Nee, SPB Diary is een today plug-in voor Windows. Op je HTC HD2 heb je als todayscreen een skin genaamd SENCE. Het kan wel maar dan moet je SENCE uitschakelen in je "vandag" instellingen scherm en daarna kun je de "oude" windows vandaagscherm aanpassen zoals je wilt en daar komt dan ook SPB Diary in maar let op je interface van HTC (SENCE) is dan foetsie. Je kunt ze niet allebei hebben zeg maar....
Oke,
als dat voor de rest van de SPB software ook geldt dat misschien wel een reden om toch maar niet over te gaan naat de HD2. De agenda functie is ongeveer het belangrijkste voor me dus ik wil wel meerdere afspraken in mijn scherm hebben. Of het hele "sence" gebeuren uitschakelen maar dat is ook al zoiets...
als dat voor de rest van de SPB software ook geldt dat misschien wel een reden om toch maar niet over te gaan naat de HD2. De agenda functie is ongeveer het belangrijkste voor me dus ik wil wel meerdere afspraken in mijn scherm hebben. Of het hele "sence" gebeuren uitschakelen maar dat is ook al zoiets...
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik er niet zo mee zit dat er maar 1 item op je todayscherm staat, als je namelijk het tabje agenda bedient (dat icoontje met de kalender met het getal) dan krijg je een net overzicht te zien, tevens kun je op 1 van de 3 snelkoppelingen je windowskalender instellen, dus met 1 klik ben je er.mariconjo schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 07:58:
Oke,
Ik had voorheen, voor de HTC vandaagschermen, altijd het standaard windows vandaagscherm met een progje genaamd Today+, hierme kon je het gehele scherm volzetten met agendapunten.
MAAR ik mis dat dus niet om een of andere reden. Ik kan er goed mee leven.
Op zich werkt het wel, alleen kan ik de achtergrond voor weer niet meer veranderen (blijft nu standaard zwart met het weer erover heen), en als ik een contact op één van deze icoontjes zet verschijnt de foto niet.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:49:
[...]
Ik heb zeker geen conflicten op mijn HD2 NL. Werkt vlekkeloos.
Weet jij hoe ik dat kan oplossen?
http://www.freewarepocket...ad-manila-today-page.htmlVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 07:44:
[...]
Nee, SPB Diary is een today plug-in voor Windows. Op je HTC HD2 heb je als todayscreen een skin genaamd SENCE. Het kan wel maar dan moet je SENCE uitschakelen in je "vandag" instellingen scherm en daarna kun je de "oude" windows vandaagscherm aanpassen zoals je wilt en daar komt dan ook SPB Diary in maar let op je interface van HTC (SENCE) is dan foetsie. Je kunt ze niet allebei hebben zeg maar....
ik weet niet of dit werkt met de nieuwe sence.
erik
Verwijderd
Ik ken dit niet, zou zeggen probeer het, kan altijd deinstalleren en soft reset en alles is weer terug naar normaal.erik23 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:13:
[...]
http://www.freewarepocket...ad-manila-today-page.html
ik weet niet of dit werkt met de nieuwe sence.
erik
Maar ik durf er op te wedden dat het niet werkt, progje is van juli 2009 en is denk ik voor TF3D v2.1 als ik naar de incoontjes kijk.
het is sowieso al heel oud maar misschien werkt het toch.
btw heb em nog niet binne dus kan niet testen.
btw heb em nog niet binne dus kan niet testen.
Verwijderd
Dat van dat weer heb je gelijk in, ik denk dat dat dus een nadeel zal zijn als je de 16 snelkoppelingen wilt toepassen. Ik gebruik dat brede weerbeeld niet want ik vind dat erg storend de hele dag die wolken van links neer rechts.Leon1969 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:02:
[...]
Op zich werkt het wel, alleen kan ik de achtergrond voor weer niet meer veranderen (blijft nu standaard zwart met het weer erover heen), en als ik een contact op één van deze icoontjes zet verschijnt de foto niet.
Weet jij hoe ik dat kan oplossen?
Dat fotootje waa je het over hebt, heb je wel een foto toegevoegd aan die contactpersoon? Dit kun je o.a. doen in het tabje contactpersonen.
Edit; je hebt gelijk, de fot van een contactpersoon werkt ook niet.
Hmmm, voor mij geen probleem aangezien ik alleen snelkoppelingen naar programma's gebruik en dat werkt.
Tis dus kiezen of delen zeg maar, ik hou XDA in de gaten voor het geval er een nieuwe versie komt zonder die twee bugs.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 09:32 ]
Deze probleem heb ik ook vaker gehad met andere telefoons, als je bleutooth heb geinstalleerd met een of ander programma, dan moet je dat allemaal verwijderen en je bleutooth gewoon installeren met de STANDAARD windows driver(s). Dit lost het probleem op met je verbinding...werk voor mij !!Dennis-L schreef op donderdag 12 november 2009 @ 23:33:
[...]
jazeker
en mijn HTC vindt mijn laptop ook netjes
maar verbinden, ho maar
Bij veel installatie's worden er allerlei software geinstalleerd om verbinding te maken en weet ik veel wat allemaal.. je moet alles verwijderen en in apparaatbeheer je bleutooth verwijderen vervolgens opnieuw laten zien en installeren met de standaard windows driver. Probeer daarna je fone te verbinden.
[ Voor 23% gewijzigd door bamoah op 13-11-2009 09:33 ]
Kun je me vertellen waar ik de game precies vind en hoe en waar ik een snelkoppeling naar toe moet maken om deze zichtbaar te krijgen in mijn games sectie?Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2009 @ 19:58:
Weet niet of dit al eerder gepost is, sorry als dit zo is. Het standaard WM spelletje Sollitaire en Bubblebreaker staan niet in de spelletjesfolder maar staan wel nog wel in de windowsfolder, kopieer beide bestandjes (niet de .exe) als snelkoppeling in de spelletjesfolder, softreset en je hebt ze weer. Waarschijnlijk weggelaten omdat beide spelletjes het beste werken op een resistive scherm met stylus, maar gezien het grote scherm van de HD2 vind ik het wel te doen.
Eric
In het HD2 topic over abonnementen komt duidelijk naar voren dat de UK versie momenteel nergens te krijgen is en dat mensen daar van balen. Maar dat is niet de kern van mijn vraag:
Vanwaar deze fixatie op de Engelstalige versie? Vinden die mensen het Engels gewoon een mooie taal of is er een ander (technisch?) aspect dat de UK versie de meer begeerde HD2 maakt?
Ik dacht namelijk gewoon voor de NL versie te gaan, maar ben bang dat ik iets over het hoofd zie...
Vanwaar deze fixatie op de Engelstalige versie? Vinden die mensen het Engels gewoon een mooie taal of is er een ander (technisch?) aspect dat de UK versie de meer begeerde HD2 maakt?
Ik dacht namelijk gewoon voor de NL versie te gaan, maar ben bang dat ik iets over het hoofd zie...
De UK-versie is makkelijker te flashen naar een andere ROM. Voor NL-versies van rom-updates dien je langer te wachten, als ze er al komen. Daarnaast is het voor HTC toestellen moeilijker om te flashen naar een andere taal. Dit geeft extra reden om te kiezen voor uk-versie. Er dient een tool gemaakt te worden (vraag me niet precies hoe en wat, maar XDA-developers hebben het antwoord) om vanuit andere taal te kunnen flashen naar NL. Zolang die tool er niet is, kun je rom niet updaten naar engels en met beetje pech moet je dus langer wachten voor nieuwe rom.De Uitsmijter schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:24:
Hoop dat dit beetje de zaak verheldert.
De meeste mensen kiezen volgens mij voor de WWE editie, omdat die sneller officiele updates krijgen.
Ik ga echter meestal voor een WWE, omdat ik een toestel wil die normaal omgaat met de taal.
Heb je een NL toestel, gebeurt het regelmatig dat software niet is aangepast en dat schakelen tussen NL en Engels vind ik iritant.
En ja, sommige programma's wil ik wel NL hebben, bijv TomTom als ze gaat lullen.
Ik ga echter meestal voor een WWE, omdat ik een toestel wil die normaal omgaat met de taal.
Heb je een NL toestel, gebeurt het regelmatig dat software niet is aangepast en dat schakelen tussen NL en Engels vind ik iritant.
En ja, sommige programma's wil ik wel NL hebben, bijv TomTom als ze gaat lullen.
Knap dat je 'Sense' drie keer fout kan spellenVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 07:44:
[...]
The devil is in the details.
allemaal hele goeie punten, maar vergeet niet dat Nederlandse vertaling vaak ook bagger zijnRollieBollie schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:35:
De meeste mensen kiezen volgens mij voor de WWE editie, omdat die sneller officiele updates krijgen.
Zoals: New headlines --> nieuwe hoofdberichten (zomaar een zelf verzonnen voorbeeld)
en komop nou... engels is de universele taal voor computers...
Btw, nieuwe marketplace beveiliging voor apps is binnen 2 uur alweer gekraakt door Chainfire 
http://www.engadget.com/2...-measures-already-thwart/
http://www.engadget.com/2...-measures-already-thwart/
Zo nu een volle dag kunnen spelen met mijn HD2 wat een fet toestel, is wel erg wennen had eerst een Nokia E60, maar bevalt goed hij is echt lekker snel! ik mis alleen 2 progammatjes
1 iets van een inteligent Profiel Programmatje op bepaalde tijd / (GPS?) / afspraak van profiel wisselen, uitbreiding van profielen i.p.v. normaal / still en trillen (had in mijn nokia werk profiel / normaal / onderweg....)
2 iets van een inteligent Call routing programmatje, meschien iets aan de hand van je profiel of zo onder bepaalde omstandigheden bepaalde nummers niet door laten enzo.
Wat googlen en xda dev kan niet echt wat vinden wat lijkt op wat ik zoek, misschien dat jullie iets weten
1 iets van een inteligent Profiel Programmatje op bepaalde tijd / (GPS?) / afspraak van profiel wisselen, uitbreiding van profielen i.p.v. normaal / still en trillen (had in mijn nokia werk profiel / normaal / onderweg....)
2 iets van een inteligent Call routing programmatje, meschien iets aan de hand van je profiel of zo onder bepaalde omstandigheden bepaalde nummers niet door laten enzo.
Wat googlen en xda dev kan niet echt wat vinden wat lijkt op wat ik zoek, misschien dat jullie iets weten
Verwijderd
Hehehe iddMute schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:40:
[...]
Knap dat je 'Sense' drie keer fout kan spellen
Verwijderd
Ga naar je verkenner, open de windows folder, scroll naar beneden naar bubblebreaker.ink en kopieer deze als snelkoppeling naar de map windows/startmenu/programma's/spelletjes. Open deze map dus en ga via menu naar bewerken en dan snelkoppeling plakken. Doe dit dus ook zo met sollitaire. Effe phone uit en aan en ze staan in je spelletjes folder.1n5p3ct0r schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 10:19:
[...]
Kun je me vertellen waar ik de game precies vind en hoe en waar ik een snelkoppeling naar toe moet maken om deze zichtbaar te krijgen in mijn games sectie?
ik geloof dat ik vet met een f (fet) bij Lordsouron erger vind.Lordsauron schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:05:
Zo nu een volle dag kunnen spelen met mijn HD2 wat een fet toestel
Ik heb inmiddels mijn toestel omgeruild en heb het probleem nu niet meer (mijn scherm leide soms een eigen leven), lijkt dus toch iets in het toestel te zijn geweest. Overigens erg goede service van Belcompany dat ze hem zonder problemen hebben omgewisseld.
[ Voor 4% gewijzigd door -NRG- op 13-11-2009 12:40 ]
Ik heb de HD2 dinsdag binnen gekregen, en wat een ding! Een enorm scherm wat erg lekker werkt, en ook erg gevoelig is. De apps die sommige geplaatst hadden zijn echt lache, ik was al bang dat we het zouden moeten doen met die oude krakers, maar gelukkig niet, het moet waarschijnlijk nog op gang komen.
Even een vraagje: Ik heb mijn agenda met google agenda gesync, werkt echt perfect, alleen als ik naar de week weergave ga (op de HD2 agenda, die die compleet blanco. Geen enkel punt wat wel in de dag/maand weergave wel zichtbaar is. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Of doe ik iets fout (of niet mogelijk omdat ik hem sync met Google agenda?) Had de handleiding ook al bijgepakt, maar ik kon het niet vinden
Ohja was muziek aan het luisteren, stopt de muziek, muziek kraakt een beetje, en toen hoorde ik dat die automatisch ging bellen
had hem in mijn broekzak op de fiets. Vond ik wel knap eigenlijk
Even een vraagje: Ik heb mijn agenda met google agenda gesync, werkt echt perfect, alleen als ik naar de week weergave ga (op de HD2 agenda, die die compleet blanco. Geen enkel punt wat wel in de dag/maand weergave wel zichtbaar is. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Of doe ik iets fout (of niet mogelijk omdat ik hem sync met Google agenda?) Had de handleiding ook al bijgepakt, maar ik kon het niet vinden

Ohja was muziek aan het luisteren, stopt de muziek, muziek kraakt een beetje, en toen hoorde ik dat die automatisch ging bellen
[ Voor 12% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 13-11-2009 11:26 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Best raar, aangezien het een capacitieve scherm is, en niet op druk reageert.Mother_Goozz schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:23:
Ohja was muziek aan het luisteren, stopt de muziek, muziek kraakt een beetje, en toen hoorde ik dat die automatisch ging bellenhad hem in mijn broekzak op de fiets. Vond ik wel knap eigenlijk
Works perfectVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:16:
[...]
Ga naar je verkenner, open de windows folder, scroll naar beneden naar bubblebreaker.ink en kopieer deze als snelkoppeling naar de map windows/startmenu/programma's/spelletjes. Open deze map dus en ga via menu naar bewerken en dan snelkoppeling plakken. Doe dit dus ook zo met sollitaire. Effe phone uit en aan en ze staan in je spelletjes folder.
Zag btw nog een vraag langskomen voor een gitaar tuner. Heb deze net gevonden, ga hem zo uitproberen: http://handheld.softpedia...ner-Screenshot-10680.html
en een freeware appje:
http://www.freewarepocket...perfect-guitar-tuner.html
[ Voor 6% gewijzigd door Inspector op 13-11-2009 11:52 ]
Tenzij je op het knopje van je bijgeleverde koptelefoon drukt, dan belt hij ook je laatste oproepPaksoy schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:30:
[...]
Best raar, aangezien het een capacitieve scherm is, en niet op druk reageert.
Ik had gewoon mijn eigen koptelefoon op van sennheiser, dus niet de bijgeleverde das het aparte..1n5p3ct0r schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 11:44:
[...]
Tenzij je op het knopje van je bijgeleverde koptelefoon drukt, dan belt hij ook je laatste oproep
Iemand ook dat de weekweergave leeg blijft staan?
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Even terugkomen op de agenda functie. Ik hoop er eigenlijk op dat ik al m'n applicaties van mijn Omnia zo op de HD2 kan plaatsen, dus SPB diary, Dinarsoft Memmaid+Handyswitcher, SPB Shell+Back Up etc. Dan kan ik de HTC precies inrichten zo ik wil..., toch?. Ik merk namelijk een beetje uit dit forum dat 'sense' prima werkt maar dat de mogelijkheden vooralsnog een beetje beperkt zijn.
Dus: zijn er al mensen die SPB MS hebben draaien, en zo ja, wat zijn de bevindingen?
Dus: zijn er al mensen die SPB MS hebben draaien, en zo ja, wat zijn de bevindingen?
Verwijderd
Zeer interessante "hidden feature" ontdekt op de hollandse HD2. Een klik op de standaard wolk op de homescreen brengt je direct naar de weer-tab.
Waar of hoe kan ik instellen dat pocket outlook ook gewoon de plaatjes download in een mail? Vind het knap iri dat alle afbeeldingen niet gelijk met de mail worden binnen gehaald.
Verwijderd
MobileShell werkt prima, overigens alle applicaties die geschikt zijn voor Windows Mobile (WindowsPhone tegenwoordig) 6.5 (ook 6.1) werken gewoon. Als je Omnia hier op draaide dan gaat het hier ook werken.mariconjo schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:29:
Even terugkomen op de agenda functie. Ik hoop er eigenlijk op dat ik al m'n applicaties van mijn Omnia zo op de HD2 kan plaatsen, dus SPB diary, Dinarsoft Memmaid+Handyswitcher, SPB Shell+Back Up etc. Dan kan ik de HTC precies inrichten zo ik wil..., toch?. Ik merk namelijk een beetje uit dit forum dat 'sense' prima werkt maar dat de mogelijkheden vooralsnog een beetje beperkt zijn.
Ik heb de laatste versie van Shell even gedraaid en dezeis mucho instelbaar naar eigen inzicht, toppertje dus (had het draaiende op een SE Xperia X1 met Windows Mobile Proffessional v6.5 en 6.5.1).
Verwijderd
Klopt idd, en als je op de datum vr. 13 nov onder de klok drukt kom je ook in een ander scherm alsmede door de alarmtekst te bedienen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:37:
Zeer interessante "hidden feature" ontdekt op de hollandse HD2. Een klik op de standaard wolk op de homescreen brengt je direct naar de weer-tab.
Verwijderd
Open activesync op je HD2, klik opties in het menu, klik op e-mail en dan instellingen, hier kun je aangeven wat je wilt.bamoah schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:39:
Waar of hoe kan ik instellen dat pocket outlook ook gewoon de plaatjes download in een mail? Vind het knap iri dat alle afbeeldingen niet gelijk met de mail worden binnen gehaald.
ET71, bedankt voor alle goede tips en tricks ! Ik heb de Taskmanager rechtsbovenin (door Dutty) geinstalleerd, werkt weer ouderwets TOP. Ik heb de 4 kolommen in de startpagina geinstalleerd, werkt ook TOP. En ik heb de 4 (en 16 in totaal) shortcuts op de home page geinstalleerd en dat is wat mij betreft helemaal geweldig !!! Inderdaad jammer dat je dan de foto's bij contacten niet ziet, maar dat vind ik zelf minor punt. Dit zijn echt allemaal kleine maar zeer handige extra's ! Maakt hem voor mij weer iets meer af
!
Ander puntje, bij mij werkt die Wi-Fi Router niet, mijn laptop ziet hem echt niet. Iemand anders dan problemen ook mee (en opgelost) ?
Ander puntje, bij mij werkt die Wi-Fi Router niet, mijn laptop ziet hem echt niet. Iemand anders dan problemen ook mee (en opgelost) ?
Verwijderd
Weet iemand hoe je apps kunt installeren op je "storage card"(microsd) maar dat deze app/game dan toch onder het juiste menu in WM komt te staan?
Nu is het zo dat je steeds via de verkenner apps moet opstarten.
Reden van installatie op storage card is beperkte intern geheugen
Is het niet mogelijk om een snelkoppeling te plaatsen ergens in een map die 'm linkt vanaf de sd?
Is het niet mogelijk om een snelkoppeling te plaatsen ergens in een map die 'm linkt vanaf de sd?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2009 13:24 ]
is dat mogelijk met me @kpnplanet.nl (pop) acount ? en hotmail ?Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:15:
[...]
Open activesync op je HD2, klik opties in het menu, klik op e-mail en dan instellingen, hier kun je aangeven wat je wilt.
Verwijderd
Weet ik eerlijk gezegt niet, ik maak mijn accounts via activesync aangezien ik thuis een exchangeserver heb draaien, je zou wellicht via je outlook inbox via menu een account kunnen toevoegen en dat je daar dan weer kunt aangeven wat en hoeveel je wilt binnenhalen, dus alleen de berichtenkop of ook een vastgesteld aantal kb's en eventueel bijlages. Probeer het even uit.bamoah schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:26:
[...]
is dat mogelijk met me @kpnplanet.nl (pop) acount ? en hotmail ?
Verwijderd
Ja, via de verkenner naar windows/startmenu/programma's. Hier kun je de snelkoppelingen kopieren en plaatsen in een ander mapje bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:21:
Weet iemand hoe je apps kunt installeren op je "storage card"(microsd) maar dat deze app/game dan toch onder het juiste menu in WM komt te staan?
Verwijderd
Er komen in plaats van drie snelkoppelingicoontjes er 4 te staan en wanneer je het scherm omhoog schuift met je vinger komen er 16 ipv 9, enkele pagina's terug staat ook een link naar een screenshot van mijn todayscherm.
Edit1; Zie pagina 38 ergens in het midden, daar staat een link naar Flickr.
Edit2; een app verwijder je door via instellingen naar systeem te gaan en dan naar het icoontje "programma's verwijderen".
[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 13-11-2009 15:12 ]
Verwijderd
Bedankt, nog even een vraag hierover, sommige programma's hebben geen snelkoppeling, is het mogelijk om een snelkoppeling te maken in WM6.5?Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:38:
[...]
Ja, via de verkenner naar windows/startmenu/programma's. Hier kun je de snelkoppelingen kopieren en plaatsen in een ander mapje bijvoorbeeld.
Verwijderd
Als je een app hebt geinstalleerd zou er ergens een snelkoppeling moeten staan, ik installeer altijd alles op de interne schijf waardoor er automatisch een koppeling in het prgrammaoverzicht komt. Ik heb wel Sygic navigatie op de externe schijf geinstalleerd en hiervan komt wel keurig een snelkoppeling in het programmaoverzicht te staan, vreemd dat jij dat niet hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:09:
[...]
Bedankt, nog even een vraag hierover, sommige programma's hebben geen snelkoppeling, is het mogelijk om een snelkoppeling te maken in WM6.5?
Verwijderd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638
Tot nu toe 20 tweaks om e.e.a. beter te maken. Kan je meteen je engels bijspijkeren.
Een verzameling van aanpassingen, zal elke dag groeien.
Tot nu toe 20 tweaks om e.e.a. beter te maken. Kan je meteen je engels bijspijkeren.
Mooi zo! Dan draai ik door de week SPM MS en in het weekend 'sense'.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 13:09:
[...]
MobileShell werkt prima, overigens alle applicaties die geschikt zijn voor Windows Mobile (WindowsPhone tegenwoordig) 6.5 (ook 6.1) werken gewoon. Als je Omnia hier op draaide dan gaat het hier ook werken.
Ik heb de laatste versie van Shell even gedraaid en dezeis mucho instelbaar naar eigen inzicht, toppertje dus (had het draaiende op een SE Xperia X1 met Windows Mobile Proffessional v6.5 en 6.5.1).
weer zeker iets voor de TS!Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 14:36:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638
Kan je CLB hierover DM'en? (Direct messagen begreep ik van iemand hier, blauw poppetje bij zijn naam op pagina 1, vreemd genoeg zie ik nergens een blauw poppetje om te dm'en)
Verwijderd
Ik zie dat ook niet, misschien leest CLB dit draadje zo af en toe en breid hij de eerste post verder uit.Elwin23 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:00:
[...]
weer zeker iets voor de TS!
Kan je CLB hierover DM'en? (Direct messagen begreep ik van iemand hier, blauw poppetje bij zijn naam op pagina 1, vreemd genoeg zie ik nergens een blauw poppetje om te dm'en)
Nogmaals, als je de startpost bekijkt van dit topic zie je links dat CLB (de gebruiker) deze heeft aangemaakt/gepost. Onder zijn naam zijn verschillende kleine icoontjes te vinden. Waaronder ookElwin23 schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:00:
[...]
weer zeker iets voor de TS!
het icoontje om een DM te versturen.
Niet bij iedereen zal je dit icoon terug vinden, dit is namelijk in te stellen in je profiel of je dit wilt toestaan of niet.
EDIT: Heb de HD2 nu voor me liggen, net opgehaald bij de Belcompany, zo maar even uitpakken
Bij de KPN winkel hadden ze het er zelfs over dat de HD3 ook al in de 'steigers'' stond, terwijl men nog niet eens wist wanneer ze de HD2 binnen zouden krijgen!
Je zou bijna op de HD3 gaan wachten

[ Voor 18% gewijzigd door Novadecasa op 13-11-2009 15:07 ]
Nogmaals dan;) , heb je het eerste bericht in je inbox destijds ook gelezen? Daarin staat her zelf kort beschreven.
Mocht je het niet zo zien als in onderstaande foto kan het (misschien?) komen omdat je zelf ook niet heb toegestaan deze te ontvangen.
Mocht je het niet zo zien als in onderstaande foto kan het (misschien?) komen omdat je zelf ook niet heb toegestaan deze te ontvangen.

Verwijderd
Ik zie bijna niets op die foto, kan het wat groter?Novadecasa schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:17:
Nogmaals dan;) , heb je het eerste bericht in je inbox destijds ook gelezen? Daarin staat her zelf kort beschreven.
[afbeelding]
Ik ga eens kijken naar berichtjes die ik ontvangen zou moeten hebben......
Verwijderd
de audiomanager crash is verdwenen na het formateren van me sd kaartje
maar nu heb ik het probleem dat me nummers constant vastlopen .eigenlijk hetzelfde alleen nu geen error
maar nu heb ik het probleem dat me nummers constant vastlopen .eigenlijk hetzelfde alleen nu geen error
Verwijderd
Dat icoontje zie ik dus niet en heb ook geen berichtjes, sorry helaas, je kunt mij er keer op keer op wijzen maar ik weet het niet meer.
Kun jij CLB niet berichten hierover aangezien jij dat bewuste icoontje wel hebt?

zelfde probleem hier Novadecasa, heb nu me hele profiel doorgelopen en zie nix terug over DM's... alleen gallery reacties toelaten, en die staat aan!
Zie dus ook nergens een blauw poppetje...
vreemd? (kan wel op zijn gallery een reactie posten)
Zie dus ook nergens een blauw poppetje...
vreemd? (kan wel op zijn gallery een reactie posten)
[ Voor 10% gewijzigd door Elwin23 op 13-11-2009 15:39 ]
Jullie moeten onder MyReact (bovenin) -> Voorkeuren even een vinkje zetten bij "Toon myReact en DM-icons?"
[ Voor 17% gewijzigd door Dennis-L op 13-11-2009 15:42 ]
Verwijderd
Yup dat werkt! DM is nu zichtbaar bij CLB, thanx!!!!Dennis-L schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:41:
Jullie moeten onder MyReact (bovenin) -> Voorkeuren even een vinkje zetten bij "Toon myReact en DM-icons?"
Kopt, onder Privacy vervolgens daar aanvinken dan je DM kan versturen en wilt ontvangen.Dennis-L schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:41:
Bij mijn HD2 wordt de locatie van het weer niet goed weergegeven, althans de locatie is 10 km verderop.
damn, wat een opties.. ik zat bij my TNet 
stond opzich al aan, alleen niet dat ik zelf ook DM's mag ontvangen, en dat helpt gelijk
tnx!
stond opzich al aan, alleen niet dat ik zelf ook DM's mag ontvangen, en dat helpt gelijk
M'n DM staat altijd aan, bij jullie nu ook dus ik zie ze wel verschijnen =)
HTC HD2 - Deel 2 is gestart, dus dan kan ik die TS mooi uitbreiden!
HTC HD2 - Deel 2 is gestart, dus dan kan ik die TS mooi uitbreiden!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
*oeps*
[ Voor 99% gewijzigd door redah op 13-11-2009 16:36 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussies over levertijden en abonnementen mogen hier
Discussies over levertijden en abonnementen mogen hier