Vanmiddag naar de PDA shop geweest. Twijfelde tussen de Diamond 2 (omdat die kleiner is en dus makkelijker in je broekzak past) en de HD2.
Er was een leuke meid van HTC aanwezig die uitleg gaf en me met beide (toestellen) liet spelen.
Het scherm van de HD2 werkt snel en foutloos. Bij de Diamond wilde ik soms scrollen maar druk je iets te hard dan selecteer je iets. Druk je te zacht gebeurt er niets.
Door het grote scherm is alles natuurlijk ook veel duidelijker te lezen en het toestsenbord heeft grotere toetsen.
Direct een abbo afgesloten en de HD2 mee kunnen nemen!
Thuis opgestart en direct een geheel wit scherm met in groene letters HTC. Oef.. vooreerst geen dode pixels (heb ik een pest hekel aan). Later toch geheel aan de rand een super klein subpixeltje die in een zwarte ondergrond blauw blijft maar verder gewoon meekleurt. Door de zeer fijne pixels zie je dit nauwelijks.
Op verzoek van hierboven de muziek getest maar loopt niet vast. jammer dat het volume met iets te grote stappen gaat. Minimaal is nu nog vrij hard.
Ben wel een beetje bang dat de HD2 ongemerkt via de sim met internet contact maakt en dat ik voor hoge kosten kom te staan (nieuwe abbo gaat later in) Nu een oude prepaid erin gezet.
HTC is helemaal nieuw voor mij dus nu rustig de telefoon leren kennen.
Hoesje is idd krap, eens kijken hoe ik 'm het beste kan opbergen.