HTC HD2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.897 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Er zijn meerdere mogelijkheden voor multitasken, mijn favoriet zou e-Natives Showcase zijn:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=4030896
Afbeeldingslocatie: http://3ppc.net/forum/attachment.php?attachmentid=37913&d=1244805354

Maar je kan ook de standaard HTC task manager 2.0 installeren:
http://www.freewarepocket...tc-task-manager-v2-0.html
Afbeeldingslocatie: http://www.freewarepocketpc.net/img2/htc-task-manager.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat de marketplace maar 6 apps heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:33:
Is het normaal dat de marketplace maar 6 apps heeft?
Haha, ja tot op heden wel geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je uitzendinggemist.nl bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:37:
[...]

Haha, ja tot op heden wel geloof ik ;)
Spijtig, las net dat het iets met de taal te maken had, dat alles vertaald moet worden. Heb je dan geen mogelijkheid om US/UK apps te downloaden?

Heeft iemand van jullie met de HD2 ook dat het rechter knopje (afleggen/uit), precies instabiel is met de linker knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Kan iemand nog iets vertellen over het volume van de beltonen, de inkomende oproepen, is dit volume tot 'hard' in te stellen?

Ook waren er hier een aantal die voorheen een N95 (8GB) hadden, kan iemand een foto maken van deze 2 toestellen naast elkaar? Tot op heden heb ik het toestel nog niet vast gehad en ben nog steeds benieuwd naar de werkelijke grootte van dit toetstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Doe de Amerikaanse Marketplace installeren, dan heb je er aanzienlijk meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:46:
Kun je uitzendinggemist.nl bekijken?
Aub eerst even zelf moeite doen om het antwoord te vinden. Hier oneliners dumpen wordt niet op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
mattrob schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:10:
Doe de Amerikaanse Marketplace installeren, dan heb je er aanzienlijk meer ;)
Hoe kom je aan dat programma dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Hier een video over o.a. de HD2 met de Iphone en de HD, ook de internetsnelheid wordt hier getest.
Op eerdere video's leek de HD2 toch altijd de snelste te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-en-M schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:48:
Er zijn meerdere mogelijkheden voor multitasken, mijn favoriet zou e-Natives Showcase zijn:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=4030896
[afbeelding]

Maar je kan ook de standaard HTC task manager 2.0 installeren:
http://www.freewarepocket...tc-task-manager-v2-0.html
[afbeelding]
Ik heb ze beide geprobeerd...
Showcase deed het maar half, ik moest rechts boven op het scherm drukken om in showcase te komen, maar dan sloot ik gewoon het programma waar ik in zat af. Overigens met uninstallen flipte mijn toestel...

HTC task manager die zag ik niet eens ergens staan...

Maar verder nog een ding wat ik tegen kwam.
Als je smst met een persoon slaat hij dat op als een soort msn gesprek zeg maar, maar stel dat je 30 smsjes hebt van iemand laat hij die eerst in en dan kun je pas terug smssen. Dus dat duurt dan even voordat je daadwerkelijk kan gaan typen <-- nogal vervelend

En nog een puntje, als ik internet (default met opera) dan doet flash player het in opera niet. Dus filmpjes kijken op dumpert ofzo werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een puntje, als ik internet (default met opera) dan doet flash player het in opera niet. Dus filmpjes kijken op dumpert ofzo werkt niet :(
Dacht ergens gelezen te hebben dat dit alleen in IE browser ondersteund wordt. Is dit zo? Kan het zelf nog niet checken omdat ik de telefoon nog niet binnen heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:31:
[...]

Dacht ergens gelezen te hebben dat dit alleen in IE browser ondersteund wordt. Is dit zo? Kan het zelf nog niet checken omdat ik de telefoon nog niet binnen heb.
Klopt op pagina 26 zie je een filmpje waar hij met IE van de site filmpje kijkt.
Kan iemand dat ook proberen met uitzendinggemist/rtlgemist

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Net even marketplaceswitch geprobeerd. Uitstekend software en op de amerikaanse marketplace zijn er echt heel veel leuke stuf te vinden.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=577627

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster

Razend snel dat TomTom op de HD2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Dat is inderdaad erg snel!!
Dat is TomTom 7 met het (standaard) programma quickgps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie ook NOS journaal erop staan, hoe kom je daar aan? die staat bij mij niet in mijn marketplace...

daar staat zowiezo (nog) ERG weinig op, nog minder wat gratis is! wil ook wat spellen erop hebben,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Novadecasa schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:37:
Dat is inderdaad erg snel!!
Dat is TomTom 7 met het (standaard) programma quickgps?
Dit is 7.915 (9196) met QuickGPS die overigens maar 1 keer is geupdate sinds vrijdag.
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:54:
[...]

zie ook NOS journaal erop staan, hoe kom je daar aan? die staat bij mij niet in mijn marketplace...

daar staat zowiezo (nog) ERG weinig op, nog minder wat gratis is! wil ook wat spellen erop hebben,...
Uhh ik weet even niet meer zo snel hoe ik aan NOS mobiel kwam maar volgens mij heb ik dat gedaan via: http://www.nos.nl/mobiel/ :)

Heb trouwens zojuist ook even me Marketplace omgezet naar Amerika, maar ook daar vind ik het maar niks, bijna alles is betaald, amper tot geen gratis programma's ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zet je die om naar amerika dan? kan het 123 niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 23:07:
Meer info kan je daarover vinden op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=577627

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:10
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 23:07:
Paar posts terug misschien :/
bamoah schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:27:
Net even marketplaceswitch geprobeerd. Uitstekend software en op de amerikaanse marketplace zijn er echt heel veel leuke stuf te vinden.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=577627

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn .avi bestanden niet afgespeelt met wmp10, heb er dus maar coreplayer opgezet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
[...]

