HTC HD2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.898 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 01:24:
[...]

nou dat was niet echt makkelijk :P
Ik heb rond gekeken maar je kunt het niet filteren of tegelijk selecteren volgens mij.
Dus als je die weg wilt hebben moet je ze wel handmatig verwijderen.

Maar om het iets makkelijker te maken moet je het niet gewoon via je contacten doen maar zo:
windows knop > Outlook > Contacten
Daar zie je achter de naam staan of het 'e-mail' of 'mob. tel' is en dan ga je naar
Menu > Contacten selecteren > Meerdere
En dan kun je beginnen met alle namen met e-mail erachter aan te klikken en dan allemaal te verwijderen.
Niet bang zijn dat je ze dan ergens uit je hotmail ofzo gooit, want daar zitten ze nogsteeds in :)

-Heeft iemand nog wat adviezen voor gave apps die ik op mijn htc moet gooien?
-Ow en welk navigatie systeem raad je aan, tomtom het best?
-En als iemand nog iets weet over die task manager -> graag
ik ben nu dat copilot aan het uitproberen wat erbij zit. opzich bevalt dat ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
(jarig!)
ben net een filmpje tegen gekiomen op youtube waarin iemand zijn HD2 probeert te crachen dmv multitasking
hij gaat vanalles draaien van filmpjes en muziek tot online programma's en textverwerkers
de taskmangeger zit op een gegeven moment zo vol dat het niet meer op zijn schermpje past en moet scrollen door de manager om alles te kunnen zien wat open staat en alles blijft soepel draaien zelfs de weer animatie en het bladeren door defoto's hier het filpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delirius schreef op zondag 08 november 2009 @ 09:40:
[...]

Heb je dit al eens geprobeerd? Ik weet niet of het werkt op WM 6.5, maar dat hoor ik graag van je, zodat ik het volgende week (hopelijk) ook kan gebruiken op mijn HD2-UK versie :P
ik bedoelde meer zoiets eigenlijk:
http://htc-task-manager.en.softonic.com/pocketpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 23:44:
[...]

Okej dat 2e puntje heb ik opgelost,
Maar die task manager tjah, ik weet niet of ik het nodig ga hebben, maar op mijn vorige mobiel gebruikte ik het heel vaak. Het is meer van hoe meer programma's je open hebt staan hoe meer energie het kost.
Dus minder programma's = minder opladen
Heb je die CoPilot al uitgeprobeerd (zit op je tel. 15 dagen trial) is zeker niet slecht voor voorlopig TT of Sygic
zijn 2 betere alternatieven.

En je hebt ook nog Google Maps.

Ik ben zelf opzoek naar een goede houder, hoop dat die van de HD2 snell leverbaar is.
Zowel thuis als in de auto te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
Overige hardwarespecificaties van de HTC HD2 zijn:[/b]
  • Quadband GSM, GPRS & EDGE: 850/900/1800/1900/2100 MHz
  • HSDPA, WCDMA (tot 384kbps up & 7.2Mbps down): 900/2100 MHz
  • Wifi 802.11b + 802.11g
  • Bluetooth 2.1 met EDR

Ondersteunde profielen: A2DP, AVRCP, BIP, BPP, DUN, FTP, GAP, GOEP, HFP, HID, HSP, OPP, PAN, PBAP, SAP, SPP
  • GPS + a-GPS
  • FM radio stereo
  • Trilalarm
  • Tiltsensor
  • HTC ExtUSB
  • Windows Mobile 6.5 Professional met 'Sense' interface
  • Audio: .aac, .amr, .m4a, .mid, .mp3, .mp4, .qcp, .wav, .wma
  • Video: .wmv, .asf, .mp4, .3gp, .3g2, .m4v, .avi
HTC.com: Specificaties
Ga terug naar de inhoudsopgave
[/td][/tr]
Is toch een standaard micro usb aansluiting.

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 20:42

hstoker

Yatta!

The Penguin schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:37:
[...]

Inderdaad.

Heeft iemand anders trouwens ook problemen met de camera? Die van mij springt na 0,2 sec oid in zwart/wit modus, en is er niet meer uit te krijgen. Via de effecten kan ik dan wel sepia en negatief activeren, maar bij het terugzetten naar de normale modus is alles weer wart/wit..

Rebooten heeft geen effect...

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
The Penguin schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:37:
CLB schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:59:
• Voor toevoegingen, wijzigingen of overige dingen met betrekking tot deze topicstart
kan je mij een DM sturen, emailen, smsen, aanspreken op MSN of een briefkaart sturen!
Ik ben ook niet alwetend :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:12
Volgens verschillende filmpjes op youtube en verschillende websites is het gewooon een microUSB aansluiting.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennis-L op 08-11-2009 13:12 . Reden: Typo... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Daar is ook helemaal geen twijfel over? Het stond gewoon fout in de startpost, maar CLB zegt dat je 'm dat had kunnen laten weten per DM, email, sms, msn of briefkaart.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is al solved, ook geen grote issue..

Maar ik kan niet alle topics waarbij ik TS'en heb gemaakt 100% in de gaten houden.
Als ik dus weleens wat mis in de TS, kan men mij daarop wijzen via een andere manier dan het topic zelf d:)b

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik wilde de Touch Pro2 gaan kopen, maar begin door de t.net review enorm te twijfelen. Ik heb nu een TyTn II die ik als erg langzaam ervaar. Ook al staat er een custom ROM op (eentje van begin 2009). De HD2 is kennelijk supersnel en daarmee is die ergernis opgelost.

Alleen het gemis van een fysiek toetsenbord houdt me tegen. Tot nu toe vond ik typen met het onscreen toetsenbord in Windows Mobile niet fijn. Maar wie weet werkt het met dit grotere en tevens betere (capacitieve) scherm net zo goed als met een fysiek toetsenbord?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Captain Pervert schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:34:
Ik wilde de Touch Pro2 gaan kopen, maar begin door de t.net review enorm te twijfelen. Ik heb nu een TyTn II die ik als erg langzaam ervaar. Ook al staat er een custom ROM op (eentje van begin 2009). De HD2 is kennelijk supersnel en daarmee is die ergernis opgelost.

Alleen het gemis van een fysiek toetsenbord houdt me tegen. Tot nu toe vond ik typen met het onscreen toetsenbord in Windows Mobile niet fijn. Maar wie weet werkt het met dit grotere en tevens betere (capacitieve) scherm net zo goed als met een fysiek toetsenbord?
Volgens Slashgear wel:
While there’s no hardware QWERTY keyboard on the HD2, the smartphone’s vast touchscreen means that’s all but negligible. HTC’s reworked on-screen keyboard systems have been carried over from their recent Android devices, and the combination of (individually switchable) auto-correction and word prediction are fantastic. In portrait orientation the keys are ideally sized to hold the HD2 with one hand and peck with one or two fingers on the other; flip into landscape orientation – which is an almost instantaneous rotate – and it’s the perfect layout for two-handed use. Gripping the HD2 with your fingers and reaching over with both thumbs, we’ve found typing on the HTC is quicker than using many hardware keyboards.
http://www.slashgear.com/htc-hd2-review-0663062/
Afbeeldingslocatie: http://www.slashgear.com/wp-content/uploads/2009/11/HTC_HD2_Nokia_N900_keyboard_comparison_SlashGear_8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hstoker schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:04:
[...]
Heeft iemand anders trouwens ook problemen met de camera? Die van mij springt na 0,2 sec oid in zwart/wit modus, en is er niet meer uit te krijgen. Via de effecten kan ik dan wel sepia en negatief activeren, maar bij het terugzetten naar de normale modus is alles weer wart/wit..

Rebooten heeft geen effect...
neej sorry mijn camera werkt prima. Kwaliteit van de foto's is niet echt je van het maar goed.
Verder nog een vraagje:
Is het aan te raden om een beschermhoesje (zo'n plastic cover dingetje) te kopen voor mijn htc?
Want ik heb nog nooit iemand met een iphone een cover zien gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Mooi hands-on filmpje van Mobilyzed

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kAJS8pnrJDU%5D]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
jammer dat je niet kan raten o.i.d. in t forum, om de topic bij te houden moet je veel onzin en dubbele vragen/antwoorden lezen, en kost je dus veel tijd :( (zoals deze post :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Dennis-L schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:53:

[video]
Super filmpje, ik ben om.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Wat me trouwens opvalt, is dat dit toestel geen webcam aan de voorkant heeft.

Mijn vorige HTC's (De Universal uit 2005 en de TyTnII uit 2008) hadden dit allemaal wel.
Maar wat nog veel gekker is, is dat ik dus al sinds 2005 een video-calling webcam op mijn telefoon heb, maar nog nooit van mijn leven heb "gevideotelefoneerd". In de nieuwste ROM voor mijn TyTn II zit die optie niet eens meer.

Kan dat niet in Nederland ofzo? En elders wel?
Hoe dan ook, dat op de HD2 geen tweede cam zit, maakt niet zoveel uit, ik mis 'm toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
NL'se providers ondersteunen dat wel, maar nagenoeg niemand gebruikt het =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:05:

Mijn vorige HTC's (De Universal uit 2005 en de TyTnII uit 2008) hadden dit allemaal wel.
Maar wat nog veel gekker is, is dat ik dus al sinds 2005 een video-calling webcam op mijn telefoon heb, maar nog nooit van mijn leven heb "gevideotelefoneerd". In de nieuwste ROM voor mijn TyTn II zit die optie niet eens meer.

Hoe dan ook, dat op de HD2 geen tweede cam zit, maakt niet zoveel uit, ik mis 'm toch niet.
Op bijv msn kan je ook webcammen. Maar dat doe je toch ook niet voortdurend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Mja het 'gemis' van videobellen weegt niet op tegen de talloze voordelen/features van dit toestel imho. Ik heb het op mn huidige toestel (SE P1i) slechts 2x gebruikt en was niet onder de indruk van kwaliteit en/of framerate!

Kan er prima zonder! Nu nog binnenkrijgen... Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Laatst online: 19-03-2020
Tanakiam schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:48:
[...]

Heb je die CoPilot al uitgeprobeerd (zit op je tel. 15 dagen trial) is zeker niet slecht voor voorlopig TT of Sygic
zijn 2 betere alternatieven.

En je hebt ook nog Google Maps.

Ik ben zelf opzoek naar een goede houder, hoop dat die van de HD2 snell leverbaar is.
Zowel thuis als in de auto te gebruiken.
heb jij CoPilot op nederlands gekregen? heb alleen UK terwijl als ik kijk in storagecard->copilot ->speech
staat er wel gewoon een nederlandse voicpack?

[ Voor 10% gewijzigd door -Magnat- op 08-11-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo 13
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-01 22:13
Vandaag een beetje meer kunnen spelen. De camera heeft wat roodzweem in het midden bij foto's en video's. Ik zie dat ook terug bij voorbeeldvideos zoals b.v. drie pagina's terug. Als ik de camera in redelijk donkere omstandigheden opstart is het hele scherm eerst rood en na wat heen en weer bewegen wordt alles normaal.
Het scherm werkt echt zo mooi. Je hebt zelden een misser.
Hiervoor altijd Sony gehad maar HTC werkt redelijk intuïtief. Een foto vanuit de browser opslaan lukte me niet. Zal vast kunnen. De gebruiksaanwijzing is een soort quickstart. Heb nog niet gezocht naar een uitgebreide versie.
Ook ik hoop dat er snel een mooie houder komt waar je de HD2 in kan klikken. De universele houders steken een heel stuk uit omdat de HD2 zo mooi dun is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Ook ik hoop dat er snel een mooie houder komt waar je de HD2 in kan klikken. De universele houders steken een heel stuk uit omdat de HD2 zo mooi dun is.
Voila! dan zal je hier wel gelukkig van worden :)
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2009/10/HTCHD2_car_holder_back_1002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich vind ik het redelijk begrijpelijk dat de camera niet super foto's maakt. Maar dan moet je ook een nokia carl zeiss camera nemen ofzo. Maar die toestellen zijn ook een stuk dikker dan de htc hd2 dus meer ruimte voor een betere camera.
Als je van plan bent om 5 mp fotos te gaan maken en uitprinten op een groot doek ofzo dan moet je idd niet de htc hd2 gebruiken (klink relatief logisch) maar als je fotos wilt maken voor de fun en die bekijken in goeie kwaliteit op je mobiel of uploaden op hyves ofzo dan is het prima. En eerlijk je gebruikt je telefoon meestal om foto's te maken waarmee je tegen iemand kunt zeggen 'hey kijk wat ik mee heb gemaakt' of 'zie deze gast lazerus zijn' daar heb je geen uber high kwality camera voor nodig.

Om even terug te komen op de navigatie.
Kun je op de htc hd2 ook een tomtom installeren voor wm 6? Of applicaties voor wm 6?
(ik ben niet helemaal thuis in wm namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
-Magnat- schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:18:
[...]

Voila! dan zal je hier wel gelukkig van worden :)
[afbeelding]
Bij deze houder zal dus ook een nieuw/andere accuklep geleverd worden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
ja, klopt ongeveer 70euri totaal houder + klepje

[ Voor 68% gewijzigd door -Magnat- op 08-11-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
Dennis-L schreef op zondag 08 november 2009 @ 13:53:

[video]
Die eerste muziek nummer bij deze klip van wie is die eff offf topic :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:18
Hoeveel fouten kan je maken in 1 zin? |:( Ik ben geen taalpurist, maar een beetje moeite om normaal te typen kan je toch wel doen?

Btw: geen idee.

[ Voor 56% gewijzigd door Jannibal23 op 08-11-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Novadecasa schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:32:
[...]

Bij deze houder zal dus ook een nieuw/andere accuklep geleverd worden?!
Ga daar maar vanuit......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

Sick Nick

Drop the top!

Heb m vandaag ook opgehaald, de gewone HD beviel prima maar de extra snelheid en het multitouch van de HD2 is voor mij reden genoeg om te wisselen. Bevalt tot nu toe prima, browsen is nu helemaal relaxed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Wat de camera betreft (roodzweem) hebben jullie wel een witbalans aangezet?
Scheelt toch ook weer zeker binnenshuis.
Speel met de settings dan kun je van redelijk een nog beter resultaat krijgen.

Macro foto's zijn zelfs goed tot zeer goed.

Het HTC en Microsoft gelegen dmv goede FW updates dit toestel nog beter te maken.
Alle ingredienten heeft hij al aan boord.
Dit is de beste HTC WM phone ooit in mijn ogen dan.

Apps ed is allemaal mnog maar karig en vrij duur tenopzichte van de ndere brands!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
-Magnat- schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:34:
ja, klopt ongeveer 70euri totaal houder + klepje
Crisis, dat vind ik erg duur!
Heb je deze (richt)prijs ergens vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanakiam schreef op zondag 08 november 2009 @ 18:58:
Wat de camera betreft (roodzweem) hebben jullie wel een witbalans aangezet?
Scheelt toch ook weer zeker binnenshuis.
Speel met de settings dan kun je van redelijk een nog beter resultaat krijgen.

Macro foto's zijn zelfs goed tot zeer goed.

Het HTC en Microsoft gelegen dmv goede FW updates dit toestel nog beter te maken.
Alle ingredienten heeft hij al aan boord.
Dit is de beste HTC WM phone ooit in mijn ogen dan.

Apps ed is allemaal mnog maar karig en vrij duur tenopzichte van de ndere brands!!
Het kan altijd beter (camera/scherm). Ook chipsnelheden gaan volgend jaar weer hoger.
MS is al bezig met wm 6.5.1 en die schijnt nog beter te zijn. Alhoewel het lekker snel werkt hoop ik dat ze WM6.5.1 efficienter en sneller maken, hoe minder energie verbruik hoe beter.

ik verwacht overigens geen update naar WM7. Zullen ze wel met HD3 aankomen. HD heeft niet eens een upgrade gehad naar WM6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Iemand al FPSEce uitgeprobeerd op dit ding?

En van wat ik uit dit filmpje heb begrepen heeft het toetsenbord geen multi-touch (Zie 5:24)?

Kan iemand het tegendeel bewijzen? Anders zou het wel heel jammer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Juist wel multi-touch toch? Hij houd de shift toets ingedrukt en typt de symbolen die bij de letters op de toets zijn geplaatst. Goed te zien als je de video afspeelt in fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-08 17:02
Ik heb begrepen dat HTC een aantal apps multitouch heeft gemaakt, maar dat winmo 6.5 van zichzelf nog geen multitouch heeft. Winmo 7 heeft dat wel en daar zal het dus waarschijnlijk wel goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Novadecasa schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:22:
Juist wel multi-touch toch? Hij houd de shift toets ingedrukt en typt de symbolen die bij de letters op de toets zijn geplaatst. Goed te zien als je de video afspeelt in fullscreen.
Uhm nee, want als hij een knop invoert en dan vervolgens met z'n andere vinger op een andere plek drukt en dan z'n eerste vinger eraf haalt, blijft die letter staan. Dus niet volledig multitouch zoals het zou moeten, maar dat komt omdat WM6.5 dat eigenlijk niet ondersteunt, HTC heeft dat zelf toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
Novadecasa schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:37:
[...]

Crisis, dat vind ik erg duur!
Heb je deze (richt)prijs ergens vandaan?
Op deze engelse site word hij al aangeboden *klik*

En 1 British pound = 1.11896738 Euros volgens google
Een erg geijkte methode is het niet maar :)

edit
word ook aangeboden op de nederlandse expansis voor 70euri
*klik*

[ Voor 14% gewijzigd door -Magnat- op 08-11-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag zien liggen, en ik vind hem toch echt veel te groot.
Het zal wachten worden op een hardwarematig toestel dat ongeveer dezelfde CPU heeft enzo, maar gewoon een kleinere display. En liefst android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
M-en-M schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:47:
Iemand al FPSEce uitgeprobeerd op dit ding?

