Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:03:
Wat een flater. Het ziet er allemaal redelijk gelikt uit maar het is nog steeds niet echt lekker soepel qua scrollen etcetera. Komt ook nog eens bij kijken dat ik van 45MB vrije ruimte naar 29MB vrije ruimte ben gegaan >_<.
Google Maps is nog steeds praktischer, soepeler, en grafisch beter mijns inzien. Alleen jammer dat er geen gesproken navigatie bij zit.
Ik neem aan dat je het over de nieuwe OVI Maps hebt? Is hij in het Nederlands?

Never mind, ik las je reactie net. Mijn ervaring was redelijk positief over deze app. Straks maar even zelf uitproberen.

Andere vraag: Weet jij toevallig hoe ik die GPS op de default settings kan zetten? Ik krijg maar geen fix, weer of geen weer. Heb al een nieuwe B-cover en een softreset mocht ook niet baten. Heb dit probleem sinds mijn uitstapje in het buitenland (hiervoor werkte de 'B-cover' naar behoren, rond de 5 sec. een fix).

Alvast bedankt voor het meedenken.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:04:
[...]

Ik neem aan dat je het over de nieuwe OVI Maps hebt? Is hij in het Nederlands?
Jah! en Jah!

Heb je al menu - toepassingen - locatie - positiebepaling geprobeerd.

Ik heb het zelf ook wel eens ondervonden, dat een fix onmogelijk was, en de enige manier was toen een hard reset.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-03-2018

lavagiant

...

Ghia schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:35:
Krijg net de melding dat er een software update is op mijn N97 (geen mini).
Blijkt het de nieuwe OVI maps te zijn.

Ben benieuwd
Die is al een tijdje te installeren door de N97-mini versie te downloaden (mits je voldoende ruimte had op C). Dit is wel erg jammer; het lijkt er dus nu op dat ze een aangepaste versie hebben die minder ruimte op C gebruikt bij de N97.

Dus blijkbaar nog geen nieuwe firmware voor ons? Er staat in Nokia RDA en op de firmware servers in elk geval nog steeds geen nieuwe versies. Ik ben dus bang dat dit wederom lang gaat duren en we alleen een aangepaste maps versie krijgen. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:10:
[...]

Jah! en Jah!

Ik heb het zelf ook wel eens ondervonden, dat een fix onmogelijk was, en de enige manier was toen een hard reset.
Bedankt voor de tip, ik ga hem straks uitproberen en anders maar die hard reset. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12-2020
Volgens de beloftes komt V2.1 morgen eindelijk uit, ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:56:
[...]

Is dat de OVI maps met de nieuwe lay out die ook te gebruiken was wanneer je de app bij Beta Labs hebt gedownd?

Ik heb die ook een tijdje gebruikt (Engelstalige versie), die vind ik fijner. Hopelijk is hij dus nu ook in het Nederlands.

Welke productcode van je toestel heb jij?
Het is inderdaad met de nieuwe lay out.
Na installatie nog 24 mb over (alles geïnstalleerd op massageheugen)

Heb ooit eens m'n productcode aangepast voor het downloaden van de V20 maar welke dat is , geen idee.
Iedergeval wel de benelux versie

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Ghia schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:45:
[...]
Heb ooit eens m'n productcode aangepast voor het downloaden van de V20 maar welke dat is , geen idee.
Iedergeval wel de benelux versie
Dat kun je zien aan de firmware versies die toen gedownload zijn door de NSU. Ga op je pc naar:

code:
1
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Nokia\Nokia Service Layer\A\nsl_service_module_00001\vpls\www.dsut.online.nokia.com.oti.caresuite\Products\rm-505

Zoek even naar een map met de naam 'vpls' als bij jou de locatie anders is.

Daar staat een file met bijv. de extensie .dcp, daarin is je code verwerkt. Als die file RM505_0579050_20.0.019_001.dcp heet, dan is je code 0579050.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lavagiant schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:55:
[...]

Dat kun je zien aan de firmware versies die toen gedownload zijn door de NSU. Ga op je pc naar:

code:
1
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Nokia\Nokia Service Layer\A\nsl_service_module_00001\vpls\www.dsut.online.nokia.com.oti.caresuite\Products\rm-505

Zoek even naar een map met de naam 'vpls' als bij jou de locatie anders is.

Daar staat een file met bijv. de extensie .dcp, daarin is je code verwerkt. Als die file RM505_0579050_20.0.019_001.dcp heet, dan is je code 0579050.
Een snellere manier om die productcode te weten te komen, is om in je dialer de volgende code in te toetsen als ik mij niet vergis: #*0000#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jah! en Jah!

Ja, mijn toegangspunt was niet in orde. Die heb ik op mijn standaardtoegangspunt gezet. Mijn GPS is weer back in business. Nogmaals bedankt voor jouw tip.

Alleen ik wil die nieuwe Ovi Maps erop hebben, maar heb nog niets gezien bij de 'Software Update'. Zal ik toch weer tot morgen moeten wachten? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:14:
[...]

