Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
heb net een e-mail ontvangen van GSMWEB.NL dat de telefoon is verzonden *O*

dat is toch aardig snel ,vrijdagavond mijn bestelling geplaatst zaterdag de bevestiging binnen
zondag contract uitgeprint en opgestuurd dinsdag 09:07 de bevestiging binnen gekregen dat het contract binnen was (kreeg vandaag ook de brief door de briefenbus met het papieren contract) en om 17:43 de bevestiging binnen gekregen dat het toestel verzonden is

dus tot nu toe sjapoo voor GSMWEB.NL

[ Voor 72% gewijzigd door indofk op 17-11-2009 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spudje81
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-03-2021
Is er iemand die toevallig al weet of T-mobile zelf dit toestel ook gaat verkopen via de site of T-mobileshop? Blijft angstvallig stil terwijl dit toestel toch erg geschikt is voor alles wat ze aanbieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
de htc touch hd is nooit door T-mobile verkocht omdat ze het een directe concurent vonden van de iphone
dat hun paradepaardje is(ze zitten vast aan een contract met appel), nu de iphone 3gs op de markt is gekomen denk ik dat met de komst van de htc hd2 het niet anders zal zijn

[ Voor 8% gewijzigd door indofk op 17-11-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 22:40
Ik heb zelf ook verzendbevestiging gekregen van GSMWeb. Morgen komt hij binnen. Als hij binnen is, schrijf ik totaal plaatje bestellen bij GSMWeb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:16

Pinobigbird

doesn't share food!

Hyena schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:56:
[...]

Als de telefoon verwijderd is uit de lijst is dan een goed of slecht teken bij vodafone?
De HD2 staat nu weer in de Coming soon lijst van Vodafone.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

Termy

valt er nog wat te fragge?

Vorige week dinsdag (avond) een los toestel besteld bij belzaak.nl aangezien ze de goedkoopste zijn en in hun eigen webshop beweerden het op voorraad te hebben en te kunnen leveren binnen 3 dagen. Vervolgens werd het stil tot ik ze een mailtje stuurde op donderdag en vrijdag antwoord kreeg. In dat mailtje beweerden ze dat de telefoon "zo snel uitverkocht was dat ze nieuwe hebben moeten bestellen" en dat ze die maandag j.l. verwachtten binnen te krijgen zodat woensdag a.s. ik hem binnen zou hebben.

Het is nu woensdag (nacht, ok) en ik heb nog geen bericht van verzending en geen statusverandering @ website. Iemand anders die ook op belzaak.nl zit te wachten? Imho vind ik het schandalig dat ze klanten lokken door constant "op voorraad" te claimen en dan met zo'n lulsmoes tijd gaan rekken. Als ik morgen middag nog geen bevestiging van ontvangst zie ga ik bellen en bij onbevredigend antwoord annuleren. Ik betaal liever 2 tientjes meer dan dat ik voor onbepaalde tijd moet wachten op iemand die m'n geld 2 minuten na bestelling al ontvangen heeft...

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
bij track en trace staat ie nog steeds ,zit in sorteerproces , vraag me af of ze hem vandaag wel bezorgen

zou toch allang op moeten staan dat de chaufeur onderweg is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:03
indofk schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:45:
bij track en trace staat ie nog steeds ,zit in sorteerproces , vraag me af of ze hem vandaag wel bezorgen

zou toch allang op moeten staan dat de chaufeur onderweg is ?
Ik zat zaterdag ook alleen maar te kijken naar Track&Trace site omdat de status op "in sorteercentrum" bleef staan terwijl ik hem echt die dag zou krijgen.

Echter: toen ik vanaf mijn HD2 ;) de site bezocht, was mijn HD2 nog steeds "in sorteercentrum".

Conclusie: site is niet volledig up-to-date.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:49
Gisteren avond rond 20:00 uur de HTC HD2 NL bij pdashop besteld met verlenging van vodafone 2 jaar. Vanmorgen om 09:00 uur werd ik gebeld, en morgen ochtend word hij afgeleverd aan de deur. Je kan aan de deur gewoon pinnen. Goede service en snelle levering dus.
(Moet niet het busje worden overvallen natuurlijk)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van jullie is toevallig overgestapt van KPN na Vodafone(bestelling bij gsmweb)? Hoe lang duurde het bij jullie totdat het goedgekeurd was. Wacht namelijk al een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

Termy

valt er nog wat te fragge?

Nou, vanochtend kwam m'n HD2 toch binnen. Beetje onhandig van belzaak.nl om geen update te sturen over versturen en zo. Maar goed, kheb hem en het werkt dus ik blij :).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14
Naar aanleiding van wat posts betreffende bestellen in de winkel ben ik met een contract van gsmweb.nl naar een paar winkels gegaan. Het gaat om deze aanbieding:
Telfort 300 1 jaar €24,95 €111,- voor de HD2 + €120,- voor Surf & Mail Unlimited + 299,40 abbokosten + 8 bezorgen + 24,95 aansluiten = €563,40 totaal.
Tfortelecom: Wij doen niets met telfort en ik kan je het toestel alleen los verkopen. Bij ons kost ie €600,-

Is dus geen optie.

Belcompany: Nee wij moeten hier het licht laten branden en personeel betalen. Als je telefoon stuk gaat ben je hem bij gsmweb 6 maanden kwijt. Ik vroeg ok als jullie in de buurt komen koop ik de telefoon bij jullie. Ze kon niet eens met een tegenaanbod komen en ze keek heel moeilijk.

Ik heb toen gelijk het contract gepost. Gaat heel vlot trouwens Zondag 15/11 in de avond besteld, Maandag 16/11 email bevestiging, Dinsdag 17/11 papieren contract ontvangen en dezelfde dag terug gestuurd, Woensdag 18/11 bevestiging van ontvangen contract. Omdat ik bankgegevens via email had gestuurd is er iets vertraging in de bestelling maar levering is Vrijdag 20/11 verwacht. Ik moet zeggen dat het erg goed geregeld is.

