Ontving net weer een sms van HI dat het toestel niet op voorraad is, dus helaas nog even geduld.
Verwijderd
Die heeft ongeveer zelfde moment besteld. Kreeg vandaag ook sms binnen dat Hi de hd2 niet op voorraad heeft en dat ik sms krijg als ze weer binnen zijn.....markmart33 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:36:
Hoe lang wacht die vriend van je dan al? Misschien hebben ze ze nog echt niet?
Verwijderd
Wanneer was dat?goergen schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:50:
Ik heb hem al wel binnen van Hi.
Via internet besteld, de avond dat die beschikbaar kwam.
de hd2 voldoet trouwens mooi aan de verwachtingen!! Ik kan alleen niet zoveel goeie gratis applicaties vinden voor het ding. Dat is wel een beetje jammer. Heb nu maar een twitter account aangemaakt. Op die manier krijg ik steeds nieuws via nu.nl en dergelijke.
Ik heb hem ook op Hi.nl besteld en de volgende dag had ik hem binnen (vorige week ergens, gratis bij verlenging)
Ik heb hem overigens 2 dagen later weer verkocht omdat hij mij totaal niet beviel
Ik heb hem overigens 2 dagen later weer verkocht omdat hij mij totaal niet beviel
[ Voor 5% gewijzigd door Luuk op 03-12-2009 17:21 ]
zojuist is mijn hd2 verstuurd vanuit studentmobiel.nl . Gratis bij hij student 35 2 jaar (verlenging) incl. eindeloos online xtra snel.
kan iemand mij vertellen of er een beschermhoesje in de doos zal zitten?
Verwijderd
Dat is dan stuk sneller dan nu bij mij... En ik las dat je hem verkocht had in andere topicG-PHREAK schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:20:
Ik heb hem ook op Hi.nl besteld en de volgende dag had ik hem binnen (vorige week ergens, gratis bij verlenging)
Jij bent echt lui he?.. zoek gewoon even door de unboxing reviews heen, zelfs hier op tweakers kun je die vinden!.. Dan had je dus geweten dat er een mooie ledere pouch bij zit!nils.kuijpers schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:29:
zojuist is mijn hd2 verstuurd vanuit studentmobiel.nl . Gratis bij hij student 35 2 jaar (verlenging) incl. eindeloos online xtra snel.
Next time google my friend!

Verwijderd
ik heb ook bij hi besteld en heb ook het vertragings smsje gekregen. heb al meerdere keren gebelt maar ze kunnen geen antwoord geven op de vraag: wanneer kan ik mijn telefoon verwachten? dus helaas we kunnen niks anders doen dan elke dag wachten op het verlossende smsje/mailtje.
he,
net naar de tfor telecom geweest (was laatst ziek dus kon niet).
en nu snap ik er niks meer van.
ik moet daaar nog in de 200 betalen terwijle hij eerst op de site 89 was.
nu is hij op de site ook duur.
maar ik ben een E gebruiker.
nouwja ik snap het niet meer.
erik
edit. bij winkel betaal je per sec. en online per min.
net naar de tfor telecom geweest (was laatst ziek dus kon niet).
en nu snap ik er niks meer van.
ik moet daaar nog in de 200 betalen terwijle hij eerst op de site 89 was.
nu is hij op de site ook duur.
maar ik ben een E gebruiker.
nouwja ik snap het niet meer.
erik
edit. bij winkel betaal je per sec. en online per min.
[ Voor 9% gewijzigd door erik23 op 04-12-2009 14:16 ]
Even klantenservice, van ik neem aan dat je het over HI hebt, bellen, dat scheelt echt!
Krijg het toestel gratis bij een HI20 plus eindeloos online.
[ Voor 37% gewijzigd door markmart33 op 04-12-2009 14:39 ]
klantenservice gebeld. hi 25 2 jaar zonder internet.
dat is dan 109 euro.
maar........
ik ben al jaren klant bij u....
oh ik ga even kijken wat ik kan doen.
o u bent een goede klant.
ok dat is dan gratis meneer.
ok dan mevr.
joeppie
dat is dan 109 euro.
maar........
ok dat is dan gratis meneer.
ok dan mevr.
joeppie
Nou wat zei ik je, gewoon altijd proberenerik23 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:48:
klantenservice gebeld. hi 25 2 jaar zonder internet.
dat is dan 109 euro.
maar........![]()
ok dat is dan gratis meneer.![]()
![]()
![]()
![]()
ok dan mevr.
joeppie
ja bedankt joh nu nog ff wachten (waarom is sinterklaas nu al)
heb jij hem nu al??
erik
heb jij hem nu al??
erik
Nee ik heb hem ook nog niet, mogelijk worden ze pas uitgeleverd als de nieuwe rom helemaal goed is, zodat deze meteen op het toestel wordt gezet voor ze hem uitleveren.
In de nieuwe rom die nu is uitgegeven schijnen nog kleine foutjes te zitten.
Weet iemand trouwens of de rom nog iets is aangepast voor de KPN net zoals bij de TytnII?
In de nieuwe rom die nu is uitgegeven schijnen nog kleine foutjes te zitten.
Weet iemand trouwens of de rom nog iets is aangepast voor de KPN net zoals bij de TytnII?
Heeft iemand als iets gehoord of T-mobile het toestel zelf ook gaat verkopen.
Heb van de week zelf al met t-mobile aan de lijn gehangen en hoor daar vershillende verhalen.
- We gaan hem niet voeren omdat er geen vraag naar is
- We gaan hem niet voeren omdat hij een concurent is voor de iphone (na veel door vragen)
- We verwachten hem binnenkort in het assortiment.
Ik ben de weg een beetje kwijt.
Heb van de week zelf al met t-mobile aan de lijn gehangen en hoor daar vershillende verhalen.
- We gaan hem niet voeren omdat er geen vraag naar is
- We gaan hem niet voeren omdat hij een concurent is voor de iphone (na veel door vragen)
- We verwachten hem binnenkort in het assortiment.
Ik ben de weg een beetje kwijt.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
bedankt fatmen 
Ik kan binnenkort mijn abbo verlengen bij T-mobile en ik zat ook te zoeken naar de HD2
Nergens te vinden. Ook via google kom je niet ver. Echt grafnamen om op te zoeken in google
T-mobile HD2
Dus ik hoop dat iemand het antwoord heeft
Ik kan binnenkort mijn abbo verlengen bij T-mobile en ik zat ook te zoeken naar de HD2
Nergens te vinden. Ook via google kom je niet ver. Echt grafnamen om op te zoeken in google
Dus ik hoop dat iemand het antwoord heeft
Bij T-mobile gaan ze hem zeker niet verkopen tot mrt 2010.
Je kunt hem wel bestellen bij andere website icm verlenging T-mobile.
Of ze hem na mrt 2010 gaan verkopen weet ik niet zeker.
Dat is bij mij niet bekend.
Verwijderd
Kan het dus zijn dat mrt 2010 t-mobile niet meer exclusief te Iphone verkooptsladierotmov2 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:48:
Dat had ik gezien ja, bij andere website met t-mobile. Dat vond ik best vreemd.sladierotmov2 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 15:48:
Maar ik kan daar dus de hd2 bestellen met een t-mob abbo en zij zorgen ervoor dat dat verlengt word via t-mobile?
Of moet je echt een nieuwe abbo afsluiten met t-mob?
mvg
Ik heb de afgelopen 2 jaar mijn abbo verlengd via gsmweb.nlmaximus1 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:06:
[...]
Dat had ik gezien ja, bij andere website met t-mobile. Dat vond ik best vreemd.
Maar ik kan daar dus de hd2 bestellen met een t-mob abbo en zij zorgen ervoor dat dat verlengt word via t-mobile?
mvg
Maar het kan natuurlijk ook via andere site's
op veel site's kun je kiezen voor nieuw of verlengen van abbo.
Ik heb zelf nooit problemen gehad met gsmweb.
Ik vond ze nooit duur.
Dat is afhankelijk van wanneer je abbo periode afgelopen is.maximus1 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:06:
[...]
Dat had ik gezien ja, bij andere website met t-mobile. Dat vond ik best vreemd.
mvg
vanaf 4 maanden voor het einde van de periode kan je alleen bij t-mobile verlengen.
vanaf 3 maanden voor het einde van de periode kan je bij alle zaken welke t-mobile aanbieden je abbo verlengen met telefoon naar keuze uit het asortiment van die winkel.
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Wat ik heb begrepen is dat KPN rond deze tijd ook Iphone's gaat verkopen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:28:
[...]
Kan het dus zijn dat mrt 2010 t-mobile niet meer exclusief te Iphone verkoopt
En ik denk dat t-mobile misschien dan pas met de HD2 komen.
In andere landen heeft t-mobile wel de HD2 in het assortiment ( zoals UK )
Maar daar zijn ook meerdere aanbieders van de I phone
Onbegrijpelijk dat T-Mobile de HD2 "misschien!" pas in maart 2010 gaat verkopen. Ik ben al jaren klant bij hun en dus krijg ik een hele leuke retentiekorting bij een verlenging in de t-mobile winkel. Nu heb ik vorig jaar (elke keer een 1 jarig abo) heel lang zitten wachten op de HD in de shop, maar die kwam maar niet. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Pro, totaal niet mijn keuze dus.
Nu lijkt het erop dat T-Mobile met de HD2 hetzelfde trucje gaat uithalen. Het argument dat de HD en HD2 een te grote concurrent voor de iPhone is, is natuurlijk absurd. Als dit zulke concurrerende toestellen zijn dan is het juist handig om beide in je schap te hebben liggen. Dat genereert meer aankopen dan je blijven focussen op eentje. De enige reden zou kunnen zijn, omdat het niet aanbieden van de HD/HD2 laten lijken dat deze niet goed zijn, maar waarom dan andere HTC's wel verkopen?
Voor mij is het onverdedigbaar geworden om nog bij T-Mobile klant te zijn:
- Klantenservice is slecht
- Bereik is zeer slecht (ja ik heb getest met Voda en KPN/Hi in m'n eigen Pro)
- Internet snelheid is niet meer hoger dan marktconform (was t.t. van de intro van W'nW wel erg goed!)
- Belangrijke toestellen komen niet in het assortiment (HD/HD2)
Ben bang dat ik naar Hi ga overstappen! Goed bereik, even snel internet en wel de mogelijkheid om de telefoon die je wilt aan te schaffen! Helaas verlies ik dan het feit dat ik variabel kan bellen (Tmo Flex) en het buitenland in de bundel. Maar dan weet ik wel dat ik ten alle tijden goede retentiekortingen kan krijgen (meer dan bij Tmo) en dat deze retentiekorting ook in andere shops dan de Hi winkel kan worden gegeven.
Nu lijkt het erop dat T-Mobile met de HD2 hetzelfde trucje gaat uithalen. Het argument dat de HD en HD2 een te grote concurrent voor de iPhone is, is natuurlijk absurd. Als dit zulke concurrerende toestellen zijn dan is het juist handig om beide in je schap te hebben liggen. Dat genereert meer aankopen dan je blijven focussen op eentje. De enige reden zou kunnen zijn, omdat het niet aanbieden van de HD/HD2 laten lijken dat deze niet goed zijn, maar waarom dan andere HTC's wel verkopen?
Voor mij is het onverdedigbaar geworden om nog bij T-Mobile klant te zijn:
- Klantenservice is slecht
- Bereik is zeer slecht (ja ik heb getest met Voda en KPN/Hi in m'n eigen Pro)
- Internet snelheid is niet meer hoger dan marktconform (was t.t. van de intro van W'nW wel erg goed!)
- Belangrijke toestellen komen niet in het assortiment (HD/HD2)
Ben bang dat ik naar Hi ga overstappen! Goed bereik, even snel internet en wel de mogelijkheid om de telefoon die je wilt aan te schaffen! Helaas verlies ik dan het feit dat ik variabel kan bellen (Tmo Flex) en het buitenland in de bundel. Maar dan weet ik wel dat ik ten alle tijden goede retentiekortingen kan krijgen (meer dan bij Tmo) en dat deze retentiekorting ook in andere shops dan de Hi winkel kan worden gegeven.
Leveringsinfo GSMWEB:
1 dec ('s avonds): HD2 besteld icm Telfort
2 dec: Bevestiging contractaanvraag ontvangen. s' middags benodigde papieren gemaild.
3 dec: Bevestiging contract ontvangen. 's middags verzendbevestiging ontvangen.
4 dec: HD2 afgeleverd door TNT
Al met al dus hele snelle service van GSMWEB. Klantenservice is ook prima te bereiken en ik werd uitstekend geholpen.
Wat betreft de HD2: wat een heerlijk en retesnel toestel!
2 dec: Bevestiging contractaanvraag ontvangen. s' middags benodigde papieren gemaild.
Al met al dus hele snelle service van GSMWEB. Klantenservice is ook prima te bereiken en ik werd uitstekend geholpen.
Heb m vrijdag bij een verlenging besteld, ook bij HI en naturlijk ook nog niet leverbaar. 
Ben erg benieuwd hoe lang dit gaat duren, moet ik uitgaan van dagen of echt weken?
Ik moest trouwens 10,- eurie betalen voor het toestel (bij 1 jaar verlengen). Volgende dag stond er ineens dat ie gratis was bij 1 jaar verlengen? Het is maar 10,- euro maar toch vreemd.
Ben erg benieuwd hoe lang dit gaat duren, moet ik uitgaan van dagen of echt weken?
Ik moest trouwens 10,- eurie betalen voor het toestel (bij 1 jaar verlengen). Volgende dag stond er ineens dat ie gratis was bij 1 jaar verlengen? Het is maar 10,- euro maar toch vreemd.
PSN: Mondaatje
Ik wacht al vanaf vorige week zaterdag, dus kan misschien nog even duren, zie dat sommige shops de HD2 ook niet kunnen leveren, en daarbij hebben ze het over levertijden van 8 tot 12 dagen.
Misschien dat KPN ze eerder krijgt als grote klant.
Misschien dat KPN ze eerder krijgt als grote klant.
Verwijderd
Ik heb mijn telefoon vorige week besteld en vandaag maar eens gebeld over een update. Ze zijn tijdelijk niet leverbaar en ik kreeg te horen dat op 10 december weer worden uitgeleverd. Afwachten maar weer...
Trouwens, je kan je abbonnenment nog cancelen en opnieuw afsluiten (voor die 10 euro die je dan niet hoeft te betalen).
Trouwens, je kan je abbonnenment nog cancelen en opnieuw afsluiten (voor die 10 euro die je dan niet hoeft te betalen).
Vandaag mijn telefoon bij de Hi shop in Gouda opgehaald. Ik kon vanaf vandaag verlengen en had er eentje apart laten leggen voor mij
. Ik heb nu een 2 jarig Hi 35 studenten abo afgesloten inc eindeloos online.
Eindeloos is het eerste jaar 2,50 per maand en ik krijg 20% korting op mijn abbo van 35 euro. Tevens nog een 8 Gb geheugenkaartje erbij gekregen en ik moest uiteindelijk 69,- betalen voor de telefoon (C-gebruiker en 3.5 jaar klant). Wat een telefoon, helemaal super! Nu lekker spelen ermee
Eindeloos is het eerste jaar 2,50 per maand en ik krijg 20% korting op mijn abbo van 35 euro. Tevens nog een 8 Gb geheugenkaartje erbij gekregen en ik moest uiteindelijk 69,- betalen voor de telefoon (C-gebruiker en 3.5 jaar klant). Wat een telefoon, helemaal super! Nu lekker spelen ermee
Lol ik ben ook in de HI shop in Gouda geweest vrijdag. Hadden er nog 1 liggen toen... Jammer genoeg niet gedaan en gekozen voor de online voorwaarden (wel korting op abo, maar betalen per minuut).Groentenman schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:33:
Vandaag mijn telefoon bij de Hi shop in Gouda opgehaald. Ik kon vanaf vandaag verlengen en had er eentje apart laten leggen voor mij. Ik heb nu een 2 jarig Hi 35 studenten abo afgesloten inc eindeloos online.
