Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 21:05
net mail terug gehad van gsmweb dat ze nog geen contract binnen hadden.
maar dat ze een nieuwe gestuurd hebbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Vanmiddag heb ik bij de belcompany een kort gesprek gehad over de verlenging van mijn abb.
HI / KPN geeft een status per persoon, waar jij het over hebt, wanneer je veelvuldig over je abbonement zit of juist niet. Een A t/m F status is mogelijk, A status betekend nooit buiten de bundel, F betekent altijd buiten de bundel. Zelf is mij een E status toegewezen.

Een dergelijke korting, zoals jij aangeeft moet ook voor mij kunnen gelden dan vermoed ik. Gebruik nu een HI, 30p/mnd + Eindeloos Online, 2jr abonnement.

Het aanraden van het abonnement af te sluiten in de winkel begrijp ik overigens niet volledig. Je maakt hier de vergelijking tussen de winkel en het internet, zijn de acties als je telefonisch contact op neemt dan wel te vergelijken met de acties in de winkel, het betalen per seconden zegmaar (mocht je dat weten) In de winkel (Primafoon) gaven ze mij destijds geen enkel, maar dan ook echt helemaal niets, aan korting wanneer ik bij hun als abonnee bleef. Na telefonisch contact te hebben gehad met HI kreeg ik een redelijke korting op het toetsel en de eerste 12 maanden van Eindeloos Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:12
Voor mensen die wachten op de HD2 bij Hi (zoals ik), slecht nieuws helaas...

Ik heb zojuist nog een keer gebeld (ik ben er zo eentje die elke dag gaat bellen) en kreeg te horen dat de HD2 bij hun pas vanaf januari 2010 leverbaar gaat zijn :S

Toen ik zei dat mij gisteren nog 2/3 weken werd doorgegeven vertelde ze mij dat ze vandaag een mailtje hadden gehad dat het toch echt januari werd, zodat ze het apparaat goed konden testen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:13:
dat doen ze wel bij tnt afgelopen zaterdag waren ze bij mij aan de deur.
dan leveren ze wel alleen van 8.00 tot 13.00
Maar ik zie dat je bij pdashop hebt besteld uit een eerdere post van je? Zij versturen hem toch niet onder rembours (nl. gratis verzending daar)?

Edit: Ok, niet goed gelezen, waarschijnlijk betrefde het een andere bestelling van je, aangezien je vanavond je HD2 hopelijk pas zou krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Cache op 11-11-2009 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 08:31
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:03:
Even mijn ervaring met de PDA-shop en CoolBlue.

Ik had vorige week donderdag mijn telefoon besteld die zouden ze vrijdag leveren.
Maar toen is nachts de koerier overvallen en had die geen HTC meer.

Hebben ze een nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag morgen tussen 8.00 – 13.00. En ze zouden mij een mail of sms sturen hoe laat ze precies aan de deur zouden komen. Dit omdat ik al een afsprak had staan voor de zaterdag.
sms of mail alle keren niet ontvangen en toen stonden ze dus om 12.30 voor een dichte deur.

Toen zouden ze dinsdag komen, later geprobeerd mij terug te bellen, was niet bereikbaar. ik twee keer terug gebeld die dag, maar kreeg ik te horen dat “de afdeling zal opnieuw contact opnemen”. Dit hebben ze niet gedaan.

Dinsdag morgen weer gebeld bleef dat de dag er voor geen toestellen op voorraad waren om op te sturen. Vraag ik me af waar mijn toestel heen is die ze die zaterdag zouden leveren.

Maar heb ik een nieuwe afspraak gemaakt dat ze op mijn werk zouden bezorgen. omdat ik inmiddels twee middagen vrij gepland had. Staan ze om 11.00 op mijn thuis adres aan de deur.

Nu heb ik heel kwaad weer rond gebeld gezegd dat als ze vandaag niet mijn telefoon bezorgen ik afzie van mijn bestelling.
Werd ik terug gebeld door tnt dat ze vanavond na 1800 het opnieuw op mijn thuis adres zullen bezorgen.

Dus nu maar afwachten of het vanavond lukt.

Mijn tip is zoek een andere shop dan de pda-shop!!!
Ik heb bijna hetzelfde, die van mij zat ook bij die gesloten levering.

Heb toen dus een nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag bij m'n thuis adres, hebben ze het op m'n werkadres bezorgd waar ik dus niet was. :/

Vervolgens heb ik maandag een nieuwe afspraak gemaakt om het deze ochtend op m'n werkadres te laten bezorgen, maar de TNT is helemaal niet op komen dagen. :X Ik had zelfs vanochtend nog een email gehad dat ze waarschijnlijk tussen 12 en 13uur zouden komen. (in de email stond het correcte afleveradres)

Heb vanmiddag een paar keer contact gehad met de PDAshop, zij vonden het ook heel vreemd.
Als het goed is neemt TNT morgen contact met mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

----------------------------------------------------------------
WIJZIGING LEVERDATUM
Geachte heer van den Broek,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij Smartphoneshop.nl.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 04-12-2009
HTC HD2 UK

Komt de nieuwe leverdatum u niet uit? Dan kunt u uw order uiteraard annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, de gegevens vindt u onderaan dit bericht. E-mailen kan ook via onze website:

http://www.smartphoneshop.nl/klantenservice/email

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Smartphoneshop.nl
Zucht, niet happy
JudgeTreve schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:10:
Net contact gehad met CoolBlue Zakelijk over de plotselinge wijziging in de levertijd van de HD2 UK versie...wat blijkt de ROM versie van de UK is afgekeurd...moet eerst gefikst worden alvorens uitlevering zal geschieden...
Kijk, als ze dat nou in dat mailtje zetten hea, of iig een verklaring waarom, dat zou mij als klant een stuk blijer maken.. net zoals een trein die te laat is of niet komt. ik ben een mens, vertel me waarom. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 22:11
Voor de mensen van studentmobiel: ik zie zojuist dat de HD2 op voorraad is! :9~
en nu maar eens informeren hoe het met de mijne zit...

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

Ik heb hem vanmiddag maar bij GSMweb besteld. Ik heb alleen geen bevestigingsmail binnen....

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

• erik23
net de ontvangstbevestiging binnen van gsm web.
hopelijk komt hij nu snel.

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:00
erik23 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:16:
net de ontvangstbevestiging binnen van gsm web.
hopelijk komt hij nu snel.
Mijn ontvangstbevestiging had ik maandag om 9:30, maar nog altijd geen T&T code.
Moet er wel bijmelden dat ik naar een andere provider ga en er dus nummerportering tussenzat. Die is overigens wel direct door TMO goedgekeurd en bevestigd...

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

• Delirius
  • Laatst online: 19:51
ToMaSZ schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:08:
[...]

Mijn ontvangstbevestiging had ik maandag om 9:30, maar nog altijd geen T&T code.
Moet er wel bijmelden dat ik naar een andere provider ga en er dus nummerportering tussenzat. Die is overigens wel direct door TMO goedgekeurd en bevestigd...
Ik zou even bellen met gsmweb als ik jou was. Zij hebben soms de neiging om toestel pas te versturen op moment dat je portering wordt afgerond (lees: nieuwe abo ingaat)

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Hebben andere mensen deze gsm (HD 2) ook bij belzaak.nl besteld?? Ik heb dat namelijk afgelopen zaterdag gedaan en nog altijd geen enkel bericht dat de telefoon is verzonden of wat dan ook. terwijl ze adverteren dat de telefoon binnn 24 uur bezorgd kan zijn en maximaal binnen 3 dagen dusja?

Verwijderd

Ik heb een telfort abo met onbeperkt mail en surf erbij. Ik kan nu toch geen extra kosten krijgen mbt datagebruik als ik gewoon binnen NL blijf? En kost het kijken naar een gemiddeld youtube filmpje veel dataverbruik?

• basst85
basst85 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:06:
[...]

Ik heb bijna hetzelfde, die van mij zat ook bij die gesloten levering.

.....
Ik heb nu een nieuwe afspraak kunnen maken voor morgenavond, bij me thuis.
Hopelijk komt de TNT nu wel opdagen :-)

• Cache
Delirius schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:28:
[...]

Ik zou even bellen met gsmweb als ik jou was. Zij hebben soms de neiging om toestel pas te versturen op moment dat je portering wordt afgerond (lees: nieuwe abo ingaat)
Ik heb gsmweb hier nadrukkelijk over gevraagd, waarop het antwoord was dat nadat de nummerportering goed was gekeurd de telefoon zou worden opgestuurd.

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

GSMWEB,
Besteld dinsdagmorgen vroeg, contract binnen halverwege de dinsdagmiddag, contract teruggestuurd op dinsdagavond @ 19:30, daarna geen bericht meer.
Vanmorgen naar GSMWEB gebeld, maar ondanks dat ze waren vergeten een T&T te sturen toch zonet binnen! :) Dik tevreden dus :d

GC.Collect();

• ToMaSZ
Cache schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:06:
[...]

Ik heb gsmweb hier nadrukkelijk over gevraagd, waarop het antwoord was dat nadat de nummerportering goed was gekeurd de telefoon zou worden opgestuurd.
Ik ook (voor bestellen al). En vanmorgen per mail van hen de melding dat ze nu wachten op goedkeuring van de portering door VF. Als die binnen is versturen ze direct geven ze aan.

• Cache
ToMaSZ schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:45:
[...]

Ik ook (voor bestellen al). En vanmorgen per mail van hen de melding dat ze nu wachten op goedkeuring van de portering door VF. Als die binnen is versturen ze direct geven ze aan.
Hoe lang geleden is het bij jou, dat gsmweb nummerbehoud heeft aangevraagd bij vodafone? Ik heb hier nog steeds geen mail en het was vorige week vrijdag ingdiend door gsmweb... Vanmiddag gebeld (naar gsmweb) en ze zeiden dat er niets anders op zit dan te wachten. Begin het wachten wel zat te worden. :(

Morgen maar weer eens bellen en meteen vragen of zij niet even kunnen informeren voor mij.

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
Gisteren een HD2 besteld, HD2 voor mij, en de 'oude' HD (met een nieuw abbonement) voor mijn vriendin, vond ze prima (lucky me).

Vandaag al mail gekregen dat ie verzonden is, kan niet wachten.

LPEspecial

• Delirius
Iemand nog iets gehoord over de vertraging van de UK-versie? Lees hier allemaal mooie ervaringen met NL-versie maar ik zit maar te wachten... HTC gemaild met vraag of zij reeds meer weten maar ook daar blijft het verdacht stil.

Sommigen hebben een bericht gehad dat het begin december zou worden, maar in hoeverre is dit betrouwbaar?

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 13:04:
Ik heb een telfort abo met onbeperkt mail en surf erbij. Ik kan nu toch geen extra kosten krijgen mbt datagebruik als ik gewoon binnen NL blijf? En kost het kijken naar een gemiddeld youtube filmpje veel dataverbruik?
Dat vermoed ik wel, als je namelijk over het maximale toegestane gebruik heen gaat zoals vermeld in de FUP (fair use policy).
Als ik het goed heb gaat het kost een youtube filmpje kijken circa 10 mb per 15 minuten. (correct me if i'm wrong)

Heeft er iemand nog goede suggesties voor het afsluiten (verlengen) van een HI abonnement.
Bij bepaalde winkels of bepaalde voorwaarden evt.?

• twc02
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:04
Vodafone heeft de HD2 nu ook opgenomen onder coming soon

€ 0,00
i.c.m Basis 100,00 2 jaar

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Delirius schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:27:
Iemand nog iets gehoord over de vertraging van de UK-versie? Lees hier allemaal mooie ervaringen met NL-versie maar ik zit maar te wachten... HTC gemaild met vraag of zij reeds meer weten maar ook daar blijft het verdacht stil.

Sommigen hebben een bericht gehad dat het begin december zou worden, maar in hoeverre is dit betrouwbaar?
Ik heb de NL versie maar genomen. Maar ik ga later wel kijken of hij naar UK omgezet kan worden.

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:15
Ik hoop dat T-mobile hem ook snel toevoeg.
Heb inmiddels al van diverse mensen gehoord (welke het volgens zegge van de klantenservice hebben gehoord) dat hij 18-11 in de shop verschijnt.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Verwijderd

mrfatmen schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:48:
Ik hoop dat T-mobile hem ook snel toevoeg.
Heb inmiddels al van diverse mensen gehoord (welke het volgens zegge van de klantenservice hebben gehoord) dat hij 18-11 in de shop verschijnt.
"Hij" NL of "hij" UK?

• Cache
Waarschijnlijk NL

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 22:11
Een tip voor de mensen die nog even kunnen wachten: Vodafone biedt de HD2 aan op de site met abbonement bijv. vergeleken met studentmobiel 27,50 met 10 euro internet blox goedkoper aan dan bijv. studentmobiel en denk ook vele andere verkoop sites. Nadeel zoals net genoemd HD2 wordt 1e week van december verwacht.

• Hyena
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-05 06:14

Chill | BMW i3 60Ah Lodge Privé

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Waarschijnlijk wel, vodafone brandt al z'n toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he, de Uk-version is overal weg? Komt ie nog terug, somebody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 24-09 13:54
Tot nu toe kon ik het nog weerstaan om mijn verhaal over GSM.nl te posten, maar ondertussen wordt het toch wel erg bont, ivm de levering van mijn HD2.

8 oktober heb ik een vraag bij GSM.nl neergelegd of hun wisten wanneer ze de HD2 zouden krijgen, want ik mocht mijn abonnement verlengen. Op die vraag kreeg ik netjes een mailtje terug dat het nog niet geheel duidelijk was wanneer hij bij hun beschikbaar kwam.

Anderhalf uur later werd ik gebeld door GSM.nl, dat ik mijn HD2 kon pre-orderen en heb ik gelijk mijn pre-order telefonisch doorgegeven (eerder pre-orderen was dus niet mogelijk...). Dit was een redelijk lang gesprek, waarbij ook opnames werden gemaakt, ivm de juridische kant van het verhaal. Er was toen volgens GSM.nl een leverdatum van 16 october bekend (vond ik nogal gek, maar goed).

2 dagen na mijn pre-order kreeg ik een status update van GSM.nl dat mijn abonnement door de provider was verlengd en dat alles was goed gekeurd en dat ze een uitlevering konden plannen. Aangezien ze nog steeds aangaven dat de telefoon de 16e leverbaar was, maar ik dan niet kon hebben ze de leverdatum op 19 october gezet.

In de dagen die hierop volgden werd het echter pas erg. Eerst kreeg ik een status melding dat mijn abonnement toch niet verlengd kon worden, ivm een storing bij Vodafone (raar, hij was toch al verlengd?). 2 of 3 dagen na deze melding kreeg ik echter ineens telefoontjes en mailtjes van GSM.nl dat ze mijn abonnement niet konden verlegen, omdat deze al verlengd bleek (ik wist van niets).

Ze hebben me een paar keer gebeld en er werd gereageerd aan de telefoon alsof ik mijn abonnement ergens anders ook had verlengd. Dus ik de eerste 2 keer rustig aangegeven dat dit niet het geval was en dat ze hun zaken even na moesten kijken. Na een dag werd ik teruggebeld dat het bleek dat mijn verlenging bij Vodafone gewoon niet goed was doorgekomen, ivm die bovengenoemde storing. Prima, ze zouden het allemaal regelen en alsnog werd bevestigd dat mijn toestel zsm uitgeleverd ging worden (1 week later dan geplanned, wat ik nog steeds ongeloofwaardig vond, maar ze waren er van overtuigd).

