Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrpink83 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:46:
Kan iemand mij vertellen of uitzendinggemist soepel afspeelt met web&walk standaard van T-mobile?
Wel als je binnen de 3G dekking zit, gprs is een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
bullitnl schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 14:35:
[...]

Wat was er mis met je B-cover als ik vragen mag? O-)
Door de "oude" B-cover werkte de gps niet optimaal. Op de terugweg genavigeerd met Garmin en het werkte gewoon goed. Zoals het hoort, zeg maar. Ook Nokia Maps weer geprobeerd, maar die verloor toch een paar keer de satellieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 15:33:
[...]

Wel als je binnen de 3G dekking zit, gprs is een no go.
Bedankt Bounzer. 3g heb ik meestal wel, maar ik vroeg me af of ik die w&w+ moest nemen. Ga ik mooi mijn abo vernieuwen met t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over internet:

Waarom is het zo dat je bij sommige websites wel gebruik kan maken van 3.5g dekking en bij anderen weer niet? Ook al zit je in een '3.5g area toch blijven sommige websites in mijn geval gebruik maken van de 3g dekking. Waar ligt dat aan? Iemand een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:28:
Vraagje over internet:

Waarom is het zo dat je bij sommige websites wel gebruik kan maken van 3.5g dekking en bij anderen weer niet? Ook al zit je in een '3.5g area toch blijven sommige websites in mijn geval gebruik maken van de 3g dekking. Waar ligt dat aan? Iemand een antwoord?
Ligt niet aan de website, ligt aan de dekking. Hoe dat precies zit weet ik niet, maar het toestel probeert altijd 3.5G te pakken indien beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:23

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Schiet nog niet echt op met die FW 2.1 update... alle andere nieuwe modellen van Nokia worden achter elkaar geupdate, maar de N97 blijft weer lekker achter. Hij zou er al bijna een maand moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:47
Megapaul schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:17:
Heeft iemand een werkende versie van windows live messenger voor de n97?

Als ik deze wil installeren dan begint de installatie, voortgang balk is bij het einde en dan krijg ik de melding installatie geannuleerd???

heb meerdere versie's geprobeerd.

is er een oplossing voor?
Het is uitendelijk gelukt, ipv het installatiebestand via bluetooth te versturen heb ik deze via de datakabel verstuurd en geinstalleerd, daarna had ik nog wat problemen met het doorlopen van de 1e setup, hij bleef hangen. kwam erachter dat het met de groepen in mijn contacten lijst van msn lag (vond de oplossing in dit topic) oplossing alle groepen weghalen dus alle contacten ineen en geen groep familie, werk en vrienden enz enz.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Megapaul schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:48:
[...]

Het is uitendelijk gelukt, ipv het installatiebestand via bluetooth te versturen heb ik deze via de datakabel verstuurd en geinstalleerd, daarna had ik nog wat problemen met het doorlopen van de 1e setup, hij bleef hangen. kwam erachter dat het met de groepen in mijn contacten lijst van msn lag (vond de oplossing in dit topic) oplossing alle groepen weghalen dus alle contacten ineen en geen groep familie, werk en vrienden enz enz.
ik weet je niet of je wifi of onbeperkt inet hebt, maar je had hem simpelweg van de ovi store kunnen halen of gaf dit juist problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:49
Nou, na bijna twee weken de telefoon niet opnieuw te hoeven opstarten is ie eind vorige week toch weer vastgelopen. En wilde ie op geen enkele manier meer opstarten. Belletje met Nokia en ik moest hem maar op laten sturen. Ik ben benieuwd of ze iets aan de hardware kunnen vinden. Het lag in ieder geval niet aan een bepaalde app want daar heb ik de hele kerstvakantie mee getest. Het wissen van de bestanden voor de lijst met foto's en muziekbestanden heeft nog twee keer gewerkt maar nu ook niet meer.
Ondertussen ook nog zo dom geweest om de Nokia stylus te gebruiken om de handschriftherkenning uit te proberen dus bij het klachtenlijstje zit nu ook een kras op het scherm. Mijn eerste kras op een touchscreen-device sinds 1998 (Cassiopeia E-10)!!!
Ik ben erg benieuwd wat ze gaan vinden...

Voorlopig de N-95 maar weer even: wat een perfecte internetverbinding in de trein ten opzichte van de N-97!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:28
Hallo tweakers,

Ik heb een vraagje...de Nokia Service Point in Utrecht...die de oude covers ter plekke vervangt voor de nieuwe...zit die in de stad van Utrecht of....???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
GSM Shop Utrecht
Vredenburg 152/153
3511 BG, Utrecht
Tel.: 030-2393000
Fax: 030-2393009
utrecht@unicomgroup.nl
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:05:
[...]

Ik ben in de kerstvakantie in Eindhoven bij het NCP geweest. Mijn vergrendelknop was ook afgebroken en hier werd dit gewoon kosteloos gerepareerd (volgens mij doen ze hier de reparaties zelf). Ik heb mijn toestel niet in Eindhoven gekocht en had ook geen aankoopsbewijs nodig voor de reparatie. Volgens mij doen de NCP's in Utrecht en Nuth deze reparaties ook zelf.

Suc6!
Alle NCP's doen de meeste reparaties zelf behalve als het gaat om ingewikkelde reparaties, denk aan IC's e.d. vervangen. Ook als ze het probleem zelf niet kunnen oplossen kunnen ze het toestel doorsturen.
http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3
Via deze link kan je alle NCP's in je provincie vinden. Deze Care Points doen in principe de meeste reparaties dus zelf.

[ Voor 78% gewijzigd door masterBunny op 19-01-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:38
Wanneer komt die nieuwe firmware voor de n97? Deze ging toch al voor Nieuwjaar komen volgens enkele bronnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

masterBunny schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:41:
GSM Shop Utrecht
Vredenburg 152/153
3511 BG, Utrecht
utrecht@unicomgroup.nl

[...]

