angelus20 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:26:
[...]
Je hebt zeker weten een punt, en enigszins naar mijn mening* nog gelijk ook. Je had het misschien iets subtieler kunnen brengen, daarin tegen is het een beetje apart om heilig te lopen doen, het is zo makkelijk nokia6230i, waarop je niks doeltreffends zegt over het onderwerp (camera?).
Ik heb hier nog een HTC touch 200mhz (1st 1)

Dit wordt dan ook echt de opvolger, de Sense interface loopt zo soepel mede door snapdragon, mijn pre-order is al bevestigd

.
Subtieler had gekund....maar zal mij eigenlijk worst wezen maar thx anyway.back on topic.
Mijn grootste twijfel is eigenlijk WinMo 6.5 ik heb sinds de SPV500 en de T-Mobile Vario eigenlijk windows mobile niet meer intensief gebruikt. wel voor een klant die een touch of pro bij mij kocht of de omnia. maar dat is meer toestel gebruiksklaarmaken.
Het tweaken van je toestel dus er echt mee bezig zijn is waar ik op doel.
Stabiliteit en en snelheid vind ik belangerijker dan zaken die ik niet dagelijks ga gebruiken.
Dus internetten (heeeeeel veel),mailen/sms music navigatie en apps uit proberen multitasken oja bellen ook nog...lol cameraatje alhoewel ik eerder zou gaan filmen omdat dat vaker beter is dan fotograferen. maar dat is puur mijn eigen ervaring. voor foto's trek ik mijn Olympus uit mijn rugzak.
Gisteren met de HTC Touch HD gespeeld omeen beetje indruk te krijgen hoe dat aanvoelt en wat windows mobile heden ten dage is.
Viel mij als eerste dit op..dat er niet veel veranderd is andere icoontjes (grotere) maar voor de rest kon ik vanwege eerdere ervaring met winmo vrij gemakkelijk mijn weg in het menu vinden.
Enig verschil dat je echt merkt is dat de HD2 gekleurde icoontjes heeft een snellere processor en veel meer geheugen en last but not least een capacitive touchscreen.
Dus de winmo grebruikers hier deel jullie ervaringen omtrent winmo 6.0/6.5