Volgensmij wel hoor. Je max truck condition gaat met 15% omhoog, dus als je na het kopen van de tires even repaired dan gaat de max mph van je truck ook omhoog.
Gaat inderdaad omhoog Nu volgende specs.Racemol schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 09:35:
Volgensmij wel hoor. Je max truck condition gaat met 15% omhoog, dus als je na het kopen van de tires even repaired dan gaat de max mph van je truck ook omhoog.
Current Truck Condition: 100.0%
Top Speed: 83 MPH
Miles Per Gallon: 8.11 MPG
Legal Load Limit: 41,000 lbs.
en dat is met:
Air Filter, Fresh Tires, Fuel Filter, Fuel Injector, Aluminum Wheels, GPS Navigation
zat op:
6.50 mpg en max 75 mph zonder alle upgrades...
Nu weer op weg naar Berlijn met een paar palletjes Hout is een leuk stukje tuffen in ieder geval
[ Voor 7% gewijzigd door Marmotje op 26-10-2009 10:08 ]
apt-get moo
Klopt, je moet alleen voor je aan een route begint (zeker bij contractroutes) even controleren of hij nog 40.000 lbs mee kan nemen omdat dit minder wordt als je current truck condition minder wordt. Als het onderweg minder wordt dan 40.000 lbs maakt het niet uit.Megamind schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 08:15:
Heeft iemand trouwens een High Gear Ratio gekocht?
Je kan er 2000lbs minder mee vervoeren maar dat maakt voor die DAF niet uit aangezien hij maar 40.000 mag meenemen en 49,624 kan dragen. Met die gear kan je 5mph extra en 2000 lbs minder dragen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Wel een pokke eind zeg naar volgograd...
Heb nu nog 10 legs te gaan en ik was gisterenochtend al begonnen.....
Heb nu nog 10 legs te gaan en ik was gisterenochtend al begonnen.....
Burp
Heb mij ook maar even aangemeld:
Driver ID: Mrviper
Vond truckgames altijd al vet en nu online met deze communitie moet het helemaal goed komen lijkt me!
Het is nog ff wachten tot ik geaccepteerd ben en koop ik direct een truck om de beginnen met rijden in Europa. Ik hoop jullie tegen te komen ergens op een Autobahn of Superstrada!
Driver ID: Mrviper
Vond truckgames altijd al vet en nu online met deze communitie moet het helemaal goed komen lijkt me!
Het is nog ff wachten tot ik geaccepteerd ben en koop ik direct een truck om de beginnen met rijden in Europa. Ik hoop jullie tegen te komen ergens op een Autobahn of Superstrada!
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Hmm, een extra fuel-tank kopen, en deze vervolgens vergeten vol te gooien is best wel een fail volgens mij 
Nouja, lekker op de terugweg naar Berlijn met een lading hout

Nouja, lekker op de terugweg naar Berlijn met een lading hout
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Ik heb een vraagje over de company payouts/paychecks. Wat ik zo snel kan opmaken uit het geheel kan de CEO een loon uitbetalen. Ik vraag me alleen af hoe dit zit. Zie ook de vragen hieronder.
.
- Loon uitkeren kan maar hoeft niet?
[anwoord] Loon=0-10% van wat het bedrijf krijgt via de collection.
[vraag]Het loon is dan 0-10% van 30 dagen collection? - Loon uitkeren kan alleen aan alle members? (dus ook de niet actieve personen
? )
- Maken andere "bedrijven" gebruik van het loon gebeuren, of is iedereen vrijwilliger?

[ Voor 18% gewijzigd door roodhoedje op 26-10-2009 11:19 ]
Ik heb nog geen bedrijven gezien die een loon geven. Meestal gebeurd het tegendeel en betalen de senior members juist een hogere collection rate. Waarom vraag je jezelf dit af?
/▌
wat er nu gebeurt is dat je een deel van je inkomste inlevert aan WETroodhoedje schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:01:
Ik heb een vraagje over de company payouts/paychecks. Wat ik zo snel kan opmaken uit het geheel kan de CEO een loon uitbetalen. Ik vraag me alleen af hoe dit zit. Zie ook de vragen hieronder.
- Loon uitkeren kan maar hoeft niet?
- Loon uitkeren kan alleen aan alle members? (dus ook de niet actieve personen
? )
- Maken andere "bedrijven" gebruik van het loon gebeuren, of is iedereen vrijwilliger?
het geld wat WET daarmee verdiend steken ze in korting op tanken, korting op trucks en nog extra korting op tanken
denk dat voorlopig nog niemand loon krijgt, en lijkt me ook beter dat ze voorlopig nog meer korting geven op brandstof of de afdracht lager zetten zodat de active leden meer overhouden (mocht WET straks met een geld overschot zitten
Omdat zij(trukz.com) het positioneren als loon. Zoals het nu in het spel zit is het meer een toelage. Dus ik ik heb het idee dat ik niet helemaal begrijp wat de bedoeling isMarzman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:18:
Ik heb nog geen bedrijven gezien die een loon geven. Meestal gebeurd het tegendeel en betalen de senior members juist een hogere collection rate. Waarom vraag je jezelf dit af?
Precies, dus op deze manier is het niet handig om loon te hanteren als bedrijf. Wat mij raar lijkt als je die optie in het spel opneemt en dan op deze manier implementeert. Ik zou eerder verwachten dat loon uitgekeerd moet worden met een minimum van bv 1% en een max van 10%. Het nadeel is dan dat niet actieve leden ook loon krijgen. Dus zou het bedrijf de mogelijkheid moeten hebben om iemand te ontslaan (bestaat wellicht al).creon schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:19:
[...]
wat er nu gebeurt is dat je een deel van je inkomste inlevert aan WET
het geld wat WET daarmee verdiend steken ze in korting op tanken, korting op trucks en nog extra korting op tanken
denk dat voorlopig nog niemand loon krijgt, en lijkt me ook beter dat ze voorlopig nog meer korting geven op brandstof of de afdracht lager zetten zodat de active leden meer overhouden (mocht WET straks met een geld overschot zitten)
Maar misschien werkt het wel zo in de VS, ik neem aan dat in Nederland de chauffeur wel een vast loon heeft met eventueel een bonus.
Je zou mensen ook een loon kunnen geven (percentage van de opbrengsten). Contractmanagers moeten bijvoorbeeld hun wekker zetten en hr-managers kunnen tijd kwijt zijn aan het recruiten van nieuwe mensen. Bij ons zijn het echter vrijwilligers wat je ook gewoon kan zien op de overzichtspagina.
/▌
Anoniem: 295814
We krijgen idd al een hoop benefits, denk dat je behoorlijk wat members moet hebben wil je een loon rechtvaardigen, en je loon zal dan ook af moeten hangen van je routes, van je inleg zeg maar. Dat regelen is ook geen pretje denk ik
Het loon voor de drivers/members zit vooral in het feit dat je contracten kan rijden. Het zou onlogisch zijn iedereen een loon te geven (dan kan je net zo goed de collection rate verlagen of de vergoedingen verhogen). Het is een optie om mensen te kunnen belonen die naast het rijden van routes bijvoorbeeld veel tijd steken in het regelen van contracten. We maken geen gebruik van deze optie.
/▌
Inderdaad zal het regelen geen pretje zijn. Maar loon zou naar functie ingedeeld kunnen worden en hiervoor kan dan een fixed bedrag staan.
Alleen zal dat ervoor zorgen dat de drempel voor het speler hoger zal worden. Dus vandaar dat ik mij afvroeg wat je met de wage kan als CEO met als onderliggende vraag of wage wel nut heeft.
Ik denk dat ik teveel verwacht van het spel . Zal het maar ruimte voor verbetering noemen
, gaat weer verder met de route naar Berlijn.
Alleen zal dat ervoor zorgen dat de drempel voor het speler hoger zal worden. Dus vandaar dat ik mij afvroeg wat je met de wage kan als CEO met als onderliggende vraag of wage wel nut heeft.
Ik denk dat ik teveel verwacht van het spel . Zal het maar ruimte voor verbetering noemen
Truck discount is iig nuttig.
Ik ben bijna toe aan een 3k truck (nog 2 contractritjes zodat ik ook wat fuel items kan kopen).
Met het geld dat ik uitspaar op de 30k truck kan ik nieuwe banden kopen.
Ik ben bijna toe aan een 3k truck (nog 2 contractritjes zodat ik ook wat fuel items kan kopen).
Met het geld dat ik uitspaar op de 30k truck kan ik nieuwe banden kopen.
Ik vind het ook vreemd, eigenlijk is het helemaal geen toevoeging, omdat je als bedrijf zijnde al de bijdrage/ (percentage van inkomsten) afdraagt aan het bedrijf, en als je deze verlaagt komt het op hetzelfde neer als dat je een "loon" krijgt.
Wel een leuke route dit, genoeg kilometers en lekkere inkomsten. Nog 1200 miles (ongeveer) voordat ik in Berlijn ben, maar zit nu wel aan 11FP...
Ach, heb nog 34 uur om er te komen, dus dat gaat wel lukken lijkt mij zo. Heb nog wel de Volvo vrachtwagen overigens. Straks maar eens overstappen op een andere vrachtwagen. Incl. wat ik nu binnen krijg en de waarde van de huidige vrachtwagen kan ik wel voor de volgende gaan. (heb straks 11k centjes zonder de verkoop)
Zou mooi zijn als het lukt er meteen wat upgrades bij te kopen, dus ben wel benieuwd. Gaat dan in elk geval een stukje sneller en dan is het ook sneller/ makkelijker meer centjes verdienen.
Moet ik die truc trouwens ook in de "hometown" kopen voor die korting?
Wel een leuke route dit, genoeg kilometers en lekkere inkomsten. Nog 1200 miles (ongeveer) voordat ik in Berlijn ben, maar zit nu wel aan 11FP...
Ach, heb nog 34 uur om er te komen, dus dat gaat wel lukken lijkt mij zo. Heb nog wel de Volvo vrachtwagen overigens. Straks maar eens overstappen op een andere vrachtwagen. Incl. wat ik nu binnen krijg en de waarde van de huidige vrachtwagen kan ik wel voor de volgende gaan. (heb straks 11k centjes zonder de verkoop)
Zou mooi zijn als het lukt er meteen wat upgrades bij te kopen, dus ben wel benieuwd. Gaat dan in elk geval een stukje sneller en dan is het ook sneller/ makkelijker meer centjes verdienen.
[ Voor 3% gewijzigd door jbdeiman op 26-10-2009 12:11 ]
Ik ben zojuist begonnen aan dit spel en heb net een request gestuurd naar Western European Trucking.
Zo op het eerste gezicht lijkt dit een leuk spel in ieder geval, met genoeg te doen om je bezig te houden.
Zo op het eerste gezicht lijkt dit een leuk spel in ieder geval, met genoeg te doen om je bezig te houden.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Welkom Beaves 
Nee je mag die truck overal kopen zolang je niet in een route zit.jbdeiman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:49:
/▌
Ik ben ook net begonnen en ben ook al onderweg naar Volvograd.
Je bedoelt dat ik pas (bijvoorbeeld) na aflevering in Berlijn het wel gewoon in Berlijn mag kopen? Dus niet onderweg, maar wanneer ik in een plaats ben?Marzman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:21:
Welkom Beaves
[...]
Nee je mag die truck overal kopen zolang je niet in een route zit.
je kan een truck pas verkopen en een nieuwe truck kopen nadat je de lading gelost hebt en voordat je een nieuwe lading hebt aangepikt.jbdeiman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:43:
[...]
Je bedoelt dat ik pas (bijvoorbeeld) na aflevering in Berlijn het wel gewoon in Berlijn mag kopen? Dus niet onderweg, maar wanneer ik in een plaats ben?
De nadat je een route beëindigd hebt en voordat je een nieuwe route gestart bent (in gelijk welke stad, in jouw geval bvb Berlijn)
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
waar selecteren jullie die trucks nou op? Verbruik en snelheid o.a. maar vwb snelheid zit ik met mijn 11K truck al bijna altijd op max (inclusief de 5MPH add-on). Dus puur brandstof optimalisatie verder? En wat rijdt zo'n DAF van boven een ton dan per gallon (dat weet alleen Marzman hier denk ik?).
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Anoniem: 295814
na aflevering en voor het aankoppelen van een nieuwe vracht is technisch niet in route
spuit 11
spuit 11
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 295814 op 26-10-2009 12:56 ]
9+ MPG.franssie schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:53:En wat rijdt zo'n DAF van boven een ton dan per gallon (dat weet alleen Marzman hier denk ik?).
Zie ook de pagina's ervoor.
Dat is dan weer exclusief de upgrades
Dan zou 't 9 x 1.05 x 1.08 x 1.1 = 11.23 MPG zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door SH4D3H op 26-10-2009 13:00 . Reden: URL vergeten :P ]
Je hebt idd verschillende dingen waarop je je truck kan selecteren waaronder:
- Snelheid
- Verbruik
- Laadvermogen
Uiteindelijk is het natuurlijk een berekening van verschillende factoren, maar als jij met de kosten van de wagen meegerekend (is de extra investering van enkele 1000 dollars het waard als je een wagen hebt met dezelfde eigenschappen, maar die 2mile/ h sneller kan) bepaald hoeveel de kosten/ mile/ gallon zijn, dan weet je wel wat een gunstige wagen is.
Uiteindelijk is het natuurlijk de bedoeling dat je zsm zoveel mogelijk lading op een zo goedkoop mogelijke manier van a naar b brengt. Daar draait het om in de "vervoerssector".
Natuurlijk reken je hier ook de grootte van de tank e.d. mee. Je hoeft bij een zuinige wagen met grote tank namelijk minder vaak te tanken en als je dat altijd bij de thuisbasis doet, tank je het goedkoopst en maak je onderweg de minste kosten.
- Snelheid
- Verbruik
- Laadvermogen
Uiteindelijk is het natuurlijk een berekening van verschillende factoren, maar als jij met de kosten van de wagen meegerekend (is de extra investering van enkele 1000 dollars het waard als je een wagen hebt met dezelfde eigenschappen, maar die 2mile/ h sneller kan) bepaald hoeveel de kosten/ mile/ gallon zijn, dan weet je wel wat een gunstige wagen is.
Uiteindelijk is het natuurlijk de bedoeling dat je zsm zoveel mogelijk lading op een zo goedkoop mogelijke manier van a naar b brengt. Daar draait het om in de "vervoerssector".
Natuurlijk reken je hier ook de grootte van de tank e.d. mee. Je hoeft bij een zuinige wagen met grote tank namelijk minder vaak te tanken en als je dat altijd bij de thuisbasis doet, tank je het goedkoopst en maak je onderweg de minste kosten.
[ Voor 15% gewijzigd door jbdeiman op 26-10-2009 13:12 ]
Klopt, dus uiteindelijk is die 2010 XF ook helemaal geen verstandige keuze, tenzij je er heel lang mee blijft rijden.
Er zijn mensen (ook Game admins) die zeggen dat de ene truck meer RMF's heeft dan de andere maar ik betwijfel dat. Volgens mij zitten er gewoon vaste RMF punten op de routes die vaak veranderen waar bepaalde trucks (ook milage speelt mee) op stuk gaan.
Er zijn mensen (ook Game admins) die zeggen dat de ene truck meer RMF's heeft dan de andere maar ik betwijfel dat. Volgens mij zitten er gewoon vaste RMF punten op de routes die vaak veranderen waar bepaalde trucks (ook milage speelt mee) op stuk gaan.
/▌
Doelen zij er niet gewoon op dat sommige trucks een hoger aantal km's op hun teller hebben staan?
Want hoger aantal km == hogere kans op RMF toch?
Misschien dat de admins dat wel bedoelen ja. Zo staat het ook in de stickies (dat millage invloed heeft).Het zijn vooral users die denken dat het per merk en model uitmaakt.Simon Verhoeven schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:43:
Doelen zij er niet gewoon op dat sommige trucks een hoger aantal km's op hun teller hebben staan?
/▌
Even een tip: Ga geen lange ritten maken met een negatief pocket saldo....je kunt dan geen 2 FP kopen, door eigen stommiteit achter gekomen

Die 2FP per dag zijn dan ook een bonus, al moet ik eerlijk bekennen dat ik ze altijd wel 'koop'.
Daarnaast raad ik je zowieso af om met minder dan 500 de weg op te gaan, 1 RMF en je bent de sjaak.
Daarnaast raad ik je zowieso af om met minder dan 500 de weg op te gaan, 1 RMF en je bent de sjaak.
... MMORPG Addict.
CRiMiNaL schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:47:
Die 2FP per dag zijn dan ook een bonus, al moet ik eerlijk bekennen dat ik ze altijd wel 'koop'.

[ Voor 5% gewijzigd door freak-ish op 26-10-2009 16:53 ]
Is er dan nog een reden, afgezien van die QuickRest ?CRiMiNaL schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:47:
Ik rij namelijk zo vaak compleet in de min, en kan daar tot nu toe geen enkel ander negatieve invloed op ontdekken.
Het zelfde trouwens met die leningen.
Heb er op 1tje 100$ geleend, en open laten staan, de rente is ondertussen aardig opgelopen,
Maar das ook het enige nadelige eraan
* heuveltje wacht nog steeds tot er een arie de beuker mijn ramen gaat inslaan wegens niet afbetaalde leningen :0
[ Voor 8% gewijzigd door heuveltje op 26-10-2009 16:55 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
@heuveltje
Ik neem aan (lijkt mij iig logisch) dat je op gegeven moment wel terug moet gaan betalen. Maar ik vermoed dat dat maximum niet op aantal dagen gaat, maar op een bedrag ofzo? (iemand die dat kan bevestigen)
Overigens als je al veel schuld hebt kan je ook minder lenen.
Ik neem aan (lijkt mij iig logisch) dat je op gegeven moment wel terug moet gaan betalen. Maar ik vermoed dat dat maximum niet op aantal dagen gaat, maar op een bedrag ofzo? (iemand die dat kan bevestigen)
Je kan max 3 leningen hebben. Ik zou het wel terugbetalen. Die 100 dollar is peanuts en 1% rente per week is meer dan het lijkt
/▌
Is het een idee om de mensen die nu naar Berlijn rijden even te laten wachten (vlak voor Berlijn) zodat iedereen die nog onderweg is naar Russia nog even Timber? kan inladen? Anders moeten er dadeljik mensen terugrijden tegen een lage prijs... (pokke-end)
Ik ben lekker onderweg met 21 ton Lumber, nog 570 Miles To Go voor ik in Berlin ben. Pfff, het is een behoorlijk eind rijden.
Mja, ik wou vanavond nog even de laatste 4 legs naar berlijn doen, om morgen weer met 10 FP verder te kunnen. Als ik moet wachten kost me dat morgen 4 FPfreak-ish schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:49:
Is het een idee om de mensen die nu naar Berlijn rijden even te laten wachten (vlak voor Berlijn) zodat iedereen die nog onderweg is naar Russia nog even Timber? kan inladen? Anders moeten er dadeljik mensen terugrijden tegen een lage prijs... (pokke-end)

met z'n allen wachten lijkt me ook niet echt helemaal de bedoeling van het spel - aan de andere kant is het natuurlijk wel leuk de regels te buigen 
Ik probeer idd als een contract zowat vol zit zo lang mogelijk te wachten met het rijden van mijn laatste legs maar dat laat ik dan weer niet ten koste gaan van mijn eigen FP - daar zijn die 26 seconden gameplay me te kostbaar voor
Ik probeer idd als een contract zowat vol zit zo lang mogelijk te wachten met het rijden van mijn laatste legs maar dat laat ik dan weer niet ten koste gaan van mijn eigen FP - daar zijn die 26 seconden gameplay me te kostbaar voor
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik sta een leg voor Berlijn. Ik wil daar best blijven staan tot ik ga slapen
/▌
Zou gewoon naar Belijn rijden, dan kun je nog de trip naar Russia makenEvilWhiteDragon schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:20:
[...]
Mja, ik wou vanavond nog even de laatste 4 legs naar berlijn doen, om morgen weer met 10 FP verder te kunnen. Als ik moet wachten kost me dat morgen 4 FP
Zou gewoon naar Belijn rijden, dan kun je nog de trip naar Russia makenMarzman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:28:
Ik sta een leg voor Berlijn. Ik wil daar best blijven staan tot ik ga slapen
Idem als vorige post.....het duurt nog wel effe imo...met een snelle truck ben je wel in Russia voordat Berlijn klaar is..
Voor mij is Russia 36 legs ala 64 gemiddeld......
Nee, je moet het niet ten koste late gaan van je FP.
/▌
Ik moet nog zo'n 15/16 uur wachten voor ik in Berlijn ben (naja, wachten... rijden) ik zal dan even kijken hoe en wat, maar volgens mij haal ik Volograd niet nog een keer.
Ik denk het weljbdeiman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:46:
Ik moet nog zo'n 15/16 uur wachten voor ik in Berlijn ben (naja, wachten... rijden) ik zal dan even kijken hoe en wat, maar volgens mij haal ik Volograd niet nog een keer.
/▌
R U Sure? Ik rijd nog in mijn volvo he. (straks hopelijk niet meer trouwens..:) )
Balen dat de site het op mijn werk niet wil doen, waarschijnlijk vanwege internet explorer '40 - '45.
Kan dus maar 12 legs per dag doen.
Als je gewoon je legs rijdt wel. Er zijn 60 mensen onderweg naar Volgo en de rest die onderweg naar Berlijn is doet er nog minimaal 30 uur over om daar aan te komen.
/was @jbdeiman
/was @jbdeiman
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 26-10-2009 20:30 ]
/▌
Silence, wat zijn je uren dan?
Gewoon voor je naar je werk vertrekt tot 10 FP gaan, als je thuiskomt meteen je FP besteden.
Voor je gaat slapen terug tot 10FP gaan.
Je zal er wel een paar verliezen maar iig minder.
Gewoon voor je naar je werk vertrekt tot 10 FP gaan, als je thuiskomt meteen je FP besteden.
silencedead: Firefox Portable iets voor je? Kun je gewoon firefox draaien zonder iets te installeren of adminrechten nodig te hebben.
Good luck
Good luck
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Erm 100 dollar is peanuts, thats the pointMarzman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:03:
Je kan max 3 leningen hebben. Ik zou het wel terugbetalen. Die 100 dollar is peanuts en 1% rente per week is meer dan het lijkt
1% rente is is nog niet eens peanuts
Ik heb hem juist open staan omdat ik me afvraag wanneer er nou es iemand om zijn 100$ gaat zeuren.
Maar begin zwaar te vermoeden dat je gewoon altijd 3 leningen op kunt hebben staan zonder enige intentie ze ooit af te lossen :0
Dat bedrag weet ik dus nietjbdeiman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:00:
@heuveltje
Maar het is iig niet zo dat je minder kunt lenen als je blut bent
Toen ik me truck gekocht had, had ik al 2 leningen van 1K.
Toen kon ik ook noch gewoon 1k lenen voor die derde.
Nu ik ruim 5K op de bank heb kan ik nog steeds maar 3 keer 1k lenen
Trouwens ooit iemand enige logica in die benzine prijzen gevonden ?
Ik wacht nou meestal tot ik ze ergens voor rond de $2.15 vind, maar zou wel handig zijn als je wist of er ergens nog een $1.94 aankwam
[ Voor 42% gewijzigd door heuveltje op 26-10-2009 21:06 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Na zo'n 2 weken als rond te hebben gereden heb ik toch ook maar gesolliciteerd bij WET. Onder de naam Jaapio. Ik sta nu nog met 12 FP in Minsk waar ik morgen met een lading Iron Ore naar Volgograd vertrek. Vanaf daar kan ik met de contractroutes mee rijden.
Aan alles komt een eind.
Heb dit topic een beetje doorgelezen en nu ook een driver aangemaakt, heb me ook aangemeld bij WET. Ben nu onderweg naar kiev als eerste run
Zo ik ben aangekomen in Volgograd en maar direct een nieuwe truck gekocht de Peterbilt 379. Eens kijken of het nu allemaal wat spannender gaat worden
Ik heb net de Scania R125 gekocht, incl tires, LMV en extra fuel tank
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Zie dat lumber vrijwel klaar is al. Ik heb eigenlijk weinig trek helemaal naar Volgograd te karren en dan terug met een lading zooi die niets opleverd.
Je kan pas meer lenen als je DR hoger dan 10 is.
Als iedereen zo denkt dan gaat het niet goed komen met het contract...Megamind schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:42:
Zie dat lumber vrijwel klaar is al. Ik heb eigenlijk weinig trek helemaal naar Volgograd te karren en dan terug met een lading zooi die niets opleverd.
Ik ben daarnet vertrokken naar Volgograd en het lumber contract zal inderdaad waarschijnlijk weg zijn tegen de tijd dat ik aankom.Megamind schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:42:
Waarschijnlijk is het interessant om voor de terugweg Tires naar Frankfurt te brengen.
... No further comment.
Als je net vertrokken bent naar Volgo dan kom je daar toch vandaag niet aan?
/▌
Ik ben gisteren vertrokken naar Volvograd met een lading appliances. Wist niet dat het zoveel zou opleveren
. Tis mijn eerste contract maar als ik dit had geweten had ik het veel eerder gedaan. IS echt veelg eld wat je ervoor verdiend. Is het altijd zo veel (nu is het ook veel omdat de afstand groot is).
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
De kans dat ik vandaag nog aankom is vrij klein (ik sta nu te rusten met 10 FG en 1512 miles te gaan)Marzman schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:32:
Als je net vertrokken bent naar Volgo dan kom je daar toch vandaag niet aan?
Zijn jullie al aan het kijken voor een nieuw contract om de lus te onderhouden?
Handig om weten zodat ik niet te snel vertrek met een lading vanuit Volgograd.
... No further comment.
Als je contracten rijd, betaald het altijd veel beter!Oxigeon schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:34:
Ik ben gisteren vertrokken naar Volvograd met een lading appliances. Wist niet dat het zoveel zou opleveren. Tis mijn eerste contract maar als ik dit had geweten had ik het veel eerder gedaan. IS echt veelg eld wat je ervoor verdiend. Is het altijd zo veel (nu is het ook veel omdat de afstand groot is).
Ben net vertrokken uit volgo, duurt wel effe voordat ik in Berlin ben. Ik wacht wel effe daar voor dat ik de lading aflever.
Ja er wordt wel gekeken of het een beetje aansluit op Volgo. Als het goed is dan is de grootste kliek morgen onderweg naar of in Volgo.moser schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:36:
[...]
De kans dat ik vandaag nog aankom is vrij klein (ik sta nu te rusten met 10 FG en 1512 miles te gaan)
Zijn jullie al aan het kijken voor een nieuw contract om de lus te onderhouden?
Handig om weten zodat ik niet te snel vertrek met een lading vanuit Volgograd.
/▌
Lumber contract is afgelopen, staat er al een nieuwe in de planning?
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
We zijn aan het puzzelen/rekenen en creatief zijn... Er wordt aan gewerkt dus
"Mekker, blaat"
Ik ben pas twee of drie legs onderweg naar Volgograd en moet eerst weer wat FP kwijt, dus neem je tijd
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Mmm, behalve de max load (minder = - ) en speed (meer = +) en odometer (minder = +)is de DAF 1998 gelijk aan de Peterbild (13 - 15 K trucks). door de korting die we nu krijgen, dank aan WET, is de DAF nu ook binnen handbereik. Volgens mij maakt het weinig uit maar persoonlijk ga ik liever voor de DAF...of adviseren julllie toch de Peterbild?
Ik kan nu ook een nieuwe kopen, heb zo'n $20.000,- te besteden. Ik zie door de bomen het bos niet meer met al die trucks. Ze lijken allemaal op elkaar, dus volgens mij doe je niet snel een miskoop of zit ik er nu langs?
Kortom, wat is nu de beste truck om te kopen met wat voor extra items?
Kortom, wat is nu de beste truck om te kopen met wat voor extra items?
Ik rij zelf met de (13K) 1998 Peterbilt 379 en bevalt prima.. Naar ik heb begrepen gaan de meeste na deze truck voor één van de 30K trucks. Met 20K zou ik dus nog even doorsparen.
Klein sidenote, ik rij nog met een 5k truck.
Extra items:
BANDEN! met stip op 1.
Alu velgen,
fuel besparende items.
extra fueltank (pas als je lange ritten maakt),
BANDEN! met stip op 1.
Alu velgen,
fuel besparende items.
extra fueltank (pas als je lange ritten maakt),
Als er niet meteen een nieuwe route komt, is het mogelijk de Berlin HQ naar frankfurt te verplaatsen?
Zodat je gewoon op en af moet rijden nu dat Lumber klaar is?
Zodat je gewoon op en af moet rijden nu dat Lumber klaar is?
Je kan ook een 20k truck kopen en die van 30 overslaan natuurlijk. Het is best een groot verschil met je huidige truck.The Realone schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:26:
Klein sidenote, ik rij nog met een 5k truck.
/▌
Anoniem: 28168
Ik heb zojuist een account aangemaakt en geapplied, mag ik een invite? 
-edit-
Al gebeurd, appliances zijn onderweg
-edit-
Al gebeurd, appliances zijn onderweg
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 27-10-2009 13:18 ]
Heb maar gekozen voor de Kenworth W900 met fuel items en tires, morgen ofzo komen er nog aluminum wheels bij en dan kan ik er weer ff tegenaan.
Ik heb de Petterbild 379 gekozen (13k) omdat de meesten die hebben. Heb daarbij nieuwe banden en ook meteen een fuel filter (besparing: 8%) gekocht. Hopelijk kom ik snel in Volgograd, en kan ik daar ook weer wat handige items kopen.
Ik heb nu die CB Radio en radar detector gekocht en rijdt sinds gisteren standaard te hard, maar heb nog geen boete gezien
Stats van trucks in vergelijkbare prijsklasse schelen eigenlijk amper.
Tis dan ook niet echt 1 geweldige truck en 20 miskopen zijn ofzo.
Dus kies welke je kan betalen en mooie specs heeft, of doe als mij en kies welke de leukste foto heeft.
* heuveltje moet rijden in een truck met minstens 2meter neus en veel chrome pijpen
Tis dan ook niet echt 1 geweldige truck en 20 miskopen zijn ofzo.
Dus kies welke je kan betalen en mooie specs heeft, of doe als mij en kies welke de leukste foto heeft.
* heuveltje moet rijden in een truck met minstens 2meter neus en veel chrome pijpen
wat zou het nut van zo'n radar detector zijn
kun je dan altijd te hard en begind dat ding te piepen als je een leg rustig moet doen
of maak je gewoon minder kans om gepakt te worden
kortom, is het de aanschaf waard ?
kun je dan altijd te hard en begind dat ding te piepen als je een leg rustig moet doen
Volgensmij staat er precies bij wat het doet.creon schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:23:
wat zou het nut van zo'n radar detector zijn
"Reduced chances of speeding tickets -30%. Tickets +10% more expensive."
Ofwel, je hebt 30% minder kans dat je een speeding ticket krijgt, maar als je hem krijgt is hij 10% duurder dan normaal.
Ik hou mij altijd aan de max snelheid (+5mph) en gebruik dus ook dat ding niet
Ik zou zeggen zoek/bereken/probeer het lekker zelf uitcreon schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:28:
maar stel dat je met zo'n ding altijd max truck speed rijd, zou het dan die 800 waard zijn?
Spelletje is al zo eenvoudig, als je alles laat voorlepelen heb je al helemaal geen uitdaging.........
Das dan weer wel een intresant idee, zou een hogere snelheidsovertreding ook een grotere kans op pakken hebben ? Als ik te hard rij dan is dat juist volle kracht vooruit, want ik ging er van uit dat pakkans per keer berekend werd.Racemol schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:26:
[...]
Ik hou mij altijd aan de max snelheid (+5mph) en gebruik dus ook dat ding niet
Overigens zijn die geldboetes peanuts, het feit dat je rating naar benedenhaalt is minder
Na een paar weekjes wat omgepield te hebben toch maar eens aangemeld bij WET. Centjes verdienen gaat volgens mij heel wat sneller met die contracten
[ Voor 3% gewijzigd door Mad Marty op 27-10-2009 16:51 ]
Rail Away!
Nou ik sta ff over 6'en op en ben nog voor half 7 de deur uit en ga dan nog niet ff achter me pc zitten. MAar wat Nobby zegt is misschien wel een oplossing, firefox portable. morgen ff proberenSimon Verhoeven schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:42:
Silence, wat zijn je uren dan?
Site werkt trouwens ook goed op mobiele apparaten. Afgezien van de GPS kan ik met Opera Mini op m'n W995 alles perfect doen. Ideaal voor tijdens die saaie hoorcollege's.
zo ik sta voor de 2e maal in Volgorad - nu eens kijken of ik ee n leuke weg terug kan vinden maar ik ben bang dat het geen lucratieve rit gaat worden.
Als je 10 FP hebt is het misschien slim in Volgo te blijven Franssie.
/▌
Heb net een nieuwe truck gekocht =) de Volvo VN660.
Nu even naar volgorad karren om paar upgrades te betalen =)
Nu even naar volgorad karren om paar upgrades te betalen =)
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik sta nu op 8 maar denk ik dat idd even wacht, kost me dan maar een paar FP maar ik zie dat er 100 drivers underway zijn op 99 loads idd dus dan offer ik maar even een paar FP op in de hoop dat het uitkan. Gaat plotseling sneller dan ik dacht, mooi!
Als jullie morgen maar niet opeens allemaal aankomen in Volgograd. Ik zou nog graag een load oppikken in frankfurt en daar ben ik morgen pas 
Anders mag ik weer voor een hongerloontje richting volgo

Anders mag ik weer voor een hongerloontje richting volgo
[ Voor 18% gewijzigd door Hooglander1 op 27-10-2009 22:09 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
ey
ik heb ook een acountje gemaakt
ING: Kammy
ik heb ook een acountje gemaakt
ING: Kammy
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Vacature WET is op zoek naar contractmanagers. De catch is dat de contracten door de wintertijd om 5.55 onze tijd sluiten en we dus mensen zoeken die rond dit tijdstip (soms/regelmatig) online kunnen zijn. Het zoeken naar contracten gebeurd door meerdere mensen maar het bieden op dit tijdstip is een probleem. Wat biedt WET? Veel blijheid en dank van de leden die de door jou geregelde contracten kunnen rijden en gehaktballen die je zelf op moet halen in Kiev. Reacties kunnen via DM |
/▌
sjonge sjonge krijg ik een ticket 
reden:Driving beyond allowed HOS at a fatigue level of 11.
125,- en mijn rating omlaag
reden:Driving beyond allowed HOS at a fatigue level of 11.
125,- en mijn rating omlaag
De fine is niet zo'n probleem, maar die verlaging van je dr is erg vervelend.
Graag verdergaan in Phoenix1337 in "Trukz - A Trucking Simulation Game - Deel 2"
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voor je iets vraagt eerst de beginnersgids van Admiral Freebee, aangezien hier veel vragen in beantwoord worden. Deze is hier te vinden.
Lees voor je iets vraagt eerst de beginnersgids van Admiral Freebee, aangezien hier veel vragen in beantwoord worden. Deze is hier te vinden.