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
nou ik heb hem binnen hoor. 19:45 stond tnt voor de deur heb het contact van gsmweb.nl zondag op de bus gedaan dinsdag ochtend de bevestiging gekregen dat het contact binnen was en sávonds de telefoon op laten halen door tnt en dus net bezorgd . dacht even dat ie niet meer zou komen maar de chaufeur zijn broer had een ongeluk gehad en was naar het ziekenhuis gegaan en een collega had het van hem over genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op woensdag 18 november 2009 @ 20:44:
nou ik heb hem binnen hoor. 19:45 stond tnt voor de deur heb het contact van gsmweb.nl zondag op de bus gedaan dinsdag ochtend de bevestiging gekregen dat het contact binnen was en sávonds de telefoon op laten halen door tnt en dus net bezorgd . dacht even dat ie niet meer zou komen maar de chaufeur zijn broer had een ongeluk gehad en was naar het ziekenhuis gegaan en een collega had het van hem over genomen
dat zal bij mij wel niet meer gebeuren... staat al bijna gehele dag op in sorteercentrum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
Zoals beloofd, korte samenvatting over mijn bestelling:

Vrijdagmiddag besteld bij GSMWeb met een 1 jarig Telfort 500 abbo, internet en sms bundel. Totale kosten 18 euro voor verzending en toestel.
Zondagmiddag contract uitgeprint en opgestuurd
Dinsdagochtend ontvangst bevestiging contract
Dinsdagmiddag/avond verzendbevestinging
Woensdagmiddag telefoon ontvangen met Telfort simkaart

All in all .. prima geregeld.. erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 16:19
Even een vraagje, kon het met de search niet vinden. Ik mag begin December mijn abbo verlengen en nu staat er op de website van gsmweb.nl dat dit kan met een hi25 abbonnement plus eindeloos online en dan is de telefoon gratis. Wat ik alleen niet snap is wanneer je bij de kosten kijkt 24,95 per maand je de belminuten en en aantal sms'jes krijgt als bij een hi30 abbonnement. Zie ik iets over het hoofd of is het een actie oid van gsmweb?

• Barfman
Nou lekker weer, komt TNT aan de deur, doet het pinkastje het niet (Storing). Zag de HD2 voor me staan, en nu nemen ze hem weer mee terug. Heb er helemaal een dag vrij voor genomen, op deze manier wordt het een duur toestelletje :(

• Loewe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 18:28
Barfman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:17:
Nou lekker weer, komt TNT aan de deur, doet het pinkastje het niet (Storing). Zag de HD2 voor me staan, en nu nemen ze hem weer mee terug. Heb er helemaal een dag vrij voor genomen, op deze manier wordt het een duur toestelletje :(
Misscien niet zo handig als je een dag vrij neemt en vervolgens geen geld in huis hebt. Je kunt natuurlijk altijd een ander de schuld geven maar als je gewoon gepast geld in huis had gehad dan had je het toestel nu al gehad. Waarschijnlijk had je verwacht dat je met pin kon betalen, maar er kan natuurlijk altijd een stroing zijn of misschien zelf alleen de mogelijkheid tot cash betalen.

Ik zou in zo'n geval risico's uitsluiten en gepast cash hebben liggen.

Assumption is the mother of all fuckups...

• Barfman
Loewe schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:36:
[...]

Misscien niet zo handig als je een dag vrij neemt en vervolgens geen geld in huis hebt. Je kunt natuurlijk altijd een ander de schuld geven maar als je gewoon gepast geld in huis had gehad dan had je het toestel nu al gehad. Waarschijnlijk had je verwacht dat je met pin kon betalen, maar er kan natuurlijk altijd een stroing zijn of misschien zelf alleen de mogelijkheid tot cash betalen.

Ik zou in zo'n geval risico's uitsluiten en gepast cash hebben liggen.

Assumption is the mother of all fuckups...
Als ik gebeld wordt en er wordt verteld dat ik zonder problemen kan pinnen aan de deur ga ik daar vanuit.

Verwijderd

Pinapparaat had zeker een vodafone simkaart?
gevalletje pure pech.

Rijskwaterstaat
De weginspecteurs van Rijkswaterstaat hebben allemaal hun telefoonabonnement bij Vodafone lopen. Door de storing waren de bekende mensen in gele hesjes minder goed bereikbaar. Communicatie verliep volgens een woordvoerder via prepaid-nummers of de ouderwetse praatpaal. De weginspecteurs zorgen onder meer voor een goede en snelle afhandeling bij ongevallen. Juist deze ochtendspits kende veel ongevallen, die door de storing niet zo snel konden worden verholpen als normaal.

TomTom
Klanten met HD-traffic van TomTom hadden vanochtend geen files op hun TomTom. De dynamische file-informatie wordt via GPS binnengehaald via klanten met een Vodafone-mobieltje. Ook waren er problemen met het openbaar vervoer in Utrecht, doordat communicatie daar volledig via Vodafone-mobiel loopt.

Vodafone is goed bezig met de uitval van de laatste tijd.

• indofk
ze hebben in iedergeval veel klanten zo te horen

maaeuuuhh het is idd vervelend als jeje hd2 voor je neus hebt liggen en ze nemen hem weer mee

heb ik ook een keer gehad met mn laptop heb toen klantenservice gebeld en de order geannuleerd

ben toen naar dixons gereden en heb de laptop daar gekocht 100 euro duurder

was ie 2 dagen daarna 150 euro goedkoper geworden heb toen nog 100 euro terug gekregen

maar volgen mij dwaal ik af........ he barfman als je de hd2 morgen in je handen hebt benje dit allang weer vergeten geloof me want als je hem aan zet weet je niet wat je overkomt :9~ . heb je er ook internetblox bij zitten ?

• Barfman
indofk schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:07:
ze hebben in iedergeval veel klanten zo te horen

maaeuuuhh het is idd vervelend als jeje hd2 voor je neus hebt liggen en ze nemen hem weer mee

heb ik ook een keer gehad met mn laptop heb toen klantenservice gebeld en de order geannuleerd

ben toen naar dixons gereden en heb de laptop daar gekocht 100 euro duurder

was ie 2 dagen daarna 150 euro goedkoper geworden heb toen nog 100 euro terug gekregen

maar volgen mij dwaal ik af........ he barfman als je de hd2 morgen in je handen hebt benje dit allang weer vergeten geloof me want als je hem aan zet weet je niet wat je overkomt :9~ . heb je er ook internetblox bij zitten ?
Ik heb er ook een onbeperkt internet blox bij ja, ik had al een abbonement bij Vodafone (N95 8GB), en die heb ik nu verlengd. Ondanks de storing van nu met het Vodafone netwerk, ben ik zeer tevreden over de snelheid van Vodafone. BTW, ik zal de HD2 denk ik pas maandag hebben, want TNT post stuurt hem eerst weer terug naar PDAShop volgens de TNT medewerker. Dus eer hun hem hebben moeten ze eerst mij weer bellen voor een nieuwe afspraak, en volgens mij leveren ze niet op zaterdag. Het zal dan pas maandag worden :X

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
@mmaster23 heb je toevallig besteld met uitgesteld abbbonement?

Mijn abbo bij telfort gaat in p 10-12. Medewerker vertelt dat er niks aan de hand is en je gewoon al kunt bellen met de simkaart. Ik denk ah das mooi dan is de kaart actief en vraag ik vast nummerbehoud aan.

Inloggen bij mijn telfort, er is nu een sms verstuurd naar datendatnummer. Niks. Ik bellen met mijn nieuwe telfort nummer "uw abbonement is om administratieve redenen uitgeschakeld" Inmiddels 6x met Telfort gebeld en 6x een ander verhaal gehoord. Ik krijg nu een handmatig formulier opgestuurd. Ik hoop dat dit allemaal goed gaat....Ik wil mijn oude nummer niet kwijt...