Die dagen erna, ben ik nog 3 keer gebeld met de melding dat mijn abonnement niet verlengd kon worden en dat het toch echt niet aan hun kant lag, dus toen heb ik maar even contact met Vodafone opgenomen om te kijken wie wanneer mijn abonnement had verlengd. Dit bleek (niet naar mijn verbazing) gewoon GSM.nl te zijn.

Goed, ik hun maar eens even gebeld, 8 minuten in de wacht gestaan op dat 30c/m nummer van ze en ze nu maar eens even om een eenduidig antwoord gevraagd. Echter dat kunnen ze je niet geven op 1 of andere manier.

Uiteindelijk 3 dagen later kreeg ik een telefoontje dat het nu allemaal goed moest wezen en nu kreeg ik ook netjes een mailtje en brief van Vodafone etc, dat ze mijn abonnement hadden verlengd. Ondertussen zou mijn telefoon waarvan ze al zeiden dat hij al op voorraad was (?! yeah right!) direct uitgeleverd worden. Maar toevalligerwijs kwam er na een uur een mailtje binnen dat er een nieuwe afleverafspraak gemaakt was met mij, op 13 november. Ten eerste was die afspraak niet met mij gemaakt, maar ik dacht: laat maar wezen! Mij was namelijk wel bekend dat de EU versie van de telefoon niet eerder uitkwam (bij GSM.nl blijkbaar niet).

Afgelopen woensdag heb ik nog even contact met ze gehad om het feit dat ik nog steeds geen nieuws had van de koerier en ik was benieuwd of de afspraken nog nagekomen gingen worden. Dit was allemaal geen probleem. De telefoons waren op voorraad en gingen op donderdag naar de koerier, waarna ik gebeld zou worden over hoe laat ik de telefoon kon verwachten.

Gisteravond, na 6 uur kreeg ik echter opnieuw een mailtje van GSM.nl. Dat mijn afspraak werd uitgesteld, met geen enkele datum ofzo er in. Natuurlijk worden die mailtjes verstuurd na sluitingstijd, zodat ik geen contact meer met ze op kan nemen.

Het is dat het nu wel een enorme troep wordt, als ik dit allemaal moet terugdraaien, maar ik ben er bijna tot in staat om het te doen. Dus ik weet niet wie er nog meer bij GSM.nl besteld heeft, maar ik ben erg benieuwd of ze hem wel uitgeleverd hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
sorted.bits schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 07:23:
..... jouw verhaal over GSM.NL......
Mijn geval was ongeveer gelijk. Sterker nog: ik had gevraagd of ze hem op voorraad hadden, dit was geval en had zelfs al een leverafspraak staan voor eind oktober. Toen ik vervolgens weer contact heb opgenomen zei mevr dat ze toestel helemaal niet hadden maar dat ze voor de zekerheid toch maar alvast leverafspraak hadden gepland :? . Daarna werd ineens gezegd dat mijn verlenging nog niet door Vodafone was goedgekeurd, en nog later bleek ineens dat ik helemaal niet voor verlenging in aanmerking kwam. Terwijl ze me notabene zelf hebben gebeld om te verlengen!! Kneiter van klachtenbrief gestuurd, en daarin kreeg ik antwoord dat ik toch kon verlengen en dat zij er ook niets aan kunnen doen als "iemand van het callcenter" dingen toezegt.

Tadaa: einde bestelling GSM.NL die ze me vervolgens ook nog eens schriftelijk wilden laten opzeggen! Na enige stemverheffing van mijn kant en de vraag over hoe ik iets op kan zeggen dat ik eigenlijk niet had aan kunnen gaan, was het binnen kwartier geregeld (dat dan weer wel). Zaakjes zijn daar niet echt op orde.

Maar aan andere kant: bij 2call loop ik nu tegen vergelijkbare problemen aan. Mijn verlenging van abo is al ingegaan alleen blijven zij erg vaag over toestellevering. Zodra je daar een moeilijke vraag stelt krijg je het vriendelijke verzoek om niet te klagen anders verbreken ze de verbinding. Weer klachtenbrief gestuurd en heeeeeel snel antwoord, alleen niet op mijn vragen. Annuleren van mijn order kan ik niet, aangezien mijn verlenging van VF-abo al is ingegaan...

Ach ja, nu lees ik maar dit forum om toch beetje gevoel te hebben dat ik reeds de HD 2 in mijn bezit heb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Delirius schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:27:
[...]
Annuleren van mijn order kan ik niet, aangezien mijn verlenging van VF-abo al is ingegaan...

Ach ja, nu lees ik maar dit forum om toch beetje gevoel te hebben dat ik reeds de HD 2 in mijn bezit heb |:(
Annuleren lukt inderdaad niet, ik kreeg van een vriend te horen dat ik hem zo had kunnen oppikken bij hun in de winkel. Zucht! Pre-order is dus niet snel als je bij de verkeerde partij besteld.

Verder kijk ik nog maar eens alle filmpjes op internet over de HD2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPEspecial
  • Laatst online: 15-07-2024
Delirius schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 08:27:
Annuleren van mijn order kan ik niet, aangezien mijn verlenging van VF-abo al is ingegaan...
Als hun een duidelijk wanprestatie leveren (contractbreuk), dan kun je er natuurlijk wel vanaf. Waarschijnlijk heb je dan wel de pech dat je je telefoon nummer kwijt kunt raken.

LPEspecial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Cache schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:15:
[...]

Hoe lang geleden is het bij jou, dat gsmweb nummerbehoud heeft aangevraagd bij vodafone? Ik heb hier nog steeds geen mail en het was vorige week vrijdag ingdiend door gsmweb... Vanmiddag gebeld (naar gsmweb) en ze zeiden dat er niets anders op zit dan te wachten. Begin het wachten wel zat te worden. :(

Morgen maar weer eens bellen en meteen vragen of zij niet even kunnen informeren voor mij.
Ik heb vrijdagmiddag het papierwerk op de mail gezet. Maandag ontvangstbevestiging, woensdag bij t-mobile de status goedgekeurd voor de portering.

GSMweb zegt nu te wachten op een OK van Vodafone. Bij de porteringsinfo op de gsmweb site lees ik voor porteren naar vodafone wel dat het een paar weken kan duren. Ergens anders meende ik bij vodafone een doorlooptijd van 3-10 werkdagen gelezen te hebben. Er zit even niks anders op dan wachten (ik geef ze die 10 erkdagen), maar als dat niet lukt ga ik vodafone zelf wel ff contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToMaSZ schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:44:
[...]

Ik heb vrijdagmiddag het papierwerk op de mail gezet. Maandag ontvangstbevestiging, woensdag bij t-mobile de status goedgekeurd voor de portering.

GSMweb zegt nu te wachten op een OK van Vodafone. Bij de porteringsinfo op de gsmweb site lees ik voor porteren naar vodafone wel dat het een paar weken kan duren. Ergens anders meende ik bij vodafone een doorlooptijd van 3-10 werkdagen gelezen te hebben. Er zit even niks anders op dan wachten (ik geef ze die 10 erkdagen), maar als dat niet lukt ga ik vodafone zelf wel ff contacten.
Vodafone werkt inderdaad niet met tijdelijke nummers, waardoor een (web)winkel je toestel pas kan versturen wanneer je nummer succesvol geporteerd is (dan is men zeker van de aansluiting). De officiële doorlooptijd is inderdaad 3 tot 10 werkdagen. Dit is afhankelijk van de operator waar je nummer vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
LPEspecial schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:05:
[...]

