HTC HD2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.915 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:04
M-en-M schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:39:
[...]

heeft de HD2 geen taakbeheer meer? Hoe doe je je programmas in de achtergrond weer dicht? Toch niet elke keer naar settings gaan en taakbeheer openen? Vroeger had je zo'n pulldownmenuutje in de rechterbovenhoek als taakbeheer?
Ga naar "instellingen" (laatste tab) - "Overig" en daar vind je taakbeheer terug.

[ Voor 40% gewijzigd door Pandorian op 06-11-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Volgens mij moet je daar nu met een omweg komen, staat geloof ik niet meer in het home scherm. Als ik het goed heb staat het vermeld in deze walkthrough:

Flink lang filmpje, maar er komt dan ook een hele hoop aan bod, dus interessant om te kijken als je echt geïnteresseerd bent in de HD2 :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:18
[...]

Als het goed is staat deze in de rechter bovenhoek, het enige probleem is dat het kruisje om een programma te sluiten deze meestal blokeert. (Vanaf het home scherm zou het echter moeten lukken)
maar staat daar geen symbooltje meer (driehoekje op zijn kop)? naast mijn batterijsymbool staat er niks meer, ook als ik er druk gebeurt er niets (in het homescreen dus) heb al veel htc's gehad en die hadden allemaal taakbeheer op die plek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het aantal keer via taakbeheer afgesloten, er staat niet meer dat pull, gevalletje rechtsboven.

je kan je hd2 via je usb poort ook als een externe massaopslag device bekijken, dus kan je makkelijk via de verkenner oid. bestanden overzetten! lekker makkelijk dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Mute schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:44:
Volgens mij moet je daar nu met een omweg komen, staat geloof ik niet meer in het home scherm. Als ik het goed heb staat het vermeld in deze walkthrough:

[video]
Flink lang filmpje, maar er komt dan ook een hele hoop aan bod, dus interessant om te kijken als je echt geïnteresseerd bent in de HD2 :)
Inderdaad daar staat hij, vind het eigenlijk wel jammer dat het taakbeheer niet makkelijker te bereiken is, had van mij zelfs een tabje mogen zijn. Of de homeknop ofzo gewoon lang ingedrukt houden om er te komen.. ik moet ook nog aan de terug knop wennen had makkelijker geweest als je t ook kon gebruiken in verkenner.

Voor de rest is het echt een super telefoon ben er echt erg blij mee, belcompany belde me 's morgens op dat ze er 1tje binnen hadden gekregen en dat ik hem kon ophalen. Even vrij gepakt en gelijk de telefoon gaan halen. echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
[Reviews] toegevoegd aan de TS, zijn er alleen nog niet bijster veel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apollo 13
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-01 22:13
Vanmiddag naar de PDA shop geweest. Twijfelde tussen de Diamond 2 (omdat die kleiner is en dus makkelijker in je broekzak past) en de HD2.

Er was een leuke meid van HTC aanwezig die uitleg gaf en me met beide (toestellen) liet spelen.

Het scherm van de HD2 werkt snel en foutloos. Bij de Diamond wilde ik soms scrollen maar druk je iets te hard dan selecteer je iets. Druk je te zacht gebeurt er niets.

Door het grote scherm is alles natuurlijk ook veel duidelijker te lezen en het toestsenbord heeft grotere toetsen.

Direct een abbo afgesloten en de HD2 mee kunnen nemen! :P

Thuis opgestart en direct een geheel wit scherm met in groene letters HTC. Oef.. vooreerst geen dode pixels (heb ik een pest hekel aan). Later toch geheel aan de rand een super klein subpixeltje die in een zwarte ondergrond blauw blijft maar verder gewoon meekleurt. Door de zeer fijne pixels zie je dit nauwelijks.

Op verzoek van hierboven de muziek getest maar loopt niet vast. jammer dat het volume met iets te grote stappen gaat. Minimaal is nu nog vrij hard.
Ben wel een beetje bang dat de HD2 ongemerkt via de sim met internet contact maakt en dat ik voor hoge kosten kom te staan (nieuwe abbo gaat later in) Nu een oude prepaid erin gezet.

HTC is helemaal nieuw voor mij dus nu rustig de telefoon leren kennen.
Hoesje is idd krap, eens kijken hoe ik 'm het beste kan opbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Ik kan bepaalde applicaties niet openen (application lock ?), hoe kan ik dat oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 22:53
mattrob schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:32:
Ik kan bepaalde applicaties niet openen (application lock ?), hoe kan ik dat oplossen ?
[google=windows mobile application lock]

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
En het maakt niet uit dat dit de eerste 'officiele' WM6.5 is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 21:58
Dat hoesje is in het begin misschien vrij krap, maar al na een halve dag gebruik is het al een stuk beter. Ik verwacht dat het gewoon even vorm moet krijgen... :) Ik ben er iig wel tevreden mee.

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 22:53
Tja, een halve minuut op Google levert mij dit artikel op: http://www.mobilejaw.com/...-mobile-standard-devices/

Hierin staat:
UPDATE (24-Oct-2009) – With the release of Windows Mobile 6.5, application lock can now be found on touch screen devices. This was never the case before. If you have a touch screen device (Windows Mobile Professional), please use this CAB file – MobileJaw-ClearSecurity-MobiControl-TouchScreen – to remove application lock on your device.
Al met al lijkt het me dus vrij eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Die werkt dus bij mij niet ... Ik zoek ook wel even zelf verder, ik dacht als iemand het nou net al achter de rug heeft ;-) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
[...]

Als het goed is staat deze in de rechter bovenhoek, het enige probleem is dat het kruisje om een programma te sluiten deze meestal blokeert. (Vanaf het home scherm zou het echter moeten lukken)
ga naar instellingen>overig>taakbeheer...........tip handleiding wil ook uitkomst bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKING
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 18:40
Vreemd. Heb ook een crashende audiomanager_eng.exe gehad. Kwam heel hardnekkig terug ook na een hardreset. Had al een zooitje MP3's op mijn SDcard staan. Als ik m'n telefoon horizontaal hield ('coverflow') en op een cover drukte zodat ie de tracks liet zien gaf ie bij alle tracks 0 minuten aan. Uiteindelijk alles van m'n SDcard afgegooid en slechts een paar dir's met MP3 gekopieerd. Het lijkt nu opgelost (fingers crossed).
Laat even weten of dit bij jou ook helpt.
Tanakiam schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:09:
[...]

Ik heb zoals ik DUIDELIJK in mijn post heb omschreven meerdere tracks/mp3's geprobeerd.

Het crashen of te wel het bekende microsoftmelding op mijn scherm;

Er is een probleem opgetreden met Audiomanager_eng.exe.
U kunt Microsoft van dit probleem op de hooogte stellen...blabla

Keuze verzenden of niet verzenden naar microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
NetRipper schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:41:
Dat hoesje is in het begin misschien vrij krap, maar al na een halve dag gebruik is het al een stuk beter. Ik verwacht dat het gewoon even vorm moet krijgen... :) Ik ben er iig wel tevreden mee.
Lichtjes oprekken wil ook helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
McKING schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:24:
Vreemd. Heb ook een crashende audiomanager_eng.exe gehad. Kwam heel hardnekkig terug ook na een hardreset. Had al een zooitje MP3's op mijn SDcard staan. Als ik m'n telefoon horizontaal hield ('coverflow') en op een cover drukte zodat ie de tracks liet zien gaf ie bij alle tracks 0 minuten aan. Uiteindelijk alles van m'n SDcard afgegooid en slechts een paar dir's met MP3 gekopieerd. Het lijkt nu opgelost (fingers crossed).
Laat even weten of dit bij jou ook helpt.

[...]
Dus is het blijkbaar toch een bug in de audiomanager?
Kun je dit ff duidelijker omschrijven......Uiteindelijk alles van m'n SDcard afgegooid en slechts een paar dir's met MP3 gekopieerd. Het lijkt nu opgelost (fingers crossed

hoe doe jij die hardreset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Ik word helemaal gek hier ! Heb ik EINDELIJK de HD2, na de Touch Diamond en de Touch HD, waarop al mijn programma's gewoon perfect werken. Zelfs op de laatste Leo (HD2) Rom van Dutty op de HD, werkte alles prima. Maar nu ik de NL HD2 heb, kan ik een programma (gemaakt door mijn werkgever; nodig om op de Exchange Server te kunnen) niet installeren !!!!

Als ik het wil installeren, geeft het aan:

Het bestand kan niet worden geopend. Het is niet ondertekend met een vertrouwd certificaat of een van de componenten is niet gevonden. U moet dit bestand wellicht opnieuw installeren of herstellen als dit probleem zich blijft voordoen.

Maar ik heb al tig keer geprobeerd opnieuw te installeren. Ik zit echt gigantisch te balen hier ... Iemand een idee ?????

Edit: met hulp van xda-forum, is alles gelukt. hij geeft die melding, maar installeert wel alles en moest dus handmatig 'opstarten' ... blijft vreemd, maar in ieder geval werkt nu alles _/-\o_ ! I am a happy man :9

[ Voor 12% gewijzigd door mattrob op 06-11-2009 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 23:48
Geweldig, ik twijfelde nog om de HD2 te kopen, ookal heeft hij WM, maar als ik dit zo lees ben ik blij dat ik het niet heb gedaan, cab's installeren om een application lock te verwijderen :') Een OOTB crashende mp3-speler :')
Ik wacht lekker op de nieuwe iPhone :).

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
MacorgaZ schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:02:
Geweldig, ik twijfelde nog om de HD2 te kopen, ookal heeft hij WM, maar als ik dit zo lees ben ik blij dat ik het niet heb gedaan, cab's installeren om een application lock te verwijderen :') Een OOTB crashende mp3-speler :')
Liever jij dan ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Want de iPhone heeft natuurlijk nooit bugs of problemen......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Nieuwe phones betekent nieuwe kinderziektes en software matige bugs...updates verhelpen deze bugs en kinderziektes.
HD2 is net een dag uit en de release firmware wordt nu pas echt getest/mishandeld.

Gebruikerservaringen zijn nu van belang....als je geen vertrouwen hebt in WM dan moet je gewoon wachten tot de ULTIEME PHONE er is..en dat gaat nog heel lang duren.

Nu weet ik weer waarom ik destijds heleaal weg was van WM....het tweaken, de frustraties en de BIG assSmile na dat je het had gefixed.
Geduld is meestal de juiste instelling.

Men is nu enthousiast en helemaal gefocused..daardoor zie je soms ook de kleinere dingen over het hoofd.
Gelukkig dat er daarnaast het forum bestaat.. met oplossingen en adviezen komen we eruit.

Dussssssssssssssssssssssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKING
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 18:40
Ik heb gewoon het geheugenkaartje wat erbij zit leeggemaakt. Had daar redelijk veel muziek op gezet. Er zijn verschillende manieren om de data die daarop staat te verwijderen maar als je de telefoon op je PC aansluit kun je Diskdrive kiezen en dan krijg je in Windows explorer een extra driveletter erbij zodat je de files kunt zien en wissen. Daarna kun je als test proberen om er alleen een paar MP3's op te zetten.

Met een hard reset breng je de telefoon terug naar de fabrieksinstellingen. Al je programma's/instellingen worden gewist. Die kan door onderin helemaal naar rechts te gaan (Instellingen). Dan kies je Beveiliging en daarna Fabriekswaarden. Maar zoals ik al eerder schreef: een hardreset loste het probleem in eerste instantie niet op.
Tanakiam schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 22:46:
[...]

Dus is het blijkbaar toch een bug in de audiomanager?
Kun je dit ff duidelijker omschrijven......Uiteindelijk alles van m'n SDcard afgegooid en slechts een paar dir's met MP3 gekopieerd. Het lijkt nu opgelost (fingers crossed

hoe doe jij die hardreset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51

Sick Nick

Drop the top!

Wel raar dat de software van de HD2 het prima doet zonder al te veel rare bugs zoals hierboven op m'n gewone HD. Maar goed, ik zal m op den duur toch wel ervoor gaan omruilen. Snapdragon en multi-touch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
En op de Iphone kan je natuurlijk zonder application lock ook vanalles installeren 8)7 ! Ik heb de 3GS hier ook liggen (uit Amerika meegenomen), en daar moest ik toch ook wel even unlocken en allerlei programma's installeren voordat ik er iets mee kon .... Ik heb hem overigens ongeveer een week of 2 gebruikt, toen weer heel snel terug naar de HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:54
Vandaag netjes, maar wel wat laat op de dag (rond 18u), afgeleverd en natuurlijk al flink mee zitten spelen.
GE-WEL-DIG! Goede combo, dat WinMo6.5+Sense met capacitive multi-touch en 1GHZ!! :9~

Maar zodra je je buiten de schil van HTC bevindt, wordt het toch allemaal wat lastiger "raken". Ik bedoel in het bijzonder de pulldown menuutjes van WinMo zelf.

Kan ik mee leven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
ik heb mijn hd2 sinds deze ochtend. zeer tevreden mee! ik vind het meegeleverd hoesje trouwens zeer goed. als je de zijkanten samenduwt komt hij er vlot uit. alleen vraag ik mij ook af waar de uitgebreide taakbeheer is. vooral de optie om programmas te sluiten met de x knop in plaats van te minimaliseren mis ik. anders wel genoeg RAM om alles vlot naast elkaar te draaien :). de snelheid van de menus en het internet is echt een verademing in vergelijking met de diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
[b][message=32881072,noline]darkenrahl schreef op zaterdag 07 november 2009 alleen vraag ik mij ook af waar de uitgebreide taakbeheer is. vooral de optie om programmas te sluiten met de x knop in plaats van te minimaliseren mis ik.
INSTELLINGEN > OVERIG > TAAKBEHEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:21
Die leren hoesjes, dat vind ik altijd een beetje vervelend. Ik hou er van dat ik mijn telefoon uit mijn broekzak kan pakken en direct kan zien hoe laat het is, of direct opnemen zonder hem eerst uit een hoesje te moeten halen.

Aangezien het een vervangbare batterij is, zou dat ook betekenen dat we een beetje vlot ook betere batterijen kunnen verwachten, zodat we langer met onze telefoon kunnen doen? Want ik begreep dat de batterij maar 1350mah was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Laatst online: 08-07 15:00
Ha,

Zoooooo, wat een geweldig toestel!

Vraagje, heeft iemand al kunnen syncen met zijn pc?
Mijn pc draait op Windows 7, na aansluiten HD2 op de pc worden direct alle drivers gezocht en geinstalleerd, maar hij wil niet mijn Outlook en contacten etc syncen.
Ik krijg continue de melding: Exchange Active Sync heeft een fout gevonden. Neem contact op met uw systeembeheerder.

Help......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texelcabrio
  • Laatst online: 27-07 19:29
Leon1969 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:07:
Ha,

Zoooooo, wat een geweldig toestel!

Vraagje, heeft iemand al kunnen syncen met zijn pc?
Mijn pc draait op Windows 7, na aansluiten HD2 op de pc worden direct alle drivers gezocht en geinstalleerd, maar hij wil niet mijn Outlook en contacten etc syncen.
Ik krijg continue de melding: Exchange Active Sync heeft een fout gevonden. Neem contact op met uw systeembeheerder.

Help......
Wat bij mij goed werkt is syncen via Gmail. In Gmail kun je gewoon elk pop3 mail adres ophalen. Google biedt ook voor nop een exhange server aan, waardoor je gebruik kunt maken van push email. Hoef je je HD2 ook niet meer aan je pc te hangen. Check de handleiding even voor de instellingen: http://www.google.com/mobile/products/sync.html#p=winmo
Heb het gisteren ingesteld en werkt perfect !

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
darkenrahl schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 01:06:
vooral de optie om programmas te sluiten met de x knop in plaats van te minimaliseren mis ik. anders wel genoeg RAM om alles vlot naast elkaar te draaien :). de snelheid van de menus en het internet is echt een verademing in vergelijking met de diamond.
Inderdaad, de snelheid is echt fenomenaal ! Zoveel sneller dan de HD, onwaarschijnlijk gewoon. Maar ook ik mis de 'uitgebreide' taakbeheer wel en met name dus het sluiten van een programma met de X knop. Daar zal vast snel een oplossing voor komen.

Ik vind hem overigens traag opladen ... Zeker in vergelijking met HD, die was vrij snel opgeladen. Deze heeft toch wel even zijn tijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Laatst online: 16-10-2024
Daar is toch voldoende software voor, betaalde en freeware (tman, xbutton, handyswitcher etc.) of draaien die niet op windows 6.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Laatst online: 08-07 15:00
Texelcabrio schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:18:
[...]

Wat bij mij goed werkt is syncen via Gmail. In Gmail kun je gewoon elk pop3 mail adres ophalen. Google biedt ook voor nop een exhange server aan, waardoor je gebruik kunt maken van push email. Hoef je je HD2 ook niet meer aan je pc te hangen. Check de handleiding even voor de instellingen: http://www.google.com/mobile/products/sync.html#p=winmo
Heb het gisteren ingesteld en werkt perfect !

Succes !
Thanx voor je antwoord, maar dat wil ik juist niet.
Mail en alles is ingesteld, maar ik wil mijn outlookagenda en contacten syncen met Activesync, net zoals ik met mijn Diamond deed...

e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10 15:04
mariconjo schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:36:
Daar is toch voldoende software voor, betaalde en freeware (tman, xbutton, handyswitcher etc.) of draaien die niet op windows 6.5?
Ik gebruik daar normaliter Homescreen Plus Plus voor en zou ook graag willen weten of dit draait om WM 6.5. Klein programma en doet wat het moet doen (programma's ECHT afsluiten als ik op X duw)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattrob schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 23:53:
[...]

En op de Iphone kan je natuurlijk zonder application lock ook vanalles installeren 8)7 ! Ik heb de 3GS hier ook liggen (uit Amerika meegenomen), en daar moest ik toch ook wel even unlocken en allerlei programma's installeren voordat ik er iets mee kon .... Ik heb hem overigens ongeveer een week of 2 gebruikt, toen weer heel snel terug naar de HD :)
hier precies hetzelfde. En de nieuwe HD2 is een super toestel. Ik heb nergens geen last van (sinds donderdagavond in gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
[quote]Delirius schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 09:46:
[...]

Ik gebruik daar normaliter Homescreen Plus Plus voor en zou ook graag willen weten of dit draait om WM 6.5. Klein programma en doet wat het moet doen (programma's ECHT afsluiten als ik op X duw)...
[/q

Taakbeheer in de HD2 doet dat ook goed, en de optie alle taken beeindigen is werkt zoals het moet werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Tanakiam schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 10:49:

Taakbeheer in de HD2 doet dat ook goed, en de optie alle taken beeindigen is werkt zoals het moet werken..
Dat zal best, maar je moet dus wel eerst naar taakbeheer toe, of begrijp ik dingen nu niet goed? Homescreen++ sluit het programma meteen als ik op X duw en ik hoef dus niet te gaan zitten priegelen om op zoek te gaan naar taakbeheer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
mss zie ik iets over hoofd maar ik vind nergens de mailinstellingen waar je kan aangeven tot welke grootte je bijlagen en mails wil downloaden en hoeveel mails je maximum in je inbox wil. is iemand toevallig die instellingen tegengekomenk? ik kom steeds op de serverinstellingen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Vanmorgen teruggeweest en omgeruild voor een andere....
Wat blijkt zelfde foutmelding cq crash met de mediaspeler van HTC (dus niet de Windows Media Player).
grappige is dat de verkoper (overigens een top service bij PDAshop.nl +1) een diamond 2 had en bij hem het zelfde gebeurde!!!!!!!!

Dus HTC heeft een bug in het programma ligt dus niet aan de HD2.
Nu vraag ik me af of dat het programma een probleem heeft met SD kaartjes.

Bij de verkoper was het namelijk zo dat in eerste instantie zijn geheugen kaartje niet werd gezien.
Dus heeft hij deze eruit gehaald en opnieuw erin gedaan.
Wat blijkt bij het afspelen dat bij zijn Diamond2 hetzelfde gebeurt app klapt eruit en geeft dezelfde melding?

Voor de rest ben ik zeer te spreken over de HD2 en ben ik me nu aan het verdiepen in WM.6.5 (WM 5.0 was het laatste wat ik echt heb gebruikt) in mijn telecom tijd had ik met WM6 te maken als ik het toestel moest klaarmaken voor de klant 6.5 is even wennen maar wel herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
Tanakiam schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 05:43:
[...]

INSTELLINGEN > OVERIG > TAAKBEHEER
dat had ik ook wel al ontdekt. ik vind enkel de optie niet terug om met x onmiddelijk het programma af te sluiten. de optie om taakbeheer weer te geven in het vandaagscherm (als die kleine driehoek rechtsboven) zou ook handig zijn: daarmee kan je snel tussen programmas switchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:52
Zijn er nog meer mensen die soms een hele trage telefoon hebben ?
Ik heb best wel vaak de gebruikers ervaring dat het toestel traag is en daarna gewoon weer super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
sorted.bits schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 07:09:
Die leren hoesjes, dat vind ik altijd een beetje vervelend. Ik hou er van dat ik mijn telefoon uit mijn broekzak kan pakken en direct kan zien hoe laat het is, of direct opnemen zonder hem eerst uit een hoesje te moeten halen.
Je hoeft hem dan ook niet te gebruiken. ;)
Ik vind het altijd wel handig zo'n hoesje, ziet er tenminste niet zo gruwelijk lelijk uit als zo'n case, ik wil wel m'n scherm beschermen tegen krassen in m'n broekzak zonder persé een screenprotector te gebruiken.
Aangezien het een vervangbare batterij is, zou dat ook betekenen dat we een beetje vlot ook betere batterijen kunnen verwachten, zodat we langer met onze telefoon kunnen doen? Want ik begreep dat de batterij maar 1350mah was?
De batterij is 1230mAh.
En HTC komt met hun eigen "extended battery pack", 2460mAh (Dus precies het dubbele):
Afbeeldingslocatie: http://www.areamobile.de/img/00/00/13/53/11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
NetRipper schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:32:
[...]

Net even een filmpje gemaakt om RDP te laten zien. Tijdens het zoomen (met pinch gesture) heb je ook nog interactie. Je kunt dus gewoon zoomen op het scherm en op die manier bijv. het Start menu klikken.

http://www.youtube.com/watch?v=kfuWwUf3dcs
Thanks! Dus je moet wel steeds inzoomen om te kunnen "clicken". Denk dat je dan toch sneller bent met een capacitive stylus'.

Heb tijdje een Toshiba G900 gehad, die had ook 800x400 resolutie. En dat was echt heel erg lekker RDPen, met stylus.. Verder een echt klote ding maja.
M-en-M schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:21:

[...]

De batterij is 1230mAh.
En HTC komt met hun eigen "extended battery pack", 2460mAh (Dus precies het dubbele):
[afbeelding]
Woa, dat ziet er goed uit, is dat final van hoe het eruit gaat zien? 2500 nog beetje karig maar ik denk dat het er beter uit ziet dan de Mugens (4500mah op een touch hd, dat dan weer wel).

[ Voor 39% gewijzigd door tex5 op 07-11-2009 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Het probleem is waarschijnlijk de mp3 files ;

http://www.coolsmartphone...ic.php?p=27296&highlight=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
tex5 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:27:
Woa, dat ziet er goed uit, is dat final van hoe het eruit gaat zien? 2500 nog beetje karig maar ik denk dat het er beter uit ziet dan de Mugens (4500mah op een touch hd, dat dan weer wel).
Ja, zo gaat hij er uit zien, hij is ook al een tijdje geleden opgedoken in een preview:
http://wmpoweruser.com/?p=8881
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2009/10/extendedbattery_thumb.png

Overigens verbruikt de Snapdragon vele malen minder dan de huidige MSM72xx chipset, dus een kleinere batterij maakt niet zo heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
M-en-M schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:39:
[...]

Ja, zo gaat hij er uit zien, hij is ook al een tijdje geleden opgedoken in een preview:
http://wmpoweruser.com/?p=8881
[afbeelding]

Overigens verbruikt de Snapdragon vele malen minder dan de huidige MSM72xx chipset, dus een kleinere batterij maakt niet zo heel veel uit.
Super! Vind hem op de foto mooier dan op dat filmpje :) Waarom moet de UK versie nou 1 week later uitkomen arggg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Ik weet niet zeker of deze al eerder is geplaatst:
http://www.techradar.com/...2-647049/review?artc_pg=1
Een engelse review van 13 pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is Nederland een van de eerste europese land die de HD2 al verkoopt. In Engeland niet eens. Dat is toch wat voor zo een klein landje Zou dat komen omdat ze hier al jaren succes hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:02:
Volgens mij is Nederland een van de eerste europese land die de HD2 al verkoopt. In Engeland niet eens. Dat is toch wat voor zo een klein landje Zou dat komen omdat ze hier al jaren succes hebben?
Op XDA had iemand in Slowakije hem al binnen op donderdag, maar daarna is Nederland dus de tweede! :)
En het lijkt me inderdaad omdat ze altijd enorm veel succes hebben in Nederland. (Bijvoorbeeld de Touch Diamond die meer verkocht dan de iPhone 3G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanakiam schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:16:
Vanmorgen teruggeweest en omgeruild voor een andere....
Wat blijkt zelfde foutmelding cq crash met de mediaspeler van HTC (dus niet de Windows Media Player).
grappige is dat de verkoper (overigens een top service bij PDAshop.nl +1) een diamond 2 had en bij hem het zelfde gebeurde!!!!!!!!

Dus HTC heeft een bug in het programma ligt dus niet aan de HD2.
Nu vraag ik me af of dat het programma een probleem heeft met SD kaartjes.

Bij de verkoper was het namelijk zo dat in eerste instantie zijn geheugen kaartje niet werd gezien.
Dus heeft hij deze eruit gehaald en opnieuw erin gedaan.
Wat blijkt bij het afspelen dat bij zijn Diamond2 hetzelfde gebeurt app klapt eruit en geeft dezelfde melding?

Voor de rest ben ik zeer te spreken over de HD2 en ben ik me nu aan het verdiepen in WM.6.5 (WM 5.0 was het laatste wat ik echt heb gebruikt) in mijn telecom tijd had ik met WM6 te maken als ik het toestel moest klaarmaken voor de klant 6.5 is even wennen maar wel herkenbaar.
wat ik me afvraag is dat, als het een software fout is, het niet bij alle toestellen voorkomt. Vreemd toch? De SW is overal hetzelfde lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:04
Wifi knop niet meer selecteerbaar!

Gisteren ook ineens, geen wifi meer. Had opeens geen verbinding meer terwijl wifi wel aanstond, en netjes een verbinding had. Dit op kunnen lossen door "Vliegtuigmodus"te selecteren (daar wifi uit en aan zetten geen nut had)

Vandaag ineens weer geen verbinding maar nu is ook de wifi knop "greyed out" kan daar niet niets meer mee. "vliegtuigmodus" had nu ook geen effect. Terwijl de HD2 wel aangaf dat wifi aanstond, kon in in de WN 6.5 instellingen nog wel wifi AAN zetten ?!! Nu wel weer een wifi verbinding maar de knop is nog steeds nergens (in sense) te selecteren.

Nu maar eens een reset uitvoeren (waar is mn tytn II, voor de stylus), nope geen effect.wifi staat wel in sense aan maar is de knop is niet selecteerbaar + er is helemaal geen verbinding.

ok hele tekst getyped, en denk laat eens eens de usb kabel verwijderen, en evoila, de wifi knop is weer bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 08:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Heeft iemand al een screenprotector op zjin toestel geplakt ?.. En zo ja welke heb je genomen

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de HD2 al aan een apple bak gekoppeld? En werkt dat helemaal goed/wat viel je op?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle46
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-01-2024
Een schitterende telefoon. Heeft iemand al TomTom aan de praat gekregen? Ik probeerde TTN 7916.9189, die ik had draaien op mijn HD, maar deze werkte niet op de HD2. Iemand een wijze raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Zijn er ook mensen met problemen dat het touchscreen een eigen leven gaat leiden? Bij mij gaat het over het algemeen goed maar af en toe klikt t scherm vanzelf allerlei dingetjes aan. Als ik dan op een hardware knop druk is het vaak weer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Aangezien ik het zelf nog niet kan testen vraag ik het hier:
Heeft het virtuele toetsenbord multi-touch support?
(Dus, kan je twee toetsen tegelijkertijd indrukken (Zoals bij de iPhone) of gaat deze direct naar een van de twee (Zoals bijvoorbeeld de i8910 HD))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
gisteraaf op t laatste moment ff bij coolblue langsgelopen om te spelen met de HD2:
heeft iemand al last van de kleine rand rondom een scherm? dat je terwijl je bezig ben vanalles aanklikt wat je niet wil door hem alleen vast te houden?
zal je vast wel aan wennen, maar verbaast me dat niemand het hier over heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 21:58
Voor de geïnteresseerden, heb programmaatje gemaakt om de HD2 als zaklamp te kunnen gebruiken: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=581382

@Pandorian, daar was ik ook al tegenaan gelopen. Wellicht logisch dat wifi niet werkt als je aan usb hangt, maar om dan dat ding grijs te maken zonder een aanvullende melding? Vond het wat merkwaardig. :)

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 09-10 08:59
Een unboxing met de originele verpakking zoals deze in de winkel verkocht wordt.
Ook de case en andere onderdelen dus goed zichtbaar.

http://www.htc-hd2.com/video/htc-hd2-unboxing-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
jelle46 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:26:
Een schitterende telefoon. Heeft iemand al TomTom aan de praat gekregen? Ik probeerde TTN 7916.9189, die ik had draaien op mijn HD, maar deze werkte niet op de HD2. Iemand een wijze raad?
Ja aan de praat gekregen met versie 7.450 (9028) met de bluetooth eruit gesloopt.
Echter heb ik nu met deze versie geen satelliet informatie, maar snel doet hij het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
markklok schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:14:
Heeft iemand al een screenprotector op zjin toestel geplakt ?.. En zo ja welke heb je genomen
Ik heb voorlopig de 5" screenprotector van " Hama " (3 pieces) voor € 9,95 bij de Media markt.
Moet je alleen op maat knippen/snijden. met het restant kun je het cameralensje ook voorzien van protectie!!!!

Het is ff pielen maar het werkt (althans voor mij).
Gebruik een pasje om de lucht bubbles te verwijderen, na 1 a 2 dagen ben je ze kwijt.

Plak voor de zekerheid wat tape op de bovenzijde , zodoende kun je hem preciezer aanbrengen zonder vette vingers (afdrukken) aan de onderzijde te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Novadecasa schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:06:
Een unboxing met de originele verpakking zoals deze in de winkel verkocht wordt.
Ook de case en andere onderdelen dus goed zichtbaar.

http://www.htc-hd2.com/video/htc-hd2-unboxing-video/
Dus als ik het goed gezien heb op het filmpje zit er eem micro sd kaartje bij van maar 2gig
dat is ook weinig to de touch hd die standard 8 gig had ,had gehoopt op minimaal 16 gig
of heb ik het nu verkeerd gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook gisteren ontvangen en ben er zeer tevreden over. Het valt me alleen op dat het verkrijgen van programma's een beetje moeizaam is. ik bedoel de marketplace is echt een lachertje met 8 apps ofzo.

Ik ben naar ene progje op zoek die divx of xvid kan afspelen, iemand sugesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:41:
Heb hem ook gisteren ontvangen en ben er zeer tevreden over. Het valt me alleen op dat het verkrijgen van programma's een beetje moeizaam is. ik bedoel de marketplace is echt een lachertje met 8 apps ofzo.

Ik ben naar ene progje op zoek die divx of xvid kan afspelen, iemand sugesties?
Coreplayer mobile

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anor
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10 15:53
webgangster schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 16:35:
[...]

Ja aan de praat gekregen met versie 7.450 (9028) met de bluetooth eruit gesloopt.
Echter heb ik nu met deze versie geen satelliet informatie, maar snel doet hij het wel.
Ik heb hier juist wel 7.916.9189 aan de praat gekregen, dit is wel de vga_black versie. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?sid=54849

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
anor schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:49:
[...]

Ik heb hier juist wel 7.916.9189 aan de praat gekregen, dit is wel de vga_black versie. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Is dat met de bleutooth drivers erin of zijn die eruit gehaald ?
Want daar gaat het vaak fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Heel veel filmpjes gemaakt met de HD2 achter elkaar geplakt:

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
@Netripper

Handig, gelijk even gedownload !
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 17:41:
Probeer je ook nog even op de Amerikaanse marketplace aan te melden, die zit al een stuk voller en zitten leuke 'apps' tussen :*)

Enne ... niemand mijn zelfde ervaring, dat het opladen verschrikkelijk lang duurt ... Of misschien nog even aanloop-probleem, maar vind het echt opvallend (in vergelijking met mijn HD of Iphone) .... :/

[ Voor 16% gewijzigd door mattrob op 07-11-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Nog even vraagje; als ik mijn scherm in slaap-stand zet, via de knop rechtsonder, dan moet ik bij 'aanzetten' gelijk weer mijn code intikken. Ik wil eigenlijk, net als met mijn HD, dat hij niet automatisch 'op slot' springt als ik hem in slaapmode zet (normaal gaat hij pas op slot na 30min). Ik weet dat ik ergens kon instellen op de HD dat hij niet op slot springt, bij slaap-modus. Ik kan dat nu niet vinden. Weet iemand dit ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga eens kijken of ik me ook aan kan melden bij de amerikaanse,

wil toch ook kijken of je wat freeware games kan downloaden enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-08 11:48
mattrob schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:29:
Nog even vraagje; als ik mijn scherm in slaap-stand zet, via de knop rechtsonder, dan moet ik bij 'aanzetten' gelijk weer mijn code intikken. Ik wil eigenlijk, net als met mijn HD, dat hij niet automatisch 'op slot' springt als ik hem in slaapmode zet (normaal gaat hij pas op slot na 30min). Ik weet dat ik ergens kon instellen op de HD dat hij niet op slot springt, bij slaap-modus. Ik kan dat nu niet vinden. Weet iemand dit ... ?
Settings/Lock, sorry heb Engelse 6.5, maar daar moet het staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Pandorian schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:43:
[...]

Ga naar "instellingen" (laatste tab) - "Overig" en daar vind je taakbeheer terug.
waarsch. wel mogelijk om deze op je fav. tab te gooien zodat je altijd vanuit je homescreen toegang heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Paksoy schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:41:
[...]

Settings/Lock, sorry heb Engelse 6.5, maar daar moet het staan.
Dat is wel heel voor de hand liggend, daar staat hij dus niet. Daar staat gewoon dat hij na 30min in de lock schiet. Maar bij gaat hij ook in de lock, wanneer ik het scherm uitzet. Dat was normaal niet zo en ik dacht dat je dat ook ergens kon instellen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anor
webgangster schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:04:
[...]

Is dat met de bleutooth drivers erin of zijn die eruit gehaald ?
Want daar gaat het vaak fout.
Volgens mij met bluetooth drivers erin, alleen als ik mijn bluetooth probeer in te schakelen lukt dit niet (ook buiten tomtom niet) even harde reset doen en kijken of het dan wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
anor schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 19:57:
[...]

Volgens mij met bluetooth drivers erin, alleen als ik mijn bluetooth probeer in te schakelen lukt dit niet (ook buiten tomtom niet) even harde reset doen en kijken of het dan wel lukt.
Waarschijnlijk komt dit omdat je met bluetooth drivers hebt.
Als het goed is na een harde reset en je installeerd tomtom weer, heb je hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-10 12:07

itlee

Gas erop!

wat mij opvalt is dat iedereen de hd2 roemt, maarum hoe is het bellen ermee?
is dat ding niet mega groot in je broek zak en niet mega groot aan je oor?

iemand hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

itlee schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:18:is dat ding niet mega groot in je broek zak en niet mega groot aan je oor?
Ik heb hem niet, maar hier kan ik wel wat over zeggen. Qua broekzak grootte ligt het eraan hoe groot je broekzak is :P. Hij is niet zo massief en groot zoals je denkt dankzij het scherm, als je vergelijkt met de concurrentie zoals de iPhone. De HD2 is 1cm in hoger, 0.5 cm breeder en een paar mm dunner ongeveer.

En aan het oor is dat alleen maar beter eigenlijk. Des te minder ruimte zit er tussen de mond en microfoon, dus beter geluid voor de ander terwijl de telefoon ook nog redelijk bij je oor in de buurt komt.

Het is eigenlijk een paradox. Mensen willen de telefoon kleiner, maar voor het bellen is groter eigenlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
itlee schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:18:

iemand hierover?
Ik doe sowieso me telefoons niet in me broekzak, gewoon omdat het niet lekker zit.
Wat ik wel doe is me telefoon gewoon in me jas zak.
Ik pas dus ook goed op de telefoon dat hij haar niet uitvalt, wat ook kan is om hem in je binnenzak te doen maja of het handig is is het 2de...

Zelfs mijn kleinste sony ericisson telefoon stop ik niet in mijn broekzak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de HTC HD2 aangeschaft, absoluut een top toestel.
Ik kan alleen even niet vinden waar je kan instellen dat de telefoon om de zoveel minuten je hotmail ververst,
Als ik een mail verstuur is alles direct verzonden alleen inkomende mail gaat niet vanzelf, moet ik eerst zelf op het knopje verzenden/ontvangen drukken.

Iemand hiermee bekend!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
itlee schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:18:

iemand hierover?
als je even terugleest of zoekt in deze topic, zie je reacties hierover, hijs idd maar ietsje groter als de iPhone (en dunner!, en volgens mij nog minder als 1cm hoger), en kwaliteit is niet PERFECT, maar voor HTC al wel beter dan het vaak was... zelfde voor bereik en camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle46 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:26:
Ik heb ook wat problemen gehad met dezelfde versie, maar dat was de versie met BT die versie moest je ook resetten en dan kreeg je een fout melding maar hij deedt het wel ;) , alleen kon ik mijn BT niet meer aan of uit zetten en dus ook niet meer gebruiken met mijn BT carkit, nu heb ik dezelfde versie draaien maar dan zonder de BT want die is er ook, je kan zoeken op: http://www.ttinternetclub.com/

Succes verzekerd, ik heb hem via nieuwsgroepen geleeched, en met een beetje itleg moet dat wel lukken op de ttinternetclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:42:
Ik kan alleen even niet vinden waar je kan instellen dat de telefoon om de zoveel minuten je hotmail ververst,
Als ik een mail verstuur is alles direct verzonden alleen inkomende mail gaat niet vanzelf, moet ik eerst zelf op het knopje verzenden/ontvangen drukken.
Ga naar je email, naar inbox, dan naar menu, extra en opties. Klik dan op hotmail en ga dan naar
geplande synchronisatie. Daar kan je dat instellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
Ben ook van plan binnenkort deze smartphone aanschaffen, alleen wil ik een paar photo examples van jullie zien van overdag en jullie ervaringen weten over de foto kwaliteit en de Camera natuurlijk heel graag. Hoe is de dual-led flash in donkere omgevingen? ook graag fotos als kan.

[ Voor 18% gewijzigd door kardox op 07-11-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal super........... En ook wel even dom van mij, ik had de HTC HD, maar was het gewoon even vergeten, zoveel opties op zo`n telefoon. :-) Ik kon me ook eigenlijk niet voorstellen dat het niet zou kunnen.

Werelds die HTC`s.

Hartelijk dank.
mattrob schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:19:
[...]

Ga naar je email, naar inbox, dan naar menu, extra en opties. Klik dan op hotmail en ga dan naar
geplande synchronisatie. Daar kan je dat instellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foto's in het donker zijn waardeloos, met flitser word het er niet beter op.

maar een telefoon kiezen vanwege de kwaliteit van de camera?

neem een oude sony ericsson k800i

die maakte goeie foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:27:
foto's in het donker zijn waardeloos, met flitser word het er niet beter op.

maar een telefoon kiezen vanwege de kwaliteit van de camera?

neem een oude sony ericsson k800i

die maakte goeie foto's.
nou waarom niet! Circa 500 euro voor een smartphone verwacht ik ook een goede Camera en Flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:05:
[...]

Ik heb ook wat problemen gehad met dezelfde versie, maar dat was de versie met BT die versie moest je ook resetten en dan kreeg je een fout melding maar hij deedt het wel ;) , alleen kon ik mijn BT niet meer aan of uit zetten en dus ook niet meer gebruiken met mijn BT carkit, nu heb ik dezelfde versie draaien maar dan zonder de BT want die is er ook, je kan zoeken op: http://www.ttinternetclub.com/

Succes verzekerd, ik heb hem via nieuwsgroepen geleeched, en met een beetje itleg moet dat wel lukken op de ttinternetclub.
Dit las ik mbt bluetooth:

TOMTOM places a new BT dlls under the windows folder that I had to remove:

\Windows\BtSdkCE30.dll
\Windows\BtCoreIf.dll

You can either rename them or remove them and then soft restart your Touch Pro 2 and everything will go back to normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kardox schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 21:43:
[...]

nou waarom niet! Circa 500 euro voor een smartphone verwacht ik ook een goede Camera en Flash.
bekijk eens de gemiddelde smartphone, of de gemiddelde htc, foto's niet niet top!

dagfoto's met de hd2 zijn trouwens van redelijke kwaliteit, filmpjes ook!

ook als je naar een iphone kijkt, die foto's zijn ook niet om naar huis te schrijven.

fabrikanten leggen gelukkig niet de nadruk bij het maken van een goede camera. heb liever andere dingen die goed werken...

foto's zijn goed, als je voldoende licht hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne ook binnen :D
Alleen heb ik nog wel wat vraagjes...
-Heb je bijvoorbeeld bij WM een soort van task manager, want ik laat altijd alles open staan enzo?
-Ik heb nu mijn hotmail aan mijn toestel gekoppeld maar nu heeft hij dus mijn 800 msn contacten in mijn telefoon lijst gekopierd... enige manier om die weg te gooien of te filteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:33:
-Heb je bijvoorbeeld bij WM een soort van task manager, want ik laat altijd alles open staan enzo?
Ja, onder settings, systeem kan je taakbeheer vinden. De kracht van deze HD2 is ook dat hij onwaarschijnlijk snel blijft werken, al heb je vanalles open staan. Dat is echt ongelooflijk. Als je bv Opera en Google Maps gewoon hebt openstaan, werkt hij nog als een speer. Als je dan weer Opera of Google Maps opent, is die er weer gelijk.

Dus of je taskmanager nog veel nodig gaat hebben ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Bij mijn Touch Pro kom je ook in de task manager door de "opneem"-knop een tijdje ingedrukt te houden. Aangezien de HD2 ook op WiMo draait zal het nu ook wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
bij mij niet hoor. kan je ongetwijfeld wel instellen onder die knop ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net geprobeerd,

en nein, dat werkt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Ik krijg nu een foutmelding bij het aanmelden op msn: Je kunt niet worden aangemeld bij Messenger. Dat kan liggen aan de service of je telefoon heeft slechte ontvangst. Probeer het later opnieuw.

Niets helpt...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 22:33:
Ik heb de mijne ook binnen :D
-Ik heb nu mijn hotmail aan mijn toestel gekoppeld maar nu heeft hij dus mijn 800 msn contacten in mijn telefoon lijst gekopierd... enige manier om die weg te gooien of te filteren?
Okej dat 2e puntje heb ik opgelost,
Maar die task manager tjah, ik weet niet of ik het nodig ga hebben, maar op mijn vorige mobiel gebruikte ik het heel vaak. Het is meer van hoe meer programma's je open hebt staan hoe meer energie het kost.
Dus minder programma's = minder opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anor
webgangster schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 20:00:
[...]

Waarschijnlijk komt dit omdat je met bluetooth drivers hebt.
Als het goed is na een harde reset en je installeerd tomtom weer, heb je hetzelfde probleem...
Je had gelijk, tomtom had de bekende bestande btcoreif.dll en btsdkce30.dll overgeschreven waardoor bluetooth niet meer werkt. Oplossing is om btCoreif.dll te hernoemen en btsdkce30.dll te deleten en bttrayCE uit /Windows/opstarten/ te deleten en dan een soft reset uitvoeren, daarna /Windows/btttayCE.ink opzoeken en in de map /Windows/opstarten te plaatsen en opnieuw op te starten. Daarna werkt bluetooth gewoon weer.
Of gewoon btcoreif en btsdkce30 met wincecab uit de tomtom cab file te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 23:44:
[...]

Okej dat 2e puntje heb ik opgelost,
Zou leuk zijn als je dan ook even zou vertellen hoe je dat hebt opgelost :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op zondag 08 november 2009 @ 00:48:
[...]
Zou leuk zijn als je dan ook even zou vertellen hoe je dat hebt opgelost :)
nou dat was niet echt makkelijk :P
Ik heb rond gekeken maar je kunt het niet filteren of tegelijk selecteren volgens mij.
Dus als je die weg wilt hebben moet je ze wel handmatig verwijderen.

Maar om het iets makkelijker te maken moet je het niet gewoon via je contacten doen maar zo:
windows knop > Outlook > Contacten
Daar zie je achter de naam staan of het 'e-mail' of 'mob. tel' is en dan ga je naar
Menu > Contacten selecteren > Meerdere
En dan kun je beginnen met alle namen met e-mail erachter aan te klikken en dan allemaal te verwijderen.
Niet bang zijn dat je ze dan ergens uit je hotmail ofzo gooit, want daar zitten ze nogsteeds in :)

-Heeft iemand nog wat adviezen voor gave apps die ik op mijn htc moet gooien?
-Ow en welk navigatie systeem raad je aan, tomtom het best?
-En als iemand nog iets weet over die task manager -> graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 01:24:
[...]

-En als iemand nog iets weet over die task manager -> graag
Heb je dit al eens geprobeerd? Ik weet niet of het werkt op WM 6.5, maar dat hoor ik graag van je, zodat ik het volgende week (hopelijk) ook kan gebruiken op mijn HD2-UK versie :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over levertijden en abonnementen mogen hier