Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
Cache schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:31:
Ik heb wel een bevestiging gekregen van ontvangst van het contract, alleen niet of mijn aanvraag voor nummerbehoud goed is gekeurd. Hier nog geen mail over verzending. :(
Volgens mij moet je nummerbehoud apart doen, wat ik zo gelezen heb via gsmweb.
Ik heb een nieuwe abo aangevraagd en dan moet je achteraf nog een formulier invullen voor nummerbehoud.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:44

migros

Nooit meer een Samsung

IN een opwelling vrijdag de gsm met abonnement besteld. Nu achteraf heb ik toch wel spijt van mijn aktie. Volgens de webshop ben ik te laat met annulleren.

Is dat wel zo, of is er nog een escape ergens?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Mgear schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:22:
[...]

Had je bevestiging van ontvangst contract of van alles?
Ik heb een bevesting van ontvangst contract én een mailtje dat de mobiel vandaag uitgeleverd wordt. Het betreft bij mij een verlenging Hi, dus geen nieuwe sim en geen nummerportering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

migros schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:46:
IN een opwelling vrijdag de gsm met abonnement besteld. Nu achteraf heb ik toch wel spijt van mijn aktie. Volgens de webshop ben ik te laat met annulleren.

Staat er niet iets in de Wet Koop op Afstand? Hoe zit het met hun Algemene Voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Sathumax schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:44:
[...]

Volgens mij moet je nummerbehoud apart doen, wat ik zo gelezen heb via gsmweb.
Ik heb een nieuwe abo aangevraagd en dan moet je achteraf nog een formulier invullen voor nummerbehoud.
:P
Dat lijkt mij onnodig en tijdverspilling, het nummerbehoud formulier blijft toch hetzelfde? ;) Maar heb het toch even opgezocht en er staat toch echt dat je het tegelijkertijd met je contract op moet sturen.

Update: Bah, gsmweb zegt dat ze genoeg toestellen op voorraad hebben, ze wachten alleen nog op de goedkeuring van vodafone. :P

Iig goed nieuws dus voor de mensen zonder nummerbehoud. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Cache op 09-11-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 22:02
EquiNox schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:48:
[...]

Ik heb een bevesting van ontvangst contract én een mailtje dat de mobiel vandaag uitgeleverd wordt. Het betreft bij mij een verlenging Hi, dus geen nieuwe sim en geen nummerportering...
Dat was bij mij ook niet het geval en mijn bevestiging contract is van 3 november 08:00.
Vreemd dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
siem123 schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:41:
2Call zou m vandaag versturen zeiden ze vanmorgen, maar heb tot heden niets gehoord van de koerier. Iemand al iets van 2call gehoord verder? Verder is de orderstatus ook niet veranderd.. :(
Ik had vandaag een mail dat ie op de post is gedaan, ik heb 'm morgen dus binnen :9

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de (potentiële) GSMWEB bestellers: zojuist een mailtje ontvangen inclusief track & trace code voor het versturen van mijn HD2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcthans
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 17:45
nog steeds geen bericht van gsm.nl

Ik ben volgens mij ook gewoon de enige die hem daar besteld heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:32
Hi melde mij zojuist:

1 a 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:36
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:32:
Voor de (potentiële) GSMWEB bestellers: zojuist een mailtje ontvangen inclusief track & trace code voor het versturen van mijn HD2
Wanneer besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Ook net m'n Track 'n Trace code ontvangen, ik was al bang dat ik niet bij de eerste lading zat! (Wat vreemd zou zijn aangezien ik waarschijnlijk een van de eerste was die bij GSMweb had besteld...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rcthans schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:33:
nog steeds geen bericht van gsm.nl

Ik ben volgens mij ook gewoon de enige die hem daar besteld heeft? :P
Afgelopen vrijdag kreeg ik een bericht dat het toestel 5 dagen vertraging had. De aflevering stond eigenlijk voor vandaag gepland.
Ik heb overigens de UK versie besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Novadecasa schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:10:
[...]
Wat is overigens het verschil tussen de UK en de NL versie, en waarom zou iemand uberhaubt de UK versie hier in NL willen hebben? Dat is mij nog niet duidelijk, graag zou ik daar een korte uitleg van lezen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, nog geen code van gsmweb ontvangen. Hoop dat ie toch nog morgen komt. 2 jaar geleden ontving ik de code op dezelfde dag dat de telefoon werd geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• les_paulde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
Novadecasa schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:16:
[...]
Wat is overigens het verschil tussen de UK en de NL versie, en waarom zou iemand uberhaubt de UK versie hier in NL willen hebben? Dat is mij nog niet duidelijk, graag zou ik daar een korte uitleg van lezen o.i.d.
Voor mij persoonlijk omdat ik een hekel heb aan NL software, maakt alles net speelgoed... Voor de rest zit er geen enkel verschil in qua functionaliteit, is dus puur persoonlijk.

[ Voor 51% gewijzigd door les_paulde op 09-11-2009 18:28 ]

Q9550 @4250Mhz ---4Gb GSkill F2-8500CL5D@1000Mhz --- 2x HD4850 CF@800/1050 --- 1TB Samsung Spinpoint F1 + 2x 320Gb WD Caviar --- Gigabyte EP45-Extreme --- Custom watercooling (CPU+GPU) --- Seasonic M12 700W PSU --- T-balancer BigNG --- Antec P180b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Novadecasa schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:10:
Sommige mensen willen liever Engelse tekst, verder krijgen Engelse versies vaak eerder (officiële) updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Zo bestelling bij gsmweb zojuist gedaan.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praveen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-12-2024
Vanmorgen mijn abo verlening op de post gedaan.
Nu wachten op gsmweb en ik hoop dat de toestel deze week bezorg wordt.
Ben vandaag de Belcompany binnen gelopen en ze hadden de HD2 net binnen.
Wat een mooib toestel. Zal wel weer enige dagen bezig zijn met applicaties downloaden en installeren.

Maar is gsmweb al door hun voorraad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ontvangstbevestiging contract ontvangen, maar nog geen mail dat de telefoon al verstuurd is zoals sommige mensen al wel hebben ontvangen. Hoop dat ie deze week nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

Ik heb momenteel een abbo met t-mobile welke half jan. afloopt.
Als ik op pdashop.nl kijk is het beste abbo voor mij Hi eindeloos online het beste geschikt.

Maar nu wil ik mijn nummer behouden. dit is inprinciepe geen probleem. Maar dan zit ik wel
2 mnd lang met 2 abbonementen of gaat de Hi pas in als de andere afloopt en betaal ik pas vanaf dat moment.?

en is de HD gesimlocked ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik heb ook net mn t&t code van GSMWEB gekregen. Valt me niets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: eerdere post heeft me vraag al beantwoord

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

er gaat wel eens iets fout.
De foutmeldingen in het Engels kun je tenminste op Bingen (of Googlen).

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Laatst online: 22-09 20:12
migros schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:46:

Zolang er niets geleverd danwel aangesloten is, kun je er gewoon onderuit. Volgens mij is er na aflevering zelfs nog sprake van consumentenrecht = 8 dagen op zicht. Maar kan zijn dat ik ook de plank mis sla... 8)7

Wellicht dat de voorwaarden van betreffende webshop uitsluitsel bieden?

[ Voor 6% gewijzigd door Delirius op 09-11-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Ik neem eigenlijk aan van niet, aangezien hij nog niet wordt aangeboden door een netwerk zelf, verder is hij bij GSMWeb in ieder geval niet simlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 november besteld incl. nummer portering T-Mobile -> Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 november de HD2 besteld bij GSMweb, vandaag (9 november) om 18:05 is me pakketje daar de deur uit gegaan.

Mijn barcode werkt: Amsterdam , intern transport pakketten

Me baby ligt ergens helemaal alleen op een lopende band in Amsterdam!! Om niet teveel schade aan mijn zenuwstelsel te bezorgen zou het beter zijn dat hij morgen bezorgd wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Vanmiddag opgehaald bij phoneshop(2call) in den haag, wat een prachtig toestel !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
bamoah schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:22:
Vanmiddag opgehaald bij phoneshop(2call) in den haag, wat een prachtig toestel !!!
Prachtiger dan de Iphone >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

les_paulde schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:27:
[...]

Voor mij persoonlijk omdat ik een hekel heb aan NL software, maakt alles net speelgoed... Voor de rest zit er geen enkel verschil in qua functionaliteit, is dus puur persoonlijk.
Is bij een 'normale' NL versie de taal dan niet te wijzigen in EN?
Ik heb dat laatste nl. zelf liever ook, maar haal 'm liever gewoon in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

GSMWEB heeft hem in ieder geval nog op voorraad, vandaag bestellen (voor 15:00) is morgen thuis...

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 07:47
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:55:
[...]

3 november besteld incl. nummer portering T-Mobile -> Vodafone
Zelfde gedaan op 6 november... als ik een beetje mazzel heb is 'ie er dus nog deze week!

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
t-x-m schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:19:
GSMWEB heeft hem in ieder geval nog op voorraad, vandaag bestellen (voor 15:00) is morgen thuis...
Wil nog niets zeggen dat ze hem gaan laveren vologende dag.
ik heb de bestelling lopen sinds vrijdag, nog steeds niets gehoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sathumax schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:54:
[...]

Wil nog niets zeggen dat ze hem gaan laveren vologende dag.
ik heb de bestelling lopen sinds vrijdag, nog steeds niets gehoort
Het is vreemd dat je geen voorraad status bij gsmweb ziet, zoals bij veel andere webshops wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:13:
[...]

Het is vreemd dat je geen voorraad status bij gsmweb ziet, zoals bij veel andere webshops wel het geval is.
Dat en nog een aantal dingen, zorgt er nou eenmaal voor dat ze vaak goedkoper zijn dan de overige gsm webshops....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:13:
[...]

Ik zie liever geen voorraadstatus dan een voorraadstatus die achteraf toch niet zo accuraat bleek te zijn.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
Net GSMWEB aan de lijn gehad, de toestellen hebben ze vandaag binnen, en op zijn vroegst gaan ze het toestel morgenvroeg op de bus doen.
Want ze hebben veel orders die ze moeten verwerken.
Vandaar die vertraging 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Sathumax op 10-11-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Sathumax schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:49:
Net GSMWEB aan de lijn gehad, de toestellen hebben ze vandaag binnen, en op zijn vroegst gaan ze het toestel morgenvroeg op de bus doen.
Want ze hebben veel orders die ze moeten verwerken.
Vandaar die vertraging 8)7
Dat gaat een beetje in tegen de verhalen van de mensen die gister van gsmweb al hun T&T code hebben gekregen hè? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-x-m schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:19:
Hoe weet je dat? Het klopt in ieder geval niet met wat ik hier net boven lees. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:59:
[...]

Hoe weet je dat? Het klopt in ieder geval niet met wat ik hier net boven lees. :?
Gebeld... Ik ben toch maar uit gegaan van wat de medewerker mij vertelde rond 9en... Ik heb mn order geplaatst, maar heb de contracten nog niet binnen? Nu maar hopen dat ik die in ieder geval voor 14:30 binnen heb en nog maar even een keer extra bellen voor ik mijn papieren naar hun toe stuur...

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
t-x-m schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:11:
[...]

Gebeld... Ik ben toch maar uit gegaan van wat de medewerker mij vertelde rond 9en... Ik heb mn order geplaatst, maar heb de contracten nog niet binnen? Nu maar hopen dat ik die in ieder geval voor 14:30 binnen heb en nog maar even een keer extra bellen voor ik mijn papieren naar hun toe stuur...
Net voor de grap eens gebeld met GSMWEB en de mevr zei dat de HD2 nog in bestelling is en dat ze maar 1 versie gaan leveren.

Dus......... :? |:( :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-x-m schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:11:
[...]
Ok, bedankt. Ik heb de bevestiging van het contract (zonder nummerportering) vrijdagochtend 6-11 gekregen.

Sindsdien niets meer gehoord. Kan zijn dat er toch een email is geweest, want mijn provider (HCCnet) is aan het verhuizen :(

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn HD2 binnen van GSMweb, ik had mijn bevestiging 3 november binnen gekregen. Ik ga maar is ff alles uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 16:50
Ohh hoe dom kun je zijn! Ik heb m al op 13 oktober besteld, maar was vergeten te betalen! Nu moet ik NOG langer wachten door mijn eigen schuld |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
VOlgens mij werkt het daar een beetje langs elkaar heen....

Geachte heer,

we wachten vandaag met smart op de eerste levering, met een beetje pech wordt het morgen. Een aansluiting realiseren duurt 1 a 2 werkdagen. We verwachten het toestel dus voor het einde van deze week te verzenden.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Vriendelijke groeten,
Michelle
GSMWEB.NL NEDERLAND BV

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Calll: T-Mobile Flex 25 1 jaar (+wnw standard): 267 euro bijbetalen
GSMWeb: T-Mobile Flex 25 1 jaar (+wnw standard): 196 euro bijbetalen

Bijna 70 euro verschil? :o Weet iemand nog een betere deal, anders ga ik voor GSMWeb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 07:47
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:21:
Ik heb net mijn HD2 binnen van GSMweb, ik had mijn bevestiging 3 november binnen gekregen. Ik ga maar is ff alles uitproberen ;)
Ik zie dat ik bij TMO niet meer kan vernieuwen nu (gisteren nog wel), dus het lijkt me dat de porteringsaanvraag en opzegging erdoor zijn.

Nu nog even een bevestiging van de kant van GSMWeb/VF en dan kunnen ze verzenden lijkt me. Ik heb alleen een bevestiging dat alle ingevulde bende en kopietjes bij ze binnen waren. Komt er ook nog een aparte bevestiging dat alles in orde is, of volgt nu alleen nog een verzendbevestiging?

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij krijg je alleen nog een verzendbevestiging met een T&T code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:47
Dat vind ik OOK, alleen het scherm reageert wel minder goed, vooral bij SMS/ mail tikken... Das jammer
Edit: niet minder goed... is VEEL gevoeliger en dus wennen :)

[ Voor 11% gewijzigd door superericje op 11-11-2009 12:09 . Reden: genuanceerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veejee
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:10
Na enig inlezen en reviews te checken ben ik ervan overtuigd dat ik mijn omnia de prullenmand ingooi en een nieuwe weg insla met HTC (i'm a virgin with HTC) :p Echter zie ik geen enkele aanbieding op de site van HI betreffende de HTC Touch HD2, misschien heb ik eroverheen gelezen maar ik zag hier niets over in dit topic. Is er bekend wanneer dit tostel door HI word aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 21:05
hi zelf levert hem niet,
kijk maar eens op studentenmobiel.nl of gsmweb.nl.

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brameltje
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-05-2023
gsmweb: 4 nov besteld, 5 nov contract getekend, 9 nov verzonden en vandaag om 12 uur netjes bezorgd... heb nog de oude sim in mijn telefoon zonder internet bundel, internet maar uitgezet met een progje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
veejee schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:35:
Na enig inlezen en reviews te checken ben ik ervan overtuigd dat ik mijn omnia de prullenmand ingooi en een nieuwe weg insla met HTC (i'm a virgin with HTC) :p Echter zie ik geen enkele aanbieding op de site van HI betreffende de HTC Touch HD2, misschien heb ik eroverheen gelezen maar ik zag hier niets over in dit topic. Is er bekend wanneer dit tostel door HI word aangeboden?
Daar heb je inderdaad royaal overheen gelezen, Hi levert hem over ongeveer 2 weken (give or take).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 22:11
Voor de mensen die bij Studentmobiel besteld hebben of willen bestellen:
Wij verwachten het toestel in week 47 op voorraad te krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Woeeeeeeeeeeeeeeeei
Gister besteld bij gsmweb, los toestel
en zojuist mijn T&T ontvangen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Dennis-L op 10-11-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
Net bericht van GSMWEB:

Geachte heer,

Uw aangevraagde abonnement is 9-11-2009 door T-Mobile geaktiveerd.
Uw bestelling is verstuurd naar onderstaand adres:

AANSLUITGEGEVENS:
ID nummer: 16****
Produkt: simkaart + HTC Touch HD2 NL black
Abonnement: Flex 25 (1 jaar)
Netwerk: T-Mobile
Aansluitdatum: 9-11-2009
:P :9 :9
Morgen Mijn telefoontje binnen :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Sathumax op 10-11-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils.kuijpers schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:48:
[...]

Daar heb je inderdaad royaal overheen gelezen, Hi levert hem over ongeveer 2 weken (give or take).
Dat kreeg ik vanavond ook te horen van de opzeg afdeling. Zij willen me over 2 weken terugbellen voor een aanbieding met de HD2 als ik verleng. Is dit de moeite waard om op te wachten of kan ik beter naar een pdashop etc gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:32:
[...]

Dat kreeg ik vanavond ook te horen van de opzeg afdeling. Zij willen me over 2 weken terugbellen voor een aanbieding met de HD2 als ik verleng. Is dit de moeite waard om op te wachten of kan ik beter naar een pdashop etc gaan?
Dat is de moeite waard, afdeling opzeggingen bied zonder enige moeite 3 maanden bellen zonder abonementskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:32:
[...]

Zit je wel eens over je belbundel heen? Dan ZEKER wachten.
Dit kan honderden euro's schelen. Telefoonmaatschappijen werken namelijk bij verlengen via een bonus systeem, hoe meer geld ze aan je verdienen hoe betere (klanten)service (echt waar!) je ontvangt en meer korting bij verlengen. Pour example, ik kan bij KPN een 1jarig 20 euro abonnement verlengen en nog steeds een HTC Hero of HTC HD gratis ontvangen.

Bovendien heb ik met KPN contact opgenomen omdat ik i.v.m. contract verlengen ik ook op de HD2 wacht, ze hebben hem eind volgende week binnen zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HD2 is gisteren om 18.05 uur verzonden door gsmweb!
Besteld 5/11, bevestiging contract 6/11, aansluiting T-Mob 9/11.
Ik hoop hem vandaag binnen te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:59:
[...]

Zit je wel eens over je belbundel heen? Dan ZEKER wachten.
Dit kan honderden euro's schelen. Telefoonmaatschappijen werken namelijk bij verlengen via een bonus systeem, hoe meer geld ze aan je verdienen hoe betere (klanten)service (echt waar!) je ontvangt en meer korting bij verlengen. Pour example, ik kan bij KPN een 1jarig 20 euro abonnement verlengen en nog steeds een HTC Hero of HTC HD gratis ontvangen.

Bovendien heb ik met KPN contact opgenomen omdat ik i.v.m. contract verlengen ik ook op de HD2 wacht, ze hebben hem eind volgende week binnen zeiden ze.
Mag ik vragen hoe je dat red?
Gratis de hd2 bij een 2 jarig 20euro p/m abb kan ik mij voorstellen, maar bij een 1 jarig abb moet je erg veel 'pingelen' denk ik.

Zelf wil ik ook wachten tot dat hi de telefoon zelf aanbied, ben zelf al jaren verbonden aan hi, altijd 2 jarig abb gehad en ga ook regelmatig over de bundel heen. Ik zag al mogelijkheden maar nu lijken de mogelijkheden nog iets meer en beter. Een 1 jarig abb ten opzichte van een 2 jarig abb bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Grappig iedereen bestelt en bestelt en ik kom maar niet van mijn bestelling af. Snap niet wat de winkel zijn probleem is. Ik heb een bedenktijd van 7 dagen. Er worden op dit moment verschillende vertragingstechnieken gebruikt door mij elke keer te vragen waarom het abonnement niet moet doorgaan en dat het toestel reeds af te halen is en dat annulleren 2 weken kost etc.

Zou bijna het abonnement en toestel toch maar nemen om van het gezeik van deze webwinkel af te komen. In de kast die hap.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 20:11
Ik begin steeds meer te twijfelen of ik nog bij T-Mobile moet blijven. Overal waar ik kijk, kom ik bij verlenging van mijn huidige abbonement toch nog uit op minimaal €200,- voor de telefoon zelf. Echter zie ik dat bijv. Telfort en KPN mij deze telefoon voor een aanzienlijk lager bedrag kunnen aanbieden. Nu heb ik echter nog geen ervaring met beide providers. Ik weet van KPN dat ze wel goede dekking hebben, maar ik vraag me af of dat voor internet ook geldt in de omgeving van Venlo. Iemand hier ervaringen mee?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
migros schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:55:
Grappig iedereen bestelt en bestelt en ik kom maar niet van mijn bestelling af. Snap niet wat de winkel zijn probleem is. Ik heb een bedenktijd van 7 dagen. Er worden op dit moment verschillende vertragingstechnieken gebruikt door mij elke keer te vragen waarom het abonnement niet moet doorgaan en dat het toestel reeds af te halen is en dat annulleren 2 weken kost etc.

Zou bijna het abonnement en toestel toch maar nemen om van het gezeik van deze webwinkel af te komen. In de kast die hap.
Ik weet niet waar je besteld hebt, maar toen ik mijn eerste bestelling van HD2 plaatste bij GSM.NL was het annuleren binnen 15 minuten geregeld. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat zij er een behoorlijk puinzooi van gemaakt hadden en dat ik telefonisch "vriendelijk" verzocht had om de relatie GSM.NL en mij te ontbinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 14:18
Ik was benieuwd of Vodafone het toestel ook zelf gaat leveren. Net gebeld, maar ze konden er helaas nog niks over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Serial-X schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:06:
Ik begin steeds meer te twijfelen of ik nog bij T-Mobile moet blijven. Overal waar ik kijk, kom ik bij verlenging van mijn huidige abbonement toch nog uit op minimaal €200,- voor de telefoon zelf. Echter zie ik dat bijv. Telfort en KPN mij deze telefoon voor een aanzienlijk lager bedrag kunnen aanbieden. Nu heb ik echter nog geen ervaring met beide providers. Ik weet van KPN dat ze wel goede dekking hebben, maar ik vraag me af of dat voor internet ook geldt in de omgeving van Venlo. Iemand hier ervaringen mee?
Ik heb Vodafone en da's in (omgeving) Venlo prima dekking. Wat ik gehoord heb heeft KPN betere dekking hiero. Ik heb een tijdje een KPN abbo gehad op m'n werk telefoon, maar we zijn snel overgestapt op Vodafone (niet vanwege dekking, maar betere mogelijkheden) en ik heb daar iig weinig verschil gemerkt.

Wat ik wel weet is dat eerst in de tijd dat de Taverne en de Cisterine van de Haen nog open waren je alleen met KPN ontvangst had in de kelder... ;)

Mja, ik blijf iig @ Vodafone, goede service en gewoon dik internetabbo... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

[
Ik weet niet waar je besteld hebt, maar toen ik mijn eerste bestelling van HD2 plaatste bij GSM.NL was het annuleren binnen 15 minuten geregeld. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat zij er een behoorlijk puinzooi van gemaakt hadden en dat ik telefonisch "vriendelijk" verzocht had om de relatie GSM.NL en mij te ontbinden....
Ik wil de naam van de website eigenlijk niet noemen omdat ik altijd zeer goede ervaringen heb met deze shop. Ik snap best dat ze willen verkopen, alleen vindt ik het op deze manier niet echt kunnen. Mijn rechtsbijstandverzekering heeft me geadviseerd om vooral kalm te blijven. }:O O-)

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 20:11
Rowdy.nl schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:19:
[...]

Ik heb Vodafone en da's in (omgeving) Venlo prima dekking. Wat ik gehoord heb heeft KPN betere dekking hiero. Ik heb een tijdje een KPN abbo gehad op m'n werk telefoon, maar we zijn snel overgestapt op Vodafone (niet vanwege dekking, maar betere mogelijkheden) en ik heb daar iig weinig verschil gemerkt.

Wat ik wel weet is dat eerst in de tijd dat de Taverne en de Cisterine van de Haen nog open waren je alleen met KPN ontvangst had in de kelder... ;)

Mja, ik blijf iig @ Vodafone, goede service en gewoon dik internetabbo... :)
Dat is in ieder geval goed nieuws, dan zal ik dit weekend eens gaan kijken hoe en wat ik precies wil. In ieder geval binnenkort ook een HD2 voor mij _o_

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

De UK versie besteld bij pdashop.nl, ik krijg hem zeer zeker vrijdag. Kan niet wachten! :D

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Zojuist
Tring!
Postbode...... Mijn HD2 is binnen :D

Besteldatum: 9-11-2009 om 17:31:08
Verzenddatum: 10-11-2009
Ontvangen: 11-10-2009 om 12:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:49
Ik zit erover te denken om de HD2 bij gsmweb.nl te halen, i.c.m. een 2-jarig Telfort 200 (+ 100 sms) abonnement. Ik dien dan zelf nog €54 te betalen als ik ook een surf & mail unlimited abonnement erbij afsluit.

In totaal kom ik op een maandelijks bedrag van €32.90 uit (€18,95 voor telefonie, €3,95 voor 100 sms en €10 voor internet). Zover ik kan zien is dit het goedkoopste abonnement icm fatsoenlijk internet (KPN was iets goedkoper, maar de bandbreedte is daar redelijk karig bij het standaard inet abonnement).

Weet iemand nog een goedkoper abonnement? De reden dat ik dit vraag is omdat ik echt heel weinig bel. De hoofdreden om deze telefoon aan te schaffen is het grote scherm, aangezien ik veel in het OV zit en dan graag naar series/films kijk en/of wil browsen.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 06:24
Dit soort vragen horen hier niet thuis.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 11-11-2009 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Wat heb ik uit de geruchtenmolen heb horen komen:

Telfort had zelf nog UMTS frequenties, en van de OPTA moeten ze die gaan gebruiken. Telfort mag binnenkort dus niet meer gebruik maken van het KPN UMTS netwerk. En moeten dus zelf een UMTS netwerk aanleggen: Dat gaat wel ff duren en vraag me af of je dan wel goeie 3G dekking hebt met Telfort.
Of dit ook echt zo is, is een 2e natuurlijk ^^

Met KPN gaat het misschien niet zo snel, maar ik kan wel overal internetten, iets wat met t-mobile niet ging. Wat vooral verrot is als je in de trein zit: 3G verbinding die wegvalt op "onbewoonde" stukken (bij Tmob Naardermeer bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:49
Wat ik daarover lees is dat de OPTA KPN een boete van 5 miljoen euro heeft gegeven omdat Telfort zijn UMTS netwerk nooit echt heeft 'afgemaakt' nadat ze overgenomen zijn door KPN.

Er is dus weldegelijk een bestaand UMTS netwerk van Telfort, maar deze zou op zo'n 48 plaatsen niet dekkend zijn. Het probleem was dus niet dat de Telfort klanten gebruik maken van KPN's UMTS netwerk, maar dat het Telfort netwerk nooit afgemaakt is, wat een afspraak was na het aanschaffen van de licenties enkele jaren geleden.

Daar maak ik me dus niet zo'n zorgen over, zeker aangezien ik in omgeving Amsterdam woon, waar de dekking over het algemeen van elke provider wel in orde is.

Iemand anders nog een aanbeveling qua provider / abonement voor de HD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Net een mailtje gehad van cooblue: HD2 UK pas 4 december leverbaar. Dan maar een NL versie, dit gaat me te lang duren.

edit: Moet de hele order gaan annuleren en weetikveel hoelang gaan wachten op mn geld. Dan maar ergens anders bestellen daaag PDA shop |:(

[ Voor 37% gewijzigd door Dani86 op 11-11-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 15:14
kellhus schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:12:
Ik zit erover te denken om de HD2 bij gsmweb.nl te halen, i.c.m. een 2-jarig Telfort 200 (+ 100 sms) abonnement. Ik dien dan zelf nog €54 te betalen als ik ook een surf & mail unlimited abonnement erbij afsluit.

In totaal kom ik op een maandelijks bedrag van €32.90 uit (€18,95 voor telefonie, €3,95 voor 100 sms en €10 voor internet). Zover ik kan zien is dit het goedkoopste abonnement icm fatsoenlijk internet (KPN was iets goedkoper, maar de bandbreedte is daar redelijk karig bij het standaard inet abonnement).

Weet iemand nog een goedkoper abonnement? De reden dat ik dit vraag is omdat ik echt heel weinig bel. De hoofdreden om deze telefoon aan te schaffen is het grote scherm, aangezien ik veel in het OV zit en dan graag naar series/films kijk en/of wil browsen.

Bedankt!
Is geen slechte deal inderdaad. Voor minder kan het bijna niet. Ik ga zelf voor Vodafone, ook via GSMweb.nl. Dat komt neer op 32 euro per maand, inclusief internet, en 85 euro aanschaf. Iets duurder dus, maar dan heb je in theorie sneller internet (3,Mbit/s ipv 784Kbit/s). In de praktijk is dat verschil niet altijd merkbaar, maar je hebt wel een hoger maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Net contact gehad met CoolBlue Zakelijk over de plotselinge wijziging in de levertijd van de HD2 UK versie...wat blijkt de ROM versie van de UK is afgekeurd...moet eerst gefikst worden alvorens uitlevering zal geschieden...

De eerste gedachte die ik dan krijg is...zit deze "fout" ook in de NL ROM...?

Levering is dus minstens 2 weken vertraagd...

switchen naar NL of ..............put on hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
JudgeTreve schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:10:
Net contact gehad met CoolBlue Zakelijk over de plotselinge wijziging in de levertijd van de HD2 UK versie...wat blijkt de ROM versie van de UK is afgekeurd...moet eerst gefikst worden alvorens uitlevering zal geschieden...
Fukkeduk, dit zou wel erg zuur zijn zeg! Hmm, moet ik wellicht ook overwegen om NL-versie te bestellen. Ben er niet zo happig op maar ik weet niet in hoeverre het makkelijk te flashen is naar UK-rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even mijn ervaring met de PDA-shop en CoolBlue.

Ik had vorige week donderdag mijn telefoon besteld die zouden ze vrijdag leveren.
Maar toen is nachts de koerier overvallen en had die geen HTC meer.

Hebben ze een nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag morgen tussen 8.00 – 13.00. En ze zouden mij een mail of sms sturen hoe laat ze precies aan de deur zouden komen. Dit omdat ik al een afsprak had staan voor de zaterdag.
sms of mail alle keren niet ontvangen en toen stonden ze dus om 12.30 voor een dichte deur.

Toen zouden ze dinsdag komen, later geprobeerd mij terug te bellen, was niet bereikbaar. ik twee keer terug gebeld die dag, maar kreeg ik te horen dat “de afdeling zal opnieuw contact opnemen”. Dit hebben ze niet gedaan.

Dinsdag morgen weer gebeld bleef dat de dag er voor geen toestellen op voorraad waren om op te sturen. Vraag ik me af waar mijn toestel heen is die ze die zaterdag zouden leveren.

Maar heb ik een nieuwe afspraak gemaakt dat ze op mijn werk zouden bezorgen. omdat ik inmiddels twee middagen vrij gepland had. Staan ze om 11.00 op mijn thuis adres aan de deur.

Nu heb ik heel kwaad weer rond gebeld gezegd dat als ze vandaag niet mijn telefoon bezorgen ik afzie van mijn bestelling.
Werd ik terug gebeld door tnt dat ze vanavond na 1800 het opnieuw op mijn thuis adres zullen bezorgen.

Dus nu maar afwachten of het vanavond lukt.

Mijn tip is zoek een andere shop dan de pda-shop!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
gsmweb levert er in ieder geval een 2GB microSD kaartje bij
geen idee of dat bij alle leveranciers zo is, maar dat zal wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:03:
[...]
Mijn tip is zoek een andere shop dan de pda-shop!!!
Het is natuurlijk prima dat je je ervaring deelt maar zoals mensen in de Pricewatch/Shopreview kunnen zien is pda/smartphoneshop.nl een van de beste mobiele-telefoon-websites die er is met een 'goed'/'zeer goed' beoordeling... (wilde ik toch even melden daar ik altijd érg goede ervaringen heb met deze shop ;) )

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
ff over gsmweb hoelang na het opsturen van het contract kregen jullie de bevestiging,
en welke tijd ong.(s'morgens, s'middags etc.)

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ff over gsmweb, hoelang duurde het voordat je het contract via de mail kreeg? Wacht namelijk nu al een halfuur. En wil wel voor 15:00 gestuurd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
ik weet het niet precies meer gewoon een tijdje blijven vernieuwen.
aar iedereen zegt zo snel alles te hebben maar ik wacht nu al een paar dagen.
ok ik heb opgeschreven dat ze hem bij mij moeten bezorgen maar de rekeningen ergens anders dus dat zal wel verwarring zaaien.

edit:heb jij je kopietjes van je legitimatiebewijs en een recent bankafschrift al.
anders kan je die beter eerst maar maken

[ Voor 18% gewijzigd door erik23 op 11-11-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
hmhm het wordt nog interessanter...via Facebook is er sprake van het volgende;
"waarschijnlijk is alleen de UK versie in NL on hold, want in de UK wordt hij sinds vandaag verkocht.."

Het is toch wat als je ergens op zit te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
JudgeTreve schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:10:

De eerste gedachte die ik dan krijg is...zit deze "fout" ook in de NL ROM...?

Levering is dus minstens 2 weken vertraagd...

switchen naar NL of ..............put on hold.
Op XDA zitten britten die nog contact hebben gehad en toestel zou daar vandaag binnenkomen (Link). Lijkt me stug dat ze in de UK wel een faulty Rom gaan uitbrengen en in Nederland niet... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
t-x-m schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:11:
[...]

Het is natuurlijk prima dat je je ervaring deelt maar zoals mensen in de Pricewatch/Shopreview kunnen zien is pda/smartphoneshop.nl een van de beste mobiele-telefoon-websites die er is met een 'goed'/'zeer goed' beoordeling... (wilde ik toch even melden daar ik altijd érg goede ervaringen heb met deze shop ;) )
Daar ben ik het helemaal mee eens...natuurlijk is het jammer en vervelend als een order helemaal in de soep loopt en je alle recht van spreken hebt...maar de PDASHOP, of te wel COOLBLUE, is wat mij betreft de beste (online) smartphone verkoper van allemaal...het is wat duurder maar dan heb je ook wat.
Uitonderingen daargelaten...(nee ik heb geen aandelen bij CoolBlue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
o ja zou het kunnen dat gsmweb pas een bevestiging stuurt als ze de tel. verstuurt hebben en hem nu niet op vooraad hebben??
erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erik23 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:43:
ik weet het niet precies meer gewoon een tijdje blijven vernieuwen.
aar iedereen zegt zo snel alles te hebben maar ik wacht nu al een paar dagen.
ok ik heb opgeschreven dat ze hem bij mij moeten bezorgen maar de rekeningen ergens anders dus dat zal wel verwarring zaaien.

edit:heb jij je kopietjes van je legitimatiebewijs en een recent bankafschrift al.
anders kan je die beter eerst maar maken
Ja die heb ik al klaar, denk niet dat ik dat meer ga redden voor 15u. Dan maar een dagje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Delirius schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:45:
[...]

Op XDA zitten britten die nog contact hebben gehad en toestel zou daar vandaag binnenkomen (Link). Lijkt me stug dat ze in de UK wel een faulty Rom gaan uitbrengen en in Nederland niet... :?
Inderdaad vreemd...zouden ze gewoon niet geleverd hebben gekregen ivm uitzonderlijke vraag in de UK...? Ik vind het maar een strange story...maar goed...ik ga nu maar bedenken of ik switch naar NL of niet... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcthans
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 17:45
264617 22/10/09

22 oktober mijn hd2 besteld bij gsm.nl

Nou hebben ze hem eindelijk op vooraad (NL versie), staat er al een dag dit: StatusOrder in wachtstand bij Fase 1 admin

Daarna een mail gehad:

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer 264617 ingediend en wachten momenteel op goedkeuring van de provider voor uw verzoek tot nummerbehoud.

Uw order staat in een wachtstand en dit neemt maximaal 10 werkdagen in beslag. Daarna wordt er contact met u opgenomen om een afleverafspraak te maken.

Dit kon toch gewoon 22 oktober? voordat de HD2 op vooraad was? Wat een gezeur. Ik bestel hier dus nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
rcthans schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:40:
264617 22/10/09

Nou hebben ze hem eindelijk op vooraad (NL versie), staat er al een dag dit: StatusOrder in wachtstand bij Fase 1 admin

Daarna een mail gehad:

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer 264617 ingediend en wachten momenteel op goedkeuring van de provider voor uw verzoek tot nummerbehoud.

Uw order staat in een wachtstand en dit neemt maximaal 10 werkdagen in beslag. Daarna wordt er contact met u opgenomen om een afleverafspraak te maken.

Dit kon toch gewoon 22 oktober? voordat de HD2 op vooraad was? Wat een gezeur. Ik bestel hier dus nooit meer.
Heb dit met gsm.nl ook gehad. Vodafone wist nog van niets want zij namen met mij contact op ivm aanbod voor contractverlenging. Dus wat dat betreft is gsm.nl vrij consequent in de vertragende werking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
Mijn HD2 is ook binnen :> , kwijl kwijl :9 :9 :9~

[ Voor 17% gewijzigd door Sathumax op 11-11-2009 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loewe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 17:44
rcthans schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:40:
264617 22/10/09

Daarna een mail gehad:

Dit is ook het geval bij PDAshop.nl, ik heb hier expliciet om gevraagd. PDAshop stuurt de aanvraag door met het serienummer van het toestel en kan de aanvraag dus pas doen als het toestel binnen is. Phoneshop beweert de aanvraag zonder serienummer te doen waardoor de tijd voordat het toestel beschikbaar is hiervoor gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 22:18

CodeIT

Code IT

Pfff... Net contract van Gsmweb ontvangen (Kpn Flexibel icm Surf en mail totaal). Staat er met koeienletters boven dat streamen 0.25 ct/min kost. Maar weer op zoek naar een andere provider. Wil de Youtube app namelijk wel eens gebruiken.
Edit: Lees nu dat dat eigenlijk afgeschaft is per 1 februari. Raar dat het nog in het contract staat.

[ Voor 22% gewijzigd door CodeIT op 11-11-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Hier ook nog steeds geen goedkeuring van Vodafone voor nummerbehoud, wat zijn die lui traag zeg, bijna een week... Wil onderhand wel eens het apparaatje in het echt zien. :P

Ik zie het nog zo gebeuren dat ik morgen nog steeds geen mailtje krijg van gsmweb en dan wordt het dus op zn vroegst volgende week maandag dat ze hem leveren, want naar mijn weten bezorgt TNT op zaterdag geen pakketjes die onder rembours zijn verzonden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat doen ze wel bij tnt afgelopen zaterdag waren ze bij mij aan de deur.
dan leveren ze wel alleen van 8.00 tot 13.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:50:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat red?
Gratis de hd2 bij een 2 jarig 20euro p/m abb kan ik mij voorstellen, maar bij een 1 jarig abb moet je erg veel 'pingelen' denk ik.

Zelf wil ik ook wachten tot dat hi de telefoon zelf aanbied, ben zelf al jaren verbonden aan hi, altijd 2 jarig abb gehad en ga ook regelmatig over de bundel heen. Ik zag al mogelijkheden maar nu lijken de mogelijkheden nog iets meer en beter. Een 1 jarig abb ten opzichte van een 2 jarig abb bijvoorbeeld.
Ik heb nu een 1-jarig contact 45 waarbij ik elke maand er ongeveer 45 over heen zit. Omdat ik dus zovaak over mijn bundel zit krijg ik automatisch al bij het verlengen via de Hi website elke mobiel bij een 1-jarig abonnement gratis vanaf 20 euro per maand.
Voordelige acties worden je echter ook al aangeboden vanaf ongeveer 10 euro per maand buiten je bundel (heb in de telecomsector gewerkt). Dus als dit structureel bij je is, kun je zeer forse korting krijgen bij de meest voordelige abonnements vormen.

Zeker de moeite waard om daar dus gebruik van te maken. Overigens raad ik wel iedereen aan om in de WINKEL het abonnement af te sluiten. Via internet betaal je per minuut (bijvoorbeeld 1 minuut en 1 seconden aan de lijn kost je dus 2 minuten). Die online korting valt in het niet bij de extra kosten die je daarmee kwijt bent. Via de winkel bel je per seconde vanaf de eerste minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:21
erik23 schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:21:
ff over gsmweb hoelang na het opsturen van het contract kregen jullie de bevestiging,
en welke tijd ong.(s'morgens, s'middags etc.)

erik
ik heb op maandag 09-11 ('s ochtends) de aanvraag gedaan voor een nieuw 2jr abo + nummerportering, 10-11 's ochtends de contractbevestiging, 's middags de track&trace, en de HD2 is vanochtend bij me afgeleverd, hele strakke transactie dus!

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste