Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:35:
Ik heb niet zoveel problemen met multitasking moet ik zeggen. Mijn toestelletje draait Radio/muziekspeler, Gravity en Internet explorer best naar behoren als ze tegelijkertijd worden gebruikt. Het enige wat mij een enkele keer overkomt is dat de explorer zich afsluit, maar dat gebeurd maar af en toe.
Hoi Wouter,

Kan jij foto's posten via Gravity?

Ik heb mijn aangemeld bij Twitpic bijvoorbeeld, maar elke keer als ik een foto wil posten dan krijg ik een melding 'Posting Failed'.

Heb jij een oplossing? Bedankt alvast voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:22
Omdat een zelf ingestelde mailaccount in berichten niet automatisch gebruik kan maken van verschillende verbindingen (thuis wil ik via wifi, onderweg via umts/gprs) gaat Nokia m'n firmware nu terugzetten van v21 naar v20. Daarmee kon dat nog wel. Het moet toch niet gekker worden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:22
BaszCore schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:55:
[...]

Hier ben ik dus vandaag mee bezig geweest met het tweaken van mn N97. Helaas geen werkzaam resultaat, na ruim 6uur kloten..
Via een ander forum allerlei informatie gevonden hoe het een en ander te tweaken. Heb dit wél allemaal draaiende gekregen en hij leek merkbaar sneller. Echter zaten hier dus een aantal bugs in waaronder dat als je programma's had geïnstalleerd, een herstart uitvoerde en vervolgens al je geïnstalleerde programma's er weer eraf. Niet echt werkzaam aangezien ik graag een spelletje speel in de trein..
Wat ik allemaal heb gedaan zal ik nog wel eens op papier zetten en de geïnteresseerde wil ik dit wel toesturen want volgens mij als ik het goed begrepen heb mag je dat niet hier neerzetten op android na..
Als je een en ander op papier hebt ben ik zeer geinteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
NSU1200C schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:11:
[...]

Sluit ik me graag bij aan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
NSU1200C schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:11:
[...]

Evenals ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Net een N97 in huis gehaald, de Mini dan.
Eerste indrukken zijn goed, het hele touch gebeuren is wel wennen dit is pas m'n eerste telefoon met touchscreen. Ben er altijd erg sceptisch voor geweest vandaar.

Komende uurtjes er maar even mee aanklooien en aanpassen waar nodig.

[edit]Zeer compleet pakket trouwens, echt alles zit in die doos. Baalde al even dat ik m'n autolader niet meer kon gebruiken ivm mini USB oplaad poort. Kleine extra uitgave maar toch die autolader zit er gewoon bij. :*)
En die navigatiehouder voor in de auto :P Mooi compleet pakket.

[ Voor 34% gewijzigd door Beanie op 07-05-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regul
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:05
Heeft iemand nog meer ideeën voor mail clients?

Nu gebruik ik Nokia Messaging, maar dat werkt nou niet echt geweldig.
Profimail werkt een stuk beter, maar kost wel weer 28 dollar...

Ik heb er niet veel meer gevonden dan deze 2, en deze waren het beste. Misschien dat anderen nog ideeën hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 10:35:
Ik heb niet zoveel problemen met multitasking moet ik zeggen. Mijn toestelletje draait Radio/muziekspeler, Gravity en Internet explorer best naar behoren als ze tegelijkertijd worden gebruikt. Het enige wat mij een enkele keer overkomt is dat de explorer zich afsluit, maar dat gebeurd maar af en toe.
En sinds wanneer is Internet Explore beschikbaar voor Symbian 8)7 of bedoel je de standaard browser? Maar het zelfde geldt ook voor Opera Mobile 10, ik heb soms probleem dat die zonder pardon vanzelf afsluit.
Masis schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:44:
[...]

Sluit ik me graag bij aan! :)
Oke why not? Same goes for me! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier alles afgestruind, maar ik kan nergens een eenduidig antwoord vinden, dus vandaar een nieuwe poging:

Ik krijg Ovi Maps 3.3 niet geinstalleerd. Het staat in de software updater maar daar verschijnt steeds de melding '1 update mislukt'. Mijn software versie is 20.0.019. Volgens de maps.nokia.com site zou een versie vanaf 20.x.xxx geschikt moeten zijn om de 3.3 versie van maps te installeren. Dus kan daar kan het niet aan liggen. (dat de versie 21 voor mijn toestel niet beschikbaar komt is weer een ander verhaal). Het telefoon geheugen is nog 19.2 MB.

Nu vraag ik me af, waar kan het nog aan liggen dat versie 3.3 niet wil installeren?
Wie o wie?
Ik ben radeloos en probeer nu al 2 maanden te updaten...

Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:16:
[...]

Hoi Wouter,

Kan jij foto's posten via Gravity?

Ik heb mijn aangemeld bij Twitpic bijvoorbeeld, maar elke keer als ik een foto wil posten dan krijg ik een melding 'Posting Failed'.

Heb jij een oplossing? Bedankt alvast voor je reactie.
Jazekers! Over Wifi lukt het altijd, maar met 3.5G krijg ik ook nog wel eens die melding. Geen idee waar dat aan ligt trouwens. Meestal geeft-ie die melding een tijdje en dan weer een tijdlang niet. Misschien moet je eens een bezoekje wagen aan de site van de makers van Gravity?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, begin nu echt te twijfelen over de Iphone... Zojuist de software van mijn N97 geupdate. De vorige keer alle playlisten weg. Maar goed, wel gratis navigatie, dus ik zeg niets. Nu een update gedaan en kan ik geen mail mee ontvangen of verzenden. Ik snap er niets van, want de mail instellingen kan ik ook niet meer terug vinden. Het lijkt wel of het alleen met een wifi wil verbinden. Heeft iemand anders dit ook? Of weet iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:48
Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:09:
Ik heb hier alles afgestruind, maar ik kan nergens een eenduidig antwoord vinden, dus vandaar een nieuwe poging:

Ik krijg Ovi Maps 3.3 niet geinstalleerd. Het staat in de software updater maar daar verschijnt steeds de melding '1 update mislukt'. Mijn software versie is 20.0.019. Volgens de maps.nokia.com site zou een versie vanaf 20.x.xxx geschikt moeten zijn om de 3.3 versie van maps te installeren. Dus kan daar kan het niet aan liggen. (dat de versie 21 voor mijn toestel niet beschikbaar komt is weer een ander verhaal). Het telefoon geheugen is nog 19.2 MB.

Nu vraag ik me af, waar kan het nog aan liggen dat versie 3.3 niet wil installeren?
Wie o wie?
Ik ben radeloos en probeer nu al 2 maanden te updaten...

Dank u
Verwijder de huidige versie eens, en doe een clean install van de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb een vraag....
Is er iemand handig met het maken van een thema voor mijn N97???
Wil iemand een thema voor mij maken?

Een vergoeding kan ook natuurlijk. Graag via PN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lydus schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 22:56:
[...]

Verwijder de huidige versie eens, en doe een clean install van de nieuwste versie.
Bedoel je met clean install gewoon via de software updater?
En stel ik verwijder het en ik krijg het dan nog niet aan de praat, dan heb ik helemaal geen maps meer, want heb momenteel nog enkele trialdagen.. :?
Geen andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:07:
Hallo allemaal, ik heb een vraag....
Is er iemand handig met het maken van een thema voor mijn N97???
Wil iemand een thema voor mij maken?

Een vergoeding kan ook natuurlijk. Graag via PN
Dit kunnen de meeste mensen zelf met Carbide.ui.

Directe link naar de download
Url naar de locatie waar het te vinden is.

Als je er geen tijd voor hebt, stuur mij dan maar een PM met je wensen, dan zal ik kijken wat ik kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:48:
[...]

Bedoel je met clean install gewoon via de software updater?
En stel ik verwijder het en ik krijg het dan nog niet aan de praat, dan heb ik helemaal geen maps meer, want heb momenteel nog enkele trialdagen.. :?
Geen andere opties?
Yep, ja Ovi suite.
En je raak je licentie niet kwijt....Ovi maps is gratis voor altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een voice recorder voor deze telefoon die zonder piepjes gesprekken opneemt?
Het komt de laatste tijd regelmatig voor dat ik graag zou willen dat ik een gesprek opgenomen had.
Hoeft geen freeware te zijn, ik betaal er ook graag voor. Zou voor mij waardevol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 22:45

BPP

Godver, gisteren mijn vergrendelknop afgebroken. Alleen met een nagel kan ik hem nog ontgrendelen of elke keer het scherm openklappen. Enig idee wat ik hier aan kan doen? Doet een NCP dit gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:28:
Is er een voice recorder voor deze telefoon die zonder piepjes gesprekken opneemt?
Het komt de laatste tijd regelmatig voor dat ik graag zou willen dat ik een gesprek opgenomen had.
Hoeft geen freeware te zijn, ik betaal er ook graag voor. Zou voor mij waardevol zijn.
Die piepjes is een veiligheidsding...

De app die ik ken die het het beste onderdrukt is:
http://www.killermobile.c...ll-s60-call-recorder.html

Je kan daar ook verschillende gradaties kiezen voor piep-onderdrukking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 11:52
Regul schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 17:09:
Heeft iemand nog meer ideeën voor mail clients?

Nu gebruik ik Nokia Messaging, maar dat werkt nou niet echt geweldig.
Profimail werkt een stuk beter, maar kost wel weer 28 dollar...

Ik heb er niet veel meer gevonden dan deze 2, en deze waren het beste. Misschien dat anderen nog ideeën hebben.
Gebruik zelf Profimail, wanneer je een beetje zoekt kun je een licentie vinden voor minder dan 28 dollar. Je kunt ook Emoze gebruiken, gratis voor particulieren. Geeft standaard "nieuwsberichten" maar die kun je uitschakelen. Voordeel en nadeel is dat het via Emoze servers loopt, dus net als NM of BB. Zelf ben ik daar niet zo'n fan van, laat mij m'n email maar ophalen via imap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 21:18:
Mmm, begin nu echt te twijfelen over de Iphone... Zojuist de software van mijn N97 geupdate. De vorige keer alle playlisten weg. Maar goed, wel gratis navigatie, dus ik zeg niets. Nu een update gedaan en kan ik geen mail mee ontvangen of verzenden. Ik snap er niets van, want de mail instellingen kan ik ook niet meer terug vinden. Het lijkt wel of het alleen met een wifi wil verbinden. Heeft iemand anders dit ook? Of weet iemand een oplossing???
kijk eens bij de internet connectie instellingen. Als je bv kpn hebt komt daar na een update portalmmm te staan in plaats van internet en dan werkt email ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Degene die allemaal interesse hadden in mijn uitgevoerde mbt het tweaken van de N97 moeten nog eventjes een paar dagen geduld hebben. Vorige week had ik er geen tijd meer voor, van het weekend is er ook niets van gekomen. Ik ga mijn best doen om hier morgen mee te kunnen beginnen!
Wat mij de laatste tijd wel begint op te vallen is die irritante klok. Als ik wat doe en ik sluit iets af en hij gaat terug naar menu dan zie je heel snel ffies een seconden het klokmenu te voorschijn komen. Ik heb die niet altijd maar vaak als ik een spelletje gedaan heb en ik ga terug naar menu vanuit Toepassingen zie ik ineens die klok te voorschijnkomen! Terwijl ik die klok werkelijk nooit gebruik en zelfs nog een paar folders verderop heb verstopt waar alle kansloze icoontjes en dingetjes staan.
Zijn er meer mensen die dit tegenkomen? Lijkt mij een typisch gevalletje "bug" :)
Godver, gisteren mijn vergrendelknop afgebroken. Alleen met een nagel kan ik hem nog ontgrendelen of elke keer het scherm openklappen. Enig idee wat ik hier aan kan doen? Doet een NCP dit gratis?
Je toestel kan nog geen jaar oud zijn dus zou dit gratis verholpen moeten worden, het is ook een erg fragiele constructie. Had wel een stuk beter, mooier en steviger gekund naar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:51
BPP schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:46:
Bij mij toevallig vorige week afgebroken. Toestel naar NCP gebracht (PHC Eindhoven) en meteen maar groot onderhoud laten plegen (nieuwe backcover + usb connector). Zou twee tot drie weken kunnen duren waarvan er nu één voorbij is. De usb connector maakte slecht contact en dit mogen ze van Nokia helaas niet zelf repareren. Mijn telefoon ligt nu dus ergens bij een reparatiecentrum.
Alles viel overigens gewoon binnen de garantie (dus gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:31:
[...]

Die piepjes is een veiligheidsding...

De app die ik ken die het het beste onderdrukt is:
http://www.killermobile.c...ll-s60-call-recorder.html

Je kan daar ook verschillende gradaties kiezen voor piep-onderdrukking.
Thnks! Maar ik meende dat er ook progjes waren die de piepjes volledig onderdukken. De 'tegenpartij' hoeft natuurlijk niet te weten dat ik de gesprekken opneem. Een een aantal piepjes in een gesprek verraden natuurlijk het e.e.a. 1 Eén piepje kun je nog verkopen onder het mom van 'ik hoorde niks', of 'het zal aan mijn telefoon liggen', maar meerdere? Wel bedankt voor de link iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:56:
Thnks! Maar ik meende dat er ook progjes waren die de piepjes volledig onderdukken. De 'tegenpartij' hoeft natuurlijk niet te weten dat ik de gesprekken opneem. Een een aantal piepjes in een gesprek verraden natuurlijk het e.e.a. 1 Eén piepje kun je nog verkopen onder het mom van 'ik hoorde niks', of 'het zal aan mijn telefoon liggen', maar meerdere? Wel bedankt voor de link iig!
Meerdere piepjes kan je toch verkopen onder het mom van ja sorry mijn accu is bijna leeg of er zit een bug in mn telefoon als ik aan het bellen ben? Ik kan zo nog wel meer redenen bedenken hoor en anders denkt hij/zij maar wat hij/zij wil toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 16:11
Dharion schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:09:
Ik heb last van een toch wel irritant geval met opnemen van video...

Hij loopt dan vaak vast (de video), en gaat erna weer gewoon verder... Dus ik begin met filmen, gaat 2 seconden goed en dan freezed het beeld een kleine 2 tot 5 seconden en gaat dan weer gewoon verder, het geluid speelt overigens wel synchroon door... Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Er staat mij iets van bij dat de N95 8Gb ditzelfde probleem had. Volgens mij was dit te verhelpen door de telefoon aan de pc te hangen als massa-opslag en dan de schijf te defragmenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:56:
[...]

Op mijn N95 werkt de aangeschafte Ultimate Voicerecorder ronduit PERFECT! echter, op de N97 (welke wel wordt onderstuend volgens de makers) blijft hij piepen of 'happen' uit de opgeslagen opname halen, zodat het op de n97 gewoon niet wertkt. Ondanks support van de makers van het programma krijgt men het niet goed werkend. Geen aanrader voor de N97 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:38:
[...]

Jazekers! Over Wifi lukt het altijd, maar met 3.5G krijg ik ook nog wel eens die melding. Geen idee waar dat aan ligt trouwens. Meestal geeft-ie die melding een tijdje en dan weer een tijdlang niet. Misschien moet je eens een bezoekje wagen aan de site van de makers van Gravity?!
Bedankt voor je reactie, ik ga ze zeker mailen. Ze antwoorden trouwens snel is mijn ervaring.

Zitten er nog firmwareupdates in de pijplijn? Het blijft een beetje stil bij Nokia, heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:51:
Zitten er nog firmwareupdates in de pijplijn? Het blijft een beetje stil bij Nokia, heb ik het idee.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, het is alweer 4 maanden geleden sinds de vorige firmware update. Zijn nog genoeg bugs op te lossen of andere dingen te verbeteren.
Wat zouden we eigenlijk allemaal graag willen zien in de nieuwe firmware?
- Ik hoop (lees: wil) dat er nu eindelijk een hoop virtual memory bij komt zodat alles een stuk soepeler en sneller moet werken.
- Mogelijkheid om Ovi Maps op het massageheugen te installeren, neemt nu al meer dan 10 mb totaal in beslag van het al beperkte C geheugen.
- Verder uiteraard dat de bugs gefixed worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van de music player? Ik vind hem persoonlijk prut.
Ik order mijn nummers op mijn pc op naam. Ik heb geen zin om album namen of andere crap in te vullen.
Maar nu kan ik op de music player, alleen maar op naam, artiest, genre of componisten een nummer uit kiezen
Maybe beetje vaag uitgelegd maar zou niet weten hoe ik het beter zou moeten doen

Nu is de vraag kan dit ook anders? Of is er een beter music player waarbij dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik kan geen apart n97 mini topic vinden, vandaar dat ik mijn vraag hier maar stel.

Ik heb een N97 mini en heb last van een enorm irritante hoge pieptoon. Ik ben inmiddels toe aan mijn tweede toestel, na 4 keer een retourtje finland is mijn vorige toestel eindelijk defect verklaard en heb ik een nieuwe gekregen. Helaas piept nummer 2 net zo hard als nummer 1...

Is dit probleem op een of andere manier te verhelpen? Zo nee, weet iemand dan of dit een bekend probleem is van Nokia, of alleen van dit toestel (heb nl al wel ergens gevonden dat dit probleem blijkbaar vaker bij de mini voorkomt). Dit helpt mij bij de keuze van een nieuw toestel, want hiermee ga ik uiteraard gezellig weer terug naar mijn vrienden van TforTelecom, en dit keer heb ik echt geen zin om wederom 6 maanden te moeten zeuren en wachten. Iemand nog tips over een goed alternatief anders? Ben verder erg tevreden over het toesten (en de gratis navigatie:)).

Groetjes
Nova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regul
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:15:
Wat vinden jullie van de music player? Ik vind hem persoonlijk prut.
Ik order mijn nummers op mijn pc op naam. Ik heb geen zin om album namen of andere crap in te vullen.
Maar nu kan ik op de music player, alleen maar op naam, artiest, genre of componisten een nummer uit kiezen
Maybe beetje vaag uitgelegd maar zou niet weten hoe ik het beter zou moeten doen

Nu is de vraag kan dit ook anders? Of is er een beter music player waarbij dit wel kan?
In de musicplayer heb je gewoon een optie Alle Nummers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle tracks ja, maar dan heb ik bij sommige wel de naam er voor en sommige niet.
Op mijn Star was het gewoon hoe het in Windows staat komt het in je mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regul
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:54:
Alle tracks ja, maar dan heb ik bij sommige wel de naam er voor en sommige niet.
Komt dan waarschijnlijk door je ID3-tags van je nummers.
Mijn N97 zoekt de info over een nummer hierin, want op m'n pc staat alles opgeslagen als artiest-tracknr-title.mp3.

Als je de tags niet veranderd, maar alleen de naam werkt het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Laatst online: 14-09-2023
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:54:
Ben het helemaal met je eens: de standaard muziekspeler zuigt hard! Ik gebruik dan ook Folder Play. Heel simpel programma, maar daarin verschijnen tenminste de nummers zoals op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thaanks :), is die in de Ovi te downloaden? Of gewoon pc.
Maar ik zoek wel ff bedankt voor de naam!

EDIT:
Toch niet helemaal wat ik zocht 8)7.
Ik wil gewoon
Klik

En niet details of zo, artiest. En dat wil ook niet met jouw programma :'(

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 21:29:
Hoi,

Ik kan geen apart n97 mini topic vinden, vandaar dat ik mijn vraag hier maar stel.

Ik heb een N97 mini en heb last van een enorm irritante hoge pieptoon. Ik ben inmiddels toe aan mijn tweede toestel, na 4 keer een retourtje finland is mijn vorige toestel eindelijk defect verklaard en heb ik een nieuwe gekregen. Helaas piept nummer 2 net zo hard als nummer 1...

Is dit probleem op een of andere manier te verhelpen? Zo nee, weet iemand dan of dit een bekend probleem is van Nokia, of alleen van dit toestel (heb nl al wel ergens gevonden dat dit probleem blijkbaar vaker bij de mini voorkomt). Dit helpt mij bij de keuze van een nieuw toestel, want hiermee ga ik uiteraard gezellig weer terug naar mijn vrienden van TforTelecom, en dit keer heb ik echt geen zin om wederom 6 maanden te moeten zeuren en wachten. Iemand nog tips over een goed alternatief anders? Ben verder erg tevreden over het toesten (en de gratis navigatie:)).

Groetjes
Nova
Is die toon zo luid dan? Die van mij piept ook, maar heel hoog en bijna niet hoorbaar, ik stoor me er niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:23:
Thaanks :), is die in de Ovi te downloaden? Of gewoon pc.
Maar ik zoek wel ff bedankt voor de naam!

EDIT:
Toch niet helemaal wat ik zocht 8)7.
Ik wil gewoon
Klik

En niet details of zo, artiest. En dat wil ook niet met jouw programma :'(
Dan zal je toch zelf aan de bak moeten vermoed ik om een app te schrijven die dat zo weergeeft of je moet al je tags gaan aanpassen. In dat geval raad ik optie 2 aan, dan heb je sowieso altijd je muziekcollectie netjes, dat is ook 1 van dingen waar ik me aan erger bij andere mensen af en toe, die maken er zo'n rotzooi van en het dan gek vinden dat ze niets terug kunnen vinden 8)7
Ik geef het toe, het is een vervelende klus maar je hebt wel een nette collectie en om de tags aan te passen heb je een hoop programma's, zelf gebruik ik Tag&Rename en dit werkt ideaal, met 1 a 2 minuutjes heb ik een compleet album aangepast met alle informatie die ik wil en de correcte bestandsnaam, hierna heb je er nooit meer omkijken naar :)
Maargoed ieder zijn ding, ik denk alleen niet dat je er een musicplayer is die het zo weergeeft als jij wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de A-gps.
Maakt deze alleen bij opstaten gebruik van internet of houdt deze regelmatig contact met de servers bij het navigeren?

Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vindt ik toch apart? Hoe moeilijk is het om zo'n functie toe tevoegen?

Nja, dat moet ik wss maar tags aan gaan passen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VariX schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 23:07:
[...]

Is die toon zo luid dan? Die van mij piept ook, maar heel hoog en bijna niet hoorbaar, ik stoor me er niet aan...
Ja ik vind het vrij luid. Zeker wanneer je aan het bellen bent en de telefoon dus tegen je oor moet houden... Maar ook 's nachts, dan ligt hij naast me op het nachtkastje want ik gebruik hem ook als wekker, dan heb ik de hele nacht het idee dat mijn oren aan het suizen zijn... Misschien heb ik gewoon goede oren, maar dan nog lijkt me zo'n hoogfrequente piep niet bepaald de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 07:31:
Ik heb een vraagje over de A-gps.
Maakt deze alleen bij opstaten gebruik van internet of houdt deze regelmatig contact met de servers bij het navigeren?

Thnx.
Het is Assisted-GPS, dus hij wil graag altijd verbinding hebben. Je kan het wel zo doen dat je het aanzet als je even snel je positie wil hebben en het daarna uitzetten bij het navigeren. Dan heb je alleen wel kans dat je af en toe een eind achterloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die player, is er echt geen een? ):
Om nou dik 5000 nummers te gaan taggen...
Ik wil gewoon zo als ze in m'n Windows staan, is dat echt niet mogelijk? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Weet niet hoe het zit met de 'normale' N97 maar de batterij duur van m'n mini is toch wel zo tragisch. Als ik er een dag mee kan doen met gemiddeld gebruik (uurtje internet, spelletje af en toe, paar smsjes, heel weinig bellen.) dan is gewoon leeg.
En dat terwijl je van de 1200mAh toch meer verwacht dan de 1000mAh die in m'n voorgaande E75 zat. Die E deed wel makkelijk 2 dagen met een lading.
Al heb ik het idee dat ik slechte accu heb misschien, een soort van plak folie aan de uiteinden liet al los bij het uit de doos halen wat al geen goede indicatie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:29:
Wat denk je zelf? Zou er iemand zo'n programma gaan schrijven omdat jij id3 tags niet wilt gebruiken? Het is gewoon een standaard, het lijkt mij sterk dat er dan iemand een applicatie gaat schrijven die zich niet aan de standaard houdt. Maar wie weet heb je geluk, al betwijfel ik het.

Ik vraag me überhaupt af of er voor Windows al zoiets bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Beanie schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:46:
Weet niet hoe het zit met de 'normale' N97 maar de batterij duur van m'n mini is toch wel zo tragisch. Als ik er een dag mee kan doen met gemiddeld gebruik (uurtje internet, spelletje af en toe, paar smsjes, heel weinig bellen.) dan is gewoon leeg.
En dat terwijl je van de 1200mAh toch meer verwacht dan de 1000mAh die in m'n voorgaande E75 zat. Die E deed wel makkelijk 2 dagen met een lading.
Al heb ik het idee dat ik slechte accu heb misschien, een soort van plak folie aan de uiteinden liet al los bij het uit de doos halen wat al geen goede indicatie was.
Heb je misschien widgets draaien die vaak verbinding maken met internet of GPS. Mijn broertje was ook aan het klagen dat zijn accu snel leeg was (gewone N97) bleek dat hij de Accu Weather widget aan had staan en die probeerde steeds de huidige locatie te zoeken via GPS, dit viel niet op omdat hij zijn widgets verborgen had, maar ook dan werken ze nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Menu>Toepassingen>Kantoor>Best.beheer>Massageheugen>Music

Is dat wat je bedoelt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Ja dat is even een klusje, maar zoals ik al eerder zei je hebt er mooie programma's voor hoor, kost alleen wat tijd met "maar" 5000 nummers, ik moest het toen doen met een kleine 20000 nummers, maargoed ik heb er meer spijt van dat ik het niet meteen heb gedaan en pas achteraf want dan baal je..
Dus denk toch dat dit de enige optie is die overblijft.
Daarbij het feit dat je jezelf moet afvragen hoeveel nummers je daadwerkelijk van je collectie luistert, je kan mij niet wijs maken dat je ze echt alle 5000 luistert. Als ik naar mezelf kijk dan zie ik niet meer dan een hooguit 2 a 300 nummers luister (van de ruim 30000), dat dit varieert in de zoveel tijd (wegens nieuwe muziek) is logisch natuurlijk, dus of je dan alles meteen moet gaan aanpassen? Ik zou dan de muziek doen die je op dit moment luistert en als je dan denkt van dat wil ik er ook nog op hebben dan pas je die ook aan en de rest doe dan als je je verveelt ofzo :) Ik zal ook eerlijk opbiechten dat ik nog lang niet alles gedaan heb hoor in de afgelopen jaren, je begint eraan en stopt er na een paar uur weer mee omdat je er gek van wordt en er steeds weer nieuwe muziek uitkomt die je voorkeur geniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Weet iemand misschien wanneer Mail For Exchange 3.0 voor de N97 uit komt, hier zitten een aantal functies in die ik graag zou willen gebruiken.

