Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Dat zal na verloop van tijd wel mogelijk zijn via xdadevelopers. Let wel op, dan vervalt wss je garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
PDAshop.nl zal deze als eerste uitleveren dat heb ik gisteren in de winkel gevraagd en de verkoper melde dat hij vrijdag of zaterdag in de winkel is.

Bood mij aan om hem zelfs te pre orderen zodat ik zeker was.
Vrijdag 6 en Zaterdag 7 Nov. zijn er heel toevallig ook de HTC Demodagen bij de PDAshop..met de nieuwste toestellen!!!!

Dus vandaar............wat andere websites betreft die lokken hun klanten door voorraad status op groen te zetten.
Wat ik als zeer misleidend ervaar, het goede is dat je wel weer verschillende acties krijgt.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Moet eerlijk zeggen dat ik niet denk dat PDAshop exclusief het toestel ook maar 1 dag eerder mag uitbrengen dan de andere shops. Heb het idee dat dat ook een misleidende informatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 20:12
Precies, ik denk dat alle shops handig proberen in te springen op de behoefte (lees: hebberigheid) van consumenten om het nieuwste toestel als eerste in huis te hebben. Mensen sluiten abo-verlenging danwel nieuw abo af, dat gaat in, maar toestel kan "helaas" nog niet geleverd worden. Kortom: je abo weer afzeggen wordt lastig en dus wacht je maar rustig af terwijl de shop toch zijn klant heeft.

Ik heb me al eerder afgevraagd of dit niet als misleidend mag worden gezien en of daar toezicht op is. Immers: als ik rekening moet betalen en ik doe dat niet binnen de gestelde termijn, dan krijg ik toch ook een sanctie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Als ik nu een goed data abonnement wil, waar ik met een gerust hard streaming radio en uitzendinggemist kan kijken. Welke provider kan ik dan het best nemen?

Ik zit nu bij Vodafone (zeer tevreden) maar ik vind het belachelijk dat je bij een verlening meer moet betalen voor de telefoon dan wanneer je een nieuw abonnement neemt.

Ik zat zelf te denken aan T-Mobile, Web N Walk Plus, maar dat is t.o.v. KPN en Telfort niet echt de goedkoopste!?

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

O, nog even wat, zonet even met PDA Shop gebeld, maar ze zeiden mij dat de kans klein is dat wanneer je vrijdagmorgen in de winkel staat, je hem ook echt kunt bestellen/meenemen. Geen uitsluitsel ofzo, maar de kans was klein (pre-orderen dus).

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
hmmm, heb nu een vodafone 22,50 abbo + internet blox

op pdashop.nl staat ie voor 204, zonder blox, met internet blox 104 (ik heb nu ook al blox, zal niets uitmaken met verlengen e.d. neem ik aan?) korting voor 6 maanden op me abbonnement+korting op internet blox vind ik niet vervelend ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GSMweb is de HD2 weg erg goedkoop
telfort 200 + internet abo 1 jaar kost 167 extra.
http://www.gsmweb.nl/forms/tf181.htm
Dat is itt 2call 130 euro goedkoper.
http://www.2call.nl/A204T10698D12N1O35O498/

Met zo een prijsverschil twijfel ik aan GSMWEB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmorgen de volgende e-mail gehad van PDA-Shop als antwoord op mijn vraag wanneer uitlevering van pre-orders nu precies plaats vind;

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten de HTC HD2 vanaf vrijdag 6 November te kunnen uitleveren. Dit houd in dat wij vrijdag
het toestel naar u zullen verzenden. Onze excuses voor de ontstane verwarring. Wij wensen u alvast veel
plezier met het toestel. Uiteraard is het verstandig uw aankoop te verzekeren.

Bestellen bij PDAshop.nl is eenvoudig en gaat zeer snel. Wanneer u vandaag voor 22.00 uur onder rembours, met uw creditcard of via iDeal bestelt, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog naar u verzonden. In de regel heeft u alles dan de volgende werkdag in huis. Het is ook mogelijk onder vooruitbetaling te bestellen.

Met vriendelijke groet,

Amanda Maas
PDAshop.nl

Hopelijk dus dat TNT zaterdags ook levert anders heb ik niets te doen dit weekend... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolgen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 08:49
nou LTB dat kunnen ze niet waarmaken
vanmorgen heeft HTC een press release uitgebracht

http://www.htc.com/www/press.aspx?id=115674&lang=1033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Begin er beetje moe van te worden. HTC zelf gemaild en dit antwoord terug gekregen:

"Geachte,

Dank u wel voor uw vraag over uw HTC HD2.