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 21:18
Heeft iemand al de Engelse versie binnen ? Hierboven wordt gesproken over een foutieve rom, wat later weer tegengesproken wordt door HTC. Phoneshop kon mij vorige week vertellen dat het medio deze week zou worden....
Dus niet

Voorlopig dus maar

1+1+1 = 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit op het toestel (htc touch hd2) bij Vodafone een andere rom?
Is het toestel branded?
Bij Vodafone kon me hier niemand antwoord op geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 14:12
stond in dit topic of het HD2 topic dat het geen branded phone zou zijn. Maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joto schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 11:03:
Heeft iemand al de Engelse versie binnen ? Hierboven wordt gesproken over een foutieve rom, wat later weer tegengesproken wordt door HTC. Phoneshop kon mij vorige week vertellen dat het medio deze week zou worden....
Dus niet

Voorlopig dus maar
No - my order is at PDAShop - but I've just noticed that the delivery date changed from 4/12 to 24/11 this evening. About bloody time, excuse my French.

I also got an email from GSMWijzer on Wednesday saying "We expect the phone will be on stock next week" and that they'd fill my order then. That's nice of them since I didn't order it there... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goergen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-07 16:55
nou.. na lang overwegen:

Ik ga wachten tot hij in het assortiment van Hi wordt opgenomen. ik ben daar zelf een D-gebruiker en kan met een 1 jarige verlenging zelfs de HTC Touch Pro 2 voor 109,- euro krijgen. met 1 jaar! O-)

aangezien ik mijn oude Diamond aan zonzoo.nl kan verkopen voor 80 euro (!!), zou ik in principe maar maar 50 á 100 euro hoeven bij te betalen en toch een 1-jarig abbonement houden. Dat is het wel even waard om op te wachten dacht ik zo.

Ik wil echt niet 2 jaar aan dit toestel vast zitten. Zeker niet als je bedenkt dat de Tegra 2 Chip hard op weg is. Bovendien weet ik vrij zeker dat ik er na een jaar wel zat van ben. Hoe mooi dat ding ook lijkt.

Nog even volhouden en hopen dat ze dat ding een beetje snel in de hi-shop pleuren. Schiet op Hi! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Laatst online: 23-09 22:51
Even een abbo vraagje. Weet iemand of de actie van KPN flexibel dat je na 3 maanden je bundel vrij naar beneden mag bijstellen geldt voor alle winkels ( ook webwinkels)?

Dit kan namelijk vaak vrij veel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 21:05
was te bij de t for telecom en die man vond het ongeloofelijk de prijs van gsmweb.
we hebben even gekeken en het scheelde met een telfort 300 ong. 390 euro telefoon kosten.
erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking_Deejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 08:29

Tweaking_Deejay

www.dj-erik.nl

boratnl schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:03:
Even een abbo vraagje. Weet iemand of de actie van KPN flexibel dat je na 3 maanden je bundel vrij naar beneden mag bijstellen geldt voor alle winkels ( ook webwinkels)?

Dit kan namelijk vaak vrij veel schelen.
Exact dezelfde vraag stelde ik bij The Phonehouse afgelopen dinsdag, het antwoord was bevestigend. Na 3 maanden kun je je bundel een ongelimiteerd aantal stappen naar beneden bijstellen.

Dit abo werd me dan ook aangeraden, ik denk dat ik maar overstap vanaf T-mobile...

"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 20:48:
Zit op het toestel (htc touch hd2) bij Vodafone een andere rom?
Is het toestel branded?
Bij Vodafone kon me hier niemand antwoord op geven.
Geen feiten van mij, maar zover ik weet zijn een boel telefoontjes via vodafone branded, dus ik zou er niet op wachten (en heb dat dan ook niet gedaan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als bij indofk en MMaster23 heb ik afgelopen zondag mijn contract naar gsmweb opgestuurd.
Dinsdagochtend bevestiging mail en dindag laat in de middag wederom een mail dat mijn HD2 was verstuurd.
Helaas kwamen ze op wo en do voor mij op ongunstig tijdstip.
Vrijdagochtend heb ik zelf mijn HD2 opgehaald. Ook nog een brando ultra clear screen besteld en het feest kon beginnen.

Omdat gsmweb op diverse sites slechte beoordeling kreeg had ik zelf mijn bedenkingen.
Als test heb ik een paar keer gebeld en er werd snel opgenomen (geen 0900 nr wat voor mij een al aangeeft of een bedrijf service gericht is).
Icm de zeer goedkope aanbieding en hun 10 jarig bestaan heeft mij uiteindelijk over de streep getrokken.
Al met al is mijn ervaring met gsmweb ook positief en voor herhaling vatbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Zelfs RaboMobiel heeft m al in het assortiment!
http://www.rabomobiel.nl/...roduct=200910131340094777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Tweaking_Deejay schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:15:
[...]

Exact dezelfde vraag stelde ik bij The Phonehouse afgelopen dinsdag, het antwoord was bevestigend. Na 3 maanden kun je je bundel een ongelimiteerd aantal stappen naar beneden bijstellen.

Dit abo werd me dan ook aangeraden, ik denk dat ik maar overstap vanaf T-mobile...
Dat scheelt zo belachelijk veel als je em naar beneden dondert na 3 maande he. Toestel is gratis bij 35€ abbo's met databundel dan na 3 maanden zet ik em op 15 + internetbundel ofzo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
boratnl schreef op zondag 22 november 2009 @ 15:32:
[...]

Dat scheelt zo belachelijk veel als je em naar beneden dondert na 3 maande he. Toestel is gratis bij 35€ abbo's met databundel dan na 3 maanden zet ik em op 15 + internetbundel ofzo denk ik.
KPN heeft toch geen 15 bundel? goedkoopste is volgens gsmweb 20. Kun je trouwens ook de internet bundel omzetten of niet?

[ Voor 6% gewijzigd door Nokia6230i op 22-11-2009 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-09 16:19
Groentenman schreef op woensdag 18 november 2009 @ 23:43:
Even een vraagje, kon het met de search niet vinden. Ik mag begin December mijn abbo verlengen en nu staat er op de website van gsmweb.nl dat dit kan met een hi25 abbonnement plus eindeloos online en dan is de telefoon gratis (2 jaar). Wat ik alleen niet snap is wanneer je bij de kosten kijkt 24,95 per maand je de belminuten en en aantal sms'jes krijgt als bij een hi30 abbonnement. Zie ik iets over het hoofd of is het een actie oid van gsmweb?
Kickje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:56:
[...]

Geen feiten van mij, maar zover ik weet zijn een boel telefoontjes via vodafone branded, dus ik zou er niet op wachten (en heb dat dan ook niet gedaan ;) )
Klopt, in mijn huidige pda (htc tytn II en bij vodafone noemden ze hem vodafone 1615) zat wel een eigen rom in.
HD2 is leverbaar vanaf begin dec.
Abo loopt af op 29 dec heb dus nog wel even tijd.
Ik blijf denk ik toch wel bij VF gezien probleemloze netwerk en internetverbinding op GSM.
Is hier trouwens ook vrij goedkoop. Abo 2 jr €27,50. Zorgeloos blox internet €9,50 en € 80,00 bijbetalen.
Gsm web is we lgoedkoper maar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft iemand al iets gehoord wanneer hij in de Hi.nl shop verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
Stampre schreef op donderdag 19 november 2009 @ 21:49:
@mmaster23 heb je toevallig besteld met uitgesteld abbbonement?

Mijn abbo bij telfort gaat in p 10-12. Medewerker vertelt dat er niks aan de hand is en je gewoon al kunt bellen met de simkaart. Ik denk ah das mooi dan is de kaart actief en vraag ik vast nummerbehoud aan.

Inloggen bij mijn telfort, er is nu een sms verstuurd naar datendatnummer. Niks. Ik bellen met mijn nieuwe telfort nummer "uw abbonement is om administratieve redenen uitgeschakeld" Inmiddels 6x met Telfort gebeld en 6x een ander verhaal gehoord. Ik krijg nu een handmatig formulier opgestuurd. Ik hoop dat dit allemaal goed gaat....Ik wil mijn oude nummer niet kwijt...
Ja ik heb ook met 3m uitstel besteld. Echter alleen nog maar de Telfort simkaart gebruikt om mijn Telfort account aan te maken. Nummer portatie aangevraagd .. niet meer naar omgekeken. Zal er vanavond eens wat verder naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-09 21:15

Prx

Ik weet niet hoe, maar schijnbaar heeft pdashop.nl de prijzen al wel voor een Hi abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goergen
ErikCornelissen schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:15:
stond in dit topic of het HD2 topic dat het geen branded phone zou zijn. Maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen.
Dit staat helemaal los van hi zelf. En staat al 3 á 4 week online. Niks bijzonders dus.. :)

Hier, bij Gsmweb is de hd2 al stukken goedkoper bij een hi abbonement.

[ Voor 16% gewijzigd door goergen op 23-11-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 14:12
goergen schreef op maandag 23 november 2009 @ 15:59:
[...]

Dit staat helemaal los van hi zelf. En staat al 3 á 4 week online. Niks bijzonders dus.. :)

Hier, bij Gsmweb is de hd2 al stukken goedkoper bij een hi abbonement.
Dat was als reactie op de post voor mij en daar gaat het over Vodafone.. Heb geen Hi genoemd.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goergen
ErikCornelissen schreef op maandag 23 november 2009 @ 17:35:
[...]

Dat was als reactie op de post voor mij en daar gaat het over Vodafone.. Heb geen Hi genoemd.. :)
Excuses het ging om dit bericht:
Prx schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:05:
Ik weet niet hoe, maar schijnbaar heeft pdashop.nl de prijzen al wel voor een Hi abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn it was so close.

PDAShop just changed the HTC HD2 UK delivery date from 24/11 to 25/11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Barfman schreef op donderdag 19 november 2009 @ 12:17:
Nou, eindelijk komt morgen mijn HD2 dan. Er was wat fout gegaan bij het terug sturen van de HD2 naar de PDA Shop, bleek dat hij er al lag, en ze zijn gewoon vergeten mij te bellen voor een nieuwe afspraak. Ik ga dan maar wat geld pinnen vandaag, weet ik zeker dat ik hem mag houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UK versie op voorraad @ pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
goergen schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 02:24:
nou.. na lang overwegen:

Ik ga wachten tot hij in het assortiment van Hi wordt opgenomen. ik ben daar zelf een D-gebruiker en kan met een 1 jarige verlenging zelfs de HTC Touch Pro 2 voor 109,- euro krijgen. met 1 jaar! O-)
heb je al met gebeld of ze nu denken of ze hem gaan krijgen.
toen ik een paar weken terug belden dachten ze van niet.
en welk abboo zou jij dan willen want met het goedkoopste moet je bijna de hele telefoon betalen maar met duurdere is hij zowieso gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
erik23 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:22:
[...]

en welk abboo zou jij dan willen want met het goedkoopste moet je bijna de hele telefoon betalen maar met duurdere is hij zowieso gratis.
Als je al klant bent via Hi.nl en je verlengt je abo weer via Hi.nl krijg je heel veel korting, een stuk meer dan via andere abo-aanbieders ;)
Vandaar dat ik ook hoop dat hij daar geleverd gaat worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Luuk op 24-11-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goergen
erik23 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:22:
[...]

Hij gaat wel komen denk ik. Maar ze willen eerst van de oude lading HTC Touch af. Ik denk dat de telefoons tegelijk met de andere providers beschikbaar komt (De eerste week van december ?). Als D gebruiker maakt het niet uit welk 1-jarig abbonement ik kies. De Hi15 tm de duurste verschilt niet in prijs.

Dat is natuurlijk niet zo als je niet lid bent van Hi, of zelf een B-gebruiker bent ofzo. Je moet ff inloggen op mijn hi.nl en dan es gaan kijken naar die prijzen. Die zijn bij mij dan een stuk lager als ik niet ingelogd ben.

Ik ga uiteindelijk voor de Hi35, maar vooral omdat dat bij mijn belgedrag past. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
ja,
ik was dus ook op zoek naar de hi35 met hd2.
ik moet nog wel ff kijken naar mijn gebruiksoort.

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrhercules80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:04
De HD2 staat al op hi.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
tnx! zojuist 1 besteld. Gratis met Hi15, perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goergen
Yes!!! Besteld: De HD 2 met een 1 jarige verlenging voor € 89,95. Blij dat ik gewacht heb! stond gister op het punt een nieuw 1 jarig abbonement af te sluiten bij gsmweb en € 207,- bij te betalen. Scheelt weer pegels.

Hopen dat hij overmorgen (morgen) ook daadwerkelijk komt. Ik hoorde ergens dat alleen voor nieuwe leden een dag later de bezorging krijgen. Hopen dat dat niet waar is.
erik23 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 19:11:
ja,
ik was dus ook op zoek naar de hi35 met hd2.
ik moet nog wel ff kijken naar mijn gebruiksoort.

erik
Ben je al lid bij Hi? dan kan je gewoon kijken wat voor aanbieding ze doen als je inlogt op MijnHi. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UK versie is zojuist bij me afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
@mmaster

Dat betekent dat je simkaart dus al wel actief is? Dat is de mijne namelijk niet. Kan dus ook niet nummerbehoud aanvragen helaas.

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
heb net gekeken heb bij 2jaar 89 maar bij 1 120 uitijndelijk is 1jaar goedkoper.

zonder internet.
+ bij gsmweb kan je bij een nieuw geen nummerbehoud als je niet van netwerk verandert en is verlenging duurder.
en je hoeft geen aansluitkosten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dn Tinus
  • Laatst online: 23-05 14:46
Ik heb ook gekeken op gsmweb.nl omdat een van de goedkoopste is die ik kan vinden
Maar ik weet nog niet wat beter is.

Ik heb nu een abbo bij t-mobile en deze kan ik verlengen.
En nu heb ik 2 optie's

Optie 1
Verlenging t-mobile 200
SMS maximaal
Web en walk plus
Dat kost me 49,40 per maand en 200 voor het toestel

Of optie 2
Nieuw Telfort 200
SMS 100
Onbeperkt internet
Dit kost me 32,90 per maand en 176 voor het toestel.

