar even heen dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Afgelopen maandag heb ik bij T-mobile een HD2 besteld icm een abbo. Toen werd me verteld dat ze begin volgende week zouden beginnen met uitleveren...
Ik krijg helaas net van T-mobile een smsje dat ze wat vertraging hebben en dat ze tussen 21 en 28 januari contact met me opnemen voor een afleverafspraak... Nog effe wachten dus.... :'(

@hierboven,
Ouch!!! Da's vast effe schrikken... Had je er een beschermhoesje omheen of niet? Ik vraag me namelijk af of dat in zo'n geval nog iets zou helpen. Ik zit ook een beetje te twijfelen of ik een verzekering afsluit...En als ik dan dit soort foto's zie.... :X :X

[ Voor 29% gewijzigd door Paling1 op 15-01-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 22:31
Paling1 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:09:
Afgelopen maandag heb ik bij T-mobile een HD2 besteld icm een abbo. Toen werd me verteld dat ze begin volgende week zouden beginnen met uitleveren...
Ik krijg helaas net van T-mobile een smsje dat ze wat vertraging hebben en dat ze tussen 21 en 28 januari contact met me opnemen voor een afleverafspraak... Nog effe wachten dus.... :'(

@hierboven,
Ouch!!! Da's vast effe schrikken... Had je er een beschermhoesje omheen of niet? Ik vraag me namelijk af of dat in zo'n geval nog iets zou helpen. Ik zit ook een beetje te twijfelen of ik een verzekering afsluit...En als ik dan dit soort foto's zie.... :X :X
Zojuist ook dezelfde sms ontvangen, maar dan op de dagen 20 t/m 27.

Op dit moment ook nog niet betaald: op het moment dat ik wou betalen bleek dat mijn pas geblokkeerd was omdat ik geskimmed ben :/ . Wat een timing hebben die gasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Ik heb nog geen sms :P

Maar mooi dat ze je dat iig laten weten, bij andere providers "ugh hi ugh" wil het wel eens zo zijn dat ze niks laten horen en niks leveren ^^

Kan niet wachten tot hij bezorgt word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Ik heb ook dezelfde sms gekregen. Tussen 20 en 27 januari word ik gebeld om een afspraak te maken.. Ach.. ik kan nog wel even wachten. Tevens heb ik een Moderator van het T-mobile gesproken. Ik had haar? gevraagd of T-mobile een branded of unbranded versie zou verkopen.

Het resultaat:
Ik heb het nagevraagd en de HTC HD2 is niet T-Mobile branded.
*O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
  • Laatst online: 07-01 19:40
Gisteren via hi.nl (telefonisch) de hd2 besteldd icm hi20 verlenging(zonder bijbetaling trouwens), en ik zie net bij track&trace dat de chauffeur onderweg is. Dat zou wel heel snel zijn. De dame aan de telefoon zei al dat het waarschijnlijk eind volgende week word.
Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste