Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsr
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-08-2024
kaydecop schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:17:
Als ik OVI maps wil installeren, geeft hij na een tijdje een fout aan, met daarbij de foutcode: -5. Weet iemand wat dat inhoud?
Heb hem vanmiddag ook al een keer via wifi op m'n tel proberen te zetten, kreeg ik dezelfde fout. Toen dacht ik, doe ik het thuis wel via de laptop, maar doet ie 't weer!
Er moet zoiets van 45 Mb op C: vrij zijn voordat je kunt beginnen aan de installatie. Misschien helpt het om (via PCSuite) zowel Ovi Maps als Nokia Maps (of kaarten) te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
bullitnl schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:43:
[...]

waar zit die winkel? Ik ben in eindhoven ook naar een ncp gegaan en daar konden ze de onderdelen opbestelling leveren. De medewerker heeft zelfs toen even mijn n97 bekeken. Goede service dus! Dat was op de hoogstraat.
PHC Telecom zit aan de Flight Forum in Eindhoven (bij Eindhoven Airport)

En jij bent bij Bombeeck geweest op de Hoogstraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bmhvanbenthum schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:23:
Heeft iemand al een flitspaal waarschuwing gehad op zijn nieuwe nokia maps applicatie ??
Yip, werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 10:00

Amiet01

Master_A

Hoe werkt het met de updates hiervan? En moet ik de flitspalen zelf nog downloaden of zit die al bij de kaarten?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mstevy78
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-06-2024
Een poos geleden de N97 geopereerd en koperdraad toegevoegd om de GPS te verbeteren.
Operatie geslaagd en de GPS werkte al een stuk beter.
Nu kwam het twee N97 probleem...camera-lenscover-kras-probleem.
Ik dacht dan maar gelijk alles in een keer oplossen.
Vandaag de NSP in Emmen gebeld en ik kon zo langs komen en werd gelijk gemaakt.
Met de auto naar NSP in Emmen en en jawel uurtje later een tevreden klant weer op weg naar huis.
GPS is nu erg goed en stabiel, zelfs beter dan mijn eigen operatie.
Camera nog niet veel getest maar verwacht het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:40:
[...]

Hoe werkt het met de updates hiervan? En moet ik de flitspalen zelf nog downloaden of zit die al bij de kaarten?
Elke keer als je jou n97 via usb op je pc aansluit en de nokia map loader runt krijg je vanzelf steeds de nieuwste updates van de flitslocaties binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:57
fritsr schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 23:44:
[...]

Er moet zoiets van 45 Mb op C: vrij zijn voordat je kunt beginnen aan de installatie. Misschien helpt het om (via PCSuite) zowel Ovi Maps als Nokia Maps (of kaarten) te verwijderen.
Tsja, dat is er natuurlijk niet, haha! Maar ik zal het eens gaan proberen, d.m.v. het een en ander te verwijderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week is mijn n97 helemaal gereset, omdat de verbinding instellingen allemaal verkeerd stonden en dit was de enige oplossing! Er moest wat aan de proxy veranderd worden en dat is allemaal gelukt gelukkig!

Maar.....
Wat ik nu steeds krijg is het volgende: ''Website heeft een verlopen certificaat verzonden. Toch accepteren?''
Het enige wat ik kan doen is de certificaatdetails bekijken en dan staat er site: pop3.live.com en ik zie dan een serienummer en nog meer dingetjes...en ik kan aanklikken: alleen nu accepteren.

Kan iemand me hier van af helpen?

Ik krijg het elke keer weer, ook als ik niks met mn phone doe! Vooral met mail ophalen en op internet uiteraard....

Tnks alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
dkawa schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:06:
[...]

PHC Telecom zit aan de Flight Forum in Eindhoven (bij Eindhoven Airport)

En jij bent bij Bombeeck geweest op de Hoogstraat
Jep, dat was hem! Ik zou daar een keertje heen gaan als ik jou was :)

Ik denk ook dat de firmware niet lang meer op zich laat wachten. : _/-\o_ Hier op tweakers zijn gisteren al 3 nieuwe firmwares van nokia toestellen beschikbaar gekomen. (N86, 5800 en de N900)

[ Voor 23% gewijzigd door bullitnl op 23-01-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kokorico schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:28:
En ik kan mijn N97 maar niet verbinden met me pc. Ik heb beta versie 2.1 geïnstalleerd maar werkt dus niet ...
Daarjuist een clean install gedaan maar gaat dus nog steeds niet .. :(

Ik heb win 7 x64 ultimate. Hopelijk brengt nokia hier snel een oplossing voor want anders kan ik geen maps downloaden.
Ik heb ook win 7 en iemand vertelde me dat je de compatibileit van de pc suite op vista moet instellen... Raar maar waar, het is nu lukt bij mij... Rechterklik op het pc suite icoon, eigenschappen en dan op compatibiliteit drukken! (zelfde voor de software updater)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:39
Is het ook normaal met een N97, dat je als je flitst aan de kant waar de flitser zit een overduidelijk licht van de flitser in de lens te zien krijgt?

Je krijgt dan dus een foto waar duidelijk 1 kant van de foto beschenen is door een wit licht..

[ Voor 24% gewijzigd door AMD1800 op 23-01-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Laatst online: 13:38
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:09:
[...]

Ik heb ook win 7 en iemand vertelde me dat je de compatibileit van de pc suite op vista moet instellen... Raar maar waar, het is nu lukt bij mij... Rechterklik op het pc suite icoon, eigenschappen en dan op compatibiliteit drukken! (zelfde voor de software updater)
Dit moet je doen als je het programma installeert of zo? Ben momenteel niet thuis maar ga het vvd testen ;) Btw welke versie van ovi suite gebruik je? Had je ook problemen met de installeren drivers?

[ Voor 8% gewijzigd door kokorico op 23-01-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Jongens ik krijg parsing error 1002 met msn messenger...

Weet iemand wat dit is want ik heb gewoon internet en het zou moeten werken

heb ook al een andere account geprobeert.. niets werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kokorico schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:32:
[...]

Dit moet je doen als je het programma installeert of zo? Ben momenteel niet thuis maar ga het vvd testen ;) Btw welke versie van ovi suite gebruik je? Had je ook problemen met de installeren drivers?
Ovi werkte ook niet bij mij, pc suite daarentegen wel! En je kan er hetzelfde mee lijkt me zo... Software updaten, toepassing downloaden, back-ups maken e.d... (nadat je die compatibiliteit hebt ingesteld op vista)

PS ovi suite werkt ook bij mij, ik had daar de compatibiliteit nog niet aangepast! ;-)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
kokorico schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:32:
[...]

Zodra het programma is geinstalleerd, rechtermuisknop op het icoontje, eigenschappen en dan het compatibiliteit-modus aanpassen.

Bij mij werken zowel ovi als de pc suite op windows 7 gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinho85
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-10-2024
rmfloris schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:18:
Ik heb sinds vandaag een raar probleem. Ik kon tot voorkort mijn email in Nokia messenger lezen inclusief alle downloadbare content. Sinds vandaag niet meer. Mijn internet verbinding van Vodafone heeft geen probleem, de instelling staan goed, er is ruimte genoeg (30MB) vrij op de C:\ schijf.

Het lijkt erop dat Vodafone deze verbinding blokkeerd, er is namelijk niks veranderd aan instellingen/software.

Iemand anders last van hetzelfde probleem? En misschien belangrijker, weet iemand hoe het op te lossen is?
Ik had dus hetzelfde probleem alleen dan bij zowel T-mobile als Hi. Van de een op de andere dag haalde hij de mail niet meer op. Heb een aantal keer alle instellingen gecheckt en messenger opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. Vandaag dus ff langs de Hi-shop geweest. De verkoper had deze week al iemand anders gehad en daarbij 2 uur lopen klooien zonder het op te kunnen lossen. Uiteindelijk blijkt het een software fout van nokia te zijn. Enige remedie is een hard reset.

Ik heb dit vanmiddag geprobeerd en alles draait weer als vanouds. Wel moet je dan weer al je contactpersonen, instellingen en berichten opnieuw overzetten. Voor 1 keer niet zo'n probleem maar hoop dat dit geen wekelijkse aangelegenheid wordt.

Nikon D300 met Sigma 10-20mm, Nikon 18-105mm, Nikon 50mm F1.8, Nikon 70-300VR en Nikon SB-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Huib_Bloodstone schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 18:06:
Jongens ik krijg parsing error 1002 met msn messenger...

Weet iemand wat dit is want ik heb gewoon internet en het zou moeten werken

heb ook al een andere account geprobeert.. niets werkt
Weet je zeker dat er 'parsing error' staat? Dan is het waarschijnlijk een foutje in de installatie. Heb je m al opnieuw geïnstalleerd etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 18:50:
[...]

Ovi werkte ook niet bij mij, pc suite daarentegen wel! En je kan er hetzelfde mee lijkt me zo... Software updaten, toepassing downloaden, back-ups maken e.d... (nadat je die compatibiliteit hebt ingesteld op vista)

PS ovi suite werkt ook bij mij, ik had daar de compatibiliteit nog niet aangepast! ;-)
OVI-suite werkt hier (Win7 x86) niet helemaal goed sinds de laatste update. Daarvoor kon ik prima verbinding maken tussen mijn N97 en mijn pc. Nu gebruik ik de bèta en die werkt wel weer prima :)

Groot nadeel trouwens dat dat programma alleen op de C-schijf kan... Dat is voor mij eigenlijk alleen de partitie voor Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thezs schreef op woensdag 09 december 2009 @ 20:30:
Een vraag van mijn kant:

Ik heb al wat vragen voorbij zien komen over als je naar het buitenland gaat, hoe je zorgt dat de telefoon geen verbinding met internet maakt, meeste veranderde gewoon de internet instellingen, maar je hebt ook bij heel veel apps die internet nodig hebben de optie: connect while roaming (of een dergelijke optie) waarbij je ja en nee kan opgeven.

Nu heb ik dat opgezocht en mijn conslusie is dat met roaming wordt bedoelt dat je in het buitenland op een ander netwerk als je eigen zit.
Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand met zekerheid zeggen dat wanneer je dus die optie op nee zet, er ook daadwerkelijk geen internet verbinding wordt gemaakt wanneer je in het buitenland bent?
Vreemd genoeg weet ook KPN helpdesk en KPN website hiervoor nog geen oplossing te geven. Wie heeft wel de goede tip? Kan veel mensen veel geld besparen.
Jan1993

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-03-2018

lavagiant

...

Mijn N97 is weer retour van reparatie: diverse onderdelen vervangen. Ik ga morgen het toestel ophalen en vraag dan even na wat ze precies gedaan hebben. Alleen een cover vervangen zal waarschijnlijk mijn probleem niet oplossen, maar we zullen zien. Met firmware 2.1 op stapel heb ik hopelijk weer een mooi toestel. De nieuwe firmware staat nog niet in de Nokia test omgeving helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regul
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:55
Ik heb ondertussen mijn N97 terug van reparatie omdat het scherm en toetsenbord niet werkte als het koud was.

Voor zo ver ik kan zien zijn het scherm en het toestenbord vervangen onder garantie.
Werkt weer helemaal geweldig nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:31
Ben nog op zoek naar een hoesje voor de N97 mini. Iemand aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
AMD1800 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:23:
Is het ook normaal met een N97, dat je als je flitst aan de kant waar de flitser zit een overduidelijk licht van de flitser in de lens te zien krijgt?

Je krijgt dan dus een foto waar duidelijk 1 kant van de foto beschenen is door een wit licht..
Nee dat is niet normaal.
Antwoord is op dit forum te vinden, of in deel 2.
even de zoekfunctie gebruiken zou ik zeggen.

Als je de intro van dit forum leest zie je dat het raadzaam eerst google te gebruiken, dan de zoekfuntie van dit forum en vervolgens een vraag te stellen, dit om te voorkomen dat er 15x dezelfde vraag gesteld wordt, met bijbehorend antwoord.
suc6.

p.s. de kans is groot dat je ook gps problemen hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

Darkzell schreef op zondag 24 januari 2010 @ 18:02:
Ben nog op zoek naar een hoesje voor de N97 mini. Iemand aanraders?
FRUTTA bij media markt .. iets van 20.00. Van stof, et koortje en riemklip (deze heb ik eraf gehaald) en "flap" die met klitteband zorgt dat de telefoon er niet uit kan vallen. De stof is iets gevoerd waardoor de hoes ook nog een beetje schokken kan absorberen. Ik heb er ook nog een iPhone touchpad pen bijgekocht en die laat zich makkelijk in dit zelfde hoesje steken. De touchpad pen heeft twee stiften; een voor echt schrijven met blauwe inkt en eentje voor het "schrijven" op de N97.

[ Voor 24% gewijzigd door hamsteg op 24-01-2010 20:27 . Reden: Omschrijving verbeterd ]

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 3 weken terug B Cover laten vervangen. Maar heb nog steeds als ik een foto maak met flits last van die witte waas. Gps werkt wel prima! Wat nu?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hmmz. Mijn mini is zojuist (3 uur geleden) na 2 maanden heen gegaan, ik was aan het internetten(opera mobile) + live messenger en opeens paar dingen door het scherm heen, berichten enzo en weg beeld en alles in 1x (terwijl hij aan de lader zat). En nu krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aan (batterij er tijd uit gehad, de 4 knoppen tegelijk indrukken enzo), dusja..daar zit ik dan met een telefoon van ruim 400 euro die ermee stopt zomaar....stiekem hoop ik dat het via pc aansluiten nog lukt..maar vrees dat het ritje naar NSP gaat worden ofz..en helaas zijn die ook al niet in de buurt...

Als ik de lader inklik zie ik nog wel dat wit flitsje naast dat aansluitpunt ervoor, die blijft als enige lampje van het hele toestel flitsjes doen om de paar seconde.

Edit: dat mini lampje staat nu continue aan (heb lader even paar keer in uit gehad om verschil te zien, wat is normaal bij opladen? knipperen om de paar seconde of aanblijven? kleine lampje naast oplaadpunt.

Nu opeens ging hij net vanzelf even aan, hij kwam niet verder dan nokia logo, maartoch..snap er echt helemaal niks van.

[ Voor 24% gewijzigd door Only op 24-01-2010 20:48 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Only schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:31:
Hmmz. Mijn mini is zojuist (3 uur geleden) na 2 maanden heen gegaan, ik was aan het internetten(opera mobile) + live messenger en opeens paar dingen door het scherm heen, berichten enzo en weg beeld en alles in 1x (terwijl hij aan de lader zat). En nu krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aan (batterij er tijd uit gehad, de 4 knoppen tegelijk indrukken enzo), dusja..daar zit ik dan met een telefoon van ruim 400 euro die ermee stopt zomaar....stiekem hoop ik dat het via pc aansluiten nog lukt..maar vrees dat het ritje naar NSP gaat worden ofz..en helaas zijn die ook al niet in de buurt...

Als ik de lader inklik zie ik nog wel dat wit flitsje naast dat aansluitpunt ervoor, die blijft als enige lampje van het hele toestel flitsjes doen om de paar seconde.

Edit: dat mini lampje staat nu continue aan (heb lader even paar keer in uit gehad om verschil te zien, wat is normaal bij opladen? knipperen om de paar seconde of aanblijven? kleine lampje naast oplaadpunt.
Geef hem een uurtje aan de lader, paar keer proberen met de uitknop,,
Meestal krijg ik hem wel weer aan de praat. Is mij ook al paar keer overkomen met de n97

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Xmasjos schreef op zondag 24 januari 2010 @ 02:39:
[...]

Weet je zeker dat er 'parsing error' staat? Dan is het waarschijnlijk een foutje in de installatie. Heb je m al opnieuw geïnstalleerd etc?
Parsing error 1002.. heel raar maar ik heb msn al opnieuw geinstalleerd en het schijnt niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over de nieuwe browser Skyfire ik heb hem geprobeerd en ik moet zeggen het werkt prima. Alleen een probleempje, als ik bijv een filpje aan het kijken na ongeveer 2 minuten gaat het licht uit en moet je aan de zijkant weer het schuifje heen en weer bewegen om weer beeld te krijgen. Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik kan namelijk bij instellingen niets vinden om dat in te stellen. Bij de opera browser blijft het beeld wel continu branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:30:
Heb 3 weken terug B Cover laten vervangen. Maar heb nog steeds als ik een foto maak met flits last van die witte waas. Gps werkt wel prima! Wat nu?
Dat lijkt me dan niet goed... Ik had deze waas ook, maar sinds de neiuwe cameracover is deze weg.
Heb je wel het idee dat er een nieuwe cover op zit? In dit deel of deel 2 zijn foto's te vinden van de nieuwe cover. ALs het goed is ligt het schuifje nu iets boven de lens.
Lijkt me dat je terug moet gaan naar het nsp waar je hem hebt laten repareren, klinkt nl alsof ze niet de cover vervangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:57:
[...]

Dat lijkt me dan niet goed... Ik had deze waas ook, maar sinds de neiuwe cameracover is deze weg.
Heb je wel het idee dat er een nieuwe cover op zit? In dit deel of deel 2 zijn foto's te vinden van de nieuwe cover. ALs het goed is ligt het schuifje nu iets boven de lens.
Lijkt me dat je terug moet gaan naar het nsp waar je hem hebt laten repareren, klinkt nl alsof ze niet de cover vervangen hebben.
Ik heb hetzelfde probleem. B-cover laten vervangen, beter GPS ontvangst maar nog steeds witte waas. Misschien toch maar de truc met de zwarte marker toepassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
liffey schreef op maandag 25 januari 2010 @ 09:57:
[...]

Mijn cover is welzeker vervangen, maar ik heb nu juist ná het vervangen last van een overmatige flits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Only schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:31:

Nu opeens ging hij net vanzelf even aan, hij kwam niet verder dan nokia logo, maartoch..snap er echt helemaal niks van.
Als dat lichtje knippert betekent dat dat je accu volledig leeg is. Dan moet je m dus gewoon een tijd aan de lader hangen.

Heb toch eens wat meer geduld mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Toestel weer retour. Zo te zien hebben ze geen cover vervangen, dus die zal wel in orde zijn geweest (of vervangen ze die niet standaard als het toestel naar Nokia gestuurd wordt?). Ik heb nog geen duidelijkheid wat ze nu precies uitgevoerd hebben, dus daar heb ik nog een mail over gestuurd naar Nokia Care. Overigens staat er nu weer de Carphone Warehouse software versie op, dus dat is wel een beetje jammer. Ondanks dat die wel al op de 2.0 versie zit, duurt het langer voordat deze straks een update krijgt bij versie 2.1. Tegen die tijd (eind deze week??) laat ik het toestel wel weer door een NSC updaten zodat ik de standaard (niet aangepaste) software versies heb.

Ik ben benieuwd of ik nu nog herstarts meemaak en of de gsm 's ochtends weer uit staat. Ik kom erop terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyyy9
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 11:26
mijn n97 denkt constant dat hij aan het opladen is en valt af en toe uit, batterij is bizar snel leeg en sluit ook regelmatig de webbrowser af als ik aan het internetten ben. zou je niet verwachten voor een telefoon die toen ik hem kocht 600 was.

ritje NSP zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Als ik het goed begrijp kunnen we dan eindelijk de firmware update 2.1 voor Nokia N97 verwachten op donderdag 28 januari a.s.:

http://discussions.nokiau...avigation&thread.id=16086

Lees de stukjes van de officiële Nokia medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 13:58:
Afgelopen week is mijn n97 helemaal gereset, omdat de verbinding instellingen allemaal verkeerd stonden en dit was de enige oplossing! Er moest wat aan de proxy veranderd worden en dat is allemaal gelukt gelukkig!

Maar.....
Wat ik nu steeds krijg is het volgende: ''Website heeft een verlopen certificaat verzonden. Toch accepteren?''
Het enige wat ik kan doen is de certificaatdetails bekijken en dan staat er site: pop3.live.com en ik zie dan een serienummer en nog meer dingetjes...en ik kan aanklikken: alleen nu accepteren.

Kan iemand me hier van af helpen?

Ik krijg het elke keer weer, ook als ik niks met mn phone doe! Vooral met mail ophalen en op internet uiteraard....

Tnks alvast! :)
Kan iemand me hier mee helpen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

lavagiant schreef op maandag 25 januari 2010 @ 17:37:
Als ik het goed begrijp kunnen we dan eindelijk de firmware update 2.1 voor Nokia N97 verwachten op donderdag 28 januari a.s.:

http://discussions.nokiau...avigation&thread.id=16086

Lees de stukjes van de officiële Nokia medewerker.
Jeps :) bericht kwam ik gister ook tegen... Helaas nog geen release notes kunnen vinden.. benieuwd wat ze allemaal verbeterd/veranderd hebben. Van mij mogen ze al die vreselijke apps zoals joikuspot en boingo er wel uithalen iig

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Xmasjos schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:58:
[...]

Mijn cover is welzeker vervangen, maar ik heb nu juist ná het vervangen last van een overmatige flits...
hmm, dat lijkt me erg balen dan... Ik had voor het vervangen van de cover wel een witte waas, maar daarna niet meer, vandaar mijn vragen. Het streepje met de zwarte stift heb ik op de vorige cover toegepast en lostte alle waas problemen op, dus dat wordt dan wel aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs mijn N97 naar de NSP gebracht voor de 'B-cover', netjes geholpen, geen flitswazen meer en een beter functionerende GPS.

Nu was ik vandaag in de hoofdstad, maar ik kreeg met geen mogelijkheid een fix. Hoe kan dit aangezien ik dit onderdeel kort geleden nog heb laten vervangen of lag het aan de zware bewolking? Maar dan nog moet ik een fix krijgen onder die weeromstandigheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Ik denk hier in ieder geval een mogelijke reden gevonden voor het ongelooflijk snel leegraken van mijn batterij.
Ik had de afgelopen weken regelmatig last van een batterij die voor ik ging slapen volledig vol was geladen en de volgende dag rond 16:00 uur leeg was, met alleen een paar smsjes en beetje geinternet te hebben.

Nu een paar keer getest door het netwerk niet op Dual Mode te zetten maar op UMTS. Mijn werkplek is op een plek waar het bereik van Vodafone blijkbaar slecht is (Zwolle, omgeving station) en wellicht dat het constante switchen tussen GSM en UMTS te veel stroom kost? Iemand enig idee of dit een reden kan zijn?

Dan nog iets anders wat ik eigenlijk al vaker gevraagd heb maar geen antwoord op was gekomen:
Hebben meer mensen last van een ontzettend trage music player? Bij mij kan het seconden lang duren voor ik bij het overzicht "artiesten, albums, tracks" kom. Daarna weer heel lang voor ik een artiest aan kan klikken en wederom geldt dat wanneer ik dan weer een album kies. Heb 20gb+ aan muziek er op staan. Wellicht dat het meespeelt dat vrijwel alle muziekbestanden een cover geintegreerd hebben in de mp3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 19:34:
Ik heb onlangs mijn N97 naar de NSP gebracht voor de 'B-cover', netjes geholpen, geen flitswazen meer en een beter functionerende GPS.

Nu was ik vandaag in de hoofdstad, maar ik kreeg met geen mogelijkheid een fix. Hoe kan dit aangezien ik dit onderdeel kort geleden nog heb laten vervangen of lag het aan de zware bewolking? Maar dan nog moet ik een fix krijgen onder die weeromstandigheden?
Heb ik ook eens gehad. Met mc guider. In mc guider de gps opnieuw ingesteld (automatisch laten zoeken). Daarna binnen 10 sec een fix.
begrijpen doe ik het niet maar werken doet het wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
AjaxArena schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:22:

Dan nog iets anders wat ik eigenlijk al vaker gevraagd heb maar geen antwoord op was gekomen:
Hebben meer mensen last van een ontzettend trage music player? Bij mij kan het seconden lang duren voor ik bij het overzicht "artiesten, albums, tracks" kom. Daarna weer heel lang voor ik een artiest aan kan klikken en wederom geldt dat wanneer ik dan weer een album kies. Heb 20gb+ aan muziek er op staan. Wellicht dat het meespeelt dat vrijwel alle muziekbestanden een cover geintegreerd hebben in de mp3?
Ik heb 10 gb aan muziek en vind mijn speler juist uitermate snel. Alles reageert direct zodra je het aantikt, dus ik herken dat probleem niet. Ik heb niet zoveel covers als jij, maar of dat het nou is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig vandaag een telefoontje van de Belcompany gekregen dat mijn toestel gemaakt was. Dus vanmiddag opgehaald en alle meuk er weer opgezet. Vreemd is dat ik alles wat ik moet downloaden niet kan installeren. Ik wil bijvoorbeeld Google Maps er weer opzetten en dovi store heeft een update die geinstalleerd moet worden. Echter als deze bestanden zich willen installeren krijg ik de volgende error: het certificaat is verlopen of nog niet geldig en/of de tijd en datum instelling zijn niet juist.
Wie o wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Laatst online: 14-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:10:
Gelukkig vandaag een telefoontje van de Belcompany gekregen dat mijn toestel gemaakt was. Dus vanmiddag opgehaald en alle meuk er weer opgezet. Vreemd is dat ik alles wat ik moet downloaden niet kan installeren. Ik wil bijvoorbeeld Google Maps er weer opzetten en dovi store heeft een update die geinstalleerd moet worden. Echter als deze bestanden zich willen installeren krijg ik de volgende error: het certificaat is verlopen of nog niet geldig en/of de tijd en datum instelling zijn niet juist.
Wie o wie kan mij helpen?
Ehh, nou misschien dat je datum en tijd niet correct zijn ingesteld? Zonder correcte datum kan er geen app worden geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet hem is op 26-01-2009 en probeer het nog eens, dus niet op 2010 ;)
Als ie geinstalleerd is terugzetten naar 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik heb de telefoon net binnen, althans de mini.. snelle service van gsmwijzer!

