Heb vandaag mijn Hi abonnement ook verlengd met de HD2 , deze is vanaf 6 januari pas leverbaar werd me verteld , dus even wachten nog ...............
Dan heb je een probleem inderdaad. Alhoewel dat voor mij ook een keer een redding is geweest met een HTC Wizard. Moederbord was toen kapot en moest geheel vervangen worden. Uiteindelijk is alles binnen de garantie afgehandeld, ondanks ik alle beveiligingen eraf had gehaald en een custom rom draaide... of ze konden de chips niet uitlezen of ze hebben de moeite niet genomenMouki_9 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:57:
[...]
vaak als je een echt probleem hebt met de telefoon, gaat die niet meer aan, hoe wil je dan nog terug flashen? Enige optie is terugsturen en hopen op beste lol
Verwijderd
Ik ben 26-11 gebeld door mobiel.nl om mijn HI contract te verlengen. Dat heb ik toen ook gedaan met een verlenging van 1 jaar, E229,- bijbetalen voor de HD2 met een iets duurder abonnment.
4-12 heb ik mijn bestelling bij mobiel.nl geanuleerd, omdat zij zich voordeden als KPN, niet op tijd konden leveren en vooral omdat ik bij Hi de HD2 voor uiteindelijk (na wat bellen, onderhandelen etc.) voor E36,- kreeg + een SDHC van 8GB.
Nou wacht ik ,net als de meeste van jullie, nog steeds op mijn nieuwe speeltje. En word ik ook elke keer met een slap verhaal afgedaan door Hi.
14-12 wordt ik gebeld door een leveringservice van KPN dat een koerier mijn HD2 komen brengen, maar dan moet ik wel E229,- betalen voor mijn mobiel. Wat dus de geannuleerde bestelling van mobiel.nl was. Ik vertelde de uiterst chagerijnige dame dat het bedrag niet klopt waarop zij antwoorde dan krijg je 'm dus ook niet. Want voor E36,- wordt deze telefoon niet met 1jaar verlenging niet verstrekt (zei ze).
Ik weer KPN-KS bellen hoe het nou zit met de levering....... Wederom weer een onbevredigend/onvolledig antwoord. Wel wisten ze mij te vertellen dat hij heeel misschien vrijdag a.s. komt.
Samenvattend: Mobiel.nl heeft de HD2 dus wel binnen gekregen, waarom KPN/Hi dan niet?
Op de site van HTC lees ik dat de HD2 pas in januari 2010 weer komt.......
Lang nietszeggend verhaal , maar ik wil gewoon ff klagen. Want ik baal als een stekker...!!!!
ps: SD-card heb ik dan wel weer gehad.
4-12 heb ik mijn bestelling bij mobiel.nl geanuleerd, omdat zij zich voordeden als KPN, niet op tijd konden leveren en vooral omdat ik bij Hi de HD2 voor uiteindelijk (na wat bellen, onderhandelen etc.) voor E36,- kreeg + een SDHC van 8GB.
Nou wacht ik ,net als de meeste van jullie, nog steeds op mijn nieuwe speeltje. En word ik ook elke keer met een slap verhaal afgedaan door Hi.
14-12 wordt ik gebeld door een leveringservice van KPN dat een koerier mijn HD2 komen brengen, maar dan moet ik wel E229,- betalen voor mijn mobiel. Wat dus de geannuleerde bestelling van mobiel.nl was. Ik vertelde de uiterst chagerijnige dame dat het bedrag niet klopt waarop zij antwoorde dan krijg je 'm dus ook niet. Want voor E36,- wordt deze telefoon niet met 1jaar verlenging niet verstrekt (zei ze).
Ik weer KPN-KS bellen hoe het nou zit met de levering....... Wederom weer een onbevredigend/onvolledig antwoord. Wel wisten ze mij te vertellen dat hij heeel misschien vrijdag a.s. komt.
Samenvattend: Mobiel.nl heeft de HD2 dus wel binnen gekregen, waarom KPN/Hi dan niet?
Op de site van HTC lees ik dat de HD2 pas in januari 2010 weer komt.......
Lang nietszeggend verhaal , maar ik wil gewoon ff klagen. Want ik baal als een stekker...!!!!
ps: SD-card heb ik dan wel weer gehad.
Wat een drama bij Vodafone!
Ik had in de eerste instantie de HD2 gereserveerd bij de CityPoint onder voorwaarde dat deze even duur zou zijn als op de website. Eenmaal binnen werd ik netjes gebeld, echter bleek uit het gesprek dat ik zo'n 60 euro duurder uit zou zijn in vergelijking met de website. Na veel praten met verschillende personen en net zoveel antwoorden gekregen te hebben, besloten de reservering te annuleren.
Vervolgens de telefoon online besteld. Ook hier weer een heel drama om door de boekenwinkel te komen over wat wel en niet kan. Tevens was het hier ook zo dat ik net zoveel antwoorden kreeg als personen die ik het gesproken.
Paar dagen later was de telefoon aangekomen. Ik bijna euforisch alles uitpakken om tot de conclusie te komen dat er i.p.v. een 8GB kaartje er een 2GB kaartje geleverd is. Dus heb ik weer gebeld met Vodafone om dit te melden. Toen werd er tegen mij gezegd dat ik de telefoon niet kon gebruiken en in de verpakking moest laten zitten. Dit omdat de order niet goed was.
Nu wordt er een koerier naar mij toegestuurd om de hele mikmak op te halen en stuurt Vodafone mij een nieuw toestel. Dit is echter wel pas in januari, omdat het toestel niet op voorraad is... Ook was het niet mogelijk om alleen de kaart te wisselen o.i.d.
Ik ben al 7 jaar tevreden klant van vodafone, maar hoe ze mij te woord hebben gestaan aan de telefoon slaat alles. Ik werd behandeld als een klein kind en voor mijn gevoel niet serieus genomen. Als ik straks mijn telefoon in ontvangst heb moet ook nog maar blijken of de 8GB kaart er wel bij zit. Vervolgens ben ik al wel weer 1,5 / 2 maanden verder vanaf het moment dat ik mijn abonnement wilde verlengen. Ik wil hierover een brief sturen over de manier waarop het allemaal is verlopen. Ik heb daarom de namen die ik als laatste heb gesproken opgeschreven. Ik hoop dat Vodafone het netjes oplost want al met al ben ik hier veel tijd mee kwijt.
Tot zover een gedeelte(!) van mijn "avontuur" met Vodafone.
Ik had in de eerste instantie de HD2 gereserveerd bij de CityPoint onder voorwaarde dat deze even duur zou zijn als op de website. Eenmaal binnen werd ik netjes gebeld, echter bleek uit het gesprek dat ik zo'n 60 euro duurder uit zou zijn in vergelijking met de website. Na veel praten met verschillende personen en net zoveel antwoorden gekregen te hebben, besloten de reservering te annuleren.
Vervolgens de telefoon online besteld. Ook hier weer een heel drama om door de boekenwinkel te komen over wat wel en niet kan. Tevens was het hier ook zo dat ik net zoveel antwoorden kreeg als personen die ik het gesproken.
Paar dagen later was de telefoon aangekomen. Ik bijna euforisch alles uitpakken om tot de conclusie te komen dat er i.p.v. een 8GB kaartje er een 2GB kaartje geleverd is. Dus heb ik weer gebeld met Vodafone om dit te melden. Toen werd er tegen mij gezegd dat ik de telefoon niet kon gebruiken en in de verpakking moest laten zitten. Dit omdat de order niet goed was.
Nu wordt er een koerier naar mij toegestuurd om de hele mikmak op te halen en stuurt Vodafone mij een nieuw toestel. Dit is echter wel pas in januari, omdat het toestel niet op voorraad is... Ook was het niet mogelijk om alleen de kaart te wisselen o.i.d.
Ik ben al 7 jaar tevreden klant van vodafone, maar hoe ze mij te woord hebben gestaan aan de telefoon slaat alles. Ik werd behandeld als een klein kind en voor mijn gevoel niet serieus genomen. Als ik straks mijn telefoon in ontvangst heb moet ook nog maar blijken of de 8GB kaart er wel bij zit. Vervolgens ben ik al wel weer 1,5 / 2 maanden verder vanaf het moment dat ik mijn abonnement wilde verlengen. Ik wil hierover een brief sturen over de manier waarop het allemaal is verlopen. Ik heb daarom de namen die ik als laatste heb gesproken opgeschreven. Ik hoop dat Vodafone het netjes oplost want al met al ben ik hier veel tijd mee kwijt.
Iemand anders is dit forum mocht een 8 GB kaartje kopen en declareren bij vodafone. Ik weet niet meer wie, moet je 1 of 2 blz terug bladerenErikCornelissen schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:09:
Wat een drama bij Vodafone!
...
Ik zou hem dus niet terug sturen
EDIT
hier
Filipek schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:37:
[...]
Ik heb helemaal geen orderbevestiging gehad, ik heb heb woensdag besteld, vrijdag gebeld hoe of wat en ze zeiden mij toen dat hij ofwel zaterdag ofwel maandag geleverd zou worden en toen kreeg ik hem vrijdag.
Maar ik had dus al woensdagochtend gebeld omdat ik hem al maandag had besteld, alleen die order konden ze niet terug vinden dus moesten ze hem opnieuw aanmaken.
Ik heb trouwens met Vodafone gebeld gisteren omdat ik een 2GB kaartje kreeg terwijl er op mijn faktuur een 8gb kaartje stond (heel relaxt, want ik heb daar niet over lopen onderhandelen) en ik mocht een kaartje van 8GB kopen en declareren bij hun! Voor de andere mensen bij Vodafone --> houd dit in gedachte
[ Voor 56% gewijzigd door LazyMe op 16-12-2009 19:27 ]
Verwijderd
Volgens mij heeft de HD2 de capaciteit om een SD-kaart van 32GB te handelen...
