[b][message=32998216,noline]
Graag wil ik overstappen naar de HTC HD2. Reden: Het is een prachtig toestel! Van de HTC Touch HD was ik al gecharmeerd, maar de HD2 overtreft de Touch HD.
Toen ik net de website van Hi raadpleegde, viel mij het volgende op: Als ik de HTC HD2 selecteerde in combinatie met een Hi Online 20 2 jaar (inclusief Eindeloos Online) , dan moest je daar nog 199,95 euro bij betalen. (zie
screen).
Vervolgens zag ik een button met "
Ik heb al een Hi abonnement" en daarbij zou ik een persoonlijke aanbieding krijgen bij een contractverlenging. Telefoonnummer ingevuld en de code ontvangen en ingegeven op de website. Vervolgens opnieuw genavigeerd naar de HTC HD2, maar wat blijkt nu? Ondanks dat ik de code heb ingegeven, moet ik 259,95 betalen i.p.v. dat ik korting krijg. (zie
screen).
Hi is weer lekker onbegrijpelijk bezig. Moet je horen...
Bij mij is het ook vreemd. Ik heb Hi Online 30 en loopt een dezer dagen af. Ook ik heb vergeleken met of zonder inloggen. Is werkelijk de moeite waard!
Ik wil afsluiten, Touch HD2, 2 jaar Hi 30 Hi 30 incl E.O. 2 jaar
1. Zonder inloggen Toestelprijs: €69,95
Met inloggen: €69,95
Maandbedragen verschillen niet.
Echter, ik zie is dat met inloggen bij elk abonnement toestelprijs 69,95 (ook bij verlengen met Hi15 online, 2 jaar) en zonder in te loggen loopt de prijs erg op als gevolg van een lager maandbedrag (2 jaar). Maar het omslagpunt ligt bij Hi35 want daar is het toestelprijs ineens €19,95 (2 jaar)
Het toevallige deed zich net voor. Hi Klantenservice belde net. Of ik een nieuw abonnement wilde afsluiten. Tuurlijk, mits goede aanbieding. Ze kon de Touch HD, Touch Pro of de Touch2 aanbieden voor de prijzen die gewoon op internet staan. Niks speciale aanbieding. Maar ik wilde de HD2 maar die kon ze niet aanbieden, had ze niet. Ook de Touch Pro2 niet. Er overtuigend was ze niet dus. Maar ik wilde nog weten wat nu het verschil was met betrekking betalen per minuut tussen online afsluiten, in de winkel kopen en bij Hi-Klantservice. Zeg tmevrouw doodleuk Online en Winkel betaal je 1e minuut altijd, daarna per seconde en bij Hi-KS per minuut. Dus 1 minuut en 1 sec bellen is 2 minuten betalen. Toen zei ik fijne avond verder....
Maar... ik ben niet voor 1 gat te vangen

want ik heb zelf naar KS gebeld en dan is er opeens veel meer mogelijk. Touch HD2 Hi25 voor 19,95 incl eindeloos online (1 jaar 2,50) voor 2 jaar: toestel gratis. Nou breekt me klomp
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 26-11-2009 20:21
]