Op dit moment zijn helaas nog geen datums erover bekend. Wat wij u kunnen aanraden is het eventueel aan de retailer vragen

Als deze bovenstaande stappen niet hebben geholpen, laat mij het dan alstublieft weten. U kunt mij bereiken door onderstaande link aan te klikken.

Met vriendelijke groet,

nancy
HTC customer support team
HTC Corp. Global Service Division
"

In samenhang met bovenstaand bericht van Coolgen, vrees ik dat we dit jaar niet eens gaan halen :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:33
coolgen schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:20:

Wat ik uit de press release lees is dat het op dit moment verzonden word in europa, azie de komende maand is en amerika 2010.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 14:18
coolgen schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:20:

Misschien lees ìk het verkeerd, maar volgens mij staat nergens dat dat niet gaat lukken. Die latere beschikbaarheid heeft volgens mij betrekking tot de Taiwanese, Aziatische en Amerikaanse markt.

Edit: ik ben blijkbaar niet de enige die het zo leest.

[ Voor 6% gewijzigd door Valleyman op 04-11-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Net weer gsmweb gebeld. Ze verwachten ze vandaag binnen te krijgen nog steeds...

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dat lees ik toch anders; vrij vertaald staat er toch volgens mij;

terwijl de HD2 in europa al word geleverd, komt hij in halverwege november beschikbaar bij Taiwan mobile.
Komende maand zal hij in de rest van Azie beschikbaar zijn.

of mijn engels is niet meer wat het geweest is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Devian schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:27:
[...]

Wat ik uit de press release lees is dat het op dit moment verzonden word in europa, azie de komende maand is en amerika 2010.
Ik was inderdaad beetje snel in mijn reactie. Net nog eens goed gelezen (emotie overheerste net mijn ratio ;)) en staat dat dit voor US en Azie geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig :)

Toch jammer dat hij nog niet op de nederlandse htc-site staat..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolgen
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:30:
nou, dat lees ik toch anders; vrij vertaald staat er toch volgens mij;

terwijl de HD2 in europa al word geleverd, komt hij in halverwege november beschikbaar bij Taiwan mobile.
Komende maand zal hij in de rest van Azie beschikbaar zijn.

of mijn engels is niet meer wat het geweest is.....
LTB zo lees ik het dus ook. ik geef toe iets duidelijker had mogen zijn in mn 1e reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolgen
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:35:
gelukkig :)

Toch jammer dat hij nog niet op de nederlandse htc-site staat..
dat is dus precies de grap. als de telefoon op de nederlandse site staat is hij officieel beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
  • Laatst online: 04-04-2024
Net 2call aan de lijn gehad omtrend mijn abonement en HD2, persoon nadrukte mij, dat ze de toestel zeker deze week niet gaan leveren.
Volgende week wordt hij geleverd.Maar is nog niet zeker welke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Sathumax schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:17:
Net 2call aan de lijn gehad omtrend mijn abonement en HD2, persoon nadrukte mij, dat ze de toestel zeker deze week niet gaan leveren.
Volgende week wordt hij geleverd.Maar is nog niet zeker welke dag.
Nou, ik heb net ook 2call gebeld en daar werd gezegd dat deze week inderdaad niet gehaald wordt, maar "waarschijnlijk" volgende week. Dus wederom slag om de arm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Laatst online: 23-09 14:18
Dutch2007 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:59:
hmmm, heb nu een vodafone 22,50 abbo + internet blox

op pdashop.nl staat ie voor 204, zonder blox, met internet blox 104 (ik heb nu ook al blox, zal niets uitmaken met verlengen e.d. neem ik aan?) korting voor 6 maanden op me abbonnement+korting op internet blox vind ik niet vervelend ;-)
Hoe krijg je dit voor mekaar? Ik kom op 304 resp. 204 uit. (vodafone 22,50 2 jaar verlenging + internetblox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een email teruggekregen van smartphoneshop.nl omtrent mijn pre-order;
"Het klopt dat u nog niet gebeld bent voor een afleverafspraak, omdat het toestel nog niet binnen is. Dit kan vandaag of morgen zeker bij ons binnen zijn. Zodra deze binnen is wordt u gelijk gebeld voor de afleverafspraak."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Valleyman schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:34:
[...]

Hoe krijg je dit voor mekaar? Ik kom op 304 resp. 204 uit. (vodafone 22,50 2 jaar verlenging + internetblox)
Idd, daar ben ik ook benieuwd naar. Zelfs met een nieuw abonnement kost hij daar nog ~150 euro...

Edit: Net na op verstuur bericht te hebben geklikt schoot mij opeens te binnen dat het waarschijnlijk een typfout is. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Cache op 04-11-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Nou weet ik het ook niet meer.
Deze bevestiging kreeg ik gisteren...

Hartelijk dank voor uw bestelling bij PDAshop.nl!

Met uw ordernummer (*******) of deze bevestiging kunt u uw bestelling vrijdag 6 november 2009 afhalen. U kunt direct doorlopen naar de afhaalbalie. Wij geven de voorkeur aan PIN, maar contant of met creditcard betalen is ook mogelijk. Verderop in deze mail vindt u links naar de routebeschrijving en onze openingstijden.
Uw bestelling heeft ordernummer *******. Hou dit nummer en deze orderbevestiging bij de hand als u contact met ons opneemt, dan kunnen we u meteen van dienst zijn.

OVERZICHT BESTELLING
----------------------------------------------------------------
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:

1 x HTC HD2 NL (EUR 549,00) Totaal: EUR 549,00
____________ +
Subtotaal: EUR 549,00
Totaal: EUR 549,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die geintresseerd zijn,
ik heb de htc hd2 besteld bij gsmwijzer.nl en heb ze een week geleden gemaild wanneer ik de mobiel kon verwachten.
Zij vertelde mij dat ze het toestel de 13e verwachten zodat ik het de 14e binnen heb.
Ik heb zonet weer gemaild aangezien er meerder webshops zijn die het toestel eerder leveren, of dit misschien ook het geval was bij gsmwijzer.nl
Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Leon1969 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:06:

Met uw ordernummer (*******) of deze bevestiging kunt u uw bestelling vrijdag 6 november 2009 afhalen. U kunt direct doorlopen naar de afhaalbalie. Wij geven de voorkeur aan PIN, maar contant of met creditcard betalen is ook mogelijk. Verderop in deze mail vindt u links naar de routebeschrijving en onze openingstijden.
Uw bestelling heeft ordernummer *******. Hou dit nummer en deze orderbevestiging bij de hand als u contact met ons opneemt, dan kunnen we u meteen van dienst zijn.

OVERZICHT BESTELLING

____________ +
Mag je heel erg blij zijn...dat jij dus vrijdag de HTC HD2 hebt.

En 2 call dus zoals ik al zei en anderen een hoop schreeuwen maar niks waar kunnen maken.

Met z'n allen , met z'n allen ...met z'n allen naar de PDAAAAAAAAhhhshop..LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Leon1969 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 14:06:

OVERZICHT BESTELLING

____________ +
tiens, je gaat die afhalen? Ik heb hier meerdere malen gehoord dat je bij pre-orderen enkel kunt laten opsturen en niet afhalen. Je hebt ook nog niet betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:08:
Bij GSMweb is de HD2 weg erg goedkoop
telfort 200 + internet abo 1 jaar kost 167 extra.
http://www.gsmweb.nl/forms/tf181.htm
Dat is itt 2call 130 euro goedkoper.
http://www.2call.nl/A204T10698D12N1O35O498/

Met zo een prijsverschil twijfel ik aan GSMWEB
Inderdaad wel heel erg (verdacht) goedkoop bij gsmweb... Is Telfort dan zo matig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
  • Laatst online: 04-04-2024
Net PDAShop aan de lijn gehad:
Ze verwachten hem vrijdag binnen te hebben, maar dat kunnen ze niet garanderen.
Op naar NEXT week dus

[ Voor 4% gewijzigd door Sathumax op 04-11-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
Als ie er is, zoals in de mail staat ga ik hem inderdaad ophalen.
Heb nog niet betaald maar ga terplekke mijn abo verlengen.
Over het pre-orderen en ophalen heb ik een aantal posts terug al wat geschreven.

Nu maar hopen dat de PDA shop waarmaakt wat ze schrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Volgens Belcompany krijgen ze hem morgen of vrijdag binnen en worden ze vanaf dan verstuurd. Volgens engadget zouden we ons geld er pas de 9de aan uit kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NRG- schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:50:
Volgens Belcompany krijgen ze hem morgen of vrijdag binnen en worden ze vanaf dan verstuurd. Volgens engadget zouden we ons geld er pas de 9de aan uit kunnen geven.
Bedoel je op het hoofdkantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeik allemaal. Zal wel volgende week worden.

*post ff zn frustraties

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Mja, ik verwacht hem ook niet voor media volgende week thuis van GSMWEB.

Mocht het langer duren, dan ga ik uiteraard er wel even een belletje aan wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bericht van de PhoneShop na bestelling waar op de website op voorraad bij leverancier, 2 werkdagen levertijd stond aangegeven:

Geachte heer,

Voor uw order is momenteel de HTC Touch HD 2 NL niet leverbaar. Naar verwachting zal dit toestel met een ca 5 - 10 werkdagen binnenkomen, waarna we uw order kunnen afhandelen.