Een snellere manier om die productcode te weten te komen, is om in je dialer de volgende code in te toetsen als ik mij niet vergis: #*0000#
Werkt niet, dat laat alleen de firmwareversie zien enzo. Originele productcode staat onder de batterij, als deze veranderd is, is deze softwarematig na te kijken of zoals Lavagiant zei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Masis schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:31:
[...]
Originele productcode staat onder de batterij, als deze veranderd is, is deze softwarematig na te kijken of zoals Lavagiant zei :)
Weet jij toevallig hoe je die softwarematig kunt bekijken _op_ de telefoon? Is mij tot nu toe nog niet gelukt; wel via Service Suite of Nemesis, maar zou handig zijn als je dat op de gsm zelf kunt opvragen.

Nog een nieuwtje:
Some N97 users won’t yet have access to version 2.0.x. The folks are working on this, so there should be a roll-out of a newer software version shortly in all markets for the N97.
Blijkbaar komt er dus binnenkort voor iedereen een update uit binnenkort. Ben benieuwd.

Bron: http://conversations.noki...vailable-nokia-n97-users/

[ Voor 30% gewijzigd door lavagiant op 27-01-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

lavagiant schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:44:
Nog een nieuwtje:

[...]

Blijkbaar komt er dus binnenkort voor iedereen een update uit binnenkort. Ben benieuwd.

Bron: http://conversations.noki...vailable-nokia-n97-users/
Volgens diverse fora wordt morgen v2.1 gelanceerd. Zelfs een medewerker van Nokia heeft dit bevestigd op het forum van Nokia zelf (link hierna staat wel ergens in dit topic vermeld volgens mij). Heb alleen helaas nog geen release log kunnen vinden maar volgens velen zal het slechts enkele bugfixes betreffen, al is het mij nog wel onduidelijk welke dit zullen zijn.

In ieder geval genoeg users die schreeuwen voor een oplossing van het Ram probleem :X

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Hopen dat hij de bug met het wikke nokia logo bij het opstarten oplost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Hebben meer mensen problemen met het maken van een backup?
Elke keer als ik met de Ovi Suite een backup wil maken zegt hij (na korte tijd) dat de verbinding verbroken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik maak m'n backups met PC Suite (en de datakabel), geen problemen.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Switcherd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:11:
[...]

Volgens diverse fora wordt morgen v2.1 gelanceerd. Zelfs een medewerker van Nokia heeft dit bevestigd op het forum van Nokia zelf (link hierna staat wel ergens in dit topic vermeld volgens mij). Heb alleen helaas nog geen release log kunnen vinden maar volgens velen zal het slechts enkele bugfixes betreffen, al is het mij nog wel onduidelijk welke dit zullen zijn.

In ieder geval genoeg users die schreeuwen voor een oplossing van het Ram probleem :X
Ik rekende ook op een update voor morgen... maar ik denk niet dat het er gaat komen en dat ze met de 'update' de Maps versie bedoelden (die dus vandaag al uitkwam). Normaal staan updates meestal van tevoren in de RDA; heb zojuist nog even gekeken maar nog niets te bekennen. Dus ik reken maar nergens op; dan kan het altijd meevallen toch?

[ Voor 1% gewijzigd door lavagiant op 27-01-2010 20:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hitmixer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:30
Hier nu ook de maps update beschikbaar (gratis gesproken navigatie) voor N97 (NIET mini). Al die verhalen dat de firmware update V2.1 vertraagd zou zijn omdat er niet genoeg C geheugen vrij is voor Maps en deze daarom met de firmware mee moest komen is dus bij deze ook bullsh!t verklaard.
Denk dat we er relatief zeker van kunnen/mogen zijn dat de update morgen echt niet beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zygivt schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:07:
[...]

dan lijkt het juist de usbpoort te zijn, maar goed laten we het beste hopen.
succes ermee.
Hij is vandaag al opgehaald door de verzekering, dus we wachten af :)

Ben ik trouwens de enigste die zich irriteert aan de manier waarop mensen tegenwoordig met leentoestellen omgaan? Wat zien die dingen er afgeragt uit zeg :X

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regul
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 11:55
Ik heb een probleempje met de Ovi suite icm mijn N97.
Ovi suite laat namelijk niet alle foto's van mij toestel zien.

Hebben anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
PinokkioTV schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 19:34:
Ik maak m'n backups met PC Suite (en de datakabel), geen problemen.
Ik probeer het op dezelfde manier, maar het lukt nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Omdat mijn N97 morgen weer naar de care gaat heb ik maar eens een hard reset geprobeerd (de 3 finger salute), want er kan toch niets meer fout gaan met zo'n brak toestel. Nu heb ik ruim 61 MB ruimte op C: en er staan veel minder programma's "standaard" geïnstalleerd. Grappig dat je daarmee dus ruim 10 MB extra vrij krijgt. Zal zo mijn sim er eens in doen; misschien werkt ie nu wel beter ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:01

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik dacht dat die Ovi Maps update voor de normale N97 later was vanwege de ruimte die er niet is in de N97...en dat ze dat gingen aanpassen. Nu update ik m net... gewoon bijna 14 MB eraf! :o ... waardeloos dit, nu nog maar 17 MB over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Wat is de nieuwste maps?

Ik heb hier

v3.03 10wk01 b05

Map Version 0.1.23.112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Jos_M schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 21:36:
Ik dacht dat die Ovi Maps update voor de normale N97 later was vanwege de ruimte die er niet is in de N97...en dat ze dat gingen aanpassen. Nu update ik m net... gewoon bijna 14 MB eraf! :o ... waardeloos dit, nu nog maar 17 MB over.
Bij mij ging er 'maar' 6 MB vanaf door de installatie van de nieuwe maps na een harde reset (zie boven). Gsm werkt tot nu toe verrassend snel en nog geen restarts/vastlopers. Nog maar even wachten met wegbrengen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09-2022
[...]

Jah! en Jah!

Hallo, ik weet niet of het al besproken is, maar even ter herinnering: je kunt gratis je GPS laten vervangen bij een Nokia service point. Het ontvangst v.d. navigatie is inderdaad 8)7 belabberd. Ik haal vandaag ook een andere houder op die dichter bij het raam komt, de speciaal voor de N97 gemaakte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Franco10 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:36:
Wat is de nieuwste maps?

Ik heb hier

v3.03 10wk01 b05

Map Version 0.1.23.112
Dat is de meest recente. Vinden jullie ook dat de nieuwe Maps snel werkt en gigantisch snel opstart? Way-to-go Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij nog geen nieuwe Ovi Maps beschikbaar. :(

@ Peedee

B cover was al geplaatst, had snel een fix. Probleem deed zich daarna voor. Probleem lag bij een toegangspunt dat niet geldig was, maar waar ik geen melding van kreeg. :S Is nu opgelost en GPS werkt nu snel en goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:11:
Bij mij nog geen nieuwe Ovi Maps beschikbaar. :(
ik denk dat het wachten word tot het middag uur. Kan me herrinneren dat de laatste update ook smiddags online was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Zygivt schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:00:
[...]

ik denk dat het wachten word tot het middag uur. Kan me herrinneren dat de laatste update ook smiddags online was.
Mijn maps meldt dat de licente van de kaarten is verlopen en dat ik een nieuwe moet kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Volgens mij wordt alleen Ovi Maps 3.03 beschikbaar gemaakt vandaag zonder een firmware update.
Ik zie namelijk nergens concreet staan dat die update vandaag komt.

Ik zie wel dat er minimaal v2.0 op moet staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

lauw8 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:03:
Volgens mij wordt alleen Ovi Maps 3.03 beschikbaar gemaakt vandaag zonder een firmware update.

op basis hiervan zou je zeggen dat je gelijkt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
lauw8 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:03:

Via softwareupdate op de telefoon staat er een belangrijke update klaar. Maps met gratis navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Hi,

Firmware for the N97 that will allow the download of Maps 3.03 through the Software updater is not yet released - will be release on 28th Jan 2010.

KR
Chris

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Zygivt schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:11:
Hi,

Firmware for the N97 that will allow the download of Maps 3.03 through the Software updater is not yet released - will be release on 28th Jan 2010.

KR
Chris

bron
Oke, maar ik blijf er weinig van geloven. Nokia kennende duurt v2.1 nog wel even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

lauw8 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:12:
[...]

Oke, maar ik blijf er weinig van geloven. Nokia kennende duurt v2.1 nog wel even!
tjah het blijft ook de vraag waar deze meneer de informatie vandaan heeft.
Hij kan zijn ingelicht, maar het kan ook zijn dat hij het verhaal in de wandelgangen heeft opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25
Ik had em ook verwacht vandaag ... maar goed we kunnen niet anders dan er ons bij neerleggen zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55
Ik heb nu de nieuwe ovi maps geinstalleerd, maar net als met vorige apps lijk ik problemen te hebben met de GPS fix. Waar ik ook ben, hij pakt niet mijn goede locatie en kan dus niet navigeren. Is iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
had net wel een bericht op mn telefoon dat er nieuwe software was maar via pcsuite zegt hij dat ik de nieuwste heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

El_V schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:50:
had net wel een bericht op mn telefoon dat er nieuwe software was maar via pcsuite zegt hij dat ik de nieuwste heb
productcode gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
El_V schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:50:
Het zou ook nog kunnen dat je een bericht hebt ontvangen dat ze met die nieuwe software bedoelen dat de nieuwe OVI maps te downloaden is via SW-Update (menu - toepassingen - sw-update).
Volgens mij heb ik nog nooit een bericht gekregen dat er nieuwe firmware beschikbaar is\was voor mn n97, niet dat ze hier de kans voor hebben gekregen en op dit moment krijgen want ik heb al die meldingen uitgeschakelt, wat trouwens ook niet eens goed werkt want zo af en toe ontvang ik nog steeds berichten..

Maar ik gok dat ze met die melding die je krijgt bedoelen dat OVI maps beschikbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog steeds geen update vrijgegeven.

Maar ik denk dat ik een hardreset moet doen, aangezien ik ongeinstalleerde updates zoals NGage en Mail niet kan downloaden, wil ik dit wel doen wordt er update mislukt weergegeven.

Of heeft iemand een andere optie voor mij dan een hardreset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Via pc downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
Ik krijg een sms binnen op mijn n97, krijg de melding schrijffout.
Berichten worden normaal op de geheugenkaart gezet.
Laat ik het kaartje erin dan flipt mijn n97, kaartje eruit geen problemen.

Kaartje doet het ook niet meer in de pc (via kaartlezer) kan hem dus ook niet formatteren
iemand anders dit ook eens gehad met een sandisk micro sd 8 gb kaart?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
mijn post ging idd over ovi maps kwam ik achter.

dacht gewoon vanzelf dat het om de firmware ging want die moet vandaag toch ook uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds versie 12.0.026 en er is nog steeds geen nieuwere versie beschikbaar.
Ook niet via de pc of gsm.Heb ab van vodafone. enig idee wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:46:
Ik heb nog steeds versie 12.0.026 en er is nog steeds geen nieuwere versie beschikbaar.
Had ik ook. Vodafone doet er helaas nogal lang over :(
Ik ben bij een Nokia Care Center langs geweest. Daar zetten ze de nieuwste firmware er gratis voor je op. :D

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:46:
Ja, eens goed zoeken in dit topic, eventueel de vorige delen ;)

Maar ik ben in een goede bui, het is iets met productcode, die moet je ofwel zelf veranderen, ofwel bij een NSP. Voor meer info (en de risico's) zie opmerking 1 :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ben niet 1 van de jongsten meer,waarschijnlijk de oudste....maar ga met mijn tijd mee.
Dus gewoon naar de winkel en dan maken ze alles in orde voor mij?
Ik wilde graag eens gratis navigeren dus vandaar mijn vraag.
Dank jullie wel voor de moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 15-09 20:24
Ik heb even een vraagje. Iemand die ik ken heeft de n97 en die wil weten of er een manier is om via het toetsenbord een e met umlaut te krijgen dus dit: ë. Zij weet dat je het kan doen als je telefoon in portrait-mode houd en dan via de virtuele keyboard, maar is het dus ook mogelijk om via het echte keyboard het te krijgen? Want zij en ik hebben gekeken maar we kunnen het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Pompi schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:35:
Ik heb even een vraagje. Iemand die ik ken heeft de n97 en die wil weten of er een manier is om via het toetsenbord een e met umlaut te krijgen dus dit: ë. Zij weet dat je het kan doen als je telefoon in portrait-mode houd en dan via de virtuele keyboard, maar is het dus ook mogelijk om via het echte keyboard het te krijgen? Want zij en ik hebben gekeken maar we kunnen het niet vinden.
'Sym' knopje ingedrukt houden en dan de letter 'e' kiezen. Druk meerdere keren op de 'e' om verschillende mogelijkheden te krijgen (zo'n dingen staan ook in de handleiding: download die ook even).

[ Voor 4% gewijzigd door lavagiant op 28-01-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanddag de nieuwe maps op mijn N97 gezet. Versie 3.03

Ik merk dat het GPS signaal niet erg stabiel is. Wat het bij gebruik van Sygic wel is.

Zijn er meer mensen met dit zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:15:

Ik merk dat het GPS signaal niet erg stabiel is. Wat het bij gebruik van Sygic wel is.

yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm frikandel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
cdgrit schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:49:
[...]

Had ik ook. Vodafone doet er helaas nogal lang over :(
Ik ben bij een Nokia Care Center langs geweest. Daar zetten ze de nieuwste firmware er gratis voor je op. :D
Let er dan wel op dat je de Vodafone diensten dan wel kwijt bent! ;)
Vodafone heeft eigen software en dat kan nog heel lang gaan duren voordat ze met een nieuwe update gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:15:

I.c.m. a-gps werkt het bij mij prima; op 6 meter nauwkeurig zelfs :P Mijn tomtom zit meestal rond de 10 meter.

Overigens heb ik sinds de 3 finger salute van gister nog NUL problemen met de N97 (en dat is voor het eerst sinds september). Duimen dat het zo blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg blij met de nieuwe OVI maps......maar
Met de nieuwe OVI suite kan ik niet inloggen op my OVI en ook geen maps dowloaden om op mij N97 te zetten!
Die nieuwe suite komt niet door de proxy, vorige versies gebruikten denk ik mijn browser instellingen.
Maar nu zegt die dus dat ik geen verbinding met internet heb, kan ook geen proxy instellen. Kan ik die maps op een andere manier op mijn N97 krijgen? Want lang navigeren met 3G aan voor de kaarten kost teveel batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben ons weer blijgemaakt met een dooie mus.
En maar beloven dat de nieuwe firmware komt, in december al beloofd nu inmiddels weer januari mooi niet dus.
Voor de 5800 zitten ze al op 40.0.005.
Ik heb weer het idee dat we dezelfde kant opgaan als het vorige ramptoestel de N96.
Veel beloven en ineens wordt er niets meer mee gedaan.
Dan maken ze ons nu maar blij met ovi navigatie, daar zit ik dus niet op te wachten.
Wat een beroerd bedrijf. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we hoop moeten hebben dat de nieuwe firmware morgen misschien uitkomt

het is indd beetje zwak van nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:57
Voor de mensen die problemen ondervinden met hun gps icm de nieuwe ovi maps:

Schakel "op basis van netwerk uit" en laat "integrated gps" en "a-gps" aanstaan. Dan heb ik nl meteen een fix! Wanneer op basis van netwerk aanstond, was het een drama!

Verder nog meer mensen met het probleem van die waardeloze batterij indicator die lang op 7 blijft staan en dan heel vlug leeg loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:49:
En maar beloven dat de nieuwe firmware komt, in december al beloofd nu inmiddels weer januari mooi niet dus.
Ik begrijp jullie niet! Nokia heeft nooit iets beloofd qua release data voor een opvolger van de 2.0 versie. Er gaan 'geruchten', maar er is niet gesproken over een firmware die nu uit zou komen. Ook niet op de Nokia Discussions: dat blijkt gewoon over de maps te gaan. Ik wil niets liever dan dat er een update uitkomt; maar dat gaat nog wel even duren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
theonlymarco83 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:52:
Voor de mensen die problemen ondervinden met hun gps icm de nieuwe ovi maps:

Schakel "op basis van netwerk uit" en laat "integrated gps" en "a-gps" aanstaan. Dan heb ik nl meteen een fix! Wanneer op basis van netwerk aanstond, was het een drama!

Verder nog meer mensen met het probleem van die waardeloze batterij indicator die lang op 7 blijft staan en dan heel vlug leeg loopt?
ik ga het proberen thanks :)

[ Voor 4% gewijzigd door Franco10 op 29-01-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:18
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:39:
Ik ben erg blij met de nieuwe OVI maps......maar
Met de nieuwe OVI suite kan ik niet inloggen op my OVI en ook geen maps dowloaden om op mij N97 te zetten!
Die nieuwe suite komt niet door de proxy, vorige versies gebruikten denk ik mijn browser instellingen.
Maar nu zegt die dus dat ik geen verbinding met internet heb, kan ook geen proxy instellen. Kan ik die maps op een andere manier op mijn N97 krijgen? Want lang navigeren met 3G aan voor de kaarten kost teveel batterij.
je gebruikt vast chrome/firefox als browser?

open internet explorer eens en zet het vinkje bij offline werken even uit. je probleem is dan opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I.v.m. de nieuwe ovi maps, gisteren gelukt om up te daten, ook geprobeerd om kaarten op de n97 te zetten.
Hoe weet ik nou of dit gelukt is?
Kan ik deze ergens vinden op de N97?
En als ik wil navigeren o.b.v. de gedownloade kaarten hoe werkt dat?
Moet ik iets aan of uit zetten?
Ik heb niet vaak genavigeerd met de N97, meestal start ik hem op, zoek de betreffende locatie op en hij doet zijn ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Laatst online: 14-09-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:58:
I.v.m. de nieuwe ovi maps, gisteren gelukt om up te daten, ook geprobeerd om kaarten op de n97 te zetten.
Hoe weet ik nou of dit gelukt is? Zet hem op offline en kijk of die ook zonder data verbruik de kaarten laat zien die je gedownload hebt.
Kan ik deze ergens vinden op de N97?
En als ik wil navigeren o.b.v. de gedownloade kaarten hoe werkt dat? Heb je uberhaupt gezocht? Wat dacht je van "plaatsen zoeken" aan te klikken en dan "rijden naar".
Moet ik iets aan of uit zetten? a-gps aan, integrated gps aan en op basis van netwerk aan.
Ik heb niet vaak genavigeerd met de N97, meestal start ik hem op, zoek de betreffende locatie op en hij doet zijn ding? Is dit een vraag? |:( Hij doet zijn ding? Je telefoon pakt een klapstoel en vouwt een shaggie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gsm frikandel schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:09:
[...]

Let er dan wel op dat je de Vodafone diensten dan wel kwijt bent! ;)
Vodafone heeft eigen software en dat kan nog heel lang gaan duren voordat ze met een nieuwe update gaan komen.
Wat bedoel je hiermee? Heb ook mijn produktkode veranderd en heb ook vodafone, maar ben niets kwijt hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
@ Mrpink83

Zover ik weet word in nederland op basis van netwerk niet ondersteund... Misschien is het veranderd. Maar toendertijd in de N95 topic is het 7 delen door emerdere mensen onderstreept dat het niet werkt en dus beter uit kan staan. Dan gaat het ook niet ten koste van de efficentie van de andere methodes en schijnbaar dus ook voor snellere fix zorgt voor sommige.

[ Voor 22% gewijzigd door Mau_Maus op 29-01-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Laatst online: 14-09-2023
Mau_Maus schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:24:
@ Mrpink83

Zover ik weet word in nederland op basis van netwerk niet ondersteund... Misschien is het veranderd. Maar toendertijd in de N95 topic is het 7 delen door emerdere mensen onderstreept dat het niet werkt en dus beter uit kan staan
Mau_maus, jij ook hier? Jouw naam staat me nog bij uit het n95 forum.

Maar op basis van netwerk werkt dus niet in NL? Wist ik niet. Ik dacht dat als je alle gps en a-gps uitzet, je dan je positie bepaalt op bais van het netwerk. Net geprobeerd, maar het maakt geen verschil als "op basis van netwerk" uit of aan staat. Hij vind overigens wel mijn locatie binnen een straal van 100 meter als alles uitstaat (google maps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

mrpink83 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:31:
[...]
. Hij vind overigens wel mijn locatie binnen een straal van 100 meter als alles uitstaat (google maps).
Op basis van netwerk werkt prima. Maar gebruik dat alleen als je geen gps hebt (dus oudere toestellen). Het is absoluut niet nauwkeurig (afwijking tot 500 meter) en onbruikbaar voor bijv. autonavigatie. Het werkt in principe in elk land; mits je software over de mast locaties beschikt. Google Maps doet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
de update komt er nu echt aan :)
Dear updaters

Nokia N97 software update 2.1
The Nokia N97 software update release 2.1 will be available through the Nokia Software Updater on Monday 1 February. The software version number will be 21.0.045 (RM-505) or 21.2.045 (RM-507) depending on your region, and should be available by 08:00 GMT. The release for N97 China 2G (RM-506) will follow shortly. This 2.1 release offers additional improvements to the 2.0 release made last year.

Software availability
As usual, we will published standard non-customised versions of the software, with country (SIM-free) and operator versions following over the next few days and weeks. The Nokia N97 (and several other devices) can check automatically for new software. Go to Menu > Applications > SW Update and enable automatic checking. MyNokia members will also receive an SMS stating "new software is available" as the deployment progresses. To register, go to Menu > Applications > My Nokia > Sign up or visit www.nokia.com/mynokia.

Using your PC to update
Initially, this software update is only available through the Nokia Software Updater. Due to wealth of new content available in this release, the over-the-air "FOTA" packages are larger than normal (around 17MB) and to allow for sufficient testing, delivery will be slightly delayed.

Backups before updating your Nokia N97 are not essential, but to help you get the most from your new software, we recommend that you sync your device or make a backup excluding settings before updating. After the update, reset your device by keying *#7370# and enter your lock code (default = 12345). Then you can resync your device and restore your backup. Finally, visit Ovi Store to download the latest versions of your favourite applications.

What's new
The software contains many fixes and improvements on the earlier releases including:
Improved call reliability
Smooth touch screen scrolling
Browser improvements
Music player improvements
Improved image and video stability

Warm regards,
The Nokia Software Update team
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
En uiteraard geen vermeldingen over prestatie gerichte fixes en laat dat nou net naar mijn mening hetgeen wezen waar iedereen met de N97 op wacht!! *gaaap* Vermoeiend dit..
Uiteraard goed dat er een update komt maar dat er geen prestatie dingen tussen staan verbaasd mij behoorlijk aangezien daar al zoveel over geklaagd wordt, niet alleen hier maar ook het Nokia forum etc. Erg jammer en vooral heel dom van ze dat ze daar niet naar kijken/luisteren. Maar misschien dat als hij officieel uitkomt er wel meer info beschikbaar komt van wat er daadwerkelijk gefixed/geupdate wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
Kan iedereen die op basis van het minste gerucht nokia af gaat branden ook weer de kast in.
Maar liefst 3 dagen vertraging op basis van geruchten. Lijkt me prima. Betere stabiliteit bij bellen is wel fijn :-) Het is ook nog een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ mrpink83
@ mau_maus

Als ik het goed begrijp:
- zet o.b.v. netwerk uit
- zet in ovi maps -> instelling -> internet -> verbinding -> kies voor optie offline

Als ik dan een locatie in bijv. Duitsland op zoek en deze wordt weergegeven dan staan dus
de gedownloade kaarten op mijn telefoon.

(misschien een domme vraag, het is voor mij allemaal nieuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
lavagiant schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:15:
[...]

Op basis van netwerk werkt prima. Maar gebruik dat alleen als je geen gps hebt (dus oudere toestellen). Het is absoluut niet nauwkeurig (afwijking tot 500 meter) en onbruikbaar voor bijv. autonavigatie. Het werkt in principe in elk land; mits je software over de mast locaties beschikt. Google Maps doet dat.
Inderdaad... Met google maps zie je dat inderdaad goed, maar net als A-GPS heb je verschillende definities. En volgens mij was het zo dat die positiebepaling via masten niet diezelfde manier is als Google maps dat doet, maar via een code die mee kan worden verzonden door de masten of iets dergelijks...Maar goed ik weet dat inderdaad niet zeker. Robertwebbe was daar teonerdtijd van overtuigd volgens mij ;) En het leek bij mij altijd wel zo te kloppen.

@mrpink83
Jaja weer terug naar Nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theonlymarco83 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 22:52:
Yep. maar dat deed mijn N82 ook al, als het eerste streepje weg is moet je gewoon zorgen dat je hem binnen een uurtje of 12 aan de lader prikt.

Mijn toestel ligt nu bij Nokia. Ik hoop dat een nieuwe terugkrijg, volgens mij heeft dat early-batch toestel van mij niks anders dan problemen.

[ Voor 15% gewijzigd door BastiaanN op 29-01-2010 13:06 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

liffey schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:45:
[...]

Kan iedereen die op basis van het minste gerucht nokia af gaat branden ook weer de kast in.
Maar liefst 3 dagen vertraging op basis van geruchten. Lijkt me prima. Betere stabiliteit bij bellen is wel fijn :-) Het is ook nog een telefoon.
Netjes dat ze het eindelijk aankondigen. Dat wordt maandag even naar een NSC; want bij reparatie door Nokia hebben ze weer de branded versie op mijn N97 gezet. Grappig dat ze nu adviseren om een soft reset te doen. Volgens mij ontkenden ze altijd dat dit positieve gevolgen had. Overigens: als dat 'verplicht' is dan hadden ze dat beter automatisch door de firmware updater kunnen laten uitvoeren, maar goed.

Ik heb hoge verwachtingen van 2.1 :*)
BaszCore schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 11:44:
En uiteraard geen vermeldingen over prestatie gerichte fixes en laat dat nou net naar mijn mening hetgeen wezen waar iedereen met de N97 op wacht!! *gaaap* Vermoeiend dit..
Er staat dat genoemde punten 'including' zijn, dus er zijn uiteraard veel meer verbeteringen, maar deze noemen ze expliciet.

[ Voor 20% gewijzigd door lavagiant op 29-01-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Ben ik de enige die zich mateloos irriteert aan het lange wachten in het geval van op het envelopje drukken als ik een antwoord wil sturen op een ontvangen sms?

Kan makkelijk 10 seconden duren voordat ik in het antwoord scherm kom |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
net even getest , duurt toch zeker iets meer dan 1 seconde voordat ik kan beginnen met tikken. (oftewel geen probleem hier)

ik heb de OP een klein beetje geupdate met de "vulcan death grip" en verbindingsproblemen met de OVI Suite. Als de nieuwe firmware uit is zal ik deze ook toevoegen aan de OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Vaag, ik heb dit issue al sinds ik mijn N97 heb (najaar 2009)

Vind het erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:03:
Ben ik de enige die zich mateloos irriteert aan het lange wachten in het geval van op het envelopje drukken als ik een antwoord wil sturen op een ontvangen sms?

Yep, dito hier. Kan bij mij ook zomaar 5 volle seconden duren voordat ik kan typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

partyondude schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:03:

Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 14:47:
Yep, dito hier. Kan bij mij ook zomaar 5 volle seconden duren voordat ik kan typen.
Hoeveel berichten hebben jullie in de inbox staan? Heeft er misschien iets mee te maken. Heb je de berichten op C: of massa geheugen?

Duurt bij mij < 2 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
BastiaanN schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:59:
[...]

Yep. maar dat deed mijn N82 ook al, als het eerste streepje weg is moet je gewoon zorgen dat je hem binnen een uurtje of 12 aan de lader prikt.

Mijn toestel ligt nu bij Nokia. Ik hoop dat een nieuwe terugkrijg, volgens mij heeft dat early-batch toestel van mij niks anders dan problemen.
Ik heb mijn telefoon (N97) al sinds eind juni, geloof de 30e dat ik hem kreeg. Nooit problemen gehad, en al helemaal geen hardware probs. Deze telefoon valt ook onder de early-batch.. misschien heb jij gewoon minder geluk :P

Tot nu toe word de N97 wel een stuk beter met elke firmware upgrade. Ik heb het trouwens ook al voor elkaar gekregen om Nokia Maps te installeren met Navigatie. Vanavond eens kijken of ik daar nog wat nuttigs mee kan.. Moet wel.. want gratis navigatie kun je altijd wel wat nuttigs mee.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 07:14:
[...]

je gebruikt vast chrome/firefox als browser?

open internet explorer eens en zet het vinkje bij offline werken even uit. je probleem is dan opgelost ;)
Hmmm dat werkt niet...helaas...heb het geprobeerd met een verbinding die niet achter een proxy hangt...dan werkt het wel. Echt raar dat ie niet gewoon mijn proxyinstellingen van IE overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
lavagiant schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:05:
[...]

[...]

Hoeveel berichten hebben jullie in de inbox staan? Heeft er misschien iets mee te maken. Heb je de berichten op C: of massa geheugen?

Duurt bij mij < 2 sec.
Nooit meer dan een bericht of 100, maar als ik het leeg gooi merk ik weinig verschil. Opslag vind plaats op de E:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

partyondude schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:10:
[...]

Nooit meer dan een bericht of 100, maar als ik het leeg gooi merk ik weinig verschil. Opslag vind plaats op de E:
Ok. Ik zou nog even geduld hebben: maandag updaten daarna resetten en dan vermoed ik dat het voorbij is (anders daarna nog een hard reset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik heb het topic al een tijd niet meer gevolgd, maar begrijp dat er maandag nieuwe firmware uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
partyondude schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:25:
Ik heb het topic al een tijd niet meer gevolgd, maar begrijp dat er maandag nieuwe firmware uitkomt?
Yubs, dat wordt tenminste gezegd. Houd er wel rekening mee dat je mogelijk moet wachten vanwege de productcode. Dit valt te omzeilen door de code te veranderen of naar NSP gaan en hem daar laten updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
partyondude schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:25:
Klopt. Tenminste, dat is beloofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Dan wacht ik daar wel op :)

Moet toch ook nog een keer naar een Nokia punt voor m'n GPS, die is niet zo heel erg denderend, zoals zovelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele stomme vraag waarschijnlijk maar hoe verander je die produktcode?
Ik heb al lopen zoeken maar kon het niet vinden.
Misschien iemand die in een goeie bui is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 19:15:
Hele stomme vraag waarschijnlijk maar hoe verander je die produktcode?
Ik heb al lopen zoeken maar kon het niet vinden.
Misschien iemand die in een goeie bui is?
The_Fes schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:49:
Ja, eens goed zoeken in dit topic, eventueel de vorige delen ;)

Maar ik ben in een goede bui, het is iets met productcode, die moet je ofwel zelf veranderen, ofwel bij een NSP. Voor meer info (en de risico's) zie opmerking 1 :)
Alstu, volgens mij staat in de openingspost ook nog informatie hierover. Anders is google je beste vriend, heb je het ook zo gevonden!

*edit, quotes stonden verkeerd om, hahaha*

[ Voor 7% gewijzigd door BaszCore op 29-01-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
lavagiant schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 15:05:
[...]

[...]

Duurt bij mij < 2 sec.
Zelfde bij mij... Ik heb t gewoon op mijn C-schijf staan en ik heb 250 berichten, dus mag geen probleem zijn... (outbox maximaal 20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masis
Ik heb momenteel 978 in de inbox, 220 in de map Verzonden berichten. Bij mij laadt hij ook vrijwel direct als ik op beantwoorden druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Vraagje:

Nu ben ik zelf op zoek naar de N97 mini in die prachtige rood/bruin tint. Nu voreg ik mij af of dit nu die ´Cherry Black´ versie was of niet?

Afbeeldingslocatie: http://www.ipelagos.com/prod_images_blowup/25119_L.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 13:22
Xolon schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 22:37:
Vraagje:

Nu ben ik zelf op zoek naar de N97 mini in die prachtige rood/bruin tint. Nu voreg ik mij af of dit nu die ´Cherry Black´ versie was of niet?

[afbeelding]
Dit is niet de cherry black. De black is normale zwarten versie.
Het plaatje is de garnet.

*Voor de volgende even zelf googlen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
zeg bijdehandje, dit is toch het N97 topic? met meer dan genoeg mensen die het weten?

nou dan, dit werkt sneller en efficienter dan een googlen op n97 mini, waar je overal continu alleen dit plaatje ziet en de naam cherry black..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Xolon schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 06:39:
zeg bijdehandje, dit is toch het N97 topic? met meer dan genoeg mensen die het weten?

nou dan, dit werkt sneller en efficienter dan een googlen op n97 mini, waar je overal continu alleen dit plaatje ziet en de naam cherry black..
Op de Nokia website vind je alle toestellen, in alle mogelijke kleurencombinaties. Dat lijkt me de ultieme bron om dit even na te kijken. Persoonlijk vind ik de mini overigens enorm lelijk: verhoudingen kloppen voor mijn gevoel niet en die kleuren combi's is ook niet mooi. Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe je je bookmarks kan syncen? Als je je Ovi.com profiel gaat synchroniseren dan moet je je een naam voor de 'bookmarks database' opgeven, is dat Ovi.com? Ik heb deze naam gebruikt, alleen komen de bookmarks niet mee als ik mijn bookmarks weer wil restore-en. Ik doe dus iets niet goed.

En met Ovi Maps, moet je de kaart van Nederland nog downloaden als je binnenlands navigeert? Hij haalt namelijk in mijn geval data binnen als ik binnen Nederland navigeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
lavagiant schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 09:20:
[...]
Persoonlijk vind ik de mini overigens enorm lelijk: verhoudingen kloppen voor mijn gevoel niet....
Welke verhoudingen? In tegenstelling van de normale N97?

Weet iemand of maandag alleen firmware komt voor de normale N97? Of ook voor de mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obeliks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09-2022
Ik krijg in OVI niet te zien dat er een Map-update met gratis navigatie is; in de telefoon zelf wel.
Als ik via WiFi probeer te updaten, krijg ik de mededeling 'Update Mislukt'...
Daarnaast begrijp ik het ook niet helemaal. Volgens mij is er alleen gratis navigatie voor de N97 mini?
Of lees ik dat nu verkeerd op de Nokia site.
Confused.... O+

Obeliks

Pagina: 1 ... 26 ... 64 Laatste