Dus de dat 8GB kaartje kan me gestolen worden! Maar als je er recht op heb gewoon declareren ja.
Dus de dat 8GB kaartje kan me gestolen worden! Maar als je er recht op heb gewoon declareren ja.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2009 20:03 . Reden: type fout ]
16 max staat overal, stuur je bronVerwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 20:02:
Volgens mij heeft de HD2 de capaciteit om een SD-kaart van 32GB te handelen...
Verwijderd
@Hesam43
ff een stukje van de txt, link staat er onder.
-Internals-
Much fuss has been made about the guts of the HD2 -- mostly due to the inclusion of the heavily hyped 1GHz Snapdragon CPU, a first for HTC. We won't lie; this thing blazes. For a WinMo device (or any device, for that matter), the HD2 is one of the most fluid and snappy that we've tested. Applications open up like whip cracks, scrolling through menus in the graphically intense Sense UI is buttery smooth, and the overall speed of the phone feels accelerated compared to its competitors -- especially in the Windows Mobile space (including HTC's other offerings). Aside from the 'dragon, the device sports 512MB of ROM, 448MB of RAM, WiFi, Bluetooth 2.1, an auto-focusing 5-megapixel camera with dual LED flash, a microSD slot (supporting up to 32GB cards), a 3.5mm headphone jack, plus an accelerometer, proximity sensor, and light sensor on-board. To say it's stacked is an understatement; hardware-wise, the HD2 joins the ranks of devices like the Droid, N900, and Liquid in the new class of high-end smartphone.
Hier de link: http://www.engadget.com/2009/11/25/htc-hd2-review/
ff een stukje van de txt, link staat er onder.
-Internals-
Much fuss has been made about the guts of the HD2 -- mostly due to the inclusion of the heavily hyped 1GHz Snapdragon CPU, a first for HTC. We won't lie; this thing blazes. For a WinMo device (or any device, for that matter), the HD2 is one of the most fluid and snappy that we've tested. Applications open up like whip cracks, scrolling through menus in the graphically intense Sense UI is buttery smooth, and the overall speed of the phone feels accelerated compared to its competitors -- especially in the Windows Mobile space (including HTC's other offerings). Aside from the 'dragon, the device sports 512MB of ROM, 448MB of RAM, WiFi, Bluetooth 2.1, an auto-focusing 5-megapixel camera with dual LED flash, a microSD slot (supporting up to 32GB cards), a 3.5mm headphone jack, plus an accelerometer, proximity sensor, and light sensor on-board. To say it's stacked is an understatement; hardware-wise, the HD2 joins the ranks of devices like the Droid, N900, and Liquid in the new class of high-end smartphone.
Hier de link: http://www.engadget.com/2009/11/25/htc-hd2-review/
Ik heb onlangs de htc hd2 besteld met een hi 30 abb. met daarbij een hi eindeloos online + 8Gig kaartje.
De levertijd bij hi is ipv. 21-12-2009 ----> 06-01-2010 geworden. De bron komt van hi klantenservice vandaan.
Hier, http://www.htc-hd2.nl/aanbiedingen.htm kun je tevens lezen dat de nieuwe leveringen van dit toestel begin Januari betreft.
De levertijd bij hi is ipv. 21-12-2009 ----> 06-01-2010 geworden. De bron komt van hi klantenservice vandaan.
Hier, http://www.htc-hd2.nl/aanbiedingen.htm kun je tevens lezen dat de nieuwe leveringen van dit toestel begin Januari betreft.
[ Voor 6% gewijzigd door Fons1984 op 17-12-2009 11:50 ]
Verwijderd
Hallo allemaal!
Ik heb 1,5 week terug de HD2 besteld bij Hi
algelopen week stond er op de site dat het 10-15 werkdagen duurde om te leveren.
Tot mijn verbazing zie ik dat hij er vandaag niet eens meer op de site staat.
Af wachten dan maar
Ik heb 1,5 week terug de HD2 besteld bij Hi
algelopen week stond er op de site dat het 10-15 werkdagen duurde om te leveren.
Tot mijn verbazing zie ik dat hij er vandaag niet eens meer op de site staat.
Af wachten dan maar

Kopt en dit had ik ook geopperd maar hier werd op geantwoord met "dat is niet volgens onze procedures"LazyMe schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:25:
[...]
Iemand anders is dit forum mocht een 8 GB kaartje kopen en declareren bij vodafone. Ik weet niet meer wie, moet je 1 of 2 blz terug bladeren
Ik zou hem dus niet terug sturen
EDIT
hier
[...]

Nou dan staat nu iig de werkelijke leverdatum vast, aangezien dit op meerdere sites te lezen is. Ik vraag me wel af wat nou werkelijk de reden is van deze rare actie... Een romupdate lijkt me sterk. Echt raar dat sommige mensen toch gewoon met dit toestel rondlopen en de rest een maand moet wachten... Vreemde actie van HTC.Fons1984 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 11:49:
Ik heb onlangs de htc hd2 besteld met een hi 30 abb. met daarbij een hi eindeloos online + 8Gig kaartje.
PSN: Mondaatje
Verwijderd
Ik heb hem vandaag binnengekregen via de Hi shop (na 3 weken wachten). Wat een geweldig toestel, kan ik de Kerstvakantie wel mee vullen. Sterkte voor diegene die het nodig hebben...en de Kerst zonder speeltje moeten doorbrengen...
Verwijderd
Een week geleden kregen we bij de meeste online verkooppunten te horen dat de HTC HD2 tijdelijk was uitverkocht. Nieuwe bestellingen waren al wel onderweg. Goed nieuws: Nu hebben we net de melding gekregen dat de HTC HD2 weer uit voorraad leverbaar is. Hieronder hebben we alvast een Top 5 van aanbiedingen geplaatst van de HD2:
Hier de link geupdate op 16-12: http://www.htc-hd2.com/
Afgelopen maandagavond een verlenging aangevraagd, maar via nog steeds niet behandeld door Vodafone. Dit wordt pas volgende week ben ik bang, aangezien de TNT niet onder rembours bezorgt op zaterdag.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Sja, ik zie het:Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:52:
Een week geleden kregen we bij de meeste online verkooppunten te horen dat de HTC HD2 tijdelijk was uitverkocht. Nieuwe bestellingen waren al wel onderweg. Goed nieuws: Nu hebben we net de melding gekregen dat de HTC HD2 weer uit voorraad leverbaar is. Hieronder hebben we alvast een Top 5 van aanbiedingen geplaatst van de HD2:
Linux server.knothhosting03.nl 2.6.18-164.6.1.el5 #1 SMP Tue Nov 3 16:18:27 EST 2009 i686
de volgende partij HD2's worden pas in januari uitgeleverd, dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben.Smarron schreef op donderdag 17 december 2009 @ 18:31:
Afgelopen maandagavond een verlenging aangevraagd, maar via nog steeds niet behandeld door Vodafone. Dit wordt pas volgende week ben ik bang, aangezien de TNT niet onder rembours bezorgt op zaterdag.
Ik heb dinsdag bij studentmobiel.nl een abonnement aangesloten (van Hi) icm dit toestel. Hij is vandaag verzonden.
Ik heb hem besteld bij gsmweb (had ik er niet bijgezet denk ik), daar zijn ze zover ik weet gewoon op voorraad.ErikCornelissen schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:47:
[...]
de volgende partij HD2's worden pas in januari uitgeleverd, dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben.
Verwijderd
Vorige week vrijdag toestel via Vodafone besteld en heb het vandaag eindelijk binnen!
Toestel is van buiten unbranded, startscherm staat heel ff Vodafone, maar de menu's zijn gewoon standaard en toestel is simlock vrij!
Ook ik heb geen 8 GB kaart gehad en moet nu van de klantenservice langs een Vodafone shop.
Edit: Zojuist is mijn 2 GB bij de Vodafoneshop omgeruild voor een 8 GB
Helaas is het niet mogelijk om via HTC te updaten..
Toestel is van buiten unbranded, startscherm staat heel ff Vodafone, maar de menu's zijn gewoon standaard en toestel is simlock vrij!
Ook ik heb geen 8 GB kaart gehad en moet nu van de klantenservice langs een Vodafone shop.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2009 15:40 ]
kom net weer van de telefoon met HI klantenservice
hij staat nu vasat op 6 jan er is een "grote partij" besteld
we wachten af
we wachten af
Oke thnx! Heeft de rest bij HI ook een 8GB microSDHC kaartje in de order staan?marcovanes schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:02:
we wachten af
Tegen mij vertelde ze van de week heel stellig dat het 21 december zou worden, er was geen twijfel mogelijk.marcovanes schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:02:
we wachten af
Wel belachelijk trouwens wacht al vanaf 28-11-09, en andere leveranciers kunnen hem gewoon leveren.
Wat gaat er anders bij HI dan bij andere leveranciers?
Nou mensen,
Voor diegene wat hun mobiele abbo of een nieuwe abbo aan willen sluiten met de htc hd 2 moeten geduld hebben bij de hi / kpn shops. Online kan je hem al wel bestellen maar kheb hem nu al een maand gereserveerd in de regio apeldoorn / amersfoort (plaatsen dus) maar krijg steeds geen belletje.
Vanmorgen aan de lijn geweest met kpn / hi en het gevolg is dat er leverings problemen zijn e.d. Met andere woorden, ze kunnen hem niet leveren.
Wat mij vertelt is dat ze maar met mondjes maat binnen komen. ( 1 a 2 in de week, zelfs dat halen ze nog niet eens altijd) en je moet maar net geluk hebben dat je beetje vooraan de reservering lijst staat zodat ze jou als eerste bellen dat als hij binnen komt.
