HTC HD2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.896 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
je kan de handleiding van de htc HD2 al op internet lezen
handleiding

het goede is dit:

1.1 Inhoud van doos
De doos behoort het volgende te bevatten:
HTC HD2 telefoon met accu
USB-synckabel
Netstroomadapter
Netstekker
3,5mm stereo-koptelefoon
microSD-kaart
Hoes
Snelstartgids

zowel een hoes als een microSD kaart zijn inbegrepen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Question:
Is het ook mogelijk nieuwe "tabs" te downloaden (zo ja; worden deze ook al in redelijke aantallen aangeboden)? Een groot gemis vind ik bij de HD2 het gebrek aan widgets.
Ik zou graag RSS feeds van Nu.nl op mijn homescreen willen hebben (of als tab). En inplaats van een twitter tab een wie-wat-waar tab voor Hyves...

De Hero is in die zin toch echt wat interactiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
Gaat iedereen hier voor de NL versie? Gezien alle pre-orders bij coolblue etc?

Ik heb keer per ongeluk een Samsung i780 NL gekocht zonder te weten dat je Windows Mobile niet van language kan veranderen.

Of zet iedereen hier een andere ROM erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Beste mensen, hij is onderweg :) naar de PDAshop. Een klein aantal zal vanavond beschikbaar zijn in de winkel in Rotterdam. Morgen worden de pre orders geleverd. Vr en Za HTC demodagen in alle 3 de shops.

Mooi bericht lijkt mij zo voor de liefhebbers, net nog even mee kunnen spelen :) hij is echt net zo snel als de reviews laten geloven --> mijn vervanging van de Pro 2

Dit was informatief, geen gespam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xesisoj schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:05:
Beste mensen, hij is onderweg :) naar de PDAshop. Een klein aantal zal vanavond beschikbaar zijn in de winkel in Rotterdam. Morgen worden de pre orders geleverd. Vr en Za HTC demodagen in alle 3 de shops.

Mooi bericht lijkt mij zo voor de liefhebbers, net nog even mee kunnen spelen :) hij is echt net zo snel als de reviews laten geloven --> mijn vervanging van de Pro 2

Dit was informatief, geen gespam ;)
Ik heb geen ervaring met PDAshop. Dus vergeef me deze vraag; Kun je tijdens de demodagen ook en toestel kopen? Of is het puur en alleen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Mijn TP 2 gaat straks ook marktplaats op, ik ben helemaal om, wat een geweldig ding.

Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:13:
[...]

Ik heb geen ervaring met PDAshop. Dus vergeef me deze vraag; Kun je tijdens de demodagen ook en toestel kopen? Of is het puur en alleen spelen?
Indien hij nog op voorraad is in de winkel kan je hem gelijk meenemen :+ anders kan je gewoon een order plaatsen wordt hij kostenloos naar je verstuurd.

Overigens vraag hier verder boven, op dit moment is het nog niet mogelijk om tabs te downloaden, of dit in de toekomst tot de mogelijkheden gaat behoren is nog ten zeerste te betwijfelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos79NL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04-2023
Eindelijk, ben net gebeld door Pda Shop _/-\o_ en krijg ik hem...(pre-order)
Hij wordt morgen tussen 09:00 en 13:00 bezorgd :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Drommels...ik wil de UK versie...ik moet dus nog steeds geduld hebben...EN DAAR BEN IK SLECHT IN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
tex5 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 14:05:
Gaat iedereen hier voor de NL versie? Gezien alle pre-orders bij coolblue etc?

Ik heb keer per ongeluk een Samsung i780 NL gekocht zonder te weten dat je Windows Mobile niet van language kan veranderen.

Of zet iedereen hier een andere ROM erop?
Ik wil ook de UK versie...ik koop nooit NL...maar ja...nou krijg ik morgen nix...want de UK is er nog niet...TOO BAD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
darkenrahl schreef op donderdag 05 november 2009 @ 12:29:
[...]

xda-developers noem ik wel een grote schare windows fans. Al lang voor de officiële release van WM6.5 kon je al roms downloaden en installeren op je PDA. Ook nu kan je vlot nieuwere builds van windows (6.5.1) installeren. Met WM7 (wat wel goed kan worden) zal het niet anders zijn.

Ik vind trouwens ook dat windows mobile ook enkele voordelen heeft op apple. De interface is mss wel lelijker (maar daar ga je bijna niet naar moeten kijken met de nieuwe sense) het platform is wel meer "open" dan apple. Ik bel zonder problemen met skype via 3G, ik kan aan tethering doen, ik kan muziek kopieeren van en naar elke computer die ik wil en dat zonder mijn gsm te moeten hacken en dreigen de garantie verliezen. Spreken we dan ook nog eens over de weinige bluetooth profielen die apple beschikbaar stelt. Ik vind het eerlijk gezegd soms een schande dat een gsm van 600 euro als de iphone sommige dingen (tethering, geavanceerde bluetooth profielen) gewoon niet kan. Een gsm van 600 euro moet ALLES kunnen wat er op dat moment mogelijk is.
Ben het met je eens(neemt ook weer wat twijfels weg thx) en xda is wat betreft de beste zoniet enigste alternatief dat WM nog eigenlijk in leven houd.
heb de Compact de Vario gehad en heel even een touchflo gehad......ja veel gekloot gekend maar ook dingen kunnen doen die ik destijds niet op een nokiaaatje hoefde te proberen.

