Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:42:
Beste Tweakers,

Ik heb afgelopen week mijn n97 meegenomen naar New York.

Sindsdien staat er constant "NOKIA" op de achtergrond in mijn scherm. In ieder scherm.
Het draait ook niet mee als ik mijn toetsenbord openschuif...

Kan het zijn dat dit in mijn scherm is "ingebrand"? Dat gebeurt toch niet meer bij moderne beeldschermen?
Of staat dit er bij jullie ook, en heb ik het gewoon niet eerder gezien?

Wat kan ik hieraan doen?

Ik heb sinds ik terug ben de instellingen teruggezet naar fabrieksinstellingen, kan het daar nog mee te maken hebben?

Alvast bedankt voor snelle reacties!
Ik heb exact hetzeflde meegemaakt. moet je hem voor de gein eens je thema op wit zetten, en weer terug naar zwart. En weg was het. Het leek inderdaad of het ingebrand was. uit zetten e.d. hielp niet. Maar thema aanpassen en terug zetten werkte wel. Laat even weten of het bij jou ook het antwoord is. Ben wel benieuwd of het toeval was namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

m.lammers schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:01:
[...]

Ik heb exact hetzeflde meegemaakt. moet je hem voor de gein eens je thema op wit zetten, en weer terug naar zwart. En weg was het. Het leek inderdaad of het ingebrand was. uit zetten e.d. hielp niet. Maar thema aanpassen en terug zetten werkte wel. Laat even weten of het bij jou ook het antwoord is. Ben wel benieuwd of het toeval was namelijk.
Ik heb het wel eens gehad na de browser gebruikt te hebben. Er bleef een paar dagen een schermafdruk van een site in de telefoon staan. Het is vanzelf weggegaan...heel raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

liffey schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:36:
[...]

Kan hier gewoon updaten. Software blijft aangeven dat er een update is, van 12.0.024 naar 026... Al 3 keer geinstalleerd maar blijft 024 rapporteren.... :?
Nummertje 026 is de lokale aanpassing van nummer 024, dus in principe heb je al de goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m.lammers schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 17:01:
[...]

Hoi,

Ik heb de telefoon een tijdje op standby laten staan en toen ik even later weer keek was het vanzelf weggegaan. Het is sindsdien ook niet meer teruggekomen. Best wel vaag dus!! Ik heb wel mijn achtergrond veranderd, van een plaatje naar standaard zwart, en weer terug naar een plaatje maar toen bleef het gewoon nog staan...

Vreemd! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
ik heb dit al eens eerder gevraagd, maar helaas nog geen antwoord.

Ik heb via USB mijn MP3's op de N97 mass memory gezet en het probleem is dat de Music Player veel van deze MP3's niet afspeelt, hij skipped ze gewoon.
Open ik de bewuste MP3's nu via de file-explorer, dan speelt ie wel af, maar dus niet als ik in de music player de bewuste CD/nummers afspeel.

Iemand een idee??

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al gezocht naar nummers in je telefoon? Dat moet je ook doen als je op die manier nummers op je tel. zet.

Muziek - Muziekbibliotheek - opties - biblioth. vernieuwen.

Dan gaat hij overal in de telefoon zoeken naar nieuwe nummers.

Anders weet ik het ook niet. Misschien alles er op nieuw opzetten, maar dat is nogal veel werk.

succes er mee, Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:34:
[...]

Laat ik er van de week nou 1 teveel besteld hebben op ebay :)
En laat ik nou vanavond in een goeie bui zijn :)

PM me je adres en zodra ik ze binnen heb stuur ik er eentje
naar je op.
He Rotterdammert,

Nog steeds in een goede bui? *duim, duim* Zou een stylus enorm waarderen.
Kan je alleen geen PM sturen. Volgens mij heb je die optie niet aanstaan.

Hoe dan ook, alvast bedankt voor het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gepost op afg. vrijdag door Dirkje op www.mobilecowboys.nl

Vandaag gesproken met Nokia.

Met betrekking tot fotolens/klepje.
Begin november zullen alle nokia-carepoints in het bezit zijn van de nieuwe klepjes en deze zijn kosteloos te vervangen. Een aantal carepoints kan dit zelf vervangen, de overige zullen de toestellen op moeten sturen naar Nokia.

Met betrekking tot lichte waas op de foto bij gebruik flitser.
Dit kan opgelost worden bij een carepoint, ze moeten het toestel flashen en dan zou alles moeten werken en geen waas meer op de foto's.

Met betrekking tot namen uit het telefoongeheugen die niet meer in beeld komen als je gebeld wordt.
Meestal ligt dat aan het feit dat men de tel.nrs op zowel de sim-kaart hebt staan als in het telefoongeheugen. Aanbevolen wordt om of de contacten op de sim-kaart te verwijderen of de contacten uit het geheugen te verwijderen. Dan is het probleem verholpen.
Het probleem is dat ook al stel je alleen het sim-geheugen of alleen het toestelgeheugen in, er toch ergens in de software naar beiden gekeken wordt en het toestel geen namen meer weergeeft. Hieraan wordt gewerkt en dit probleem zal met een update worden verholpen.

Veel suc6! Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Groet,
Dirk

Vooral het stukje van de flitser spreekt mij aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam gisteravond een voor mij nieuwe applicatie tegen voor de n97 in de ovistore van Metro. Deze kan je ook instellen als widget op je homescreen en dan verschijnen er de laatste 2 nieuwsberichten.
Er zitten wel veel verbeterpunten in voor Metro maar het is in ieder geval Nederlands en het ziet er best aardig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 15:10:
Vooral het stukje van de flitser spreekt mij aan
Dus, ze pakken het echte probleem van de flits niet aan maar gaan er in plaats daarvan gewoon een algoritme op loslaten zodat de foto softwarematig bewerkt wordt ofzo? :/

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 16:15:
[...]

Dus, ze pakken het echte probleem van de flits niet aan maar gaan er in plaats daarvan gewoon een algoritme op loslaten zodat de foto softwarematig bewerkt wordt ofzo? :/
Als ik maar van die lelijke waas af ben, vind ik alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esveldt86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04-2023
esveldt86 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:28:
Vraagje,

Sinds vandaag kan ik via mijn Music Player wel muziek openen, maar je hoort niks!
Je ziet gewoon dat hij loopt maar helaas gene audio!
Als ik een film, navigatie gebruik of gebeld wordt doet het geluid het ook.

En de radio via de Music Player doet het ook!

Weet iemand wat er aan de hand is.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje: Gisteren zat ik op nu.nl en zag daar een banner voor installatie van een nu.nl software install. Ik dacht aan een extra widget en wilde deze wel proberen. Nu zit er echter een irritante banner voor mijn startscherm die ik niet kan verwijderen. Hij voegt niet toe en hij zit over de andere widgets heen. Ik kan hem echter met geen mogelijkheid verwijderen. Als je hem aanraakt opent hij gelijk een browserscherm. Kent iemande dit probleem of weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esveldt86
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:09:
Ik heb een probleempje: Gisteren zat ik op nu.nl en zag daar een banner voor installatie van een nu.nl software install. Ik dacht aan een extra widget en wilde deze wel proberen. Nu zit er echter een irritante banner voor mijn startscherm die ik niet kan verwijderen. Hij voegt niet toe en hij zit over de andere widgets heen. Ik kan hem echter met geen mogelijkheid verwijderen. Als je hem aanraakt opent hij gelijk een browserscherm. Kent iemande dit probleem of weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt!
Al gekeken bij: Instellingen -> Toepassingsbeheer -> Geïnst. toepassingen, hem dan opzoeken in de lijst en dan via opties verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:41

Amiet01

Master_A

Weet iemand of je de N97 als een soort van bluetooth keyboard kunt gebruiken met een app ofzo? Ik zou de N97 namelijk willen gebruiken als keyboard voor mijn PS3. Bestaat er trouwens een app waarmee je de UpNp mogelijkheid van de N97 kunt gebruiken om media te streamen, zoals de N95 dit ook gewoon kan? Kan je het kraken van de telefoon (achterklep en zijkant) kosteloos laten repareren bij een NSU (zonder dat zij deze hoeven op te sturen)?
Ik hoop trouwens dat de 2.0 firmware snel uitkomt want ik kan niet wachten op kinetic scrolling.
Het enige waar ik aan kan denken is dat het geluid gemute is, maar ik denk dat je de volumeknoppen al geprobeerd hebt?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 14:15:
[...]

He Rotterdammert,

Nog steeds in een goede bui? *duim, duim* Zou een stylus enorm waarderen.
Kan je alleen geen PM sturen. Volgens mij heb je die optie niet aanstaan.

Hoe dan ook, alvast bedankt voor het aanbod.
Staat gewoon aan hoor, mail anders effe naar 123456789peter (apestaart) live.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esveldt86
Amiet01 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:25:
Weet iemand of je de N97 als een soort van bluetooth keyboard kunt gebruiken met een app ofzo? Ik zou de N97 namelijk willen gebruiken als keyboard voor mijn PS3. Bestaat er trouwens een app waarmee je de UpNp mogelijkheid van de N97 kunt gebruiken om media te streamen, zoals de N95 dit ook gewoon kan? Kan je het kraken van de telefoon (achterklep en zijkant) kosteloos laten repareren bij een NSU (zonder dat zij deze hoeven op te sturen)?
Ik hoop trouwens dat de 2.0 firmware snel uitkomt want ik kan niet wachten op kinetic scrolling.

[...]

Het enige waar ik aan kan denken is dat het geluid gemute is, maar ik denk dat je de volumeknoppen al geprobeerd hebt?
Nee het geluid staat helemaal open....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

esveldt86 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:36:
[...]

Nee het geluid staat helemaal open....
Dan misschien nog balans oid. En anders gewoon hard-resetten. Lijkt me iets in de software.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik de telefoon had aangesloten via nokia suite, kreeg ik de 2e keer wel verbinding en kon ik de nieuwe gratis versie installeren echter nu heb ik de opties:

1 trial voor 15 dagen
2 enter de unlock code
3 purchase

Gratis |:( voor 15 dagen denk ik

[...]quote/
Ik zag zojuist in de quick office in mijn N97 dat ik gratis adobe reader kan updaten naar een volledige licentie. Na het aanklikken van download krijg ik de foutmelding "kan geen verbinding met internet maken".

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, zodat ik weer gebruik kan maken van adobe reader.

[/quote]

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plagiaat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 13:01
Ik heb heel internet doorzocht en ook de fora en toch kwam ik niet achter de oplossingen van de volgende problemen:

Hoe kan ik youtube normaal laten afspelen? Ik heb een vodafone abonnement en youtube hapert constant. Ik heb gehoord dat je het proxyserveradres moest verwijderen, maar dit heeft niet geholpen.

Ten tweede: hoe kan ik flashvideo's bekijken?

Ten derde: Is de 'echte' live messenger beschikbaar voor de N97? Zo ja waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
plagiaat schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:20:

Ten derde: Is de 'echte' live messenger beschikbaar voor de N97? Zo ja waar?
Ik had ergens een preview gezien van de V20.x.x firmware en er werd gezegd dat Skype er niet in zit. Op dit moment gebruik ik Fring en dat werkt prima (alleen geen video-chat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Supremo schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 00:03:
[...]

Ik had ergens een preview gezien van de V20.x.x firmware en er werd gezegd dat Skype er niet in zit. Op dit moment gebruik ik Fring en dat werkt prima (alleen geen video-chat).
deze werkt prima. hf with it.

flashvideo's bekijken kan het beste met flashlite 3. Voor volledig ondersteuning moet men wachten op flash 10. deze word voor meerdere os's gemaakt

youtube filmpjes kun je op de site bekijken, maar ook in realplayer (klik op de site op "in standaard speler afspelen")

[ Voor 25% gewijzigd door Zygivt op 27-10-2009 03:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

esveldt86 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:18:
[...]

Al gekeken bij: Instellingen -> Toepassingsbeheer -> Geïnst. toepassingen, hem dan opzoeken in de lijst en dan via opties verwijderen
Ja wel gekeken maar daar staan 20 toepassingen met onduidelijke namen dus ik weet niet welke ik moet hebben. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Is er iemand hier die Mobile TV van t-mobile op zijn N97 werkend krijgt? Ik begrijp dat .asx niet wordt ondersteund, maar ik kan gewoon helemaal niets zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Laatst online: 20-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 09:07:
[...]

Ja wel gekeken maar daar staan 20 toepassingen met onduidelijke namen dus ik weet niet welke ik moet hebben. |:(
Ik zou alles met onduidelijke namen verwijderen. Daar hou ik nl niet van ;)

Zou je ze ff hier kunnen posten? Dan zou k misschien kunnen kijken welke wel en niet belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:12:
[...]

Ik zou alles met onduidelijke namen verwijderen. Daar hou ik nl niet van ;)

Zou je ze ff hier kunnen posten? Dan zou k misschien kunnen kijken welke wel en niet belangrijk zijn.
Ah super dat je even wil kijken! Dit is de volledige lijst:

AccuWeather
AdvertDaemon
Amazon
APIBridge
AP News
Bloomberg
Client Platform
Facebook
Facebook Installer
Guitar Rock Tour
Hi5
iBrow
IIC
iSync
IWood
Mail for Exchange
Ovi Store
Ovi store client
Psiloc World Travel
Slideshow
YouTube
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Laatst online: 20-09-2023
AccuWeather (duidelijk)
AdvertDaemon (ken ik niet, ook niet via google te vinden. Lijkt op iets met reclame, dus zou het kunnen zijn)
Amazon (duidelijk)
APIBridge (voor facebook denk ik)
AP News (duidelijk)
Bloomberg (duidelijk)
Client Platform (duidelijk)
Facebook (duidelijk)
Facebook Installer (duidelijk)
Guitar Rock Tour (duidelijk)
Hi5 (duidelijk)
iBrow (twitter denk ik)
IIC (geen idee...)
iSync (ken ik wel)
IWood Dit lijkt m te zijn!!
Mail for Exchange (duidelijk)
Ovi Store (duidelijk, mist bij mij, dus ik weet niet waarom ie er bij jou wel staat :p)
Ovi store client (duidelijk)
Psiloc World Travel (duidelijk)
Slideshow (duidelijk)
YouTube (duidelijk)

[ Voor 12% gewijzigd door Xmasjos op 27-10-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig een goede gratis pdf reader?
Of is de adobe pdf reader op de een of andere manier te kraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Het wachten is nog steeds op firmware 20.

Deze versie is dus wel al uit op RDA.

Dus mijn vraag is, hoelang duurt het gemiddeld tussen de release van de firmware versie op RDA en NSU/FOTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
JA JA>.. FOTA is er!!!

ga het nu direct downloaden!!!!

JIPPIE!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
AH nee... niet mogelijk via FOTA... alleen via de PC.. balen.. moet ik nog tot na de middag wachten... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Voor mijn Nedelandse N97 is er nog geen update.... Hoop dat het niet zo lang gaat duren als bij V12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 10:15
Voor de Benelux versie is ie er inderdaad, hij installeert m nu via de OVI suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Ik heb de 0585162...

Via *#0000# en dan check updates krijg ik niets te zien.

Als ik via het menu naar SW-update ga zie ik TELEFOONSOFTWARE met een uitroepteken. Deze kan ik helaas niet downloaden. Hij geeft meteen aan dat het via de PC moet.

Klopt het dan dat ie voor mijn toestel ook beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Latest available software for Nokia N97, product code 0587245
Version: 12.0.026

Pff vraag me weer af waar dit op slaat, halve wereld heeft alweer een update, en met een netjes gekochte Nederlandse N97 uitvoering kan er weer gewacht gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Razer schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:02:
Latest available software for Nokia N97, product code 0587245
Version: 12.0.026

Pff vraag me weer af waar dit op slaat, halve wereld heeft alweer een update, en met een netjes gekochte Nederlandse N97 uitvoering kan er weer gewacht gaan worden.
Heb je het ook op deze manieren gechecked:

Als ik via het menu naar SW-update ga zie ik TELEFOONSOFTWARE met een uitroepteken. Deze kan ik helaas niet downloaden. Hij geeft meteen aan dat het via de PC moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
dkawa schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:05:
[...]

Heb je het ook op deze manieren gechecked:

Helaas ook niks, ik lees op het Nokia forum, dat hij voor UK modellen ook nog niet uit is. Ik heb even je productcode gecontroleerd, en jou toestel is een UK toestel. Weet niet zeker of je hem al kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
dkawa schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:56:
Ik heb de 0585162...

Klopt het dan dat ie voor mijn toestel ook beschikbaar is?
Voor mij in ieder geval niet (met de zelfde product code) net getest, maar V12 zou de laatste versie zijn.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:12
Ben nu bezig met een backup (just in case), daarna maar installeren.

EDIT: via *#0000# krijg ik ook niets te zien, nokia heeft aangegeven dat ze FOTA nog extra willen testen en deze zal later gereleased worden. Als je hem aan de NSU hangt (of mijn geval Ovi Suite) dan geeft hij wel de firmware aan. De language specific firmware word in de aankomende dagen gepushed, dus vooralsnog kunnen alleen de generieke telefoons om (product code).

EDIT2: Update uitgevoerd, alles werkt weer perfect, geen death grip uit hoeven voeren en alle instellingen ed zijn behouden gebleven !

[ Voor 86% gewijzigd door YaNightmare op 27-10-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
YaNightmare schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:09:

EDIT: via *#0000# krijg ik ook niets te zien, nokia heeft aangegeven dat ze FOTA nog extra willen testen en deze zal later gereleased worden. Als je hem aan de NSU hangt (of mijn geval Ovi Suite) dan geeft hij wel de firmware aan. De language specific firmware word in de aankomende dagen gepushed, dus vooralsnog kunnen alleen de generieke telefoons om (product code).

EDIT2: Update uitgevoerd, alles werkt weer perfect, geen death grip uit hoeven voeren en alle instellingen ed zijn behouden gebleven !
en via menu SW-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:17
YaNightmare schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:09:

Wat kan je zeggen over de mediaspeler? Is dat echt een verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met productcode 0579050 is de V20 SW te downloaden...!

Ben er nu mee bezig...!

Check:

http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,13281.0.html

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:12
lutj schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:56:
[...]

Wat kan je zeggen over de mediaspeler? Is dat echt een verbetering?
Kan je mij vertellen wat je wil weten ? gebruik nooit echt de mediaspeler dus zonder wat sturing kan ik niet echt zeggen wat er beter moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
YaNightmare schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:03:
[...]

Kan je mij vertellen wat je wil weten ? gebruik nooit echt de mediaspeler dus zonder wat sturing kan ik niet echt zeggen wat er beter moet zijn.
De mediaspeler zou grondig worden opgeknapt. Betere interface, meer informatie over nummers (misschien wel te syncen via i-net database?) maar als je er geen ervaring mee hebt zal het misschien wel helemaal niet opvallen. Misschien iemand die verbeteringen merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:05
lutj schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:08:
[...]

De mediaspeler zou grondig worden opgeknapt. Betere interface, meer informatie over nummers (misschien wel te syncen via i-net database?) maar als je er geen ervaring mee hebt zal het misschien wel helemaal niet opvallen. Misschien iemand die verbeteringen merkt.
Albums laten nu cover + artiest zien in de lijst, icm kinetic scrolling erg prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutj
Ok klinkt goed! En waar ik ook benieuwd naar ben... Zijn er visuele effecten toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 0570817: RM-505_EMEA_EURO_QW1 Black is de update er ook, geen enkel probleem met updaten gehad, foon starte vanzelf op toen de update klaar was en alle instellingen nopg precies zoals het was!

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:05
lutj schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:12:
Ok klinkt goed! En waar ik ook benieuwd naar ben... Zijn er visuele effecten toegevoegd?
Niet kunnen vinden helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2022
Enig idee waarvoor er voor de 0587246 nog geen update beschikbaar is?

Ook wanneer ik op de website kijk staat er dat de nieuwste versie 12 is.
Toestel gewoon in nederland aangeschaft en unbranded natuurlijk....

[ Voor 7% gewijzigd door dbleliev op 27-10-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0587245 is mijn code maar geen update voor mij via SW Updater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoohoo superchill dat-ie eindelijk uit is....NOT! Ik ben weer de lul, kan weer net als bij V12 eeuwen gaan zitten wachten. Kon pas 2-3 weken geleden naar V12 met 0587245. Dus dat gaat wss weer een week of 2 duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
0587246 is de NL versie en niet de EU versie. Voor zover ik nu teruggevonden heb, wat ik gezien heb is dat mensen van v11 naar v12 met 0587246 veel vertraging hadden. Kan ik ervan uit gaan dat dit nu weer zo zal zijn?

Damn You Nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:25
Ik heb productcode 0587245, gewoon in nederland aangeschaft.
dbleliev schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:16:
0587246 is de NL versie en niet de EU versie. Voor zover ik nu teruggevonden heb, wat ik gezien heb is dat mensen van v11 naar v12 met 0587246 veel vertraging hadden. Kan ik ervan uit gaan dat dit nu weer zo zal zijn?

Damn You Nokia

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijstje met productcodes waarvoor de firmware op t moment beschikbaar is:
0576124: RM-505_APAC_AUSTRALIA Black
0591376: RM-505_APAC_AUSTRALIA Black
0576208: RM-505_APAC_AUSTRALIA White
0591377: RM-505_APAC_AUSTRALIA White
0576129: RM-505_APAC_Bangladesh Black
0576211: RM-505_APAC_Bangladesh White
0576120: RM-505_APAC_CAMBODIA Black
0576132: RM-505_APAC_CAMBODIA White
0576128: RM-505_APAC_EMERGING ASIA Black
0576210: RM-505_APAC_EMERGING ASIA White
0575297: RM-505_APAC_HONG KONG black
0575841: RM-505_APAC_HONG KONG white
0575724: RM-505_APAC_INDIA Black
0576213: RM-505_APAC_INDIA White
0576121: RM-505_APAC_INDONESIA Black
0576133: RM-505_APAC_INDONESIA White
0576119: RM-505_APAC_MALAYSIA Black
0576131: RM-505_APAC_MALAYSIA White
0576126: RM-505_APAC_NEW ZEALAND Black
0576209: RM-505_APAC_NEW ZEALAND White
0576123: RM-505_APAC_PHILIPPINES Black
0576207: RM-505_APAC_PHILIPPINES White
0575722: RM-505_APAC_SINGAPORE Black
0576130: RM-505_APAC_SINGAPORE White
0575266: RM-505_APAC_TAIWAN black
0575829: RM-505_APAC_TAIWAN white
0575728: RM-505_APAC_THAILAND Black
0576135: RM-505_APAC_THAILAND White
0576122: RM-505_APAC_VIETNAM Black
0576212: RM-505_APAC_VIETNAM White
0592448: RM-505_CHINA3G_China PRC 3G silver
0589790: RM-505_CHINA3G_CHINA PRC 3G White
0576356: RM-505_EMEA_ALPS_QW Black
0576435: RM-505_EMEA_ALPS_QW White
0576364: RM-505_EMEA_BALKANS_QW Black
0576462: RM-505_EMEA_BALKANS_QW White
0576411: RM-505_EMEA_Baltian_QW Black
0576488: RM-505_EMEA_Baltian_QW White
0585556: RM-505_EMEA_Belarus_QW Black
0585574: RM-505_EMEA_Belarus_QW White
0576351: RM-505_EMEA_Benelux_FR_QW Black
0576420: RM-505_EMEA_Benelux_FR_QW White
0579050: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW Black
0579054: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW White
0579051: RM-505_EMEA_BULGARIA_QW Black
0579055: RM-505_EMEA_BULGARIA_QW White
0576410: RM-505_EMEA_CIS_QW Black
0576487: RM-505_EMEA_CIS_QW White
0581899: RM-505_EMEA_CIS_QW_2 Black
0581901: RM-505_EMEA_CIS_QW_2 White
0576366: RM-505_EMEA_CZECH_QW Black
0576468: RM-505_EMEA_CZECH_QW White
0576412: RM-505_EMEA_Estonian_QW Black
0576489: RM-505_EMEA_Estonian_QW White
0570817: RM-505_EMEA_EURO_QW1 Black
0576350: RM-505_EMEA_EURO_QW1 White
0574380: RM-505_EMEA_FRANCE_QW Black
0592009: RM-505_EMEA_FRANCE_QW Black
0576423: RM-505_EMEA_FRANCE_QW White
0592010: RM-505_EMEA_FRANCE_QW White
0576355: RM-505_EMEA_GERMAN_QW Black
0576430: RM-505_EMEA_GERMAN_QW White
0576375: RM-505_EMEA_GREECE_QW Black
0576474: RM-505_EMEA_GREECE_QW White
0576377: RM-505_EMEA_HUNGARY_QW Black
0576480: RM-505_EMEA_HUNGARY_QW White
0576413: RM-505_EMEA_ISRAEL_QW Black
0576490: RM-505_EMEA_ISRAEL_QW White
0576358: RM-505_EMEA_ITALY_QW Black
0591374: RM-505_EMEA_ITALY_QW Black
0576459: RM-505_EMEA_ITALY_QW White
0591375: RM-505_EMEA_ITALY_QW White
0579053: RM-505_EMEA_MALTA_QW Black
0579056: RM-505_EMEA_MALTA_QW White
0576406: RM-505_EMEA_MOLDOVA_QW Black
0576486: RM-505_EMEA_MOLDOVA_QW White
0576368: RM-505_EMEA_POLAND_QW Black
0576472: RM-505_EMEA_POLAND_QW White
0576363: RM-505_EMEA_PORTUGAL_QW Black
0576461: RM-505_EMEA_PORTUGAL_QW White
0576402: RM-505_EMEA_ROMANIA_QW Black
0576481: RM-505_EMEA_ROMANIA_QW White
0576403: RM-505_EMEA_RUSSIA_QW Black
0591865: RM-505_EMEA_RUSSIA_QW Black
0576484: RM-505_EMEA_RUSSIA_QW White
0591866: RM-505_EMEA_RUSSIA_QW White
0576352: RM-505_EMEA_SCAND_QW1 Black
0576425: RM-505_EMEA_SCAND_QW1 White
0576353: RM-505_EMEA_SCAND_QW2 Black
0576428: RM-505_EMEA_SCAND_QW2 White
0576365: RM-505_EMEA_SERBIA_QW Black
0576467: RM-505_EMEA_SERBIA_QW White
0576367: RM-505_EMEA_SLOVAKIA_QW Black
0576470: RM-505_EMEA_SLOVAKIA_QW White
0576360: RM-505_EMEA_SPAIN_QW Black
0576460: RM-505_EMEA_SPAIN_QW White
0580747: RM-505_EMEA_Swiss_QW Black
0580748: RM-505_EMEA_Swiss_QW White
0587797: RM-505_EMEA_Syria white
0576357: RM-505_EMEA_TURKEY_QW Black
0576458: RM-505_EMEA_TURKEY_QW White
0576405: RM-505_EMEA_UKRAINE_QW Black
0576485: RM-505_EMEA_UKRAINE_QW White
0576554: RM-505_MENA_ALGERIA black
0576573: RM-505_MENA_ALGERIA white
0575743: RM-505_MENA_ARABIC 1 black
0576558: RM-505_MENA_ARABIC 1 white
0576503: RM-505_MENA_ARABIC 2 black
0576569: RM-505_MENA_ARABIC 2 white
0576504: RM-505_MENA_EMBARGO NON GPS black
0576570: RM-505_MENA_EMBARGO NON GPS white
0576500: RM-505_MENA_KSA black
0576567: RM-505_MENA_KSA white
0576502: RM-505_MENA_LEVANT black
0580177: RM-505_MENA_LEVANT COMMON ENGLISH BLACK
0580187: RM-505_MENA_LEVANT COMMON ENGLISH WHITE
0576568: RM-505_MENA_LEVANT white
0576555: RM-505_MENA_MEA B black
0576574: RM-505_MENA_MEA B white
0576553: RM-505_MENA_NORTH AFRICA black
0576572: RM-505_MENA_NORTH AFRICA white
0576562: RM-505_MENA_SSA FRENCH Black
0576578: RM-505_MENA_SSA FRENCH White
0576560: RM-505_MENA_SSA Multi Black
0576566: RM-505_MENA_SSA Multi White
0576561: RM-505_MENA_SSA PT Black
0576577: RM-505_MENA_SSA PT White
0576559: RM-505_MENA_SSA1 Black
0576565: RM-505_MENA_SSA1 White
0576563: RM-505_MENA_SSA10 Black
0576579: RM-505_MENA_SSA10 White
0576564: RM-505_MENA_SSA11 Black
0576580: RM-505_MENA_SSA11 White
0587796: RM-505_MENA_Syria Black
0575744: RM-505_MENA_UAE black
0576576: RM-505_MENA_UAE white
0580749: RM-505_MENA_Venezuela black
0580750: RM-505_MENA_Venezuela white
Zucht, weer geen CV toestellen op het moment :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CHANGELOG

Improvements in firmware 20.2.019 are:

* A reworked memory mapping model - this means that applications use the (relatively) limited RAM much more efficiently and you should rarely see any memory errors. Note that the available 'Free RAM' after booting is now a lot less (around 47MB), but don't take this raw number too literally - apps use less RAM than before

* Kinetic scrolling in the User Interface in all lists and larger-than-screen views

* The keyboard driver has been enhanced so that a long press on any key brings up its associated 'function' symbol (or number)

* Music player shows album art more reliably, plus extra MP3 ID3 information

* Half a dozen new social media and services widgets have been added by default

* Camera still and video improvements

* Offline mode for homescreen widgets (shown below)

* The N-Gage client is now included (shown below, saving 10MB of your C disk, compared to the current situation)

* Ovi Maps 3.1 is now included (shown below, saving 7MB of your C disk, compared to the current situation)

* Ovi Contacts and Ovi Store clients now integrated (saving more space)

* More responsive touchscreen driver (so fewer 'missed taps') and the usual minor bug fixes across the board

* Improvements to Sync system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
zonder hardreset de nieuwe FW, werkt heeeeerlijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al bij al dus niet heel shocking, die V20 update. Moet zeggen dat ik er nog niet heel warm van wordt. En dat terwijl het met veel bombarie is aangekondigd en een aantal malen is uitgesteld. Kan niet echt begrijpen waarom.

Is dit alles...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn de grootste veranderingen. Het is overigens geen officiele changelog, die zal eerdaags wel uitgebracht worden, maar daar zal precies hetzelfde instaan + een heleboel kleine technische veranderingen.

Vraagje: hoe kan ik mijn n97 back-uppen aan de pc?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naNs
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 15:23
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:34:
Vraagje: hoe kan ik mijn n97 back-uppen aan de pc?!
Aan de pc? Je bedoelt een backup van je gegevens op de pc opslaan? Dat kan simpel met Nokia PC Suite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naNs schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:37:
[...]

Aan de pc? Je bedoelt een backup van je gegevens op de pc opslaan? Dat kan simpel met Nokia PC Suite
In zit me een ongeluk te zoeken in de OVI-Suite maar ik zie nergens iets staan wat lijkt op back-up?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:28:
Al bij al dus niet heel shocking, die V20 update. Moet zeggen dat ik er nog niet heel warm van wordt. En dat terwijl het met veel bombarie is aangekondigd en een aantal malen is uitgesteld. Kan niet echt begrijpen waarom.

Is dit alles...?
Ik snap jouw bericht niet. Er was genoeg info over deze update en het klopt wat ze hebben gezegd qua kinetic scrolling en meer diskruimte door apps in de firmware op te nemen, plus nog wat zaken. Voor een telefoon firmware update vind ik het een behoorlijke lijst.

Of dit niet in de initiele firmware had moeten zitten is een ander verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:45:
[...]

Ik snap jouw bericht niet. Er was genoeg info over deze update en het klopt wat ze hebben gezegd qua kinetic scrolling en meer diskruimte door apps in de firmware op te nemen, plus nog wat zaken. Voor een telefoon firmware update vind ik het een behoorlijke lijst.

Of dit niet in de initiele firmware had moeten zitten is een ander verhaal ;)
Ik snap hem wel, had op zijn minst verwacht dat dat de camera geupdate wordt naar 8.0 megapix; het scherm wordt vergroot naar 4.5 inch; de processor wordt gesplit naar een dual-core die samen 700 Mhz halen en last but not least een hardware accelorator die mooie graphics mogelijk maakt!

Ik denk dat dit in V30 wel gaat gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
0587245: N97 Netherlands (NL) CV B
0587246: N97 Netherlands (NL) CV W

Zijn dus niet te updaten maar,

0579050: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW Black
0579054: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW White

Deze wel...

Waarom in godsnaam, is voor nokia toch niet zo lastig om die productcodes ook in de update mee te nemen? Ik neem aan dat de toestellen hardwarematig hetzelfde zijn..
Productcode wijzigen is een optie maar doe ik toch liever niet met mijn nieuwe telefoontje :(
Was ook niet nodig geweest als nokia gewoon alles code's voor de update naar v20 had invoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:41:
[...]

In zit me een ongeluk te zoeken in de OVI-Suite maar ik zie nergens iets staan wat lijkt op back-up?!
OVI suite - steek sleutel (laatste icoontje bovenste rij) - content copier

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
Nokia aan de lijn gehad.

Zijn toestellen waarbij gratis een jaar navigatie zit, omdat dit dus verwerkt moet worden in de software neemt dit meer tijd in beslag.

Ik zeg nokia: Steek dat jaar navigatie ergens waar de zon niet schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dexx2233
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-07 21:02
dbleliev schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:24:
Nokia aan de lijn gehad.

Zijn toestellen waarbij gratis een jaar navigatie zit, omdat dit dus verwerkt moet worden in de software neemt dit meer tijd in beslag.

Ik zeg nokia: Steek dat jaar navigatie ergens waar de zon niet schijnt.
gloeiende gloeiende... het zit de CV gebruikers (zoals ik) niet mee. :( nou maar hopen dat ie nog VOOR november uit komt.. en idd.. het laatste zinnetje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
Vertraging wordt verwacht op 2 tot 3 weken.
Maar daar is de standaard vertraging van Nokia nog niet bijgerekend, kijkend naar de orginele datum van 11 Oktober voor de release van V20.

Dus voor November??
Vermoedelijk NIET |:(

[ Voor 45% gewijzigd door dbleliev op 27-10-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie kunnen toch debranden naar bijvoorbeeld de euro1 kode???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:49:
Jullie kunnen toch debranden naar bijvoorbeeld de euro1 kode???
Beter Euro 2, als je NL wil houden ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
Neem aan dat je bedoeld met Nemesis Service Suite (NSS) de productcode wijzigen? Is inderdaad een optie, maar waarom zou ik mijn telefoon in gevaar moeten brengen als nokia gewoon meteen die update voor iedereen had moeten vrijgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat CV voor?

En ik heb een 0585162: N97 UK CV B, ik neem aan dat die dus nog een paar maanden gaat duren?

Trouwens, mijn N97 laadt niet meer met de oplader. Thuis bij een andere ging het wel en aan de PC gaat het ook wel; is de oplader stuk? Kan het ook zijn dat de stopcontacten problemen geven hier, aangezien ze al problemen gaven bij een laptop van een vriend (die het elders ook deed)?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:43
Dit is wel mooi. Gister de telefoon binnen gekregen en meteen de update beschikbaar. :)
Maar het is toch zeker wel een verbetering van mijn oude N95. Erg blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 11:13:
AccuWeather (duidelijk)
AdvertDaemon (ken ik niet, ook niet via google te vinden. Lijkt op iets met reclame, dus zou het kunnen zijn)
Amazon (duidelijk)
APIBridge (voor facebook denk ik)
AP News (duidelijk)
Bloomberg (duidelijk)
Client Platform (duidelijk)
Facebook (duidelijk)
Facebook Installer (duidelijk)
Guitar Rock Tour (duidelijk)
Hi5 (duidelijk)
iBrow (twitter denk ik)
IIC (geen idee...)
iSync (ken ik wel)
IWood Dit lijkt m te zijn!!
Mail for Exchange (duidelijk)
Ovi Store (duidelijk, mist bij mij, dus ik weet niet waarom ie er bij jou wel staat :p)
Ovi store client (duidelijk)
Psiloc World Travel (duidelijk)
Slideshow (duidelijk)
YouTube (duidelijk)
Ik heb IWood inderdaad verwijderd en het irritante bannertje is weg! Super! Hartstikke bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dbleliev schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:55:
Neem aan dat je bedoeld met Nemesis Service Suite (NSS) de productcode wijzigen? Is inderdaad een optie, maar waarom zou ik mijn telefoon in gevaar moeten brengen als nokia gewoon meteen die update voor iedereen had moeten vrijgeven?
Ik had het met de 12.0.24 software gedaan maar daardoor kreeg de telefoon juist meer vastlopers omdat deze software blijkbaar niet voor mijn productcode bedoeld was en downgraden kan je niet... ik wacht nog wel even af.
Country Variant :)

[ Voor 12% gewijzigd door BastiaanN op 27-10-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 17:21
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:57:
Waar staat CV voor?

En ik heb een 0585162: N97 UK CV B, ik neem aan dat die dus nog een paar maanden gaat duren?

Trouwens, mijn N97 laadt niet meer met de oplader. Thuis bij een andere ging het wel en aan de PC gaat het ook wel; is de oplader stuk? Kan het ook zijn dat de stopcontacten problemen geven hier, aangezien ze al problemen gaven bij een laptop van een vriend (die het elders ook deed)?
Een paar maanden? Dat hoop ik niet.. Een paar weken kan ik nog wel wachten..

CV staat trouwens voor Country Variant

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inderdaad bang dat een groot deel - net als ik :'( - nog anderhalve maand moet wachten voordat zij kunnen updaten.

Ik ben overigens wel erg benieuwd of het bereik van de telefoon met deze update wordt verbeterd (en dan met name in gebieden met slechte dekking).

Als hier geen verbetering in komt, gaat mijn N97 mooi de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:06:
[...]

Ik had het met de 12.0.24 software gedaan maar daardoor kreeg de telefoon juist meer vastlopers omdat deze software blijkbaar niet voor mijn productcode bedoeld was en downgraden kan je niet... ik wacht nog wel even af.

[...]

Country Variant :)
Als je een van de volgende kodes gebruikt heb je nergens last van hoor:

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:06:
[...]

[...]
Troost je, ik heb helemaal niets aan mijn telefoon aangepast en had met v12 ook opeens last van vastlopers. Die heb ik met v11 nog nooit gehad.

Ik pas mijn productcode gewoon aan en zet v20 erop. Er zijn mensen die het al jaren doen en nooit problemen met garantie hebben gehad bij defecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Laatst online: 08-12-2020
[b][message=32814592,noline]Ik pas mijn productcode gewoon aan en zet v20 erop. Er zijn mensen die het al jaren doen en nooit problemen met garantie hebben gehad bij defecten.
Yup, kan ik bevestigen. N96 had ik de productcode ook gewijzigd, laatst nog opgestuurd voor een reparatie en niemand die er achter kwam :)

N97 ook al geupdate, eerste indruk is positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:33:
[...]

Ronald
Kan ik hieruit opmaken dat jij dit ook gedaan hebt? En dat dit zonder problemen werkt?

En zoja heb je dan Nemesis Service Suite (NSS) gebruikt of iets anders? Is na die productnr verandering je telefoon weer helemaal gereset of blijft dit gewoon hetzelfde?

Dennis

[ Voor 9% gewijzigd door dbleliev op 27-10-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dennis,

yip ik heb die 0570817 kode er met nss opgezet en hij loopt daarmee als een trein, geen vastlopers of wat dan ook en altijd direct de nieuwste firmware via nsu beschikbaar!

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
@Ronald

En je behoud je data gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yip, ik heb de kode al veranderd toen ik nog firmware 10 had. Ik had een vodafone branded, na de update een superwerkende n97, zonder vodafone rotzooi erop!

Ronald

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je de productcode lezen in het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Ik heb die productcode gewijzigd in 111111, zoals op een website vermeld, doet t niet, teminste, hij vind geen updates zegtie... Ook draai ik windows 7 en doet mijn softwareupdater het opeens niet :S

Met welke code hebben jullie het gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Het is volgens mij al eerder gevraagd maar kon zo niets vinden. Weet iemand of er al voor de N97 programma's zijn waar je divx/xvid mee kan afspelen zonder eerst te converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basjuuh schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:03:
Ik heb die productcode gewijzigd in 111111, zoals op een website vermeld, doet t niet, teminste, hij vind geen updates zegtie... Ook draai ik windows 7 en doet mijn softwareupdater het opeens niet :S

Met welke code hebben jullie het gedaan?
0570817, die heb ik gebruikt en je moet nsu in windows 7 draaien in vista compatibiliteitsmodus dan doet die het wel!

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:09:
[...]

en je moet nsu in windows 7 draaien in vista compatibiliteitsmodus
Misschien heel dom hoor, maar heb geen flauw idee hoe dat moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0587371 is onze produkt code
is hiervoor de softwareupdate 2.0 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Laatst online: 08-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:01:
Waar kan je de productcode lezen in het menu?
Staat onder je batterij, begint met 05.

Heb zelf 0576350, witte Benelux versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Basjuuh schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:14:
[...]

Misschien heel dom hoor, maar heb geen flauw idee hoe dat moet...
Rechter muis knop op de applicatie, eigenschappen, daar is het aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die FW 20.0 al hebben:

Ik heb te maken met lichte waas op de foto wanneer ik een foto schiet in het donker met gebruik van de flitser. Ik heb volgens mij nog bij elke FW versie dit probleem gehad. Ik draai momenteel FW 12.0

Sommigen spreken over een ontwerpfout, anderen over een softwarebug.

Hadden jullie daar ook last van en is dit probleem verholpen in die nieuwe FW?

Kunnen jullie ook de accu laden via de USB aansluiting van de PC? Deze feature werkt bij mij niet (meer).

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragunova
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-08-2023

dragunova

Samozaridnyia Vintovka D.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:33:
[...]

Ronald
Hier ook net gedaan en de software werkt wel, alleen moeten de kpn°instellingen nog worden toegevoegd.
Na de reboot heb ik geen toegangspunt meer. (ook niet na de instellingen via sms te hebben opgevraagd bij kpn).
Kies ik bij connectiviteit voor "bestemmingen" dan toont het toestel de melding "systeemfout."
Alles werkt verder wel, op mn email na.
Maar da´s voor mij geen kritische applicatie.
Internet werkt verder wel gewoon en ik kan er mee bellen en smsen.
Op zich is het resultaat van de update niet superspannend, en achteraf gezien zou ik gewoon gewacht hebben. Het ´kinetic scrolling´ gebeuren is wel grappig en de telefoon werkt wel iets sneller, maar ik zou ook wel hebben kunnen wachten tot de CV update.
Maar ja, dat is achteraf lullen.

@Linkshalf hierboven: ik heb het net even geprobeerd en het lijkt weg, maar het is me voorheen ook nooit opgevallen de fotos lijken wel scherper te worden. Toestel reageert wel sneller.

[ Voor 7% gewijzigd door dragunova op 27-10-2009 19:29 ]

does the pope shit in the woods? is a bear catholic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:09:
[...]

0570817, die heb ik gebruikt en je moet nsu in windows 7 draaien in vista compatibiliteitsmodus dan doet die het wel!

Ronald
Mhh, werkt ook niet man, helaas. Programma geeft ook een enkele keer aan tijdens het scannen dat hij een error heeft... het rare is ook dat ik als het wel werkt de gebrande produktcode zie, dus dat het gelukt is... en in Ovi Suite vind hij niks geen update, vaag vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de opties van de n97 zie ik sw-update.
is dit de enige manier om te zien of je toestel geupdate kan worden
heb de telefoon net een dag vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Nee, kan ook met software van nokia via de pc. Staat op wel op de nokia site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb net ook de firmware geupdate, maar ik heb geen enkele widget op de telefoon staan!! Ik kan ze allemaal niet vinden bij toepassingen, terwijl ik jullie allemaal zie praten over nieuwe widgets die zijn toegevoegd.

Edit:
Ook werkte mijn Nokia Email niet direct. Ik moest het eerst apart downloaden en installeren (wat dus toch op C terecht komt). Hij gaf een foutmelding aan met iets over het geheugen als ik de mail probeerde in te stellen zonder dat ik het installeerde.
Accuweather kan overigens ook geen positie bepalen (zou ook aan de server kunnen liggen maar voordat ik ging updaten werkte het nog wel).

[ Voor 47% gewijzigd door Amiet01 op 27-10-2009 20:01 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
Net mijn productcode naar 0570817 gewijzigd maar kan nog steeds geen nieuwe versie vinden... of kan dit alleen via ovi suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar vanaf downloaden julie het nieuwe software?
Pagina: 1 ... 5 ... 64 Laatste