Gister wezen informeren en ze zouden mij gelijk bellen als hij binne was, ik was de eerste. Dit is natuurlijk allemaal verkoop praat. En het is een pracht van een toestel. Daarom zit ik er wel een beetje op gebrand.
Dit wou ik even meedelen ter info..
Voor diegene wat hun mobiele abbo of een nieuwe abbo aan willen sluiten met de htc hd 2 moeten geduld hebben bij de hi / kpn shops. Online kan je hem al wel bestellen maar kheb hem nu al een maand gereserveerd in de regio apeldoorn / amersfoort (plaatsen dus) maar krijg steeds geen belletje.
Vanmorgen aan de lijn geweest met kpn / hi en het gevolg is dat er leverings problemen zijn e.d. Met andere woorden, ze kunnen hem niet leveren.
Wat mij vertelt is dat ze maar met mondjes maat binnen komen. ( 1 a 2 in de week, zelfs dat halen ze nog niet eens altijd) en je moet maar net geluk hebben dat je beetje vooraan de reservering lijst staat zodat ze jou als eerste bellen dat als hij binnen komt.
Gister wezen informeren en ze zouden mij gelijk bellen als hij binne was, ik was de eerste. Dit is natuurlijk allemaal verkoop praat. En het is een pracht van een toestel. Daarom zit ik er wel een beetje op gebrand.
Dit wou ik even meedelen ter info..
Verwijderd
En ik ben vorige week even binnengelopen bij de Belcompany en hem gelijk meegenomen. Ze hadden er zat.
Niet moeilijk doen. Gratis bij een hi30 abbo.
En wat een subliem toestel! Mijn iphone collega's zijn jaloers!
Hoeveel betaal je nou dan?Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:32:
En ik ben vorige week even binnengelopen bij de Belcompany en hem gelijk meegenomen. Ze hadden er zat.
![]()
als ik hier kijk hi 30 abbo 24.95:
http://www.gsmwijzer.nl/gsmshop/product/6198/htc-hd2-black
Heb jij dat ook?
hmm ik heb hem donderdag besteld, wel bij vodafone zelf, niet gsmweb ofzo. maar nog niet binnenVerwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:26:
Vorige week vrijdag toestel via Vodafone besteld en heb het vandaag eindelijk binnen!
EDIT:
net gebeld, de verklaring is nu dat en door een fout van htc iedereen een 2GB kaartje krijgt terwijl iedereen een 8 GB kaartje moet krijgen. En nu is er dus al een aantal verzonden met 2 GB die hun kaart kunnen omruilen. De rest moet even wachten een weekje zei ze en dan krijgen ze gelijk 8 GB kaartje erbij.
[ Voor 19% gewijzigd door LazyMe op 18-12-2009 15:57 ]
Het is toch van de zotte! Ik ben nota bene vandaag nog in twee(!) citypoints geweest waar ze mij niet konden helpen! En vervolgens lees ik hier dat het bij jullie wel netjes opgelost word...
Dadelijk gesprek #2187612873 met vodafone..! En hun wijzen op dit topic.
Dadelijk gesprek #2187612873 met vodafone..! En hun wijzen op dit topic.
ik zag hem vandaag in een duitse winkel n kon er niet mee spelen want hij kon niet aan
ben erg benieuwd of dit een goeie vervanger kan zijn voor mijn iphone (maar eigenlijk verwacht ik dat niet)
dus Hi opschieten !
ben erg benieuwd of dit een goeie vervanger kan zijn voor mijn iphone (maar eigenlijk verwacht ik dat niet)
dus Hi opschieten !
Verwijderd
Hehehe hij is binnen.
Maandag bij VTU telecom besteld, zou zelfde dag binnen zijn. (Niet dus)
Maar gelukkig, vandaag gekregen. Ben er super blij mee.
Werkt tot nu toe allemaal super snel.
Heb eigenlijk geen tijd voor dit geforum.
Jullie ook nog succes.
gr
dennis
Maandag bij VTU telecom besteld, zou zelfde dag binnen zijn. (Niet dus)
Maar gelukkig, vandaag gekregen. Ben er super blij mee.
Werkt tot nu toe allemaal super snel.
Heb eigenlijk geen tijd voor dit geforum.
Jullie ook nog succes.
gr
dennis
Verwijderd
aha dus het is jouw schuld dat het zo lang duurtProm1se schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:54:
Vanmorgen aan de lijn geweest met kpn / hi en het gevolg is dat er leverings problemen zijn
Verwijderd
Ik weet niet of het al genoemd is maar ik heb hem gewoon van de mediamarkt.
Een 1jarig Hi 15 abonnement, zonder internetabo (kan per maand dus aan/uit zetten) en toestel voor 269.
Toestel kreeg ik direct mee, heb hem al wel een maand. Maar Mediamarkt is me goed bevallen, er valt fijn te praten (onderhandelen) met ze.
Een 1jarig Hi 15 abonnement, zonder internetabo (kan per maand dus aan/uit zetten) en toestel voor 269.
Toestel kreeg ik direct mee, heb hem al wel een maand. Maar Mediamarkt is me goed bevallen, er valt fijn te praten (onderhandelen) met ze.
Ik heb ook zonder internetabo, maar hoe werkt dat precies met aan/uit zetten? Op de website kan ik alleen dit terug vinden:Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 03:06:
Ik weet niet of het al genoemd is maar ik heb hem gewoon van de mediamarkt.
Sms “JA” naar 1300 en ontvang de instellingen per sms.
Dan krijg je de instellingen zodat internet goed werkt, maar hoe zit dat dan met de kosten, per MB? Je kan dan nog niet onbeperkt gaan internetten. ->
Heb je al een Hi Abonnement en wil je zo'n online bundel?
Bel dan met 0800-0346
Duurt het verlengen via Vodafone altijd zo lang? Ik wacht nu al 5 dagen op een verlenging. Ik ben gsmweb al wezen belagen, maar die kunnen er uiteraard weinig aan doen. Zij zijn ook afhankelijk van de provider. Ik dacht dat ik ruim op tijd zou zijn voor de feestdagen, maar op deze manier gaan het nog erg spannend worden ook. 
Ben een goede klant, alle gegevens waren compleet om te verlengen dus ik snap het probleem niet zo. Maar het zal wel druk zijn.
Ben een goede klant, alle gegevens waren compleet om te verlengen dus ik snap het probleem niet zo. Maar het zal wel druk zijn.
Verwijderd
Je moet via 1200 (toets 2,2,1 = special services) gaan verlengen. Dan gaat het allemaal een stuk sneller! Bij mij was hij dinsdag geboekt en vrijdag had ik het in huis.Smarron schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:36:
Duurt het verlengen via Vodafone altijd zo lang? Ik wacht nu al 5 dagen op een verlenging. Ik ben gsmweb al wezen belagen, maar die kunnen er uiteraard weinig aan doen. Zij zijn ook afhankelijk van de provider. Ik dacht dat ik ruim op tijd zou zijn voor de feestdagen, maar op deze manier gaan het nog erg spannend worden ook.
De aanvraag is nu al gedaan, dus zal geduld moeten blijven hebben. Ik ben bang dat Vodafone ook hogere prijzen hanteert dan (web)shops.Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 19:09:
Je moet via 1200 (toets 2,2,1 = special services) gaan verlengen. Dan gaat het allemaal een stuk sneller! Bij mij was hij dinsdag geboekt en vrijdag had ik het in huis.
Zojuist even vergeleken op de Vodafone site, maar elke aanbieding is minimaal € 100,- duurder dan hoe ik hem wil verlengen. Daarvoor wacht ik dan wel even iets langer (Hoe lastig het ook is).
[ Voor 18% gewijzigd door Smarron op 19-12-2009 19:57 ]
Zou ik hem beter bij GSMWEB halen. Nu betaal je voor Hi30 25 euro per maand (actietarief), maar je krijgt 240 minuten. Bij telfort betaal je ook 25 euro per maand maar je krijgt 300 minuten. Voordeel van Hi is wel dat je op het KPN netwerk zitProm1se schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:41:
[...]
Hoeveel betaal je nou dan?
als ik hier kijk hi 30 abbo 24.95:
http://www.gsmwijzer.nl/gsmshop/product/6198/htc-hd2-black
Heb jij dat ook?
Indd, sorryVerwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:40:
[...]
aha dus het is jouw schuld dat het zo lang duurt
ff uptodate blijven, heb hem bij de belcompany gehaald. ik ga even naar de hi heen om te zeggen datk hem niet meer wil.
Bij BC voor een hi 30 abbo
- 24,95 in de maand
- 10 euro voor sms bundel
- 1,25 eerste jaar daarna 10 euro voor internet
- toestel gratis
- sd kaart van 8 gig gratis.
Pingelen noemt men dit

Mensen annuleer gewoon de bestelling bij de hi, het scheelt je 10 euro per 2 jaar. en dan zo lang wachten..
Mijn advies koop hem gewoon bij de belcompany, had wel een rom 1.43 erop zitten, gelijk geflasht. geen problemen met smsen wel de camera purple spot.
Maakt mij verder niet uit, hij bevalt me prima alleen de touch is soms beetje raar.. maar dat zal wel aanmij liggen..

Ik kan deze aanbieding van jou niet vindenProm1se schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:03:
[...]
Indd, sorry![]()
ff uptodate blijven, heb hem bij de belcompany gehaald. ik ga even naar de hi heen om te zeggen datk hem niet meer wil.
Bij BC voor een hi 30 abbo
- 24,95 in de maand
- 10 euro voor sms bundel
- 1,25 eerste jaar daarna 10 euro voor internet
- toestel gratis
- sd kaart van 8 gig gratis.