Bij T-mobile heb ik sneller internet en meer smsjes
Maar bij Telfort is het gewoon veel goedkoper.

Iemand tips en/of ervaringen??
Dan kan ik misschien makkelijker een keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:08:
And - how is it?
TNT failed to deliver mine...I was at work, wife out, kids out etc... hopefully tomorrow then... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2009 @ 10:08:
Sorry als dit al eerder is uitgelegd maar lijk 't niet te kunne vinden op internet.
Wat is het verschil tussen de UK en de gewone zwarte?

• Nokia6230i
De taal, UK heeft meestal sneller updates.

Verwijderd

weet iemand misschien of de snelheid van vodafone echt zo snel is tov de andere providers, of is het weer een theoretische snelheid en verschilt het in praktijk nauwelijks van de andere providers?

• SparTi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 20:55
Ik heb een vraag over het verlengen van je Hi-abonnement in combinatie met HTC HD2.

Op dit moment heb ik nog een abonnement van 20 euro in de maand (in combinatie met een gratis Samsung u700 telefoon) die pas in februari 2010 verloopt.

Graag wil ik overstappen naar de HTC HD2. Reden: Het is een prachtig toestel! Van de HTC Touch HD was ik al gecharmeerd, maar de HD2 overtreft de Touch HD.

Toen ik net de website van Hi raadpleegde, viel mij het volgende op: Als ik de HTC HD2 selecteerde in combinatie met een Hi Online 20 2 jaar (inclusief Eindeloos Online) , dan moest je daar nog 199,95 euro bij betalen. (zie screen).

Vervolgens zag ik een button met "Ik heb al een Hi abonnement" en daarbij zou ik een persoonlijke aanbieding krijgen bij een contractverlenging. Telefoonnummer ingevuld en de code ontvangen en ingegeven op de website. Vervolgens opnieuw genavigeerd naar de HTC HD2, maar wat blijkt nu? Ondanks dat ik de code heb ingegeven, moet ik 259,95 betalen i.p.v. dat ik korting krijg. (zie screen).

Mijn vraag is daarom; Hoe zit dit en waarom moet ik bij betalen? :) Kijk ik iets over het hoofd?

Tweede vraag: ik lees in deze topic iets over een B-gebruiker en een D-gebruiker, wat is dit en wat houdt het in? :)

[ Voor 0% gewijzigd door SparTi op 26-11-2009 17:49 . Reden: Typo's... ]

Verwijderd

[b][message=32998216,noline]
Graag wil ik overstappen naar de HTC HD2. Reden: Het is een prachtig toestel! Van de HTC Touch HD was ik al gecharmeerd, maar de HD2 overtreft de Touch HD.

Toen ik net de website van Hi raadpleegde, viel mij het volgende op: Als ik de HTC HD2 selecteerde in combinatie met een Hi Online 20 2 jaar (inclusief Eindeloos Online) , dan moest je daar nog 199,95 euro bij betalen. (zie screen).

Vervolgens zag ik een button met "Ik heb al een Hi abonnement" en daarbij zou ik een persoonlijke aanbieding krijgen bij een contractverlenging. Telefoonnummer ingevuld en de code ontvangen en ingegeven op de website. Vervolgens opnieuw genavigeerd naar de HTC HD2, maar wat blijkt nu? Ondanks dat ik de code heb ingegeven, moet ik 259,95 betalen i.p.v. dat ik korting krijg. (zie screen).
Hi is weer lekker onbegrijpelijk bezig. Moet je horen...

Bij mij is het ook vreemd. Ik heb Hi Online 30 en loopt een dezer dagen af. Ook ik heb vergeleken met of zonder inloggen. Is werkelijk de moeite waard!

Ik wil afsluiten, Touch HD2, 2 jaar Hi 30 Hi 30 incl E.O. 2 jaar
1. Zonder inloggen Toestelprijs: €69,95
Met inloggen: €69,95
Maandbedragen verschillen niet.
Echter, ik zie is dat met inloggen bij elk abonnement toestelprijs 69,95 (ook bij verlengen met Hi15 online, 2 jaar) en zonder in te loggen loopt de prijs erg op als gevolg van een lager maandbedrag (2 jaar). Maar het omslagpunt ligt bij Hi35 want daar is het toestelprijs ineens €19,95 (2 jaar)

Het toevallige deed zich net voor. Hi Klantenservice belde net. Of ik een nieuw abonnement wilde afsluiten. Tuurlijk, mits goede aanbieding. Ze kon de Touch HD, Touch Pro of de Touch2 aanbieden voor de prijzen die gewoon op internet staan. Niks speciale aanbieding. Maar ik wilde de HD2 maar die kon ze niet aanbieden, had ze niet. Ook de Touch Pro2 niet. Er overtuigend was ze niet dus. Maar ik wilde nog weten wat nu het verschil was met betrekking betalen per minuut tussen online afsluiten, in de winkel kopen en bij Hi-Klantservice. Zeg tmevrouw doodleuk Online en Winkel betaal je 1e minuut altijd, daarna per seconde en bij Hi-KS per minuut. Dus 1 minuut en 1 sec bellen is 2 minuten betalen. Toen zei ik fijne avond verder....

Maar... ik ben niet voor 1 gat te vangen :X want ik heb zelf naar KS gebeld en dan is er opeens veel meer mogelijk. Touch HD2 Hi25 voor 19,95 incl eindeloos online (1 jaar 2,50) voor 2 jaar: toestel gratis. Nou breekt me klomp

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2009 20:21 ]

• goergen
SparTi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:48:
Ik heb een vraag over het verlengen van je Hi-abonnement in combinatie met HTC HD2.

Op dit moment heb ik nog een abonnement van 20 euro in de maand (in combinatie met een gratis Samsung u700 telefoon) die pas in februari 2010 verloopt.

Mijn vraag is daarom; Hoe zit dit en waarom moet ik bij betalen? :) Kijk ik iets over het hoofd?

Tweede vraag: ik lees in deze topic iets over een B-gebruiker en een D-gebruiker, wat is dit en wat houdt het in? :)
Alle telecomproviders werken met een bepaald systeem. Bij Hi is dat A tm F. Als je een duur abbonement hebt, of je gaat vaak over je bundel heen, dan kom je een categorie hoger. Ik ben zelf D omdat ik altijd over mijn bundel zit. af en toe zelfs 100 euro per maand. Als je wil weten welke categorie jij bent moet je ff naar t for telecom gaan bijvoorbeeld. Daar kunnen ze zo zien in welke categorie je hoort.

Heb overigens vanmorgen een smsje ontvangen van Hi waarin staat dat ik hem morgen afgeleverd krijg. Nu zit ik vanaf vannacht 5 uur in Londen voor 4 dagen. Weet iemand of mijn huisgenoten dat ding mogen aannemen? of moet je je legitimeren?

