Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitchi3 schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:33:
Ik heb met mijn Blackberry 9000 een foto gemaakt en per mms naar me N97 gestuurd. De foto maat is 800x600... Als ik hem ontvang en opsla, op mijn N97, is hij nog maar 360x270... Heb dezelfde foto ook gestuurd naar mijn oude vertrouwde 6300 en daar komt hij gewoon binnen als 800x600...
Waarom komt ie als 360x270 binnen op me N97??? :?
Rara hoe kan dit! 8)7
Berichten/opties/instellingen/multimediabericht/grootte afbeelding.
Staat standaard op klein ingesteld, misschien als je deze instelling wijzigt da thet wel als 800x600 ontvangen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend de firmware van mijn N97 geflashed naar V2. Ik heb dit gedaan door de product code van versie van 0587691 naar 0570817 over te zetten. Firmware upgrade is daarna goed gegaan. Toestel werkt ok, maar ik kan alleen niet meer bellen. Erg lastig. Toestel heeft geen ontvangst meer, ook niet met andere sim kaarten. Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:48:
[...]

Berichten/opties/instellingen/multimediabericht/grootte afbeelding.
Staat standaard op klein ingesteld, misschien als je deze instelling wijzigt da thet wel als 800x600 ontvangen wordt?
Nee die stond bij mij al op groot en dat is alleen de te versturen afbeelding, niet voor te ontvangen...
Ik vind het maar allemaal vaag, heb mijn N97 maar even in de kast geleg, ga weer verder met me vertrouwde blackberry...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

Ik heb op mijn N97 de email ingesteld via Nokia email. Hier is een van de instellingen dat hij maar 3 dagen email bewaard. Is dit aan te passen? Want nu kan je niet in je geschiedenis kijken van je mails.

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Dj-sannieboy schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:43:
[...]

Weet zo de productcode natuurlijk niet uit mn hoofd. Weet alleen dat het om RM505 gaat, deze kon ook pas later naar V12 worden geupdate. Betreft overigens een 'normaal' toestel, dus geen branded of simlock.
Alle voor de Europese markt bestemde N97-toestellen zijn RM505 :)
Je hebt ook RM506 en RM507, voor o.a. de Chinse markt (506, geen Wifi) Noord Amerika (507, andere banden).

Ik zie trouwens dat er 2 versies zijn van de nieuwe firmware voor de N97 RM505; 20.0.019 en 20.0.024. Iemand enig idee?

[ Voor 5% gewijzigd door PinokkioTV op 03-11-2009 09:33 . Reden: aanvulling ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:40
PinokkioTV schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 09:09:
[...]

Alle voor de Europese markt bestemde N97-toestellen zijn RM505 :)
Je hebt ook RM506 en RM507, voor o.a. de Chinse markt (506, geen Wifi) Noord Amerika (507, andere banden).

Ik zie trouwens dat er 2 versies zijn van de nieuwe firmware voor de N97 RM505; 20.0.019 en 20.0.024. Iemand enig idee?
Waarschijnlijk gaat het om verschillen in de firmware vanwege de regio. Dat is wel vaker zo.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rmfloris schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 08:51:
Ik heb op mijn N97 de email ingesteld via Nokia email. Hier is een van de instellingen dat hij maar 3 dagen email bewaard. Is dit aan te passen? Want nu kan je niet in je geschiedenis kijken van je mails.
Vrij eenvoudig zelfs:
bij nokia mail > opties > instrumenten > instell > wat te sync > inbox > verwijder ouder dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
The_Fes schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:02:
[...]

Waarschijnlijk gaat het om verschillen in de firmware vanwege de regio. Dat is wel vaker zo.
Voor die 024 versie staat nergens voor welke versies deze is. Ik neem aan (aanname dus) dat de CV-versies deze firmware krijgen.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris

rmfloris

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:03:
[...]

Vrij eenvoudig zelfs:
bij nokia mail > opties > instrumenten > instell > wat te sync > inbox > verwijder ouder dan
Die optie had ik inderdaad gevonden, maar dan geeft hij de meldingen dat 'deze instelling' niet gewijzigd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rmfloris schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 11:24:
[...]
Die optie had ik inderdaad gevonden, maar dan geeft hij de meldingen dat 'deze instelling' niet gewijzigd kan worden.
Inderdaad, ik kan de instelling ook niet wijzigen, niet bij inbox en ook niet bij verzonden items.
Heb even verder gekeken maar kan het zo snel ook niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragunova
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-08-2023

dragunova

Samozaridnyia Vintovka D.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 07:14:
Afgelopen weekend de firmware van mijn N97 geflashed naar V2. Ik heb dit gedaan door de product code van versie van 0587691 naar 0570817 over te zetten. Firmware upgrade is daarna goed gegaan. Toestel werkt ok, maar ik kan alleen niet meer bellen. Erg lastig. Toestel heeft geen ontvangst meer, ook niet met andere sim kaarten. Iemand een idee??
Al een harde reset gedaan?
Backup maken van de phoon en *#bepaalde code die je kunt googlen# intoetsen.

Werkte bij mij.

does the pope shit in the woods? is a bear catholic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorp2111
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-04-2024
Mijn Vista pc ziet mijn N97 niet meer als ik hem in PC Suite mode zet, alle andere ziet hij wel (massaopslag etc) maar deze pakt hij niet. Komt ook geen usb tekentje in beeld op mijn N97 als de kabel er in zit in PC Suite mode, bij de andere wel. Als ik hem daarentegen aan mijn nieuwe Windows 7 pc hang werkt het zonder probleem, maar daar heb ik geen Ovi Suite en NSU op zitten. Enig idee wat dit probleem is en hoe te verhelpen? Kan trouwens nog niet updaten volgens mij (product code 0587246) maar zou toch vervelend zijn als ik niet kan updaten wanneer die update binnenkort uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:50
V20 is terug getrokken door Nokia. Waarschijnlijk door te veel bugs... Vraag me af wanneer er een nieuwe firmware wordt vrijgegeven voor alle toestellen, en wanneer Nederlandse sim-lock vrije toestellen eindelijk aan de beurt komen. Ik word steeds minder blij met mijn N97. Heb het gevoel dat Nokia alle N97 eigenaren een beetje aan bezeiken is, met een flagship toestel... Wat het eigenlijk nooit is geweest... Heel jammer =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ik krijg die indruk ook steeds meer door de topics die ik hier op tweakers zie.

Niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris

rmfloris

@Roy1985: Waar heb je gelezen/gehoord dat V20 terug getrokken is?

[ Voor 9% gewijzigd door rmfloris op 03-11-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Laatst online: 24-07 08:44
ik kan zo 1 2 3 niks vinden over het terugtrekken van V20..

iets anders:
Als ik met de N97 naar mijn forum surf ( www.e30fansite.nl/forum ) dan past het net niet op het scherm, ik moet dus vaak naar links scrollen om alles te kunnen lezen.
Mn vorige gsm de N73 had dit niet, die brak de tekst af en begon een nieuwe regel.

Kan dit ook voor de N97 ingesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:07
Razer schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:47:
V20 is terug getrokken door Nokia. Waarschijnlijk door te veel bugs... Vraag me af wanneer er een nieuwe firmware wordt vrijgegeven voor alle toestellen, en wanneer Nederlandse sim-lock vrije toestellen eindelijk aan de beurt komen. Ik word steeds minder blij met mijn N97. Heb het gevoel dat Nokia alle N97 eigenaren een beetje aan bezeiken is, met een flagship toestel... Wat het eigenlijk nooit is geweest... Heel jammer =(
Linkje? Zelf heb ik namelijk 0,0 problemen met de F2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om je verhaal maar even te ontkrachten:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/35V8aUlUS9w7jLghjayiApYq/full.png

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris

rmfloris

BastiaanN schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 16:34:
[...]

Om je verhaal maar even te ontkrachten:

[afbeelding]
Dat is een cool overzicht. Waar heb je dat vandaan getoverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 10:15
Dat is Navifirm. Hier te downloaden: http://www.mediafire.com/download.php?zggnjlnzzhd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
rmfloris schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:58:
@Roy1985: Waar heb je gelezen/gehoord dat V20 terug getrokken is?
http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,13281.0.html

En van een topic op het Nokia Support Discussions board, maar dit topic is verwijderd =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Ik snap je teleurstelling, maar je moet geen onzin gaan schrijven. De N97 is wel degelijk een flagship, maar Nokia heeft problemen met de firmware (die twee staan los van elkaar).

Mijn grootste klacht is GPS. Erg instabiel. Soms werkt het top, soms geen signaal terwijl ik buiten ben en online ben.

Verder was voor mij de belangrijkste reden Skype, wat helaas nog steeds op zich laat wachten, maar met Fring gaat het prima (alleen geen video). En met de hardware keyboard vind ik het prima chatten.

De telefoon is zeker niet af, maar de wel degelijk een flagship (die in de steigers staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Supremo schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:31:
[...]

Ik snap je teleurstelling, maar je moet geen onzin gaan schrijven. De N97 is wel degelijk een flagship, maar Nokia heeft problemen met de firmware (die twee staan los van elkaar).

Mijn grootste klacht is GPS. Erg instabiel. Soms werkt het top, soms geen signaal terwijl ik buiten ben en online ben.

Verder was voor mij de belangrijkste reden Skype, wat helaas nog steeds op zich laat wachten, maar met Fring gaat het prima (alleen geen video). En met de hardware keyboard vind ik het prima chatten.

De telefoon is zeker niet af, maar de wel degelijk een flagship (die in de steigers staat).
Een flagship... Kan geen fatsoenlijke foto in het donker maken, want dan heb ik een waas over de helft van me foto heen. Door de cameralens kun je ondertussen niet meer kijken zoveel krassen zitten er op en met de navigatie rijden is onmogelijk, omdat als je op de snelweg rijdt, volgende de navigatie meer op de wegen er naast zit dan op de snelweg zelf... Als ik een rotonde 500 meter voorbij ben, denk de navigatie dat ik er nog voorbij moet komen. Een C: schijf die binnen no-time vol is, RAM geheugen dat met 5 applicaties tegelijk vol is, een unlock knopje dat er gok... over een maandje of 2-3 ook niet meer op zit zo gammel voelt het aan, en 2 maanden na de N97 de N900 aankondigen???? Dus ik weet niet over welk flagship jij het hebt.

Als bovenstaande problemen er allemaal niet waren geweest, en de N97 snel van nieuwe software wordt voorzien geef ik je gelijk. Maar niet met alle problemen die er op dit moment zijn. Ik heb dit toestel voor 599 euro los gekocht, en voor dat geld had ik toch graag wat meer kwaliteit verwacht. Ik heb hiervoor met heel veel plezier een jaar lang een E71 gebruikt daarvoor 1,5 jaar lang een N95, maar ik ben bang dat me N97 het geen jaar lang gaat volhouden. Hoop echt dat Nokia bovenstaande problemen allemaal snel gaat oplossen. Want op dit moment heb ik wel spijt van mijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razer schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 17:59:
[...]

http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,13281.0.html

En van een topic op het Nokia Support Discussions board, maar dit topic is verwijderd =(
Dat gaat over 20.0.024 niet over 20.0.019. 20.0.024 is bedoeld voor andere regio's

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werk sinds een tijdje met Google Maps en die gaat echt als een tierelier op mijn N97!!! Als ik hem opstart heb ik binnen 5 seconden een fix en binnen een halve minuut zit ik al op 4 satellieten (wat kan oplopen naar 9). Problemen met de webbrowser heb ik eigenlijk ook niet meer omdat ik nu de nieuwste Opera geinstalleerd heb; versie 10. Ram problemen heb ik ook niet zo vaak last van omdat ik nooit 5 applicaties tegelijkertijd open heb staan (waarom zou je in godsnaam?). V20 zou de ram problemen overigens ook moeten oplossen evenals het geheugenprobleem in C! Dat vind ik wel een pijnlijk punt. 32 Gig ruimte vrij maken op een telefoon en daarvan 120 mb reserveren voor het C geheugen?! Zelfs een leek kan deze optelsom maken en concluderen dat het vragen om problemen is.

Ik moet zeggen, ik begin steeds meer tevreden te worden over de N97. Enige echt hele grote nadeel is de beperkte batterij duur. Na 1.5 dag houdt de accu het wel voor gezien wat resulteert in vervelende situaties als ik op school zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

ik heb de Nokia N97 nu al twee weken en helaas niks anders dan problemen. Gelukkig doet het bellen en smsen het wel goed, dus ik ben wel bereikbaar. Maar sinds het begin af aan is mijn massa geheugen van 32 gb in gebruik/niet beschikbaar. Ik heb dus alleen maar de c- geheugen tot mijn beschikking en dit is erg weinig. Wel heb ik een F card erin gehad en dit ging wel goed, maar toch.... Nokia zelf denkt aan een software probleem en hopen dit op e kunnen lossen met de laatste update V2.0 aan het einde van deze week. Ik heb zelf al een hard reset uitgevoerd, maar het massa geheugen blijft niet aanwezig. :'( Ik vind het erg jammer, in plaats van dat ik geniet van de telefoon, ben ik me suf aan het lezen over geheugens en andere dingen wat ik niet snap of mee bezig wilt zijn.

Heeft iemand anders ook ervaring met de massa geheugen (e- geheugen) dat niet beschikbaar is? Of enige andere tips of ideeen?

Groetjes,

Tiefje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:44: V20 zou de ram problemen overigens ook moeten oplossen evenals het geheugenprobleem in C! Dat vind ik wel een pijnlijk punt. 32 Gig ruimte vrij maken op een telefoon en daarvan 120 mb reserveren voor het C geheugen?! Zelfs een leek kan deze optelsom maken en concluderen dat het vragen om problemen is.
heb jij dan 120mb ruimte op je C schijf? ik heb er echter maar 73 hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Hebben jullie de nieuwe Opera 10 mobile Bèta al gedownload?
Vanmorgen ff er op gezet en ben erg tevreden.
Werkt supersnel en gebruiksvriendelijk :)

Dit is echt te vergelijken met de pc uitvoering van Opera.
Ik mis alleen nog de mogelijkheid om bookmarks van je pc te synchroniseren met de nieuwe 10 mobile bèta :(
Maar 'my Opera' werkt wel gewoon met je oude inlog gegevens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:56:
[...]

heb jij dan 120mb ruimte op je C schijf? ik heb er echter maar 73 hoor...
Oh ik nog veel minder. Maar aangezien een telefoon op een operating system moet draaien, in dit geval Symbian S60 V5, krimpt het C geheugen door de installatie van het OS een flink stuk ineen. Ik heb op dit moment nog 20 mb vrij, maar ik loop dan ook op versie 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:02:

Ik mis alleen nog de mogelijkheid om bookmarks van je pc te synchroniseren met de nieuwe 10 mobile bèta :(
Ik kan hem er niet opzetten! Hij geeft een foutmelding op mijn telefoon: Kan niet installeren..

/edit

Heb hem zojuist geïnstalleerd. Moet zeggen dat hij nog niet zo goed lijkt als de 5 beta.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Weet iemand of je de interval van je backgrounds nog sneller kunt zetten door 1 of ander aplicatietje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja werkt echt heel fijn. Hij is een stuk sneller dan de standaard browser en daarbij gaat hij ook nog eens naar 'pc sites' ipv de mobiele websites!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Opera versie 10 is zeker relax! Eindelijk werkt het toetsenbord op een normale manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
inmiddels al weer een ruime week aan de v20.
Grootste probleem was de gps (met name in combinatie met sygic), maar......... die is sinds deze firmware een heel stuk verbeterd.
Afgelopen dagen 3x meer dan 20 km gereden met dat ding meedraaiend.
2 maal een ijzersterke fix, die nooit ernaast zat en goed meeliep.
Vanochtend echter opeens weer veel naast de baan en vertraagd en verwaaiende satelieten. Aan het weer kan het niet liggen, was pokkenweer vanavond maar toen liep ie weer als een treintje. Ben nu aan het uitvogelen hoe ik een slechtte ontvangst kan krijgen zodat de factor duidelijk wordt, houdt jullie o pde hoogte.

N97 wordt steeds beter, nu nog de camerakras structureel verhelpen en het is een top toestel! (al was de flits van n82 waanzinnig goed!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer

Geweldige tip! Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opera Mini 10 opent de mobiele site van hyves bijvoorbeeld heel anders dan Opera Mini 5.

Je kan bijvoorbeeld bij 10 geen fotos vergroten. Waar zou dat aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
Razer schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:40:
Door de cameralens kun je ondertussen niet meer kijken zoveel krassen zitten er op.
er is trouwens een vernieuwde B-cover uitgebracht ivm krassen op de lens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:03:
[...]

Oh ik nog veel minder. Maar aangezien een telefoon op een operating system moet draaien, in dit geval Symbian S60 V5, krimpt het C geheugen door de installatie van het OS een flink stuk ineen. Ik heb op dit moment nog 20 mb vrij, maar ik loop dan ook op versie 12.
ik bedoelde dat ik in totaal 73mb heb en dus ook bijna altijd slechts 1 tot 5 mb vrij heb, zelfs met versie 12 erop... deze versie heeft voor mij weinig verandering gebracht hiervoor, en zelfs in het algemeen heb ik geen verschil gemerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 19:50:

.... Nokia zelf denkt aan een software probleem en hopen dit op e kunnen lossen met de laatste update V2.0 aan het einde van deze week...
Wil je daarmee misschien zeggen dat de V2.0 firmware update aan het einde van deze week beschikbaar komt voor bijvoorbeeld telefoons met productcode 0587245??? :9~ O-)

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
masterBunny schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:13:
[...]

er is trouwens een vernieuwde B-cover uitgebracht ivm krassen op de lens :)
hebben alle NSP's in NL die al op voorraad liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook net de nieuwe opera geprobeerd, maar door gebrek aan vrije C ruimte krijg ik na het laden van een halve pagina de melding dat het C geheugen volledig vol zit en dat ik iets moet sluiten (enkel opera open) en als ik dit dus weiger sluit het OS opera gewoon zelf af... helaas dus geen opera voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Woo, wat een snelheidsmonster is die Opera browser, toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:41:
heb ook net de nieuwe opera geprobeerd, maar door gebrek aan vrije C ruimte krijg ik na het laden van een halve pagina de melding dat het C geheugen volledig vol zit en dat ik iets moet sluiten (enkel opera open) en als ik dit dus weiger sluit het OS opera gewoon zelf af... helaas dus geen opera voor mij...
Mm hier ook last van. Laten we hopen dat het in de final release verholpen is. Het is nog maar een beta =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 13:42
Ik heb het idee dat sinds V20.### op mijn telefoon staat, er vaker dan normaal een Netwerkfout of iets anders geks gebeurd tijdens het willen gaan bellen... Zijn er meer mensen die dit ervaren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Razer schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:04:
[...]

Mm hier ook last van. Laten we hopen dat het in de final release verholpen is. Het is nog maar een beta =)
Het is ook te hopen dat youtube geïntegreerd wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaydecop schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:20:
Ik heb het idee dat sinds V20.### op mijn telefoon staat, er vaker dan normaal een Netwerkfout of iets anders geks gebeurd tijdens het willen gaan bellen... Zijn er meer mensen die dit ervaren??
Yep hetzelfde probleem soms al ik gebeld heb en een widget wil aantippen loopt de telefoon vast en de ontvangst baart me ook zorgen. Is zeer slecht vergeleken met de N96. Gps ontvangst is wel verbeterd maar soms opeens is het weer verdwenen.Het zou nokia sieren hier iets aan te gaan doen.Want alleen het kenetic scrollen is niet echt opzienbarend. Verder is de update zeer bedroevend. Ik heb laatst een revieuw gelezen van een HTC toestel wat ook problemen had met de interne gps.Ze hebben dit toegegeven en daarna een klein programmaatje gemaakt wat via de site te downloaden was en daarna was het probleem verholpen.Maar willen ze dit wel bij Nokia??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 23:06:
[...]
Ze hebben dit toegegeven en daarna een klein programmaatje gemaakt wat via de site te downloaden was en daarna was het probleem verholpen.Maar willen ze dit wel bij Nokia??
Misschien kunnen ze het niet oplossen omdat het een hardware probleem is? Ik baal in ieder geval als een stekker. Heb de N97 speciaal gekocht omdat ie ingebouwde gps had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vandaag mijn N97 gekregen met vingerafdrukken op het scherm en een volle accu. M.a.w. een gebruikt toestel. Nu vraag ik me alleen af of het even was om er naar te kijken of dat het toestel gebruikt of gerepareerd is.

Het toestel is verstuurd vanuit dynafix (werkt samen met vodafone)
De call timer (*#92702689#) geeft 0000:00 aan, maar kunnen ze dit daar resetten?

Ik heb weinig zin in een gebruikt of zelfs gerepareerd toestel, maar als het toestel alleen even is bekeken boeit het me niet zo.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
dkawa schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:27:
[...]

hebben alle NSP's in NL die al op voorraad liggen?
We krijgen ze niet standaard aangeleverd door nokia, we moeten ze zelf bestellen. Ik zou gewoon langs een NSP gaan om te vragen of ze ze hebben of niet. Als dat niet het geval is, laten bestellen en laten weten als het onderdeel er is.
Gisae schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 23:48:
Vandaag mijn N97 gekregen met vingerafdrukken op het scherm en een volle accu. M.a.w. een gebruikt toestel. Nu vraag ik me alleen af of het even was om er naar te kijken of dat het toestel gebruikt of gerepareerd is.

De call timer (*#92702689#) geeft 0000:00 aan, maar kunnen ze dit daar resetten?

Ik heb weinig zin in een gebruikt of zelfs gerepareerd toestel, maar als het toestel alleen even is bekeken boeit het me niet zo.
Als je me je imeinummer ff geeft kan ik kijken of de telefoon gerepareerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd...

Dynafix is zover ik weet het reparatiecentre waar defecte telefoons naar verstuurd worden. Tenminste, daar is mijn N95 ooit heen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealRico
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-01-2010

DynaFix is een reparatie centre.
Deze wordt heel vaak gebruikt voor bedrijven die haar reparaties uitbesteed. Laptops, GSM's, etc.

Ik heb zelf wel goede ervaringen met dat bedrijf, alleen 'n nieuw toestel van hun!??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:41:
Misschien een hele rare vraag maar heb je niet per ongeluk ook Opera zelf op C geinstalleerd? Of uhmmm nog erger; installeer je heel toevallig ALLES op C?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor de tip! Had opera 5 beta al geinstalleerd maar heb het idee dat deze toch nog ff sneller is. Kijken hoe het met flash etc gesteld is... Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
masterBunny schreef op woensdag 04 november 2009 @ 00:02:
Als je me je imeinummer ff geeft kan ik kijken of de telefoon gerepareerd is.
Zou je PM aan kunnen zetten?
RealRico schreef op woensdag 04 november 2009 @ 00:06:
DynaFix is een reparatie centre.
Deze wordt heel vaak gebruikt voor bedrijven die haar reparaties uitbesteed. Laptops, GSM's, etc.

Ik heb zelf wel goede ervaringen met dat bedrijf, alleen 'n nieuw toestel van hun!??!
Ik moest een nummer bellen om een afspraak te maken voor de levering (dan ook direct het contract tekenen) en de telefoonmiep begon al met dynafix.
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 00:05:
Dynafix is zover ik weet het reparatiecentre waar defecte telefoons naar verstuurd worden. Tenminste, daar is mijn N95 ooit heen geweest.
Daarom zit ik er ook een beetje mee, ik heb geen zin in een gerepareerd toestel waar ik met andermans ellende opgescheept zit. Op de vodafone website staat ook dat ik in dit geval het toestel binnen 7 dagen op kan sturen en ik een nieuwe krijg, maar ik moet het wederom opsturen naar dynafix. Wie zegt dat ik dan niet weer een geperareerde krijg?
Ik heb niet zo'n probleem met vingers op het toestel, als er verder maar niks mee is gebeurt. Alleen de combinatie vingers + dynafix geeft me niet veel vertrouwen in het toestel.

Overigens ook nog geen v20 :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Gisae op 04-11-2009 00:25 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnieuwkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 21:49
Weet iemand of de mobiele print applicatie van HP te downloaden is voor de N97? Ik had deze op mijn E66 en hiermee was het mogelijk om via netwerk of bluetooth te printen vanaf je telefoon. Op de site van HP zie ik alleen een versie staan voor Sony Ericsson en in de Ovi Store staat alleen een betaalde versie.

Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is a mystery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:50

Knip: Weg

[ Voor 21% gewijzigd door robbinonline op 04-11-2009 00:34 ]

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 00:12:
[...]

Thx voor de tip! Had opera 5 beta al geinstalleerd maar heb het idee dat deze toch nog ff sneller is. Kijken hoe het met flash etc gesteld is... Ben benieuwd!
Helaas dus... Ook in deze opera geen versie geen embedded flash en andere zoals bv. youtube media in websites... Dit in tegenstelling tot de standaard nokia browser die dit sinds versie 20 wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op de site van nokia kijk en daar mijn serienummer op geef krijg ik te zien dat ik versie 20 kan downloaden.
http://europe.nokia.com/g...tware-update/can-i-update

Als ik nu via nokia software updater mijn telefoon probeer up te daten krijg ik te zien dat ik al de nieuwste versie heb versie 12.
Ook kan ik deze update niet opnieuw installeren hij geeft aan dat ik deze al heb en geeft me niet de mogelijkheid om deze opnieuw te doen.

Ik heb de firmware versie 12 er met sw-update op de telefoon geinstalleerd..
Dus ik heb zo'n idee dat dit ermee te maken heeft.
Heb een unbranded telefoon met serienummer 0585162
iemand hier meer ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021

Enkel en alleen het feit, dat het toestel door Dynafix werd gebracht, wil nog niets zeggen, weliswaar is het een reparatiebedrijf, maar ze hebben sinds een tijdje ook een koeriersdienst, die dus gewoon nieuwe abo- en prepaid toestellen aflevert voor Vodafone.
Ons laatste Vodafone-toestel werd vorig jaar november ook bezorgd door een koerier van Dynafix.

De accu van een nieuw toestel is trouwens nooit leeg, tenzij het toestel al zo lang in de winkel op de plank gelegen heeft, dat hij inmiddels leeggelopen is, maar zo oud is de N97 nog niet. "Verse" accu's zijn af fabriek altijd gedeeltelijk geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdool
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-03 23:01
erikafoort schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:37:
[...]

Vreemd, ik heb zojuist via bluetooth mijn agenda gesynced. Mijn contacten doe ik op een later moment wel, daar moet ik eerst nog een beetje in schonen.

Ik moet wel toegeven dat ik de firmware V20 nog niet heb (zoals wel op de website aangegeven stond als vereist).

Edit, toch niet perfect verlopen de sync. Dus ws toch V20 nodig. Ik probeer deze week nog naar V20 te updaten maar de verbinding werd wel gelegd via bluetooth.
Hmm ik probeer via Bleutooth en Isync m'n contacten te syncen, is me nog niet gelukt... geen goeie foutmelding overigens dus ben nog zoekende... tips zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:23:
[...]

Wil je daarmee misschien zeggen dat de V2.0 firmware update aan het einde van deze week beschikbaar komt voor bijvoorbeeld telefoons met productcode 0587245??? :9~ O-)

Groetjes
Ik heb geen idee. In de Nokia care winkel zouden ze de update hebben aan het einde van deze week....zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin85
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 13:49
Razer schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 18:40:
[...]

Een flagship... Kan geen fatsoenlijke foto in het donker maken, want dan heb ik een waas over de helft van me foto heen. Door de cameralens kun je ondertussen niet meer kijken zoveel krassen zitten er op en met de navigatie rijden is onmogelijk, omdat als je op de snelweg rijdt, volgende de navigatie meer op de wegen er naast zit dan op de snelweg zelf... Als ik een rotonde 500 meter voorbij ben, denk de navigatie dat ik er nog voorbij moet komen. Een C: schijf die binnen no-time vol is, RAM geheugen dat met 5 applicaties tegelijk vol is, een unlock knopje dat er gok... over een maandje of 2-3 ook niet meer op zit zo gammel voelt het aan, en 2 maanden na de N97 de N900 aankondigen???? Dus ik weet niet over welk flagship jij het hebt.

Als bovenstaande problemen er allemaal niet waren geweest, en de N97 snel van nieuwe software wordt voorzien geef ik je gelijk. Maar niet met alle problemen die er op dit moment zijn. Ik heb dit toestel voor 599 euro los gekocht, en voor dat geld had ik toch graag wat meer kwaliteit verwacht. Ik heb hiervoor met heel veel plezier een jaar lang een E71 gebruikt daarvoor 1,5 jaar lang een N95, maar ik ben bang dat me N97 het geen jaar lang gaat volhouden. Hoop echt dat Nokia bovenstaande problemen allemaal snel gaat oplossen. Want op dit moment heb ik wel spijt van mijn aankoop.
Ik heb precies de zelfde problemen, het is zonde van mijn geld geweest om dit toetsel te kopen. Ik snak nu gewoon naar mijn oude vetrouwde N95.
Hoe zijn eigenlijk de consumenten regels m.b.t. aankopen? Ik koop dit toestel om fatsoenlijk te kunnen bellen en me door NL te laten navigeren. Beide zijn gewoon drama bij mij en dan nog heb ik het nog niet eens over de camera. Geef mij maar mijn geld terug en dan koop ik wel weer een N95.
Ik vind het onverstelbaar dat het toegestaan is om een product met zoveel bugs op de markt te brengen.
Ik wacht nog even op de V20 want die is er blijkbaar nog niet voor mijn versie, maar als daar niks aan verbeterd dan krijgt hij een enkeltje Zweden.

Daarnaast moet ik zeggen dat als alles werkt zoals het zou moeten doen het een top toestel kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
MarlyS schreef op woensdag 04 november 2009 @ 04:36:
Enkel en alleen het feit, dat het toestel door Dynafix werd gebracht, wil nog niets zeggen, weliswaar is het een reparatiebedrijf, maar ze hebben sinds een tijdje ook een koeriersdienst, die dus gewoon nieuwe abo- en prepaid toestellen aflevert voor Vodafone.
Ons laatste Vodafone-toestel werd vorig jaar november ook bezorgd door een koerier van Dynafix.

De accu van een nieuw toestel is trouwens nooit leeg, tenzij het toestel al zo lang in de winkel op de plank gelegen heeft, dat hij inmiddels leeggelopen is, maar zo oud is de N97 nog niet. "Verse" accu's zijn af fabriek altijd gedeeltelijk geladen.
Deze was 100% geladen. Ik pak regelmatig telefoons uit en die zijn altijd 40-50% geladen maar nooit 100%
Maar goed, morgen of overmorgen komen ze het toestel omruilen. Prima opgelost dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een hoop negativiteit weer zeg de laatste tijd... Ik snap dat niet hoor. Ik heb echt NUL! problemen met de N97 en zou nooit meer terug willen naar mijn N95. Navigatie werkt hier prima, bellen, mailen, sms-en, WLAN, internet, etc. etc.

Voor mij blijft de N97 gewoon een toptoestel. Ik heb met de N97 nog steeds het gevoel dat ik een minilaptopje in mijn broekzak heb zitten. Niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:29:
Wat een hoop negativiteit weer zeg de laatste tijd... Ik snap dat niet hoor. Ik heb echt NUL! problemen met de N97 en zou nooit meer terug willen naar mijn N95. Navigatie werkt hier prima, bellen, mailen, sms-en, WLAN, internet, etc. etc.

Voor mij blijft de N97 gewoon een toptoestel. Ik heb met de N97 nog steeds het gevoel dat ik een minilaptopje in mijn broekzak heb zitten. Niks mis mee.
Amen to that.
Na al die negativiteit ook hier iemand die echt wel heel tevreden is over de N97 en geen ander toestel wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:29:
Wat een hoop negativiteit weer zeg de laatste tijd... /quote]

Dan heb je waarschijnlijk geluk..

Ik heb na 3 reparaties en 1 omruiling voor een nieuw toestel de moed opgegeven en mijn leverancier geld terug gevraagd.

Problemen: gps werkt niet, met flits niet mogelijk om foto's te maken, bluetooth niet goed en ontvangst netwerk 50% minder dan mijn oude N95 die inmiddels met plakband aan elkaar hangt.

Ben wel benieuwd naar welk navigatieprogramma jullie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N97 viel vanochtend 'een beetje vreemd' uit omdat de accu leeg was. Heb m daarna aan de lader gehangen maar kreeg hem daarna niet meer aan de praat. Heb een stuk of 4-5 keer de accu eruit gehaald en opnieuw proberen te starten omdat ie niet verder kwam dan een wit scherm met in blauwe letters Nokia.

Nu is ie toch opgestart maar nu staat er 3G waar er normaal 3.5g stond. Waar kan dat mee te maken hebben of beter gezegd wat betekent dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
3G betekent dat de telefoon 3G(UMTS) bereik heeft. 3,5G staat voor HSDPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Laatst online: 03-09 16:19
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 01:32:
Ik heb de firmware versie 12 er met sw-update op de telefoon geinstalleerd..
Dus ik heb zo'n idee dat dit ermee te maken heeft.
Heb een unbranded telefoon met serienummer 0585162
iemand hier meer ervaring mee?
V20 staat nu in ieder geval klaar voor 0585162, ik ben hem nu aan het updaten.
(alhoewel het downloaden van de 146,6 Mb een beetje lastig gaat...)

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkah
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 19:23
met NSU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsve schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:00:
[...]

Bij mij nog niks hoor, krijg ook een vage melding over dat de telefoon branded kan zijn via nokia software updater.
Ik ga de nokia software updater nog een keer opnieuw installeren en als het dan nog niet werkt zal ik denk ik naar een nokia servicepoint moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Heeft iemand de preview app iMelo werkend op de N97? Je moet de datum naar september terugzetten, maar vervolgens crashed de applicatie bij het opstarten ervan.

iMelo is dezelfde muziek speler als op de iPhone/iPod. Best wel cool dus!

[ Voor 28% gewijzigd door lauw8 op 04-11-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 00:09:
[...]

Misschien een hele rare vraag maar heb je niet per ongeluk ook Opera zelf op C geinstalleerd? Of uhmmm nog erger; installeer je heel toevallig ALLES op C?
hehe, nee zo slim ben ik wel hoor ;)
alles staat opgeslagen en geinstalleerd op het massageheugen wat er kan geinstalleerd worden... met andere woorden, de prog's van nokia zelf staan dus op de C aangezien je die niet ergens anders kan installeren jammer genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsve schreef op woensdag 04 november 2009 @ 13:00:
[...]

ik ben deze nu ook net aan het installeren, heb dezelfde productcode...
ik hoop dat deze update wel iets merkbaars veranderd aan men gsm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met nemesis krijg ik wel de goede productcode te zien. 0585162
Dus deze lijkt wel gewoon te kloppen.
Ik heb dit sinds ik firmware 12 er met sw-update (welke op de telefoon zelf staat) heb geinstalleerd.
Heb zelf zo'n idee dat dit er mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Iemand een idee hoe ik kan kijken of de browser gebruik maakt van WIFI of van UMTS tijdens het browsen en hoe ik er dan voor kan zorgen dat die automatisch kiest voor WIFI (als die beschikbaar is uiteraard?)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Laatst online: 03-09 16:19
Ik heb net de update gedaan voor 0585162. Back-up gemaakt , toen een hard reset gedaan op V12 en daarna de update geïnstalleerd. Daarna de back-up weer terug gezet. Ik moet echt zeggen dat ik zeer tevreden ben over de update. Toestel voelt sneller aan en alle settings zijn gewoon weer terug.

Als dit zo blijft mocht ik nog wel eens tevreden gaan worden met m'n N97!

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Laatst online: 09-09 22:49
Is iemand bekend met het probleem dat rss-feeds opeens niet meer vernieuwd kunnen worden? Geen foutmeldingen als je begint met vernieuwen van alles. Pas als je feed na feed begint te verversen geeft ie aan dat het niet kan. Raarrrrr! V12 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragunova
  • Laatst online: 03-08-2023

dragunova

Samozaridnyia Vintovka D.

JKratos schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:00:
Iemand een idee hoe ik kan kijken of de browser gebruik maakt van WIFI of van UMTS tijdens het browsen en hoe ik er dan voor kan zorgen dat die automatisch kiest voor WIFI (als die beschikbaar is uiteraard?)
Stel de prioriteit in bij toegangspunten
(Menu, instellingen, connectiviteit, bestemmingen,internet)

edit: Mogelijk moet je het toestel opnieuw opstarten na het wijzigen van de instellingen

[ Voor 9% gewijzigd door dragunova op 04-11-2009 16:01 ]

does the pope shit in the woods? is a bear catholic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsve schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:02:
Ik heb net de update gedaan voor 0585162. Back-up gemaakt , toen een hard reset gedaan op V12 en daarna de update geïnstalleerd. Daarna de back-up weer terug gezet. Ik moet echt zeggen dat ik zeer tevreden ben over de update. Toestel voelt sneller aan en alle settings zijn gewoon weer terug.

Als dit zo blijft mocht ik nog wel eens tevreden gaan worden met m'n N97!
Hoe heb je V12 geinstalleerd? via nokia software updater of via sw-update op de telefoon zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-09 20:27
Ik krijg alleen de update 12 (026) te zien in de lijst. Ik ga er vanuit dat als de 20 versie klaar zou staan deze ook vermeld staat in de lijst?
Of laat hij dat pas zien als je de 12 versie installeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Laatst online: 11-09 12:58
dragunova schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:00:
[...]

Stel de prioriteit in bij toegangspunten
(Menu, instellingen, connectiviteit, bestemmingen,internet)

edit: Mogelijk moet je het toestel opnieuw opstarten na het wijzigen van de instellingen
Thanks, ik ga vanavond instellen.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net productcode veranderd dan krijg ik wel de nieuwe update.
De orginele productcode weer teruggezet en dan krijg ik hem niet.

Kan het zijn dat er binnen 0585162 nog verschillende versies zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NSU1200C schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:57:
Is iemand bekend met het probleem dat rss-feeds opeens niet meer vernieuwd kunnen worden? Geen foutmeldingen als je begint met vernieuwen van alles. Pas als je feed na feed begint te verversen geeft ie aan dat het niet kan. Raarrrrr! V12 overigens.
Dit heb ik ook gehad met versie 12, maar nu met versie 20 geen problemen meer.
Ik heb overigens wel de rss feeds opnieuw aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 11:29:

Ook hier een zeer tevreden N97 gebruiker (kom van een N73 af en heb de N97 al vanaf het begin). Groot gedeelte van het gezeik van mensen komt door onwetenheid of omdat ze het al opgeven na niet eens goed gekeken te hebben. Ik wil overigens niet zeggen dat de problemen die er zijn aangegeven door anderen onzin zijn. Zelf heb ik namelijk ook te kampen met slecht GPS ontvangst (wat wel is verbeterd met v20). Dit is een erkend probleem bij de NCP en het probleem is dan dat het toestel opgestuurd moet worden. Misschien dat ik dit wel doe over een tijdje, omdat ik geen zin heb om mijn telefoon 2 weken kwijt te zijn.
Natuurlijk zijn er wel wat kleine dingen die (nog) niet goed zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat met de tijd goedkomt dmv firmware updates. V20 was in ieder geval een stap voorwaarts.

Dus ik snap echt niet dat sommige mensen terug willen naar hun lompe grote en langzame N95, want ik vind de N97 snel zat. Vooral de nieuwe Opera Mobile beta is een echte aanrader, alleen jammer dat hij nog geen embedded flash aankan en wat problemen heeft met geheugen (daar mag Nokia ook wel wat aan gaan doen trouwens).

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:57:
[...]

Ook hier een zeer tevreden N97 gebruiker (kom van een N73 af en heb de N97 al vanaf het begin). Groot gedeelte van het gezeik van mensen komt door onwetenheid of omdat ze het al opgeven na niet eens goed gekeken te hebben. Ik wil overigens niet zeggen dat de problemen die er zijn aangegeven door anderen onzin zijn. Zelf heb ik namelijk ook te kampen met slecht GPS ontvangst (wat wel is verbeterd met v20). Dit is een erkend probleem bij de NCP en het probleem is dan dat het toestel opgestuurd moet worden. Misschien dat ik dit wel doe over een tijdje, omdat ik geen zin heb om mijn telefoon 2 weken kwijt te zijn.
Natuurlijk zijn er wel wat kleine dingen die (nog) niet goed zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat met de tijd goedkomt dmv firmware updates. V20 was in ieder geval een stap voorwaarts.

Dus ik snap echt niet dat sommige mensen terug willen naar hun lompe grote en langzame N95, want ik vind de N97 snel zat. Vooral de nieuwe Opera Mobile beta is een echte aanrader, alleen jammer dat hij nog geen embedded flash aankan en wat problemen heeft met geheugen (daar mag Nokia ook wel wat aan gaan doen trouwens).
Ik snap dat ook niet.Ik heb wel ondervonden dat als je een niet goed werkend theme erop zet dat sommige handelingen niet werken.Ik neem dan een nokia theme en alles werkt weer perfect.V.B.
Gsm laait niet op terwijl de usb insteekt.
Ik kan geen koppeling maken via mijn bleutooht radio neem ik dan het orginele van nokia gaat dit wel.
Vind het wel spijtig dat als ik nu mijn muziek player neem via de widgets het doordraaien van mijn mp3 via de radio niet meer werkt bij de vorige firmware ging dat wel.

Misschien eens beter hier schrijven wat er zoal volgens jullie allemaal kan verbeterd worden aan de firmware.nokia leest misschien mee wie weet. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:20
Ik heb vandaag ook firmware V20 erop gezet. Maar nu als ik wil inloggen op ovi store dan zegt ie dat ik ben ingelogd en meteen daarna een foutmelding

"the operation could not be completed due to an error" maar er staat verder niks bij welke error of wat dan ook .

Iemand hier ook mee te maken gehad? heb de batterij er al uitgehad en voordat ik de firmware heb geupdate heb ik een harde reset gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je FIRMWARE van je telefoon gaat updaten maak dan een back-up van alleen:
- Je berichten
- Contactenlijst
- Foto's Videos ringtones

Maar niet van je:
- Instellingen
- Bookmarks
- Settings van je configuraties

Dan heb je het minst kans op foutmeldingen en kan je het meeste gewoon gebruiken als je het handmatig opnieuw insteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancis schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:28:
Ik heb vandaag ook firmware V20 erop gezet. Maar nu als ik wil inloggen op ovi store dan zegt ie dat ik ben ingelogd en meteen daarna een foutmelding

"the operation could not be completed due to an error" maar er staat verder niks bij welke error of wat dan ook .

