HTC HD2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.890 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Ding heeft gewoon een releasedate en het is nog niet die datum, daarom is ie nog niet te koop. Zo gek is dat toch niet? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:54:
Ding heeft gewoon een releasedate en het is nog niet die datum, daarom is ie nog niet te koop. Zo gek is dat toch niet? :P
Niet helemaal correct
Releasedatum voor O2 Uk zou 12 oktober zijn, toen is dat verschoven naar 19 oktober. Naar nu begin november.
Zoals eerder aangegeven heeft HTC momenteel al een partij HD2's in voorraad zonder geinstalleerde software.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2009 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Iemand een idee of HTC van plan is deze telefoon ook in andere kleuren uit te brengen?

Lijkt mij verder een heel knap ding, alleen de forse prijs houdt me tegen. Hopelijk komt er ook een update voor WM7 uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
[quote]Addiction schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:42:
Iemand een idee of HTC van plan is deze telefoon ook in andere kleuren uit te brengen?

Lijkt mij verder een heel knap ding, alleen de forse prijs houdt me tegen. Hopelijk komt er ook een update voor WM7 uit...
[/quote

Zodra WM7 is gelanceerd
Die update komt er zeker voor de HTC HD2 medio 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:29
Tanakiam schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:16:
[quote]Addiction schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:42:

[/quote

Zodra WM7 is gelanceerd
Die update komt er zeker voor de HTC HD2 medio 2010
Grapjas. Heb je ook een bron dan? Er is namelijk geen enkel officieel bericht geweest om jouw uitspraak te ondersteunen. Het enige dat is gezegd, is dat het apparaat qua hardware geschikt is voor WM7 class 1. En zelfs dat is niet officieel, maar afgeleid van de specificaties. Niets over dat er werkelijk een update voor de HD2 komt met WM7. Gezien de geschiedenis van HTC verwacht ik ook geen officiële WM7 update. Meer iets voor xda-developers.

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de HD niet eens een update krijgt naar WM6.5 geef ik weinig kans dat de HD2
een officiele rom krijgt voor WM7.
Ze laten daarmee hun topmodel van net een jaar oud al keihard vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 17:37
Een hands-on, niet veel bijzonders, op één ding na, als hij iGo opent (5:15) gebruikt hij de "Pinch-to-zoom" om in te zoomen, maar hij zoomt niet in op de kaart zelf, maar op de applicatie, wat me doet vermoeden dat je in elke applicatie kan inzoomen (Om bijvoorbeeld iets wat te klein is voor je vinger aan te raken):

@Hieronder

Nee, want als je kijkt naar het pan schermpje midden onder, zie je dat de applicatie verder nog hetzelfde is (De icoontjes, etc. zijn er nog).

[ Voor 17% gewijzigd door M-en-M op 23-10-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij zoomt hij toch gewoon op de kaart in en gaan de icoontjes weg zodat ze niet voor het scherm zitten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
Had het filmpje ook gezien. Suggereert dat je mogelijk in elke applicatie kan inzoomen, dus ook applicaties die de pinch gestures niet ondersteunen, zodat je sommige niet-touch vriendelijke applicaties toch kunt gebruiken. Zou wel gaaf zijn, en vooral handig zo zonder stylus. Uiteraard allemaal speculatie zolang we het uiteindelijke apparaatje nog niet in handen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Tsurany schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:19:
Volgens mij zoomt hij toch gewoon op de kaart in en gaan de icoontjes weg zodat ze niet voor het scherm zitten.
Nope, volgens mij lijkt het er ook meer op dat ie inzoomt op de applicatie en niet op de map zelf. Je ziet daarna ook dat ie niet verder meer inzoomt. In- en uitzoomen ín de applicatie zal wel met de + en - moeten.

edit:
Alhoewel, als ie vervolgens dragt terwijl ie ingezoomed is met pinch-to-zoom dan blijft ie wel op de map. Dus het is toch wel erin denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 23-10-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:03
Volgens mij zoomt ie echt in op de applicatie. Zodra die zoomt zie je ook een klein rechthoekje aan de kant van het scherm dat laat zien waar er ingezoomd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:49
Het lijkt mij er ook op dat hij inzoomt op de applicatie. Vind wel dat het verrassend scherp blijft op die map, want je zou verwachten dat als hij inzoomt op applicatie niveau dat de kaart ook pixelachtig zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Heeft deze telefoon net als de iphone geen styles? Bij de iphone kun je ook niet met je nagel het scherm bedienen wat ik een nadeel vind?
Mute schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:09:
[...]

Nope, volgens mij lijkt het er ook meer op dat ie inzoomt op de applicatie en niet op de map zelf. Je ziet daarna ook dat ie niet verder meer inzoomt. In- en uitzoomen ín de applicatie zal wel met de + en - moeten.

edit:
Alhoewel, als ie vervolgens dragt terwijl ie ingezoomed is met pinch-to-zoom dan blijft ie wel op de map. Dus het is toch wel erin denk ik.

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Noopz, deze telefoon heeft net als de iPhone een zogenaamd capacitief scherm.
Deze kan geen stylus detecteren en werkt daarmee dan dus ook niet, alleen met vingerbeweging.
Tevens is Windows 6.5 vingervriendelijker gemaakt, omdat veel mensen klaagden over het geklooi met stylussen.

Maar het scherm van de iPhone en van deze HD2 helemaal zijn zo groot, dat je geen nagels nodig zult hebben.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
brrrt schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:37:
[...]

Yup, op deze zelfde beurs heb ik 'm ook in m'n handen gehad. Een mooie snelle telefoon (wel heel snel vet scherm, maar dat komt denk ik door het aantal verkopers dat 'm al vast gehad heeft :P), maar je kon duidelijk merken dat 't nog een prototype was (met de gele Touch PRO Three letters op de achterkant). Over de camera was nog niemand echt te spreken, het leek alsof ze er nog een VGA camera in hadden gestopt. Dit mag zeker nog wel verbeteren. Verder reageerde hij snel, werkte het multitouch alleen bij de foto's en Opera (niet bij IE) en ging dit ook gewoon goed, HTC Sense was leuk om eens te zien (toch een ander hoofdscherm, het werkte wel goed eigenlijk) maar was Garnage al zei; wat een groot ding! :D

Ik verwachtw el dat deze goed gaat verkopen wanneer het eenmaal in de winkels ligt, toch wel een stoer ding die retesnel is.
Hoe was de snelheid? Ging het scrollen in verschillende tabs snel? Mijn huidige Blackstone is niet de snelste, heb namelijk ook een iPod Touch en ik merk dat die toch wat lekkerder reageert hier en daar, als de nieuwe HD2 even snel en lekker werkt ben ik verkocht :).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Mediamarkt in Zoetermeer heeft een dummy van de HD2 liggen.
Qua grootte vindt ik het wel meevallen. Ik heb m'n iPhone er tegen aan gehouden maar de verschillen zijn nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Jedi_Pimp schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:43:
[...]

Hoe was de snelheid? Ging het scrollen in verschillende tabs snel? Mijn huidige Blackstone is niet de snelste, heb namelijk ook een iPod Touch en ik merk dat die toch wat lekkerder reageert hier en daar, als de nieuwe HD2 even snel en lekker werkt ben ik verkocht :).
De snelheid vond ik juist zo goed van dit toestel. Het werkte super vloeiend, iets wat ik bij oudere toestellen nog wel eens gemist heb. ;)
Ik denk dan ook dat dit door het capacitief touchscreen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
* CLB mompelt iets over een 1GHz Snapdragon CPU... :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:57
@Black Eagle wat was het antwoord nouw dat je in gmail kreeg??
hebben jullie dit gezien nieuws: 'Windows Mobile 7-toestel krijgt minimaal 3,5" scherm'

voor zover ik weet is de hd2 het enige toestel met deze specs of ontbreekt er 1

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Er draait helemaal geen Windows7 op de HD2, dus is bij lange na nog niet relevant. :)
Tevens zijn er meerdere WM toestellen met een 3,5" scherm of groter hoor, HTC HD, Toshiba G01...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spannend spannend..
heb nu een touch pro... en ik wil deze!
deze is wel snel! (en mooi :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Wat is eigenlijk de best manier om je gegevens (contacten, calender, notities,...) over te zetten naar de HD2? Zit nu met een htc touch diamond. Kan je gewoon outlook gebruiken?

pfff, kan echt niet meer wachten op deze. wordt tijd dat hij uitkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
de beste manier is met een active sync server
maar microsoft heeft ook gewoon myphone werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt mij ook te lang. Ik ga vavond ff kijken of hier ook een dummy in de MM ligt. Wil het toestel inmiddels wel in mn handen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
maar niet alleen de groote maar ook multitoucht etc en daarvan is dit de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

darkenrahl schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 10:49:
Wat is eigenlijk de best manier om je gegevens (contacten, calender, notities,...) over te zetten naar de HD2? Zit nu met een htc touch diamond. Kan je gewoon outlook gebruiken?
Ik heb ook de Touch Diamond en doe dat met Outlook 2007, werkt echt goed.

Ik mag pas in mei 2010 me abbo. verlengen incl. nieuwe telefoon! :( Kan niet wachten!

* DaViDoViTsCh wil ook een HD2!

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaViDoViTsCh schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:00:
[...]

Ik heb ook de Touch Diamond en doe dat met Outlook 2007, werkt echt goed.

Ik mag pas in mei 2010 me abbo. verlengen incl. nieuwe telefoon! :( Kan niet wachten!

* DaViDoViTsCh wil ook een HD2!
Tegen die tijd heb je al de opvolger van de snapdragon

http://mightygadget.co.uk...-qsd8650a-snapdragon/1736

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou daarom ook niet zo snel een 2jarig abbo afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:42:
Ik zou daarom ook niet zo snel een 2jarig abbo afsluiten
Nja, ik liever ook niet, maar deze foon is wel heel gaaf. Het liefst heb ik elk jaar een andere, want ik raak snel uitgekeken op die dingen...
Ik heb idd de fout gemaakt om mijn abbo. met 2 jaar te verlengen met een N95-8GB toentertijd, die 2 jaar zijn nog niet verlopen, vandaar dat ik in mei pas kan verlengen. Voor tussendoor 2e hands een Touch Diamond gekocht, die mij zeker bevalt, anders was het na 1 jaar een Touch HD geworden, maar een los toestel is gewoon te duur om in één keer neer te leggen vind ik.
Of ik loop elk jaar een telefoon achter, dan kan ik ze wél voor een jaar verlengen elke keer...
Ik hoop zeker dat er in mei wat leuk foontjes beschikbaar zijn, hopelijk deze in een nóg snellere variant! :P

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
CLB schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:53:
Er draait helemaal geen Windows7 op de HD2, dus is bij lange na nog niet relevant. :)
Tevens zijn er meerdere WM toestellen met een 3,5" scherm of groter hoor, HTC HD, Toshiba G01...
Klopt, volgens de WM medewerker die ik vorige week gesproken had (op dezelfde beurs waar ik de HD2 vast gehouden heb), kon 't nog wel eventjes duren voordat WM7 officieel komt. De planning ligt op eind volgend jaar en daarvoor kunnen we nog wel een WM6.5.1 en WM6.5.2 (misschien zelfs meer versies) verwachten.
Als ik dit allemaal mag geloven, moet dat WM7 wel heel wat worden! Als iets zo vaak uitgesteld wordt, moeten de verwachtingen hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
brrrt schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:53:
[...]

Klopt, volgens de WM medewerker die ik vorige week gesproken had (op dezelfde beurs waar ik de HD2 vast gehouden heb), kon 't nog wel eventjes duren voordat WM7 officieel komt. De planning ligt op eind volgend jaar en daarvoor kunnen we nog wel een WM6.5.1 en WM6.5.2 (misschien zelfs meer versies) verwachten.
Als ik dit allemaal mag geloven, moet dat WM7 wel heel wat worden! Als iets zo vaak uitgesteld wordt, moeten de verwachtingen hoog zijn.
Oke nog heel even off topic...maar dan zijn ze wel vet te laat met windows 7...ik ben overgestapt van WM.6.5.1(custom rom) naar android om even te proberen, maar ben bang dat ik niet meer terug ga...android werkt zo veel soepeler en slimmer dan WM6.5..een wereld van verschil!!!...nooit gedacht dat ik windows mobile zou verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
wordt nu wel heel erg iiritant dat lange wachten......de iphone 3 gs 32gb is optie 2 en ik nijg naar de fase van hak ik de knoop door of wacht ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ontwikkeling voor vista heeft ook langer geduurd dan gedacht, 5 jaar? En is uiteindelijk niet geworden zoals gehoopt.
Natuurlijk beseffen ze dat mobile 7 heel wat moet zijn, eerst zien dan geloven. Misschien is wm 6.5 dan ineens wel zo goed ontwikkeld dat de meeste er tevreden mee zijn.
Oke nog heel even off topic...maar dan zijn ze wel vet te laat met windows 7...ik ben overgestapt van WM.6.5.1(custom rom) naar android om even te proberen, maar ben bang dat ik niet meer terug ga...android werkt zo veel soepeler en slimmer dan WM6.5..een wereld van verschil!!!...nooit gedacht dat ik windows mobile zou verlaten.
HTC HD2 touchflo 3d met pinch to zoom is verder dan de standaard wm 6.5.
Wat loopt er zo soepel aan android? manier van opzet? smsen?
Dat WM6.5 niet slimmer is opgezet dan Android is wel duidelijk. Die bestaat eerder en is echt verouderd.
maar er wordt een inhaal slag gemaakt.

Als ik maar goed ermee kan internetten, msnen, mails lezen, smsen af en toe gamen/bellen, navigeren met tomtom dan voldoet wm 6.5 (htc hd2) voor mij. En zover ik weet kan je op Android geen tomtom installeren (nog beperkt navigatiesoftware). Met de grote 4.3 inch scherm met snapdragon is de keuze gauw gemaakt.

En je moet nog maar afvragen of de HTC HD2 wel met Android komt. De tijd zal het leren.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
Unboxing filmpje van de retail versie: http://www.mobiletechworl...7/htc-hd2-unboxing-video/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met filmpjes als deze vind ik toch echt wel dat ze de hd2 op 1 nov kunnen lancheren in Nederland. Wordt echt niet goed van dat wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
hoop wel dat er in de uiteindelijke verpakking meer zit dan in deze video te zien is. Bij de HTC touch HD kreeg je blijkbaar een 8gig micro sd kaart mee. Dat zou toch ook welkom zijn. (samen met een screen protector en een pouch uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:59
Het lijken dezelfde enorme oordoppen als bij de Touch HD. Inderdaad een beetje karige hoeveelheid accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook geen final versie. Geen boekjes en cd.
Groene doos lijkt mij ook niet de kleur van HTC. Het zal hopelijk een versie voor de verkopers zijn met
final rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
Hm ja, misschien heb ik te snel gehapt. Zonder boekje lijkt het me ook geen end-user versie. Een versie voor winkels zou idd wel kunnen.

