Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoorisz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 12:41
Cache schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:27:
[...]

Zelf heb ik een abo van Vodafone erbij besteld. Naar aanleiding van je post heb ik even gezocht en volgens mij kan dit dus bij vodafone ook (echter pas na 6 maanden en maximaal 1 stap omlaag). Dat scheelt toch weer 5*18 = 90 euro.
Verlagen bij Vodafone kost eenmalig 20 euro en je bent je opgebouwd tegoed kwijt. Echter mijn tegoed is nooit 'gereset'. Heb vorig jaar verlaagd...

En ik zit nu ook te wachten op mijn phoneshop.nl bestelling. Vanmiddag gebeld: 'de telefoon ligt nog bij de leverancier, u kunt hem volgende week verwachten'. Maandag of vrijdag? 'Dat durf ik niet te zeggen'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
darkphoenix schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:28:
[...]

me too! tussen 9.00 en 13.00 kan ik hem ontvangen! ;-) ik ben zo blij dat ik voor PDAshop heb gekozen! die vertrouwede ik het beste. gelukkig had ik het bij het rechte eind! :9
Precies en sommige maar roepen nou ik denk het niet, ik denk zus..... 8)7 |:( :X
Vele zullen ook balen dat ze in de lokkertjes zijn getrapt.

Zo morgenochtend of misschien vanaaaf hopelijk de eerste gebruikerservaringen en een echte UNBOX....!!!!
Gewoon de doop van een dopuhhh phone _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Het ging me ook niet zozeer over gsmweb maar meer over telfort en de "brakke?"internetverbinding. al krijg ik na nalezen van enkele topics het idee dat het beter is tegenwoordig.

Toch maar besteld, gezien mijn belgedrag.... :-)
en kon niet meer wachten :9

[ Voor 18% gewijzigd door Stampre op 05-11-2009 22:41 ]

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
HTC HD2 NL
Ook verkrijgbaar in de taal Engels.

Tijdelijk uitverkocht: laat uw e-mailadres achter en ontvang bericht zodra de HTC HD2 NL op voorraad is.
@PDAshop.nl :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joepie! net de verzendbevestiging gekregen, morgen (zometeen) heb ik hem! (pdashop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het wel dat de telefoon al gratis is met een kpn190 abo op gsmweb.nl?
het zou dan 2-300euro goedkoper zijn dan de rest over 2 jaar heen.

iemand het al uitgetest?

valt eigenlijk best wel mee nu ik alles heb uitgerekend.
die kpn kost over 2 jaar 690
die van vodafone kost over 2 jaar 940

dat is dus een verschil van 250 per 2 jaar = 125 per jaar = 10 per maand

voor die 10 euro heb je wel 110 minuten/sms meer
en een internet verbinding da 3x zo snel is.
is toch wel waar voor 10euro per maand?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2009 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet om mezelf vrij te pleiten van het in een misleidende reklame te trappen, maar
waarom kan de pdashop het toestel al leveren en de andere online shops nog niet?
ik heb hem zelf bij de phoneshop besteld. probeer hun al vanaf dinsdag te bereiken
via mail maar krijg gewoon niets terug. (vreemd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 07:40:
niet om mezelf vrij te pleiten van het in een misleidende reklame te trappen, maar
waarom kan de pdashop het toestel al leveren en de andere online shops nog niet?
ik heb hem zelf bij de phoneshop besteld. probeer hun al vanaf dinsdag te bereiken
via mail maar krijg gewoon niets terug. (vreemd)
Beste Gerton,

Reden dat hun kunnen leveren heeft te maken dat zij gewoon goede afspraken hebben met HTC.
Maar de PDAshop of HTC kan je dat antw. beter geven dan een buitenstaander.

Wat betreft de Phoneshop..........

Je kan nu toch ook met de PDAshop bellen of online een reservering plaatsen, cancel je order bij de phoneshop. Respijt en binnen 8 dagen retour is nog steeds in de wet vastgelegd.

Elke vorm van (excuus) moet je niet mee accoord gaan.
Als jij (geld voor een ieder) een toezegging hebt schriftelijk of in de winkel mondeling dan moeten zij;

a. de klant hiervan op de hoogte stellen als het bestelde product niet op afgesproken datum geleverd kan worden.

b. jij communiceert via mail hetzij per telefoon en wordt niet geholpen.
Phoneshop blijft in gebreke a.h.w.

Dus reden te meer om ervan af te zien.
Mocht je een handtekening gezet hebben hou dan de max. 7 dagen in de gaten!!!
met een nieuw providercontract/verlenging ,neem gelijk contact op via klantenservice geloof dat je als klant 48 uur de tijd hebt!!!

Succes!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Tanakiam op 06-11-2009 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor je reactie,

Aangezien dit al een weekje loopt wordt het moeilijk om nog bij de klantenservice aan te kloppen.
ik ga er een beetje van uit dat de phoneshop uiteindelijk toch wel levert dus heb ik wat meer geduld.

scheelt gewoon een hoop bellen enz.

toch bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoorisz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 12:41
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:56:
bedankt voor je reactie,

Aangezien dit al een weekje loopt wordt het moeilijk om nog bij de klantenservice aan te kloppen.
ik ga er een beetje van uit dat de phoneshop uiteindelijk toch wel levert dus heb ik wat meer geduld.

scheelt gewoon een hoop bellen enz.

toch bedankt voor de reactie.
zie mijn reactie een paar posts terug. Ik heb phoneshop gisteren gebeld, en ze zeggen volgende week te leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

M-W

weet iemand wanneer de htc-carkit die bij de hd2 hoort, geleverd gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor graag ervaringen van personen die via GSMweb hebben besteld en de HD2 nog moeten ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:05
Inmiddels heb ik net de HD2 besteld via 2call. Ik wilde hem eerst zonder abonnement aanschaffen, aangezien mijn huidige abo nog 8 maanden doorloopt. Maar bij 2call was het goedkoper om een Tmobile relax 150 af te sluiten. Totale kosten zijn nu € 482!! en bijkomend voordeel is dat ik nu eigenlijk ook nog uitgestelde betaling heb.

Ik kan best nog een weekje wachten voordat ik het toestel ontvang, zeker aangezien dit zo'n € 70 scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• les_paulde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
voor degene die de mazzel hebben de HD2 vandaag al in hun bezit te hebben heb ik een brandende vraag die ik nog nergens heb kunnen terugvinden:

Werkt de ingebouwde kompas met google maps (net zoals bij de iPhone)?

Ik hoop hem in de loop van volgende week in ontvangst te kunnen nemen (woon momenteel in Engeland waar alles wat langzamer gaat.. ;) ) en dit lijkt me zo'n handige functie, maar het feit dat niemand dit genoemd heeft doet me denken dat die functionaliteit nog niet is ingebouwd...

Q9550 @4250Mhz ---4Gb GSkill F2-8500CL5D@1000Mhz --- 2x HD4850 CF@800/1050 --- 1TB Samsung Spinpoint F1 + 2x 320Gb WD Caviar --- Gigabyte EP45-Extreme --- Custom watercooling (CPU+GPU) --- Seasonic M12 700W PSU --- T-balancer BigNG --- Antec P180b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjhilbrink
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 21:46
Helaas helaas,

Net bericht van PDAShop TNT Express is overvallen, voor mij vandaag geen HD2 :-(

PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

rjhilbrink schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:01:
Helaas helaas,

Net bericht van PDAShop TNT Express is overvallen, voor mij vandaag geen HD2 :-(
nou ja lees het net zeg... bizar.. echt :(

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Laatst online: 13:53
Net bij belcompany amstelveen geweest,
zij verwachten dan HD2 in de loop van de middag geleverd zal worden, de eerste exemplaren zullen gaan naar zij die de telefoon gereserveerd hebben.
Vodafone gaat deze telefoon niet leveren.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

Hehe ongelooflijk, volgens mij hebben we hier op GoT een vuile crimineel in ons midden :+

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien marktplaats in de gaten houden... Wel verdacht als je daar binnen een week hd2 aanbiedt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 22:18

CodeIT

Code IT

Dani86 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:29:
Hehe ongelooflijk, volgens mij hebben we hier op GoT een vuile crimineel in ons midden :+
Pssst... Telefoon kopen?

Irritant dat je bij Gsmweb alles moet opsturen/faxen... Vooral jammer omdat ze toch echt de goedkoopste zijn. Zijn de prijzen in de Belcompany winkels gelijk aan die op internet? Aanbieding op internet is nu ong. €150,= duurder als bij Gsmweb :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Je kan het ook per email opsturen, daar kwam ik ook gisteren achter, vond dat wel erg makkelijk om eerlijk te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 12:08
Niet alle HD2's zijn gestolen bij TNT, ik heb de mijne net gereserveerd bij PDAshop in Eindhoven, die hadden er nog een paar op voorraad, ze gaan alleen heel erg hard:P

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de HD2 gisteren besteld bij Gsmweb met een T-mobile Relax-150 abbo en WNW.

Contract + andere papieren per email gestuurd, dat gaat inderdaad prima. Bevestiging gekregen. Weet echter niet wanneer ze leveren. Ze zeggen binnen 1 dag na activering abonnement, maar dat zal wel een standaard regeltje zijn. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mij zat ook in dat busje, dus ook gejat.
morgen doen ze een nieuwe poging!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij hetzelfde...dacht echt dat het een geintje was.
Echt niet dus.
Ik baal echt als een stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:43:
Bij mij hetzelfde...dacht echt dat het een geintje was.
Echt niet dus.
Ik baal echt als een stekker.
aggh ja.. toen ik de email las.. belde PDAshop dat ze morgen tussen 8.00 en 13.00 hem komen brengen. TOP!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem besteld bij gsmwijzer, en ik heb ze meerdere malen gemaild. De mobiel die hun leveren is de NL versie dat zeggen ze wel, ze weten nog niet of ze de UK versie gaan leveren.
Maar ze willen nog niks kwijt over de lever datum!
Dat zal dus denk ik nogsteeds de 13e zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Iemand al nieuws over de leverdatum van gsmweb? Ze zeiden dat ze ze vandaag binnen zouden krijgen, maar ik betwijfel het. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES! ik heb hem!!! PDA-Shop(!) Hij is 10 x zo mooi in het echt als op welke video dan ook, ik ga hem eens even uitgebreid testen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeitjeG
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-01-2022
Vandaag 2x met GSMweb.nl gebeld, zojuist nog, maar ze hebben hem nog steeds niet. "Hij zou vandaag binnenkomen maar dat is nog niet gebeurd. Het kan ook morgen of maandag worden." Kortom, alles is nog onzeker. Ik wacht mooi met bestellen totdat ze hem hebben (ze zeiden een hele grote partij besteld te hebben), omdat ik dan niet vastzit aan een abo als het 2 maanden duurt... Ik blijf bellen de komende tijd, en laat wel ff weten als het zover is...

Lachen dat die bus is overvallen, ik moet zeggen dat de gedachte ook bij mij is opgekomen hoor :P . Volgens mij levert het meer op dan een gemiddelde bankoverval... 1000 telefoons á 500 euro = half miljoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ach ja, wordt dan waarschijnlijk pas eind volgende week dat hij geleverd wordt. Ik stoor mij er niet echt aan, vind het wel prima zo. Wacht liever een weekje als het toch een behoorlijk aantal eurootjes scheelt. Hoop alleen wel dat hun lading niet wordt overvallen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

GSMWEB net gebeld (ik heb 3nov bevesting gekregen). Ze krijgen hem waarschijnlijk vandaag nog binnen, wat betekent dat de post hem maandag/dinsdag gaat afleveren.

Even geduld dus nog voor de GSMWEB-bestellers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 07:47
Zojuist de zaak naar GSMWeb op de mail gezet.. Zal wel een week of twee duren; nummerportering moet eerst worden goedgekeurd, daarna wordt pas verzonden.

Overigens met 2jr VF27,50 abbo plus internet en dubbel sms het toestel voor 24 euro. Was voordeliger dan via pdahop en andere aanbieders.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 15:20:
Ik heb hem besteld bij gsmwijzer, en ik heb ze meerdere malen gemaild. De mobiel die hun leveren is de NL versie dat zeggen ze wel, ze weten nog niet of ze de UK versie gaan leveren.
Maar ze willen nog niks kwijt over de lever datum!
Dat zal dus denk ik nogsteeds de 13e zijn... :(
Even om hierop terug te komen.
Ik krijg nu oppeens een mailtje dat mijn pakketje is verstuurd :D
Morgen is hij dus binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig ervaring met bestelmaar.nl? Daar is de HTC HD2 met vodafone 351j + internet + try en by voor 148. En belnu.nl voor 164.

Mooie deal dacht ik zo.

Wil iemand zijn ervaring delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:58
ToMaSZ schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:30:
Zojuist de zaak naar GSMWeb op de mail gezet.. Zal wel een week of twee duren; nummerportering moet eerst worden goedgekeurd, daarna wordt pas verzonden.

Overigens met 2jr VF27,50 abbo plus internet en dubbel sms het toestel voor 24 euro. Was voordeliger dan via pdahop en andere aanbieders.
de prijzen voor contractverlenging zijn helaas niet aangepast.... ;(
zelfde combi met verlengen kost: EUR 113 :? (verschil lijkt me te groot iig)

[ Voor 4% gewijzigd door jra2k op 06-11-2009 17:51 . Reden: verkeerde abo te pakken ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Laatst online: 07:47
jra2k schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:42:
[...]

de prijzen voor contractverlenging zijn helaas niet aangepast.... ;(
zelfde combi met verlengen kost: EUR 113 :? (verschil lijkt me te groot iig)
Dat was bij mij ook het probleem. Bij TMO verlengen mocht ik 170 euro bijleggen. TMO nog gebeld om te kijken of ik na 12(!) jaar trouwe klant zijn een potje kon breken, maar enige antwoord was dat dit toestel niet in de planning zit om te gaan leveren. Ook op een branded versie werd (logisch) niet gereageerd. Er werd te verstaan gegeven dat ze geen aanbod konden doen voor een toestel dat niet in de TMO shop leverbaar is. Dus voor mij nu de overstap naar VF. Dat maar eens 2 jaartjes aankijken :)

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo 13
  • Laatst online: 24-01 22:13
Bij bestelmaar heb ik een jaar geleden een ander abbo genomen. Kreeg toen een Playstation 3 cadeau en vond dat eigenlijk te mooi om waar te zijn. Zou er de volgende dag zijn, maar werd uitgesteld. Toch een week later het hele pakket in huis, één cent gepind (en mogelijk nog wat porto) en abbo ging drie maand later in.
Playstation was een tijdje later stuk en dan sta je. Via bestelmaar kreeg ik labels die ik op de doos moest plakken en kon ik 'm zelf gratis opsturen naar Sony. Kreeg gelukkig een nieuwe maar Sony gaf ook nog wel eens ruilmodellen uit. Bij een winkel kan je daar tenminste over praten maar bij een webshop moet je maar zien wat je krijgt. Ook niet iedere fabrikant neemt garantiegevallen zelf rechtstreeks in.

Heb nu de HD 2 vanmiddag bij de PDA shop opgehaald met een VF abbo. ca. 25 duurder dan via gsm web, maar als er iets mee is kan ik tenminste naar de winkel. De schermpjes van andere toestellen vallen nogal eens uit en dan is garantie via een webshop zoals ik vaak lees nogal eens moeilijk.

Heb gekeken naar het totaal bedrag over 2 jaar en dan is de 27,5 iets van 6 euro duurder dan de 17,5 ! Let dus op want hoe hoger je abbo hoe meer korting. Nu ben ik hetzelfde kwijt maar wel meer belminuten. Je schijnt las ik hierboven ook na 6 mnd te kunnen downgraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Vanavond Vodafone 22,50 en internet afgesloten bij belcompany HI Ambacht, was het toestel 158 euro.
Kreeg het alleen niet mee omdat ze de toestemming voor nummerportering moesten afwachten zeiden ze.
Vond het maar een vreemd verhaal, nog nooit meegemaakt, meer het idee dat ze zelf nog met het toestel wilden spelen, daarom laten verzegelen. Zelf nog een hoopje op zaterdag.
Moet zakelijk nog meer abo's verlengen, als het echt maandag wordt dan geen VF en geen Belcompany meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo 13
Had vanmiddag hetzelfde en moest eerst ook een week wachten. Bij Vodafone moeten ze blijkbaar eerst toestemming voor nummerportering geven. Heb ik ook nog nooit meegemaakt. We moesten ook nog wat andere dingen invullen en ik drong erop aan om nog eens te checken. Bleek dat Vodafone de portering binnen enkele minuten had goedgekeurd. Kreeg dus alsnog de HD2 mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo 13
Ik zou morgen nog even checken als ik jou was. Slim trouwens om te laten verzegelen, aan de andere kant als ze dat zelf kunnen dan kunnen ze dat zo weer doen. Ik dacht daar vanmiddag ook heel even aan. Toestel is straks natuurlijk op, dan die van "mij" voor uitleg gebruiken en na een week uitleveren als toestemming portering binnen is. Ze hadden echter twee demo's dus daar was ik niet bang voor. 'Kreeg 'm later toch mee dus helemaal goed!
Zou me trouwens niet verbazen als je zoals ik al schreef met een duurder abbo minder voor het toestel hoeft te betalen. Dan ben je totaal net zo duur uit maar hebt wel meer belminuten. Kan je morgen wellicht gelijk nog even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Ik heb mijn hd2 bij gsmweb besteld met 2 maanden uitstel van abbonnement. Weet iemand of ik wel de simkaart nu al ga ontvangen of ook pas over 2 maanden? Ik bedacht me te laat dat ik over 2 maanden aan het verhuizen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Apollo 13 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:49:
Zou me trouwens niet verbazen als je zoals ik al schreef met een duurder abbo minder voor het toestel hoeft te betalen. Dan ben je totaal net zo duur uit maar hebt wel meer belminuten. Kan je morgen wellicht gelijk nog even checken.
Helaas werkt het niet zo. Stel dat je een duurder abonnement neemt, laten we zeggen 5 euro duurder, dan zou je voor de telefoon 120 euro minder hoeven te betalen (5*24). Helaas is dit in de praktijk niet zo, en komt het meestal op een korting van ongeveer 60 euro uit. Als je genoeg hebt aan het goedkopere abonnement qua belminuten dan is het dus niet voordeliger om een duurder abonnement te nemen.

Meestal zie je dat één abonnement altijd verre het voordeligst is, bij vodafone is dat meestal het 22,50 abonnement. Dus altijd goed opletten en niet meteen denken van "hij is dan gratis, dus zal het wel het voordeligst zijn"!

[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 06-11-2009 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo 13
Heb het gisteren uitgerekend met Excel (handig om van alles makkelijk te kunnen proberen), maar dat staat op een andere pc. Door de zes maanden korting klopt het wel!!

Even snel op de site van PDAshop: VF 22,5 toestel 159,- VF 27,5 toestel 49,- beide met blox internet en gratis blox sms twee jaar.

6*(11,25 + 4,50) + (18 * 32) + 159 = 829,50
6*(13,75 + 4,50) + (18 * 37) + 49 = 824,50

Het duurdere abonnement is dus uiteindelijk 5 euro goedkoper, maar je hebt wel elke maand meer belminuten!!!! Als je dan ook nog na zes maanden kan downgraden is het helemaal mooi. Met 22,5 kom ik wel uit maar met 17,5 niet dus zou anders niet downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:16:
[...]

Helaas werkt het niet zo. Stel dat je een duurder abonnement neemt, laten we zeggen 5 euro duurder, dan zou je voor de telefoon 120 euro minder hoeven te betalen (5*24). Helaas is dit in de praktijk niet zo, en komt het meestal op een korting van ongeveer 60 euro uit. Als je genoeg hebt aan het goedkopere abonnement qua belminuten dan is het dus niet voordeliger om een duurder abonnement te nemen.

Meestal zie je dat één abonnement altijd verre het voordeligst is, bij vodafone is dat meestal het 22,50 abonnement. Dus altijd goed opletten en niet meteen denken van "hij is dan gratis, dus zal het wel het voordeligst zijn"!
als je een duurdere abonnement neemt en dus meer minuten krijgt, waarom zou je dan de volle korting moeten krijgen? lijk me toch echt logisch dat je er meer voor moet betalen. in jouw vb dus die 60 euro in 2 jaar tijd.

als ze te werk gaan zoals in jouw genoemde vb, zou dat beteken dat je evenveel betaalt, maar wel meer minuten gaat krijgen. i mean, als jij zakenman was, zou jij het ook niet doen denk ik. en als consument zijnde vind ik het ook niet meer dan logisch. betalen voor product X, meer betalen voor product X+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 22:02
EquiNox schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:19:
GSMWEB net gebeld (ik heb 3nov bevesting gekregen). Ze krijgen hem waarschijnlijk vandaag nog binnen, wat betekent dat de post hem maandag/dinsdag gaat afleveren.

Even geduld dus nog voor de GSMWEB-bestellers :)
Ja,vermoedelijk tot sint juttemis. Ze liegen je gewoon voor. Voor ik contract instuurde nee morgen komt ie, en zo ging dat een aantal dagen door tot en met gisteren. Ben heel benieuwd... Als hij binnen 2 weken niet geleverd is ga ik het contract ontbinden en bekijken ze het maar. Slechte manier van zakendoen door telkens mensen informatie te geven om contracten te scoren en het niet na kunnen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 20:12
Mgear schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 07:33:
[...]

Ja,vermoedelijk tot sint juttemis. Ze liegen je gewoon voor. Voor ik contract instuurde nee morgen komt ie, en zo ging dat een aantal dagen door tot en met gisteren. Ben heel benieuwd... Als hij binnen 2 weken niet geleverd is ga ik het contract ontbinden en bekijken ze het maar. Slechte manier van zakendoen door telkens mensen informatie te geven om contracten te scoren en het niet na kunnen komen...
Mgear, je kunt toch niet zomaar je contract ontbinden? Tenminste, in mijn geval is de abo-verlenging reeds in gegaan, dus ik bel nu al tegen mijn nieuwe abo. Dan kan ik toch niet zomaar contract laten ontbinden omdat die grapjassen van 2call gewoon de zaak zitten te beliegen? Denk dat Vodafone daar niet mee akkoord gaat. Of heeft iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 02:45:
[...]

als je een duurdere abonnement neemt en dus meer minuten krijgt, waarom zou je dan de volle korting moeten krijgen? lijk me toch echt logisch dat je er meer voor moet betalen. in jouw vb dus die 60 euro in 2 jaar tijd.

als ze te werk gaan zoals in jouw genoemde vb, zou dat beteken dat je evenveel betaalt, maar wel meer minuten gaat krijgen. i mean, als jij zakenman was, zou jij het ook niet doen denk ik. en als consument zijnde vind ik het ook niet meer dan logisch. betalen voor product X, meer betalen voor product X+
Uh ja, dat is dus mijn hele punt... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:20:
[...]

Uh ja, dat is dus mijn hele punt... :S
uhm.... ok :P

ik interpreteerde het anders :P Nu nog steeds na het nog een keer het gelezen te hebben :D

maar we snappen elkander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delirius schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:20:
[...]

Mgear, je kunt toch niet zomaar je contract ontbinden? Tenminste, in mijn geval is de abo-verlenging reeds in gegaan, dus ik bel nu al tegen mijn nieuwe abo. Dan kan ik toch niet zomaar contract laten ontbinden omdat die grapjassen van 2call gewoon de zaak zitten te beliegen? Denk dat Vodafone daar niet mee akkoord gaat. Of heeft iemand nog tips?
Dat is ook geen manier van zaken doen. Ze zouden je pas moeten verlengen op het moment dat ze je toestel daadwerkelijk versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeee...............PLOF............Daar viel een dode mus....
GSMweb heeft de HD2's gisteren niet binnengekrege... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 10:59:
[...]

uhm.... ok :P

ik interpreteerde het anders :P Nu nog steeds na het nog een keer het gelezen te hebben :D

maar we snappen elkander :P
Kijk maar eens naar wat ik had gequote, vervolgens zeg ik dat dat helaas niet zo werkt.. :P
Maar had het waarschijnlijk wel wat beter kunnen formuleren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

die van mij is binnen vanochtend om 10 uur en ik was zo blij! hij is vele malen beter ik gehoopt had!
PDAshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou... bij mij een NOG dooiere mus.... Heb mijn HD2 gisteren gekregen en hij is nu al kapot! frontspeaker naar zijn mallemoer. Kan hem opsturen en krijg een nieuwe, waarschijnlijk volgende week (pda-shop).... geloof je toch niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53
Op dit moment zit ik nog pre-pay (bij Orange), dus dit wordt mijn eerste abonnement. Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer zo goed. Welke providers zijn goed kwa bereikbaarheid? Welke provider is het beste? Ik neig naar Hi Bel & Sms (in de winkel dus) gezien de voordelen, maar toch...

Verder las ik ergens dat Internet in het buitenland wel 25 euro per MB kan zijn! :o Wanneer wil je Google Maps, het weer bekijken of informatie zoeken, ... juist ... in het buitenland! Is het altijd zo duur, internet in het buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet als je via een gratis wifi hotspot werkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

honey schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:09:
Op dit moment zit ik nog pre-pay (bij Orange), dus dit wordt mijn eerste abonnement. Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer zo goed. Welke providers zijn goed kwa bereikbaarheid? Welke provider is het beste? Ik neig naar Hi Bel & Sms (in de winkel dus) gezien de voordelen, maar toch...

Verder las ik ergens dat Internet in het buitenland wel 25 euro per MB kan zijn! :o Wanneer wil je Google Maps, het weer bekijken of informatie zoeken, ... juist ... in het buitenland! Is het altijd zo duur, internet in het buitenland?
bekijk dan de t-mobile flex abo. Je beltegoed gaat onbeperkt mee (iig tot je contract) en in het buitenland betaal je max 5 euro per dag (EU land)

voorwaarden:
http://www.t-mobile.nl/pe...matie/prijslijst-flex.pdf
Pagina 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Iemand enig idee wanneer 2call ook het toestel binnen krijg en uit gaat leveren ? er staat al meer dan 5 dagen levertijd 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
http://www.gsmwarenhuis.n...4-maanden/?ReferrerID=231

HD2 voor 160 euro, incl 2 jarig tele2 abonnement van 17,50 en internet 10 euro.
Niet duur op zich....

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo 13
T Mobile flex had ik ook gewild en is op zich een mooi abonnement. Jammer genoeg is het bereik niet overal goed. Prepaid geprobeerd maar idd geen bereik in huis. Op zolder wel maar dat wordt ergernis. Daarom voor VF moeten kiezen. Nadeel van Hi is dat het beltegoed niet houdbaar is (één maand , maar daarmee bedoelen ze dezelfde maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:53
Hi lijkt wat mee te vallen in het buitenland http://www.hi.nl/web/show/id=750264

In de meeste EU landen €3,95 en in andere landen €19,90 per MB; heb je een Eindeloos Online bundel, dan zijn de prijzen €2,95 in de meeste EU landen en €19,90 in de rest. Echt goedkoop is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:11
Ik wil de hd2 gaan bestellen op gsmweb alleen is me iets niet helemaal duidelijk..
Bij de aanvraag staat:
HTC Touch HD2
i.c.m Telfort abonnement 200 +
Surf & Mail Unlimited databundel

Ben ik nou verplicht om internet bij het abonnement te nemen?
En zoja is dit dan uit te zetten zoals bij Vodafone het geval is of zit je er net als het abo 12 maanden aan vast.
Ik vraag dit omdat ik gebruik wil gaan maken van het internet van mijn huidige abo (Vodafone) en dit me een tientje per maand zou schelen..

[ Voor 18% gewijzigd door J_Velsink op 08-11-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Als het er zo bij staat als je besteld dien je gedurende je contractsduur er het volle pond voor te betalen, je kan het dus niet uitzetten. Je zou natuurlijk ervoor kunnen kiezen om het zonder mobiel internet te bestellen, dan heb je idd bij Vodafone wel de optie om het p/m aan of uit te zetten, ik weet echter niet of Telfort ook zo werkt. Als je hiervoor kiest krijg je in ieder geval geen toestel korting.

[ Voor 24% gewijzigd door Cache op 08-11-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 21:05
weet iemand of gsmweb em al binne heeft.
net ff mail gestuurd.
en met jullie berichten hier,zijn ze betrouwbaar denken jullie dat ze em zowieso wel gaan leveren??

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:05
Ik lees net bij 2call dat het toestel op voorraad is en dat de levertijd 1 dag is. Ga er dus vanuit dat ze hem morgen gaan versturen en ik hem dus dindag heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
@erik23

Zie een aantal posts van mij hierboven: GSMweb heeft hem nog NIET binnen.
Ik wacht ook met smart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
oh jammer hop maar dat ze hem maandag hebben.
maar denk jij dat ze hem volgende week hebben.
ik heb daar nog nooit iets besteld.
btw. ik heb alleen het contract besteld voor men tante die stuurt hem op en dan betaal ik het verschil met hi sim only wat maar 166 euro is en dan hoef ik maar 100 te betalen dat is wl vet.
erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
Stampre schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:28:
@erik23

Zie een aantal posts van mij hierboven: GSMweb heeft hem nog NIET binnen.
Ik wacht ook met smart..
Jij bent niet de enige :'( :'( :'(

P.S.
Als ze nog 1 week weg blijven dan ruil ik hem naar engelse versie. :P

[ Voor 19% gewijzigd door Sathumax op 08-11-2009 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

ALS gsmweb uberhaupt de UK versie kan leveren. Ah well, de weg naar xdadevelopers is natuurlijk ook niet erg moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 11:27
Zo, ik heb hem ook eindelijk besteld. :) Ik wou het eerst bij GSMweb doen, maar ik ben bang dat het dan weken gaat duren en dan betaal ik liever iets meer en ben ik zeker van goede/snelle service. Ik heb zelf ook al goede ervaringen met PDAshop dus dat komt wel goed. 1-jarig Vodafone abo van 27,50 genomen en als het goed is komt de koerier dinsdag met het contract en mijn nieuwe speeltje langs - ik kan niet wachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 22:11
Ik heb de hd2 uiteindelijk bij studentmobiel besteld (ook icm vodafone 1 jarig 27,50). Iemand enig idee over levertijden daar? Begin deze week spraken ze over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het kunnen dat gsmweb hem later krijgt dan ander (web) winkels? Hopelijk krijg ik morgen bericht dat ze hem verzonden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:32
Iemand enig idee wanneer Hi hem krijgt? Kan nu al via bijvoorbeeld studentmobiel.nl maar aangezien ik wil verlengen krijg ik alleen korting als ik bestel via Hi zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
jswinkels schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:22:
Ik lees net bij 2call dat het toestel op voorraad is en dat de levertijd 1 dag is. Ga er dus vanuit dat ze hem morgen gaan versturen en ik hem dus dindag heb!
Ik zie dat studentmobiel hem ook op voorraad heeft. Hoop dat gsmweb ook morgen een mailtje stuurt dat mijne onderweg is, anders komt het met de bezorging de rest van de week niet goed uit...

Wel een nadeel van gsmweb dat die site echt zo onoverzichtelijk is en je gewoon geen idee hebt of iets op voorraad is. Gelukkig wel goede ervaring met de klantenservice, die is wel redelijk vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-09 22:11
Cache schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:05:
[...]

Ik zie dat studentmobiel hem ook op voorraad heeft. Hoop dat gsmweb ook morgen een mailtje stuurt dat mijne onderweg is, anders komt het met de bezorging de rest van de week niet goed uit...

Wel een nadeel van gsmweb dat die site echt zo onoverzichtelijk is en je hebt gewoon geen idee of iets op voorraad is. Gelukkig wel goede ervaring met de klantenservice, die is wel redelijk vlot.
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar studentmobiel heeft de status van de de HD2 nog altijd op "In bestelling" staan :? ? (misschien bij de pro2 gekeken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
turbojonny schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:07:
[...]

Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar studentmobiel heeft de status van de de HD2 nog altijd op "In bestelling" staan :? ? (misschien bij de pro2 gekeken?)
Oh excuses, er staat idd in bestelling. Kleurenblindheid belemmerde mijn zicht en dacht dat ik een groen vinkje ernaast zag staan. :P

Rinkel.nl heeft hem wèl op voorraad!
Voorraadstatus: Direct leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

nils.kuijpers schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:29:
Iemand enig idee wanneer Hi hem krijgt? Kan nu al via bijvoorbeeld studentmobiel.nl maar aangezien ik wil verlengen krijg ik alleen korting als ik bestel via Hi zelf.
Ik heb vernomen dat KPN eerst van hun voorraad HD1's afwilt voordat ze de HD2 gaan leveren. Geen slimme zet imo. Ik zit ook bij Hi en ik wacht ook tot ze hem zelf gaan leveren. Bij belcompany moest ik 300EUR bij lappen voor een jaarverlenging en dat ga ik mooi niet doen ;).

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
gsmweb had hem vrijdag binnen moeten krijgen maar die verwachten hem nu ieder moment zij de medewerker.

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Dat hoop ik dan maar. GSMweb verwacht hem al een tijdje "ieder moment" is nogal rekbaar...

Ze zijn zojuist binnen gekomen bij gsmweb!

[ Voor 22% gewijzigd door Stampre op 09-11-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Mooi zo, nu nog gaan opsturen en mij de Track&Trace code sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Phoneshop gebeld (blijkt 2call te zijn) en de toestellen waren vanochtend binnen gekomen.
even bij de orderstatus gekeken en tot mijn verbazing: status afgehandeld en verzonden!!!!!!
nu maar wachten op het belletje van de koerier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:48
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:44:
Net de Phoneshop gebeld (blijkt 2call te zijn) en de toestellen waren vanochtend binnen gekomen.
even bij de orderstatus gekeken en tot mijn verbazing: status afgehandeld en verzonden!!!!!!
nu maar wachten op het belletje van de koerier!
Zelfde hier!

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:36
Leveren ze bij gsmweb de UK versie of de NL versie?
Want dat staat er namelijk niet bij vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeitjeG
Stampre schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:02:
Dat hoop ik dan maar. GSMweb verwacht hem al een tijdje "ieder moment" is nogal rekbaar...

Mooi dan, dan kan ik eindelijk bestellen (durfde niet totdat ze ze echt hadden, met die verhalen dat het soms maanden duurt...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeitjeG
Dennis-L schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:03:
Leveren ze bij gsmweb de UK versie of de NL versie?
Want dat staat er namelijk niet bij vermeld
Als je het contract uitprint/de pdf bekijkt staat er NL versie. Ik wil ook liever de UK-versie, maar wil nog ff bellen wanneer die komt. Maar anders kan je altijd UK over NL flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:36
GeitjeG schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:06:
[...]

Als je het contract uitprint/de pdf bekijkt staat er NL versie. Ik wil ook liever de UK-versie, maar wil nog ff bellen wanneer die komt. Maar anders kan je altijd UK over NL flashen.
Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 16:50
2call.nl levert ook hier vandaag uit. Dus morgen in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
Stampre schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:02:

Ja en ik ben sinterklaas:) Ik heb net gebeld en toen was het vandaag of morgen.. Het bekende riedeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee over de levertermijnen bij Azerty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Dani86 schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:48:
[...]

Ik heb vernomen dat KPN eerst van hun voorraad HD1's afwilt voordat ze de HD2 gaan leveren. Geen slimme zet imo. Ik zit ook bij Hi en ik wacht ook tot ze hem zelf gaan leveren. Bij belcompany moest ik 300EUR bij lappen voor een jaarverlenging en dat ga ik mooi niet doen ;).
Vanwaar heb je dat vernomen? Via Belcompany toevallig? ;)
Ook ik wacht er op dat HI ze zelf aanbied, dan is er meestal vrij goed te onderhandelen wanneer je een contract verlengt.

Wat is overigens het verschil tussen de UK en de NL versie, en waarom zou iemand uberhaubt de UK versie hier in NL willen hebben? Dat is mij nog niet duidelijk, graag zou ik daar een korte uitleg van lezen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeitjeG
Mgear schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:25:
[...]

Ja en ik ben sinterklaas:) Ik heb net gebeld en toen was het vandaag of morgen.. Het bekende riedeltje.
Net gebeld met GSMweb, er is vanmorgen iets binnengekomen, maar die zijn allemaal al uitgegeven aan pre-orders. Ze verwachten de rest van hun bestelling snel... Ik begin er wel een beetje moe van te worden, vorige week zeiden ze dat er een groot genoege partij was besteld, dus dat ik niet hoefde te pre-orderen...

Maargoed, nog ff wachten dus, wilde toch vanavond pas bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verwacht dus minimaal 3 reviews van mensen die hun HD2 hebben ontvangen morgen .. :-P
laat ff weten hoe vet hij is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gebeld door de koerier morgen tussen 8:00 en 13:00 geleverd!
lijkt wel alsof ik weer een klein kind ben en op de sint zit te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk is dat he.. ook al zijn we nu over de 33.. dat jongetjes gevoel blijft.. bij mij wel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die bij gsmweb heeft besteld al een bevestiging ontvangen dat telefoon is verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
gsm web zegt hem vandaag binnen hebben gekregen
erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 16:50
2Call zou m vandaag versturen zeiden ze vanmorgen, maar heb tot heden niets gehoord van de koerier. Iemand al iets van 2call gehoord verder? Verder is de orderstatus ook niet veranderd.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

GSMWEB heeft mij net gemaild en bevestigd dat mijn mobieltje vanavond tussen 18:00 en 19:00 in de Track & Trace staat en dat het dus dan ook daadwerkelijk verstuurd is. Ik had wel 3 nov reeds bevestiging van de bestelling, dus een soort pre-order.
quote: GSMWEB
Uw pakketje gaat vandaag bij ons de deur uit. U zult vanavond tussen
18.00 en 19.00 een e-mail krijgen met daarin de barcode, waarmee u het
pakketje online kunt volgen.
Over mensen die na de release datum besteld hebben kan ik dus niets zeggen. Toestel loopt blijkbaar erg goed, er is een ware run op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
EquiNox schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:02:
GSMWEB heeft mij net gemaild en bevestigd dat mijn mobieltje vanavond tussen 18:00 en 19:00 in de Track & Trace staat en dat het dus dan ook daadwerkelijk verstuurd is. Ik had wel 3 nov reeds bevestiging van de bestelling, dus een soort pre-order.

[...]

Over mensen die na de release datum besteld hebben kan ik dus niets zeggen. Toestel loopt blijkbaar erg goed, er is een ware run op :)
Had je bevestiging van ontvangst contract of van alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ik heb wel een bevestiging gekregen van ontvangst van het contract, alleen niet of mijn aanvraag voor nummerbehoud goed is gekeurd. Hier nog geen mail over verzending. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 09-11-2009 16:32 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste