Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Zoals beloofd aan Mau-Maus,

Het stappenplan to hack N97.

Je moet helaas wel even registreren denk ik.

http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,17305.0.html

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 21:30
Lars93 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:48:

Ander probleem:
Ik heb er steeds vaker last van dat de standaard webbrowser de pagina's niet laadt of dat hij tijdens het laden opeens geen data meer binnen haalt. Nu heb ik dus Opera Mini gedownload maar ik kan deze niet instellen als standaardbrowser, omdat ik maar een keuze heb en dat is de meegeleverde browser. Weet iemand hoe ik dit dan toch voor elkaar kan krijgen, want het is redelijk vervelend. Vanuit de Nu.nl applicatie opent hij altijd de standaardbrowser maar als die geen pagina's laadt moet ik weer handmatig Opera opstarten en dan navigeren naar nu.nl wat nogal een hoop werk is.
Alvast bedankt :)
Volgens mij werkt het netwerk van Hi de laatste week niet erg lekker. Ook ik heb last van bovenstaand probleem. Overigens ook als ik mijn exchange mail wil bijwerken of andere mailbox wil ophalen. Dus of een andere browser de oplossing zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 20:13
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:19:
[...]

Bij mij ook 1 en al treurnis met bluetooth connecties met mijn carkit (Parrot CK3100).
N97 nieuwste firmware, Parrot nieuwste firmware. Om de 8 minuten ongeveer klapt de verbinding er uit en kan ik het gesprek opnieuw starten. Lekker professioneel als je in de auto zit en je wil nog even in de file een zakelijk gesprek houden :'(
Bagger, dat heb ik dus ook |:(

Net een gloednieuwe Parrot gekocht. En bij mij valt soms de verbinding gewoon weg en horen ze me niet direct nadat er verbinding gemaakt is |:(

Lekker zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:57:
[...]

heb je wellicht al enige actie ondernomen zodat er niet allerlei oplossingen worden aangedragen die je al hebt gedaan?
Dit forum staat vol met probleemanalyses, tips en oplossingen mbt gps.
Dit is makkelijk, ipv zo'n antwoord te geven had je ook de oplossing kunnen geven.
Ben nog niet zo bekend op dit forum dus zodoende stelde ik deze vraag, sorry hoor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 20:13
Je kan ook gewoon de zoekfunctie in dit topic gebruiken, die werkt echt goed hier.

Dan ga je zeer waarschijnlijk iets vinden over het vervangen van de b cover van je N97. Dat is vandaag bij mij gedaan en mijn navigatie werkt nu super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:50:
[...]

Dit is makkelijk, ipv zo'n antwoord te geven had je ook de oplossing kunnen geven.
Ben nog niet zo bekend op dit forum dus zodoende stelde ik deze vraag, sorry hoor :X
Wij vinden het prettig als iemand zelf al wat onderzoek heeft gedaan alvorens het plaatsen van zijn/haar vraag. Ik hoop dat je van onze kant ook begrijpt dat het erg vervelend is om steeds maar weer opnieuw antwoord te moeten geven op een vraag die al meerdere keren wordt beantwoord in dit topic :)

Maar om je even op weg te helpen:
Zoeken naar 'slechte gps'

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al bij Ricom in schiedam geweest, alles wat maar vervangen moest worden is vervangen.
Laatste update gekregen, b cover vervangen, usb-poort vervangen en weet ik veel wat meer.
Was echt een drama toestel en werkt nu stukker beter. _/-\o_
Het navigatie werkt wel, alleen op bepaalde punten ben ik al voorbij een afslag en dan geef hij aan, sla nu af! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleintje pils schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:34:
[...]

Volgens mij werkt het netwerk van Hi de laatste week niet erg lekker. Ook ik heb last van bovenstaand probleem. Overigens ook als ik mijn exchange mail wil bijwerken of andere mailbox wil ophalen. Dus of een andere browser de oplossing zal zijn?
Ik heb hier ook last van.... gewoon een 3.5G verbinding maar de pagina wilt gewoon niet laden. Dan moet ik een paar keer op opnieuw laden klikken en dan pakt hij hem pas. Ook heb ik de laatste tijd heel veel problemen met mijn twitter client, Gravity. Krijg continue closing connection, DNS timeout en andere errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dflow
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 18:00
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:20:
[...]

Ik heb hier ook last van.... gewoon een 3.5G verbinding maar de pagina wilt gewoon niet laden. Dan moet ik een paar keer op opnieuw laden klikken en dan pakt hij hem pas. Ook heb ik de laatste tijd heel veel problemen met mijn twitter client, Gravity. Krijg continue closing connection, DNS timeout en andere errors.
precies hetzelfde, heb ook internet van hi, vind het zowieso al niets omdat we 250 mb limiet hebben met hi, dus youtube filmjpes kijken, uitzending gemist enz. kunnen we ook wel schudden !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die problemen hebben met internet van HI, wellicht een oplossing:
Fitz in "Mobiel internet van Hi is instabiel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dflow
Mensen ! ik heb een vraagje, ik kijk laatste tijd vaak series ( leverage , 24, heroes) op mijn mobiel. Ik converteer dan gewoon bijv een avi bestand met Format Factory naar n97 bestand.

Het werkt echt perfect (zelfs de ondertitels converteert hij mee als je een srt bestand in dezelfde map heb zitten.

Alleen met afspelen vind ik mijn video's (ook gewoon opgenomen video's) ERG ZACHT van geluid.

Is er geen player of optie om het geluid van mijn video's harder te laten zijn? dus maby een player met ingebouwde equalizer?

ik hoop dat iemand mij hierop een antwoord kan geven ! bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!
Ik heb sinds gister een N97 mini, maar gisteravond stopte ineens mn scherm ermee :S
Accu eruit gehaald, opnieuw opgestart, opgeladen; ik heb alles geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet.

Overigens brandt de toetsenbordverlichting wel constant...

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 09:16:
Hallo allemaal!
Ik heb sinds gister een N97 mini, maar gisteravond stopte ineens mn scherm ermee :S
Accu eruit gehaald, opnieuw opgestart, opgeladen; ik heb alles geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet.

Overigens brandt de toetsenbordverlichting wel constant...

Iemand die mij hiermee kan helpen?
terug brengen. je heb um nog niet eens dag, en gelijk om ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een klein probleempje:Als ik e-mail wilt versturen via m`n N97 dan ga ik naar:Nieuw bericht,dan klik ik bericht maken aan en dan kan ik kiezen uit:Bericht-Audiobericht- E.mail.Maar nu staat bij mij e-mail 2 x keer op scherm,en bij ervan krijg ik steeds te lezen:e-mailaccount is nog niet ingesteld,maar die andere werkt wel,Hoe krijg ik deze van m`n svherm verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met deze auto-oplader

http://www.datakabelshop....79bee906213489ec7f33ecd21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
Ik zou gewoon de originele autolader van Nokia kopen (DC-6). Heb ook een paar keer een namaak gehad, maar mijn telefoon kon er niet zo goed mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Ik heb een nieuwe browser gevonden, Digia @Web. Werkt best lekker, wou ik met jullie delen: https://support.digia.com...Web_S60_5_X_v_2_0_2_1.sis

Edit: Zie net dat flash (youtube enzo) ook prima werkt!

[ Voor 13% gewijzigd door Masis op 20-02-2010 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil graag nog ff terugkomen op de problemen die ik heb.had met mijn accu van mijn N97. standby tijd 4 tot 5 uur. bellen/internetten/nav ongeveer 1 uur. in bezit vanaf sept 09 en wekelijks terug gebracht naar de winkel vanalles al gedaan software en hardware maar nog steeds geen resultaat. Nokia geeft niet thuis en wil geen ander toestel geven. wie herkent dit probleem ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de telefoon 3 keer naar nokia terug is gestuurt moeten ze zowisow een nieuw telefoon aan je geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 00:26:
Wil graag nog ff terugkomen op de problemen die ik heb.had met mijn accu van mijn N97. standby tijd 4 tot 5 uur. bellen/internetten/nav ongeveer 1 uur. in bezit vanaf sept 09 en wekelijks terug gebracht naar de winkel vanalles al gedaan software en hardware maar nog steeds geen resultaat. Nokia geeft niet thuis en wil geen ander toestel geven. wie herkent dit probleem ? :(
Ook al naar een NSP geweest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-03-2018

lavagiant

...

Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 04:14:
Als de telefoon 3 keer naar nokia terug is gestuurt moeten ze zowisow een nieuw telefoon aan je geven
Dat lees ik ondertussen heel vaak (ook op andere websites). Is er ergens een bron (EU/consumentenbond) waarin dit staat? Mijn toestel is nu voor de 3e keer weg. Als ik deze binnenkort terug krijg en het werkt nog niet dan wil ik me hier ook op beroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 13:16
lavagiant schreef op zondag 21 februari 2010 @ 11:48:
[...]

Dat lees ik ondertussen heel vaak (ook op andere websites). Is er ergens een bron (EU/consumentenbond) waarin dit staat? Mijn toestel is nu voor de 3e keer weg. Als ik deze binnenkort terug krijg en het werkt nog niet dan wil ik me hier ook op beroepen.
Bron heb ik helaas niet.... Maar weet wel dat regeling wat haken en ogen heeft:

- 3 keer precies hetzelfde probleem.
- 4 de keer pas vervangen.

Mocht je keer het scherm niet doen en daarna je toetsen en daarna de software is wel 3 keer maar krijg je geen nieuw toestel bij de 4de keer.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Chris89 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:09:
[...]

Bron heb ik helaas niet.... Maar weet wel dat regeling wat haken en ogen heeft:

- 3 keer precies hetzelfde probleem.
- 4 de keer pas vervangen.

Mocht je keer het scherm niet doen en daarna je toetsen en daarna de software is wel 3 keer maar krijg je geen nieuw toestel bij de 4de keer.... :/
Precies... Als je toestel 3 keer hetzelfde probleem heeft, dan heb je volgens de wet van de EU recht op een nieuwe... Dat geldt voor welk product dan ook, dus ook voor pc's of wasmachines... Zelfs voor boekenkasten etc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.bol.com/nl/p/e...05000005550543/index.html

is dit een betere keuze voor een auto-oplader dan?
Deze heeft micro USB?
Of is dit een type wat nie goed oplaad netzoals de opladers in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21
Ik wordt echt *****ziek van mijn N97.

Ik moet per dag twee keer opnieuw opstarten omdat hij hangt na het bellen. Touchscreen werkt niet en als hij wat registreerd van mijn vingers is het pertinent op de verkeerde plaats.

Gebruik van het toetsenbord zorgt er voor dat het toutchscreen 5 min lang niet meer reageerd. Kortom het is echt bagger. Ik heb alle nieuwste firmware updates geïnstalleerd en alle (ja alle) software op de telefoon zelf die ik kon verwijderen verwijderd.

Alle berichten staan op het massageheugen en na iedere keer gebruik leeg in de cache van de browser.
Zakelijk is dit ding gewoon een drama.

Worden er nog firmware updates uitgegeven of kan ik gewoon beter op zoek naar een werkende telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Xmasjos schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:16:
[...]

Precies... Als je toestel 3 keer hetzelfde probleem heeft, dan heb je volgens de wet van de EU recht op een nieuwe... Dat geldt voor welk product dan ook, dus ook voor pc's of wasmachines... Zelfs voor boekenkasten etc :p
je kan je ook beroepen op het verhelpen van een probleem binnen een redelijke periode. Ik heb ook eens 2x verstuurd voor een zelfde probleem via belcompany. En toen zeiden ze ja een derde keer moet voor je nieuwe krijgt. Dat vond ik geen redelijke termijn meer om hem weer 6 weken kwijt te zijn. En daar kreeg ik gelijk in na een uitgebreidde mail naar hun klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyber1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-09 20:59
911GT2 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:49:
Ik wordt echt *****ziek van mijn N97.

Ik moet per dag twee keer opnieuw opstarten omdat hij hangt na het bellen. Touchscreen werkt niet en als hij wat registreerd van mijn vingers is het pertinent op de verkeerde plaats.

Gebruik van het toetsenbord zorgt er voor dat het toutchscreen 5 min lang niet meer reageerd. Kortom het is echt bagger. Ik heb alle nieuwste firmware updates geïnstalleerd en alle (ja alle) software op de telefoon zelf die ik kon verwijderen verwijderd.

Alle berichten staan op het massageheugen en na iedere keer gebruik leeg in de cache van de browser.
Zakelijk is dit ding gewoon een drama.

Worden er nog firmware updates uitgegeven of kan ik gewoon beter op zoek naar een werkende telefoon?
Niet om dat jouw N97 niet naar behoren werkt, is er in het algemeen ( of bij zakelijk gebruik ) iets mis met dit model :)
( Ik weet ook dat jij niet de enige bent met deze klachten.. )

Ik gebruik mijn n97 zakelijk en prive, en 95% van de tijd gaat alles perfect( emailen + ophalen, smsen, bellen natuurlijk, een groot aantal gb's aan muziek, applicaties, notities, navigeren )

mijn firmware is nog v20( ik kan nogsteeds niet upgraden, maar nog niks te klagen. )
Het kost misschien even wat tijd, maar ik zou toch een middag doorbrengen in een nokia service center of de winkel waar je het hebt gekocht... en niet weg gaan tot ze je problemen oplossen!

Dit is zeker niet de goedkoopste telefoon, dus hij moet minimaal werken om te bellen!
en van de overige honderden euro's wil je natuurlijk ook dat de rest van de functies werken.

succes met het oplossen van je klachten, als het eenmaal werkt ben je er toch echt blij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dflow
* myReactBekijk myReact van dflow
* galleryBekijk de gallery van dflow

Reg. datum: 01 februari 2010
Mensen ! ik heb een vraagje, ik kijk laatste tijd vaak series ( leverage , 24, heroes) op mijn mobiel. Ik converteer dan gewoon bijv een avi bestand met Format Factory naar n97 bestand.

Het werkt echt perfect (zelfs de ondertitels converteert hij mee als je een srt bestand in dezelfde map heb zitten.

Alleen met afspelen vind ik mijn video's (ook gewoon opgenomen video's) ERG ZACHT van geluid.

Is er geen player of optie om het geluid van mijn video's harder te laten zijn? dus maby een player met ingebouwde equalizer?

ik hoop dat iemand mij hierop een antwoord kan geven ! bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:49:
http://www.bol.com/nl/p/e...05000005550543/index.html

is dit een betere keuze voor een auto-oplader dan?
Deze heeft micro USB?
Of is dit een type wat nie goed oplaad netzoals de opladers in het begin?
iemandd :$?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou zeggen, kijk onder het kopje specificaties? Daar staat vast wel waarvoor die geschikt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21
cyber1 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 15:21:
[...]

Niet om dat jouw N97 niet naar behoren werkt, is er in het algemeen ( of bij zakelijk gebruik ) iets mis met dit model :)
( Ik weet ook dat jij niet de enige bent met deze klachten.. )

Ik gebruik mijn n97 zakelijk en prive, en 95% van de tijd gaat alles perfect( emailen + ophalen, smsen, bellen natuurlijk, een groot aantal gb's aan muziek, applicaties, notities, navigeren )

mijn firmware is nog v20( ik kan nogsteeds niet upgraden, maar nog niks te klagen. )
Het kost misschien even wat tijd, maar ik zou toch een middag doorbrengen in een nokia service center of de winkel waar je het hebt gekocht... en niet weg gaan tot ze je problemen oplossen!

Dit is zeker niet de goedkoopste telefoon, dus hij moet minimaal werken om te bellen!
en van de overige honderden euro's wil je natuurlijk ook dat de rest van de functies werken.

succes met het oplossen van je klachten, als het eenmaal werkt ben je er toch echt blij mee ;)
Ik heb hem al 5 maanden en per update wordt het voornamelijk slechter ipv beter. Ik heb hem besteld bij KPN. Die zal ik morgen eerst een bellen. Probleem is dat de dailer zo slecht werkt dat ik niet eens door het keuzemenu kan komen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:21:
[...]

Ik zou zeggen, kijk onder het kopje specificaties? Daar staat vast wel waarvoor die geschikt is...
haha had helemaal niet gezien :P! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
911GT2 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:41:
[...]

Ik heb hem al 5 maanden en per update wordt het voornamelijk slechter ipv beter. Ik heb hem besteld bij KPN. Die zal ik morgen eerst een bellen. Probleem is dat de dailer zo slecht werkt dat ik niet eens door het keuzemenu kan komen :')
heb die tip van robbertwebbe al geprobeert ?
robertwebbe in "Nokia N97 - Deel 3"
misschien iets om jou probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
@911GT2 :
Enkele van je problemen met de N97 hebben met het touchscreen te maken, zie ik. Heb je dat al eens opnieuw gecalibreerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuurwatervis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-07 22:37
Weet iemand of je de toetsen kunt blokkeren tijdens een gesprek? En dan met
name wanneer het toestel gekoppeld is met een carkit. Is namelijk wel erg vervelend,
bij mijn bluetooth carkit zit de telefoon vaak (lees altijd) in mijn broekzak. Als ik dan bel
of gebeld wordt gaat de blokkering eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

zuurwatervis schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:15:
Weet iemand of je de toetsen kunt blokkeren tijdens een gesprek? En dan met
name wanneer het toestel gekoppeld is met een carkit. Is namelijk wel erg vervelend,
bij mijn bluetooth carkit zit de telefoon vaak (lees altijd) in mijn broekzak. Als ik dan bel
of gebeld wordt gaat de blokkering eraf.
Volgens mij klopt dit niet wat je zegt. Als de telefoon geblokkeerd is dan moet je eerst unlocken voor je kunt opnemen. Als jij dus opneemt via een bluetooth apparaat dan verontgrendeld hij niet. Althans bij mij niet. Ik gebruik de tel. in combinatie met een sony BT3600 auto radio.

is je bt apparaat goed gekoppeld en volledig geautoriseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuurwatervis
Zygivt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:22:
[...]

Volgens mij klopt dit niet wat je zegt. Als de telefoon geblokkeerd is dan moet je eerst unlocken voor je kunt opnemen. Als jij dus opneemt via een bluetooth apparaat dan verontgrendeld hij niet. Althans bij mij niet. Ik gebruik de tel. in combinatie met een sony BT3600 auto radio.

is je bt apparaat goed gekoppeld en volledig geautoriseerd?
Yep, koppeling en autorisatie is ok. Het probleem treedt ook alleen op tijdens het daadwerkelijke bellen. Ik haal de telefoon ook tijdens het bellen niet uit mijn broekzak. Opnemen gaat via de carkit, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-09 13:28
Geprobeerd mijn vraag te vinden in eerdere topics, maar kan zo snel niets vinden, dus toch maar even mijn vraag: De N97 van mijn vriendin komt niet verder dan het Nokia scherm in het begin, accu er al uitgehaald enzo, maar hij start niet door, ook geprobeert deze aan de pc te hangen, maar kan daar ook niets terug zetten.

Iemand een idee hoe ik de n97 kan resetten of herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

zuurwatervis schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:36:
[...]

Yep, koppeling en autorisatie is ok. Het probleem treedt ook alleen op tijdens het daadwerkelijke bellen. Ik haal de telefoon ook tijdens het bellen niet uit mijn broekzak. Opnemen gaat via de carkit, vandaar.
Ja snap ik, maar ik heb hier dus geen last van. Ik doe ook alles via de radio niks met de telefoon.
Snippes schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:52:
Geprobeerd mijn vraag te vinden in eerdere topics, maar kan zo snel niets vinden, dus toch maar even mijn vraag: De N97 van mijn vriendin komt niet verder dan het Nokia scherm in het begin, accu er al uitgehaald enzo, maar hij start niet door, ook geprobeert deze aan de pc te hangen, maar kan daar ook niets terug zetten.

resetten?
Daar mag je toch echt een nieuwe zoekopdracht naar doen.

zoek bv naar posts van robertwebbe

[ Voor 26% gewijzigd door Zygivt op 22-02-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkwakman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 19:23
Snippes schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:52:

Er is een workaround om zonder te resetten toch je telefoon weer op te starten als hij blijft hangen op het Nokia scherm:

- Zet de telefoon uit
- Zet het aan de lader
- Verwijder de lader zodra het scherm oplicht.
- Wacht een paar seconden totdat het scherm uitgaat en zet daarna het toestel aan.
- Zodra het toestel trilt, zet het weer aan de lader.
- Als het goed is kun je nu weer je pin invullen en start hij normaal op.

Mocht je dit toch teveel moeten doen (had ik ook) dan kun je het toestel op de volgende manier hard-resetten:

Druk shift, spatie, backspace en de power toets tegelijk in. Het toestel start nu weer op maar alle data is verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippes
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-09 13:28
pkwakman schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:22:
[...]

Er is een workaround om zonder te resetten toch je telefoon weer op te starten als hij blijft hangen op het Nokia scherm:

- Zet de telefoon uit
- Zet het aan de lader
- Verwijder de lader zodra het scherm oplicht.
- Wacht een paar seconden totdat het scherm uitgaat en zet daarna het toestel aan.
- Zodra het toestel trilt, zet het weer aan de lader.
- Als het goed is kun je nu weer je pin invullen en start hij normaal op.

Mocht je dit toch teveel moeten doen (had ik ook) dan kun je het toestel op de volgende manier hard-resetten:

Druk shift, spatie, backspace en de power toets tegelijk in. Het toestel start nu weer op maar alle data is verwijderd.
Tnx ik ga dit als ik thuis ben gelijk proberen! volgens mn vriendin werkt het harde resetten niet, dus ga dat even zelf proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:30
Grr.. mijn N97 valt net op de grond, nu reageert het touch screen nergens meer op.. Iemand nog tips om het touchscreen weer aan de praat te krijgen zonder een bezoekje aan een NCP?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuurwatervis
Zygivt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:53:
[...]
Ja snap ik, maar ik heb hier dus geen last van. Ik doe ook alles via de radio niks met de telefoon.

[...]
Heb zojuist even in de auto geprobeerd: Maar het probleem is er weldegelijk: Telefoon op keylock, auto op contact, carkit start op en connect met n97, via menu gesprek starten -> keylock eraf!
Bij gebeld worden treedt het zelfde probleem op.

btw: N97 mini in combinatie met parrot MKI9100

Had al wel gevonden dat je bij carkit een ander profiel en automatisch opnemen kunt kiezen (in telefoon), maar over de keylock kan ik niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel vaker aan bod gekomen hier, maar wat is die FM functie op de N97 waardeloos zeg. Gister even geprobeerd in de auto, maar uit mijn wekkerradio komt nog een beter geluid. Waarom zo'n waardeloze functie op een telefoon zetten als het niet werkt? Doe het dan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:49
Net mijn N97 opgehaald, die was 2,5 week in reparatie voor het vervangen van de B-cover, ze hebben helaas de software niet geupdate naar V21, die is nog altijd niet te krijgen voor de Nederlandse N97 :( Op de terug weg even de GPS getest, echt een wereld van verschil. De camera lens ziet er ook weer goed uit, nu nog de update naar V21 en ik kan er voorlopig weer tegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:06:
Misschien wel vaker aan bod gekomen hier, maar wat is die FM functie op de N97 waardeloos zeg. Gister even geprobeerd in de auto, maar uit mijn wekkerradio komt nog een beter geluid. Waarom zo'n waardeloze functie op een telefoon zetten als het niet werkt? Doe het dan gewoon niet.
Watttt dan doe je echt iets niet goed want ik heb het laatst nog flink getest en er kwam nagenoeg perfect geluid uit! Af en toe een hele lichte korte storing maar that's it. Ik vind het echt een toffe functie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Heb nu een dagje mijn N97 mini en tot nu toe meer dan tevreden!

Alles loopt soepel en Symbian heb je vrij snel onder de knie (had hiervoor 5 jaar met Windows Mobile rondgelopen). Toetsenbord werkt ook heerlijk vergeleken met mijn vorige telefoon (HTC P4350)

Wel loopt ik nog te kloten met Ovi Maps. De GPS fix heeft hij snel binnen, maar een route plannen vind ik nogal apart. Wat ik begrijp is dat je dus eerste a-la-Google Earth een lokatie moet opzoeken door over je map te scrollen om daarna deze te selecteren als eindpunt. Dit moet toch ook sneller kunnen niet? Zoals men gewend is van TomTom?

In de loop van de week gaan we hem eens verder onder handen nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Xolon schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:23:
Heb nu een dagje mijn N97 mini en tot nu toe meer dan tevreden!

Alles loopt soepel en Symbian heb je vrij snel onder de knie (had hiervoor 5 jaar met Windows Mobile rondgelopen). Toetsenbord werkt ook heerlijk vergeleken met mijn vorige telefoon (HTC P4350)

Wel loopt ik nog te kloten met Ovi Maps. De GPS fix heeft hij snel binnen, maar een route plannen vind ik nogal apart. Wat ik begrijp is dat je dus eerste a-la-Google Earth een lokatie moet opzoeken door over je map te scrollen om daarna deze te selecteren als eindpunt. Dit moet toch ook sneller kunnen niet? Zoals men gewend is van TomTom?

In de loop van de week gaan we hem eens verder onder handen nemen..
Dat kan ook gewoon hoor, je hoeft niet perse de locatie op de kaart op te zoeken. Je krijgt een textveldje te zien (van één regel) en hierin kun je straatnaam, nummer, en plaats invullen en dan gaat hij even zoeken en hoppa, je kunt er heen navigeren.

Ik kan nu niet de stappen precies voor je uittypen, omdat mijn touchscreen niet meer werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

The_Fes schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:42:
Grr.. mijn N97 valt net op de grond, nu reageert het touch screen nergens meer op.. Iemand nog tips om het touchscreen weer aan de praat te krijgen zonder een bezoekje aan een NCP?
Calibreren?

Overigens is mijn toestel nog niet terug. Nu twee weken geleden naar NSP gebracht. Hoop dat ik mijn N97 eind deze week weer op kan halen.

[ Voor 18% gewijzigd door lavagiant op 22-02-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
The_Fes schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:45:
Dat kan ook gewoon hoor, je hoeft niet perse de locatie op de kaart op te zoeken. Je krijgt een textveldje te zien (van één regel) en hierin kun je straatnaam, nummer, en plaats invullen en dan gaat hij even zoeken en hoppa, je kunt er heen navigeren.

Ik kan nu niet de stappen precies voor je uittypen, omdat mijn touchscreen niet meer werkt..
Np, na jouw snelle uitleg is het me ook gelukt ;) Tot dusver typte ik altijd alleen de straatnaam + huisnummer in, blijkbaar is dat iets teveel zoekwerk. Met de toevoeging van de plaatsnaam werkt het inderdaad prima en snel. Nu maar eens kijken hoe het vergaat in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat 'ie in zijn calibreerscherm komen zonder touchscreen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Neem aan dat jij de fm transmitter bedoeld? Die moet je inderdaad vlakbij de radio houden (antenne), want anders stoort die ontzettend.

Als je de fm ontvanger bedoeld: daar heb ik zelf absoluut geen problemen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:40:
[...]

Hoe gaat 'ie in zijn calibreerscherm komen zonder touchscreen? >:)
met de navigatie knop op zijn toestenbordje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Niet gelijk je foon de schuld geven.

Ligt aan je auto, je hebt een 12 volt versterkte antenne (die heb je bij heleboel auto's) dan werkt het gewoon waardeloos. Anders had je niet zo'n mooi klein antennetje op je dak :*) Heb je ouderwetse antenne dan werkt het prima en ook nog redelijk knap geluid.
Probeer maar eens met een draadjes antenne op je radio, en fm zender heeft berijk van wel meter of 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 15:37
Xolon schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:46:
[...]

Np, na jouw snelle uitleg is het me ook gelukt ;) Tot dusver typte ik altijd alleen de straatnaam + huisnummer in, blijkbaar is dat iets teveel zoekwerk. Met de toevoeging van de plaatsnaam werkt het inderdaad prima en snel. Nu maar eens kijken hoe het vergaat in de auto.
Of je zoekt op de website maps.ovi.com (adres, plaats) en voegt deze aan je favorieten toe als je natuurlijk van tevoren weet waar je heen gaat. En daarna op telefoon laten syncen dan kan je heel makkelijk gewoon je favorieten kiezen en daar route voor laten plannen.

Ooh eindelijk nu ook firmware v21 kunnen installen :D
Ziet er iig goed uit heb nu genoeg ruimte over :)
Productcode : 0585162
Maar om nog meer ruimte vrij te maken werkt die RAMblow toch eigenlijk wel :)

[ Voor 4% gewijzigd door mklcln op 22-02-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dpz schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:27:
[...]

Of je zoekt op de website maps.ovi.com (adres, plaats) en voegt deze aan je favorieten toe als je natuurlijk van tevoren weet waar je heen gaat. En daarna op telefoon laten syncen dan kan je heel makkelijk gewoon je favorieten kiezen en daar route voor laten plannen.

Ja hoor Ramblow werkt prima maar is niet gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 12:57
m'n tel springt, als ik thuis ben, steeds op wlan... Zet ik het uit via "verbinding verbreken"dan gaat hij na een paar seconden weer lekker automatisch aan, wat ik dus niet wil. Keertje softe reset gedaan wou niet helpen. Iemand tips? Heb versie 2.1 erop staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

hetnet schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:01:
[...]

met de navigatie knop op zijn toestenbordje :o
Ja precies; er is meer in het leven dan zo'n irritant touch screen. Ik gebruik de hard buttons erg veel.
kaydecop schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:18:
m'n tel springt, als ik thuis ben, steeds op wlan... Zet ik het uit via "verbinding verbreken"dan gaat hij na een paar seconden weer lekker automatisch aan, wat ik dus niet wil. Keertje softe reset gedaan wou niet helpen. Iemand tips? Heb versie 2.1 erop staan...
Dan heb je zeer waarschijnlijk een programma draaien die een verbinding open zet. Als je buitenshuis bent, staat waarschijnlijk de verbinding via je provider open en thuis via wlan. Kijk even na welke programma's je hebt draaien (kan ook bijv. mail for Exchange zijn) en zet 'altijd-aan' o.i.d. uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charles1983
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 16:00
dpz schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:27:
[...]

hoe kan jij nou v21 al hebben, terwijl ik nog steeds v20 heb met dezelfde productcode?
de update staat er nu wel bij! sorry! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door charles1983 op 22-02-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 15:37
Heb je niet toevallig bij (instellingen -> connectiviteit -> Bestemmingen -> Internet) je Wlan staat op prioriteit 1? En heb je altijd je wlan scan aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Laatst online: 17-09 21:43
Is er misschien een nieuwe lijst met de productcodes die geupdate moeten worden???

De ouwe heb ik al doorgespit maar de mijne staat er niet bij....

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

lavagiant schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:23:
Dan heb je zeer waarschijnlijk een programma draaien die een verbinding open zet. Als je buitenshuis bent, staat waarschijnlijk de verbinding via je provider open en thuis via wlan. Kijk even na welke programma's je hebt draaien (kan ook bijv. mail for Exchange zijn) en zet 'altijd-aan' o.i.d. uit.
dpz schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:07:
Heb je niet toevallig bij (instellingen -> connectiviteit -> Bestemmingen -> Internet) je Wlan staat op prioriteit 1? En heb je altijd je wlan scan aanstaan?
Hoogst waarschijnlijk is het een app die inderdaad je verbinding gebruikt. Ik heb, toen ik het probleem had, geen instelling gewijzigd, maar het probleem uiteindelijk opgelost met een hard reset en een software update.

Mocht je dit niet willen, dan zou ik eens handy taskman proberen en gewoon de optie: "alles afsluiten" proberen.
Ladykiller007 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:43:
Is er misschien een nieuwe lijst met de productcodes die geupdate moeten worden???

Thnx
Ik begrijp hieruit dat je een software update wilt? Ik zou gewoon langs gaan bij een nsp dan heb je weinig te maken met de product code.

[ Voor 50% gewijzigd door Zygivt op 23-02-2010 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Ladykiller007 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:43:

Dit zijn de productcodes voor de N97 RM-505 die kunnen updaten naar versie 21.0.45 per 23-02-2010. Er zitten enkele codes dubbel tussen, maar op deze manier staat het op de Nokia servers:
0586706: N97 RM-505 Country Variant Norway NO Black - MR
0586707: N97 RM-505 Country Variant Norway NO White - MR
0587241: N97 RM-505 NetCom NO NO Black - MR
0588067: N97 RM-505 Tele2 NO NO Black - MR
0587692: N97 RM-505 Telenor Mobil NO NO Black v2 - MR
0593355: N97 RM-505 Telenor Mobil NO NO White v2 - MR
0585897: RM-505 3 DK DK Black GV
0585892: RM-505 3 DK DK White GV
0585893: RM-505 3 SE SE Black GV
0585896: RM-505 3 SE SE White GV
0587691: RM-505 Carphone Warehouse UK GB Black V1
0588507: RM-505 Country Variant Denmark DK Black v2 - MR
0587730: RM-505 Country Variant Denmark DK White v2 - MR
0593414: RM-505 Country Variant Finland FI BLACK_V1 - MR
0593617: RM-505 Country Variant Finland FI WHITE_V1 - MR
0585951: RM-505 Country Variant France FR Black CV V1 - MR
0585951: RM-505 Country Variant France FR Black CV V1
0588183: RM-505 Country Variant France FR White CV V1 - MR
0588183: RM-505 Country Variant France FR White CV V1
0586701: RM-505 Country Variant Germany DE Black - V2 - MR
0586702: RM-505 Country Variant Germany DE White - V2 - MR
0586199: RM-505 Country Variant Malaysia MY Black V2 - MR
0586297: RM-505 Country Variant Malaysia MY White V2 - MR
0587239: RM-505 Country Variant Portugal PT V2 - Black - MR
0587839: RM-505 Country Variant Portugal PT V2 - White - MR
0588301: RM-505 Country Variant Sweden SE Black v2 - MR
0587240: RM-505 Country Variant United Kingdom GB CU white
0591861: RM-505 Country Variant United Kingdom GB CWM BLACK - MR
0591721: RM-505 Country Variant United Kingdom GB CwM White - MR
0585162: RM-505 Country Variant United Kingdom GB v3 Black
0588048: RM-505 Telenor SE SE Black V3
0588063: RM-505 TeliaSonera SE SE Black - MR
0586121: RM-505 Vodafone Hungary HU Black V1 Light Variant
0576124: RM-505_APAC_AUSTRALIA Black
0576124: RM-505_APAC_AUSTRALIA Black
0591376: RM-505_APAC_AUSTRALIA Black
0591376: RM-505_APAC_AUSTRALIA Black
0576208: RM-505_APAC_AUSTRALIA White
0576208: RM-505_APAC_AUSTRALIA White
0591377: RM-505_APAC_AUSTRALIA White
0591377: RM-505_APAC_AUSTRALIA White
0576129: RM-505_APAC_Bangladesh Black
0576129: RM-505_APAC_Bangladesh Black
0576211: RM-505_APAC_Bangladesh White
0576211: RM-505_APAC_Bangladesh White
0576120: RM-505_APAC_CAMBODIA Black
0576120: RM-505_APAC_CAMBODIA Black
0576132: RM-505_APAC_CAMBODIA White
0576132: RM-505_APAC_CAMBODIA White
0576128: RM-505_APAC_EMERGING ASIA Black
0576128: RM-505_APAC_EMERGING ASIA Black
0576210: RM-505_APAC_EMERGING ASIA White
0576210: RM-505_APAC_EMERGING ASIA White
0575297: RM-505_APAC_HONG KONG black
0575297: RM-505_APAC_HONG KONG black
0575841: RM-505_APAC_HONG KONG white
0575841: RM-505_APAC_HONG KONG white
0575724: RM-505_APAC_INDIA Black
0575724: RM-505_APAC_INDIA Black
0576213: RM-505_APAC_INDIA White
0576213: RM-505_APAC_INDIA White
0576121: RM-505_APAC_INDONESIA Black
0576121: RM-505_APAC_INDONESIA Black
0576133: RM-505_APAC_INDONESIA White
0576133: RM-505_APAC_INDONESIA White
0576119: RM-505_APAC_MALAYSIA Black
0576119: RM-505_APAC_MALAYSIA Black
0576131: RM-505_APAC_MALAYSIA White
0576131: RM-505_APAC_MALAYSIA White
0576126: RM-505_APAC_NEW ZEALAND Black
0576126: RM-505_APAC_NEW ZEALAND Black
0576209: RM-505_APAC_NEW ZEALAND White
0576209: RM-505_APAC_NEW ZEALAND White
0576123: RM-505_APAC_PHILIPPINES Black
0576123: RM-505_APAC_PHILIPPINES Black
0576207: RM-505_APAC_PHILIPPINES White
0576207: RM-505_APAC_PHILIPPINES White
0575722: RM-505_APAC_SINGAPORE Black
0575722: RM-505_APAC_SINGAPORE Black
0576130: RM-505_APAC_SINGAPORE White
0576130: RM-505_APAC_SINGAPORE White
0575266: RM-505_APAC_TAIWAN black
0575266: RM-505_APAC_TAIWAN black
0575829: RM-505_APAC_TAIWAN white
0575829: RM-505_APAC_TAIWAN white
0575728: RM-505_APAC_THAILAND Black
0575728: RM-505_APAC_THAILAND Black
0576135: RM-505_APAC_THAILAND White
0576135: RM-505_APAC_THAILAND White
0576122: RM-505_APAC_VIETNAM Black
0576122: RM-505_APAC_VIETNAM Black
0576212: RM-505_APAC_VIETNAM White
0576212: RM-505_APAC_VIETNAM White
0592606: RM-505_CHINA3G_China PRC 3G black
0592606: RM-505_CHINA3G_China PRC 3G black
0592448: RM-505_CHINA3G_China PRC 3G silver
0592448: RM-505_CHINA3G_China PRC 3G silver
0589790: RM-505_CHINA3G_CHINA PRC 3G White
0589790: RM-505_CHINA3G_CHINA PRC 3G White
0576356: RM-505_EMEA_ALPS_QW Black
0576356: RM-505_EMEA_ALPS_QW Black
0576435: RM-505_EMEA_ALPS_QW White
0576435: RM-505_EMEA_ALPS_QW White
0576364: RM-505_EMEA_BALKANS_QW Black
0576462: RM-505_EMEA_BALKANS_QW White
0576411: RM-505_EMEA_Baltian_QW Black
0576411: RM-505_EMEA_Baltian_QW Black
0576488: RM-505_EMEA_Baltian_QW White
0576488: RM-505_EMEA_Baltian_QW White
0585556: RM-505_EMEA_Belarus_QW Black
0585556: RM-505_EMEA_Belarus_QW Black
0585574: RM-505_EMEA_Belarus_QW White
0585574: RM-505_EMEA_Belarus_QW White
0576351: RM-505_EMEA_Benelux_FR_QW Black
0576351: RM-505_EMEA_Benelux_FR_QW Black
0576420: RM-505_EMEA_Benelux_FR_QW White
0576420: RM-505_EMEA_Benelux_FR_QW White
0579050: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW Black
0579050: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW Black
0579054: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW White
0579054: RM-505_EMEA_Benelux_NL_QW White
0579051: RM-505_EMEA_BULGARIA_QW Black
0579055: RM-505_EMEA_BULGARIA_QW White
0576410: RM-505_EMEA_CIS_QW Black
0576410: RM-505_EMEA_CIS_QW Black
0576487: RM-505_EMEA_CIS_QW White
0576487: RM-505_EMEA_CIS_QW White
0581899: RM-505_EMEA_CIS_QW_2 Black
0581899: RM-505_EMEA_CIS_QW_2 Black
0581901: RM-505_EMEA_CIS_QW_2 White
0581901: RM-505_EMEA_CIS_QW_2 White
0576366: RM-505_EMEA_CZECH_QW Black
0576366: RM-505_EMEA_CZECH_QW Black
0576468: RM-505_EMEA_CZECH_QW White
0576468: RM-505_EMEA_CZECH_QW White
0576412: RM-505_EMEA_Estonian_QW Black
0576412: RM-505_EMEA_Estonian_QW Black
0576489: RM-505_EMEA_Estonian_QW White
0576489: RM-505_EMEA_Estonian_QW White
0570817: RM-505_EMEA_EURO_QW1 Black
0570817: RM-505_EMEA_EURO_QW1 Black
0576350: RM-505_EMEA_EURO_QW1 White
0576350: RM-505_EMEA_EURO_QW1 White
0590465: RM-505_EMEA_FINLAND_QW1 Black
0590465: RM-505_EMEA_FINLAND_QW1 Black
0590466: RM-505_EMEA_FINLAND_QW1 Black
0590466: RM-505_EMEA_FINLAND_QW1 Black
0574380: RM-505_EMEA_FRANCE_QW Black
0574380: RM-505_EMEA_FRANCE_QW Black
0592009: RM-505_EMEA_FRANCE_QW Black
0592009: RM-505_EMEA_FRANCE_QW Black
0576423: RM-505_EMEA_FRANCE_QW White
0576423: RM-505_EMEA_FRANCE_QW White
0592010: RM-505_EMEA_FRANCE_QW White
0592010: RM-505_EMEA_FRANCE_QW White
0576355: RM-505_EMEA_GERMAN_QW Black
0576355: RM-505_EMEA_GERMAN_QW Black
0576430: RM-505_EMEA_GERMAN_QW White
0576430: RM-505_EMEA_GERMAN_QW White
0576375: RM-505_EMEA_GREECE_QW Black
0576474: RM-505_EMEA_GREECE_QW White
0576377: RM-505_EMEA_HUNGARY_QW Black
0576377: RM-505_EMEA_HUNGARY_QW Black
0576480: RM-505_EMEA_HUNGARY_QW White
0576480: RM-505_EMEA_HUNGARY_QW White
0576413: RM-505_EMEA_ISRAEL_QW Black
0576490: RM-505_EMEA_ISRAEL_QW White
0576358: RM-505_EMEA_ITALY_QW Black
0576358: RM-505_EMEA_ITALY_QW Black
0591374: RM-505_EMEA_ITALY_QW Black
0591374: RM-505_EMEA_ITALY_QW Black
0576459: RM-505_EMEA_ITALY_QW White
0576459: RM-505_EMEA_ITALY_QW White
0591375: RM-505_EMEA_ITALY_QW White
0591375: RM-505_EMEA_ITALY_QW White
0579053: RM-505_EMEA_MALTA_QW Black
0579053: RM-505_EMEA_MALTA_QW Black
0579056: RM-505_EMEA_MALTA_QW White
0579056: RM-505_EMEA_MALTA_QW White
0576406: RM-505_EMEA_MOLDOVA_QW Black
0576406: RM-505_EMEA_MOLDOVA_QW Black
0576486: RM-505_EMEA_MOLDOVA_QW White
0576486: RM-505_EMEA_MOLDOVA_QW White
0576368: RM-505_EMEA_POLAND_QW Black
0576368: RM-505_EMEA_POLAND_QW Black
0576472: RM-505_EMEA_POLAND_QW White
0576472: RM-505_EMEA_POLAND_QW White
0576363: RM-505_EMEA_PORTUGAL_QW Black
0576461: RM-505_EMEA_PORTUGAL_QW White
0576402: RM-505_EMEA_ROMANIA_QW Black
0576481: RM-505_EMEA_ROMANIA_QW White
0576403: RM-505_EMEA_RUSSIA_QW Black
0576403: RM-505_EMEA_RUSSIA_QW Black
0591865: RM-505_EMEA_RUSSIA_QW Black
0591865: RM-505_EMEA_RUSSIA_QW Black
0576484: RM-505_EMEA_RUSSIA_QW White
0576484: RM-505_EMEA_RUSSIA_QW White
0591866: RM-505_EMEA_RUSSIA_QW White
0591866: RM-505_EMEA_RUSSIA_QW White
0576352: RM-505_EMEA_SCAND_QW1 Black
0576352: RM-505_EMEA_SCAND_QW1 Black
0576425: RM-505_EMEA_SCAND_QW1 White
0576425: RM-505_EMEA_SCAND_QW1 White
0576353: RM-505_EMEA_SCAND_QW2 Black
0576353: RM-505_EMEA_SCAND_QW2 Black
0576428: RM-505_EMEA_SCAND_QW2 White
0576428: RM-505_EMEA_SCAND_QW2 White
0576365: RM-505_EMEA_SERBIA_QW Black
0576467: RM-505_EMEA_SERBIA_QW White
0576367: RM-505_EMEA_SLOVAKIA_QW Black
0576367: RM-505_EMEA_SLOVAKIA_QW Black
0576470: RM-505_EMEA_SLOVAKIA_QW White
0576470: RM-505_EMEA_SLOVAKIA_QW White
0576360: RM-505_EMEA_SPAIN_QW Black
0576460: RM-505_EMEA_SPAIN_QW White
0580747: RM-505_EMEA_Swiss_QW Black
0580747: RM-505_EMEA_Swiss_QW Black
0580748: RM-505_EMEA_Swiss_QW White
0580748: RM-505_EMEA_Swiss_QW White
0587797: RM-505_EMEA_Syria white
0587797: RM-505_EMEA_Syria white
0576357: RM-505_EMEA_TURKEY_QW Black
0576357: RM-505_EMEA_TURKEY_QW Black
0576458: RM-505_EMEA_TURKEY_QW White
0576405: RM-505_EMEA_UKRAINE_QW Black
0576405: RM-505_EMEA_UKRAINE_QW Black
0576485: RM-505_EMEA_UKRAINE_QW White
0576485: RM-505_EMEA_UKRAINE_QW White
0576554: RM-505_MENA_ALGERIA black
0576554: RM-505_MENA_ALGERIA black
0576573: RM-505_MENA_ALGERIA white
0576573: RM-505_MENA_ALGERIA white
0575743: RM-505_MENA_ARABIC 1 black
0575743: RM-505_MENA_ARABIC 1 black
0576558: RM-505_MENA_ARABIC 1 white
0576558: RM-505_MENA_ARABIC 1 white
0576503: RM-505_MENA_ARABIC 2 black
0576503: RM-505_MENA_ARABIC 2 black
0576569: RM-505_MENA_ARABIC 2 white
0576569: RM-505_MENA_ARABIC 2 white
0576504: RM-505_MENA_EMBARGO NON GPS black
0576504: RM-505_MENA_EMBARGO NON GPS black
0576570: RM-505_MENA_EMBARGO NON GPS white
0576570: RM-505_MENA_EMBARGO NON GPS white
0576556: RM-505_MENA_FARSI black
0576556: RM-505_MENA_FARSI black
0576575: RM-505_MENA_FARSI white
0576575: RM-505_MENA_FARSI white
0576500: RM-505_MENA_KSA black
0576500: RM-505_MENA_KSA black
0576567: RM-505_MENA_KSA white
0576567: RM-505_MENA_KSA white
0580177: RM-505_MENA_LEVANT COMMON ENGLISH BLACK
0580177: RM-505_MENA_LEVANT COMMON ENGLISH BLACK
0580187: RM-505_MENA_LEVANT COMMON ENGLISH WHITE
0580187: RM-505_MENA_LEVANT COMMON ENGLISH WHITE
0576555: RM-505_MENA_MEA B black
0576555: RM-505_MENA_MEA B black
0576574: RM-505_MENA_MEA B white
0576574: RM-505_MENA_MEA B white
0576553: RM-505_MENA_NORTH AFRICA black
0576553: RM-505_MENA_NORTH AFRICA black
0576572: RM-505_MENA_NORTH AFRICA white
0576572: RM-505_MENA_NORTH AFRICA white
0576562: RM-505_MENA_SSA FRENCH Black
0576562: RM-505_MENA_SSA FRENCH Black
0576578: RM-505_MENA_SSA FRENCH White
0576578: RM-505_MENA_SSA FRENCH White
0590470: RM-505_MENA_SSA Mozambique Black
0590470: RM-505_MENA_SSA Mozambique Black
0590471: RM-505_MENA_SSA Mozambique White
0590471: RM-505_MENA_SSA Mozambique White
0576560: RM-505_MENA_SSA Multi Black
0576560: RM-505_MENA_SSA Multi Black
0576566: RM-505_MENA_SSA Multi White
0576566: RM-505_MENA_SSA Multi White
0590468: RM-505_MENA_SSA Nigeria Black
0590468: RM-505_MENA_SSA Nigeria Black
0590469: RM-505_MENA_SSA Nigeria White
0590469: RM-505_MENA_SSA Nigeria White
0576561: RM-505_MENA_SSA PT Black
0576561: RM-505_MENA_SSA PT Black
0576577: RM-505_MENA_SSA PT White
0576577: RM-505_MENA_SSA PT White
0576559: RM-505_MENA_SSA1 Black
0576559: RM-505_MENA_SSA1 Black
0576565: RM-505_MENA_SSA1 White
0576565: RM-505_MENA_SSA1 White
0576563: RM-505_MENA_SSA10 Black
0576563: RM-505_MENA_SSA10 Black
0576579: RM-505_MENA_SSA10 White
0576579: RM-505_MENA_SSA10 White
0576564: RM-505_MENA_SSA11 Black
0576564: RM-505_MENA_SSA11 Black
0576580: RM-505_MENA_SSA11 White
0576580: RM-505_MENA_SSA11 White
0587796: RM-505_MENA_Syria Black
0587796: RM-505_MENA_Syria Black
0575744: RM-505_MENA_UAE black
0575744: RM-505_MENA_UAE black
0576576: RM-505_MENA_UAE white
0576576: RM-505_MENA_UAE white
0580749: RM-505_MENA_Venezuela black
0580749: RM-505_MENA_Venezuela black
0580750: RM-505_MENA_Venezuela white
0580750: RM-505_MENA_Venezuela white

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 19:51

Neus

www.zenaconsult.com

m'n tel springt, als ik thuis ben, steeds op wlan...
Kan de hele WLAN gewoon niet uit gezet worden ?

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
lavagiant schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:23:
[...]

Ja precies; er is meer in het leven dan zo'n irritant touch screen. Ik gebruik de hard buttons erg veel.
Hij ligt bij het NCP. Ik had hem alleen al eerder daar heen gebracht, omdat het touch screen toen slecht reageerde. Volgens de man van het NCP mag hij niet 2x in 90 dagen hetzelfde probleem bji een telefoon intern oplossen, en moet hij dus opgestuurd worden.

Verder heb ik nogmaals gevraagd naar de B-cover voor navigatie. Volgens deze beste man had dat niets met de GPS ontvangst te maken. Is er iemand die toevallig bij een NCP werkt ofzo die mij inzage kan geven in het service bulletin waarin beschreven wordt dat vervangen van de B-cover mogelijk een oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

The_Fes schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:10:
[...]

Hij ligt bij het NCP. Ik had hem alleen al eerder daar heen gebracht, omdat het touch screen toen slecht reageerde. Volgens de man van het NCP mag hij niet 2x in 90 dagen hetzelfde probleem bji een telefoon intern oplossen, en moet hij dus opgestuurd worden.

Verder heb ik nogmaals gevraagd naar de B-cover voor navigatie. Volgens deze beste man had dat niets met de GPS ontvangst te maken. Is er iemand die toevallig bij een NCP werkt ofzo die mij inzage kan geven in het service bulletin waarin beschreven wordt dat vervangen van de B-cover mogelijk een oplossing is.
Geachte klant,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

Ik raad u aan om met uw toestel naar een nokia care point in de buurt te gaan .
Dit is een erkend herstelpunt van nokia.

Aan de hand van uw postcode heb ik de voor u dichtsbijzijnde care points voor u
opgezocht en ik stuur u hierna de lijst door met adressen ervan:

bla bla bla

-----Original Message-----

Beste medewerker,

Ik heb in juli een N97 aangeschaft en heb sinds die tijd last van slechte gps fix. Ik las op internet dat dit probleem verholpen kan worden door het laten vervangen van de b-cover, maar ik vraag me af waar in de omgeving ik dit kan laten doen. Bij de Blom en Bosselaar (de locale dealer) ben ik me telefoon 3 weken kwijt. Hier zit ik uiteraard niet op de wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Ik had al aangegeven dat ik op internet fora had gezien dat de B-cover mede veroorzaker van de gps problemen zou zijn, maar hij zei verwees het naar het land der fabelen en zei "Daarom lees ik geen internet fora". Vandaar dat ik iets officieels van Nokia zoek, om hem mee om zijn oren te slaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hetnet schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:16:
[...]

Niet gelijk je foon de schuld geven.

Ligt aan je auto, je hebt een 12 volt versterkte antenne (die heb je bij heleboel auto's) dan werkt het gewoon waardeloos. Anders had je niet zo'n mooi klein antennetje op je dak :*) Heb je ouderwetse antenne dan werkt het prima en ook nog redelijk knap geluid.
Probeer maar eens met een draadjes antenne op je radio, en fm zender heeft berijk van wel meter of 40.
Dat zal 't zijn idd. Heb zo'n kort sprietje op het dak zitten. Nou ja, jammer. Ik dacht; probeer het ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

The_Fes schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:32:
[...]

Ik had al aangegeven dat ik op internet fora had gezien dat de B-cover mede veroorzaker van de gps problemen zou zijn, maar hij zei verwees het naar het land der fabelen en zei "Daarom lees ik geen internet fora". Vandaar dat ik iets officieels van Nokia zoek, om hem mee om zijn oren te slaan ;)
daar is geen document voor zover ik weet,
maar deze mail komt van een persoon die dichter bij nokia staat dan de medewerker van de nsp, dus meer dan dit ga je denk ik niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuurwatervis
zuurwatervis schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:43:
[...]

Heb zojuist even in de auto geprobeerd: Maar het probleem is er weldegelijk: Telefoon op keylock, auto op contact, carkit start op en connect met n97, via menu gesprek starten -> keylock eraf!
Bij gebeld worden treedt het zelfde probleem op.

btw: N97 mini in combinatie met parrot MKI9100

Had al wel gevonden dat je bij carkit een ander profiel en automatisch opnemen kunt kiezen (in telefoon), maar over de keylock kan ik niks vinden.
Anybody a sollution :> ? Is namelijk heel vervelend als tijdens een gesprek door mijn broekzak het touchscreen bedient wordt. Treedt dit probleem alleen op bij de N97 Mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

zuurwatervis schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 10:51:
[...]

Anybody a sollution :> ? Is namelijk heel vervelend als tijdens een gesprek door mijn broekzak het touchscreen bedient wordt. Treedt dit probleem alleen op bij de N97 Mini?
blijkbaar, want ik heb er met mijn n97 serieus geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk is de nos applicatie voor de n97 sym 60v5 te downloaden via de mobiele site van de nos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
vraagje...

Als mijn vriendin mij belt (welke in mijn contacten staat + foto), krijg ik alleen haar 06-nummer te zien en niet haar foto + naam. Hoe kan ik zorgen dat ik wel haar foto + naam zie ipv het 06-nummer? Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Xolon schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:14:
vraagje...

Als mijn vriendin mij belt (welke in mijn contacten staat + foto), krijg ik alleen haar 06-nummer te zien en niet haar foto + naam. Hoe kan ik zorgen dat ik wel haar foto + naam zie ipv het 06-nummer? Zie ik iets over het hoofd?
als je nu naar contacten gaat en haar naam slecteerd zie je haar foto dan in beeld verschijnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:49
Zygivt schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:19:
[...]

als je nu naar contacten gaat en haar naam slecteerd zie je haar foto dan in beeld verschijnen ?
Net maar even de productcode van me N97 veranderd van de Nl White versie naar EURO White, 3 minuten werk, daarna update gedraaid en nu ook V21, voor zekerheid wel maar helemaal met clean telefoon begonnen, eerst format van massageheugen gedaan, toen vulcan death grip, toen update, daarna nog eens vulcan death grip. Moet zeggen V21 werkt erg lekker. Nu GPS en lens probleem opgelost zijn en de software ook een stuk stabieler is geworden begint de N97 toch langzaam z'n geld waar te maken. Voorlopig (na 8 maanden) nog geen nieuwe telefoon voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
The_Fes schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:10:
[...]
De service bulletin over het GPS ontvangst gaat alleen over het camera isolatie kussentje. Je kan altijd nog terug gaan met de klacht dat je krassen op je lens kapje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Xolon schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:14:
vraagje...

Nummer staat dubbel in je contacten of nummer komt zonder landcode binnen en staat wel met landcode in je contacten.

Als je het nr als '06x' erin hebt staan, maak er dan '+316x', of andersom. Ik ervaar regelmatig dat T-mobile soms wel en soms geen landcode mee stuurt; erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

lavagiant schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:05:
[...]

Nummer staat dubbel in je contacten of nummer komt zonder landcode binnen en staat wel met landcode in je contacten.

Als je het nr als '06x' erin hebt staan, maak er dan '+316x', of andersom. Ik ervaar regelmatig dat T-mobile soms wel en soms geen landcode mee stuurt; erg raar.
volgens mij herkend de telefoon een nummer altijd als de "+31" ervoor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
Hmm... raar..

Ik heb haar 1x als contact in mijn contactenlijst staan en ook het telefoonnummer staat er maar 1x in. Als ze belt zie ik een +316xxxx nummer, precies zoals ik hem heb opgeslagen onder haar naam. Ze heeft trouwens ook een Tmoilbe nummer netals ik..

Snap er echt niks van :?

Edit:
Net een ander nummer geprobeerd en die werkt zoals je mag verwachten.

[ Voor 21% gewijzigd door Xolon op 23-02-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Xolon schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:20:
Hmm... raar..

Ik heb haar 1x als contact in mijn contactenlijst staan en ook het telefoonnummer staat er maar 1x in. Als ze belt zie ik een +316xxxx nummer, precies zoals ik hem heb opgeslagen onder haar naam. Ze heeft trouwens ook een Tmoilbe nummer netals ik..

Snap er echt niks van :?

Edit:
Net een ander nummer geprobeerd en die werkt zoals je mag verwachten.
Heb je de contactpersoon al verwijderd? Probeer dat maar eens. Daarna vanuit je logboek het nummer opnieuw opslaan; als het dan nog niet werkt dan heb je nog ergens het nummer bij een contact staan. Mocht je er niet uitkomen: de N97 heeft een optie om je contacten op je mass memory op te slaan. Je kunt ze daarna verwijderen en kijken of het dan wel werkt. Daarna kun je ze weer terugzetten en kijken waar het door komt.

Edit: dit al gezien?
nieuws: Nokia maakt excuses voor N97-problemen

[ Voor 8% gewijzigd door lavagiant op 23-02-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
Net even gekeken, maar een aparte manier van het zeggen van ´sorry folks, next phone will be better´. Daar hebben al die N97 gebruikers vrij weinig aan. Trouwens die Firmware updates, zijn die alleen voor het grote broertje N97?, of ook voor de mini? (Draai nog V10.xxx)

Net wat getest en het gaat van raar, naar bizar; De contactgegevens staan nergens anders opgeslagen dat het massageheugen van de telefoon. Na het verwijderen van mijn vriendin heb ik haar opnieuw toegevoegd, dit geeft echter hetzelfde probleem. Het bizarre aan de bug is zodra ik het nummer verkeerd invoer (dus met een nummer te weinig), laat de telefoon wel ineens de foto + naam zien! 8)7. Bij het correcte nummer (met en zonder de ´+31´ toevoeging) gaat het echter fout. Ik heb het idee dat ik haar maar moet gaan overtuigen om een nieuw nummer te nemen...

Mijn eerste probleem met de N97 mini..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 23:52
Xolon schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:20:
Net even gekeken, maar een aparte manier van het zeggen van ´sorry folks, next phone will be better´. Daar hebben al die N97 gebruikers vrij weinig aan. Trouwens die Firmware updates, zijn die alleen voor het grote broertje N97?, of ook voor de mini? (Draai nog V10.xxx)
Ik heb al 2 updates voor de mini gehad, heb nu v11.0.0.045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal

ik volg dit topic met veel plezier
maar heb nu toch zelf een probleem , als ik de software wil updaten zegt de n97 : server niet berijkbaar ?
probeer ik het met ovi suite : server niet berijkbaar controleer internetverbinding ??
de rest kan hij allemaal wel updaten alleen de software versie niet
iemand die wat weet hoor ik het graag

patrick

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet

Net wat getest en het gaat van raar, naar bizar; De contactgegevens staan nergens anders opgeslagen dat het massageheugen van de telefoon. Na het verwijderen van mijn vriendin heb ik haar opnieuw toegevoegd, dit geeft echter hetzelfde probleem. Het bizarre aan de bug is zodra ik het nummer verkeerd invoer (dus met een nummer te weinig), laat de telefoon wel ineens de foto + naam zien! 8)7. Bij het correcte nummer (met en zonder de ´+31´ toevoeging) gaat het echter fout. Ik heb het idee dat ik haar maar moet gaan overtuigen om een nieuw nummer te nemen...

Mijn eerste probleem met de N97 mini..
of een nieuwe din _O- ff foon op je simm contacten lijst zetten ? lukt het dan nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:38:
hallo allemaal

maar heb nu toch zelf een probleem , als ik de software wil updaten zegt de n97 : server niet berijkbaar ?
probeer ik het met ovi suite : server niet berijkbaar controleer internetverbinding ??

patrick
Ik wil de mijne ook gaan updaten, maar krijg ook de melding dat nokia update momenteel niet beschikbaar is.
Later nog even proberen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:38:
hallo allemaal

patrick
heb je ovi suite wel toegang i.v.m. je fire wall ? heb je wel een nokia acount ?
zomaar ff gedachte gang wat fout zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

...

...
Lees nu eens goed s.v.p. Het nummer staat er gewoon dubbel in! Verwijder het nummer waarbij je een cijfer weghaalde en je probleem is opgelost.

[ Voor 15% gewijzigd door lavagiant op 23-02-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

lavagiant schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:57:
[...]

Lees nu eens goed s.v.p. Het nummer staat er gewoon dubbel in! Verwijder het nummer waarbij je een cijfer weghaalde en je probleem is opgelost.
Ik heb het ook wel eens gehad bij smsjes, dat ik de afzender niet als naam zie... een keer de telefoon uit en aanzetten verhelpt dat probleem. (het vreemde is wel dat de reeds ontvangen smsjes zo blijven, nieuwe smsjes komen wel netjes met naam binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
lavagiant schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 17:57:
Dat is dus het bizarre, ik kan nergens dubbele data vinden. Heb nu al mijn contactgegevens gewist (sim én massaopslag), hopelijk ben ik na het synchroniseren van het probleem af.

Edit: aan/uit zetten had helaas bij mij geen effect.

[ Voor 6% gewijzigd door Xolon op 23-02-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
132 pagina's.......Kan iemand een nieuw deeltje aanmaken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze doen wel of je gek ben hier, en of je niet met je tel. om kan gaan maar het ligt niet aan jou. Ik heb het zelfde probleem. Het was eerst bij 1 nummer daarna bij meerdere heb alle bovengenoemde opties al geprobeerd zonder succes.

Na de laatste update een hard reset gedaan toen was het probleem verholpen, behalve bij 1 nummer waar ik nu dus nog steeds geen naam van krijg te zien. Het probleem doet zich nu al zo lang voor dat ik dat nummer uit mijn hoofd ken, probleem opgelost toch? :(

Veel succes er mee, en als je een oplossing heb gevonden zou ik er ook graag van horen.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:21:
Ze doen wel of je gek ben hier, en of je niet met je tel. om kan gaan maar het ligt niet aan jou. Ik heb het zelfde probleem. Het was eerst bij 1 nummer daarna bij meerdere heb alle bovengenoemde opties al geprobeerd zonder succes.

Na de laatste update een hard reset gedaan toen was het probleem verholpen, behalve bij 1 nummer waar ik nu dus nog steeds geen naam van krijg te zien. Het probleem doet zich nu al zo lang voor dat ik dat nummer uit mijn hoofd ken, probleem opgelost toch? :(

Veel succes er mee, en als je een oplossing heb gevonden zou ik er ook graag van horen.

Gr.
we proberen mee te denken, en oplossingen aan te bieden, om uit te proberen.
maar om nu te stellen, dat we zeggen dat iemand gek is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:21:
Zo bedoelen we het niet. Maar het is toch echt vrijwel altijd zo dat het door dubbele nummers komt. Maar goed, met de N97 weet je het maar nooit. Mocht je een oplossing vinden, vergeet het dan s.v.p. niet hier te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Ik heb nog eens naar Symbian^3 zitten kijken, en wat ik eruit heb kunnen halen is dat het de open-source versie is met een paar verbeterpuntjes... De mogelijkheid bestaat dan dus sowieso om 'm naar de N97 te halen, ookal zal dit dan misschien door particulieren moeten gebeuren (mensen zoals ik bv ;)), maar als de hardware het aankan, zal het zeker gebeuren ;)

Nog een mooi stukje over Symbian^3:
http://www.htlounge.net/a...tasking-for-symbian3.html

[ Voor 16% gewijzigd door Xmasjos op 23-02-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
masterBunny schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:00:
[...]

De service bulletin over het GPS ontvangst gaat alleen over het camera isolatie kussentje. Je kan altijd nog terug gaan met de klacht dat je krassen op je lens kapje hebt.
Waarom wordt bij andere NCPś de B-cover wel vervangen, terwijl dit door Nokia niet als oorzaak vermeld wordt? Dat snap ik niet helemaal..

[ Voor 8% gewijzigd door TheFes op 23-02-2010 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Mijn lock knopje is afgeknapt! Wat nu?

Nokia Service Point? Terug sturen naar StudentMobiel? Heb ik nog garantie(Ja toch, ik heb hem nog geen jaar)?

[ Voor 59% gewijzigd door Kecin op 24-02-2010 00:41 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Kecin schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:41:
Mijn lock knopje is afgeknapt! Wat nu?

Nokia Service Point? Terug sturen naar StudentMobiel? Heb ik nog garantie(Ja toch, ik heb hem nog geen jaar)?
Is al een aantal keren voorgekomen in deze topics. Eventjes zoeken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Laatst online: 17-09 21:43
Kan er iemand het internet op met Vodafone?????

Het zal toch NIET WEER waar zijn :|

Edit....was maar fftjes volgens mij :|

[ Voor 48% gewijzigd door Ladykiller007 op 24-02-2010 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Ladykiller007 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 00:53:
Kan er iemand het internet op met Vodafone?????

Het zal toch NIET WEER waar zijn :|

Edit....was maar fftjes volgens mij :|
Het gebeurt wel vaker dat een netwerk er 's nachts een uurtje ofzo uitligt. Vaak om te updaten ofzo.

Verder moet ik je wijzen op de policy hier:
Geen abo-dingen in een N97-topic. Daar is het abo-forum voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

offtopic:
Ik zal de ts vragen of hij mij de layout kan sturen, dan zal ik deel 4 starten gezien ik nu regelmatig op het forum zit.
Pagina: 1 ... 33 ... 64 Laatste