Pingelen noemt men dit![]()
Mensen annuleer gewoon de bestelling bij de hi, het scheelt je 10 euro per 2 jaar. en dan zo lang wachten..
Mijn advies koop hem gewoon bij de belcompany, had wel een rom 1.43 erop zitten, gelijk geflasht. geen problemen met smsen wel de camera purple spot.
Maakt mij verder niet uit, hij bevalt me prima alleen de touch is soms beetje raar.. maar dat zal wel aanmij liggen..

en ik ben student dus via BC geen studentenkorting dus voor mij zit er niks anders op dan wachten
Verwijderd
Ik heb net weer eens even met hi gebeld.
Het toestel is vandaag niet binnen gekomen (snik, ik had goede hoop omdat eerder de datum 21 dec was genoemd...)
er staan 700 aanvragen en ze hopen volgende week een zending binnen te krijgen.
maar hoeveel er komen...... dat weten ze niet!!!!!!
Het toestel is vandaag niet binnen gekomen (snik, ik had goede hoop omdat eerder de datum 21 dec was genoemd...)

Verwijderd
Vanmiddag mijn telefoontje opgehaald bij PDAShop.nl, hadden er nog meer als genoeg op voorraad! 
Erg fijn toestel! En ook een hoesje, en een 2gb geheugenkaartje extra geleverd!
Erg fijn toestel! En ook een hoesje, en een 2gb geheugenkaartje extra geleverd!
Ach ze roepen maar wat bij HI heb ik zo de indruk, elke datum die tot nu toe is geroepen blijkt uit de lucht gegrepen te zijn.Verwijderd schreef op maandag 21 december 2009 @ 15:57:
Ik heb net weer eens even met hi gebeld.
IK ben altijd wel tevreden met HI maar op dit gebied vindt ik het een behoorlijke afknapper en erg onprofessioneel over komen.
Zo een grote organisatie moet toch wel in staat zijn om een juiste afleverdatum te achterhalen bij hun leverancier.
Verwijderd
Ik heb een verlenging van 1jaar (hi)met de telefoon voor E36,- nergens kan ik 'm goedkoper krijgen, ook niet in de Hi winkel. Dus voor mij is het ook wachten geblazen... ik wacht ook al vanaf 28-11.
Toch ff offtopic: Het was mij niet duidelijk dat als je online/per telefoon besteld, dat je per minuut betaald en niet per seconde!
Zit er stiekem over te denken om gewoon voor een andere telefoon te gaan, want ik heb het gevoel dat 't veel langer gaat duren dan dat ze bij Hi zeggen.
Toch ff offtopic: Het was mij niet duidelijk dat als je online/per telefoon besteld, dat je per minuut betaald en niet per seconde!
Zit er stiekem over te denken om gewoon voor een andere telefoon te gaan, want ik heb het gevoel dat 't veel langer gaat duren dan dat ze bij Hi zeggen.
Vandaag maar even gebeld hoe het stond met de verlenging van mijn abo. Vertelden ze me dat de verlenging allang rond was, maar de HD2 UK niet op voorraad was. Thanks voor de update.
Ik had nog zo gecontroleerd waar de UK versie op voorraad was en bij gsmweb was dat zo. Zal wel weer net de laatste voor mijn neus weg zijn gegaan.
Anyway, de NL versie hadden ze nog wel en dus maar gewijzigd. Firmwares kan ik altijd nog wijzigen, maar voorlopig zal het me op deze manier ook wel bevallen. En het goede nieuws is, is dat het pakketje vandaag is verstuurd!

Ik had nog zo gecontroleerd waar de UK versie op voorraad was en bij gsmweb was dat zo. Zal wel weer net de laatste voor mijn neus weg zijn gegaan.
Anyway, de NL versie hadden ze nog wel en dus maar gewijzigd. Firmwares kan ik altijd nog wijzigen, maar voorlopig zal het me op deze manier ook wel bevallen. En het goede nieuws is, is dat het pakketje vandaag is verstuurd!
oke het is officieel ik heb een hekel aan HI
Verwijderd
Wilde het niet zeggen..... MAAR IK OOK HEEL ERG!!!marcovanes schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 11:50:
oke het is officieel ik heb een hekel aan HI
Ik voeg me daar ook bij! Wat is dit irritant en frustrerend. Heel veel gasten zijn al heerlijk in de weer met hun HD2 en wij maar wachten, wachten en nog eens wachten... Wordt sowieso dus na 6 januari neem ik aan.
Er is een tijd geweest dat ik om de 2 uur een smsje kreeg
, maar wordt nu helemaal niet meer geïnformeerd door die gasten.
Maar goed in hoeverre zal HI hier de hand in hebben?
Maar goed in hoeverre zal HI hier de hand in hebben?
Ik kom net zelf van de klantenservice van Hi en ik kan ook tevens de vorige berichten bevestigen dat de HTC HD2 bij Hi pas op 6 Januari pas weer leverbaar zijn en tevens dat ze met de HD2 430 bestellingen in de min staan.Maar er werd wel gezegd dat mensen die vroeg in December een bestelling hebben geplaatst die de grootste kans hebben om er 1 te ontvangen die bij de volgende order binnen komt bij TNT.
Maar pas op ik kwam er tevens ook achter dat als je een verlenging hebt afgesloten dat je nieuwe abbonement pas ingaat als je de nieuwe mobiel ook daadwerkelijk hebt.Dus als je in begin December je nieuwe abbo hebt afgesloten en je zit nu nog steeds te wachten op je mobiel van Hi dan heb je nu nog steeds je oude abbo en gaat je nieuwe pas in als je fysiek je nieuwe mobiel pas in je handen hebt.TNT geeft namelijk een seintje door aan Hi dat je je telefoon hebt ontvangen en ze schakelen dan pas je nieuwe abbo in.Volgens de KS van Hi.
Al met al we moeten blijven wachten en mocht je toch ff willen klagen op Hi doe dat lekker net als mij en ga lekker klagen op de forum van Hi zelf
Klik hier voor de Hi forum.
Maar pas op ik kwam er tevens ook achter dat als je een verlenging hebt afgesloten dat je nieuwe abbonement pas ingaat als je de nieuwe mobiel ook daadwerkelijk hebt.Dus als je in begin December je nieuwe abbo hebt afgesloten en je zit nu nog steeds te wachten op je mobiel van Hi dan heb je nu nog steeds je oude abbo en gaat je nieuwe pas in als je fysiek je nieuwe mobiel pas in je handen hebt.TNT geeft namelijk een seintje door aan Hi dat je je telefoon hebt ontvangen en ze schakelen dan pas je nieuwe abbo in.Volgens de KS van Hi.
Al met al we moeten blijven wachten en mocht je toch ff willen klagen op Hi doe dat lekker net als mij en ga lekker klagen op de forum van Hi zelf
Verwijderd
jaah dat ga ik zeker doen!!QubicX schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 16:04:
Al met al we moeten blijven wachten en mocht je toch ff willen klagen op Hi doe dat lekker net als mij en ga lekker klagen op de forum van Hi zelfKlik hier voor de Hi forum.
ik heb ze vorige week nog gebeld en toen werd mij toegezegd dat ik hem voor kerst in huis zou hebben...
dit gaat zowieso niet gebeuren dus ga ik zometeen nog maar eens heel erg kwaad naar hi klantenservice bellen
Excuses alvast voor de bovenstaande mensen, maar wilde toch even melden dat mijn HD2 zojuist is binnengekomen. Hij is afkomstig van gsmweb, het is zoals eerder gezegd de NL-versie en ik heb verlengd via Vodafone.
Verwijderd
ghehe:P je hoeft geen excuses te maken hoor 
volgens mij zijn de problemen trouwens alleen bij hi zo groot!
volgens mij zijn de problemen trouwens alleen bij hi zo groot!
Iemand enig idee wanneer hij leverbaar is bij T-Mobile?
Ik las begin 2010, maar een exactere datum is natuurlijk beter
Ik las begin 2010, maar een exactere datum is natuurlijk beter
Verwijderd
Het is je gegund...Smarron schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 19:42:
Excuses alvast voor de bovenstaande mensen, maar wilde toch even melden dat mijn HD2 zojuist is binnengekomen. Hij is afkomstig van gsmweb, het is zoals eerder gezegd de NL-versie en ik heb verlengd via Vodafone.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2009 23:22 ]
Verwijderd
zojuist weer klantenservice aan de lijn gehad en ze verwachten 1 a 2 weken levertijd momenteel, maar ze kunnen niks garanderen.
er zijn bovendien 407 wachtenden
ik ga denk ik maar eens kijken of ik m niet kan cancelen en m dan in een fysieke hi winkel kan verlengen.
volgens deze jongeman werken de winkels namelijk met een losstaand magazijn van de webshop.
aangezien ik m een paar weken geleden nog in mijn handen had in de winkel mag je wel verwachten dat ze m daar op voorraad hebben (ik hoop het tenminste!!)
ik ga denk ik maar eens kijken of ik m niet kan cancelen en m dan in een fysieke hi winkel kan verlengen.
volgens deze jongeman werken de winkels namelijk met een losstaand magazijn van de webshop.
aangezien ik m een paar weken geleden nog in mijn handen had in de winkel mag je wel verwachten dat ze m daar op voorraad hebben (ik hoop het tenminste!!)
Ik had het toestel idd de dag dat ik m online bestelde ook in mn handen, maar denk dat dat ook gewoon 1 van de laatste toestellen was. Daarnaast biedt HI mij , wanneer ik online afsluit, een een abo aan van HI Online 45 1 jaar voor 37,95 per maand incl. gratis toestel en betaal ik voor exact het zelfde abo in de fysieke winkel 45,- per maand. Enige voordeel is dat je via de fysieke winkel per seconden betaald en online per minuut...Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 23:47:
zojuist weer klantenservice aan de lijn gehad en ze verwachten 1 a 2 weken levertijd momenteel, maar ze kunnen niks garanderen.
