Chimera, ik was gisteren nog onderweg naar Lyon en terug naar Porto met rock (voor het contract) dus ik lever pas om 1 u mijn 1ste vracht plastic.
Same here, en dat geld voor meer mobile home rijders
Net vanuit Barcelona naar Porto gereden, voor volgende lading plastic naar Barcelona.
Was vergeten te tanken met mijn stomme kop, want hand me gescheelt voor de quick rest.
Aan de andere kant: heb nu weten te tanken voor $1,94 per gallon, dus wel weer lekker goedkoop geweest, al kostte me het nu een FP en een quickrest.
Anders had ik tot een FP van 11 gegaan en kan ik precies de afstand van 669 miles afleggen (mijn truck kan 61mph) in een keer. Vanavond kan ik dus weer mooi met een zooitje plastic naar Barcelona.
Wel lekker hoor, om 2x per dag een rit volledig te kunnen rijden.
Was vergeten te tanken met mijn stomme kop, want hand me gescheelt voor de quick rest.
Aan de andere kant: heb nu weten te tanken voor $1,94 per gallon, dus wel weer lekker goedkoop geweest, al kostte me het nu een FP en een quickrest.
Anders had ik tot een FP van 11 gegaan en kan ik precies de afstand van 669 miles afleggen (mijn truck kan 61mph) in een keer. Vanavond kan ik dus weer mooi met een zooitje plastic naar Barcelona.
[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 16-10-2009 12:50 ]
Zonder toelages mogen ze best blijven eigenlijkcreon schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:31:
kun je mensen die zomaar wat heen en weer rijden niet waarschuwen en/of korten op de toelage
de rest die wel contracten rijd betalen ook mee aan hun diesel en reparatie
1ste waarschuwing - geen reparatie toegale
2de waarschuwing - geen diesel toegale
3de waarschuwing - geen WET lid meer
of ze moeten een goede rede hebbend at ze niet met de contracten bezig zijn
Dat idee hadden meer mensen (iets andere uitvoering, maar komt op hetzelfde neer)
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 16-10-2009 12:46 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik ben op weg naar Porto om jullie te helpen met het Plastic contract
Ik heb het even snel in een Notepad gedropt voor nu ziet het er zo uit: ( moet er nog wel even een tabel van maken 
Er zijn er dus wel aardig wat mensen mee bezig
Contract: Plastic
Deze mensen zijn vanuit Barcelona naar Porto aan het rijden:
Racemol,Moncy DAves2hd Basvv Klaasvd Choker Gotman wii4all Chimera Geckoo tharuler marzman gammero Tlorr evoluzione franssie marcks GMr112 Tarrel
personaljacy wceend marmotje promwarm remcoaak scienceman dominic toretto henkwijngaard vinpower zonereaver nobby rubencs cornelison michel harrie vicyde 3p0x87 gjtje
firefly3k cemtex frieso valar thefox154 wiper truckerhaan truckeradpnet boboga arie lekstman maybeme bandit two pizzaman
Deze mensen staan stil in Barcelona:
Daves2hd Geckoo Marzman Tarrel Marmotje DominicToretto HenkWijngaard Nobby Rubencs Michel 3p0x87 GJtje Frieso Boboga Maybeme
Deze mensen zijn vanuit porto aan het rijden:
Vipertje Creon SimonVerhoeven Edwin21 Megamind Malantur Burp2001 Kookgek Erikjuh ZenTex SlinkingAnt Krentenbol Sjeik Ralpje
Ramsho Xyzer Senty Goarana Ulysses NLBazzH Northwave4500 Awsom Hadrian ItsValium Crazyclaws MuddyMagical Phoenix1337 Farris Twixxx Kosty Osxy007 Nielsen Danielv Zonereaver
Deaken Astiracer TruckerHarley Robin5210 Koffieleutje Quorn Themaxter
Nofidea Moser Brilsmurfffje Domdo GoTman Tubbie Lightner IJsbier Mount Vunzz
Deze mensen staan stil in Porto: Mammoet Necomancer Sarin Ritsjert MaceNL Tankiej Klaasje Kiptandori Nan0meter Istvan Molem Badtothebone CyberSpeedy Rexcore Quieres GJtje Gotiniens Llevering
Er zijn er dus wel aardig wat mensen mee bezig
Contract: Plastic
Deze mensen zijn vanuit Barcelona naar Porto aan het rijden:
Racemol,Moncy DAves2hd Basvv Klaasvd Choker Gotman wii4all Chimera Geckoo tharuler marzman gammero Tlorr evoluzione franssie marcks GMr112 Tarrel
personaljacy wceend marmotje promwarm remcoaak scienceman dominic toretto henkwijngaard vinpower zonereaver nobby rubencs cornelison michel harrie vicyde 3p0x87 gjtje
firefly3k cemtex frieso valar thefox154 wiper truckerhaan truckeradpnet boboga arie lekstman maybeme bandit two pizzaman
Deze mensen staan stil in Barcelona:
Daves2hd Geckoo Marzman Tarrel Marmotje DominicToretto HenkWijngaard Nobby Rubencs Michel 3p0x87 GJtje Frieso Boboga Maybeme
Deze mensen zijn vanuit porto aan het rijden:
Vipertje Creon SimonVerhoeven Edwin21 Megamind Malantur Burp2001 Kookgek Erikjuh ZenTex SlinkingAnt Krentenbol Sjeik Ralpje
Ramsho Xyzer Senty Goarana Ulysses NLBazzH Northwave4500 Awsom Hadrian ItsValium Crazyclaws MuddyMagical Phoenix1337 Farris Twixxx Kosty Osxy007 Nielsen Danielv Zonereaver
Deaken Astiracer TruckerHarley Robin5210 Koffieleutje Quorn Themaxter
Nofidea Moser Brilsmurfffje Domdo GoTman Tubbie Lightner IJsbier Mount Vunzz
Deze mensen staan stil in Porto: Mammoet Necomancer Sarin Ritsjert MaceNL Tankiej Klaasje Kiptandori Nan0meter Istvan Molem Badtothebone CyberSpeedy Rexcore Quieres GJtje Gotiniens Llevering
Om toch maar aan te geven, ik denk echt dat je het rock contract moet nemen.
Er komen dalijk weer 10 trucks uit rdam, die zouden via lyon kunnen rijden met stenen voor porto. (wellicht is het daar nu al te laat voor)
Er komen dalijk weer 10 trucks uit rdam, die zouden via lyon kunnen rijden met stenen voor porto. (wellicht is het daar nu al te laat voor)
Burp
Rustig aan, ik ben gister begonnen en had geen idee wat ik aan het doen was. Ik ben expres niet begonnen met de company contracts omdat ik bang was dat ik het verkeerd zou doen. Nu begrijp ik dat je eigenlijk niets verkeerd kan doen
Ik ben opweg naar Porto om vanaf daar naar Barcelona te rijden.
@Chimera: Tel er daar 14 bij op van de mobile homes en de mensen die zich vandaag en gisteren hebben aangemeld en de mensen die vandaag en gisteren niet meer hebben ingelogd en het ziet er niet eens zo slecht uit met willekeurig rondkarrende mensen. Vergeleken met andere bedrijven doen we het best aardig met het afronden van de contracten afgezet tegen de actieve leden.
No worries, een week geleden deden de mensen die er nu over beginnen precies hetzelfdeRacemol schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:00:
Rustig aan, ik ben gister begonnen en had geen idee wat ik aan het doen was. Ik ben expres niet begonnen met de company contracts omdat ik bang was dat ik het verkeerd zou doen. Nu begrijp ik dat je eigenlijk niets verkeerd kan doen![]()
[ Voor 40% gewijzigd door Marzman op 16-10-2009 13:07 ]
/▌
Ben ook net vertrokken uit Porto. Wel al na 50 miles stoppen om te rusten.
En ik doe het ook, eerst ff een proefritje maken, nu het echte werkMarzman schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:05:
@Chimera: Tel er daar 14 bij op van de mobile homes en de mensen die zich vandaag en gisteren hebben aangemeld en de mensen die vandaag en gisteren niet meer hebben ingelogd en het ziet er niet eens zo slecht uit met willekeurig rondkarrende mensen. Vergeleken met andere bedrijven doen we het best aardig met het afronden van de contracten afgezet tegen de actieve leden.
[...]
No worries, een week geleden deden de mensen die er nu over beginnen precies hetzelfde
Ik heb me net aangemeld, zelfde nick.
Eens kijken of het wat is:)
EDIT:
ah je moet dus actief rusten. Nu zit ik mooi klem tussen twee steden. Dat wordt dus geen in komsten van deze rit:(
EDIT:
ah je moet dus actief rusten. Nu zit ik mooi klem tussen twee steden. Dat wordt dus geen in komsten van deze rit:(
[ Voor 47% gewijzigd door Jeebeekje op 16-10-2009 13:39 ]
Hoezo? Je ziet links onderin hoe veel uur je nog hebt voor de rit, je hoeft die niet in een keer inloggen te halenJeebeekje schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:24:
EDIT:
/▌
Hoezo geen inkomsten? De meeste ritten zijn wel te halen als je niet met 8 of 9 FP vertrekt. En ookal ben je laat, de boete is meestal iets van 50$ per dag, terwijl je eigenlijk altijd meer krijgt.Jeebeekje schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:24:
EDIT:
Ik ben is diep aan het nadenken hoe we dit het makkelijkst in een schema kunnen zetten (automatisch dus)
Dat bijwerken gaat denk ik niet lukken sommige geven het wel door sommige weer niet. Het zal dus op de een of andere manier automatisch moeten
Dat bijwerken gaat denk ik niet lukken sommige geven het wel door sommige weer niet. Het zal dus op de een of andere manier automatisch moeten
Ik sta lekker in Bordeaux een peukie te paffen.
Even uitrusten en dan straks weer op weg om plastic op te halen.
Als je die mobile homes hebt gereden dan stelt dat plastic niet veel meer voor
Daar kan veel minder aan kapot gaan dus ik zou zeggen karren met die bak!

Ik ben dus ook op weg naar contract maar kom dus iets later aan dan de rest...