Als hun een duidelijk wanprestatie leveren (contractbreuk), dan kun je er natuurlijk wel vanaf. Waarschijnlijk heb je dan wel de pech dat je je telefoon nummer kwijt kunt raken.
Nou, feitelijk kan ik de order bij 2call wel annuleren, maar omdat het nr verlengd is bij Vodafone gaan zij waarschijnlijk moeilijk doen. En omdat ik geen zin heb in nieuw nr heb ik beetje gevoel met de duimschroeven om te zitten....

Ik ben aan t denken om de NL-versie dan maar te bestellen, maar ben nog beetje huiverig aangezien het (nog) niet mogelijk is om te flashen naar UK-roms en ik die toch eigenlijk prefereer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Delirius schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:59:
[...]

Nou, feitelijk kan ik de order bij 2call wel annuleren, maar omdat het nr verlengd is bij Vodafone gaan zij waarschijnlijk moeilijk doen. En omdat ik geen zin heb in nieuw nr heb ik beetje gevoel met de duimschroeven om te zitten....

Ik ben aan t denken om de NL-versie dan maar te bestellen, maar ben nog beetje huiverig aangezien het (nog) niet mogelijk is om te flashen naar UK-roms en ik die toch eigenlijk prefereer....
En dit is precies het probleem waar ik mee zit. Ik wil sowieso geen ander nummer, en de verlenging is rond. Verder wil ik gewoon mijn toestel, maar wel de EU versie, niet de NL versie. Ik zou het snappen als ze me van de week al gebeld hadden dat het toestel er nog niet was ofzo, maar dit is zooo fucking irritant. (raak een beetje geirriteerd van dit gedoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Uitsmijter
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 09:59
Delirius schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:59:
[...]
Is er een ander voordeel aan de UK ROMS dan de taal (compatibiliteit met 3rd party software of zo)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
sorted.bits schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:23:
[...]
Ik zou het snappen als ze me van de week al gebeld hadden dat het toestel er nog niet was ofzo, maar dit is zooo fucking irritant. (raak een beetje geirriteerd van dit gedoe).
Precies _/-\o_ Ik heb al paar keer boos gebeld maar volgens mij valt het kwartje daar niet zo goed. Daarbij geven ze gewoon geen duidelijke info maar weten ze toch wel dat ik moet blijven wachten. Zeer frustrerend en dan druk ik me nog zacht uit.... |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
De Uitsmijter schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:31:
[...]

Is er een ander voordeel aan de UK ROMS dan de taal (compatibiliteit met 3rd party software of zo)??
Geen idee, maar de taal is een voordeel. Ik gebruik nooit nederlands op apparaten. Thuis is alles in het engels ingesteld, net als al mijn pc's, telefoon, tomtom, auto, etc.

En ik ben dus niet de enige met slechte ervaringen op dit gebied.

[ Voor 7% gewijzigd door sorted.bits op 13-11-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
De Uitsmijter schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:31:
[...]

Kijk hier maar eens. Indien je NL-ROM hebt, is de kans stuk kleiner dat zij wat voor je kunnen betekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
Dani86 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:37:
[...]

Waarschijnlijk wel, vodafone brandt al z'n toestellen.
Ik heb gebeld met vodafone voor meer prijs informatie, die was er niet. Wel kon ze vertellen dat het om een non branded toestel zou gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 14:18
Hyena schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:58:
[...]

Ik heb gebeld met vodafone voor meer prijs informatie, die was er niet. Wel kon ze vertellen dat het om een non branded toestel zou gaan. :)
Naar welke extra prijs informatie ben je op zoek? Als je naar de directe link gaat die je zelf hebt gepost en je klikt 'Voeg toe aan pakket' aan, kun je namelijk kijken wat ie kost bij verschillende abo's. Of bedoel je dat niet?
De HD2 is trouwens verwijderd uit de lijst met Coming soon toestellen. Die eerder geposte link bestaat nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:52:
[...]

Vodafone werkt inderdaad niet met tijdelijke nummers, waardoor een (web)winkel je toestel pas kan versturen wanneer je nummer succesvol geporteerd is (dan is men zeker van de aansluiting). De officiële doorlooptijd is inderdaad 3 tot 10 werkdagen. Dit is afhankelijk van de operator waar je nummer vandaan komt.
Mijn nummer gaat pas op 9 februari naar Vodafone; de medewerker van gsmweb heeft mij verteld dat ze het toestel versturen als de contractaanvraag is goedgekeurd. Dit is ook de reden dat ik nu al een nieuw abbonnement afsluit: huidige telefoon is slecht bruikbaar door een beschadigd touchscreen. Als ik pas op 9 februari mijn toestel krijg, ga ik me even beraden op te nemen acties. Vodafone kan immers prima het contract accepteren, waarna GSMWeb de telefoon en simkaart kan versturen. De simkaart wordt dan pas actief op de porteringsdatum lijkt me? (Zo werkte het iig ook met de portering van mijn zakelijke nummer van KPN naar VF)

Het lijkt me dat men zeker is van de aansluiting als Vodafone akkoord is met mijn contract. Er liggen dan getekende papieren en ze hebben de zekerheid dat ik per de ingangsdatum aan mijn contractverplichtingen ga voldoen (lees: betalen).

Edit: update! Ik zie net dat de status van de portering aan t-mobile kant per vandaag alleen nog 'goedgekeurd' vermeldt. En niet meer 'Goedgekeurd, na controle wordt het nummer doorgezet naar je nieuwe provider' (oid).

[ Voor 7% gewijzigd door ToMaSZ op 13-11-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Net 2Call weer eens gebeld *zucht* en deze beste meneer weet nog steeds te beweren dat ze vandaag en anders begin van de week de UK-versie binnen krijgen. Op mijn vraag "hoe kan het dan dat ik op diverse sites 4 december zie staan?" is zijn antwoord: "wij zijn altijd wat sneller, ook al kan HTC wel eens moeilijk doen" _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Delirius schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:57:
[...]

Kijk hier maar eens. Indien je NL-ROM hebt, is de kans stuk kleiner dat zij wat voor je kunnen betekenen
Dit is natuurlijk klinkklare onzin.
Als je een andere ROM flasht, maakt de taal niet uit. Voor het flashen zul je toch je SPL en CID-lock moeten verwijderen. Of je nu een NL of WWE Rom flasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jahaa! Haal m straks op bij de BelCompany, verlenging Vodafone 35 2jr+internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
ToMaSZ schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:09:
[...]

Dit is natuurlijk klinkklare onzin.
Als je een andere ROM flasht, maakt de taal niet uit. Voor het flashen zul je toch je SPL en CID-lock moeten verwijderen. Of je nu een NL of WWE Rom flasht.
Klinkklare onzin klinkt vrij "harsh" :'( In mijn beleving zou je wel UK kunnen flashen, alleen zorg HSPL voor CID-unlock zodat je andere taal kunt flashen (Draadje)

Maar ik kan het natuurlijk ook verkeerd zien. Als het namelijk is zoals jij zegt, boeit het niet dat ik een NL of UK versie heb, dus kan ik mijn order veranderen!!!! :9~

Kun jij wellicht duidelijkheid verschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Delirius schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:33:
[...]

Klinkklare onzin klinkt vrij "harsh" :'( In mijn beleving zou je wel UK kunnen flashen, alleen zorg HSPL voor CID-unlock zodat je andere taal kunt flashen (Draadje)

Maar ik kan het natuurlijk ook verkeerd zien. Als het namelijk is zoals jij zegt, boeit het niet dat ik een NL of UK versie heb, dus kan ik mijn order veranderen!!!! :9~

Kun jij wellicht duidelijkheid verschaffen?
In mijn ervaring met de wizard, TYTNII en Diamond2 maakt het niet uit wat je basis-ROM is. Ik heb altijd SPL en (op de Wizard en TYTNII) CID-unlock uitgevoerd en alle verschillende rom's kunnen flashen. Alle drie de toestellen kocht ik in NL versie. Ze draaien nu alledrie een WWE custom 6.5 rommetje.