Excuses voor de vertraging en het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Olivia
PhoneShop

2 dagen levertijd was dus duidelijk een lekkermakertje!

de 2 levertijd is nu ook aangepast naar 5 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Eigenlijk zou HTC NL hier helderheid in kunnen verschaffen.
Meerdere mensen zijn dadelijk de dupe van lekkermakertjes en zitten dan vast aan een besteling of dat contracten al zijn getekend!!
Ik wacht zowiezo tot zaterdag. dan ben ik in Eindhoven en anders in Groningen.
Heb net gebeld, vrijdag wordt hij geleverd en zaterdag pas voor de reguliere verkoop.
Alleen Pre-Orders worden vrijdag voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethoxyethanol
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-11-2019
Surineeslander schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:03:
[...]

Inderdaad wel heel erg (verdacht) goedkoop bij gsmweb... Is Telfort dan zo matig?
Telfort heb ik een jaar genomen icm met de Touch HD en ik heb er geen problemen mee gehad. Alleen zie ik idd dat ze voor een verdacht goedkoop prijs aanbieden. Het verschil is duidelijk zichtbaar als je bij studentmobiel kijkt. Ik word niet bepaald warm van de shopreview over Gsmweb dus weet ik ook niet of ik met ze in zee wil gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Ik snap best wel dat mensen een beetje ongerust zijn over GSMWeb (Dankzij het ontwerp van de site en de lage prijzen), maar zoals ik een paar pagina's terug al zei, er is echt helemaal niets mis mee.
De eerste aankoop die ik daar deed was m'n LG Viewty, 2 jaar terug, toen ging hij nog rond voor 400-500 euro, en zij boden hem aan voor een totale prijs van ongeveer 330 euro met abonnement, nu vond ik dat ook een beetje verdacht, maar ze leverden hem toch mooi. (Al was het anderhalve week nadat de eerste exemplaren de winkels uitgingen)
Intussen heb ik er ook een TyTN II met KPN en een Omnia met Telfort voor mijn vriendin, beide extreem goedkoop, maar geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Idd, heb eigenlijk nooit slechte dingen over gsmweb.nl gehoord en het is toch wel een bekende telecom webshop. Ze gaven aan mij aan dat ze het toestel 6 november a.s. verwachten, vrijdag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
de officele press release

http://www.youtube.com/watch?v=ZW771aOD-RI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mgear
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 22:02
Cache schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:49:
Idd, heb eigenlijk nooit slechte dingen over gsmweb.nl gehoord en het is toch wel een bekende telecom webshop. Ze gaven aan mij aan dat ze het toestel 6 november a.s. verwachten, vrijdag dus.
Dat is vreemd voor ik bestelde zouden ze hem woensdag dus lees vandaag binnenkrijgen 300 stuks.
Nu ineens is het vrijdag.. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 07:56
Na de tegenstrijdige berichten die ik hier lees over de levering via PDAshop.nl heb ik ze zelf maar weer even lastig gevallen met een telefoontje.

Mijn vraag was, of de verwachte leveringsdatum van 6 november betekent of het toestel dan geleverd wordt of dat het toestel dan verzonden wordt (wat dan weer betekent dat-ie 7 november afgeleverd wordt).

De medewerker vond dit zelf ook enigszins verwarrend en zette mij even in de wacht om met z'n manager te overleggen. Vervolgens vertelde hij me dat de telefoons momenteel bij de douane staan en dat ze morgen in de loop van de ochtend verwacht worden. De geplaatste orders zullen dan nog diezelfde dag de deur uitgaan.

Dus ik verwacht m'n nieuwe speledingetje vrijdag binnen te krijgen.

Overigens benadrukte de medewerker wel dat de datum "verwacht" is, dus ze garanderen niets, maar ik kon ervan op aan dat het 95% zeker is.

Joepie! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

nielsdiy schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:30:
Na de tegenstrijdige berichten die ik hier lees over de levering via PDAshop.nl heb ik ze zelf maar weer even lastig gevallen met een telefoontje.

Mijn vraag was, of de verwachte leveringsdatum van 6 november betekent of het toestel dan geleverd wordt of dat het toestel dan verzonden wordt (wat dan weer betekent dat-ie 7 november afgeleverd wordt).

De medewerker vond dit zelf ook enigszins verwarrend en zette mij even in de wacht om met z'n manager te overleggen. Vervolgens vertelde hij me dat de telefoons momenteel bij de douane staan en dat ze morgen in de loop van de ochtend verwacht worden. De geplaatste orders zullen dan nog diezelfde dag de deur uitgaan.