Edit
@Chimera: volgens mij zijn er al een een tweetal mensen mee bezig om dat op te zetten moet je even aan Marzman vragen.
Even uitrusten en dan straks weer op weg om plastic op te halen.
Als je die mobile homes hebt gereden dan stelt dat plastic niet veel meer voor
Daar kan veel minder aan kapot gaan dus ik zou zeggen karren met die bak!
Ik ben dus ook op weg naar contract maar kom dus iets later aan dan de rest...
Edit
@Chimera: volgens mij zijn er al een een tweetal mensen mee bezig om dat op te zetten moet je even aan Marzman vragen.
[ Voor 15% gewijzigd door Saffie_time op 16-10-2009 14:26 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ik ben nu op zo'n 200 mile van Porto om vanaf daar Plastic mee te nemen naar Barca... Had alleen om over te komen (gelukkkig was ik daar op tijd achter) wat meer centjes nodig..
Ik had anders niet eens kunnen tanken onderweg.
Morgen hoop ik terug te zijn in Barça met mijn eerste lading plasticskes..
Morgen hoop ik terug te zijn in Barça met mijn eerste lading plasticskes..
Zo. 2e lading Plastic gedropt. 
in 2010 m'n volgende rit.
Lol. wat ga je doen dan?ZenTex schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:53:
Zo. 2e lading Plastic gedropt.
Ik vertrek morgenochtend weer met de tweede lading plastic uit Porto
Kater? Eerst water, de rest komt later
Me 2 wel balen dat je zo lang moet wachten
Je moet trouwens wel opletten met wanneer je vertrekt en wanneer de verwachte aankomst is.
Ik ging gisteren halverwege de dag met 10 fp opweg naar barca. en had daar dus savonds moeten aankomen.
Omdat ik het net niet haalde, besloten om de volgende dag verder te gaan.
Ik kreeg een 50 dollar fine voor te laat afleveren.
Het zal vast ook wat driver points kosten.
Iemand een idee hoe dit precies zit/werkt?
Ik ging gisteren halverwege de dag met 10 fp opweg naar barca. en had daar dus savonds moeten aankomen.
Omdat ik het net niet haalde, besloten om de volgende dag verder te gaan.
Ik kreeg een 50 dollar fine voor te laat afleveren.
Het zal vast ook wat driver points kosten.
Iemand een idee hoe dit precies zit/werkt?
Burp
Gister begonnen in Munchen dus bier rijden. Dublin levert bonus voor bier en aangezien mijn WET aanmelding nog niet was goedgekeurd, nog niet aan het contract begonnen. Inmiddels vanuit Dublin weer met bier onderweg naar Porto zodat ik daar aan het contract voor Barcelona begin.
Dat zijn aardige afstanden......Mini-me schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:09:
Gister begonnen in Munchen dus bier rijden. Dublin levert bonus voor bier en aangezien mijn WET aanmelding nog niet was goedgekeurd, nog niet aan het contract begonnen. Inmiddels vanuit Dublin weer met bier onderweg naar Porto zodat ik daar aan het contract voor Barcelona begin.
Burp
Ik kon het toch niet laten om mijn truck te upgraden en heb daarom even nieuwe banden en een nieuw luchtfilter gekocht
En nu met 7MPH harder gaan
Ik kom over 3 uurtjes aan in Porto dan uitrusten en doorknallen naar Barcelona
Ik hoop dat ik het allemaal met 1 tank haal.
Hoe kom je er bij dat je met nieuwe banden 7 mph sneller gaat? dat staat niet op de purchase paginaTKing schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:48:
Ik kon het toch niet laten om mijn truck te upgraden en heb daarom even nieuwe banden en een nieuw luchtfilter gekochtEn nu met 7MPH harder gaan
Je maximale truck condition stijgt, en als je dan je truck repareert, kan je sneller
Daarna slijten de banden wel weer, en geraak je niet meer aan die snelheid, ook niet met repairs.
Je hele truck kun je over tijd minder goed repareren.
en dan evt een een langere gearbox erop - kost je max load (2000lbs) maar je blijft dan toch nog boven je max legal load van 40000lbs. Scheelt ook weer 5 mph en je verbruik neemt ook af.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Eerst weer even sparen, heb hier een lening voor af moeten sluiten
Behalve als je overhauling doet.
De repairs die je doet worden inderdaad steeds minder.
Dus op zijn tijd overhaul doen kan geen kwaad (kost wel 2FP)
De repairs die je doet worden inderdaad steeds minder.
Dus op zijn tijd overhaul doen kan geen kwaad (kost wel 2FP)
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Overhaul reset je conditie wel naar de maximale conditie van je truck, dus nog niet doen als je momentele max hoger is dan de normale (dmv banden o.d.)
Maar, als ik dit goed lees, voeg je met banden iets van 5% extra max condition toe, welke inderdaad daalt. Is het dan niet zinnig om op het moment dat je toch onder je max condition (gewoon) komt, dan je banden te verkopen en je truck een overhaul te geven?
Dan zou je banden dus maar 1 reparatie run werkenSimon Verhoeven schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:20:
Overhaul reset je conditie wel naar de maximale conditie van je truck, dus nog niet doen als je momentele max hoger is dan de normale (dmv banden o.d.)
Even een poging plasticrun te doen met 44 ton i.p.v. de toegestane 40
Eens kijken hoeveel procent dat oplevert......
mmm 300 mijl in, nog niemand geklaagd
[ Voor 19% gewijzigd door heuveltje op 16-10-2009 17:32 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Je moet die oude trucks niet overhaulen. Het brengt de truck terug in de Overhaul Truck Condition en met nieuwe banden zit je truck daar al boven. De optie zit in het spel omdat sommige mensen het leuk vinden zo veel mogelijk miles met dezelfde truck te maken, rationeel bekeken is inruilen eigenlijk altijd beter.heuveltje schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:25:
[...]
Dan zou je banden dus maar 1 reparatie run werken
Even een poging plasticrun te doen met 44 ton i.p.v. de toegestane 40
Eens kijken hoeveel procent dat oplevert......
mmm 300 mijl in, nog niemand geklaagd
/▌
Misschien een stomme vraag, maar wat doen jullie nadat je een lening hebt afgesloten? Zo snel mogelijk terug betalen of juist in kleine termijnen aflossen?
Nog 1000 dollar en ik kan de Kenwood W900 kopen =) 13K valt wel mee.
72mph is toch stukje beter dan 50
Net me 2e lading plastic afgeleverd.
72mph is toch stukje beter dan 50
Net me 2e lading plastic afgeleverd.
[ Voor 17% gewijzigd door Osxy op 16-10-2009 18:00 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dat maakt niet zo veel uit. Van zondag op maandag wordt de rente berekend (of betaald of hoe je het ook noemt).Mini-me schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 17:55:
Misschien een stomme vraag, maar wat doen jullie nadat je een lening hebt afgesloten? Zo snel mogelijk terug betalen of juist in kleine termijnen aflossen?
/▌
Ik betaal ze meteen terug, geen kans dat je het vergeet.
Ik zit er wel aan te denken om 3k te lenen om zodat ik sneller de 13k truck heb.
De intrest verdien ik dan toch snel terug.
Ik zit er wel aan te denken om 3k te lenen om zodat ik sneller de 13k truck heb.
De intrest verdien ik dan toch snel terug.
Maar zijn er eigenlijk consequenties als je de lening niet terug betaald? Behalve dat de rente hoger wordt dan. Want dan zou je hem gewoon niet terug moeten betalen en elke dag effe een lening nemen om elke dag $1000 extra te verdienen.
Je kan er maar drie tegelijk hebben.
/▌
Maar dan nog. Je wordt niet geforceerd om het terug te betalen en de leningen die je kunt afsluiten worden ook niet groter of zo.
Jawel, ik kan 15000 lenen (nog niet heel veel, maar meer als 3000)
/▌
Dan wordt het interessant om te doen, ja. Ik zag trouwens dat de company $30.000 heeft. Hoe veel kost die truck discount?
morgen het rock contract van ons?
Dat plastic contract is al op de helft en er gaan alleen maar meer mensen op rijden.
Ik lever morgenochtend mijn 2e lading plastic in.
Wel raar gisteren kreeg ik er 1400 voor en nu al 1600.....
Dat plastic contract is al op de helft en er gaan alleen maar meer mensen op rijden.
Burp
heeft met het plaatsen van de terminal te maken, je krijgt een bonus als je je lading aflevert in steden waar een company terminal staat ... vandaar de hogere opbrengst tov gisteren.Wii4all schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:02:
morgen het rock contract van ons?
TKing: 50k + 200/lid
En de truck discount is nog niet echt nuttig te noemen gezien het feit dat de meeste pas aan het rondtoeren zijn.
we gaan veel meer hebben aan nog een terminal.
En de truck discount is nog niet echt nuttig te noemen gezien het feit dat de meeste pas aan het rondtoeren zijn.
we gaan veel meer hebben aan nog een terminal.
Verwijderd
Klinkt best leuk dit, ik heb me ook aangemeld. DriverID is MarhalSpeed, heb me ook aangemeld voor WET.
trouwens van dit spel toch de neiging gekregen om redelijk veel van alan jackson te draaien
work in progress en dat soort nummers.
/edit:// serious country warning!
http://www.youtube.com/watch?v=zEwp_Vobfx8
I know you meant well when you bought gave me those clogs,
But my heels get hot down by the muffler on my hog.
I'm sure they're stylish, but I'll take my boots.
I try to do that health thing like you want me to do,
That low-fat, no fat's gettin' hard to chew.
Now, I love your cookin', honey,
But sometimes, I need some real food.
/edit:// serious country warning!
http://www.youtube.com/watch?v=zEwp_Vobfx8
[ Voor 7% gewijzigd door franssie op 17-10-2009 00:17 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Net weer tweede lading plastic afgeleverd, tegen de tijd dat de derde lading er is zal het contract wel weer verlopen zijn 
Maar is het kopen van nieuwe banden voor $3000 een verstandige keuze op je eerste truck? Hoeveel krijg je ongeveer terug als je ze weer verkoopt?
Maar is het kopen van nieuwe banden voor $3000 een verstandige keuze op je eerste truck? Hoeveel krijg je ongeveer terug als je ze weer verkoopt?
[ Voor 37% gewijzigd door Haan op 17-10-2009 09:39 ]
waarom is dat rock contract niet aangenomen?
Echt heel jammer hoor met de snelheid waarmee dat plastic gaat zijn we morgen klaar.
Echt heel jammer hoor met de snelheid waarmee dat plastic gaat zijn we morgen klaar.
Burp
Omdat het geen kwestie van aannemen is. Je moet op het juiste moment (07:00) de laagste prijs geboden hebben. En blijkbaar is WET onderboden, door Utopia.Wii4all schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:02:
waarom is dat rock contract niet aangenomen?
Zonde zeg, dat had echt een mooi contract geweest.llevering schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:03:
[...]
Omdat het geen kwestie van aannemen is. Je moet op het juiste moment (07:00) de laagste prijs geboden hebben. En blijkbaar is WET onderboden, door Utopia.
Burp
Ja het is zonde, maar we zijn dus onderboden op dat contract. Dat is ook de hele reden waarom we hier niet schreven dat mensen al naar Lyon kunnen gaan en dat het pas in Bulletins staat als we een contract echt hebben 
Maar het was wel goed gevonden van je, het was een ideale route geweest.
Maar het was wel goed gevonden van je, het was een ideale route geweest.
/▌
Ben onderweg met een nieuwe lading plastic naar Barca. Als we dat plastic contract idd morgen klaar kunnen hebben, gaat het spannend worden wat het volgende contract gaat zijn.
Met 200 leden, niet allemaal actief, moet het best een groot contract zijn, anders heb je het in 1-2 dagen wel gedaan.
Inmiddels ook onderweg met Plastic naar Barca
Maar met zoveel leden, waarvan toch ook wel e.e.a. aan actieve leden en wanneer we 1 contract in 2 dagen kunnen doen, kunnen we ook in 1 keer meerdere contracten gaan rijden en dat verdelen (volgens Duidelijke afspraken, dat wel)
Op die manier gaat het nog harder.
Ik zit nu nog op 3.5 uur van Barça met mijn 1e lading plasic.
Op die manier gaat het nog harder.
Ik zit nu nog op 3.5 uur van Barça met mijn 1e lading plasic.
Zeg is het een idee om het HQ naar Barcelona te verplaatsen?
Ik ben wel toe aan een overhaul, maar heb geen zin om helemaal naar Rotterdam te rijden...
Ik ben wel toe aan een overhaul, maar heb geen zin om helemaal naar Rotterdam te rijden...
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Hoi allen, ik ben vanochtend begonnen en toen zag ik dit. Heb me direct aangemeld. Zal als het nog nodig is morgenvroeg een lading plastic gaan rijden.
Moet wel zeggen dat ik komende week niet echt actief kan zijn i.v.m. werk, dus reken deze week effe niet op mij als rijder voor een nieuw contract.
Moet wel zeggen dat ik komende week niet echt actief kan zijn i.v.m. werk, dus reken deze week effe niet op mij als rijder voor een nieuw contract.
LPEspecial
We kunnen het HQ niet verplaatsen (1 keer per 2 weken) en er staat al een terminal in Barcelona. Overhaul is niet interesant op jullie trucks. Dat kost 6000 dollar (ongeveer dit is afhankelijk van hoe veel miles de truck gereden heeft) en 2 FP.
/▌
Net account aangemaakt, lening aangenomen voor de Volvo en nu onderweg met Lumber van Brussels naar Lyon..
Ik heb ook al lidmaatschap aangevraagd voor WET (DonPr0n), kunnen jullie mij accepteren?
* DonPr0n gaat nu verder de guide lezen
Heeft de map bij iedereen problemen in Opera of scheelt er iets bij mij?
Zodadelijk eventjes in FF proberen..
Ik heb ook al lidmaatschap aangevraagd voor WET (DonPr0n), kunnen jullie mij accepteren?
* DonPr0n gaat nu verder de guide lezen
Heeft de map bij iedereen problemen in Opera of scheelt er iets bij mij?
Zodadelijk eventjes in FF proberen..
[ Voor 18% gewijzigd door DonPr0n op 17-10-2009 13:41 ]
Pfff, da's meer dan dat-ie waard is.Marzman schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:31:
We kunnen het HQ niet verplaatsen (1 keer per 2 weken) en er staat al een terminal in Barcelona. Overhaul is niet interesant op jullie trucks. Dat kost 6000 dollar (ongeveer dit is afhankelijk van hoe veel miles de truck gereden heeft) en 2 FP.
Ik spaar wel door voor een nieuwe....
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Voor de mensen met greasemonkey, is er nog een verbeterde versie van het maximum speed script.
Wordt beter gemaximaliseerd. Verder kan deze ook de next leg verbergen bij 11 fatigue en gaat hij knipperen bij een fuel prijs onder de 2.
http://userscripts.org/scripts/show/39994
Wordt beter gemaximaliseerd. Verder kan deze ook de next leg verbergen bij 11 fatigue en gaat hij knipperen bij een fuel prijs onder de 2.
http://userscripts.org/scripts/show/39994
1e lading Plastic zojuist afgeleverd in Barca. Ik rij morgen terug naar Porto
Verwijderd
Zorg in ieder geval dat je in Barcelona even een repair en een refuel doet.MadGazelle schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 16:43:
1e lading Plastic zojuist afgeleverd in Barca. Ik rij morgen terug naar Porto
Ik kom vanavond laat weer in Barcelona aan met een lading plastic (de 3e) en vraag me af wat ik daarna moet gaan doen. Ik zag net dat er nog maar 61 ladingen plastic nodig zijn, dus dat contract is eigenlijk zo goed als binnen en nieuwe contracts zijn er nog niet.
Paar aardige contracten die volgens mij wel te doen zijn:
Tires
Destination: Bordeaux - Aquitaine - France
Tons Required: 3,104 (Approx. 155 Loads)
Contract Dates: 10/18/2009 - 10/25/2009
Min. Company Size: 26 Active Members
Max. Company Size: Unlimited Active Members
Current Low Bid: None
Current Low Bidder: None
Reward: $7,760.00
Penalty: $46,560.00
Cotton
Tons Required: 4,139 (Approx. 207 Loads)
Reward: $10,347.50
Penalty: $62,085.00
Grain
Destination: Prague - Capital City of Prague - Czech Republic
Tons Required: 6,090 (Approx. 305 Loads)
Reward: $15,225.00
Penalty: $91,350.00
Gems
Destination: Paris - Ile-de-France - France
Tons Required: 5,770 (Approx. 289 Loads)
Reward: $14,425.00
Penalty: $86,550.00
Tires
Cotton
Grain
Gems
Burp
Geen perm supplier, huge risk (zie books vrougah)Wii4all schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 17:45:
Paar aardige contracten die volgens mij wel te doen zijn:
Tires
Perm supplier: Bucharest, heel ver weg... PittigCotton
Raar, Praque is momenteel zelf supplier! Dichtstbijzijnde is Budapest, 332miles, IdeaalGrain
Wel moet de hele mikmak vanuit Spanje die kant op
Perm supplier Brussel is te dicht bij, Zurich is 367 miles, goed te doenGems
Ik zou Gems doen imho
"Mekker, blaat"
Ik kwam hierop uit:
Tires naar Bordeaux, geen supply, iniedergeval niet in het city overzicht http://www.trukz.com/stats_cities.asp?Local=2
Cotton naar Bordeaux,vanuit Bucharest, afstand 1,569 miles, lekker eind.
Grain naar Prague vanuit, Athens, afstand 1,142 miles.
Grain naar Prague vanuit, Budapest, afstand 332 miles. Mooie afstand.
Grain naar Prague vanuit, Prague?, vaag er moet Grain naar Prague maar de supply is ook daar?
Grain naar Prague vanuit, Rennes, afstand 886 miles.
Grain naar Prague vanuit, Saint Petersburg, afstand 1,109 miles.
Gems naar Paris, vanuit London, 254 miles. Het minimum is toch 300 miles?
Hmm, niet goed gekeken, kan ook vanuit Oslo, Brussel, Zurich. Toch wat vaker op next drukken.
Tires naar Bordeaux, geen supply, iniedergeval niet in het city overzicht http://www.trukz.com/stats_cities.asp?Local=2
Cotton naar Bordeaux,vanuit Bucharest, afstand 1,569 miles, lekker eind.
Grain naar Prague vanuit, Athens, afstand 1,142 miles.
Grain naar Prague vanuit, Budapest, afstand 332 miles. Mooie afstand.
Grain naar Prague vanuit, Prague?, vaag er moet Grain naar Prague maar de supply is ook daar?
Grain naar Prague vanuit, Rennes, afstand 886 miles.
Grain naar Prague vanuit, Saint Petersburg, afstand 1,109 miles.
Gems naar Paris, vanuit London, 254 miles. Het minimum is toch 300 miles?
Hmm, niet goed gekeken, kan ook vanuit Oslo, Brussel, Zurich. Toch wat vaker op next drukken.
[ Voor 6% gewijzigd door Coenen op 17-10-2009 18:27 ]
* Hooglander1 mompelt iets met aarhus en rotterdam en de bijhorende voordelen
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Wat zeggen jullie van het beer contract naar Rome? Kun je mooi rijden vanaf Munchen.. 220 loads, afstand 521 miles dus zo gefixt.
[ Voor 36% gewijzigd door Mini-me op 17-10-2009 19:15 . Reden: Zurich - Parijs was al geopperd.. ]
Zonder contract kun je flink cashen door glas te rijden van Rivne naar Budapest. Liggen dicht bij elkaar en levert 500 bonus op.
Hetzelfde geldt voor Clothing van Rotterdam naar Hamburg. Afstand is 303 mile en bonus is 400.
Hetzelfde geldt voor Clothing van Rotterdam naar Hamburg. Afstand is 303 mile en bonus is 400.
[ Voor 27% gewijzigd door Mini-me op 17-10-2009 19:21 ]
Zo, met 11 FP aangekomen in Porto, vanuit Barcelona.
Geen zin om te tanken, dus m'n truck (met bijna lege tank) maar ingeruild voor een Renault Magnum. Met vólle tank
Daarnaast sneller en zuiniger, dus da's mooi.
Nu vannacht ff uitrusten, en morgen als ik weer op 0 FP sta in één keer door kachelen naar Porto.
Geen zin om te tanken, dus m'n truck (met bijna lege tank) maar ingeruild voor een Renault Magnum. Met vólle tank
Nu vannacht ff uitrusten, en morgen als ik weer op 0 FP sta in één keer door kachelen naar Porto.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Marzman aangezien jouw rating het hoogst is van de groep.
Hoe rij jij nou?
Nooit over 10 legs om geen boetes te krijgen?
Nooit teveel cargo?
Heb jij nog wat tips?
Hoe rij jij nou?
Nooit over 10 legs om geen boetes te krijgen?
Nooit teveel cargo?
Heb jij nog wat tips?
Burp
Hij rijdt ook al een heel stuk langer rond dan de rest van ons, dus vandaar zal hij (o.a.) wel een hogere rating hebben. Geen boetes krijgen scheelt ook enorm voor je rating trouwens.
Ach, tot 11 of 12 FP gaan durf ik al eens te riskeren als ik anders te laat zou zijn bij een aflevering.
En volgens mij gaan we morgen dat contract afronden dus hopelijk hebben we dan een nieuw contract.
En liefst eentje dat vanuit Porto of Barcelona vertrekt.
En volgens mij gaan we morgen dat contract afronden dus hopelijk hebben we dan een nieuw contract.
En liefst eentje dat vanuit Porto of Barcelona vertrekt.
(Klein) contract van Spanje naar Rusland lijkt me ook wel eens leuk
Maar dan wel met een return'er
Lijkt mij minder, veel te lang onderweg voor je geld. Of wordt je per mile betaald? Ik heb de indruk van niet nl.Awsom schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:59:
(Klein) contract van Spanje naar Rusland lijkt me ook wel eens leukMaar dan wel met een return'er
Verwijderd
Zeker weten van niet.EvilWhiteDragon schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:05:
Ik heb de indruk van niet nl.
Ik ben eerst gereden van Hamburg naar Constanta en $656 COD
Van Constanta naar Porto $1158 COD
van Porto naar Barcelona $1615 COD
Van Constanta naar Porto was echt een pesteind, maar van Porto naar Barcelona viel wel mee. Toch meer geld voor het laatste ritje. Terwijl de hoeveelheden gelijk waren.
In ieder geval worden de gasten die op CB kanaal 80 zitten al zenuwachtig van ons
Ah, yeah, one of them posted a link from a forum with ten thousand users or something, so I guess 200 drivers is reasonable. Some are already inactive, sheesh.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2009 23:05 . Reden: Stand corrected ]
Zeker weten van wel!
Hauling 40,000 pounds of General Merchandise from Barcelona to Saint Petersburg will earn your driver $0.52 per mile, a total of $1092.24 for the entire route.
Hauling 40,000 pounds of General Merchandise from Barcelona to Madrid will earn your driver $0.53 per mile, a total of $196.54 for the entire route.
dat ritje van Porto naar Barcelona was een contractrit en leverde daarom meer op.
Hauling 40,000 pounds of General Merchandise from Barcelona to Saint Petersburg will earn your driver $0.52 per mile, a total of $1092.24 for the entire route.
Hauling 40,000 pounds of General Merchandise from Barcelona to Madrid will earn your driver $0.53 per mile, a total of $196.54 for the entire route.
dat ritje van Porto naar Barcelona was een contractrit en leverde daarom meer op.
Choose life
nieuw contract vanaf rotterdam
mischien is het beter als je in porto of barca zit eerst even langs madrid te rijden
daar hebben ze elekctronics en in rotterdam hebben ze electronics nodig
weet niet of dat meer opleverd dan gewoon naar rotterdam rijden
mischien is het beter als je in porto of barca zit eerst even langs madrid te rijden
daar hebben ze elekctronics en in rotterdam hebben ze electronics nodig
weet niet of dat meer opleverd dan gewoon naar rotterdam rijden
Als het veel scheelt wil ik er nog best een bulletin van maken, maar ik weet ook niet of het de moeite is. Misschien dat iemand vanuit Barcelona en iemand vanuit Madrid kan vertellen wat het oplevert per mile (ik kan ook bij mezelf kijken, maar dan moet ik omrekenen omdat ik meer meeneem en dan heb ik nog steeds iemand nodig die in madrid zit)
/▌
Vanuit Madrid naar Rotterdam:Marzman schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 09:54:
Als het veel scheelt wil ik er nog best een bulletin van maken, maar ik weet ook niet of het de moeite is. Misschien dat iemand vanuit Barcelona en iemand vanuit Madrid kan vertellen wat het oplevert per mile (ik kan ook bij mezelf kijken, maar dan moet ik omrekenen omdat ik meer meeneem en dan heb ik nog steeds iemand nodig die in madrid zit)
Cargo Type: Electronics
Cargo Weight: 40,000 lbs (20 tons)
Route Distance: 1,061 Miles
Collect on time: $768.52
Van Porto naar Rotterdam:Boboga schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 09:59:
[...]
Vanuit Madrid naar Rotterdam:
Cargo Type: Electronics
Route Distance: 1,061 Miles
Collect on time: $768.52
Cargo Type: Plastic
Route Distance: 1,159 Miles
Collect on time: $803.89
Dat is met 5% bonus omdat plastic nog preferred cargo is
Thanks. Dat scheelt de helft ongeveer denk ik, ik zal er een bulletin van maken
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 18-10-2009 10:02 ]
/▌
dat kan net is 374 miles en moet minimal 300 zijnvinpower schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 10:03:
maar van Barcalona naar Madrid kan je toch rijden, omdat het te dicht bij elkaar ligt?
apt-get moo
Kan op het moment niet registreren?
Na de submit kom ik weer op de registratiepagina....
Na de submit kom ik weer op de registratiepagina....
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Ben onderweg vanuit Madrid naar Rotterdam met electronics. Nog 850 miles te gaan in m'n oude Volvo. Morgen nog maar wat extra geld lenen om wat beters te kunnen kopen.
Hoeveel krijg je ervoor ?Coenen schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 10:53:
Ben onderweg vanuit Madrid naar Rotterdam met electronics. Nog 850 miles te gaan in m'n oude Volvo. Morgen nog maar wat extra geld lenen om wat beters te kunnen kopen.
edit: Never mind heb het zelf al opgezocht in je statspage op trukz.. $ 769
[ Voor 11% gewijzigd door Marmotje op 18-10-2009 11:31 ]
apt-get moo
Was ik vannochtend in porto denk nou mooi laatste ritje plastic. Was het contract al klaar
Maar ja goed voor d zaak nu vol gas naar Rotterdam
Maar ja goed voor d zaak nu vol gas naar Rotterdam
* Alfisti heeft zich ook aangemeld onder de naam Trabi
en binnen 2 minuten approved zie ik
en binnen 2 minuten approved zie ik
Verwijderd
Ik zit zelf ook nog in die Volvo uit 1989. Ik hoop deze nog even te kunnen blijven rijden, tot er een company discount op nieuwe trucks is en 'm dan in te kunnen ruilen tegen bijvoorbeeld een 2002 DAF XF. Maarja, die kost met discount 28.800 ballen, dus daarvoor moet ik nog even sparen. (Ik geef nu wel wat minder uit aan fuel, omdat ik laatst nieuwe fuel injectors heb aangeschaft. Dat oude brik van mij doet nu toch al gauw 7.20 mpg onder neutrale omstandigheden.)Coenen schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 10:53:
Ik neem aan dat er al druk wordt gezocht naar een volgend contract? Gezien Rotterdam - Aarhus nog geen 500 mijl is, blazen we dat contract er natuurlijk zo doorheen. Met mijn trage truck doe ik waarschijnlijk 3 runs heen en terug in ruim 2 dagen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 11:40 ]
Er word 24 uur per dag naar nieuwe contracten gekeken ( beetje overdreven;) ). Helaas zijn er op dit moment geen goede contracten, dus kijken we morgen wel weer
[ Voor 35% gewijzigd door Phoenix1337 op 18-10-2009 13:22 ]
Verwijderd
Graan naar Rotterdam vervoeren lijkt me wel een aardig contract?
Cargo Type: Grain
Destination: Rotterdam - South Holland - Netherlands
Tons Required: 5,458 (Approx. 273 Loads)
Contract Dates: 10/19/2009 - 10/26/2009
Reward: $13,645.00
Penalty: $81,870.00
Rennes is een supplier en lekker dichtbij.
Cargo Type: Grain
Destination: Rotterdam - South Holland - Netherlands
Tons Required: 5,458 (Approx. 273 Loads)
Contract Dates: 10/19/2009 - 10/26/2009
Reward: $13,645.00
Penalty: $81,870.00
Rennes is een supplier en lekker dichtbij.
Die viel me ook op, maar Aarhuis - Rennes zijn 900 niet contract miles. Dat is wel vrij veel, dus ik denk dat we beter kunnen afwachten of er morgen geen betere opties zijn.
/▌
Inderdaad, er is toch nog genoeg volk onderweg van Porto naar Rotterdam.
Spijtig dat er niets dichterbij was, een nogal lange rit dus ik ben niet zeker of ik er zelfs mijn diesel uit haal.
Spijtig dat er niets dichterbij was, een nogal lange rit dus ik ben niet zeker of ik er zelfs mijn diesel uit haal.
Ik ben onderweg van Barca naar Rotterdam
Als je over Madrid had gereden, heb je nog eerst een mooie rit tussen Barcelona en Madrid met cargo die ook gevraagd wordt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voor je iets vraagt eerst de beginnersgids van Admiral Freebee, aangezien hier veel vragen in beantwoord worden. Deze is hier te vinden.
Lees voor je iets vraagt eerst de beginnersgids van Admiral Freebee, aangezien hier veel vragen in beantwoord worden. Deze is hier te vinden.