Studenten korting maakt niet uit.marcovanes schreef op maandag 21 december 2009 @ 10:38:
[...]
Ik kan deze aanbieding van jou niet vinden![]()
en ik ben student dus via BC geen studentenkorting dus voor mij zit er niks anders op dan wachten
Het is zo dat bc internet levert voor 1,25 i.p.v. 2.50 eerste jaar
Dus de euro van het abonnement is gecompenseerd met dat van het internet.
Met andere woorden net zo voordelig als je ook het toestel gratis kan krijgen wat mij is gelukt, en een sd kaartje van 8 gig erbij t.w.v. 30. Dus ik vind dat ik een goeie deal heb gedaan omdat ik bij de hi ook aan het pingelen was en hun zich vast grepen aan de studenten korting want oh ze konden dat er niet af doen blablabla omdat ik dan al 20 % korting had etc.
Even geïnformeerd en er zitten nogal wat haken en ogen aan die studenten korting, het lijkt heel erg aantrekkelijk, maar btg gaat maar 1 maand mee en je betaald per bel minuut. stel voor je belt 1 minuut en 3 seconden dan ben je 2 bel minuten kwijt. Dus het is in verhouding veel duurder. Stel je belt 1 maand haast tot niet dan heb je geld voor niets verprutst en anders heb je het de volgende maand extra bij en kan je extra lang bellen. (LET OP, je bent zowiezo 1 bel minuut kwijt voor het verbinding maken met het toestel, voicemail)
plus dat je nog zo lang moet wachten op het toestel. Dit lijkt me geen goeie deal als je zo lang wacht op het toestel terwijl je hem ZEKER weten unbrandend en sim lockvrij krijgt bij de bc. Met andere woorden mensen wees geen dief van je eigen portemonnee want het toestel daalt niet in prijs, laat het een euro zijn.
Koop hem gewoon bij de bc en met een stalen gezicht en een poker face en verstand op nul en pingelen maar. Huppa gewoon strak zijn erin en zeggen dat je het toestel bij de hi gratis krijgt met een sd kaartje, van mijn part zeg je dat je ook nog een bleutooth headsetje gratis krijgt twv 25 euro.. (allicht is dit beetje te dik over van dat bleutooth headsetje) Maar het valt te proberen toch?
Nou mijn ademzucht over dit toestel..
BTW, heb nog wel is als ik buiten sta in de kou (station oid) dat ik af en toe zogenaamde ghostpresses krijg. Maar dat komt wss door dat mijn vingers warmte afstralen op dat moment of juist koud zijn.
-- EDIT
Btw, ben zelf ook student
Tof bedankt! (U 2, Mnix91)Paling1 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 11:07:
[...]
Die 65536 kleuren is geloof ik een beperking van Windows Mobile 6.x.
Het scherm kan dacht ik wel meer kleuren aan, maar dat weet ik niet zeker... Er heeft een week of wat geleden nog een link in dit topic gestaan naar een blog site van microsoft waarin wordt uitgelegd waarom 16 miljoen kleuren ook niet altijd geweldig is...
[edit]
Effe gezocht, en hier is het linkje:
klik
Weet niet wat het allemaal betekent, maar heb de knoop doorgehakt en een HD2 icm een 2 jarig abbo besteld! Best wel maf dat deze phone zo veel charisma heeft dat ik ondanks al die mogelijke bugs hem toch heb besteld
Haha ^ ,
Trouwens, ik heb net gebeld met GSMWEB, en zij zeggen een uitzondering te zijn op de zogenaamde 7-dagen proeftijd wet. Is dit gelul? Want ik geloof er niks van. Ik hoop spoedig een antwoord te krijgen want ik kan mijn contract nog annuleren.
Ik hoef geen replies met 'had je maar moeten vragen voordat je het contract opstuurde' want ik ben er zelf 100% bewust van dat dit een fout van mijn kant is en dat hoeft er niet ingewreven te worden.
Alvast bedankt.
Edit: Dit is waarschijnlijk een vraag voor de abbonnementen forums, maar ik heb het hier een aantal keren langs zien komen. Van daar mijn vraag hier:P
Trouwens, ik heb net gebeld met GSMWEB, en zij zeggen een uitzondering te zijn op de zogenaamde 7-dagen proeftijd wet. Is dit gelul? Want ik geloof er niks van. Ik hoop spoedig een antwoord te krijgen want ik kan mijn contract nog annuleren.
Ik hoef geen replies met 'had je maar moeten vragen voordat je het contract opstuurde' want ik ben er zelf 100% bewust van dat dit een fout van mijn kant is en dat hoeft er niet ingewreven te worden.
Alvast bedankt.
Edit: Dit is waarschijnlijk een vraag voor de abbonnementen forums, maar ik heb het hier een aantal keren langs zien komen. Van daar mijn vraag hier:P
[ Voor 13% gewijzigd door HollovVpo1nt op 23-12-2009 16:24 ]
lijkt me onwaarschijnlijk, is een concumenten recht, net zoals 3 jaar garanatie op electronica boven een bepaalde prijs...
nadeel is dat veel bedrijven dit niet naleven (bv. Apple heeft sch##t aan de Nederlandse wetgeving, waardoor de resellers vaak de lul zijn zodra iemand een rechtzaak aanspant)
maar ik ben geen jurist, dus weet t niet zeker...
nadeel is dat veel bedrijven dit niet naleven (bv. Apple heeft sch##t aan de Nederlandse wetgeving, waardoor de resellers vaak de lul zijn zodra iemand een rechtzaak aanspant)
maar ik ben geen jurist, dus weet t niet zeker...
ik snap het niet hoor.
iedereen zegt em bij winkels net zo duur te krijgen als op hi site maar het is met hi 35 zonder internet 2 jaar altijd in 210 euro bijbetalen.
(bij E gebruiker) terwijl de klantenservice hem gratis gaf.
nou dan nog een wekje of 2 wachten.
erik
edit: die man van de tel. winkel zei ook dat hij gesimlockt kan zijn.
is dat waar?
iedereen zegt em bij winkels net zo duur te krijgen als op hi site maar het is met hi 35 zonder internet 2 jaar altijd in 210 euro bijbetalen.
(bij E gebruiker) terwijl de klantenservice hem gratis gaf.
nou dan nog een wekje of 2 wachten.
erik
edit: die man van de tel. winkel zei ook dat hij gesimlockt kan zijn.
is dat waar?
[ Voor 13% gewijzigd door erik23 op 23-12-2009 16:35 ]
Ik ben ook bij BC langs geweest, via HI klantenservice krijg ik hem gratis maar bij hun moest ik bijbetalen.
Ik wil het toestel graag hebben, maar niet als het mij geld gaat kosten.
Normaal bestel je via internet en het je het retour recht. Ik denk dat de uitzondering niet GSMWEB is maar het feit dat je een ondertekend contract hebt terug gestuurd. Dit zal dan niet vallen onder de afkoelingsperiode...
Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit
@The Penguin, contract gedeelte misschien niet maar toestel uiteraard wel he!
Als GSMWEB moeilijk gaat doen neem ik gewoon contact op met de consumentenbond. Simpel. Toch bedankt voor de reacties. De levertijden zijn echt een bitch! Ik mag van geluk spreken als ik hem binnen 2 weken heb! Het is dat ze de goedkoopste zijn, anders mochten ze van mij ophoepelen. Hoor al veel klachten over hun service.Chutney schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:01:
@The Penguin, contract gedeelte misschien niet maar toestel uiteraard wel he!
[ Voor 12% gewijzigd door HollovVpo1nt op 23-12-2009 17:11 ]
De bedenktijd is bij bepaalde diensten en producten niet van toepassing:
* cd's, dvd's en cd-roms waarvan je de verzegeling al hebt verbroken;
* maatwerk of producten met een duidelijk persoonlijk karakter zoals medicijnen of een maatpak;
* weddenschappen en loterijen;
* tijdsgebonden producten zoals tijdschriften, kranten en concertkaartjes;
* producten die snel bederven of verouderen;
* diensten waarbij je zelf toestemming hebt gegeven om alvast met de uitvoering van de dienst te beginnen;
* wanneer de prijs afhankelijk is van prijsschommelingen op financiële markten waarop de verkoper geen invloed heeft.
Dit komt van de website van jurofoon. Door het contract heb je toestemming gegeven de dienst te starten. Daar kom je niet onderuit. De telefoon ligt lastiger, maar daar je op de foon korting krijgt in combinatie MET het contract, dus als onderdeel van, dan denk ik dat het in dit geval er wel onder valt (dus ook de foon niet retour)
Ben overigens, zoals de meesten hier, ook geen jurist
* maatwerk of producten met een duidelijk persoonlijk karakter zoals medicijnen of een maatpak;
* diensten waarbij je zelf toestemming hebt gegeven om alvast met de uitvoering van de dienst te beginnen;
* wanneer de prijs afhankelijk is van prijsschommelingen op financiële markten waarop de verkoper geen invloed heeft.