Overigens benadrukte de medewerker wel dat de datum "verwacht" is, dus ze garanderen niets, maar ik kon ervan op aan dat het 95% zeker is.

sprak ze net nog en had dit verhaal nog niet gehoord.. maar T-mobile doet nu al 2 dagen over het goedkeuren van mij abbo verlengen .. echt vaag.. heb in 9 jaar nog nooit een rekening niet betaald.. maar ja.. hoor het wel.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:04:
[...]

Bedoel je op het hoofdkantoor?
Inderdaad op het hoofdkantoor/groot magazijn verwachten ze ze donderdag of vrijdag.

Overigens bestaat GSMweb ook al jaren, ik heb er nog nooit wat besteld maar het bestaat al 10 jaar (zie ik toevallig op de site) en was vroeger (jaar of 8 geleden) 1 van de eerste sites waar ik op keek om te kijken wat voor mobieltjes er waren. Kan me niet voorstellen dat als ze slecht zijn dat ze dan al zo lang bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsdiy schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:30:

zijn wel tegenstrijdige berichten dan bij pda-shop. Mij werd vanmorgen nog verteld dat ze verwachten dat hij er vrijdag is, en dat ze hem dan ook vrijdag versturen, eerder sowieso niet.... ik zie het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 16:50
Boeven, dat zijn t! Met hun levertijden.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 15:53
Voor wie het nog niet gezien had: HTC zegt dat ze 'shippen', dus ze zijn onderweg :) nieuws: HTC brengt HD2 uit in Europa

En voor wie alvast een uitgebreid voorproefje wil, heb ik een diepgravende review gemaakt, die inmiddels op de frontpage staat: reviews: HTC HD2: Windows Mobile op zijn best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Nette review, respect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft telefoonkopen.nl hem al op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is van belcompany en staat op rood.

Waarom denk je dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm omdat ie net ruim op voorraad was,maar heb er 1 besteld voordat ik dit bericht poste en nu is die rood:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
Ben toch heel benieuwd wie er morgen als eerste post dat ie hem heeft :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 11:59:
Hmm omdat ie net ruim op voorraad was,maar heb er 1 besteld voordat ik dit bericht poste en nu is die rood:p
Hier hebben alle webwinkels last van hoor. Ruim op voorraad maar dan toch net niet meer als je zelf op BESTELD hebt geklikt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is die weer op voorraad check maar:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Net gebeld door PDA shop, morgenochtend tussen 9 en 12 word ie afgeleverd!!!!

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Netjes, ben benieuwd of gsmweb morgen ook al levert. Natuurlijk verwachten we allemaal wat fotootjes en een (uitgebreide) eerste indruk van het toestel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:42:
Netjes, ben benieuwd of gsmweb morgen ook al levert. Natuurlijk verwachten we allemaal wat fotootjes en een (uitgebreide) eerste indruk van het toestel! :P
Hhahaha, eerst zelf effe spelen he.......... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Minder slowchat aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* zie hierboven.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 05-11-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
En voor de mensen onder ons die bang zijn voor de niet geknipte nagels of sleutels in de broekzak heb ik nog even navraag gedaan voor een screenprotector:

Beste klant,

Helaas is de screenprotector voor de HD 2 er nog niet,ik hoop dat hij
volgende week binnen komt.
Hou de website in de gaten.

Vriendelijke groeten,
Jaap Barlinckhoff
www.screenprotector.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 12:54
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:30:
:) Net gebeld door PDA shop, morgenochtend tussen 9 en 12 word ie afgeleverd!!!!
Wanneer had je hem besteld ?
Heb hem vorige week vrijdag besteld en ben nog niet gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook net gebeld door PDA Shop, eigenlijk precies op het moment dat ik even op hun site zat te kijken of er al iets meer bekend was. Morgenochtend ben ik iig vanaf 9 uur klaarwakker om deurbelletjes af te wachten :)
webgangster schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:29:
[...]

Ik heb hem gisteren besteld.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag besteld morgen ophalen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos79NL
  • Laatst online: 15-04-2023
Eindelijk, ben net gebeld door Pda Shop _/-\o_ en krijg ik hem...(pre-order)
Hij wordt morgen tussen 09:00 en 13:00 bezorgd :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Gok dat dit alleen de NL-versies betreft en dat je (lees: ik) op de UK-versie nog iets langer moet wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat jullie allemaal gebeld worden? ik heb een pre-order geplaatst op 5 oktober (jaja!). net zelf gebeld met PDAshop. Ze gaan de toestellen vanavond verzenden, dus morgen bezorgd. Ik krijg geen telefoon maar een bevestigings e-mail met track&Trace als ie verzonden is. (overigens zuchtte het pdashop-meisje toen ik HD2 zei...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m

t-x-m

.NET Nerd

quote: mailtje van PDAShop
Geachte heer *,

De HTC HD2 NL is op voorraad. Bestelt u op werkdagen voor 22:00 uur met creditcard, iDEAL of onder rembours, dan verzenden wij het product nog dezelfde dag.
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=85246&dimensionid=16&newsletterid=5
* Bekijk en bestel de HTC HD2 NL nu op PDAshop.nl
* Combineer de HTC HD2 NL met een abonnement

