Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Apie! schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:42:
Misschien een domme vraag, maar wat is - afgezien van de taal - het verschil tussen de UK en NL versie :?
Ben je van plan om in de toekomst je HD2 te flashen? Zo ja, dan is het wellicht handig om nu alvast aan een Engelse WM6.5 te wennen, want de meeste custom roms zullen WWE (World Wide English) zijn. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Dynamix op 29-10-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Surineeslander schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:23:
[...]

Ben je van plan om in de toekomst je HD2 te flashen? Zo ja, dan is het wellicht handig om nu alvast aan een Engelse WM6.5 te wennen, want de meeste custom roms zullen WWE (World Wide English) zijn. ;)
Maar ook meer als genoeg in het Nederlands... Hetzelfde dat als je een WWEkoopt dat je er een NLD overheen kunt flashen... De WWE custom ROM's komen bijna altijd als eerste uit, waarna er ps ROM's met andere talen komen.

Maar het verschil tussen beide; de taal. Verder (meestal) niets. Dus gewoon pakken wat jezelf het prettigste vind.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rcthans
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 17:45
Net een telefoontje van GSM.nl gehad, Ze leveren de HD2 aan het einde van de tweede week van november, of week 3 van november. Toch heel anders als de 1 november, waar ze eerst mee liepen te gooien.

Maarja eventjes geduld dan maar! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeitjeG
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-01-2022
@Rowdy.nl

Is het niet mogelijk om een UK-ROM over de NL-versie heen te flashen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01
Rowdy.nl schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:55:
[...]

Bij beide winkels op dezelfde plek als dat je je voordeel sms en je internet selecteert.... :)
hmm, ik zie de opties; voordeel sms blox, vodafone mobiel internet, onbeperkt naar vast blox, mobiel internet laptop.

En alleen bij vodafone mobiel internet krijg ik korting, de overige opties niet!

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

GeitjeG schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 20:10:
@Rowdy.nl

Is het niet mogelijk om een UK-ROM over de NL-versie heen te flashen??
Zou gewoon moeten kunnen, collega heeft afgelopen week zijn TouchPro 2 van NLD naar WWE geflashed en ik heb mijn Touch Pro (1) ook gewoon NLD gekocht @ Vodafone (branded) en al een paar keer van en naar WWE geflashed...
Vroegah, back in tha days ging dat wat lastiger door een CID lock (oid) maar dat is nu geen issue meer?
jra2k schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:18:
[...]
hmm, ik zie de opties; voordeel sms blox, vodafone mobiel internet, onbeperkt naar vast blox, mobiel internet laptop.

En alleen bij vodafone mobiel internet krijg ik korting, de overige opties niet!
Ik nu ook, dat was afgelopen week niet. Deze screenshots heb ik eergisteren gemaakt, toen ik ze doorstuurde naar mijn broertje... Met trial, zonder trial... (De tweede keuze optie van onder)

Wel jammer, ik wou ffkes wachten tot ie uit is, evem gaan spelen of dat wel wat voor me is, zo zonder tobo (laatste phones allemaal met tobo) en dan bestellen... Maar dit is dus weer 60 euri duurder... :/

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 20:12
rcthans schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:36:
Net een telefoontje van GSM.nl gehad, Ze leveren de HD2 aan het einde van de tweede week van november, of week 3 van november. Toch heel anders als de 1 november, waar ze eerst mee liepen te gooien.

Maarja eventjes geduld dan maar! >:)
Dat is weer best komisch aangezien ik gistermiddag navraag heb gedaan bij GSM.NL en ze me daar wisten te vertellen dat het toestel vanaf 4 november binnen zou komen en het dan "een paar dagen" zou duren voordat toestel verzonden wordt.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 08:24
Na alle topic's te hebben gelezen over de HD2 ben ook ik om en MOET ik hem hebben!
Ik zit alleen nog een half jaar voor het einde van mijn contract, is er een mogelijkheid dat je je abonnement voor de minimale termijn van 3 maanden kan verlengen?
Ik wil namelijk wel mijn nummer behouden die ik nu heb, ik heb mijn abonnement wel afgesloten bij een webshop (bestelmaar.nl).

[ Voor 11% gewijzigd door J_Velsink op 30-10-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je je provider zelf voor contacten, kan nagenoeg nooit als particulier, alhoewel het met bij VF weleens is gelukt!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
Hmm die had ik net al gebeld ja, en die hadden het toestel voorlopig niet zei de beste man.
Ik vrees dat het dan gewoon dubbele kosten worden voor een paar maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Rowdy.nl schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:23:
Ik nu ook, dat was afgelopen week niet. Deze screenshots heb ik eergisteren gemaakt, toen ik ze doorstuurde naar mijn broertje... Met trial, zonder trial... (De tweede keuze optie van onder)

Wel jammer, ik wou ffkes wachten tot ie uit is, evem gaan spelen of dat wel wat voor me is, zo zonder tobo (laatste phones allemaal met tobo) en dan bestellen... Maar dit is dus weer 60 euri duurder... :/
Bij simshop heeft hij een prijskaartje van €63,07 (gratis verzenden onder rembours) bij dezelfde combinatie. Je hoeft niet eens een trial te nemen en daardoor dus de kans te lopen dat je het vergeet op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Delirius schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:36:
[...]

Dat is weer best komisch aangezien ik gistermiddag navraag heb gedaan bij GSM.NL en ze me daar wisten te vertellen dat het toestel vanaf 4 november binnen zou komen en het dan "een paar dagen" zou duren voordat toestel verzonden wordt.... :?
Vanmorgen mailtje van GSM.nl ontvangen dat ene Patricia verwacht dat ze 'm in de loop van week 46 (9 - 15 november) kunnen leveren.

Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar iedereen roept daar maar wat?
CLB schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:58:
Moet je je provider zelf voor contacten, kan nagenoeg nooit als particulier, alhoewel het met bij VF weleens is gelukt!
Bij Vodafone kun je 6 maanden voor het einde van je contract verlengen... ;)
Cache schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:49:
[...]

Bij simshop heeft hij een prijskaartje van €63,07 (gratis verzenden onder rembours) bij dezelfde combinatie. Je hoeft niet eens een trial te nemen en daardoor dus de kans te lopen dat je het vergeet op te zeggen.
Klinkt erg goed!

[ Voor 16% gewijzigd door Rowdy.nl op 30-10-2009 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rowdy.nl schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:05:
Niet altijd, ligt aan je belgedrag, je connecties en via welke weg je wilt verlengen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
Rowdy.nl schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:05:
Dit houdt in bij Vodafone zelf neem ik aan en niet bij een webshop?
Heeft Vodafone dezelfde acties zoals de internetshops dan? 6 maanden korting op je abo en internet bijvoorbeeld?

[ Voor 15% gewijzigd door J_Velsink op 30-10-2009 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Mijn broer is verkoper @ Vodafone, in een shop, en die beweert dat 6 maanden voor einde van je contract verlengen standaard is. In de shop krijg je iig ook 6 maanden korting bij een 24 maanden abbo, en 3 maanden bij een 12 maanden abbo...

Op de website staat 4 maanden, echter loopt de website van Vodafone (iig volgens mijn broer) altijd zwaar achter...

@CJB, is er een reden dat je de laatste tijd alles in small reageerd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
Rowdy.nl schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:20:
Mijn broer is verkoper @ Vodafone, in een shop, en die beweert dat 6 maanden voor einde van je contract verlengen standaard is. In de shop krijg je iig ook 6 maanden korting bij een 24 maanden abbo, en 3 maanden bij een 12 maanden abbo...

Op de website staat 4 maanden, echter loopt de website van Vodafone (iig volgens mijn broer) altijd zwaar achter...
Aha dat zou wel mooi zijn!
Ik ga wel even langs de Vodafone shop om te kijken wat ze daar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Probleem is dat ze niet alle phones hebben en de phone's die ze wel hebben branded zijn... Naar wat ik gehoord heb is het erg onzeker of ze uberhaupt de HD2 gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Deze al gezien?

Meteen gebeld met 2call.nl en de mevr aan de lijn heeft dit nagevraagd en ze verwachten maandag de telefoon binnen en zouden dan daarna in 1-2 werkdagen aan de voordeur kunnen leveren......

Hoopvol of misleidend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Zou mooi zijn. De Phonehouse heeft ook nog steeds 1 november op hun website staan... :)
Ik wil nog 'm wel eerst even in m'n handen hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delirius, ik weet het niet. HTC heeft zelf aangegeven pas in week 46 uit te leveren :S

2call net gebeld en tegen mij zeiden ze: we leveren op zn vroegst eind volgende week. Je kunt niet reserveren, omdat HTC niet altijd even goed levert.

Ik heb hem gewoon al 4x gereserveerd bij diverse winkels/shops. wie hem als eerste heeft, heeft mij als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Ben toch bang dat we moeten wachten... :'( :X

Ik heb HTC vandaag gemaild en ook netjes antwoord gekregen.

Mail aan HTC
Hallo, Ik ben voornemens de nieuwe HTC HD2 aan te schaffen. Nu staat hij nog niet op de Nederlandse site van HTC, en de meeste providers hanteren een verwachte leverdatum van 13 november. Het bedrijf 2call zegt het toestel maandag binnen te krijgen en te kunnen versturen. Kunt u aangeven of deze informatie klopt, of ligt de leverdatum toch verder in november. Met vriendelijke groet,

Antwoord van HTC:
Dankuwel voor uw vraag over de HTC Touch HD2.

Wij hebben zelf nog geen officieel bericht mogen ontvangen wanneer dit toestel leverbaar zal zijn. De verwachte leverdatum die aan u gegeven wordt kunnen wij niet bevestigen noch ontkennen.
Dit kan ook een "stunt" zijn van 2call om klanten te trekken. Het lijkt mij persoonlijk een beetje vroeg aangezien hij ook nog niet in Engeland is uitgekomen.
Ik kan u enkel adviseren om de HTC website in de gaten te houden.
Delirius schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:12:
Deze al gezien?

Meteen gebeld met 2call.nl en de mevr aan de lijn heeft dit nagevraagd en ze verwachten maandag de telefoon binnen en zouden dan daarna in 1-2 werkdagen aan de voordeur kunnen leveren......

Hoopvol of misleidend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat-is-echt-klote.

Wil ik echt niet weten. Het is leuker om te denken dat ik hem dinsdag in mn handen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Leon1969 schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:15:

Dit kan ook een "stunt" zijn van 2call om klanten te trekken. Het lijkt mij persoonlijk een beetje vroeg aangezien hij ook nog niet in Engeland is uitgekomen.
[...]
Ben bang dat HTC toch gelijk heeft. Gisteren mail ontvangen van 2call waarin ze aangeven maandag NIET te kunnen leveren:
" Geachte heer/mevrouw,

De verwachting is dat het toestel medio volgende week geleverd kan worden. Dit is een landelijke indicatie die HTC heeft opgegeven.

Met vriendelijke groet,
"

Alleen toen ik bericht terug stuurde naar 2call met mededeling dat men op website en bij klantenservice toch echt zegt dat het vanaf maandag geleverd kan worden, kwam het antwoord:

"Geachte heer/mevrouw,

Medio volgende week kan dus inderdaad maandag zijn. De verwachting is dan ook dat het toestel dan kan worden verstuurd.