Dit komt van de website van jurofoon. Door het contract heb je toestemming gegeven de dienst te starten. Daar kom je niet onderuit. De telefoon ligt lastiger, maar daar je op de foon korting krijgt in combinatie MET het contract, dus als onderdeel van, dan denk ik dat het in dit geval er wel onder valt (dus ook de foon niet retour)
Ben overigens, zoals de meesten hier, ook geen jurist
Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit
Grappig zeg.....In mijn vorige post hier op dit forum heb ik een link gepost naar een officiele forum van Hi waarop ik heb geklaagt wegens de slechte levering en lange levertijden bij Hi omtrent de HD2 en jawel hoor ze hebben de mijn topic gesloten en worden we weer afgepoeierd met de excuus dat de forum daar niet voor bedoeld is en dat we maar weer de KS van Hi moeten bellen.Nou ik ben het inmiddels hartstikke beu met hun onzin verhalen.Ik denk dat ik maar aandelen ga kopen bij Hi want ik denk dat ze enorme winst maken op de klantenservice afdeling want iedereen wordt er naar toe gestuurd als men iets wilt weten.
Maar goed nu laat Hi weer zien dat mensen met een serieus verhaal of klacht gewoon worden afgepoeierd en van kastje naar plankje worden gestuurd.Wat tevens ook gebeurd door Jaap die forum moderater is op de forum van Hi en bij de marketing werkt.Nou waar ze hem vandaan hebben gehaald is mij een vraag maar wat erop neer komt is dat je niets te zeggen hebt.
Anyway ik raad mensen stevig aan om ergens anders een HD2 aan te schaffen want bij Hi kan je het vergeten en je wordt niet geholpen als je met een klacht aankomt.
Maar goed nu laat Hi weer zien dat mensen met een serieus verhaal of klacht gewoon worden afgepoeierd en van kastje naar plankje worden gestuurd.Wat tevens ook gebeurd door Jaap die forum moderater is op de forum van Hi en bij de marketing werkt.Nou waar ze hem vandaan hebben gehaald is mij een vraag maar wat erop neer komt is dat je niets te zeggen hebt.
Anyway ik raad mensen stevig aan om ergens anders een HD2 aan te schaffen want bij Hi kan je het vergeten en je wordt niet geholpen als je met een klacht aankomt.
Corrigeer me als het fout heb, maar een GSM is toch geen dienst? Een GSM abbonement (wat jij dikgedrukt hebt) kan ik begrijpen, dat is een dienst. Maar een GSM is een product. Maar inderdaar, die twee gecombineerd is lastig.The Penguin schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:16:
De bedenktijd is bij bepaalde diensten en producten niet van toepassing:
Ben overigens net zo min als de meesten hier ook geen jurist
dat bedoel ik ook, GSM zelf is geen dienst. Maar in deze onlosmakelijk verbonden met de dienst. Afzien van de GSM foon kan dan best, maar wat heb je er voor betaald? Vaak gratis of voor weinig.HollovVpo1nt schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:29:
[...]
Corrigeer me als het fout heb, maar een GSM is toch geen dienst? Een GSM abbonement (wat jij dikgedrukt hebt) kan ik begrijpen, dat is een dienst. Maar een GSM is een product. Maar inderdaar, die twee gecombineerd is lastig.
[ Voor 4% gewijzigd door The Penguin op 23-12-2009 17:39 ]
ja maar dat forum is ook van een speciale dienst HI TELEFOONBOEK.QubicX schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:24:
Grappig zeg.....In mijn vorige post hier op dit forum heb ik een link gepost naar een officiele forum van Hi waarop ik heb geklaagt wegens de slechte levering en lange levertijden bij Hi omtrent de HD2 en jawel hoor ze hebben de mijn topic gesloten en worden we weer afgepoeierd met de excuus dat de forum daar niet voor bedoeld is en dat we maar weer de KS van Hi moeten bellen........
dus daar horn ze je ook niet te helpen want dat is een heel andere afdeling.
sorry
erik
Precies wat ik ook ermee bedoel je wordt van kastje naar plankje gestuurd,als je eens de rest van die forum door leest dan zie je dat er een hoop mensen met andere problemen aankomen dan waarvoor het bedoelt is omdat 1.KS waardeloos is en een hoop mensen proberen het via de weg van de forum van Hi zelf en 2. de forum zelf zo laks in elkaar gezet is dat er niet geklaagt kan worden omdat ze daar bij Hi expres niet zo'n topic openen en waarschijnlijk om te voorkomen dat hun imago word geschaadt.erik23 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:50:
[...]
ja maar dat forum is ook van een speciale dienst HI TELEFOONBOEK.
sorry
erik
Nou geloof me als Hi op deze manier door blijft gaan met verkopen van toestellen icm abbonementen dan zullen er mischien wel mensen zijn die dit gaan doorspelen aan de consumentenbond in het ergste geval en dan als nog hun imago word geschaadt.Maar wie ben ik omdat te bepalen en mischien vind jij het wel normaal om een maand lang te wachten op een produkt waarvan gezegdt wordt dat ie dezelfde week nog wordt verstuurd.Nou deze manier van zaken doen mag je van mij hebben erik
kunnen we niet gewoon massaal naar tros radar gaan.
erik
erik
Ik heb hem vandaag opgehaald bij T-for-Telecom. Ik moest 50 euro bij betalen icm een HI 35 + internet. Heb hem nu ruim 2 uur een nog geen eens aangezet. Het is maar hopen dat alles naar behoren werkt gezien de vele problemen die op het forum besproken worden.
lees mijn post 4 posts boven die van jou. je hoeft helemaal niet bij te betalen als je het goed doet.markmart33 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:55:
Ik ben ook bij BC langs geweest, via HI klantenservice krijg ik hem gratis maar bij hun moest ik bijbetalen.
Hij keek in zijn systeem en keek wat voor klant ik was bij HI, en gaf direct aan dat ik hem niet gratis kreeg,maar er viel op dat moment weinig te onderhandelen want ze hadden hem toch niet meer liggen, dus ik maakte er ook geen halszaak van.Prom1se schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:00:
[...]
lees mijn post 4 posts boven die van jou. je hoeft helemaal niet bij te betalen als je het goed doet.
Toen ik bij het verlengen van mijn abbo HI belde heb ik direct aangegeven dat ik met niets minder dan een gratis toestel genoegen zou nemen, en toen was dat geen enkel probleem.
IK wacht nog wel even, het is niet anders.
Verwijderd
dit forum is dus bedoeld voor van alles en nog waterik23 schreef op woensdag 23 december 2009 @ 17:50:
[...]
ja maar dat forum is ook van een speciale dienst HI TELEFOONBOEK.
sorry
erik
er zijn namelijk 2 fora:
-telefoonboek
-voicemail xtra
bij het telefoonboek > algemeen is er een tab 'huiskamer' met als beschrijving:
"Praat gerust over van alles en nog wat op dit board."
dus dit forum was wel degelijk bedoeld voor dergelijke zaken,
en er werd wel degelijk iets nuttigs verteld
het is dus gewoon pure zieligheid van hi dat ze dit forum sluiten!!
ze bewijzen hier overigens wel weer het een en ander mee!
misschien toch maar eens tijd om naar de consumentenbond ofzo te schrijven over de walgelijke praktijken van hi
edit:
linkje https://forum.www.hi.nl/
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 19:30 ]
Kijk met jouw kan ik pratenVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 19:29:
[...]
dit forum is dus bedoeld voor van alles en nog wat
er zijn namelijk 2 fora:
-telefoonboek
-voicemail xtra
bij het telefoonboek > algemeen is er een tab 'huiskamer' met als beschrijving:
"Praat gerust over van alles en nog wat op dit board."
dus dit forum was wel degelijk bedoeld voor dergelijke zaken,
en er werd wel degelijk iets nuttigs verteld
het is dus gewoon pure zieligheid van hi dat ze dit forum sluiten!!
ze bewijzen hier overigens wel weer het een en ander mee!
misschien toch maar eens tijd om naar de consumentenbond ofzo te schrijven over de walgelijke praktijken van hi
edit:
linkje https://forum.www.hi.nl/
Wat ze doen bij Hi is puur de zaken ontwijken en de forum van Hi is daar zeker een goed voorbeeld van.Het punt is gewoon er is geen andere manier dat je je portemonee moet open doen en hun moet bellen (klantenservice) als je een vraag of een klacht hebt want hun willen natuurlijk over jouw hard verdiende geld ook een deel pakken over iets wat ze waarschijnlijk zelf hebben klaar gespeeld terwijl ik persoonlijk vindt dat klantenservice uberhuapt gratis moet zijn.En het ergste is nog wel dat ze je van kastje naar plankje sturen en nog niet eens fatsoenlijk jouw vraag kunnen beantwoorden.
Maar vanuit hun oogpunt kan ik het wel begrijpen, hun zijn bang dat als er op de forum een topic komt met klachten en problemen dat het natuurlijk vol loopt met reacties en dat het hun imago schaad dus hebben ze liever dat je hun over-betaalde-klantenservice van een lik me reet belt zodat ze van jouw beltegoed ook een graantje mee kunnen pikken.
