HTC HD2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 128.817 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-06 09:41
SnoeiKoei schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:43:
Is het eigenlijk mogelijk een toestel als dit als USB-host te gebruiken? Kan ik er, met andere woorden, een USB cardreader (via verloopkabel) op aansluiten of een USB-stick en die uitlezen?
Ho-ho, niet zo snel. De chipset ondersteund wel USB Host. Het zou dus bijv. mogelijk moeten zijn om een USB toetsenbord aan te sluiten. Wellicht zijn USB stickies misschien ook mogelijk. Wie weet moet er wat 'getweaked' worden om het werkend te krijgen, maar een kei-harde noopz is wel erg definitief. Verschillende bronnen bevestigen dat de HD2 USB host ondersteund. Google maar op: MSM8250 usb host.

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
EDIT @ Hierboven: Het staat nergens op officiele sites gemeld (aka: HTC-site) dus zodoende 'noopz'
Door modding kan het misschien wel bewerkstelligd worden, maarja dan kan ik er ook 'n projector inbouwen :+
hstoker schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:05:
Ik denk dat ze microUSB bedoelen... :?
Ga ik ook van uit, gewoon foutje
* CLB mompelt iets over testexemplaar enzo...

EDIT @ Hieronder: LED Flash zegt natuurlijk niks over de fotokwaliteit / lens en dergelijke :)

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 13-10-2009 14:03 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Nokia6230i schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 13:48:
[...]

Ben het geheel met je eens. Ik was helemaal weg van de telefoon als vervanger voor mijn N95 8gb, maar dit is voor mij de reden er toch niet voor te gaan. Wat een afknapper...
Op zich wel raar, een led flash telefoon met relatieve zwakke camerakwaliteit.
Het schijnt dat met de final rom de foto's wat beter zouden moeten zijn. Daar moeten we maar op wachten cq hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-06 08:06
Anoniem: 256386 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:01:
[...]

Op zich wel raar, een led flash telefoon met relatieve zwakke camerakwaliteit.
Het schijnt dat met de final rom de foto's wat beter zouden moeten zijn. Daar moeten we maar op wachten cq hopen.
tot nu toe geen enkele wm phone tegengekomen die degelijke foto's kon maken........

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Mwah valt wel mee imho.. De Touch Diamond2 had leuke plaatjes hoor:
CLB schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:11:
• 5.0MP-camera best goed is, zoals hier, hier, in het forum en in de reviews te zien valt

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
CLB schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:36:
Mwah valt wel mee imho.. De Touch Diamond2 had leuke plaatjes hoor:

[...]
als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de se cybershot series, dan is er een heel groot verschil. zelfs mijn antieke se w800 maakte betere foto's met z'n 2 mp cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Natuurlijk zal de definitieve release een iets betere kwaliteit foto's maken maar verwacht geen schokkend verschil. Nu slecht is straks matig, als alles mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321962

De Camera kwaliteit zal mij een worst zijn.. Daar gebruik ik me DSLR wel voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

honey schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:29:
Ik gebruik nu nog een pre-paid telefoon, dus vergeef 'domme vragen'.

Deze smartfoon ziet er goed uit. Koop je zoiets in combinatie met een zelf te kiezen abonnement en krijg je dan korting? of moet je beide los kopen. Echt goedkoop is het dan helemaal niet. Op PDAshop kan ik het niet vinden op dit toestel te koppelen aan een abonnement. Verder is de keuze van de abonnementen erg beperkt, bijv. Hi Bel & Sms 15 (als voorbeeld) zie ik niet.
Ik zou de afweging maken tussen een sim only abbonement en een los toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik ansich ook wel, maar ik ben wel alweer een jaartje verwend met mn SE W902..
En ook al maak ik er alleen snapshots mee, de kwaliteit mag wel leuk zijn. Op de computer kijk ik nagenoeg nooit foto's gemaakt met mn telefoon, dus als ze er op 't scherm van de HD2 zelf wel goed uitzien, vind ik 't goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:15

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Anoniem: 321962 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:41:
De Camera kwaliteit zal mij een worst zijn.. Daar gebruik ik me DSLR wel voor :)
Idd helemaal mee eens, dat mensen lopen te zeuren over de kwaliteit van de camera 8)7 Koop een DSLR camera als je kwaliteit wil :D

Deze phone heeft al een ruime tijd mijn aandacht, zelf heb ik een Iphone, en ben dat ding zo zat! Werkt allemaal wel maar zo beperkt! En de agenda functie vind ik helemaal onoverzichtelijk. Heb zelf een tijdje WM gehad en was traag of altijd wel wat mee aan de hand, maar toen ik deze zag met het enorme scherm en de specs Jummie! :+ wil ik het graag nog een keer proberen :z

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ja, een dslr heb ik ook altijd bij de hand..... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tegenwoordig vind ik het argument ook niet helemaal meer opgaan...
Camera's worden steeds belangrijker in telefoontjes, dus die mogen ook wel beter worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu een N95 en ik grijp zeer zelden naar me camera.. Het is weer een afweging die je moet maken. Ik ga de HD2 halen voor hele andere doeleinden dus stel daar me prioriteiten niet. Natuurlijk is dit voor iedereen anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Ik wordt echt zoooooooooooo ziek van mensen die altijd wel weer lopen te bitchen over een camera of jammer dat dit of dat er niet op zit.

WACHT GEWOON NOG EEN JR. OF TIEN misschien heb je dan eindelijk wat je wil. (wat ik betwijfel...LMAO)

Het is toch wat you see is what you get......voor mij is dit een goede...oordelen en beslissen doe ik pas wanneer ik hem echt kan uitproberen. anders neem ik hem niet.

en ook ik ga deze anders gebruiken dan een ander dat weer doet.

Heb bij de Hi- winkel alvast eentje gereserveerd zonder verplichting.

[ Voor 7% gewijzigd door Tanakiam op 13-10-2009 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Tanakiam schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:12:
Ik wordt echt zoooooooooooo ziek van mensen die altijd wel weer lopen te bitchen over een camera of jammer dat dit of dat er niet op zit.

WACHT GEWOON NOG EEN JR. OF TIEN misschien heb je dan eindelijk wat je wil. (wat ik betwijfel...LMAO)

Het is toch wat you see is what you get......voor mij is dit een goede...oordelen en beslissen doe ik pas wanneer ik hem echt kan uitproberen. anders neem ik hem niet.

Forum is bedoeld om meningen uit te wisselen, iedereen mag zijn eigen mening hebben. Het lijkt mij dan ook niet de bedoeling om personen uit te schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:55

wontcachme

You catch me? No you wont

Zoals CLB zegt worden camera's steeds belangrijker, maar vergeet niet dat het met een telefoon nagenoeg onmogelijk is om een goede camera te gebruiken:

- De bescherming van de behuizing is van plastic, dat gemakkelijk krast
- De bescherming van de behuizing kan niet van glas i.v.m. breekbaarheid en gewicht
- Er kan nagenoeg geen zoom in aangezien er geen lens op zit en digitale zoom redelijk *** is voor je kwaliteit.

Wil je foto serie's maken --> neem een camera
Wil je snapshots maken van onverwachtse leuke dingen --> Gebruik je telefoon

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-06 13:27
wontcachme schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:35:
Wil je foto serie's maken --> neem een camera
Wil je snapshots maken van onverwachtse leuke dingen --> Gebruik je telefoon
Helemaal mee eens. Je koopt een telefoon toch om te bellen, te sms'en en mobiel te surfen in dit geval. Waarom moet je er degelijke foto's mee kunnen maken. Dat kan niet tenzij je komt met zoiets: http://tweakers.net/nieuw...era-en-optische-zoom.html. Dat is nou ook weer niet geweldig of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Sorry als dat schelden is....bedoelde zeiken of nog beter zeuren....maar dan vrij vertaald bij deze.
En natuurlijk mag de mening(en) hier gepost worden.
Het viel mij gewoon op en ga maar na in hoeveel topics dit voorkomt..

Maar goed een ieder die zich voelt aangesproken bij deze....

Nogmaals mijn excuses.

[ Voor 7% gewijzigd door Tanakiam op 13-10-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-03 09:25
Tanakiam schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:51:
Sorry als dat schelden is....bedoelde zeiken of nog beter zeuren....maar dan vrij vertaald bij deze.
En natuurlijk mag de mening(en) hier gepost worden.
Het viel mij gewoon op en ga maar na in hoeveel topics dit voorkomt..

Maar goed een ieder die zich voelt aangesproken bij deze....

Nogmaals mijn excuses.
Je hebt zeker weten een punt, en enigszins naar mijn mening* nog gelijk ook. Je had het misschien iets subtieler kunnen brengen, daarin tegen is het een beetje apart om heilig te lopen doen, het is zo makkelijk nokia6230i, waarop je niks doeltreffends zegt over het onderwerp (camera?).

Ik heb hier nog een HTC touch 200mhz (1st 1) :P Dit wordt dan ook echt de opvolger, de Sense interface loopt zo soepel mede door snapdragon, mijn pre-order is al bevestigd :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 22:28
Maar goed, de uiteindelijke firmware was nog niet uit en ik ga er van uit dat die firmware ook nog wel geupgrade gaat worden nadat de telefoon uit is?

Camera is leuk en hij is vast beter dan de camera in mijn iPhone 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Laatst online: 15:15

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

angelus20 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:26:
[...]

Ik heb hier nog een HTC touch 200mhz (1st 1) :P Dit wordt dan ook echt de opvolger, de Sense interface loopt zo soepel mede door snapdragon, mijn pre-order is al bevestigd :P.
haha dit is een flinke stap vooruit 200Mhz ---->1Ghz _/-\o_
sorted.bits schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:33:

Camera is leuk en hij is vast beter dan de camera in mijn iPhone 3G.
Idd Volgens mij kan een camera ook niet veel slechter zijn voor zo'n prijs als de Iphone :+ (zelf in bezit van Iphone 3G)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
angelus20 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:26:
[...]

Je hebt zeker weten een punt, en enigszins naar mijn mening* nog gelijk ook. Je had het misschien iets subtieler kunnen brengen, daarin tegen is het een beetje apart om heilig te lopen doen, het is zo makkelijk nokia6230i, waarop je niks doeltreffends zegt over het onderwerp (camera?).

Subtieler had gekund....maar zal mij eigenlijk worst wezen maar thx anyway.back on topic.

Mijn grootste twijfel is eigenlijk WinMo 6.5 ik heb sinds de SPV500 en de T-Mobile Vario eigenlijk windows mobile niet meer intensief gebruikt. wel voor een klant die een touch of pro bij mij kocht of de omnia. maar dat is meer toestel gebruiksklaarmaken.

Het tweaken van je toestel dus er echt mee bezig zijn is waar ik op doel.
Stabiliteit en en snelheid vind ik belangerijker dan zaken die ik niet dagelijks ga gebruiken.

Dus internetten (heeeeeel veel),mailen/sms music navigatie en apps uit proberen multitasken oja bellen ook nog...lol cameraatje alhoewel ik eerder zou gaan filmen omdat dat vaker beter is dan fotograferen. maar dat is puur mijn eigen ervaring. voor foto's trek ik mijn Olympus uit mijn rugzak.
Gisteren met de HTC Touch HD gespeeld omeen beetje indruk te krijgen hoe dat aanvoelt en wat windows mobile heden ten dage is.

Viel mij als eerste dit op..dat er niet veel veranderd is andere icoontjes (grotere) maar voor de rest kon ik vanwege eerdere ervaring met winmo vrij gemakkelijk mijn weg in het menu vinden.
Enig verschil dat je echt merkt is dat de HD2 gekleurde icoontjes heeft een snellere processor en veel meer geheugen en last but not least een capacitive touchscreen.

Dus de winmo grebruikers hier deel jullie ervaringen omtrent winmo 6.0/6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-04 14:33
de interface van htc toestellen zijn gewoon goed
je zit bijna niet in wm ik prefereer een wm toestel
een ieder geval de standaard gebakken rom van de tp2 is gewoon goed te noemen werkt goed zonder dat je moet tweaken dus ik verwacht dat ook weer van de nieuwe toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tanakiam schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 10:36:
Dus de winmo grebruikers hier deel jullie ervaringen omtrent winmo 6.0/6.5
Ik zeg heel voorzichtig dat dit topic daarvoor niet de juiste plaats is, aangezien dit over 'n toestel zelf gaat.
Alhoewel ik nergens een algemeen Windows Mobile topic kan vinden... Die moet er toch wel zijn... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
CLB schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 11:09:
[...]

Ik zeg heel voorzichtig dat dit topic daarvoor niet de juiste plaats is, aangezien dit over 'n toestel zelf gaat.
Alhoewel ik nergens een algemeen Windows Mobile topic kan vinden... Die moet er toch wel zijn... :S
CLB we praten hierover een winmo toestel niet over een symbiantoestel toch..?

Dus is het relevant dat men vragen heeft over het toestel en het besturingssysteem.
Of mag dat niet vanwege het feit dat dit jou topic is...Die ik overigens graag bezoek vanwege dit toestel.

En juist gebruikers van windows based phones kunnen veel zaken toelichten of verifieren.
Maar goed zal verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Lees nou is goed wat er staat ipv gelijk weer zo'n verdedigende reactie neer te gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58
Inderdaad, ik zit ook niet te wachten op een discussie over Windows Mobile. Ik ga gewoon WM + TouchFLO gebruiken en ik zoek verder zelf uit welke software ik erbij ga gebruiken. De discussie over WM in dit topic is niet relevant. Daar moet een ander topic voor komen.