Alle NCP's doen de meeste reparaties zelf behalve als het gaat om ingewikkelde reparaties, denk aan IC's e.d. vervangen. Ook als ze het probleem zelf niet kunnen oplossen kunnen ze het toestel doorsturen.
http://www.nokia.nl/nokia-in-je-buurt-o3
Via deze link kan je alle NCP's in je provincie vinden. Deze Care Points doen in principe de meeste reparaties dus zelf.
Alleen hoe weet je of ze direct het mankement maken, of je je toestel een x tijd kwijt ben (waar ik zeker niet happy van word). Ik woon zelf in de buurt van Arnhem en heb krasjes op de lens + slecht GPS bereik......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Jos_M schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:36:
Schiet nog niet echt op met die FW 2.1 update... alle andere nieuwe modellen van Nokia worden achter elkaar geupdate, maar de N97 blijft weer lekker achter. Hij zou er al bijna een maand moeten zijn!
Ik ben er ook echt klaar mee. Mooi toestel met mooie specs, maar die bugs van de N97 worden me teveel. Nog steeds niet het beloofde Skype.

Nokia ook steeds met z'n beloftes. Ook omtrent de N900, qua navigatie en portraitmode.

Zodra er een Android 2.0/2.1 toestel uitkomt in Nederland, gaat de N97 de deur uit.

[ Voor 34% gewijzigd door lauw8 op 20-01-2010 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:13
lauw8 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 08:06:
[...]

Ik ben er ook echt klaar mee. Mooi toestel met mooie specs, maar die bugs van de N97 worden me teveel. Nog steeds niet het beloofde Skype.
Als je Nimbuzz installeert, kun je skypen zoveel je wilt!

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
Tortelli schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 03:01:
[...]

Alleen hoe weet je of ze direct het mankement maken, of je je toestel een x tijd kwijt ben (waar ik zeker niet happy van word). Ik woon zelf in de buurt van Arnhem en heb krasjes op de lens + slecht GPS bereik......
via de bijna magische manier van telecommunicatie schijnt het dat je er achter kunt komen........

En via mijn glazen bol weet ik dat nsp Barneveld (half uur van Arnhem) de reparatie zelf doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
mrpink83 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:22:
[...]

via de bijna magische manier van telecommunicatie schijnt het dat je er achter kunt komen........
lol!
Je bedoeld toch niet met een telefoon enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
liffey schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:45:
[...]

lol!
Je bedoeld toch niet met een telefoon enzo?
Waarom gaat iedereen er toch altijd van uit dat je een telefoon tot je beschikking hebt :(

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Kan iemand mij in een paar zinnen de voordelen van de update Mail For Exchange 2.9 uitleggen? Wat kan je ermee? Wat kan je er meer mee dan met de normale mailapplicatie? Want die werkt gewoon prima met mijn hotmail-account. Ik heb er echt naar gezocht, maar een hoop engels en blabla. Maar ik zie er het voordeel nog niet echt van.

En wat heb je aan de update Ovi-contacten 1.20? Ik heb mijn contacten gewoon in de daarvoor bestemde lijst staan, met telefoonnummers en emailadressen. Maar wat kan je dan extra met Ovi-contacten? Kan iemand mij dat ook in een paar korte zinnen uitleggen?

Veel dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N97
  • Laatst online: 20-06 14:06

N97

Jos_M schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 13:54:
Kan iemand mij in een paar zinnen de voordelen van de update Mail For Exchange 2.9 uitleggen? Wat kan je ermee? Wat kan je er meer mee dan met de normale mailapplicatie? Want die werkt gewoon prima met mijn hotmail-account. Ik heb er echt naar gezocht, maar een hoop engels en blabla. Maar ik zie er het voordeel nog niet echt van.

En wat heb je aan de update Ovi-contacten 1.20? Ik heb mijn contacten gewoon in de daarvoor bestemde lijst staan, met telefoonnummers en emailadressen. Maar wat kan je dan extra met Ovi-contacten? Kan iemand mij dat ook in een paar korte zinnen uitleggen?

Veel dank alvast!
Een update is handig als je de applicatie gebruikt! In 1 zin je vraag beantwoord. ;)

MfE is handig voor bijvoorbeeld voor je Exchange Server of Google Calendar.
Ovi-Contacten: http://betalabs.nokia.com/apps/ovi-contacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

N97 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:03:

Een update is handig als je de applicatie gebruikt! In 1 zin je vraag beantwoord. ;)
Flauw :') Ik weet uiteraard wat een update is...maar ik duidde ze zo aan omdat ze zo naar voren komen bij SW-update in m'n N97.
N97 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:03:
MfE is handig voor bijvoorbeeld voor je Exchange Server of Google Calendar.
Ovi-Contacten: http://betalabs.nokia.com/apps/ovi-contacts
Volstrekt nutteloze programma's dus... Ik zie de voordelen van een exchange server niet echt, en ik gebruik de kalenderfunctie van mijn N97 als agenda. Dat houd ik verder niet op mn computer bij ofzo.

Verder ken ik niemand die gebruik maakt van Ovi-contacten. Nog nooit iemand over horen praten, en volgens mij werkt het alleen voor mensen die een Nokia hebben. En aangezien veel vrienden van mij geen Nokia hebben, is het echt van 0 toegevoegde waarde voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Jos_M schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:34:
Volstrekt nutteloze programma's dus... Ik zie de voordelen van een exchange server niet echt, en ik gebruik de kalenderfunctie van mijn N97 als agenda. Dat houd ik verder niet op mn computer bij ofzo.
Als jij schoenmaat 44 hebt betekent dat niet dat alle andere schoenen volstrekt nutteloos zijn....
De wereld is groter dan jos_m.
Maar goed ik begrijp dat deze programma's voor jou (nog) geen toegevoegde waarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

liffey schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:21:
[...]

Als jij schoenmaat 44 hebt betekent dat niet dat alle andere schoenen volstrekt nutteloos zijn....
De wereld is groter dan jos_m.
Maar goed ik begrijp dat deze programma's voor jou (nog) geen toegevoegde waarde hebben.
Klopt, daarom ook de toevoeging 'voor mij' in de laatste zin.

Maar ken jij mensen in je directe omgeving die wel gebruik maken van Ovi-contacts? En daar dan ook chatten, en weet ik veel wat je er allemaal mee kan? Volgens mij is het een nutteloze applicatie die niks toevoegd aan mn telefoon en hem alleen maar voller, dus langzamer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marieke2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:06
Ik zie de voordelen van een exchange server niet echt, en ik gebruik de kalenderfunctie van mijn N97 als agenda. Dat houd ik verder niet op mn computer bij ofzo.
Mail4Exchange is m.i. vooral voor zakelijke doeleinden geschikt, omdat bedrijven veelal gebruik maken van Outlook met een exchange server. Wat dat betreft is Mail4Exchange een uitkomst, want daarmee kan ik mijn werk mail en agenda tenminste synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinho85
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-10-2024
Na een hoop gekloot (nokia messenger verwijderd en opnieuw geinstalleerd) kan ik weer berichten ophalen vanuit mijn hotmail. Echter kan ik bij de installatie alleen kiezen uit het opnemen in de berichtenmap. Ik wil ze in de applicatie zelf kunnen openen aangezien dit veel handiger leest, html ondersteunt en veel sneller werkt.

Tot voor kort werkte het allemaal prima en van de één op de andere dag niet meer. Wordt er iedere keer dat ik een poging waag weer chagerijnig van... Wie kan helpen please?

Nikon D300 met Sigma 10-20mm, Nikon 18-105mm, Nikon 50mm F1.8, Nikon 70-300VR en Nikon SB-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
masterBunny schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:41:
GSM Shop Utrecht
Vredenburg 152/153
3511 BG, Utrecht
utrecht@unicomgroup.nl

[...]
Hartelijk bedankt, ik heb ze net een mailtje gestuurd. Kijken of ik morgen wat terug krijg anders ga ik ff een belletje plegen!

Thnx..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 17:41
Weet iemand of het volgende mogelijk is? Op mijn E71 heb ik voor het display twee instellingen, een 'light timeout' en een 'power saver timeout'. Ik gebruik de screensaver als horloge.

Ik overweeg dus ook een N97, heb even gespeeld met eentje in een winkel maar ik kan deze optie nergens meer vinden. Het lijkt alsof er geen power savers meer bestaan.

De bedoeling is dus dat het display de klok weergeeft i.p.v. dat het helemaal uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
PhilipsFan schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:12:
Weet iemand of het volgende mogelijk is? Op mijn E71 heb ik voor het display twee instellingen, een 'light timeout' en een 'power saver timeout'. Ik gebruik de screensaver als horloge.

Ik overweeg dus ook een N97, heb even gespeeld met eentje in een winkel maar ik kan deze optie nergens meer vinden. Het lijkt alsof er geen power savers meer bestaan.

De bedoeling is dus dat het display de klok weergeeft i.p.v. dat het helemaal uit gaat.
Helaas, kan niet.. nouja wellicht met 3rd party apps, maar in ieder geval niet out of the box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
The_Fes schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:14:
Helaas, kan niet.. nouja wellicht met 3rd party apps, maar in ieder geval niet out of the box.
Helaas niet nee! Ik vind het wel typisch Nokia dat je een klok als "screensaver" hebt, snap dan ook niet dat ze het eruit gesloopt hebben! Alle Nokia's van de laatste paar jaren hebben deze functie voor zo ver ik kan bedenken. Hopelijk komt het wel terug want ik vind het zelf ook altijd wel makkelijk.
Gelukkig klopt er wel meer niet aan de software 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
PhilipsFan schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:12:

http://www.drjukka.com/KeyLockClock.html

Dat is wel een app die goed werkt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Jos_M schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 18:56:
[...]

Klopt, daarom ook de toevoeging 'voor mij' in de laatste zin.

Maar ken jij mensen in je directe omgeving die wel gebruik maken van Ovi-contacts? En daar dan ook chatten, en weet ik veel wat je er allemaal mee kan? Volgens mij is het een nutteloze applicatie die niks toevoegd aan mn telefoon en hem alleen maar voller, dus langzamer maken.
Nokia contact gebruikers ken ik ook niet nee, maar MfE wordt volgens mij wel door vele gebruikers gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
BaszCore schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:30:
[...]

Helaas niet nee! Ik vind het wel typisch Nokia dat je een klok als "screensaver" hebt, snap dan ook niet dat ze het eruit gesloopt hebben! Alle Nokia's van de laatste paar jaren hebben deze functie voor zo ver ik kan bedenken. Hopelijk komt het wel terug want ik vind het zelf ook altijd wel makkelijk.
Gelukkig klopt er wel meer niet aan de software 8)7
Volgens mij hebben s60 toestellen geen klok, mijn vriendin heeft een N96, die heeft er ook geen, en de N96 volgens mij ook niet..

s40 toestellen hebben wel allemaal de screensaver-klok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Ik heb net via de ingebouwde software update van mijn N97 mini de nieuwe Ovi maps en nog een telefoonupdate geïnstalleerd. Maar nu blijft die telefoon update gewoon de hele tijd terug komen in het software update programma, ik kan de update ook niet nog een keer instaleren. Heeft nog iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
The_Fes schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:16:
[...]

Volgens mij hebben s60 toestellen geen klok, mijn vriendin heeft een N96, die heeft er ook geen, en de N96 volgens mij ook niet..

s40 toestellen hebben wel allemaal de screensaver-klok
Ik heb zelf geen N96 gehad maar ik weet vrijwel zeker dat het bij de N96 ingesteld kan worden, maar ik kan er naast zitten. De N95 heeft het zeker weten want die heb ik zelf hiervoor gehad.
Laten we hopen dat ze het met de update meenemen, niet noodzakelijk maar het hoort wel bij Nokia vind ik! Altijd makkelijk dat je meteen kan zien hoe laat het is zonder je scherm te unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:18
iemand al op zijn n97 getest
nieuws: Nokia maakt gesproken navigatie gratis

heb hem er net opgezet, straks even testen naar huis toe of alles werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:10:

Zojuist de N97 mini versie Ovi Maps 3.03 geinstalleerd op mijn N97. Werkt prima, terwijl de N97 nog niet officieel ondersteunt wordt. Ziet er erg goed uit moet ik zeggen. Nu nog de firmware upgrade 2.1 en dan ben ik wel weer eventjes tevreden met mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Zoiets bedoel ik inderdaad, dank je.

Nu alleen nog een notificatie bij de klok als er nieuwe e-mail of een IM-bericht is. SMS en gemiste oproepen geeft ie al aal. Ik zal de auteur eens een mailtje sturen met een suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:10:

ben benieuwd. met name ook naar de preciezie van de gps dan, want mc guider is na de update wel veel beter, maar loopt nog steeds 50 meter achter. wel veel preciezer in positie tov de links rechts, ik zit nu veel minder op parallel wegen en elders in de wijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
net even naar buiten gelopen en had vrij snel een fix, ben benieuwd hoe die het in de auto doet.
wat wel handig is dat je je favoriete plaatsen kan syncen met maps.ovi.com , dus simpel op internet je favo plekken aanmaken en op je foon even syncen en je hebt je favo's op je telefoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:23
Nog meer goed nieuws vandaag!!! :)
Iemand de nieuwe skyfire browser al gezien? ;)
http://get.skyfire.com/
:9~ _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door DaveD1109 op 21-01-2010 13:48 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmfloris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

Ik heb sinds vandaag een raar probleem. Ik kon tot voorkort mijn email in Nokia messenger lezen inclusief alle downloadbare content. Sinds vandaag niet meer. Mijn internet verbinding van Vodafone heeft geen probleem, de instelling staan goed, er is ruimte genoeg (30MB) vrij op de C:\ schijf.

Het lijkt erop dat Vodafone deze verbinding blokkeerd, er is namelijk niks veranderd aan instellingen/software.

Iemand anders last van hetzelfde probleem? En misschien belangrijker, weet iemand hoe het op te lossen is?

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
DaveD1109 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:47:
Nog meer goed nieuws vandaag!!! :)
Iemand de nieuwe skyfire browser al gezien? ;)
http://get.skyfire.com/
:9~ _/-\o_
Klopt, en heb hem al even geprobeerd. Geeft full flash volgens mij. Uitzendinggemist bijv geeft de volledige pagina weer, incl de filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liffey schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:58:
[...]

ben benieuwd. met name ook naar de preciezie van de gps dan, want mc guider is na de update wel veel beter, maar loopt nog steeds 50 meter achter. wel veel preciezer in positie tov de links rechts, ik zit nu veel minder op parallel wegen en elders in de wijk.
Ik heb hem ook even op mijn mini gezet, ziet er wat ik tot zover zie goed uit :) alleen is er nog geen Nederlandse spraak navigatie kan dit kloppen ? Heb daarom maar Engelse navigatie gepakt voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
ik heb wel gewoon de nederlands stem in kunnen stellen ( kan je eventueel met de ovi suite doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:04:
ik heb wel gewoon de nederlands stem in kunnen stellen ( kan je eventueel met de ovi suite doen)
Ja klopt je hebt gelijk :) dat is wel beter. Waar ik alleen nog niet uit ben, hoe je de geschiedenis verwijdert van bekeken en uitgevoerde taken ? Verder erg handig programma werkt tot nu toe goed, ben er blij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Heb daarnet de ovi maps geinstalleerd op mijn N97. Weet er iemand of het mogelijk is om kaarten te downloaden met wifi verbinding? Ik heb namelijk geen internet inbegrepen met mijn gsm abonnement. Ik zou graag kaart van Benelux downloaden :)

BVD

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrpink83 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:28:
[...]

Klopt, en heb hem al even geprobeerd. Geeft full flash volgens mij. Uitzendinggemist bijv geeft de volledige pagina weer, incl de filmpjes.
Echt....?!?!? Dat zou te leip zijn; kan het me haast niet voorstellen. Ga om het te checken eens naar www.iwatchsimpsonsonline.com. Als je daar de filmpjes kan kijken is het idd flash.

Edit: but carries the main benefits that current Skyfire users are aware of, such as support for javascript, Flash 10, ajax scripting and allows you to watch online media directly in the browser.

Best sick dus!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

www.iwatchsimpsonsonline.com werkt inderdaad :)

Bij een website waar een dialog box komt die vraagt om gebruikersnaam en wachtwoord krijg ik meteen de pagina Authorization required en wordt de dialog box overgeslagen.

Mis ik een instelling, want dit is zo niet werkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Download hier de Ovi Maps update voor N97. Ook te downloaden voor normale N97

Bij mij werkt het prima, het programma start ook echt razendsnel op. Echt klik en het is open, gelijk het hoofdmenu. Ben ik niet echt gewend van mn N97,,

[ Voor 21% gewijzigd door Jos_M op 21-01-2010 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Jos_M schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:37:
Dank, handig voor luie mensen net als ik, kan ik direct op klikken met de N97 _/-\o_

Mijn toetsenblokkerings-knopje is nog steeds niet binnen. Heb vandaag contact gehad met de NSP in Barneveld, ik mag hem daarheen verzenden :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Even een vraagje over de N97 mini. Werkt de GPS van de mini wel gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Dj-sannieboy schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:14:
Even een vraagje over de N97 mini. Werkt de GPS van de mini wel gewoon goed?
Yup, voor zover mij bekend is zijn daar geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ovi Maps werkt inderdaar niet verkeerd. Het zou helemaal geweldig zijn als het mogelijk was om vooraf kaarten in je telefoon te zetten zodat hij niet online moet gaan (beetje vervelend navigeren in het buiteland..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
Franco10 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:34:
Ovi Maps werkt inderdaar niet verkeerd. Het zou helemaal geweldig zijn als het mogelijk was om vooraf kaarten in je telefoon te zetten zodat hij niet online moet gaan (beetje vervelend navigeren in het buiteland..)
Dat kan ook... Via Ovi Suite kun je kaarten per continent en dan per land downloaden en voorinstalleren op je mass-memory :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsr
  • Laatst online: 05-08-2024
Ik had nu juist de USB kabel maar weer eens aangesloten om kaarten te downloaden (ja, dat is dus mogelijk). Krijg ik de melding dat er nu wel versie 20 van de firmware voor mij is ... Dat was eerder nog niet het geval, als ik via het toestel controleerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Nog een vraagje, wellicht heeft iemand dit al uitgeprobeerd. Op de website staat dat je op de power-knop moet drukken om het licht aan te doen. OK, maar hoe zit het als je dat niet doet? Dus je toestel na een half uur niet gebruiken uit je zak haalt? Wordt de klok dan nog steeds weergegeven met de verlichting uit (maar wel zichtbaar) of is het scherm echt helemaal zwart?

Heb het even geprobeerd op m'n E71 maar daar gaat na verloop van tijd toch het hele scherm op zwart, dat wil ik dus juist niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Crusher77 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:59:
[...]

Dat kan ook... Via Ovi Suite kun je kaarten per continent en dan per land downloaden en voorinstalleren op je mass-memory :+
leuk. Ik heb het net ff getest maar ik kan mijn N97 niet verbinden met ovi suite via USB kabel. Drivers werken niet. In opslag mode kan ik wel gegevens over zetten naar gsm maar via pc suite mode lukt het niet. Iemand oplossing?

Ik heb Windows 7 x64 ultimate.

[ Voor 3% gewijzigd door kokorico op 22-01-2010 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Crusher77 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:59:
[...]

Thanks! Ga het meteen ff proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
offtopic:
Zo.. heb 3 avonden van me leven besteed aan het lezen van de 3 topics.
Ik moet zeggen dat de toon van deze topics heel anders is als toen bij de N95 destijds (ik had hem vanaf de release date, daarna een HTC Touch Pro)
Ik mis een beetje de tweaks/hack en leukigheidjes van/voor de phone... Beetje oppimpen met nutteloze progjes enz :)
Ik verwacht mijn N97 mini binnen 5 dagen...

Wat ik nog niet heb kunnen vinden is:

1) Bestaan er slide tones?
2) En de N95 ondersteunde video-ringtones, de N97 ook?

Minder belangrijk: Is er al voor de mini een update geweest? En toen dat was... welke productcodes met Nederlandse taal hadden het snelst een update beschikbaar?

Willekeurig linkje nadat ik het op het nieuws hoorde:
TomTom zwaar onderuit door aankondiging Nokia
http://www.fd.nl/artikel/...deruit-aankondiging-nokia

Op zich rusten ze de mobieltjes al langer uit met gratis software.. maar ook dus gratis navigeren? Iemand dat al gezien/geactiveerd?

[ Voor 44% gewijzigd door Mau_Maus op 22-01-2010 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Ik heb de maps overgezet op mn mobiel, maar als je offline zoekt vind hij volgens mij niet alle adressen die hij online wel vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Laatst online: 08:07
Onlangs overgestapt van een E52 (op zich een prima toestel, maar met een beetje klein schem) naar een N97 mini.

De mini werkt vooralsnog uitstekend alleen valt mij op dat de batterij heel lang blijft staan op 7 streepjes....dan binnen een paar uur wegzakt naar 3/4 streepjes. Zonder dat ik de foon aanraak. De indicator lijkt dus tamelijk brak. Hebben meer mensen hier last van met de mini? Las op internet wel al meer klachten, dat het homescreen niet vaak genoeg ververst ofzo.

Verder viel mij op dat ik geen "power save mode" kon vinden zoals bij de E52 (door op aan/uit knop te drukken). Scherm ging dan vanzelf zwakker branden etc.

Maar mijn grootste ergernis: Waarom komt er op de mini geen visueel teken van leven (ofwel een oplichtend display), wanneer je een smsje ontvangt!? Alleen als je de telefoon unlocked zie je dit. En ja, dat lampje van de menuknop gaat wel vaker aan en uit, maar dit lampje is zo zwak dat het nauwelijks opvalt
Weet iemand hier misschien een oplossing voor dmv een app bijvoorbeeld? Allen andere nokia's die ik heb gehad hadden dit probleem namelijk niet.

Ook jammer dat er geen clockscreensaver standaard te zien is. Behalve wanneer je op de menuknop drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:47
Jos_M schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 21:37:

Bij mij werkt het prima, het programma start ook echt razendsnel op. Echt klik en het is open, gelijk het hoofdmenu. Ben ik niet echt gewend van mn N97,,
Dank je voor de link alles werk en kaart materiaal heb ik via ovi op het toestel gezet.
Alleen voorheen kon je in ovi zien welke kaarten er op je toestel stonden. Nu kan ik dat niet zien.
Kan wel aangeven dat ik kaarten wil verwijderen in ovi.
Heeft iemand anders hetzelfde probleem?
Het gaat om een N97

[ Voor 6% gewijzigd door Megapaul op 22-01-2010 07:49 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe ovi maps update voor de n95 8gb zit een bug in.

Opstarten gaat perfect maar als je in je menu naar navigatie gaat om iets in te stellen sluit het programma ineens.
Nog meer mensen met dit euvel/probleem groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
kokorico schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 00:41:
[...]

leuk. Ik heb het net ff getest maar ik kan mijn N97 niet verbinden met ovi suite via USB kabel. Drivers werken niet. In opslag mode kan ik wel gegevens over zetten naar gsm maar via pc suite mode lukt het niet. Iemand oplossing?

Ik heb Windows 7 x64 ultimate.
draai hier ook Win7 x64 ik heb de ovi suite van betalabs afgehaald, werkt bij mij perfect

vandaag even de ovi maps getest in de auto, zowaar loopt hij bij mij geen 30 meter achter zoals sygic (mcguider/mobile) dat wel steeds had.. gratis verkeersinfo :) en de flitspalen werken ook standaard!

[ Voor 16% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 22-01-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Laatst online: 17:42
Leuk allemaal die nieuwe Ovi Maps maar nu is mijn C drive wel veel minder geworden (van 42Mb naar 36Mb)... Jeetje.... Is dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
dkawa schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:55:
Leuk allemaal die nieuwe Ovi Maps maar nu is mijn C drive wel veel minder geworden (van 42Mb naar 36Mb)... Jeetje.... Is dat bij jullie ook zo?
Ja als je hem op je C drive installeert wel, als je hem op je massageheugen installeert, val je je C drive ook niet lastig, dus je moet al je apps op je massa geheugen installeren, staat eerder in dit topic beschreven hoe je dit kunt instellen en anders ff google. Beetje druk op het werk nu dus geen tijd om het voor je op te zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 08:57
Sinds een tijdje heb ik geregeld last van een 'hangend' toestel. De N97 reageert dan een tijd niet als ik toetsen op het toestel bedien. Dit gebeurt bij binnenkomende oproepen of sms'jes, maar ook als ik de toetsblokkering ophef.

Het is volgens mij begonnen vanaf het moment dat ik na installatie van een probeer-versie van navigatiesoftware op een extra geheugenkaart (SanDisk MicroSD HC van 16 GB) heb geprobeerd deze geheugenkaart op het toestel te formatteren. Aan het formatteren leek geen einde te komen en het toestel leek te zijn vastgelopen. Ik kon het toestel niet meer uitzetten en heb na ruim een half uur wachten dan toch maar de geheugenkaart verwijderd en deze geprobeerd op de PC te formatteren. De kaart kon ik echter niet meer formatteren of benaderen. Na herhaalde vergeefse pogingen de kaart weer tot leven te wekken moet ik helaas concluderen, dat ik inmiddels een defecte geheugenkaart rijker ben.

En sindsdien vertoond mijn N97 (zonder de defecte geheugenkaart) de 'kuren' zoals bovenaan dit bericht beschreven. Het enige dat ik nog zou kunnen proberen is een harde reset, maar daarvoor moet ik eerst een backup van al mijn data maken omdat deze anders verloren gaan.

Herkent iemand bovenstaand probleem?
Is er nog een andere oplossing mogelijk?
Weet iemand een oplossing voor mijn (zo het lijkt) defecte geheugenkaart?

Firmware: v 20.0.019
Type: RM-505

B.v.d.

[ Voor 18% gewijzigd door vtpeters op 22-01-2010 09:37 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Goed nieuws: Nieuwe firmware voor de N97 komt waarschijnlijk 28 januari uit :D Eerdere geruchten waren er al rond de kerstdagen/jaarwisseling, maar volgende week komt hij dan eindelijk.

Zie ook http://www.nueengsm.nl/gs...erwacht-op-28-januari.htm.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
Nieuwsbericht: Nokia N97 Firmware 2.1 verwacht op 28 januari
Naar verwachting zal Nokia op 28 januari 2010 firmware versie 2.1 uitbrengen voor de populaire Nokia N97. Rond de kerstdagen en de jaarwisseling waren er al geruchten dat versie 2.1 eraan zat te komen. Volgende week is het dan eindelijk zover.

Waarom het zo lang duurde? Nokia heeft gewacht met het uitbrengen van firmware 2.1 op de release van Ovi Maps 3 die gisteren werd uitgebracht. Deze is al beschikbaar voor de N97 mini, maar nog niet voor de grotere broer. De installatie van de nieuwe Ovi Maps vereist minimaal 20MB ruimte op de C schijf en die heeft de N97 niet altijd. Als firmware versie 2.1 voor de Nokia N97 uitkomt volgende week zal de nieuwste versie van Ovi Maps hierop geïnstalleerd staan.
Wilt dit dan zeggen dat het telefoongeheugen uitgebreid kan worden met een stuk van de massaopslag? Bij de N900 is dat ook zo en is heel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:40:
[...]

draai hier ook Win7 x64 ik heb de ovi suite van betalabs afgehaald, werkt bij mij perfect

vandaag even de ovi maps getest in de auto, zowaar loopt hij bij mij geen 30 meter achter zoals sygic (mcguider/mobile) dat wel steeds had.. gratis verkeersinfo :) en de flitspalen werken ook standaard!
Hmmz, dat meters achter lopen heb ik juist wel met ovi maps, heb hem nog niet getest met deze nieuwe versie, maar verwacht eigelijk geen verbetering (stiekem wel). Ga hem deze week maar eens keertje testen, overigens was vorige week maps helemaal de kluts kwijt, steeds werd ik op de parallel weg gezet (randstad met veel af en opritten) en daardoor continue herberekeningen (die overigens wel erg snel gaan). Dat meters achterlopen went wel, maar liever spot on. Ik heb overigens een mini.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Waarom het zo lang duurde? Nokia heeft gewacht met het uitbrengen van firmware 2.1 op de release van Ovi Maps 3 die gisteren werd uitgebracht. Deze is al beschikbaar voor de N97 mini, maar nog niet voor de grotere broer. De installatie van de nieuwe Ovi Maps vereist minimaal 20MB ruimte op de C schijf en die heeft de N97 niet altijd. Als firmware versie 2.1 voor de Nokia N97 uitkomt volgende week zal de nieuwste versie van Ovi Maps hierop geïnstalleerd staan.

Aldus Bron: Techie-buzz.com.

uuh? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

@vtpeters;

Met een programma van Panasonic kun je een beschadigde geheugenkaart herstellen en tevens weer formateren. SDF Formatter versie 2.0. Dit werkt prima, menig geheugenkaart heb ik er mee hersteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Gisteren heb ik de knoop maar doorgehakt en een N97 Mini besteld. Dit ter vervanging van mijn E51 die ik inmiddels twee jaar heb.

Ik had eerst het idee om te wachten op de Nokia X6, maar ik denk dat het nog best even duurt voordat hij goed beschikbaar wordt en de prijs een beetje acceptabel is. En de enige upgrade (m.b.t. de 5800 dan) is een capacitief scherm.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
theonlymarco83 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 02:43:
De mini werkt vooralsnog uitstekend alleen valt mij op dat de batterij heel lang blijft staan op 7 streepjes....dan binnen een paar uur wegzakt naar 3/4 streepjes. Zonder dat ik de foon aanraak. De indicator lijkt dus tamelijk brak. Hebben meer mensen hier last van met de mini?
Dat is ook mijn ervaring... indicator geeft heel lang 6/7 streepjes aan en zakt dan heel erg snel weg na 2/3 streepjes. Is dus inderdaad niet al te betrouwbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:21
Tortelli schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 03:01:
[...]

Als je in de buurt van Arnhem woont kan je net zo goed naar Gami Telecom in Elden. Prima service en als je een afspraak maakt kan je er op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:58
Ooh werd tijd dat die nieuwe firmware komt ben benieuwd.

Trouwens iemand al is bij PHC Telecom in Eindhoven geweest voor de B-Cover voor zijn N97.
(GPS en Lens fix). Ik krijg telkens antwoord dat deze er niet zijn en ben al aan het mailen vanaf november.

Spijtig dit want eerdaags loop je toch weer tegen je einde van je garantie aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Via IAD (aka Software Update application in the device) from 28th Jan 2010 onwards

N97 (embeded in firmware version on wk10)

NOTE! Ovi Maps 3.03 will be released via IAD for N97 on 28th January 2010 and requires the latest firmware for N97 – meaning, if user cannot see Ovi Maps 3.03 from IAD, s/he would need to update the firmware first!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
service@phc.nl

Ik heb mijn N97 daar ook laten voorzien van een nieuwe B-cover... werkt hartstikke goed.... en SUPER service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de nieuwe OVi maps en een nieuwe B Cover erop gezet, en alles werkt goed. Nieuwe adres invoer is even lastig dat moet ik nog uitzoeken.

Ik speel mijn muziek in de auto af via Bluetooth (Carkit CK20-W), als ik normaal naar de radio luister en ik zet de navigatie aan, komt het geluid niet via de luidspreker van de carkit, maar wordt ook naar het aux signaal van de radio gestuurd.

Dit betekent dat ik als ik normaal naar de radio luister, ik geen navigatiebegeleiding hoor. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
mrpink83 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:28:
[...]

Top die skyfire, speelt ook makkelijk de 3voor12 luisterpaal af! erg happy :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
ik heb ook de nieuwe ovi maps maar weet eigenlijk ook niet hoe ik een adres kan invoeren? Dus ik wil de bestemming gewoon invoeren en niet kiezen op de kaart. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je het opgestart hebt zie je bovenin het adres waar je op dat moment op de kaart bnert in een zwarte balk. als je daarop drukt kan je gewoon een adres invoeren. en zeggen dat je daarheen wil navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(ik ben nieuw hier en moet even mijn verontwaardiging uitspreken)

Ik heb last van flinke krassen op de lens van mijn N97. Omdat ik op diverse plekken gelezen had dat dit een bekend probleem is ben ik naar het Nokia Service Point in Den Haag (DMS 2000) geweest. Daar vertelde men mij dat ze nog nooit van dit probleem gehoord hadden en dat ze de telefoon op moeten sturen. Dit zou zeker 3 weken duren. Aangezien ik al eens eerder op deze wijze met mijn N95 voor een firmware update was afgewezen vertrouwde ik het niet zo.

Heb daarom contact gezocht met het NSP in Schiedam (Ricom Repairs). Je kan al raden wat er gebeurde.... "Ja hoor, natuurlijk kunnen wij dit zo vervangen. Een veelvoorkomend probleem. Heeft u ook last van uw GPS ontvangst? Komt ook veel voor. Kunnen we meteen voor u aanpakken. Helaas hebben we de onderdelen niet in huis, maar we bellen u zodra we ze hebben." De moed zonk me in de schoenen.... "Hoelang gaat dat duren?" "Even navragen meneer." *stilte* "Nou ongeveer een week."

Ik weet niet waarom, maar het NSP in Den Haag lijkt wel helemaal geen zin in dit soort dingen te hebben. Volgende keer dus direct naar Schiedam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Als je er iets aan wil doen zou ik contact opnemen met de Nokia Care line (0900 202 60 55) en hun het verhaal vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 10:00

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:02:

Ik heb last van flinke krassen op de lens van mijn N97. Omdat ik op diverse plekken gelezen had dat dit een bekend probleem is ben ik naar het Nokia Service Point in Den Haag (DMS 2000) geweest. Daar vertelde men mij dat ze nog nooit van dit probleem gehoord hadden en dat ze de telefoon op moeten sturen. Dit zou zeker 3 weken duren. Aangezien ik al eens eerder op deze wijze met mijn N95 voor een firmware update was afgewezen vertrouwde ik het niet zo.

Heb daarom contact gezocht met het NSP in Schiedam (Ricom Repairs). Je kan al raden wat er gebeurde.... "Ja hoor, natuurlijk kunnen wij dit zo vervangen. Een veelvoorkomend probleem. Heeft u ook last van uw GPS ontvangst? Komt ook veel voor. Kunnen we meteen voor u aanpakken. Helaas hebben we de onderdelen niet in huis, maar we bellen u zodra we ze hebben." De moed zonk me in de schoenen.... "Hoelang gaat dat duren?" "Even navragen meneer." *stilte* "Nou ongeveer een week."