Hierboven staat annuleren en opnieuw aanvragen voor die 10 euro. Dus wanneer ik annuleer wordt die 10,- gewoon weer terug gestort?
Enige risico is dat ik dan misschien weer langer moet wachten op toestel, omdat ik aanneem dat de mensen die m eerder besteld hebben, ook eerder krijgen...
Misschien een persoonlijke vraag maar, wat voor bundel heb je ? Ik zit namelijk te denken om ook een HD2 via GSMWEB te halen i.c.m. Telfort 300, 2-jarig. Ik betaal dan 25 euro per maand, 2 jaar lang.Surineeslander schreef op maandag 07 december 2009 @ 09:46:
Leveringsinfo GSMWEB:
Ik vroeg me af of er nog sneaky voorwaardes aan gebonden zijn want ik heb nog nooit een abonnement gehad
Iemand al iets meer gehoord van HI wanneer ze de HD2 gaan uitleveren?
Ik heb gisteren nog contact gehad met ze, maar meer dan dat ze niet op voorraad waren kreeg ik er niet uit bij de medewerker
Ik heb gisteren nog contact gehad met ze, maar meer dan dat ze niet op voorraad waren kreeg ik er niet uit bij de medewerker

De kleine lettertjes kunnen inderdaad gevaarlijk zijnHollovVpo1nt schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 13:42:
[...]
Misschien een persoonlijke vraag maar, wat voor bundel heb je ? Ik zit namelijk te denken om ook een HD2 via GSMWEB te halen i.c.m. Telfort 300, 2-jarig. Ik betaal dan 25 euro per maand, 2 jaar lang.
Ik vroeg me af of er nog sneaky voorwaardes aan gebonden zijn want ik heb nog nooit een abonnement gehad
Ik heb een 1-jarig Telfort 300 abbo + SMU + SMS bundel (100). Ben per maand kwijt: 24,95 + 10,00 + 3,95 = 38,90 p/m
De mindere puntjes vind ik: Je minuten en smsjes blijven maar 2 maanden geldig. Daarnaast betaal je per minuut en niet per seconde.
Bel momenteel nog met mijn oude provider (T-Mobile) dus over het netwerk kan ik je nog niet veel vertellen.
ik wil hem binnenkort ook met een Hi verlenging halen...markmart33 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:38:
[...]
Even klantenservice, van ik neem aan dat je het over HI hebt, bellen, dat scheelt echt!
Krijg het toestel gratis bij een HI20 plus eindeloos online.
denk je dat bellen naar de klantenservice van Hi zelf goedkoper uitkomt dan het aanbod via (hun eigen of een andere, eventueel goedkopere) webshop?
want in dat geval ga ik even bellen... blijf tenslotte een echte hollander hea?

IK weet wel zeker, lees dit topic maar door, paar berichten hier boven zelfs nog iemand die 69 euro moet betalen bij een duurder abbo.stefanwitkamp schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:37:
[...]
ik wil hem binnenkort ook met een Hi verlenging halen...
denk je dat bellen naar de klantenservice van Hi zelf goedkoper uitkomt dan het aanbod via (hun eigen of een andere, eventueel goedkopere) webshop?
want in dat geval ga ik even bellen... blijf tenslotte een echte hollander hea?
Ik heb hem voor niks met een goedkoper abbo, en daar nog eens korting op en ook korting op eindeloos online.
De persoon die mij te woord stond vertelde me zelfs dat de shop nooit de korting kan geven die hun geven.
Er is 1 maar, als je telefonisch afsluit gaan je telefoon tikken per minuut en anders per seconde, dus als je dat een groot probleem vind, dan zal je naar een HI shop toe moeten.
Succes!
Ik las hier ergens dat vandaag weer een nieuwe lading HD2's binnen zou komen (HI?)...Wordt eens tijd sommigen hier wachten al 2 weken (ik 1)...
Verwijderd
Ik iets korter (1,5 week). Afgelopen maandag werd mij verteld (na telefonisch contact met hi) dat 10 december nieuwe leveringen zouden plaats vinden. Maar vanochtend kreeg ik wederom een sms dat het product niet in voorraad is. Duurt nu wel erg lang, ga vanmiddag bellen en anders annuleer ik het contract en bestel ik ergens anders (gsmweb bv).
Ik heb ook zojuist een sms ontvangen dat hij nog niet op voorraad is.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat HTC ze niet meer uitlevert tot dat de nieuwe rom beschikbaar is omdat in de huidige rom diverse bugs zitten , maar goed dat is maar gissen.
Ik zie wel dat diverse shops inmiddels ook steeds minder het apparaat op voorraad hebben.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat HTC ze niet meer uitlevert tot dat de nieuwe rom beschikbaar is omdat in de huidige rom diverse bugs zitten , maar goed dat is maar gissen.
Ik zie wel dat diverse shops inmiddels ook steeds minder het apparaat op voorraad hebben.
Zelfde smsje gekregen vanmiddag met het bericht dat mijn toestel nog niet leverbaar is (ruim 1 week geleden besteld). Het is wel apart dat als er 10 december een nieuwe lading is gekomen aan smarthpones en er niemand hier op het forum van enthousiasme uitbarst dat hij er één heeft mogen ontvangen. Dat kan betekenen -> geen tweaker die een telefoon heeft gekregen, de voorraad naar de winkels is gegaan, of htc gewoon niets levert / geleverd heeft.
Verwijderd
Een update vind ik geen reden om niet te leveren, je kan deze toch ook zelf flashen? En hij is bij overige shops wel te krijgen. Via een vriend hoorde ik dat ze 192 orders hadden openstaan en dat ze geen indicatie konden afgeven.
Vind het allemaal erg teleurstellend, zeker aangezien je geen informatie krijgt wanneer ze wel uitgeleverd worden.
Vind het allemaal erg teleurstellend, zeker aangezien je geen informatie krijgt wanneer ze wel uitgeleverd worden.
Goed nieuws! Net een medewerker van Hi aan de lijn gehad. Deze wist mij te vertellen dat er 11 december nieuwe toestellen (HTC HD2) binnen zouden komen. Daarnaast zou ik met een bestelling van 8 dagen geleden zeker een toestel toegestuurd krijgen. Mensen met oudere bestellingen zijn dus ook zeker van een toestel.
Abbo: Hi 20 2 jaar verlenging
Nu hopen dat ze hem voor het eind van deze week weten uit te leveren, maar volgende week maandag is ook niet zo'n probleem opzich.
Abbo: Hi 20 2 jaar verlenging
Nu hopen dat ze hem voor het eind van deze week weten uit te leveren, maar volgende week maandag is ook niet zo'n probleem opzich.
[ Voor 26% gewijzigd door eelkevdbos op 10-12-2009 14:57 ]
Ik heb het smsje vandaag 3 keer gekregen, zal ik dan ook 3 toestellen ontvangen?

Oh inmiddels al 4 keer
Het houd niet op nu al 5 keer
Oh inmiddels al 4 keer
Het houd niet op nu al 5 keer
[ Voor 25% gewijzigd door markmart33 op 10-12-2009 18:57 ]
Verwijderd
Beste mensen,
Ik heb op 26-11-2009 mijn HD2 met Hi 25 + eindeloos online (verlenging) telefonisch besteld.
Tot op heden alleen iedere donderdag sms gekregen met het bericht dat de telefoon tijdelijk niet leverbaar is.
Ook het bellen naar het ondertussen wel bekende nummer levert niks op, ze vertellen precies hetzelfde als wat in het smsje staat en kunnen geen specifieke leverdatum geven.
Vandaag ben ik naar de plaatselijke Hi winkel geweest. Hun hadden bericht gekregen dat hij pas weer eind december/begin januari leverbaar was.
Even wachten dus
Ik heb op 26-11-2009 mijn HD2 met Hi 25 + eindeloos online (verlenging) telefonisch besteld.
Tot op heden alleen iedere donderdag sms gekregen met het bericht dat de telefoon tijdelijk niet leverbaar is.
Ook het bellen naar het ondertussen wel bekende nummer levert niks op, ze vertellen precies hetzelfde als wat in het smsje staat en kunnen geen specifieke leverdatum geven.
Vandaag ben ik naar de plaatselijke Hi winkel geweest. Hun hadden bericht gekregen dat hij pas weer eind december/begin januari leverbaar was.
Even wachten dus
aangezien ik anders online had besteld, en deze ook per minuut afrekenen, is dat geen probleem.IK weet wel zeker, lees dit topic maar door, paar berichten hier boven zelfs nog iemand die 69 euro moet betalen bij een duurder abbo.
Ik heb hem voor niks met een goedkoper abbo, en daar nog eens korting op en ook korting op eindeloos online.
De persoon die mij te woord stond vertelde me zelfs dat de shop nooit de korting kan geven die hun geven.
Er is 1 maar, als je telefonisch afsluit gaan je telefoon tikken per minuut en anders per seconde, dus als je dat een groot probleem vind, dan zal je naar een HI shop toe moeten.
Succes!
dat wordt dus over een maandje lekker aan de telefoon hangen en ouderwets afdingen
ik help het je hopenmarkmart33 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:23:
Ik heb het smsje vandaag 3 keer gekregen, zal ik dan ook 3 toestellen ontvangen?![]()
Gaat wellicht over de winkelvoorraden. Ik heb goede hoop dat ik morgen een positief smsje krijg. Vandaag inderdaad al 3 smsjes gekregen dat hij niet op voorraad is.Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:24:
Beste mensen,
Even wachten dus
Net vodafone zakelijk verlengd. Medewerker zij eerst datie op voorraad was. Gedurende het gesprek zei hij dat ik hem eind volgende week thuis kan verwachten en aan het eind zei hij dat de levertijd 10 werkdagen is. Nou ja, dat wordt dus een maandje of 2 wachten (Net als met de HD1 begin dit jaar dat was ook een ramp)
Heeft iemand het nieuws over Tmobile en de HD2 op de frontpage al gelezen? Tmobile schijnt gezwicht te zijn en gaat toch de HD2 leveren
Tierelier
Kan er niks van terug vinden op de t-mobile site, zou voor mij in elk geval het perfecte moment zijn, kan vanaf deze maand verlengen.
Ik bedoel natuurlijk 'onze eigen' frontpage: nieuws: T-Mobile levert klagende klanten toch HTC HD2Spudje81 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 20:53:
Kan er niks van terug vinden op de t-mobile site, zou voor mij in elk geval het perfecte moment zijn, kan vanaf deze maand verlengen.
Tierelier
Al iets bekent bij iemand van HI? Die smsjes waar jullie het over hebben krijg ik trouwens niet en heb vrijdag 4 december besteld... Order status is ook nog steeds laatste update 4 december.
Ik heb de mijne op 8 dec besteld en helaas nog steeds geen nieuw smsje gehad.
zal nog wel even duren voordat ik hem kan ontvangen
zal nog wel even duren voordat ik hem kan ontvangen
Wat een leuk bericht gister stond hij nog op de website van vodafone uk als priority order for decemberVodafone dropping HTC HD2 after two months
Barely out of the box
By Gareth Beavis
4 hours ago | Tell us what you think [ 5 comments ]
the-hd2-vodafone-doesn-t-want-it-any-more
The HD2 - Vodafone doesn't want it any more
<>
Vodafone has confirmed that it will be dropping the HTC HD2 despite it only recently going on sale.
The story first appeared on Electric Pig, and we've since had official confirmation from Vodafone that this will the case.
It seems the addition of the iPhone has mixed things up over at Vodafone HQ, with the device mentioned as part of a 'strong line up of smartphones next year', which is the reason Vodafone isn't going to be stocking the HD2 any more.
Even high interest isn't enough
"There's been a great deal of interest since we made the HTC HD2 available to buy in November and our initial supply quickly sold out," said the statement.
Vodafone says it will still honour the orders it has on backlog, and is bringing in more stock to fulfil these, but when this has run out users will no longer be able to pick up the HD2 from the big red network.
It's an odd choice, as the network only began stocking it in November, and customers have quickly warmed to the new device, which makes sense given the acclaim its received since its release.
We had a quick chat to O2, which is also stocking the phone, and it said that it is getting so many orders for the device that it hasn't even put it online yet so it can fulfil them all - and a spokesperson also pointed out that you can get BOTH the iPhone and HTC HD2 from the bubbly carrier.
We'll have a word with HTC to see if its upset about the move - but it's probably too focused on the Bravo to even care.
Via Electric Pig BRON: http://www.techradar.com/...2-after-two-months-657470
Ik hoop niet dat vodafone NL ze achterna gaat, ik heb hem immers al besteld, zou een naaistreek zijn. Het is weer HD1 all over, eerst leveren ze hem en na een paar weken al niet meer omdat er problemen was met de branding ofzo dus ==> levertijd: 2 maanden
De reden dat ze m bij vodafone uk eruit gooien is vanwege de iPhone. dus zeg maar het omgekeerde van wat T-mobile hier gedaan heeft. (eerst geen HD2 vanwege de iPhone, nu wel omdat er veel vraag is)LazyMe schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 15:48:
[...]
Wat een leuk bericht gister stond hij nog op de website van vodafone uk als priority order for december
Ik hoop niet dat vodafone NL ze achterna gaat, ik heb hem immers al besteld, zou een naaistreek zijn. Het is weer HD1 all over, eerst leveren ze hem en na een paar weken al niet meer omdat er problemen was met de branding ofzo dus ==> levertijd: 2 maanden
In NL zullen ze dat wel niet doen aangezien vodafone de iPhone hier niet verkoopt.It seems the addition of the iPhone has mixed things up over at Vodafone HQ, with the device mentioned as part of a 'strong line up of smartphones next year', which is the reason Vodafone isn't going to be stocking the HD2 any more.
Vandaag wederom 6 smsjes gehad maar er zat er geen 1 bij met de mededeling dat het apparaat verzonden wordt. (het zijn er uiteindelijk 7 geworden, om de 2 uur) (de informatie voorziening is in ieder geval goed)
(oh het is nu zaterdag en heb eerste smsje alweer ontvangen)
We wachten maar weer geduldig af.
Het blijkt wel dat de datum`s die door de klantenservice worden doorgegeven ook gebaseerd zijn op niks.

(oh het is nu zaterdag en heb eerste smsje alweer ontvangen)
We wachten maar weer geduldig af.
Het blijkt wel dat de datum`s die door de klantenservice worden doorgegeven ook gebaseerd zijn op niks.
[ Voor 25% gewijzigd door markmart33 op 12-12-2009 08:43 ]
Verwijderd
Vandaag eindelijk kunnen bestellen bij Vodafone
Eerst was het volgens Vodafone niet leverbaar, vervolgens wel leverbaar vanaf 23 november en daarna werd het verschoven naar begin december en weer later vanaf begin januari. Uiteindelijk werd het dus half december voor: Vodafone 35 + internet (3 maanden 50% korting) en toestelprijs voor € 50 voor één jarig abonnement (al vond ik dat ik het gratis hoorde te krijgen).
Volgens Vodafone klantenservice zijn de HD2's binnen 3 werkdagen geleverd, maar ze maakte er voor de zekerheid 5 dagen van. Dus hoop volgende week mijn Touch pro veilig in zijn doosje te kunnen opbergen om gebruik te kunnen maken van mijn nieuwe plasmaschermpje HD2
Eerst was het volgens Vodafone niet leverbaar, vervolgens wel leverbaar vanaf 23 november en daarna werd het verschoven naar begin december en weer later vanaf begin januari. Uiteindelijk werd het dus half december voor: Vodafone 35 + internet (3 maanden 50% korting) en toestelprijs voor € 50 voor één jarig abonnement (al vond ik dat ik het gratis hoorde te krijgen).
Volgens Vodafone klantenservice zijn de HD2's binnen 3 werkdagen geleverd, maar ze maakte er voor de zekerheid 5 dagen van. Dus hoop volgende week mijn Touch pro veilig in zijn doosje te kunnen opbergen om gebruik te kunnen maken van mijn nieuwe plasmaschermpje HD2
Vandaag ook het standaard smsje van HI gehad...Zucht moeilijk om geduld op te brengen, asl je met smart zit te wachten...
