HTC HD2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 128.763 views

• Braamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 20:43
Weer hulp gevraagd.

Ik kan op mijn telefoon heel goed internetten. Alleen alle andere apps die zelf verbinding met internet maken werken (bijna) nooit. Dus google maps, 't Weer, aandelen, Email/agenda sync, enz :?
Ik krijg dan de bijvoorbeeld melding "Verbindings fout bij het downloaden van weergegevens. Opnieuw proberen? Ja -Nee - en als ik Ja kies krijg ik weer het zelfde resultaat-

Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe?

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 08:29
Is er al iemand die extra micro-usb kabels heeft besteld? zo ja waar? Hard to find those things

http://specs.tweak.to/6635

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:10
Braamm schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:16:
Weer hulp gevraagd.

Ik kan op mijn telefoon heel goed internetten. Alleen alle andere apps die zelf verbinding met internet maken werken (bijna) nooit. Dus google maps, 't Weer, aandelen, Email/agenda sync, enz :?
Ik krijg dan de bijvoorbeeld melding "Verbindings fout bij het downloaden van weergegevens. Opnieuw proberen? Ja -Nee - en als ik Ja kies krijg ik weer het zelfde resultaat-

Welke provider heb je?
I.g.v. Telfort zou ik me iets kunnen voorstellen bij het roamen op het kpn-netwerk (WinMo ziet dat ook als roamen). Standaardinstellingen van de apps zouden kunnen zijn dat er bij roaming niet automatisch data wordt opgehaald.

Op de andere netwerken zou het gewoon goed moeten werken. Heb je het verbindingsprofiel voor internet gebruikt, of proberen ze bijv. via je MMS profiel te verbinden?

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-06 14:27

hstoker

Yatta!

Anoniem: 147332 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:50:
[...]

Dat gaat je probleem niet oplossen.

Je moet de volgende stappen zetten:
1. download total commander voor mobile (zeer belangrijke stap!).
2. installeer en start dat programma en browse naar de windows map.
3. hermoem de volgende .dll bestanden (zet er .bak achter ofzo)

\Windows\BtSdkCE30.dll
\Windows\BtCoreIf.dll

Als je een softreset geeft is je probleem verholpen.

Tomtom 7 heeft dit probleem veroorzaakt bij je.

Het heeft me gisteren het grootste deel van mijn avond gekost om een oplossing te vinden.
Waarom met Total Commander? De standaard verkenner werkte bij mij ook prima, je moet alleen even aangeven dat je ook de verborgen bestanden wil zien (Menu -> Alle bestanden weergeven).

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Anoniem: 302609

Dennis-L schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:48:
Grappig
als je bij Telfort je weer gaat updaten zegt hij dat je roamt, waarschijnlijk omdat je met een telfort sim gebruik maakt van het kpn netwerk :D
Als ik 3G verbinding heb zie je constant het roam icoontje (hoog driehoekje, links naast 3G icoontje). Er staat wel Telfort internet en 3G NL Telfort, dus kan geen kwaad lijkt mij. Als de 3G verbinding aanstaat en ik zit niet op internet dan verbruik ik toch geen data?

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-06 14:27

hstoker

Yatta!

Braamm schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:16:
Weer hulp gevraagd.

Als je Vodafone hebt kan het helpen om de proxy uit te zetten, is al eens eerder genoemd in dit topic.

[ Voor 6% gewijzigd door hstoker op 12-11-2009 16:30 ]

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Anoniem: 325920

Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:54:
[...]

:) Drie post leken mij juist logisch voor als mensen gaan quoten. link voor TorchButton toegevoegd, effe gogelen geeft direct een hit overigens, dus linken leek mij niet nodig.
Link voor de 16 shortcuts ook toegevoegd.
Danks, die homescreen update is een meer dan welkome aanpassing.

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:54:
[...]

:) Drie post leken mij juist logisch voor als mensen gaan quoten. link voor TorchButton toegevoegd, effe gogelen geeft direct een hit overigens, dus linken leek mij niet nodig.
Link voor de 16 shortcuts ook toegevoegd.
Zelf kan ik het wel vinden maar het is voor het vergemakkelijken voor andere gebruikers die minder ervaring daar mee hebben en simpele 'oneliners' te voorkomen over deze onderwerpen.
Daarnaast wel bedankt voor de links, ga ze zelf zeker gebruiken zodra ik de HD2 in handen heb, die van de shurtcuts zeker!!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 17:47

Sick Nick

Drop the top!

Stampre schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:23:
Is er al iemand die extra micro-usb kabels heeft besteld? zo ja waar? Hard to find those things
Ik heb er eentje bij dealextreme besteld, een oprolbare voor in de auto bij de usb lader (die heeft gewoon een usb plugje). Erg handig omdat je zo niet een meter snoer hebt hangen aangezien hier de telefoon nog geen 15 cm bij de lader vandaan zit.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26313 ($3.14)

Maar als je even rondkijkt hebben ze ook gewone kabels (oplopend in prijs van $2.40 naar $5.41):

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8150
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29779
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6764
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15653

Allemaal gewoon standaard micro usb :)

Anoniem: 260512

Novadecasa schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:32:
[...]

Zelf kan ik het wel vinden maar het is voor het vergemakkelijken voor andere gebruikers die minder ervaring daar mee hebben en simpele 'oneliners' te voorkomen over deze onderwerpen.
Daarnaast wel bedankt voor de links, ga ze zelf zeker gebruiken zodra ik de HD2 in handen heb, die van de shurtcuts zeker!!
No thanx, als onze phone er maar functioneler en leuker van word!
:P

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-06 11:09
Stampre schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:23:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=582588
geeft ook link naar nederlandse site. iets duurder maar geen invoerrechten ofzo aan je broek

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:38
Anoniem: 302609 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:28:
[...]

Als ik 3G verbinding heb zie je constant het roam icoontje (hoog driehoekje, links naast 3G icoontje). Er staat wel Telfort internet en 3G NL Telfort, dus kan geen kwaad lijkt mij. Als de 3G verbinding aanstaat en ik zit niet op internet dan verbruik ik toch geen data?
klopt
dat icoon zie ik ook, maar die zie ik niet bij een gprs verbinding

en wanneer je niet op internet zit en je applicaties geen gebruik maken van internet verbruik je geen data

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=579076

Voor diegene die rechts in de bovenhoek de taskmanager wil hebben. Middels het omgekeerde pijltje. De taskmanager zoals deze bedoelt is maar niet in de final ROM is gekomen. Een echte must have app als je het mij vraagt, drukken op het rode kruis in elke app zorgt er nu ook voor dat de app echt afgesloten word. Tevens veel meer instelmogelijkheden. Na installatie softreset.

Mocht de installtie niet in 1 keer goed gaan dan eerst SENCE dissabelen in todaysettings, installeren, reset en SENCE enabelen. Et voila.....

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 260512 op 12-11-2009 16:46 ]

Anoniem: 325881

Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:44:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=579076

Voor diegene die rechts in de bovenhoek de taskmanager wil hebben. Middels het omgekeerde pijltje. De taskmanager zoals deze bedoelt is maar niet in de final ROM is gekomen. Een echte must have app als je het mij vraagt, drukken op het rode kruis in elke app zorgt er nu ook voor dat de app echt afgesloten word. Tevens veel meer instelmogelijkheden. Na installatie softreset.

Mocht de installtie niet in 1 keer goed gaan dan eerst SENCE dissabelen in todaysettings, installeren, reset en SENCE enabelen. Et voila.....
ET71 Kan je misschien alles samen zetten? Je begint dit topic nogal vrij onduidelijk te maken. Ik zou het bijna SPAM noemen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 10:57
Anoniem: 325881 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:05:
[...]

ET71 Kan je misschien alles samen zetten? Je begint dit topic nogal vrij onduidelijk te maken. Ik zou het bijna SPAM noemen.
Waar slaat dit nou weer op? Hij geeft een tip over iets waar veel mensen in dit topic over klagen en dan ga jij het ('bijna') spam noemen :?

The devil is in the details.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-05 02:57
M-en-M schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:44:
[...]

Een paar aanraders dan (Allemaal gratis):

* knip
En als je de Region Switcher gebruikt kan je de volgende spellen van de marketplace gratis downloaden:
-Vegas Pool: Leuk 3D pool spelletje
-Par 72 Golf: Leuk 3D golf spelletje
-Meon Lite: Leuke puzzle game
_/-\o_ Thnx! Helemaal top, als je meer hebt ... please share! Naar dit soort top of the bill apps ben ik op zoek.

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Anoniem: 147332 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:50:
[...]

Dat gaat je probleem niet oplossen.

Je moet de volgende stappen zetten:
1. download total commander voor mobile (zeer belangrijke stap!).
2. installeer en start dat programma en browse naar de windows map.
3. hermoem de volgende .dll bestanden (zet er .bak achter ofzo)

\Windows\BtSdkCE30.dll
\Windows\BtCoreIf.dll

Als je een softreset geeft is je probleem verholpen.

Tomtom 7 heeft dit probleem veroorzaakt bij je.

Het heeft me gisteren het grootste deel van mijn avond gekost om een oplossing te vinden.
Mijn dank is groot, probleem is opgelost !!

Anoniem: 325881 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 17:05:
[...]

DUDE, ik kom deze apps tegen en deze post ik, knap ondankbaar vriend, bij deze geen apps meer!
:(

Hoopte sommige mensen er mee te helpen, thats all.

Edit; laat maar, beetje te gehaast en inpulsief gereageerd........ O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 260512 op 12-11-2009 17:42 ]

• Dennis-L
Meer mensen die dat hebben met Telfort, dat hij aangeeft dat je aan het roamen bent omdat je op het KPN netwerk zit?
Dit is best vervelend bij het updaten van het weer e.d.
En zijn er mensen die dat opgelost hebben?
Het selecteren van KPN voor je 3G/GPRS lost het in ieder geval niet op.
Mocht het niet opgelost kunnen worden dan is het gewoon maar pech :D

http://forum.xda-develope...hp?p=4927039&postcount=27

Zet deze filmpjes op je HD2 en laat je vrienden en kennissen met open mond staan. Heel smooth.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=582122

Onderin 1ste post download de helicopter demo, heel fraai en zonder hickups

Groeten Eric

Heeeee zowaar, twee links in 1 post.......tssss

• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48
Ik heb mijn HD2 nu 2 dagen en vanochtend had ik 'm al aan het hangen: Ik heb 'm vannacht aan de stroom gehad en vanochtend trok ik dus het USB stekkertje eruit maar het groene lampje (dat ie vol is) bleef branden. Ik wilde de telefoon vervolgens aanzetten maar hij reageerde nergens op. Uiteindelijk de batterij er even uitgehaald en toen was alles weer OK. Meer mensen zoiets meegemaakt?

Ook nog een vraagje: Als je naar het buitenland wil je niet dat je telefoon vanalles gaat downloaden. Is er een simpele manier om data-overdracht uit te zetten of moet je al je synchronisatiedingen 1 voor 1 uitzetten ? Ik heb al geprobeerd om bij "draadloze bediening""gegevensverbinding" uit te zetten, maar die spring vervolgens meteen weer aan :?

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

ConQuestador schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:14:
Ik heb mijn HD2 nu 2 dagen en vanochtend had ik 'm al aan het hangen: Ik heb 'm vannacht aan de stroom gehad en vanochtend trok ik dus het USB stekkertje eruit maar het groene lampje (dat ie vol is) bleef branden. Ik wilde de telefoon vervolgens aanzetten maar hij reageerde nergens op. Uiteindelijk de batterij er even uitgehaald en toen was alles weer OK. Meer mensen zoiets meegemaakt?

Ook nog een vraagje: Als je naar het buitenland wil je niet dat je telefoon vanalles gaat downloaden. Is er een simpele manier om data-overdracht uit te zetten of moet je al je synchronisatiedingen 1 voor 1 uitzetten ? Ik heb al geprobeerd om bij "draadloze bediening""gegevensverbinding" uit te zetten, maar die spring vervolgens meteen weer aan :?
http://www.modaco.com/con.../new-free-utility-nodata/

Dit is de oplossing denk ik, progje genaamt NoData
Moet wel even account aanmaken of anders even anders googelen....freeware overigens

Eric

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 260512 op 12-11-2009 18:21 ]

Anoniem: 321856

als je de 'ophang' knop indrukt, kun je ook het data verkeer uitzetten

• Novadecasa
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:10:
http://forum.xda-develope...hp?p=4927039&postcount=27

Zet deze filmpjes op je HD2 en laat je vrienden en kennissen met open mond staan. Heel smooth.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=582122

Onderin 1ste post download de helicopter demo, heel fraai en zonder hickups

Groeten Eric

Heeeee zowaar, twee links in 1 post.......tssss
Is de video met de helicopter demo niet dezelfde als op de Omnia II staat?

ET71, blijf je kennis e.d, betreft dit onderwerp maar met ons delen, het wordt wel gewaardeerd! ;)

Novadecasa schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:44:
[...]

Is de video met de helicopter demo niet dezelfde als op de Omnia II staat?

ET71, blijf je kennis e.d, betreft dit onderwerp maar met ons delen, het wordt wel gewaardeerd! ;)
Thanx, hoe kan ik eigenlijk .cab bestandjes invoegen in een post?
Heb nog een bestandje om er voor te zorgen dat op je homescreen dat deel waar je provider in staat egaal te maken zoals de rest van je homescreen, dus niet meer de vervaging en de dunne rand, ziet er optisch veel beter uit. Wil het posten met uitleg maar weet niet hoe ik een bestandje kan invoegen.

http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=907&page=2

.cab bestandje om de autocorrectie te disabelen tijdens tekstinvioer, mij irriteerd dit mateloos.

naar post #31 scrollen.

Softreset na installatie

Eric

http://forum.xda-develope...hread.php?t=581357&page=2

Pagina 2 post #17

Als het goed is mist iedereen in zijn HD2 de owner info icon? Oftewel de eigenaar informatie. Installeer deze .cab bestand en hij is er weer. Kan ook middels een reg aanpassing maar dat is wat ingewikkelder zeg maar.

Wel effe softrest na installatie.

Eric

• Novadecasa
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:30:

Pagina 2 post #17

Als het goed is mist iedereen in zijn HD2 de owner info icon? Oftewel de eigenaar informatie. Installeer deze .cab bestand en hij is er weer. Kan ook middels een reg aanpassing maar dat is wat ingewikkelder zeg maar.

Eric
Hiervoor kan je dit ook gebruiken mocht je het liever volgens de NL gebruiksaanwijzingen:
http://www.winmo.nl/owner-name-htc-hd2-invullen/

Het bijvoegen van een bestand weet ik ook niet exact in dit forum.

• Elwin23
  • Laatst online: 03-01-2022
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:30:

Pagina 2 post #17

Eric
nice posts ET71!
hou je topics op XDA bij o.i.d.? Wil ik eigenlijk ook doen net zoals deze, maar vin t daar nog een grotere rotzooi dan hier... (zoja, welk forum dan bv.?)

Weet niet of dit al eerder gepost is, sorry als dit zo is. Het standaard WM spelletje Sollitaire en Bubblebreaker staan niet in de spelletjesfolder maar staan wel nog wel in de windowsfolder, kopieer beide bestandjes (niet de .exe) als snelkoppeling in de spelletjesfolder, softreset en je hebt ze weer. Waarschijnlijk weggelaten omdat beide spelletjes het beste werken op een resistive scherm met stylus, maar gezien het grote scherm van de HD2 vind ik het wel te doen.

Eric

• Novadecasa
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:15:
http://htcpedia.com/forum/showthread.php?t=907&page=2

.cab bestandje om de autocorrectie te disabelen tijdens tekstinvioer, mij irriteerd dit mateloos.

naar post #31 scrollen.

Softreset na installatie

Eric
Kan je een voorbeeld van voor en na posten wat je bedoelt met : "Heb nog een bestandje om er voor te zorgen dat op je homescreen dat deel waar je provider in staat egaal te maken zoals de rest van je homescreen, dus niet meer de vervaging en de dunne rand, ziet er optisch veel beter uit. "
Het wordt mij niet duidelijk wat er precies verandert als ik de link bekijk van htcpedia.com

[ Voor 31% gewijzigd door Novadecasa op 12-11-2009 20:00 ]

Elwin23 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:55:
[...]

nice posts ET71!
hou je topics op XDA bij o.i.d.? Wil ik eigenlijk ook doen net zoals deze, maar vin t daar nog een grotere rotzooi dan hier... (zoja, welk forum dan bv.?)
Ben een jaar aan het pimpen geweest met custom ROMS en dergelijke op mijn Xperia X1, ken XDA van binnen en buiten en heb alle tweaks geprobeerd op de HD2, het meeste werkte nog aangezien de laatste custom ROM de voorloper was van de ROM op de HD2. Op HTCpedia is hier ook veel te vinden.
Het is wellicht wat onoverzichtelijk maar voor de HTC HD zijn gelukkig nog niet al te veel draadjes en posts opgestart.

• Dennis-L
Goeie tip op winmo.nl

frevell :
12 november 2009 00:15 om 00:15

In de contactenlijst staat een leeg visitekaartje “ik”. Als je hier je eigen gegevens invult, ziet de “op naam gestelde software” dit ook als “ownername”/”informatie over de eigenaar”

Novadecasa schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:58:
[...]

Kan je een voorbeeld van voor en na posten wat je bedoelt met : "Heb nog een bestandje om er voor te zorgen dat op je homescreen dat deel waar je provider in staat egaal te maken zoals de rest van je homescreen, dus niet meer de vervaging en de dunne rand, ziet er optisch veel beter uit. "
Het wordt mij niet duidelijk wat er precies verandert als ik de link bekijk van htcpedia.com
OK, op je homescreen direct onder de takenbalk van Windows zie je boven de klok een stuk ruimte waar je provider staat, als je goes kijkt is deze ruimte over de hele breedte van je scherm niet geheel zwart en zit er ook een randje onder, als dit bestandje in de windowsfolder gekopieerd word en je doet een softreset dan is deze ruimte net zo zwart als de rest van je homescreen. Hierdoor lijkt je homescreen wel groter. Ik weet even niet hoe ik een screenshotje kan invoegen en waar ik hem gevonden heb op XDA maar het werkt prima.
Als je nog niet begrijpt wat ik bedoel zal ik toch gaan proberen een screendump te maken op een of andere manier.

Edit, zo misschien http://www.flickr.com/photos/44646721@N08/4098213117/

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 260512 op 12-11-2009 20:22 ]

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 20:13
Ik heb me een breuk gezocht maar kan tot nu toe nergens een taak aanmaken. Mis ik iets of is het in windows 6.5 niet meer mogelijk om een taak aan te maken?

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 19:10
*weg* Je verwijst naar zoveel sites die we niet willen zien, dat we het hele bericht maar weghalen.

[ Voor 99% gewijzigd door pven op 12-11-2009 23:15 ]

Novadecasa schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:58:
[...]

Zie enkele posts hierboven, heb screenshot gezet op Flick voor jullie.....

Op de screenshot de 4 snelkoppelingen ipv 3 en de taskmanager rechtsboven.

Hoop dat dit e.e.a. iets duidelijker maakt

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 260512 op 12-11-2009 20:26 ]

• Novadecasa
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:04:
[...]

OK, op je homescreen direct onder de takenbalk van Windows zie je boven de klok een stuk ruimte waar je provider staat, als je goes kijkt is deze ruimte over de hele breedte van je scherm niet geheel zwart en zit er ook een randje onder, als dit bestandje in de windowsfolder gekopieerd word en je doet een softreset dan is deze ruimte net zo zwart als de rest van je homescreen. Hierdoor lijkt je homescreen wel groter. Ik weet even niet hoe ik een screenshotje kan invoegen en waar ik hem gevonden heb op XDA maar het werkt prima.
Als je nog niet begrijpt wat ik bedoel zal ik toch gaan proberen een screendump te maken op een of andere manier.
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, de bovenste balk direct onder de 'start' balk met op deze afbeelding de
tekst HTC aan de linker zijde.
http://www.mobilefun.co.u...9/10/htc-hd2-sim-free.jpg

Overigens vind ik dit ook een schitterende homescreen, naast dat het 'start/windows' icoon is veranderdt zijn ook de afbeeldingen van de shortcuts tot de apps verbeterd! Iemand een idee hoe dit werkt en/of met welke prog of cab?

http://i35.tinypic.com/10yo39s.jpg

[img]http://http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=582619[/img]
Novadecasa schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:24:
[...]

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, de bovenste balk direct onder de 'start' balk met op deze afbeelding de
tekst HTC aan de linker zijde.
[afbeelding]

Overigens vind ik dit ook een schitterende homescreen, naast dat het 'start/windows' icoon is veranderdt zijn ook de afbeeldingen van de shortcuts tot de apps verbeterd! Iemand een idee hoe dit werkt en/of met welke prog of cab?

[afbeelding]
Is van DJCedric, is geen Sence van HTC maar een ander soort skin welke moet installeren.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=582619

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 260512 op 12-11-2009 20:36 ]

palmeg schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:07:
Ik heb me een breuk gezocht maar kan tot nu toe nergens een taak aanmaken. Mis ik iets of is het in windows 6.5 niet meer mogelijk om een taak aan te maken?
Druk op start en dan de folder "outlook" openen

:P

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:56
hmm, vraagje.

De twitter app werkt goed hier zolang het over wifi gaat. Zodra ik de Vodafone verbinding gebruikt geeft de twitter appp aan dat hij niet meer kan uploaden (foto's enz)

https://wren.co/join/Devian

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-06 19:10
En nog een leuke shoot-em-up, met accelerometer support, Fighter:
http://www.1800pocketpc.c...-english-translation.html
Afbeeldingslocatie: http://www.1800pocketpc.com/blog/wp-content/uploads/2009/07/fighter3-240x320.jpg

• Novadecasa
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:28:
[...]

Is van DJCedric, is geen Sence van HTC maar een ander soort skin welke moet installeren.
Ja ik zag het, een leuke optie mocht Sense vervelen.
Goed screenshot van wat je eerder bedoelde , locatie overigens erg in de buurt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Novadecasa op 12-11-2009 20:38 ]

Novadecasa schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:37:
[...]

Ja ik zag het, een leuke optie mocht Sense vervelen.
Goed screenshot van wat je eerder bedoelde , locatie overigens erg in de buurt ;)
Tja dat kan ik niet zien of onze locaties dicht bij elkaar liggen, kan je woonplaats niet zien in je profiel.

;)

Maar goed, moet ik proberen dat bestandje toch hier te posten op een of andere manier, het screenshotje is me uiteindelijk ook gelukt.....

:*)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 260512 op 12-11-2009 20:45 ]

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 08:29
Zijn er mogelijkheden om meer dan 1 item in de agenda te laten zien in het homescreen van Sense

http://specs.tweak.to/6635

Stampre schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:46:
Zijn er mogelijkheden om meer dan 1 item in de agenda te laten zien in het homescreen van Sense
Nee helaas, ik weet dat dit wel mogelijk was in de TouchFlow 3D versie 2.1 (voorloper van Sence) maar niet mogelijk op Sence zelf. In TF 3D versie 2.5 is die mogelijkheid er ook uitgehaald om ruimte te maken voor de drie snelkoppeling icoontjes.
Ik wil dit eigenlijk ook graag en houd XDA developers hiervoor goed in de gaten. Hopelijk komt hier nog een oplossing voor in de toekomst.

• Novadecasa
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:43:
[...]

Tja dat kan ik niet zien of onze locaties dicht bij elkaar liggen, kan je woonplaats niet zien in je profiel.

;)

Maar goed, moet ik proberen dat bestandje toch hier te posten op een of andere manier, het screenshotje is me uiteindelijk ook gelukt.....

:*)
Zie het hier in de FAQ ook niet staan:
Forum FAQ

Profiel is overigens bij gewerkt ;)

Novadecasa schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:01:
[...]

Zie het hier in de FAQ ook niet staan:
Forum FAQ

Profiel is overigens bij gewerkt ;)
Haha ERRUG dichtbij zeg ik........

_O-

• Elwin23
ET71 en M-en-M : aangezien jullie de laatste paar pagina's flinke toevoeging zijn in de topic, zouden jullie wat van de zaken die je hier gepost heb kunnen sturen naar de topic owner (CLB)? kan die ze in de TS verwerken :)

Anoniem: 321856 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:28:
als je de 'ophang' knop indrukt, kun je ook het data verkeer uitzetten
Deze is voor zover ik weet om de huidige actieve datasessie te beindigen, apps die automatisch de datverbinding opstarten zullen dit daarna ook weer gaan doen. Zal dus uitkijken zijn in het buitenland. NoData sluit dataverbinding af totdat je hemzelf weer activeerd.

Elwin23 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:14:
ET71 en M-en-M : aangezien jullie de laatste paar pagina's flinke toevoeging zijn in de topic, zouden jullie wat van de zaken die je hier gepost heb kunnen sturen naar de topic owner (CLB)? kan die ze in de TS verwerken :)
Heel graag maar hoe zet ik dat in werking dan?

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 18:19:
[...]http://www.modaco.com/content/pocket-pc-software/246171/new-free-utility-nodata/

Dit is de oplossing denk ik, progje genaamt NoData
Moet wel even account aanmaken of anders even anders googelen....freeware overigens
Volgens mij werkt deze niet op de HD2 :(

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

The Penguin schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:26:
[...]

Ik gebruik NoData zelf niet, zou idd spijtig zijn als deze niet werkt, zal eens zien of ik een alternatief kan vinden.

• The Penguin
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:27:
[...]

Ik gebruik NoData zelf niet, zou idd spijtig zijn als deze niet werkt, zal eens zien of ik een alternatief kan vinden.
iets te vroeg geschreeuwd. J moet eerst je verbinding uit zetten en dan nodata op disabled zetten. Dan blokt ie wel alles. Was bij mijn touch cruise niet zo.

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:15
The Penguin schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:26:
[...]

ik had ff beter moeten lezen...

[ Voor 25% gewijzigd door jra2k op 12-11-2009 21:40 . Reden: sorry... :) ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-06 22:12

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

So, het valt me niet tegen, typen zonder fysiek tobo... ;)
ook echt een enorm vet scherm... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

The Penguin schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:36:
[...]

iets te vroeg geschreeuwd. J moet eerst je verbinding uit zetten en dan nodata op disabled zetten. Dan blokt ie wel alles. Was bij mijn touch cruise niet zo.
Ah mooi, had nog een andere workaround gevonden.

"settings->connections->connections->advanced-select network
choose the non isp settings in the dropdownbox's then your phone will fail
to make any sort of data connection
unless you got wifi or bluetooth or usb connection to a pc"

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
Echt net net binnen, wat een verademing ten opzichte van een HTC touch 200mhz variant :), gaat net even ietsjes sneller ;) en wat een mooi design.
Heb het net even getest zonder screenprotector en kan de afwachtende mensen vertellen dat de gevoeligheid echt subliem is (vergelijkbaar met de iphone, erg goed dus). Daarin tegen is dit scherm qua kleuren en resolutie superieur tenopzichte van de vorige generatie telefoons.
Helaas is invisibleshield en brando ultra clear nog niet uit voor de HD2, maar PDAshop heeft adapt HD2 screenprotectors voor 16 euro, is dit vergelijkbaar qua kwaliteit? of moet ik deze 16 euro als tijdelijk beschouwen?

• The Penguin
ok, kan idd ook, bedankt voor deze tip :)

• Braamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 20:43
ToMaSZ schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:27:
[...]

Welke provider heb je?
I.g.v. Telfort zou ik me iets kunnen voorstellen bij het roamen op het kpn-netwerk (WinMo ziet dat ook als roamen). Standaardinstellingen van de apps zouden kunnen zijn dat er bij roaming niet automatisch data wordt opgehaald.

Op de andere netwerken zou het gewoon goed moeten werken. Heb je het verbindingsprofiel voor internet gebruikt, of proberen ze bijv. via je MMS profiel te verbinden?
Geen telfort.... Vodafone. Wel zakelijk abbo, misschien heeft dat er iets mee te maken.

Het moet zo iets zijn, maar ik ga het proberen (en even zoeken waar)
hstoker schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:29:
[...]

Als je Vodafone hebt kan het helpen om de proxy uit te zetten, is al eens eerder genoemd in dit topic.
Dank voor de tip, ik ga t proberen..

Anoniem: 272561

Bij mijn Touch HD kon ik ergens aanvinken dat hij direct de sms of mms -berichten verwijderde alsook geen copie van de verzonden berichten bijhield. Dit kan ik nog steeds met mail. Weet iemand of dit ook kan met sms of mms op de Touch HD2 ? :(

• Dennis-L
Krijg met geen mogelijkheid mijn HTC gekoppeld aan mijn vista laptop met bluetooth
Mijn HTC ziet mijn laptop netjes
Ik selecteer mijn laptop
Dan komt er op mijn laptop een melding dat er een apparaat probeert te verbinden
Ik klik op die melding
En verder gebeurt er niks.
Iemand een idee?

• Elwin23
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:18:
[...]

Heel graag maar hoe zet ik dat in werking dan?
goeie vraag, hij heeft het altijd over om hem een DM te sturen?
ik zie nergens een optie bij zn profiel om een PM oid. te sturen, en wat een DM is heb ik helemaal geen id...
je kan hem wel als buddy toevoegen...

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 23:45
bij je bluetooth instellingen de optie zichbaar voor anderen aanvinken

• Dennis-L
indofk schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:33:
bij je bluetooth instellingen de optie zichbaar voor anderen aanvinken
zowel op de laptop als op mijn HTC staat dat aan..

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
heeft er iemand al een SNES of GBA emulator aan te praat weten te krijgen? Echt heel moeilijk: er is bijna niets te vinden dat sinds 2007 nog is geupdate laat staan dat er WVGA- of multitouch support in zit.

Ben erg aan het uitkijken naar de playstation emulator FpseCE 0.1

Dennis-L schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:28:
Krijg met geen mogelijkheid mijn HTC gekoppeld aan mijn vista laptop met bluetooth
Mijn HTC ziet mijn laptop netjes
Ik selecteer mijn laptop
Dan komt er op mijn laptop een melding dat er een apparaat probeert te verbinden
Ik klik op die melding
En verder gebeurt er niks.
Iemand een idee?
Heb je de Windows Mobile Devicecenter aanvullend geinstalleerd? Deze werkt samen met het synchronisatiecentrum van Vista. 2 maanden geleden vista-laptop aangeschaft en het koste me veel tijd voor ik het voor elkaar had.

Anoniem: 126385

Tanakiam schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:45:
Man man wat is dit een KAPOT lekkere phone..DAMNNNN!!!

Probleem met de audiomanager wat ik in het begin had, werd waarschijnlijk veroorzaakt door mijn 16GB kaartje.
Heb alles op mijn pc overgezet en daarna geformatteerd.

Daarna in het toestel nog een keer en nu werkt het.
Dennis@HTC thx man voor de tip!!!
hey, heb precies hetzelfde probleem, heb ook een 16 gig kaartje erin zitten, zo ff het kaartje formateren en hopen dat het probleem dan over is :)

• Dennis-L
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:52:
[...]

Heb je de Windows Mobile Devicecenter aanvullend geinstalleerd? Deze werkt samen met het synchronisatiecentrum van Vista. 2 maanden geleden vista-laptop aangeschaft en het koste me veel tijd voor ik het voor elkaar had.
Jah ook al geinstalleerd
hmm
ff verder puzzelen :D

Anoniem: 278817

Dit topic begint nu echt interessant te worden. @ET71 en anderen, bedankt voor jullie bijdragen.

Ik heb nog twee vragen:

1. Is er een flashplayer die werkt met Opera?
2. Hoe kan ik de HD2 opnemen in mijn LAN (via wifi) zodat ik files op de PC's kan zien en bv. video's kan afspelen (streamen) op de HD2?

Dennis-L schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:00:
[...]

Jah ook al geinstalleerd
hmm
ff verder puzzelen :D
Probeer eens alle partnerships te verwijderen.
Daarna op je HD2 activesync opstarten.
Daarna via menu verbinding maken via bluetooth.
Zal waarschijnlijk melding komen dat er geen partnership is en of je die wilt instellen.
Je bluetooth centrum op je HD2 word nu opgestart en hier moet je de laptop kiezen.
Code invoeren en dan zou je laptop met een melding moeten komen.
Eerste sinchronisatie kan lang duren omdat het Windows Apparatencentrum moet opstarten.

Probeer dat eens, anders haal ik bij mij alles eens leeg en zal het stap voor stap uitleggen.

Zou echt moeten werken zo

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 260512 op 12-11-2009 23:12 ]

• Novadecasa
Elwin23 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 22:32:
[...]

goeie vraag, hij heeft het altijd over om hem een DM te sturen?
ik zie nergens een optie bij zn profiel om een PM oid. te sturen, en wat een DM is heb ik helemaal geen id...
je kan hem wel als buddy toevoegen...
DM is hier vergelijkbaar met de PM op verschillende andere fora. DM staat voor Direct Message.
Dit kan je instellen bij je profiel of je dit toestaat of niet.

Door bovenaan in het scherm te klikken op 'FORUM' , vervolgens op 'Direct Message".
Vervolgens kan men klikken rechts klikken op 'nieuwe discussie'

Een snellere manier is om de 'shortcut' te klikken (het blauwe poppetje met het wolkje) bij de betreffende Tweaker.

De rest volgt zich vanzelf, mocht het niet zo zijn plaats het dan even.

[ Voor 7% gewijzigd door Novadecasa op 12-11-2009 23:13 ]

Anoniem: 126385

M-en-M schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:11:
[...]

Graag gedaan! :)
Helaas zijn dat wel zo ongeveer de beste spellen voor WinMo, het gaat niet zo goed... :(
Maar ja, nog een paar, wat mindere, maar nog steeds goede.

Eerst, nog twee gratis games:

Crayon Physics Deluxe (Ripped van de Omnia II):
[afbeelding]
http://www.4shared.com/fi...0ad341/CrayonPhysics.html
Belangrijk: Verwijder het .wav bestandje in de folder, dit spel is verschrikkelijk geoptimaliseerd (Zelfs op de Omnia II loopt hij nauwelijks), hiermee krijg je toch nog redelijke prestaties op de Snapdragon.

Starcraft for WinMo:
[video]
http://forum.ppcwarez.org...9ab8e412f7c1abf5f3125dd4c
Nu valt deze niet aan te raden, dankzij de kleine knopjes, maar je kan het proberen.

En dan twee betaalde, maar erg goede games:
Tower Defense 1.1:
[afbeelding]

Prince of Persia HD:
[video]

Verder kan je ook nog FPSEce proberen, een Playstation 1 emulator voor Windows Mobile, dan heb toch plotseling wel een gaming platform. ;)
(Ze zijn nu op versie 0.9.6, het draait wel, maar je zal moeten wachten op versie 0.10, ook wel 1.0 genoemd, voordat je volledige support krijgt voor Snapdragon en control overlays)

EDIT:
Oh, wat stom van mij, was ik ook nog eens de geweldige shoot-em-up, "Sky Force", vergeten! :D
[afbeelding]
toffe games, dank je wel,
had je nog andere leuke apps of games, je lijkt kijk op de zaak te hebben? misschien meer dingen zoals bijvoorbeeld een rss reader, of, meer van die "snufjes" zoals bv telegraaf.nl ding voor winmo

• Dennis-L
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:07:
[...]

Probeer eens alle partnerships te verwijderen.
Daarna op je HD2 activesync opstarten.
Daarna via menu verbinding maken via bluetooth.
Zal waarschijnlijk melding komen dat er geen partnership is en of je die wilt instellen.
Je bluetooth centrum op je HD2 word nu opgestart en hier moet je de laptop kiezen.
Code invoeren en dan zou je laptop met een melding moeten komen.
Eerste sinchronisatie kan lang duren omdat het Windows Apparatencentrum moet opstarten.

Probeer dat eens, anders haal ik bij mij alles eens leeg en zal het stap voor stap uitleggen.

Zou echt moeten werken zo
nou het mooie is dat ik geen code in kan typen maar dat mijn HD2 dat zelf op 1 of andere manier al bedenkt en dan ook nog vraagt of de code op beide apparaten hetzelfde is terwijl ik op mijn laptop helemaal geen keuze krijg om die code in te voeren :D

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Rowdy.nl schreef op donderdag 12 november 2009 @ 21:43:
So, het valt me niet tegen, typen zonder fysiek tobo... ;)
ook echt een enorm vet scherm... ;)
met de NADRUK OP VET....LOL _O-

Dennis-L schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:14:
[...]

nou het mooie is dat ik geen code in kan typen maar dat mijn HD2 dat zelf op 1 of andere manier al bedenkt en dan ook nog vraagt of de code op beide apparaten hetzelfde is terwijl ik op mijn laptop helemaal geen keuze krijg om die code in te voeren :D
Euhhhhhh, huh dat is erg merkwaardig. Heb je recent iets met bluetooth aangepast toevallig? Geprobeerd een TomTom versie te installeren geeft bijvoorbeeld het probleem dat bluetooth naar zijn grootje gaat.
Ik neem aan dat je tussentijds je HD2 en je laptop opnieuw opgestart hebt en alle partnerverbindingen verwijderd hebt?

Edit; heb je een vinkje staan bij "apparaten kunnen deze computer vinden" in het bluetooth apparaten scherm. Bereikbaar door op het BT icoontje te dubbelklikken rechtonder op je bureaublad en dan tabje opties.
Alles moet op dat tabblad aangevinkt staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 260512 op 12-11-2009 23:24 ]

• Dennis-L
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:19:
[...]

Euhhhhhh, huh dat is erg merkwaardig. Heb je recent iets met bluetooth aangepast toevallig? Geprobeerd een TomTom versie te installeren geeft bijvoorbeeld het probleem dat bluetooth naar zijn grootje gaat.
Ik neem aan dat je tussentijds je HD2 en je laptop opnieuw opgestart hebt en alle partnerverbindingen verwijderd hebt?
Nope heb nog niks geinstalleerd
en op mijn laptop nog nooit een bluetooth verbinding heb gemaakt ;)
En ja, beide apparaten al opnieuw opgestart
en mijn HTC zelfs al eens een harde reset gegeven ;)

Zal morgen wel eens even verder op mn laptop kijken

[ Voor 4% gewijzigd door Dennis-L op 12-11-2009 23:25 ]

Dennis-L schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:24:
[...]

Nope heb nog niks geinstalleerd
en op mijn laptop nog nooit een bluetooth verbinding heb gemaakt ;)
En ja, beide apparaten al opnieuw opgestart
en mijn HTC zelfs al eens een harde reset gegeven ;)
Zie 1 post boven jouw post, heb net ge-edit

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Zijn er ook mensen bij wie die Wi-Fi router applicatie niet werkt. Ik zet hem keurig aan, maar mijn laptop kan hem niet detecteren ... Zou wel mooi zijn namelijk !

• Novadecasa
[...]

Edit; heb je een vinkje staan bij "apparaten kunnen deze computer vinden" in het bluetooth apparaten scherm. Bereikbaar door op het BT icoontje te dubbelklikken rechtonder op je bureaublad en dan tabje opties.
Hoe kan het dat wanneer men TomTom probeert te installeren de bluethoot naar z'n grootje gaat?
Is dat eenvoudig te herstellen?

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Scherm is voor 98% krasvrij,

Heb met een AH-bonuskaart sleutelhanger variant Op het zwarte gedeelte waar HTC op staat lopen krassen en waarempel no scratches.

Heb die tijdelijke screenprotector van Hama er afgetrokken.
Keuken schaar gepakt en voorzichtig gekrast in de linkerbovenhoek ook geen krassen.

Dus vertrouw ik erop dat het wel goed zal gaan de pouch gebruik ik puur om hem erin op te bergen.
Tevens ook voor de camera lens.

Toestel is ook gewoon veel mooier zonder protector.

Novadecasa schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:29:
[...]

Hoe kan het dat wanneer men TomTom probeert te installeren de bluethoot naar z'n grootje gaat?
Is dat eenvoudig te herstellen?
Zowieso door te deinstalleren is het hersteld. Er is een manier om na de installetie van TT een paar bestanden te wijzigen. Ik zal even zoeken waar ik dat gelezen heb en post een link.

• Dennis-L
[...]

jazeker
en mijn HTC vindt mijn laptop ook netjes
maar verbinden, ho maar

Dennis-L schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:33:
[...]

jazeker
en mijn HTC vindt mijn laptop ook netjes
maar verbinden, ho maar
Ok, vertel eens stap voor stap wat je doet op je HTC? Je moet zowiezo niets doen op je laptop, je verbinding moet je initialiseren vanaf je HTC.

Zorg er op de laptop wel voor dat je via start/instellingen/configuratiescherm het synchronisatiecentrum opgestart hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 260512 op 12-11-2009 23:42 ]

• Dennis-L
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:36:
[...]

Ok, vertel eens stap voor stap wat je doet op je HTC? Je moet zowiezo niets doen op je laptop, je verbinding moet je initialiseren vanaf je HTC.
- Start bluetooth op mn htc
- Die vindt mijn laptop
- Ik selecteer mijn laptop
- htc vraagt of de pass key op beide apparaten gelijk is?
- op mijn laptop verschijnt een ballon in de taakbalk met de melding dat er een apparaat probeert te verbinden en dat ik er op moet klikken om dat toe te staan waar ik dan dus op klik
- nou en dan gebeurt er niks, niet op mn laptop en niet op mijn htc

Dennis-L schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:42:
[...]

- Start bluetooth op mn htc
- Die vindt mijn laptop
- Ik selecteer mijn laptop
- htc vraagt of de pass key op beide apparaten gelijk is?
- op mijn laptop verschijnt een ballon in de taakbalk met de melding dat er een apparaat probeert te verbinden en dat ik er op moet klikken om dat toe te staan waar ik dan dus op klik
- nou en dan gebeurt er niks, niet op mn laptop en niet op mijn htc
Check even 2 posts omhoog ivm edit. BT op je HTC idd wel aanzetten maar niets doen in je BT scherm. Activesync opstarten op je HTC en dan via menu rechtsonder een bluetooth verbinding opstarten.

• Dennis-L
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:44:
[...]

Check even 2 posts omhoog ivm edit. BT op je HTC idd wel aanzetten maar niets doen in je BT scherm. Activesync opstarten op je HTC en dan via menu rechtsonder een bluetooth verbinding opstarten.
maakt geen verschil
vanuit activesync wordt namelijk hetzelfde BT scherm opgeroepen als wanneer je hem los aanroept

• Apollo 13
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-01 22:13
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:38:
Verder heb ik via XDA developers nu op het homescreen 16 ipv de standaard 9 snelkoppelingen staan, in het default homescreen 4 stuks en als je omhoog slide nog eens 12. Dit maakt de standaard 3 "grote" icoontjes minder luidruchtig.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=572232
Als ik naar de reacties kijk bij die link zijn er wel wat conflicten. Werkt het wel goed bij de NL versie? vooral die 4 snelkoppelingen op het beginscherm vind ik handig en mooier. Staat de link misschien ook nog ergens anders (account aanmaken kan natuurlijk ook)

Apollo 13 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:46:
[...]

Als ik naar de reacties kijk bij die link zijn er wel wat conflicten. Werkt het wel goed bij de NL versie? vooral die 4 snelkoppelingen op het beginscherm vind ik handig en mooier. Staat de link misschien ook nog ergens anders (account aanmaken kan natuurlijk ook)
Ik heb zeker geen conflicten op mijn HD2 NL. Werkt vlekkeloos.

Edit; het draadje op XDA is bedoeld voor de voorganger van de HD2, de blackstone (HD). Ik lees niets over mensen met conflicten op de HD2 overigens.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 260512 op 12-11-2009 23:57 ]

Dennis-L schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:46:
[...]

maakt geen verschil
vanuit activesync wordt namelijk hetzelfde BT scherm opgeroepen als wanneer je hem los aanroept
OK, ik heb alles effe verwijderd op men HTC en de Vistabak.
1. BT aan op de HTC, terug naar homescherm.
2. Start Activesync op.
3. Via menu naar bluetooth verbinding maken en dan apparaat toevoegen.
4. in je BT scherm kies je laptop.
5. code invullen bv 000.
6. Laptop geeft aan code in te vullen, dus 0000
7. Bij mij start nu Windows Mobile Apparatencentrum op op de laptop, deze geeft na een paar seconden aan gekoppeld te zijn en kan ik aangeven wat ik wil doen verder.

En nu jij........

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 21:16
@ Novadecasa

voor de tomtom 7 je had eigenlijk eerst 2 files er uit moeten halen uit de install cab file
maar op xda staat een kant en klare zelf niet gebruikt want had het zelf al gedaan
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=556316

• Dennis-L
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:53:
[...]

OK, ik heb alles effe verwijderd op men HTC en de Vistabak.
1. BT aan op de HTC, terug naar homescherm.
2. Start Activesync op.
3. Via menu naar bluetooth verbinding maken en dan apparaat toevoegen.
4. in je BT scherm kies je laptop.
5. code invullen bv 000.
6. Laptop geeft aan code in te vullen, dus 0000
7. Bij mij start nu Windows Mobile Apparatencentrum op op de laptop, deze geeft na een paar seconden aan gekoppeld te zijn en kan ik aangeven wat ik wil doen verder.

En nu jij........
nou dat stuk met die code
dat krijg ik dus niet

NLMarcel194 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:55:
@ Novadecasa

voor de tomtom 7 je had eigenlijk eerst 2 files er uit moeten halen uit de install cab file
maar op xda staat een kant en klare zelf niet gebruikt want had het zelf al gedaan
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=556316
Thanx, zocht me een bult kon het niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennis-L schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:57:
[...]

nou dat stuk met die code
dat krijg ik dus niet
Op je HTC wel en op de laptop niet? Heb je via start/configuratiescherm het WMA (Windows Mobile Apparatencentrum) opgestart en geminimaliseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Anoniem: 260512 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:00:
[...]

Op je HTC wel en op de laptop niet? Heb je via start/configuratiescherm het WMA (Windows Mobile Apparatencentrum) opgestart en geminimaliseerd?
Op mijn htc vult hij uit zichzelf een code is
met daar onder "Passkeyverificatie is vereist en biedt extra beveiliging. Komt de passkey overeen op beide apparaten"
maar ik heb geen mogelijkheid om zelf dus een key in te voeren.
En ja dat apparatencentrum is aktief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmmm, vrouwlief vraagt of ik naar bed kom, het schijnt alweer vrijdag te zijn.........
@ Dennis-L ik hoop dat het lukt anders kijk ik morgen nog wel even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennis-L schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 00:04:
[...]

Op mijn htc vult hij uit zichzelf een code is
met daar onder "Passkeyverificatie is vereist en biedt extra beveiliging. Komt de passkey overeen op beide apparaten"
maar ik heb geen mogelijkheid om zelf dus een key in te voeren.
En ja dat apparatencentrum is aktief.
Dit herken ik zeker niet en klinkt me ook vreemd in de oren dat je HD zelf een code kiest, misschien ergens een security instelling actief op je HD2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Ja morgen weer een dag
bedankt voor zover :D

heb ook eerder het idee dat het aan mijn dell studio 1555 ligt :D

[ Voor 43% gewijzigd door Dennis-L op 13-11-2009 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Anoniem: 260512 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 20:52:
[...]

Nee helaas, ik weet dat dit wel mogelijk was in de TouchFlow 3D versie 2.1 (voorloper van Sence) maar niet mogelijk op Sence zelf. In TF 3D versie 2.5 is die mogelijkheid er ook uitgehaald om ruimte te maken voor de drie snelkoppeling icoontjes.
Ik wil dit eigenlijk ook graag en houd XDA developers hiervoor goed in de gaten. Hopelijk komt hier nog een oplossing voor in de toekomst.
SPB Diary installeren is geen optie?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over levertijden en abonnementen mogen hier