Verder erg wennen aan de koptelefoon. Die werken als oordopjes en ik weet niet of ik dat erg prettig vind op de fiets. De GPS lijkt best goed te werken. Gisteravond (huis niet uitgeweest) had hij binnen zelfs GPS-ontvangst. Dus dat ziet er goed uit.

Wennen aan de widgets. Jammer dat ze allemaal even groot zijn. En de agenda/kalender heeft een andere optie als mijn vorige telefoon (E51). Die gaf, als er niets die dag was, afspraken tot een week vooruit aan. Vond ik wel prettig, maar dat doe deze dus niet. Anderzijds wel een voordeel dat hij de "taken" wel weergeeft (die gebruik ik om het rooster van mijn vriendin weer te geven)..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Mijn N97 is dus terug van reparatie maar het probleem is NIET verholpen. Vanochtend werd ik weer wakker met een gsm die uit stond. Onderweg naar kantoor in de auto is de gsm weer een keer of drie opnieuw opgestart. Ze hebben dus helemaal niets verbeterd.

Zal ik wachten tot de update van donderdag en dan kijken of het probleem zich niet meer voordoet, of zal ik de gsm maar weer direct terugbrengen naar een NSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:39
@lavagiant: Ik gok dat je hem wel langer dan 2 dagen kwijt bent als je hem naar een nsp brengt, dus ik zou even wachten. Wie weet lost die update je probleem wel op :)

@MrSleeves: gelukkig kun je je eigen koptelefoon ook aansluiten :) Tenzij je naar de radio wil luisteren gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
AMD1800 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:20:
@MrSleeves: gelukkig kun je je eigen koptelefoon ook aansluiten :) Tenzij je naar de radio wil luisteren gok ik.
Ook als je naar de radio wil luisteren. Het maakt niet uit wat je er in stopt, de radio werkt gewoon. Al stop je er een set kapotte oordopjes in, dan nog kun je via de luidspreker radio afspelen.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
The_Fes schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:25:
[...]

Ook als je naar de radio wil luisteren. Het maakt niet uit wat je er in stopt, de radio werkt gewoon. Al stop je er een set kapotte oordopjes in, dan nog kun je via de luidspreker radio afspelen.
Als dat zo is, zouden ze eens mooie mini 3.5mm jacks moeten ontwikkelen die je erin stopt puur voor alleen radio... met maar klein uitstulpsel. Zou ik wel handig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Mau_Maus schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 10:50:
[...]

Als dat zo is, zouden ze eens mooie mini 3.5mm jacks moeten ontwikkelen die je erin stopt puur voor alleen radio... met maar klein uitstulpsel. Zou ik wel handig vinden.
Dan heb je weer een hele korte antenne. Het idee is dat de draad (in principe gewoon koperdraad) als antenne gebruikt wordt. Hoe korter de draad, hoe korter de antenne, hoe minder de ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07 00:58
Zijn hier toevallig ook mensen die ervaring hebben met een N97 en een gps tracking applicatie?

Ik ben namelijk op zoek naar een applicatie die goed werkt op een N97 en dat op internet met bijvoorbeeld google maps kan zien waar je geweest bent.

Het leek mij wel grappig om te kunnen zien waar ik geweest ben op wintersport :P

Ik heb echter geen ervaring met dit soort applicaties en ik zou niet weten welke goed is. Ik heb er wel enkele gevonden, maar veelal kosten ze geld in de ovi store en ik koop liever geen kat in de zak.

Iemand die zo iets kan noemen? Mijn dank is groot!

(gezocht in dit topic en niks kunnen vinden op tracking of tracker, wellicht zoek ik op het verkeerde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik heb de Ovi Maps 3.0.3. geinstalleerd op mijn N97 mini, werkt allemaal snel en goed. Echter krijg ik wanneer ik online wil gaan de melding; er ging iets mis, de verbinding is mislukt. Als ik bij instellingen kijk staat internet gewoon goed ingesteld. (kan kiezen uit internet en multimedia berichten) OVI suite zegt trouwens dat er een update is voor Ovi maps, namelijk 3.0.1. Wanneer ik zeg updaten mislukt de installatie hiervan, lijkt me een bug.

Niet de enige: http://discussions.europe...vigation&message.id=16341 Eens zien of ik WAP instellingen kan krijgen van Vodafone..

Gewoon de mobiel instellingen overnemen en deze invoeren bij wap diensten. OVI maps pakt deze automatisch en nu werkt het gewoon.

[ Voor 26% gewijzigd door Dj-sannieboy op 26-01-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Beuker schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:09:
Zijn hier toevallig ook mensen die ervaring hebben met een N97 en een gps tracking applicatie?

Ik ben namelijk op zoek naar een applicatie die goed werkt op een N97 en dat op internet met bijvoorbeeld google maps kan zien waar je geweest bent.

Het leek mij wel grappig om te kunnen zien waar ik geweest ben op wintersport :P

Ik heb echter geen ervaring met dit soort applicaties en ik zou niet weten welke goed is. Ik heb er wel enkele gevonden, maar veelal kosten ze geld in de ovi store en ik koop liever geen kat in de zak.

Iemand die zo iets kan noemen? Mijn dank is groot!

(gezocht in dit topic en niks kunnen vinden op tracking of tracker, wellicht zoek ik op het verkeerde)
Het _kan_ met je gsm, maar gezien de betrouwbaarheid van de N97 wellicht niet aan te raden. Ik gebruik zelf de iGot-u tracker. Dat is echt een aanrader: (spat)water-proof, zeer lange accuduur, nauwkeurig en makkelijk mee te nemen: http://global.mobileaction.com/product/product_i-gotU_BT.jsp Ik gebruik deze al ruim 2 seizoenen voor al mijn wintersport vakanties en zou niet meer zonder willen. Er is op die site ook een mobiele applicatie te downloaden waarmee je evt. de gps van je N97 kunt gebruiken (dus dan heb je het apparaat niet nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
http://www.findonamap.com/
http://phonelocator.mobi/

werken allebij leuk,

denk wel aan data kosten voor uploaden van gps tracking data

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:57
Na een tijdje (2,5 week) tevreden gebruik, met enkel ongemak van een onnauwkeurig batterij indicator...gebeurde het mij vandaag ook dat de mini plots uit viel nadat ik drie maal een oproep had gemist. Apparaat weigerde dienst, scherm bleef zwart....en enige remedie bleek te zijn om de batterij eruit te halen. Meer mensen die hier spontaan last van hebben gehad met de mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er aan te doen dat emails opgesteld in html niet goed leesbaar doorkomen? De instellingen van Nokia Messaging staan goed en ook als ik een bericht open en ik kijk bij opties staat hij op html weergeven. Toch krijg ik alleen maar van die gebroken fotolijstjes te zien bij afbeeldingen.
Toch van de zotte dat een telefoon als deze niet gewoon html mail kan weergeven? Of zie ik nog wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Uit verdere e-mail communicatie met een Advanced Technical Service Center Agent bij Nokia blijkt uiteindelijk dat ze alleen nieuwe software op mijn toestel hebben gezet. Wat een onzin; dezelfde versie stond er al op dus daar is het probleem natuurlijk niet mee opgelost. Ben het toestel dus 3 weken kwijt geweest voor het opnieuw installeren van (dezelfde) software, wat ik dus gewoon zelf had kunnen doen (en ook verschillende keren gedaan heb).

Krijgt een vervolg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:58:
Wat is er aan te doen dat emails opgesteld in html niet goed leesbaar doorkomen? De instellingen van Nokia Messaging staan goed en ook als ik een bericht open en ik kijk bij opties staat hij op html weergeven. Toch krijg ik alleen maar van die gebroken fotolijstjes te zien bij afbeeldingen.
Toch van de zotte dat een telefoon als deze niet gewoon html mail kan weergeven? Of zie ik nog wat over het hoofd?
Bij mij werkt het prima, dus ik denk toch dat het een bepaalde instelling is. Staat er niet nog ergens iets van afbeeldingen downloaden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:29:
[...]

Bij mij werkt het prima, dus ik denk toch dat het een bepaalde instelling is. Staat er niet nog ergens iets van afbeeldingen downloaden ofzo?
Ik heb er ook wel eens last van. Bijvoorbeeld bij die kansloze hyves mailtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
en ovi suite 2.1 krijg ik maar niet werkend onder win 7 x64 ultimate ... ik ga donderdag xp installeren op mijn pc zodanig ik mijn phone kan updaten en er kaarten op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:25:
Ik heb de Ovi Maps 3.0.3. geinstalleerd op mijn N97 mini, werkt allemaal snel en goed. Echter krijg ik wanneer ik online wil gaan de melding; er ging iets mis, de verbinding is mislukt. Als ik bij instellingen kijk staat internet gewoon goed ingesteld. (kan kiezen uit internet en multimedia berichten) OVI suite zegt trouwens dat er een update is voor Ovi maps, namelijk 3.0.1. Wanneer ik zeg updaten mislukt de installatie hiervan, lijkt me een bug.

Niet de enige: http://discussions.europe...vigation&message.id=16341 Eens zien of ik WAP instellingen kan krijgen van Vodafone..

Gewoon de mobiel instellingen overnemen en deze invoeren bij wap diensten. OVI maps pakt deze automatisch en nu werkt het gewoon.
Is dat dezelfde versie van de Beta Labs? Deze vind ik qua lay out veel beter dan de 'normale' versie. Ik hoop dat ze snel de Nederlandse taal er bijvoegen. Ik zie hem trouwens niet als compatible bij de 'normale' N97 staan.

Iemand die trouwens weet hoe ik bij de GPS de default instellingen weer kan terugzetten? Want ik krijg met geen mogelijkheid een fix, weer of geen weer. Heb al een nieuwe B cover laten plaatsen, voorheen werk hij goed, nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
kokorico schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:18:
en ovi suite 2.1 krijg ik maar niet werkend onder win 7 x64 ultimate ... ik ga donderdag xp installeren op mijn pc zodanig ik mijn phone kan updaten en er kaarten op kan zetten.
Klinkt toch eigenlijk wel heel triest dit hé.. Dat het gewoon nodig is dat je XP nodig hebt om je telefoon te updaten! Ik had op mn werk ook al last van dit probleem.. Gelukkig werkt thuis bij mij de oudere versie (2.0) wel gewoon op mn win 7 x64 business & win 7 x64 ultimate.. Dus ik wacht thuis ook nog even met updaten totdat ik de nieuwe firmware op mn n97 heb gezet.

En eerst maar eens zien op die firmware donderdag uberhaubt wel uitkomt, ik ken die grappen van Nokia inmiddels wel en anders laat ik het wel doen door NSP in de buurt, meteen die cover vervangen.
Waar ik overigens ook bang voor ben is dat het weer alleen een paar bugs die gefixed zijn in de update en de nieuwe Ovi Maps en weinig geheugen en snelheid winst, ook al wordt dit wel aangekondigd valt her en der te lezen.. Ik ben benieuwd, fw 2.0 zou ook bloody briljant zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
Heb hier anders Ovi 2.1 perfect draaien hoor, op een W7 x64 pc. Totaal geen problemen mee gehad. Niet tijdens installatie en niet tijdens gebruik. Ook niet tijdens updaten trouwens.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
JKratos schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:47:
Heb hier anders Ovi 2.1 perfect draaien hoor, op een W7 x64 pc. Totaal geen problemen mee gehad. Niet tijdens installatie en niet tijdens gebruik. Ook niet tijdens updaten trouwens.
Bij mij ook nergens last van op Win7 x64. Met geen enkele versie van welk programma dan ook heb ik problemen gehad. En ja, ik gebruik veel programma's :P

[ Voor 4% gewijzigd door Crusher77 op 26-01-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
JKratos schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:47:
Toen je ove suite had geïnstalleerd en je de eerste maal de usb kabel in n97 stak werden dan alle drivers (stuk of 7) goed geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 18:31
ja, bij de N97 wel. Bij mijn eigen 5800 (N97 is van familie) zit die soms wel te klote met een SMT driver oid, die niet geïnstalleerd wil worden. Maar de toestellen werken beide wel gewoon perfect met Ovi.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilxx5
  • Laatst online: 12-09 06:33
Ik heb vandaag mijn n97 mini gehad en probeerde via wlan verbinding te maken met mijjn draadloos netwerk. Volgens de mini was ik wel verbonden, maar als ik de browser startte om op een website te gaan krijg ik de melding 'ongeldige servernaam'. Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilxx5
  • Laatst online: 12-09 06:33
xa4gelissen schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:42:
[...]

Zelfde probleem: als ik thuis op mijn eigen wlan internet wil met de correcte netwerksleutel dan geeft hij "ongeldige servernaam" aan.....Heeft iemand een idee hoe je dit moet oplossen?
Volgens mij zitten meerdere mensen met dit probleem.......
Is er al een reactie hierop geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragunova
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-08-2023

dragunova

Samozaridnyia Vintovka D.

AjaxArena schreef op maandag 25 januari 2010 @ 20:22:
Ik denk hier in ieder geval een mogelijke reden gevonden voor het ongelooflijk snel leegraken van mijn batterij.
Ik had de afgelopen weken regelmatig last van een batterij die voor ik ging slapen volledig vol was geladen en de volgende dag rond 16:00 uur leeg was, met alleen een paar smsjes en beetje geinternet te hebben.