Wel weer erg nep van de klantenservice dat ze met allerlei data aan komen waar uiteindelijk niets van waar is...
Wel weer erg nep van de klantenservice dat ze met allerlei data aan komen waar uiteindelijk niets van waar is...
Verwijderd
Voor mij was het wachten en de onduidelijkheid reden om de aanvraag te cancelen. Dit heb ik donderdag gedaan, toen ook besteld bij andere webshop. Zelfde dag alles afgerond, vandaag is de telefoon geleverd...
Mag ik je vragen welke webshop en welke provider? Ik zit namelijk ook te twijfelen om mijn order bij HI te cancelen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:08:
Voor mij was het wachten en de onduidelijkheid reden om de aanvraag te cancelen. Dit heb ik donderdag gedaan, toen ook besteld bij andere webshop. Zelfde dag alles afgerond, vandaag is de telefoon geleverd...
Afgelopen woensdag de telefoon bij Vodafone verlengd (eigenlijk maandag al, maar blijkbaar was dat verkeerd gegaan dus woensdag opnieuw besteld), met een 2 jarig 35 abonnement. Vandaag is de telefoon binnengekomen.
1) Mijn nieuwe abonnement is nog niet ingegaan, heel raar en heel irritant aangezien ik bij mijn oude abonnement geen internet heb en deze telefoon automatisch met internet verbinding maak, dus ik zal tot maandag moeten wachten en ze dan gelijk bellen.
2) er staat op mn orderbon dat er een 8GB micro SD kaart bij zou moeten zitten maar er zit maar een 2 GB kaart bij
3) ook de papieren voor mn verzekering zijn niet binnen, want ik wil hem via vodafone verzekeren en ze zouden mij papieren opsturen om het terug op te kunnen sturen naar ze
4) hij is branded
5) ik ben er verder tevreden mee zo op het eerste gezicht! Hij hangt nu een uurtje of 6 aan de oplader en laat hem nog tot morgen ochtend opladen!
1) Mijn nieuwe abonnement is nog niet ingegaan, heel raar en heel irritant aangezien ik bij mijn oude abonnement geen internet heb en deze telefoon automatisch met internet verbinding maak, dus ik zal tot maandag moeten wachten en ze dan gelijk bellen.
2) er staat op mn orderbon dat er een 8GB micro SD kaart bij zou moeten zitten maar er zit maar een 2 GB kaart bij
3) ook de papieren voor mn verzekering zijn niet binnen, want ik wil hem via vodafone verzekeren en ze zouden mij papieren opsturen om het terug op te kunnen sturen naar ze
4) hij is branded
5) ik ben er verder tevreden mee zo op het eerste gezicht! Hij hangt nu een uurtje of 6 aan de oplader en laat hem nog tot morgen ochtend opladen!
Via MyVodafone kun je de blox zelf aanzetten op je actieve abonnement.Filipek schreef op zondag 13 december 2009 @ 00:56:
Er zit standaard een 2GB-kaartje bij. Erg cheap van HTC. Maar als jij op je orderbon een 8GB-kaartje hebt staan, zou ik deze gewoon proberen te claimen bij Vodafone. Minimaal een mailtje naar de klantenservice, misschien een klein leugentje dat het zo afgesproken is met de verkoper).2) er staat op mn orderbon dat er een 8GB micro SD kaart bij zou moeten zitten maar er zit maar een 2 GB kaart bij
Je kunt met je toestel ook langs een van de winkels gaan, en dan kunnen zij alsnog die verzekering voor je afsluiten.3) ook de papieren voor mn verzekering zijn niet binnen, want ik wil hem via vodafone verzekeren en ze zouden mij papieren opsturen om het terug op te kunnen sturen naar ze
Bedoel je dat er ook VOdafone op het toestel staat? Of alleen de software, wat feitelijk alleen de software-lock van Vodafone en dat logo in het begin inhoud)?4) hij is branded
Kleine opmerking: Het schijnt dat je de eerste drie keer je telefoon helemaal moet opladen (langer dan 3 uur aan de lader) om de batterij te optimaliseren. Ik weet niet of het waar is.5) ik ben er verder tevreden mee zo op het eerste gezicht! Hij hangt nu een uurtje of 6 aan de oplader en laat hem nog tot morgen ochtend opladen!
B.S.U.R.
Door een technische storing is dat op dit moment niet mogelijk, ik heb geprobeerd via mijn instellingen de verbinding uit te zetten, maar ik heb nog steeds een 3G in beeld dus ik ben bang dat ik nu internet kosten gerekend krijgRaJitsu schreef op zondag 13 december 2009 @ 01:09:
[...]
Via MyVodafone kun je de blox zelf aanzetten op je actieve abonnement.
Ga ik morgen gelijk doen (ik bel), thanks voor de tip[...]
Er zit standaard een 2GB-kaartje bij. Erg cheap van HTC. Maar als jij op je orderbon een 8GB-kaartje hebt staan, zou ik deze gewoon proberen te claimen bij Vodafone. Minimaal een mailtje naar de klantenservice, misschien een klein leugentje dat het zo afgesproken is met de verkoper).
thanks[...]
Je kunt met je toestel ook langs een van de winkels gaan, en dan kunnen zij alsnog die verzekering voor je afsluiten.
Gelukkig alleen de software, nou ja gelukkig, ik kan dus niet handmatig de nieuwste ROM er op zetten helaas[...]
Bedoel je dat er ook VOdafone op het toestel staat? Of alleen de software, wat feitelijk alleen de software-lock van Vodafone en dat logo in het begin inhoud)?
Hij heeft heel de nacht aan de oplader gehangen en ik ben van plan om hem totie helemaal leeg is op te gebruiken en dan weer heel de nacht opladen[...]
Kleine opmerking: Het schijnt dat je de eerste drie keer je telefoon helemaal moet opladen (langer dan 3 uur aan de lader) om de batterij te optimaliseren. Ik weet niet of het waar is.
Verwijderd
ook ik heb op 3 december via HI besteld.. dus nog steeds in afwachting!
krijg ook om de 2 uur nu een smsje... "niet op voorraad"... de moed zakt in de schoenen!
prima prijs bij hi, prima service maar waarom nou niet gewoon eerlijk over de leverdatum!
leer hiervan, hi!! niets zo vervelend als onzekerheid!
ik wacht af......maar word er niet vrolijk van
krijg ook om de 2 uur nu een smsje... "niet op voorraad"... de moed zakt in de schoenen!
prima prijs bij hi, prima service maar waarom nou niet gewoon eerlijk over de leverdatum!
Word het wachten ook beu heb ook rond deze datum besteld. Ik snap niet dat HI niet eerlijk kan aangeven wanneer ze nieuwe toestellen verwachten. Enige reden die ik daarvoor kan bedenken, is dat het nog heel lang gaat duren en ze dit liever niet willen vermelden, ivm mogelijk ordercancels....Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 12:35:
ook ik heb op 3 december via HI besteld.. dus nog steeds in afwachting!
Is er niemand op het forum die toevallig bij HI werkt...?
Verwijderd
Hoe krijg je dit zo goedkoop voor elkaar?Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 00:33:
Vandaag eindelijk kunnen bestellen bij Vodafone![]()
Elke website waar ik deze abbonement bij doe vraag minimaal 200 euro bijbetaling, waar ik geen zin in heb.
Misschien kun je me helpen hoe en wat?
Veel andere mensen geven ook aan dat ze het bij HI doen, ik moet echter een dikke 200 euro bij betalen volgens de site...!
Hoe komen jullie aan zulke goedkopere abbo's?
Verwijderd
Tuurlijk, ik heb bij GSMWeb besteld. Erg tevreden erover, je kan contract invullen en per mail opsturen (met benodigde attachments). Krijg je na een dag (ik tenminste) een mail (tussen 6 en 7) met track en trace nummer. Volgende dag had ik hem binnen.Monda schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 20:46:
[...]
Mag ik je vragen welke webshop en welke provider? Ik zit namelijk ook te twijfelen om mijn order bij HI te cancelen.
En echt tevreden over toestel
bij hi is het zoals eerder te lezen met een A tot F systeem.Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:09:
[...]
Hoe krijg je dit zo goedkoop voor elkaar?
Elke website waar ik deze abbonement bij doe vraag minimaal 200 euro bijbetaling, waar ik geen zin in heb.
Veel andere mensen geven ook aan dat ze het bij HI doen, ik moet echter een dikke 200 euro bij betalen volgens de site...!
hoe langer je erbij bent en hoe duurder abbonement of hoe vaker je over je bundel heen gaat hoe goedkoper het word.
bijv ga je vaak over het duurste aboo dat je 3 jaar hebt dan is hij bij verlengen zeker gratis.
moet je wel ff de klantenservice bellen.
(ik was E en hij was gratis)
erik
Verwijderd
10 december besteld
hi 15 abbo + eindeloos online
en na tien minuten al het gevreesde niet op voorraad smsje
dankjewel hi!
wat ik niet begrijp is dat er op de hi website nog altijd een levertijd van 2-5 werkdagen staat
waarom kunnen ze niet gewoon er bij zetten hoe lang het werkelijk duurt!! nu weet ik niet hoe lang ik nog moet wachten en niets is vervelender als dit
hi 15 abbo + eindeloos online
en na tien minuten al het gevreesde niet op voorraad smsje
dankjewel hi!
wat ik niet begrijp is dat er op de hi website nog altijd een levertijd van 2-5 werkdagen staat
waarom kunnen ze niet gewoon er bij zetten hoe lang het werkelijk duurt!! nu weet ik niet hoe lang ik nog moet wachten en niets is vervelender als dit
Verwijderd
Hey mensen,
Ik denk dat Hi geen leverdatum kan geven, stomweg omdat zei deze zelf ook niet hebben.
Kort na de release van de hd2 zijn toch wel enkele problemen aan het licht gekomen (zoals roze vlek op foto's, kalender problemen, enz.)
Ik denk dat de uitlevering vanaf de fabriek toen stopgezet is geworden. Vanaf 11 of 12 december staat er een rom update en een camera update op de officiele htc site. Ik denk dat de telefoons die wij krijgen dan ook al voorzien zijn van deze nieuwe updates.
Ik denk dat Hi geen leverdatum kan geven, stomweg omdat zei deze zelf ook niet hebben.
Kort na de release van de hd2 zijn toch wel enkele problemen aan het licht gekomen (zoals roze vlek op foto's, kalender problemen, enz.)
Ik denk dat de uitlevering vanaf de fabriek toen stopgezet is geworden. Vanaf 11 of 12 december staat er een rom update en een camera update op de officiele htc site. Ik denk dat de telefoons die wij krijgen dan ook al voorzien zijn van deze nieuwe updates.
Verwijderd
hej hallo allemaal!!
Ik ben nieuw op het forum en wilde graag weten of iemand mij kan vertellen waar ik advies kan krijgen over een pc die ik heb samen gesteld?
mvg Mark
Ik ben nieuw op het forum en wilde graag weten of iemand mij kan vertellen waar ik advies kan krijgen over een pc die ik heb samen gesteld?
mvg Mark
En hoe kom je nou precies op dit topic terecht???Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:11:
hej hallo allemaal!!
mvg Mark

Neem anders een kijkje bij de Core topics ipv Mobile... Maar toch welkom:P
[ Voor 10% gewijzigd door LazyMe op 13-12-2009 23:59 ]
Verwijderd
Ja dat komt omdat ik een relatief goeie klant voor Vodafone ben en daarnaast ook goed kan onderhandelen. Heb bijvoorbeeld aangevoerd dat de laatste paar maanden goed is gebleken wat voor a klasse provider ze zijn (storing na storing).Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 17:09:
[...]
Hoe krijg je dit zo goedkoop voor elkaar?
@ Filipek
Ben eigenlijk wel blij dat het eindelijk niet een keer op dat toestel wordt gebrand.
Software valt wel mee te leven, want er zijn genoeg alternatieven daarvoor
Net contact gehad met HI over de verwachte levertijd, had gelukkig iemand aan de lijn die me wat meer kon vertellen, en zoals het er nu naar uitziet komen ze maandag 21-12 binnen en worden ze direct uitgeleverd.
Ik meteen reageren dat er wel eens meer datums genoemd worden, dus hoe betrouwbaar is dit, ze gaf aan dat dit vermeld staat op een lijst die zij heeft met toestellen die op nalevering staan.
Het klonk mij allemaal best wel redelijk betrouwbaar, gezien het feit dat ze mij direct al de indruk gaf dat ze wist waar over ze sprak, en dat is helaas niet altijd zo bij de medewerkers van HI.
Dus nog een weekje geduld helaas, maar dan hebben we hem wel voor de kerst binnen.
Ik meteen reageren dat er wel eens meer datums genoemd worden, dus hoe betrouwbaar is dit, ze gaf aan dat dit vermeld staat op een lijst die zij heeft met toestellen die op nalevering staan.
Het klonk mij allemaal best wel redelijk betrouwbaar, gezien het feit dat ze mij direct al de indruk gaf dat ze wist waar over ze sprak, en dat is helaas niet altijd zo bij de medewerkers van HI.
Dus nog een weekje geduld helaas, maar dan hebben we hem wel voor de kerst binnen.
Verwijderd
Ik vind dit niet echt aannemelijk, neem aan dat de fabriek gewoon overstapt op een nieuwe rom en niet het hele uitleveringsproces stop zal zetten. Je kan namelijk zelf ook prima die update doen (zelf al gedaan). Tevens wachten mensen al voor december op de telefoon, toen was die rom update er nog helemaal niet. Hi heeft gewoon meer aanvragen dan verwacht (denk ik) en moeten wachten op nalevering oid.Verwijderd schreef op zondag 13 december 2009 @ 23:06:
Hey mensen,
Verwijderd
Hi allemaal,
Ik heb een Hi contractverlenging op 26 nov gedan via de Hi site. Kort daarna een email ontvangen dat het toestel niet op vooraad was en dat het lang zou kunnen duren totdat ze het kunnen uitleveren. Gelijk het grooste deel van de mensen hier heb ik alleen maar sms'en (veel sms'en) ontvangen met de "nare" melding dat "de bestelde toestel is nog niet op voorraad......." Ik heb meerdere keren op de hi klantenservice gebeld en blijkbaar altijd de onjuiste levert datum gekregen. Vandaag nog de laatste keer en tot mijn verbazing lig de leverdatum nog veel ver weg "midden januari" zei die meisje
. Alle hoop om het voor de Kerst in mijn handen te krijgen zijn weg gevlogen. Dus, naar voor kijken en zo weinig mogelijk over na te denken, anders wordt de frustratie nog grooter dat je geen plezier meer hebt.
Ik heb een Hi contractverlenging op 26 nov gedan via de Hi site. Kort daarna een email ontvangen dat het toestel niet op vooraad was en dat het lang zou kunnen duren totdat ze het kunnen uitleveren. Gelijk het grooste deel van de mensen hier heb ik alleen maar sms'en (veel sms'en) ontvangen met de "nare" melding dat "de bestelde toestel is nog niet op voorraad......." Ik heb meerdere keren op de hi klantenservice gebeld en blijkbaar altijd de onjuiste levert datum gekregen. Vandaag nog de laatste keer en tot mijn verbazing lig de leverdatum nog veel ver weg "midden januari" zei die meisje
Verwijderd
Ik heb 27 november in de Hi winkel de HD2 besteld bij een 2 jaar Hi 35 abo, ik stond toen bovenaan de lijst. Maar ook ik zit nog steeds te wachten op een verlossend telefoontje. Een romupdate of zelfs maar een hotfix voor de camera lijken mij geen redenen om het productieproces stil te leggen. Ook het feit dat Hi niet kan vertellen wanneer er een nieuwe lading HD 2s gaat binnenkomen zegt eigenlijk genoeg. Ook is Hi de enige winkel die met deze problemen kampt, telefoonkopen.nl/belcompany etc. kunnen wel gewoon leveren. Nog een ander argument dat het verhaal van Hi niet klopt, is dat "mijn winkel" slechts 1 HD2 heeft ontvangen...dus ze waren uberhaubt niet voorbereid op de verkoop van het toestel lijkt mij, dit heeft niets met veel vraag te maken. Beetje jammer allemaal. Hopelijk is alles snel opgelost en kunnen we snel met z'n allen de nieuwe touch ervaring opdoen!