Haalt u de HTC HD2 NL liever op in onze winkel in Groningen, Eindhoven of Rotterdam? Plaats dan een reservering via bovenstaande link, dan leggen wij het artikel alvast voor u klaar.

Heeft u nog vragen? Neem contact op met PDAshop.nl.

Let op: deze e-mail is aan alle belangstellenden verzonden. De belangstelling kan groter zijn dan de beschikbare voorraad. Raadpleeg onze website voor de actuele voorraadstatus.

Met vriendelijke groet,

PDAshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
Krijg ik zo net in mijn inbox... Gaat wel goedkomen dus met PDAShop, nu kijken of gsmweb ook morgen uit gaat leveren...

[ Voor 4% gewijzigd door t-x-m op 05-11-2009 15:46 ]

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Nou, ik heb ook maar even een mailtje gestuurd naar gsmweb, voor de zekerheid.
Ze zeggen nog steeds dat de verwachte leverdatum 6 november (morgen dus) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Dan ziet het er toch naar uit dat de gsmweb mensen de telefoon "pas" op zijn vroegst maandag krijgen, afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcthans
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 17:45
en ik heb weer bij gsm.nl besteld hoor, valse reclamse maken dat ze hem als eerste leveren.

En nu moet ik in tegenstelling tot de rest nog een week wachten?

Erg vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 12:21
bij pdashop op site nu op voorraad, houd dus in dat je hem nu op zou moeten kunnen halen in rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delirius schreef op donderdag 05 november 2009 @ 15:10:
Gok dat dit alleen de NL-versies betreft en dat je (lees: ik) op de UK-versie nog iets langer moet wachten?
Ik heb net even gebeld, de UK versie verwachten ze pas volgende week.
Nu iets langer wachten, maar in de toekomst de updates wel sneller >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
In Rotterdam misschien wel, in Groningen helaas nog niet.....maar is al besteld. o.v.b..yessssssssssssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 22:18

CodeIT

Code IT

Ik ga denk ik voor een 2 jarig KPN Flexibel 190 (€21.50 p/m) icm Surf & Mail ga. De telefoon is dan gratis en 12 maanden lang maar €2.50 voor het internet. Bij KPN kun je je belbundel na 3 maanden naar boven of beneden bijstellen.
Weet iemand of je bij het bijstellen van je bundel het actietarief van dat moment betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Snap een ding niet

Je kan nu reserveren zodat hij morgen of thuis ligt of in de winkel.
Zaterdag is hij volop in voorraad bij de PDAshop...waarom je voor de gek laten houden door misleidende websites?

Ik zou zeggen als je toch zeker van de zaak bent dan cancel je gewoon toch dat recht heb je nog..Respijt heet dat.

Maar goed dat is niet aan mij, vind het alleen lullig dat mensen gewoon worden misleid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowherebound123
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 18:39
Ik ben een ongelijfelijke mazzelpik!

Een jaar geleden sloot ik een 2 jarig contract af bij Hi, icm. eindeloos online bundel en Touch Diamond.

Aangezien ik volgende week voor een half jaar naar London vertrek voor een stage die tot April gaat duren, besloot ik vanmiddag Hi eens te bellen om te vragen of het mogelijk is mijn contract vroegtijdig te beeindigen of te pauzeren. Helaas ging dit niet, want ik heb geen studenten abonnement.

Maar meneer, uw contract is afgelopen Juli (na 1 jaar dus) al afgelopen! U kunt nu verlengen of opzeggen of een nieuw toestel kiezen!

Er is blijkbaar een fout gemaakt bij Hi waardoor het abonnement na 1 jaar al afgelopen was (en ik dus ook maar de helft van mijn Touch Diamond betaald heb :D). Ik heb het nog even nagekeken op mijn papieren contract, en ik had toch echt een 2 jarig abonnement. Mazzel dus!

Vervolgens ben ik gaan bellen om op te zeggen, met de gedachte na mijn stage wel opnieuw een contract af te sluiten. Afdeling opzeggingen rade mij echter aan om te verlengen naar een studentenabonnement en deze meteen op pauze te zetten voor 3 maanden, verder konden zij mij 3 maanden "gratis bellen" bieden (zolang het binnen de bundel valt natuurlijk). Ik heb toen gezegd hier even over na te denken en later terug te bellen.

Ik besloot dit te doen, dus een uurtje later belde ik naar afdeling contract verlenging. Ik legde mijn situati voor en zij dat een collega van hun mij 3 maanden gratis bellen had aangeboden.

Dan heeft u met een andere afdelinge gesproken, die kortingen kan alleen de afdeling opzeggingen doen, zal ik u doorverbinden?

Stelletje vuillakken :P Blijkbaar krijg je alleen kortingen als je eerst zegt dat je op wilt zeggen. Dus weize les, altijd zeggen dat je wilt opzeggen, niet verlengen!

Aangezien Hi nu nog geen telefoon in hun assortiment heeft die mij aan staat (ik wil graag een fatsoenlijk snelle android of de HD2) vroeg ik of het mogelijk was later pas een toestel te kiezen maar het abonnement nu al in te zetten. Dat ging helaas niet.

Ik heb het nu zo geregeld dat ik nu voor 1 maand een goedkoop "tussenabonement" heb, wanneer het toestel dat ik wil beschikbaar wordt kan ik het tussenabonnement meteen opzeggen en de telefoon bestellen :D (inclusief 3 maanden korting en gratis HD2).

Das nog een geluk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcthans
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 17:45
Ik vind het ook rot, Heb op de gsm.nl site gekeken, natuurlijk nergens een makkelijke manier van cancelen.
Heb niks getekend, maar er is wel een soort van contract gemaakt, hier staat nog geen handtekening op.

GSM.nl heeft wekenlang op de site gehad, 1 november.
Nu zegen ze 14 november.

Erg slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webgangster schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:29:
[...]

20 oktober ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Morgen komen ze hem hier brengen tussen 10 & 2. Voor een collega dan wel :) Ik heb m'n Hero al! :P
Zijn er al meer mensen die hem morgen krijgen??

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net op pdashop mijn nieuwe hd 2 besteld.

bij kpn daar was die gratis van af €27.50 p.m. + internet €9.50
maar het mooie is dat je naar 3 maande je abo kunt verlagen naar €21.50

dus dan kost die mij voor 2 jaar maar € 682.80 das p.m. €28.45

das toch echt niet duur!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 21:05
net gsmweb aan de tel gehad.

''wij krijgen hem als het goed is morgen binnen maar aangezien het een nieuw toestel is kan dat ook volgende week worden.''

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en morgen wordt die geleverd, die zijn wel snel bij de pdashop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:16:

Zelf heb ik een abo van Vodafone erbij besteld. Naar aanleiding van je post heb ik even gezocht en volgens mij kan dit dus bij vodafone ook (echter pas na 6 maanden en maximaal 1 stap omlaag). Dat scheelt toch weer 5*18 = 90 euro. Maar goed, dus alleen handig als je genoeg hebt aan een lager abonnement. Ik weet trouwens niet of dan andere actie voorwaarden komen te vervallen. Bij vodafone gaat het dan met name om de gratis voordeel sms blox gedurende 2 jaar, de overige delen van de actie zijn namelijk maar 6 maand geldig, dus dat komt goed uit met de termijn van 6 maanden waarna je kan verlagen. :P

Weet niet helemaal zeker tot hoeverre dit waar is, maar had het vluchtig op de site van typhone gelezen.
erik23 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:18:
net gsmweb aan de tel gehad.

''wij krijgen hem als het goed is morgen binnen maar aangezien het een nieuw toestel is kan dat ook volgende week worden.''

erik
Wat is dat nu weer voor slap gelul dan. "Omdat hij nieuw is kan het volgende week worden" 8)7 Het zal wel, ik had er eigenlijk toch niet op gerekend er dit weekend mee te kunnen spelen. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Cache op 05-11-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 23-09 19:54
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:27:
[...]

Ik heb net even gebeld, de UK versie verwachten ze pas volgende week.
Nu iets langer wachten, maar in de toekomst de updates wel sneller >:)
Bullshit natuurlijk 8)7 .....ook een NL toestel valt binnen de korste keren te flashen naar een UK versie en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:33:
[...]

Bullshit natuurlijk 8)7 .....ook een NL toestel valt binnen de korste keren te flashen naar een UK versie en andersom.
Ja flashen kan natuurlijk, maar niet legaal en met behoud van garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

Je kunt hem na 3 maanden niet verlagen naar 21.50. Dat is namelijk een actieprijs. Je kunt alleen verlagen naar de standaardprijs. Het abonnement van 21.50 kost over 3 maanden 26.75.
Had de vraag hier ook gesteld en ook bij GSMweb (waar de tel al gratis is bij een abbo van 21.50, maar dat terzijde) en hun antwoordden me bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom jij aan dat bedrag?
1e jaar
belbundel 27.50*3 = 82.50
belbundel 21.50 * 9 = 193.50
internet 7.5 *12 = 90

2e jaar
belbundel 21.50*12 = 258
internet 15 * 12 = 180 (12 maanden € 7,50 na 12 maanden € 15,00 )

aansluitkn 25

totaal 829

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
Net de belcompany weer gebeld, nu konden ze me ineens niet zeggen wanneer het toestel zou komen. Ben vervolgens in de winkel gaan vragen en daar verwachten ze nu ineens week 46/47...
Phonehouse wist ook nog niet wanneer ze hem binnen gingen krijgen en bij de mediamarkt stond nog niets in het systeem dus kan ook nog ff duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT

CodeIT

Code IT

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:58:
[...]

Hoe kom jij aan dat bedrag?
1e jaar
belbundel 27.50*3 = 82.50
belbundel 21.50 * 9 = 193.50
internet 7.5 *12 = 90

2e jaar
belbundel 21.50*12 = 258
internet 15 * 12 = 180 (12 maanden € 7,50 na 12 maanden € 15,00 )

aansluitkn 25

totaal 829
Internet kaan ook eerste jaar 2.50 euro en 2e jaar 10 euro per maand zijn (langzame versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Mochten er nog mensen in de buurt van rotterdam wonen..en hem vandaag nog willen hebben.

@pdashop.nl

Onze winkels
Nu op voorraad in:
* Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
rcthans schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:54:
Ik vind het ook rot, Heb op de gsm.nl site gekeken, natuurlijk nergens een makkelijke manier van cancelen.
Heb niks getekend, maar er is wel een soort van contract gemaakt, hier staat nog geen handtekening op.

GSM.nl heeft wekenlang op de site gehad, 1 november.
Nu zegen ze 14 november.

Erg slecht!
Had zelf ook eerst bij gsm.nl besteld, maar het is daar werkelijk een chaos dus geannuleerd. Dacht ik slim te zijn door bij 2call te bestellen, flikken die hetzelfde kunstje!!!!!! 8)7 |:( :'(

Dus toch maar gewoon wachten, maar schofterig blijf ik t vinden met die misleidende reclame. Mijn aboverlenging is wel in gang gezet en per 2 november ingegaan. Hierdoor is annuleren volgens mij niet meer mogelijk. Niet dat dat veel zin heeft aangezien ik toch moet wachten op UK-versie, maar gaat om het principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

Ik kan vanaf de 21e mn abo verlengen, dan zou ie wel volop beschikbaar zijn toch?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 12:54
Inpakbevestiging @ PDAShop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 23-09 19:54
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:47:
[...]

Ja flashen kan natuurlijk, maar niet legaal en met behoud van garantie.
Dan zou ik maar eens op xda kijken....tegenwoordig kun je flashen met behoud van orginele SPL dus gewoon garantie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

me too! tussen 9.00 en 13.00 kan ik hem ontvangen! ;-) ik ben zo blij dat ik voor PDAshop heb gekozen! die vertrouwede ik het beste. gelukkig had ik het bij het rechte eind! :9

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
same here :) . ha, ik voel me net een klein kind die wacht op sinterklaas... alleen is sinterklaas nu een werknemer van TNT en is het speelgoed vrij duur... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Ik zit zo te twijfelen of ik voor de 1jaars actie van telfort via gsmweb moet gaan, dat is gewoon erg goedkoop!
Iemand die mijn twijfel kan wegnemen?

Oja net T-mobile klantenservice gebeld, zij gaan de hd2 NIET leveren!

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vanavond via PDAshop.

Zojuist besteld en door mijn vrouw op gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Stampre schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:41:
Ik zit zo te twijfelen of ik voor de 1jaars actie van telfort via gsmweb moet gaan, dat is gewoon erg goedkoop!
Iemand die mijn twijfel kan wegnemen?
Kijk maar even naar de vorige pagina's, gsmweb bestaat al 10 jaar, ze hebben vrijwel onberispelijke service en bijna altijd zulke "te mooi om waar te zijn" deals.
Oja net T-mobile klantenservice gebeld, zij gaan de hd2 NIET leveren!
T-Mobile zelf niet nee, maar je kan hem wel gewoon bestellen bij gsmweb, PDA Shop, etc. dat heb ik immers gedaan. :)
(In Engeland leveren ze hem trouwens wel)
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste