of via nsu, fota wil NOG niet!dbleliev schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:38:
Net mijn productcode naar 0570817 gewijzigd maar kan nog steeds geen nieuwe versie vinden... of kan dit alleen via ovi suite?
Verwijderd
Ik kan die widgets ook niet vinden.Amiet01 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:33:
Ik heb net ook de firmware geupdate, maar ik heb geen enkele widget op de telefoon staan!! Ik kan ze allemaal niet vinden bij toepassingen, terwijl ik jullie allemaal zie praten over nieuwe widgets die zijn toegevoegd.
^Dit werkte hier net zo: Via de pc, nokia software updater gebruiken.
De download was 143 MB groot.
De telefoon toonde hier een wit verlicht scherm tijdens de update. (tijdens de vorige update die ik met een over the air transactie heb gedaan, zag ik een soortement van voortgangsbalkje over de lengte van het scherm).
Na de update startte hij zelf opnieuw op, en was alles bruikbaar. Heb toen de instellingen voor mijn serviceprovider opnieuw opgevraagd, en voila.
De download was 143 MB groot.
De telefoon toonde hier een wit verlicht scherm tijdens de update. (tijdens de vorige update die ik met een over the air transactie heb gedaan, zag ik een soortement van voortgangsbalkje over de lengte van het scherm).
Na de update startte hij zelf opnieuw op, en was alles bruikbaar. Heb toen de instellingen voor mijn serviceprovider opnieuw opgevraagd, en voila.
does the pope shit in the woods? is a bear catholic?
Ik kan iedereen aanraden eerst een harde reset te doen (wel natuurlijk eerst je contacten e.d. back uppen!).
*#7370#
Dan de update te doen.
geeft 55 mb vrije ruimte op c en 43 mb vij werkgeheugen :-)
Zonder die harde reset had ik 15 mb vrije ruimte op c....
Nadeel is dat je veel software er opnieuw op moet zetten, is een uurtje werk maar dan draait ie als een zonnetje!
*#7370#
Dan de update te doen.
geeft 55 mb vrije ruimte op c en 43 mb vij werkgeheugen :-)
Zonder die harde reset had ik 15 mb vrije ruimte op c....
Nadeel is dat je veel software er opnieuw op moet zetten, is een uurtje werk maar dan draait ie als een zonnetje!
Had ik ook, na uit/inschakelen opgelost.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:19:
Voor de mensen die FW 20.0 al hebben:
[...]
Kunnen jullie ook de accu laden via de USB aansluiting van de PC? Deze feature werkt bij mij niet (meer).
[...]
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Verwijderd
Lees hier net dat V20 uit is... mooi gegeven...
Nog mooier als die ook hackable is.....
Al ervaringen????
Al ervaringen????
Ik heb alleen de widget Vlingo erbij gekregen. Zou dit aan de productcode liggen?
Dit is mijn productcode: 0579050: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW Black
edit: ik zit nu ook de hele tijd te kloten met the usb verbinding. De pc ziet de telefoon niet meer
[ Voor 14% gewijzigd door aeroxtaxi op 27-10-2009 21:10 ]
Nokia messaging account is voor mij niet bereikbaar, zowel via telefoon (instellen lukt niet....) Als via pc, iemand wel succes?
firmware 20.0.019
firmware 20.0.019
Even alles samenvatten over wat niet werkt:
- Nokia Messaging push-mail (wat vanmiddag wel werkte)- Accuweather positiebepaling
- Alle widgets missing!
Ik weet niet wtf er mis is met Nokia, maar afgezien van de mooie nieuwe features (die wel gewoon goed werken en mooi zijn hoor) hebben ze weer een hoop ver#!$%#$@%#. Sommige dingen lijken nog veel langer te duren na het opstarten van de telefoon (voorheen kon ik mijn email bijvoorbeeld sneller inzien en nu blijft hij heeeel lang op zwart).
Edit:
Push mail werkte plotseling wel zonet. Nu nog de Accuweather aangezien ik het erg handig vind. Iemand een oplossing voor me?
- Nokia Messaging push-mail (wat vanmiddag wel werkte)- Accuweather positiebepaling
- Alle widgets missing!
Ik weet niet wtf er mis is met Nokia, maar afgezien van de mooie nieuwe features (die wel gewoon goed werken en mooi zijn hoor) hebben ze weer een hoop ver#!$%#$@%#. Sommige dingen lijken nog veel langer te duren na het opstarten van de telefoon (voorheen kon ik mijn email bijvoorbeeld sneller inzien en nu blijft hij heeeel lang op zwart).
Edit:
Push mail werkte plotseling wel zonet. Nu nog de Accuweather aangezien ik het erg handig vind. Iemand een oplossing voor me?
[ Voor 12% gewijzigd door Amiet01 op 27-10-2009 21:44 ]
Master_A
The long waiting N97 firmware 20.0.019 finally released, please note that it is UnHackable with current version HelloOX2. If your N97 have been Hacked, all Hack will still be there after update on PC with "Nokia Software Updater" or on phone with "FOTA", but your N97 will become UnHackable after a hard reset, so update at your own risk!!!Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:37:
Al ervaringen????
Waas is hardware, zeker geen softwarematig probleem. Nokia heeft dit probleem volgens mij nog niet officieel erkend/doet er momenteel niks tegen. Wel veranderen ze het lenskapje met de lensglas voor het kras-probleem. Dus misschien maar zelf krassen maken op je lens zodat ze hem vernieuwen?Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:19:
Voor de mensen die FW 20.0 al hebben:
Ik heb te maken met lichte waas op de foto wanneer ik een foto schiet in het donker met gebruik van de flitser. Ik heb volgens mij nog bij elke FW versie dit probleem gehad. Ik draai momenteel FW 12.0
Sommigen spreken over een ontwerpfout, anderen over een softwarebug.
Hadden jullie daar ook last van en is dit probleem verholpen in die nieuwe FW?
Was zelf een beetje bang geworden van al die kras verhalen, en had een screenprotector geknipt en op de lens geplakt. Had dus ook een waas door de flitser, maar na het verwijderen van dat screenprotectortje geen last meer van
Verwijderd
Krijg helaas een error met NSS (zowel met Vista als XP), dus dat wordt nog even wachten vrees ik.
Ik lees wel op andere fora dat er nog steeds geen internetradio bij zit. Wel weer dat suffe nGage...
Daarnaast las ik dat het kinetisch scrollen beter gaat bij mensen die eerst een harde reset hebben gedaan (bij anderen wil het nog wel eens stotteren). Klopt dat?
Iemand toevallig ook al een beter bereik ervaren..?
Ik lees wel op andere fora dat er nog steeds geen internetradio bij zit. Wel weer dat suffe nGage...
Daarnaast las ik dat het kinetisch scrollen beter gaat bij mensen die eerst een harde reset hebben gedaan (bij anderen wil het nog wel eens stotteren). Klopt dat?
Iemand toevallig ook al een beter bereik ervaren..?
Eindelijk na veel geouwehoer de nieuwe firmware kunnen installeren. Eerst wilde nsu niet updaten en moest ik met veel moeite m'n virusscanner uitschakelen (al vaker geprobeerd maar eindelijk lukte het). Toen kon nsu na veel proberen mijn telefoon niet vinden. Toen ik m'n N97 vervolgens rechtstreeks via usb aansloot ipv via een hub werkte dat eindelijk ook.
Vooralsnog merk ik nog niet heel veel van een snelheidsverschil. Nog sterker, soms is hij zelfs langzamer. Misschien moet ik wel even een harde reset uitvoeren ofzo. Iemand daar nog goeie tips over?
Vooralsnog merk ik nog niet heel veel van een snelheidsverschil. Nog sterker, soms is hij zelfs langzamer. Misschien moet ik wel even een harde reset uitvoeren ofzo. Iemand daar nog goeie tips over?
This too shall pass
Ik had eerst ook het idee dat de snelheid niet echt verschil maakte na de 20 update.Sharky schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:24:
Eindelijk na veel geouwehoer de nieuwe firmware kunnen installeren. Eerst wilde nsu niet updaten en moest ik met veel moeite m'n virusscanner uitschakelen (al vaker geprobeerd maar eindelijk lukte het). Toen kon nsu na veel proberen mijn telefoon niet vinden. Toen ik m'n N97 vervolgens rechtstreeks via usb aansloot ipv via een hub werkte dat eindelijk ook.
De complete harde reset lost alles op. Werkt als een speer nu.
Kan natuurlijk gevoelsmatig zijn omdat alle ballast even weg is ivm de schone install.
Heb nu alles weer geinstalleerd, lijkt nog steeds prima hoor. Vooral die kinetic scrol. Perfect
edit: De harde reset met de http://mynokiablog.com/20...ard-reset-your-nokia-n97/
edit2: LET OP! HellOX werkt na deze vorm van reset niet meer,wel als je de 20 gewoon update en verder niks reset.
Maar goed,dat is op te lossen met het aanvragen van een cert: http://cer.opda.cn/en/ind...module=index&action=login
Beetje dubieuze site, weet effe niet of de Mods deze link toestaan,anders sorry haal maar weg.
[ Voor 31% gewijzigd door Whiskey103 op 27-10-2009 22:57 ]
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
Verwijderd
Hoe weet jij dit zo zeker? Wanneer het om een hardware probleem gaat dan zou elk toestel toch dat gebrek moeten tonen? Maar dat is dus niet het geval aangezien er veel minder gebruikers er melding maken t.o.v. het 'krassen op de lens' probleem.Masis schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:52:
[...]
Waas is hardware, zeker geen softwarematig probleem. Nokia heeft dit probleem volgens mij nog niet officieel erkend/doet er momenteel niks tegen. Wel veranderen ze het lenskapje met de lensglas voor het kras-probleem. Dus misschien maar zelf krassen maken op je lens zodat ze hem vernieuwen?Bij sommige service points hebben ze hem op voorraad, en kunnen ze het direct doen.
Was zelf een beetje bang geworden van al die kras verhalen, en had een screenprotector geknipt en op de lens geplakt. Had dus ook een waas door de flitser, maar na het verwijderen van dat screenprotectortje geen last meer van
Sorry, maar ik loop te klagen aangezien ik veelvuldig gebruik van de camera, ik kom namelijk van de N82, nou dat was echt een genot om daarmee foto's te schieten. Maar goed, voor een toestel van bijna 700 e mag ik toch wel zeuren, dacht ik zo.
Gister nieuwe firmware geinstalleerd. Eindelijk :-)
Moet zeggen alles werkt prima. geen hare reset uitgevoerd. na install voor de zekerheid even de backup terug gezet. Het enige wat niet terug gezet werdt was het thema. verder nog geen vreemde dingen opgemerkt.
Mail werkt lekker snel. En heb zelfs binnen 30sec. een gps fix. Binnen!! voorheen moest ik echt buiten staan en 3-10min wachten.
Tot nu toe alleen maar goede dingen.
2nieuwe toepassingen gevonden. Vlingo en Install. v tel
onder Instaal v tel. staat telefoonoverdr. , personifiëring , Inst. wizard en Sw-update
de sw-update staat er nu wel 2x zowel hier als in het toepassingen menu.
Vlingo nog niet geprobeerd. geef een update als het getest heb.
Moet zeggen alles werkt prima. geen hare reset uitgevoerd. na install voor de zekerheid even de backup terug gezet. Het enige wat niet terug gezet werdt was het thema. verder nog geen vreemde dingen opgemerkt.
Mail werkt lekker snel. En heb zelfs binnen 30sec. een gps fix. Binnen!! voorheen moest ik echt buiten staan en 3-10min wachten.
Tot nu toe alleen maar goede dingen.
2nieuwe toepassingen gevonden. Vlingo en Install. v tel
onder Instaal v tel. staat telefoonoverdr. , personifiëring , Inst. wizard en Sw-update
de sw-update staat er nu wel 2x zowel hier als in het toepassingen menu.
Vlingo nog niet geprobeerd. geef een update als het getest heb.
ik ook niet.. heb Facebook apart moeten installeren. Accuweather krijg ik maar niet geinstalleerd via OVI. Krijg 1 of andere foutmelding dat ie niet kan verbinden of iets derg...
Verwijderd
Kijk hier maar:Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:59:
[...]
Hoe weet jij dit zo zeker? Wanneer het om een hardware probleem gaat dan zou elk toestel toch dat gebrek moeten tonen? Maar dat is dus niet het geval aangezien er veel minder gebruikers er melding maken t.o.v. het 'krassen op de lens' probleem.
Sorry, maar ik loop te klagen aangezien ik veelvuldig gebruik van de camera, ik kom namelijk van de N82, nou dat was echt een genot om daarmee foto's te schieten. Maar goed, voor een toestel van bijna 700 e mag ik toch wel zeuren, dacht ik zo.
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/10082
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/10234Ik heb mijn N97 de afgelopen weken nooit in zand- of stofrijke omgevingen gebruikt maar op de een of andere manier zijn er toch een paar zandkorreltjes of zoiets tussen de camerasluiter (het schuifje waarmee je hem opent) en het plexiglas van de lens gekomen. Gevolg: krasjes voor de lens waardoor flits-foto’s niet meer om aan te zien zijn (zie hieronder). Het licht van de flitser wordt door de krassen in de lens gereflecteerd.
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/10349
Nope zeker niet hackable... helaas...Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:37:
Al ervaringen????
Ik ben na het updaten van mijn firmware m'n internetinstellingen van Vodafone Internet kwijt, nu ga ik naar de site van vodafone om mn instellingen terug te zetten en op het moment dat ik dan in mijn instellingen wil gaan kloten, zegt hij systeemfout...
Er was toch ook een manier om alles per sms door te laten sturen naar je foon, zodat je de instellingen automatisch goedzet. Weet iemand hoe dat moet?
Er was toch ook een manier om alles per sms door te laten sturen naar je foon, zodat je de instellingen automatisch goedzet. Weet iemand hoe dat moet?
Verwijderd
Nou lekker zeg, gister V20 op mij N97 geinstalleerd, daarvoor een harde reset gedaan, want ik wilde met een schone lei beginnen, daarna, alleen mijn contacten, favorieten en instellingen terug gezet, krijg ik nu steeds de melding "Geheugen vol" ...!!!
En als ik ga kijken in bestandsbeheer, dan staat er "Telef. geh. in C: vrij 54.8MB" en Massageh. in E: Vrij 17.7 GB...!
WAAROM GEEF 'IE DAN NOG STEEDS DE MELDING "GEHEUGEN VOL" !?!?!?!?
Ik word gek van dat ding...
Waarom hebben ze van die 32 GB niet gewoon 1 GB aan het systeemgeheugen toegewezen!? Waarom maar zo'n karige 70 MB...!?
EDIT: Ik krijg de melding (geheugen vol) steeds als ik een nieuw sms-je krijg...! Het geheugen dat ik geselecteerd heb voor het opslaan van berichten is het E: (massageheugen). Op het C: geheugen staan helemaal geen berichten meer (aangezien ik een harde reset had gedaan voor de update en de berichten niet heb teruggezet na de update). Dus RARA, hoe kan dit...!?!?!?
En als ik ga kijken in bestandsbeheer, dan staat er "Telef. geh. in C: vrij 54.8MB" en Massageh. in E: Vrij 17.7 GB...!
Waarom hebben ze van die 32 GB niet gewoon 1 GB aan het systeemgeheugen toegewezen!? Waarom maar zo'n karige 70 MB...!?
EDIT: Ik krijg de melding (geheugen vol) steeds als ik een nieuw sms-je krijg...! Het geheugen dat ik geselecteerd heb voor het opslaan van berichten is het E: (massageheugen). Op het C: geheugen staan helemaal geen berichten meer (aangezien ik een harde reset had gedaan voor de update en de berichten niet heb teruggezet na de update). Dus RARA, hoe kan dit...!?!?!?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2009 10:33 ]
ik heb hem gisteren ook ge-update, en daarna de n-gage en e-mail rommel. Vanaf dat moment krijg ik mijn telefoon niet meer van de toetsenvergrendeling af
Firmware opnieuw geinstaleerd mag niet baten, ik kan alleen de pincode invoeren en dat was het.
Iemand een oplossing?
EDIT:
Backspace+spatie+ctrl+ de telefoon aanzetten is een hardreset en kan ik weer verder.
Firmware opnieuw geinstaleerd mag niet baten, ik kan alleen de pincode invoeren en dat was het.
Iemand een oplossing?
EDIT:
Backspace+spatie+ctrl+ de telefoon aanzetten is een hardreset en kan ik weer verder.
[ Voor 15% gewijzigd door geezer1986 op 28-10-2009 19:33 ]
Verwijderd
heb je een envelopje rechtsbovenin? Doe even je sim-geheugen wissen, dat is denk ik het probleem! lijkt het nou zo of zijn er heel veel mensen die prooblemen ondervinden met hun N97 of lijkt dat maar zo?! Ik hoop dat mijn cv uodate snel komt.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:17:
Nou lekker zeg, gister V20 op mij N97 geinstalleerd, daarvoor een harde reset gedaan, want ik wilde met een schone lei beginnen, daarna, alleen mijn contacten, favorieten en instellingen terug gezet, krijg ik nu steeds de melding "Geheugen vol" ...!!!
Waar kan ik de telefoon update naar V20?
Ik probeer het via OVI maar daar blijft hij maar zoeken naar updates en vind niks.
Ik probeer het via OVI maar daar blijft hij maar zoeken naar updates en vind niks.
Verwijderd
Gepost bij de collega's van Mobile Cowboys
Dirkje Vr 23 okt 2009, 10:46 Vandaag gesproken met Nokia.
Met betrekking tot fotolens/klepje.
Begin november zullen alle nokia-carepoints in het bezit zijn van de nieuwe klepjes en deze zijn kosteloos te vervangen. Een aantal carepoints kan dit zelf vervangen, de overige zullen de toestellen op moeten sturen naar Nokia.
Met betrekking tot lichte waas op de foto bij gebruik flitser.
Dit kan opgelost worden bij een carepoint, ze moeten het toestel flashen en dan zou alles moeten werken en geen waas meer op de foto's.
Met betrekking tot namen uit het telefoongeheugen die niet meer in beeld komen als je gebeld wordt.
Meestal ligt dat aan het feit dat men de tel.nrs op zowel de sim-kaart hebt staan als in het telefoongeheugen. Aanbevolen wordt om of de contacten op de sim-kaart te verwijderen of de contacten uit het geheugen te verwijderen. Dan is het probleem verholpen.
Het probleem is dat ook al stel je alleen het sim-geheugen of alleen het toestelgeheugen in, er toch ergens in de software naar beiden gekeken wordt en het toestel geen namen meer weergeeft. Hieraan wordt gewerkt en dit probleem zal met een update worden verholpen.
Veel suc6! Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Groet,
Dirk
Wie heeft er nu gelijk?
Mijn n97 doet het erg soepel met de nieuwe firmware! Scrollen door 1200 mp3tjes gaat geweldig!
Alarm doet het nu zodner enkele minuten fout (wonderlijk dat je daar blij mee moet zijn...)
GPS is niets verbeterd. Snelle fix, maar eenmaal op de weg zit ie er geregeld naast, en loop minimaal 100-400 meter achter.... Daar ga i kmee naar een nsp.
Widgets zijn hun harde rand kwijt waardoor het thema veel mooier is.
quickoffice is geinstalleerd, had ik nog niet volgens mij, maar dat weet ik niet zeker.
Alarm doet het nu zodner enkele minuten fout (wonderlijk dat je daar blij mee moet zijn...)
GPS is niets verbeterd. Snelle fix, maar eenmaal op de weg zit ie er geregeld naast, en loop minimaal 100-400 meter achter.... Daar ga i kmee naar een nsp.
Widgets zijn hun harde rand kwijt waardoor het thema veel mooier is.
quickoffice is geinstalleerd, had ik nog niet volgens mij, maar dat weet ik niet zeker.
>_< great, ik kan me phone niet upgraden met windows 7 >_<.
"Dit besturingssysteem word niet ondersteund.
De instalatie kan niet worden voortgezet"
En dan sluit ie hem af.
En bij de NSP hebben ze nog 12.x liggen, waar ik dus ook niets aan heb.
Iemand een oplossing hoe ik hem wel kan upgraden naar V20.x?
En dan sluit ie hem af.
je kan virtueel xp draaien opBrantje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:51:
En dan sluit ie hem af.
Verwijderd
sla de installer die je download opBrantje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:51:
En dan sluit ie hem af.
klik rechts op de opgeslagen installer en selecteer: compatibiliteitsproblemen oplossen
selecteer: problemen met het programma oplossen
selecteer: het programma werkte in een oude versie van windows + het heeft aanvullende rechten nodig
in het volgende scherm zet je het vinkje bij windowsxp service pack 3 aan
start het programma.
et voila
je kan virtueel xp draaien in w7.
Zie http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx
wist even niet hoe ik een edit moest doen
Op edit bij je eigen bericht drukken (bij quote)
Ik draai ook Windows 7 en kon gisteren zonder problemen updaten met Ovi.Brantje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:51:
En dan sluit ie hem af.
Gewoon de nieuwe ovi downloaden op www.nokia.nl
Is er ook iemand hier met een N97 die studeert aan de Vrije Universiteit? Ik vraag dat, omdat ik graag een WLAN verbinding zou willen maken met het VU-Campusnet, maar dat ik direct te zien krijg dat er een WPA fout is. Ik krijg niet eens de kans om een sleutel in te voeren. Ik weet wel dat je met je laptop iets met certificaten moet doen enzo, maar heb geen idee hoe ik dit allemaal op de telefoon zelf moet instellen. Ik kan ook de WLAN wizard niet eens vinden.
Master_A
Danke \o/ heb ff de product code veranderd, en als het goed is gaat ie zo updaten.
Heb de 0570817 product code gepakt, die zag ik wel vaak hier voorbij komen, dus dan zal die wel goed zijn
.
Met betrekking tot krassen op de lens: die heb ik ook, ben een paar weken geleden naar een nsp geweest en die konden mij vertellen dat eind oktober/begin november het probleem zou worden opgelost,
Daarvoor moest je wel je N97 terug sturen naar nokia...
Edit: nieuwe software beschikbaar \o/
Heb de 0570817 product code gepakt, die zag ik wel vaak hier voorbij komen, dus dan zal die wel goed zijn
Met betrekking tot krassen op de lens: die heb ik ook, ben een paar weken geleden naar een nsp geweest en die konden mij vertellen dat eind oktober/begin november het probleem zou worden opgelost,
Daarvoor moest je wel je N97 terug sturen naar nokia...
Edit: nieuwe software beschikbaar \o/
[ Voor 5% gewijzigd door Brantje op 28-10-2009 12:34 ]
Verwijderd
volgens mij kunnen niet alle windows7 versies virtual xp aan, alleen ultimate en enterprise. Toch??Mistermo schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:09:
je kan virtueel xp draaien in w7.
Verwijderd
ja maar het is mij ook niet gelukt! Je hebt volgens mij een programma nodig maar kan er niets over vinden!Amiet01 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:25:
Is er ook iemand hier met een N97 die studeert aan de Vrije Universiteit? Ik vraag dat, omdat ik graag een WLAN verbinding zou willen maken met het VU-Campusnet, maar dat ik direct te zien krijg dat er een WPA fout is. Ik krijg niet eens de kans om een sleutel in te voeren. Ik weet wel dat je met je laptop iets met certificaten moet doen enzo, maar heb geen idee hoe ik dit allemaal op de telefoon zelf moet instellen. Ik kan ook de WLAN wizard niet eens vinden.
Dan had het niet uitgemaakt, heb toch ultimateVerwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:33:
[...]
volgens mij kunnen niet alle windows7 versies virtual xp aan, alleen ultimate en enterprise. Toch??

Leve school!
Wat zou de taak van het programma moeten zijn en bestaat het voor Symbian?Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:34:
[...]
ja maar het is mij ook niet gelukt! Je hebt volgens mij een programma nodig maar kan er niets over vinden!
Master_A
\o/ Gelukt, nu nog ff MfE enzo instellen xD.
@wouter_vandijk
In zwolle zit windesheim, ook zo'n HTS, en ook met beveiligt netwerk.
Heb al wat vrienden horen klagen dat ze daar ook geen gebruik van wireless kunnen maken omdat ze dan een speciaal programma moeten gebruiken, en die hebben ze (nog) niet op de n97.
Zal wel een programma zijn die een geldige certificaat aanmaakt oid.
@wouter_vandijk
Heb al wat vrienden horen klagen dat ze daar ook geen gebruik van wireless kunnen maken omdat ze dan een speciaal programma moeten gebruiken, en die hebben ze (nog) niet op de n97.
Volgens mij kun je gewoon alles zelf instellen. Ik zit op het Saxion in Enschede en hier moet je ook vanalles instellen...Amiet01 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 12:44:
[...]
Wat zou de taak van het programma moeten zijn en bestaat het voor Symbian?
Great, ik kan me accesspoints niet instellen, dus ook geen vodafone life of WiFi.
Iemand een oplossing hiervoor?
Iemand een oplossing hiervoor?
Als dat hetzelfde is als wat ze op de HAN gebruiken dan is het 'dynamic wep' met ik dacht TTLS (w2secure, secureW2).. Nokia verdomd het al jaren die code toe te voegen aan symbian.Brantje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:02:
@wouter_vandijk
Van wat ik ervan heb gelezen is het merendeel al aanwezig en is het hooguit een 30 regels extra code die ze moeten toe voegen..
Verwijderd
Nee ik heb geen envelopje boven in het scherm staan. Zoals ik al zei, het SIM / C: geheugen is helemaal leeg wat betreft sms-jes. En toch krijg ik de melding "Geheugen Vol" !Kevin85 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 11:16:
Waar kan ik de telefoon update naar V20?
Hopen dat het wel in Maemo zit
, en anders voeg je die code toe
Verwijderd
Nee ik heb geen envelopje boven in het scherm staan. Zoals ik al zei, het SIM / C: geheugen is helemaal leeg wat betreft sms-jes. En toch krijg ik de melding "Geheugen Vol" !Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 10:53:
[...]
heb je een envelopje rechtsbovenin? Doe even je sim-geheugen wissen, dat is denk ik het probleem! lijkt het nou zo of zijn er heel veel mensen die prooblemen ondervinden met hun N97 of lijkt dat maar zo?! Ik hoop dat mijn cv uodate snel komt.
Ook e-mails, bluetooth bestanden komen op je C te staan.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:11:
[...]
Nee ik heb geen envelopje boven in het scherm staan. Zoals ik al zei, het SIM / C: geheugen is helemaal leeg wat betreft sms-jes. En toch krijg ik de melding "Geheugen Vol" !
Misschien sla je foto's op C: op?
Verwijderd
Wat ik meermaals met mijn n97 als probleem ondervind is dat ik tijdens het bellen een 'netwerkfout' krijg ik denk zelf dat het aan mijn provider Vodafone ligt omdat ik met mijn e71 hier ook al last van had.
Zijn er toevallig meer mensen die hier last van hebben, of die hier een oplossing voor hebben?
Zijn er toevallig meer mensen die hier last van hebben, of die hier een oplossing voor hebben?
in elke linux distributie die ik tot nu to eheb gebruikt is het gewoon mogelijk om in te loggen dus denk niet dat dat een probleem zal zijnBrantje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:11:
Hopen dat het wel in Maemo zit, en anders voeg je die code toe
Kan jij bij 'Instell.' -> 'Connectiviteit' -> 'Bestemmingen' -> 'Toegangspunt' komen?Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:14:
Wat ik meermaals met mijn n97 als probleem ondervind is dat ik tijdens het bellen een 'netwerkfout' krijg ik denk zelf dat het aan mijn provider Vodafone ligt omdat ik met mijn e71 hier ook al last van had.
Ik niet, en nu kan ik me mobile internet niet instellen
Erg leuk als je een flat-free abbo hebt.
En soms heb ik ook idd een netwerk fout, niet vaak, 1x per week oid,
[ Voor 13% gewijzigd door Brantje op 28-10-2009 13:18 ]
Verwijderd
Ik heb het niet als ik op internet zit maar tijdens het bellen, kost me toch wel iedere keer wat extra xDBrantje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:16:
[...]
Kan jij bij 'Instell.' -> 'Connectiviteit' -> 'Bestemmingen' -> 'Toegangspunt' komen?
Ik niet, en nu kan ik me mobile internet niet instellen.
Denk dat het komt omdat dan ineens de 3G ofzo weg valt? of zou het daarmee niets te maken mogen hebben?
Het is inderdaad iets met dat SecureW2. Dus er zijn ook geen externe programma's om deze functie werkend te krijgen?Caelorum schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:10:
[...]
Als dat hetzelfde is als wat ze op de HAN gebruiken dan is het 'dynamic wep' met ik dacht TTLS (w2secure, secureW2).. Nokia verdomd het al jaren die code toe te voegen aan symbian.
Van wat ik ervan heb gelezen is het merendeel al aanwezig en is het hooguit een 30 regels extra code die ze moeten toe voegen..
Master_A
ttls-pap is wat gebruikt wordt op het Windesheim. Ik las laatst toevallig op het forum van Nokia dat ze deze ondersteuning nu meeleveren op sommige telefoons. Helaas maakt tot nu toe de N97 daar geen deel van uit.Caelorum schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:10:
[...]
Als dat hetzelfde is als wat ze op de HAN gebruiken dan is het 'dynamic wep' met ik dacht TTLS (w2secure, secureW2).. Nokia verdomd het al jaren die code toe te voegen aan symbian.
Het desbetreffende topic op de Nokia website en hier iemand die zegt dat het in de expressmusic 5530 wel aanwezig is.
[ Voor 18% gewijzigd door BastiaanN op 28-10-2009 14:11 ]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
En toevallig hebben ze de V2 update gemistBastiaanN schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:56:
[...]
ttls-pap is wat gebruikt wordt op het Windesheim. Ik las laatst toevallig op het forum van nokia dat ze deze ondersteuning nu meeleveren op sommige telefoons. Helaas maakt tot nu toe de N97 daar geen deel van uit.

De officiële changelog:
Data package : 4.0
MCU SW version : 20.0.019
"
SW improvements and corrections
"
" -Calls
-Fix for incoming call behaviour while connected to PC
-General
-Alarm setting and behavioural fixes for when in use with Mail for Exchange and fix for alarm settings
-Canjie input behaviour improments where input did not restore when slide is closed
-Fix for inabilities to answer calls via certain Bluetooth headset
-Web
-Default bookmark area improvements
-Fix for some letters missing in cintact search
-Home screen
-Better handling of 2nd call display on the home screen
-Hide repeated “unable to connect” when WLAN is disconnected
-There are significant improvements in many issues seen in previous releases not listed above
"
"
New features
"
" -Cherry implemented and when updating this sw, Care should tell about this ""Device First Use flow"" to customers and provide the terms. (refer to Device First Use TB)
-Maps 3.0 with improved Map experience
-VoIP feature that allows SIP VoIP functionality
-Flick scrolling for improved navigation through meny and lists
-Ovi Contacts for instant messaging through Ovi services
-Nokia Messaging built-in as installer
-New verion of Music Player with better support for album art
-China specific WLAN security system is built in
-New widgets (Elle, ESPN Soccernet, Myspace, etc) are pre-installed
-Applications changes
-TPO applications (Vlingo is added, new versions of other home screen contents)
-Most other applications not listed here have changes with improvements and fixes being applied."
"
Known issues
"
-
[ Voor 66% gewijzigd door Kalua op 28-10-2009 14:08 ]
Thx voor de linkW.Bakker schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:52:
[...]
Maar goed,dat is op te lossen met het aanvragen van een cert: http://cer.opda.cn/en/ind...module=index&action=login
Beetje dubieuze site, weet effe niet of de Mods deze link toestaan,anders sorry haal maar weg.
Mistakes are proof that you are trying...
Wat zijn de known issues?
Ik kan namelijk geen verbinding toevoegen (alleen wireless, maar ik wil gewoon packet-gegevens).
telefoon voelt lekkerder aan met v20. scrollen is nu echt heerlijk.
Ik heb alleen één groot nadeel nu. Wanneer ik een liedje luister en op terug druk om weer in het scherm te komen met de tracks. Keert hij dus niet meer terug naar die lijst maar naar het home screen. Niet echt handy dus.
Ik heb alleen één groot nadeel nu. Wanneer ik een liedje luister en op terug druk om weer in het scherm te komen met de tracks. Keert hij dus niet meer terug naar die lijst maar naar het home screen. Niet echt handy dus.
Ja precies dat vond ik ook erg onhandig. Volgens mij als je dit doet vanuit de volledige speler (dus via je menu ipv homescreen) dan heb je dit niet. Hopen dat er snel weer een nieuwe fix uitkomt voor de laatste kleine dingen. Iemand nog een idee waarom sommigen van ons geen enkele widget geïnstalleerd hebben op onze phone?Dewaterweg schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:32:
telefoon voelt lekkerder aan met v20. scrollen is nu echt heerlijk.
Master_A
Ik heb gewoon de standaard widgets geinstaleerd gekregen.
Andere mensen zelfde probleem als mij (Systeemfout @ 'Instell.' -> 'Connectiviteit' -> 'Bestemmingen' verder kom ik namelijk niet)?
Andere mensen zelfde probleem als mij (Systeemfout @ 'Instell.' -> 'Connectiviteit' -> 'Bestemmingen' verder kom ik namelijk niet)?
Dat was ook al met v12 zo, tenminste daar was het andersom. toen was dat op te lossen door een backup terug te zetten van de settings, en als je die niet gemaakt hebt om een hard reset te doen.Brantje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:23:
[...]
Wat zijn de known issues?
Ik kan namelijk geen verbinding toevoegen (alleen wireless, maar ik wil gewoon packet-gegevens).
Dus om daar bij te komen, moet ik een hard reset doen, alles instellen, back-uppen, updaten, en terug zetten?The_Fes schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:38:
[...]
Dat was ook al met v12 zo, tenminste daar was het andersom. toen was dat op te lossen door een backup terug te zetten van de settings, en als je die niet gemaakt hebt om een hard reset te doen.
Zie post: woensdag 28 oktober 2009 14:37
[ Voor 5% gewijzigd door Brantje op 28-10-2009 14:41 ]
Sinds een paar dagen heb ik een probleempje met mijn camera, of misschien wel het lenskapje.
Als ik deze openschuif (zodat de camera tevoorschijn komt) wordt niet automatisch de camera applicatie gestart op mijn N97. Wanneer ik hem dicht schuif wordt deze wel opgestart.
Oftewel, het is omgedraaid en dat was niet zo. Ik heb dit sinds een week! Sinds gister heb ik firmware 20 erop, en ook nog is een Hard Reset uitgevoerd, maar het probleem blijft!
Wie heeft de oplossing?????
Als ik deze openschuif (zodat de camera tevoorschijn komt) wordt niet automatisch de camera applicatie gestart op mijn N97. Wanneer ik hem dicht schuif wordt deze wel opgestart.
Oftewel, het is omgedraaid en dat was niet zo. Ik heb dit sinds een week! Sinds gister heb ik firmware 20 erop, en ook nog is een Hard Reset uitgevoerd, maar het probleem blijft!
Wie heeft de oplossing?????
Doe hem dicht, reboot, klepje open, als het goed is doet ie het weer normaal
Wie weet waar themes te downloaden zijn speciaal bedoeld voor de N97.
Daarmee bedoel ik themes die het HomeScreen een beetje mooi houden. Dus geen randen om de icoontjes heen, zoals de meeste themes voor S60v5 dus wel doen, behalve die standaard op de N97 staan.
Daarmee bedoel ik themes die het HomeScreen een beetje mooi houden. Dus geen randen om de icoontjes heen, zoals de meeste themes voor S60v5 dus wel doen, behalve die standaard op de N97 staan.
Het updaten heb je al gedaan, daar veranderd een hard reset niets meer aan.Brantje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:40:
[...]
Dus om daar bij te komen, moet ik een hard reset doen, alles instellen, back-uppen, updaten, en terug zetten?
Zie post: woensdag 28 oktober 2009 14:37
Dus.. als je geen backup hebt gemaakt van je instellingen voor de update wordt het dus simpelweg hard reset, alles instellen en daarna regelmatig een backup maken (eventueel op een microsd in de telefoon)
[ Voor 32% gewijzigd door TheFes op 28-10-2009 15:58 . Reden: verkeerd gelezen ]
Verwijderd
Kijk eens op deze site:lauw8 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 15:06:
Wie weet waar themes te downloaden zijn speciaal bedoeld voor de N97.
Zedge
Daar staan best leuke dingen tussen. ;D
Gr.
Ik heb net een update gedaan via Nokia software updater, alleen nu werkt mijn ontrengel toets niet meer aan de zijkant. Iemand een ander idee hoe ik dat ding kan ontgrendelen?
Thnks.
Thnks.
Had ik ook last van met de V12-update. Gewoon resetten door de batterij eruit te halen. Daarna doet ie het gewoon weer (deed ie toen welKevin85 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:19:
Ik heb net een update gedaan via Nokia software updater, alleen nu werkt mijn ontrengel toets niet meer aan de zijkant. Iemand een ander idee hoe ik dat ding kan ontgrendelen?
Thnks.
Geen enkel probleem hier. kan alles daarna zien en instellen.Brantje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:37:
Ik heb gewoon de standaard widgets geinstaleerd gekregen.
Klopt, batterij ff eruit gehaald en hij doet het weer.. Dank je 
Nu die nieuwste update maar die is er nog niet voor mij. Hij geeft aan dan 12.0.026 de laatste versie is en up to date. Waar en hoe vind ik versie 20?
Nu die nieuwste update maar die is er nog niet voor mij. Hij geeft aan dan 12.0.026 de laatste versie is en up to date. Waar en hoe vind ik versie 20?
Dat is gewoon wachten... Dat probleem heb ik ookKevin85 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:32:
Klopt, batterij ff eruit gehaald en hij doet het weer.. Dank je
Wat me nu trouwens te binnen schiet, de menu overgangen zouden toch een fancy uitstraling krijgen? Zoals te zien was op de youtube video's. Of is dat pas voor versie 21.of moet je dat ergens instellen.
God, ik wil ook die 20 firmware en hij is nog niet beschikbaar via OTA en ik heb gewoon geen windows pc.
Don't worry, zo spannend is ie niet.Airwolf schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:52:
God, ik wil ook die 20 firmware en hij is nog niet beschikbaar via OTA en ik heb gewoon geen windows pc.
Ik geef toe dat kinetic scrolling tof is, maar nogmaals, als ik het van te voren geweten had zou ik ook gewoon gewacht hebben.
Nu moet ik mijn settings proberen weer goed te krijgen.
Thanks. De N97 Red theme is mooi.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:18:
[...]
Kijk eens op deze site:
Zedge
Daar staan best leuke dingen tussen. ;D
Gr.
Dat is helaas de enige die echt geschikt is voor de N97, maar gelukkig is ie wel heel mooi.
NCP's kunnen vnaf vandaag ook updaten, daar zou je dus even langs kunnen gaanAirwolf schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:52:
Verwijderd
Die ander doen het ook gewoon hoor, ze zijn er niet helemaal op gemaakt maar doen het wel. De wallpapers zij ook wel mooi.lauw8 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:51:
[...]
Thanks. De N97 Red theme is mooi.
Dat is helaas de enige die echt geschikt is voor de N97, maar gelukkig is ie wel heel mooi.
Gr.
Na de update kon ik dit eerst ook niet.Brantje schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:16:
[...]
Kan jij bij 'Instell.' -> 'Connectiviteit' -> 'Bestemmingen' -> 'Toegangspunt' komen?
Ik niet, en nu kan ik me mobile internet niet instellen.
Ik heb zoeven een backup gemaakt (!!!) en daarna een harde reset gegeven.
Nu kan ik weer bij de toegangspunten komen.
Kijk anders eens op www.tehkseven.net en themes.tehkseven.netlauw8 schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:51:
[...]
Thanks. De N97 Red theme is mooi.
Ik heb de Evo Bold theme van daar gekocht voor 2 e en bevalt me zeer goed. De custom icons zien er ook allemaal zeer goed uit. Zeer tevreden en 2 eurie goed gebruikt
Ok vannacht dan toch eindelijk v20 erop gezet, eerst even harde reset om te cleanen.
Sneller is ie zeker niet, stabieler tot nu toe wel, maar toch is de browser alweer een paar keer vastgelopen.
En ik zit net een nieuwe mail te lezen, in Nokia Messaging/Email, en de HTML weergave is weer teniet gedaan! Ze leveren dus de oude Nokia Email client mee in de nieuwe firmware, ik vind dit soort 'vergissingen' echt onbegrijpelijk, ga wel deleten en redownloaden maar waarom al dat werk met een mooi nieuw apparaat?
Oja, ik belde bijna elke dag met m'n N95 wel een keer via SIP gewoon vanuit de foon-interface, ik ben maandenlang lekker gemaakt dat dat nu weer zou kunnen, heb m'n Voipcheap.com account ook weer kunnen toevoegen maar de frontend ontbreekt nog steeds dus ik heb een registered sip profile wat niet gebruikt kan worden, dit is misschien nog wel pijnlijker dan eerst...
Nokia waarom kan mijn N97 niet wat mijn N95 wel kon?
Verder leuk hoor die kinetic scrolling maar fix de hele meuk nou eens..
Sneller is ie zeker niet, stabieler tot nu toe wel, maar toch is de browser alweer een paar keer vastgelopen.
En ik zit net een nieuwe mail te lezen, in Nokia Messaging/Email, en de HTML weergave is weer teniet gedaan! Ze leveren dus de oude Nokia Email client mee in de nieuwe firmware, ik vind dit soort 'vergissingen' echt onbegrijpelijk, ga wel deleten en redownloaden maar waarom al dat werk met een mooi nieuw apparaat?
Oja, ik belde bijna elke dag met m'n N95 wel een keer via SIP gewoon vanuit de foon-interface, ik ben maandenlang lekker gemaakt dat dat nu weer zou kunnen, heb m'n Voipcheap.com account ook weer kunnen toevoegen maar de frontend ontbreekt nog steeds dus ik heb een registered sip profile wat niet gebruikt kan worden, dit is misschien nog wel pijnlijker dan eerst...
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Klopt het dat software updater 1.6.13 er niet op komt?
Heb vanmiddag een N97 gehaald en dat progje wil er niet op.
Vreemd trouwens dat bij een smartphone met touchscreen geen stylo zit
De stylus is er uit gehaald, bij de eerste lichting zat deze wel. Waarom ze dat trouwens gedaan hebben weet ik niet.partyondude schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:55:
ziet die er niet meer bij ?
dat is wel jammer.. het is een fijne stylus. maar je kan op dealextreme er ook 3 halen( ze gaan per 3 dacht ik ) voor 5$ ofzo

Verwijderd
Zat er zo geen rechthoekig blokje met een koordje aan bij in de doos?partyondude schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:55:
Verwijderd
Mijn code werkt nog niet met de software updater,en ook niet via het menu van de N97.
Is er een andere weg dat ik wel kan updaten.
Ik heb geen zin om te wachten.
Nee, een maat van mij vroeg me dat ook al, omdat hij er 1 heeft mét stylo.
Meerderen hier last van dat software updater 1.6.13 er niet op wil?
Meerderen hier last van dat software updater 1.6.13 er niet op wil?
Wat voor code?Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:55:
Mijn code werkt nog niet met de software updater,en ook niet via het menu van de N97.
Mja, hij zit ook niet bij mijn productcode. Ik wacht wel gewoon totdat ik hem "normaal" kan krijgen.dragunova schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:54:
[...]
Don't worry, zo spannend is ie niet.
Ik geef toe dat kinetic scrolling tof is, maar nogmaals, als ik het van te voren geweten had zou ik ook gewoon gewacht hebben.
Nu moet ik mijn settings proberen weer goed te krijgen.
Idd, nieuwere N97's worden niet meer met stylus geleverd. TV-Out kabel wordt ook niet bij de N97 geleverd, en dit is dan de vlaggenschipsyntesia schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 22:28:
ziet die er niet meer bij ?dat is wel jammer.. het is een fijne stylus. maar je kan op dealextreme er ook 3 halen( ze gaan per 3 dacht ik ) voor 5$ ofzo
Heren en Dames,
Heeft iemand een oplossing om je N97 kalender te syncen met Google Calendar?
Via MfE kan niet want dat gebruik ik al voor me werk en helaas kan je geen 2e profiel aanmaken.
Je hebt betaalde oplossingen zoals gooSync, googaSyc (voormalig CalSyncs60) maar je begrijpt het wel, Freeware is beter dan betalen.
V20 kickt ass. 60mb vrije ruimte, 45~50mb ram vrij. Scrollen gaat soepel en het toestel is supersnel. Sneller dan V12, voor mijn gevoel dan...
Heeft iemand een oplossing om je N97 kalender te syncen met Google Calendar?
Via MfE kan niet want dat gebruik ik al voor me werk en helaas kan je geen 2e profiel aanmaken.
Je hebt betaalde oplossingen zoals gooSync, googaSyc (voormalig CalSyncs60) maar je begrijpt het wel, Freeware is beter dan betalen.
V20 kickt ass. 60mb vrije ruimte, 45~50mb ram vrij. Scrollen gaat soepel en het toestel is supersnel. Sneller dan V12, voor mijn gevoel dan...
[ Voor 2% gewijzigd door N97 op 29-10-2009 11:31 . Reden: Noodkreet iets duidelijker maken ]
Er waren toch klachten binnen gekomen dat de Stylus krassen op het scherm veroorzaakte? Misschien dat ze het uit voorzorg niet meer mee leverden.Masis schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 00:00:
[...]
Idd, nieuwere N97's worden niet meer met stylus geleverd. TV-Out kabel wordt ook niet bij de N97 geleverd, en dit is dan de vlaggenschip
Tja en die TV-Out Kabel... Ken geen andere merk die de kabel standaard mee levert. Gelukkig dat ik eerst de N95 8gb had.
Jah meerdere keren, want dat wist ik nog van de N73, daar was dat ook bij nodig, maar ik heb dat vernieuwen al paar keer gedaan en dat scherm blijft maar in beeld staan, 1 keer gewoon eens laten liggen voor een uur en hij blijft op 0 bestanden toegevoegd staan.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 11:36:
Heb je al gezocht naar nummers in je telefoon? Dat moet je ook doen als je op die manier nummers op je tel. zet.
Muziek - Muziekbibliotheek - opties - biblioth. vernieuwen.
Dan gaat hij overal in de telefoon zoeken naar nieuwe nummers.
Anders weet ik het ook niet. Misschien alles er op nieuw opzetten, maar dat is nogal veel werk.
succes er mee, Gr.
Alles er opnieuw opzetten is idd veel werk, maar als het niet anders kan, of als niemand een oplossing heeft ?!?
V20 nog steeds niet mogelijk hiero...
Dit probleem heeft de 5800 ookmetallicattim schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:00:
[...]Jah meerdere keren, want dat wist ik nog van de N73, daar was dat ook bij nodig, maar ik heb dat vernieuwen al paar keer gedaan en dat scherm blijft maar in beeld staan, 1 keer gewoon eens laten liggen voor een uur en hij blijft op 0 bestanden toegevoegd staan.
Vaak komt het doordat je er bestanden hebt opgezet zonder het nokia music ding te gebruiken, bijv door WMP. Enigste oplossing die ik heb gevonden die altijd werkt is een hard reset incl kaartje formatteern en dan de instellingen NIET terug te zetten. Vervolgens met nokia music alles weer erop te zetten.
Vrijwel ondoenlijk..
zie http://discussions.nokia....c&message.id=11785#M11785
Een andere oplossing die soms werkt is de .dat bestanden die bij de music app hoort te verwijderen.
zie http://discussions.nokia....id=music&message.id=12826
[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 29-10-2009 08:43 ]
Dan heb jij blijkbaar een andere firmware gedownload dan ik, bij zit nokia messaging er gewoon bij. Email widget op startscherm en instellen maar.fewips schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 20:41:
Ok vannacht dan toch eindelijk v20 erop gezet, eerst even harde reset om te cleanen.
Werkt prima, inclusief html.
Mijn telefoon is wel een stuk sneller (wisselen van menu's, fotobrowser, scrollen door een lange rij mp3jes, erg soepel allemaal.
Met SIP heb ik geen ervaringen...
Nog geen vastlopers hier.
Heb je wel eerst een harde reset gedaan voordat je de nieuwe firmware erop zette?
redownloaden, leuk woord trouwens, geen leuke bezigheid
Ik heb gister ook even zitten stoeien met muziek erop krijgen. Zit je N97 verbonden met je PC als je je bibliotheek probeert te vernieuwen? Dat was bij mij het probleem... als hij verbonden is blijft hij heel de tijd lopen en staan op "0 bestanden toegevoegd". Zodra je de kabel eruit trekt en dan gaat vernieuwen werkte het bij mij wel.metallicattim schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 08:00:
Jah meerdere keren, want dat wist ik nog van de N73, daar was dat ook bij nodig, maar ik heb dat vernieuwen al paar keer gedaan en dat scherm blijft maar in beeld staan, 1 keer gewoon eens laten liggen voor een uur en hij blijft op 0 bestanden toegevoegd staan.
Be reasonable.... do it my way
Ik heb ook het probleem dat ik bij connectiviteit niet bij bestemmingen kan.. Dan geeft hij mooi de melding "Systeemfout".. Backup gemaakt (wat overigens lang duurde), harde reset gedaan, backup teruggezet maar nog steeds hetzelfde probleem
Iemand nog ideeen? Want dit zuigt natuurlijk! Voor de rest goed tevreden over v20 maar dit moet wel gefixed worden!!
Heb je met het terugzetten van de backup ook de instellingen terug gezet? Want dan behoud je inderdaad het probleemdbleliev schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:57:
Ik heb ook het probleem dat ik bij connectiviteit niet bij bestemmingen kan.. Dan geeft hij mooi de melding "geen toegang".. Backup gemaakt (wat overigens lang duurde), harde reset gedaan, backup teruggezet maar nog steeds hetzelfde probleemIemand nog ideeen? Want dit zuigt natuurlijk! Voor de rest goed tevreden over v20 maar dit moet wel gefixed worden!!