En wat heb je gekocht ?DSK schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:52:
Heb dit weekend de knoop doorgehakt en een nieuwe telefoon gekocht...
E52: aangezien ik nu 100% zeker ben dat touch niks voor mij is.
Slider vond ik ook zo praktisch niet. Voor de n97 had ik een E71 waar ik tevreden van was.
Ondanks de "mindere" verhalen over de E52 ben ik er tot nu toe 200x meer tevreden mee dan met de n97. De bouwkwaliteit zou minder zijn van de E52 maar ivm. de N97 vind ik het zeker verre van slecht. En een batterij die een week meekan is nu gewoon zooooo'n verademing...
Blog (Linux-related)
Heb hier het zelfde, hij staat niet meer in de ovi store, heeft iemand een goed werkende windows liveMegapaul schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:48:
[...]
Het is uitendelijk gelukt, ipv het installatiebestand via bluetooth te versturen heb ik deze via de datakabel verstuurd en geinstalleerd, daarna had ik nog wat problemen met het doorlopen van de 1e setup, hij bleef hangen. kwam erachter dat het met de groepen in mijn contacten lijst van msn lag (vond de oplossing in dit topic) oplossing alle groepen weghalen dus alle contacten ineen en geen groep familie, werk en vrienden enz enz.
die ik kan downloaden, graag even een down linkje, bedankt
*** Edit ***
Ben even Nimbuzz aan het testen, werkt tot nu toe wel goed !
[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 16-03-2010 21:14 ]
Weet iemand een manier om de n97 zo in te stellen, wanneer de n97 gekoppeld is via bluetooth met de carkit, het geluid van de bv het telefoongesprek naar de carkit gaat terwijl het geluid van de routeplanner naar de ingebouwde luidsprekers gaat.
Komt vaker voor hoor, dat mensen zich blind staren op foon, en dat naderhand blijkt het echt niets voor hun te zijn. Ik moet zeggen raak zo aan touch's gewentDSK schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:31:
[...]
E52: aangezien ik nu 100% zeker ben dat touch niks voor mij is.
Slider vond ik ook zo praktisch niet. Voor de n97 had ik een E71 waar ik tevreden van was.
Ondanks de "mindere" verhalen over de E52 ben ik er tot nu toe 200x meer tevreden mee dan met de n97. De bouwkwaliteit zou minder zijn van de E52 maar ivm. de N97 vind ik het zeker verre van slecht. En een batterij die een week meekan is nu gewoon zooooo'n verademing...
Bedoel je de ingebouwde luidsprekers van je auto of van de N97? In eerste geval, probeer het eens via de fm-zender. In het tweede geval; geen idee of je dat in kunt stellen.pclausen schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:10:
Weet iemand een manier om de n97 zo in te stellen, wanneer de n97 gekoppeld is via bluetooth met de carkit, het geluid van de bv het telefoongesprek naar de carkit gaat terwijl het geluid van de routeplanner naar de ingebouwde luidsprekers gaat.
ik denk dat je de output naar 1 apparaat kan sturen. Je kan de output niet verdelen over meerdere apparaten.lavagiant schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:38:
[...]
Bedoel je de ingebouwde luidsprekers van je auto of van de N97? In eerste geval, probeer het eens via de fm-zender. In het tweede geval; geen idee of je dat in kunt stellen.
Hmmm vindt dat Nimbuzz toch maar niks, wie kan mij aan een goed werkende Windows live helpen,
heb hier zelf WindowsLive_s60_5_v_1_7_1118 deze installeert goed maar met het kopiëren van de,
contacten gaat het fout, hij kopieert dan ongeveer 90% en dan houd ie er mee op, dan is opeens ook de internet,
verbinding weg en kun je wachten tot je een ons weegt...
heb hier zelf WindowsLive_s60_5_v_1_7_1118 deze installeert goed maar met het kopiëren van de,
contacten gaat het fout, hij kopieert dan ongeveer 90% en dan houd ie er mee op, dan is opeens ook de internet,

WindowsLive_s60_5_v_1_7_1118 gebruik ik sinds 1 a 2 maanden en werkt hier prima.Albert020 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:46:
Hmmm vindt dat Nimbuzz toch maar niks, wie kan mij aan een goed werkende Windows live helpen,
Hier gaat de installatie goed maar met het kopiëren van de contacten loopt hij gewoon vast,Zygivt schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:48:
[...]
WindowsLive_s60_5_v_1_7_1118 gebruik ik sinds 1 a 2 maanden en werkt hier prima.
heb het 4x geprobeerd, loopt steeds vast Grrrrrr
Verwijderd
Moet toch kunnen hoop ik.
Ik heb de Nokia Carkit CK20W, geluid van de muziek gaat via de audiouitgang naar de radio, inkomende gesprekken komen via de speaker van de carkit. Navigatie gaat alleen via de audiouitgang. Ik zou dat graag ook anders zien.
Situatie nu:
Output telefoon: naar speaker
Output muziek en navigatie: autoradio
Situatie gewenst
Output telefoon en navigatie: naar speaker
Output muziek: autoradio
Ik heb de Nokia Carkit CK20W, geluid van de muziek gaat via de audiouitgang naar de radio, inkomende gesprekken komen via de speaker van de carkit. Navigatie gaat alleen via de audiouitgang. Ik zou dat graag ook anders zien.
Situatie nu:
Situatie gewenst
Zygivt schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 08:42:
[...]
ik denk dat je de output naar 1 apparaat kan sturen. Je kan de output niet verdelen over meerdere apparaten.
Als je wat beter in dit topic gezocht had, had je wellicht een mogelijke oplossing gevonden. Hint: heb je je contacten opgedeeld in groepen?Albert020 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:03:
[...]
Hier gaat de installatie goed maar met het kopiëren van de contacten loopt hij gewoon vast,
heb het 4x geprobeerd, loopt steeds vast Grrrrrr.......
Via me PC, nee heb ik niet gedaan, heb gewoon online en offline contacten...The_Fes schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:31:
[...]
Als je wat beter in dit topic gezocht had, had je wellicht een mogelijke oplossing gevonden. Hint: heb je je contacten opgedeeld in groepen?
Heb nu de categorieën verwijderd, eens kijken of het nu lukt, blijft nog steeds hangen
op 3/3 bij het contacten downloaden !!!
[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 17-03-2010 10:19 ]
Lijkt mij dat telefoongesprek toch boven alles gaat?Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:08:
Situatie nu:
Situatie gewenst
[...]