Anyway ik heb geen ervaring met andere telecom-providers maar ze kunnen in de 2de kamer het beter hebben over de belachelijke klantenservice van telecom-providers dan over het download verbod als je het mij vraagt.
kunnen we hi niet eens vragen of ze ons niet iets kunnen mailen (ik denk hierbij aan een afhaalbewijs) om hem met de bestelling die je hebt lopen hem af te halen bij een of ander magazijn/telefoon winkel.
t' zal wel weer niet
erik
t' zal wel weer niet
erik
Verwijderd
dat heb ik gedaan maar dat kan niet
wat mensen wel kunnen doen is naar de hi winkel gaan en daar alsnog hun abbonement verlengen en m daar meekrijgen. dan heb je alleen geen hi online abbo meer
volgens hi klantenservice staan alle bestellingen namelijk op een soort pauzemodus totdat hij weer op voorraad is (6 januari waarschijnlijk) en word hij bij activatie automatisch gecancelled als ze zien dat je m ondertussen al ergens anders verlengd hebt
dat wou ik dus ook doen! heb ik gister (weer) naar klantenservice gebeld om te vragen of de hi winkel in amsterdam (donderdag=koopavond) op kerstavond open was...
ja dat ga ik even opzoeken, heeft u een momentje?... ja meneer die is gewoon open!
ik ben er net geweest en mooi niet dattie open is
en reken maar niet dat je ff naar de winkel kan bellen of ze open zijn of om te vragen of ze dat toestel überhaupt nog wel hebben. hi winkels hebben namelijk geen telefoonnummer!
en geen e-mail adres
hi heeft zelfs als enige contactpunt een ongelooflijk slechte klantenservice die nog minder kennis van zaken heeft dan de gemiddelde aboriginal
k ga zometeen eens eventjes de inlognaam van de consumentenbond aan m'n papa vragen en maar een mooie brief aan ze sturen
edit:
de tussenstand volgens hi is inmiddels meer dan 700 wachtenden
wat mensen wel kunnen doen is naar de hi winkel gaan en daar alsnog hun abbonement verlengen en m daar meekrijgen. dan heb je alleen geen hi online abbo meer
volgens hi klantenservice staan alle bestellingen namelijk op een soort pauzemodus totdat hij weer op voorraad is (6 januari waarschijnlijk) en word hij bij activatie automatisch gecancelled als ze zien dat je m ondertussen al ergens anders verlengd hebt
dat wou ik dus ook doen! heb ik gister (weer) naar klantenservice gebeld om te vragen of de hi winkel in amsterdam (donderdag=koopavond) op kerstavond open was...
ja dat ga ik even opzoeken, heeft u een momentje?... ja meneer die is gewoon open!
ik ben er net geweest en mooi niet dattie open is
en geen e-mail adres
hi heeft zelfs als enige contactpunt een ongelooflijk slechte klantenservice die nog minder kennis van zaken heeft dan de gemiddelde aboriginal
k ga zometeen eens eventjes de inlognaam van de consumentenbond aan m'n papa vragen en maar een mooie brief aan ze sturen
edit:
de tussenstand volgens hi is inmiddels meer dan 700 wachtenden
Verwijderd
jaa eindelijk iets gevonden!!
wil iedereen zijn ervaringen en klachten svp hiernaartoe sturen??
http://www.hi.nl/web/show/id=7667704?faqid=3821
wil iedereen zijn ervaringen en klachten svp hiernaartoe sturen??
http://www.hi.nl/web/show/id=7667704?faqid=3821
nou,
ze houden zich niet aan de afspraken.
eerst met 2-5 werkdagen en met die nieuwe ook niet.
ronduit belachelijk.
waarom kan iedereen ze krijgen behalve haai.
ik zal morgen wel even een mailtje sturen.
hier kunnen ze toch niet mee weg kunnen.
erik
ze houden zich niet aan de afspraken.
eerst met 2-5 werkdagen en met die nieuwe ook niet.
ronduit belachelijk.
waarom kan iedereen ze krijgen behalve haai.
ik zal morgen wel even een mailtje sturen.
hier kunnen ze toch niet mee weg kunnen.
erik
Ok mensen ik heb inmiddels een topic geopend op de officele forum van de Consumentenbond omtrent de slechte levering van de HTC HD2 bij Hi en tevens over de lakse kwaliteit van de Hi klantenservice omtrent dit onderwerp.Dus mocht jij ook net als mij dit probleem ondervinden dan raad ik iedereen aan om even je zegje te doen hier op deze topic die ik heb gestart en wie weet kunnen we iets voor elkaar krijgen door middel van deze actie.
Let op! Dit gaat alleen over mensen die een aankoop hebben gedaan via de webshop of telefonisch via 0800-0346 en nog steeds wachten op de extreem lange levering van deze telefoon.Dus mensen lucht je hart even op de forum van de Consumentenbond
Tevens alvast fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling
Let op! Dit gaat alleen over mensen die een aankoop hebben gedaan via de webshop of telefonisch via 0800-0346 en nog steeds wachten op de extreem lange levering van deze telefoon.Dus mensen lucht je hart even op de forum van de Consumentenbond
Tevens alvast fijne feestdagen en een prettige jaarwisseling
[ Voor 4% gewijzigd door QubicX op 24-12-2009 22:07 ]
Gasten, wat is jullie ervaring met GSMWEB? Ik ben namelijk bang dat ik ook ontzettend lang moet wachten net als de mensen bij Hi
Exact 1 week over gedaan om hem in huis te hebben. Echter had dit nog sneller gekund als de UK versie die ik in eerste instantie had besteld op voorraad was. Ik heb na 6 dagen even opgebeld hoe het ermee stond. UK niet op voorraad, NL wel. Omgezet naar NL en de volgende dag had ik hem in huis.HollovVpo1nt schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 00:05:
Gasten, wat is jullie ervaring met GSMWEB? Ik ben namelijk bang dat ik ook ontzettend lang moet wachten net als de mensen bij Hi
Dus mijn advies, bel ze even op, want dan weet je het zeker.
Heb ik gedaan, maar ze zeiden dat hij niet op voorraad was en de laatste lading op 14 december wasSmarron schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 01:25:
[...]
Exact 1 week over gedaan om hem in huis te hebben. Echter had dit nog sneller gekund als de UK versie die ik in eerste instantie had besteld op voorraad was. Ik heb na 6 dagen even opgebeld hoe het ermee stond. UK niet op voorraad, NL wel. Omgezet naar NL en de volgende dag had ik hem in huis.
Dus mijn advies, bel ze even op, want dan weet je het zeker.
Wil niet spammen, maar hier wellicht een paar winkels die je kunnen helpen:
http://www.2call.nl/telefoon/10698/htc-touch-hd-2-nl/
http://www.pdashop.nl/pro...artphones/htc-hd2-nl.html
http://www.algebeld.nl/gsm/htc/t8585-touch-hd2-nl/black.html
http://www.rinkel.nl/mobiele-telefoon/htc/htc-hd-2/
Overal op voorraad volgens de website.
http://www.2call.nl/telefoon/10698/htc-touch-hd-2-nl/
http://www.pdashop.nl/pro...artphones/htc-hd2-nl.html
http://www.algebeld.nl/gsm/htc/t8585-touch-hd2-nl/black.html
http://www.rinkel.nl/mobiele-telefoon/htc/htc-hd-2/
Overal op voorraad volgens de website.
edit:
Stom, je hebt hem al besteld. Excuses.
Stom, je hebt hem al besteld. Excuses.
[ Voor 6% gewijzigd door Smarron op 25-12-2009 11:03 ]
Erg apart zeg....Nu is de HTC HD2 weer te zien in de webshop van Hi en wordt nog steeds aangegeven dat de leveringstijd 10-15 werkdagen kan duren.Erg vreemd omdat de telefoon eerst word verwijderd van de webshop vanwege de lange levertijden en nu kunnen mensen het weer bestellen.Nou ik raad mensen bij deze dat niet te doen want ik wacht al zowat 15 werkdagen terwijl er werd gezegd dat ik het nog dezelfde week zou binnen krijgen.
Maar goed mensen ik vind persoonlijk dat Hi wel een mooie compensatie mogen geven voor de mensen die bij Hi zo'n telefoon hebben besteld en nog steeds wachten vanwege de extreem lange levertijd die Hi eerst niet aangaf en tevens met belachelijk smoesje je om de tuin proberen te leiden bij de klantenservice.Ieder geval mocht je iets kwijt willen ga dan hier naartoe en doe je zegje want wie weet kunnen we samen een compensatie voor elkaar krijgen.
Maar goed mensen ik vind persoonlijk dat Hi wel een mooie compensatie mogen geven voor de mensen die bij Hi zo'n telefoon hebben besteld en nog steeds wachten vanwege de extreem lange levertijd die Hi eerst niet aangaf en tevens met belachelijk smoesje je om de tuin proberen te leiden bij de klantenservice.Ieder geval mocht je iets kwijt willen ga dan hier naartoe en doe je zegje want wie weet kunnen we samen een compensatie voor elkaar krijgen.
Verwijderd
Ook ik kan hier ook over meepraten.
Toen de HTC Leo (HD2) aangekondigd werd was mijn abbo verlopen. Ik kon verlengen en kon wachten tot de HTC HD2 leverbaar was. Ik zou ook één van de eerste zijn om hem te ontvangen aangezien er nog niet veel verzoeken waren geweest. Ze zouden mij bellen wanneer het toestel verzonden zou zijn om een afleverafspraak te maken.
Afwachtend op mijn telefoon zag ik afgelopen week dat hij online in de webwinkel verschenen was.
Toestel nog steeds niet ontvangen .. dus ging ik maar eens bellen.
Kreeg ik te horen dat ze uitverkocht waren en ze ze veel te kleinschakelig ingekocht hadden en ze niet hadden verwacht dat deze telefoon zo goed op de markt zou liggen.
Welke dildo doet daar de inkopen van de telefoons? Je kon godver toch wel nagaan dat dit toestel een succes ging worden?
De afspraak was met Hi dat zodra hij binnen zou zijn ik er één zou ontvangen. Dit is dus nooit gebeurd. Persoon aan de andere kant was beleefd en zei idd de afspraken hebben zien staan in de call logs maar voor hem is dat natuurlijk onveranderlijk dus uitvliegen tegen hem had ook geen zin.
Kon niemand van het team of management spreken en kreeg alleen maar excuses te horen.
Ik geef ze tot het nieuwe jaar met leveren en anders steken ze die telefoon maar op een plek waar de zon niet schijnt en vul ik de formulieren van GSMWeb wel in en mag Hi dit met hun rond gaan maken.
Moet en zal de HTC Leo krijgen ...