Nogmaals het is een landelijke release, nergens is het toestel eerder te verkrijgen...
"

Lijkt erop dat ze bij 2call wat problemen hebben met de weekindeling.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:35
J_Velsink schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:53:
Na alle topic's te hebben gelezen over de HD2 ben ook ik om en MOET ik hem hebben!
Ik zit alleen nog een half jaar voor het einde van mijn contract, is er een mogelijkheid dat je je abonnement voor de minimale termijn van 3 maanden kan verlengen?
Ik wil namelijk wel mijn nummer behouden die ik nu heb, ik heb mijn abonnement wel afgesloten bij een webshop (bestelmaar.nl).
Ik heb nog een abonnement tot eind juli bij t-mobile. Aangezien mijn e-ten m800 zichzelf regelmatig uitzet ben ik hard op zoek naar een nieuw toestel. Mijn oog is op de hd2 gevallen. Gezien het prijsverschil met en zonder abo, wil ik hem eigenlijk met abo (Vodafone 27,50) afsluiten.

Weet iemand hoe lang je het ingaan van het abonnement kunt uitstellen bij Vodafone. Ik kan me herinneren dat dit bij t-mobile 4 maanden kan. 4 maanden betekent dat ik slechts :? 4 maanden dubbele abonementen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:29
Zie de reactie van Rowdy.nl paar posts terug:
Mijn broer is verkoper @ Vodafone, in een shop, en die beweert dat 6 maanden voor einde van je contract verlengen standaard is.
Wellicht hangt 't er nog vanaf of je een 1-jarig of 2-jarig abonnement hebt. Telefoontje naar vodafone of langs de shop zou 't moeten ophelderen. :-)

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
Ik heb de HD2 bij phoneshop.nl besteld. hier staat sinds vandaag dat de telefoon binnen is! http://www.phoneshop.nl/telefoon/10698/htc-touch-hd-2-nl en er alleen nog een levertijd van 2 dagen is. Ik blijf hopen Hem Dinsdag in mijn handen te hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoop niet dat dit een grote stunt is van de phoneshop?!
zal toch vreemd zijn dat hun hem al hebben en de rest van de sites nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
Ik help je hopen, staat nl dezelfde tekst als bij 2call: Op voorraad bij de leverancier...
HTC zegt nog niets uitgeleverd te hebben.
1n5p3ct0r schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:02:
Ik heb de HD2 bij phoneshop.nl besteld. hier staat sinds vandaag dat de telefoon binnen is! http://www.phoneshop.nl/telefoon/10698/htc-touch-hd-2-nl en er alleen nog een levertijd van 2 dagen is. Ik blijf hopen Hem Dinsdag in mijn handen te hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 2call website lijkt ook wel sprekend op de phoneshop website.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phoneshop = 2call
Phoneshop is de fysieke winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
Sterker, 2call is Phoneshop. Kijk maar bij contactgegevens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
oeps, tegelijk gereageerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Ik heb zojuist de HD2 bij GSMWeb besteld, T-Mobile Relax 150 icm WnW Plus voor 1 jaar. (Ik weet nog niet hoeveel ik moet bij betalen, in ieder geval 205 euro of minder)
Voor degenen die een goede deal zoeken, T-Mobile Relax 150 icm WnW Standaard (30 euro per maand) voor 1 jaar moet je 205 euro bij betalen. (Totale prijs van contract samen met toestel is dan ongeveer 560 euro)

Verder zullen er ook wel een paar mooie deals met andere providers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is web and walk voldoende om youtube af te spelen?
laad je paginas snel genoeg op? iig even snel als met vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Web 'n Walk Standaard zal wel even moeten bufferen met Youtube, internet radio en gewone pagina's zullen redelijk snel gaan. (384Kbps down, 64 up)
Plus zal Youtube makkelijk aankunnen.

Het is theoretisch langzamer dan Vodafone (Plus: 1Mbps/384Kbps, Vodafone: 3.6Mbps/384Kbps) maar in realiteit komt Vodafone vrijwel nooit echt op deze snelheden en zit het bijna altijd op het niveau van T-Mobile, het grote voordeel van T-Mobile echter is dat het écht onbeperkt is (2GB, hierna wordt de snelheid naar de snelheid van Standaard gezet voor de rest van de maand, maar nog steeds onbeperkt), Vodafone heeft een redelijk vage Fair Use Policy, wat ongeveer op 400-750MB neerkomt, hierna zal je gewaarschuwd worden, en soms wordt zelfs de rest van je tegoed voor de maand verwijderd.

Maar natuurlijk is het wel zo dat in sommige gebieden T-Mobile redelijk slechte ontvangst heeft (Dus als je hier ervaring mee hebt zou ik je T-Mobile afraden en gewoon voor Vodafone of KPN gaan), je krijgt wel vrijwel altijd HSPA als je ontvangst hebt. (Een vriend van mij heeft een iPhone, hij kan het weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:30:
is web and walk voldoende om youtube af te spelen?
laad je paginas snel genoeg op? iig even snel als met vodafone?
Nee het is niet genoeg voor youtube, alhoewel indien je tijd hebt is alles mogelijk. Vodafone is sneller, dit bevestigd de snelheidsaanduidingen, aparte vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angelus20 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:54:
[...]

Nee het is niet genoeg voor youtube, alhoewel indien je tijd hebt is alles mogelijk. Vodafone is sneller, dit bevestigd de snelheidsaanduidingen, aparte vraag.
Wat ik daarmee bedoelde: met 8 MB adsl kan je even snel een pagina laden als met 20MB adsl
Mocht je echt wat langer moeten wachten voor Web and Walk dan is dat toch wel een reden om een snellere te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Oh, en nog iets, het toestel los:
http://www.gsmweb.nl/forms/los180.htm
513 euro, er staat "Vandaag besteld = Morgen in huis", ik heb zo mijn twijfels, maar wie weet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
M-en-M schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:09:
Oh, en nog iets, het toestel los:
http://www.gsmweb.nl/forms/los180.htm
513 euro, er staat "Vandaag besteld = Morgen in huis", ik heb zo mijn twijfels, maar wie weet! :)
Op zich apart dat gsmweb dit zegt, als officiële retailer van HTC (Klik) zou je mogen verwachten dat zij in ieder geval correcte info plaatsen.... Tenzij het ECHT waar is natuurlijk!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0HAN
  • Laatst online: 19:53
M-en-M schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:53:
Vodafone heeft een redelijk vage Fair Use Policy, wat ongeveer op 400-750MB neerkomt, hierna zal je gewaarschuwd worden, en soms wordt zelfs de rest van je tegoed voor de maand verwijderd.
Dat de Fair Use Policy nogal vaag is ben ik met je eens, maar met de limieten die je noemt ben ik het niet eens.
Af en toe ga ik over de 2GB heen en tot nu toe heb ik nog niet één keer iets gehoord van Vodafone.

[ Voor 13% gewijzigd door J0HAN op 31-10-2009 19:30 ]

 MacBook Pro M1 (2021)  Mac Mini (2011)  iPhone 12 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
J0HAN schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:48:
[...]

Dat de Fair Use Policy nogal vaag is ben ik met je eens, maar met de limieten die je noemt ben ik het niet eens.
Af en toe ga ik over de 2GB heen en tot nu toe heb ik nog niet één keer iets gehoord van Vodafone.
Beetje off topic, maar goed: het FUP-gebeuren is bij Vodafone (vooral) zichtbaar bij prepaid users met een internetblox.

[ Voor 3% gewijzigd door PinokkioTV op 31-10-2009 19:12 ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik heb net een 2jr verlenging aangevraagd Hi 30 + eindeloos online. Toestel 0 euro bij GSMWEB.

Eerst maar eens het contract afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
Kijk ik nou ergens overheen?
Of kun je de HD2 nou gratis bestellen voor 1 jaar Telfort 500 (€39.95 p/m)? http://www.gsmweb.nl/forms/tf181.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
J_Velsink schreef op zondag 01 november 2009 @ 11:44:
Kijk ik nou ergens overheen?
Of kun je de HD2 nou gratis bestellen voor 1 jaar Telfort 500 (€39.95 p/m)? http://www.gsmweb.nl/forms/tf181.htm
Dat is i.c.m. Surf en Mail Unlimited voor 10 euro per maand, dus in totaal 49,95 euro per maand.
(Totale prijs abo is dus ongeveer 600 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Ik heb net bij de PDAshop hem besteld met T-mobile verlenging relax 500 +sms maximaal en web & walk plus. voor 195,65

ik kon hem goedkoper vinden maar ik vertrouw deze site gewoon meer waardoor ik wel wat meer wil betalen..

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
M-en-M schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:00:
[...]

Dat is i.c.m. Surf en Mail Unlimited voor 10 euro per maand, dus in totaal 49,95 euro per maand.
(Totale prijs abo is dus ongeveer 600 euro)
Ja oké die 10 euro was ik eventjes vergeten, maar dan is het toch nog de goedkoopste aanbieding of weet jij nog een betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
J_Velsink schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:06:
[...]

Ja oké die 10 euro was ik eventjes vergeten, maar dan is het toch nog de goedkoopste aanbieding of weet jij nog een betere?
Ja, die ik een stukje boven had genoemd:
http://www.gsmweb.nl/forms/tm181.htm
1 jarig T-Mobile Relax 150 samen met Web 'n Walk Standaard, samen 29,95 euro per maand, 208 bij betalen, totale kosten zullen dus iets van 560 euro zijn.
(Ik heb deze besteld, alleen dan met WnW Plus in plaats van Standaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
M-en-M schreef op zondag 01 november 2009 @ 13:46:
[...]

Ja, die ik een stukje boven had genoemd:
http://www.gsmweb.nl/forms/tm181.htm
1 jarig T-Mobile Relax 150 samen met Web 'n Walk Standaard, samen 29,95 euro per maand, 208 bij betalen, totale kosten zullen dus iets van 560 euro zijn.
(Ik heb deze besteld, alleen dan met WnW Plus in plaats van Standaard)
Ik denk dat ik voor dit ga:
1 jarig telfort 300 abo (€ 24,95 p/m) + internet (€10 p/m) is dus 34,95 x 12 = € 419 + € 101 bijbetalen dan kom je in totaal op € 520.
Iemand hier ervaringen met Telfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 12:54
J_Velsink schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:24:
[...]

Aha dat zou wel mooi zijn!
Ik ga wel even langs de Vodafone shop om te kijken wat ze daar zeggen :)
Volgens hun site is het 4 maanden (http://www.vodafone.nl/pr...ten/abonnement_verlengen/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeitjeG
ff beetje off-topic @ J_Velsink: Maar volgens mij accepteert Telfort nog geen streaming bij hun internetabo...

@ J_Velsink hieronder: Je kunt ze geloof ik wel bekijken, maar betaal daar behoorlijk extra voor. Zie hier in voorwaarden bij punt 14.9. Dit is een vrij oude versie, maar staat nog wel op de Telfort site... Ik kon ook geen duidelijke nieuwe vinden...

edit: Het is gewoon niet duidelijk, in de nieuwste voorwaarden wordt streaming niet meer expliciet genoemd bij oneigenlijk gebruik, maar ook niet bij toegestaan gebruik. Zie ook hier.

[ Voor 90% gewijzigd door GeitjeG op 01-11-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
Officieel klopt dit maar de medewerker aan de telefoon vertelde mij dat het wel eerder kon.
Ze hadden/hebben de HD2 alleen nog niet, de medewerker kon mij dus geen aanbieding doen..
GeitjeG schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:05:
ff beetje off-topic: Maar volgens mij accepteert Telfort nog geen streaming bij hun internetabo...
Dit houd dus in dat ik geen filmpjes op youtube zou kunnen bekijken?

[ Voor 25% gewijzigd door J_Velsink op 01-11-2009 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
Foutje..

[ Voor 95% gewijzigd door J_Velsink op 01-11-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
GeitjeG schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:05:
ff beetje off-topic @ J_Velsink: Maar volgens mij accepteert Telfort nog geen streaming bij hun internetabo...

@ J_Velsink hieronder: Je kunt ze geloof ik wel bekijken, maar betaal daar behoorlijk extra voor. Zie hier in voorwaarden bij punt 14.9. Dit is een vrij oude versie, maar staat nog wel op de Telfort site... Ik kon ook geen duidelijke nieuwe vinden...

edit: Het is gewoon niet duidelijk, in de nieuwste voorwaarden wordt streaming niet meer expliciet genoemd bij oneigenlijk gebruik, maar ook niet bij toegestaan gebruik. Zie ook hier.
Jep ik zie het, ik denk toch dat het beter is om voor de aanbieding te gaan die M-en-M plaatste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
J_Velsink schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:44:
[...]

Jep ik zie het, ik denk toch dat het beter is om voor de aanbieding te gaan die M-en-M plaatste..
Wel één ding, het WnW Standaard is behoorlijk langzaam (384Kbps down, 64Kbps up), dus YouTube filmpjes zullen wel even moeten bufferen, internet radio gaat met gemak, verder is het wel gewoon onbeperkt (Geen FUP).

Als je dit een probleem vindt kan je gewoon voor Plus gaan, kost 5 euro meer per maand maar je krijgt dan wel veel sneller internet en Mobiel TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
M-en-M schreef op zondag 01 november 2009 @ 15:55:
[...]

Wel één ding, het WnW Standaard is behoorlijk langzaam (384Kbps down, 64Kbps up), dus YouTube filmpjes zullen wel even moeten bufferen, internet radio gaat met gemak, verder is het wel gewoon onbeperkt (Geen FUP).

Als je dit een probleem vindt kan je gewoon voor Plus gaan, kost 5 euro meer per maand maar je krijgt dan wel veel sneller internet en Mobiel TV.
Kan ik de Plus versie eventueel later nog aanzetten als blijkt dat ik WnW toch niet voldoende vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:29
J_Velsink schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:02:
[...]

Kan ik de Plus versie eventueel later nog aanzetten als blijkt dat ik WnW toch niet voldoende vindt?
Bij mij kon dat wel. Toen ik vorig jaar de touch pro (los) kocht, had ik nog 8 maand te gaan op mijn t-mobile abbo. Ik had WnW normaal maar vond het te traag voor mijn nieuwe foon. Ik kon toen WnW plus nemen, en dat was dan voor de rest van mijn contractduur (dus niet een nieuw los contract ofzo).

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

J_Velsink schreef op zondag 01 november 2009 @ 16:02:
[...]

met 2 klikken op de T-mobile site kan je dat veranderen..

Ik heb gebeld vandaag naar de PDAshop omtrent de uitlevering van de HD2.
En zij zeggen afspraken gemaakt te hebben met HTC dat ik(wij) vrijdag de HD2 in de brievenbus kan ontvangen.

nou ja nog een paar dagen dan ;-)

[ Voor 28% gewijzigd door darkphoenix op 01-11-2009 20:07 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
darkphoenix schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:05:
[...]

met 2 klikken op de T-mobile site kan je dat veranderen..

Ik heb gebeld vandaag naar de PDAshop omtrent de uitlevering van de HD2.
En zij zeggen afspraken gemaakt te hebben met HTC dat ik(wij) vrijdag de HD2 in de brievenbus kan ontvangen.

nou ja nog een paar dagen dan ;-)
Geloof ik graag, denk dat PDAshop de grootste leverancier is van deze telefoons in Nederland.
ik vindt het iig erg fijn want ik heb hem afgelopen week gepreorderd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolgen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-05 08:49
vreemd dat naar aanleiding van een bericht op facebook in engeland de telefoon al geleverd is
weliswaar aan een bekende engelsman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel bij verschillende winkels besteld en niet bij webshops. Zal dat in levertijd nog uitmaken / ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Laatst online: 01-05 17:46
Heeft iemand al enig idee in welke winkel deze telefoon als eerste komt te liggen zodat ik hem zelf even kan proberen.? En wat deze datum zal zijn.. (belcompany etc.)

Mvg Jordi

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is belcompany de eerste. De phonehouse heeft het over 1 november, maar heeft nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Vrijdag even langs de BelCompany (in Oosterhout NB) gelopen en gevraagd wanneer ze de HD2 verwachten. "Staat voor week 45 gepland, meneer"... Kan dus ook week 46 worden, we shall see :)

[ Voor 12% gewijzigd door Dynamix op 02-11-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batskoning schreef op maandag 02 november 2009 @ 11:10:
Heeft iemand al enig idee in welke winkel deze telefoon als eerste komt te liggen zodat ik hem zelf even kan proberen.? En wat deze datum zal zijn.. (belcompany etc.)

Mvg Jordi
Iig op 6 en 7 nov bij de PDAshop. Het zal wel de gereviewde versie zijn.
http://www.pdashop.nl/htc-demodagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:25:
[...]

Iig op 6 en 7 nov bij de PDAshop. Het zal wel de gereviewde versie zijn.
http://www.pdashop.nl/htc-demodagen
Ja ik las het, aankomend weekend ben ik in tilburg en eindhoven ligt daar niet zo gek ver vandaan..
Misschien dat ik even kom kijken..

Maar vind het toch maar krom, iedereen zal wel zeker van zijn zaak zijn om deze telefoon te pre-orderen maar ik wil er graag zelf even mee spelen voordat ik hem goed en wel bestel. Daarom hoopte ik ook dat ik hem in de handen kon hebben voor de verkoop, maar dat gaat blijkbaar niet lukken. Misschien hadden ze dit anders aan kunnen pakken..