Probeer www.skyfire.com eens.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
over het multitasking: hier is een goede .cab voor van Dutty via XDA developers:

http://rapidshare.com/fil..._Manager_2.1.19183631.cab

Installeren en je telefoon opnieuw opstarten: werkt perfect. Deze cab voegt de welgekende omgekeerde driehoek rechtsboven weer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
kijk eens hier een regio switcher.
werkt goed.
Novadecasa schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:05:
Kan iemand nog iets vertellen over het volume van de beltonen, de inkomende oproepen, is dit volume tot 'hard' in te stellen?

Ook waren er hier een aantal die voorheen een N95 (8GB) hadden, kan iemand een foto maken van deze 2 toestellen naast elkaar? Tot op heden heb ik het toestel nog niet vast gehad en ben nog steeds benieuwd naar de werkelijke grootte van dit toetstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
iedereen zegt dat je wince cab manager moet gebruiken om de bluetooth uit tomtom te halen maar het kan geloof ik ook met winrar/winzip/7-zip
erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Novadecasa schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:19:
Hier een video over o.a. de HD2 met de Iphone en de HD, ook de internetsnelheid wordt hier getest.
Op eerdere video's leek de HD2 toch altijd de snelste te zijn...
Volgens mij ging de andere internetsnelheids tests over HSDPA en in dit filmpje over WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Dit lijkt me geen antwoord op de quote die je plaatst.
jan rademaar schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 05:12:
kijk eens hier een regio switcher.
werkt goed.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Werkt bij ook niet in IE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Voor de mensen die Flash aan het werk willen krijgen is dit misschien een handige app: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=544770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Mobile-Review heeft de volledige review van de HD2 nu:
http://translate.google.c...=ru&tl=en&history_state0=

Redelijk belangrijk, batterijduur:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/hd2-full/uptime.jpg

Ze testen ook hoe krasbestendig het scherm is. :)
(Zelfs een stanley mesje heeft geen effect)

[ Voor 11% gewijzigd door M-en-M op 10-11-2009 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jra2k
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 16:33
uitgebreide review, en toch ben ik benieuwd waar dit deukje vandaan komt....

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/hd2-full/pic/pic27.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door jra2k op 10-11-2009 11:11 . Reden: tekst toegevoegd ]

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 09 november 2009 @ 21:13:
[...]

Aub eerst even zelf moeite doen om het antwoord te vinden. Hier oneliners dumpen wordt niet op prijs gesteld.
Ik vraag het niet zomaar. Deze vraag is al vaker voor gekomen, er is nog geen antwoord op gekomen.
Zou de mensen die met internetabbo hebben afgesloten willen uitproberen of uitzendinggemist.nl kunt bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal even kijken voor je. k zal het zo vertellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 16:38
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:10:
[...]

Ik vraag het niet zomaar. Deze vraag is al vaker voor gekomen, er is nog geen antwoord op gekomen.
Zou de mensen die met internetabbo hebben afgesloten willen uitproberen of uitzendinggemist.nl kunt bekijken?
Bij mij moet het eea geinstalleerd worden om de programma's van uitzendinggemist te bekijken, (flash, MS Silverlight). Maar ga ik nu niet doen. kijk toch nooit uitzending gemist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Braamm schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:26:
[...]

Bij mij moet het eea geinstalleerd worden om de programma's van uitzendinggemist te bekijken, (flash, MS Silverlight). Maar ga ik nu niet doen. kijk toch nooit uitzending gemist....
Het gaat niet alleen om uitzendinggemist. Heel veel andere sites hebben flash of silverlight om filmpjes te kunnen bekijken (engadget/telegraaf/movie trailer/ad etc etc). Het gaat erom dat je dus een totaal ervaring met mobiel internetten heb. Als je niet alles van een site kan bekijken is dat toch echt een minpunt, dat was nou net de bedoeling met een 4.3 inch scherm.
Hebben ze dat in de final rom weer eruitgehaald?.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook inderdaad ook een CAB bestand moeten download, na wat gezoek.

Hij ondersteun alleen de hd2 NOG niet, dus heb de cab file van de touch hd gedownload, krijg hem alleen niet gekanteld fullscreen, alleen rechtop.

ik heb niet zoveel tijd om alles goed uit te zoeken, maar op eerste gezicht kan je ook niet gewoon gaan zoeken.

Maar het werkt voor de rest wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de de NOS-CAB voor de HD gedownd. Werkt prima. gebruikt 50% van de grootte van het scherm. kan ik mee leven, maar een update zou mooi zijn.

de flash app op XDA werkt ook niet bij alle sites. ik zal zo ff kijken of dumpert wel werkt :) rest kijk ik op de jijbuis.

Uitzendinggemist ben ik nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:52:
Ik heb de de NOS-CAB voor de HD gedownd. Werkt prima. gebruikt 50% van de grootte van het scherm. kan ik mee leven, maar een update zou mooi zijn.

de flash app op XDA werkt ook niet bij alle sites. ik zal zo ff kijken of dumpert wel werkt :) rest kijk ik op de jijbuis.

waar kan je die nos cab vinden? en is gyrator 2 geen optie om op landscape te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.nos.nl/mobiel/ :)

hier kan je hem vinden, had er eerder deze pagina zelf om gevraagd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk iets kleins, maar ik krijg geen .exe geopend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Ha,

Weet iemand hoe je de hardwarebuttons aan de voorkant zo kan uitschakelen dat ze er in je zak niet steeds voor zorgen dat je scherm aanspringt?
Je scherm blijft (gelukkig) wel geblokkeerd, maar ik zou liever zien dat je scherm alleen aanspringt als je bijvoorbeeld op de 'ophangtoets' drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:37
Wie weet hier hoe je de weer applicatie zo instelt, dat het weer van een vastgestelde plaats getoond wordt en dus NIET van de plaats waar de GPS je ziet???

vind dit namelijk ZWAAR irri....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:52:
http://m.omroep.nl/gemist

Je kunt hun eigen mobile app installeren, werkt prima. Als het beeld erg klein is, werkt het soms om naast de video feed te tikken voor full-screen video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil echt serieus mijn iPhone inruilen voor een hd2 maar ik zit met windows mobile 7. WM 7 wil eigenlijk zeggen: zune phone, mijn ultieme media phone. En hoewel eerst leek dat de hd2 upgradebaar ging zijn doet het gebrek aan flash geheugen mij serieus twijfelen. Dit is een schitterend toestel maar ik wil ook wm7 garantie. Weten jullie meer? Wm7 is zeker nog tot maart wachten, misschien zelfs eind 2010. Zo lang wachten zit er niet in. Android versie van dit toestel is ook interessant maar android is gewoon niet goed op vlak van syncen en media. Pfff, een kleine aankondiging van htc zou een wereld van verschil maken want ik ben echt verliefd op dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

superericje schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:48:
Wie weet hier hoe je de weer applicatie zo instelt, dat het weer van een vastgestelde plaats getoond wordt en dus NIET van de plaats waar de GPS je ziet???

vind dit namelijk ZWAAR irri....
Redelijk eenvoudig, door gewoon je manual te lezen, pagina 72/73 bijvoorbeeld, daar staat een hele uitleg over locaties ed...
(en dan heb ik 'm zelf nog nieteens... :'()

Wel grappig, heel veel mensen met dezelfde vragen die niet lezen/zoeken... Waarschijnlijk is iedereen zoveel aan het spelen dat ze daar de moeite niet voor nemen...? :+

Doet iedereen trouwens nu GoTten via de HD2 of nog via de PC?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:33:
Ik wil echt serieus mijn iPhone inruilen voor een hd2 maar ik zit met windows mobile 7. WM 7 wil eigenlijk zeggen: zune phone, mijn ultieme media phone. En hoewel eerst leek dat de hd2 upgradebaar ging zijn doet het gebrek aan flash geheugen mij serieus twijfelen. Dit is een schitterend toestel maar ik wil ook wm7 garantie. Weten jullie meer? Wm7 is zeker nog tot maart wachten, misschien zelfs eind 2010. Zo lang wachten zit er niet in. Android versie van dit toestel is ook interessant maar android is gewoon niet goed op vlak van syncen en media. Pfff, een kleine aankondiging van htc zou een wereld van verschil maken want ik ben echt verliefd op dit toestel.
Reken maar niet op upgrade naar wm7. Aangezien de Hd niet eens een upgrade naar wm6.5 kreeg.
Ja xda zou dan een oplossing kunnen zijn, maar dat zal wel met veel bugs gepaard gaan aangezien wm7 anders gebouwd is. Stel dat de HD3 wel met de tegra chip uitgerust zal worden. Sluit dat uit dat je op de hd2 zomaar wm7 kan porten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palmeg
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-09 16:43
Je kunt ook op windows mobile 8 wachten! Zo blijf je nog wel even bezig. Heb de HD2 naast de Iphone en had nooit gedacht dat de Iphone zou verbleken bij een Winmo toestel. De 6.5 met HTC sense is op de HD2 gewoon soepel en snel en het werkt voortreffelijk, Echt top foto' browsen op het grote scherm. Vind trouwens de foto en video mogelijkheden ook top! Als ik nu moest kiezen tussen Iphone of HD2 was de keus niet moeilijk! De HD2 overklast de Iphone op alle fronten! De keus van het Capacitief scherm is echt de juiste geweest door HTC. Overigens voor de mac gebruikers: Als je SyncMate van Eltima Software download heb je de perfecte sync voor je HD2. De gratis versie synct je sms,jes, je iCal en adresboek. Betaald doet ie bijna alles. Dit programma synct trouwens bijna alles met een Mac (symbian PSP enz...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:52:
[...]

Reken maar niet op upgrade naar wm7. Aangezien de Hd niet eens een upgrade naar wm6.5 kreeg.
Ja xda zou dan een oplossing kunnen zijn, maar dat zal wel met veel bugs gepaard gaan aangezien wm7 anders gebouwd is. Stel dat de HD3 wel met de tegra chip uitgerust zal worden. Sluit dat uit dat je op de hd2 zomaar wm7 kan porten?
De redenering van de hd volg ik niet, gewoon ouder toestel. Er zijn andere htc die update wel kregen. Ik heb echter schrik voor het feit dat zelfs xda niets kan doen aan een fysiek tekort zoals geheugen. Moest er nu bv duidelijkheid zijn over de lancering van wm7. Q1 ik wacht, maar q4, zeker hd2. Of een melding van htc natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:04
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:52:
[...]

Als HTC de upgrade niet levert, dan is het via xda bijna zeker geen probleem. (het blijft natuurlijk een beetje gissen).
Als ik zie dat je via XDA-dev zelfs WM 6.5 op een Wizard kunt knallen (TI OMAP Cpu @ 195MHz)
Als de drivers te brouwen/porten zijn, gaat het werken.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:13:
[...]

De redenering van de hd volg ik niet, gewoon ouder toestel. Er zijn andere htc die update wel kregen. Ik heb echter schrik voor het feit dat zelfs xda niets kan doen aan een fysiek tekort zoals geheugen. Moest er nu bv duidelijkheid zijn over de lancering van wm7. Q1 ik wacht, maar q4, zeker hd2. Of een melding van htc natuurlijk.
HD is ruim 1 jaar oud en het toptoestel tot de HD2 uitkwam. Je laat je kopers die 1 jaar geleden 500 euro uitgaven gewoonweg vallen door niet eens de offciele rom voor wm6.5 aan te bieden.In mijn ogen slechte klantenbinding. XDA of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:26:
[...]

HD is ruim 1 jaar oud en het toptoestel tot de HD2 uitkwam. Je laat je kopers die 1 jaar geleden 500 euro uitgaven gewoonweg vallen door niet eens de offciele rom voor wm6.5 aan te bieden.In mijn ogen slechte klantenbinding. XDA of niet.
Jep, maar daar wordt al jaren over geklaagd, en ze zullen vast een hele mooie berekening hebben om dat niet te doen (waar we natuurlijk weinig aan hebben, maar dus ook nix aan kunnen doen)
lekker 500 pleurie voor die telefoon betalen, of een jaar abbo nemen, en over een jaar weer een nieuwe kopen, is ook gelijk goed voor de technologische voorruitgang!! Dankzij dit soort beslissingen/modelen/berekeningen/leningsysteem hebben we nu zulke geavanceerde telefoons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..Appelsap schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:22:
[...]

http://m.omroep.nl/gemist

Je kunt hun eigen mobile app installeren, werkt prima. Als het beeld erg klein is, werkt het soms om naast de video feed te tikken voor full-screen video.
Werkt bij mij niet.

Ik word doorgelinkt naar een site die niet bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Eindelijk heb ik 'm binnen! :D

Ik zal wel even testen of uitzendinggemist werkt...

EDIT: Normale site werkt niet, mobiele site die je had gelinkt geeft een 404...
Ik zal het ook even met IE proberen. (EDIT2: Doet het ook niet)

[ Voor 47% gewijzigd door M-en-M op 10-11-2009 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link is fout, je moet http://m.omroep.nl gebruiken, dus zonder gemist!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Of gewoon gelijk m.uitzendinggemist.nl ;)

Ik ga zo de aanvraag voor de HD2 bij GSMWeb op de bus doen, wie weet heb ik 'm dan nog deze week.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:53:
Die link is fout, je moet http://m.omroep.nl gebruiken, dus zonder gemist!
Ah, die werkt wel, al zijn de filmpjes van een behoorlijk lage kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:10
Leon1969 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:15:
Ha,

Weet iemand hoe je de hardwarebuttons aan de voorkant zo kan uitschakelen dat ze er in je zak niet steeds voor zorgen dat je scherm aanspringt?
Je scherm blijft (gelukkig) wel geblokkeerd, maar ik zou liever zien dat je scherm alleen aanspringt als je bijvoorbeeld op de 'ophangtoets' drukt.
Via XDA forum begrepen dat het niet mogelijk is om je toesten te blokkeren.
HD2 heeft geen eigen power knop, vandaar dat het niet werkt (op dit moment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:45
Ben deze vraag nog niet tegengekomen, zal wel iets heel simpels zijn waar ik overheen kijk: hoe verander je de volgorde van je favoriete contactpersonen/app. shortcuts op je Home screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Raar maar waar , de conclusie van deze review is dat het hardware toetsenbord van de n900 niet kan tippen aan het on screen toetsenbord van de hd2.
Over het algemeen vindt men een fysiek toetsenbord beter dan on screen.Is het toetsenbord van de n900 onder de maat of die van de hd2 "boven de maat" ?

http://www.slashgear.com/...board-comparison-0362604/

nb.De foto's n900 vs hd2 zijn top.

[ Voor 5% gewijzigd door janzeeschuimers op 10-11-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Laatst online: 03-01-2022
toetsenbord van de n900 is maar de helft van t toestel, en maar 3 rijen uit me hoofd, das het grote nadeel wat ik heb gelezen... naast elkaar gelegen kan het virtuele toetsenbord van de hd2 dus groter zijn dan het fysieke toetsenbord van de n900 :) (landscape)
nadeel van landscape is dat je nauwelijks meer scherm over heb op de hd2...

zover ik weet heeft de hd2 tot nu toe een van de beste virtuele toetsenborden (icm captive scherm), maar je zal nooit randen voelen en dus nooit blind kunnen typen bijvoobeeld...

blijft persoonlijke voorkeur en vooral ook gewenning

[ Voor 26% gewijzigd door Elwin23 op 10-11-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
call me an idiot! maar wie weet hoe je mp3 als beltoon instelt? het is mijn eerste WM pfone :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
-Magnat- schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 19:10:
call me an idiot! maar wie weet hoe je mp3 als beltoon instelt? het is mijn eerste WM pfone :D
http://www.htc.com/nl/faq_detail.aspx?p_id=297&act=um O-)

[ Voor 64% gewijzigd door Dennis-L op 10-11-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gapert86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:55
Ik had een Iphone 3G, ik ben nu overgestapt naar de HTC HD2. De hoge verwachtingen die er de laatste tijd gewekt zijn, worden in de praktijk helemaal waar gemaakt. De snelle interface, enorm veel mogelijkheden en vooral ook het prachtige scherm maken dit voor mij "de" iphone killer.

Ik had de telefoon overigens besteld bij PDAshop en kon hem afgelopen Maandag ophalen. Synchroniseren met de Macbook doe ik middels het programma 'Missing Sync', dit werkt naar behoren. Ik heb ook Syncmate geprobeerd maar deze krijg ik niet aan de gang, hij ziet mijn toestel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
ik krijg bij de 1e keer opstarten de melding bezig met controleren. Dit houdt al een minuut of 10 aan. Heeft iemand dit ook gehad of klopt het niet? Er boven staat Sim-kaart status.

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

Sick Nick

Drop the top!

The Penguin schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:12:
ik krijg bij de 1e keer opstarten de melding bezig met controleren. Dit houdt al een minuut of 10 aan. Heeft iemand dit ook gehad of klopt het niet? Er boven staat Sim-kaart status.
Haal je simkaart eruit, gooi m dan aan en wacht tot je de HTC Sense omgeving hebt. Daarna uit doen, simkaart terug en weer aan. Dan doet ie het prima en meteen. Probleem had ik ook, hij wil namelijk de simkaart controleren maar daarvoor moet je de pincode invoeren en dat scherm kreeg ik niet. Als je m eerst een keertje aanzet zonder simkaart krijg je de 2e keer dat scherm wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
Hulp gevraagd,
Heb mijn mail ingesteld op mijn HD2, en moet nu dus altijd een wachtwoord invoeren als ik mijn telefoon gebruik. (exchange security policy).
Ik ben nu aan de slag met Mobile Registry Editor om op de registry het ww uit te zetten. Maar nu moet ik een 0 vervangen door een 1. Maar ik krijg de melding "Toegang geweigerd". |:(

Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
Sick Nick schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:23:
[...]

Haal je simkaart eruit, gooi m dan aan en wacht tot je de HTC Sense omgeving hebt. Daarna uit doen, simkaart terug en weer aan. Dan doet ie het prima en meteen. Probleem had ik ook, hij wil namelijk de simkaart controleren maar daarvoor moet je de pincode invoeren en dat scherm kreeg ik niet. Als je m eerst een keertje aanzet zonder simkaart krijg je de 2e keer dat scherm wel gewoon.
werkt dus, dank je _/-\o_

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm sinds vanochtend binnen :)

Helaas maar een uur mee kunnen spelen voordat de accu ermeeop hield. Klopt het wat er in de OP staat, dat je de accu de eerste paar keer minimaal 12 uur moet opladen?

Iemand ook al ervaring met een screenprotector op deze pda? Reageert het scherm wel goed als die er op zit en is het uberhaupt wel nodig? (als ik dat filmpje van hierboven zo zie..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo 13
  • Laatst online: 24-01 22:13
[quote]M-en-M schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:29:
Mobile-Review heeft de volledige review van de HD2 nu:
http://translate.google.c...=ru&tl=en&history_state0=

Op de voorbeeldfoto's is ook duidelijk een roodzweem te zien die ik de eerste dag ook op mijn eigen toestel had bemerkt. Hebben meer gebruikers dit gemerkt?
Hoop dat dit met een update is te verhelpen en dat het geen hardware bug is. Bij lichte omstandigheden heb je er minder last van. Kan je dat soort dingen ook ergens melden bij de softwaredeveloppers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Braamm schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:14:
Hulp gevraagd,
Heb mijn mail ingesteld op mijn HD2, en moet nu dus altijd een wachtwoord invoeren als ik mijn telefoon gebruik. (exchange security policy).
Ik ben nu aan de slag met Mobile Registry Editor om op de registry het ww uit te zetten. Maar nu moet ik een 0 vervangen door een 1. Maar ik krijg de melding "Toegang geweigerd". |:(
Dat is vreemd, bij mij is het wel gelukt >:) ! Maar als je google doet hierop, is er ook een cabje gemaakt waarmee je dit aan en uit kan zetten. Misschien dat proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Billie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 17:33:
Ben deze vraag nog niet tegengekomen, zal wel iets heel simpels zijn waar ik overheen kijk: hoe verander je de volgorde van je favoriete contactpersonen/app. shortcuts op je Home screen?
Helaas door alles te wissen en opnieuw de shortcuts toe te wijzen .... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Heerlijk (en toch een beetje pijnlijk ;)) om te zien! De HD2 behoeft dus geen screenprotector en daar ben ik eigenlijk wel heel content mee. Heb een kleine afkeer tegen screenprotectors, maar voor de (nog aan te schaffen) HD2 was ik het wel aan het overwegen.

[ Voor 29% gewijzigd door Dynamix op 10-11-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Surineeslander schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:40:
[...]

Heerlijk (en toch een beetje pijnlijk ;)) om te zien! De HD2 behoeft dus geen screenprotector en daar ben ik eigenlijk wel heel content mee. Heb een kleine afkeer tegen screenprotectors, maar voor de (nog aan te schaffen) HD2 was ik het wel aan het overwegen.
Toch, als Brando de screenprotectors heeft voor HD2, koop ik me 1 :) Dat 10tje voor een toestel van 560euro :) maakt nu niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Op pdashop.nl bij de reviews geeft iemand aan een screenprotector te hebben aangebracht met als resultaat dat het capacitive scherm niet meer werkte.
Zie: http://www.pdashop.nl/rev...es/htc-hd2-nl.html?page=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
hij springt steeds op t-mobile internet bij mij, terwijl ik nog helemaal geen onbeperkt internet heb! is dat erg?
Heb het toestel los gekocht en bel met mijn sim only.
Ik drukte op het batterij logo en toen verscheen "meldingen" en zag dat t-mobile internet al drie dagen draaide ;(
Dat is dus vanaf aanschaf afgelopen zaterdag.

Heb gegevens verbinding uit gezet maar springt na verloop automatisch weer aan }:O
Iemand ideeën? Krijg ik straks een joekel van een rekening of zal het per MB verrekend worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Laatst online: 08-07 15:00
Tja, ik weet eigenlijk nog niet wat ik doe met de screenprotector. Ivm evt krassen het ik tot nu toe er op al mijn toestellen wel één gehad, maar als ik het filmpje van hierboven bekijk zou het toch echt niet nodig moeten zijn. Denk toch dat de bediening ietsje minder wordt met een protector.

Hoe coderen jullie je films (bijv DVD-rips), en op welk formaat (800x480?) en waarmee speel je die af?
Ik heb er nu een paar omgezet naar 'I-phone' formaat en als ik die aanklik opent gewoon de mediaplayer en speelt ze af.
Is dat een juiste instelling of is iets anders beter (en waarom dan).
Ik zag nl ook een paar keer Coreplayer langskomen in het forum, wat is daar dan het voordeel van tov de standaard mediaplayer.

Overigens moet ik de mijne iedere avond aan het 'sap' hangen omdat ie dan toch echt leeg is. Al een hele vooruitgang tov mijn Diamond, die moest ik overdag op kantoor toch echt bijladen, anders haalde die het einde van de middag niet.
Gebruik:
* 2,5 uur radio via internet streamen met een bluetooth verbinding met mijn helm (zit 2,5 uur per dag op de motor)
* mail iedere 15 minuten automatisch binnenhalen
* exchangeserver continue open
* weer iedere 30 minuten automatische update
* wat sms-en
* half uurtje bellen
* half uurtje internet surfen
* uurtje gewoon spelen :9

Met dit verbruik gaat ie bij mij dus zo'n 18 uur mee zonder batterijlading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:00
Ik heb een probleempje met de twitter app - als ik die probeer te gebruiken via wifi gaat alles goed, maar zodra ik mijn laatste tweets probeer op te halen via (bijv.) 3G geeft ie telkens aan dat hij geen verbinding kan maken - voor de rest werkt alles op dat moment wel, ik kan gewoon prima internetten/bellen. Iemand anders die ditzelfde probleem heeft?

Edit: Ligt hoogstwaarschijnlijk aan de proxy instellingen - ik heb alleen GEEN idee waar ik die kan vinden op de HD2. Iemand die me kan helpen?

Edit2: Laat maar, al gevonden. :P 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Moejo op 11-11-2009 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:58:
[...]

Toch, als Brando de screenprotectors heeft voor HD2, koop ik me 1 :) Dat 10tje voor een toestel van 560euro :) maakt nu niet veel uit.
Hij had toch echt met een doekje het vet moeten afvegen om werkelijk te laten zien dat er weinig krassen op zitten. Brando heeft Ultra Clear voor de Iphone dus dat zal wel goed zitten met capatitieve scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
-Magnat- schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:11:
hij springt steeds op t-mobile internet bij mij, terwijl ik nog helemaal geen onbeperkt internet heb! is dat erg?
Geen idee, het is jouw probleem. ;)
Ik drukte op het batterij logo en toen verscheen "meldingen" en zag dat t-mobile internet al drie dagen draaide ;(

Heb gegevens verbinding uit gezet maar springt na verloop automatisch weer aan }:O
Iemand ideeën? Krijg ik straks een joekel van een rekening of zal het per MB verrekend worden?
Staat dat dan niet bij de beschrijving/voorwaarden van je abonnement op de T-mobile site?
Om je dataverbinding permanent uit te schakelen, moet je waarschijnlijk in de registry wezen. Het kon ook met tools als "nodata", wat vermoedelijk nog steeds wel zal werken op huidige Wimo toestellen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm

Wel een beetje jammer... Dit toestel kopen en dan geen internet nemen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Laatst online: 07-09 08:11
Sinds gister eindelijk mijn HD2 binnen! En f*ck hij is snel :D Een heerlijke ervaring, vooral met browsen. Wel wat kleine vraagjes. Sommige ervan al eerder voorgekomen in dit topic maar nergens beantwoord.

1. Als je de slider onderaan in WinMo gebruikt, waarom staat MUZIEK met Caps geschreven en de rest zoals Internet met een enkele hoofdletter? Dit komt nogal schreeuwering, irritant en uit de toom over.

2. Is er al een eenduidige manier om Flash in Opera aan de praat te krijgen?

3. De gegeven task managers (pagina 30) krijg ik niet geinstalleerd. Simeplweg een error. Is er een default task manager, of hoe zie ik welke apps er open staan en hoeveel geheugen ze in beslag nemen?

Iemand van jullie hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
ok vraagje..ben ERG tevreden met mijn HD enzo, alleen bij contacten staat alles gesorteerd op achternaam en dat is werkelijk TE irri, normaal kan je via weergave dat veranderen, maar bij deze staat deze optie er niet... WIE is er slim (enne JA ik heb de gebruiksaanwijzing gekeken en op pagina 106 en 107 staat het niet...)
En als je dan ECHT goed bent, kan je mij meteen vertellen hoe ik dat CoPilot eraf kan gooien!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op woensdag 11 november 2009 @ 00:10:
Op pdashop.nl bij de reviews geeft iemand aan een screenprotector te hebben aangebracht met als resultaat dat het capacitive scherm niet meer werkte.
Zie: http://www.pdashop.nl/rev...es/htc-hd2-nl.html?page=2
Heb een universele screenprotector van de pdashop erop zitten (http://www.pdashop.nl/acc...artphones/htc-hd2-nl.html).
De respons van het scherm is gewoon gelijk gebleven. Nadeel van de protector is wel dat de vettigheid van mijn vingers er moeilijker vanaf te vegen is dan van het "naakte" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1n5p3ct0r schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:42:

3. De gegeven task managers (pagina 30) krijg ik niet geinstalleerd. Simeplweg een error. Is er een default task manager, of hoe zie ik welke apps er open staan en hoeveel geheugen ze in beslag nemen?

Iemand van jullie hier al ervaring mee?
De volgende taakbeheerder, al eerder door iemand anders op dit forum geadviseerd, werkt perfect!
darkenrahl schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 02:23:
over het multitasking: hier is een goede .cab voor van Dutty via XDA developers:

http://rapidshare.com/fil..._Manager_2.1.19183631.cab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Laatst online: 12-09 09:49
superericje schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:54:
ok vraagje..ben ERG tevreden met mijn HD enzo, alleen bij contacten staat alles gesorteerd op achternaam en dat is werkelijk TE irri, normaal kan je via weergave dat veranderen, maar bij deze staat deze optie er niet... WIE is er slim (enne JA ik heb de gebruiksaanwijzing gekeken en op pagina 106 en 107 staat het niet...)
Ik vul mijn contacten altijd in door in het veld achternaam altijd te beginnen met de voornaam.... Dus in veld achternaam vul ik in: Pietje Janssen. Wellicht ook nog andere manier maar dit is voor mij het makkelijkst.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De "audio boost" verrijkt het luistergenot, dat moet gezegd worden.... Waarom echter moet ik 'm telkens weer opnieuw activeren als ik bijvoorbeeld even de muziek pauzeer of zelfs, soms, wanneer ik een andere cd selecteer. En waarom kan ik het niet zo instellen dat wanneer ik een koptelefoon aansluit "audio boost" automatisch geactiveerd wordt?

Bugs of merkwaardige functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je dan ECHT goed bent, kan je mij meteen vertellen hoe ik dat CoPilot eraf kan gooien!! :)
als je synct met outlook (al dan niet via exchange) moet je binnen outlook aangeven hoe je de namen gesorteerd wilt hebben. Als je niet synct kun je binnen elke naam aangeven hoe je hem wilt zien. via bewerken (moet dan wel per contactpersoon.....).
Kun je Copilot niet gewoon zoeken via de verkenner en dan verwijderen (heb hem niet geinstalleerd dus kan het niet simuleren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:34:
[...]

als je synct met outlook (al dan niet via exchange) moet je binnen outlook aangeven hoe je de namen gesorteerd wilt hebben. Als je niet synct kun je binnen elke naam aangeven hoe je hem wilt zien. via bewerken (moet dan wel per contactpersoon.....).
Kun je Copilot niet gewoon zoeken via de verkenner en dan verwijderen (heb hem niet geinstalleerd dus kan het niet simuleren)
oops verkeerde topic dacht dat ik in tp2 topic zat :(

[ Voor 8% gewijzigd door the boiler op 11-11-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Volgens mij is de enige manier om de sortering in WMO te wijzigen het aanpassen van de sortering in outlook/exchange..

Copilot staat niet bij remove programs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Een goed werkend alternatief taskmanager voor de HD2. Werk goed bij mij en ziet er nog ook slick uit !
Komt ook rechtsboven in de hoekje te staan als de oude taskmanager van HTC zelf, een aanrader !

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=530564

[ Voor 23% gewijzigd door bamoah op 11-11-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
ToMaSZ schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:51:
[...]

Volgens mij is de enige manier om de sortering in WMO te wijzigen het aanpassen van de sortering in outlook/exchange..

Copilot staat niet bij remove programs?
neen die staat daar niet... Erg vreemd.. heb de map verwijderd van de telefoon, maar icoon staat er nog en al ik erop druk start hij op... TE irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:34:
[...]

Dat is het rare.... binnen outlook staan al mijn namen op voornaam geselecteerd. Als ik kijk in algemene lijst staat ze dus op achternaam en als ik dan een open staat hij WEL goed.... bijv piet de boer --> in lijst de boer, piet en openen dan piet de boer... hoe kan ik dat nou aanpassen??
Laat maar heb ze allemaal handmatig aangepast, bij contactpersoon bewerken --> meer --> archiveren als

[ Voor 6% gewijzigd door superericje op 11-11-2009 12:00 . Reden: zelf opgelost... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Braamm schreef op woensdag 11 november 2009 @ 09:34:
[...]

Wel een beetje jammer... Dit toestel kopen en dan geen internet nemen.. :?
Wi-fi voorlopig gebruiken..., en toch overwegen om voor een 10 a 15 euro per maand, internet te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

De gegevensverbinding uitzetten verbreekt alleen de verbinding op dat moment. Het apparaat zal opnieuw een verbinding maken om bijvoorbeeld het weer te updaten.

Tip: ik weet niet of het voor de HD2 ook werkt (de mijne wordt vrijdag bezorgd), maar je kunt het tooltje 'NODATA' proberen van Modaco, dat werkt iig op mijn HD prima, daarmee kun je dataverbindingen uitzetten, erg handig als je je dataverkeer wilt blokkeren en wel wilt blijven bellen.

En wat je kosten betreft, dat kun je bij je provider opvragen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Wat de batterij betreft is 1 dag eigenlijk gewoon standaard, er zijn toestellen langer kunnen.

Wat vaak een simple oplossing is eerst een battery pull (restspanning uit het toestel laten vloeien),daarna volledig opladen.
Als ik thuis ben of daar waar ik er gebruik van kan maken
de mogelijkheid heb (usb kabeltje heb ik standaard bij me).Ik doe laad meestal op als de status onder de 50 %

12 uur aan de lader lijkt mij volstrekt zinloos (zou kunnen) maar 100% is vol en dan laad hij echt niet meer op.
Door vaker te laden leert je batterij zijn capaciteit op te bouwen.
Soms wil een update ook wel eens uitkomst bieden.

Maar voor de rest zijn hier ook nog wat simple maar echter goede aanvullende tips.
Geloof me dat je altijd verschil hebt...m.a.w. langer spelen met je HD2tjuhhhhh _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
superericje schreef op woensdag 11 november 2009 @ 11:54:
[...]

neen die staat daar niet... Erg vreemd.. heb de map verwijderd van de telefoon, maar icoon staat er nog en al ik erop druk start hij op... TE irri
Niet heel gek. Hij is als OEM package meegeinstalleerd. Verwijderen is een no-go.

Er zijn een paar opties:
1. hard reset en de EULA niet accepteren (Als je die al krijgt). Dan zal 'ie denk ik niet installeren
2. wachten tot olipro op xda een SPL-mod voor elkaar bokst en een andere ROM (Zonder CoPilot installeren)
3. Als optie 2, maar zelf via een (nog te bouwen) kitchen het CoPilot Package uit je nbh-file slopen en ROM herinstalleren.

Op dit moment is alleen optie 1 wellicht uitvoerbaar. Maar als er geen EULA-vraag in zit wordt het lastig.

Op oudere htc's kon je de OEM-packages tegenhouden door een softreset direct na het kalibreren van je scherm na hard reset, weet niet of dat nog steeds opgaat. Wat je dan nog meer mist zul je dan handmatig moeten installeren.. En daar zou maar zo ook manila bij kunnen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Tanakiam schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:46:
Wat de batterij betreft is 1 dag eigenlijk gewoon standaard, er zijn toestellen langer kunnen.

Wat vaak een simple oplossing is eerst een battery pull (restspanning uit het toestel laten vloeien),daarna volledig opladen.
Als ik thuis ben of daar waar ik er gebruik van kan maken
de mogelijkheid heb (usb kabeltje heb ik standaard bij me).Ik doe laad meestal op als de status onder de 50 %

12 uur aan de lader lijkt mij volstrekt zinloos (zou kunnen) maar 100% is vol en dan laad hij echt niet meer op.
Door vaker te laden leert je batterij zijn capaciteit op te bouwen.
Soms wil een update ook wel eens uitkomst bieden.

Maar voor de rest zijn hier ook nog wat simple maar echter goede aanvullende tips.
Geloof me dat je altijd verschil hebt...m.a.w. langer spelen met je HD2tjuhhhhh _/-\o_ :P
Deze dus hahahhah http://www.microsoft.com/...d-battery-life-touch.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Vind het best prettig werken WM maar om applicaties te installeren en beheren vind ik Symbian vele malen makkelijker.
Ook kun je in symbian alle programma's makkelijk afsluiten en zie je welke programma's nog draaien doormiddel van een rondje aan je icoontje.

Ik zit in WM heel de tijd te zoeken naar een manier om een applicatie of programma af te sluiten maar vind die nooit 8)7
Als ik dan in taakbeheer kijk blijkt dat al mijn geopende apps nog meedraaien op de achtergrond.

Misschien is het een kwestie van wennen O-)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over levertijden en abonnementen mogen hier