Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
De camera met flits geeft nog steeds een witte waas aan de linkerkant. Ik heb de b-cover laten vervangen en de camera unit (of kussentje...). De gps werkt nu ook goed, maar een foto met flits is nog steeds niks. Meer mensen hier last van?

btw: je moet eens aan andere mensen proberen uit te leggen dat je het top toestel hebt van Nokia (circa 500 euro) en dat je pas na een half jaar een goed (eigenlijk nog niet eens) werkend toestel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:03:
[...]

Werkt prima op de browser van nokia, alleen moet er wel een uitzending met de spelen op tv zijn, gisteren werkte het eerst ook niet maar toen was er voetbal op. Na het voetbal was het prima te kijken.
Als ik de standaard browser gebruik dan heb ik nog steeds geen silverlight om de stream te bekijken..er staat dan ook install silverlight in beeld. Gewoon via www.nos.nl/os2010. Welke provider heb je overigens?

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
mrpink83 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 14:09:
De camera met flits geeft nog steeds een witte waas aan de linkerkant. Ik heb de b-cover laten vervangen en de camera unit (of kussentje...). De gps werkt nu ook goed, maar een foto met flits is nog steeds niks. Meer mensen hier last van?

btw: je moet eens aan andere mensen proberen uit te leggen dat je het top toestel hebt van Nokia (circa 500 euro) en dat je pas na een half jaar een goed (eigenlijk nog niet eens) werkend toestel hebt.
Ik heb dezelfde problemen. Als de lenscover vies is, zie je dat terug aan de fotos, als je bijvoorbeeld lichtjes op de foto hebt staan, krijg je allemaal strepen door het scherm..

Foto's waren stukken beter met mijn N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franco10 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:39:
[...]

Ik heb dezelfde problemen. Als de lenscover vies is, zie je dat terug aan de fotos, als je bijvoorbeeld lichtjes op de foto hebt staan, krijg je allemaal strepen door het scherm..

Foto's waren stukken beter met mijn N95
Ik ga inderdaad naar http://m.os2010.nos.nl/
Als ik dan op de NED1 klik gaat hij afspelen in realplayer, uitaard alleen als de ol.spelen erop zijn.
Ik zit bij vodafone en draai versie 21 als firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:00:
[...]

Als ik dan op de NED1 klik gaat hij afspelen in realplayer, uitaard alleen als de ol.spelen erop zijn.
Aha..daar zit het verschil..ik zat maar op de normale site van nos ipv de mobiele! Thnx, hoewel ik het nog wel steeds raar vind dat ik de normale niet eens kan bekijken mobiel:/

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 22:49
Razer schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:45:
[...]

Als je een nieuwe bericht binnen krijgt, is dit bij het nieuwe smsje dan ook nog? Ik heb dit precies anders om gehad, bij de terug gezette smsjes bleef het zo staan en bij de nieuwe smsjes die ik kreeg was het wel goed. Heb dit niet meer kunnen veranderen.
Stimmt. De oude blijven verkeerdom staan, maar de nieuwen komen wel goed binnen. Naja, maakt ook weinig uit.

Symbian^3 is aangekondigd. Ondanks dat multitouch een feature is die de N97 niet heeft, ben ik wel benieuwd of het wellicht ook te krijgen zal zijn voor de N97. In ieder geval het ondersteunen van meerdere homescreens vind ik wel interessant en was volgens mij nog iets wat op de rol stond voor de N97...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

AjaxArena schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:49:
[...]

Stimmt. De oude blijven verkeerdom staan, maar de nieuwen komen wel goed binnen. Naja, maakt ook weinig uit.

Symbian^3 is aangekondigd. Ondanks dat multitouch een feature is die de N97 niet heeft, ben ik wel benieuwd of het wellicht ook te krijgen zal zijn voor de N97. In ieder geval het ondersteunen van meerdere homescreens vind ik wel interessant en was volgens mij nog iets wat op de rol stond voor de N97...?
Persoonlijk vind ik het juist jammer dat 75 % van het filmpje om de meerdere homescreens draait. Één is voor mij in ieder geval meer dan voldoende.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
[/quote] Sja een gekraakte versie... Deze werk alleen als je hem signed of je telefoon gekraakt hebt (wat niet kan met huidge firmware). Dan kan je dus problemen verwachten en ik denk verder geen ondersteuning hier over een gekraakte app.
[/quote]

De huidige versie V2.1 is te kraken hoor. Ik heb het gedaan met alternatieve firmware waar rompatcher in zit.

Daara kan je gewoon open4all en installserver patches gebruiken.

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Vroeger' ;) deed ik bij mijn andere Symbian Nokia's nog wel eens het volgende. Af en toe sla je wel eens een nieuw contact op. Deze komen in de telefoon te staan. Maar ik wil mijn simkaart ook up-to-date houden. Ik gooide daarom mijn simkaart wel eens helemaal leeg en gooide daarna alle telefooncontacten (de volledige lijst dus) weer terug op de simkaart.

Hoe kan ik dit eenvoudig doen op de N97?
Bij mijn N95 kon ik altijd naar contacten>simcontacten>alle markeren>wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:29:
harder duwen? het laatste klikje is bij mij een stuk meer kracht geven dan het eerste gedeelte
Inderdaadt ! echt veel harder duwen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:37:
'Vroeger' ;) deed ik bij mijn andere Symbian Nokia's nog wel eens het volgende. Af en toe sla je wel eens een nieuw contact op. Deze komen in de telefoon te staan. Maar ik wil mijn simkaart ook up-to-date houden. Ik gooide daarom mijn simkaart wel eens helemaal leeg en gooide daarna alle telefooncontacten (de volledige lijst dus) weer terug op de simkaart.

Hoe kan ik dit eenvoudig doen op de N97?
Bij mijn N95 kon ik altijd naar contacten>simcontacten>alle markeren>wissen
Das op de N97 niet anders, Open contacten klik op opties, Instellingen, klik daar op simkaart.
En je kunt weer verder :) met wat je aan het doen was.....en daarna weer terug zetten of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Weet er iemand hoe ik aan de Pathe Mobiel applicatie kan geraken? Ik vul mijn telefoonnummer in op de site, maar krijg alleen een link naar de mobiele website. Op mijn N73 kreeg ik een link naar de download. Heeft niemand deze .sis file voor mij of staat hij niet ergens gemirrored? Ik heb wel via google geprobeerd, maar kan hem maar niet vinden als sis bestand.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hetnet schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:52:
[...]

Das op de N97 niet anders, Open contacten klik op opties, Instellingen, klik daar op simkaart.
En je kunt weer verder :) met wat je aan het doen was.....en daarna weer terug zetten of niet.
[n00b] :$ soms is het allemaal niet zo moeilijk [/n00b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
W.Bakker schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:00:
[/quote] Sja een gekraakte versie... Deze werk alleen als je hem signed of je telefoon gekraakt hebt (wat niet kan met huidge firmware). Dan kan je dus problemen verwachten en ik denk verder geen ondersteuning hier over een gekraakte app.
[/quote]

De huidige versie V2.1 is te kraken hoor. Ik heb het gedaan met alternatieve firmware waar rompatcher in zit.

Daara kan je gewoon open4all en installserver patches gebruiken.
Naja dan is de firmware zelf dus niet te kraken als je een alternatieve firmware draait ;) Maar goed had nog niet gehoord van deze techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:19
skype is te downloaden van de skype site :)

http://www.skype.com/download/skype/symbian/
of via http://skype.com/m

zojuist op de n97 gezet

[ Voor 22% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 16-02-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:13
heb een vraagje. Bestaat er de mogelijkheid om mij met meerdere hotmail accounts aan te melden bij Nimbuzz? Wil dus met 2 verschillende accounts tegelijkertijd me aanmelden via nimbuzz op mijn N97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Gister was mijn N97 mini een beetje traag, dus ik dacht ik herstart de telefoon gewoon even. Ging die dus niet meer aan. Bleef bij het bekende witte nokia scherm hangen. Uiteindelijk op internet een oplossing gevonden. (Lader erin, zodra telefoon aangaat eruit. Aan/uit knop indrukken en weer de lader erin) Nu werkt hij weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Bij mij kan hij geen verbinding met het netwerk maken (bestaand user-account), T-Mobile WnW+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Mau_Maus schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 12:19:
[...]

Naja dan is de firmware zelf dus niet te kraken als je een alternatieve firmware draait ;) Maar goed had nog niet gehoord van deze techniek.
naja,, de firmware is eigenlijk wel gekraakt en als alternatieve firmware via Phoenix te laden op de n97.
Werkt perfect. Het moet alleen in de gehackte ROM zitten.

De link op Daily Mobile forum is even uit de lucht, ik post die wel effe als die weer in de lucht is.
Hier staat namelijk alle info en downloads nie benodigd zijn.

Onder andere navifirm.exe , de alternatieve rom, en uiteraard Phoenix software van nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:13
Weet er iemand waar ik de youtube applicatie kan downloaden? In de ovi shop vind ik hem niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kokorico schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:57:
Weet er iemand waar ik de youtube applicatie kan downloaden? In de ovi shop vind ik hem niet :(
https://sites.google.com/...utube.sisx?attredirects=0

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
kokorico schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:57:
http://www.youtube.com/mobile
lees daar hoe en wat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AjaxArena schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:49:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd of de N97 ook een Symbian 3 upgrade krijgt. De berichten zijn dat het al in het 4e kwartaal operationeel zou moeten zijn. Het is toch jammer dat de huidige UI ouderwets is, maar ok, het is redelijk degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:22
Ligt het aan mij of kan ik met v21 de verbindingen niet meer zo instellen dat ik zelf moet bevestigen of ik wifi ofwel umts/gprs wil gebruiken? Ik kan bij de verbindingsinstellingen van een mailbox wel aangeven dat ik de 'standaardverbinding' wil gebruiken maar dan blijft ie zoeken naar m'n wifi netwerk. Ook de prioriteit veranderen bij m'n verbindingen helpt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 23:15:
[...]

Ik ben ook erg benieuwd of de N97 ook een Symbian 3 upgrade krijgt. De berichten zijn dat het al in het 4e kwartaal operationeel zou moeten zijn. Het is toch jammer dat de huidige UI ouderwets is, maar ok, het is redelijk degelijk.
Als je een beetje rationeel zou nadenken kom je al gauw tot de conclusie dat dit natuurlijk niet gaat gebeuren. Symbian^3 runt op hardware accerelated graphics aka dat heeft de N97 niet. Na de presentatie kreeg ik ook het idee dat Nokia opzettelijk geen HW graphics in het toestel heeft gebeukt plus een matige processor zodat dit soort mogelijkheden niet echt ter discussie komen te staan. Iemand die dit gevoel met mij deelt? Wat ik dus bedoel is dus dat ik het gevoel krijg dat Nokia de N97 en consorten (x6, 5800 etc) ondermaatse hardware heeft gegeven zodat de overgang naar Symbian^3 niet mogelijk is en een grote stap lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 00:35:
[...]

Als je een beetje rationeel zou nadenken kom je al gauw tot de conclusie dat dit natuurlijk niet gaat gebeuren. Symbian^3 runt op hardware accerelated graphics aka dat heeft de N97 niet. Na de presentatie kreeg ik ook het idee dat Nokia opzettelijk geen HW graphics in het toestel heeft gebeukt plus een matige processor zodat dit soort mogelijkheden niet echt ter discussie komen te staan. Iemand die dit gevoel met mij deelt? Wat ik dus bedoel is dus dat ik het gevoel krijg dat Nokia de N97 en consorten (x6, 5800 etc) ondermaatse hardware heeft gegeven zodat de overgang naar Symbian^3 niet mogelijk is en een grote stap lijkt.
Twijfelgeval... De mogelijkheid bestaat nog steeds dat Symbian 3 naar de N97 komt, maar ik schat de kans eigenlijk zeer klein gezien bovengenoemde redenen. Daarbij vraag ik me wel af voor welke apparaten het dan wel beschikbaar zal zijn als het zeer binnenkort uit zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Xmasjos schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 01:22:
[...]

Twijfelgeval... De mogelijkheid bestaat nog steeds dat Symbian 3 naar de N97 komt, maar ik schat de kans eigenlijk zeer klein gezien bovengenoemde redenen. Daarbij vraag ik me wel af voor welke apparaten het dan wel beschikbaar zal zijn als het zeer binnenkort uit zal komen.
En dat was voor mij de reden om voor de Samsung i8910HD te gaan met S60v5 (net zoals de SE Satio trouwens)
Ik had de N86 (voor de camera), N97 en de i8910HD als favoriet maar de hardware gaf de doorslag.

Zeker nu m'n i8910 met de custom rom van HyperX draait is ie onvoorstelbaar snel, soepel en met gigantisch veel vrij geheugen: 70 MB op C:\ en 136MB RAM :)
En allemaal met de standaard apps + nog extra apps die ik naderhand geïnstalleerd heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Hello...

Een vrij irritant probleem waar ik mee kamp;

Een inkomend gesprek/sms verschijnt nu zonder naam, alleen maar met een nummer.
Dus ik kan niet meer zien wie me belt en/of sms't.

Waar kan dit aan liggen? Heb de laatste firmware, RM505 black, heb weliswaar wel double entries (heb alles op SIM en ook op PHONE MEMORY van alle contacten) in mijn phonebook met deze settings:

CONTACT TO DISPLAY: Phone Memory
DEFAULT SAVING MEMORY: Phone memory
NAME DISPLAY: First name and last name

Dit heb ik eigenlijk al zolang ik de telefoon heb dus lijkt me sterk dat het aan "duplicates" in beide memories kan liggen.

Heeft iemand een idee? een tip? Als het zo doorblijft gaan ga ik vanavond alles resetten/formatteren ondanks ik dat echt niet wil doen.

Help? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
hetnet schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:40:
[...]

Inderdaad! echt veel harder duwen dus.
Het kan ook zijn dat je stekkertje versleten is... Één van mijn stekkertjes gaat er nl heel makkelijk in en uit in tegenstelling tot de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:12

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Xmasjos schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:17:
[...]

Het kan ook zijn dat je stekkertje versleten is... Één van mijn stekkertjes gaat er nl heel makkelijk in en uit in tegenstelling tot de rest.
je weet wel zeker dat je met 3.5mm jack te maken hebt en niet met 2.5mm ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Zygivt schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:30:
[...]

je weet wel zeker dat je met 3.5mm jack te maken hebt en niet met 2.5mm ofzo :p
8)7 Lijkt me logisch he ;) Ik heb het over de 'afstandsbediening' van de headset die Nokia zelf mee heeft geleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xmasjos schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 01:22:
[...]

Voor zover ik weet heeft Nokia een toestel nog nooit een update gegeven naar een ander platform. Zo is destijds bijvoorbeeld de N82 ook niet geupgrade naar S60v3 Feature Pack 2 terwijl er al S60v3 opzat. Ik verwacht ook niet dat dit nu gaat gebeuren, ook al was de hardware van de N97 sterk genoeg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
BastiaanN schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:55:
[...]

Voor zover ik weet heeft Nokia een toestel nog nooit een update gegeven naar een ander platform. Zo is destijds bijvoorbeeld de N82 ook niet geupgrade naar S60v3 Feature Pack 2 terwijl er al S60v3 opzat. Ik verwacht ook niet dat dit nu gaat gebeuren, ook al was de hardware van de N97 sterk genoeg geweest.
Symbian^2 is ook naar de N97 gekomen. Ookal was dat van het begin af aan al het idee, het is toch een update naar een opvolgend platform. Verder ziet ^3 er niet zoveel anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Xmasjos schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:35:
[...]

8)7 Lijkt me logisch he ;) Ik heb het over de 'afstandsbediening' van de headset die Nokia zelf mee heeft geleverd ;)
My bad,
maar als dat de enige is waar je last van hebt, dan zou ik zeggen:
haal een nieuwe connector op bij een nsp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Zygivt schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:03:
[...]

My bad,
maar als dat de enige is waar je last van hebt, dan zou ik zeggen:
haal een nieuwe connector op bij een nsp?
Geven ze waarschijnlijk niet. Hij is naar mijn idee gewoon versleten, dus dan zeggen ze gewoon dat je ermee hebt zitten spelen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Xmasjos schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:14:
[...]

Geven ze waarschijnlijk niet. Hij is naar mijn idee gewoon versleten, dus dan zeggen ze gewoon dat je ermee hebt zitten spelen ofzo...
Ik weet niet hoe lang je hem al hebt, maar ik mag toch hopen dat hij niet binnen een paar maanden al aan het slijten is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Laatst online: 08-10-2024
NSU1200C schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 00:09:
Ligt het aan mij of kan ik met v21 de verbindingen niet meer zo instellen dat ik zelf moet bevestigen of ik wifi ofwel umts/gprs wil gebruiken? Ik kan bij de verbindingsinstellingen van een mailbox wel aangeven dat ik de 'standaardverbinding' wil gebruiken maar dan blijft ie zoeken naar m'n wifi netwerk. Ook de prioriteit veranderen bij m'n verbindingen helpt niet...
zo heb ik het ongeveer opgelost:

Bestemmingsverkeer>wifi verbinding>toeganspunt gebruiken>na bevestiging.
Vervolgens krijg je na een paar seconden de melding of er verbinding mag worden gemaakt met de wifi en dan wijs je dat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik ben al enkele maanden eigenaar van een N97, prachtige toestel al vind ik dat het verschijnen van aplicaties zeer traag gaat en er in vergelijking met de Iphone niet veel interessante zijn.

Het wilt mij niet lukken om zelf mijn aplicaties te signen waardoor ik de enkele interesante dingen die ik vind niet op mijn gsm kan plaatsen.

Weet iemand ergens een goede duidelijke handleiding om zelf te signen? Gezien ik meestal ergens iets vind waar de link niet meer werkt of het extreem ingewikkeld is.

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:05:
Hallo iedereen,

Ik ben al enkele maanden eigenaar van een N97, prachtige toestel al vind ik dat het verschijnen van aplicaties zeer traag gaat en er in vergelijking met de Iphone niet veel interessante zijn.

Het wilt mij niet lukken om zelf mijn aplicaties te signen waardoor ik de enkele interesante dingen die ik vind niet op mijn gsm kan plaatsen.

Weet iemand ergens een goede duidelijke handleiding om zelf te signen? Gezien ik meestal ergens iets vind waar de link niet meer werkt of het extreem ingewikkeld is.

Alvast bedankt !
Ik weet hoe het moet, maar je hebt hier een certificate voor nodig.
Deze certificate kun je krijgen. pb mij even dan krijg je reactie hoe of wat.
Ik weet namelijk niet of dit op het forum vermeld mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xmasjos schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:59:
[...]

Symbian^2 is ook naar de N97 gekomen. Ookal was dat van het begin af aan al het idee, het is toch een update naar een opvolgend platform. Verder ziet ^3 er niet zoveel anders uit.
Hmm, wat is Symbian^2 dan? Firmware >= 20.x ? Dat wist ik niet. In dat geval heb ik niks gezegd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zygivt schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:15:
[...]

Ik weet hoe het moet, maar je hebt hier een certificate voor nodig.
Deze certificate kun je krijgen. pb mij even dan krijg je reactie hoe of wat.
Ik weet namelijk niet of dit op het forum vermeld mag worden.
Hallo Zygivt,

Ik kan niet vinden hoe ikhier een PB kan zenden naar U, in iedere geval dit is mijn email toni . freire AT telenet . be

alvast bedankt ! !

Toni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Het is niet verstandig hier e-mail-adressen te plaatsen... Er zijn bots die het internet afzoeken naar e-mails en die gaan ze dan volspammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:33:
Het is niet verstandig hier e-mail-adressen te plaatsen... Er zijn bots die het internet afzoeken naar e-mails en die gaan ze dan volspammen...
heb het aangepast, zo zou het toch moeten lukken. Xmasjos, bedankt voor de WARNING ! ! !

Toni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:36:
[...]

heb het aangepast, zo zou het toch moeten lukken. Xmasjos, bedankt voor de WARNING ! ! !

Toni
Je hebt mail.

Nu weer ontopic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds ik V21 op mijn N97 heb continu het probleem dat de bluetooth verbinding met mijn Nokia carkit CK7-W weg valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 20:13
Mijn 'Maps' applicatie wil niet meer opstarten, terwijl ik deze via Ovi suite en pc suite gewoon bijgewerkt heb. Er wordt gemeld dat ik via Nokia.com/maps de nieuwste versie moet downloaden.

Ben de diverse dingetjes die bij deze telefoon niet voor elkaar zijn onderhand redelijk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:41:
Ik heb sinds ik V21 op mijn N97 heb continu het probleem dat de bluetooth verbinding met mijn Nokia carkit CK7-W weg valt.
partyondude schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:46:
Mijn 'Maps' applicatie wil niet meer opstarten, terwijl ik deze via Ovi suite en pc suite gewoon bijgewerkt heb. Er wordt gemeld dat ik via Nokia.com/maps de nieuwste versie moet downloaden.

Ben de diverse dingetjes die bij deze telefoon niet voor elkaar zijn onderhand redelijk zat.
Wat heb je geprobeerd en waar heb je naar gezocht?

beide problemen zijn eerder voorgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik heb de telefoon anderhalve week terug geupdate met de nieuwste FW, naar 1.21 meen ik. Toen zag het Maps in de telefoon er super netjes en fris uit, dat nieuwe dus.

Het werkte toen ook prima. Nu, na wat kaarten via pc suite erop geknald te hebben kom ik gewoon de applicatie niet meer in :S

Net Ovi suite opgestart, maps geactiveerd en weer eruit, daarna er weer in.

Het vreemde is na gelijk dat als ik maps via pc suite opstart, hij aangeeft dat dit geen valid maps drive is. Dus, ik moet updaten, of maps in-en uit gaan, wat ik dus bij Ovi en pc suite gedaan heb. Het updaten is uiteraard ook al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

partyondude schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:59:
Ik heb de telefoon anderhalve week terug geupdate met de nieuwste FW, naar 1.21 meen ik. Toen zag het Maps in de telefoon er super netjes en fris uit, dat nieuwe dus.

Het werkte toen ook prima. Nu, na wat kaarten via pc suite erop geknald te hebben kom ik gewoon de applicatie niet meer in :S

Net Ovi suite opgestart, maps geactiveerd en weer eruit, daarna er weer in.

Het vreemde is na gelijk dat als ik maps via pc suite opstart, hij aangeeft dat dit geen valid maps drive is. Dus, ik moet updaten, of maps in-en uit gaan, wat ik dus bij Ovi en pc suite gedaan heb. Het updaten is uiteraard ook al gedaan.
wel gekeken of je de nieuweste ovi suited + maps hebt?
toepassingen --> Sw-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Jep, das ook al voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

backupje maken resetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Das eigenlijk ook het enige waar ik aan dacht wat nu nog nut heeft. Heb dat vorige week ook al gedaan. Zal het eens proberen, laat zo wel weten of het zin gehad heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

partyondude schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:29:
Das eigenlijk ook het enige waar ik aan dacht wat nu nog nut heeft. Heb dat vorige week ook al gedaan. Zal het eens proberen, laat zo wel weten of het zin gehad heeft :)
neem even de handleiding van webbe een paar posts terug voor een volledige reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Sorry man, zie nu pas zijn uitleg en daaronder met exact mijn probleem :+

Hoop dat dit de oplossing is :D

EDIT

Niet dus, krijg exact dezelfde foutmelding 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door partyondude op 17-02-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, mijn mini heeft gisteren een vodka redbull douche gekregen... Ik had alles afgedroogd en ben gaan slapen, smorgens werkte hij nog, maar de ontgrendeltoets zat praktisch vast, en ik kon mijn gsm nietmeer uitzetten... En nadat ik de aan/uit toets had gebruikt, begon hij na 10min ineens vanzelf af te sluiten en weer op te starten, zoveel keer totdat de batterij plat was... En nu start hij nietmeer op en licht nietmeer op als ik hem oplaad... Het lampje waar de kabel van de oplader insteekt, werkt wel nog als ik hem probeer op te laden...

Wat nu? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
etienne100 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 18:33:
Ik heb een harde reset uitgevoerd en de laatse backup terug gezet. Zoverre alles goed maar de ovi store zegt ineens dat hij een nieuwere versie heeft en de navigatie ( kaarten) krijg ik niet gestart. Ik krijg een foutmelding dat hij niet kan opstarten en dat ik de nieuwe versie via nokia.com/maps moet downloaden.
Voor de harde reset had ik voor beide zaken al de nieuwste versie en in de sw update verschijnt de optie van de kaarten dus ook niet meer (bij opstarten navigatie zie ik wel gedeeltelijk de nieuwe "layout" dus kennelijk staat i er toch een soort van op)
Op die nokia.com/maps verwijzen ze weer naar de sw update dus dat werkt ook niet. Is dit op een of andere manier opnieuw te installeren? (via de pc ofzo?)

Edit; opgelost door via bestandbeheer het geheel te verwijderen. Komt i daarna weer met een sw update van ovi maps en dan werkt het weer.
WAT heb je precies WAAR verwijderd om je navigatie weer aan de praat te kijgen? Ik heb hetzelfde probleem als jij en er staan in bestandsbeheer zoveel bestanden, dat ik geen idee heb waar ik moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

partyondude schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:13:
[...]

WAT heb je precies WAAR verwijderd om je navigatie weer aan de praat te kijgen? Ik heb hetzelfde probleem als jij en er staan in bestandsbeheer zoveel bestanden, dat ik geen idee heb waar ik moet zijn.
appeltje eitje.

doe wat webbe zegt:
backup je bestanden.
format e
format c
reset procedure volgen

en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:12:
Damn, mijn mini heeft gisteren een vodka redbull douche gekregen... Ik had alles afgedroogd en ben gaan slapen, smorgens werkte hij nog, maar de ontgrendeltoets zat praktisch vast, en ik kon mijn gsm nietmeer uitzetten... En nadat ik de aan/uit toets had gebruikt, begon hij na 10min ineens vanzelf af te sluiten en weer op te starten, zoveel keer totdat de batterij plat was... En nu start hij nietmeer op en licht nietmeer op als ik hem oplaad... Het lampje waar de kabel van de oplader insteekt, werkt wel nog als ik hem probeer op te laden...

uhm nokia toolkit halen en beginnen te schroeven?
met een n97 had ik gezegd maak hem schoon waar je komen kunt en laat je b-cover vervangen,
maar volgens mij heb je met de mini daar geen recht op.

ik denk dus dat het schroeven word en met licht vochtige doek schoonmaken.

in elkaar schroeven en 24 uur laten drogen bij kamer temperatuur.

aan de lader ermee en kijken wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Echt ongelooflijk, heb m'n massakaart geformatteerd, telefoon weer opnieuw volledig gerest en daarna de backup er terug opgezet. Alvorens dat te doen natuurlijk de navi geactiveerd en die bleek nog op de vorige layout te draaien :?

Nu dus met teruggezette backup wel een werkende navi, maar dan volgens de oude layout, die trouwens nauwelijks een fix krijgt. Ik snap er werkelijk geen hout meer van 8)7 Ondertussen ben ik die handige naar beneden scrollende kalender (calendar Outlook) kwijt en word ik er gewoon schijtziek van dat diverse zaken niet werken. Software update genereert geen lijst, de NU.nl widget wordt niet afgebeeld, m'n navi besluit dus spontaan er mee te kappen, als iemand uit de contact lijst belt zie ik alleen het nummer en geen naam en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Behoorlijk veel zin om dat ding tegen de muur kapot te smijten. Gelukkig kan ik op de Nokia website NIET zien waar mijn dichstbijzijnde Care Point zit, aangezien dat bij mij via Firefox iig niet werkt.

Valt het business center van KPN bij 's-Hertogenbosch onder een NCP? Dan rijd ik daar morgen direct heen en mogen ze zich er lekker druk om gaan maken :w

[ Voor 3% gewijzigd door partyondude op 17-02-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
partyondude schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 18:19:
(lap tekst)

Behoorlijk veel zin om dat ding tegen de muur kapot te smijten. Gelukkig kan ik op de Nokia website NIET zien waar mijn dichstbijzijnde Care Point zit, aangezien dat bij mij via Firefox iig niet werkt.

Valt het business center van KPN bij 's-Hertogenbosch onder een NCP? Dan rijd ik daar morgen direct heen en mogen ze zich er lekker druk om gaan maken :w
Vodafone Eindhoven
Piazza 44
5611, AE Eindhoven
Tel.: 0402365462
jeroen.kesselaar@dynafix.com

Afdrukpagina weergeven
2

KPN Business Center Breda
Takkebijsters 5
4817, BL Breda
Tel.: 076-5784455
rengbreda@kpn-officedsl.nl

Afdrukpagina weergeven
3

KPN Business Center Den Bosch
Utopialaan 22
5232, CZ Den Bosch
Tel.: 073 6482260
rengdenbosch@kpn-officedsl.nl

Afdrukpagina weergeven
4

KPN Business Center Eindhoven
Ekkersrijt 4092
5692, DB Son
Tel.: 040-2670442
rengeindhoven@kpn-officedsl.nl

Afdrukpagina weergeven
5

The Phonehouse
Noordhaven 72
4761, DC Zevenbergen
Tel.: 0168-371613
Fax: 0168-371614
servicepunt.zevenbergen@rvstelecom.nl
http://www.phonehouse.nl

Afdrukpagina weergeven
6

PHC Mobile Office Specialist
Flight Forum 1700
5657EZ, Eindhoven
Tel.: +31 (40) 291 08 02
Fax: 040/251.62.05
service@phc.nl
http://www.phc.nl

Afdrukpagina weergeven
7

Bombeeck Communication B.V.
Hoogstraat 90
5615PS, Eindhoven
Tel.: 040-2441834

Afdrukpagina weergeven
8

The Phonehouse
Fruiteniersdreef 8
4614, HH Bergen op Zoom
Tel.: 0164/26.16.91
Fax: 0164/26.12.70
servicepunt.bergenopzoom@phonehouseboz.nl
http://www.phonehouse.nl

Afdrukpagina weergeven
9

Vodafone Breda
Ginnekenstraat 64
4811, JJ Breda
Tel.: +32 76-5152433
isrvcpbreda@dynafix.com

Afdrukpagina weergeven
10

Elkor Telecom
Belder 44
4704 RK, Roosendaal
ma-vr: 8.30u - 17.30u ; za: 9.00u - 13.00u
Tel.: +31-165-526130
service@elkortelecom.nl

Afdrukpagina weergeven
11

KPN - Berkelmans
kraaivenstraat 36-01
5048AB, Tilburg
Tel.: 013-5812295
rengtilburg@gmail.com

Afdrukpagina weergeven
12

V.T.U. Telecom BV
Vluchtoord 10
5406, XP Uden
Tel.: 0413-250003
info@vtu-telecom.nl
http://www.vtu-telecom.nl

Afdrukpagina weergeven

Dit zijn alle NSP's in Noord-Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Super man, bedankt. Ik kan dus geen regio selecteren op die NCP pagina, echt heel vaag.

Morgen breng dat ik dat onding er heen, eens kijken wat er gedaan kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
partyondude schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:18:
Super man, bedankt. Ik kan dus geen regio selecteren op die NCP pagina, echt heel vaag.

Morgen breng dat ik dat onding er heen, eens kijken wat er gedaan kan worden :)
Download opera dan ofzo...

Direct link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Wat voor verbetering gaat dat opleveren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
partyondude schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:31:
Wat voor verbetering gaat dat opleveren dan?
Dan kan je de NSP's wel opzoeken :p Verder heeft ie meer mogelijkheden standaard ingebouwd, zodat je niet alles op hoeft te zoeken. Daarnaast heeft opera ongeveer dezelfde snelheid als firefox.

Als mooiste punt heeft Opera 'opera link', waarmee je je mobiele browser kan synchronizen met je 'normale' browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typ1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09-2022
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:00:
[...]

Dit leek mij dus ook wel geinig. Alleen als ik dus op Ned1 klik gebeurd er niks. (als er geen uitzending is, is Ned1 niet aanklikbaar) Hij laad wel een player, geeft de melding "connecting to media", "ready" maar gebeurt niks. Beeld blijft op zwart.
Verbinding gaat via wlan.
Kom er niet achter waarom er niks gebeurt.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Typ1 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:58:
[...]

Dit leek mij dus ook wel geinig. Alleen als ik dus op Ned1 klik gebeurd er niks. (als er geen uitzending is, is Ned1 niet aanklikbaar) Hij laad wel een player, geeft de melding "connecting to media", "ready" maar gebeurt niks. Beeld blijft op zwart.
Verbinding gaat via wlan.
Kom er niet achter waarom er niks gebeurt.

Iemand een idee?
Ik heb m gewoon werkend in de standaard nokia-browser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Xmasjos schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:46:
[...]

heb jij een flash applicatie of 3th party videoplayer?

zo niet dan gooi ik het op de internetverbinding,
want met mijn hi verbinding krijg ik het ook niet voor elkaar.

thuis nog niet getest op wlan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Zygivt schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:00:
[...]

Ik heb niets bijzonders gedaan... K gebruik mijn wifi-verbinding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
[...]

Welk verbindingspunt heb je bij de realplayer staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Laatst online: 17-09 21:43
Begin me nu toch wel af te vragen wanneer de update (2.1) voor m'n tel komt :|

Productcode eindigt op 46 volgens mij....

• dflow
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 18:00
[...]

Kan 1 van jullie me vertellen hoe ik gewoon op mijn wifi van thuis kan met mn n97 , want dat wil mij niet lukken. Ik heb geprobeerd met die wlan key , maar het lukte niet!

kunnen jullie me uitleggen met welk programma en hoe jullie verbinding maken met wifi?
dat hi "onbeperkt internet" is echt mn grootste miskoop ooit !!

ps. heeft iemand enig idee of HI die 250 mb data verbruik nog gaat opschroeven binnekort?

bedankt alvast !!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Ladykiller007 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:36:
Begin me nu toch wel af te vragen wanneer de update (2.1) voor m'n tel komt :|

Productcode eindigt op 46 volgens mij....
Niet om lullig te doen, maar ik vraag me af waarom mensen deze vraag nog stellen. Ga gewoon langs een (goeie) NSP en die update je telefoon binnen een uur. Dan heb je én de nieuwste firmware, én in de toekomst heb je dit probleem niet meer om zelf te updaten. Had eerst namelijk een UK firmware, maar duurde veeeel te lang voordat er een nieuwe firmware uitkwam. De v21 had ik gewoon meteen de eerste dag kunnen installeren.

Master_A

• Mr.Joker
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:12:

Zou alles loshalen en in een bad van 96% alcohol doen, ( Bij de drogist te verkrijgen ), alles gaat nou plakken etc.....
Je garantie vervalt wel, maarja als je het een beetje goed doet, merken ze het niet ;)

Verwijderd

Mr.Joker schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 01:31:
[...]

Zou alles loshalen en in een bad van 96% alcohol doen, ( Bij de drogist te verkrijgen ), alles gaat nou plakken etc.....
Je garantie vervalt wel, maarja als je het een beetje goed doet, merken ze het niet ;)
Haha...

• Typ1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09-2022
Xmasjos schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:46:
[...]

Ik gebruik Skyfire, player die vast loopt is die van de browser.
In de Nokiabrowser blijft ie rustig de rest van de dag op knipperend "verbinden" staan.

Hij dut et.. Realplayer stond op proxy ingesteld.

[ Voor 23% gewijzigd door Typ1 op 18-02-2010 08:33 ]

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

[...]

Ik vind dit een goede oplossing.
goed meegedacht :*)
mrpink83 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:08:
[...]

Welk verbindingspunt heb je bij de realplayer staan?
viedeo herhalen: uit
proxy gebruiken: nee
toegangspunt; mail en java (hi)
tijd online: onbepekert
laagste udp poort: 6970
hoogste udp poort 32000

update: krijg het nu btw wel voor elkaar de video's af te spelen.
dflow schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 00:03:
[...]

Kan 1 van jullie me vertellen hoe ik gewoon op mijn wifi van thuis kan met mn n97 , want dat wil mij niet lukken. Ik heb geprobeerd met die wlan key , maar het lukte niet!

kunnen jullie me uitleggen met welk programma en hoe jullie verbinding maken met wifi?
dat hi "onbeperkt internet" is echt mn grootste miskoop ooit !!

ps. heeft iemand enig idee of HI die 250 mb data verbruik nog gaat opschroeven binnekort?

bedankt alvast !!
Wifi van thuis is kwestie van router instellen,
instellingen onthouden
instellingen --> connectiviteit --> Wlan --> Wlan opzoeken en verbinden ---> uiteraard goede key instellen.
hi onbeperkt inet is niks mis mee naar mijn id. Werkt prima, ligt er niet veel uit, instellingen zijn makkelijk op te halen.
tja 250 Mb kom je daar zo makkelijk aan dan? Ik heb het wel eens gehaald, maar geen problemen mee gekregen met de rest van de maand.

Verwijderd

Ik kreeg van de week voor het eerst een smsje van Hi/KPN dat ik over 80% van mijn limiet zat. Beetje krom dat ze het verkopen onder het mom van onbeperkt Internet.

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:24
Ik heb wat problemen met mijn N97.
Ik heb een emailaccount van Planet. Mijn mails kan ik altijd uitstekend binnenhalen maar als ik dan een mailtje vanuit de telefoon wil versturen loopt het helemaal mis. De mail blijft constant in de outbox staan en als ik hem daar nogmaals probeer te verzenden dat blijft hij de melding geven: In wachtrij.
Mijn gegevens zijn goed ingevuld, zowel inkomende als uitgaande mail.

Ander probleem:
Ik heb er steeds vaker last van dat de standaard webbrowser de pagina's niet laadt of dat hij tijdens het laden opeens geen data meer binnen haalt. Nu heb ik dus Opera Mini gedownload maar ik kan deze niet instellen als standaardbrowser, omdat ik maar een keuze heb en dat is de meegeleverde browser. Weet iemand hoe ik dit dan toch voor elkaar kan krijgen, want het is redelijk vervelend. Vanuit de Nu.nl applicatie opent hij altijd de standaardbrowser maar als die geen pagina's laadt moet ik weer handmatig Opera opstarten en dan navigeren naar nu.nl wat nogal een hoop werk is.
Alvast bedankt :)

• Whiskey103
Lars93 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:48:
Ik heb wat problemen met mijn N97.
Ik heb een emailaccount van Planet. Mijn mails kan ik altijd uitstekend binnenhalen maar als ik dan een mailtje vanuit de telefoon wil versturen loopt het helemaal mis. De mail blijft constant in de outbox staan en als ik hem daar nogmaals probeer te verzenden dat blijft hij de melding geven: In wachtrij.
Mijn gegevens zijn goed ingevuld, zowel inkomende als uitgaande mail.

Ander probleem:
Ik heb er steeds vaker last van dat de standaard webbrowser de pagina's niet laadt of dat hij tijdens het laden opeens geen data meer binnen haalt. Nu heb ik dus Opera Mini gedownload maar ik kan deze niet instellen als standaardbrowser, omdat ik maar een keuze heb en dat is de meegeleverde browser. Weet iemand hoe ik dit dan toch voor elkaar kan krijgen, want het is redelijk vervelend. Vanuit de Nu.nl applicatie opent hij altijd de standaardbrowser maar als die geen pagina's laadt moet ik weer handmatig Opera opstarten en dan navigeren naar nu.nl wat nogal een hoop werk is.
Alvast bedankt :)
oplossing probleem 1:

Outgaande mail instellen op mail.kpnplanet.nl als je kpn heb.
anders de host van je mobiele provider, aangezien ze elkaars mailserver niet willen laten misbruiken.

Oplossing probleem 2:

helaas, dit is volgens mij niet mogelijk

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

W.Bakker schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:03:
[...]

oplossing probleem 1:

Outgaande mail instellen op mail.kpnplanet.nl als je kpn heb.
anders de host van je mobiele provider, aangezien ze elkaars mailserver niet willen laten misbruiken.

Of je moet de uitgaande poort wijzigen. Dit is wel te vinden op de website.

Oplossing probleem 2:

helaas, dit is volgens mij niet mogelijk

• hetnet
[...]

Denk NIET dat de foon dat leuk vind, niet alle plastic soorten kunnen tegen alcohol (Lost op) of (Smelt)
En dan kun je hem zeker weg smijten.
Er zijn in de handel spuitbussen te koop met electronica cleaner, dat zou ik liever doen.

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:22
aeroxtaxi schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:33:
[...]

zo heb ik het ongeveer opgelost:

Bestemmingsverkeer>wifi verbinding>toeganspunt gebruiken>na bevestiging.
Vervolgens krijg je na een paar seconden de melding of er verbinding mag worden gemaakt met de wifi en dan wijs je dat af.
Hmm Dat had ik dus al gedaan. Alleen bij het ophalen van emails krijg ik niet de mogelijkheid om een verbinding te kiezen. Als de verbindingsinstellingen op standaard staan blijft ie proberen via wifi te verbinden.

Zijn er nog andere suggesties?

• partyondude
Vandaag prima geholpen door iemand van het KPN Business Center hier in 's-Hertogenbosch. Hij adviseerde direct om de gehele B cover en wat er meer bij hoort te vervangen om mijn navi problemen op te lossen, ik krijg namelijk erg slecht of geen fix.

Dus morgen even naar Uden want daar heeft hij ze wel op voorraad zei die en dan is het in 3 kwartier geregeld :)
Damn.. lange weken zo zonder N97. Het toestel heeft een aantal minpunten maar opeens weet ik het toestel heel wat beter te waarderen nu ik een paar weken met een 6230i werk... :'(

Pas als je iets mist weet je wat je hebt hé :+

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Beste mede tweakers,

Heb ik net de nieuwe firmware op mn n97 gezet, installatie was klaar, de telefoon schakelt zichzelf uit. En wil nu gewoon niet meer aangaan.

Als ik em aan wil zetten dan trilt de tel. een fractie net als normaal en daarna gebeurt helemaal niks.
Ik heb geprobeerd om een hard reset te doen maar ook dit werkt niet.
Batterij eruit gehaald voor 5min werkt ook niet.

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistermo schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:52:
Beste mede tweakers,

Heb ik net de nieuwe firmware op mn n97 gezet, installatie was klaar, de telefoon schakelt zichzelf uit. En wil nu gewoon niet meer aangaan.

Als ik em aan wil zetten dan trilt de tel. een fractie net als normaal en daarna gebeurt helemaal niks.
Ik heb geprobeerd om een hard reset te doen maar ook dit werkt niet.
Batterij eruit gehaald voor 5min werkt ook niet.

Iemand een idee??
Ik heb dit onlangs ook gehad (niet net na een firmware upgrade, maar goed). Kan je alleen maar melden; de aanhouder wint. Telefoon aan de oplader doen en blijven proberen. Heeft bij mij wel een keer of 15 geduurd en toen ging de telefoon toch gewoon weer aan. Tot nu toe (voorval is inmiddels 4 dagen geleden) niks meer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
Hij heeft heel de nacht in de lader gelegen, en blijft constant hard reset proberen.
Maar hij geeft geen kik. Echt heel erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forumleden

Heb nokia maps erop gezet, maar tijdens het rijden navigeert hij een x aantal meters achter.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze moet instellen of de rede waarom hij zo werkt?

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistermo schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:04:
Hij heeft heel de nacht in de lader gelegen, en blijft constant hard reset proberen.
Maar hij geeft geen kik. Echt heel erg irritant.
Probeer de batterij er eens voor 10 minuten uit te halen, en daarna batterij er weer in en het weer proberen. Doet soms wonderen :)
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:20:
Forumleden

Heb nokia maps erop gezet, maar tijdens het rijden navigeert hij een x aantal meters achter.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze moet instellen of de rede waarom hij zo werkt?

Bedankt alvast
Heb je überhaupt gezocht in dit topic? Dat is al vaker dan een keer ter sprake gekomen.

[ Voor 35% gewijzigd door BastiaanN op 19-02-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:20:
Forumleden

Bedankt alvast
heb je wellicht al enige actie ondernomen zodat er niet allerlei oplossingen worden aangedragen die je al hebt gedaan?
Dit forum staat vol met probleemanalyses, tips en oplossingen mbt gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
BastiaanN schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:55:
[...]

Probeer de batterij er eens voor 10 minuten uit te halen, en daarna batterij er weer in en het weer proberen. Doet soms wonderen :)
Heb der batterij er voor 3kwartier uitgehaald en ook dit wil niet helpen.
Ik ben bang dat ik morgen naar een NCP moet gaan.
En het leuke hieraan is dat ik er gewoon 45min voor onderweg ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistermo schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:57:
[...]

Heb der batterij er voor 3kwartier uitgehaald en ook dit wil niet helpen.
Ik ben bang dat ik morgen naar een NCP moet gaan.
En het leuke hieraan is dat ik er gewoon 45min voor onderweg ben :(
En... aanzetten met de vulcan-death-grip? Zie Nokia N97 - Deel 3#faq en dan onder het kopje "Functie X doet het niet meer!"

Let op: Je raakt wel al je gegevens kwijt via deze methode!

[ Voor 6% gewijzigd door BastiaanN op 19-02-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
Vulcan Death Grip, oftewel de Hard reset heb ik ook geprobeerd, maar ook dit werkt niet.
Ik ben echt ten einde raad. Moet nu morgen maar naar een Nokia Care Centre.
Blijft vervelend dat er hier niet veel van zijn en dat ze redelijk op afstand zitten.
En dan mag ik nog van 'geluk' spreken dat ik ook in de Randstad woon. (en dan nog zit de dicht bij zijnde Centre op 45min afstand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Net terug van een NCP in Uden. Prima geholpen, half uurtje waren ze klaar met de B cover en de software.

Net terug gereden met de navi en heb gewoon direct een nauwkeurige fix :) Tevreden dus!

Kwam er nog een mede tweaker tegen met dezelfde problemen :Y

[ Voor 48% gewijzigd door partyondude op 19-02-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder meldde ik al dat ik sinds ik V21 op mijn N97 heb, de bluetooth-verbinding met m'n Nokia carkit CK7-W wegvalt en dat ie daarna weer automatisch aangemeld wordt op de carkt.
Het gebeurd na ongeveer 15 minuten nadat de bluetooth connectie is gemaakt, het gaat daarna continu door.(aanmelden afmelden etc.)
Dit jojo effect had ik niet met de voorgaande sw versies.
Op de vraag die ik kreeg wat ik er aan gedaan heb, kan ik melden: Ik heb de verbindingsinstellingen meerdere malen opnieuw in de telefoon gezet, nadat ik de "oude" verbinding had verwijderd.
Zijn er meer mensen die kampen met dit bluetooth probleem?
Ik heb de software er bij een officieel servicepunt op laten zetten, dus de telefoon is "schoon" opgeleverd.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik krijg die n.nl widget niet als sms via Ovi. Is er nog een andere manier om die gewoon ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
partyondude schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:30:
Ik krijg die n.nl widget niet als sms via Ovi. Is er nog een andere manier om die gewoon ergens te downloaden?
Je kan het rechtstreeks vanaf je telefoon proberen. Inloggen op Ovi op je tel. en dan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Bedankt, dat werkt prima :)

Het is zeker nog steeds onmogelijk om Quickoffice en Adobe gratisch te krijgen?

Heb niet heel veel trek om er $19,- (aanbieding) voor te betalen eigenlijk, maar t'is wel verrekte handig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:53:
Zijn er meer mensen die kampen met dit bluetooth probleem?
Ik heb de software er bij een officieel servicepunt op laten zetten, dus de telefoon is "schoon" opgeleverd.
Bij mij ook 1 en al treurnis met bluetooth connecties met mijn carkit (Parrot CK3100).
N97 nieuwste firmware, Parrot nieuwste firmware. Om de 8 minuten ongeveer klapt de verbinding er uit en kan ik het gesprek opnieuw starten. Lekker professioneel als je in de auto zit en je wil nog even in de file een zakelijk gesprek houden :'(
Pagina: 1 ... 32 ... 64 Laatste