Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50
Theske schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:16:
*Ook gepost in 'Het Nokia N79 Topic*

Ik heb ook problemen met mijn Nokia N79.

[knip]
Heb je het nu over de N79 of de N97, je kunt natuurlijk twee letters omgedraaid hebben, maar aangezien je aangeeft dat je het ook in het N79 topic geplaatst hebt, vind ik het nogal verwarrend.
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:14:
vraagje van een 5800 bezitters aan mensen die v2 firmware hebben.
aangezien hij ook voor onze mobiel komt hopelijk.

hebben ze iets aan de knoppen in landscape gedaan, er is NIETS zo iritant op deze mobiel dan dat als je hem schuin houd je dan een nog even breed scherm heb en hij alleen maar minder hoog is....
Ik heb geen idee over welk probleem je het hebt. Bedoel je dat bij het switchen van landscape naar portrait het landscape beeld nog even blijft staan en dus de helft buiten beeld valt? Dat heb ik soms wel, maar die halve seconde die dat duurt kan niet niet als enorm irritant omschrijven.

[ Voor 47% gewijzigd door TheFes op 05-11-2009 08:55 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

The_Fes schreef op donderdag 05 november 2009 @ 08:53:
[...]

Heb je het nu over de N79 of de N97, je kunt natuurlijk twee letters omgedraaid hebben, maar aangezien je aangeeft dat je het ook in het N79 topic geplaatst hebt, vind ik het nogal verwarrend.

[...]

Ik heb geen idee over welk probleem je het hebt. Bedoel je dat bij het switchen van landscape naar portrait het landscape beeld nog even blijft staan en dus de helft buiten beeld valt? Dat heb ik soms wel, maar die halve seconde die dat duurt kan niet niet als enorm irritant omschrijven.
Volgens mij is niet alleen zijn telefoon van de kaart :+

Oktober vorig jaar dus N79.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:03:
[...]

Hier heb ik ook wel eens last van en ik heb nog geen firmware update gedaan, dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Verder heb ik nokia gebeld en die vertelden mij dat de update voor productcode 0587245 niet lang meer op zich laat wachten; 't zou er over 2 tot 3 weken moeten zijn... Dus. :9 _/-\o_
Zal dus wel 3 weken zijn.. pff echt belachelijk. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

als je het scherm schuin houd, dan draaien de knoppen ook, dit is werkelijk de meest onpraktische manier om in portrait te werken, want het scherm word minimaal breder. dus ik vroeg me af of dat wat beter was geregeld in v2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op donderdag 05 november 2009 @ 10:00:
[...]

Zal dus wel 3 weken zijn.. pff echt belachelijk. :/
Data is geen ramp ik heb de nieuwe firmware en echt blij wordt ik er niet van alleen kinetic scrolling is leuk en verder weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 13:08:
[...]

als je het scherm schuin houd, dan draaien de knoppen ook, dit is werkelijk de meest onpraktische manier om in portrait te werken, want het scherm word minimaal breder. dus ik vroeg me af of dat wat beter was geregeld in v2.
Oh.. dat bedoel je. Ik moet zeggen dat ik daar werkelijk waar nog nooit iemand over heb zien klagen, maar ik snap wat je bedoelt. Maar hoe wil je het dan zien? Dat te tekst op de knoppen 90 graden gedraaid wordt zodat het erg lastig te lezen is? Of dat de knoppen naar onderen verplaatst worden zodat je heel veel ruimte in de hoogte verliest( per saldo ongeveer net zo veel als nu in de breedte?

Op zich is het natuurlijk een overblijfsel uit de niet touchscreen versies van Symbian. Bij die toestellen zaten er hardware knoppen die corresponderen met de tekst, en de tekst moest dus bij de hardware button blijven staan. Er zijn wellicht ook wel betere oplossingen te verzinnen, maar dat hebben ze blijkbaar niet gedaan. Ik heb alleen geen pasklaar antwoord hoe het beter kan, en ik heb er eigenlijk ook niet veel last van. Ze hadden het misschien zoals bij de browser kunnen doen, dat ze verborgen zijn totdat je op het scherm duwt.

In ieder geval heb ik hier verder van niemand iets over gehoord, dus verwacht niet dat hier in v20 iets aan het veranderd is. Ik heb zelf nog niet kunnen updaten, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 00:26:
Goedenavond,

Had ook even een vraag:
Ik kan met mijn toestel geen internet verbinding meer maken
Als ik browser opstart geeft ie gelijk al aan: Verbinding niet beschikbaar.. 2e melding: Web: Kan bewerking niet uitvoeren.
Ik kan bij browser instellingen: Algemeen ook niet meer openen, en bij instelling-connectiviteit-bestemming ook niet meer openen..

Heb mijn toestel al hard reset gegeven, software opnieuw erop gezet. simkaart heeft al een netwerk reset gehad (via hi).. kan ook geen instellingen meer opvragen via mijn operator.

Heb vorige week wel mijn NLe productcode gewijzigd naar euro1. voor fw V20,kan het daar te maken mee hebben?

Hoop dat iemand mij verder kan helpen

Daan
iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook een zeur :p maar toen ik laatst google maps had en het scherm draaide om america op 1 scherm te krijgen viel het me gewoon op en dacht ik: dat moet een stuk beter kunnen. als je een .jar draait krijg je standaard een vrij dun balkje, maar omdat het scherm dan ook minder hoog is heb je daar eigenlijk helemaal geen last van. het zou wel mooi zijn als dat door het hele systeem werd verwerkt.

-edit: de iphone doet het ook zo: klik

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk eens bij je connections dat er niet per ongelijk een wapverbinding als prioriteit openstaat in plaats van een internet verbinding. Bij werkt het met wap.kpn niet en met internet-kpn wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
De FM-radio app is nu ook beschikbaar voor de N900.

Heeft iemand een idee wanneer Navit/Wayfinder of een ander navigatie applicatie beschikbaar komt voor Maemo 5?

[ Voor 11% gewijzigd door lauw8 op 05-11-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
lauw8 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:19:
De FM-radio app is nu ook beschikbaar voor de N900.

Heeft iemand een idee wanneer Navit/Wayfinder of een ander navigatie applicatie beschikbaar komt voor Maemo 5?
Hoort dit niet hier:
Nokia N900 RX-51 Smartphone Internet tablet
?

Ik kan je er in ieder geval geen zinnig antwoord op geven...

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Iemand al de nieuwe Live Messenger voor s60v5 geprobeerd die nu in de Ovi Store is te downloaden?

Bij mij blijft deze hangen in contacten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:40
Schrijver schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:59:
Iemand al de nieuwe Live Messenger voor s60v5 geprobeerd die nu in de Ovi Store is te downloaden?

Bij mij blijft deze hangen in contacten downloaden.
Hier hetzelfde, gebeurt vrij weinig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net opera browser 10 erop gezet maar dat is geen succes. Hij loopt telkens vast en de snelheid is ook niet denderend. Ik heb de 4.2 mini en deze werkt prima en is snel. Zijn er meer mensen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:49:
Ik heb net opera browser 10 erop gezet maar dat is geen succes. Hij loopt telkens vast en de snelheid is ook niet denderend. Ik heb de 4.2 mini en deze werkt prima en is snel. Zijn er meer mensen met dit probleem ?
Ik vind em in gebruik en de qua laadtijd prima, alleen de weergave van sites ben ik nog niet van onder de indruk. Zoomt niet genoeg in, waardoor je wel erg dicht op je schermpje moet kijken. Doet Mini 5 beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theske
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05-2017
GKW schreef op donderdag 05 november 2009 @ 08:57:
[...]

Volgens mij is niet alleen zijn telefoon van de kaart :+

Oktober vorig jaar dus N79.
Klopt het is inderdaad de N79. In mijn desperate pogingen een oplossing te vinden zag ik even de N97 voor de N79. Vandaag langs geweest bij een aantal telefoonwinkels, ze hadden het allemaal over hardware fout, opsturen naar de fabriek etc.

Toch bedankt voor jullie reacties, ik zal jullie verder niet meer storen met mijn N79 ;-)

Proud member of the Cosmic Cows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De MSN doet het bij mij wel gewoon. Je moet wel heuulll lang wachten bij het installeren, maar daarna doet ie het wel.

Gewoon de MSN die ik ken van mijn N95. Je ziet avatars van iedereen, je kan bestandjes en voiceclips sturen etc. Wel heel goed dus wat ik ff net heb gezien.

Ik denk wel dat het programma zwaarder is dan NimBuzz. Maar daar krijg je ook wat voor terug. Goeie zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 23:20
Hier werkt msn ook gewoon , en heb niet lang hoeven wachten ofzo , installeren en lopen.

Heb nu ook de Nu.nl widget erop staan ziet er beter uit dan die Metro widget. Alleen heb ik nog steeds problemen met ovi store. Ik kan iets downloaden en dan krijg ik weer de foutmelding en kan ik niks meer doen. Na verloop van tijd is het weer goed en kan ik weer wat downloaden en dan gaat het weer mis....

Nou ja niks aan te doen , hopelijk gaan ze dit nog verbeteren bij nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Dancis schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:18:
Hier werkt msn ook gewoon , en heb niet lang hoeven wachten ofzo , installeren en lopen.

Heb nu ook de Nu.nl widget erop staan ziet er beter uit dan die Metro widget. Alleen heb ik nog steeds problemen met ovi store. Ik kan iets downloaden en dan krijg ik weer de foutmelding en kan ik niks meer doen. Na verloop van tijd is het weer goed en kan ik weer wat downloaden en dan gaat het weer mis....

Nou ja niks aan te doen , hopelijk gaan ze dit nog verbeteren bij nokia
Ik vind de widget op het homescreen ook mooier uitzien dan die van Metro, maar ik vind het van Metro beter uitgewerkt dat je het nieuws supersnel in de app zelf kunt lezen. Bij Nu.nl wordt je gewoon naar het bijbehorende artikel doorgelinkt. Ook zijn er geen categorieën in de Nu.nl app wat het niet echt overzichtelijk maakt.
Nou kan ik zelf niet programmeren, maar zou het mogelijk zijn om op een makkelijke manier de widget van bijvoorbeeld Metro zo aan te passen dat hij nieuwscontent van een andere site haalt, zoals Nu.nl of Tweakers.net nieuwsheadlines (misschien een idee voor Tweakers.net)? Zo ja, hoe zou ik dat kunnen doen?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 01:13
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:49:
klopt hiero het zelfde,loop ook vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Aan de mensen die problemen hebben met opera mobile 10 http://www.nokiamobiletal...mobile-optimum-nokia-n97/ alstu

verder ben ik nieuw hier heb net mijn n97 gehaald met een probleem krijg hem niet aangesloten met ovi suite.. na usb kabel in te steken kies ik gwn voor pc suite maar dan krijg ik een melding dat ik geen pc suite heb gekozen heel raar is dit een bekend probleem? ik draai dus nog op fw v12 er is nog geen v20 beschikbaar voor mn prod code

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragunova
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-08-2023

dragunova

Samozaridnyia Vintovka D.

Jos_M schreef op woensdag 04 november 2009 @ 23:30:
Weet iemand al of en hoe het mogelijk is om FW 2.0 te hacken?
Wat bedoelje hier eigenlijk precies mee?
Ik zie de vraag wel vaker voorbij komen en zie ook dat mensen bezig zijn om de firmware te "hacken" (om die term maar te blijven gebruiken en de generatiekloof te negeren).

Wat is er het nut van om de firmware van je telefoon zodanig te modificeren? Symbian is onder een (weet even niet welke) open licentie uitgebracht, dus voor zover ik weet mag je doen met de code wat je wilt. (behalve dan bepaald commercieel gebruik en van dat soort dingen)
Heck er is zelfs ook nog een sdk uitgebracht en er zijn zat applicaties om je gadget te laten doen wat je wilt.

Kan iemand me dat uitleggen?

Edit: Of bedoelt joe het unbranden van de telefoon?

[ Voor 3% gewijzigd door dragunova op 06-11-2009 08:11 ]

does the pope shit in the woods? is a bear catholic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:01:
Aan de mensen die problemen hebben met opera mobile 10 http://www.nokiamobiletal...mobile-optimum-nokia-n97/ alstu

verder ben ik nieuw hier heb net mijn n97 gehaald met een probleem krijg hem niet aangesloten met ovi suite.. na usb kabel in te steken kies ik gwn voor pc suite maar dan krijg ik een melding dat ik geen pc suite heb gekozen heel raar is dit een bekend probleem? ik draai dus nog op fw v12 er is nog geen v20 beschikbaar voor mn prod code
Lijkt idd iets te helpen, maar niet zo heel veel. Als ik met 40 free ram geheugen de app start, kom ik terecht op zon 20 vrije ram. Zonder die tweak zat ie ong 5 mb lager gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:43:
[...]

Lijkt idd iets te helpen, maar niet zo heel veel. Als ik met 40 free ram geheugen de app start, kom ik terecht op zon 20 vrije ram. Zonder die tweak zat ie ong 5 mb lager gok ik
Ik probeer deze site te openen ( opera:config) maar deze site lukt niet hij geeft error.Meer mensen die dit probleem hebben? Als ik opera 10 open zakt mijn ram geheugen van 51 naar maar liefst 19 Ram geheugen terug. Dit is wel heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
waar haal ik die nu.nl widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

dragunova schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:02:
[...]

Wat bedoelje hier eigenlijk precies mee?
Ik zie de vraag wel vaker voorbij komen en zie ook dat mensen bezig zijn om de firmware te "hacken" (om die term maar te blijven gebruiken en de generatiekloof te negeren).

Wat is er het nut van om de firmware van je telefoon zodanig te modificeren? Symbian is onder een (weet even niet welke) open licentie uitgebracht, dus voor zover ik weet mag je doen met de code wat je wilt. (behalve dan bepaald commercieel gebruik en van dat soort dingen)
Heck er is zelfs ook nog een sdk uitgebracht en er zijn zat applicaties om je gadget te laten doen wat je wilt.

Kan iemand me dat uitleggen?

Edit: Of bedoelt joe het unbranden van de telefoon?
Je zit op een verkeerd spoor. "Hacken" betekent dat het systeem gehackt wordt zodat je overal bij kan en alle software zonder signen erop kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

In de Ovi Store zoeken op "nu".

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragunova

dragunova

GKW schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 08:17:
[...]

Je zit op een verkeerd spoor. "Hacken" betekent dat het systeem gehackt wordt zodat je overal bij kan en alle software zonder signen erop kan zetten.
(off topic) Hacken betekent van oudsher programmeren. Hence mijn opmerking dat de generatiekloof genegeerd dient te worden. (Ik begrijp jou wel, hoop dat je mij ook begrijpt) (/off topic)
Feit blijft echter dat als je die beveiliging uitzet, alle applicaties die je wilt installeren gewoon in het geheugen te dumpen zijn. Dus ik wil graag nog een goeie uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
dragunova schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 09:46:
[...]

(off topic) Hacken betekent van oudsher programmeren. Hence mijn opmerking dat de generatiekloof genegeerd dient te worden. (Ik begrijp jou wel, hoop dat je mij ook begrijpt) (/off topic)
Feit blijft echter dat als je die beveiliging uitzet, alle applicaties die je wilt installeren gewoon in het geheugen te dumpen zijn. Dus ik wil graag nog een goeie uitleg.
Welke beveiliging bedoel je dan precies, want het is door middel van instellingen op de telefoon zelf niet te voorkomen dat je een applicatie niet mag installeren. Sommige applicaties moeten gewoon gesigned worden. En dan kun je of een certificaat verkrijgen op een chinese site zoals opda, of je telefoon hacken zodat signen niet meer nodig is.

[ Voor 0% gewijzigd door TheFes op 06-11-2009 12:39 . Reden: ontzettend stomme typo, jammer genoeg is de reactie al gequote ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragunova

dragunova

The_Fes schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 11:24:
[...]

Welke beveiliging bedoel je dan precies, want het is door middel van instellingen op de telefoon zelf niet te voorkomen dat je een applicatie niet mag installeren. Sommige applicaties moeten gewoon gesigned worden. En dan kun je of een certificaat verkreigen op een chinese site zoals opda, of je telefoon hacken zodat signen niet meer nodig is.
Ik doel op de certificaatcontrole. Die kun je gewoon uit zetten.
Heb echt nog nooit meegemaakt dat ik een applicatie niet kon installeren.

Edit: Welke applicaties bedoel jij dan?
Ik ben oprecht geinteresserd, want zijn dat speciale dingen?

[ Voor 7% gewijzigd door dragunova op 06-11-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
dragunova schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 12:23:
[...]

Ik doel op de certificaatcontrole. Die kun je gewoon uit zetten.
Heb echt nog nooit meegemaakt dat ik een applicatie niet kon installeren.

Edit: Welke applicaties bedoel jij dan?
Ik ben oprecht geinteresserd, want zijn dat speciale dingen?
Ik dacht eerst hetzelfde als jij, ik had die instelling namelijk ook zien staan. Maar dat werkt toch echt niet in alle gevallen. Probeer maar eens Free iSMS te installeren, die moet echt eerst gesigned worden voordat hij werkt. En zo zijn er nog veel meer applicaties die je eerst moet signen. Helaas is het dus niet zo simpel als het lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorp2111
  • Laatst online: 01-04-2024
Nog steeds het probleem dat mijn Vista PC m'n N97 niet herkent in PC Suite modus, hij ziet hem zelfs helemaal niet en ik hoor vage USB geluidjes. In Mediaoverdracht, Massopslag en die andere werkt hij allemaal wel. Eerst herkende hij hem ook niet als een N97 maar als een MTP apparaat, nu ziet hij hem dan weer wel als Nokia N97 maar nog niet in de goede modus dus.. Iemand enig idee?

oja. Mobiel opnieuw opstarten helpt niet

[ Voor 5% gewijzigd door Scorp2111 op 06-11-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
@scopr2111
probeer de drivers eens opnieuw te installeren...desnoods ovi suite opnieuw installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Hebben meerdere mensen met Vodafone er last van dat ze geen internetverbinding krijgen? Het is bij mij heel raar want sommige sites kan hij wel openen en anderen dan weer niet (iets met server fout staat er dan). Het ligt iig niet aan de sites. Via Wifi lijkt het wel te werken.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 16:35:
Hebben meerdere mensen met Vodafone er last van dat ze geen internetverbinding krijgen? Het is bij mij heel raar want sommige sites kan hij wel openen en anderen dan weer niet (iets met server fout staat er dan). Het ligt iig niet aan de sites. Via Wifi lijkt het wel te werken.
Dat heb ik ook al heel de dag :S!
Zegt die soms bij paginas: SERVER BUSY :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
mafiatounes schreef op donderdag 05 november 2009 @ 22:01:
mn prod code
Op de 1 of andere manier heb ik geen enkel probleem met opera 10, draait als een zonnetje, laadt 2x zo snel als de 5.0 en werkt gewoon heel goed. Webbased nu.nl is perfect bijvoorbeeld! erg tevreden. Zou dus ook aal interactie met een ander draaiend programma kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Crusher77 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 17:39:
[...]

Hier hetzelfde, gebeurt vrij weinig |:(
heb jij toevallig ook Vodafone internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds de update naar 20.0.019 heb ik regelmatig, dat wanneer ik gebeld word ik opneem door slepen voor beantwoorden te gebruiken. De telefoon wel gewoon opneemt, maar daarna niet naar het schermpje gaat om het gesprek te beëindigen. Ik kan dan zelf ook het gesprek niet beëindigen, en als de ander de verbinding verbreekt dan blijft mijn telefoon nog steeds op het schermpje slepen voor beantwoorden staan. De enige manier om dat scherm weg te krijgen is de telefoon uitzetten.

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:42:
sinds de update naar 20.0.019 heb ik regelmatig, dat wanneer ik gebeld word ik opneem door slepen voor beantwoorden te gebruiken. De telefoon wel gewoon opneemt, maar daarna niet naar het schermpje gaat om het gesprek te beëindigen. Ik kan dan zelf ook het gesprek niet beëindigen, en als de ander de verbinding verbreekt dan blijft mijn telefoon nog steeds op het schermpje slepen voor beantwoorden staan. De enige manier om dat scherm weg te krijgen is de telefoon uitzetten.

Meer mensen met dit probleem?
Ja. Af en toe gehad, al draai ik nog v12.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:19:
[...]

Dat heb ik ook al heel de dag :S!
Zegt die soms bij paginas: SERVER BUSY :S
Heb hetzelfde probleem als ik Worldmate open kan ik ook niet updaten via vodafone blijft zoeken naar server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even gezocht maar kan het volgende zo snel niet vinden.
Als ik met mijn vinger ophet scherm bezig ben krijg je die trilling,hoe zet ik dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drbyte2009
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:22:
Heb even gezocht maar kan het volgende zo snel niet vinden.
Als ik met mijn vinger ophet scherm bezig ben krijg je die trilling,hoe zet ik dit uit?
Ga naar profielen -> Selecteer het profiel wat je wilt bewerken -> Opties -> Aanpassen -> Trillen aanraakscherm op uit.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drbyte2009 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:28:
[...]

Ga naar profielen -> Selecteer het profiel wat je wilt bewerken -> Opties -> Aanpassen -> Trillen aanraakscherm op uit.... ;)
Dank je voor de snelle reactie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die Live Tv willen is hier nog een leuk programma.
Heb het gedownload en werkt prima op mijn N97.
Heel veel zenders waaronder paar nederlandse.
Dit is de link.
Even code invoeren en het werkt.
http://www.imserba.com/forum/showthread.php?t=135695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar heel weinig interessants! Nederlandse zenders zijn als volgt:
- NOS journaal
- NOS politiek
- Graafschap tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 19:26:
Maar heel weinig interessants! Nederlandse zenders zijn als volgt:
- NOS journaal
- NOS politiek
- Graafschap tv
en vergeet de grootste familie van Nederland niet :)

Ik vind het wel aardig ... Blijf vooral zulke linkjes posten :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook sinds kort ineens geen internet meer via Vodafone,het rare is,ik kan wel mailen en hyves werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:24:
Hier ook sinds kort ineens geen internet meer via Vodafone,het rare is,ik kan wel mailen en hyves werkt ook.
Hier ook. Wifi werkt wel, ligt dus aan Vodafone :) Zal wel goed komen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PinokkioTV schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:42:
[...]

Hier ook. Wifi werkt wel, ligt dus aan Vodafone :) Zal wel goed komen ...
Bij mij werkt het weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Ik kwam op het Opera Mobile blog een paar dagen geleden dit artikel tegen.

The Truth About Opera Mobile 10 Memory Usage

Misschien dat jullie als N97 gebruikers er iets aan hebben.
Zelf heb ik totaal geen problemen met m'n i8910HD omdat die veel meer geheugen heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0 0B
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:12

N0 0B

cxb1=N#

Ik heb een probleem.. Ik heb mijn N97 geupdate naar V20. dit ging allemaal goed. Daarna heb ik gezegd zet backup terug. En tijdens dit proces is er iets vastgelopen denk ik. OVI zegt nog steeds restoring to nokia n97. maar deze staat nu al meer dan een half uur op hetzelfde punt. tevens geeft mijn n97 licht met als achtergrond het OVI welkom scherm waarbij ik akkoord kan gaan met de voorwaarden enzo. maar als ik op OK tik gebeurt er niks. Wat kan ik nu doen, ik ben bang om iets af te sluiten of stekker eruit te trekken.

edit:
Ok OVI suite was gewoon vastgelopen :x. Afgesloten en telefoon losgemaakt. Telefoon startte opnieuw op en alles lijkt in orde. alleen widgets en theme standaard, voor de rest is alles behouden

[ Voor 16% gewijzigd door N0 0B op 07-11-2009 14:27 ]

Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey peeps
Heeft iemand enig idee hoe ik de niet mobile versie van youtube kan bekijken,want de youtube filmpjes zijn echt crap op men n97.
Heeft niet met men inernet te maken want op me htc toestellen is de kwaliteit perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 23:20
Ik las op een ander forum dat de camera slider probleem en het slechte GPS ontvangst nu opgelost kan worden met het vervangen van de plastic achterkant.

Hier het verhaal http://www.allaboutsymbian.com/news/item/10588_Getting_the_Service_Centre_low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opera 10 opnieuw geinstaleerd plus de oude versie 4,2 er af gegooid.
Maar het blijft klote sites openen zeer traag en dan is het afgelopen als ik aan het scrollen ben loopt telefoon vast.Ik kan zelfs opera niet afsluiten alleen door middel van de telefoon aan en uit te zetten. Dit is toch wel een zooitje zeg.Samsung draait er prima mee en de duurste telefoon van nokia is weer noppes.Hoop dat ze daar snel iets aan gaan doen. Ps zonder opera 10 heb ik 51 ram en als ik opera 10 opstart heb ik er 20 over.Dan zou je toch zeggen dat hij het moet doen.Of zou in dit geval een schone installatie wonderen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Net m'n N97 terug gekregen van reparatie van het scherm. Scherm werkt prima, helaas doet het lock/unlock knopje het nu niet meer :S
Erg jammer, nu weer opsturen en een boel gezeur. Het knopje blokkeerd gewoon, geen beweging in te krijgen.

De firmware echter, is versie 20.0.019.C01.01 ... deze staat niet bij de bekende firmware versies die allemaal met 12 beginnen. Of zit ik verkeerd te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bernardo schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 18:25:
Net m'n N97 terug gekregen van reparatie van het scherm. Scherm werkt prima, helaas doet het lock/unlock knopje het nu niet meer :S
Erg jammer, nu weer opsturen en een boel gezeur. Het knopje blokkeerd gewoon, geen beweging in te krijgen.

De firmware echter, is versie 20.0.019.C01.01 ... deze staat niet bij de bekende firmware versies die allemaal met 12 beginnen. Of zit ik verkeerd te kijken?
Nee dat klopt wel... ik moet v20 er nog bijzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 14:49:
Hey peeps
Heeft iemand enig idee hoe ik de niet mobile versie van youtube kan bekijken,want de youtube filmpjes zijn echt crap op men n97.
Heeft niet met men inernet te maken want op me htc toestellen is de kwaliteit perfect.
druk onder aan de pagina op desktopverzie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien wanneer de nieuwe update beschikbaar komt voor de productcode 0587246?
zit er ook al zo lang op te wachten, ik weet dat het wat langer zou duren omdat hier 1 jaar gratis navigatie bij zat.

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 11:02:
weet iemand misschien wanneer de nieuwe update beschikbaar komt voor de productcode 0587246?
zit er ook al zo lang op te wachten, ik weet dat het wat langer zou duren omdat hier 1 jaar gratis navigatie bij zat.

thanx
Voor productcode 0587245 duurt het volgens iemand van nokia nu nog ongeveer twee weken. Als jouw toestel operatorbranded is kan het volgens nokia sinds de eerste release van de software nog maximaal 8 weken duren... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand op dit forum zei tegen mij dat hij perfecte kwaliteit had met youtube op zijn n97.
Is dit nou ook echt mogelijk?
Zoals op de htc telefoons?
Het wil me maar niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ik krijg geen trema op de e, hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor productcode 0587245 duurt het volgens iemand van nokia nu nog ongeveer twee weken. Als jouw toestel operatorbranded is kan het volgens nokia sinds de eerste release van de software nog maximaal 8 weken duren... :'(
[/quote]

balen maar dan hou ik me nu maar weer voor dat hij er voor mij eind november zal zijn........... pfffffff
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
partyondude schreef op zondag 08 november 2009 @ 14:58:
Ik krijg geen trema op de e, hoe moet dat?
Symknopje ingedrukt houden en dan op de e blijven drukken tot je het gewenste leesteken erboven hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, kan ik mijn notities na een Firmware upgrade recoveren ?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
kaydecop schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:14:
[...]

Symknopje ingedrukt houden en dan op de e blijven drukken tot je het gewenste leesteken erboven hebt...
Krijg alleen maar 3'en te zien of een normale e :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
partyondude schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:35:
[...]

Krijg alleen maar 3'en te zien of een normale e :?
als je ze tegelijk indrukt ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnieuwkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 21:49
Zijn er meer mensen die na het updaten naar v2.0 geen Mail for Exchange meer kunnen installeren? Het lukt me niet vanuit de Ovi store en ook niet via de Ovi suite.

Sorry, gevonden (na lang zoeken) op http://europe.nokia.com/g...ompatibility-and-download

[ Voor 31% gewijzigd door dnieuwkamp op 08-11-2009 21:54 ]

Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
kaydecop schreef op zondag 08 november 2009 @ 21:43:
[...]

als je ze tegelijk indrukt ook??
Sorry, ik zit niet op te letten man, drukte dat blauwe knopje ernaast in en dan gebeurt er idd niks 8)7

Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij is opgvallen in het gebruik van de GPS is dat Nokia maps hem bij voorkeur instelt op zoeken via de Mail en Java. Hij vindt bij mij dan geen fix en maar een paar satellieten. Wanneer ik bij de positiebepalingsserver hem instel op mobiel internet en dan reboot is er binnen 5-10 sec een fix met een stuk of 5-7 satellieten.
Ik ben er nog niet over uit of ik dit nu elke keer moet doen, en of dat sinds de nieuwe Nokia maps versie is, dus misschien to be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet mogelijk he om fatsoenlijke youtube kwaliteit te krijgen op de n97?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 11:21:
Het is niet mogelijk he om fatsoenlijke youtube kwaliteit te krijgen op de n97?
Bij werkt youtube perfect. Als ik naar de applicatie en vervolgens een filmpje opzoek moet ik alleen onder de thumbnail van dit filmpje het "afspelen met standaardspeler" Als ik darna op de thumbnail klik speelt die hem af in je realplayer en dat gaat gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er eigenlijk al mensen geweest die hun GPS Antenne hebben laten vervangen bij een NSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik heb vandaag mn n97 binnengebracht ze gingen kijken naar de lens en gps en ineens een fw update naar v20 doen want ik zat vast op v12(die met reboots en traag is ja) moet hem binnen 2 uurtjes halen zal laten weten wat ze gedaan hebben en of de gps beter werkt

ik snap niet wrm ze zon baggere gps module gebruiken kunnen jullie geloven dat ik met mn samsung i8910 binnen de 5sec in mn auto een fix heb met ovi maps 3.03 zonder agps!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed. ik kom net terug van een NSP en heb daar wat aan mijn GPS laten doen en gelijk de backcover laten vervangen i.v.m. krassen op de lens. Ik kon er op wachten, prima service dus! :D Ze hebben nu een verhoginkje in de behuizing gemaakt waardoor je de lenscover als het ware niet meer over de lens kan drukken zodat er geen krassen meer ontstaan, in plaats daarvan leunt deze dan op dat verhoginkje, prima oplossing lijkt mij. Ik heb voor zover ik kan zien ook geen irritante witte waas meer van de flitser.

Update; nog even een plaatje erbij :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LitfGEa6XQ18cNw2FiqLtOfZ/full.jpg

De GPS is ook FLINK verbeterd! Het werkt echt weer zoals ik ook van mijn oude toestel (N82) gewend was. Het loopt niet tot nauwelijks meer achter en ik heb continue vol bereik eigenlijk. Zo af en toe lijkt er nog een hele kleine vertraging in te zitten maar die verwijt ik eigenlijk aan Sygic gezien mijn N82 daar ook nog wel last van heeft, er valt nu in iedergeval prima mee te navigeren :)

/me BastiaanN is blij! :*)

[ Voor 10% gewijzigd door BastiaanN op 09-11-2009 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
is die witte waas nu opgelost met fw 20? of is er een andere oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erp833
  • Laatst online: 27-08 01:13
hallo BastiaanN,

bij welke NSP ben je geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 20:57
BastiaanN schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:41:
Goed. ik kom net terug van een NSP en heb daar wat aan mijn GPS laten doen en gelijk de backcover laten vervangen i.v.m. krassen op de lens. Ik kon er op wachten, prima service dus! :D Ze hebben nu een verhoginkje in de behuizing gemaakt waardoor je de lenscover als het ware niet meer over de lens kan drukken zodat er geen krassen meer ontstaan, in plaats daarvan leunt deze dan op dat verhoginkje, prima oplossing lijkt mij. Ik heb voor zover ik kan zien ook geen irritante witte waas meer van de flitser.

De GPS is ook FLINK verbeterd! Het werkt echt weer zoals ik ook van mijn oude toestel (N82) gewend was. Het loopt niet tot nauwelijks meer achter en ik heb continue vol bereik eigenlijk. Zo af en toe lijkt er nog een hele kleine vertraging in te zitten maar die verwijt ik eigenlijk aan Sygic gezien mijn N82 daar ook nog wel last van heeft, er valt nu in iedergeval prima mee te navigeren :)

Dus de nieuwe covers zijn bij de NSP`s binnen. Dan zal ik er binnenkort ook maar eens even langs gaan.
Ik had in september mailtje naar Nokia gestuurd maar wacht nog steeds op antwoord van het hoofdkantoor over die lenscover. Maar denk dat ik gewoon naar NSP ga en het laat vervangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erp833 schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:56:
hallo BastiaanN,

bij welke NSP ben je geweest?
Teunis in Rijssen :)

Voor de zwarte CV van nederland (0587245) is overigens versie 20 nu ook beschikbaar, ben op dit moment aan het updaten :)

[ Voor 71% gewijzigd door BastiaanN op 09-11-2009 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
Ik ben ook benieuwd naar welke NSP je bent geweest... Hier in Hardenberg hebben ze er wel één maar die stuurt het altijd op... Ik wil het wel gelijk hebben gefixt... ;)
Dus mensen die omgeving Zwolle wonen weten die een goed adres?

Ben erg tevreden over mijn toestel alleen het GPS gebeuren is een drama en zoals ik dit nu lees kan het hiermee dus worden verholpen _/-\o_

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Nokia heeft een omruil aktie gestart i.v.m. mogelijk defekte opladers.

Als je een lader van het volgende type hebt, vul dan het formulier in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Hey de mijne is ook geupdate naar v20 echt lekker!! gps en camera zijn ook gemaakt nu is het toestel pas wat het had moeten zijn bij aanschaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Van de week ook maar eens naar het NSP ... Iemand al met succes bij Ricom Repair (Schiedam) geweest voor deze hardwarefix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-09 20:27
Iemand ook het probleem met de melding "Er wordt een andere bewerking uitgevoerd"als je een back up wilt maken? Hij geeft aan dat er een andere bewerking bezig is maar ik kan niet bedenken welke dat dan is.
Ik heb die nieuwste ovi suite, bij de vorige versie kreeg ik deze melding nooit en ging de back up altijd goed.

Edit; een enkele keer wilt hij wel starten maar krijg ik de melding "interne fout".

[ Voor 12% gewijzigd door etienne100 op 09-11-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net op laten sturen, ben heb dus 14 werkdagen kwijt. Maar goed als het maar gefixed wordt.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
BastiaanN schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:41:
Goed. ik kom net terug van een NSP en heb daar wat aan mijn GPS laten doen en gelijk de backcover laten vervangen i.v.m. krassen op de lens.

De GPS is ook FLINK verbeterd!

Super zeg! heb van beide veel last. welk nsp had je gebruikt? Heb al een gebeld hier in rdam maar die komen niet verder dan opsturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuwsgierig wat ze hebben vervangen. is dat alleen lenscover en de gps-antenne, of hebben ze een nieuw middlecover geplaatst incl. lenscover en voor de gps een aangepaste antenne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

liffey schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:41:
[...]

Super zeg! heb van beide veel last. welk nsp had je gebruikt? Heb al een gebeld hier in rdam maar die komen niet verder dan opsturen....
Staat een paar berichten terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:36:
Ik ben nieuwsgierig wat ze hebben vervangen. is dat alleen lenscover en de gps-antenne, of hebben ze een nieuw middlecover geplaatst incl. lenscover en voor de gps een aangepaste antenne?
Die cover waarop het lensglaasje vastzit en ze hebben het toestel helemaal losgehaald en een of andere sticker ergens omheen geplakt geloof ik, dit zou voor de GPS Ontvangst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

GKW schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:40:
[...]

Staat een paar berichten terug....
Ik zie het niet hoor dat het een paar berichten terug staat. Ik zou het namelijk ook graag willen weten en wat ze eigenlijk precies hebben gedaan om het GPS probleem op te lossen. Bij mijn NSP zeggen ze namelijk dat ze de telefoon moeten opsturen, omdat ze de hele antenne gaan vervangen enzo.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amiet01 schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:51:
[...]

Ik zie het niet hoor dat het een paar berichten terug staat. Ik zou het namelijk ook graag willen weten en wat ze eigenlijk precies hebben gedaan om het GPS probleem op te lossen. Bij mijn NSP zeggen ze namelijk dat ze de telefoon moeten opsturen, omdat ze de hele antenne gaan vervangen enzo.
De antenne is gewoon dat zwarte (of witte) stickertje wat je ziet zitten links naast de camera wanneer je de batterycover er afhaalt...

Dit ding dus: http://www.allaboutsymbian.com/news/images/n97gpsant.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door BastiaanN op 09-11-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

En bij mijn NSP zeggen ze gewoonweg dat ze het moeten opsturen omdat de antenne op de printplaat zit. Het gaat hierbij om de Vodafone Venestraat in Den Haag.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amiet01 schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:59:
En bij mijn NSP zeggen ze gewoonweg dat ze het moeten opsturen omdat de antenne op de printplaat zit. Het gaat hierbij om de Vodafone Venestraat in Den Haag.
Bij mij zit overigens de originele antenne er nog gewoon op hoor. Laat maar, die zit ook op de cover die vervangen is, dus die is blijkbaar ook nieuw 8)7 En ze hebben ergens een schuimpje/stickertje ofzo afgehaald (aan de binnenkant van de telefoon) en daar een nieuw, groter schuimpje/stickertje opgeplakt voor zover ik kon zien.

[ Voor 9% gewijzigd door BastiaanN op 09-11-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:47
Mm, nog even wachten op V20 voor mijn witte Nederlandse N97, en daarna maar eens wat NSP in Limburg afbellen waar ze de N97 nog op de dag zelf kunnen repareren. Anders maar wat verder rijden, als de lenscover en GPS gefixed worden, ben ik weer heel tevreden met me N97 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Amiet01 schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:59:
Probeer de Phoneshop op de Korte Poten eens of anders Ricom Repairs in Schiedam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Rijssen is niet te ver weg, dus daar zou ik ook langs kunnen gaan ^^ Kan zelfs rechtstreeks, dus als het nodig is, kan ik dat altijd nog doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xmasjos schreef op maandag 09 november 2009 @ 20:24:
Rijssen is niet te ver weg, dus daar zou ik ook langs kunnen gaan ^^ Kan zelfs rechtstreeks, dus als het nodig is, kan ik dat altijd nog doen :p
Mocht je dat doen. Bel dan even om telefonisch een afspraak te maken en om even te verifiëren of ze de onderdelen op voorraad hebben, voorkomt mogelijk een teleurstelling anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer bij KREUZE in beek.Ik heb net een email gedaan om te vragen of ze die covers hebben.Tis net over de grens in maasmechelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand iets gehoord of 2.0 al gehackt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etienne100 schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:07:
Iemand ook het probleem met de melding "Er wordt een andere bewerking uitgevoerd"als je een back up wilt maken? Hij geeft aan dat er een andere bewerking bezig is maar ik kan niet bedenken welke dat dan is.
Ik heb die nieuwste ovi suite, bij de vorige versie kreeg ik deze melding nooit en ging de back up altijd goed.

Edit; een enkele keer wilt hij wel starten maar krijg ik de melding "interne fout".
Volgens mij is hij dan bezig je fotos en muziek te syncroniseren en daar moet je dan op wachten.Of je moet bij opties het syncroniseren uitzetten als je ovi start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer de harde reset te doen maar er gebeurd niks.. wat doe ik fout?
ik druk left shift, space, backspace en aan uit. heb ze tegelijk en achter elkaar geprobeerd maar hij schakelt
enkel uit, daarna start je hem en alles doet t weer..

wat gaat er mis? thanks allready
Pagina: 1 ... 9 ... 64 Laatste