Tevens mag hij wat mij betreft zonder micro sd kaartje geleverd worden. Ik koop meestal zelf zo'n kaartje, en dan heb ik ook de grootte en snelheid die ik wil. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
NetRipper schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:49:
Hm ja, misschien heb ik te snel gehapt. Zonder boekje lijkt het me ook geen end-user versie. Een versie voor winkels zou idd wel kunnen.

Tevens mag hij wat mij betreft zonder micro sd kaartje geleverd worden. Ik koop meestal zelf zo'n kaartje, en dan heb ik ook de grootte en snelheid die ik wil. ;-)
idd de sd kaart van men x1 ligt ook al 3 dik op men bureau aangezien ik 3 nieuwe x1's gehad heb en daar maar 4 gig werd bijgeleverd

[ Voor 0% gewijzigd door the boiler op 27-10-2009 11:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:18:
Als ik maar goed ermee kan internetten, msnen, mails lezen, smsen af en toe gamen/bellen, navigeren met tomtom dan voldoet wm 6.5 (htc hd2) voor mij. En zover ik weet kan je op Android geen tomtom installeren (nog beperkt navigatiesoftware). Met de grote 4.3 inch scherm met snapdragon is de keuze gauw gemaakt.
Beperkte navigatiesoftware is wel erg subjectief: Android: Turn by Turn Navigation
Alleen nog geen TomTom nee, maar om daardoor te zeggen dat de navigatiesoftware beperkt is :N
En als jij een 4,3" scherm prefereert zit je inderdaad nog vast aan Windows Mobile. De Snapdragon CPU
wordt al wel gebruikt in Android devices, zie oa Acer Liquid of Google even op 'HTC Dragon' (met 4,3" scherm)
En je moet nog maar afvragen of de HTC HD2 wel met Android komt. De tijd zal het leren.
Wat denk je zelf? HTC wil zich specialiseren op beide OS markten, dus een Androider a la de HTC HD2 komt er zeker wel.. Is al half bekend eigenlijk, de 'HTC Dragon' die op internet rondstruint.. Gewoon kwestie van wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik vraag me af of een scherm van dit formaat icm deze resolutie genoeg is om een beetje fatsoenlijk een pdfje te kunnen lezen, zonder dat je constant van links naar rechts moet scrollen, of dat ik toch aan een e-reader moet?

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Je kan PDF'jes toch mee laten schalen aan de resolutie? Dan hoef je alleen verticaal te scrollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

eh, ja dat kan maar hoe kleiner de letters, des te moeilijker ze te lezen zijn. Op m'n TyTN2 is het iig niet te doen :)

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Als je dan inzoomt, komen er toch alleen minder woorden op een regel te staan.. TyTN2 heeft 'n butresolutie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Precies, minder woorden op een regel en dus van links naar rechts scrollen.

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Neejoh:

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/5krsc3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden is wel woorden dan maar ok :P je hebt gelijk CLB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Aah zo bedoel je. Ja, dat vond ik ook niks op de TyTN2 :P

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Een nieuwe hands-on:

En een walkthrough van wat vermoedelijk de final rom is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:07:
Worden is wel woorden dan maar ok :P je hebt gelijk CLB!
Worden is wel woorden? (aja eerste zinnetje :+ )
Apie! schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:19:
Aah zo bedoel je. Ja, dat vond ik ook niks op de TyTN2 :P
Omdat die een horizontale resolutie had van 240 pixels, waarop je twee woorden kwijt kon :+
Op 480 pixels breedte zijn dat er al een stuk meer en als je 'm in landschape houdt 800 pixels.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
Video review van PDAshop.nl: http://www.youtube.com/watch?v=dFtqsrbsHzY

Hier geven ze aan dat slechts het externe omhulsel van de verpakking mist, tesamen met de handleiding. De inhoud verandert dus mogelijk verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:21

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

M-en-M schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:55:
[...]
En een walkthrough van wat vermoedelijk de final rom is:
[...]
Hmz, kan 'm hier niet bekijken, maar het beginplaatje laat zien dattie de ouderwetse startknop bovenin heeft? Da's jammer, dus moeten we gelijk weer een nieuwe ROM gaan zoeken via XDA... Ik had gehoopt dat HTC dat gelijk goed zou doen met hun nieuwe toestel... :/

* Rowdy.nl draait de laatste WM6.5 op z'n Raphael, alle knoppen onderin is zo fijn! :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Bij de HTC HD2 zit de Start-knop altijd bovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Mute schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:16:
Bij de HTC HD2 zit de Start-knop altijd bovenin.
Dat ligt aan de Windows Mobile versie...? Alle huidige Windows Mobile smartphones hebben de knop bovenin, alleen degenen die een custom ROM draien met de laatste versies van MS, via XDA, die hebben de knoppen onderin...
(groter, geoptimaliseerd voor vingergebruik, niet handig gezien d'r geen stylus bij zit en het een captive screen is ;))

Ik had gehoopt dat HTC op hun nieuwste paradepaardje de wat speciaal voor vingergebruik is (ook vanwege het schermtype) ook de nieuwste versie van het Windows Mobile OS mee zou leveren...

[ Voor 17% gewijzigd door Rowdy.nl op 28-10-2009 11:22 ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat ligt aan de versie ja, maar elke ROM die op de HTC HD2 heeft gezeten (voor zover ik gezien heb tenminste) heeft die knop altijd bovenin gehad. En HD2 krijgt gewoon de nieuwste (6.5) versie hoor, dat de knop bovenin zit wil niet zeggen dat het niet de nieuwste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Nieuwste versie OS met een verouderde interface... (Met nieuwe interface is 6.5.1 if I'm not mistaken)

Maar dat alle preview versies van de HD2 een ROM met de oudere interface hebben hoeft toch niet automagisch te betekenen dat de retail die ook heeft? Ik hoop iig dat ze anders rap een update uitbrengen... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rowdy.nl op 28-10-2009 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd lijkt niet de 6.5.1 geinstalleerd te worden. Positief dat ze doorgaan met ontwikkelen. Negatief dat 6.5
onvoldoende is na 6 maanden sleutelen.
En de knoppen onderin lijkt mij ook logisch omdat je minder ver hoeft te reiken.

Verder meldde iemand dat de scherm wel erg blauw is. Niemand opgevallen op filmpje van pdashop?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
persoonlijk vind ik die knop overbodig aangezien je hem al hebt als hardware knop, eigenlijk alleen maar zonde van de ruitme op het scherm. Ik hoop niet dat hij zo'n blauw scherm heeft, mijn iphone 3g had daar ook last van en dat kwam best cheap over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

-NRG- schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:03:
persoonlijk vind ik die knop overbodig aangezien je hem al hebt als hardware knop, eigenlijk alleen maar zonde van de ruitme op het scherm. Ik hoop niet dat hij zo'n blauw scherm heeft, mijn iphone 3g had daar ook last van en dat kwam best cheap over.
De startknop komt bij de 6.5.1 versie onderaan, tussen de overige knoppen te staan (waar nu vaak contacten, telefoon, of bij het tikken van een smsje 'Verzenden' staat) Hierdoor verlies je dus geen/nauwelijks ruimte, en zoals men hierboven al zegt; je hoeft inderdaad minder ver te reiken. Ook je sluitknop zit namelijk onderin; alles kan onderin geregeld worden, en da's erg handig, zeker bij een telefoon waarvan het scherm groter is als de reikwijdte van de gemiddelde duim... :)

Edit, ter verduidelijking; Tweakers.net nieuws

Wat plaatjes van mijn huidige ROM op mijn Raphael, waar je duidelijk ziet dat je alles van onderuit kunt bedienen... :)

Afbeeldingslocatie: http://i.iimmgg.com/images/th/fe51064669a1098a5881a7574e406e2b.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.iimmgg.com/images/th/4ef39b2739c22ced74f34f04d7534cc8.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.iimmgg.com/images/th/7b07c15a3086251c54f0cf534377de58.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.iimmgg.com/images/th/27f8c420808e805c7270808037f1cd6e.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.iimmgg.com/images/th/bc7f3bc5e32e4220493d2278ab32f575.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Rowdy.nl op 28-10-2009 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
NetRipper schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:53:

Hier geven ze aan dat slechts het externe omhulsel van de verpakking mist, tesamen met de handleiding. De inhoud verandert dus mogelijk verder niet.
Mooie review.

Ik ben bang dat ik hem nog altijd te groot ga vinden.

(maar ik ga hem alsnog halen :p)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
NetRipper schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 08:53:

Hier geven ze aan dat slechts het externe omhulsel van de verpakking mist, tesamen met de handleiding. De inhoud verandert dus mogelijk verder niet..
dat zou maar een heel karige inhoud zijn. Bij het topmodel van HTC verwacht je toch bijvoorbeeld een pouch, screenprotector (of is dat niet nodig?) en een micro SD kaart.

Kan wel absoluut niet wachten, mijn diamond ben ik ondertussen beu :) .

Vrijdag 6 en 7 november zijn het blijkbaar "HTC days" bij pdashop, in de winkel (te antwerpen of amsterdam) kan je dan o.a de HD2 uittesten. mss wel de moeite om hem even te zien alvorens te pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:59
@Rowdy.nl

Weet je toevallig of er ook custom roms voor de Touch HD zijn op basis van WM 6.5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:51
Heb net maar even de stoute schoenen aangetrokken en gebeld met HTC Nederland, omdat ik de bij PDAshop aangegeven inhoud van de verpakking ook aan de armoedige kant vind.

Volgens de medewerkster van HTC zal er in de verpakking naast het toestel, de accu, lader, USB kabel en 3.5mm stereo headset ook een pouch en een microSD kaart zitten. De capaciteit van de microSD kaart kon ze mij niet vertellen.

Nu maar rustig afwachten tot vrijdag de 13e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
nielsdiy schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:50:
Heb net maar even de stoute schoenen aangetrokken en gebeld met HTC Nederland, omdat ik de bij PDAshop aangegeven inhoud van de verpakking ook aan de armoedige kant vind.

Volgens de medewerkster van HTC zal er in de verpakking naast het toestel, de accu, lader, USB kabel en 3.5mm stereo headset ook een pouch en een microSD kaart zitten. De capaciteit van de microSD kaart kon ze mij niet vertellen.

Nu maar rustig afwachten tot vrijdag de 13e...
ah, super. Bij de HTC touch HD zat er een kaart van 8gig bij, dat kunnen we dan denk ik ook bij de HD2 verwachten. 8gig vind ik toch meer dan behoorlijk: een verdubbeling tegenover mijn diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
darkenrahl schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:17:
[...]

ah, super. Bij de HTC touch HD zat er een kaart van 8gig bij, dat kunnen we dan denk ik ook bij de HD2 verwachten. 8gig vind ik toch meer dan behoorlijk: een verdubbeling tegenover mijn diamond
Met 8gb zou ik ook wel kunnen leven.

Belangrijkste vind ik eigenlijk dat er een pouch bijzit, aangezien Noreve nog geen HD2-specifieke hoesjes heeft.
Had voor m'n Xperia een Noreve, en ben daar zeer over te spreken.

Heb trouwens al email contact gehad met Noreve, en zij vertelden me dat cases voor de HD2 momenteel in productie zijn en dat ze zodra ze beschikbaar zijn, mij daarvan op de hoogte stellen. Fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
nielsdiy schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:22:
aangezien Noreve nog geen HD2-specifieke hoesjes heeft.
Uhm ding is niet eens uit, hoe kunnen fabrikanten dan alvast muk maken..
Binnen 2 weken staat eBay vol met laders / pouches / tasjes / screenprotectors and so on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponkrucker
Uhm ding is niet eens uit, hoe kunnen fabrikanten dan alvast muk maken..
Aan de hand van de afmetingen, die al een tijdje bekend zijn, kunnen ze natuurlijk al aan de slag.
Binnen 2 weken staat eBay vol met laders / pouches / tasjes / screenprotectors and so on :)
Mijn ervaringen met Noreve zijn goed, dus geef ik daar (op voorhand) de voorkeur aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
8gb kaartje zou erg fijn zijn, dat scheelt weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Nu nog een invisible shield en klaar voor gebruik, ben benieuwd wanneer ze die uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Prachtig, het ziet er naar uit dat deze snel uit zal komen in Nederland! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 07:49
Ik kan nu helemaal niet meer wachten tot ik hem heb. Hij ziet er in al die filmpjes goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 16:48

EektheMan

DPC

Volgens WinMO.nl valt het gespreksgeluid nogal tegen ivm de Pro2. Het geluid van de Pro2 viel dan weer tegen ivm de IPhone (volgens een filmpje op YouTube.....). Is het geluid van de Pro2 middelmatig en zal de HD2 dus echt gaan tegenvallen op dit gebied? Kan dit met een firmware update opgelost worden?

'k hoop dat ie niet uitverkocht zal zijn op de 1ste dag hier in Brussel. Er zullen weinig UK modellen op voorraad liggen vrees ik.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
@EektheMan....,

Qua uitverkocht raken hoef je je denk ik geen zorgen maken....als je toch zeker van je zaak bent zet hem in reservering onder voorbehoud.

Mocht je hem ergens anders eerder kunnen krijgen, kun je altijd nog je reservering cancelen met een telefoontje.

Ik wil die mini plasma ook...hahaha :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
goed nieuws voor de ongeduldigen (waaronder ik :)) De verwachte leveringsdatum is bij pdashop vervroegd naar 6/11. Nog maar 1 week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
EektheMan schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 23:57:
Volgens WinMO.nl valt het gespreksgeluid nogal tegen ivm de Pro2. Het geluid van de Pro2 viel dan weer tegen ivm de IPhone (volgens een filmpje op YouTube.....). Is het geluid van de Pro2 middelmatig en zal de HD2 dus echt gaan tegenvallen op dit gebied? Kan dit met een firmware update opgelost worden?
Ik vond het een beetje vreemde opmerking, vooral dat het geluid via BT ook 'minder vol' zou klinken. BT = digitaal, dus dat zou weinig uit moeten maken, of de conversie naar het BT audiosignaal zou veel slechter moeten zijn.

Zat eerst over een Samsung QWERTY te denken, maar nu ik de HD2 filmpjes zo zie, ga ik toch twijfelen.. :P

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 16:48

EektheMan

DPC

Tanakiam schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:20:
@EektheMan....,

Mocht je hem ergens anders eerder kunnen krijgen, kun je altijd nog je reservering cancelen met een telefoontje.
Je hebt gelijk, maar de post in Belgie vertrouw ik niet zo. Als het al arriveerd, dan vaak niet in 1 stuk.
De verwachte leveringsdatum is bij pdashop vervroegd naar 6/11. Nog maar 1 week!
Ik zag het, op die dag hebben ze een open dag en als je dan de HTC aanschaft krijg je een waardebon van €10. Flauw is wel dat de telefoon €20 duurder is dan in NL :(
Ik vond het een beetje vreemde opmerking, vooral dat het geluid via BT ook 'minder vol' zou klinken. BT = digitaal, dus dat zou weinig uit moeten maken, of de conversie naar het BT audiosignaal zou veel slechter moeten zijn.
Begreep ik ook niet helemaal. Het geluid komt dan toch uit je BT device, die dan zijn eigen geluidskwaliteit heeft? De speaker van de HD2 kan dan misschien slecht zijn, maar het signaal kan toch niet veel aan mankeren. Vingertjes gekruist.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
EektheMan schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 18:15:

Ik zag het, op die dag hebben ze een open dag en als je dan de HTC aanschaft krijg je een waardebon van €10. Flauw is wel dat de telefoon €20 duurder is dan in NL :(
Ja inderdaad, snap ook niet waarom dat je in België 20€ extra moet betalen. Achja, die bon van 10 euro is mooi meegenomen (voor 'n screenprotector of hoesje). Ik denk dat ik de 6de gewoon naar de winkel van pdashop in antwerpen ga en hem daar ga halen. Dan kan je hem op voorhand ook al eens even zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKING
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 18:10
Damn de UK-versie staat nogsteeds op de 13e..
Mooi toestel, ik vraag me alleen af of zonder stylus oude (lees: niet vingervriendelijke) applicaties nog een beetje te bedienen zijn zonder stylus.
darkenrahl schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:49:
goed nieuws voor de ongeduldigen (waaronder ik :)) De verwachte leveringsdatum is bij pdashop vervroegd naar 6/11. Nog maar 1 week!

[ Voor 20% gewijzigd door McKING op 29-10-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het iets uitmaken of je de htc hd2 nu al pre-orderd of later pas te bestellen kwa prijs?
Ik hoorde wat mensen zeggen dat hij al in prijs gedaald is dus misschien weer als hij daadwerkelijk uitkomt?
Voor de mensen die ook het toestel los willen kopen staat hij volgens mij op gsmwijzer.nl het goedkoopst (€529,- incl. verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Mja, ik denk dat het meer uitmaakt wat voor netwerkacties er deze en volgende maand zijn. Heb weleens meegemaakt dat de ene maand een toestel gewoon 100 euro duurder was icm met exact hetzelfde abonnement dan de week ervoor. Dat blijft trouwens altijd een gok, aangezien we niet weten wat volgende maand brengt... je moet er gewoon geluk mee hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door Cache op 29-10-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit zo'n geweldig toptoestel

Ik twijfel alleen nog heel erg over 1 ding.
Vanwege het grote scherm wil ik hem veel gaan gebruiken voor rdp (remote desktop)
maar aangezien het scherm niet meer op een stylus reageerd kan dit best een probleem worden, niet?
Op de diamond heb ik veel met WMRDP gewerkt, maar daar was de stylus echt een must al wilde ik de startknop raken.
Zijn er ook WM applicaties die hier een oplossing voor hebben gezien het capacitive touchscreen.
pinch zoom zoals de iphone met rdp zou bijvoorbeeld geweldig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
@Blizzaardaxe
Daar zat ik ook al over te denken, maar als je inderdaad net als ik dacht bij de iGo applicatie gewoonweg in elke applicatie kan inzoomen zal het niet zo'n probleem worden.
Verder zijn er natuurlijk ook gewoon capacitieve stylussen. (Al werken ze niet allemaal met elk toestel, dus dat zal ik nog even moeten uitzoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Cache schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 20:09:
Mja, ik denk dat het meer uitmaakt wat voor netwerkacties er deze en volgende maand zijn. Heb weleens meegemaakt dat de ene maand een toestel gewoon 100 euro duurder was icm met exact hetzelfde abonnement dan de week ervoor. Dat blijft trouwens altijd een gok, aangezien we niet weten wat volgende maand brengt... je moet er gewoon geluk mee hebben.
Let daarom vooral op de introductie acties!!!

KPN doet dat altijd goed imho.
Vodafone doet dat ook maar meestal geeft deze niet veel korting.

ben ook blij als hij in de winkels ligt,dan kan ik ook persoonlijk de vergelijking met de iPhone 3GS eindelijk eens uitproberen.

Tot nu toe krijgt de HTC HD2 alle voordeel van de twijfel. ( Palm Pre en N900 zijn al afgevallen). Zeker na het zien van de CoolClue video review ben ik nog meer geprikkeld.

Maar zoals velen worden diezelfde prikkels :? frustraties |:( vanwege het wachten.
Hierdoor kan ook een averrechtse werking optreden, doordat anderen nu ook nieuwe toestellen gaan lanceren!!!

En deze worden ook steeds beter of verbeterd, want de iphone is nog steeds het (studie)toestel waarmee men vergelijkt!
En daarmee een standaard geworden in de wereld van telecom.

Daardoor kan je het niet meer permitteren als fabrikant met half gebakken toestellen aan te komen. De meerderheid zal afhaken en een andere nemen hetzij wachten. (voorbeelden BlackBerry Storm, N96 en enkele HTC modellen).

Dus een goed toestel met aantrekkelijke promoties zijn dus eerder een noodzaak (denk aan een prijsverlaging de eerste 2 mnd. groter sd kaartje of zoiets dergelijks).

[ Voor 15% gewijzigd door Tanakiam op 30-10-2009 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Is er ook bekend of er meerdere applicaties te downloaden zijn, zoals voor bijvoorbeeld voor de iphone.
Ik doel op o.a. ; ns reisplanner, nu.nl, buienrader.nl en een eventuele, welke gelijkbaar is met de applicatie voor de iphone, applicatie om contact te maken je eigen pc/desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Er is een apart Windows Mobile softwaretopic voor dat soort vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loewe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 20:29
CLB schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:51:

[...]

Wat denk je zelf? HTC wil zich specialiseren op beide OS markten, dus een Androider a la de HTC HD2 komt er zeker wel.. Is al half bekend eigenlijk, de 'HTC Dragon' die op internet rondstruint.. Gewoon kwestie van wachten.
Heb je dit al gelezen?

nieuws: HTC gaat geen HD2 met Android ontwikkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
ja maar de HTC dragon is NIET de HTC HD2. Het is als je de roddels/verhalen mag geloven een telefoon die erg veel op de HD 2 lijkt qau hardware maar dan met android.
(ik hoop de de HTC dragon precies hetzelfde is als de HD2 op hardwaregebied, dan kun je er zeer wss zelf een goeie android rom op installeren, maarja I wll keep dreaming ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
mij verbaast het niet dat ze ontkennen dat de HD2 ooit gaat uitkomen met android. Moesten ze dat wel doen ondermijnen ze misschien de verkoop van hun nieuw toestel: sommigen mensen wachten omdat ze liever een android versie willen. Er zal volgens mij wel een android toestel komen met een snapdragon processor en een groot capacitief scherm maar spreken ze er nu nog niet over om de verkoop van hun nieuw toestel niet te schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:02

Saven

Administrator

Erg jammer dat hij zo 'lomp' is. Als hij in lengte en breedte een centimeter of meer kleiner was geweest had ik hem zeker weten gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Saven schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:17:
Erg jammer dat hij zo 'lomp' is. Als hij in lengte en breedte een centimeter of meer kleiner was geweest had ik hem zeker weten gekocht :)
Maar dan was het scherm weer kleiner geweest en de resolutie waarschijnlijk lager. En zo lomp is hij niet volgens mij eigenlijk

* wontcachme is nu blij met sneeuwschuivers als handen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
wat me op valt ook weer in dit filmpje:
http://www.youtube.com/wa...M&feature=player_embedded

De batterij is in bijna alle filmpjes bijna leeg, ook in dit filmpje zie je dat er zelfs weer een balkje minder is.
Nu weet je niet exact hoe lang dat ze bezig zijn geweest om dit filmpje te maken maar zelfs al zou dit een uur of 2 a 3 geduurd hebben vind ik dat ie vrij snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik23
jullie zeggen dat hij zo groot is maar hij is geloof ik nog geen centimeter breeder als mijn mda vario1.
en die houd ik in mijn zak.
heb net even getest en in deze broek kan de mda vario 1 zelf uitgeschoven en dan heb ik ruimte over.
btw. de hd is minder dik als de mda vario.

erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:24:
[...]

Maar dan was het scherm weer kleiner geweest en de resolutie waarschijnlijk lager. En zo lomp is hij niet volgens mij eigenlijk

* wontcachme is nu blij met sneeuwschuivers als handen
de resolutie heeft niks te maken met de grootte van het scherm. De SonyEricsson Xperia (1 en 2) hebben een 3.2 en 3.4 inch scherm en ook een resolutie van 840 * 480. Sterker nog hoe kleiner het scherm met dezelfde resolutie, des te scherper wordt het (maar ook worden de letters kleiner). Als je 840 * 480 pixels op een groter oppervlak projecteert worden de pixels groter en onduidelijker dan op een kleiner oppervlak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
-NRG- schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 01:26:
wat me op valt ook weer in dit filmpje:
http://www.youtube.com/wa...M&feature=player_embedded

De batterij is in bijna alle filmpjes bijna leeg, ook in dit filmpje zie je dat er zelfs weer een balkje minder is.
Nu weet je niet exact hoe lang dat ze bezig zijn geweest om dit filmpje te maken maar zelfs al zou dit een uur of 2 a 3 geduurd hebben vind ik dat ie vrij snel leeg is.
Mijn HTC Touch Pro 2 is na intensief gebruik ook na 2 a 4 uur leeg hoor.
Met intensief bedoel ik dat internetten, muziek streamen en dan allemaal tegerlijk
Wat te denken van navigeren, dat slurpt helemaal energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 08:11
Kijk zojuist op phoneshop.nl (heb ik hem besteld met vodafone abbo) en zie dat ze hem binnen hebben! Levertijd 2 dagen :D Even afwachten nog dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
1n5p3ct0r schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:57:
Kijk zojuist op phoneshop.nl (heb ik hem besteld met vodafone abbo) en zie dat ze hem binnen hebben! Levertijd 2 dagen :D Even afwachten nog dus.
phoneshop.nl lijkt verdacht veel op 2call.nl lol
en de prijzen en beschikbaarheid ook :P

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over levertijden en abonnementen mogen hier