Nu een paar keer getest door het netwerk niet op Dual Mode te zetten maar op UMTS. Mijn werkplek is op een plek waar het bereik van Vodafone blijkbaar slecht is (Zwolle, omgeving station) en wellicht dat het constante switchen tussen GSM en UMTS te veel stroom kost? Iemand enig idee of dit een reden kan zijn?
Hetgeen jij beschrijft heb ik een keer gehad; toen bleek dat mijn accuweather via gps mn locatie aan het verversen bleef. Na het uitzetten is dit niet meer teruggekomen.
Ik werk ook in de buurt van het station, in Zwolle 8) , maar heb prima bereik. Alleen in een lift heb ik soms even dat ie geen bereik heeft, maar verder prima. Hoewel het daar wel heel apart is door al het metaal in de hoge gebouwen die er staan; als ik de radio gebruik is het heel erg afhankelijk van de locatie of ik bereik heb of niet.

does the pope shit in the woods? is a bear catholic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
dragunova schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:31:
[...]

Hetgeen jij beschrijft heb ik een keer gehad; toen bleek dat mijn accuweather via gps mn locatie aan het verversen bleef. Na het uitzetten is dit niet meer teruggekomen.
Ik werk ook in de buurt van het station, in Zwolle 8) , maar heb prima bereik. Alleen in een lift heb ik soms even dat ie geen bereik heeft, maar verder prima. Hoewel het daar wel heel apart is door al het metaal in de hoge gebouwen die er staan; als ik de radio gebruik is het heel erg afhankelijk van de locatie of ik bereik heb of niet.
Hmm, bij mij lijkt het echt het dual mode-umts-gsm verhaal te zijn. Heb geen andere applicaties echt draaien die zoveel slurpen. E-mail staat wel op "snelst", maar dat had ik altijd al. Voorlopig lijkt het zo goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn N97 is overleden :'( Vanmiddag was de batterij vol en toen zei mijn telefoon opeens "Batterij Leeg" waarna hij vervolgens uitging. De lader aansluiten hielp niet om de telefoon weer aan te krijgen, een batterij van de N97 van mijn collega ook niet :?

Dus dat wordt morgen maar even de verzekering bellen...

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:09
Ik denk eerder dat je last hebt van het USB oplaadprobleem. Als je batterij compleet leeg is, dan weet het toestel ook even niet meer wat voor soort USB verbinding die nu krijgt, data of voeding.
De oplossing is vaak hem even een half uurtje aan de USB van een PC hngen, dan krijgt die beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij zou het dan toch gewoon moeten doen wanneer ik een batterij uit een volle N97 plaats? Want dan doet hij het ook niet. En de grap is, mijn batterij werkt wel in de N97 van m'n collega!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mijn GPS probleem kan verhelpen? Ik krijg geen fix meer, of het nou goed weer is of slecht weer. Sinds paar dagen kan ik gewoon geen fix meer krijgen. Iemand met een oplossing? Heb al een softreset gedaan, maar dit helpt niet. Kan ik ergens in een menu de default instellingen herstellen, in plaats van rigoreus een hard reset te doen? Ik draai V20 en heb sinds kort een B-cover maar sinds mijn uitstapje in de Duitse hoofdstad nooit meer een fix gekregen, ik heb mijn vraag ook aan Nokia voorgelegd afwachtende van een reactie van hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Laatst online: 14-09-2023
AjaxArena schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:16:
[...]

Hmm, bij mij lijkt het echt het dual mode-umts-gsm verhaal te zijn. Heb geen andere applicaties echt draaien die zoveel slurpen. E-mail staat wel op "snelst", maar dat had ik altijd al. Voorlopig lijkt het zo goed te gaan.
Dit staat volgens mij ook gewoon in de handleiding. Het switchen en voortduren zoeken naar 3G kost veel energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Ik heb sinds een paar weken ook een N97 :D
Het is een van de laatste N97's geweest die de KPN verkocht heeft, nu hebben ze de N900 ervoor in de plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:59:
[...]

Ik heb er ook wel eens last van. Bijvoorbeeld bij die kansloze hyves mailtjes!
Ik heb het probleem ook nog steeds. Na het uit/aan zetten van de telefoon werkt het weer gewoon. Ook merk ik dat het overdacht vaak niet werkt, maar 's avonds wel. Lijkt alsof iets het 'tijdelijk' blokeert.

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:29:
[...]

Ik heb afbeeldingen binnenhalen op 'ja' staan. Weet niet waar het in zit. Vind het wel behoorlijk kansloos dat een telefoon als deze niet gewoon mails in html op kan halen. Nieuwsbrieven van bijvoorbeeld 1dayfly en ibood, maar ook die van Opus supplies, zijn nauwelijks leesbaar. Alleen wat platte tekst met 25 gebroken fotolijstjes, omdat hij de afbeeldingen niet kan laden. Mijn HTC van 3 jaar oud deed dit wel prima :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:13
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:18:
[...]

Ik heb afbeeldingen binnenhalen op 'ja' staan. Weet niet waar het in zit. Vind het wel behoorlijk kansloos dat een telefoon als deze niet gewoon mails in html op kan halen. Nieuwsbrieven van bijvoorbeeld 1dayfly en ibood, maar ook die van Opus supplies, zijn nauwelijks leesbaar. Alleen wat platte tekst met 25 gebroken fotolijstjes, omdat hij de afbeeldingen niet kan laden. Mijn HTC van 3 jaar oud deed dit wel prima :X
Bij mij werkt die prima. Maar ze verwachten een update vandaag uit te rollen, misschien dat die voor jou het probleem oplost?

We are upgrading our S60 email servers right now in preparation for update. You may experience brief downtime - more details tomorrow.

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het, want ik heb al het mogelijke goed ingesteld (alles op html weergeven en afbeeldingen laden op 'ja'). Misschien dat een update de boel even opfrist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:18:
[...]

Zoals ik in mijn vorige reactie al probeerde aan te geven, een telefoon als deze kan dus wel gewoon mails in html op halen, die van mij doet dat nog steeds prima. Nieuwsbrieven worden ook vandaag nog gewoon goed geopend.

Het ligt dus niet aan de N97 in het algemeen, want hij kan het wel degelijk en het werkt gewoon goed. Het ligt dus aan een specifiek iets (instelling, update, whatever) van jouw N97! Het is dus zaak om daar achter te komen. Heb je wel de laatste versie van Nokia Messaging en de laatste FW versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

BastiaanN schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:00:
Hij zou het dan toch gewoon moeten doen wanneer ik een batterij uit een volle N97 plaats? Want dan doet hij het ook niet. En de grap is, mijn batterij werkt wel in de N97 van m'n collega!
usb connectortje stuk ofzo?

kun je ook geen hard reset doen?
hardreset terwijl hij aan de ladere hangt?
software vernieuwen?

offtopic:
misschien een id om met de komst van de nieuwe update een "Nokia N97 - Deel 4" te starten?

[ Voor 11% gewijzigd door Zygivt op 27-01-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Iemand nog wat must have apps voor de N97 (mini)?

Heb momenteel o.a.

WLM
Fring
Gmail
Google maps
Youtube
Shazam
Opera mobile
Nu.nl
NS reisplanner.

NOS mobiel kan ik momenteel niet downloaden, ook niet via de pc. Uitzending gemist zou ik nog kunnen installen en natuurlijk handy taskman. Verder nog must haves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meerdere OVI-store gebruikers die vrijwel niets kunnen doen in de applicatie omdat elke handeling de error: dit is niet mogelijk oid krijgt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Fes schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:26:
[...]

Zoals ik in mijn vorige reactie al probeerde aan te geven, een telefoon als deze kan dus wel gewoon mails in html op halen, die van mij doet dat nog steeds prima. Nieuwsbrieven worden ook vandaag nog gewoon goed geopend.

Het ligt dus niet aan de N97 in het algemeen, want hij kan het wel degelijk en het werkt gewoon goed. Het ligt dus aan een specifiek iets (instelling, update, whatever) van jouw N97! Het is dus zaak om daar achter te komen. Heb je wel de laatste versie van Nokia Messaging en de laatste FW versie?
Dan mag je me uitleggen wat ik fout doe:

- opties>instrumenten>instellingen>algemeen>berichtweergave HTML
- opties>instrumenten>instellingen>algemeen>afb weergeven>JA
- opties>instrumenten>instellingen>wat te syncen>inbox>downloadgr email>Volledig bericht

Wanneer ik een mail open: hier kun je ook nog bij opties kiezen voor platte tekst of html. Hier staat ook ingesteld dat hij html moet weergeven.

Heb de nieuwste Nokia messaging en nieuwste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:18:
[...]

- opties>instrumenten>instellingen>wat te syncen>inbox>downloadgr email>Volledig bericht

Wanneer ik een mail open: hier kun je ook nog bij opties kiezen voor platte tekst of html. Hier staat ook ingesteld dat hij html moet weergeven.

De eerste instellingen staan bij mij hetzelfde, de 3e staat bij mij op header plus. Dat zou het dus niet moeten zijn. Ik zou dan ook niet weten wat er aan de hand is. Misschien is het het internet profiel? Ik zelf heb vodafone, met de proxy nog aan (streaming en IM werkt wel gewoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:18:
[...]

Hier ook perfecte weergave hoor van html, heb instellingen staan zoals jou alleen bij de laatste heb ik staan ipv volledig bericht headers plus

ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:12:

Heb momenteel o.a.

WLM
Fring
Gmail
Google maps
Youtube
Shazam
Opera mobile
Nu.nl
NS reisplanner.

NOS mobiel kan ik momenteel niet downloaden, ook niet via de pc. Uitzending gemist zou ik nog kunnen installen en natuurlijk handy taskman. Verder nog must haves?
Is dat gewoon die ns planner wat jij bedoeld die je van de ns site kan downloaden Reisplanner Xtra ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Dj-sannieboy schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:12:

Heb momenteel o.a.

WLM
Fring
Gmail
Google maps
Youtube
Shazam
Opera mobile
Nu.nl
NS reisplanner.

Hier.nl is nog wel handig vind ik
mc guider gebruik ik veel, maar wellicht na de update morgen niet meer.
true caller is handig.
skyfire vind ik met voorsprong de beste bowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Ik ben ook maar eens overgestapt naar skyfire,
maar het klinkt vast wel bekend die popups van partypoker.

hoe sluit je deze ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zygivt schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:20:
[...]

usb connectortje stuk ofzo?

kun je ook geen hard reset doen?
hardreset terwijl hij aan de ladere hangt?
software vernieuwen?

offtopic:
misschien een id om met de komst van de nieuwe update een "Nokia N97 - Deel 4" te starten?
Nee, dat werkt allemaal niet. Het ledje wat bij de usb poort zit gaat ook niet aan wanneer ik het toestel aan de lader druk of er een usb kabel in stop. Ik neem aan dat hij gewoon echt stuk is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

BastiaanN schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:53:
[...]

Nee, dat werkt allemaal niet. Het ledje wat bij de usb poort zit gaat ook niet aan wanneer ik het toestel aan de lader druk of er een usb kabel in stop. Ik neem aan dat hij gewoon echt stuk is :'(
dan lijkt het juist de usbpoort te zijn, maar goed laten we het beste hopen.
succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

BastiaanN schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:53:
[...]
Het ledje wat bij de usb poort zit gaat ook niet aan wanneer ik het toestel aan de lader druk of er een usb kabel in stop. Ik neem aan dat hij gewoon echt stuk is :'(
Dat heb ik ook regelmatig: opnieuw erin doen of even goed aandrukken anders maakt de connector vaak geen goed contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Krijg net de melding dat er een software update is op mijn N97 (geen mini).
Blijkt het de nieuwe OVI maps te zijn.

Ben benieuwd

[ Voor 7% gewijzigd door Ghia op 27-01-2010 14:35 ]

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghia schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:35:
Krijg net de melding dat er een software update is op mijn N97 (geen mini).
Blijkt het de nieuwe OVI maps te zijn.

Ben benieuwd
Is dat de OVI maps met de nieuwe lay out die ook te gebruiken was wanneer je de app bij Beta Labs hebt gedownd?

Ik heb die ook een tijdje gebruikt (Engelstalige versie), die vind ik fijner. Hopelijk is hij dus nu ook in het Nederlands.

Welke productcode van je toestel heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een flater. Het ziet er allemaal redelijk gelikt uit maar het is nog steeds niet echt lekker soepel qua scrollen etcetera. Komt ook nog eens bij kijken dat ik van 45MB vrije ruimte naar 29MB vrije ruimte ben gegaan >_<.
Google Maps is nog steeds praktischer, soepeler, en grafisch beter mijns inzien. Alleen jammer dat er geen gesproken navigatie bij zit.

Edit: dit is idd de voormalige Beta-editie van Nokia Labs. Er zijn alleen wat toevoegingen gedaan!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 15:04 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 64 Laatste