Als jij graag ervaringen wilt delen/lezen van andere WM gebruikers, kun je daar een centraal topic over maken, gezien deze nog niet is gemaakt voor zover ik kan zien. Dat lijkt me ook een interessant topic om te volgen, want ik ben ook wel benieuwd naar de meningen over het OS. Alleen houd ik dat liever gescheiden van toestel-specifieke topics. Want anders kun je bij ieder toestel-topic wéér WM ervaringen gaan delen, schiet niet op.

Dit topic bezoek ik puur en alleen om te discussiëren over het toestel.

[ Voor 30% gewijzigd door Roet op 14-10-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321856

Tanakiam, als je een topic opent over WM, geef dan ff een link in dit topic. Ik ben namelijk ook wel nieuwsgierig. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Tanakiam schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:12:

Ik kan mijn HI abo verlengen, maar ik zie dit toestel nog niet bij de telefoons staan, niet in de winkel en ook niet bij mijn toestelkeuze.

Waar heb jij hem gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Laatst online: 08-06 11:03
Nieuwe camera samples van de HD2:
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2009/10/IMAG0046_thumb.jpg
http://wmpoweruser.com/?p=8987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Black Eagle schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:38:
[...]

Ik kan mijn HI abo verlengen, maar ik zie dit toestel nog niet bij de telefoons staan, niet in de winkel en ook niet bij mijn toestelkeuze.

Waar heb jij hem gereserveerd?
Check je gmail maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
M-en-M schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:56:
Nieuwe camera samples van de HD2
Vind de kwaliteit wel vrij verneukt eigenlijk, ook al zeggen ze dat hij betere foto's maakt dan de Touch Diamond2.
EDIT: Maar ach, zoals ik al eerder zei, ik zal die foto's hoogstens 3x per jaar op 'n groot beeld bekijken..
Tweakers.net is een forum ;)
Forum:
Een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te posten of te lezen, bestanden kopiëren vanuit de bestandsbibliotheken (libraries) en om regelrecht te praten met andere leden. Je kunt deel nemen aan de discussies in een Forum (via berichten of in een gesprek) of gewoon alleen maar meekijken. Er zijn forums voor speciale onderwerpen en forum. Oftewel had makkelijk in het openbaar gemogen, in het daarvoor bestemde topic!

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 14-10-2009 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Het derde deel van de italiaanse review, het belangrijkste is dat ze de batterijduur goed hebben getest (Ze zeggen ook dat dit natuurlijk niet het finale ontwerp is, en het dus nog kan verbeteren):
http://translate.google.c...sistema-autonomia-parte-3
De resultaten zijn echter nu al behoorlijk goed:
HD2: 6 uur en 33 minuten
Touch HD: 7 uur en 24 minuten
Touch2: 5 uur en 1 minuut
Touch Pro2: 4 uur en 46 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Goed om te lezen! Er zit ook een equalizer op, vind ik persoonlijk ook wel grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Het ziet er steeds meer naar uit dat ik mijn 1.5 jaar oude diamond voor deze telefoon ga opgeven. Energiezuinig, snel, groot scherm, it has it all. Ik wilde eerst ook op mijn verjaardag wachten hiervoor, maar misschien toch maar even wat geld uitgeven wat eerder. Ik krijg niet voor niks stagevergoeding ;)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Kunnen we nu bij de HD2 de zelfde lagg (enkele meters achter lopen) verwachten als bij de HD als het gaat om navigeren

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
En, hij staat weer eens op de frontpage, hij komt dus blijkbaar de eerste week van November in Nederland uit:
http://tweakers.net/nieuw...ovember-in-nederland.html
:D

@Hieronder
Tsja, dat kan wel zo zijn, maar die wordt lang niet zo vaak bezocht als dit draadje, bovendien vind ik dat het hoe dan ook moet worden vermeld als de HD2 op de frontpage komt.

[ Voor 31% gewijzigd door M-en-M op 15-10-2009 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
@ Hierboven: CLB in "HTC Touch HD2 levertijden en abonnementen topic"
Livia schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:29:
Kunnen we nu bij de HD2 de zelfde lagg (enkele meters achter lopen) verwachten als bij de HD als het gaat om navigeren
Zeg maar even de eerste reviews afwachten enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210896

Dit lijkt me een geweldige telefoon. Ik had eerst mijn oog op de Nokia n900 laten vallen.
Maar het ontwerp met dat hele mooie grote scherm lijkt me wel over de streep te trekken. Echter ik maak me wel een beetje zorgen over de applicatie achterstand die lijkt te zijn ontstaan. Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan layar of wikitude, twee augmented reality browsers die op iphone en android werken, maar schijnbaar niet op winmo 6.5. Ook lees ik bijvoorbeeld net op de voorpagina van Tweakers dat paypal komt met een mobiel betalingsprogramma, echter alleen voor............iphone en android. Zie ik dingen over het hoofd en komt dit ook allemaal wel goed voor windows mobile (voorbeelden?) of zijn er meer mensen die hierdoor ook twijfelen over winmo telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 10:01
Anoniem: 210896 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:33:
Dit lijkt me een geweldige telefoon. Ik had eerst mijn oog op de Nokia n900 laten vallen.
Maar het ontwerp met dat hele mooie grote scherm lijkt me wel over de streep te trekken. Echter ik maak me wel een beetje zorgen over de applicatie achterstand die lijkt te zijn ontstaan. Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan layar of wikitude, twee augmented reality browsers die op iphone en android werken, maar schijnbaar niet op winmo 6.5. Ook lees ik bijvoorbeeld net op de voorpagina van Tweakers dat paypal komt met een mobiel betalingsprogramma, echter alleen voor............iphone en android. Zie ik dingen over het hoofd en komt dit ook allemaal wel goed voor windows mobile (voorbeelden?) of zijn er meer mensen die hierdoor ook twijfelen over winmo telefoon?
Het begint mij ook steeds meer op te vallen, de afwezigheid van software. Afgezien van dat ik graag zou rond spelen met android wil ik het (nog) niet op mijn telefoon. maar vind de Augmented Reality browsers en erg mooie technology en ga deze zeker wel missen als hij helemaal niet komt naar de WinMo (Wat ik me ergens niet kan voorstellen, genoeg ITers die een WinMo hebben). met de komst van de Acer Liquid enzo begin ik een beetje te twijfelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Voor WM wordt volgens mij nog steeds het meeste ontwikkeld en is er ook nog het meeste aanbod...
iPhone komt daarna volgens mij en dan pas de andere OS'en zoals Android.. Ikzelf zou me geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor augmented reality is wel de eis dat je een interne kompas heb, en laat die voor de WM 6.5 momenteel alleen op de HD2 (zover ik weet) zitten. Ook las ik dat het voor wm 7 makkelijker te ontwikkelen zou zijn.
Maar ik kan mij niet voor stellen dat dat niet voor WM 6.5 komt. MS zal alles aan doen om
dit zo makkelijk te laten ontwikkelen aangezien WM6.5 voor low budget telefoons zal blijven.
Maar goed, ik zie nu nog niet het echte voordeel ervan dan een gimmick. Voor mij geen dealbreaker

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 16-10-2009 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 23:27
@CLB: Ik zie nog een missend puntje voor de SP, namelijk dat deze naast b en g ook 802.11n aan boord heeft! Dat zou wel sick zijn, voor het thuisnetwerk! Handig met streamen en kopieren van films e.d!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

born2tweak schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:42:
@CLB: Ik zie nog een missend puntje voor de SP, namelijk dat deze naast b en g ook 802.11n aan boord heeft! Dat zou wel sick zijn, voor het thuisnetwerk! Handig met streamen en kopieren van films e.d!
Wi-Fi®: IEEE 802.11 b/g volgens HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-06 23:27
hmm, my bad dan, maar dan staat het op de Tweakers info pagina verkeerd:
pricewatch: HTC HD2 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Achja de PriceWatch, daar let ik niet eens meer op, alleen voor de prijzen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
En weer een nieuw filmpje, deze laat het draaien van het beeld zien met de accelerometer, en ik denk niet dat ik het ooit zo snel heb gezien op een mobieltje! :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZnJpA-Xtgks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstoker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-06 08:56

hstoker

Yatta!

Is de topic titel nou ineens veranderd? Het is toch de HTC HD2 ipv HTC Touch HD2?

HTC is er trouwens ook nog niet helemaal uit geloof ik, in de tekst op de htc site staat HD2 maar boven het menu Touch2:

http://www.htc.com/uk/product/hd2/overview.html

:? + :P

Dutch: If it bleeds, we can kill it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heb me gebaseerd op Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 6, heet ook Touch HD en dit is versie 2 :)
Tevens kun je een TR aanmaken (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) ipv 't zo in 't topic neer te plempen Ook niet zo aardig van mij dit.

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 16-10-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 25-06 16:37
CLB schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:08:
Heb me gebaseerd op Het HTC Touch HD "Blackstone" Topic - Deel 6, heet ook Touch HD en dit is versie 2 :)
Tevens kun je een TR aanmaken ([afbeelding]) ipv 't zo in 't topic neer te plempen
Niet elk commentaar hoeft altijd maar in TR's, als je het mij vraagt tenminste. Ik vraag me ook af of het nou de Touch HD2 is of gewoon de HD2, dat heeft niks met dit topic te maken verder :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 13:58
Ik denk dat de menu-tekst Touch2 een zetfout is, gezien de Touch2 ook een bestaand model is van HTC. In de overige teksten en afbeeldingen wordt gewoon HD2 genoemd en ik ga daar ook van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Mute schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:10:
[...]

Niet elk commentaar hoeft altijd maar in TR's, als je het mij vraagt tenminste. Ik vraag me ook af of het nou de Touch HD2 is of gewoon de HD2, dat heeft niks met dit topic te maken verder :P
CoSign! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 25-06 16:37
Ik vind dit wel een aardig filmpje, laat redelijk wat zien van de HD2:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ww2uFyXuYY0]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat ik nog niet heb gezien is of er linksbovenop of ergens een knop zit om het scherm uit te zetten. Mijn diamond heeft linksbovenop een knop waarmee het scherm uit gaat gaat en bv gelijk s2u2 aanzet wanneer ik weer op die knop druk.

Iemand een idee of deze ook zon knop heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
wontcachme schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:12:
Wat ik nog niet heb gezien is of er linksbovenop of ergens een knop zit om het scherm uit te zetten. Mijn diamond heeft linksbovenop een knop waarmee het scherm uit gaat gaat en bv gelijk s2u2 aanzet wanneer ik weer op die knop druk.

Iemand een idee of deze ook zon knop heeft?
Nee, deze heeft HTC ondergebracht bij de End Call knop, net als bij al hun Android toestellen.
(Wat overigens voor behoorlijk wat kritiek heeft gezorgd richting HTC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

M-en-M schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:20:
[...]

Nee, deze heeft HTC ondergebracht bij de End Call knop, net als bij al hun Android toestellen.
(Wat overigens voor behoorlijk wat kritiek heeft gezorgd richting HTC)
Oef, das jammer. Dan maar ff filmpjes kijken hoelang die ingedrukt moet worden. Hopelijk niet zo lang anders is het zo onhandig om op een station als je op de bus wacht ff snel te internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
wontcachme schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:27:
[...]

Oef, das jammer. Dan maar ff filmpjes kijken hoelang die ingedrukt moet worden. Hopelijk niet zo lang anders is het zo onhandig om op een station als je op de bus wacht ff snel te internetten.
Heb ik al gekeken, in sommige filmpjes zie dat hij een paar seconden word in gedrukt, in andere gaat hij meteen in stand-by.
Dus ik verwacht eigenlijk dat je dit zelf in kan stellen, zou de beste optie zijn als ze echt geen power knop gaan gebruiken.

Ik vind het alsnog een verschrikkelijke fout van HTC, ik bedoel, als je er voor zorgt dat hij meteen reageert zal dat er voor zorgen dat je hem vaak per ongeluk in stand-by zet of activeert, maar als je hem een tijdje ingedrukt moet hebben zal dat dit voorkomen, maar krijg je natuurlijk wel weer een redelijk lange response tijd... (Wat waarschijnlijk zal gaan irriteren nadat je hem een tijd hebt gebruikt) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

M-en-M schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:42:
[...]

Heb ik al gekeken, in sommige filmpjes zie dat hij een paar seconden word in gedrukt, in andere gaat hij meteen in stand-by.
Dus ik verwacht eigenlijk dat je dit zelf in kan stellen, zou de beste optie zijn als ze echt geen power knop gaan gebruiken.

Ik vind het alsnog een verschrikkelijke fout van HTC, ik bedoel, als je er voor zorgt dat hij meteen reageert zal dat er voor zorgen dat je hem vaak per ongeluk in stand-by zet of activeert, maar als je hem een tijdje ingedrukt moet hebben zal dat dit voorkomen, maar krijg je natuurlijk wel weer een redelijk lange response tijd... (Wat waarschijnlijk zal gaan irriteren nadat je hem een tijd hebt gebruikt) :X
Ik zou hem dan op direct aan/uit zetten en dan nog een blok programma zoals s2u2 erachter laten draaien. Dit zou nog beter moeten dan wanneer er een resistief scherm zat aangezien die al zou reageren op je broekzak. Dus als je hem wilt gebruiken moet je nog ff met je vinger er langs en dus maakt het knopje per ongeluk indrukken minder erg omdat het niet reageert op je broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
iedereen praat over s2u2, maar volgens mij werkt de default wm6.5 lock toch ook? is ook slide....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Mouki_9 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:32:
iedereen praat over s2u2, maar volgens mij werkt de default wm6.5 lock toch ook? is ook slide....
In 6.1 zat het volgens mij niet, dus zijn er toen veel overgestapt op s2u2.En als je eenmaal iets gewend bent ben je toch snel geneigd het te blijven gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
wontcachme schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:36:
[...]

In 6.1 zat het volgens mij niet, dus zijn er toen veel overgestapt op s2u2.En als je eenmaal iets gewend bent ben je toch snel geneigd het te blijven gebruiken
maar als het goed is zit in de hd2 wm6.5 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Titelfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Mouki_9 schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:12:
[...]

maar als het goed is zit in de hd2 wm6.5 toch?
HD2 heeft zeker windows mobile 6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Goeie TS!
Holy crap! 4,3" is nóg groter!
Ik hou dit topic goed in de gaten, want dit gaat de volgende worden. Zelf heb ik een Touch Diamond, maar ik ben jaloers op de Touch HD met 3,5" van m'n vriendin! :P
Mooi ding en met flitser, ben wel benieuwd naar hoe en hoe snel de zijkant van de cameralens beschadigd als ie op z'n rug ligt...
Is dat een chromen rand eromheen? Foto.

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-06 12:03
Is dat een serieuze vraag? Kijk eens goed. Zie jij een glimmende zilveren rand?

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134417

DaViDoViTsCh schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:41:
Goeie TS!
Holy crap! 4,3" is nóg groter!
Ik hou dit topic goed in de gaten, want dit gaat de volgende worden. Zelf heb ik een Touch Diamond, maar ik ben jaloers op de Touch HD met 3,5" van m'n vriendin! :P
Mooi ding en met flitser, ben wel benieuwd naar hoe en hoe snel de zijkant van de cameralens beschadigd als ie op z'n rug ligt...
Is dat een chromen rand eromheen? Foto.
We komen aardig in de buurt voor een toestel met dezelfde specs...maar met een tobo erbij :D
Multi-touch // snapdragon // 3.5mm // iets kleiner scherm voor mobility // dual led flash
..ben ik iets vergeten?

oh ja..de hd is wel 3.8" he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-06 14:54

itlee

Gas erop!

heeft deze ook ondersteuning voor microsoft exchange server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

True, my bad...

@ MacorgaZ:
Nja, lichtingval? Glanzend zwart dan? :P
Shiny in ieder geval, vraag me af hoe het afslijt, hopelijk niet zo cheap als de HD (dat vind ik er namelijk best cheap uitzien op de een of andere manier)

[ Voor 39% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 17-10-2009 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

itlee schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 01:56:
heeft deze ook ondersteuning voor microsoft exchange server?
heeft toch elk windows toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
Nieuwe hands-on, in het Italiaans...

[ Voor 8% gewijzigd door M-en-M op 19-10-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het wordt nu wel tijd voor een review met de final rom. Alles wat we tot nu toe gezien hebben zijn
beta roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Anoniem: 256386 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 18:58:
Het wordt nu wel tijd voor een review met de final rom. Alles wat we tot nu toe gezien hebben zijn
beta roms.
Wordt tijd dat ze hem in de winkels gooien. :P genoeg teasers gezien.

[ Voor 4% gewijzigd door Tanakiam op 19-10-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Tanakiam schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:19:
[...]

totally agree :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tanakiam schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:19:
[...]

Shipment pas eind oktober aangezien 16 oktober de final rom er pas is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Deze stond ook nieuw op youtube:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jInq9ojuuKk]

(Dank je CLB.)

[ Voor 27% gewijzigd door Cache op 20-10-2009 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gewoon even een post 'viewen' (zoals de TS) waarin dat al is gebeurd..
code:
1
[video]www.youtube.com/blablabla[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18086

Is er al wat bekend over de inhoud van de doos?
Ik ben benieuwd of er een MicroSD wordt meegeleverd, net als bij de eerste HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 14:49
Anoniem: 18086 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:18:
Is er al wat bekend over de inhoud van de doos?
Ik ben benieuwd of er een MicroSD wordt meegeleverd, net als bij de eerste HD.
op pdashop staat er enkel de gsm, een oplader en een handleiding.... hopelijk is het wel iets meer, een sd kaart zou welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:30

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

darkenrahl schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:24:
[...]

op pdashop staat er enkel de gsm, een oplader en een handleiding.... hopelijk is het wel iets meer, een sd kaart zou welkom zijn.
Ik hoop eigenlijk dat er ook een pouch bij zit, zoiets als bij de oude Touch ofzo (da's mijn huidige telefoon nog, dit wordt een meer dan waardige opvolger lijkt me :D)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zal het straks mogelijk worden om deze telefoon via een community als XDA-developers van Android OS te voorzien, of is dat technische onmogelijk?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Neehoor dat gaat wel lukken! Toch is 't nooit helemaal waterdicht en heb ik liever een native Android device, hoe mooi deze HD2 ook is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facundo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-04 04:48
*zucht* I'm in love (L)

excuus voor nutteloze reply :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-06 08:59
Dit lijkt me ook een geweldig toestel, heb nu nog de Kaiser, maar als HTC niet met een mooi nieuw toestel met tobo komt, dan maakt deze een hele goede kans begin volgend jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
Vrij uitgebreide preview van de HD2 :P http://www.mobile-review....tc-hd2-firstlook-en.shtml

Ik hoop wel dat hij niet té groot is. hij moet nog altijd in mijn broekzak kunnen passen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14599

vriend van me heeft hem tijdens een leveranciersbeurs in z'n handen gehad.

Mooie snelle telefoon, voelde ook degelijk aan, maar GROOOOT!

Hoe dan ook, ik wil hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ietsiepietsie groter als Iphone, dus dat gaat wel passen in de broekzak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-06 20:54

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Anoniem: 14599 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:04:

Idd, zo denk ik er ook over. Als ik de plaatjes bekijkt, lijkt deze echt GROOOOT ;). Maar toch wil ik hem in m'n handen hebben gehad, voordat ik m'n oordeel geef!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 22:28
CLB schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:07:
Neehoor dat gaat wel lukken! Toch is 't nooit helemaal waterdicht en heb ik liever een native Android device, hoe mooi deze HD2 ook is..
Jammer van Android op WM phones is, dat het eigenlijk niet native draait :(. Dat is wel jammer, ik hou wel van een beetje keuze.

Ondertussen is GSM.nl weer begonnen met leveren aan Vodafone klanten, maar ben ik nog niet aan de beurt volgens een mailtje wat ik kreeg. Ik gok dat de storing een vertraging heeft opgeleverd tot 9 november :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkenrahl
Anoniem: 321962 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:01:
Ietsiepietsie groter als Iphone, dus dat gaat wel passen in de broekzak :)
nou, toch een dikke centimeter groter. Vanaf ik hem in mijn eigen handen heb gehad en de grootte valt mee koop ik hem direct!

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/hd2/pic/foto03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Ben ik ff blij dat ik grote handen heb, eindelijk een telefoon die (voor zover ik kan zien) bij mij past!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
darkenrahl schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 16:30:
[...]
nou, toch een dikke centimeter groter. Vanaf ik hem in mijn eigen handen heb gehad en de grootte valt mee koop ik hem direct!

[afbeelding]
Dat is dus een Ipod Touch, en die is weer een halve cm kleiner als een iphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-04 14:33
Ik zit mijn collega om te praten dat hij mijn tp2 neemt en ik het nieuwe toestel de hd2 dus van de abbo verlenging
dat lukt niet erg jammer genoeg maar misschien dat hij later het toestel toch te groot vindt en het hardware matige toetsenbord mist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Multitouch IE (vanaf 2:23), en lijkt ook snel te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 17:26
Anoniem: 14599 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:04:

Yup, op deze zelfde beurs heb ik 'm ook in m'n handen gehad. Een mooie snelle telefoon (wel heel snel vet scherm, maar dat komt denk ik door het aantal verkopers dat 'm al vast gehad heeft :P), maar je kon duidelijk merken dat 't nog een prototype was (met de gele Touch PRO Three letters op de achterkant). Over de camera was nog niemand echt te spreken, het leek alsof ze er nog een VGA camera in hadden gestopt. Dit mag zeker nog wel verbeteren. Verder reageerde hij snel, werkte het multitouch alleen bij de foto's en Opera (niet bij IE) en ging dit ook gewoon goed, HTC Sense was leuk om eens te zien (toch een ander hoofdscherm, het werkte wel goed eigenlijk) maar was Garnage al zei; wat een groot ding! :D

Ik verwachtw el dat deze goed gaat verkopen wanneer het eenmaal in de winkels ligt, toch wel een stoer ding die retesnel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien de reden dat de HD2 nog niet te koop is?

http://www.engadget.com/2...-called-looking-ready-for

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 256386 op 23-10-2009 00:53 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussies over levertijden en abonnementen mogen hier