Verwijderd
Je kan ook gewoon je order cancelen en ergens anders bestellen. Heb ik donderdag gedaan, had hem vervolgens binnen 2 dagen binnen.
Verwijderd
Nou Vodafone had hier dus ook last van, want heb eerst ten hore gekregen dat het niet leverbaar was (3 x toe) en vervolgens 4 keer andere data gehad. Ze zijn eenmaal afhankelijk van de lading die ze krijgen van hun leverancier en zij hopen telkens dat ze bij de volgende lading (dus een nieuwe datum wat ze opnoemen) de HD2's binnen krijgen...
Verwijderd
Je hebt gelijk maar aangezien mijn contract toch begin maart uitloopt en ik jaren lang bi Hi ben, het lijkt me beter om afwachten. Ik krijg de HTC HD2 gratis bij verlenging.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:42:
Je kan ook gewoon je order cancelen en ergens anders bestellen. Heb ik donderdag gedaan, had hem vervolgens binnen 2 dagen binnen.
1 december bij 2call een order geplaats, de hd2 EN icm vodafone 27,50 1jr. Direct betaald en alles opgestuurd. De telefoon is op moment van bestellen nog direct leverbaar...... Moest eerst door vodafone goedgekeurd worden, ok........ kon 2 tot 10 werkdagen gaan duren..... Nou niks aan te doen. 8 december krijg ik een mailtje met de goedkeuring van vodafone en direct erna nog een mailtje dat de hd2 EN helaas niet meer op voorraad is. Binnen 5 dagen zou het wel geleverd worden. Ik gelijk: @#$@#%@%#$#@#, maar het heeft weinig uit mogen maken, niet op voorraad is niet op voorraad. Krijg ik vandaag te horen dat het nog 2 weken gaat duren voordat htc kan leveren. Kan dit zomaar? Dit alles terwijl op het moment van bestellen het op voorraad is en ik gelijk het geld had overgemaakt.
Nu blijkt dat als het meezit ik pas aan het einde van de maand het toestel kan verwachten. Nu willen ze wel een NL versie leveren, want die hebben ze wel op voorraad, maar ik het zo'n slechte ervaring met NL varianten dat ik dat eigenlijk niet meer aandurf.....
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Verwijderd
vandaag maar eens met hi klantenservice gebeld en weer zo'n slome doos aan de lijn gehad die je niet zoveel kan melden
het schijnt dat de telefoons momenteel besteld worden (ja hoor
)
en dat ze per keer maar 150 toestellen binnenkrijgen
ze hebben gelukkig wel de levertijd op de website veranderd naar 10-15 werkdagen dus laten we hopen dat dit ook klopt en dat we allemaal binnen 3 weekjes onze hd2 in de zak hebben
het schijnt dat de telefoons momenteel besteld worden (ja hoor

en dat ze per keer maar 150 toestellen binnenkrijgen
ze hebben gelukkig wel de levertijd op de website veranderd naar 10-15 werkdagen dus laten we hopen dat dit ook klopt en dat we allemaal binnen 3 weekjes onze hd2 in de zak hebben
Dit verbaasd mij wel enigszins want mij werd stellig verteld dat op 21 december de uitlevering begint, dus afwachten maar wie er gelijk heeft.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:11:
Hi allemaal,
Ik heb een Hi contractverlenging op 26 nov gedan via de Hi site. Kort daarna een email ontvangen dat het toestel niet op vooraad was en dat het lang zou kunnen duren totdat ze het kunnen uitleveren. Gelijk het grooste deel van de mensen hier heb ik alleen maar sms'en (veel sms'en) ontvangen met de "nare" melding dat "de bestelde toestel is nog niet op voorraad......." Ik heb meerdere keren op de hi klantenservice gebeld en blijkbaar altijd de onjuiste levert datum gekregen. Vandaag nog de laatste keer en tot mijn verbazing lig de leverdatum nog veel ver weg "midden januari" zei die meisje. Alle hoop om het voor de Kerst in mijn handen te krijgen zijn weg gevlogen. Dus, naar voor kijken en zo weinig mogelijk over na te denken, anders wordt de frustratie nog grooter dat je geen plezier meer hebt.
@ Filipek
Hoe lang duurde het toen je orderbevestiging per email krijg tot je toestel geleverd was? (bij vodafone)
Hoe lang duurde het toen je orderbevestiging per email krijg tot je toestel geleverd was? (bij vodafone)
Vandaag een verlenging aangevraagd via gsmweb. Via email het aanvraagformulier ontvangen en het hele pakketje ook via email teruggestuurd. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Hopelijk kan ik voor het weekend al bellen met de HD2.
Ik heb een 1-jarige verlenging gedaan met een Vodafone 27.50. Wel wat bijbetalen, maar dat doe ik liever dan een 2-jarig abo. Volgend jaar weer een nieuwe telefoon.
Ik heb overigens gekozen voor de UK-versie. Ik heb de taal tot nu toe altijd altijd op Engels staan en dat bevalt me beter dan in het Nederlands.
Ik heb een 1-jarige verlenging gedaan met een Vodafone 27.50. Wel wat bijbetalen, maar dat doe ik liever dan een 2-jarig abo. Volgend jaar weer een nieuwe telefoon.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Weet iemand hoe het met de webwinkel van The Phonehouse zit? Want daar is hij ook niet leverbaar.
Ik baal daarvan omdat ik hieraan kan verdienen en afhankelijk ben van wat zij hebben te bieden. Er zijn veel klanten van mij die nu elders gaan zoeken. Ik heb met The Phonehouse gebeld en ze zeggen dat ze afhankelijk zijn van de voorraad HTC HD2's die binnenkomt. Lekker vaag zeg!
Op de vraag of ze een concrete datum kunnen geven komt ook geen concreet antwoord. Ook wordt er verder geen duidelijke reden gegeven waarom de H2 niet via de webwinkel is te krijgen. Gewoon balen! Ik wil het toestel graag en daarnaast loop ik commissies en bonussen mis.
Ik baal daarvan omdat ik hieraan kan verdienen en afhankelijk ben van wat zij hebben te bieden. Er zijn veel klanten van mij die nu elders gaan zoeken. Ik heb met The Phonehouse gebeld en ze zeggen dat ze afhankelijk zijn van de voorraad HTC HD2's die binnenkomt. Lekker vaag zeg!
Op de vraag of ze een concrete datum kunnen geven komt ook geen concreet antwoord. Ook wordt er verder geen duidelijke reden gegeven waarom de H2 niet via de webwinkel is te krijgen. Gewoon balen! Ik wil het toestel graag en daarnaast loop ik commissies en bonussen mis.
Gewoon die NL halen en dan met behulp van de "goldcard methode" van de NL versie een WWE maken. Heb ik zelf ook gedaan en dat ging uiteindelijk vrij eenvoudig. Meer info op het xda devs forum.Mouki_9 schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:35:
1 december bij 2call een order geplaats, de hd2 EN icm vodafone 27,50 1jr. Direct betaald en alles opgestuurd. De telefoon is op moment van bestellen nog direct leverbaar...... Moest eerst door vodafone goedgekeurd worden, ok........ kon 2 tot 10 werkdagen gaan duren..... Nou niks aan te doen. 8 december krijg ik een mailtje met de goedkeuring van vodafone en direct erna nog een mailtje dat de hd2 EN helaas niet meer op voorraad is. Binnen 5 dagen zou het wel geleverd worden. Ik gelijk: @#$@#%@%#$#@#, maar het heeft weinig uit mogen maken, niet op voorraad is niet op voorraad. Krijg ik vandaag te horen dat het nog 2 weken gaat duren voordat htc kan leveren. Kan dit zomaar? Dit alles terwijl op het moment van bestellen het op voorraad is en ik gelijk het geld had overgemaakt.Nu blijkt dat als het meezit ik pas aan het einde van de maand het toestel kan verwachten. Nu willen ze wel een NL versie leveren, want die hebben ze wel op voorraad, maar ik het zo'n slechte ervaring met NL varianten dat ik dat eigenlijk niet meer aandurf.....
