HTC HD2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.895 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
..Appelsap schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:41:
[...]

De gegevensverbinding uitzetten verbreekt alleen de verbinding op dat moment. Het apparaat zal opnieuw een verbinding maken om bijvoorbeeld het weer te updaten.

Tip: ik weet niet of het voor de HD2 ook werkt (de mijne wordt vrijdag bezorgd), maar je kunt het tooltje 'NODATA' proberen van Modaco, dat werkt iig op mijn HD prima, daarmee kun je dataverbindingen uitzetten, erg handig als je je dataverkeer wilt blokkeren en wel wilt blijven bellen.

En wat je kosten betreft, dat kun je bij je provider opvragen denk ik.
Ben echt wel van plan om internet te nemen natuurlijk :)
Heb het touwens al voor elkaar heb bij draadloze verbinding heel het t-mobile internet profiel verwijderd sindsdien staat hij alleen nog op 3G t-mobile en schakeld niet meer naar data overdracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Weet iemand misschien hoe ik ervoor kan zorgen dat opera altijd een desktop versie van een site toon i.p.v. een mobiele weergave ?

Wat ik al heb gedaan:

Bij opera:config en dan bij User Prefs bij Custum User-Agent de volgende string ingevuld:Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.3) Gecko/20090824 Firefox/3.5.3 (Heeft niet geholpen)

Bij opera:config en dan bij User Agent: Spoof UserAgent ID op 2 gezet (stond op 1)...heeft niet geholpen.

En uiteraard staat er bij instelingen, weergave de optie mobiele weergave uitgevinkt !!

Zie ik iets over het hoofd ? Of weet iemand een ander oplossing ? een leuk cabje misschien ? :)

Ik heb iexplorer geprobeerd en deze geeft wel desktop versie van site's die ik bezoek.String van iexplorer geprobeerd bij opera...heeft ook niet geholpen. Dus moet ik het ergens anders gaan zoeken ?

[ Voor 13% gewijzigd door bamoah op 11-11-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02 20:14
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:54:
Question:
Is het ook mogelijk nieuwe "tabs" te downloaden (zo ja; worden deze ook al in redelijke aantallen aangeboden)? Een groot gemis vind ik bij de HD2 het gebrek aan widgets.
Ik zou graag RSS feeds van Nu.nl op mijn homescreen willen hebben (of als tab). En inplaats van een twitter tab een wie-wat-waar tab voor Hyves...

De Hero is in die zin toch echt wat interactiever.
Ik vraag me inderdaad ook af of je tabs kunt wijzigen. Heb namelijk zelf weinig tot geen kennis van HTC of WM.
Zo'n twitter tab vind ik namelijk wat overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Volgens mij kan je die wel weghalen, want bij meerdere reviews viel het me op dat Twitter er niet eens tussen stond. Voor mij hoeven die stocks bijvoorbeeld weer niet, boeit me niks :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt idd tabs aan en uit zetten.

Volgens mij kan je geen tabs toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:10
Overigens levert gsmweb bij de NL versie ook een 2GB microSD kaartje inclusief adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
-Magnat- schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:51:
Vind het best prettig werken WM maar om applicaties te installeren en beheren vind ik Symbian vele malen makkelijker.
Ook kun je in symbian alle programma's makkelijk afsluiten en zie je welke programma's nog draaien doormiddel van een rondje aan je icoontje.

Ik zit in WM heel de tijd te zoeken naar een manier om een applicatie of programma af te sluiten maar vind die nooit 8)7
Als ik dan in taakbeheer kijk blijkt dat al mijn geopende apps nog meedraaien op de achtergrond.

Misschien is het een kwestie van wennen O-)
sorry maar dat is een kwestie van een instelling dus een vinkje anders zetten
standaard gooit hij programma dicht in wm en laat hij hem op achtergrond draaien
Als je de instelling wijzigd bij settings > systeem > taakbeheer > knop vinkje wijzigen programmas beeindigen door op de x te drukken

veelal bekend en ook best wel even te google en en ook nog deze week hier op tweakers nog wel een keer of 3 voorbij gekomen in deze topics :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Zojuist mijn hd2 binnen gekregen w00t!, echter lukt het me niet om t-mobile web n walk werkend te krijgen. iemand een idee op de site van t-mobile kan ik de hd2 niet selecteren om de instellingen te laten smsen kan op de site ook nergens de instellingen handmatig vinden kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:49
Lordsauron schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:06:
Zojuist mijn hd2 binnen gekregen w00t!, echter lukt het me niet om t-mobile web n walk werkend te krijgen. iemand een idee op de site van t-mobile kan ik de hd2 niet selecteren om de instellingen te laten smsen kan op de site ook nergens de instellingen handmatig vinden kan iemand mij helpen?
Wellicht dat dit helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Wow that's stupid ;) Thanx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:37
the boiler schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:59:
[...]

sorry maar dat is een kwestie van een instelling dus een vinkje anders zetten
standaard gooit hij programma dicht in wm en laat hij hem op achtergrond draaien
Als je de instelling wijzigd bij settings > systeem > taakbeheer > knop vinkje wijzigen programmas beeindigen door op de x te drukken

veelal bekend en ook best wel even te google en en ook nog deze week hier op tweakers nog wel een keer of 3 voorbij gekomen in deze topics :(
hmm bijzonder die volgorde van je....
Alleen werkt dat zo in 6.1 niet in 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Hoe kan je je hardwarebuttons aanpassen? Als ik bij instellingen kijk bij de buttons moet je 1. een knop kiezen en dan 2. het programma kiezen. Mijn programma's staan er wel in, maar onder 1 is alles leeg...
Klopt dat of zie ik wat over het hoofd (kan het nl. ook niet in de handleiding terugvinden...)
Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Heeft iemand al een dock gevonden voor de HD2 trouwens? Want die zou ik er toch wel graag bij willen hebben, maar kan er bar weinig van vinden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan bij taakbeheer ook geen knoppen instellen. Ben het wel tegengekomen, maar weet ff niet waar.

Aan de andere kant, heb je het nodig? Want je merkt er niets van! processor is volgens mij zelfs snel genoeg om álle apps open te zetten zonder dat je iets merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop tegen een probleempje aan;

Ik heb 2 email accounts exchange en hotmail. Mijn exchange synct met mn inbox en 1 onderliggende map (bijvoorbeeld prive).

Als ik een nieuwe mail in de inbox heb, zie ik dat op mn phone. Als er een nieuwe mail in de map Prive binnenkomt dan kan ik dat alleen zien door

-email app te openen
-naar mn inbox te gaan
-mappen te sepecteren
-naar prive te gaan

Btje omslachtig als je het mij vraagt. Daar komt bij dat de mail die binnenkomt in Prive, niet gekoppeld wordt aan de contactpersoon (heb wel de email ingesteld)

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Hoe kan ik in 1 oogopslag zien of ik nieuwe mail heb? Ook in onderliggende mappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Laatst online: 27-02 20:14
Mute schreef op woensdag 11 november 2009 @ 13:31:
Volgens mij kan je die wel weghalen, want bij meerdere reviews viel het me op dat Twitter er niet eens tussen stond. Voor mij hoeven die stocks bijvoorbeeld weer niet, boeit me niks :P
Ah oke! Thnx :) Heheh, die stocks hoeven van mij ook niet ;)
Maar even kijken of ik deze kan krijgen incl verlenging van abbo. Zal wel volgende maand worden dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
superericje schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:12:
[...]

hmm bijzonder die volgorde van je....
Alleen werkt dat zo in 6.1 niet in 6.5
wel in mijn wm 6.5 :D verschilt de hd2 wm zoveel van de tp2 dan ?
ik kan het mij niet voorstellen je weet dat je achter sense nog wm draait he ?? met dus meer instellingen

and @ pietjepuk

op een gegeven moment wil je weleens dat iets niet open blijft staan met de X knop kun je dus het betreffende programma dicht gooien en wil je hem open laten staan druk je op de home knop :D
Alles direct bij de hand zonder omweg ipv dicht gooien en dan taakbeheer openen om hem dicht te gooien

[ Voor 43% gewijzigd door the boiler op 11-11-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Laatst online: 26-08 14:41
-NRG- schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:32:
Zijn er ook mensen met problemen dat het touchscreen een eigen leven gaat leiden? Bij mij gaat het over het algemeen goed maar af en toe klikt t scherm vanzelf allerlei dingetjes aan. Als ik dan op een hardware knop druk is het vaak weer opgelost.
Zoals ik hierboven al heb gevraagd zijn er nog mensen die problemen hebben dat het scherm soms vanalles willekeurig aan klikt? Anders moet ik toch met mijne even terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 dagen in gebruik,altijd in hoesje en nu al stof onder het scherm. Dat belooft niet veel goeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
-NRG- schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:27:
[...]

Zoals ik hierboven al heb gevraagd zijn er nog mensen die problemen hebben dat het scherm soms vanalles willekeurig aan klikt? Anders moet ik toch met mijne even terug..
jeps heb ik ook geregeld, vooral als ik een letter wil wissen ofzo... Dan knallen er ineens allemaal letters op het scherm en dan is hij pas weer 'r rustig' scherm is soms TE gevoelig vrees ik.. Hopelijk kunnen ze dat verhelpen in een update oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
the boiler schreef op woensdag 11 november 2009 @ 15:56:
[...]

wel in mijn wm 6.5 :D verschilt de hd2 wm zoveel van de tp2 dan ?
ik kan het mij niet voorstellen je weet dat je achter sense nog wm draait he ?? met dus meer instellingen
ja dat bedrijp ik ook nog net... wauw...

MAAR als je op de HD2 naar instellingen gaat, kom je op de instellingen van HTC sense... Dus niet de 'oude' instellingen... het zal ongetwijfeld ergens kunnen, maar niet zo makkelijk als jij zegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Ik heb het toestel sinds vrijdag en loop tegen 1 groot probleem aan.
Ik heb zoveel SMS'jes dat als ik een nieuw SMS bericht wil maken dat ik lang moet wachten om een volgend bericht te kunnen versturen.
Als ik het doe via Berichten en dan een Nieuwe maak dan is er geen probleem maar moet ik handmatig iedere keer de persoon selecteren.

Nog meer mensen last van ? Oplossing ?
Ik heb totaal geen zin om al die SMS'jes te verwijderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
webgangster schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:38:
Ik heb zoveel SMS'jes dat als ik een nieuw SMS bericht wil maken dat ik lang moet wachten om een volgend bericht te kunnen versturen.
Als ik het doe via Berichten en dan een Nieuwe maak dan is er geen probleem maar moet ik handmatig iedere keer de persoon selecteren.

Ik gebruik deze om hetzelfde probleem als jij hebt te voorkomen. Zodra backup is gemaakt, gooi ik alle smsjes op mijn foon weg en je kunt er weer tegenaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
superericje schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:38:
[...]

ja dat bedrijp ik ook nog net... wauw...

MAAR als je op de HD2 naar instellingen gaat, kom je op de instellingen van HTC sense... Dus niet de 'oude' instellingen... het zal ongetwijfeld ergens kunnen, maar niet zo makkelijk als jij zegt..
wat jij dus nu verteld zat ook al op wm 6.1 elk toestel met tf3d of de nieuwe sense gaat eerst naar die instellingen en dan druk je op meer dus even duidelijker
je gaat naar instellingen > meer > systeem > taakbeheer > knop> vinkje schakel de x knopblabla > programmas beeindigen door op de X te tikken

sorry dat ik het iets te moeilijk maakte ik had de verkeerde veronderstelling dat een beetje forum gebruiker van tweakers dit wel zou weten.
Als ik over windows mobile settings of instellingen praat bedoel ik windows mobile instellingen en niet de touch flo 3d instellingen en of sense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

webgangster schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:38:

Dan moet je threaded sms uitzetten, dat is dat hij al die berichtjes in een conversatie met je contactpersoon zet.
Heb even een cabje voor je gemaakt, gewoon installeren en soft resetten.

DOWNLOAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets lastigs met de twitter applicatie HTC Peep.

Wanneer ik thuis op mijn netwerk zit kan ik deze applicatie gebruik, dan werkt deze prima. Echter, wanneer ik via mijn Vodafone abbo werk, krijg ik een communicatie foutmelding.

Nu ben ik gaan zoeken en heb ik diverse artikelen van de HTC Hero (android) en Vodafone gevonden die hierover melding maken. HTC erkent dat het een Vodafone probleem is. Vodafone ontkent dat het hun probleem is en dat ze geen poorten blokkeren. Voor de Hero is er een fix om dit toch te laten werken, maar heb tot op heden niets voor Windows Mobile kunnen vinden.

Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the boiler schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:59:
[...]

wat jij dus nu verteld zat ook al op wm 6.1 elk toestel met tf3d of de nieuwe sense gaat eerst naar die instellingen en dan druk je op meer dus even duidelijker
je gaat naar instellingen > meer > systeem > taakbeheer > knop> vinkje schakel de x knopblabla > programmas beeindigen door op de X te tikken

sorry dat ik het iets te moeilijk maakte ik had de verkeerde veronderstelling dat een beetje forum gebruiker van tweakers dit wel zou weten.
Als ik over windows mobile settings of instellingen praat bedoel ik windows mobile instellingen en niet de touch flo 3d instellingen en of sense
Beetje bijdehante opmerking van je dat een beetje forum gebruiker dit wel zou weten.
Als je een HD2 zou hebben ipv een pro2 dan zou je weten dat die optie er niet inzit.
Taakbeheer van de HD2 geeft alleen ee lijst met actieve programma's met de optie naar actieve processen te gaan verder NIKS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:29:
[...]