• goergen
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:09:
[...]

Hi is weer lekker onbegrijpelijk bezig. Moet je horen...

Bij mij is het ook vreemd. Ik heb Hi Online 30 en loopt een dezer dagen af. Ook ik heb vergeleken met of zonder inloggen. Is werkelijk de moeite waard!

Ik wil afsluiten, Touch HD2, 2 jaar Hi 30 Hi 30 incl E.O. 2 jaar
1. Zonder inloggen Toestelprijs: €69,95
Met inloggen: €69,95
Maandbedragen verschillen niet.
Echter, ik zie is dat met inloggen bij elk abonnement toestelprijs 69,95 (ook bij verlengen met Hi15 online, 2 jaar) en zonder in te loggen loopt de prijs erg op als gevolg van een lager maandbedrag (2 jaar). Maar het omslagpunt ligt bij Hi35 want daar is het toestelprijs ineens €19,95 (2 jaar)

(...)

Maar... ik ben niet voor 1 gat te vangen :X want ik heb zelf naar KS gebeld en dan is er opeens veel meer mogelijk. Touch HD2 Hi25 voor 19,95 incl eindeloos online (1 jaar 2,50) voor 2 jaar: toestel gratis. Nou breekt me klomp
raar van die minuten.. maar dit is wat ik krijg met in- en uitloggen:

Uitgelogd: Hi Online 20 1 jaar 125/250 €20,00 Toestelprijs: €399,95
Ingelogd: Hi Online 20 1 jaar 125/250 €20,00 Toestelprijs: €89,95

• SparTi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 20:55
Hopelijk is er iemand die kan verklaren waarom de verschillen zo groot zijn? Of zal dat met het A-F gebruik systeem te maken hebben? :? Lees het antwoord onder mijn reply

@hieronder: Bedankt voor de info, echter nog 1 vraag: Wanneer ben je precies lid? Als je al een abo hebt of is het iets waar je speciaal voor moet aanmelden? :)

[ Voor 43% gewijzigd door SparTi op 26-11-2009 20:58 ]

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-09 11:10
Mensen die bij HI een abbo willen afsluiten of verlengen, doe dit dan in de winkel. Wat, in de winkel? Ja, in de winkel. Ik kwam er van de week achter dat dit niet alleen goedkoper is maar ook vinken zij de optie aan dat er tijdens het bellen (particulier) niet wordt afgerond naar boven maar op de seconde wordt afgerekend. Bijv. men besteld online of telefonisch en je hebt de telefoon binnen en belt iemand voor een tijdbestek van let's say, 1 min 23. Dan worden er 2min in rekening gebracht. Wanneer men besteld in de winkel dan wordt er niet afgerond! Ik houd mijn mening voor me.. (voor mij is dit namelijk nieuw!)

bovendien ben je vrijwel altijd goedkoper uit met een 1 jarig abonnement.

@ goergen, ik denk at jij jezelf moet legitimeren. Aangezien de koerier persoonlijk een afspraak met je maakt. Bovendien moet je altijd 1ct pinnen bij de koerier, ik neem aan dat je, je pin pas hebt meegenomen naar Londen ;)? Trouwens als jij af en toe 100€ over je bundel zit dan zit jij echt niet in klasse D, tenzij je pas lid bent. Ik betaal 44€ per maand en zit in klasse E (ben nu 7 jaar HI lid) en heb de tel gratis gekregen bij een HI 1jr, 30.

@ Sparti, Ligt ook aan de A-F indeling, verder ligt het er ook aan of je dus al lid bent of niet.

En is er info beschikbaar wanneer de HD2 weer voorradig is bij HI?

[ Voor 25% gewijzigd door veejee op 26-11-2009 20:53 ]

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-09 11:10
SparTi schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:39:
Hopelijk is er iemand die kan verklaren waarom de verschillen zo groot zijn? Of zal dat met het A-F gebruik systeem te maken hebben? :? Lees het antwoord onder mijn reply

@hieronder: Bedankt voor de info, echter nog 1 vraag: Wanneer ben je precies lid? Als je al een abo hebt of is het iets waar je speciaal voor moet aanmelden? :)
je bent lid zodra je een abbo hebt, echter moet je jezelf wel registreren op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14
EIndelijk de HD-2 binnen gekregen via gsmweb.nl. Tip: Stuur alle gegevens terug via de post. Ik had alleen het contract en id-kopie via de post gedaan en de bankgegevens (screenshot) op de mail gezet. Nou dit werkt niet erg fijn. Het duurde 4 dagen voordat de aanvraag eindelijk compleet was. En ik heb dat screenshot naar 4 verschillende mail adressen moeten sturen. Vervolgens had de tnt ook nog een dag vertraging. 8)7 Kan er ook nog wel bij.

Moet zeggen dat de aanbieding toch erg scherp is: Telfort gsmweb 1 jaar 300 24,95 per maand + smu
Toestel: 111 +Abbokosten: 299.4 +smu: 120 + Versturen: 8+Aansluiten: 25=563.40

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hyena schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 10:01:
EIndelijk de HD-2 binnen gekregen via gsmweb.nl. Tip: Stuur alle gegevens terug via de post. Ik had alleen het contract en id-kopie via de post gedaan en de bankgegevens (screenshot) op de mail gezet. Nou dit werkt niet erg fijn. Het duurde 4 dagen voordat de aanvraag eindelijk compleet was. En ik heb dat screenshot naar 4 verschillende mail adressen moeten sturen. Vervolgens had de tnt ook nog een dag vertraging. 8)7 Kan er ook nog wel bij.

Moet zeggen dat de aanbieding toch erg scherp is: Telfort gsmweb 1 jaar 300 24,95 per maand + smu
Ben zelf nu ook aan het vergelijken, alleen ik verstuur dus nog wel wat sms'jes en dan moet je bij telfort eigenlijk weer een extra bundel er bovenop afsluiten.

Zit op dit moment erg te dubben wat te doen, zit nu nog bij T-mobile, maar zij vragen gewoon belachelijke bedragen voor dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Ook ik mag nu verlengen bij Hi (abo loopt tot begin maart) en de grote prijsverschillen vielen ook mij op. In het begin van de week kon ik de HD2 krijgen voor 219,- bij elk 1-jarig Hi-online abo (tussen 15 en 35) daarboven was hij nog wat goedkoper. Gister keek ik nog een keer en toen moest ik iets van 50E meer bijbetalen en vandaag zou ik bij hetzelfde 1-jarig abo 389,- moeten betalen voor de telefoon. Ik denk dat er iets niet helemaal 100% in orde is op de site. Meer mensen hier last van gehad?

Ik wacht sowieso nog even op de xperia 10, ik red t nog wel ff uit met m'n huidige HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
ja,
ik ook.
eerst voor 119.95 en nu voor dezelfde prijs als normaal.
ik mail hi ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Vincentio schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 12:34:
[...]

Ben zelf nu ook aan het vergelijken, alleen ik verstuur dus nog wel wat sms'jes en dan moet je bij telfort eigenlijk weer een extra bundel er bovenop afsluiten.

