Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Real_MaRsMaN
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04-2023
Real_MaRsMaN schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 09:28:
Ik kan even geen topic vinden over de N97 mini, dus even hier mijn vraag:

Wanneer de mini geblokkeerd is en er een geprek binnenkomt, kun je opnemen door van rechts naar links over het groene balkje wat verschijnt te slepen. Het rode balkje echter, is alleen voor het deblokkeren van de telefoon. Daarna moet ik alsnog op geprek weigeren duwen. Twee stappen dus. Is het ergens in te stellen dat de functie van het balkje "gesprek weigeren" wordt?
Freekers schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 11:06:
[...]

Heb je de laatste firmware ? Heb ik zelf geen last van namelijk,....
Ja, ik heb de laatste firmware. Wat staat er in het rode balkje dan als iemand je belt? De telefoon moet overigens wel geblokkeerd zijn als hij over gaat, anders verschijnt er geen rood balkje natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben andere mensen ook last van die enorm irritante blokkade op VI.nl. Je moet betalen om artikelen te kunnen lezen. Vreemd is dat mijn proxy uitstaat.....daarmee heb ik maandenlang de site kunnen checken maar sinds een week of 2 lukt me dat niet meer. Met Wifi gaat het wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:25
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 13:14:
Hebben andere mensen ook last van die enorm irritante blokkade op VI.nl. Je moet betalen om artikelen te kunnen lezen. Vreemd is dat mijn proxy uitstaat.....daarmee heb ik maandenlang de site kunnen checken maar sinds een week of 2 lukt me dat niet meer. Met Wifi gaat het wel prima.
Kunt eventueel Opera Mobile installeren, daarmee gaat het wel... Die blokkade komt volgens mij door Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op maandag 26 april 2010 @ 14:42:
[...]

Kunt eventueel Opera Mobile installeren, daarmee gaat het wel... Die blokkade komt volgens mij door Vodafone...
Ik gebruik de resources van HI. Geen andere oplossing mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 01:26:
Heb een vraagje, aangezien ik het zo niet kon vinden.
Algemeen: Geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer het opnieuw.
Waar heb je zelf al op gezocht? Heb je Google al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donatelloo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 15:48
dragunova schreef op zondag 25 april 2010 @ 21:14:
[...]

Klinkt alsof er heel veel applicaties draaien en misschien ook wel alle dataverbindingen open staan.

Draaiende applicaties vind je onder "Opties" - "Open toepassingen"
Dataverbindingen vind je onder "Menu" - "Instellingen" - "Connectiviteit"
GPS werkt ook met data maar dit is een simplexverbinding. GPS kan (veel) energie gebruiken en kan worden gebruikt voor tagging door diverse applicaties, waaronder de camera en accuweather.
Als ik kijk bij connectiviteit staat er ook;
Vodafone; In gebruik
Als ik daar op klik kan ik kiezen uit dual mode, UMTS en GSM. Maar zou toch niet moeten dat ik die op gsm moet zetten om de accu te besparen.

Er staan niet meer toepassingen open, dus daar ligt het ook niet aan. Ben bang dat ik het met een dagje accu moet doen!
Overigens is het ook heel vreemd. De accu blijft steeds op 7 streepjes staan. Gaat dan naar 6, dan naar 5, en dan binnen no time is de telefoon helemaal uit en dus blijkbaar leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn N97 maar niet gereset. Heb hem wel gereset met *#7370# Maar alle toepassingen, wat foto's en muziek staan er nog op. En als ik het massageheugen wil formatteren zegt hij dat het al in gebruik is.
Hoe krijg ik hem helemaal leeg? Dankje

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 01:26:
Als ik bijvoorbeeld op het internet ga, muziek afspeel of een foto wil maken, dan komt er de volgende foutmelding:

Algemeen: Geheugen vol. Sluit enkele toepassingen en probeer het opnieuw.

Iemand deze foutmelding ook gehad? of weet iemand hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt!
Ik heb hier ook last van, alleen heb ik geen mini. Nou verveelde ik mij gisteravond dus heb ik een hoop tijd gespendeerd aan het zoeken van het optimaliseren van de N97 en N95 (mn ouwe "speel/proef" telefoon).
Het geheugen probleem is met de normale N97 een bekend probleem en dit zou aan de firmware liggen en met versie 12 verholpen zijn. Echter draai ik met de laatste firmware 21 en heb ik nog steeds het probleem. Dus ging ik nog even verder zoeken, als je dit met een N95 hebt, dan heb je last van een memory-leak, dus ik vermoed dat dit dan ook het geval is met de N97 (mini), nu alleen de vraag hoe dit makkelijk op te lossen. Hier had ik geen zin/tijd meer voor om dit op te zoeken. Was namelijk ook aan het zoeken naar custom firmware voor mn n95 en n97, hier wel enige informatie over gevonden maar het heeft nog geen daadwerkelijk resultaat opgeleverd. Zijn er hier mensen die hier wel ervaring mee hebben met hun n97?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 23:12:
Ik krijg mijn N97 maar niet gereset. Heb hem wel gereset met *#7370# Maar alle toepassingen, wat foto's en muziek staan er nog op. En als ik het massageheugen wil formatteren zegt hij dat het al in gebruik is.
Hoe krijg ik hem helemaal leeg? Dankje
Koppelen aan je pc als mass sortage en dan formateren, dat werkte bij mij tenminste.

Verder vind ik het wel een fijn toestelletje naast mijn hero, moet wel enorm wennen omdat het touch screen een stuk 'stroever' lijkt te gaan. Misschien ligt dat wel aan de T-Mobile firmware (of aan m'n aansteker die mn duim een beetje aan gort helpt). Wat ik wel minder vond is dat er geen volledige licentie van Quikoffice bij zat. Nu kost deze maar 9 euro, toch had ik liever gezien dat ze er deze voor nop bij deden.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

ik heb zaterdag een foto gemaakt met mijn toestle, deze is uit mijn broekzak gevallen, nu kan ik nergens de gemaakte foto terug vinden, iemand een idee waar hij nu staat?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

racoon schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:14:
ik heb zaterdag een foto gemaakt met mijn toestle, deze is uit mijn broekzak gevallen, nu kan ik nergens de gemaakte foto terug vinden, iemand een idee waar hij nu staat?
Als het goed is op je massageheugen (E) anders is je foto verdwijderd voordat je deze op kon slaan door de val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

netblade schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:20:
[...]

Als het goed is op je massageheugen (E) anders is je foto verdwijderd voordat je deze op kon slaan door de val.
tnx, als ik op massageheugen een aantal mappen doorblader kom ik inderdaad de foto tegen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 21:43
Beste tweakers..

Sinds vandaag is mijn telefoon opgehouden met trillen, ik heb alle profielen geprobeerd maar tevergeefs. Heeft iemand misschien een oplossing of enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Ladykiller007 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:41:
Beste tweakers..

Sinds vandaag is mijn telefoon opgehouden met trillen, ik heb alle profielen geprobeerd maar tevergeefs. Heeft iemand misschien een oplossing of enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

Thnx
is hij niet toevallig bijna leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
Zygivt schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:42:
[...]

is hij niet toevallig bijna leeg?
Haha ja zo ver was ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
maar is hij nu bijna leeg of niet? Zou goed kunnen dat het door energiebesparing komt als hij bijna leeg is. In dat geval zou ik hem even van een stroompje voorzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
BaszCore schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:56:
[...]

maar is hij nu bijna leeg of niet? Zou goed kunnen dat het door energiebesparing komt als hij bijna leeg is. In dat geval zou ik hem even van een stroompje voorzien :)
Nee hij is nog helemaal full...gister toen ik het van de lader haalde deed ie het al niet meer:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Ladykiller007 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:57:
[...]
Nee hij is nog helemaal full...gister toen ik het van de lader haalde deed ie het al niet meer:S
Okee, heb je je profiel al nagekeken of trillen niet toevallig uitstaat (om 1 of andere duistere reden)? Anders is ie mogelijk de kluts kwijt, ff uit- en aanzetten en dan weer opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
BaszCore schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:02:
[...]

Okee, heb je je profiel al nagekeken of trillen niet toevallig uitstaat (om 1 of andere duistere reden)? Anders is ie mogelijk de kluts kwijt, ff uit- en aanzetten en dan weer opnieuw proberen.
Ja dat heb ik allemaal al nagelopen, heb in elke profiel tril aan en uit gezet(trillen bij bellen en trillen bij aanraken van het scherm)...

Is misschien de trilmodule defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik een jaar een plastic beschermlaagje op de telefoon heb gehad, zag ik vandaag dat er allemaal puntjes op het echte scherm zitten. Ze gaan er niet af met water, iemand een idee hoe en of ik ze er nog af krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Ladykiller007 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:05:
[...]
Ja dat heb ik allemaal al nagelopen, heb in elke profiel tril aan en uit gezet(trillen bij bellen en trillen bij aanraken van het scherm)...
Is misschien de trilmodule defect?
Ehm, zou kunnen, ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten verder 8)7
Verwijderd schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:16:
Nadat ik een jaar een plastic beschermlaagje op de telefoon heb gehad, zag ik vandaag dat er allemaal puntjes op het echte scherm zitten. Ze gaan er niet af met water, iemand een idee hoe en of ik ze er nog af krijg?
Niet, die zitten in het scherm :) Vermoed dat het sensortjes voor het touchscreen zijn dat het scherm weet waar je met vinger/stylus uithangt op het scherm ;)

[ Voor 27% gewijzigd door BaszCore op 27-04-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
BaszCore schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:28:
[...]

Ehm, zou kunnen, ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten verder 8)7

[...]
Hmm okee...thnx in ieder geval :) !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Ladykiller007 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:31:
[...]

Hmm okee...thnx in ieder geval :) !!
Je zou uiteraard nog langs een NSP kunnen gaan maar de kans dat hun hem gaan opsturen voor onderzoek is vrij groot naar mijn mening, dan ben je hem dus wel eventjes kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
BaszCore schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:38:
[...]

Je zou uiteraard nog langs een NSP kunnen gaan maar de kans dat hun hem gaan opsturen voor onderzoek is vrij groot naar mijn mening, dan ben je hem dus wel eventjes kwijt.
Jah dat ga ik denk ik ook doen....moest sowieso langs gaan voor de knopjes waarvan de lak eraf is dus gelijk ff navragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn telefoon zitten nu echt van dier uitgeveegde puntjes. En ik bedoel niet die puntjes die er altijd op zitten voor het tousscreen. Die puntjes zijn er gekomen doordat ik een jaar lang plastic folie erop had. Hoe krijg ik deze eraf? Of valt het binnen de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poortvliet
  • Laatst online: 17-08 14:48
Hoe kan ik opgeslagen berichten (nu nog op telef, geheugen in C:) kopieren / verplaatsen naar Massageheugen in E: om zo meer ruimte vrij te maken op geheugen in C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CharlieFox
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 05:56
Welke navigatie software is compatible met de N97?

Ik heb met volle tevredenheid zo'n 2 jaar het product Nav4All op m'n smartphones gehad (N95, momenteel N97). Echter is Nav4All sinds enkele weken ter ziele. Eea staat ook vermeld op hun website. Ik zal dus nu aan iets nieuws moeten.

Wie weet welke navigatie software compatible is met de N97 en heeft er ervaring mee dat 't ook daadwerkelijk werkt?

Alvast hartelijk dank voor de replies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

CharlieFox schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:00:

Ik heb met volle tevredenheid zo'n 2 jaar het product Nav4All op m'n smartphones gehad (N95, momenteel N97). Echter is Nav4All sinds enkele weken ter ziele. Eea staat ook vermeld op hun website. Ik zal dus nu aan iets nieuws moeten.

Wie weet welke navigatie software compatible is met de N97 en heeft er ervaring mee dat 't ook daadwerkelijk werkt?
Ovi Maps, gratis op je datakosten voor een eventuele snelle gps fix na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 14:16
Ik heb sinds een maand een N97 Mini. Op zich een fijn apparaat (al had ik liever een Android telefoon gehad, maar die werkt niet met m'n carkit), maar na een maand heb ik een stofje tussen tochscreen en het lcd scherm en het rechter scharnier voelt al een beetje lam/zit wat speling in als je op de drukknop drukt met het toetsenbord uitgeklapt. Misschien nog anderen met dit probleem?
Gevalletje Nokia Service Punt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 14:20
Ik heb mijn telefoon helemaal gewiped (formatteren van beide geheugens, hard reset, firmware update en backup van alleen contacts en berichten), maar nu krijg ik geen UMTS/HSDPA verbinding meer met KPN Hi. Ik heb een internet access point met portalmmm.nl, geen usernaam/ww, maar geen enkele applicatie schakelt nu naar 3G of 3.5G. Ik had dit probleem ook ooit met fw 20, maar heb geen flauw idee meer wat voor obscure instelling ik toen veranderd heb om het werkend te krijgen. Iemand enig idee? Ik heb het ook met access point name 'internet' geprobeerd, zelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 15:31
Staat je tel wel op Dual Mode ipv GSM?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:20:
Ik heb mijn telefoon helemaal gewiped (formatteren van beide geheugens, hard reset, firmware update en backup van alleen contacts en berichten), maar nu krijg ik geen UMTS/HSDPA verbinding meer met KPN Hi. Ik heb een internet access point met portalmmm.nl, geen usernaam/ww, maar geen enkele applicatie schakelt nu naar 3G of 3.5G. Ik had dit probleem ook ooit met fw 20, maar heb geen flauw idee meer wat voor obscure instelling ik toen veranderd heb om het werkend te krijgen. Iemand enig idee? Ik heb het ook met access point name 'internet' geprobeerd, zelfde resultaat.
Probeer eens het volgende:

Settings --> Connectivity --> Network --> Network mode (deze zou op "dual mode" moeten staan en niet op GSM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Hij staat op dual mode. Heb ook al een tijdje lopen Googlen, maar zie eigenlijk alleen maar de instellingen die ik nu gebruik. FW 21 geeft toch nog steeds een 3G/3.5G verbinding aan linksbovenin?

Het andere dingetje wat ik nu zie is dat er altijd een new mail icon voor MfE staat, terwijl er geen nieuwe mail is.

[ Voor 23% gewijzigd door DaCoTa op 28-04-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
DaCoTa schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:27: Het andere dingetje wat ik nu zie is dat er altijd een new mail icon voor MfE staat, terwijl er geen nieuwe mail is.
Heb ik ook als ik het bericht tussen 2 synchronisaties (bij mij elke 15 min.) door eerder op een pc lees dan op de Nokia. Dan heeft het bericht op de server al de status 'gelezen'. MfE ziet dan wel nieuwe mail, maar op een of andere manier word de 'gelezen' vlag niet opgemerkt of zo en blijft het nieuwe mail icoontje in beeld... :? Het icoontje verdwijnt als er weer ongelezen mail komt en ik deze eerder in MfE lees dan daarbuiten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 14:21
Ik los het probleem van MfE altijd op door al mijn email te markeren en dan weer te annuleren. :P
Dus niet markeren als gelezen, nee gewoon [Opties - Mark./mark. opheffen - Markeren] en daarna op annuleren rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
Hmm, gaat bij mij niet zo. Ik doe Opties -> Mark./mark. opheffen -> Alle markeren. Op dit moment heb ik nergens de optie Annuleren. Linksonder zie ik Opties, maar daar staat geen Annuleren tussen. Rechtsonder staat Terug. Wat ik ook kies (zowel bij Terug als onder Opties de markeringen verwijderen etc.), het mail icoontje blijft rechtsboven aanwezig. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

CharlieFox schreef op woensdag 28 april 2010 @ 10:00:
Sygic schijnt ook goed te navigeren...
Check hier
en OviMaps werkt ook prima inderdaad

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
3G en 3.5G werken, blijkbaar zat ik de hele tijd te testen op een stukje waar ik geen 3G kon krijgen. Vreemd, want volgens mij had ik op deze lokatie (werk) eerder wel gewoon 3G ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:13
Na meerdere omzwervingen ben ik het telkens zoeken naar een nieuwe telefoon zat.
Ik heb mijn E72 verkocht en heb nu een HTC Legend. Deze ben ik na 1 maand ook wel weer zat.

Ik twijfel tussen 3 toestellen:
- E72
- N97 Mini
- BlackBerry 9700

Touchscreen van HTC Legend werkt heerlijk, maar vaak voer ik rare teksten in die het woordenboek niet kent.
Daarom wil ik graag een toestel met qwerty toetsenbord.
Nu lees ik veel dat de Nokia N97 Mini om de haverklap vastloopt. Dit wil ik uiteraard niet.
Is dit bijv. beter geworden middels firmware updates?
Groot pluspunt van Nokia is imo Ovi Maps.

Wie haalt mij over een Nokia N97 Mini te kopen?
Het toestel moet stevig gebouwd zijn, want wil er lange tijd meelopen.
De batterij moet ook minimaal 1,5 dag meegaan met internet continue aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ga morgen naar de verenigde staten, iemand enig idee hoe ik mijn dataverbinding in 1 keer volledig uit kan schakelen? Anders loop het nogal in de kosten. (Dus widgets & mail)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Laatst online: 20-09-2023
Kecin schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 15:35:
Ik ga morgen naar de verenigde staten, iemand enig idee hoe ik mijn dataverbinding in 1 keer volledig uit kan schakelen? Anders loop het nogal in de kosten. (Dus widgets & mail)
Je kan gewoon, zoals we al een aantal keren hebben aangegeven, de laatste letter van je toegangspunt weghalen. Bv: live.vodafone.com zonder de laatste m. Dan kan hij geen verbinding meer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Xmasjos schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:05:
[...]

Je kan gewoon, zoals we al een aantal keren hebben aangegeven, de laatste letter van je toegangspunt weghalen. Bv: live.vodafone.com zonder de laatste m. Dan kan hij geen verbinding meer maken.
Dank :). Doe ik dat even :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:05:
[...]

En waar kan je dat doen ?

(per toeval dat ik even in dit topic kijk en dit zag, ik moest dit ook nog regelen .. -> Curacao :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 16:00:
[...]

En waar kan je dat doen ?

(per toeval dat ik even in dit topic kijk en dit zag, ik moest dit ook nog regelen .. -> Curacao :P)
Gewoon bij de verbindingsinstellingen.... Dat kun je zelf makkelijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:02:
[...]

Gewoon bij de verbindingsinstellingen.... Dat kun je zelf makkelijk vinden.
Bij verbindingsbeheer heb ik vodafone live! uitgeschakeld.. maar kotm vanzelf weer terug, ik ben niet iets tegenkomen waar je vodafone.live.com kan editten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 17:43:
[...]

Bij verbindingsbeheer heb ik vodafone live! uitgeschakeld.. maar kotm vanzelf weer terug, ik ben niet iets tegenkomen waar je vodafone.live.com kan editten..?
Bij 'bestemmingen' 'naam toegangspunt' aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb een vraag.......
Als ik een video op mijn N97 heb staan, staat hij tussen mijn afbeeldingen, en bovenin mijn video-gallerij uiteraard.
Mijn vraag is, is er een WERKENDE mediasafe voor de N97, of weet iemand een idee, hoe je deze op je foon heb gedownload, maar dat je zelf even moet ZOEKEN in je bestanden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Ik heb een 'probleempje' wat bij meer type Nokia gsm's voor komt.
Heb een andere beltoon ingesteld dan de default Nokia Tune. De beltoon die ik gebruik is er gewoon eentje die al voorgeinstalleerd is (Signum.aac). Soms als ik gebeld wordt (dat kan iemand zijn uit mijn contacten of een onbekende) dan speelt mijn N97 Mini toch de default beltoon Nokia Tune af.

Nu wordt op andere fora gezegd dat de nieuwste firmware de oplossing is, echter ik heb reeds de nieuwste versie geinstalleerd (11.0.045).

Ik heb geprobeerd met X-Plore de Nokia Tune.aac ter hernoemen om eens te proberen wat voor effect dit geeft maar krijg de melding dat dit niet kan (read only eraf halen kan ook niet) Vermoedelijk omdat deze bestanden gelocked zijn. /edit: kan ook niet op ROM he? :o

Iemand een workaround/oplossing?

Goh best veel tekst voor zo'n klein probleempje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NRGetic schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:09:
De beltoon die ik gebruik is er gewoon eentje die al voorgeinstalleerd is (Signum.aac)
Ik had al de volgende 'mogelijke oplossingen' :
-De beltoon (als je een mp3 gebruikt) niet langer dan 1 megabyte te maken.
-De beltoon op je c:schijf zetten omdat overige schijven minder snel bereikbaar waren in sommige gevallen.

Maar aangezien jij het ook hebt met een standaard-beltoon is
het dus iets anders.

Wordt een 'leermaarmeeleven-itempje' denk ik die standaardringtone :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
@NRGetic: Helaas heb ik geen oplossing. Wil alleen even melden dat ik -ook met de meest recente firmware- hetzelfde verschijnsel heb. Vanalles geprobeerd. :-( Het lijkt totaal wiillekeurig te gebeuren. Als ik de standaard Nokia beltoon hoor en de beller vraag direct nogmaals te bellen, is het weer de beltoon die ikzelf heb ingesteld. Lijkt mij toch echt een firmware issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op zondag 02 mei 2010 @ 18:23:
[...]

Bij 'bestemmingen' 'naam toegangspunt' aanpassen.
En merci!
Ook namens mijn broer die dezelfde phone heeft .. scheelt datakosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic

NRGetic

Fanatic

Hakkie schreef op zondag 02 mei 2010 @ 22:27:
@NRGetic: Als ik de standaard Nokia beltoon hoor en de beller vraag direct nogmaals te bellen, is het weer de beltoon die ikzelf heb ingesteld. Lijkt mij toch echt een firmware issue...
Precies dat heb ik dus ook. Lijkt mij ook een firmware kwestie...weet iemand waar je dit soort dingen kunt melden bij Nokia (en dat ze er ook daadwerkelijk wat mee doen) of is dat een gevalletje 'not gonna happen?'

[ Voor 26% gewijzigd door NRGetic op 03-05-2010 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Heb sinds 1 week de Nokia N97.

De telefoon bevalt me prima maar heb alleen een vraag:
- Ik heb op de telefoon skype getest over 3G van Vodafone maar het stottert heel erg.
Gaat dit over als je de speciale VOIP abo neemt van vodafone?

iemand ervaring met abo VOIP van vodafone en skype?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:07:
Heren,

- Ik heb op de telefoon skype getest over 3G van Vodafone maar het stottert heel erg.

Ik gebruik ook heel af en toe voip van skype, maar dan via Nimbuzz ofzo. Dan werkt het allemaal prima over 3G (als ik goed bereik heb). Evenals beeld trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 22:49
Je kan de smsberichten dmv nokia pc suite op je pc zetten. Maar is er ook een methode om deze (via een app) om te zetten naar een tekst vorm? Zodat je als het ware een gesprek ziet lopen...

Edit: op de pc dus, om het eventueel uit te printen.

[ Voor 12% gewijzigd door BlisterAMG op 03-05-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op maandag 03 mei 2010 @ 12:07:
Heren,

Had dat ook en heb ook Vodafone. Vodafone probeert voip te blokkeren denk ik op hun mobiele internet. Makkelijke workaround: verwijder de proxy instellingen uit je acces point instellingen. Daarna werkt het via 3G als een zonnetje :)

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb mijn e-mail ingesteld op mijn N97, en werkt niet meer zo goed als ik hem "automatisch ophaal".
Na enige tijd zegt ie: "Kan niet met netwerk verbinden, automatisch ophalen uitgeschakeld".

Waar kan dit aan leggen?? Ineens heeft hij dit vaker, afgelopen half jaar "nooit" gehad!
Moet ik een instelling ofzo veranderen?

Groetjes.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skatespeare
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-06 10:40
Ik zou graag Flash-filmpjes willen kijken op mijn gisteren aangeschafte N97. Met ofwel de standaardbrowser of met Opera Mini. Of stel ik nu een hele naieve vraag?

Tevens, er staat al sinds ik het apparaat voor het eerst heb opgestart een envelopje te knipperen in het scherm. Maar nergens kan ik een nieuw of ongelezen bericht vinden oid. Iemand enig idee hoe ik dit kan laten verdwijnen?

[ Voor 41% gewijzigd door Skatespeare op 04-05-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Skatespeare schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:05:
Ik zou graag Flash-filmpjes willen kijken op mijn gisteren aangeschafte N97. Met ofwel de standaardbrowser of met Opera Mini. Of stel ik nu een hele naieve vraag?

Tevens, er staat al sinds ik het apparaat voor het eerst heb opgestart een envelopje te knipperen in het scherm. Maar nergens kan ik een nieuw of ongelezen bericht vinden oid. Iemand enig idee hoe ik dit kan laten verdwijnen?
Dat laatste is dat je sim geheugen vol zit.. staan mogelijk berichten op, geen idee waar dit vandaan komt, mn zwager heeft dit probleem ook, zoek hier ook nog een oplossing voor.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skatespeare
BaszCore schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:34:
[...]

Dat laatste is dat je sim geheugen vol zit.. staan mogelijk berichten op, geen idee waar dit vandaan komt, mn zwager heeft dit probleem ook, zoek hier ook nog een oplossing voor.. |:(
Ahh dat zou heel goed kunnen idd. Maar dat is mooi kut dan want als ie mijn sim-kaart niet uit kan lezen kan ik ook die berichten niet verwijderen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
AjaxArena schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:26:
Je kan de smsberichten dmv nokia pc suite op je pc zetten. Maar is er ook een methode om deze (via een app) om te zetten naar een tekst vorm? Zodat je als het ware een gesprek ziet lopen...

Edit: op de pc dus, om het eventueel uit te printen.
Best Messagestorer exporteert het gewoon naar .txt bestanden.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 12:57
smsberichten kun je gewoon wissen bij je sms instellingen, ergens sim berichten kiezen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

BaszCore schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:34:
[...]

Je kan bij berichten opties doen, dan instellen dat die het sim geheugen moet gebruiken. Nu zie je je smsjes op je simkaart. Verwijder deze en zet de instelling weer op een schijf :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skatespeare
kaydecop schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:35:
smsberichten kun je gewoon wissen bij je sms instellingen, ergens sim berichten kiezen ofzo...
_O_

Iemand nog enig idee hoe dat zit met die flash-filmpjes?

[ Voor 12% gewijzigd door Skatespeare op 04-05-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skatespeare schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:51:
[...]

_O_

Iemand nog enig idee hoe dat zit met die flash-filmpjes?
Jah, dat gaat dus niet lukken met Opera of de standaardbrowser. Probeer Skyfire eens. Die heeft Flash-ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
Jaja kan eindelijk updaten naar v21.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

updaten? lees ik dit goed?
gewoon via de nsu? :9~ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 23:11
Ik heb last van een toch wel irritant geval met opnemen van video...

Hij loopt dan vaak vast (de video), en gaat erna weer gewoon verder... Dus ik begin met filmen, gaat 2 seconden goed en dan freezed het beeld een kleine 2 tot 5 seconden en gaat dan weer gewoon verder, het geluid speelt overigens wel synchroon door... Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:06:
updaten? lees ik dit goed?
gewoon via de nsu? :9~ *O*
Jah via nsu/ovi!!

Alleen loop ik nu tegen een probleem aan...wanneer ik naar 'bestemingen' wil gaan krijg ik de melding 'systeemfout' te zien...komt iemand dit bekend voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Dharion schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 22:09:
Ik heb last van een toch wel irritant geval met opnemen van video...

Hij loopt dan vaak vast (de video), en gaat erna weer gewoon verder... Dus ik begin met filmen, gaat 2 seconden goed en dan freezed het beeld een kleine 2 tot 5 seconden en gaat dan weer gewoon verder, het geluid speelt overigens wel synchroon door... Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Dat probleem ben ik nog nooit tegengekomen en heb ik ook nog niet eerder van gehoord... Al een soft/hard reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 23:11
Nog geen resets geprobeerd, overigens heb ik de 20.0.019 firmware erop...

http://www.youtube.com/watch?v=Opg3aggiOLE

Dat dus... meestal is het in het begin dus dat hij freezed maar kan ook op andere random momenten gebeuren, en de duur ervan is ook verschillend.

[ Voor 62% gewijzigd door Dharion op 05-05-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
Ladykiller007 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:55:
Jaja kan eindelijk updaten naar v21.... :D
Welke productcode heb jij dan? want ik zie hier voor mijn nederlandse nog niets staan.
Op zich zou het een mooie timing zijn, heb net gereset en alles op orde gemaakt...krijg je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ik heb SIP problemen met deze nokia.
Alle settings staan goed, heb deze (http://www.elisanet.fi/~y...tings_S60_5_x_v1_0_en.sis) app geinstalleerd om te kunnen bellen via SIP. Het uitbellen gaat prima, maar inkomende gesprekken komen via zowel mijn werk (KPN Sip kast van NEC) als via XS4ALL niet binnen.
Het schijnt dat ze het voip protocol 3.0 gebruiken welke maar heel weinig providers ondersteunen, dit komt door een hash die wordt toegevoegd in plaats van het nummer eg in mijn geval 539@10.100.1.21. Wat de SIp server dus ziet is zoiets als dit "aweofj293j2c0239jdwiofje0@10.100.1.21" en hij weet dus niet waar hij het gesprek heen moet routeren.

Nokia doet alle problemen maar af dat je provider (dus ook xs4all, waar inkomende gesprekken dus ook niet binnenkomen op het toestel) de boel maar gereed moet maken voor voip protocol 3.x .

Ik heb geen zin in 3th party tools die weer geheugen slurpen en totaal niet prettig werken. Heeft iemand dit probleem ook ervaren? En zoja is hier een oplossing voor?

Edit : Xs4all schijnt nu wel te werken, vraag me niet hoe, maar opeens deed deze het. Even het profile opnieuw aanmaken voor mijn werk.

Edit 2 : Werk werkt dus niet met een eigen centrale, beetje vreemd gezien de Eseries van diezelfde software gebruik maakt. Helaas dan maar.

[ Voor 11% gewijzigd door netblade op 05-05-2010 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skatespeare
Verwijderd schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:03:
[...]

Jah, dat gaat dus niet lukken met Opera of de standaardbrowser. Probeer Skyfire eens. Die heeft Flash-ondersteuning.
tnx!! Werkt goed hier

Nog een vraagje, het overzetten van muziek en video gaat ontzettend traag. Zeg maar op USB 1.1 snelheid. Dit terwijl het overzetten naar bijvoorbeeld een externe harde schijf gewoon heel snel gaat, met 37MB/s. Ik heb al verschillende poorten geprobeerd. Heeft iemand enig idee hoe dat kan komen?

[ Voor 36% gewijzigd door Skatespeare op 05-05-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Ik wil graag even melden dat ook ik eindelijk mijn N97 heb kunnen updaten naar 21.0.045! :D
Het gaat om een Nederlands non-branded toestel. Ik had vaak problemen met het touchscreen.

Vandaag ga ik hem volop testen! Ik hoop dat het werkt, de eerste indruk is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:23
AjaxArena schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 10:34:
[...]

Welke productcode heb jij dan? want ik zie hier voor mijn nederlandse nog niets staan.
Op zich zou het een mooie timing zijn, heb net gereset en alles op orde gemaakt...krijg je dat.
Ik zie in navifirm alleen een V21 update voor het witte toestel (0587246). Ik heb mijn eigen zwarte toestel een tijd geleden al geupdate bij een service point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
Nou alleen maar gedonder hier...eerst fabrieksinstell terug gezet, daarna hard reset en nu krijg ik em niet meer verbonden met ovi suite:@ ... ik krijg te zien dat de telefoon niet wordt herkend. Komt dit iemand bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
pkwakman schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:17:
[...]

Ik zie in navifirm alleen een V21 update voor het witte toestel (0587246). Ik heb mijn eigen zwarte toestel een tijd geleden al geupdate bij een service point.
Uiteraard.
Ik heb 0587245, de zwarte dus. Waarschijnlijk is firmware voor zwart veel moeilijk dan voor wit... :X
We wachten nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo na drie weken te hebben gespeeld met mijn witte N97 dacht ik ook dat het tijd is om mijn ervaring hier met jullie te delen.

Ik heb een tijdje terug een N97 overgenomen voor 150 euro plus mijn oude E65, niet echt duur vind ik zelf en zeker voor een beest als N97. Maar...

De N97 rammelt aan alle kant... En dat is triest, diep triest om te zeggen.
Om te beginnen loopt de werkgeheugen al snel vol, waardoor je wat toepassingen moeten afsluiten. Of je krijgt soms helemaal geen melding en word je apps zonder enige pardon afgesloten.
Regelmatig crasht Opera Mobile 10 zonder enige pardon hier. Dus wat mij betreft werkt de multi tasking op N97 nooit goed.
De vijfde versie van Symbian werkt gewoon niet. Menu laden gaat niet altijd direct en moet soms wachten tot dat ik ergens pas binnenkomt. En datscrollen door submenu gaat nooit vlekkeloos. Het is gewoon ouwe S60 met touch overheen, ipv een nieuwe ui te ontwerpen speciaal voor touch screen.
En voor een vlagschip van Nokia dan verwacht ik toch een degelijk bouwkwaliteit ipv plastic achtig look. En nog maar zwijgen over de qwerty toetsenboord die zeker niet slecht is maar toch voor een high end toestel heb ik wel iets beter verwacht.
Nokia wil met de N97 duidelijk verandering brengen en terecht. Want met opkomst van iPhone OS en Android wordt het alleen maar zwaar voor Nokia. Maar doet het dan goed! Want de ovi store is een lachetje vergeleken met app store. Is het dan zo moeilijk om een aparte afdeling te maken voor widgets?

Begrijp mij niet verkeerd. Het klint nu also ik een of andere Apple fan ben ofzo, maar het is niet waar. Zelf heb ik tot nu toe alleen maar Nokia's gehad. Van mijn eerste telefoon de E65 tot de beste Nokia van de afgelopen jaren de E71 en nu de N97.
Tuurlijk zitten ook positieve kanten aan de N97, ik gebruik em nu zonder sim kaart voornamelijk als mp3 speler. De 32 GB is huge! En mijn hele muziek collectie heb ik erin zitten. De 5 mp camera maakt schitterend foto terwijl de ovi maps een hele sterk indruk maakt en bovendien nog eens gratis is!
Het is imo een perfect toestel, op papier dan. Er moet nog hoop getweakt en gefixt worden aan de firmware zelf. Want op dit moment is het geen portable computer wat Nokia zelf claimt. En als Nokia fan heb ik volle vertrouwen dat de toestel zelf in de aankomende firmware flink wordt verbeterd. Maar tot die tijd blijf ik trouw aan mijn E71.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie twijfelt tussen de N97 en de HTC Desire:

productreview: HTC Desire Bruin review door BastiaanN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Verwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 15:34:
Het is imo een perfect toestel, op papier dan. Er moet nog hoop getweakt en gefixt worden aan de firmware zelf. Want op dit moment is het geen portable computer wat Nokia zelf claimt. En als Nokia fan heb ik volle vertrouwen dat de toestel zelf in de aankomende firmware flink wordt verbeterd. Maar tot die tijd blijf ik trouw aan mijn E71.
Hier ben ik dus vandaag mee bezig geweest met het tweaken van mn N97. Helaas geen werkzaam resultaat, na ruim 6uur kloten..
Via een ander forum allerlei informatie gevonden hoe het een en ander te tweaken. Heb dit wél allemaal draaiende gekregen en hij leek merkbaar sneller. Echter zaten hier dus een aantal bugs in waaronder dat als je programma's had geïnstalleerd, een herstart uitvoerde en vervolgens al je geïnstalleerde programma's er weer eraf. Niet echt werkzaam aangezien ik graag een spelletje speel in de trein..
Wat ik allemaal heb gedaan zal ik nog wel eens op papier zetten en de geïnteresseerde wil ik dit wel toesturen want volgens mij als ik het goed begrepen heb mag je dat niet hier neerzetten op android na..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Van BastiaaN idd. Die is hier ook een tijd wezen rondspoken met echt veel te veel problemen die verder weinig voorkwamen. Hij had gewoon pech met zijn toestel en dat had moeten worden verholpen door een NSP, wat niet (goed) werd gedaan.

Verder is de Desire ook niet zo goed als vaak gezegd. Een vriend van me heeft m ook en ik heb m dus ook in handen gehad. Hij lijkt bijzonder veel op de Hero, vooral qua feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 14:50
Sinds die V21 update sinds januari ergens ben ik wel redelijk blij met de N97. Daarvoor was het echt een drama, veel vastlopers etc. Hopen dat ze nog wat goede update`s vrij geven.

Iemand trouwens bekend met het volgende probleem? Als ik `m via de USB aansluit op me pc, dan moet je kiezen tussen die verschillende verbindingen. Als hij daarna zichzelf in toetsenblokkering zet, kan ik de telefoon niet meer activeren. Zie wel dat 'ie oplaadt en zo, maar moet dan de accu er uit trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steffeh schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:37:
Sinds die V21 update sinds januari ergens ben ik wel redelijk blij met de N97. Daarvoor was het echt een drama, veel vastlopers etc. Hopen dat ze nog wat goede update`s vrij geven.

Iemand trouwens bekend met het volgende probleem? Als ik `m via de USB aansluit op me pc, dan moet je kiezen tussen die verschillende verbindingen. Als hij daarna zichzelf in toetsenblokkering zet, kan ik de telefoon niet meer activeren. Zie wel dat 'ie oplaadt en zo, maar moet dan de accu er uit trekken..
Ik kan hem wel weer activeren, bij mij laadt hij juist niet meer op via de USB aansluiting. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 21:23:
[...]

Had dat ook en heb ook Vodafone. Vodafone probeert voip te blokkeren denk ik op hun mobiele internet. Makkelijke workaround: verwijder de proxy instellingen uit je acces point instellingen. Daarna werkt het via 3G als een zonnetje :)
Ik ben nu beland bij de instellingen van Vodafone GPRS.
menu -- > instellingen --> connectiviteit --> bestemmingen --> internet --> vodafone gprs --> opties (Geavanc. instellingen)
Nu zie ik een aantal opties, welke moet ik precies verwijderen?
Netwerktype = IPv4
IP-adres telefoon = automatisch
DNS-adressen = automatisch
Proxyserveradres = 192.168.251.150
Proxypoortnummer = 8799

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skatespeare
Nieuw probleem. Ik wilde vandaag inloggen op het wireless netwerk bij mij op de universiteit. Eenmaal verbonden bleek ik nog een soort security-login te moeten doen en die wist ik niet. Toen wilde ik de wirelessverbinding dus weer verbreken zodat ie over kon schakelen naar 3G maar dat bleek onmogelijk. Steeds als ik de verbinding verbrak ging ie meteen weer opnieuw verbinden. Dus toen probeerde ik de verbindingsprioriteit te wijzigen, maar dat ging niet doordat de verbinding in gebruik was. De enige manier om op internet te komen was dus het gebouw verlaten zodat ie het signaal verloor :P Hoe zet ik die wifi-verbinding UIT uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
Zo maar een idee: probeer in zo'n geval eens profiel Offline te kiezen en dan weer profiel Algemeen of welke je ook gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Om een active verbinding te verbreken, hou je rode ophang knop lang in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donatelloo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 15:48
Skatespeare schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:48:
Nieuw probleem. Ik wilde vandaag inloggen op het wireless netwerk bij mij op de universiteit. Eenmaal verbonden bleek ik nog een soort security-login te moeten doen en die wist ik niet. Toen wilde ik de wirelessverbinding dus weer verbreken zodat ie over kon schakelen naar 3G maar dat bleek onmogelijk. Steeds als ik de verbinding verbrak ging ie meteen weer opnieuw verbinden. Dus toen probeerde ik de verbindingsprioriteit te wijzigen, maar dat ging niet doordat de verbinding in gebruik was. De enige manier om op internet te komen was dus het gebouw verlaten zodat ie het signaal verloor :P Hoe zet ik die wifi-verbinding UIT uit?
'Menu-knop' > 'Instellingen' > 'Connectiviteit' > dan je universieteitverbinding aanklikken WLAN > 'Rechtsonder opties' > 'Afsluiten' onderaan.

En anders moet je misschien bij de connectie opties instellen dat je bijvoorbeeld VodafoneLive als verbinding wilt ipv je uni-internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Skatespeare schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:48:
Bij 'bestemmingen (in instellingen) -> internet'. Als het goed is staat het toegangspunt daartussen, dus je kan m eruit gooien of 'toegangspunt gebruiken' op 'na bevestiging' instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skatespeare
Ja het bovenstaande had ik geprobeerd, maar dat weigert ie dus omdat de verbinding in gebruik is. En als ik de verbinding afsluit maakt ie diezelfde seconde weer opnieuw verbinding zonder het te vragen. Bedankt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Na een jaar een E75 gebruikt te hebben is het weer tijd voor wat nieuws. Ondanks de *kuch* lovende *kuch* reviews over de N97 overweeg ik toch eentje aan te schaffen (een Mini dan). Het blijft toch een Nokia en de support is in vergelijking tot andere merken gewoon erg goed.

Maar nu vraag ik mij af hoe de firmware nu is? Bij lancering van het toestel was dit ronduit brak te noemen als ik alles zo lees. Maar hoe is de functionaliteit met het nieuwe FW? En dan bedoel ik het voor een N97 Mini?
Voor de E75 zijn nieuwere versies van de FW namelijk niet eens echt beter, durf nog wel zover te gaan dat een E75 misschien nog meer een dramabak is dan een N97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweade
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 11:52
@ Beanie

Sinds twee maanden beschik ik nu over een N97 mini. Na ontvangst van het toestel direct geupdate en eigenlijk geen problemen gehad met de FW. In het begin nog wel eens de melding gekregen dat het geheugen vol zit, maar de laatste maand niet meer. Weet niet waar dat aan kan liggen, mogelijk omdat ik nu Nokia Messaging niet meer gebruik. Wat een @&$#! e-mail applicatie is dat.

De laatste tijd ben ik eigenlijk ronduit tevreden over het toestel, vooral sinds ik Profimail heb geinstalleerd. Het is daarmee een top e-mail toestel geworden, precies wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
  • Laatst online: 22-09 13:11
Ik kan me bij Tweade aansluiten. Geen problemen met mijn mini, behalve als ik een foto probeer te uploaden, dan loopt er ergens wat vast wegens vol geheugen (nooit moeite gedaan om dat ook goed uit te zoeken, trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de Nokia N97 mini, maar ik kom er achter dat de trilfunctie niet werkt.. Heb al van alles geprobeerd qua aanpassingen, opnieuw uit en aan maar niks werkt. Nou zag ik dat er meerderen waren die er last van hadden/hebben. Hoe is dat opgelost bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
  • Laatst online: 22-09 13:11
batterij eruit en er weer in geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:11:
Ik heb sinds vandaag de Nokia N97 mini, maar ik kom er achter dat de trilfunctie niet werkt.. Heb al van alles geprobeerd qua aanpassingen, opnieuw uit en aan maar niks werkt. Nou zag ik dat er meerderen waren die er last van hadden/hebben. Hoe is dat opgelost bij jullie?
Even kijken of je bij je huidige profiel onder trilsignaal aan hebt staan. Dat doe je via menu -> instellingen -> profielen -> aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Tweade schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:37:
@ Beanie

Sinds twee maanden beschik ik nu over een N97 mini. Na ontvangst van het toestel direct geupdate en eigenlijk geen problemen gehad met de FW. In het begin nog wel eens de melding gekregen dat het geheugen vol zit, maar de laatste maand niet meer. Weet niet waar dat aan kan liggen, mogelijk omdat ik nu Nokia Messaging niet meer gebruik. Wat een @&$#! e-mail applicatie is dat.

De laatste tijd ben ik eigenlijk ronduit tevreden over het toestel, vooral sinds ik Profimail heb geinstalleerd. Het is daarmee een top e-mail toestel geworden, precies wat ik zocht.
Thanx voor de reply

Geeft toch het nodige vertrouwen weer in Nokia. Heb ook gekeken naar bv. de HTC Desire, maar het Android OS zit me op de een of andere manier niet lekker. Symbian mag dan als compleet achterhaald bestempeld worden het doet wel wat het moet doen al is het misschien enigzins omslachtig. Daarbij is de vormgeving van HTC nu niet iets wat me aanspreekt.
Uiteraard ook gekeken naar een 3GS, maar dat is vele malen te prijzig voor wat je ervoor krijgt.

Morgen eens kijken bij de shop wat ze me als deal aanbieden bij een een 1 jarige verlenging met een N97. Als daar een prijskaartje aanhangt wat ik verwacht dan meld ik mij hier morgen als N97 bezitter. :*)

edit: Vandaag nog even met een 3GS ervaring opgedaan maar ook daar zitten best haperingen in, omschakeling van portrait naar landscape bv. gaat net zo traag al dan niet trager dan mijn E75 die ook al niet snel is/

[ Voor 7% gewijzigd door Beanie op 07-05-2010 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen eens kijken bij de shop wat ze me als deal aanbieden bij een een 1 jarige verlenging met een N97. Als daar een prijskaartje aanhangt wat ik verwacht dan meld ik mij hier morgen als N97 bezitter. :*)
Hou rekening mee dat op dit moment de N97 nog al wat probleem kampt met multi tasking waardoor je zonder pardon je app wordt afgesloten. Maar voor de rest is het een hele degelijk toestel die alleen nog wat verbeterd moet worden met de toekomstig firmware update.

En voor de rest heb ik afgelopen dagen de FM-zender functie getest, het werkt prima tijdens mijn werk.
Daar gebruik ik mijn N97 eigenlijk ook voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet zoveel problemen met multitasking moet ik zeggen. Mijn toestelletje draait Radio/muziekspeler, Gravity en Internet explorer best naar behoren als ze tegelijkertijd worden gebruikt. Het enige wat mij een enkele keer overkomt is dat de explorer zich afsluit, maar dat gebeurd maar af en toe.
Pagina: 1 ... 41 ... 64 Laatste