Hij had toch echt met een doekje het vet moeten afvegen om werkelijk te laten zien dat er weinig krassen op zitten. Brando heeft Ultra Clear voor de Iphone dus dat zal wel goed zitten met capatitieve scherm
Wij bij Coolblue hebben zeer goede ervaringen met Brando. En deze werken zeker met de HD2 mits het al gestest is geweest... Dus snap niet goed die man in zijn review dat zegt dat het niet werkt.
1n5p3ct0r schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:42:
3. De gegeven task managers (pagina 30) krijg ik niet geinstalleerd. Simeplweg een error. Is er een default task manager, of hoe zie ik welke apps er open staan en hoeveel geheugen ze in beslag nemen?

Iemand van jullie hier al ervaring mee?
Hierzo, geen apps nodig voor die TaskManager. Gewoon ff shortcute :)

- Go the file explorer
- Open "My Device/Windows"
- Find Task manager (TaskMgr) and press long on this file so the file menu opens and select copy.
- Go to "My Device/Windows/Startmenu/Programs.
- Go to menu and paste shortcut.
- Now you can also add the shortcut to your today screen.

1.) Weet iemand hoe je screenshots kan maken op je HD2? Via welke werkende App?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal met je eens Timbojames.

Maar toch een kleine aanvulling:

instellingen - menu - meer - persoonlijk - knoppen en dan weet ik het niet meer.

Misschien werpt dit een 'nieuw licht op de zaak' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:38:
1.) Weet iemand hoe je screenshots kan maken op je HD2? Via welke werkende App?
Soti Pocket Controller doet het nog altijd prima... Of wil je screenshots zonder dat je toestel aan je PC hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redah schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:53:
[...]

Soti Pocket Controller doet het nog altijd prima... Of wil je screenshots zonder dat je toestel aan je PC hangt?
Liever dat ik on the go een screenshot kan pakken van men scherm. Maar wat jij me geeft kan al wat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:38:
[...]

Hierzo, geen apps nodig voor die TaskManager. Gewoon ff shortcute :)

- Go the file explorer
- Open "My Device/Windows"
- Find Task manager (TaskMgr) and press long on this file so the file menu opens and select copy.
- Go to "My Device/Windows/Startmenu/Programs.
- Go to menu and paste shortcut.
- Now you can also add the shortcut to your today screen.
Dat werkt idd prima! _/-\o_ Alleen krijg je wel een lelijk icoon! (wat een zeikerd he)

Heb je daar ook nog iets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:57:
[...]

Dat werkt idd prima! _/-\o_ Alleen krijg je wel een lelijk icoon! (wat een zeikerd he)

Heb je daar ook nog iets voor?
Neen :( Maar beter dan niets ;)

Waar kan ik mijn programma terug vinden als ik een CAB heb geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Delirius schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:42:
[...]

Ik gebruik deze om hetzelfde probleem als jij hebt te voorkomen. Zodra backup is gemaakt, gooi ik alle smsjes op mijn foon weg en je kunt er weer tegenaan!
Ik heb het al anders opgelost, ik maakte gebruik van My Phone maar daar kan ik ze ook archiveren, van de telefoon zijn ze dus af maar staan dan nog wel op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Heb net getest of de "Bouncy Balls" vloeiend afspelen...

En ja hoor, eindelijk een telefoon die een 800x480 filmpje afspeelt zonder frames te laten vallen! _/-\o_

Bouncy Balls filmpje
Play-Doh filmpje

[ Voor 6% gewijzigd door redah op 11-11-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem net voor het eerst irl gezien, maar damn wat is dat ding groot zeg. ik twijfel tussen de hero en deze. maar mijn voorkeur was heel erg voor deze. echter is de grootte zo groot dat ik toch weer ga twijfelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet je applicaties installeren, is dat alleen mogelijk als je tel met pc is aangesloten?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:56:
Wie kan mij helpen, waar kan ik een pincode instellen? Kan alleen code instellen die je elke keer moet invoeren als de telefoon op blokkering is geweest.
Instellingen -> Draadloze verbindingen -> Telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
pauldegroot schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:05:
[...]

Dan moet je threaded sms uitzetten, dat is dat hij al die berichtjes in een conversatie met je contactpersoon zet.
Heb even een cabje voor je gemaakt, gewoon installeren en soft resetten.

DOWNLOAD
Threaded sms kan je ook gewoon uitzetten via de instellingen als ik het goed begrijp

SMS- en MMS-berichten met mappen beheren
Als u gebruik wilt maken van de gebruikelijke wijze van beheren van berichten in mappen, tikt u op Windows Menu > Berichten > Instellingen > Traditionele modus in het scherm Alle berichten. Het Postvak IN verschijnt met een overzicht van aparte SMS- en MMS-berichten in plaats van conversaties.
Als u op Postvak in tikt, verschijnt een menu waarmee u andere berichtmappen kunt weergeven zoals Verzonden items en Concepten.
Tip Om de berichten weer als conversaties weer te geven, tikt u op Menu > Instellingen > Conversatiemodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:40:
heb hem net voor het eerst irl gezien, maar damn wat is dat ding groot zeg. ik twijfel tussen de hero en deze. maar mijn voorkeur was heel erg voor deze. echter is de grootte zo groot dat ik toch weer ga twijfelen.....
Dit soort reacties kan ik niet goed plaatsen, de vergelijking met de Iphone vanmiddag nog even gedaan met de HTC HD2 maar dit verschilt elkaar qua groote nauwlijks iets, helemaal niets wanneer de Iphone een beschermcase heeft.

Vanmiddag de telefoon zelf ook in handen gehad, voelt erg goed en stevig aan, sense werkt zeer vlot en het scherm reageert ook naar behoren!

Momenteel ben ik nog veel aan het rondkijken naar reacties, reviews en ervaringen met WM 6.5 en de huidige ROM.
Over het algemeen zie ik wel redelijk veel cab bestanden en trucks voor bij komen van o.a. het XDA forum om verschillende bugs of problemen op te lossen, dat had ik toch niet verwacht. Is dit vrij normaal omdat het een nieuwe versie van WM is, of valt jullie als gebruikers dit ook tegen? Ik kan mij ook voorstellen dat dit vergeleken wordt met andere versies van o.a. WM. Zelf gebruik ik tot op heden Symbian (N95 8GB) dus heb geen ervaringen hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Laatst online: 19-03-2020
Voor mensen die snel video willen encoderen naar een resolutie van 800x480 voor de HD2
Unzip en open encoder.exe

*KLIK*

Afbeeldingslocatie: http://gm.mainframe.no/stuff/gui.png

Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
superericje schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:54:
ok vraagje..ben ERG tevreden met mijn HD enzo, alleen bij contacten staat alles gesorteerd op achternaam en dat is werkelijk TE irri, normaal kan je via weergave dat veranderen, maar bij deze staat deze optie er niet... WIE is er slim (enne JA ik heb de gebruiksaanwijzing gekeken en op pagina 106 en 107 staat het niet...)
En als je dan ECHT goed bent, kan je mij meteen vertellen hoe ik dat CoPilot eraf kan gooien!! :)
Beetje late reactie
maar je kan dit ook oplossen
door naar het windows menu te gaan en dan naar outlook en dan naar contacten, dan je contact aankliken en dan menu - > bewerken en dan bij "archiv. als:" en andere optie kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@novadecasa
Voor zover ik mij kan herinneren is bij elke release van WM een aantal enthousiastelingen bezig om bugs te verwijderen en het systeem beter te maken. Het prettige van WM is dat voor veel probleempjes in korte tijd oplossingen worden gevonden.

Na 5 jaar WM ben ik dit voorjaar overgestapt op een Iphone, maar met de komst van de HD2 neig ik hard om weer terug te gaan. Waar ik mij mateloos aan kan irriteren zijn bugs in het besturingssysteem en ontbreken van bepaalde basis functionaliteiten. Bij de Iphone kunnen een aantal zaken op "niet door apple gewenste wijze" worden verbeterd, maar niet genoeg naar mijn zin.

Zo zit ik al sinds 2.x te wachten op een GOEDE sync met Exchange (ook labels en taken), normale afhandeling van vergaderverzoeken, het kunnen toevoegen van foto's vanuit de mailapp, opslaan van bestanden zonder wifi verbinding, und so weiter.

Dus ja, Windows Mobile is vlak na een release vaak nog niet helemaal af, maar er volgen binnen afzienbare tijd vaak oplossingen voor bugs. Het zij dankzij tweaks of door het inspringen van apllicatiebouwers (die wel gebruik mogen maken van de basisfunctionaliteit als de agenda) Bij andere besturingsystemen is het vaak nog maar af te wachten of er uberhaupt verbeteringen volgen.

Wat betreft de twijfel zou ik dus aanraden om gewoon te doen, met een beetje googelen en de fora volgen heb je gelijk een nieuwe hobby... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Meer gebruikers die last hebben van een knipperend scherm als de telefoon in lock modus is.

Hopelijk binnenkort een oplossing hiervoor.... vind nu behoorlijk irritant en stroomverslindend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
BrokenRules schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:51:
Meer gebruikers die last hebben van een knipperend scherm als de telefoon in lock modus is.

Hopelijk binnenkort een oplossing hiervoor.... vind nu behoorlijk irritant en stroomverslindend...
knipperend?
hier niets, zodra hij op lock gaat blijft het beeld gewoon uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe je via de Youtube app, de filmpjes die je net bekeken hebt, naar je micro SD kan downloaden ?

En nog iets anders, de facebook app die je via marketplace kan downloaden, als je daar foto's bekijkt van iemand via deze app(niet via contactpersonenlijst simkaart) , dan werkt de touchscreen niet meer goed, je moet dan via het toetsenbord op pijltje naar rechts drukken, om naar een volgende foto te gaan.
Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:23:
Heeft iemand enig idee hoe je via de Youtube app, de filmpjes die je net bekeken hebt, naar je micro SD kan downloaden ?

En nog iets anders, de facebook app die je via marketplace kan downloaden, als je daar foto's bekijkt van iemand via deze app(niet via contactpersonenlijst simkaart) , dan werkt de touchscreen niet meer goed, je moet dan via het toetsenbord op pijltje naar rechts drukken, om naar een volgende foto te gaan.
Op een computer worden de filmpjes gecached door de browser, neem aan ook op een mobieltje, even googlen naar bijvoorbeeld 'cache youtube windows mobile' of 'cache youtube opera mobile'

@Magnat Thanks, die ga ik zeker gebruiken!
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:56:
Hoe moet je applicaties installeren, is dat alleen mogelijk als je tel met pc is aangesloten?
je ben nieuw met Windows mobile? :P
.exe bestanden instaleer je door je mobiel aan je pc te hangen via ActiveSync voor XP, of Mobile center o.i.d. van Vista/W7
.cab bestanden zet je op je mobiel en start je op (soort zip bestand die je kan gebruiken voor installatie rechtstreeks op je mobiel)
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:08:
[...]

Neen :( Maar beter dan niets ;)

Waar kan ik mijn programma terug vinden als ik een CAB heb geinstalleerd?
Hangt er vanaf hoe het programma is geschreven, een goed geschreven app zou netjes een icoontje in je programma map moeten zetten, en in het slechtste geval ging de app uit van een andere taal en moet je gaan zoeken via file explorer :( (welke app gaat het om?)
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:55:
[...]

Liever dat ik on the go een screenshot kan pakken van men scherm. Maar wat jij me geeft kan al wat helpen.
Op mn Tytn2 cooked rom staat PocketScreen
mbv timer, repeat instelling, filename invoeren, filetype aangeven (bmp/gif/jpg/png), location, play sound, focus app, exit app, enz. erg uitgebreid maar simpel proggie (nooit gebruikt, maar ziet er goed uit, en dus zonder pc)
let wel: ik draai nog 6.1, weet niet of die werkt op 6.5 en/of er een nieuwere versie is voor 6.5
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:19:

Wanneer ik thuis op mijn netwerk zit kan ik deze applicatie gebruik, dan werkt deze prima. Echter, wanneer ik via mijn Vodafone abbo werk, krijg ik een communicatie foutmelding.

Nu ben ik gaan zoeken en heb ik diverse artikelen van de HTC Hero (android) en Vodafone gevonden die hierover melding maken. HTC erkent dat het een Vodafone probleem is. Vodafone ontkent dat het hun probleem is en dat ze geen poorten blokkeren. Voor de Hero is er een fix om dit toch te laten werken, maar heb tot op heden niets voor Windows Mobile kunnen vinden.

Iemand ideeen?
grote kans dat het helpt om je proxy instellingen te verwijderen.
WM6.1 : start --> settings --> Connections tab --> Connections --> en de rest spreekt voor zich
let op, niet je instellingen, ALLEEN je proxy instellingen... helpt voor veel 'vage' problemen met connecties van specifieke programmas

@the boiler: ik vermoed toch dat je ergens niet goed heb opgelet of genaaid ben, en stiekem 6.1 nog draait :P

[ Voor 72% gewijzigd door Elwin23 op 11-11-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

-NRG- schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:27:
[...]

Ja, ik heb dezelfde klachten gehad. Alleen kwam ik erachter dat mijn linkerduim in landscape modus op het touchscreen drukte(in het gebied van de x) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Als jij dat je duim niet per ongelijk gebruikt -NRG- moet je gewoon ff terug naar de winkel...
Toestel hoord sowieso goed te werken en je hebt nog garantie neem ik aan!

Als je het niet kan, laat het dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodvil
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-06-2017
Vandaag naar de winkel geweest om de HD2 in het echt te bekijken, was zo indrukwekkend dat ik hem maar meteen mee genomen heb :P

Maar effe een vraagje, ik heb de Route 66 cd van mijn touch pro, werkt deze ook op de HD2? of moet ik door vanwege WM 6.5 ook weer nieuwe navigatie halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
google "route 66 6.5", even toverzout strooien, en voila,
http://www.google.com/sea...urceid=ie7&rlz=1I7ADBF_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
@de gelukkige die al een hd2 bezitten:

Is het mogelijk om op de hd2 "uitzendinggemist.nl" rechtstreeks vanuit de browser te bekijken net zoals je op de pc doet ?

Ik kijk het ook wel eens op mijn n95 8gb maar dan moet het via een programmatje van uitzending gemist waardoor de keus aan uitzendingen uiterst beperkt is , zou het kanon van een hd2 dit misschien net zoals op de pc vanuit de browser kunnen.Of ondersteund de standaard media player van de hd2 dit niet en moet je een third party mediaplayer installeren ?

Draait Youtube (de desktop versie) vanuit de browser op de hd2 ?

[ Voor 48% gewijzigd door janzeeschuimers op 11-11-2009 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodvil
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-06-2017
ik snap hem niet helemaal, maar dat kan aan mij liggen.

ik wil het niet downloaden of zo, want dat krijg ik toch niet aan de praat :P
ik heb een originele route 66 voor wm6.1 (touch pro), maar in de HD2 pakt ie hem niet.
doe ik iets fout of gaat dit gewoon niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oziepp
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-02-2011
Ik wil de HD2 kopen om erOziexplorer op te draaien. Heeft iemand dat al geprobeerd?

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:00
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:19:

Iemand ideeen?
Jep, zelfde probleem had ik 2 pagina's terug ook. Even bij datainstellingen ervoor zorgen dat je de proxy die Vodafone gebruikt uitzet - daarmee was mijn probleem in ieder geval verholpen! :)

Verwijderd

Wie heeft een abo van Telfort mobiel internet? Ik lees dat deze streaming video/audio niet accepteert.
Kan je de youtube client wel benaderen en/of nederland.fm luisteren?

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:03
Mijn broer heeft een HTC Hero met android draaien en hij heeft daar een app, welke SIP in je telefoon integreert, zodat je ook via VOIP kan bellen. Het mooie is, dat dit redelijk goed integreert met de rest van de telefoon.

Is er zoiets op WM beschikbaar? Kan je SIPs toevoegen bij de HD2?

PS (Morgen komt hij, als het goed is.....)

• the boiler
@the boiler: ik vermoed toch dat je ergens niet goed heb opgelet of genaaid ben, en stiekem 6.1 nog draait :P
nee hoor ik heb alleen geen hd2 en ik heb mijn tp2 echtvoorzien met wm 6.5 ik snap alleen niet dat die zo kan verschillen in windows instellingen ik heb bij taakbeheer nog nooit anders gezien in welke wm dan ook
deze knop werkt al zo bij mij vanaf me imate jamin
maar toch moet ik het eerst zien voordat ik overtuigd ben :D

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 01:34:
Wie heeft een abo van Telfort mobiel internet? Ik lees dat deze streaming video/audio niet accepteert.
Kan je de youtube client wel benaderen en/of nederland.fm luisteren?
werkt gewoon. Staat alleen in de voorwaarde dat streaming niet mag.

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 21:23:

http://www.freewarepocket...v-youtube-downloader.html

• Dennis-L
The Penguin schreef op donderdag 12 november 2009 @ 07:45:
[...]

werkt gewoon. Staat alleen in de voorwaarde dat streaming niet mag.
waar staat dat dan?
ik kan het niet vinden in de AV hoor...
Alleen dat overmatig gebruik van de internetverbinding niet is toegestaan

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Weet niet of het mag, maar dit topic lijkt me aardig van toepassing.
Ik heb mijn HD2 te koop gezet bij vraag en aanbod.

Misschien dat ik iemand hier er blij mee kan maken

[ Voor 13% gewijzigd door bitpixl op 12-11-2009 09:07 ]

• Delirius
Skillz schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:06:
Weet niet of het mag, maar dit topic lijkt me aardig van toepassing.
Ik heb mijn HD2 te koop gezet bij vraag en aanbod.

Misschien dat ik iemand hier er blij mee kan maken
Wellicht is het handiger voor dit topic om aan te geven waarom je hem te koop aanbiedt.... :?

Verwijderd

Oziepp schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:59:
Ik wil de HD2 kopen om erOziexplorer op te draaien. Heeft iemand dat al geprobeerd?
Werkt heeeerlijk (versie 2.31). Alleen jammer dat de multi-touch knijpzoom niet werkt.

• superericje
the boiler schreef op woensdag 11 november 2009 @ 16:59:
[...]

Wauw... Wat goed dat je er verstand van hebt, maar ik kan het NIET vinden,.. misschien moet je eens kijken op de HD2 of het daar ook zo is... Is namelijk NIET zo, dus niet zo bijdehand AUB is dit forum, naar mijn weten niet voor.... O-)

Heb trouwens al windows mobile sinds de Orange SPV (de eerste!) dus windows mobile ken ik redelijk goed..... :X

[ Voor 4% gewijzigd door superericje op 12-11-2009 10:15 ]

• superericje
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 17:35:
[...]

Beetje bijdehante opmerking van je dat een beetje forum gebruiker dit wel zou weten.
Als je een HD2 zou hebben ipv een pro2 dan zou je weten dat die optie er niet inzit.
Taakbeheer van de HD2 geeft alleen ee lijst met actieve programma's met de optie naar actieve processen te gaan verder NIKS!
HULDE!!!!! _/-\o_

ok genoeg hierover.. the boiler snapt het wel en zal het wel goed bedoeld hebben

[ Voor 10% gewijzigd door superericje op 12-11-2009 10:17 ]

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Delirius schreef op donderdag 12 november 2009 @ 09:16:
[...]
Wellicht is het handiger voor dit topic om aan te geven waarom je hem te koop aanbiedt.... :?
Excuses voor het niet vermelden waarom ik de HD2 verkoop.

De reden is dat ik na 1 dag uitproberen bij een iPhone blijf.
Ik heb namelijk een aantal airport express(es?) met iTunes in gebruik in mijn huis en het werkt (nog steeds niet) niet optimaal met WM. Vooral omdat de HD2 een erg grote resolutie heeft, wordt Salling Clicker (app om itunes mee te bedienen vanaf een WM toestel) te klein.

Wel grappig dat nu een te grote resolutie voor mij juist een killer is.

Noem het een luxe situatie ;)

• Lordsauron
Ik ben nu al een hele dag bezig om internet aan de gang te krijgen :(.
Ik heb gebeld zij had het over APN adres dat zou moeten zijn internet.tmnl maar kan deze instelling nergens vinden, ik heb gesmst naar 1300: all maar dan krijg ik terug dat mijn telefoon niet word herkent.

• superericje
Lordsauron schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:31:
Ik ben nu al een hele dag bezig om internet aan de gang te krijgen :(.
Ik heb gebeld zij had het over APN adres dat zou moeten zijn internet.tmnl maar kan deze instelling nergens vinden, ik heb gesmst naar 1300: all maar dan krijg ik terug dat mijn telefoon niet word herkent.
instellingen zijn beetje verstopt..
in sense naar instellingen dan menu en meer --> verbindingen --> verbindingen--> bestaande vverbindingen beheren --> dan bewerken van diegene
daar kan je hem bewerken/ invoeren :)

• Lordsauron
superericje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:36:
[...]

instellingen zijn beetje verstopt..
in sense naar instellingen dan menu en meer --> verbindingen --> verbindingen--> bestaande vverbindingen beheren --> dan bewerken van diegene
daar kan je hem bewerken/ invoeren :)
Ja daar was ik al geweest, maar daar kan ik ook de instellingen niet vinden.
Naam: T-Mobile Internet
Modem : Mobile verbinding (GPRS)
Naam toegangspunt: Internet
Gebruikersnaam / Wachtwoord : nix
Domein: nix
Geavanceerd alles standaard
Ik kan geen van deze instellingen vinden: http://www.t-mobile.nl/pe...q=algemene%20instellingen

OMG het was dus gewoon Naam Toegangspunt: Internet.tmnl (DOH!)

[ Voor 32% gewijzigd door Lordsauron op 12-11-2009 10:43 ]

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Man man wat is dit een KAPOT lekkere phone..DAMNNNN!!!

Probleem met de audiomanager wat ik in het begin had, werd waarschijnlijk veroorzaakt door mijn 16GB kaartje.
Heb alles op mijn pc overgezet en daarna geformatteerd.

Daarna in het toestel nog een keer en nu werkt het.
Dennis@HTC thx man voor de tip!!!

Veel mensen hier al helemaal into de HD2 lol.
Het toestel naar een paar dagen in gebruik te hebben;

Plus Punten:

1. Scherm grote en resolutie :9~ _/-\o_
2. Touchscreen bediening -O- :Y
3. Internetten nog nooit zo snel gehad :P
4. Bel kwaliteit/Handsfree (zeer goed imho) d:)b
5. Camera ( na aanpassen van instellingen)
7. HTC Sense

Min Punten:

1. Accudrain...1 dag max (acceptabel mag beter)
2. Flash geheugen (minder dan aangekondigd!)
3. 2 browsers
4. Oogverblindende Flitser (energie slurper)

Bij de minpunten staat de accu op de eerste plaats want dat is het enigste waar ik echt van baal.
Waarschijnljk is het eerst een paar keer opladen, maar schokbarende verschillen zullen dat echt niet zijn.
Waarschijnlijk met een goede update verbetering.

WM6.5 tja ik had eerlijk gezegd grote twijfels, Windowsmobile is soms complex (spv500 en Vario tijd) en dan bedoel ik te zeggen is, meer in de trent van pffffffff ik wordt niet goed van dit apparaat.

Het traag worden, vastlopen en crashen.Maar dat is ook ergens weer een charme, tweaken en finetunen net zolang tot je jouw ideale WM smartphone heb.

Dus met de komst van de HD2 heb ik lang tijd besteed aan het lezen van reviews en youtube kijken ( gevoed door M-en-M). _/-\o_
Tot afgelopen vrijdag..de NL release.PDA shop en HTC hadden toen ook net de HTC DEMO dagen.
Heb hem toen opgehaald en ben gelijk aan de slag gegaan.

Al kwijlend van genot ogen zo groot als knikkers, zit ik te genieten en te ontdekken wat wat is en mogelijk is.
Niet te denken aan wat nog moet komen, WM7 wordt het nog meer kwijlen of deceptie..lol.
De HD2 is en niet omdat hij nieuw is, The Best WM phone ever out of the Box .

Snelheid, weergave i.c.m.het capacitieve scherm zijn al 3 redenen genoeg om hem te nemen.
Voor mij was Internet,mail,navigatie,multimedia (hoe uitgebreider hoe beter) en een goede agenda eigenlijk mijn grootste wensen en eisen.

En de HTC HD2 kan dit alles goed snel en met het grootste gemak.
Als ik mijn taakbeheer open, zeker de eerste 2 á 3 keer schrok ik van de openstaande apps en toepassingen. Maar het besef daarna is wel jeetje dat hij niet trager wordt of vast loopt.

Het HTC Sense is The Icing on the cake!!!
Gimmick of niet het is wel een kick om te bladeren in je foto of muziek albums I.p.v. met een stylus of via verkenner...heen en weer te gaan.

Conclusie tot dusver;

HTC HD2 is een topper, een Formule 1 die nog gefinetuned moet worden.

Hopelijk maken HTC en Microsoft ook waar wat ze zeggen, met de Hardware en de touch vriendelijke WM6.5 is dat zeker gelukt.

De iPhone 3GS is wat het is (niks mis mee), HD2 heeft zoals de iPhone's en menig Nokia en Android telefoon last van kinderziektes. Waarvoor de remedie(s) in de maak zijn of onderweg naar de HD2.

Time will tell , in the meantime I'll be learning...to figure out this phone!!! :P

Verwijderd

Pandorian schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:43:
[...]

Ga naar "instellingen" (laatste tab) - "Overig" en daar vind je taakbeheer terug.
Kan mij iemand vertellen hoe ik de taakbeheer onder mijn favoriten kan zetten op het Home screen?

• the boiler
superericje schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:03:
[...]

HULDE!!!!! _/-\o_

ok genoeg hierover.. the boiler snapt het wel en zal het wel goed bedoeld hebben
Het ging niet over het taakbeheer op zich het ging erover dat ik praatte over de algemene windows mobile instellingen en dat mensen daar het verschil niet van weten
Veel mensen verwarren de SENSE of TF3D instellingen met de windows mobile instellingen daar ging het op het eerst over
daar was dus ook mijn opmerking over dat je wel in het windows mobile instellingen moet zitten en dat ik wel verwacht dat een beetje tweaker dat verschil wel zou moeten weten

dat de windows mobile versie op de HD 2 geen instelling bij taakbeheer om de X knop te veranderen vindt ik ten eerste nog steeds vreemd en ik ga dat ook uitzoeken of dat ook werkelijk zo is of is er nog iemand die dat zou kunnen bevestigen
Ik zou dat een groot nadeel vinden voor het toestel

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
Sinds gisteren kun je bepaalde plaatsen in 3d zien op google maps.
Waarom werkt dit niet op de HTC?

• Tanakiam
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:46:
[...]

Kan mij iemand vertellen hoe ik de taakbeheer onder mijn favoriten kan zetten op het Home screen?
INSTELLINGEN>Menu>Meer>Systeem>Taakbeheer ingedrukt houden>bovenaan selecteren

ga naar Homescreen >start et voila!!!!!!!!!!!!!!!!!! De rest kun jezelf wel :P

[ Voor 3% gewijzigd door Tanakiam op 12-11-2009 10:58 ]

• Inspector
  • Laatst online: 07-09 08:11
Hmmm, de HD2 is op zich echt helemaal top hoor maar begin toch nu al spijt te krijgen van WinMo. Er is echt belachelijk weinig aan goede touch screen apps te vinden. Games kan ik nergens vinden (ja Sudoku en Bejeweled) en market place is idd echt nog een drama zo leeg. Flash heb ik ook nog steeds niet aan de praat in Opera. Ik hoop dat XDA een goede HD2 android versie weet neer te zetten anders verkoop ik ben ik bang mijn toestel toch maar weer ...

• Gapert86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:55
Even voor de mensen op een Mac; ik schreef eerder dat ik werkte met het programma 'Missing Sync'. Echter bleek dat dit programma enorm veel bugs bevat dus ik ben overgestapt naar 'Syncmate'. Dit programma werkt wel naar behoren (Snow Leopard op een Macbook Pro) en zonder problemen.

Ik had wel een vraag; hoe groot is de kans dat HTC binnenkort een update voor dit toestel uitbrengt, of überhaupt een update uitbrengt? Ik weet nog van mijn Touch Cruise dat de ondersteuning wat betreft updates niet goed was. Ik ondervind op de HD2 soms toch wel kleine foutjes die volgens mij gemakkelijk verholpen kunnen worden door HTC.

Verwijderd

Eens wvb de flash app en games.

verder ben ik wel tevreden. niets zo frustrerend als een trage phone.

• the boiler
1n5p3ct0r schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:01:
Hmmm, de HD2 is op zich echt helemaal top hoor maar begin toch nu al spijt te krijgen van WinMo. Er is echt belachelijk weinig aan goede touch screen apps te vinden. Games kan ik nergens vinden (ja Sudoku en Bejeweled) en market place is idd echt nog een drama zo leeg. Flash heb ik ook nog steeds niet aan de praat in Opera. Ik hoop dat XDA een goede HD2 android versie weet neer te zetten anders verkoop ik ben ik bang mijn toestel toch maar weer ...
ik heb wel 40 touch games op mijn tp2 staan er zijn er genoeg
kleine hint > op FTD heeft laatst iemand een hele boel games gepost voor de samsung omnia i800 die doen het allemaal ( ik weet trouwens niet of ik naar ftd mag verwijzen zoja sorry )

ik heb ze allemaal thuis verzameld als ik ze nu eens uitzoek en upload :P

[ Voor 4% gewijzigd door the boiler op 12-11-2009 11:11 ]

• Inspector
Owja, nog een kleine dingetje (misschien heeft iemand een oplossing gevonden?) Als ik scroll tussen Internet, MUZIEK, Berichten, Mail etc is MUZIEK altijd met hoofdletters geschreven in tegenstelling tot de rest. Waarom is dat en is het aan te passen? Komt heel schreeuwerig over ...

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Sathumax schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:49:
Bedoel je streetview, of iets anders?

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

• Dennis-L
Grappig
als je bij Telfort je weer gaat updaten zegt hij dat je roamt, waarschijnlijk omdat je met een telfort sim gebruik maakt van het kpn netwerk :D

• Elwin23
logisch, 6.5 is net uit, ontwikkelaars hebben hem pas een maand... en zoals iemand anders al aangeeft, ze zijn er wel, maar beter zoeken...

alles wat nieuw is moet tijd hebben om veel apps te regelen... Vista schoot ook niet op aan het begin (nogsteeds niet, maar das een andere discussie), een xbox had ook nauwelijks games aan t begin, etc.
zoek en gij zult vinden (marketplace komt ook vanzelf wel, was bij de iPhone aan het begin ook een drama)
als dit je enige klachten zijn, geef dan aan welke phone je wel wil, zal ik daar even een lijst aan klachten voor verzamelen :) Android is ook nog lang niet compleet... iPhone mist ook bizar veel standaard functionaliteit en is aan alle kanten dicht gemetselt.

om maar eens wat zinnigs te zeggen in dit overladen dubbele posts/onzinige posts topic:
Windows Mobile 7 komt waarschijnlijk 3e kwart 2010, en eerder voor ontwikkelaars

[ Voor 3% gewijzigd door Elwin23 op 12-11-2009 12:23 ]

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Sathumax schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:49:
Wanneer de Google Maps 3.2.1 op je HD2 staat, zou dit wel moeten werken:
Zoom in op een plek waar er streetview beschikbaar is (Amsterdam bijv.).
Tik op de kaart en houdt vast tot er een popup menu verschijnt.
Wanneer er streetview is, kun je dat nu selecteren, anders is de optie grijs.

_██_
(ಠ_ృ)

• Inspector
Elwin23 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:21:
[...]

logisch, 6.5 is net uit, ontwikkelaars hebben hem pas een maand... en zoals iemand anders al aangeeft, ze zijn er wel, maar beter zoeken...

* knip

om maar eens wat zinnigs te zeggen in dit overladen dubbele posts/onzinige posts topic:
Windows Mobile 7 komt waarschijnlijk 3e kwart 2010, en eerder voor ontwikkelaars
Software is er inderdaad in overvloed! Software welke strak, freeware en modern is daarintegen (ik noem een NS reisplanner, NOS, Uitzending gemist en games zoals ik gewend ben van de IPhone en Android phones is schaars. Windows Mobile is al jaren op de markt en ondanks dat 6.5 redelijk nieuw is is het nog steeds gebaseerd op oudere WinMo versies en dus backwards compatible. De software welke daarvoor door de jaren geschreven is blijft nu al achter bij Android en Iphone apps. Heeft dus niets te maken met een nieuw product. (Kijk maar even in het Windows Mobile Software topic) om te zien hoe schaars de software voor dit platform is.

Ik ga eens kijken naar het gamepack van de Omnia hier eerder gepost om te zien hoe dit staat in verhouding tot de andere platformen. Aan de andere kant heb je ook een goed punt en ga ik de HD2 zijn tijd geven en hoop ik op een sterke ontwikkeling van Market Place. I hope your right ;)

Windows Mobile 7 staat uiteraard los van deze discussie omdat nog niet eens zeker is of de HD2 een upgrade naar 7 krijgt.

ps: Ik heb nog steeds geen Flashplayer in mijn browser :9

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
ToMaSZ schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:45:
[...]

Bedoel je streetview, of iets anders?
ja dat bedoel ik

• hstoker
  • Laatst online: 12-09 20:42

hstoker

Yatta!

Atomsk schreef op donderdag 12 november 2009 @ 12:41:
[...]

Wanneer de Google Maps 3.2.1 op je HD2 staat, zou dit wel moeten werken:
Zoom in op een plek waar er streetview beschikbaar is (Amsterdam bijv.).
Tik op de kaart en houdt vast tot er een popup menu verschijnt.
Wanneer er streetview is, kun je dat nu selecteren, anders is de optie grijs.
Net geprobeerd, met de standaard google maps die is meegeleverd is dit inderdaad mogelijk .

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Een paar aanraders dan (Allemaal gratis):

Xtrakt, het op één na mooiste spel voor Windows Mobile:
Afbeeldingslocatie: http://www.ggiphone.com/wp-content/uploads/2009/06/xtrakt.jpg
http://www.freewarepocketpc.net/ppc-download-xtrakt.html

Electopia, het mooiste spel voor Windows Mobile, speciaal gemaakt voor Snapdragon:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=KCwtOioGR8c]
http://www.southend.se/games/electopia/download.php

Bubble Breaker Advanced:
Afbeeldingslocatie: http://pocketnow.com/html/portal/news/0000008387/NewsImage/Bubble.jpg
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=565853

En als je de Region Switcher gebruikt kan je de volgende spellen van de marketplace gratis downloaden:
-Vegas Pool: Leuk 3D pool spelletje
-Par 72 Golf: Leuk 3D golf spelletje
-Meon Lite: Leuke puzzle game

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
[Verzoekje]

Bij mij is het bestand BTTrayCE beschadigd en geeft een melding aan van ongeldig bestand bla bla...

Zou iemand deze voor mij ergens kunnen posten ? (Ik heb de NL versie HD2)

• Novadecasa
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 20:21:
@novadecasa
Voor zover ik mij kan herinneren is bij elke release van WM een aantal enthousiastelingen bezig om bugs te verwijderen en het systeem beter te maken. Het prettige van WM is dat voor veel probleempjes in korte tijd oplossingen worden gevonden.

Na 5 jaar WM ben ik dit voorjaar overgestapt op een Iphone, maar met de komst van de HD2 neig ik hard om weer terug te gaan. Waar ik mij mateloos aan kan irriteren zijn bugs in het besturingssysteem en ontbreken van bepaalde basis functionaliteiten. Bij de Iphone kunnen een aantal zaken op "niet door apple gewenste wijze" worden verbeterd, maar niet genoeg naar mijn zin.

Zo zit ik al sinds 2.x te wachten op een GOEDE sync met Exchange (ook labels en taken), normale afhandeling van vergaderverzoeken, het kunnen toevoegen van foto's vanuit de mailapp, opslaan van bestanden zonder wifi verbinding, und so weiter.

Dus ja, Windows Mobile is vlak na een release vaak nog niet helemaal af, maar er volgen binnen afzienbare tijd vaak oplossingen voor bugs. Het zij dankzij tweaks of door het inspringen van apllicatiebouwers (die wel gebruik mogen maken van de basisfunctionaliteit als de agenda) Bij andere besturingsystemen is het vaak nog maar af te wachten of er uberhaupt verbeteringen volgen.

Wat betreft de twijfel zou ik dus aanraden om gewoon te doen, met een beetje googelen en de fora volgen heb je gelijk een nieuwe hobby... ;)
Bedankt voor de verduidelijking!
Het googlen en volgen van verschillende fora trekt mij al heel erg dus dat zal steeds meer een hobby worden wanneer ik de HD2 zal gaan gebruiken.

Is overigens de youtube app een beetje te gebruiken met Eindeloos Online? (niet XtraSnel)
Anders zou het zonde zijn wanneer je deze app alleen maar via wifi zou kunnen gebruiken.

Helaas moet ik nu eerst nog een goed abonnement zien te vinden i.c.m. met de HD2.

Verwijderd

Iemand een idee hoe je op de HD2 je sms'jes kan opslaan op de geheugenkaart, in plaats van intern geheugen? Krijg constant na 30 sms'jes dat er geen meer verzonden kunnen worden en binnen komen.

• Tanakiam

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Zojuist mijn HD2 binnen gekregen. Geweldig apparaat. Alleen hoe stel ik de kantelsensor in? als ik mijn telefoon draai gebeurd er namelijk niets....

http://specs.tweak.to/6635

• Dennis-L
Stampre schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:30:
Zojuist mijn HD2 binnen gekregen. Geweldig apparaat. Alleen hoe stel ik de kantelsensor in? als ik mijn telefoon draai gebeurd er namelijk niets....
Dat werkt ook niet altijd, maar in bepaalde applicaties...Opera bijvoorbeeld

Verwijderd

Voor de WVGA gamelovers is er Meteor v1.01 en een absolute vette game (grafisch echt mooi) is er PDA Poker Art v1.0 (beste pokerspel die er is!).
http://www.pda-poker-art.com/index.php?id=11

Beide games zijn geen freeware overigens.

Bejeweled en Xtrakt werken overigens prima.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 16:24 ]

Verwijderd

Verder heb ik via XDA developers nu op het homescreen 16 ipv de standaard 9 snelkoppelingen staan, in het default homescreen 4 stuks en als je omhoog slide nog eens 12. Dit maakt de standaard 3 "grote" icoontjes minder luidruchtig.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=572232

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 16:01 ]

Verwijderd

Als je het programma TorchButton (freeware) installeerd heb je via een druk op een icon een sterke "bouwlamp" op je HD2. de cameraled(s) worden daarvoor ingeschakeld, nogmaals drukken en hij is uit. Erg handig als je eens een keertje wat extra licht nodig hebt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=581382

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2009 15:52 ]

• Novadecasa
ET71
Voor de volgende keer is het misschien overzichtelijker wanneer je de 'EDIT' knop gebruikt i.p.v. 3 reacties onder elkaar. ;)

Kan je ook aangeven welke programma's je hebt gebruikt (bijv. de link van XDA) voor de hierboven beschreven functies?
Zoals de verandering van de 3 naar 4 apps in het homescreen en TorchButton.
Dat zou het makkelijker maken voor meerdere gebruikers, alvast bedankt!

Verwijderd

bamoah schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:46:
[Verzoekje]

Bij mij is het bestand BTTrayCE beschadigd en geeft een melding aan van ongeldig bestand bla bla...

Zou iemand deze voor mij ergens kunnen posten ? (Ik heb de NL versie HD2)
Dat gaat je probleem niet oplossen.

Je moet de volgende stappen zetten:
1. download total commander voor mobile (zeer belangrijke stap!).
2. installeer en start dat programma en browse naar de windows map.
3. hermoem de volgende .dll bestanden (zet er .bak achter ofzo)

\Windows\BtSdkCE30.dll
\Windows\BtCoreIf.dll

Als je een softreset geeft is je probleem verholpen.

Tomtom 7 heeft dit probleem veroorzaakt bij je.

Het heeft me gisteren het grootste deel van mijn avond gekost om een oplossing te vinden.

Verwijderd

Novadecasa schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:49:
ET71
Voor de volgende keer is het misschien overzichtelijker wanneer je de 'EDIT' knop gebruikt i.p.v. 3 reacties onder elkaar. ;)

Kan je ook aangeven welke programma's je hebt gebruikt (bijv. de link van XDA) voor de hierboven beschreven functies?
Zoals de verandering van de 3 naar 4 apps in het homescreen en TorchButton.
Dat zou het makkelijker maken voor meerdere gebruikers, alvast bedankt!
:) Drie post leken mij juist logisch voor als mensen gaan quoten. link voor TorchButton toegevoegd, effe gogelen geeft direct een hit overigens, dus linken leek mij niet nodig.
Link voor de 16 shortcuts ook toegevoegd.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over levertijden en abonnementen mogen hier