[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 15-12-2009 09:16 ]
Ik heb helemaal geen orderbevestiging gehad, ik heb heb woensdag besteld, vrijdag gebeld hoe of wat en ze zeiden mij toen dat hij ofwel zaterdag ofwel maandag geleverd zou worden en toen kreeg ik hem vrijdag.LazyMe schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:38:
@ Filipek
Maar ik had dus al woensdagochtend gebeld omdat ik hem al maandag had besteld, alleen die order konden ze niet terug vinden dus moesten ze hem opnieuw aanmaken.
Ik heb trouwens met Vodafone gebeld gisteren omdat ik een 2GB kaartje kreeg terwijl er op mijn faktuur een 8gb kaartje stond (heel relaxt, want ik heb daar niet over lopen onderhandelen) en ik mocht een kaartje van 8GB kopen en declareren bij hun! Voor de andere mensen bij Vodafone --> houd dit in gedachte
probleem is dat gelijk je garantie weg is........Surineeslander schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 09:14:
[...]
Gewoon die NL halen en dan met behulp van de "goldcard methode" van de NL versie een WWE maken. Heb ik zelf ook gedaan en dat ging uiteindelijk vrij eenvoudig. Meer info op het xda devs forum.
Verwijderd
Ik had het toestel binnen 2 dagen...Smarron schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:12:
Vandaag een verlenging aangevraagd via gsmweb. Via email het aanvraagformulier ontvangen en het hele pakketje ook via email teruggestuurd. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Hopelijk kan ik voor het weekend al bellen met de HD2.
Ik heb een 1-jarige verlenging gedaan met een Vodafone 27.50. Wel wat bijbetalen, maar dat doe ik liever dan een 2-jarig abo. Volgend jaar weer een nieuwe telefoon.Ik heb overigens gekozen voor de UK-versie. Ik heb de taal tot nu toe altijd altijd op Engels staan en dat bevalt me beter dan in het Nederlands.
Als het goed is wordt het toestel vandaag verzonden. Dus echt snel netjes binnen 1 week geregeld allemaal. Ook al een Brodit houder besteld voor in de auto. Kan ik er direct mee navigeren!Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:44:
Ik had het toestel binnen 2 dagen...
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
HAHAHA, net vodafone gebeld. De HD2 is MISSCHIEN vanaf 4 januari weer leverbaar.
Zoals kabouter wesley zou zeggen: "Ik haat vodafone"
Verwijderd
Toen ik vrijdag telefonisch verlengde, was hij nog op voorraad en zei mevrouw van special services dat ik het binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Als dat niet zo is, zal ik niet lang meer bij Vodafone blijven..LazyMe schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 19:51:
HAHAHA, net vodafone gebeld. De HD2 is MISSCHIEN vanaf 4 januari weer leverbaar.
Daarnaast wil ik je erop wijzen dat ze bij Vodafone graag verschillende data opgeven, maar voor geen kant klopt!
Ja hopelijk maar de mevrouw die ik aan de lijn had zei: geen idee, ow wacht, ik vind hier een memo, bla bla bla HD2 pas leverbaar vanaf 4 januari waarschijnlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:30:
[...]
Toen ik vrijdag telefonisch verlengde, was hij nog op voorraad en zei mevrouw van special services dat ik het binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Als dat niet zo is, zal ik niet lang meer bij Vodafone blijven..
Daarnaast wil ik je erop wijzen dat ze bij Vodafone graag verschillende data opgeven, maar voor geen kant klopt!
Sommige tweakers hebben hem ook via vodafone besteld en binnen 3 werkdagen gewoon binnen gekregen. Mja
Ik vetrouw niks meer van wat die telefonisten zeggen. Ik moest 4 keer bellen om een aflever adres te wijzigen. Ik kreeg te horen dat het niet kon en dat ik het eerst moest annuleren. 4 keer kreeg ik iemand aan de lijn die volgens mij meer dan 2 maanden daar werkte en hij zei dat is geen probleem.
Maarja morgen weer maar eens bellen kijken wat de levertijd is. Ik denk zo'n 4 keer bellen en daar het gemiddelde van pakken + 10% ofzo
[ Voor 13% gewijzigd door LazyMe op 15-12-2009 22:22 ]
Verwijderd
hi is al net zo leuk!Verwijderd schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 20:30:
[...]
Toen ik vrijdag telefonisch verlengde, was hij nog op voorraad en zei mevrouw van special services dat ik het binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Als dat niet zo is, zal ik niet lang meer bij Vodafone blijven..
donderdag besteld om 12:15 (voor 17:00 besteld volgende dag in huis) terwijl de levertijd netjes zoals alle toestellen op 2-5 leverdagen stond
na nog geen 10 minuten het bekende smsje dat deze niet op voorraad is
ok prima, maar op jullie site staat iets heel anders
pas na 4 dagen eindelijk de status veranderd
samen met hun waardeloze klantenservice en overzichtelijke (NOT) website raad ik je ook zeker niet aan om bij hi te bestellen
Op papier wel, maar volgens mij is het terugflashen van de originele rom voldoende om weer in de garantie te vallen. Die goldcard methode misleid alleen de beveiliging, maar past verder niets aan.Mouki_9 schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 11:49:
[...]
probleem is dat gelijk je garantie weg is........
Kan iemand me helpen begrijpen of verklaren waarom hetzelfde abonnement (Hi Student 30, 2jr incl. eindeloos online) verschillend geprijsd zijn en verschillende toestelkorting kent.
Aanbieding 1: http://www.studentmobiel.nl/shop/abonnement_met_toestel/nieuw/41/hi-student-2-jaar?internet=11
Aanbieding 2: http://shop.www.hi.nl/hist/RAPRD/HTC-HD2/THTOUHD2bl.html?M5RelArt=SH24B4&M5ArtFilter=SH24&M5ABRelArt=SH24B4
Maandelijkse kosten: 23,95 vs 26,45
Toestel: Gratis vs 69,95
Ikke niet snap nie
Aanbieding 1: http://www.studentmobiel.nl/shop/abonnement_met_toestel/nieuw/41/hi-student-2-jaar?internet=11
Aanbieding 2: http://shop.www.hi.nl/hist/RAPRD/HTC-HD2/THTOUHD2bl.html?M5RelArt=SH24B4&M5ArtFilter=SH24&M5ABRelArt=SH24B4
Maandelijkse kosten: 23,95 vs 26,45
Toestel: Gratis vs 69,95
Ikke niet snap nie
vaak als je een echt probleem hebt met de telefoon, gaat die niet meer aan, hoe wil je dan nog terug flashen? Enige optie is terugsturen en hopen op beste lolSurineeslander schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:42:
[...]
Op papier wel, maar volgens mij is het terugflashen van de originele rom voldoende om weer in de garantie te vallen. Die goldcard methode misleid alleen de beveiliging, maar past verder niets aan.
Ik ben van de week naar de T-mobile shop geweest om te vragen hoe het nou zat met de levertijd van de HD2 met T-mobile. De vrouw keek me verbaasd aan, en ze belde met een afdeling om te vragen of dit verhaal klopte. Waarschijnlijk gaan ze hem in januari leveren, maar dit was nog niet zeker.
Heeft iemand misschien nog andere informatie omtrent de verwachte start van de verkoop? Mijn Xperia valt uit elkaar van ellende, en moet dan ook echt snel een nieuw toestel.
Heeft iemand misschien nog andere informatie omtrent de verwachte start van de verkoop? Mijn Xperia valt uit elkaar van ellende, en moet dan ook echt snel een nieuw toestel.
Live by the drop
Verwijderd
Vandaag bij VTU in uden de HD2 besteld.
Ze zeiden dat die vandaag, anders uiterlijk morgen binnen zou zijn.
Ik houd jullie op de hoogte
http://www.vtu-telecom.nl/gsm/htc/hd_2.html
Ze zeiden dat die vandaag, anders uiterlijk morgen binnen zou zijn.
Ik houd jullie op de hoogte
http://www.vtu-telecom.nl/gsm/htc/hd_2.html