Zit op dit moment erg te dubben wat te doen, zit nu nog bij T-mobile, maar zij vragen gewoon belachelijke bedragen voor dit toestel.
Zelfde verhaal hiero. Zit momenteel al lange tijd bij T-Mobile; had mijn zinnen gezet op HD2 met 2-jarig Vodafone vanwege de internet snelheid, maar vind het aanbod van de HD2 met 1-jarig Telfort abbo toch wel heel aantrekkelijk...

Ik vraag me ook nog steeds af wat T-Mobile zelf van plan is met de HD2... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dn Tinus
Ik heb ik mijn vorige post aangegeven dat ik zit te twijfelen tussen T-mobile en Telfort.

Vandaag ben ik bij verschillende winkels langsgeweest.
En ik heb hem gekocht met Vodafone abbo bij Belcompany.

Ik kreeg hem daar gratis bij 2jr. 35 euro abbo met internet.
Je moet wel even doorzeuren om extra korting maar het kan echt.
Hij kost normaal nog 40 euro als je dit abbonement kiest.

Maar ik heb hier voor gekozen omdat ik dan voldoende minuten/sms heb (300/600)
En ze bieden heel snel internet aan voor de zelfde prijs als andere aanbieders met langzaam internet.

Moet nu alleen nog wachten op het toestel ivm nummerbehoud.

Normaal neem ik geen 2jr. abbo omdat ik graag elk jaar een nieuwe telefoon wil als er echt beter op de markt komen zoals de HD2
De verkoper vertelde me dat dat geen probleem is.
Als je een verzekering afsluit van 10 euro per maand en als er een nieuw toestel uitkomt laat je hem gewoon in bad vallen.
Je krijgt dat hetzelfde toestel of met bijbetaling het nieuwe toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sladierotmov2 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:01:
Normaal neem ik geen 2jr. abbo omdat ik graag elk jaar een nieuwe telefoon wil als er echt beter op de markt komen zoals de HD2
Als je een verzekering afsluit van 10 euro per maand en als er een nieuw toestel uitkomt laat je hem gewoon in bad vallen.
Nee tuurlijk is het dan geen probleem, je betaald immers dan zelf je nieuwe telefoon door die €10,- pm extra. Maargoed dat is offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Laatst online: 30-08 23:14
sladierotmov2 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:01:
|:( Wat een advies van die verkoper! Zal de verzekeringsmaatschappij blij mee zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dn Tinus
Dat dacht ik ook.
Maar voor +/- 120 euro wil ik over een jaartje wel de opvolger van de HD2

Volgens de verkoper was verlies ook gedekt maar ja dat is natuurlijk moeilijk te bewijzen.
En diefstal is alleen gedekt met zichtbare braakschade.

Trouwens even weer ontopic.
Ik zat net op de vodafone site te kijken en daar komt de HD2 in de eerste week van december uit.
Volgens de website is het toestel gratis bij een 2jr. basis 100 abbonnement.
Ik denk niet dat dit zal kloppen, en hij zal ook wel branded zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Dn Tinus op 27-11-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Sowieso is Vodafone geen optie voor mij, omdat ik in mijn woning geen bereik heb (Delft zuid in flat 16 hoog).
Collega van mij had nog een tip, eventueel KPN personal sim en dan maand erna downgraden (kan je soms een toestel met 1 jaar heel goedkoop hebben).
Telfort is wel te doen, denk niet dat ik 100 smsjes per maand haal en anders heb ik nog wel mijn werkgsm eventueel.

Is hij BTW simlock vrij bij GSMweb vandaan met een Telfort abo?

[ Voor 8% gewijzigd door Vincentio op 28-11-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dn Tinus
Vincentio schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 00:28:
Sowieso is Vodafone geen optie voor mij, omdat ik in mijn woning geen bereik heb (Delft zuid in flat 16 hoog).
Collega van mij had nog een tip, eventueel KPN personal sim en dan maand erna downgraden (kan je soms een toestel met 1 jaar heel goedkoop hebben).
Telfort is wel te doen, denk niet dat ik 100 smsjes per maand haal en anders heb ik nog wel mijn werkgsm eventueel.

Is hij BTW simlock vrij bij GSMweb vandaan met een Telfort abo?
Ik wilde eerst ook KPN en dan downgraden.
Dat kan overigens pas na 3 maanden.
En ik heb eerst berekend wat me het dan heeft gekost aan het eind van het jaar.
Dan blijkt er maar weinig verschil te zijn.
Kan ik je echt aanraden voordat je een beslissing neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sladierotmov2 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 23:16:
Dat dacht ik ook.
Maar voor +/- 120 euro wil ik over een jaartje wel de opvolger van de HD2
Je denkt toch niet dat je de opvolger van de HD2 voor 12 x €10,- krijg? Je krijgt een nieuwe HD2 en voor de opvolger zul je hoogstwaarschijnlijk flink wat geld bij moeten leggen.

Ik zat ook te kijken naar KPN-Flexibel en dan downgraden. Moet nog uitrekenen wat goedkoper is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Nou ik heb per e-mail tot twee keer toe proberen na te vragen, waarom het toestel bij T-mobile zo achterlijk duur is en tot twee keer toe ontwijken ze de vraag, dus het lijkt er op dat T-mobile voor mij exit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
Vincentio schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:29:
Nou ik heb per e-mail tot twee keer toe proberen na te vragen, waarom het toestel bij T-mobile zo achterlijk duur is en tot twee keer toe ontwijken ze de vraag, dus het lijkt er op dat T-mobile voor mij exit is.
Je bedoeld Vodafone? T-mobile heeft m nog niet op de site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Nokia6230i schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 14:30:
[...]

Je bedoeld Vodafone? T-mobile heeft m nog niet op de site staan.
Nee T-mobile, via webshops is het bij T-mobile ook achterlijk duur en eigen shop zeggen ze ook niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dn Tinus
Ik wilde de telefoon eerst via gsmweb bestellen maar ik wil er ook navigatie bij
Dus ik stuurde een mailtje naar gsmweb met de vraag welke ik dan het beste kon bestellen.

Ik kreeg als antwoord dat zij het niet wisten en dat ik even naar tomtom moest bellen voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wijba
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-03-2023
Je kunt hier ook Tomtom op zetten!

WijB@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Laatst online: 30-08 23:14
Vincentio schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 13:29:
De prijzen bij T-mobile stellen mij ook teleur. Ze zijn echt veel duurder als de rest. Zowel qua abonnement als qua toestelkorting. Ik ga waarschijnlijk overstappen op Hi of KPN. Wel balen want ik zit al 10 jaar bij BEN/T-mobile. Ik gebruik zelfs nog steeds mijn BEN sim kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Sharkey1802 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:34:
[...]

De prijzen bij T-mobile stellen mij ook teleur. Ze zijn echt veel duurder als de rest. Zowel qua abonnement als qua toestelkorting. Ik ga waarschijnlijk overstappen op Hi of KPN. Wel balen want ik zit al 10 jaar bij BEN/T-mobile. Ik gebruik zelfs nog steeds mijn BEN sim kaart.
Mjup, ik heb ze zelfs naar dit topic verwezen en alle T-mobile quotes eruit gepakt (en daarvan is dus geen één positief voor T-mobile). Maar als voor hun de iPhone meer waard is dan de andere klanten, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
eerst kon ik de hd2 bij haai krijgen voor 120 bij verlengen en nu opeens een dag later (was paar dagen geleden) was hij opeens 250 zal ik es bij tel. winkel langsgaan??
den k dat ik da morge ff doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erik23 schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:45:
was hij opeens 250 zal ik es bij tel. winkel langsgaan??
vraag dan gelijk ook even hoe dat zit met het verschil betalen per seconde omdat je je contract in de winkel afsluit en/of betalen per minuut als je hem bij Hi-KS afsluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:12
Ik heb zaterdag mijn contract verlengd bij HI, de website gaf aan bij mijn persoonlijke aanbieding dat ik bij mijn HI 20 inclusief internet 9.95 abbo dat ik €256,- zou moeten bij betalen, dit was ik echt niet van plan.
Dus zaterdagmiddag bellen en meteen zeggen hoe ik er over dacht, nadat hij mijn gegevens er bij had gezocht zegt hij mij heel rustig volgens mijn informatie heb je hem gratis hoor, met korting 2 jaar lang op me abbo en 1 jaar op internet.
Dus bellen helpt zeker.
1 min puntje, ik heb nagevraagd of het klopte dat als je telefonisch je contract verlengd dat je dan per minuut wordt afgerekend, en inderdaad dat klopt en hij vertelde mij gelijk stellig dat hij daar niks aan kon veranderen.
Ik kan daar zelf niet wakker van liggen want ik krijg toch nooit mijn bel tegoed op.
Kreeg alleen maandag op een email dat hij niet op voorraad is, dus moet nog even geduld hebben.
Al met al vind ik het geen slechte deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

erik23 schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:45:
eerst kon ik de hd2 bij haai krijgen voor 120 bij verlengen en nu opeens een dag later (was paar dagen geleden) was hij opeens 250 zal ik es bij tel. winkel langsgaan??
Ik zie graag het antwoord hier verschijnen. Een week geleden hoefde ik slechts 219 te betalen (bij 1 jaar Hi25) Nu is dat opgelopen tot zelfs 410, bijna een verdubbeling..... het het ging in verschillende stappen (3 geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier60
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2009
markmart33 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 08:12:
Ik heb zaterdag mijn contract verlengd bij HI, de website gaf aan bij mijn persoonlijke aanbieding dat ik bij mijn HI 20 inclusief internet 9.95 abbo dat ik €256,- zou moeten bij betalen, dit was ik echt niet van plan.
Dus zaterdagmiddag bellen en meteen zeggen hoe ik er over dacht, nadat hij mijn gegevens er bij had gezocht zegt hij mij heel rustig volgens mijn informatie heb je hem gratis hoor, met korting 2 jaar lang op me abbo en 1 jaar op internet.
Dus bellen helpt zeker.
1 min puntje, ik heb nagevraagd of het klopte dat als je telefonisch je contract verlengd dat je dan per minuut wordt afgerekend, en inderdaad dat klopt en hij vertelde mij gelijk stellig dat hij daar niks aan kon veranderen.
Ik kan daar zelf niet wakker van liggen want ik krijg toch nooit mijn bel tegoed op.
Kreeg alleen maandag op een email dat hij niet op voorraad is, dus moet nog even geduld hebben.
Al met al vind ik het geen slechte deal toch?
Je hebt hem zeker bij mobiel.nl besteld? Want dat heb ik ook gedaan! Op de site staat heel leuk dat ie op voorraad is maar dat is dus helemaal niet zo! Heeft iemand uberhaupt al een htc hd2 te pakken kunnen krijgen???? Ik heb mobiel.nl trouwens gebeld en het kan nog wel 14 dagen duren vertelde ze mij.... :( voel me genaaid, en niet lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
Rogier60 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:57:
[...]

Je hebt hem zeker bij mobiel.nl besteld? Want dat heb ik ook gedaan! Op de site staat heel leuk dat ie op voorraad is maar dat is dus helemaal niet zo! Heeft iemand uberhaupt al een htc hd2 te pakken kunnen krijgen???? Ik heb mobiel.nl trouwens gebeld en het kan nog wel 14 dagen duren vertelde ze mij.... :( voel me genaaid, en niet lekker!
Nee bij HI zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dn Tinus
Ik kreeg vandaag een telefoontje van Vodafone dat mijn nummerbehoud van T-mobile naar Vodafone maandag al was goedgekeurd.
Dat betekend voor mij dus dat ik mijn telefoon kan ophalen bij belcompany.

Ik belde eerst even naar de winkel om het te checken.
En bij belcompany zeggen ze van niets te weten.

Nu moet ik zeker nog wachten tot morgen of vrijdag voordat ze in de winkel ook een goedkeuring hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
[b][message=33001243,noline]
Ik heb ook de knoop doorgehakt en voor dezelfde aanbieding gekozen. Heb overigens wel een smsbundel erbij: 100 smsjes a 3,95 euro p/m.

Wat heeft me over de streep getrokken?

- De positieve reactie van een vriend van me wat betreft Telfort
- De uitermate scherpe aanbieding bij GSMWEB
- Het feit dat ik over een jaar weer een nieuwe foon kan gaan uitzoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
Weet iemand hier iets meer over het feit dat HI ze niet op voorraad heeft?
Ik heb vandaag gebeld naar HI, maar het meisje kon me niks zinnigs zeggen, eerst zei ze dat HI ze nog niet uitgeleverd heeft, toen ik zei dat dat volgens mij onzin was krabbelde ze terug, en maakte er van dat ze gewoon op zijn, en ze had geen idee wanneer ze weer binnen komen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ook de HD2 telefonisch besteld bij HI (kom van vodafone). Kreeg vervolgens een bevestiging van mijn bestelling en kort erna een mailtje dat de hd2 levering vertraagd is. Stond verder geen informatie bij over hoelang ik nu moet wachten.

Een vriend van mij heeft hetzelfde gehad, ook na bestelling van hi.

Tevens was ik ook gebeld door hi om over te stappen, maar die telefoniste kende de HTC HD2 helemaal niet alvorens het hele systeem daar vast liep :9

Morgen maar weer even nabellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
Hoe lang wacht die vriend van je dan al? Misschien hebben ze ze nog echt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goergen
Ik heb hem al wel binnen van Hi.
Via internet besteld, de avond dat die beschikbaar kwam.

de hd2 voldoet trouwens mooi aan de verwachtingen!! Ik kan alleen niet zoveel goeie gratis applicaties vinden voor het ding. Dat is wel een beetje jammer. Heb nu maar een twitter account aangemaakt. Op die manier krijg ik steeds nieuws via nu.nl en dergelijke.
Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste