Man man wat is dit een KAPOT lekkere phone..DAMNNNN!!!
Probleem met de audiomanager wat ik in het begin had, werd waarschijnlijk veroorzaakt door mijn 16GB kaartje.
Heb alles op mijn pc overgezet en daarna geformatteerd.
Daarna in het toestel nog een keer en nu werkt het.
Dennis@HTC thx man voor de tip!!!
Veel mensen hier al helemaal into de HD2 lol.
Het toestel naar een paar dagen in gebruik te hebben;
Plus Punten:
1. Scherm grote en resolutie
2. Touchscreen bediening
3. Internetten nog nooit zo snel gehad
4. Bel kwaliteit/Handsfree (zeer goed imho)
5. Camera ( na aanpassen van instellingen)
7. HTC Sense
Min Punten:
1. Accudrain...1 dag max (acceptabel mag beter)
2. Flash geheugen (minder dan aangekondigd!)
3. 2 browsers
4. Oogverblindende Flitser (energie slurper)
Bij de minpunten staat de accu op de eerste plaats want dat is het enigste waar ik echt van baal.
Waarschijnljk is het eerst een paar keer opladen, maar schokbarende verschillen zullen dat echt niet zijn.
Waarschijnlijk met een goede update verbetering.
WM6.5 tja ik had eerlijk gezegd grote twijfels, Windowsmobile is soms complex (spv500 en Vario tijd) en dan bedoel ik te zeggen is, meer in de trent van pffffffff ik wordt niet goed van dit apparaat.
Het traag worden, vastlopen en crashen.Maar dat is ook ergens weer een charme, tweaken en finetunen net zolang tot je jouw ideale WM smartphone heb.
Dus met de komst van de HD2 heb ik lang tijd besteed aan het lezen van reviews en youtube kijken ( gevoed door M-en-M).
Tot afgelopen vrijdag..de NL release.PDA shop en HTC hadden toen ook net de HTC DEMO dagen.
Heb hem toen opgehaald en ben gelijk aan de slag gegaan.
Al kwijlend van genot ogen zo groot als knikkers, zit ik te genieten en te ontdekken wat wat is en mogelijk is.
Niet te denken aan wat nog moet komen, WM7 wordt het nog meer kwijlen of deceptie..lol.
De HD2 is en niet omdat hij nieuw is, The Best WM phone ever out of the Box .
Snelheid, weergave i.c.m.het capacitieve scherm zijn al 3 redenen genoeg om hem te nemen.
Voor mij was Internet,mail,navigatie,multimedia (hoe uitgebreider hoe beter) en een goede agenda eigenlijk mijn grootste wensen en eisen.
En de HTC HD2 kan dit alles goed snel en met het grootste gemak.
Als ik mijn taakbeheer open, zeker de eerste 2 á 3 keer schrok ik van de openstaande apps en toepassingen. Maar het besef daarna is wel jeetje dat hij niet trager wordt of vast loopt.
Het HTC Sense is The Icing on the cake!!!
Gimmick of niet het is wel een kick om te bladeren in je foto of muziek albums I.p.v. met een stylus of via verkenner...heen en weer te gaan.
Conclusie tot dusver;
HTC HD2 is een topper, een Formule 1 die nog gefinetuned moet worden.
Hopelijk maken HTC en Microsoft ook waar wat ze zeggen, met de Hardware en de touch vriendelijke WM6.5 is dat zeker gelukt.
De iPhone 3GS is wat het is (niks mis mee), HD2 heeft zoals de iPhone's en menig Nokia en Android telefoon last van kinderziektes. Waarvoor de remedie(s) in de maak zijn of onderweg naar de HD2.
Time will tell , in the meantime I'll be learning...to figure out this phone!!!