Het klopt geloof ik wel dat HardSPL inmiddels de CID-unlock overbodig heeft gemaakt.

Bij elke rom-update (officiële) hoort een nieuwe SPL. "cooked" rom's hebben altijd een officiële (of dev-versie van) rom als basis. Je hebt dan de SPL versie nodig die hoort bij die "originele" rom, of een nieuwere, anders kan die rom niet geïnstalleerd worden.

In de praktijk heb ik steeds de SPL alleen ge-update op het moment dat er een 'major' versie veranderde, dus WM6, 6.1 en 6.5 hebben verschillende SPL's nodig om onverwacht gedrag, crashes, etc. te voorkomen. (als je ze al kunt installeren met een oude spl)

Met een NL toestel kun je uiteindelijk zeker een WWE rom draaien, mits je de juiste SPL versie flasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
Valleyman schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:19:
[...]

Naar welke extra prijs informatie ben je op zoek? Als je naar de directe link gaat die je zelf hebt gepost en je klikt 'Voeg toe aan pakket' aan, kun je namelijk kijken wat ie kost bij verschillende abo's. Of bedoel je dat niet?
De HD2 is trouwens verwijderd uit de lijst met Coming soon toestellen. Die eerder geposte link bestaat nog wel.
Dat bedoelde ik inderdaad. Dan toch vreemd dat de mevrouw van vodafone mij geen prijsinformatie kon geven. |:( Als de telefoon verwijderd is uit de lijst is dan een goed of slecht teken bij vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
ToMaSZ schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:54:
[...]

In mijn ervaring met de wizard, TYTNII en Diamond2 maakt het niet uit wat je basis-ROM is. Ik heb altijd SPL en (op de Wizard en TYTNII) CID-unlock uitgevoerd en alle verschillende rom's kunnen flashen. Alle drie de toestellen kocht ik in NL versie. Ze draaien nu alledrie een WWE custom 6.5 rommetje.

Het klopt geloof ik wel dat HardSPL inmiddels de CID-unlock overbodig heeft gemaakt.

Bij elke rom-update (officiële) hoort een nieuwe SPL. "cooked" rom's hebben altijd een officiële (of dev-versie van) rom als basis. Je hebt dan de SPL versie nodig die hoort bij die "originele" rom, of een nieuwere, anders kan die rom niet geïnstalleerd worden.

In de praktijk heb ik steeds de SPL alleen ge-update op het moment dat er een 'major' versie veranderde, dus WM6, 6.1 en 6.5 hebben verschillende SPL's nodig om onverwacht gedrag, crashes, etc. te voorkomen. (als je ze al kunt installeren met een oude spl)

Met een NL toestel kun je uiteindelijk zeker een WWE rom draaien, mits je de juiste SPL versie flasht.
Thanx voor dit heldere verhaal!! _/-\o_ _/-\o_

Ik vertrouw op je en heb net order gewijzigd zodat ik morgen EINDELIJK niet alleen maar deze topics hoef af te struinen maar ook daadwerkelijk wat met de info kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Ondertussen een "onze welgemeende excuses voor het ongemak" mailtje gehad van GSM.nl. Maar de telefoon wordt bij hun pas leverbaar in week 49. Ik heb teruggemailed of ze dit echt pas gisteravond om 18:10 wisten (retorische vraag, ik weet het).

Ik word hier zoooo moe van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
sorted.bits schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:21:
Ondertussen een "onze welgemeende excuses voor het ongemak" mailtje gehad van GSM.nl. Maar de telefoon wordt bij hun pas leverbaar in week 49. Ik heb teruggemailed of ze dit echt pas gisteravond om 18:10 wisten (retorische vraag, ik weet het).

Ik word hier zoooo moe van...
Ik heb nog geen sorry mogen ontvangen van 2call en ik wacht eigenlijk ook nog op minimaal antwoorden die ik via de mail gesteld heb. Maar de ontvangstbevestiging van verzenden heb ik inmiddels wel binnen. Kwestie van prioriteiten voor 2call denk ik *cynisch - cynisch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
gsmweb heeft men contract binnen maar in 1 dag no niet verzonden.
hoelang duurt het meestal want in het weekend zullen ze wel niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:13:
Vanmiddag heb ik bij de belcompany een kort gesprek gehad over de verlenging van mijn abb.
HI / KPN geeft een status per persoon, waar jij het over hebt, wanneer je veelvuldig over je abbonement zit of juist niet. Een A t/m F status is mogelijk, A status betekend nooit buiten de bundel, F betekent altijd buiten de bundel. Zelf is mij een E status toegewezen.

Een dergelijke korting, zoals jij aangeeft moet ook voor mij kunnen gelden dan vermoed ik. Gebruik nu een HI, 30p/mnd + Eindeloos Online, 2jr abonnement.

Het aanraden van het abonnement af te sluiten in de winkel begrijp ik overigens niet volledig. Je maakt hier de vergelijking tussen de winkel en het internet, zijn de acties als je telefonisch contact op neemt dan wel te vergelijken met de acties in de winkel, het betalen per seconden zegmaar (mocht je dat weten) In de winkel (Primafoon) gaven ze mij destijds geen enkel, maar dan ook echt helemaal niets, aan korting wanneer ik bij hun als abonnee bleef. Na telefonisch contact te hebben gehad met HI kreeg ik een redelijke korting op het toetsel en de eerste 12 maanden van Eindeloos Online.
Als je geen korting kreeg was dat of dankzij je belgedrag, of werkte de primafoon (KPN winkel) nog niet via dit bonus systeem. Sommige providers werken nog niet zo lang hiermee (bij T-mobile bijvoorbeeld is nog niet zo lang geleden het silver/gold/platina klantensysteem ingevoerd).

De reden waarom in de winkel een abo afsluiten 9 van de 10 keer voordeliger is op dit moment dan via internet (klink onlogisch -> maar waar) is omdat aanbiedingen rechtstreeks (internet of telefonie) via andere algemene voorwaarden werken dan via de winkel.
Bij KPN online afsluiten betaal je bijvoorbeeld per minuut, een gemiddeld telefoongesprek duurt 3:10 volgens onderzoek. Dat betekend dat dat gesprek je in plaats van 38 cent (3x0,12cent + 10 seconden) je 48cent kost (4x0,12). Dat is toch weer even ruim 25% duurder.
Bij een gesprek van 1:30 betaal je online 24cent, via de winkel 18 cent = ruim 33% duurder.
Bovendien kun je je belminuten via de winkel 2 maanden nog meenemen, via internet vervalt al je resterende beltegoed na diezelfde maand.

Online krijg je korting op je abonnement, maar dat staat niet in verhouding met de extra kosten die erbij kommen zitten. Gemiddeld genomen kun je er namelijk van uitgaan dat je via internet 1/4 minder kunt bellen (en dus 1/4 duurder uit bent).

Bovendien is de toestelsubsidie via internet of telefoon ook nog procentueel lager dan via de winkel.

Mensen denken vaak dat ze online goedkoper uit zijn, echter is dit puur bedrog. Als je eventjes de moeite neemt om langs een aantal telefoon zaken langs te gaan merk je dat die (zeker in het geval van verlengen) je veel betere deals kunnen aanbieden. Bij voorkeur dan wel provider gebonden telefoonzaken (bij zaken als de Phonehouse betaal je altijd de hoofdprijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover de blijdschap. Net bij BelCompany geweest, moet ik 30 eu meer betalen dan op de site staat, "want dat geldt aleen voor online aankopen". Ook na enig doorlullen wilden ze m niet voor de onlineprijs doen. Heb ze vriendelijk medegedeeld dat ik m dan wel via gsmweb haal. Nu dus aan het regelen, wordt Hi 24,95 met eindeloos online, toestel gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

GSMweb is best OK :) Ik krijg als het goed is morgen mijn toestel al. Woensdag m'n contract aangevraagd. Gisteren teruggestuurd en vandaag is de HD2 opgestuurd. Kan niet wachten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
krijg net een brief dat het niet doorgaat want het kan niet volgens telfort.
dus ik netjes een brief:

hallo,

ik heb net een brief gehad dat tot mijn spijt de telefoon niet kan worden aangevraagd.

het kan komen dat dit komt door een postbusnummer maar ik had op het contract gezet dat ze de tel. +sim op een ander adres te brengen.

ik zal jullie ook nog wel bellen hierover.

mijn contractnummer =*******

want de rekeningen moeten wel op de postbus.

indien dit niet kan kan ik dan aan de telefoon even een ander adres doorgeven, want anders moet ik weer opnieuw aanvragen en dergelijke.

groetjes erik

zouden ze morgen opnemen want ik wil het graag zsm regelen.

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:46:
[...]

Als je geen korting kreeg was dat of dankzij je belgedrag, of werkte de primafoon (KPN winkel) nog niet via dit bonus systeem. Sommige providers werken nog niet zo lang hiermee (bij T-mobile bijvoorbeeld is nog niet zo lang geleden het silver/gold/platina klantensysteem ingevoerd).

De reden waarom in de winkel een abo afsluiten 9 van de 10 keer voordeliger is op dit moment dan via internet (klink onlogisch -> maar waar) is omdat aanbiedingen rechtstreeks (internet of telefonie) via andere algemene voorwaarden werken dan via de winkel.
Bij KPN online afsluiten betaal je bijvoorbeeld per minuut, een gemiddeld telefoongesprek duurt 3:10 volgens onderzoek. Dat betekend dat dat gesprek je in plaats van 38 cent (3x0,12cent + 10 seconden) je 48cent kost (4x0,12). Dat is toch weer even ruim 25% duurder.
Bij een gesprek van 1:30 betaal je online 24cent, via de winkel 18 cent = ruim 33% duurder.
Bovendien kun je je belminuten via de winkel 2 maanden nog meenemen, via internet vervalt al je resterende beltegoed na diezelfde maand.

Online krijg je korting op je abonnement, maar dat staat niet in verhouding met de extra kosten die erbij kommen zitten. Gemiddeld genomen kun je er namelijk van uitgaan dat je via internet 1/4 minder kunt bellen (en dus 1/4 duurder uit bent).

Bovendien is de toestelsubsidie via internet of telefoon ook nog procentueel lager dan via de winkel.

Mensen denken vaak dat ze online goedkoper uit zijn, echter is dit puur bedrog. Als je eventjes de moeite neemt om langs een aantal telefoon zaken langs te gaan merk je dat die (zeker in het geval van verlengen) je veel betere deals kunnen aanbieden. Bij voorkeur dan wel provider gebonden telefoonzaken (bij zaken als de Phonehouse betaal je altijd de hoofdprijs).
Jij werkt zeker in een telefoonzaak :

Toevallig was ik langs enkele telefoonzaken geweest en was ik overal gemiddeld 100 euro duurder met bijbetalen voor het toestel. Maar misschien in het geval van verlengen zal je wel gelijk hebben.

Na mijn contractperiode laat ik mijn abonnement omzetten in prepaid om vervolgens bij dezelfde provider een nieuw abonnement af te sluiten met meer korting en nummerbehoud.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Dani86 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 20:49:
GSMweb is best OK :) Ik krijg als het goed is morgen mijn toestel al. Woensdag m'n contract aangevraagd. Gisteren teruggestuurd en vandaag is de HD2 opgestuurd. Kan niet wachten! :P
Ik wil de pret niet bederven, maar mij is net door gsmweb verteld dat rembours verzending dus toch niet op zaterdag (en zondag, logisch) worden bezorgd door TNT. Dit wist ik in de eerste instantie al, maar had hier op dit forum te horen gekregen dat iemand wel een rembours pakje had gekregen op een zaterdag.

Maar goed... zal waarschijnlijk dus maandag worden voor je. Laat je het iig even weten als je hem morgen toch mag ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 08:53
Bij GSMWeb lees ik bij Hi Online abbo "Het bekijken van streaming video’s wordt apart in rekening gebracht." Op de Hi website staat dit niet (meer). Je hebt een abbo bij Hi en deze voorwaarden gelden toch en niet die van GSMWeb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
Heb m'n HD2 net binnen vanaf 19:30! Bezorgd door een koerier van TNT Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
honey schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:01:
Bij GSMWeb lees ik bij Hi Online abbo "Het bekijken van streaming video’s wordt apart in rekening gebracht." Op de Hi website staat dit niet (meer). Je hebt een abbo bij Hi en deze voorwaarden gelden toch en niet die van GSMWeb?
Natuurlijk de voorwaarden van Hi.

[ Voor 20% gewijzigd door janzeeschuimers op 13-11-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:13:
[...]

Jij werkt zeker in een telefoonzaak :

Toevallig was ik langs enkele telefoonzaken geweest en was ik overal gemiddeld 100 euro duurder met bijbetalen voor het toestel. Maar misschien in het geval van verlengen zal je wel gelijk hebben.

Na mijn contractperiode laat ik mijn abonnement omzetten in prepaid om vervolgens bij dezelfde provider een nieuw abonnement af te sluiten met meer korting en nummerbehoud.
Werkte ja. En totaal geen belang om mensen bij een winkel iets af te laten sluiten, maar het is gewoon feit dat je via de winkel vaak goedkoper uit bent. Vooral bij verlengen bespaard het je honderden euro's. En een nieuw abonnement is in bijna alle gevallen via de provider zelf duurder dan verlenging, tenzij je geen aantrekkelijke belstatus hebt (= laag abonnement + nooit er over heen). Loyaliteit loont in dit geval.

Als je je echt in de materie verdiept zie je zelf dat via internet je aan alle kanten belazerd wordt. Winkels als pdashop zijn er dan misschien wel als de eerst bij, maar die winst marges op die abonnementen die sommige hier afsluiten is echt schrikbarend. Dat kan stukken goedkoper bij andere aanbieders.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2009 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Cache schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 21:40:
[...]

Ik wil de pret niet bederven, maar mij is net door gsmweb verteld dat rembours verzending dus toch niet op zaterdag (en zondag, logisch) worden bezorgd door TNT. Dit wist ik in de eerste instantie al, maar had hier op dit forum te horen gekregen dat iemand wel een rembours pakje had gekregen op een zaterdag.

Maar goed... zal waarschijnlijk dus maandag worden voor je. Laat je het iig even weten als je hem morgen toch mag ontvangen?
Bij track&trace staat dat de zending in de afleverroute zit. Maar heeft nog niet de status "chauffeur onderweg".
Ws. Komt ie dan toch maandag :/

Ik ga TNT bellen of ik hem niet bij het postkantoor op kan halen. :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door Dani86 op 14-11-2009 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is voor het doorgeven van levertijden, niet om een dagboek bij te houden voor je eigen bestelling. Lees dit voordat je in [ABO]-topics gaat posten Ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

voor de duidelijkheid:

TNT doet hoe dan ook niet aan rembourszendingen op zaterdag. En je kan ze ook niet ophalen van het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
Dit lijkt mij wel een mooie aanbieding alleen zie ik dat de UK versie wel langer duurt om te leveren.

2 jarig Hi Student 35 € 26,95 per maand (Niet student € 27,95) Looptijd actietarief: gehele contractduur.
Toestel gratis and Hi Eindeloos Online (€ 9,95 p.m.) 12 maanden € 2,50 per maand. Aansluitkosten €25 verzenden €10. Kom ik op: € 831,20 per maand is dat: €34,63 gemiddeld.

Alleen Hi eindeloos online lijkt mij niet zo super als ik de ervaringen lees. Is het te doen?

[ Voor 11% gewijzigd door Hyena op 14-11-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyena schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:37:
Dit lijkt mij wel een mooie aanbieding alleen zie ik dat de UK versie wel langer duurt om te leveren.

2 jarig Hi Student 35 € 26,95 per maand (Niet student € 27,95) Looptijd actietarief: gehele contractduur.
Toestel gratis and Hi Eindeloos Online (€ 9,95 p.m.) 12 maanden € 2,50 per maand. Aansluitkosten €25 verzenden €10. Kom ik op: € 831,20 per maand is dat: €34,63 gemiddeld.

Alleen Hi eindeloos online lijkt mij niet zo super als ik de ervaringen lees. Is het te doen?
Via de winkel ben je als student zijnde 1 of 2 euro per maand duurder uit -> dit weegt echter niet op tegen de voordelen van de winkel (per seconde, beltegoed meenemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2009 @ 21:46:
[...]

Via de winkel ben je als student zijnde 1 of 2 euro per maand duurder uit -> dit weegt echter niet op tegen de voordelen van de winkel (per seconde, beltegoed meenemen).
Kan je dan je beltegoed onbeperkt meenemen? En hebben ze in de winkel dit toestel überhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyena
Nog 1 gezien die veel goedkoper is dan bovenstaande: gsmweb.nl
Telfort 300 1 jaar €24,95 €111,- voor de HD2 + €120,- voor Surf & Mail Unlimited + 299,40 abbokosten + 8 bezorgen + 24,95 aansluiten = €563,40 totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Even iets over een verzekering:

Wat houdt beperkte diefstaldekking in?
Wanneer uw toestel gestolen is, dan dient deze diefstal altijd aantoonbaar te zijn. Als de diefstal niet aantoonbaar is, zal er geen uitkering plaatsvinden.

... met andere woorden het is zinloos om een toestel te verzekeren tegen diefstal want diefstal zal nooit aantoonbaar zijn in de praktijk? (Het meenemen uit je tas of jas gaat zonder braaksporen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
honey schreef op zondag 15 november 2009 @ 09:36:

Wanneer uw toestel gestolen is, dan dient deze diefstal altijd aantoonbaar te zijn. Als de diefstal niet aantoonbaar is, zal er geen uitkering plaatsvinden.

... met andere woorden het is zinloos om een toestel te verzekeren tegen diefstal want diefstal zal nooit aantoonbaar zijn in de praktijk? (Het meenemen uit je tas of jas gaat zonder braaksporen).
Waarschijnlijk is het aantoonbaar als je aangifte bij de politie heb gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

honey schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 22:01:
Heb het nagebeld bij Hi, en dit is al geruime tijd afgeschaft. Heb gevraagd of ik die zin op het contract dan mocht doorhalen, had er namelijk geen trek in dat ze op een later moment zich weer bedenken of zo. Was geen probleem, als ik de zin over de Fair Use Policy maar liet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 16:46:
[...]

Als ...... *knip*...

Hmm... zijn jouw motieven wel helemaal zuiver? :-P

Ik kan namelijk genoeg sommetjes maken die veel minder negatief uitpakken. Voorbeeldje:

Het lijkt op het eerste gezicht misschien logisch dat als de gemiddelde gespreksduur 3:10 min. is, dat je dan steeds 50 sec teveel betaalt. MAAR: als ik 5x 3 minuten bel, en 1x 4 minuten, kom ik op een totaal van 19 minuten uit, delen door 6 geeft ook een gemiddelde van 3:10.... en ik heb geen seconde teveel betaald...

Alleen even om een en ander in perspectief te plaatsen... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:26:
[...]

Hmm... zijn jouw motieven wel helemaal zuiver? :-P

Ik kan namelijk genoeg sommetjes maken die veel minder negatief uitpakken. Voorbeeldje:

Het lijkt op het eerste gezicht misschien logisch dat als de gemiddelde gespreksduur 3:10 min. is, dat je dan steeds 50 sec teveel betaalt. MAAR: als ik 5x 3 minuten bel, en 1x 4 minuten, kom ik op een totaal van 19 minuten uit, delen door 6 geeft ook een gemiddelde van 3:10.... en ik heb geen seconde teveel betaald...

Alleen even om een en ander in perspectief te plaatsen... :-)
See for yourself. Ik heb in de praktijk regelmatig meegemaakt dat klanten naar de winkel kwamen om te klagen over het feit dat ze zo vaak over hun beltegoed zaten of omdat ze dachten dat er iets mis ging met de factuering.
Als je ze dan informeerde hoe het precies zat met de verschillende voorwaarden (online of store) voelden men zich vaak foutief ingelicht.

Je hebt trouwens wiskundig gezien een kans van 1 op 60 dat je precies op het juiste moment ophangt. De 59 andere keren ben je dus na de eerste minuut gewoon duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
hallo even een vraagje:

ik heb een aanvraag gedaan bij gsmweb.nl afgelopen vrijdag avond
nu had ik inmiddels de bevestiging al binnen gehad inclusief het contract in pdf
ze sturen het contract ook nog op via de post incl retourenvelop maar ik heb het nog niet binnen
nu heb ik het contract uitgeprint en incl de kopien vandaag opgestuurd naar gsmweb.nl in een gewone envelop

nu las ik op hun site dat het contract teruggestuurd diend te worden in de retourenvelop die opgestuurd is

nu vraag ik me af of dit ter informatie is zodat mensen hun eigen envelop niet hoeven te gebruiken
of nemen ze alleen aanvragen in behandeling die in de retourenvelop opgestuurd zijn

alvast bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op zondag 15 november 2009 @ 19:21:
hallo even een vraagje:

ik heb een aanvraag gedaan bij gsmweb.nl afgelopen vrijdag avond
..............
of nemen ze alleen aanvragen in behandeling die in de retourenvelop opgestuurd zijn

alvast bedankt voor jullie reacties
Ik zou zeggen bel morgenmiddag en vraag of ze je aanvraag al in behandeling hebben genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 20:17:

Ik zou zeggen bel morgenmiddag en vraag of ze je aanvraag al in behandeling hebben genomen.
dat was ik zowiezo van plan om te doen hoor

maar ik was erg benieuwd of mensen hier ervaringen mee hadden

en dan weet ik gelijk waar ik aantoe ben snapie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Dat is een aanname. Iemand al eens geprobeerd een diefstal te claimen?

Waar het over gaat:

basst85 schreef op zondag 15 november 2009 @ 10:20:
[...]

Waarschijnlijk is het aantoonbaar als je aangifte bij de politie heb gedaan?

[ Voor 46% gewijzigd door honey op 15-11-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Nou, waarschijnlijk zal het niet zinloos zijn. Heb geen verstand van verzekering etc, maar ik neem aan dat het wel degelijk nuttig kan zijn, anders zou je een telefoon er niet voor kunnen verzekeren... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vergelijking van verschillende abonnementen die mij op dit moment wel voordelig lijken (ik zou voldoende hebben aan het kleinste abo maar één stap hoger is voordeliger):

Via gsmwijzer.nl:

T-Mobile Relax 150 + WnW plus + sms starter (1 jarig) + toestel =
12*19,50 + 12*14,95 + 12*2,95 + 246 = 694.8 euro

T-Mobile Relax 150 + WnW standaard + sms starter (1 jarig) + toestel =
12*19,50 + 12*9,95 + 12*2,95 + 276 = 664.8 euro

Via Gsmweb.nl:

T-Mobile Relax 150 + WnW plus + sms starter (1 jarig) + toestel + verzendkosten =
12*19,50 + 12*14,95 + 12*2,95 + 218 + 8,00 = 674.8 euro

T-Mobile Relax 150 + WnW standaard + sms starter (1 jarig) + toestel + verzendkosten =
12*19,50 + 12*9,95 + 12*2,95 + 218 + 8,00 = 614.8 euro

Is er iemand die goedkopere deals gevonden heeft met T-Mobile (wel dus inclusief sms starter en WnW standaard of WnW plus of met T-Mobile flex inplaats van relax)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Cache schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:33:
Nou, waarschijnlijk zal het niet zinloos zijn. Heb geen verstand van verzekering etc, maar ik neem aan dat het wel degelijk nuttig kan zijn, anders zou je een telefoon er niet voor kunnen verzekeren... 8)7
Dat is wel vaker zo, als er braaksporen zijn, dan keren ze wel uit, zijn er geen braaksporen, dan heb je pech.

