Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Jup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zit bij een mini een lenscover? Mijn vrouw heeft een mini, ik zelf de grote N97, maar de mini heeft geen lenscover.
Supremo schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:56:
[...]

Vergeet niet dat de mini al gebruik kon maken van een verbeterde firmware en de vernieuwde lenscovers (wat ook invloed kan hebben op je GPS). Mijn N97 uit september was vrij buggy met de oude firmware, maar nu met V21 durf ik het wel een bruikbaar toestel te noemen. De originele firmware op mijn toestel vond ik niet bepaald productierijp.

Dit doet mij ook een beetje denken aan de N95 en N95 8GB. Er zijn heel veel klachten geweest over de eerste N95, maar veel minder over de N95 8GB. Maar ja, het 8GB model kwam ook later en tegen die tijd liep de eerste N95 waarschijnlijk ook al met een update. Maar ja, dan is de imagoschade al geleden...

Dus naar mijn idee zal een gloednieuwe N97 net zo veel (of weinig) problemen geven als een N97 mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
partyondude schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:51:
Bij mij zijn, op het signaalsterkte symbool met 3G en Hi, het bluetooth, batterij icoontjje en de agenda na, alle zaken in het grijs gehuld.

Vind het een stuk minder fraai zo.

Dus, de background kan dan wel zwart lijken, maar als bijna alle applicaties in het grijs afgebeeld worden, ziet het er dus niet uit :'(
Inderdaad lijkt voor andere ;) misschien zwart, maar het is echt donker-grijs. hier dus ook.
Maar ik heb nooit de andere zwart/grijs gehad, was me niet opgevallen.

Edit-tje heb ff Theme Maemo5 _5th die geeft wel zwarte balkjes, maar zit je weer met een vouw-achtergrondje..

[ Voor 8% gewijzigd door hetnet op 29-03-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:18
Weet iemand misschien of versie 3.0 van Mail for Exchange nog uitkomt voor de N97?

meuk: Nokia Mail for Exchange 3.0.50 Is deze versie, maar niet beschikbaar voor de N97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde met mijn mini, maar ik heb thuis een Netgear router...

Edit: Sorry nieuw bij tweakers, negeer dit maar...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 17:37 . Reden: Foutje, probeerde ergens anders op te reageren ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Is er ook een soort van Spamfighter beschikbaar voor ons toestel?

Word helemaal flauw van al die zooi die ik in mijn mailbox krijg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:16
partyondude schreef op maandag 29 maart 2010 @ 18:31:
Is er ook een soort van Spamfighter beschikbaar voor ons toestel?

Word helemaal flauw van al die zooi die ik in mijn mailbox krijg |:(
Zoek hier eigenlijk ook naar want wordt helemaal gek van me mail met al dat spam tegenwoordig....
Heb je een mail dus kijk je mobiel is spam.... hoe frustrerend! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 14:51:
Waar zit bij een mini een lenscover? Mijn vrouw heeft een mini, ik zelf de grote N97, maar de mini heeft geen lenscover.

[...]
Nergens, dat heeft ie niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 09:02
Ik heb sinds dit weekende mijn n97 mini en had toch wel een aantal vraagjes. Ik volg dit topic ook al een aantal weken en heb ook de zoekfunctie gebruikt.

- een aantal toetsjes zijn niet 100% verlicht. Het kan dat er gewoon een aantal lampjes onder het toetsenbord zitten en iedereen dit heeft. Het gaat bij mij vooral om de "Y". Is deze bij iedereen iets minder verlicht?
- Bestaat er een programma dat ik nu een smsje kan typen en dat hij het bijv morgen op een door mij ingesteld tijdstip pas verstuurd?
- Ik vind dat hij zeer zacht trilt; ik voel 'm bijna niet in mijn broekzak; ik heb hier een aantal dingen over gelezen in dit topic maar kom er niet helemaal uit; iemand tips?

verder over het trillen:
The_Fes schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 09:15:
[...]

Ik wil mijn ongelijk graag toegeven, behalve als ik geen ongelijk heb ;) Ik heb net een volledig mp3 nummer als berichtensignaaltoon ingesteld en daarna een sms naar mezelf gestuurd. Nadat hij 16x getrild had, heb ik maar eens op weergeven gedrukt, toen was ik het trillen ondertussen wel zat. :)

Mijn instellingen waren als volgt:
Beltoontype: Stil
Belvolume: Laagste mogelijk
Berichtensignaaltoon: Willekeurig_volledig_nummer.mp3
Trilsignaal: Aan
Als ik deze instellingen volg (zodat hij wat langer trilt bij ontvangen berichten) dan trilt hij niet meer bij een inkomende oproep. Zowel bij als ik bij beltoon "uit" of een willekeurige ringtone selecteer. Pas als ik bij beltoontype "beltoon" pak en vervolgens bij beltoon "uit" instel dan trilt hij zonder ringtone. Probleem is dan wel weer dat ik geen berichtensignaaltoon kan instellen omdat hij anders geluid maakt. Wat vervolgens weer resulteert in een korte tril voor mijn berichtjes.

Ik denk dat dit wel op te lossen is door een "leeg" mp3tje in mijn telefoon te zetten en die dan als beltoon en berichttoon te selecteren, maar dan speelt de telefoon het toch af als het ware en kost het weer wat extra energie. Ja ik weet, ik ben een zeurpiet.

HARDER trillen zou ook zeer fijn zijn overigens!

Als laatste, ik krijg volgende maand pas internet op mijn telefoon, dus dan ga ik me pas daar verder mee bemoeien. Zoals bijv. nimbuzz, mailclients of andere leuke progjes die internet nodig hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Frenkovic schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 02:12:
Ik heb sinds dit weekende mijn n97 mini en had toch wel een aantal vraagjes. Ik volg dit topic ook al een aantal weken en heb ook de zoekfunctie gebruikt.

- een aantal toetsjes zijn niet 100% verlicht. Het kan dat er gewoon een aantal lampjes onder het toetsenbord zitten en iedereen dit heeft. Het gaat bij mij vooral om de "Y". Is deze bij iedereen iets minder verlicht?
- Bestaat er een programma dat ik nu een smsje kan typen en dat hij het bijv morgen op een door mij ingesteld tijdstip pas verstuurd?
Ik heb Free iSMS. Dat geeft je smsjes als een thread weer (gebaseerd op de iPhone weergave) maar heeft ook de optie om je SMS op een gepland tijdstip te versturen. Je moet het programma wel signen (ofwel op de 'bekende' Chinese websites, ofwel via een sign programma).
- Ik vind dat hij zeer zacht trilt; ik voel 'm bijna niet in mijn broekzak; ik heb hier een aantal dingen over gelezen in dit topic maar kom er niet helemaal uit; iemand tips?

verder over het trillen:

[...]

Als ik deze instellingen volg (zodat hij wat langer trilt bij ontvangen berichten) dan trilt hij niet meer bij een inkomende oproep. Zowel bij als ik bij beltoon "uit" of een willekeurige ringtone selecteer. Pas als ik bij beltoontype "beltoon" pak en vervolgens bij beltoon "uit" instel dan trilt hij zonder ringtone. Probleem is dan wel weer dat ik geen berichtensignaaltoon kan instellen omdat hij anders geluid maakt. Wat vervolgens weer resulteert in een korte tril voor mijn berichtjes.

Ik denk dat dit wel op te lossen is door een "leeg" mp3tje in mijn telefoon te zetten en die dan als beltoon en berichttoon te selecteren, maar dan speelt de telefoon het toch af als het ware en kost het weer wat extra energie. Ja ik weet, ik ben een zeurpiet.

HARDER trillen zou ook zeer fijn zijn overigens!

Als laatste, ik krijg volgende maand pas internet op mijn telefoon, dus dan ga ik me pas daar verder mee bemoeien. Zoals bijv. nimbuzz, mailclients of andere leuke progjes die internet nodig hebben!
Ik heb ook regelmatig dat mijn telefoon niet meer trilt bij oproepen en wel bij sms (met die instellingen dus). Als ik de telefoon dan een keer opnieuw opstart doet hij het wel weer. Ik had de link met de instellingen dus nog niet gelegd, vervelend is het wel in ieder geval. Ik heb het zojuist nog even getest, en nu trilt hij wel weer bij een oproep. Wanneer het precies fout gaat weet ik niet, ik heb het idee dat het iets te maken heeft met het wijzigen van het actieve profiel (bijvoorbeeld tijdens het luisteren van muziek, bij het inpluggen van een koptelefoon veranderd tijdelijk mijn profiel naar iets wat wel geluid maakt).

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-03-2018

lavagiant

...

Frenkovic schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 02:12:
[...]
[...]
Ik heb er even goed naar gekeken in het donker maar de Y/6 is bij mij juist erg sterk verlicht. Als ik goed kijk dan zit er om de 2 a 3 knoppen een verlichting (onder andere by de Y). Het is bij mij niet netjes verdeeld qua individuele lichtopbrengst per knopje maar overall is het wel redelijk goed verlicht.

Overigens heb ik regelmatig dat het een aantal seconden duurt voordat de toetsenbord verlichting aangaat bij het openklappen. Niet heel erg, maar soms wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds november ben ik in het bezit van de Nokia N97, en ben er enorm van terug gekomen. Het lijkt allemaal zo leuk, aantrekkelijk en fantastisch, maar ik vind het allemaal maar jammer.

Mijn GPS, Zowel Nokia Kaarten als Ndrive geprobeerd, op Ndrive loopt mijn telefoon vast, en snapt hij vaak niet meer waar hij is. Nokia Kaarten noemt pas de afslag die ik daadwerkelijk moet nemen, als ik de afslag al genomen heb, hij loopt gewoon 200 meter achter!!

Dan dat stomme lensje, die geeft krassen, maar buiten dat flitst de flitser het hele beeld weg! (op te lossen met nieuw lensje??)

Ik ga heel netjes met mijn telefoon om, maar toch bladderd de coating van de randjes af.

Regelmatig loopt de telefoon vast. Omdat ik Twitter, Msn(slick) en Muziek tegelijk draai, (What's the problem??)

Dat vastlopen lost de telefoon zelf op door eerst een eng kleuren beeld te geven op het scherm, en dan opnieuw op te starten!

De batterijduur, na een halve/3 kwart dag intensief gebruiken kan de batterij al leeg zijn!

Het draaischerm, dat is traag, niet vloeiend, en heel vervelend als je gebeld wordt, dus maar uitgezet, maar je mist het wel af en toe!

Daarbij is niks vloeiend, het scrollen door de menu's, wisselen van programma's. Alles ziet eruit alsof het niet af is.

Goeie apps die gewoon werken, vind ik lastig te vinden, de OVI store staat vol met zooi voor de jongere broer van de N97, die apps zijn gewoon 3 x niks op de N97. Zoals een doodgewonde Live Messenger, heb ik ooit na lang zoeken gevonden, toen een onverwachte hard-reset moeten doen, en weg applicatie, nooit weer gevonden!

Als dit DE concurrent van de iPhone moest worden, heeft Nokia het flink verknald.

Iemand een idee wat ik het beste kan doen? Verkopen op marktplaats, en een nieuwe telefoon kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:03:
Heel verhaal met klachten..

Iemand een idee wat ik het beste kan doen? Verkopen op marktplaats, en een nieuwe telefoon kopen?
Wat je eigenlijk zou moeten doen is dit topic eens goed doorlezen, een hoop van je klachten worden hier (al vele malen) behandeld.

Wat je verder moet doen is naar een NSP gaan en daar klagen over je krassen op je lenscover. Ze zullen dan je B-cover en lenskapje vervangen, welke beide ook verbetering voor de GPS ontvangst opleveren. Ik weet niet zeker of dit ook helpt voor de waas over de foto's, maar dit is anders op te lossen met een dun streepje met een zwarte fineliner.

Verder vraag ik me af welke software versie je hebt, want een nieuwe software versie zal wellicht ook de vastlopers e.d. oplossen. Maar ook daar kunnen ze je bij een NSP mee helpen.

Dus.. ga met je klachten naar een NSP, zij kunnen je helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:28:
[...]

Wat je eigenlijk zou moeten doen is dit topic eens goed doorlezen, een hoop van je klachten worden hier (al vele malen) behandeld.

Wat je verder moet doen is naar een NSP gaan en daar klagen over je krassen op je lenscover. Ze zullen dan je B-cover en lenskapje vervangen, welke beide ook verbetering voor de GPS ontvangst opleveren. Ik weet niet zeker of dit ook helpt voor de waas over de foto's, maar dit is anders op te lossen met een dun streepje met een zwarte fineliner.

Verder vraag ik me af welke software versie je hebt, want een nieuwe software versie zal wellicht ook de vastlopers e.d. oplossen. Maar ook daar kunnen ze je bij een NSP mee helpen.

Dus.. ga met je klachten naar een NSP, zij kunnen je helpen.
Het zijn heel veel constateringen van de klachten. Heb al veel doorgelezen en gezocht, en daardoor ook veel problemen opgelost (e-mail, twitter app, firmware versies)

Ik draai nu versie 21.0.045
Die meer vastlopers heeft veroorzaakt dan de versie hiervoor.

Het slaat toch nergens op dat ik met een zwarte fineliner mijn telefoon ga bekliederen!

Nog een klacht!:) - Hyves in de nokia browser werkt niet op mijn mobiel internet, maar wel op Wifi! Over de App nog maar te zwijgen, die werkt helemaal niet.

Het klinkt misschien allemaal negatief, maar ben het op dit moment echt even zat met mijn telefoon. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ovistore is geupdate naar een nieuwe versie!!

Changelog:
* Make it easier to browse, search and discover content
* Improve the quality of content reviews (eg: change from 3 to 5 star rating system)
* Provide more product information to help you decide what to buy

Ik heb hem getest en eindelijk werkt de zoekfunctie naar behoren! Je kunt nu gewoon vinden wat je zoekt, ik ben er erg content mee! Nu nog hopen dat einde van deze week mijn n97 van reparatie terug komt met dit keer alle problemen verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Heeft iemand het nummer van NCP Oudorp N-H (Alkmaar)? Kan het nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:29:

Changelog:
* Improve the quality of content reviews (eg: change from 3 to 5 star rating system)

Ik heb hem getest en eindelijk werkt de zoekfunctie naar behoren! Je kunt nu gewoon vinden wat je zoekt, ik ben er erg content mee! Nu nog hopen dat einde van deze week mijn n97 van reparatie terug komt met dit keer alle problemen verholpen.
Bij mij sluit OVI Suite direct af als ik het opstart |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:18:
[...]

Bij mij sluit OVI Suite direct af als ik het opstart |:(
Heb je de nieuwste versie geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ja. Gooi het er net vanaf, OVI gedownload, werkt niet.

Wat is dit nu weer voor onzin 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:49:
Ja. Gooi het er net vanaf, OVI gedownload, werkt niet.

Wat is dit nu weer voor onzin 8)7
Ik heb het getest op een nokia 5800, mijn n97 is opgestuurd voor reparatie. Dus kan momenteel niet controleren of dit alleen bij jou N97 is of dat de nieuwe ovi store niet goed werkt op de n97. Op de 5800 doet hij het in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Gaus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:35
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 15:55:
[...]

Ik heb het getest op een nokia 5800, mijn n97 is opgestuurd voor reparatie. Dus kan momenteel niet controleren of dit alleen bij jou N97 is of dat de nieuwe ovi store niet goed werkt op de n97. Op de 5800 doet hij het in ieder geval wel.
Bij mij doet de nieuwste ovi het gewoon prima hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Echt heel wazig dit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
bahedou schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:46:
Heeft iemand het nummer van NCP Oudorp N-H (Alkmaar)? Kan het nergens terug vinden.
alkmaar@reitsmatelecom.nl Tel: 072-5276115
Heb je ook gelijk email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:37
eelco_akker schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 12:32:
[...]

Helaas getest op m'n N97 werkt helaas niet, op m'n oude N73 kan ik met dezelfde sim gewoon naar t-mobile.nob.nl

Evengoed bedankt :)
Vreemd want bij werkt het wel. Heb je bij realplayer wel het juiste toegangspunt geselecteerd. Werkt alleen als je via t-mobile verbinding hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:29:

Changelog:

Leuk die nieuwe versie! Direct geïnstalleerd.
Start je hem op servicevoorwaarden, denk je niks mee "ga akkoord"

Krijg je een foutmelding:
De bewerking kan niet worden voltooid wegens een fout.
Opnieuw opstarten heeft niet geholpen, morgen even verder kijken of iemand moet het hier weten?
Telefoon is een normale N97 dus geen mini.

EDIT: Verwijderd via de telefoon zelf en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt hij wel normaal :)

[ Voor 11% gewijzigd door Chris89 op 31-03-2010 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 11:44:
[...]

Weer heel verhaal met klachten...
Ik weet niet hoe lang je dit al volgt..maar alles wat jij noemt heb ik 3 maanden geleden al opgelost door even je n97 af te geven bij een service point. Nieuwe lenscover, gps-fix die echt heel goed werkt en een firmware update waar ik tot op de dag van vandaag nog geen problemen mee gehad heb.
En als die zo slecht is als jij beweerd, verkoop hem dan ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electromonkey schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 02:25:
[...]

Ik weet niet hoe lang je dit al volgt..maar alles wat jij noemt heb ik 3 maanden geleden al opgelost door even je n97 af te geven bij een service point. Nieuwe lenscover, gps-fix die echt heel goed werkt en een firmware update waar ik tot op de dag van vandaag nog geen problemen mee gehad heb.
En als die zo slecht is als jij beweerd, verkoop hem dan ;) .
Ik kan mij wel vinden in de argumenten die hij gebruikt, ik heb het toestel op de dag dat hij uitkwam gekocht. Ook op basis van het volgende filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=pjNmbfSyGok

Als ik terug kijk naar dat filmpje is de user interface zeer goed en het toestel heeft mooie effecten en reageert snel. Dit is allemaal niet waar, het is mooi marketing werk van Nokia. Maar ze hebben gewoon gelogen tegenover de gebruikers want de meeste dingen die in dat filmpje te zien zijn, zijn in werkelijkheid niet zo. Die thema effecten zijn op te lossen door hem te hacken, maar de UI kun je niks aan veranderen. Dus ik begrijp best de frustraties van hem, tevens zijn de problemen met de toestellen van Q1 2009 niet op te lossen door de NSP en ook niet door het opsturen van het toestel. Alleen bij de N97 vanaf Q3 2009 zijn de problemen op te lossen. Die van mij ligt ook al voor de derde keer bij Nokia maar het probleem oplossen, ho maar. Volgens mij zijn ze aan het wachten tot hij 3 keer is opgestuurd en dan ruilen ze hem om. Ik zou ook liever willen dat hij omgeruild zou worden voor de N900 omdat ik mij genept voel, maar ja daar gaat Nokia niet mee akkoord. Ik krijg straks een gebruikt "nieuw"toestel uit Q3 2009 en daar moet ik het mee doen. Zeer slechte zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Nu online
Chris89 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 00:52:
[...]

Leuk die nieuwe versie! Direct geïnstalleerd.
Start je hem op servicevoorwaarden, denk je niks mee "ga akkoord"

Krijg je een foutmelding:

[...]

Opnieuw opstarten heeft niet geholpen, morgen even verder kijken of iemand moet het hier weten?
Telefoon is een normale N97 dus geen mini.

EDIT: Verwijderd via de telefoon zelf en opnieuw geïnstalleerd. Nu werkt hij wel normaal :)
Ik kan niet inloggen op de OVI winkel op mijn mobiel, zegt dat inloggegevens fout zijn. Overigens heb ik ook hetzelfde als jou gehad met "ik ga akkoord". Dat was opgelost toen ik het thuis probeerde ipv op mijn werk (ander netwerk). Maar inloggen kan nog steeds niet, terwijl het met dezelfde gegevens op internet wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
hetnet schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 16:26:
[...]

alkmaar@reitsmatelecom.nl Tel: 072-5276115
Heb je ook gelijk email
Dankje, maar ik ben gister maar gelijk even langs geweest. Weet iemand wat ik ongeveer kan krijgen voor mijn Nokia N97 als deze is gerepareerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Weinig... Een gewone N97 levert maximaal 200 euro op of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeatLoaf
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-04 20:06
Sinds kort unlocked mijn telefoon automatisch als ik gebeld wordt, terwijl ik daarvoor altijd moest slepen om het gesprek op te nemen. Ik heb alleen het "Silent" bel profiel gewijzigd, maar deze is nu niet geactiveerd.
Ook heb ik geen software update of dergelijke uitgevoerd.

Weet iemand hoe ik het voor elkaar krijg dat ik weer moet slepen om een gesprek op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
Crim schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 11:51:
Weinig... Een gewone N97 levert maximaal 200 euro op of zo.
Als ik 200 kan krijgen ben ik blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
bahedou schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:11:
[...]
Als ik 200 kan krijgen ben ik blij!
Bij je eigen link in eerder bericht: Werkend GSM+lader € 195
Maar waarom zet je hem hier niet ? http://tweakers.net/aanbod/list_ads/cat/215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met het maken van een custom rom voor de N97? Als die van mij terug is van reparatie wil ik dit wel doen, je kunt hierdoor 78mb vrij RAM en op de c: krijgen. Tevens zijn er aantal mods te krijgen die ervoor zorgen dat de telefoon veel sneller wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 09:02
The_Fes schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 10:01:
[...]

Ik heb ook regelmatig dat mijn telefoon niet meer trilt bij oproepen en wel bij sms (met die instellingen dus). Als ik de telefoon dan een keer opnieuw opstart doet hij het wel weer. Ik had de link met de instellingen dus nog niet gelegd, vervelend is het wel in ieder geval. Ik heb het zojuist nog even getest, en nu trilt hij wel weer bij een oproep. Wanneer het precies fout gaat weet ik niet, ik heb het idee dat het iets te maken heeft met het wijzigen van het actieve profiel (bijvoorbeeld tijdens het luisteren van muziek, bij het inpluggen van een koptelefoon veranderd tijdelijk mijn profiel naar iets wat wel geluid maakt).
Even de telefoon gereboot en nu trilt hij wel bij oproepen! Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:21:
Heeft iemand al ervaring met het maken van een custom rom voor de N97? Als die van mij terug is van reparatie wil ik dit wel doen, je kunt hierdoor 78mb vrij RAM en op de c: krijgen. Tevens zijn er aantal mods te krijgen die ervoor zorgen dat de telefoon veel sneller wordt.
Nee, maar vertel eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
zoek ff naar RomPatcher+ v2.1 (Final Version) en lees daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hetnet schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:37:
zoek ff naar RomPatcher+ v2.1 (Final Version) en lees daar.
Ik krijg changelogs te zien en vreemde codes die je kan gebruiken, maar wat het nou werkelijk doet ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:26:
[...]

Ik krijg changelogs te zien en vreemde codes die je kan gebruiken, maar wat het nou werkelijk doet ?!
Bekijk dit forum maar : http://forum.dailymobile.se/index.php?board=78.0

Het is mogelijk om programma's uit de firmware te halen die standaard geïnstalleerd staan, zodat je ruimte creëert. Het is mogelijk thema effecten standaard in de firmware te zetten. Cache van de browser op e: te zetten etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk dit filmpje eens, Real life against n97 commercial. Geweldig gewoon! Alleen klote dat het echt waar is....

http://dailymobile.se/201...vs-real-life-performance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:45:
Bekijk dit filmpje eens, Real life against n97 commercial. Geweldig gewoon! Alleen klote dat het echt waar is....

Real life is nooit zelfde als commercial video ;) heb beetje geduld, dan is het pracht foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 16:45:

Dat filmpje ken ik... Het is gemaakt door iemand die Nokia echt de grond in wil boren. Hij overdrijft zwaar. De N97 werkt vaak niet vanwege verkeerd gebruik, wat die persoon verdraaid goed weet (kijk maar naar de beweging die hij maakt als de tel het opeens wel doet). Ik bedoel dan dus: niet ver genoeg kantelen om het scherm te draaien, niet goed drukken met je vinger (het is geen capacitief scherm...), de browser niet goed laten laden (bij veel browsers kun je de pagina nog niet bekijken als hij nog niet voor een bepaald deel geladen is) etc etc. Hij maakt het erger dan het is.

Hij heeft wel gelijk wat de effecten betreft, maar als dat nou echt een probleem is... Ik gebruik mijn telefoon omdat hij handig is qua features en omdat ik er redelijk mee kan multitasken (waar ik eigenlijk wel wat meer van had verwacht).

Daarnaast is het vergelijken met de IPhone natuurlijk leuk, maar dat kan eigenlijk helemaal niet... De IPhone is een telefoon die in het begin ook enorm flopte (ja, nog erger zelfs dan onze N97, met ontploffende accu's etc). Die problemen hebben wel heel wat meer tijd gekost om op te lossen dan de problemen bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Heb vandaag alle dingen ff na gedaan van flimpie met stylus-pen _/-\o_ en eerlijk alles werkt zoals het moet.
Ik had zelf nog meer dingen open staan als op filmpie, dus met andere woorden waardeloos filmpie :+

2 min puntjes: 1 is kantelen, werkt niet lekker, jammer dan... klap ik ff scherm open. 2: internet, maar dat ligt vaak aan de verbinding, probeer maar eens op lan dan gaat het heerlijk vlot allemaal.

Nu hebben er natuurlijk een hoop mensen problemen jammer genoeg, die niet kunnen updaten. Ik kan alleen naar deze N97 kijken, en die doet het prima. N97 met software versie 21 vind ik het prima apparaat !!
Tegen die mensen kan ik alleen maar zeggen, ga naar NSP en laat hem daar naar versie 21 updaten.

Vanmorgen was in navigatie aant uit proberen in leren-klap hoesje in me zak, thuis binnen al aangezet en in me zak gedaan. Zat half uur later in de auto (navigatie vergeten ondertussen) begint ze ineens te praten dat ik over 500meter rechtsaf moest en te hard reed >:) Ik dacht nog je zit in me zak, (muts) en het werkt, heerlijk toch. Uw rijd boven de toegestane snelheid :> wat een schat die meid ! ff gas los, en bijna bekeuring 300 meter voor de spiltsing stond radar controle :) ze had me percies op tijd gewaarschuwd, wat een prachtfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag mijn toestel opgehaald en de problemen zijn weer niet verholpen. Nu voor de 3de keer achter elkaar opgestuurd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Nieuwe firmware versie is uit!!!!!

Versie V21.0.102

Bron: http://dailymobile.se/201...are-updated-to-v21-0-102/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, weet iemand een programma wat online-muziek herkend op de nokia N97???

Groetjes Spierings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 17:53
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 22:57:
Hallo, weet iemand een programma wat online-muziek herkend op de nokia N97???

Groetjes Spierings!
Shazam. Er van uitgaande dat je bedoelt dat je telefoon luistert wat er afgespeeld wordt en het dan online opzoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Laatst online: 17-09 21:43
Voor welke productcodes???

Thnxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Ladykiller007 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:33:
[...]

Thnxx
Nog niet voor de algemene NL-versie. Ik weet zo niet welke code het is, want k heb m laten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Ladykiller007 schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 23:33:
[...]

Thnxx
Url van het forum volgen is nog te moeilijk:

The Firmware released so far (N97):
RM-505: 10.0.012, 11.0.021, 12.0.024, 12.0.026, 20.0.019, 20.0.024, 20.0.027
RM-506: 10.1.012, 11.1.021, 12.1.024, 20.1.021
RM-507: 10.2.012, 11.2.021, 12.2.024, 12.2.026, 20.2.019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
waar zie jij productcodes staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Chris89 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 10:14:
[...]

Url van het forum volgen is nog te moeilijk:

The Firmware released so far (N97):
RM-505: 10.0.012, 11.0.021, 12.0.024, 12.0.026, 20.0.019, 20.0.024, 20.0.027
RM-506: 10.1.012, 11.1.021, 12.1.024, 20.1.021
RM-507: 10.2.012, 11.2.021, 12.2.024, 12.2.026, 20.2.019
Datum die je knipt en plakt .......... 20 October 2009, 09:52

En klopt niet, firmware RM-505: v 21.0.045 die is er al tijdje ! alleen niet voor iedere productcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Sinds een week heb ik nu ook een N97, met versie 21... software en een productcode 587245 van belnu.nl met tmobile en internet.

Ik heb geprobeerd alle drie de forumdelen door te lezen, maar heb wel wat overgeslagen. Met zoeken kon ik het niet vinden allemaal. Dus niet boos worden als ik weer iets vraag dat al geweest is.

De drie contacten die in mijn oude telefoon stonden heb ik maar even handmatig gesynchroniseerd :-) (ik ben niet zo'n bellert:-)) Dat was een Motorola met telford.

Bereik.
Nadeel van de motorola was dat als ik in een grote winkel liep, de sligro bijvoorbeeld, dat hij dan constant zat te piepen dat hij geen bereik had, terwijl er allerlei mensen bellend voorbij liepen. Gisteren liep ik in de sligro en liep er iemand bellend voorbij, ik dacht, even kijken wat die van mij nu doet... Ook de n97 met T-Mobile had nul streepjes en dus geheel geen bereik. Vind ik wel jammer, eigenlijk. Hier in huis deed de motorola het ook niet altijd, daar heb ik met de n97 geen last van.

Welkom in Duitsland.
We wonen 5km hemelsbreed van de Duitse grens. Van de week kreeg ik om 3 uur 's-nachts ineens een sms-je: Welkom in Duitsland! Nu krijgen we dat wel vaker, ook met telford en met Hi, maar als de telefoon ineens verbinding legt met een duitse mast en dan via het netwerk lekker de hele nacht gadgets gaat liggen updaten, dan heb ik dus een (financieel) probleem. Nu laat ik alles zoveel mogelijk via WLAN lopen, maar als ik in de auto de agps gebruik en in de buurt van de grens gaat hij vanzelf via duitsland internetten, niet leuk dus.

Eigenlijk zou je in moeten kunnen stellen dat hij WLAN gebruikt zolang die beschikbaar is, overschakelt op internet via T-mobile als er geen wlan is en hij via een Nederlandse mast verbinding maakt en vraagt of hij verbinding MAG maken als hij een buitenlandse mast als enige verbindingsmogelijkheid ziet. Zou dat kunnen? Hier net over de grens zijn veel dingen goedkoper, zodat we vrij vaak Duitsland in rijden. Zou wel erg lastig zijn als je dan steeds je telefoon uit moet zetten of moet herconfigureren. Gezien onze lange grensstrook (met belgie en duitsland) zouden velen hier last van moeten hebben.

Vanzelf uit.
Gisteravond gaf de accu aan dat hij helemaal vol was, ik heb wlan uitgezet om de accu te sparen en heb hem neergelegd. Vanmorgen keek ik naar de telefoon en hij was ineens helemaal uit. Ik moest hem dus met de knop bovenop het toestel aanzetten, pincode invoeren etc. Heeft hij zichzelf vannacht dus ongevraagd geheel afgesloten.

Browserproblemen.
Ik heb al een keer of 20 gehad dat ik de browser opstart, ik open een pagina en ineens wordt het scherm zwart, ik zie nog een streep rode en groene puntjes en weg is de telefoon. Helemaal opnieuw opstarten.

Ovimaps.
Toen ik de telefoon voor het eerst aanzetten en Kaarten opstartte, kreeg ik een schermpje, net als bij mijn mio168 met tomtom. Je kon de eerste letter van de plaats intikken en zo verder. 'Kaarten' gaf dan alle mogelijke plaatsnamen die met die letter begonnen en zo verder naar de plaats die je zocht. Zelfde met de straat en zo. In de gratis versie lukt me dat niet. Je moet echt de staat en plaats volledig goed gespeld weten om de staat te vinden. Lastig als hij Nieuw Weerdinge niet kent, omdat het volgens het systeem Nieuw-Weerdinge is. Da's nog simpel, maar was het nu Rutenbrock of Rütenbrock of Ruetenbrock of Rütenbrok of..... etc. Waarom zou die zoekfunctie eruit gehaald zijn? Of zit ik er naast.

Overigens lees ik veel klachten over de GPS, maar zelfs hier in huis vindt hij gewoon satelieten, dat is de mio168 nooit gelukt en we hebben hem een kilometer of 15 naast de mio met tomtom gehouden in de auto (ik heb nog geen houder) en dat ging perfect, zelfs zonder a-gps. Is dat mazzel of is er veel verbeterd in deze softwareversie?

okay, dat waren mijn eerste bevindingen.

Ik klikte net op de n97 op de activatiesleutel van dit forum in de profimail-mailbox die ik geïnstalleer heb (las ergens dat dat een goede mailclient was), omdat ik een nieuwe account aan had gemaakt en ploep, zwart scherm met groene en rode balk, n97 uit en startte weer geheel opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Verwijderd schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 12:49:

Welkom in Duitsland.
We wonen 5km hemelsbreed van de Duitse grens. Van de week kreeg ik om 3 uur 's-nachts ineens een sms-je: Welkom in Duitsland! Nu krijgen we dat wel vaker, ook met telford en met Hi, maar als de telefoon ineens verbinding legt met een duitse mast en dan via het netwerk lekker de hele nacht gadgets gaat liggen updaten, dan heb ik dus een (financieel) probleem. Nu laat ik alles zoveel mogelijk via WLAN lopen, maar als ik in de auto de agps gebruik en in de buurt van de grens gaat hij vanzelf via duitsland internetten, niet leuk dus.

Eigenlijk zou je in moeten kunnen stellen dat hij WLAN gebruikt zolang die beschikbaar is, overschakelt op internet via T-mobile als er geen wlan is en hij via een Nederlandse mast verbinding maakt en vraagt of hij verbinding MAG maken als hij een buitenlandse mast als enige verbindingsmogelijkheid ziet. Zou dat kunnen? Hier net over de grens zijn veel dingen goedkoper, zodat we vrij vaak Duitsland in rijden. Zou wel erg lastig zijn als je dan steeds je telefoon uit moet zetten of moet herconfigureren. Gezien onze lange grensstrook (met belgie en duitsland) zouden velen hier last van moeten hebben.
Je kan je provider in dit geval handmatig instellen dan blijft hij altijd connecten met T-mobile en wanneer er geen bereik is vraagd hij om opnieuw te zoeken. De instelling vindt je hier : menu-> instellingen -> connectiviteit -> netwerk-> operatorselectie... kies hier voor handmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Dewaterweg'

Dank je voor je tip.
Ik heb het gelijk zo ingesteld.
Weer een probleempje minder.

Groeten, Frank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:37
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:44:
[...]

Bekijk dit forum maar : http://forum.dailymobile.se/index.php?board=78.0

Het is mogelijk om programma's uit de firmware te halen die standaard geïnstalleerd staan, zodat je ruimte creëert. Het is mogelijk thema effecten standaard in de firmware te zetten. Cache van de browser op e: te zetten etc. etc.
heb jij dit zelf ook geprobeerd want ik loop vast. Weet niet of dit hier besproken mag worden maar zou je me anders kunnen pm-en en vertellen hoe jij het voor elkaar hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Vandaag geupdate naar 11.0.102 (N97 mini) en 21.0.102 (N97). Vooralsnog geen schokkende wijzigingen gevonden, maar dat is niet vreemd bij een "minor" update :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
PinokkioTV schreef op maandag 05 april 2010 @ 05:52:
Vandaag geupdate naar 11.0.102 (N97 mini) en 21.0.102 (N97). Vooralsnog geen schokkende wijzigingen gevonden, maar dat is niet vreemd bij een "minor" update :)
Hoe kom je erbij dat je 21.0.102 op de N97 hebt? Volgens nokia zelf is de laatste versie gewoon nog 21.0.045

Zie http://europe.nokia.com/s...-software-update/download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
http://symbian-freak.com/...or_nokia_n97_availabl.htm :-)

Voor mij echter nog niet beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaaiz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 10:25
Hmmm... Gisteren gaf mn N97 plots aan dat hij geen berichten meer kon verzenden.. Dus ik dacht, uit en aan zetten en hopen dat t helpt.. Nu startte hij echter helemaal niet meer op! Dus ik accu dr uit gehaald en weer terug geplaatst, en het enige wat hij deed was even trillen nadat ik de aan knop had ingedrukt. Dus ik voor de zekerheid even via USB en het stroomnet mn telefoon opgeladen en geprobeerd aan te zetten, maar terwijl hij op het stroomnet had deed de N97 niets anders dan continu trillen!!! Reset combo's e.d. haalden niets uit..

Hij is de zelfde avond opgehaald door de verzekering.. Aangegeven dat mn touchscreen regelmatig niet fucntioneert nadat deze van de screenlock wordt gehaald.. Hopelijk lossen ze dat ook gelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel eens tijd worden voor een aankondiging van V3 firmware met een aantal grote verbeteringen en nieuwigheidjes... of in ieder geval geruchten omtrent deze update. Iemand al wat gelezen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:38
Weet iemand hoe je kan scrollen in je mail zoals je door het menu scrolt?
Bij hele lange mails heb je zo'n schuifbalkje, wat natuurlijk mega irritant is omdat je altijd je tekst voorbij schuift. Net zoals de iPhone dat heeft, is het ook mogelijk om gewoon door je mail te scrollen met je duim? Dus niet met dat irritante schuifbalkje, maar gewoon ergens in je scherm? Ik word hier namelijk helemaal gestoord van en wil hem zo het water in gooien. Je mail is gewoon totaal niet te lezen gewoon op die lompe flutmanier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 10:39
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:13:
Ik vind het wel eens tijd worden voor een aankondiging van V3 firmware met een aantal grote verbeteringen en nieuwigheidjes... of in ieder geval geruchten omtrent deze update. Iemand al wat gelezen?!
Zou er een dergelijke update komen dan?
Ik zit zelf te twijfelen of ik voor de mini moet gaan of toch wachten op de HTC Pro3 (ergens in juli/augustus). Ik lees zoveel negatieven dingen over de mini, waardoor ik gewoon zwaar ge twijfelen. Ik heb nu een Diamond 2 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Pedr0 op 06-04-2010 08:51 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten om de n97 te verkopen wanneer hij voor de 3de keer uit reparatie is. Ik ga de HTC hero kopen, ik heb helemaal genoeg van het toestel en ik wil hem ook niet meer hebben. Daarom heb ik besloten om afstand te doen van het toestel en over te stappen op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
ID-College schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:19:
Weet iemand hoe je kan scrollen in je mail zoals je door het menu scrolt?
Bij hele lange mails heb je zo'n schuifbalkje, wat natuurlijk mega irritant is omdat je altijd je tekst voorbij schuift. Net zoals de iPhone dat heeft, is het ook mogelijk om gewoon door je mail te scrollen met je duim? Dus niet met dat irritante schuifbalkje, maar gewoon ergens in je scherm? Ik word hier namelijk helemaal gestoord van en wil hem zo het water in gooien. Je mail is gewoon totaal niet te lezen gewoon op die lompe flutmanier...
Mail lezen via nokia-mail (programma via updates te verkrijgen). Dan kan je wel scrollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Telefoon laten update naar V21.
Maar is me thema dus iets van grijs.
Had gelezen dat je die weer zwart kon maken door een thema te maken maar kan de link hier op het forum niet meer vinden.

Gr. Chriskras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Xmasjos schreef op maandag 05 april 2010 @ 12:04:
[...]

Hoe kom je erbij dat je 21.0.102 op de N97 hebt? Volgens nokia zelf is de laatste versie gewoon nog 21.0.045

Zie http://europe.nokia.com/s...-software-update/download
Tja, misschien ben ik gewoon iets handiger >:)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Kan iemand mij helpen?
Ik ben de lock code kwijt en vroeg me af of er een manier is om die te resetten zonder dat hele verrekte ding gelijk te resetten. Dat heb ik laatst nog gedaan en heb er eigenlijk geen zin aan om het nu weer te doen.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Toet3r schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:21:
Kan iemand mij helpen?
Ik ben de lock code kwijt en vroeg me af of er een manier is om die te resetten zonder dat hele verrekte ding gelijk te resetten. Dat heb ik laatst nog gedaan en heb er eigenlijk geen zin aan om het nu weer te doen.
Die code zit er niet voor niets op he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

No shit sherlock. Maar is die wel of niet te resetten zonder full reset? dat was de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toet3r schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:26:
No shit sherlock. Maar is die wel of niet te resetten zonder full reset? dat was de vraag.
Volgens mij moet je zelfs als je een full reset doet (vulcan death grip bijv.) de eerste alsnog de unlock code invoeren.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
PinokkioTV schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:27:
[...]

Tja, misschien ben ik gewoon iets handiger >:)
Is dit voor alle varianten van de N97?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Ladykiller007 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:35:
[...]

Is dit voor alle varianten van de N97?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Chris89 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:00:
Had gelezen dat je die weer zwart kon maken door een thema te maken maar kan de link hier op het forum niet meer vinden.

Gr. Chriskras
Heb ik ook, heb die vraag hier ook al gesteld. Ik heb nergens vernomen dat dit te veranderen is, mocht je er achter komen, laat het dan hier maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:38:
Ik heb besloten om de n97 te verkopen wanneer hij voor de 3de keer uit reparatie is. Ik ga de HTC hero kopen, ik heb helemaal genoeg van het toestel en ik wil hem ook niet meer hebben. Daarom heb ik besloten om afstand te doen van het toestel en over te stappen op Android.
Ik doe met je mee! Mijne komt volgende week terug, KLOTE ding.
Bijna een jaar gezeik mee gehad.
Android here we come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18

Gr. Chriskras
Toch niet goed gezocht: http://www.forum.nokia.co..._Plug_in_v1_0_en.zip.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electromonkey schreef op woensdag 07 april 2010 @ 00:04:
[...]

Ik doe met je mee! Mijne komt volgende week terug, KLOTE ding.
Bijna een jaar gezeik mee gehad.
Android here we come.
In het laatste bericht die je in dit forum had gezet zat je nog tegen iemand te zeggen dat al je problemen opgelost waren en snapte je niet dat iemand de n97 zo afkraakte en nu ga je hem verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is de v&a voor uitgevonden.

[ Voor 85% gewijzigd door BastiaanN op 07-04-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:19:
Heeft misschien iemand interesse in mijn n97?
ik denk dat je hier voornamelijk eigenaren vind en niet liefhebbers.

probeer het eens op de vraag en aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:24
Zeker niet als ze lezen dat je GSM al voor de 3de keer gerepareerd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Kwakkel schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:39:
Zeker niet als ze lezen dat je GSM al voor de 3de keer gerepareerd is ;)
dat zou het probleem niet mogen zijn bij een 4de reparatie krijg je een nieuwe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toet3r schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:21:
Kan iemand mij helpen?
PM me je imei nummer even...

EDIT: (Staat op je doos :) )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:47:
[...]

PM me je imei nummer even...

EDIT: (Staat op je doos :) )
*#06# bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Gaat wat lastig als het toestel geblokkeerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook weer eens een probleem, net zoals al eerder hier gemeld: "akkoord gaan met de service voorwaarden van ovi store resulteert in een foutmelding dat de bewerking niet kan worden voltooid". Verwijderen en opnieuw installeren heeft geen uitkomst mogen bieden helaas. Iemand een idee / dit probleem reeds opgelast zonder een hard reset uit te oefenen (Op nokia's forum bleek dat dit laatste overigens ook niet altijd soelaas biedt).

Zijn er trouwens meer mensen die ook veel problemen hebben met de WLAN van het apparaat? Telfort internet werkt nagenoeg altijd. Maar thuis op mijn sitecomrouter lukt inloggen meestal nog wel, maar blijft het scherm daarna leeg en resulteert dit weer in een foutmelding. Op Radboud Universiteit ook dit soort zelfde problemen. Verbinding met netwerk komt tot stand, maar daarna niets meer. Instellingen van de site van de RU geheel overgenomen. Heel af en toe lijkt het wel te werken, maar doorgaans niet.

Had hiervoor een E52 en daar had ik dus nooit problemen mee waar het WLAN, of die baggere OVI Store betreft.

Hopelijk weet iemand raad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Masis schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:34:
[...]

Gaat wat lastig als het toestel geblokkeerd is :)
Sorry.... Ben ook niet altijd even wakker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:29:
Ik heb ook weer eens een probleem, net zoals al eerder hier gemeld: "akkoord gaan met de service voorwaarden van ovi store resulteert in een foutmelding dat de bewerking niet kan worden voltooid". Verwijderen en opnieuw installeren heeft geen uitkomst mogen bieden helaas. Iemand een idee / dit probleem reeds opgelast zonder een hard reset uit te oefenen (Op nokia's forum bleek dat dit laatste overigens ook niet altijd soelaas biedt).

Zijn er trouwens meer mensen die ook veel problemen hebben met de WLAN van het apparaat? Telfort internet werkt nagenoeg altijd. Maar thuis op mijn sitecomrouter lukt inloggen meestal nog wel, maar blijft het scherm daarna leeg en resulteert dit weer in een foutmelding. Op Radboud Universiteit ook dit soort zelfde problemen. Verbinding met netwerk komt tot stand, maar daarna niets meer. Instellingen van de site van de RU geheel overgenomen. Heel af en toe lijkt het wel te werken, maar doorgaans niet.

Had hiervoor een E52 en daar had ik dus nooit problemen mee waar het WLAN, of die baggere OVI Store betreft.

Hopelijk weet iemand raad!
Ik heb ook een sitecom router en het werkt prima allemaal. Ik heb gewoon een netwerkje ingesteld met WPA2-Personal encryptie (AES) en verder ging alles volgens mij vanzelf. Gewoon verbinding maken met het netwerk, de sleutel invoeren en hij doet het.
Verder gaat het op school (Saxion Enschede met zeer slecht en vreemd ingesteld netwerk) ook prima nadat ik de certificaten etc handmatig heb ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:29:
Heb hier hetzelfde probleem gehad. Heb het als volgt opgelost. Heb alles van OVI verwijderd via de telefoon en daarna opnieuw naar de ovistore gegaan op de telefoon. Update kwam weer in beeld en heb hem toen weer opnieuw geïnstalleerd. Vervolgens werkt alles naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gr. Chriskras
Je kan ook hier even tussen kijken... Staan een hoop mooie themes

http://www.babinokia.com/...k-5th-and-update-for-3rd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de tips.....maar ovi store probleem vooralsnog opgelost door maar geheel nieuwe gebruikersnaam aan te maken! Herinstallatie werkte niet, helaas.

Balen dat mijn WLAN dan zo moeilijk doet. Zou dat aan de chip kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:46:
[...]

Ik heb ook een sitecom router en het werkt prima allemaal. Ik heb gewoon een netwerkje ingesteld met WPA2-Personal encryptie (AES) en verder ging alles volgens mij vanzelf. Gewoon verbinding maken met het netwerk, de sleutel invoeren en hij doet het.
Verder gaat het op school (Saxion Enschede met zeer slecht en vreemd ingesteld netwerk) ook prima nadat ik de certificaten etc handmatig heb ingesteld.
Ik heb thuis ook een Sitecom router staan en dat gaat als een tierelier! Heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met wifi waar dan ook behalve op de VU omdat ze daar met certificaten etc werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouge Baste
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 07:37
Ik heb zojuist een hard reset uitgevoerd op mijn N97 mini maar nu staan alle foto's niet meer onder "Vastgelegd" zodat ik daar alle miniaturen heb en er makkelijk doorheen kan bladeren. Iemand enig idee hoe ik ze daar weer onder krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Rouge Baste schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:39:
Ik heb zojuist een hard reset uitgevoerd op mijn N97 mini maar nu staan alle foto's niet meer onder "Vastgelegd" zodat ik daar alle miniaturen heb en er makkelijk doorheen kan bladeren. Iemand enig idee hoe ik ze daar weer onder krijg?
Ik heb geen id of het kan, maar je kan toch een nieuw album aanmaken dan heb je wel weer je afbeeldingen in miniaturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

BastiaanN schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:31:
[...]

Volgens mij moet je zelfs als je een full reset doet (vulcan death grip bijv.) de eerste alsnog de unlock code invoeren.
Om met *#7370# te resetten moet ik idd eerst de lock code invullen, dus dat gaat niet werken.
Bij de vulcan death grip hoeft dat niet maar hierbij wordt de lock code niet gereset :(

Naar een nokia service punt is dan denk enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Toet3r schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:03:
[...]

Om met *#7370# te resetten moet ik idd eerst de lock code invullen, dus dat gaat niet werken.
Bij de vulcan death grip hoeft dat niet maar hierbij wordt de lock code niet gereset :(

telefoon unlocker in de stad zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toet3r schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:03:
[...]

Zie mijn post hierboven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

sorry, had je post niet gezien.
want wat kan je pcies doen met me IMEI nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Toet3r schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:37:
sorry, had je post niet gezien.
want wat kan je pcies doen met me IMEI nummer?
Gewoon doorsturen. Vertrouw m maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Het is niet zozeer dat ik hem niet vertrouw. ik vroeg me meer af hoe hij de lock code kan resetten met me imei nummer.

Pagina: 1 ... 39 ... 64 Laatste