Dus alles van de telefoongesprekken middels HandsFreeProtocol (HFP) mute de andere geluiden als muziek en navigatie. Ik heb liever niet die navigatieMiep door mijn gesprekken heen praten...
Ik vind het geen probleem als mijn navigatie door mijn muziek heen praat, mits je de onderlinge geluidsnivo's kan aangeven. Kan met A2DP zoals dat nu bv op mijn Sony Bluetooth autoradio werkt. Wordt netjes gefade en muziek van mijn telefoon komt dan weer langzaam op.
Radio of CD van mijn autoradio en toch navigatie horen blijft lastig, aangezien A2DP niet inbreekt op die audio. Dan kun je de speaker van de telefoon gebruiken en alleen HFP laten inbreken op je muziek.
Ik heb weleens alles naar mijn radio laten sturen door een aux ingang te gebruiken, maar dan moet je de microfoon van de telefoon gebruiken en in de auto was teveel achtergrond herrie.
Draadloos laden op onze Zon
Verwijderd
Ik zou even goed zoeken in je MSN op die groepen. Ik kon ze eerst ook niet vinden, dacht dat ze allang weg waren....maar er bleken er toch nog een paar in te zitten. Die groepen is de reden dat hij je contacten niet goed kan kopieren!Albert020 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 09:45:
[...]
Via me PC, nee heb ik niet gedaan, heb gewoon online en offline contacten...
Heb nu de categorieën verwijderd, eens kijken of het nu lukt, blijft nog steeds hangen
op 3/3 bij het contacten downloaden !!!
Ik draait trouwens deze jongen
http://www.allaboutphones...3-S60v5-SymbianOS-94.html
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 12:16 ]
Die jij hebt werkt wel gewoon, alleen is ie half engels /chineesVerwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:13:
[...]
Ik zou even goed zoeken in je MSN op die groepen. Ik kon ze eerst ook niet vinden, dacht dat ze allang weg waren....maar er bleken er toch nog een paar in te zitten. Die groepen is de reden dat hij je contacten niet goed kan kopieren!
Ik draait trouwens deze jongen
http://www.allaboutphones...3-S60v5-SymbianOS-94.html
Anders als het me echt niet lukt installeer deze wel..
Vriend van mij had hetzelfde probleem op een X6 gister Albert. Misschien de servers van msn die moeilijk doen?
Ik heb via een site de Nokia N97 mini besteld. Het iets kleinere formaat leek me toch beter voor mijn broekzak en de Nokia N97 heeft veel problemen gehad met de GPS, camera en software.
Nu heeft het bedrijf echter een fout gemaakt en is de N97 opweg naar mij. Ik kan hem omruilen maar dan ben ik weer 2 weken verder.
Ik kan hem echter ook aannemen, ik weet alleen niet hoe het nu met de N97 gesteld is? Nog steeds foute hardware en brakke software?
Heb de topics doorgelezen en kom hier niet echt wijs uit.
Nu heeft het bedrijf echter een fout gemaakt en is de N97 opweg naar mij. Ik kan hem omruilen maar dan ben ik weer 2 weken verder.
Ik kan hem echter ook aannemen, ik weet alleen niet hoe het nu met de N97 gesteld is? Nog steeds foute hardware en brakke software?
ik zou het ook wel praktisch vinden als je kon kiezen om de navigatie gewoon via de speakers van de telefoon te laten lopen en alleen de telefoongesprekken via de sony autoradio. (aangezien de navigatie de cd/radio niet onderbreekt en ik dus nu gebruik maak van navigatie zonder audio als de radio aan staat)emmerx schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:10:
[...]
Lijkt mij dat telefoongesprek toch boven alles gaat?
Dus alles van de telefoongesprekken middels HandsFreeProtocol (HFP) mute de andere geluiden als muziek en navigatie. Ik heb liever niet die navigatieMiep door mijn gesprekken heen praten...
Ik vind het geen probleem als mijn navigatie door mijn muziek heen praat, mits je de onderlinge geluidsnivo's kan aangeven. Kan met A2DP zoals dat nu bv op mijn Sony Bluetooth autoradio werkt. Wordt netjes gefade en muziek van mijn telefoon komt dan weer langzaam op.
Radio of CD van mijn autoradio en toch navigatie horen blijft lastig, aangezien A2DP niet inbreekt op die audio. Dan kun je de speaker van de telefoon gebruiken en alleen HFP laten inbreken op je muziek.
Ik heb weleens alles naar mijn radio laten sturen door een aux ingang te gebruiken, maar dan moet je de microfoon van de telefoon gebruiken en in de auto was teveel achtergrond herrie.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
ik zou zeggen bij ontvangst zet de nieuwste firmware erop of laat dit doen door een nsp en test het ding.Donatelloo schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:29:
Ik heb via een site de Nokia N97 mini besteld. Het iets kleinere formaat leek me toch beter voor mijn broekzak en de Nokia N97 heeft veel problemen gehad met de GPS, camera en software.
Voor zover ik weet gaat het de goede kant op met de nieuwe batch + firmware upgrade.
Maar ik vraag me af of ik hem dan nog wel om mag ruilen, als ik het pakketje open heb gemaakt. Anders had ik hem zeker even getestZygivt schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:48:
[...]
ik zou zeggen bij ontvangst zet de nieuwste firmware erop of laat dit doen door een nsp en test het ding.
Voor zover ik weet gaat het de goede kant op met de nieuwe batch + firmware upgrade.
Doe ze een belletje en vraag hoe of wat,Donatelloo schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:50:
[...]
Maar ik vraag me af of ik hem dan nog wel om mag ruilen, als ik het pakketje open heb gemaakt. Anders had ik hem zeker even getest
Je hebt altijd 8 dagen omruilgarantie.
Zonder iets te openen kun je ook niet weten of het bevalt.
Dit soort vragen horen hier niet.
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 17-03-2010 17:38 ]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
wat heb je toevallig al geprobeerd?Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:16:
Sinds een aantal dagen heb ik weer dat mijn Nokia N97 aangeeft dat er nog maar heel weinig geheugen vrij is (4Mb van de 77Mb).
Dit probleem heb ik anderhalve maand geleden ook al een keer gehad en heb toen mijn mobiel moeten opsturen, maar dit heeft 5 á 6 weken geduurd en wil hem dus niet weer zo lang kwijt zijn.
Als ik mijn mobiel aansluit op mijn laptop en kijk wat er allemaal op het C geheugen staat zie ik in totaal maar 440kb. Dus vind het een beetje vreemd dat er zoveel geheugen wordt ingenomen.
Heeft iemand hier misschien een oplossing voor om dit zelf op te lossen?
Of moet ik mijn mobiel toch echt weer laten opsturen?
(Had dit bericht ook in GSM forum deel gezet, maar denk dat het hier beter thuis hoort)
dit probleem word al meerder malen beschreven in dit draadje.
Ik zou het wel doen ja zeker voor 1 jaar.Vis schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:18:
Ik kan binnenkort weer verlengen, en nu vroeg ik mij af of het een goede keus is om van een 5800 expressmusic over te gaan naar een N97 Mini?
Logische overstap?
1 jarig abo welteverstaan
Met een beetje geluk kun je volgend jaar dan een tel met symbian 3 halen.
[ Voor 18% gewijzigd door Zygivt op 17-03-2010 16:27 ]
Misschien heel vaag maar deze versie van windows live v5.501.1003eBait schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:52:
Vriend van mij had hetzelfde probleem op een X6 gister Albert. Misschien de servers van msn die moeilijk doen?
werkt gewoon wel goed op mijn N97 Mini, heb die dus maar genomen dan
Verwijderd
Heren van het beste leven,
Ik ben druk op zoek naar een goede applicatie voor agenda. Ik ben niet tevreden met de presentatie van de agendafunctie standaard op de N97.
Ikzelf heb meerdere mensen gezien met Pocket Informant en dat vond ik een erg mooi programmaatje hiervoor alleen is deze niet te vinden voor de N97. Ik heb alle site wie in dit topic worden genoemd voor software doorgespit maar niets kunnen vinden.
Ik zoek dus een app waar de agenda wordt gepresenteerd in de vorm zoals in outlook en welke ik dus ook kan sync'en met de outlook op de laptop.
wie kan mij hierin op weg helpen? Had al gezocht met PIM, outlook mobile, calender mobile en ga zo maar door.
mvg
noppwes
Ik ben druk op zoek naar een goede applicatie voor agenda. Ik ben niet tevreden met de presentatie van de agendafunctie standaard op de N97.
Ikzelf heb meerdere mensen gezien met Pocket Informant en dat vond ik een erg mooi programmaatje hiervoor alleen is deze niet te vinden voor de N97. Ik heb alle site wie in dit topic worden genoemd voor software doorgespit maar niets kunnen vinden.
Ik zoek dus een app waar de agenda wordt gepresenteerd in de vorm zoals in outlook en welke ik dus ook kan sync'en met de outlook op de laptop.
wie kan mij hierin op weg helpen? Had al gezocht met PIM, outlook mobile, calender mobile en ga zo maar door.
mvg
noppwes
Gebruik hier met me N97 Mini OVI agendaVerwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 17:36:
[mbr]Niet crossposten aub.[/]
Kan het heel goed met me tel sync en
kijk maar even op ovi.com
[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 17-03-2010 21:31 ]
Vandaag even MFE geinstalleerd, mijn google agenda wordt nu gedeeltelijk gesynchroniseerd. Alleen de items die ik zelf in heb gezet worden mee genomen.
Ik heb ook andere feeds in mn agenda zoals bijv. mijn schoolrooster. Deze wordt niet mee gesynchroniseerd, is hier een oplossing voor?
Ik heb ook andere feeds in mn agenda zoals bijv. mijn schoolrooster. Deze wordt niet mee gesynchroniseerd, is hier een oplossing voor?
Even nog over dat Windows live gebeuren heb dus alle categorieën verwijderd
maar hij zegt dat ik Favorieten niet kan verwijderen...... ?

Maar btw, het werkt nu wel ineens
Alleen wat ik nu heb als als ik Windows live uit zet en me afmeld,
dan ook nog afsluit, blijft de 3G verbinding actief, dit moet ik nog zien te veranderen

dan ook nog afsluit, blijft de 3G verbinding actief, dit moet ik nog zien te veranderen
[ Voor 31% gewijzigd door Albert020 op 18-03-2010 09:35 ]
install handy taskman en kijk welke programma's aan staan die eventueel internet gebruiken.Albert020 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:56:
Even nog over dat Windows live gebeuren heb dus alle categorieën verwijderd
[afbeelding]
ps: internet kan zo nog 2 min aan staan voor hij afsluit.
Nee, niet met MfE, maar dat had je zelf ook makkelijk kunnen vinden. Symbian ondersteunt geen meerdere agenda's (HELAAS!)Leon- schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:36:
Vandaag even MFE geinstalleerd, mijn google agenda wordt nu gedeeltelijk gesynchroniseerd. Alleen de items die ik zelf in heb gezet worden mee genomen.
[ Voor 5% gewijzigd door lavagiant op 18-03-2010 15:16 ]
Ik ben zelf nu bezig te experimenteren met Nuevasync (http://www.nuevasync.com), echter geeft dit bij mij wel duplicates nog in de google calendar. Op de N97 worden wel al mijn google agenda's geimporteerd. Ook Goosync ondersteunt meerdere agenda's, maar dan alleen in de premium versie.Leon- schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 21:36:
Pfff is toch niks hoor deze versie, als ik hem sluit gaat ie verbinding maken en dat duurt,Zygivt schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:18:
[...]
install handy taskman en kijk welke programma's aan staan die eventueel internet gebruiken.
ps: internet kan zo nog 2 min aan staan voor hij afsluit.
tot in de eeuwigheid, heb gewoon weer v5.501.1003 er op gezet, die sluit tenminste normaal af
Whahahah, wat een gedoe zeg lol
Heeft iemand hier de Nokia97 sinds de laatste twee maanden? (Niet de mini dus). Hoe zijn de bevindingen daar nu van? Qua Software, camera en GPS?
Ik heb een N97 sinds de laatste week dat hij bij de KPN te koop was, de allernieuwste firmware zit er nog niet op, maar hij doet het prima.Donatelloo schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 18:19:
Heeft iemand hier de Nokia97 sinds de laatste twee maanden? (Niet de mini dus). Hoe zijn de bevindingen daar nu van? Qua Software, camera en GPS?
Vandaag bij BelCompany een Nokia LD-3W opgepikt en damn wat navigeert dat toestel nu fijn! Alles werkt nu lekker nauwkeurig, had ik veel eerder moeten doen. En dat voor 10 euro...
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Das niet duurBastiaanN schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:04:
Vandaag bij BelCompany een Nokia LD-3W opgepikt en damn wat navigeert dat toestel nu fijn! Alles werkt nu lekker nauwkeurig, had ik veel eerder moeten doen. En dat voor 10 euro...
http://www.mobilerevoluti...2435&merk=Nokia&model=N97
Die van mij werkt gewoon prima met de eigen GPS module, zou bij die van jou eigenlijk ook moeten. toch ?
Nja, hij was afgeprijsd van 69 euro lag daar al sinds 2006, hebben ze ergens achter uit de berging geplukthetnet schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:31:
[...]
Das niet duurMaar wel lekker dat hij nu wel werkt.
http://www.mobilerevoluti...2435&merk=Nokia&model=N97
Die van mij werkt gewoon prima met de eigen GPS module, zou bij die van jou eigenlijk ook moeten. toch ?
Blijft toch raar, jij heb er een van de oude lichting, ik een van maand oud.BastiaanN schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:35:
[...]
Nja, hij was afgeprijsd van 69 euro lag daar al sinds 2006, hebben ze ergens achter uit de berging gepluktIk weet niet wat het is. Ik heb al een compleet nieuw toestel gekregen van Nokia (behalve de behuizing) en het is nog geen haar beter met de interne GPS.
Die van mij doet het prima, die van jou niet.
Nu heb je compleet nieuwe gehad, dus zou je zeggen nu heb je zelfde als ik.
En nu werkt het nog niet, vreemddddddddddd zal het in de cover zitten (bv GPS werend materiaal)
Zeg ook zo maar wat, je gaat toch denken.... waar kan het nu nog aan liggen.
Tja dan kom ik op de verpakking uit.
Blijft raar........
Inderdaad. Maar de behuizing heb ik ook al laten vervangen bij een NCPhetnet schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:35:
[...]
Blijft toch raar, jij heb er een van de oude lichting, ik een van maand oud.
Die van mij doet het prima, die van jou niet.
Nu heb je compleet nieuwe gehad, dus zou je zeggen nu heb je zelfde als ik.
En nu werkt het nog niet, vreemddddddddddd zal het in de cover zitten (bv GPS werend materiaal)
Zeg ook zo maar wat, je gaat toch denken.... waar kan het nu nog aan liggen.
Tja dan kom ik op de verpakking uit.
Blijft raar........
Dan weet ik het niet meer hoorBastiaanN schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:38:
[...]
Inderdaad. Maar de behuizing heb ik ook al laten vervangen bij een NCP
Verwijderd
Eeuwig zonde dit. De geniale game Doodle Jump is geport naar Java formaat en speelbaar op S60V5. Je bestuurt de game alleen met het touchscreen ipv de motion sensor
. Iemand nog tips voor andere vette games?
Verwijderd
Wanneer het toestel wordt omgeruild betekent niet dat je een nieuwe krijgt. Nokia houdt het oude toestel en maakt hem zodat die door de keuring heen komt. Volgende keer als iemand een defect toestel heeft, ruilen ze hem om voor het gerepareerde "oude" toestel van jou. Dit is dus ook gebeurt bij jou, je hebt een oude versie van de N97 gekregen die gerepareerd is. Dus het is niet zo raar dat je nu nog steeds last kan hebben van het GPS probleem omdat het uiteindelijk niet helemaal opgelost is.hetnet schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 21:51:
[...]
Dan weet ik het niet meer hoorblijft raar.
Bij mij hebben ze ook de B-cover vervangen en de GPS werkt nu ook nog steeds niet goed. Hij is nu ter reparatie bij Nokia dus ik zal ook wel een oud gerepareerd toestel terug krijgen.
Intressant. Er was toen zo'n site ergens waar je aan de hand van het imei nummer de fabricagedatum van het toestel kon zien. Ik heb echter geen idee meer hoe die site heet anders zou ik daar eens kunnen kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:31:
[...]
Wanneer het toestel wordt omgeruild betekent niet dat je een nieuwe krijgt. Nokia houdt het oude toestel en maakt hem zodat die door de keuring heen komt. Volgende keer als iemand een defect toestel heeft, ruilen ze hem om voor het gerepareerde "oude" toestel van jou. Dit is dus ook gebeurt bij jou, je hebt een oude versie van de N97 gekregen die gerepareerd is. Dus het is niet zo raar dat je nu nog steeds last kan hebben van het GPS probleem omdat het uiteindelijk niet helemaal opgelost is.
Bij mij hebben ze ook de B-cover vervangen en de GPS werkt nu ook nog steeds niet goed. Hij is nu ter reparatie bij Nokia dus ik zal ook wel een oud gerepareerd toestel terug krijgen.
Edit: Found it: http://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr

Hij is in elk geval nieuwer dan mijn eerste, die was van Q1/2 geloof ik.
[ Voor 9% gewijzigd door BastiaanN op 19-03-2010 10:17 ]
Als je wil kan ik de reparaties, fabrieksgarantie, productiedatum ed van je telefoon laten zien. Moet je alleen nog even je imeinummer DMen
[ Voor 14% gewijzigd door masterBunny op 19-03-2010 10:58 ]
Ik zit op q1 2009, maar na wat ondersteuning van nsp functioneert dit apparaat meer dan redelijk. batterij loopt alleen snel leeg...BastiaanN schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:38:
[...]
Intressant. Er was toen zo'n site ergens waar je aan de hand van het imei nummer de fabricagedatum van het toestel kon zien. Ik heb echter geen idee meer hoe die site heet anders zou ik daar eens kunnen kijken.
[afbeelding]
(en ja ik heb mijn mailproggie continue draaien, daar is die telefoon voor d8 ik....)
Ik doe zo'n 2 dagen met de batterij. Mail wordt elke 15 minuten opgehaald en daarnaast draait MfE nog elke 15 minuten om mijn agenda en contacten te syncen met GMail.liffey schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 11:18:
[...]
Ik zit op q1 2009, maar na wat ondersteuning van nsp functioneert dit apparaat meer dan redelijk. batterij loopt alleen snel leeg...
(en ja ik heb mijn mailproggie continue draaien, daar is die telefoon voor d8 ik....)
[ Voor 9% gewijzigd door BastiaanN op 19-03-2010 11:45 ]
Mijn Imei nummer wordt niet herkend, krijg dan deze melding:BastiaanN schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:38:
[...]
Intressant. Er was toen zo'n site ergens waar je aan de hand van het imei nummer de fabricagedatum van het toestel kon zien. Ik heb echter geen idee meer hoe die site heet anders zou ik daar eens kunnen kijken.
[afbeelding]
Note: This IMEI number seems to be correct, but we do not have any information on this specific handset.
[ Voor 22% gewijzigd door Albert020 op 19-03-2010 19:27 ]
Verwijderd
Als ik de nokia n97 mini koop, zit hier dan atijd de "comes with music" code bij voor een jaar gratis muziek of is dit alleen bij een speciale versie?
Ik mag een nieuwe telefoon uit kiezen maar heb nog geen keuze gemaakt.
Wat is nu slimmer om te kiezen, je leest zoveel positieve maar ook negatieve ervaringen met dit toestel.
De n97 of de n97mini.
De n97 heeft als voordeel het grotere scherm, en meer geheugen + D pad knop welke op de n97mini ontbreken.
Maar als je het leest met de krassen op de camera lens door dat klepje? wat de n97mini weer niet heeft vind ik ook van belang.
Ik heb nu de n95 8gb, welke zeer mooie filmpjes en foto's maakt, ik ga ervan uit dat de n97 dit ook doet.
Oftewel de n97 vs de mini editie?
Wat is nu slimmer om te kiezen, je leest zoveel positieve maar ook negatieve ervaringen met dit toestel.
De n97 of de n97mini.
De n97 heeft als voordeel het grotere scherm, en meer geheugen + D pad knop welke op de n97mini ontbreken.
Maar als je het leest met de krassen op de camera lens door dat klepje? wat de n97mini weer niet heeft vind ik ook van belang.
Ik heb nu de n95 8gb, welke zeer mooie filmpjes en foto's maakt, ik ga ervan uit dat de n97 dit ook doet.
Cons:::BB4E
Ik zou voor de N97 gaan, ook mijn toestel had last van krassen op de lens door het klepjeshameblaster schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:42:
Ik mag een nieuwe telefoon uit kiezen maar heb nog geen keuze gemaakt.
De n97 of de n97mini.
ben naar een NSP geweest die heeft het onderdeel besteld, toen het onderdeel er was
werd ik gebeld door de NSP heengegaan en 25 min later stond ik weer buiten met een telefoon zonder krassen op de lens
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Zit dat klepje er nu standaard op dan als je hem nieuw koopt? Of moet ik langs het NSP?Megapaul schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 22:13:
[...]
Ik zou voor de N97 gaan, ook mijn toestel had last van krassen op de lens door het klepje
ben naar een NSP geweest die heeft het onderdeel besteld, toen het onderdeel er was
werd ik gebeld door de NSP heengegaan en 25 min later stond ik weer buiten met een telefoon zonder krassen op de lens
Cons:::BB4E
Ik heb deze week de N97 nieuw binnen gekregen en ik herken weinig van de hier besproken problemen.shameblaster schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:06:
[...]
Zit dat klepje er nu standaard op dan als je hem nieuw koopt? Of moet ik langs het NSP?
Ik weet niet hoe het oude lenskapje functioneerde, maar deze voelt soepel aan en er lijkt geen spanning op te zitten omdat ie te dicht op de lens zit.
De laatste firmware staat er nog niet op (ik heb vodafone dus nog V20), maar hij werkt prima.
Door een wat al te enthousiaste backup van mijn N95 had ik nog maar 6 MB over op de C schijf en daar werd ie wel aantoonbaar traag van.
Na een harde reset heb ik nu met OVI maps erbij ongeveer 32 MB op de C schijf en dat is ruim voldoende.
Eigenlijk doet ie alles goed, GPS sync had ik binnenshuis na 20 seconden te pakken,
Je moet even wennen aan dat touchscreen, maar nu na vier dagen zou ik niet meer terug willen naar mijn N95.
Die heb ik overigens ook gekocht nadat het toestel al een paar maanden op de markt was, vlak voor de grote update die de N95 zo geliefd heeft gemaakt. Daarvoor was de N95 ook een rampentoestel.
Wachten met het kopen van een revolutionair Nokia toestel heeft zo zijn voordelen.
Kortom: ik zou bij twijfel je niet teveel laten beïnvloeden door de negatieve verhalen, want zoals de N97 nu presteert als je hem nieuw aanschaft is gewoon goed.
Het is alleen te hopen dat de ondersteuning goed blijft en de N97 niet als afgeschreven product wordt gezien door Nokia (en dat gevaar lijkt aanwezig omdat de focus nu volgens mij wel heel erg ligt bij de N97mini).
Succes met je keuze!
Verwijderd
Interessant, ik krijg de melding:BastiaanN schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:38:
[...]
[afbeelding]
Note: This IMEI number seems to be correct, but we do not have any information on this specific handset. Please add the missing information below.
Heb ik dus ook met me N97 MiniVerwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 08:54:
[...]
Interessant, ik krijg de melding:
Note: This IMEI number seems to be correct, but we do not have any information on this specific handset. Please add the missing information below.
[...]
[ Voor 27% gewijzigd door Albert020 op 20-03-2010 10:14 ]
Sinds 16 maart is versie 21 ook beschikbaar voor een nieuwe groep productcodes waaronder 0587245
Ik kan de versie 21 firmware voor 0587245 nog steeds niet vinden in navifirm en ook op de nokia update site zie ik als laatste versie 20.0.0.19. Inmiddels heb ik mijn toestel al laten upgraden bij een Nokia Care Point.masterBunny schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 11:18:
Sinds 16 maart is versie 21 ook beschikbaar voor een nieuwe groep productcodes waaronder 0587245
Ik doe nu 3 dagen "24 uur aan" met een volle accu, gebruik hem regelmatig,
internetten, mail, sms, windows live, is dit normaal ?
Heb een N97 Mini
Heb een N97 Mini
[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 20-03-2010 16:51 ]
Dat is redelijk normaal ja. Waarschijnlijk ben je dan niet zo'n intensieve gebruiker als ik, want ik doe 2 dagen met mijn N97Albert020 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:41:
Ik doe nu 3 dagen "24 uur aan" met een volle accu, gebruik hem regelmatig,
Heb een N97 Mini
En is die van jou ook een N97 mini en welke firmware,hier v11.0.045 van 14-01-2010Xmasjos schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:09:
[...]
Dat is redelijk normaal ja. Waarschijnlijk ben je dan niet zo'n intensieve gebruiker als ik, want ik doe 2 dagen met mijn N97
Volgens mij is dit ook de nieuwste software update van dit moment....
[ Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 20-03-2010 17:21 ]
Is het normaal dat een N97 zeer slecht samen gaat met een Parrot CK3100?
Ben daar onderhand goed klaar mee
Verbinding die uitvalt, niet te verstaan voor de tegenpartij etc. De Parrot is nieuw en voorzien van de laatste software, dat laatste geldt ook voor mijn N97.
Mijn Nokia 3109c werkt prima op de Parrot
Ben daar onderhand goed klaar mee

Heb je Parrot CK3100 al geupdate ? CK3100 bevat nog de oude bluetooth software.partyondude schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:46:
Ben daar onderhand goed klaar meeVerbinding die uitvalt, niet te verstaan voor de tegenpartij etc. De Parrot is nieuw en voorzien van de laatste software, dat laatste geldt ook voor mijn N97.
http://discussions.europe...-bluetooth-kit/m-p/529999
Lees: http://www.parrot.com/uk/..._update_procedure__en.pdf
daar staat hoe
Jep, versie 4.21c als ik me niet vergis. Staat erop.
Ik heb geen mini. Het beeldscherm zou natuurlijk ook uit kunnen maken, maar verder zie ik niet echt iets wat verschil uit kan maken voor de accu...Albert020 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:14:
[...]
En is die van jou ook een N97 mini en welke firmware,hier v11.0.045 van 14-01-2010
Volgens mij is dit ook de nieuwste software update van dit moment....
Als je toch naar een NCP gaat, kun je gelijk wel de product code laten veranderen...
Dan gaat dat accu verhaal van jou ook niet op,Xmasjos schreef op zondag 21 maart 2010 @ 01:50:
[...]
Ik heb geen mini. Het beeldscherm zou natuurlijk ook uit kunnen maken, maar verder zie ik niet echt iets wat verschil uit kan maken voor de accu...
In de gewone N97 zit een BP-4L en in de N97 Mini een BL-4D
Ik snap niet waar je je nou druk om maakt: 3 dagen met je mini is nog steeds heel goed. Staat 3g ook nog aan?Albert020 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 08:57:
[...]
Dan gaat dat accu verhaal van jou ook niet op,
Het is een smartphone met heel veel functies!
Tja, en elke nacht slaap je, dan kan je foon aan de ladermrpink83 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:59:
[...]
Ik snap niet waar je je nou druk om maakt: 3 dagen met je mini is nog steeds heel goed. Staat 3g ook nog aan?
Het is een smartphone met heel veel functies!
Zo is dat, ik maak me er ook niet druk om, vroeg me alleen af of dit goed ishetnet schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:10:
[...]
Tja, en elke nacht slaap je, dan kan je foon aan de lader
Ik heb hier de laatste tijd ook steeds vaker last van, sinds ik de laatste firmware er op heb staan. Meer mensen met dit probleem (en hoe het eventueel te verhelpen is?)DSK schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:52:
-knip-
- Ingestelde beltonen bij contacten of groepen komen heel zelden door, soms de ingestelde beltoon van je profiel, soms gewoon nokia tune (handig als je een kalme beltoon hebt in je profiel maar iets luid voor een contact die 's nacht een oproep kan veroorzaken en hierdoor dus niet wakker komt)
-knip

Verwijderd
Ik wou dat ik dat had met mijn N97. Kan hem na maximaal 1.5 dag alweer aan de lader hangen. En dat met redelijk intensief gebruik.Albert020 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:33:
[...]
Zo is dat, ik maak me er ook niet druk om, vroeg me alleen af of dit goed is
Ah... Lettertje over het hoofd gezien. Ik ben te druk met andere dingenAlbert020 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 08:57:
[...]
Dan gaat dat accu verhaal van jou ook niet op,
Al even terug van wintersport, maar toch even laten zien dat de GPS toch best aardig werkt (in m'n jaszak):
http://sportstracker.noki...ser/profile.do?u=mldoeven
Enige jammere: ik heb wat foto's gemaakt en ging er vanuit: GPS staat aan, dus de locatie wordt wel opgeslagen. Niet dus, want dit blijkt een aparte instellingen te zijn die je aan moet zetten.
Verder mooi systeem al zou het wel handig zijn als je nog wat kon knutselen aan de routes; nu heb ik de sportstracker aan het begin aangezet en na het boarden weer uit. Alle liften zitten dus ook in de route.
http://sportstracker.noki...ser/profile.do?u=mldoeven
Enige jammere: ik heb wat foto's gemaakt en ging er vanuit: GPS staat aan, dus de locatie wordt wel opgeslagen. Niet dus, want dit blijkt een aparte instellingen te zijn die je aan moet zetten.
Verder mooi systeem al zou het wel handig zijn als je nog wat kon knutselen aan de routes; nu heb ik de sportstracker aan het begin aangezet en na het boarden weer uit. Alle liften zitten dus ook in de route.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Is er hier iemand die me kan vertellen of het mogelijk is om je op iTunes podcasts te abonneren met je N97?
Ik heb dit topic doorzocht en met Google gepoogd een antwoord te vinden, maar tot nu toe zonder resultaat.
Podcasts met een rss feed kan ik wel opgeven in mijn N97, maar of dat met de iTunes podcasts ook kan (zonder dat ik iTunes op mijn PC installeer) is me niet duidelijk.
Ik heb dit topic doorzocht en met Google gepoogd een antwoord te vinden, maar tot nu toe zonder resultaat.
Podcasts met een rss feed kan ik wel opgeven in mijn N97, maar of dat met de iTunes podcasts ook kan (zonder dat ik iTunes op mijn PC installeer) is me niet duidelijk.
Verwijderd
Afgelopen zaterdag kon ik mijn n97 ophalen van een level 3 reparatie, nu moesten alle problemen opgelost zijn. Heb hem 5 min. uitgeprobeerd en alle problemen zijn er nog steeds. Heb het toestel direct weer laten opsturen. Ik word er een beetje gek van, dit is nu de 3de keer achter elkaar en ze lossen elke keer het probleem niet op. Laats hoorde ik op dit forum dat iemand anders dit precies hetzelfde had, wat is de status momenteel bij jou telefoon?
Ik ben niet de betreffende, maar voor volgens mij had hij level 3 reparatie code bij de 2de en 3de keer meegestuurd en na de 3de keer heeft hij een nieuw toestel gehad.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:47:
Afgelopen zaterdag kon ik mijn n97 ophalen van een level 3 reparatie, nu moesten alle problemen opgelost zijn. Heb hem 5 min. uitgeprobeerd en alle problemen zijn er nog steeds. Heb het toestel direct weer laten opsturen. Ik word er een beetje gek van, dit is nu de 3de keer achter elkaar en ze lossen elke keer het probleem niet op. Laats hoorde ik op dit forum dat iemand anders dit precies hetzelfde had, wat is de status momenteel bij jou telefoon?
Volgens mij had ik ergens gelezen dat er een nokia policy is die zegt dat je toestel na 3 x repareren volledig word vervangen.
Verwijderd
Volgens mij kan dat niet... Ik heb er zelf ook al wat mee lopen klooien maar kwam er niet uit! Via podcasting onder toepassingen kun je je wel voor een aantal podcasts aanmelden, voor Itunes podcasts (zoals Freeskier) moet je wat meer moeite doen. Ik ben geabboneerd via Itunes en convert de gedownloade podcasts met behulp van FormatFactory (MP4 - 360 x 640 HD) en knal ze dan op mijn N97.mumbly schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:04:
Is er hier iemand die me kan vertellen of het mogelijk is om je op iTunes podcasts te abonneren met je N97?
Verwijderd
Lekker professioneel idd als je onderweg wat zakelijke gesprekken wil voeren en;partyondude schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:46:
Ben daar onderhand goed klaar meeVerbinding die uitvalt, niet te verstaan voor de tegenpartij etc. De Parrot is nieuw en voorzien van de laatste software, dat laatste geldt ook voor mijn N97.
- óf ik mis een complete oproep omdat de carkit uberhaupt niet overgaat
- óf de verbinding klap er zonder reden uit (gewoon bij volle dekking)
- óf ik hoor de tegenpartij niet, of zij mij niet
Tis dikke bagger. Parrot nieuwste firmware en N97 ook.
Leuk zo'n gecompliceerde telefoon die zogenaamd alles kan, maar alles is het net ff niet.
Verwijderd
heb zelf een pioneer systeem daar werkt hij ook niet op.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:05:
[...]
Lekker professioneel idd als je onderweg wat zakelijke gesprekken wil voeren en;
Leuk zo'n gecompliceerde telefoon die zogenaamd alles kan, maar alles is het net ff niet.
Zelfde problemen, automatisch verbinding verbreken en tegenpartij hoort me niet.
Nu is er iemand zo vriendelijk geweest om het systeem eruit te jatten dus heb een nieuw
pioneer systeem erin gekregen maar problemen zijn er nog.
Heeft allemaal niks met systeem update's te maken.
Mijn andere foon voor werk(nokia 6021) 6jr. oud ook nog draait als een zonnetje..!
Probeer dit al een half jr. op te lossen, maar die dag gaat niet komen met de N97
ik heb een sony bt3600 en die werkt prima samen met me n97Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:26:
[...]
heb zelf een pioneer systeem daar werkt hij ook niet op.
Zelfde problemen, automatisch verbinding verbreken en tegenpartij hoort me niet.
Nu is er iemand zo vriendelijk geweest om het systeem eruit te jatten dus heb een nieuw
pioneer systeem erin gekregen maar problemen zijn er nog.
Heeft allemaal niks met systeem update's te maken.
Mijn andere foon voor werk(nokia 6021) 6jr. oud ook nog draait als een zonnetje..!
Probeer dit al een half jr. op te lossen, maar die dag gaat niet komen met de N97
Nou, als dit niet op te lossen blijkt, geef ik de N97 terug. Ik mag toch verwachten dat zo'n geavanceerd toestel die zeker zal (moeten) scoren onder de zakelijke gebruikers, werkt met een simpele Parrot?Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:05:
[...]
Lekker professioneel idd als je onderweg wat zakelijke gesprekken wil voeren en;
Hoe zal men hier bij Hi/Nokia mee omgaan? Ik wil gewoon een werkende N97 icm mijn Parrot, simpel.
Verwijderd
Dit is niet alleen bij de Parrot, maar ook bijvvorbeeld bij de Nokia CK-W 7 bluetooth carkit.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 12:05:
[...]
Ik heb hierover contact met Nokia gehad, zij zeggen dit probleem niet te herkennen.
Belachelijk, als ik hier zo lees komt het probleem vaker voor, dan niet herkend te worden, met de vorige SW versies deed ie het prima.
Verwijderd
Na 3x dezelfde klachten heb ik Nokia gebeld en geklaagd. Ze hebben mijn imeinummer genoteerd en hebben een nieuwer toestel bij de 4e keer teruggestuurd. Nu heb ik geen klachten meer inzake het niet reageren van de touchscreen nadat hij in mijn broekzak heeft gezeten. Ik hoop voor je dat het bij de 4e keer ook opgelost is, want ik weet dat het super irritant is!Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:47:
Ik heb ook problemen met een Honda fabrieks-af carkit. Alleen met de N97, andere telefoons werken wel goed.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Nu ik dit allemaal lees, ga ik de mijne zeker met deze bevindingen in het achterhoofd wegbrengen naar het KPN Business Center hier in 's-Hertogenbosch. Gaat toch nergens over zeg

Bij het navigeren gaat me scherm uit.
Als ik een film kijk gaat ook me scherm uit,
Weet iemand hier de oplossing voor? Heb al me rot zitten googlen maar doe het blijkbaar verkeerd want ik vind het niet....
Als ik een film kijk gaat ook me scherm uit,
Weet iemand hier de oplossing voor? Heb al me rot zitten googlen maar doe het blijkbaar verkeerd want ik vind het niet....
Wellicht Kaart > Instellingen > Navigatie > Achtergrondverlichting, en dan op "Altijd aan"?
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Zelfde bij mij. Ik heb de N97 nu 3x laten repareren (uitval bij kou) maar telkens blijft het probleem optreden. Nu heeft een behulpzame mede tweaker de uitgevoerde reparaties laten zien en blijkt dat er de eerste keer een toetsenbord vervangen is (geen idee waarom) en de overige twee keer niets gerepareerd is. Dat slaat dus nergens op. Gelukkig heeft diegene me ook het nummer van een Service Bulletin gegeven die dit probleem beschrijft, zodat ik daaraan kan refereren als ik weer naar een NCP ga (eind deze week heb ik daar tijd voor). Ik ga dit keer wel naar een ander NCP, want tot nu toe ben ik met al die reparaties (in totaal 8 weken kwijt geweest) niets opgeschoten.Verwijderd schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:47:
Verwijderd
NSP in Deventer (Kruitbosch & de Weerd) zegt heel droog; tsja bluetooth verbindingen maken met een N97 gaat nog niet optimaal. De telefoon is waarschijnlijk te nieuw en te geavanceerd.partyondude schreef op maandag 22 maart 2010 @ 20:57:
Nu ik dit allemaal lees, ga ik de mijne zeker met deze bevindingen in het achterhoofd wegbrengen naar het KPN Business Center hier in 's-Hertogenbosch. Gaat toch nergens over zeg
Man man, wat een drama. En al die HTC's, Blackberries etc dan? Verscheidene vrienden/kenissen van me gebruiken die apparaten (ook het nieuwste vh nieuwste) en gaat allemaal goed. Nokia laat gewoon forse steken vallen met dit toestel (heb hier al eerder uitvoerig over geklaagd in dit topic en bij het NSP), maar ze kunnen het blijkbaar maken.
Verwijderd
Ik zou ook graag wel willen weten wat er met mijn toestel is gebeurt want het nokia service punt kon niet zeggen wat er aan gedaan is.lavagiant schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 08:39:
[...]
Zelfde bij mij. Ik heb de N97 nu 3x laten repareren (uitval bij kou) maar telkens blijft het probleem optreden. Nu heeft een behulpzame mede tweaker de uitgevoerde reparaties laten zien en blijkt dat er de eerste keer een toetsenbord vervangen is (geen idee waarom) en de overige twee keer niets gerepareerd is. Dat slaat dus nergens op. Gelukkig heeft diegene me ook het nummer van een Service Bulletin gegeven die dit probleem beschrijft, zodat ik daaraan kan refereren als ik weer naar een NCP ga (eind deze week heb ik daar tijd voor). Ik ga dit keer wel naar een ander NCP, want tot nu toe ben ik met al die reparaties (in totaal 8 weken kwijt geweest) niets opgeschoten.
Zouden ze wel moeten kunnen. Volgens mij moet je een reparatierapport krijgen als ze m bij Nokia hebben gerepareerd... (het NSP zou die moeten krijgen).Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:51:
[...]
Ik zou ook graag wel willen weten wat er met mijn toestel is gebeurt want het nokia service punt kon niet zeggen wat er aan gedaan is.
Ik ben eerlijk gezegd niet van plan zoiets te accepteren. Dat is mij echt veel te makkelijk. Mijn oude S.E. P910i en W910i werkten prima op de Parrot, net als mijn huidige Nokia 3109c.Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:06:
[...]
NSP in Deventer (Kruitbosch & de Weerd) zegt heel droog; tsja bluetooth verbindingen maken met een N97 gaat nog niet optimaal. De telefoon is waarschijnlijk te nieuw en te geavanceerd.
Man man, wat een drama. En al die HTC's, Blackberries etc dan? Verscheidene vrienden/kenissen van me gebruiken die apparaten (ook het nieuwste vh nieuwste) en gaat allemaal goed. Nokia laat gewoon forse steken vallen met dit toestel (heb hier al eerder uitvoerig over geklaagd in dit topic en bij het NSP), maar ze kunnen het blijkbaar maken.
Ik laat in dit topic wel weten hoe het gegaan is, maar ik ga de N97 hier spoedig voor weg brengen. Krijg je bij een Business Center van KPN een leen toestel mee? Heb een Hi contract met de goedkoopste service/garantie variant erbij.
[ Voor 11% gewijzigd door partyondude op 23-03-2010 12:43 ]
Blader even terug; iemand biedt in dit forum aan om het op te zoeken voor je. De reparatie rapporten die ik kreeg vermelden 3x: 'Diverse componenten' vervangen. Het lijkt erop dat dit de standaard tekst is van het betreffende NCP. Ze zeiden dat ze zelf niet meer info krijgen. Gelukkig zijn er behulpzame mede tweakers die hier wel inzage in hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 09:51:
[...]
Ik zou ook graag wel willen weten wat er met mijn toestel is gebeurt want het nokia service punt kon niet zeggen wat er aan gedaan is.
Overigens heb ik nog nooit problemen gehad met mijn N97 (of welke gsm dan ook) i.c.m. mijn CK-7W. De firmware van de CK-7W is nog zoals ie in de doos zat (begin 2008). Ik gebruik deze combinatie enkele uren per dag. Het enige dat wel eens wil voorkomen (heel af en toe) is dat er geen verbinding gemaakt wordt als de gsm in de jaszak zit. Meestal zet ik deze echter in de losse houder waardoor de gsm dichtbij de bluetooth ontvanger/zender zit.
[ Voor 12% gewijzigd door lavagiant op 23-03-2010 12:18 ]
Ik heb net mijn bijna 10 maanden oude de deur uit gedaan, toch nog E225,- voor gekregen via Marktplaats... Ik was een van de eerste die de N97 had en heb er een lange tijd op gewacht vanaf de aankondiging in december 2008. Ik weet dat het risico van een "early-adopter" is dat je tegen wat bugs aan kan lopen, maar met de N97 was dat wel erg veel. Zelfs na alle software updates was het het allemaal net niet... de bovengenoemde carkit problemen, GPS en camera probleem en nog een aantal irritatie puntjes.
Het blijft qua looks nog steeds een prachtig toestel, maar qua werking is het het voor mij niet.
Ik ga m'n geluk beproeven op het android platform met de HTC Legend die vrijdag komt.
Het blijft qua looks nog steeds een prachtig toestel, maar qua werking is het het voor mij niet.
Ik ga m'n geluk beproeven op het android platform met de HTC Legend die vrijdag komt.
Be reasonable.... do it my way
Verwijderd
Ik zat er ook aan te denken om hem te verkopen, maar 200 euro vind ik niet echt veel voor een toestel die 600 euro heeft gekost. Ik wacht wel tot juni 2011 dan kan ik mijn abonnement weer verlengen. Misschien is dan de Nexus Two er wel.fsve schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:31:
Ik heb net mijn bijna 10 maanden oude de deur uit gedaan, toch nog E225,- voor gekregen via Marktplaats... Ik was een van de eerste die de N97 had en heb er een lange tijd op gewacht vanaf de aankondiging in december 2008. Ik weet dat het risico van een "early-adopter" is dat je tegen wat bugs aan kan lopen, maar met de N97 was dat wel erg veel. Zelfs na alle software updates was het het allemaal net niet... de bovengenoemde carkit problemen, GPS en camera probleem en nog een aantal irritatie puntjes.
Als ze de telefoons van Nokia terug krijgen staat er ook niet bij wat er aan gebeurd is, dit moeten ze apart voor elke telefoon op checken. Meestal is die informatie ook niet direct beschikbaar vandaar dat ze er gewoon een standaard tekst bij zetten.lavagiant schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:17:
Blader even terug; iemand biedt in dit forum aan om het op te zoeken voor je. De reparatie rapporten die ik kreeg vermelden 3x: 'Diverse componenten' vervangen. Het lijkt erop dat dit de standaard tekst is van het betreffende NCP. Ze zeiden dat ze zelf niet meer info krijgen. Gelukkig zijn er behulpzame mede tweakers die hier wel inzage in hebben.