Toen de HTC Leo (HD2) aangekondigd werd was mijn abbo verlopen. Ik kon verlengen en kon wachten tot de HTC HD2 leverbaar was. Ik zou ook één van de eerste zijn om hem te ontvangen aangezien er nog niet veel verzoeken waren geweest. Ze zouden mij bellen wanneer het toestel verzonden zou zijn om een afleverafspraak te maken.
Afwachtend op mijn telefoon zag ik afgelopen week dat hij online in de webwinkel verschenen was.
Toestel nog steeds niet ontvangen .. dus ging ik maar eens bellen.
Kreeg ik te horen dat ze uitverkocht waren en ze ze veel te kleinschakelig ingekocht hadden en ze niet hadden verwacht dat deze telefoon zo goed op de markt zou liggen.
Welke dildo doet daar de inkopen van de telefoons? Je kon godver toch wel nagaan dat dit toestel een succes ging worden?
De afspraak was met Hi dat zodra hij binnen zou zijn ik er één zou ontvangen. Dit is dus nooit gebeurd. Persoon aan de andere kant was beleefd en zei idd de afspraken hebben zien staan in de call logs maar voor hem is dat natuurlijk onveranderlijk dus uitvliegen tegen hem had ook geen zin.
Kon niemand van het team of management spreken en kreeg alleen maar excuses te horen.
Ik geef ze tot het nieuwe jaar met leveren en anders steken ze die telefoon maar op een plek waar de zon niet schijnt en vul ik de formulieren van GSMWeb wel in en mag Hi dit met hun rond gaan maken.
net een gezellige klacht gestuurd naar haai.
hoe ze ons kunnen voorliegen met die lvertijden.
en hoe ze het ooit goed willen krijgen etc.
erik
erik
Ik hoor genoeg klachten over GSMWEB. Heb ook besteld via GSMWEB en ik hoorde dat ik wel 2-3 weken kan wachten...Ik geef ze tot het nieuwe jaar met leveren en anders steken ze die telefoon maar op een plek waar de zon niet schijnt en vul ik de formulieren van GSMWeb wel in en mag Hi dit met hun rond gaan maken.
Probeer gewoon net zo lang door te zeiden totdat ze iets extra's geven. Ga ik ook bij GSMWEB doen. Ik hoop op een Bluetooth headset o.d.erik23 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 11:05:
net een gezellige klacht gestuurd naar haai.
erik
[ Voor 35% gewijzigd door HollovVpo1nt op 26-12-2009 12:21 ]
Hallo,
Heeft iemand een idee waarom de prijzen van 2call.nl zo veel verschillen als je een nieuw abonnement afsluit of een abonnement wilt verlengen?
Ik zit op dit moment bij T-mobile. Heb een Flex 25 abonnement en die bevalt me prima. Nu loopt mijn contract binnenkort af, en wil ik dus overgaan op een HTC HD2 (heb nu de HD1 / Blackstone)
Als ik dan op 2call.nl kijk, dan moet ik voor een verlenging €316,- betalen. Als je een nieuw abonnement zou afsluiten, dan betaal je € 268 ????. Een prijs verschil van 48 euro vind ik nogal wat... Weet iemand hoe dit komt?
GSMWeb maakt het niet uit of je een nieuw abonnement afsluit of verlengt... de prijs blijft hetzelfde. (€ 234,- daar zelfs)
Heeft iemand een idee waarom de prijzen van 2call.nl zo veel verschillen als je een nieuw abonnement afsluit of een abonnement wilt verlengen?
Ik zit op dit moment bij T-mobile. Heb een Flex 25 abonnement en die bevalt me prima. Nu loopt mijn contract binnenkort af, en wil ik dus overgaan op een HTC HD2 (heb nu de HD1 / Blackstone)
Als ik dan op 2call.nl kijk, dan moet ik voor een verlenging €316,- betalen. Als je een nieuw abonnement zou afsluiten, dan betaal je € 268 ????. Een prijs verschil van 48 euro vind ik nogal wat... Weet iemand hoe dit komt?
GSMWeb maakt het niet uit of je een nieuw abonnement afsluit of verlengt... de prijs blijft hetzelfde. (€ 234,- daar zelfs)
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Omdat een nieuwe klant waardevoller wordt geacht. Bestaanden klanten verlengen vaak toch al wel.Possible schreef op zondag 27 december 2009 @ 22:53:
Hallo,
Waarom is er dan geen prijsverschil bij GSMWeb? Een nieuw abonnement afsluiten of verlengen maakt qua prijs helemaal niks uit........
Ik heb goede ervaringen met 2call.nl, maar wou alleen even weten waarom het prijsverschil zo hoog is bij hun
Ik heb goede ervaringen met 2call.nl, maar wou alleen even weten waarom het prijsverschil zo hoog is bij hun
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verwijderd
Hallo,
Hebben jullie ervaringen met de levertijden van gsmwijzer.nl?
Ik heb de HD 2 ook icm HI besteld, maar ben nu bang dat ook ik weken (lang) moet wachten of heb ik dit verkeerd omdat ik het via gsmwijzer besteld heb
?
Hebben jullie ervaringen met de levertijden van gsmwijzer.nl?
Ik heb de HD 2 ook icm HI besteld, maar ben nu bang dat ook ik weken (lang) moet wachten of heb ik dit verkeerd omdat ik het via gsmwijzer besteld heb

Verwijderd
Hmm
Net een bericht gekregen van HI dat me bestelling in behandeling is.
Op de site is me order ook veranderd naar behandeling. werdt eens tijd na 3 weken
Ik hoop dat dit iets goeds betekent.
Net een bericht gekregen van HI dat me bestelling in behandeling is.
Op de site is me order ook veranderd naar behandeling. werdt eens tijd na 3 weken
Ik hoop dat dit iets goeds betekent.
Ik heb ook net een bericht van Hi gehad dat de bestelling is "ontvangen". Alleen staat op de website dat er nu onderhoud word gepleegd dus ik kan het daar niet checken. Ben benieuwd of dit in voorbereiding is op de levering van 6 januari of dat ze nu al beschikken over een aantal exemplaren.
[ Voor 26% gewijzigd door Lukin op 28-12-2009 15:24 ]
Verwijderd
Hoi allemaal,
Ik heb net een melding van hi dat ze mijn bestelling ontvangen hebben. Als ik naar de site ga een bij klantenservice mijn order nummer invoer krijg ik de volgende melding: "Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling". Betekend dat een einde aan de langverwachte uitlevering van mijn (ons) HTC HD2?
Ik heb een verlenging op 26 nov.
Groeten aan iederen...
Ik heb net een melding van hi dat ze mijn bestelling ontvangen hebben. Als ik naar de site ga een bij klantenservice mijn order nummer invoer krijg ik de volgende melding: "Bestelling is ontvangen en is momenteel in behandeling". Betekend dat een einde aan de langverwachte uitlevering van mijn (ons) HTC HD2?
Ik heb een verlenging op 26 nov.
Groeten aan iederen...
Verwijderd
aan de bovenstaande posts te zien hebben ineens een boel mensen een smsje gekregen dat de bestelling in ontvangst genomen is (ik namelijk ook)
ik kom alleen net van de hi winkel vandaan alleen daar hebben ze hem ook niet op voorraad staan
ik ben benieuwd of dit slechts een of ander testberichtje was omdat ze bezig zijn met onderhoud aan de website of dat we nu toch eindelijk ons toestel gaan krijgen
overigens is het toch vreemd dat ze hem in elke andere winkel wel op voorraad hebben
-t for telecom
-telefoonkopen.nl
-thephonehouse
-belcompany
-etc
nouja we wachten het af
de laatste bekende berichten voor mij waren dat deze telefoon op 6 januari weer binnenkomt bij hi en dat er op dat moment 700+ wachtenden waren
hij staat overigens ook weer in de webshop van hi (levertijd 10-15 werkdagen)
ik kom alleen net van de hi winkel vandaan alleen daar hebben ze hem ook niet op voorraad staan
ik ben benieuwd of dit slechts een of ander testberichtje was omdat ze bezig zijn met onderhoud aan de website of dat we nu toch eindelijk ons toestel gaan krijgen
overigens is het toch vreemd dat ze hem in elke andere winkel wel op voorraad hebben
-t for telecom
-telefoonkopen.nl
-thephonehouse
-belcompany
-etc
nouja we wachten het af
de laatste bekende berichten voor mij waren dat deze telefoon op 6 januari weer binnenkomt bij hi en dat er op dat moment 700+ wachtenden waren
hij staat overigens ook weer in de webshop van hi (levertijd 10-15 werkdagen)
Verwijderd
YES, ik heb ook een smsje gekregen,
ben benieuwd of hij morgen aankomt..Het werd ook wel tijd ik heb em besteld op 4 december
...
Beste mensen,
Zojuist heb ik mijn abbo verlengt via studentmobiel.nl
Heb voor mij verlenging eerst gevraagd wat de levertijd zou zijn.
Vandaag ruim op voorraad gekomen werd mij verteld.
Dit is nu op de site ook zichtbaar. Dus ik verwacht mijn HD2 morgen op de mat!
Dus wie nog moet verlengen / aanvragen. Je weet nu waar
Zojuist heb ik mijn abbo verlengt via studentmobiel.nl
Heb voor mij verlenging eerst gevraagd wat de levertijd zou zijn.
Vandaag ruim op voorraad gekomen werd mij verteld.
Dit is nu op de site ook zichtbaar. Dus ik verwacht mijn HD2 morgen op de mat!
Dus wie nog moet verlengen / aanvragen. Je weet nu waar
WP: DeWarmte PompAO 6.4Kw Hybrid, CV Intergas, Thermostaat Netatmo, 70m2 vvw, PV: 34x 325wp solaredge omvormer en optimizers,Wan ip adres weten? https://mijnips.eu