Maar het kan nog deze week :) Ik verwacht eigenlijk dat hij woensdag wel in de winkels komt te liggen..
Hij staat ook als status hier binnen 5 werkdagen, niet over 5 dagen ;)

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

PDAshop is vrij zeker van zijn zaak dat hij vrijdag in de bus ligt..

we shall see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij PDAshop of bij ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit verklaart wellicht waarom pas op woensdag de telefoon geleverd kan worden.
Ik vermoed dat HTC Benelux al in voorraad heeft en na de officiele launch pas gaat leveren.

http://www.reghardware.co.uk/2009/11/02/htc_hd2_launch/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
darkphoenix schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:00:
PDAshop is vrij zeker van zijn zaak dat hij vrijdag in de bus ligt..

we shall see
Als je hem nu besteld ligt hij dan vrijdag bij mij in de bus, of word hij dan verstuurd zodat je hem maandag hebt..

OFF TOPIC: Bij sommige filmpjes op youtube vertellen ze dat er winmo 6.5 op staat en dan zie je als home screen die grote klok en de widgets etc. Ik dacht dat winmo 6.5 juist een vernieuwd home screen heeft ( die ik overigens heel lelijk vind en niet functioneel). Als dit het geval is, is het dan mogelijk om op winmo 6.5 het 6.1 (klok,widgets) home screen erop te krijgen.?

Iemand enig idee wanneer er een brando screenprotector beschikbaar is.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze het al in voorraad zouden hebben, zou dat kunnen. Als HTC dan pas begint met uitleveren, kan het nog wel even duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Batskoning schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:21:
[...]

Als je hem nu besteld ligt hij dan vrijdag bij mij in de bus, of word hij dan verstuurd zodat je hem maandag hebt..

OFF TOPIC: Bij sommige filmpjes op youtube vertellen ze dat er winmo 6.5 op staat en dan zie je als home screen die grote klok en de widgets etc. Ik dacht dat winmo 6.5 juist een vernieuwd home screen heeft ( die ik overigens heel lelijk vind en niet functioneel). Als dit het geval is, is het dan mogelijk om op winmo 6.5 het 6.1 (klok,widgets) home screen erop te krijgen.?

Iemand enig idee wanneer er een brando screenprotector beschikbaar is.?
offtopic:
Windows Mobile heeft in 6.1 en 6.5 hetzelfde scherm.

Echter, de grote klok waar jij het over hebt is de toevoeging van HTC. Op de oude telefoon TouchFlo en TouchFlo 3D. In de huidige interface is dat Sense. (Ze lijken in grote lijnen sterk op mekaar)

De 'nieuwe' interface van 6.5 waar jij het over hebt, (Zune achtige interface) dat is net als bijvoorbeeld de kalender, de berichtjes, de klok etc etc in 6.1; gewoon een 'item' wat je op je homescreen hebt.

Nieuw aan 6.5 is oa dat het meer gericht is op vingergebruik, en dat merk je weer aan bijvoorbeeld dat honinggraat hoofdmenu en vaak iets groter knoppen...

Dus, bottom line; no sweat; je kunt er hetzelfde mee doen als de 6.1 versie...

Edit, screenshotjes ter verduidelijking. Zie dat in alle screenshots bovenaan een balk zit met een startknop, en onderaan twee knoppen die vaak aan hardwareknoppen op de telefoon gelinkt zijn. Alles daartussen is een 'item'. ;)

Windows Mobile 6.1 homescreen met items
Windows Mobile 6.5 homescreen item
HTC TouchFlo
HTC Sense

.

[ Voor 21% gewijzigd door Rowdy.nl op 02-11-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Rowdy.nl schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:34:
[...]

offtopic:
Echter, de grote klok waar jij het over hebt is de toevoeging van HTC. Op de oude telefoon TouchFlo en TouchFlo 3D. In de huidige interface is dat Sense. (Ze lijken in grote lijnen sterk op mekaar)
Ik snap wat je bedoeld, alleen mijn vraag is iets simpeler, mijn vraag is alleen als ik de htc hd2 maandag in huis zou hebben en hem dan aan zet, komt dan die grote klok/widgets scherm ervoor of het vernieuwde scherm.

Afbeeldingslocatie: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:46WAwQEIPy9cQM:http://www.pdashop.nl/images/product/85246/htc-hd2.jpg
Of
Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:9idSU0wQyqojzM:http://tech-mania.com/wp-content/uploads/2009/09/WindowsMobile6.5Build23041-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bovenstaande. de onderste is winmo6.5 ZONDER TF3D. HTC levert altijd MET TF3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:49:
bovenstaande. de onderste is winmo6.5 ZONDER TF3D. HTC levert altijd MET TF3D
Thanx for quick answer :9~

Dus als ik het goed begrijp, is winmo 6.5 eigenlijk wel de onderste afbeelding maar omdat HTC TF3D heeft veranderd de homescreen niet, alleen de menu's etc en als ik het goed heb wel een nieuw lock screen.?

[ Voor 18% gewijzigd door Liber8 op 02-11-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Batskoning schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:54:
[...]

Thanx for quick answer :9~

Dus als ik het goed begrijp, is winmo 6.5 eigenlijk wel de onderste afbeelding maar omdat HTC TF3D heeft veranderd de homescreen niet, alleen de menu's etc en als ik het goed heb wel een nieuw lock screen.?
De bovenste zie je, de onderste is ook aanwezig. Start > Settings > Home. Dan tabblad Items kiezen.
Daar zie je dan een hele reeks items staan, waaronder Sense (oid) en Windows Default.

Sense zal aangevinkt zijn als je 'm net uit de doos haalt. (bovenste afbeelding) Zet je dat vinkje uit en zet je dat bij Windows Default aan, heb je de onderste indeling... ;)

Edit:
De HD2 heeft geen TouchFlo3D, maar Sense. (lijkt erop, maar heel anders)

Jouw tweede afbeelding is Windows Mobile standaard, net als het lock screen, het startmenu met honinggraat structuur.

HTC heeft die 'grote klok' toegevoegd als vervanging voor de standaard 'Zune interface' van Microsoft. Ook hebben ze een aantal aanpassingen gemaakt zodat het geheel wat vingervriendelijker is, en wat handigheden in zaken zoals volumeregelingen, het telefoongedeelte en nog veel meer.

Maar maybe dat je beter in het hoofdtopic kunt gaan lezen. Direct na de TS wordt bijvoorbeeld een hoop gediscussieerd over Sense. Da's maybe interessant om een goed beeld te vormen.

[ Voor 33% gewijzigd door Rowdy.nl op 02-11-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 13:11:
Dit verklaart wellicht waarom pas op woensdag de telefoon geleverd kan worden.
Ik vermoed dat HTC Benelux al in voorraad heeft en na de officiele launch pas gaat leveren.

http://www.reghardware.co.uk/2009/11/02/htc_hd2_launch/
Inderdaad ik verwacht dat hij 5 november in de bus ligt als je hem besteld heb of 5 november verstuurd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
Net GSMWEB aan de lijn gehad: levertijd 14 nvember

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

bij ons! de koper dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Sathumax schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:44:
Net GSMWEB aan de lijn gehad: levertijd 14 nvember
Ik snap dan echt niet dat bijvoorbeeld een gsmweb blijft adverteren met "vandaag besteld = morgen in huis" en "introduktie: oktober 2009". Mag dit zomaar en valt dit onder de noemer "marketingtechnisch"??

Mij lijkt dat je op dergelijke manier een hoop klanten lokt, waarvan er wellicht een aantal afhaken omdat toestel toch niet op voorraad is, maar er toch een aantal ook gewoon rustig blijven wachten en gsmweb met de eer (lees: provisie) strijkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeitjeG
Vandaag zei GSMweb inderdaad ook tegen mij 14 november, dus iig eenduidig :) . Er zijn er genoeg besteld zei ze ook. Ze kon echter vertraging niet uitsluiten :P . Zal ook eens wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 21:32
Dit lijkt me een erg goede deal bij GSMwijzer. Ik bel weinig, dus dit is een Hi Online abbo voor 2 jaar met 75 belminuten en SMS 150.

Prijs per maand € 15,- Actietarief per maand € 13,95 (Looptijd actietarief: gehele contractduur)
Hi Eindeloos Online (€ 9,95 p.m.) 12 maanden € 2,50 per maand
Hi Eindeloos Online XtraSnel (€ 14,95 p.m.) 12 maanden € 7,50 per maand

HTC Touch HD 2 Black voor € 228,- als ik Hi Eindeloos Online XtraSnel neem.

Dus maandelijks kost het €28,80 (zonder de 12 maanden korting) en €25/maand inclusief alle kortingen bij het snelste Internet pakket.

Er geldt geen starttarief en de gesprekken worden per minuut afgerekend
Je beltegoed is 1 maand houdbaar

Hi=KPN dus kwaliteit is goed. Wat vinden jullie?

Voordeel van in de Hi winkel (Hi Bel & Sms):

Gesprekken worden per seconde afgerekend. Gesprekken korter dan een minuut worden berekend voor een hele minuut.
Je beltegoed is 2 maanden houdbaar: het restant wordt gebruikt nadat je volgende maandtegoed op is.

p.s. maakt de HD2 wel gebruik van zo'n snel Internet, of is de goedkopere net zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
p.s. maakt de HD2 wel gebruik van zo'n snel Internet, of is de goedkopere net zo goed?
Je kunt je beter afvragen of Hi/KPN wel gebruik maakt van de snelheid die het toetsel aan kan :9
En dat antwoord is uiteraard: NEE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Ik zag bij gsmweb.nl aanbieding met een hd2 en 500 minuten voor 1 jaar. Zoals al eerder hier genoemd is het internet bij telfort niet heel snel. Aan de andere kant, beetje surfen enzo kan altijd. Vind het eigenlijk wel prettig dat ik na een jaar er weer af kan. Pff moelijk keuzes maken. ( heb nu een p3300 met 400 belminuten voor 44.95 bij t-mobile...

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 07:28
@ Honey

Heb je al eens gekeken op GSMWEB volgens mij ben je dan goedkoper uit.

[ Voor 61% gewijzigd door markmart33 op 03-11-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Zie nu dat bij 2call de levertijd is opgeschoven van 2 naar 10 werkdagen??!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Delirius schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:15:
Zie nu dat bij 2call de levertijd is opgeschoven van 2 naar 10 werkdagen??!?!?!
Geldt alleen voor de Engelse versie. Bij pdashop staat deze ook een week later gepland, dus al met al lijken de levertijden bij deze shops dus wel overeen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Surineeslander schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:25:
[...]

Geldt alleen voor de Engelse versie. Bij pdashop staat deze ook een week later gepland, dus al met al lijken de levertijden bij deze shops dus wel overeen te komen.
Klopt, maar tot en met gisteren stond ook bij de UK-versie een levertijd van 2 werkdagen. Heb 'm namelijk zelf vrijdag besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 16:50
Heb vandaag gevraagd bij 2call.nl wanneer ze m gaan leveren.
Reactie:

Geachte heer/mevrouw,

Wij verwachten toestel vandaag, uiterlijk morgen binnen te gaan krijgen.

Met vriendelijke groet,
Bart
2Call B.V.

Edit 2:
Ik heb m ge-pre-orderd, dus ik verwacht m eind deze week wel binnen te hebben. Maar misschien hebben ze meer orders gekregen dan telefoons en dat daardoor de levertijd voor nieuwe orders oploopt.

[ Voor 32% gewijzigd door siem123 op 03-11-2009 12:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
Ik denk dat ie niet eerder uitgeleverd mag worden dan komende vrijdag getuige het mailtje van PDAshop.
Had de vraag gesteld of ik hem donderdag al kon halen omdat ze zeggen dat ie vrijdag bezorgd zou worden (dan wordt ie dus donderdags al afgezonden), maar kreeg dit antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

U kunt hem dan ook uitsluitend pas de 6de in 1 van onze winkels komen ophalen.
Wij hebben enkel het recht om de 6de pas de HTC HD2 NL te leveren.

Ik weet waar ik ben vrijdag :P :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Leon1969 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:53:
Ik denk dat ie niet eerder uitgeleverd mag worden dan komende vrijdag getuige het mailtje van PDAshop.
Had de vraag gesteld of ik hem donderdag al kon halen omdat ze zeggen dat ie vrijdag bezorgd zou worden (dan wordt ie dus donderdags al afgezonden), maar kreeg dit antwoord:

En dan maar hopen dat ze er voldoende op voorraad hebben die vrijdag, ik ben ook van plan op daar te staan maar ik denk dat ik al 's ochtends ga, voor de zekerheid...

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
Ik heb net telefonisch besteld bij de PDA shop. Hij gaf aan dat er ruim voldoende binnen zullen komen. Maar omdat ik absoluut zeker wil zijn dat ik van het weekend kan 'spelen' heb ik er 1 gereserveerd op naam.

Grappig, we (ik) zijn net kleine kinderen... :+ Hebbe hebbe hebbe, en na 2 weken is het leuke/nieuwe er al weer van af. Voelt een beetje als een deja-vu als toen ik mijn Diamond kocht (die dus nu vervangen wordt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 21:32
markmart33 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:42:
@ Honey

Heb je al eens gekeken op GSMWEB volgens mij ben je dan goedkoper uit.
Ik ben de website wel tegengekomen tijdens het zoeken, maar eigenlijk meteen verder gegaan, gezien het schreeuwerige en lelijke layout. Het kwam heel goedkoop over, maar dan op een andere mannier en dacht zo zal de service ook wel zijn. :) Maar GSMWEB is wel goed dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Leon1969 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:53:

Hmm ik heb net een mailtje verstuurd naar de pdashop..

Beste pdashop,

Ik ga vrijdag naar de demo dagen in eindhoven voor de htc hd2, als ik hem nu
via jullie site bestel kan ik hem toch vrijdag ophalen.?
Dat las ik iig op tweakers in het forum dat anderen dat wil konden..

Mvg, Jordi Gijsbers

Mail pdashop:

Geachte heer Gijsbers,

Bij ons is dat helaas niet mogelijk. Als u op onze website op de knop klikt om het toestel in uw winkelmandje te doen, dan ziet u in het volgende scherm ook de optie om het toestel op te halen niet beschikbaar is. Pre-Orders zijn helaas niet af te halen in de winkel. U kunt deze alleen thuis laten bezorgen. U kunt vrijdag in de winkel uiteraard wel een HTC HD2 aanschaffen.

Dus ik snap niet hoe jij hem wil ophalen op vrijdag...

Mvg Jordi Gijsbers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
Ik wilde ook via de site pre-orderen en dan daar ophalen, en dat lukte inderdaad niet. Toen heb ik ze gemaild hoe ik dat kon oplossen en ik werd binnen een kwartier na mijn mailtje gebeld.

Kan inderdaad niet via de site, maar hij heeft telefonisch het toestel gereserveerd en ik heb een ordernummer gekregen waarmee ik vrijdag direct naar de infobalie kan om het toestel op te halen. In de bevestiging staat de gewone prijs (500 nog wat), maar ik moet legitimatie etc meenemen en dan kan ik daar direct mijn abonnement verlengen en het toestel tegen de gereduceerde abonnementsverlengingsprijs meenemen.

Ik zou ze gewoon nog eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Dat zou inderdaad wel kunnen, maar ik neem aan dat ik hem niet hoef te reserveren voor vrijdag.
Dan kan ik hem nog rustig eens zelf bekijken en dan alsnog beslissen wat ik doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
honey schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:59:
[...]

Ik ben de website wel tegengekomen tijdens het zoeken, maar eigenlijk meteen verder gegaan, gezien het schreeuwerige en lelijke layout. Het kwam heel goedkoop over, maar dan op een andere mannier en dacht zo zal de service ook wel zijn. :) Maar GSMWEB is wel goed dus?
Yep, heb ik intussen al drie mobieltjes van gehaald (2 voor mezelf, 1 voor m'n vriendin), prima service, snel afgehandeld, vrijwel altijd het goedkoopste en geen sim-lock op de mobieltjes. :)
Inmiddels ook de HD2 daar besteld.

Inderdaad, de lay-out is lelijk, maar wel lekker simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Iemand al enig idee wanneer de hd2 op GSMWEB beschikbaar is.? Ik las volgens mij hier op het forum 2e week november ?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeitjeG
@ Batskoning: Verwachte leveringsdatum GSMweb: zie een paar posts hierboven: 14 nov. Ze leveren voor zover ik weet alleen de NL versie.

GSMweb is volgens mijn zoektocht inderdaad de goedkoopste. En van de abo's is Telfort meestal het voordeligst. Ik ga denk ik voor 1 jaar Telfort 200 icm met de HD2. Na 1 jaar verlengen met een simonly abo van Telfort is zelfs nog voordeliger dan meteen een 2-jarig abo afsluiten icm met de HD2! Da's gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Gsmweb heeft mij gisteren verteld dat ze vanaf vandaag zouden gaan leveren. Maar of dat waar is gezien de andere posts?

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twc02
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 10:04
GeitjeG schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:45:
@ Batskoning: Verwachte leveringsdatum GSMweb: zie een paar posts hierboven: 14 nov. Ze leveren voor zover ik weet alleen de NL versie.
Leveren idd alleen de NL versie. Is het mogelijk om zelf een Engelse versie te installeren?
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste