iets wat ik waardeloos vind, is die puch die je erbij krijgt,.. stopte telefoon erin en kreeg hem er bijna niet meer uit, alleen met flink wat kracht kreeg ik hem er weer uit...
vind de nieuwe windows nog erg wennen, krijg het weer op mijn locatie niet goed,.. hij heeft hier een slechte hsdpa verbinding,.. aandelen hetzelfde.
Nog niet mee gebeld, maar vond het geluid wat ik te horen kreeg met filmpje bekijken op youtube erg goed. vond het persoonlijk niet schel klinken.
hij is lekker snel, scherm is mooi groot, maar de telefoon is niet TE groot, vooral omdat die zo plat is. valt het mee in je broekzak! scherm is ook lekker helder, smsén enzo. vind ik ook lekker gaan.
Internetten gaat er ook snel mee, tweakers, nu, etc. pakt die allemaal goed op.
Copilot 8 vind ik ook een mooie navigatie die je erbij krijgt (trial versie dan)
als je nog op levering zit te wachten, moet je gaan bellen,.. ik heb vanmorgen! contact opgenomen met de pdashop, en kon hem vanmiddag al halen.
om het klepje eraf te halen moet je inderdaad hard trekken, naar mijn mening iets TE hard, maar dat kan ook een persoonlijke kwestie zijn.
camera vind ik voor een htc telefoon meer dan goed! zeker als ik kijk naar het type wat ik voor de hd2 had
Ik ga nu even verder klieren, als het lukt om foto's online te zetten, krijgen jullie ze te zien!