Hij komt niet beschikbaar via OTA, het firmwarebestand is meer dan 140mb groot.Airwolf schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:52:
God, ik wil ook die 20 firmware en hij is nog niet beschikbaar via OTA en ik heb gewoon geen windows pc.
Je kan altijd een virtuele machine aanmaken?
Hier is een tutorial voor Ubuntu en dan zal het na wat aanpassingen ook voor andere distro's kunnen werken.
http://www.wonderhowto.co...x-on-ubuntu-linux-281571/
Precies, soms kan men te moeilijk denken als de oplossing eigelijk zo makkelijk is.Kalua: Je kan ook gewoon bij een NCP langs gaan
En mijn mening is dat V20 heel wat meer toevoegt aan je telefoon dan Kinetic scrolling.
Photo's die je via blauwtand download of via USB over hebt gepompt worden nu ook weergegeven in Foto's onder het kopje Downloads.
VoIP mogenlijkheden.
Tijdelijke profielen. Vandaag werk ik dus tot 18.00 en na 18.00 springt me profiel terug van Kantoor naar Algemeen. Geen 3rd party app meer.
Er zijn nieuwe functies toegevoegd, zoals bijv. Video Delen maar dat moet ik nog uitzoeken
En je ziet bij geinstalleerde toepassingen alleen door jouw (handmatig) geinstallerde applicaties. (Bekijk je logboek maar)
Het toestel is voor mijn doen ook veel sneller geworden gemiddeld 45~50 mb RAM vrij.
IMHO blaast de V20 update nieuw leven in je N97.
[ Voor 5% gewijzigd door N97 op 29-10-2009 11:44 . Reden: Geniale ingeving van Kalua ]