Iemand hier ook mee te maken gehad? heb de batterij er al uitgehad en voordat ik de firmware heb geupdate heb ik een harde reset gedaan
kijk eens bij je toegangspuntinstelling in de browser, daar moet je een internet toegangspunt kiezen en geen wap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancis schreef op woensdag 04 november 2009 @ 20:28:

Hier heb ik ook wel eens last van en ik heb nog geen firmware update gedaan, dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Verder heb ik nokia gebeld en die vertelden mij dat de update voor productcode 0587245 niet lang meer op zich laat wachten; 't zou er over 2 tot 3 weken moeten zijn... Dus. :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje van een 5800 bezitters aan mensen die v2 firmware hebben.
aangezien hij ook voor onze mobiel komt hopelijk.

hebben ze iets aan de knoppen in landscape gedaan, er is NIETS zo iritant op deze mobiel dan dat als je hem schuin houd je dan een nog even breed scherm heb en hij alleen maar minder hoog is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theske
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05-2017
*Ook gepost in 'Het Nokia N79 Topic*

Ik heb ook problemen met mijn Nokia N79. Ik heb hem vorig jaar oktober aangeschaft en hij heeft nog nooit echte kuren gehad. Nu heb ik sinds vanochtend problemen;
het begon dat ik een smsje wilde typen en met de 'joy pad' naar rechts wilde gaan. Heel het beeld verschoof naar rechts, en wat aan de rechterkant van het scherm 'af viel' kwam er aan de linkerkant weer bij. Sinds vanavond heb ik ook ineens zwart beeld!

De accu ligt inmiddels al even aan de oplader, en wanneer ik de accu eruit haal en de telefoon opnieuw probeer op te starten gebeurd er ook niets indrukwekkends.
- Als ik de telefoon via de USB aan de computer hang, dan kom ik via de explorer gewoon in de telefoon terecht.
- Wanneer ik de telefoon 'aandoe' geeft hij ook backlight
- Ik kan mijn pincode invoeren, waarna het 'welkomstdeuntje' ter gehoren wordt gebracht.
- Wanneer de telefoon aan staat en ik een nummer wil bellen dan geeft hij bij het bellen een toontje dat lijkt op 'kan geen verbinding maken'.
Dus helemaal dood is hij niet...

Het lijkt er dus op dat de telefoon het wel doet
- ik geen beeld heb
- ik geen netwerkverbinding heb.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Proud member of the Cosmic Cows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:20
vreemd , heeft denk ik aan nokia gelegen , want nu probeer ik het nog een keer en nu werkt het wel... Ach ja hij doet het weer :) :9

edit: hmmmm toch weer te vroeg gejuicht , hij geeft weer de fout melding... ligt dus waarschijnlijk niet aan mij maar aan nokia. Voor de update heeft ie het ook altijd gedaan.
Maar goed wacht het wel even af

[ Voor 44% gewijzigd door Dancis op 04-11-2009 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat ik toch nog even rondhang: hard reset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theske
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-05-2017
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:20:
omdat ik toch nog even rondhang: hard reset ;)
Had je het hierover tegen mij?
Ik had er op gehoopt dat dat niet nodig was....

Wanneer dat wel het geval is; kan je me duidelijk maken hoe ik een hard reset doe? Ik ben ergens wel tegengekomen *#7370#, maar ik heb geen beeld.... Zojuist deze toetsencombinatie geprobeerd, maar er gebeurde niet veel. Ik kan ook niet zien wat er gebeurd :-(

Proud member of the Cosmic Cows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien usb nog wel werkt zou ik eerst een backup maken in de pc suite, daarna moet je even zoeken op google welke toetsencombinatie je moet gebruiken. (iets als aan/uitknop + fotoknop+ rode knop)als dat helpt kan je daarna de backup weer terugzetten. (ben 5800 gebruiker zoals hier boven staat maar telefoons werken bijna het zelfde)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Opera Mobile 10 is wel erg snel moet ik zeggen, alleen ben ik niet tevreden over de weergave van vele sites. Voetbalzone is gewoon veel te klein qua lettertype, ook na inzoomen en de "iphonepagina" van Livescore (http://iphone.livescore.com/#_soccerPanel) werkt ook niet goed op opera mobile 10. Het aanklikken van een tussenstand geeft hele vreemde effecten. Ik hou het voorlopig nog bij de Opera mini 5 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 12:17

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Weet iemand al of en hoe het mogelijk is om FW 2.0 te hacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Had ook even een vraag:
Ik kan met mijn toestel geen internet verbinding meer maken
Als ik browser opstart geeft ie gelijk al aan: Verbinding niet beschikbaar.. 2e melding: Web: Kan bewerking niet uitvoeren.
Ik kan bij browser instellingen: Algemeen ook niet meer openen, en bij instelling-connectiviteit-bestemming ook niet meer openen..

Heb mijn toestel al hard reset gegeven, software opnieuw erop gezet. simkaart heeft al een netwerk reset gehad (via hi).. kan ook geen instellingen meer opvragen via mijn operator.

Heb vorige week wel mijn NLe productcode gewijzigd naar euro1. voor fw V20,kan het daar te maken mee hebben?

Hoop dat iemand mij verder kan helpen

Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Laatst online: 10-04-2022
Theske schreef op woensdag 04 november 2009 @ 22:36:
[...]
Wanneer dat wel het geval is; kan je me duidelijk maken hoe ik een hard reset doe? Ik ben ergens wel tegengekomen *#7370#, maar ik heb geen beeld.... Zojuist deze toetsencombinatie geprobeerd, maar er gebeurde niet veel. Ik kan ook niet zien wat er gebeurd :-(
kijk hier http://www.allaboutsymbian.com/forum/showthread.php?t=86049
voor de vulcan dead grip

succes
Pagina: 1 ... 8 ... 64 Laatste