En van wat ik uit dit filmpje heb begrepen heeft het toetsenbord geen multi-touch (Zie 5:24)?
[video]
Kan iemand het tegendeel bewijzen? Anders zou het wel heel jammer zijn...
ik heb het even getest en nee ondersteund geen multitouch, moet zeggen dat ik dat dat me ook maar beperkt makkelijk lijkt aangezien het zonder zeker zo makkelijk werkt. 1x voor 1 hoofdletter , 2x voor capslock. Je gebruikt maar zelden een paar hoofdletters achterelkaar en als dat dan zo is kan je net zo goed de capslock gebruiken. De optie zou opzich wel handig zijn geweest maar ik denk dat het maar zeer beperkt gebruikt word.

Overigens las ik hier ergens dat iemand zei dat de flits bij foto's niet veel verbeterde. Ik ben het hier absoluut niet mee eens de flits werkt super binnenhuis, buitenhuis heb ik nog niet getest. Ik zal hier snel een paar voorbeeld foto's plaatsen.

[ Voor 13% gewijzigd door -NRG- op 08-11-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Magnat- schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:58:
[...]

heb jij CoPilot op nederlands gekregen? heb alleen UK terwijl als ik kijk in storagecard->copilot ->speech
staat er wel gewoon een nederlandse voicpack?
gewoon nederlands hoor, tijdens de installatie kon ik kiezen uit een lijst van talen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:43:
Ik heb hem vandaag zien liggen, en ik vind hem toch echt veel te groot.
Het zal wachten worden op een hardwarematig toestel dat ongeveer dezelfde CPU heeft enzo, maar gewoon een kleinere display. En liefst android.
De SonyEricson x10 is Android en heeft 1 gHz processor met een 4 inch scherm. Komt pas in 2010 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:55:
[...]

De SonyEricson x10 is Android en heeft 1 gHz processor met een 4 inch scherm. Komt pas in 2010 volgens mij.
Maar de X10 is niet heel veel kleiner hoor

code:
1
2
X10: 119.0 x 63.0 x 13.0 mm
HD2: 120.5 x 67.0 x 11.0 mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Ik heb het wel eens geprobeert, maar het valt enorm tegen. Het beeld loopt meerdere seconden achter op het geluid, waardoor een UMTS videogesprek erg moeizaam verloopt. Typisch zo'n feature die je 1x test uit nieuwsgierigheid en daarna vergeet.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:29

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik moet zeggen, ik ben al 2 jaar iPhone gebruiker, ik vind dit echt een top toestel. Ben nooit anti-Windows Mobile geweest, maar ik denk dat ze hier toch echt het beste weten neer te zetten ermee! Echt heel mooi gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Weet iemand of de hd2 Nederlands taal gelockt is. hoorde van iemand met een wat oudere htc 3300 die Nederlands was dat hij er geen Engelse rom op kon zetten? (ben ff vergeten hoe zo'n lock heet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat jouw HD2 heeft, maar mijn HD2 heeft links bovenaan naast de speaker een lichtsensor en een webcam ;)

Dus 100% HD2 beschikt over webcam/conferentie camera en lichtsensor.
Apollo 13 schreef op zondag 08 november 2009 @ 17:02:Ook ik hoop dat er snel een mooie houder komt waar je de HD2 in kan klikken. De universele houders steken een heel stuk uit omdat de HD2 zo mooi dun is.
Brodit is momenteel een houder aan het fabriceren voor de HD2. Heb al altijd Brodit in de wagen gehad, en dit is super materiaal en altijd mooi afgewerkt.

www.brodit.com

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:07:
[...]

Ik weet niet wat jouw HD2 heeft, maar mijn HD2 heeft links bovenaan naast de speaker een lichtsensor en een webcam ;)

Dus 100% HD2 beschikt over webcam/conferentie camera en lichtsensor.
Lezen, er wordt aangegeven dat er op de HD2 zich geen camera aan de voorzijde bevindt.
Video-calling met een camera aan de achterzijde maakt het gebruiksgemak er niet echt beter op natuurlijk ;)

Overigens een goedkope oplossing voor het opladen van de HD2 in de auto, met toepassing van de USB-MicroUSB kabel moet dit toch werken lijkt mij:
http://www.pixmania.nl/nl...igarettenaansteker-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novadecasa schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:14:
[...]

Lezen, er wordt aangegeven dat er op de HD2 zich geen camera aan de voorzijde bevindt.
Video-calling met een camera aan de achterzijde maakt het gebruiksgemak er niet echt beter op natuurlijk ;)

Overigens een goedkope oplossing voor het opladen van de HD2 in de auto, met toepassing van de USB-MicroUSB kabel moet dit toch werken lijkt mij:
http://www.pixmania.nl/nl...igarettenaansteker-a.html
Dus jij beweerd dat de HTC HD2 die voor mijn neus ligt, geen camera vooraan heeft? Wat zijn dan die 2 dot's vooraan links van de speaker? Lichtsensor en ... Ik kan er ook naast zitten hoor, na jaren in de GSM-verkoop te zitten, durf ik nog wel eens flateren :p

Ow btw op www.1dayfly.nl heb je een betere USB voor sigarettenaansteker. Ik heb één van INFORAD en die is meteen kapot na aantal keer gebruik.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:17:
[...]

Dus jij beweerd dat de HTC HD2 die voor mijn neus ligt, geen camera vooraan heeft? Wat zijn dan die 2 dot's vooraan links van de speaker? Lichtsensor en ... Ik kan er ook naast zitten hoor, na jaren in de GSM-verkoop te zitten, durf ik nog wel eens flateren :p

Ow btw op www.1dayfly.nl heb je een betere USB voor sigarettenaansteker. Ik heb één van INFORAD en die is meteen kapot na aantal keer gebruik.
Proximity sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
[...]

Ik beweer helemaal niets, ik vermoed alleen dat er een misverstand is tussen jullie beiden betreft één onderwerp.
Op meerdere video's en foto's is zichtbaar dat zich er aan de voorzijde van de HTC HD2 geen camera bevindt.
Ik ben daarom wel benieuwd naar een foto of video van jouw HTC HD2 die deze eigenschappen wel bezit.
Daarnaast ben ik ook erg benieuwd of je deze door jouw genoemde camera ook werkelijk kan laten functioneren.
Kortom, een camera aan de voorzijde is niet één van de eigenschappen die de HTC HD2 bezit, helaas voor jou mits je er graag gebruik van zou willen maken natuurlijk.

De kwaliteit van de producten van INFORAD zowel de producten van 1dayfly.nl ken ik niet, mijn insteek van deze toevoeging was puur de oplossing i.c.m. de prijsklasse.

[ Voor 11% gewijzigd door Novadecasa op 08-11-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
[...]

Zie jij maar eens beeld te krijgen uit de voorkant van je HD2 dan. Er zit géén camera aan de voorkant, alleen aan de achterkant, dus zou knap zijn als jij het wel voor elkaar zou krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Alleen wel jammer dat het toetsenbord in landscape te weinig bruikbaar is.
Echt een gemistte kans....hopelijk beseft men dat WM7 een must is voor dit toestel.
Want WM 6.5 is alleen maar touch vriendelijker gemaakt.

Als HTC sense had weggelaten was het niet meer dan de zoveelste HTC phone geweest.

Ik kijk reikhalzend uit naar de eerste software update!!!!!
Blijf het des ondanks een topper vinden die meer verdient dan wat het al is.

Want tegenwoordig gaan fabrikanten al snel over op het volgende model.
LG Nokia en Samsung zijn hier erg goed in.
Verbetering is een evolutie met perfectie als resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
Tanakiam schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:46:
Alleen wel jammer dat het toetsenbord in landscape te weinig bruikbaar is.
Echt een gemistte kans.....
Kan je aangeven waarom, het kleine overzicht van de getypte tekst dan wel de ruimte voor de te typen tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Novadecasa schreef op zondag 08 november 2009 @ 22:49:
[...]

Kan je aangeven waarom, het kleine overzicht van de getypte tekst dan wel de ruimte voor de te typen tekst?
Gewoon werkt niet in alle applicaties(althans nog niet)
Agenda,MSN messenger ,facebook om enkele op te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Tanakiam schreef op maandag 09 november 2009 @ 00:10:
[...]

Als ik het goed begrijp bedoel je dus dat het landscape toetsenbord niet genoeg gebruikt wordt (en dus niet 'weinig bruikbaar' is)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
  • Laatst online: 20-07 20:29
Tanakiam schreef op maandag 09 november 2009 @ 00:10:
[...]

Je kunt Gyrator2 eens proberen. Heb het ook geïnstalleerd en werkt voor alle applicaties. Na het opstarten gewoon op de 'home' knop drukken, zodat het op de achtergrond actief blijft. Standaard zijn er een aantal uitzonderingen ingesteld, zodat het bijv. niet werkt zolang HTC Sense op de voorgrond is (om problemen te voorkomen). Die dingen kun je als tweaker allemaal instellen in het programmaatje. :)

Enige is dat virtuele keyboard vrij groot is en je dus maar net je eigen tekst ziet die je typt, maar als je gewoon je virtuele keyboard wegtikt wanneer je klaar bent met typen werkt 't goed. :)

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Even een vraagje: klopt het dat je niet in iedere applicatie kan in- en uitzoomen met je vingers?
Ik heb nl PocketInformant geinstalleerd (geweldig agendaprogamma), maar ik kan daar niet op inzoomen, en dat resulteert nog wel eens in een 'mis-klik'. Kantelen lukt hier overigens ook niet in, daar moet ik nog wat op verzinnen (Graytor2 zoals hierboven vermeld?).

Overigens nog steeds niet gelukt om met Mobile device Center te syncen met mijn Outlook 2007. Ben er inmiddels achter dat het iets moet zijn in Outlook, aangezien bijv de mobile favorieten wel gesynchroniseerd worden als ik agenda en contacten uitvink.
Vreemd, met mijn bejaarde Diamond ging het vlekkeloos. Als iemand suggesties heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik heb ook de HD2 sinds zaterdag en....ben er eigenlijk niet blij mee :/
Even een lijstje van dingen waar ik me aan irriteer:

- Snel even je phone op stil zetten is er niet bij (toestel aanzetten, rode knop lang indrukken en dan kiezen)
- De onderste knoppen kan je niet instellen om de (sense) music player mee te bedienen
- Als ik Coreplayer gebruik, werken de volumeknoppen niet lekker, kan ik wel 1 van de onderste knoppen instellen. De "<--" knop had ik bv ingesteld op "next track", maar dan blijft het scherm weer lang aanstaan.
Druk je op de rode phone knop, stopt de player ook...

Het scherm is overigens wel waanzinnig mooi! Even een aflevering CSI:NY met Handbreak gerecode op (iphone) "universal" settings, Zat vanmorgen half kwijlend in de trein te kijken (of was dat wegens slaapgebrek? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
Leon1969 schreef op maandag 09 november 2009 @ 08:45:
Even een vraagje: klopt het dat je niet in iedere applicatie kan in- en uitzoomen met je vingers?
Ik heb nl PocketInformant geinstalleerd (geweldig agendaprogamma), maar ik kan daar niet op inzoomen, en dat resulteert nog wel eens in een 'mis-klik'. Kantelen lukt hier overigens ook niet in, daar moet ik nog wat op verzinnen (Graytor2 zoals hierboven vermeld?).

Overigens nog steeds niet gelukt om met Mobile device Center te syncen met mijn Outlook 2007. Ben er inmiddels achter dat het iets moet zijn in Outlook, aangezien bijv de mobile favorieten wel gesynchroniseerd worden als ik agenda en contacten uitvink.
Vreemd, met mijn bejaarde Diamond ging het vlekkeloos. Als iemand suggesties heeft?
Dat klopt, als je de verschillende filmpjes bekijkt is het ook niet mogelijk om in IE te zoomen met je vingers. Dus het kan niet met alle applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al kunnen synchroniseren met outlook? Ik heb al meermaals geprobeerd maar lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:09:
Heeft iemand al kunnen synchroniseren met outlook? Ik heb al meermaals geprobeerd maar lukt niet.
Wel met onze exchange server.
Misschien kan je MyPhone gebruiken? Toch wel een aardige service imo.

[ Voor 12% gewijzigd door bitpixl op 09-11-2009 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
My Mobiler is trouwens een handig tooltje, ka je je WM device vanaf je pc bedienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Laatst online: 19:34
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:09:
Je moet HIER de software vandaan vissen en dan eerst installeren en daarna de HD2 aan de pc hangen. Even de setup doorlopen en HOPPA klaar... ALS het goed is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zover was ik ook al. :) Activesync geeft wel aan dat hij bezig is maar na 30 min nog altijd niks gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
NetRipper schreef op maandag 09 november 2009 @ 01:44:
[...]

Je kunt Gyrator2 eens proberen. Heb het ook geïnstalleerd en werkt voor alle applicaties. Na het opstarten gewoon op de 'home' knop drukken, zodat het op de achtergrond actief blijft. Standaard zijn er een aantal uitzonderingen ingesteld, zodat het bijv. niet werkt zolang HTC Sense op de voorgrond is (om problemen te voorkomen). Die dingen kun je als tweaker allemaal instellen in het programmaatje. :)

Enige is dat virtuele keyboard vrij groot is en je dus maar net je eigen tekst ziet die je typt, maar als je gewoon je virtuele keyboard wegtikt wanneer je klaar bent met typen werkt 't goed. :)
Thx ga ik zeker doen, heb ik tenminste iets aan dan al dat geblaat waar je niks aan heb.

Toch raar dat men daaraan niet heeft gedacht bij HTC dan wel microsoft.
Heb de klantenservice/support van HTC een mail gesturd met het probleem wat ik heb met de audiomanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Het zit mij blijkbaar niet mee...

Gisteren Copilot 15days Trial geinstalleerd en gebruikt.
Wil straks naar Delfzijl toe maar CoPilot is verlopen zegt deze bij het opstarten.WTF!!!
Wie heeft dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: heeft iemand Messagease (tekstinvoer "systeem") op de HD2 aan de praat gekregen?

Over de zoom-mogelijkheden van de HD2.
Het is mij opgevallen dat vrijwel alle standaard windows controls zoombaar zijn. Bijvoorbeeld een lijst waarin je verschillende opties voor een programma kunt instellen is met multitouch te vergroten. Dit geldt ook voor de wat oudere windows mobile programma's. Zeer handig wanneer je met je dikke vingers een selectie moet maken waar dat vroeger eenvoudig met een stylus ging.
(Trouwens, ook in de verkenner kan men in en uit zomen. Makkelijk wanneer men een bestand moet selecteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frankkie, ik had direct contact met exchange. Was geen probleem! Waar loop je op vast?

Ik vroeg me af, kunnen julllie flash afspelen in Opera? Filpjes op internet? Ik heb flash mobile geinstalleerd, maar dat werkt niet. Iemand een suggestie?

Hoor graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh en over die zoom, ik dacht dat je filmpjes ook kon zoomen! Heb daar een filmpje over gezien. maar dat werkt bij mij niet. Vind ik wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:07:
Frankkie, ik had direct contact met exchange. Was geen probleem! Waar loop je op vast?

Ik vroeg me af, kunnen julllie flash afspelen in Opera? Filpjes op internet? Ik heb flash mobile geinstalleerd, maar dat werkt niet. Iemand een suggestie?

Hoor graag!
ik denk dat het wil syncen via outlook met een kabeltje aan zijn pc, daar heb je een extra progje voor nodig. Exchange werkt perfekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synchronisatie is intussen wel gelukt via Bluetooth connectie. Enkel via usb kabel werkt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Active Sync geisntalleerd? Dat is volgens mij wel nodig. Iemand als flash aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Tanakiam schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:31:
Het zit mij blijkbaar niet mee...

Gisteren Copilot 15days Trial geinstalleerd en gebruikt.
Wil straks naar Delfzijl toe maar CoPilot is verlopen zegt deze bij het opstarten.WTF!!!
Wie heeft dit ook?
ff contact opnemen met htc helpdesk die kunnen je denk ik zo helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Skillz schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:01:
Ik heb ook de HD2 sinds zaterdag en....ben er eigenlijk niet blij mee :/
Even een lijstje van dingen waar ik me aan irriteer:

- Snel even je phone op stil zetten is er niet bij (toestel aanzetten, rode knop lang indrukken en dan kiezen)
- De onderste knoppen kan je niet instellen om de (sense) music player mee te bedienen
- Als ik Coreplayer gebruik, werken de volumeknoppen niet lekker, kan ik wel 1 van de onderste knoppen instellen. De "<--" knop had ik bv ingesteld op "next track", maar dan blijft het scherm weer lang aanstaan.
Druk je op de rode phone knop, stopt de player ook...

Het scherm is overigens wel waanzinnig mooi! Even een aflevering CSI:NY met Handbreak gerecode op (iphone) "universal" settings, Zat vanmorgen half kwijlend in de trein te kijken (of was dat wegens slaapgebrek? :))
snel je phone op stil zetten is wel mogelijk. als je op de volumetoets duwt komt er een knop waarmee je je gsm direct op stil of trillen kan zetten. vind ik toch snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey5times
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hier een filmpje met een test van TomTom en CoPilot:

Wat mij opvalt in het begin van het filmpje is dat er een aangepaste homescreen opstaat. Een kleinere klok, 4 pictogrammen in plaats van 3, een andere startbutton, en nog een paar dingen.

Kan iemand mij vertellen of je dat zelf zo in kunt stellen in Sense/Manila 2.6, of heeft deze gebruiker zoiets als SPB mobile shell draaien?

Edit: Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden, hij gebruikt een custom theme met behulp van Max Manila Ultimate (zie xda).

[ Voor 12% gewijzigd door Mikey5times op 09-11-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
-NRG- schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:45:
[...]

ik heb het even getest en nee ondersteund geen multitouch, moet zeggen dat ik dat dat me ook maar beperkt makkelijk lijkt aangezien het zonder zeker zo makkelijk werkt. 1x voor 1 hoofdletter , 2x voor capslock. Je gebruikt maar zelden een paar hoofdletters achterelkaar en als dat dan zo is kan je net zo goed de capslock gebruiken. De optie zou opzich wel handig zijn geweest maar ik denk dat het maar zeer beperkt gebruikt word.
Het is meer zodat je één vinger alvast op het scherm kan leggen voor de volgende letter en tegelijkertijd een ander indrukken door hem los te laten, want zeker met een capacitief scherm is dit handig, aangezien je anders altijd je ene vinger boven het scherm moet houden omdat deze anders het scherm ingedrukt houd.
[...]

Rechts (De grote "dot"): Light Sensor
Links (De kleine "dot): Proximity Sensor (Zodat je niet per ongeluk het scherm aanraakt met je gezicht als je zit te bellen)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:08:
Oh en over die zoom, ik dacht dat je filmpjes ook kon zoomen! Heb daar een filmpje over gezien. maar dat werkt bij mij niet. Vind ik wel jammer.
Ik heb ergens gelezen dat ze dit uit de laatste firmware gehaald hebben (was bij een of andere reviw dat ik dat las ik dacht bij engadget ofzo). Waarom weet ik ook niet in ieder geval op eerder firmwares kon het wel en wss met XDA-rom's kan het straks wss ook weer wel _/-\o_

(offtopic: ik hoop zo erg dat dat pakketje vandaag wordt geleverd met mijn gsm :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
M-en-M schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:36:

Rechts (De grote "dot"): Light Sensor
Links (De kleine "dot): Proximity Sensor (Zodat je niet per ongeluk het scherm aanraakt met je gezicht als je zit te bellen)
;)
Wat doet die Light Sensor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 19:41
De licht sensor ziet de hoeveelheid licht, aan de hand hiervan kan de HD2 automagisch de helderheid van je display aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 16:38
Hee ik heb ook de HD2 en ben er erg blij mee!

Maar één probleem! Die vergrendeling vanwege mijn mail. Ik heb mijn werk en prive ingesteld en moet nu elke keer als ik mijn telefoon gebruik, de code ingeven. De zogenaamde Exchange Secutiy Policy. Weet iemand een manier om dit te omzeilen?

Ik heb al wat over gelezen namelijk, de registry wijzigen. Maar hier weet ik te weinig van af. (met alle risico's)

Verder toptelefoon, en weet iemand een goed(koop) adresje voor de navigatie software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Braamm schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:50:
.... en weet iemand een goed(koop) adresje voor de navigatie software?
Kijk hier eens: http://www.ttinternetclub.com/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
edit: verkeerd forum

[ Voor 90% gewijzigd door erik23 op 09-11-2009 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ook een soort van alt-tab ding bij wm?
Want als ik nu aan het internetten ben, en ik wil bijvoorbeeld even een smsje lezen, dan moet ik op de home knop drukken en daarna met mijn tabje doorschuiven naar internet en dan internet openen en dan die tab sluiten en dan zit ik pas weer op mijn pagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:22:
Zit er ook een soort van alt-tab ding bij wm?
Want als ik nu aan het internetten ben, en ik wil bijvoorbeeld even een smsje lezen, dan moet ik op de home knop drukken en daarna met mijn tabje doorschuiven naar internet en dan internet openen en dan die tab sluiten en dan zit ik pas weer op mijn pagina...
Ik heb het zelfde 'probleem'.

hoor graag!

iemand al nagedacht over flash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Laatst online: 12-09 09:49
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:08:
Heb ergens in een final review gelezen dat dit uit de final Rom is gesloopt.... XDA heeft vast oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delirius schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:09:
[...]

Heb ergens in een final review gelezen dat dit uit de final Rom is gesloopt.... XDA heeft vast oplossing :)
Ik vraag mij af wat de reden daarvoor was geweest.
Wat mij trouwens opviel toen ik het in mijn handen had, was dat het wit niet echt wit was.
Op sommige vergelijkingen met de Iphone is dat duidelijk te zien. Kan je die nog aanpassen?
of is de scherm werkelijk zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 16:29:
[...]

Ik vraag mij af wat de reden daarvoor was geweest.
Wat mij trouwens opviel toen ik het in mijn handen had, was dat het wit niet echt wit was.
Op sommige vergelijkingen met de Iphone is dat duidelijk te zien. Kan je die nog aanpassen?
of is de scherm werkelijk zo?
Bij mij iig niet. Er is wel een instelling die het scherm 'dempt' en zo de accuduur positief beinvloed. Misschien stond die optie aan.

Die heb ik ook aanstaan en tot nu toe is mij accu nog voor 81% vol. (vanaf 8 uur vanmorgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Penguin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-08-2024
even ter info, GSMWEB heeft nu ook verstuurd :D
Krijg hem morgen binnen als het goed is.

Dell XPS M1530 Midnight Blue | T8300 2.4 GHZ 3MB | 3 GB | 320GB 5400rpm | WXGA+ (1.440 x 900) | 8600GT 256mb GDDR3 | 6-cells | Wifi-N | Vista Home Premium 32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Braamm schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:50:
Hee ik heb ook de HD2 en ben er erg blij mee!

Maar één probleem! Die vergrendeling vanwege mijn mail. Ik heb mijn werk en prive ingesteld en moet nu elke keer als ik mijn telefoon gebruik, de code ingeven. De zogenaamde Exchange Secutiy Policy. Weet iemand een manier om dit te omzeilen?

Ik heb al wat over gelezen namelijk, de registry wijzigen. Maar hier weet ik te weinig van af. (met alle risico's)

Verder toptelefoon, en weet iemand een goed(koop) adresje voor de navigatie software?
de wijze waarop je de policy kunt omzeilen staat op: disable exchange policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
3 vraagjes:

1)
Zal er in de toekomst een versie uitkomen met toetsenbord?
(de onscreen keybord werkt gewoon goed, maar ik sms heel veel en heb de neiging om veel text bestanden te schrijven voor alles en nog wat. Vandaar dus deze vraag.
Het gaat me vooral om de scherm formaat icm een uitschuifbaar keybord?
Mocht dit namenlijk 100% wel het geval zijn (binnen een periode van ongeveer 3 a 4 maanden) dan wacht ik nog even. Als het onzeker of langer is dan ben ik geneigd om toch maar deze te halen.

2)
Kan iemand de qualiteit van deze podcast op zijn HD2 testen? (rechtsbeneden tabblad 'download' => deze is bijvoorbeeld een 'large xvid' versie => rechter muisknop 'save as')
Hij gaat mij om de kwaliteit van het filmpje of, kan je de icoontjes net herkennen die hij aanklikt in de tutorial filmpje?
Ik wil mijn toekomstige toestel ook vooral gebruiken om podcasts (turorial filmpjes) e.d. te bekijken, vandaar ook deze vraag.

3)
Wat wordt nu aangeraden om je filmpjes te encoden?

Mijn dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Vraag 1 weet niemand denk ik en het lijkt mij onwaarschijnlijk, omdat ie dan een stuk dikker zal worden. Het grote formaat valt nu nog mee omdat ie nog best plat is, maar je wil echt niet met een telefoon met een scherm van 4.3" rond gaan lopen als ie ook nog eens 2 cm (of nog meer) dik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Mute schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:49:
Vraag 1 weet niemand denk ik en het lijkt mij onwaarschijnlijk, omdat ie dan een stuk dikker zal worden. Het grote formaat valt nu nog mee omdat ie nog best plat is, maar je wil echt niet met een telefoon met een scherm van 4.3" rond gaan lopen als ie ook nog eens 2 cm (of nog meer) dik is.
2 centimeter dik is sterk overdreven, kijk maar naar de Moto Droid, die gebruikt het OMAP3 platform (wat over het algemeen als "dik" bekend staat) en is slechts 13.7mm dun.
Nu staat Snapdragon ontwikkelaars toe om hun ontwerpen extreem dun te maken, dus ik denk dat je eerder op 12-13mm zult zitten.
(Verder kunnen ze ook nog het scherm iets kleiner maken, 4" of iets dergelijks)

En nee, hier is nog geen informatie over bekend, niet eens een vaag gerucht.
(Wellicht staat het echter in de roadmap van volgend jaar als die uitlekt)

[ Voor 9% gewijzigd door M-en-M op 09-11-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
ok, waarschijnlijk een te makkelijke vraag, maar het lukt niet..

Hoe gooit ik dat Copilot eraf? heb de 15 dagen test geactiveert, maar mijn hemel wat een verschrikkelijke stem! 8)7
hoe krijg ik hem WEG?

[ Voor 2% gewijzigd door superericje op 09-11-2009 19:07 . Reden: test= activeren ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
Ok, ik ben toch benieuwd naar de kwaliteit van de filmpjes met veel detail, ik denk dat ik misschien deze week langs ga bij pdashop.nl met een filmpje op een geh. kaartje. Misschien dat ze een demo geven oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
Mikey5times schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:35:
Wat mij opvalt in het begin van het filmpje is dat er een aangepaste homescreen opstaat. Een kleinere klok, 4 pictogrammen in plaats van 3, een andere startbutton, en nog een paar dingen.
Kan iemand mij vertellen of je dat zelf zo in kunt stellen in Sense/Manila 2.6, of heeft deze gebruiker zoiets als SPB mobile shell draaien?
interessant inderdaad!!!
ik zie ook dat de iconen aan de bovenkant in kleur zijn...

wie weet dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
guardian-spirit schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:07:
Ok, ik ben toch benieuwd naar de kwaliteit van de filmpjes met veel detail, ik denk dat ik misschien deze week langs ga bij pdashop.nl met een filmpje op een geh. kaartje. Misschien dat ze een demo geven oid?
Hoe bedoel je?
Of hij ze kan afspelen? (Het is al bevestigd dat de HD2 filmpjes van ruim boven de 4000Kb/s kan afspelen met gemak)
Of gewoon puur hoe het eruit ziet?
In ieder geval zullen ze het je heus wel uit laten proberen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door M-en-M op 09-11-2009 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
Het ging mij vooral om de kwaliteit. Bij veel tutorial filmpjes wordt er uitgelegd hoe een bepaalde programma of techniek werkt. Bijvoorbeeld photoshop oid dergelijks, dan is het prettig dat je kan zien welke icoontje geklikt wordt. Dus de detail, ik mag er eigenlijk niet te veel van verwachten omdat het "maar" een 4.3 inch screen is, maar ik zal het toch denk ik zelf eerst moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:52:
[...]

Ik heb het zelfde 'probleem'.

hoor graag!

iemand al nagedacht over flash?
We zoeken dus samen zoiets als Xbar maar dan dat werkt op windows mobile 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
superericje schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:10:
[...]

interessant inderdaad!!!
ik zie ook dat de iconen aan de bovenkant in kleur zijn...

wie weet dit?
Mikey5times schreef op maandag 09 november 2009 @ 12:35:

Edit: Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden, hij gebruikt een custom theme met behulp van Max Manila Ultimate (zie xda).
Een mooie verbetering van het homescreen!

Zie hier XDA, hoe het toe te passen is mij nog niet helemaal duidelijk overigens.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=551489

[ Voor 7% gewijzigd door Novadecasa op 09-11-2009 19:51 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over levertijden en abonnementen mogen hier