Ik weet niet waarom, maar het NSP in Den Haag lijkt wel helemaal geen zin in dit soort dingen te hebben. Volgende keer dus direct naar Schiedam!
Nou ik kan je garanderen dat Ricom Schiedam wel doet wat ze zeggen. Bij mij moest de B-cover (voor GPS en nieuwe cameralens) ook nog besteld worden. Ik werd netjes gebeld nadat het binnen was, ben langs gegaan en binnen 15-20 min was het klaar. Woon zelf ook in Den Haag en DMS2000 is gewoon crap. Doen voor elk klein dingetje opsturen, en als ze een firmware moeten updaten moeten ze hem 3-5 dagen binnenhouden. Wat je ook nog kan proberen is Vodafone Venestraat in de stad. De mensen hier werken voor Dynafix, en een jongen die daar werkt die zei dat hij het liefst zo min mogelijk toestellen opstuurt en ze liever daar ter plekke maakt. Alleen weet ik niet of ze inmiddels ook al de B-cover ed kunnen krijgen. In de tijd dat ik die van mij liet maken iig niet.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masterBunny schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:13:
Als je er iets aan wil doen zou ik contact opnemen met de Nokia Care line (0900 202 60 55) en hun het verhaal vertellen.
Dank voor de tip. Ik kwam niet zo goed uit de Nokia site. Nokia Care Line is nu gesloten, staat voor maandag op de agenda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:02:

Ga nooit naar DMS2000...daar werken echt een stel dozen bij elkaar.....ikzelf ga naar utrecht voor mn b-cover(gsm shop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin85
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 13:49
BaszCore schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:59:
[...]

Ja als je hem op je C drive installeert wel, als je hem op je massageheugen installeert, val je je C drive ook niet lastig, dus je moet al je apps op je massa geheugen installeren, staat eerder in dit topic beschreven hoe je dit kunt instellen en anders ff google. Beetje druk op het werk nu dus geen tijd om het voor je op te zoeken..
Ik heb zelf ook even zitten zoeken aangezien ik het zelfde probleem heb, maar ik kan helaas niks vinden over hoe je de Ovi maps op je e drive kan zetten.

bvd,
Kevin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 17:00:
als je het opgestart hebt zie je bovenin het adres waar je op dat moment op de kaart bnert in een zwarte balk. als je daarop drukt kan je gewoon een adres invoeren. en zeggen dat je daarheen wil navigeren.
Als ik daar op klik kan ik wel wat invoeren, hij gaat dan online zoeken in een categorie b.v. restaurants, een adres vindt hij niet.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nokia kaarten hebt opgestart en dan op plaatsen zoeken drukt kun je een adres ingeven, die vindt ie dan echt wel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

excuses! je moet op het vergrootglas drukken en dan adres. dan moet je er wel uitkomen lijkt me. gewoon wat proberen;) stuk maken is moeilijk
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:31:
[...]

Als ik daar op klik kan ik wel wat invoeren, hij gaat dan online zoeken in een categorie b.v. restaurants, een adres vindt hij niet.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
Weet iemand of Birdstep Smartconnect ook werkt op de N97? Ik weet dat de N97 van huis uit ook zoiets kan, maar SmartConnect werkt beter.

Iemand nog een antwoord op mijn vraag over de Key Lock Clock? Of ie echt zichtbaar blijft ook al doe je 10 minuten niks, of dat het display na verloop van tijd toch zwart wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin85
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 13:49
Ik heb Nokia maps nu opnieuw geinstalleerd maar hierdoor staat er nu 16mb minder op mijn C drive.
Hoe krijg ik hem op de E drive geinstalleerd? Ik krijg nergens een melding waarbij ik kan kiezen waar ik het wil installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Kevin85 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 21:05:
Ik heb Nokia maps nu opnieuw geinstalleerd maar hierdoor staat er nu 16mb minder op mijn C drive.
Hoe krijg ik hem op de E drive geinstalleerd? Ik krijg nergens een melding waarbij ik kan kiezen waar ik het wil installeren.
Daarom is deze versie van Maps formeel nog niet beschikbaar voor de N97 ... Pas na de update van 21 wordt Maps 3.03 vrijgegeven voor de N97 :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:57
Als ik OVI maps wil installeren, geeft hij na een tijdje een fout aan, met daarbij de foutcode: -5. Weet iemand wat dat inhoud?
Heb hem vanmiddag ook al een keer via wifi op m'n tel proberen te zetten, kreeg ik dezelfde fout. Toen dacht ik, doe ik het thuis wel via de laptop, maar doet ie 't weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
Kevin85 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:02:
[...]

Ik heb zelf ook even zitten zoeken aangezien ik het zelfde probleem heb, maar ik kan helaas niks vinden over hoe je de Ovi maps op je e drive kan zetten.

bvd,
Kevin
Kan ook helemaal niet. Je hebt geen keuze tussen C of Massmemory... Hij installeert het gewoon op de C drive..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmhvanbenthum
  • Laatst online: 10-07 06:35
Heeft iemand al een flitspaal waarschuwing gehad op zijn nieuwe nokia maps applicatie ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
En ik kan mijn N97 maar niet verbinden met me pc. Ik heb beta versie 2.1 geïnstalleerd maar werkt dus niet ...
Daarjuist een clean install gedaan maar gaat dus nog steeds niet .. :(

Ik heb win 7 x64 ultimate. Hopelijk brengt nokia hier snel een oplossing voor want anders kan ik geen maps downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
dpz schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 14:30:
Ooh werd tijd dat die nieuwe firmware komt ben benieuwd.

Trouwens iemand al is bij PHC Telecom in Eindhoven geweest voor de B-Cover voor zijn N97.
(GPS en Lens fix). Ik krijg telkens antwoord dat deze er niet zijn en ben al aan het mailen vanaf november.

Spijtig dit want eerdaags loop je toch weer tegen je einde van je garantie aan :(
waar zit die winkel? Ik ben in eindhoven ook naar een ncp gegaan en daar konden ze de onderdelen opbestelling leveren. De medewerker heeft zelfs toen even mijn n97 bekeken. Goede service dus! Dat was op de hoogstraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
kokorico schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:28:
En ik kan mijn N97 maar niet verbinden met me pc. Ik heb beta versie 2.1 geïnstalleerd maar werkt dus niet ...
Daarjuist een clean install gedaan maar gaat dus nog steeds niet .. :(

Ik heb win 7 x64 ultimate. Hopelijk brengt nokia hier snel een oplossing voor want anders kan ik geen maps downloaden.
zoals eerder gezegd, werkt hier perfect met win7 x64 ultimate en een N97.
probeer eens of je de drivers kan repairen/opnieuw installen
Pagina: 1 ... 24 ... 64 Laatste