Ik vind het ook absurd dat de 3gs 600 :P of zelfs 800 kost en daarbij een duur abo erbij doen.
Dan zou je hem moeten jailbreaken om alles te onthullen en open te zetten voor echt volledig gebruik.
Maar goed ik zeg maar zo beter twijfelen en goed vergelijken voordat je iets aanschaft.

[ Voor 0% gewijzigd door Tanakiam op 05-11-2009 16:43 . Reden: 6000 ipv 600 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Bijna 45 minuten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 14:41
Geweldig die vid, ik heb hem nog niet afgekeken, maar dit zal mijn verslaving (hopelijk) tot morgen stillen. :D

Oh, en nog iets, ik lees intussen best vaak klachten over dat de HD2 "Maar 337MB RAM heeft, en niet 448" dit komt omdat het in werkelijkheid 320MB is voor het toestel zelf, en 128MB voor de GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:49
M-en-M schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:21:
Oh, en nog iets, ik lees intussen best vaak klachten over dat de HD2 "Maar 337MB RAM heeft, en niet 448" dit komt omdat het in werkelijkheid 320MB is voor het toestel zelf, en 128MB voor de GPU.
Dit lees ik ook inderdaad regelmatig, maar daarnaast lees ik dan weer niet dat dit gevolgen heeft voor de performance. Alleen dat je wellicht rekening moet houden met dat microSD-kaart genoeg capaciteit heeft. Tja, me dunkt dat een ieder die dit toestel heeft, er een microSD-kaart in weet te proppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Zo heb de mijne besteld morgen om 11:00 uur in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkenrahl schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:45:

zowel een hoes als een microSD kaart zijn inbegrepen! _/-\o_
Ik ben benieuwd welke capaciteit de kaart heeft. Bij de Touch HD zat er een 4GB kaartje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Delirius schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:26:
[...]

Dit lees ik ook inderdaad regelmatig, maar daarnaast lees ik dan weer niet dat dit gevolgen heeft voor de performance. Alleen dat je wellicht rekening moet houden met dat microSD-kaart genoeg capaciteit heeft. Tja, me dunkt dat een ieder die dit toestel heeft, er een microSD-kaart in weet te proppen....
Heb nu 16 GB in mijn HTC Magic dus die gaat mooi in de HTC HD2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:31:
Navigatiesoftware die op WM 6.1 draait, werkt die per definitie ook op deze HD2 met WM 6.5? Ik hoop bijvoorbeeld dat MobileNavigator 7 gaat werken, maar op de website kan ik er niets van vinden.
Wel jammer overigens dat de carkit waarschijnlijk nog even niet te leveren is. Navigeren op een 4.3" scherm is mooi, maar dan moet dat scherm wel voor mijn neus te plaatsen zijn.
misschien kan je wel een universele houder kopen.
heb nu 1 van een paar euros .
werkt perfect open oude tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:14
Nu maar zien of navigatie met TT werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
nieuws: Ontwikkelaars laten Android-apps vanaf sd-kaart draaien

Niets meer om tegen te houden dat Android op deze telefoon draait dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
Dit lijkt me een schitterende telefoon! Een waardige opvolger van mijn Omnia i900. Alleen ben ik nog niet helemaal overtuigd van WM....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:29
Behalve dat de snapdragon nog niet ondersteund wordt in de kernel en er geen drivers zijn voor de hardware die in de HD2 zit, waarvan nog niet eens bekend is _welke_ (typenummers) hardware er wel niet in zit, en hoe dat dan wel niet op de verschillende bussen en i/o's aangesloten is. Verder is 't een eitje... :+

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

edtbonep schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:27:
Doe mij dan maar mbv google maps een navigatie systeem *O*

Edit:
Shit, hoe werkt die youtube code weer es
gefixt...

[ Voor 6% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 05-11-2009 19:33 ]

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
[video] ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Yep ! Net email van pdashop dat hij ingepakt is en morgen binnen komt ! Normaal bestel ik ook altijd de UK versie, maar zodra er nieuwe ROMs komen, gaan die er bij mij toch op ;-) ! Dus geen probleem !!! Balen dat ik morgenochtend afspraak heb, maar 's middags blijf ik thuis in ieder geval. Ben zo benieuwd ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
NetRipper schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:30:
[...]

Behalve dat de snapdragon nog niet ondersteund wordt in de kernel en er geen drivers zijn voor de hardware die in de HD2 zit, waarvan nog niet eens bekend is _welke_ (typenummers) hardware er wel niet in zit, en hoe dat dan wel niet op de verschillende bussen en i/o's aangesloten is. Verder is 't een eitje... :+
idd ook wel handig :P maar XDA kennende zal dat zo opgelost worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

edtbonep schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:27:
Afbeeldingslocatie: http://www.winmo.nl/afbeeldingen/reviews/hardware/htc/hd2/htc_hd2_14.jpgDacht het wel ;)

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sotmip
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-08 14:28
Ik heb ook de Omnia i900, helaas is hij overleden.
Nauja helaas.. Heb iig een goed excuus om de HD2 te kopen :)
Heb hem morgenochtend binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
Wat is het een mooi apparaat, met Exchange net even alles gesynct, nu even 6.5 aan het uitvogelen (waar staan al die instellingen die ik op 6.1 precies wist te vinden... ) :p

Twijfel je nog aan deze phone, haal hem gewoon, ik kan mij niet voorstellen dat je er ontevreden over bent, ik kom van de Pro2 af en ben fysiek rambord gewend, maar deze capacitief multi touch bordje is zeker niet slecht (maar evenaart natuurlijk niet).

iPhone staat nu echt in een enorme schaduw van de HD2... :*)

(morgen lekkere HTC dames kijken @ work }) )

Overigens zit er een 2GB kaartje bij, oordoppen, pouch (lijkt op die van de Magic) handleiding, CoPilot7 probeer nummer (ook meegeïnstalleerd). Nu eens ff voor eerst syncen met mn PC 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
xesisoj schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:00:
Wat is het een mooi apparaat, met Exchange net even alles gesynct, nu even 6.5 aan het uitvogelen (waar staan al die instellingen die ik op 6.1 precies wist te vinden... ) :p

Twijfel je nog aan deze phone, haal hem gewoon, ik kan mij niet voorstellen dat je er ontevreden over bent, ik kom van de Pro2 af en ben fysiek rambord gewend, maar deze capacitief multi touch bordje is zeker niet slecht (maar evenaart natuurlijk niet).

iPhone staat nu echt in een enorme schaduw van de HD2... :*)

Overigens zit er een 2GB kaartje bij, oordoppen, pouch (lijkt op die van de Magic) handleiding, CoPilot7 probeer nummer (ook meegeïnstalleerd). Nu eens ff voor eerst syncen met mn PC 8)
FEED ME.....FEED US...pics video, is het geluid echt beter dan op je Pro2?

Compatibilteit met oudere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanakiam schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:07:
[...]

FEED ME.....FEED US...pics video, is het geluid echt beter dan op je Pro2?

Compatibilteit met oudere apps.
ook benieuwd, temeer omdat over het geluid de meest uiteenlopende verhalen rond gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens zit er een 2GB kaartje bij
Damn, dat is wel zuinig zeg. Dan maar een losse bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vind ik ook onzin inderdaad. Doe er dan een betere pouch bij ofzo, om 2GB lacht iedereen zich tegenwoordig gek.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:51
http://www.youtube.com/wa...U&feature=player_embedded

GOD DAMMIT!

43 minuten HTC HD2 Walkthrough!

Ik baal op dit moment GIGANTISCH dat ik nog met mijn Diamond 1 zit tot en met ongeveer mei 2010!

Damnnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Sleehond schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:57:

GOD DAMMIT!

Ik baal op dit moment GIGANTISCH dat ik nog met mijn Diamond 1 zit tot en met ongeveer mei 2010!

Damnnn
GOD DAMMIT, die is al eerder gepost :P
Cache in "HTC HD2"

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Hier een foto van de inhoud van de doos, je ziet hier ook de pouch. Het SD kaartje van 2gb is toch wel klein 4gb had toch wel gemogen.

http://public.bay.livefil...Tc3_ifX7DOQ/imag0005e.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door -NRG- op 05-11-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
-NRG- schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:17:
Hier een foto van de inhoud van de doos, je ziet hier ook de pouch. Het SD kaartje van 2gb is toch wel klein 4gb had toch wel gemogen.

http://public.bay.livefil...Tc3_ifX7DOQ/imag0005e.jpg
Ziet er goed uit vooral die slippers....kreeg je die er ook bij..lol _O- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Ik denk dat ik 'em maar gewoon moet bestellen. Ik zit nog even met de volgende vraag: Vodafone biedt 3,6Mbit internet voor 10 euro, terwijl Hi 386Kbit aanbiedt voor dat geld (en 1Mbit voor 15 euro). Theoretisch natuurlijk een enorm verschil, maar kom je vaak aan de topsnelheid of daar in de buurt, en is het verschil in de praktijk dus ook zo groot? In geval van redelijk bereik zeg maar.

Bij GSMweb.nl zijn ze ongeveer even duur namelijk: óf verlenging bij Hi (2 jaar) voor 19,95 + 9,95 per maand (65 euro kosten), óf Vodafone (2 jaar) voor 22,50 + 9,50 per maand (85 euro kosten).

Dat zijn zo ongeveer de beste deals die ik met deze telefoon kan vinden trouwens, als iemand het goedkoper ziet (met een abbo rond dit aantal belminuten), dan hoor ik het graag. Ook al hoort dat misschien in het andere topic :D

[ Voor 7% gewijzigd door geert1 op 05-11-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Sleehond schreef op donderdag 05 november 2009 @ 21:57:

GOD DAMMIT!

Damnnn
Hee da's toevallig, same thing here, alleen mag ik prcies een jaar eerder een nieuwe foon uitkiezen....

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 13:53
I8910 HD of HD2???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
haha! Ik ben jaloers! :P
De HTC meisjes zijn altijd goed! Ik heb ze laatst nog gesproken met het eerste reviewmodel van de HD2.
Hoe komt 't eigenlijk dat je 'm nu al binnen hebt in de winkel? Ik dacht dat 't toestel later zou komen?
Nou ja, dan ga ik 'm zaterdag maar even checken, kijken of de officiële rom nog veel veranderd/verbeterd is (ben een zaterdagkracht). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Weet iemand hoe het zit met het formatteren van het MicroSD kaartje? Ik ga zo een 16Gb halen, en ik wil er een aantal grote bestanden (filmpjes) opzetten, waarvan enkele van meerdere Gb's. In FAT32 krijg ik die er volgens mij niet opgezet, maar kan de HD2 NTFS aan?

En moet het kaartje in de HD2 geformatteerd worden ivm het plaatsen van bijv. standaard mappen, of kan dat ook gewoon op de pc.
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Woohooo had hem gisteren toch maar even opgehaald bij de PDAshop :)

Wat een heerlijk scherm :D

btw is de persoon hier aanwezig die hem niet meekreeg omdat hij geen ID had mee genomen ??? :+
Met de opmerking.. "eigenlijk zijn we toch allemaal kinderen hebbuh hebbuh hebbuh"

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Dit ga je toch niet menen he......... :+
Maar goed ligt eraan wat je wil gaan doen behalve bellen...LMAO _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 18:22
DaViDoViTsCh schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:34:
[...]

Hee da's toevallig, same thing here, alleen mag ik prcies een jaar eerder een nieuwe foon uitkiezen....
In mei 2009? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen meerdere winkels heb vandaag eigenlijk?

als ik naar de vodafone winkel ga, of phonehouse. maak ik dan ook een kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eerste even een paar belletjes plegen voordat je moeite doet voor niks... BTW wel heel relaxt dat er een case bij wordt geleverd, ik dacht eerst dat dat niet het geval zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Laatst online: 13-08 14:34
Leon1969 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 07:37:
Weet iemand hoe het zit met het formatteren van het MicroSD kaartje? Ik ga zo een 16Gb halen, en ik wil er een aantal grote bestanden (filmpjes) opzetten, waarvan enkele van meerdere Gb's. In FAT32 krijg ik die er volgens mij niet opgezet, maar kan de HD2 NTFS aan?

En moet het kaartje in de HD2 geformatteerd worden ivm het plaatsen van bijv. standaard mappen, of kan dat ook gewoon op de pc.
Thanx!
1) open CMD (evt met admin rechten in geval van vista)
2)
code:
1
format X: /FS:FAT32 /Q

en je SD-kaartje is fat32 formatted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
geert1 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 23:10:
Ik denk dat ik 'em maar gewoon moet bestellen. Ik zit nog even met de volgende vraag: Vodafone biedt 3,6Mbit internet voor 10 euro, terwijl Hi 386Kbit aanbiedt voor dat geld (en 1Mbit voor 15 euro). Theoretisch natuurlijk een enorm verschil, maar kom je vaak aan de topsnelheid of daar in de buurt, en is het verschil in de praktijk dus ook zo groot? In geval van redelijk bereik zeg maar.

Bij GSMweb.nl zijn ze ongeveer even duur namelijk: óf verlenging bij Hi (2 jaar) voor 19,95 + 9,95 per maand (65 euro kosten), óf Vodafone (2 jaar) voor 22,50 + 9,50 per maand (85 euro kosten).

Dat zijn zo ongeveer de beste deals die ik met deze telefoon kan vinden trouwens, als iemand het goedkoper ziet (met een abbo rond dit aantal belminuten), dan hoor ik het graag. Ook al hoort dat misschien in het andere topic :D
Alleen vaag dat je bij gsmweb.nl pas 3 maanden voordat je abo afloopt kunt verlengen. Dit is bij andere gsm toko's wel gewoon 4 maanden :?
Leon1969 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 07:37:

Thanx!
The maximum possible size for a file on a FAT32 volume is 4 GB minus 1 byte

Weet niet of dat groot genoeg voor je is, maar moet je toch al een heel eind mee komen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Ik heb een KPN flex abo icm internet gekozen.. Dan is het toestel gratis..

Had eerst bij gsmweb nagevraagd of kpn abo's ook in de toekomst gestart kunnen worden (over 3 maanden)
Had een bericht terug gekregen dat dit alleen bij telfort en t-mobile ging..

Nou PDAshop heeft mijn kpn abo toch echt pas 1-02-2009 laten starten :D scheelt weer paar maanden abo geld.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sotmip
  • Laatst online: 31-08 14:28
@geert1

Over Vodafone internet:

Als ik op mijn Omnia het internet deelde met mijn pc of laptop haalde ik:
80-100KB/s @bluetooth
140-160KB/s @usb

Over het bereik kan ik nog het volgende kwijt:
Als ik naar school ga met de trein (Deventer -> Enschede 45min) dan is er een klein stukje van 30sec tot 1min waar de verbinding wegvalt. Als je in of bij een grote stad woont heb je zeker weten een goede verbinding.

Over hun fair use policy:
Begin dit jaar ging ik verhuizen en er was nog geen ADSL, dit duurde 4 weken.. In die tijd heb ik constand mijn pc via mijn mobiel met internet verbonden. Verbruik ~1Gb, niets van gehoord van vodafones kant.
Na de zomer heb ik in de trein mijn verbinding met mijn laptop gedeeld omdat het scherm van mijn Omnia i900 niet groot genoeg was om sites als tweakers te bekijken. Dit deed ik dagelijks (als ik school had) en weer nooit iets van gehoord.

De snelheid van hun 3G heeft mij 1,5 jaar geleden bewogen om over te stappen van provider en ik kan zeggen dat ik er geen spijt van heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer Aleman,

Zoals afgesproken zouden we vandaag uw bestelling bij u afleveren. Tot onze grote schrik heeft er vannacht een overval plaats gevonden bij onze vervoerspartner TNT Express, waarbij zendingen zijn ontvreemd.

Hierdoor kunnen we de afleverafspraak die we met u gemaakt is, vandaag niet nakomen. We zullen er alles aandoen om uw toestel toch zo snel mogelijk uit te leveren.

U zult daarom vandaag gebeld worden door onze medewerkers voor het maken van een nieuwe afleverafspraak. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en zullen uw bestelling morgen, of wanneer u dat niet schikt, op een ander tijdstip aan bieden.

Bij voorbaat dank voor uw begrip voor deze vervelende situatie.

We nemen vandaag nog voor 11:30 uur telefonisch contact met u op, mocht u eerder vragen hebben kunt u bellen met onze klantenservice 010-2170277.

Met vriendelijke groet,

Coolblue B.V.
Pieter Zwart
Directeur
Damn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Ik zag een "remote desktop" app in een youtube preview. Hoe werkt deze? Is het te doen met vingerbediening? Is het stabiel?

Ooit wel eens een Microsoft versie op m'n Tytn2 geprobeerd, maar dan werd constant de verbinding met de desktop verbroken. Gebruik nu RDP van MochaSoft, maar zo'n oude client gaat niet lekker werken op een hoge resolutie capacitief scherm verwacht ik.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Laatst online: 12-09 09:49
Nog review, voor met name vergelijk tussen Opera en IE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:18
@Mindreaper: tering, dat bedenk je ook niet... Nou ja, nette mail en kan je morgen gaan genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basst85
  • Laatst online: 10-09 08:31
Die email heb ik helaas ook gehad :(
Maar heb alweer een nieuwe bezorg afspraak kunnen maken voor morgenochtend, gelukkig!

Is vast geen toeval dat ze juist nu zijn overvallen, die dieven weten vast heel goed wanneer nieuwe toestellen op de markt komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de pdashop een melding dat de HD2 is uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:21:
Op de pdashop een melding dat de HD2 is uitverkocht.
wegens diefstal, de voorraad die ze hadden zal wel aan de pre-orders worden besteed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Erg vervelend zo'n voorval, voor beide partijen welliswaar.

Ik ben erg benieuwd naar de eerste reviews en andere informatie van de mensen hier die de telefoon wel hebben mogen ontvangen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
[quote]Novadecasa schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:34:

Ik ben erg benieuwd naar de eerste reviews en andere informatie van de mensen hier die de telefoon wel hebben mogen ontvangen vandaag.
[/quote

Zo heb hem net opgehaald en ik moet zeggen dat heeft HTC goed gedaan......voor mij is WM een compleet nieuwe ervaring geworden.(had voorheen de SPV500 en de T-Mobile Vario)..wat heet waanzinnig tot nu toe.
opstarten instellen is een genot.

Verder wil ik me nog niet uitlaten maar mochten er vragen zijn .....shoot ik kan allicht proberen een antw. te geven of ter plekke ff uitproberen.

Hoezooooo blij als een baby aan een tepel.....lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanakiam schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:59:
[quote]Novadecasa schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:34:

[/quote

Zo heb hem net opgehaald en ik moet zeggen dat heeft HTC goed gedaan......voor mij is WM een compleet nieuwe ervaring geworden.(had voorheen de SPV500 en de T-Mobile Vario)..wat heet waanzinnig tot nu toe.
opstarten instellen is een genot.

Verder wil ik me nog niet uitlaten maar mochten er vragen zijn .....shoot ik kan allicht proberen een antw. te geven of ter plekke ff uitproberen.

Hoezooooo blij als een baby aan een tepel.....lol
wat voor internet abo heb je. En kan je de volledige site uitzendinggemist, rtlgemist de filmpjes bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Atomsk schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:02:
Ik zag een "remote desktop" app in een youtube preview. Hoe werkt deze? Is het te doen met vingerbediening? Is het stabiel?

Ooit wel eens een Microsoft versie op m'n Tytn2 geprobeerd, maar dan werd constant de verbinding met de desktop verbroken. Gebruik nu RDP van MochaSoft, maar zo'n oude client gaat niet lekker werken op een hoge resolutie capacitief scherm verwacht ik.
Same here, erg benieuwd hoe logmein/RDP/VNC werkt op de HD2 zonder stylus. Someone ready to test this?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 09:10
Net als jullie heb ik al dagen op Youtube gezeten met de twijfel wat ik zou doen, mijn twijfel tussen: Nokia E72 (komt deze maand), IPhone, HD2, N900.
Mijn gevoel zegt dat ik voor de HD2 moet gaan dus heb hem net gereserveerd. Bij PDAshop Eindhoven hebben ze er nog een paar op voorraad dus voor diegene die in de buurt wonen....Ik ga hem vanavond ophalen:-P
Wat betreft de diefstal, de man die ik net aan de lijn had bevestigde dit idd. Ondanks de diefstal hebben de winkels toch een voorraad maar die gaat heel erg snel, de beste man stond ervan te kijken!

Aangezien het HTC demo dagen zijn vanaf vandaag 10uur tot zaterdag heb ik maar snel een reservering geplaatst, als het echt zo geweldig is zijn ze zo uitverkocht:P

Ben benieuwd:P

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Net binnen, in de verpakking:
leerachtige verpakking
2gb sandisk sd kaartje
usb -> micro usb kabeltje
adapter zonder kabel
oortelefoontjes
oortelefoon hoesjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

BrokenRules schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:41:
Net binnen, in de verpakking:
leerachtige verpakking
2gb sandisk sd kaartje
usb -> micro usb kabeltje
adapter zonder kabel
oortelefoontjes
oortelefoon hoesjes
Waar heb je deze besteld?
Werkt het kompas icm Google maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
pdashop.nl besteld,

en kompas is binnen een seconde ingesteld, moet je even een 8 figuur maken met je gsm
en met google maps lijkt te werken, kan direct een locatie aangeven op de google map

Even snel opgevalle puntjes;

camera steekt inderdaad 1mm uit, beter was geweest hele breedte dan te verdikken
scherm is snel vettig,
beschermhoesje is krap
De tekst op de bescherm cover:
Important
To prevent damage, do not apply excessivi pressure
to the screen or device case. Please remove the device
from your pants pocket before sitting down.
.....

opmerkelijk... :P

[ Voor 54% gewijzigd door BrokenRules op 06-11-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 09:10

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zal als ik tijd heb, de TS editten met oa reviews, lig nu ziek in bed via 'n netbookje die dat niet toelaat..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
Tanakiam schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:24:
[...]

Dit ga je toch niet menen he......... :+
Maar goed ligt eraan wat je wil gaan doen behalve bellen...LMAO _O-
Ook een mooie telefoon hoor! Betere camera/video functie, en het scherm laat ook heel mooi filmpies zien!!
Grote nadelen zijn: geen multitouch, iets kleiner scherm, (samsung) symbian(of juist een voordeel)
Ding is razendsnel en komt bij velen reviews heel hoog naar boven...

tuurlijk is de HD2 bruter, maar goed, tis wel een high end overweging waard....
(Samsung I8910)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb bij de pdashop toch nog een hd2 te pakken kunnen krijgen!

wat een apparaat zeg! damn!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:34:
heb bij de pdashop toch nog een hd2 te pakken kunnen krijgen!

wat een apparaat zeg! damn!! :D
qua grootte of qua functionliteit?

* wontcachme wacht nog 1.5 maand tot verjaardag

[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 06-11-2009 14:36 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de grote valt nog mee!

windows 6.5 is alleen nog wel even wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Ik heb die email van pdashop niet gehad (dat is echt zuur zeg .... |:( ), maar zit wel te wachten hier thuis ... WAAR BLIJFT DIE TNT !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
wontcachme schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:36:
[...]

qua grootte of qua functionliteit?

* wontcachme wacht nog 1.5 maand tot verjaardag
Ik denk dat dit jaar nog een HTC Dragon wordt aangekondigd, kun je daar beter nog ff op wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Moet je wel Android prefereren natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
Ik krijg de achterkant niet open :S
Snap niet hoe dat moet

Edit: Opgelost

[ Voor 13% gewijzigd door webgangster op 06-11-2009 15:52 . Reden: Opgelost! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Het is hier nog wel rustig qua foto's, eerste indrukken en reviewtjes. Allemaal te druk met spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Laatst online: 14-03 14:33
Dat vermoeden heb ik ook, had al wel zowel positieve als negatieve reacties verwacht.
Onderandere over het geluidsniveau waar men veel naar vraagt, de snelheid van het internet e.a. onderdelen.
Er zijn er toch nog een aantal die het toestel wel hebben ontvangen vandaag.

Daarnaast is de status 'uitverkocht' op pdashop.nl veranderd naar 'op voorraad' .

Voor foto's e.d. is er op o.a. mobilyz al heel veel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
En remote desktop!! :) Als dat niet te doen is met het capacitive display en vingers is dat een deal breaker for me.

Voor iPhone en androids zijn de remote desktop apps aangepast voor vinger aktie ipv stylus maar misschien is dat nog niet klaar met WM6.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iets wat ik waardeloos vind, is die puch die je erbij krijgt,.. stopte telefoon erin en kreeg hem er bijna niet meer uit, alleen met flink wat kracht kreeg ik hem er weer uit...

vind de nieuwe windows nog erg wennen, krijg het weer op mijn locatie niet goed,.. hij heeft hier een slechte hsdpa verbinding,.. aandelen hetzelfde.

Nog niet mee gebeld, maar vond het geluid wat ik te horen kreeg met filmpje bekijken op youtube erg goed. vond het persoonlijk niet schel klinken.

hij is lekker snel, scherm is mooi groot, maar de telefoon is niet TE groot, vooral omdat die zo plat is. valt het mee in je broekzak! scherm is ook lekker helder, smsén enzo. vind ik ook lekker gaan.

Internetten gaat er ook snel mee, tweakers, nu, etc. pakt die allemaal goed op.
Copilot 8 vind ik ook een mooie navigatie die je erbij krijgt (trial versie dan)

als je nog op levering zit te wachten, moet je gaan bellen,.. ik heb vanmorgen! contact opgenomen met de pdashop, en kon hem vanmiddag al halen.

om het klepje eraf te halen moet je inderdaad hard trekken, naar mijn mening iets TE hard, maar dat kan ook een persoonlijke kwestie zijn.
camera vind ik voor een htc telefoon meer dan goed! zeker als ik kijk naar het type wat ik voor de hd2 had :P

Ik ga nu even verder klieren, als het lukt om foto's online te zetten, krijgen jullie ze te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
EDIT @ Hierboven: even op www.tinypic.com hosten
tex5 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:35:
En RDP!! :) Als dat niet te doen is met het capacitive display en vingers is dat een deal breaker.
Koop je toch een stylus voor capacitieve schermen =)

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 06-11-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKING
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 18:10
Hmm ik kan 1 ding nergens vinden namelijk waar je de eigenaar-info kunt invullen (je naam/adres/tel. etc).
Als ik Resco Explorer wil registreren dan klaagt ie erover dat de owner info leeg is.
Weet iemand waar ik dit kan vinden? Normaliter zit dit ergens onder de settings maar in de HTC Sense omgeving kijk ik er blijkbaar overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:41:
iets wat ik waardeloos vind, is die puch die je erbij krijgt,.. stopte telefoon erin en kreeg hem er bijna niet meer uit, alleen met flink wat kracht kreeg ik hem er weer uit...
Die hoesjes van HTC zijn aan de stroeve kant, maar na een tijdje gaat het wel beter. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je telefoon zomaar uit je hoesje valt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tex5 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:35:
En remote desktop!! :) Als dat niet te doen is met het capacitive display en vingers is dat een deal breaker for me.

Voor iPhone en androids zijn de remote desktop apps aangepast voor vinger aktie ipv stylus maar misschien is dat nog niet klaar met WM6.5.
Same here.
RDP is een grote rede waarom dit apparaat me zo aanspreekt, maar om met mijn duim 20x de startknop te gaan proberen gaat niet werken. Hoop dat hier snel meer duidelijkheid over komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:44:
EDIT @ Hierboven: even op www.tinypic.com hosten

[...]

Koop je toch een stylus voor capacitieve schermen =)
weet wel hoe ik foto's online zet, maar even kijken of ik er aan toe kom :P

Ben ook niet thuis, dus moet dan eerst van iemand een digicam lenen :P

@de rest, klopt dat die hoesjes beetje stroef horen te gaan, maar hier kreeg ik hem er bijna niet meer uit! ben minuut aan het pielen geweest! :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:04:
[...]

Same here.
RDP is een grote rede waarom dit apparaat me zo aanspreekt, maar om met mijn duim 20x de startknop te gaan proberen gaat niet werken. Hoop dat hier snel meer duidelijkheid over komt.
Net even een filmpje gemaakt om RDP te laten zien. Tijdens het zoomen (met pinch gesture) heb je ook nog interactie. Je kunt dus gewoon zoomen op het scherm en op die manier bijv. het Start menu klikken.

http://www.youtube.com/watch?v=kfuWwUf3dcs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de eerste retail unbox video:

http://www.youtube.com/wa...8&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Aan alle bezitters van de HD2!!!

Check even het volgende ;

Klik op knopje (Home 2e van links) scroll tot het icoontje muziek en speel een track af die op je sd staat of de staandaard mp3's b.v.Pasha Massive.

Deze crashed of klapt eruit na nog geen minuut weergave.(meerdere tracks getest blijft crashen.
Dit is overigens niet het geval in de standaard mediaspeler. (in de map multimedia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
Tanakiam schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:00:
Aan alle bezitters van de HD2!!!

Check even het volgende ;

Klik op knopje (Home 2e van links) scroll tot het icoontje muziek en speel een track af die op je sd staat of de staandaard mp3's b.v.Pasha Massive.

Deze crashed of klapt eruit na nog geen minuut weergave.(meerdere tracks getest blijft crashen.
Dit is overigens niet het geval in de standaard mediaspeler. (in de map multimedia).
Werkt bij mij prima hoor? Omschrijf het "crashen" eens?

Ben je er wel bewust van dat het example tracks zijn? Sommige zijn dus slechts 35 seconde lang ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
Ok, 3 uur speeltijd en 3 resets later :)

Navigon werkt, (na een reset, en diverse keren een dll bevestigen)
Tomtom 7910.9185 QVGA Black wil zich niet installeren, op zoek naar een andere.

Verder vreselijk leuk speelgoed, Markplaats is nog wat karig, maar datgene wat je kunt installeren werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een "probleem"

bij je beginvenster kan je onderaan een aantal sneltoetesen maken, (app's, internet op, contactpersonen) nu heb ik daar tijdens het spielen per ongeluk de kompas neergezet, maar die wil ik weghebben.

HOE kan je daar weer wat wissen, ben al half uurtje mee aan het kloten maar kan het echt niet vinden,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:38:
heb een "probleem"

bij je beginvenster kan je onderaan een aantal sneltoetesen maken, (app's, internet op, contactpersonen) nu heb ik daar tijdens het spielen per ongeluk de kompas neergezet, maar die wil ik weghebben.

HOE kan je daar weer wat wissen, ben al half uurtje mee aan het kloten maar kan het echt niet vinden,..
Als ik het goed heb begrepen hoef je alleen maar even op de "Menu" knop rechts onderin te drukken, daar zal dan een optie staan "Remove Quick Links".
(Let wel, ik heb het apparaat zelf niet, dit heb ik opgemaakt uit de hands-on video van 43 minuten)

[ Voor 7% gewijzigd door M-en-M op 06-11-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zocht dus te moeilijk.

ik had dat ook gevonden, maar ik ging menu in het startvenster zoeken :P en daar kon ik het vinden.. daar onderaan helemaal niet gelezen! :P

bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
NetRipper schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:07:
[...]

Werkt bij mij prima hoor? Omschrijf het "crashen" eens?

Ben je er wel bewust van dat het example tracks zijn? Sommige zijn dus slechts 35 seconde lang ofzo...
Ik heb zoals ik DUIDELIJK in mijn post heb omschreven meerdere tracks/mp3's geprobeerd.

Het crashen of te wel het bekende microsoftmelding op mijn scherm;

Er is een probleem opgetreden met Audiomanager_eng.exe.
U kunt Microsoft van dit probleem op de hooogte stellen...blabla

Keuze verzenden of niet verzenden naar microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McKING schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:56:
Hmm ik kan 1 ding nergens vinden namelijk waar je de eigenaar-info kunt invullen (je naam/adres/tel. etc).
Als ik Resco Explorer wil registreren dan klaagt ie erover dat de owner info leeg is.
Weet iemand waar ik dit kan vinden? Normaliter zit dit ergens onder de settings maar in de HTC Sense omgeving kijk ik er blijkbaar overheen.
Net zelf tegenaan gelopen :)

Gebruik je favoriete registry editor, en kijk eens in:
HKEY_LOCAL_MACHINE\ControlPanel\Owner

Daar staat een 'Hide' key, wijzig de waarde hiervan van 1->0 en reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
tipje heb bij Media markt screenprotector gehaald(3 sts) voor € 9.95 deze zijn wel dun maar beter dan krassen en schoonvegen kan ook krassen veroorzaken. totdat invisible of brando ze hebben is dit een oplossing. wel even opmaat knippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
Tanakiam schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:09:
[...]
Het crashen of te wel het bekende microsoftmelding op mijn scherm;

Er is een probleem opgetreden met Audiomanager_eng.exe.
U kunt Microsoft van dit probleem op de hooogte stellen...blabla

Keuze verzenden of niet verzenden naar microsoft.
Geen probleem hier! (met 1 hele mp3 geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:03
Shit, telefoon ondertussen een maand geleden besteld en ik krijg hem pas volgende week vrijdag :S.

Nou ja, het is goed te horen dat hij de mensen die hem hebben, goed bevalt. Ik ben vooral benieuwd naar zijn snelheid. Op de filmpjes ziet het er allemaal behoorlijk rap uit, maar toch.

Verder houd ik wel xda-dev in de gaten, voor de ontwikkelingen daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:12
heeft de HD2 geen taakbeheer meer? Hoe doe je je programmas in de achtergrond weer dicht? Toch niet elke keer naar settings gaan en taakbeheer openen? Vroeger had je zo'n pulldownmenuutje in de rechterbovenhoek als taakbeheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
glenner schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:37:
heeft de HD2 geen taakbeheer meer? Hoe doe je je programmas in de achtergrond weer dicht? Toch niet elke keer naar settings gaan en taakbeheer openen? Vroeger had je zo'n pulldownmenuutje in de rechterbovenhoek als taakbeheer?
Als het goed is staat deze in de rechter bovenhoek, het enige probleem is dat het kruisje om een programma te sluiten deze meestal blokeert. (Vanaf het home scherm zou het echter moeten lukken)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over levertijden en abonnementen mogen hier