Als dat hier ook voor geldt, dan is zo'n verzekering nuttig als je hem laat vallen, maar tegen diefstal niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
offtopic:
Als je huis leeggeroofd wordt dan ben je daar toch ook tegen verzekerd? Komt op hetzelfde neer en waarschijnlijk is het idd "aantoonbaar" wanneer je aangifte hebt gedaan, zoals als basst85 al heeft gezegd.

Mocht je echt de precieze definitie willen weten dan is het misschien handig om het na te vragen bij de verzekeraar, dit topic gaat namelijk over levertijden en abonnementen, niet verzekeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:23:
[...]

See for *knip*

Je hebt trouwens wiskundig gezien een kans van 1 op 60 dat je precies op het juiste moment ophangt. De 59 andere keren ben je dus na de eerste minuut gewoon duurder uit.
klopt, maar je abo is ook goedkoper.

Wellicht ben je uiteindelijk wel wat duurder uit dan met een in de winkel afgesloten abo, maar wil maar zeggen dat het beeld dat jij schetst wel ERG negatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op zondag 15 november 2009 @ 21:33:
Bij bijv. DSB kon je heel veel afsluiten/kopen waar je relatief gezien niets aan had.... :-)

Maar serieus: het vervelende is, dat wanneer het zo in de voorwaarden staat, je geheel bent overgeleverd aan de goede wil van de verzekeraar. De voorwaarden bieden immers ruimte om een diefstal uit de jaszak af te wijzen. Ik zou me daar niet prettig bij voelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
HTC eens de vraag gesteld waarom de UK-versie is uitgesteld in nederland. Tevens in mijn vraag de toevoeging gedaan dat geruchten gaan over ROM die niet goed was waardoor launch is uitgesteld.

Zie het antwoord van HTC:

"New Response From [ Dennis (Benelux Support (Tech)) ]
Beste ******,

Dankuwel voor uw vraag over uw HTC Touch HD2.

De HD2 is reeds uitgebracht in de UK. Er is geen bericht over een "defecte of corrupte" ROM versie bij mij/ons bekend.
Wat precies de reden is waarom deze later is uitgebracht is bij ons (Technische ondersteuning) niet bekend.

Als deze bovenstaande stappen niet hebben geholpen, laat mij het dan alstublieft weten door onderstaande link aan te klikken en ik zal het graag nogmaals voor u nakijken.

Met vriendelijke groet,

Dennis
HTC customer support team
HTC Corp. Global Service Division "

Blijft een raar verhaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Even een kleine toevoeging.

Ik heb dinsdag een nieuw abbo bij 2call aangevraagd. Deze was volgende mij na een paar dagen verwerkt. Vrijdag kwam ik erachter dat ik een te vroege datum had ingevuld voor een portering vanm T-mobile naar vodafone. Dit heb ik die vrijdag laten corrigeren. Die zelfde dag is dit goedgekeurd door t-mobile / vodafone en als ik 2call mag geloven wordt morgen het toestel opgestuurd.

Al met al een snelle afhandeling. had wel sneller gegaan als ik geen fout had gemaakt met het invullen van de porteringsdatum, let daar dus altijd goed op!

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

There's nothing on UK boards regarding this UK ROM rumour...

Expansys nl and uk sites both claim to have UK versions in stock.

My order remains at PDAshop. Buy Dutch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 22:40
Afgelopen vrijdag besteld bij GSMWeb, 10 euro (voorheen gratis??, "Ja meneer de gratis aanbieding is nog hele maand november", NOT) voor de HD2 bij een Telfort 500 1 jarig abbo.

Zondag contract op de post gedaan (druk druk), hopelijk deze week binnen. Stay tuned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
MMaster23 schreef op maandag 16 november 2009 @ 17:49:
Afgelopen vrijdag besteld bij GSMWeb, 10 euro (voorheen gratis??, "Ja meneer de gratis aanbieding is nog hele maand november", NOT) voor de HD2 bij een Telfort 500 1 jarig abbo.

Zondag contract op de post gedaan (druk druk), hopelijk deze week binnen. Stay tuned :)
he ik heb hem ook gisteren(zondag dus) op de post gedaan,ik heb om 17;00 nog gebeld of het contract al binnen was maar dat was niet zo ,morgen meer geluk hoop ik

ik zal je ook op de hoogte houden wanneer ik meer weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nord
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-02 13:04
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:01:
Is er iemand die goedkopere deals gevonden heeft met T-Mobile (wel dus inclusief sms starter en WnW standaard of WnW plus of met T-Mobile flex inplaats van relax)?
Toevallig vandaag een aanvraag ingestuurd naar GSMWeb, maar dat is wel een zakelijk abonnement (dus KvK-uittreksel nodig):
T-Mobile Flex25 2jr, inclusief gratis WnW Std, dus 25,00/maand, met de HD2 voor 43 euro, alles ex BTW uiteraard.
Leek me een goede aanbieding (is nog geldig tot eind november).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
heb zojuist een e-mail binnen gehad van gsmweb.nl met de ontvangstbevestiging contract mobile telefonie (had hem zondag op de bus gedaan) tot zover loopt alles voorspoedig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
De mijne is gisteravond verstuurd. Nu maar hopen dat ze thuis de bel horen :)

Valt me niet tegen. Exact een week, incl. nummerportering van TMO naar VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 22:40
indofk schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 09:16:
heb zojuist een e-mail binnen gehad van gsmweb.nl met de ontvangstbevestiging contract mobile telefonie (had hem zondag op de bus gedaan) tot zover loopt alles voorspoedig :)
Zelfde geld voor mij. Contract retour is binnen bij GSMWeb, verzending naar alle waarschijnlijkheid vandaag. Morgen ontvangst. We hope :)

Tot zo ver geen problemen met GSMWeb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
MMaster23 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 10:14:
[...]

Zelfde geld voor mij. Contract retour is binnen bij GSMWeb, verzending naar alle waarschijnlijkheid vandaag. Morgen ontvangst. We hope :)

Tot zo ver geen problemen met GSMWeb.
Zorg dat je precies gepast geld hebt liggen.... mijn postbode had geen 3 euro wisselgeld en komt dus morgen weer langs... Grrrrrrrr! :(

Handig ook dat dat nergens terug te vinden is bij TNT op de site. Ik had nog gekeken of er wat over stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
oh kun je niet pinnen dan bij de chaufeur ik dacht dat dat kon

Edit: heb net bij tnt zitten kijken en het kan idd niet ,pinnen,

nou zo maar even pinnen dan :)

[ Voor 45% gewijzigd door indofk op 17-11-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
indofk schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 15:43:
oh kun je niet pinnen dan bij de chaufeur ik dacht dat dat kon

Edit: heb net bij tnt zitten kijken en het kan idd niet ,pinnen,

nou zo maar even pinnen dan :)
Pinnen kan alleen bij bijv UPS of GLS. Ex staatsmoloch TNT accepteert nog steeds alleen handje contantje en heeft blijkbaar dus ook nog eens geen wisselgeld.

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste