Ah, check
Bedankt voor de tip, k zal er de volgende keer aan denken.
Ik sta momenteel stil in Barca, maar kan weer gaan rijden. Wat kan ik het beste gaan doen? Madrid - Barca - Rotterdam?
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Je kan best van Barcelona naar Madrid rijden, en dan van Madrid naar Rotterdam, om dan vanuit Rotterdam kledij naar Aarhus te vervoeren.
Weeee !

* heuveltje cruised voortaan in een
1997 Freightliner FLD120
Top Speed: 68 MPH
Dat schiet al beter op dan 52MPH

* heuveltje cruised voortaan in een
1997 Freightliner FLD120
Top Speed: 68 MPH
Dat schiet al beter op dan 52MPH
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
ergens morgen hoop ik ook een nieuwe truck te hebben 
Ik ga dan voor de 1998 Peterbilt 379

[ Voor 49% gewijzigd door Gammro op 18-10-2009 23:27 ]
Voor welke truck ga je het beste na de 13k truck?
Op het 1ste zicht is er precies een vrij gestage doorgang na die 13k truck.
Of gewoon alle nuttige upgrades kopen, als je ze allemaal hebt ze verkopen en een nieuwe truck kopen?
Of gewoon alle nuttige upgrades kopen, als je ze allemaal hebt ze verkopen en een nieuwe truck kopen?
He he, eindelijk in Rotterdam.
Ik ga toch voor de DAF gewoon omdat het een DAF is, kost wel iets meer en je krijgt er niet zoveel meer voor, hij is iets zuiniger en loopt 3 km harder, maar goed als systeembeheerder bij een DAF dealer moet je welSimon Verhoeven schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 23:29:
apt-get moo
Mooi contract van rdam naar aarhus zeg!
Dit zit er in 2 dagen op als iedereen blijft rijden.
Al potentieele volgende contracten gezien?
Burp
We zijn er mee bezigWii4all schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:06:
"Mekker, blaat"
Krijg je nou ook korting?Marmot84 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 08:28:
[...]
Ik ga toch voor de DAF gewoon omdat het een DAF is, kost wel iets meer en je krijgt er niet zoveel meer voor, hij is iets zuiniger en loopt 3 km harder, maar goed als systeembeheerder bij een DAF dealer moet je wel
Zou eigenlijk wel moeten inderdaad, zal de makers is mailen
apt-get moo
Ik ben nu voor het contract onderweg naar Rotterdam (vanaf Barcelona) om vanaf daar voor het contract verder te rijden. Ik zag dat het vorige contract ook was afgerond.
Hoeveel Actieve spelers hebben we nou, en hoeveel daarvan rijden voor de contracten? Misschien handig om dat (is natuurlijk wel even werk) te bekijken. Op die manier kan je beter bepalen of het misschien kan lonen om een 2e interessante contractering toe te voegen aan de contracten.
Natuurlijk loop je met 1-op-1 minder risico, maar het wordt misschien ook wel minder uitdagend (zeker wanneer je een redelijke schare spelers hebt) om contracten te halen. Daarbij heb je misschien ook wel redelijke overhead en kan je in dezelfde tijd door 2 contracten te rijden meer verdienen.
Hoe dat precies zit weet ik niet, maar dit lijkt mij toch geen onlogische zet?
Hoeveel Actieve spelers hebben we nou, en hoeveel daarvan rijden voor de contracten? Misschien handig om dat (is natuurlijk wel even werk) te bekijken. Op die manier kan je beter bepalen of het misschien kan lonen om een 2e interessante contractering toe te voegen aan de contracten.
Natuurlijk loop je met 1-op-1 minder risico, maar het wordt misschien ook wel minder uitdagend (zeker wanneer je een redelijke schare spelers hebt) om contracten te halen. Daarbij heb je misschien ook wel redelijke overhead en kan je in dezelfde tijd door 2 contracten te rijden meer verdienen.
Ik weet wel dat ze bezig zijn om inzichtelijker te krijgen wie waar rijd en wie dus ook contractroutes rijd. Je kunt bij View Company de actieve drivers wel zien. Dat zijn geloof ik alle drivers die op dat moment "in route" zitten.jbdeiman schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:51:
Ik ben nu voor het contract onderweg naar Rotterdam (vanaf Barcelona) om vanaf daar voor het contract verder te rijden. Ik zag dat het vorige contract ook was afgerond.
apt-get moo
Volgens mij is de opvolger er 1 van 30k. Voor de 13k truck kan je gewoon upgrades halen. Een charger zou ik niet doen omdat dat nog geen nut heeft op de 13k truck.Simon Verhoeven schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 23:29:
Er is gister een pm gegaan naar alle mensen die niet op een contract route rijden.Marmot84 schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:53:
[...]
Ik weet wel dat ze bezig zijn om inzichtelijker te krijgen wie waar rijd en wie dus ook contractroutes rijd. Je kunt bij View Company de actieve drivers wel zien. Dat zijn geloof ik alle drivers die op dat moment "in route" zitten.
Ja, komt goedWii4all schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 09:06:
[ Voor 41% gewijzigd door Phoenix1337 op 19-10-2009 10:04 ]
Gearriveerd in R'dam. Even rusten en dan door naar Aarhus
Ik verwacht vanavond in R'dam aan te komen. Morgen vroeg moet ik dan kunnen gaan rijden naar Aarhuis.
LPEspecial
Gisteren aangekomen in rotterdam, deze morgen even doorgetrokken naar Aarhus. Is korte trip, dus contract moet vrij snel klaar zijn nu bijna iedereen aangekomen is in rdam. Op zoek naar volgende contract?
Vanmiddag kom ik aan in Rotterdam en ga ik weer contract rijden voor jullie. Het mooie van 't spel vind ik dat je er op zich niet heel veel tijd aan kwijt bent. Dat is toch vind ik vaak wel een "nadeel" van vele online games.
Inderdaad, dit in combinatie met simpele gameplay wat iedereen zo door heeft! Echt een leuke gamejbdeiman schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:48:
Het mooie van 't spel vind ik dat je er op zich niet heel veel tijd aan kwijt bent.
Voor ik zo ga werken vertrek ik met de 2e lading naar Aarhus
ik sta atm ook met 12FP in Rotterdam
vanmiddag/vanavond eens beginnen met naar Århus te rijden
vanmiddag/vanavond eens beginnen met naar Århus te rijden
Vertrokken met mijn 2de lading naar Aarhus
Volgens mij moeten we de nieuwe contract van Electronics naar Aarhus nemen. Kun je vanaf Stockholm rijden (437 miles) dus die hebben we snel gedaan. Ook handig voor iedereen die in de buurt van Aarhus zit...
Inderdaad, want nu hebben we nogal een lange niet rendabele rit moeten doen naar Rotterdam.
Dat zou ik in de toekomst liefst willen vermijden.
Dan kunnen we beter het katoen-contract nemen. Aarhuis is op dit moment supplier en het moet naar R'dam.
Lijkt me dat we dat wel voor donderdag redden, als de supplies weer veranderen.
Lijkt me dat we dat wel voor donderdag redden, als de supplies weer veranderen.
We hadden nog een andere optie, maar de meesten wilden naar Rotterdam. Ik denk dat we een beter contract hebben dan die hierboven maar dat wordt nog even afwachten tot morgen of we die ook hebben.Simon Verhoeven schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:49:
Inderdaad, want nu hebben we nogal een lange niet rendabele rit moeten doen naar Rotterdam.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb net mijn vrachtje afgeleverd in Aarhus. nu weer retour naar Rotterdam. Ik heb er nog even aan getwijfeld via parijs te rijden maar toch maar een tochtje rechtstreeks naar onze havenstad.
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Je klinkt al net als een echte chauffeurSimon Verhoeven schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 12:49:
Zo, ik sta in Rotterdam. Ben de komende week een weekje weg, dus heeft weinig zin om te gaan rijden. Ik kijk volgende week wel waar we dan op rijden
ach dan ben je na je vakantie weer helemaal top fit voor mooie verre bestemmingen
Ik sta nu ook in Rotterdam, 11 fatique points en ready (loaded) for take-off.. 
"'t lijkt wel een vliegtuig..."
Maar ff serieus:
@Marzman
Is die andere optie ook een beetje op de route? Dan kunnen we veel meer verdienen in kortere tijd. Betere efficiëncy zal de zaken zeker wel goed doen. Het andere contract wat van Aarhus naar Rotterdam gaat klinkt wel heel lekker: 2 routes op 1 route is zeker een zeer goede zaak. Ben dus wel benieuwd welke andere "mogelijke" contractering er wordt gesloten.
Enneh: Voor diegenen die dit nog niet hebben gedaan:
Ik heb net de lening van het begin ook maar eens afbetaald, moest toch al een dikke!!
25 dollar meer betalen hoor.
(ik had maar 700 geleend overigens, onderweg naar mijn 1e bestemming toen 2 bestemmingen aangedaan, en daar genoeg op verdient om verder te kunnen. Is soms ook wel handig)
"'t lijkt wel een vliegtuig..."
Maar ff serieus:
@Marzman
Is die andere optie ook een beetje op de route? Dan kunnen we veel meer verdienen in kortere tijd. Betere efficiëncy zal de zaken zeker wel goed doen. Het andere contract wat van Aarhus naar Rotterdam gaat klinkt wel heel lekker: 2 routes op 1 route is zeker een zeer goede zaak. Ben dus wel benieuwd welke andere "mogelijke" contractering er wordt gesloten.
Enneh: Voor diegenen die dit nog niet hebben gedaan:
Ik heb net de lening van het begin ook maar eens afbetaald, moest toch al een dikke!!
(ik had maar 700 geleend overigens, onderweg naar mijn 1e bestemming toen 2 bestemmingen aangedaan, en daar genoeg op verdient om verder te kunnen. Is soms ook wel handig)
[ Voor 25% gewijzigd door jbdeiman op 19-10-2009 14:55 ]
* Ben.Hahlen meldt zich ook weer
Zojuist de 1998 Peterbilt gekocht, voor $13.000, onderhand weer op weg naar Aarhus.
De ritjes moeten nu wat sneller gaan, hoop ik
.
Zojuist de 1998 Peterbilt gekocht, voor $13.000, onderhand weer op weg naar Aarhus.
De ritjes moeten nu wat sneller gaan, hoop ik
Dat contract met katoen naar Rotterdam is wel een goede. Kunnen we er prima bij hebben. Wanneer lopen de biedingen af? Zie ik zo snel even niet.
Ben ook maar eens begonnen, applied to WET, zelfde naam als op tweakers 
1 test ritje voor 700 dollar, gps gekocht en nu effe rusten (lees: echt werken)
1 test ritje voor 700 dollar, gps gekocht en nu effe rusten (lees: echt werken)
Er is geen een bedrijf dat contracten publiekelijk bespreekt en dat heeft een reden
Als er interesse is in een groeps dm met mensen die willen meedenken dan is dit misschien een optie. De DM functie van Got werkt vrij goed voor dit doel.
/▌
of de functie in www.trukz.com zelf
of iets waar alleen de rijders van WET bij kunnen
of iets waar alleen de rijders van WET bij kunnen
[ Voor 42% gewijzigd door chimera2 op 19-10-2009 15:55 ]
Zojuist mn eerste lading Clothing afgeleverd in Aarhus
Ik heb me ook maar eens aangemeld. Ingame nick: bigfast.
Ach, ik heb op het moment 3 leningen lopen.
Daardoor heb ik nu Air Filter, Fresh Tires, Fuel Filter .
Dus die 1 x intrest haal ik er wel uit door mijn lager verbruik.
Daardoor heb ik nu Air Filter, Fresh Tires, Fuel Filter .
Dus die 1 x intrest haal ik er wel uit door mijn lager verbruik.
Vandaag ook gekocht, meteen een volle tank erbij gekregenGammro schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 23:25:
ergens morgen hoop ik ook een nieuwe truck te hebben
[afbeelding]
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Ook net de Peterbilt gekocht, plus een fuel filter.
Ik ben nu ook aan het sparen. Zou het slim zijn om vandaag een lening te pakken en dan morgen en overmorgen weer? Dan kan ik 3K lenen t.o.v. 1K en dan hoef ik minder te sparen voor mijn truck. Als ik dan mijn huidige truck verkoop en de onderdelen ook, dan zou ik toch al een aardig eind richting de Peterbilt moeten zijn
Ik doe het gewoon
Ik doe het gewoon
Ja hoor strand ik op 3km van Arhuis
vanavond slapen en morgen in 1x naar Rotterdam terug
Hoppa, en weer opgeladen voor de richting Arhus. Maar eerst weer een nachtje rusten natuurlijk. Als ik morgen aankom in Denemarken moet ik, nadat ik m'n Volvo heb verkocht, als het goed is genoeg hebben voor een dikke Amerikaan van een K of 13 :-)
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Klopt, er waren vanmorgen 4 man wakker om te zorgen dat we dat contract kregen ( itsvalium die een beetje vroeg gaat bellen waardoor hooglander1 er ook was
). Iedereen kan dus de heenweg clothing meenemen naar aarhus en de terugweg cotton naar rotterdam. Een mooiere route is er volgens mij ook niet.
Het enige nadeel is dat aarhus geen perm supplier van Cotton is. Mochten we het contract donderdag niet gehaald hebben dan moeten we naar bucharest
Maar dat horen jullie tegen die tijd wel.
Het enige nadeel is dat aarhus geen perm supplier van Cotton is. Mochten we het contract donderdag niet gehaald hebben dan moeten we naar bucharest
bedankt voor de melding.
ik had om 6 uur deze ochtend een lading cotton aangenomen om naar Rotterdam te brengen zonder contract.
Vermits ik moest rusten stond ik nog in århus dus heb ik de lading kunnen cancellen en nu sta ik klaar met een lading cotton onder contract
Scheelt ook weer een hoop geld.
ik had om 6 uur deze ochtend een lading cotton aangenomen om naar Rotterdam te brengen zonder contract.
Vermits ik moest rusten stond ik nog in århus dus heb ik de lading kunnen cancellen en nu sta ik klaar met een lading cotton onder contract
Scheelt ook weer een hoop geld.
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Damn, reed een klein beetje te snel tijdens slecht weer en ik crash mijn truck.
Nog 56% over
Vooral het verminderde DR doet zeer.
Nog 56% over
Vooral het verminderde DR doet zeer.
Ja ik verloor gisteren ook iets van een halve punt DR omdat ik nog even de laatste 10 mile naar m'n bestemming wou rijden met 10 FP, val ik in slaap achter het stuur
Kater? Eerst water, de rest komt later
Kun je 3 leningen op een dag afsluiten of maximaal een per dag met een maximum van 3 ?
apt-get moo
zijn er trouwens mensen die geld op de bank zetten?
Ik ben nu aan het sparen voor een nieuwe truck dus heb ik een deel van mijn geld niet direct nodig voor onder de baan of investeringen.
Ik ben nu aan het sparen voor een nieuwe truck dus heb ik een deel van mijn geld niet direct nodig voor onder de baan of investeringen.
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Maximaal 3 met een maximum van één per dag.Marmot84 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:33:
Kun je 3 leningen op een dag afsluiten of maximaal een per dag met een maximum van 3 ?
Ik zet het de hele tijd erop. Ik heb max. 1000,- op zak eigenlijk.moser schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:37:
Op de bank krijg je rente he. En ik wacht eignelijk nog op een in-game robbery oid.
Overigens mag er wel even een bulletin komen dat we nu ook een contract van Aarhus naar R'dam hebben. Ik had het helemaal niet gezien. Was ook niet nodig, ik ben nog 200 mi van Aarhus, dus ik heb gelukkig niets gemist...
Canon EOS | DJI M2P
Ik snap niet waarom je elke dag 1000,- zou willen bijlenen. Op de contractroutes haal je dat bedrag per dag ook zo op. OK, je hebt wat sneller je truck, maar je moet de lening toch terugbetalen...
Canon EOS | DJI M2P
Het is even wachten op mensen die een bulletin kunnen posten, dat kunnen contract managers namelijk niet.Arjan A schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:40:
[...]
Ik zet het de hele tijd erop. Ik heb max. 1000,- op zak eigenlijk.
Op de bank krijg je rente he. En ik wacht eignelijk nog op een in-game robbery oid.
Overigens mag er wel even een bulletin komen dat we nu ook een contract van Aarhus naar R'dam hebben. Ik had het helemaal niet gezien. Was ook niet nodig, ik ben nog 200 mi van Aarhus, dus ik heb gelukkig niets gemist...
We zullen marzman even schoppen als hij on-line is.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Geld op de bank zetten heeft alleen van zondag op maandag nut, dan word namelijk de rente berekend.moser schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:37:
Zo, ik reis vanaf nu in stijl
Peterbilt 379 ready for duty
Gelijk nieuwe air filter en fuel filter erop en zo meteen even proefrijden naar Aarhus.
bweh.. had ik waarschijnlijk beter in Aarhus kunnen overnachten
Ik heb er ook maar een gescoord. Moest $50,- bijlenen, had net niet genoeg :-)TKing schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:19:
Zo, ik reis vanaf nu in stijlPeterbilt 379 ready for duty
Gelijk nieuwe air filter en fuel filter erop en zo meteen even proefrijden naar Aarhus.
Nu met vliegende vaart met katoen richting Rotterdam. Ware het niet dat ik pas om een uur of vier weer fit genoeg ben, haha.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Zojuist mijn nieuwe truck gekocht, een 1998 Peterbildt 379
Nu zou ik makkelijker heen en weer moeten kunnen rijden
Nu zou ik makkelijker heen en weer moeten kunnen rijden
Nice!!Phoenix1337 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 07:50:
Klopt, er waren vanmorgen 4 man wakker om te zorgen dat we dat contract kregen ( itsvalium die een beetje vroeg gaat bellen waardoor hooglander1 er ook was). Iedereen kan dus de heenweg clothing meenemen naar aarhus en de terugweg cotton naar rotterdam. Een mooiere route is er volgens mij ook niet.
[...]
Meteen maar een nieuwe truck gekocht:
1998 Peterbilt 379
Top Speed: 73 MPH
Condition: 93%
Odometer: 646,096 Miles
Fuel Capacity: 240
MPG: 6.20
Choose life
Die ga ik denk van het weekend kopen als ik het geld heb
dat scheelt wel wat met mijn huidige 50 MPH
Hahaha, echt iedereen roept achter elkaar dezelfde nieuwe truck gekocht te hebben
ja kom op het het schiet niet echt op met 50 MPH
Dat gaat lekker zo. Vanmorgen al in Aarhus en Rotterdam geweest en nu zit ik weer 80 miles van Arhus af
/▌
Repareer eerst je truck maximaal en koop daarna nieuwe banden (fresh tires). Scheelt een berg.
* SlinkingAnt heeft vanmorgen ook een nieuwe truck gekocht 
Kenworth W900

Loopt 72mph, en doet 7 Miles per gallon
Eerste ritje naar Aarhus zit er alweer op, bezig aan de terugweg, lekker cashen zo
Kenworth W900

Loopt 72mph, en doet 7 Miles per gallon
Eerste ritje naar Aarhus zit er alweer op, bezig aan de terugweg, lekker cashen zo
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Ja, maar het profijt van het sneller een nieuwe truck hebben is hoger dan de intrest.Arjan A schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:41:
[...]
Ik snap niet waarom je elke dag 1000,- zou willen bijlenen. Op de contractroutes haal je dat bedrag per dag ook zo op. OK, je hebt wat sneller je truck, maar je moet de lening toch terugbetalen...
Als ik refuel in Rotterdam dan kost het mij nog steeds 1 FP.. Zijn er nog extra voorwaarden ofzo? Zie ik ergens over?
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Je moet tanken voor je aan de route begint. Bij view driver.Malantur schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:33:
Als ik refuel in Rotterdam dan kost het mij nog steeds 1 FP.. Zijn er nog extra voorwaarden ofzo? Zie ik ergens over?
/▌
Ik ben ook goed bezig. Vanmorgen mijn 2e lading afgeleverd in Aarhus en vanavond rij ik terug naar Rotterdam.
Volgensmij vliegen die contracten voorbij
Ik ook wat toevalligRacemol schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:44:
Ik ben ook goed bezig. Vanmorgen mijn 2e lading afgeleverd in Aarhus en vanavond rij ik terug naar Rotterdam.
Die heen en terug contracten zijn wel erg gaaf..Dat maakt het heen en weer rijden de moeite waard!
apt-get moo
Ook ik heb vanochtend een nieuwe truck gekocht, de 1998 DAF CF voor $17500:
edit: hier had ik wel drie leningen van $1000 voor nodig, maar die zijn zo terugverdiend
Helaas al wel een random failure van Aarhus naar Rotterdam1998 DAF CF
Top Speed: 75 MPH
Condition: 90%
Odometer: 457,292 Miles
Fuel Capacity: 240
MPG: 6.50
edit: hier had ik wel drie leningen van $1000 voor nodig, maar die zijn zo terugverdiend
[ Voor 15% gewijzigd door TweakPino op 20-10-2009 12:09 ]
Hmmz ik doe toch wat verkeerd want heb bij lange na niet zoveel geld, terwijl ik wel elke dag netjes de routes rij.
Als je de Volvo verkoopt krijg je daar ook een kleine $5000,- voor terug he.MaceNL schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:56:
Hmmz ik doe toch wat verkeerd want heb bij lange na niet zoveel geld, terwijl ik wel elke dag netjes de routes rij.
Volgens mij komt dat vooral doordat je er wat later bent. Degene met nieuwe trucks zijn al een paar keer in Arhus geweest. Zo te zien zit je nu ook in de loop dus dan gaat het wat harderMaceNL schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:56:
De company inkomsten zijn nu ook meer als twee keer zo hoog als normaal zag ik door de loop (excl bonussen van contracten)
/▌
per contract rit krijg je ongeveer 1000
En misschien is hij iets langer bezig en/of een lening
En misschien is hij iets langer bezig en/of een lening
Aangezien het enorm hard gaat met de contracten, zijn er bij het management al plannen om nog een contract te sluiten morgen? Ik zie namelijk 2 contracten die zeer geschikt zijn...
Hoeveel concurrentie is er eigenlijk op de Europese contracten? Aangezien we steeds bijna voor het volle bedrag rijden...
Hoeveel concurrentie is er eigenlijk op de Europese contracten? Aangezien we steeds bijna voor het volle bedrag rijden...
Er is "wat" aan concurrentie, maar niet veel. Vroeg opstaan en f5'en als een idioot werkt ook goedCornelis18 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:03:
Aangezien het enorm hard gaat met de contracten, zijn er bij het management al plannen om nog een contract te sluiten morgen? Ik zie namelijk 2 contracten die zeer geschikt zijn...
Kom anders even op IRC om de contracten te noemen die je ziet zitten.
http://irc.tweakers.net/wet
[ Voor 4% gewijzigd door Hooglander1 op 20-10-2009 12:05 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
We zijn continu aan het kijken voor contracten. Als jouw contracten mooi aansluiten en je er rekening mee hebt gehouden dat Arhus donderdag geen supplier meer kan zijn dan mag je ze DM'en 
Of IRC wat hooglander zegt
Of IRC wat hooglander zegt
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 20-10-2009 12:08 ]
/▌
@Marzman
In de TS staat nouwkeurig ipv nauwkeurig
In de TS staat nouwkeurig ipv nauwkeurig
Echt het laatste stukje?Haan schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:16:
Ja ik verloor gisteren ook iets van een halve punt DR omdat ik nog even de laatste 10 mile naar m'n bestemming wou rijden met 10 FP, val ik in slaap achter het stuur
Vreemd, ik wist niet dat je dan nog kon crashen

ik strande gister op 3km en durfde het niet aan om het te doen
Mwah als ik nog kort moet doe ik meestal nog tot 13 FP, van de 6x kreeg ik 3x een boete dus dat valt wel tegen idd
Hmm, heb denk geluk dan 1 keer een ticket gehad omdat ik met 11 fp rondreed, verder nog geen problemen gehad... Rij soms wel tot 14 fp door

jij durft
ik ga nu niet meer verder tot 10/11
Ok ik ga wel wat harder rijden en wat meer beurten pakken 
Ik moet ook een andere truck anders voel ik me net Calimero...
Ik ga nooit verder dan 10 tenzij ik nog een stukje moet, en dan ga ik wel eens tot 11 
Volgens mij kan je dan ook geen ticket krijgen omdat ie meteen overspringt naar een andere pagina, maar heel zeker ben ik er niet van.. En volgens Haan zijn getuigenis, gaat het dus wel.
Volgens mij kan je dan ook geen ticket krijgen omdat ie meteen overspringt naar een andere pagina, maar heel zeker ben ik er niet van.. En volgens Haan zijn getuigenis, gaat het dus wel.
Heb ik ookal gehad. met nog 1 leg tegaan en 10 fp toch doorklikken.DonPr0n schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:04:
Ik ga nooit verder dan 10 tenzij ik nog een stukje moet, en dan ga ik wel eens tot 11
Kreeg een fine van 150 dollar. Daarna kreeg ik bestemming bereikt. Bij het begin van de nieuwe route moest jeje fine betalen.
Burp
Je bent echt niet de enigste met een VolvoMaceNL schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:02:
Ok ik ga wel wat harder rijden en wat meer beurten pakken
Trouwens gisteren bij 12 FP een ongeluk gehad. Nog even dat laatste stukje... Ging toch net niet.
[ Voor 13% gewijzigd door _Z3 op 20-10-2009 15:06 ]
Zo, vanochtend Aarhus-Rotterdam gedaan en net Rotterdam-Aarhus. Nu even 12 uurtjes wachten 
Wel mooie route, kost mij maar 33% fuel dus ik kan 3x rijden, en 9 FP, valt mee dus
Wel mooie route, kost mij maar 33% fuel dus ik kan 3x rijden, en 9 FP, valt mee dus
Clothing to Aarhus
Cargo Type: Clothing
Destination: Aarhus - Jutland - Denmark
Tons Required: 6,485 (Approx. 324 Loads)
Tons Hauled: 5,576 (Approx. 45 Loads Left)
Nog 45 loads te gaan dus het is denk verstandiger om niet meer naar Aarhuis te gaan
Nog 45 loads te gaan dus het is denk verstandiger om niet meer naar Aarhuis te gaan
ongeloofelijk hoe snel het gaat.chimera2 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:10:
Clothing to Aarhus
Er kan alweer naar een ander contract gekeken worden.
Burp
Waarom niet? Er lopen twee contracten. edit dat was @chimera2
[ Voor 25% gewijzigd door Marzman op 20-10-2009 15:16 ]
/▌
er zijn nu 73 mensen onderweg naar Aarhuis vol/ en sommige ook leeg
Dus dat gaat wel lukken dan kunnen we beter naar een plaats met Cotton gaan
Foutje Aarhuis heeft ook cotton
[ Voor 10% gewijzigd door chimera2 op 20-10-2009 15:16 ]
Aarhuis?chimera2 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:15:
er zijn nu 73 mensen onderweg naar Aarhuis vol/ en sommige ook leeg
En er zijn teveel actieve leden, contracten gaan te snel op
[ Voor 10% gewijzigd door sarinsarin op 20-10-2009 15:21 ]
Aarhus 
en er gewoon vroeg bij zijn
en alles in de gaten houden
en er gewoon vroeg bij zijn
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voor je iets vraagt eerst de beginnersgids van Admiral Freebee, aangezien hier veel vragen in beantwoord worden. Deze is hier te vinden.
Lees voor je iets vraagt eerst de beginnersgids van Admiral Freebee, aangezien hier veel vragen in beantwoord worden. Deze is hier te vinden.