Als ik me niet vergis, is deze er voor Symbian S60 v3 al een behoorlijke tijd beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Phoolie schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 23:49:
[...]
Heb je misschien widgets draaien die vaak verbinding maken met internet of GPS. Mijn broertje was ook aan het klagen dat zijn accu snel leeg was (gewone N97) bleek dat hij de Accu Weather widget aan had staan en die probeerde steeds de huidige locatie te zoeken via GPS, dit viel niet op omdat hij zijn widgets verborgen had, maar ook dan werken ze nog.
Die Accu weather heb ik afgegooid, werkt niet lekker gebruik nu Psiloc Word Traveler. Prima en in te stellen op handmatig syncen.
Let er verder wel op dat niks uit zichzelf verbinding zoekt e.d. heb dat wel geleerd met m'n vorige Symbian phone. Kijk het nog ff een tijdje aan. Mocht het zo'n enegrieslurper blijven dan eens een nieuwe accu proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscusm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik heb "Own Voice" uit de OVI-store gehaald waardoor je je eigen ingesproken stem voor Maps kunt gebruiken. Echter ik heb de mogelijkheid niet deze te selecteren. Het zou moeten staan onder Instellingen\Navigatie\begleiding. echter daar staat niets. Volgens "Own Voice" moet je in dat geval de update van maps installeren, ik heb echter de laatste versie al 3.03. Voor de zekerheid deze verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.

Is het iemand anders wel gelukt own voice werkend te krijgen, weet iemand misschien wat ik verkeerd doe. De faq op de nokia site kwam ik niet verder mee, en google heeft me niets opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Beanie schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:26:
[...]

Die Accu weather heb ik afgegooid, werkt niet lekker gebruik nu Psiloc Word Traveler. Prima en in te stellen op handmatig syncen.
Let er verder wel op dat niks uit zichzelf verbinding zoekt e.d. heb dat wel geleerd met m'n vorige Symbian phone. Kijk het nog ff een tijdje aan. Mocht het zo'n enegrieslurper blijven dan eens een nieuwe accu proberen.
Na het verwijderen van Accu Weather gaat het met de batterijduur een stuk beter. Al is het gebruik ook iets minder intensief geweest vandaag. Maar waar het voorheen in de avond helemaal leeg was zit ie nu nog nagenoeg vol. Behoorlijk groot verschil zelfs als ik het minder intensief gebruik mee reken.
Franciscusm schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:22:
Ik heb "Own Voice" uit de OVI-store gehaald waardoor je je eigen ingesproken stem voor Maps kunt gebruiken. Echter ik heb de mogelijkheid niet deze te selecteren. Het zou moeten staan onder Instellingen\Navigatie\begleiding. echter daar staat niets. Volgens "Own Voice" moet je in dat geval de update van maps installeren, ik heb echter de laatste versie al 3.03. Voor de zekerheid deze verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder resultaat.

Is het iemand anders wel gelukt own voice werkend te krijgen, weet iemand misschien wat ik verkeerd doe. De faq op de nokia site kwam ik niet verder mee, en google heeft me niets opgeleverd.
Werkt schijnbaar niet, heb er ook al iets over gelezen op Nokia Discussion gebeuren. Of er een fix is of dat er aan een fix gewerkt wordt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 22:57
vorige week heb ik mijn telefoon afgegeven bij NCP in Tilburg omdat de headsetuitgang niet goed werkte. gisteren in de ochtend me telefoon opgehaald en merkte gelijk dat er een nieuwe firmware op zat. programmas die niet van ovi store waren, zijn gewist. Er zit nu firmware versie v21.0.102 op. dat versie is niet te vinden via navifirm :P. Ik merk ook dat de telefoon veel sneller reageerd als de normale V21 firmware. dus binnenkort kan iedereen een update verwachten hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skatespeare
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-06 10:40
Ik heb zojuist een Silverlight applicatie geinstalleerd voor Symbian, maar ik krijg het niet echt werkend. Als ik een pagina open die gebruik maakt van Silverlight sluit ie direct de browser.Iemand die dit werkend heeft gekregen? Ik wil wielrennen kijken :P

Deze jongen is het wel geluk
http://www.smartypantscod...rlight-playtime-nokia-n97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Laatst online: 30-11-2021
Beanie schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:26:
[...]

Ik heb enkel mijn mail de ganse dag open staan, en dan houdt de telefoon het een dag goed uit. Maar jem oet natuurlijk niet gaan navigeren zonder acculader erop.
En ok mp3tjes afspelen met het volume vol aan is slurpend.

gps signaal aanslurpt.
Wifi zoeken slurpt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
tolunaygul12 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:27:
vorige week heb ik mijn telefoon afgegeven bij NCP in Tilburg omdat de headsetuitgang niet goed werkte. gisteren in de ochtend me telefoon opgehaald en merkte gelijk dat er een nieuwe firmware op zat. programmas die niet van ovi store waren, zijn gewist. Er zit nu firmware versie v21.0.102 op. dat versie is niet te vinden via navifirm :P. Ik merk ook dat de telefoon veel sneller reageerd als de normale V21 firmware. dus binnenkort kan iedereen een update verwachten hoop ik :D
hmm hoop er dan snel op.
Met alle laatste uitgaven van software is de c schijf weer helemaal vol gelopen.
Maps vraagt 9 mb maar liefst! En dan die nieuwe java script, ook 5 mb.
Heb er nu nog 14 over...
Hoop dat deze zaken in de volgende firmaware zitten en dat je veel vaker de keus krijgt om programma's op e: te zetten. Veel nokia siftware wordt automatisch op c: gezet. Hier ook nog een mini liggen, daar heb je deze problemen. niet.... door de 256 mb ruimte op c:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

We zijn ondertussen ook bijna 1 jaar verder, dus het is nu ook blijven hopen hoe lang ze door gaan met ondersteunen van de n97 mbt software updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:37
Het duurt nu overigens wel lang totdat er weer een nieuwe software update uitkomt.
Misschien dat ze de GPS meteen wat nauwkeuriger kunnen maken en natuurlijk geheugen verbruik fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
dpz schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:28:
Het duurt nu overigens wel lang totdat er weer een nieuwe software update uitkomt.
Misschien dat ze de GPS meteen wat nauwkeuriger kunnen maken en natuurlijk geheugen verbruik fixen
GPS-verbetering is er al in OVI-maps 3.4 (bèta ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
Xmasjos schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:55:
[...]

GPS-verbetering is er al in OVI-maps 3.4 (bèta ;))
Bij mij zit ie toch nog regelmatig langs de weg nauwkeurigheid is boven 30/40m soms hoger.
Terwijl b-cover vervangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

dpz schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:34:
[...]

Bij mij zit ie toch nog regelmatig langs de weg nauwkeurigheid is boven 30/40m soms hoger.
mijn nauwkeurigheid ligt soms ook boven de 30/40m, maar mijn b-cover is nog niet vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Laatst online: 09:48
Is de ontvangst van de GPS in de N97 anders dan in de N97 Mini?

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Het invoeren van de standaardnummers, berichtnummers, emailadressen en andere zaken vind ik nogal omslachtig, zeker als je al je contacten wil bewerken.
Is daar nu geen andere mogelijkheid voor dan de handeling -> Contacten -> Opties -> Openen -> Opties -> Standaarnummers -> en dan selecteren. Vervolgens weer -> Annuleren -> Terug -> En dan het volgende contactadres opvragen en weer van vorenaf aan beginnen... Pfff. :(
Ik heb al gezocht naar Software om je telefoon via de PC te bewerken, maar tot nu nog niets gevonden wat er op lijkt.
Iemand al eens iets uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Barock schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:38:
Het invoeren van de standaardnummers, berichtnummers, emailadressen en andere zaken vind ik nogal omslachtig, zeker als je al je contacten wil bewerken.
Is daar nu geen andere mogelijkheid voor dan de handeling -> Contacten -> Opties -> Openen -> Opties -> Standaarnummers -> en dan selecteren. Vervolgens weer -> Annuleren -> Terug -> En dan het volgende contactadres opvragen en weer van vorenaf aan beginnen... Pfff. :(
Ik heb al gezocht naar Software om je telefoon via de PC te bewerken, maar tot nu nog niets gevonden wat er op lijkt.
Iemand al eens iets uitgeprobeerd?
Gewoon OVI-suite? Daarmee kan je je contacten mooi veranderen. Dat heb ik laatst ook gedaan met allemaal info van hyves :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
dpz schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:34:
[...]

Heb je het dan wel over dezelfde versie als ik? De 'normale' versie is 3.03. Ik heb het over 3.04 die ik van Nokia Bètalabs heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorp2111
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-04-2024
Ik heb die nieuwe Youtube app gedownload, maar als ik deze opstart komt er in mijn scherm te staan dat er geen verbinding is met internet, ook al is die er wel. Soms springt hij voor nog geen seconde op laden, maar dan komt het er alsnog te staan. Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
Xmasjos schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:43:
[...]

Heb je het dan wel over dezelfde versie als ik? De 'normale' versie is 3.03. Ik heb het over 3.04 die ik van Nokia Bètalabs heb.
Ja die van beta-labs waar ook de positiemethode wifi is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
dpz schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 00:40:
[...]

Ja die van beta-labs waar ook de positiemethode wifi is toegevoegd.
Apart. Die van mij loopt nl max 20 meter achter/naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heeft iemand van jullie wikitude op de N97 geinstalleerd? Ik heb hem van OVI shop gehaald en geinstalleerd maar hij wil niet openen, er gebeurd niets als ik er op klik..

Via google kwam ik op de volgende site met een oplossing maar deze heeft niet geholpen!
http://www.wikitude.org/enwikitude-40-symbian-phones

Dit was de oplossing volgens bovenstaande site:"
Solution:
Check if all required files have been installed. To do so go to the Application Manager and check if the list inlcudes following entries:

Open C LIBSSL Common
Open C LIBSSL Patch
PIPS Installer
Qt
Standard C++ library Common
Standard C++ library
Symbian OS PIPS Upgrade

Additinally for 3rd Edition devices (e.g. E72, N86 8MP, …)
Open C LIBZ Support Files

Additionally for 5th Edition devices (N97, N97 mini)
Upgrade for OpenC LIBZ Support Files

Heeft iemand eenzelfde probleem en een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

ik heb op mijn werk een draadloze internetverbinding gevonden, nu is mijn mobiel daarmee verbonden, hoe krijg ik hem nu weer op het internet via mijn provider?

Krijg de melding web 'n walk geen reactie van gateway, zelfs het balkje dat aangeeft hoeveel kb er geladen is loopt niet.

[ Voor 28% gewijzigd door racoon op 18-05-2010 13:35 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
racoon schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:40:
ik heb op mijn werk een draadloze internetverbinding gevonden, nu is mijn mobiel daarmee verbonden, hoe krijg ik hem nu weer op het internet via mijn provider?

Krijg de melding web 'n walk geen reactie van gateway, zelfs het balkje dat aangeeft hoeveel kb er geladen is loopt niet.
Dan is er óf geen goede verbinding óf er is gewoon geen internet op dat netwerk... Dat laatste is het meest logisch. Ga dan naar 'instellingen->connectiviteit->bestemmingen->internet' en dan daar het toegangspunt dat je hebt toegevoegd verwijderen.

Btw... Er is een nieuwe update: Ovi muziek. Ff kijken wat het verschil is met de oudere versie (nokia music). :Z

[ Voor 8% gewijzigd door Xmasjos op 18-05-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

Xmasjos schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 14:01:
[...]

Dan is er óf geen goede verbinding óf er is gewoon geen internet op dat netwerk... Dat laatste is het meest logisch. Ga dan naar 'instellingen->connectiviteit->bestemmingen->internet' en dan daar het toegangspunt dat je hebt toegevoegd verwijderen.
Daar staat t-mobile internet prioriteit1, maar deze kan ik niet bewerken omdat hij ingebruik is, toch werkt het niet.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Zojuist uit de updates Ovi Music 11.4 gedownload en geinstalleerd, kan hem alleen nergens terug vinden. Weet iemand wat dit is en waar dit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masis schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 18:07:
Zojuist uit de updates Ovi Music 11.4 gedownload en geinstalleerd, kan hem alleen nergens terug vinden. Weet iemand wat dit is en waar dit staat?
Dit vroeg ik mij ook al af :P In de muziekspeler zelf zie ik ook niks anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:31
In het menu onder 'muziek' naast 'radio' en 'podcasting'.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Laatst online: 06-09 09:41
hebben meer mensen last van dat de mail instellingen terug springen naar office time. dus dat hij daardoro alleen tussen bepaalde tijden de mail ophaalt? en ook dat jullie de mail nie thelemaal goed weergegeven wrod. dit door dat html niet ondersteund word? welke mail programma doet die wl voor nokia n97 mini?

nog probleem is dat ik soms als iemand beld me scherm geblokeerd blijft en dus niet kan opnemen. best lastig als je aan het sollicteren bent....

ik hoor ook graag als jullie daar oplossing voor hebben..

misshcien toch moeten kiezen voor andriod.. maarja.. achteraf altijd makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Masis schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 18:07:
Hetzelfde als 'Nokia Music', oftewel gewoon in het muziekmenu. Er is naar mijn idee weinig veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winewalk
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-03 09:54
Wikitude draait bij mij al een tijdje, ik denk twee maanden. Uit de Ovi-store gedownload, liep meteen. Net nog geprobeerd: geen problemen.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:40:
Hallo,

Heeft iemand van jullie wikitude op de N97 geinstalleerd? Ik heb hem van OVI shop gehaald en geinstalleerd maar hij wil niet openen, er gebeurd niets als ik er op klik..

Via google kwam ik op de volgende site met een oplossing maar deze heeft niet geholpen!
http://www.wikitude.org/enwikitude-40-symbian-phones

Dit was de oplossing volgens bovenstaande site:"
Solution:
Check if all required files have been installed. To do so go to the Application Manager and check if the list inlcudes following entries:

Open C LIBSSL Common
Open C LIBSSL Patch
PIPS Installer
Qt
Standard C++ library Common
Standard C++ library
Symbian OS PIPS Upgrade

Additinally for 3rd Edition devices (e.g. E72, N86 8MP, …)
Open C LIBZ Support Files

Additionally for 5th Edition devices (N97, N97 mini)
Upgrade for OpenC LIBZ Support Files

Heeft iemand eenzelfde probleem en een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
winewalk schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 23:47:
Wikitude draait bij mij al een tijdje, ik denk twee maanden. Uit de Ovi-store gedownload, liep meteen. Net nog geprobeerd: geen problemen.

[...]
Bij mij werkt ie ook prima, dusch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die steeds problemen hebben, 'posting failed?!', om via het 3G netwerk een titpic te tweeten met het programma Gravity heb ik een oplossing gevonden.

Images > Options > Settings > Use Proxy for 3G/GPRS > YES

Sinds ik dit heb aangevinkt plaatst het programma wel foto's op mijn twitter.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:21:
Voor degene die steeds problemen hebben, 'posting failed?!', om via het 3G netwerk een titpic te tweeten met het programma Gravity heb ik een oplossing gevonden.

Images > Options > Settings > Use Proxy for 3G/GPRS > YES

Sinds ik dit heb aangevinkt plaatst het programma wel foto's op mijn twitter.

Succes.
Hey Wouter,

Bedankt voor je reactie. Inmiddels die settings overgenomen en nu kan ik foto's Twitteren.

Groeten, Linkshalf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishengel
  • Laatst online: 06-09 09:41
beste tweakers,

hebben meer mensen last van dat de mail instellingen terug springen naar office time. dus dat hij daardoro alleen tussen bepaalde tijden de mail ophaalt? en ook dat jullie de mail nie thelemaal goed weergegeven wrod. dit door dat html niet ondersteund word? welke mail programma doet die wl voor nokia n97 mini?

nog probleem is dat ik soms als iemand beld me scherm geblokeerd blijft en dus niet kan opnemen. best lastig als je aan het sollicteren bent....

ik hoor ook graag als jullie daar oplossing voor hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 14:44
ik ben helaas iets te lui om alle posts door te lopen maar ik heb een paar vragen.

wat bied de N97 kwa messaging ?

ik heb zelf een iphone en bold 9700 maar welke applicatie kan met een van deze 2 telefoons berichten versturen (denk aan pin/ping!/msn enz enz)

dit meer omdat ik nu bepaalde contacten heb die met deze telefoon werken en om nu elke maand+- 300 smsjes de deur uit te doen zit ik meer naar een messenger functie te kijken wat zeker in deze tijd veel handiger is.

e-mail is ook wel iets waar ik naar kijk maar hier zit nog de 15 minuten delay in.

hoe zit het trouwens met het video bellen is dit alleen voor n97's onder elkaar wat zijn de kosten hiervan (data/abonnement)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
angel00008 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 14:28:
ik ben helaas iets te lui om alle posts door te lopen maar ik heb een paar vragen.

wat bied de N97 kwa messaging ?

ik heb zelf een iphone en bold 9700 maar welke applicatie kan met een van deze 2 telefoons berichten versturen (denk aan pin/ping!/msn enz enz)

....

hoe zit het trouwens met het video bellen is dit alleen voor n97's onder elkaar wat zijn de kosten hiervan (data/abonnement)
Een optie is Fring. Ondersteunt Skype Video en MSN chat. Pingen schijnt ook te kunnen: http://www.pingenvooriedereen.nl/

Maar volgens mij had je met een beetje Googelen het zelf ook wel kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Supremo schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:31:
Een optie is Fring. Ondersteunt Skype Video en MSN chat. Pingen schijnt ook te kunnen: http://www.pingenvooriedereen.nl/

Maar volgens mij had je met een beetje Googelen het zelf ook wel kunnen vinden...
Nimbuzz kom je dan uit, daar kan je alles mee. MSN, Skype, Hyves chat en dus ook Pingen kom ik nu achter door je link. Heb je maar 1 app nodig voor alles. Nadeel is wel dat je moet wennen aan Nimbuzz althans dat was mijn ervaring maar het werkt wel goed en stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMPwifi
  • Laatst online: 05-11-2021
Vandaag eindelijk maar eens naar het nokia carepoint in Amersfoort (Reitsema Telecom) gegaan, om de problemen rond de gps-ontvangst en het lens-kapje op te laten lossen.

Mooie winkel, aardige bediening, en het aanpassen was geen enkel probleem. Onderdelen waren op voorraad, en ze zouden gelijk even een software update doen. Prima, vertelde dat ik vorige week eindelijk de nieuwste software-update erop had kunnen zetten, maar nee, dat was niet te vergelijken met hun update. Het zal dan wel.

Maar goed, toen kwam dus wel het probleem: ik kon mijn toestel na ZES werkdagen ophalen! Ja, dat dacht ik dus even niet he! Dat ze het vreselijk druk hebben wil ik graag geloven, maar ik werk er praktisch om de hoek dus ik wilde voorstellen om over 10 dagen langs te komen, en dat ze hem dan in een middagje maken. Nee, dat was niet mogelijk, 'het is gewoon erg druk'.

Dat dus niet gedaan. Maar wil het wel opgelost hebben. Weet iemand in de regio Amersfoort/Utrecht/Hilversum een care-point, waar het wel 'klaar terwijl u wacht' of 'op afspraak' mogelijk is? Of moet ik echt een dagje naar Schiedam (gezien de positieve berichten hier)???

Overigens een top toestel hoor, ook al werkt het gewoon niet altijd lekker vlekkeloos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
RMPwifi schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:38:
Vandaag eindelijk maar eens naar het nokia carepoint in Amersfoort (Reitsema Telecom) gegaan, om de problemen rond de gps-ontvangst en het lens-kapje op te laten lossen.

Mooie winkel, aardige bediening, en het aanpassen was geen enkel probleem. Onderdelen waren op voorraad, en ze zouden gelijk even een software update doen. Prima, vertelde dat ik vorige week eindelijk de nieuwste software-update erop had kunnen zetten, maar nee, dat was niet te vergelijken met hun update. Het zal dan wel.

Maar goed, toen kwam dus wel het probleem: ik kon mijn toestel na ZES werkdagen ophalen! Ja, dat dacht ik dus even niet he! Dat ze het vreselijk druk hebben wil ik graag geloven, maar ik werk er praktisch om de hoek dus ik wilde voorstellen om over 10 dagen langs te komen, en dat ze hem dan in een middagje maken. Nee, dat was niet mogelijk, 'het is gewoon erg druk'.

Dat dus niet gedaan. Maar wil het wel opgelost hebben. Weet iemand in de regio Amersfoort/Utrecht/Hilversum een care-point, waar het wel 'klaar terwijl u wacht' of 'op afspraak' mogelijk is? Of moet ik echt een dagje naar Schiedam (gezien de positieve berichten hier)???

Overigens een top toestel hoor, ook al werkt het gewoon niet altijd lekker vlekkeloos....
Rijssen kan ook. Daar ben ik langs geweest om de gps en de lenscover te vervangen/verbeteren. Ik weet niet wat handiger is voor jou. Het is ongeveer even lang met de trein, dusch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Laatst online: 23-06-2022
Kun je ook een firmware update uitvoeren vanaf de telefoon?
Mijn N97 heeft namelijk het bekende probleem dat mijn USB niet herkend wordt.
Ik zou graag willen updaten, maar dat gaat een beetje moeilijk zonder connectie tussen PC en N97 :P

Met *#100# krijg ik een overzicht, welke het volgende aangeeft:
Softwareversie: v20.0.019
Datum softwareversie: 13-10-09

Dan kijk ik bij opties of er updates te vinden zijn en dan geeft de telefoon aan dat het toestel geen nieuwe updates heeft. Toch heb ik dat USB probleem en kan mijn telefoon dus niet eens opladen als de batterij lees is?? :X

[ Voor 42% gewijzigd door Barry|IA op 19-05-2010 20:30 ]

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een oproep krijg of een sms komt er enkel de telefoon nummer bij staan en niet de naam van het contact?
heb enkel het sim geheugen geselecteerd en staan geen nummers dubbel dan, als ik meerdere geheugens selecteer staan ze wel dubbel. hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een paar weken het probleem dat mijn n97 af en toe niet reageert. Het touchscreen werkt dan niet en ook als ik op de menu knop druk gebeurt er niks. Als ik dan iets aanraak op het touchscreen zie je de selectie van een gadget naar verschillende gadgets springen, maar er gebeurt niks. Kan de telefoon wel uitschakelen via de knop boven op. Wanneer ik mijn n97 weer aanzet kan ik ook geen pincode invoeren. Na enkele minuten kan dit wel en kan ik de telefoon gewoon gebruiken.

Heb de nieuwste firmware er op staan. Volgens een nsp moet ik door hun de telefoon laten updaten.

Iemand die dit ook heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:57:
als ik een oproep krijg of een sms komt er enkel de telefoon nummer bij staan en niet de naam van het contact?
heb enkel het sim geheugen geselecteerd en staan geen nummers dubbel dan, als ik meerdere geheugens selecteer staan ze wel dubbel. hoe los ik dit op?
Bekend probleem, had het ook maar is nu weer goed. Heb alle nummers in het telefoongeheugen staan en niet op de sim. Geen top oplossing, maar het werkt voorlopig wel.
Had hetzelfde op m'n E75, knap vervelend maar een echte oplossing oid heb ik er nooit voor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 23:12:
Heb sinds een paar weken het probleem dat mijn n97 af en toe niet reageert. Het touchscreen werkt dan niet en ook als ik op de menu knop druk gebeurt er niks. Als ik dan iets aanraak op het touchscreen zie je de selectie van een gadget naar verschillende gadgets springen, maar er gebeurt niks. Kan de telefoon wel uitschakelen via de knop boven op. Wanneer ik mijn n97 weer aanzet kan ik ook geen pincode invoeren. Na enkele minuten kan dit wel en kan ik de telefoon gewoon gebruiken.

Heb de nieuwste firmware er op staan. Volgens een nsp moet ik door hun de telefoon laten updaten.

Ik heb hetzelfde probleem. Het ligt niet aan de firmware, want ik heb de laatst mogelijke versie erop staan en het probleem doet zich nog steeds voor als ik m volledig 'clean' heb... Ik was van plan om zaterdag langs een NSP te gaan om m te laten opsturen ofzo. Dan ga ik mijn oude N73 wel weer in gebruik nemen tot ik m weer terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een vraag die waarschijnlijk al in een post staat maar kan deze zo gauw niet vinden,
Ik probeer m'n telefoon up te daten van v12 naar v21 maar de software updater zegt dat ik de nieuwste versie al heb.
heb het via de pc software geprobeert en via de telefoonoptie.

type 505
vodafone Branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Laatst online: 23-06-2022
Nu met originele Nokia lader EN USB-reisadaptor wilt de telefoon ook niet opladen = terugbrengen die troep! :X

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey

yep heb ik ook, sinds ik ovicotnacten gebruik. Als ik ovicontacten offline zet heb ik het probleem niet meer.
Gebruik voor pingen nu fring. Weg met ovi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:07:
Ik zit met een vraag die waarschijnlijk al in een post staat maar kan deze zo gauw niet vinden,
Ik probeer m'n telefoon up te daten van v12 naar v21 maar de software updater zegt dat ik de nieuwste versie al heb.
heb het via de pc software geprobeert en via de telefoonoptie.

type 505
vodafone Branded.
Voor branded toestellen komt de firmware pas veel later. Aangezien vodafone eerst de software van Nokia eerst moet aanpassen naar hun wens (vodafone icoontjes, thema, logo's) en daar doen ze dus erg lang over.
Je kan je productcode veranderen, is genoeg informatie hierover te vinden in het topic. Wat het makkelijkste is om langs een NSP te gaan en daar je telefoon te laten updaten :) Heb je hetzelfde effect als dat je je productcode gaat aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:14

Tijn96

In speed we trust

ik kan dadelijk mijn abbo verlengen en zat te kijken naar de n97 MINI. mijn vraag is zit hier een 3.5mm jack plug in voor mijn koptelefoon? ik heb al wat onderzoek gedaan maar het staat nergens exact. dus mijn vraag is, zit het erin? alvast bedankt

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
Tijn96 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:09:
ik kan dadelijk mijn abbo verlengen en zat te kijken naar de n97 MINI. mijn vraag is zit hier een 3.5mm jack plug in voor mijn koptelefoon? ik heb al wat onderzoek gedaan maar het staat nergens exact. dus mijn vraag is, zit het erin? alvast bedankt
Zou toch makkelijk te vinden info moeten zijn, maar ja zit een 3,5mm jack in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Tijn96 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 16:09:
Heb je zeker de Nokia website over het hoofd gezien? Staat er namelijk gewoon op hoor.. & anders had je bij de lokale telefoonboer ook wel informatie kunnen halen en als je het vraagt kan je er zelfs nog mee spelen ook daar om te kijken of het wel wat is voor je :)
http://www.nokia.nl/ontde...ia-n97-mini/specificaties
Connectiviteit
  • Bluetooth versie 2.0 met Enhanced Data Rate
  • TV-uitgang
  • Ondersteuning voor lokale en externe SyncML-synchronisatie
  • High-Speed USB 2.0 (micro-USB-aansluiting)
  • 3,5 mm AV-aansluiting
Tevens is het vrijwel standaard geworden dat elke (smart)phone is uitgerust met een 3.5 mm jack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023

Ik heb dit ineens ook al :|
Dus moet er toch mee naar nsp?

PunlArjen

Pagina: 1 ... 42 ... 64 Laatste